Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

12:04 - 20/04/2014

Οι αρχαίοι θεοί που σταυρώθηκαν και αναστήθηκαν προ Χριστού!

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Λατρεύτηκαν και δοξάστηκαν ως μεσσίες, σωτήρες, θεάνθρωποι… Σταυρώθηκαν και αναστήθηκαν πολύ πριν την έλευση του Χριστού. Είναι οι αρχαίοι θεοί της ανθρωπότητας και σας τους παρουσιάζουμε

Ένα από τα κυρίαρχα δόγματα του Χριστιανισμού είναι εκείνο της «Ανάστασης του Ιησού». Από τους πιστούς θεωρείται ως η μεγαλύτερη απόδειξη για την θεϊκή φύση του Χριστού. Η ιστορική αλήθεια, όμως, είναι εντελώς διαφορετική. Από τα αρχαία κείμενα πληροφορούμαστε, ότι στο σύνολο τους οι αρχαίες θρησκείες πίστευαν σε θεούς που είχαν πεθάνει και στη συνέχεια αναστηθεί.
Ο Πλούταρχος, αναφέρει:

«Οι Φρύγες, επίσης, που πίστευαν ότι ο θεός κοιμάται τον χειμώνα, ενώ το καλοκαίρι είναι ξυπνητός, έκαναν βακχικές τελετές προς τιμήν του, τον χειμώνα τους κατευνασμούς και το καλοκαίρι τις ανεγέρσεις. Οι Παφλαγόνες, τέλος, ισχυρίζονται ότι τον χειμώνα είναι ο θεός δεμένος και φυλακισμένος, ενώ την άνοιξη κινείται και ελευθερώνεται»
(Πλούταρχος, Ηθικά, «Περί Ίσιδος και Οσίριδος», 378E).

Που οφειλόταν, άραγε αυτή η πανάρχαια πεποίθηση ότι ο θεός αναγεννιέται την Άνοιξη; Ο Πλούταρχος, το αποδίδει στην ίδια την φύση της εποχής:

«Η ίδια η εποχή υποβάλλει τη σκέψη πως η κατήφεια οφείλεται στην εξαφάνιση των καρπών, τους οποίους οι παλιοί δεν θεωρούσαν βέβαια θεούς, αλλά δώρα των θεών αναγκαία και μεγάλα για να μη ζούμε σαν τα άγρια θηρία.

Την εποχή, λοιπόν, που έβλεπαν από τη μια τους καρπούς να εξαφανίζονται εντελώς από τα δέντρα και να λείπουν, ενώ, από την άλλη, οι ίδιοι τους φύτευαν με πολλή δυσκολία και μεγάλα προβλήματα ξύνοντας τη γη με τα χέρια και με τα χέρια καλύπτοντάς τους πάλι, βάζοντας τους εκεί, χωρίς να ξέρουν, αν θα εμφανιστούν ξανά, έκαναν πράγματα παρόμοια με εκείνα που κάνουν όσοι θάβουν τους νεκρούς και τους πενθούν.

Έπειτα, όπως εμείς λέμε γι’ αυτόν που αγοράζει τα βιβλία του Πλάτωνα ότι αγοράζει Πλάτωνα και όποιον παρουσιάζει τα ποιήματα του Μενάνδρου ότι παίζει Μένανδρο, έτσι κι εκείνοι δεν δίσταζαν να ονομάσουν τα δώρα και τα έργα των θεών με τα ονόματα των θεών, τιμώντας τα, επειδή τους ήταν αναγκαία, και λατρεύοντάς τα.

Οι επόμενοι όμως, απαίδευτοι και αμαθείς, τα παραλάμβαναν, κατ’ αντιστροφή απέδιδαν τα παθήματα των καρπών στους θεούς και δεν αποκαλούσαν μόνον, αλλά και πίστευαν, την εμφάνιση και την εξαφάνιση των αναγκαίων καρπών ως γέννηση και θάνατο των θεών, γεμίζοντας έτσι το μυαλό τους με άτοπες, αυθαίρετες και συγκεχυμένες δοξασίες, μολονότι έβλεπαν καθαρά το άτοπο και τον παραλογισμό.

Ο Ξενοφάνης, λοιπόν, ο Κολοφώνιος έθεσε ως αρχή στους Αιγυπτίους, αν τους θεωρούν θεούς, να μην τους θρηνούν και, αν πάλι τους θρηνούν, να μην τους πιστεύουν για θεούς… αλλά ότι είναι γελοίο να τους θρηνούν και συνάμα να προσεύχονται στους καρπούς (σαν σε θεούς) να ξαναφανούν πάλι και να ωριμάσουν για χάρη τους, ώστε να τους καταναλώσουν πάλι και να τους θρηνούν. (71) Τα πράγματα όμως δεν είναι έτσι, αλλά θρηνούν τους καρπούς και προσεύχονται στους θεούς, που τους γεννούν και τους δωρίζουν, να δημιουργήσουν πάλι άλλους καινούριους και να τους κάνουν να φυτρώσουν στη θέση εκείνων που χάθηκαν. Για τούτο πολύ σωστά λένε οι φιλόσοφοι πως όσοι δεν ασκούνται να καταλάβουν σωστά τις λέξεις, χρησιμοποιούν λανθασμένα τα πράγματα» (Πλούταρχος, Ηθικά, «Περί Ίσιδος και Οσίριδος», 379A έως C).

Ο Πλούταρχος, λοιπόν, υποστηρίζει, ότι η ανάσταση του θεού συμβολίζει την αναγέννηση της φύσης ύστερα από τον χειμερινό της λήθαργο.

Ο Μανίλιος μας πληροφορεί, ότι τα άστρα που θεωρούνταν και θεοί, όταν έδυαν και χάνονταν για μεγάλο χρονικό διάστημα έκαναν τους απλούς ανθρώπους να πιστεύουν, ότι ο θεός (άστρο) ήταν νεκρός. Κατά την επιτολή του άστρου, έλεγαν, ότι ο θεός με τον οποίον ταυτιζόταν είχε αναστηθεί ή είχε γεννηθεί :

«Οι άνθρωποι κοίταζαν την εξωτερική εμφάνιση της δημιουργίας δίχως να την καταλαβαίνουν. με κατάπληξη έβλεπαν το καινούργιο φως του σύμπαντος. Μερικές φορές θρηνούσαν επειδή πίστευαν πως το είχαν χάσει. ύστερα πάλι χαίρονταν επειδή τα άστρα έμοιαζαν να ξαναγεννιούνται [ακολουθεί αβέβαιο κείμενο]» (Μανίλιος, «Αστρονομικόν», 1.25-112).

Το ίδιο ίσχυε και με τις τελετές του αστέρα Σείριου. Το άστρο αυτό ταυτιζόταν από τους Αιγυπτίους με τον Όσιρι και από τους Έλληνες με τον Διόνυσο. Επίσης, το ίδιο το ταύτιζαν οι Αιγύπτιοι με την Ίσιδακαι οι Έλληνες με την Αθηνά. Τις πληροφορίες αυτές μας διασώζει ο Πλούταρχος στο «Περί Ίσιδος και Οσίριδος».

Σήμερα ξέρουμε, ότι στις 24 Ιουλίου κατά την επιτολή του Σείριου στην Αθήνα γιορταζόταν η γέννηση της θεάς Αθηνάς και το άστρο αυτό ευθυγραμμιζόταν με τον σηκό του Παρθενώνα της Ακρόπολης των Αθηνών.

Επίσης, τόσο οι Αιγύπτιοι όσο και οι Έλληνες, πίστευαν, ότι ο Όσιρις – Διόνυσος είχε πεθάνει και στην συνέχεια αναστηθεί:

«Συν τοις άλλοις, οι μύθοι για τους Τιτάνες και τα λεγόμενα Νυκτέλια έχουν αντιστοιχίες με το διαμελισμό του Οσίριδος, την ανάσταση και την αναγέννηση του. Το ίδιο και τα περί της ταφής, γιατί όπως οι Αιγύπτιοι, σύμφωνα με όσα ήδη έχουν λεχθεί, δείχνουν σε πολλά σημεία φέρετρα του Οσίριδος, έτσι και οι κάτοικοι των Δελφών πιστεύουν ότι τα λείψανα του Διονύσου απόκεινται στην πόλη τους…»(Πλούταρχος, Ηθικά, «Περί Ίσιδος και Οσίριδος», 364F).

Οι αρχαίοι Έλληνες θεωρούσαν, ότι κάθε άνθρωπος αποτελείται από το Νοητό (θεϊκό στοιχείο) και από την Ύλη. Το πρώτο, για λόγους που δεν είναι απαραίτητο να αναφερθούν εδώ, έπρεπε να αφυπνισθεί. Η διαδικασία αυτή, αφύπνισης του εσωτερικού θείου, συμβολιζόταν μέσα από τα μυστήρια και τις τελετές της ανάστασης. Η αναγέννηση του Θείου, ήταν πρωτίστως μία εσωτερική νίκη του ανθρώπου η οποία εξελισσόταν στην οδό που στο τέλος τον ένωνε με το Θείον. Ο κοσμικός άνθρωπος για να το πετύχει αυτό, πρέπει να εναρμονιστεί (Νοητό – Ύλη) με τρόπο ανάλογο του σύμπαντος. Ο Πλάτων, λέει σχετικά:

«Η σωστή φροντίδα για όλα τα πράγματα είναι μία και μοναδική: να προσφέρεις στο καθένα τις οικείες τροφές και κινήσεις. Οικείες όμως και συγγενείς κινήσεις για το θεϊκό στοιχείο που υπάρχει μέσα μας είναι οι σκέψεις και οι περιφορές του σύμπαντος. Αυτές πρέπει να ακολουθούμε όλοι. Και τους δικούς μας κύκλους, που διαστρεβλώθηκαν κατά την γέννηση μας, πρέπει να τους επαναφέρουμε στην ορθή τροχιά μαθαίνοντας την αρμονία και την ομαλή περιφορά του σύμπαντος. Έτσι θα εξομοιώσουμε τη νόηση μας με το αντικείμενο της – ομοιότητα σύμφωνη με την πρωταρχική της φύση. Και με την εξομοίωση αυτή θα κατακτήσουμε την προδιαγεγραμμένη άριστη ζωή, έχοντας εκπληρώσει τον σκοπό που έθεσαν και θα συνεχίσουν να θέτουν πάντα στους ανθρώπους οι θεοί»(Πλάτων, «Τίμαιος», 90c).

Αλλά και στην περσική θρησκεία, ο Ζωροάστρης πέθανε και αναστήθηκε:

«Ο Πλάτωνας αναφέρει ότι αυτός ο Ζωροάστρης, δώδεκα μέρες μετά τον θάνατο του, όταν είχε ήδη τοποθετηθεί πάνω στην πυρά, ξαναγύρισε στην ζωή…»(Κλήμης, «Στρωματείς», Βιβλίο Πέμπτο, σελ 711).

Γιατί οι αρχαίοι Ελληνες ανάσταιναν τους θεούς τους

Στην αρχαία Ελλάδα, γράφει ο Μ. Τιβέριος, όπως και σε πολλές θρησκείες του αρχαίου κόσμου, απαντώνται παραδόσεις σύμφωνα με τις οποίες θεοί γνώρισαν τον θάνατο και στη συνέχεια την ανάσταση. Ο Διόνυσος είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα θεού που πέθαινε και ανασταινόταν κάθε χρόνο

Ο Απρίλης είναι ο μήνας στη διάρκεια του οποίου έχουμε την πιο μεγάλη γιορτή των ορθοδόξων Χριστιανών, που είναι τα Πάθη και η Ανάσταση του Κυρίου. Ιδιαίτερα για τους Ελληνες η γιορτή αυτή αποκτά πρόσθετη σημασία, αφού αρκετές φορές η Ανάσταση του Θεανθρώπουσυσχετίστηκε με την ανάσταση της ίδιας της φυλής, ενώ συγχρόνως τους θύμιζε και πανάρχαια θρησκευτικά και λατρευτικά δρώμενα που η αρχή τους χάνεται στο βάθος των αιώνων, σε χρόνους πολύ πριν από τον ερχομό του Σωτήρα.

Σε πολλές θρησκείες του αρχαίου κόσμου και στην αρχαία Ελλάδα απαντώνται παραδόσεις σύμφωνα με τις οποίες θεοί γνώρισαν τον θάνατο και στη συνέχεια την ανάσταση, όπως π.χ. ο φοινικικός Αδωνιςή ο ελληνικός Διόνυσος.

Επειδή μάλιστα συχνά οι τεθνεώτες και αναστάντες αυτοί θεοί συμβαίνει να είναι θεοί της γονιμότητας, πολλοί έχουν υποστηρίξει ότι η ιδέα αυτή του θανάτου και της ανάστασης εκ νεκρών είναι παρμένη από την ετήσια εναλλαγή των εποχών, όπου το νέκρωμα της φύσης κατά τη διάρκεια του παγερού χειμώνα το διαδέχεται το ξαναζωντάνεμά της κατά τη διάρκεια της ζωοδότρας άνοιξης. Επομένως με τα πάθη αυτά των θεών συμβολίζονται οι λειτουργίες της ίδιας της φύσης και, όπως είναι γνωστό, η πίστη συχνά εκφράζεται με συμβολισμούς.

Γύρω από τον ετήσιο αυτό αγώνα ανάμεσα στην ακαρπία και την ευφορία της γης υφάνθηκε και ο ιστός αρκετών αρχαίων μυστηριακών τελετών, γι’ αυτό ακριβώς και η συνήθης εποχή διεξαγωγής τους ήταν το τέλος του καλοκαιριού ή η αρχή του φθινοπώρου, με τα πρώτα πρωτοβρόχια. Τα μυστήρια, που γνώρισαν ιδιαίτερη άνθηση κατά τους χρόνους της ύστερης αρχαιότητας, υπόσχονταν στους μυημένους σ’ αυτά μόνιμη σωτηρία και μια ευτυχισμένη μετά θάνατον ζωή. Ετσι, σε δημόσιες αλλά κυρίως σε απόκρυφες τελετουργίες, οι πιστοί σκηνοθετούσαν τις διάφορες φάσεις αυτού του αγώνα, αναπαριστώντας τις ποικίλες περιπέτειες του πάσχοντος θεού τους.

Ο θάνατος και η ανάσταση

Οπως παρατηρεί ο Πλάτων, καθώς ο άνθρωπος πλησιάζει προς τον θάνατο αρχίζει να σκέπτεται για πράγματα που πριν δεν τον απασχολούσαν καθόλου, ενώ συγχρόνως αρχίζει να δίνει πίστη και σε δοξασίες υπερφυσικές. Ετσι και στην αρχαιότητα, πολλοί πίστευαν ότι με τις μυήσεις αυτές θα βοηθηθούν να κερδίσουν την πολυπόθητη αθανασία και ακόμη θα αποκτήσουν τη δυνατότητα και μετά θάνατον «να διασκεδάζουν και να χορεύουν» σε καταπράσινους λειμώνες στον καθαρό αέρα.

Ορισμένοι θρησκειολόγοι έχουν υποστηρίξει ότι η κεντρική ιδέα όλων αυτών των μυστηριακών θρησκειών ήταν ο θάνατος και η ανάσταση και έχουν συνδέσει τους σχετικούς μυστηριακούς μύθους με τα πάθη κάποιου θεού. Ετσι έχουμε τον θάνατο του Διονύσου, του Αττεως, τουΟσίριδος. Στα μυστήρια που σχετίζονται με τους θεούς αυτούς συναντούμε ακολουθίες πένθους που στη συνέχεια τις διαδέχονται τελετουργίες χαράς και αγαλλίασης.

Το αβάστακτο πένθος τηςΙσιδος για τον φόνο του αγαπημένου της αδελφού και συντρόφου, του Οσίριδος, που τον είχε κατακρεουργήσει ο θεός της σκιάς Σετ (ή Σεθ), σταματά όταν βρίσκει και συναρμολογεί όλα τα διαμελισμένα κομμάτια του, δίνοντάς του ξανά τη ζωή. Το ίδιο συμβαίνει και με τους πιστούς της. Μιμούμενοι τη θεά τους, αναζητούν τον Οσιρι, κτυπώντας με αλαλαγμούς τα στήθη τους. Μόλις ξαναντικρίζουν τον θεό, τότε τον θρήνο τον διαδέχεται ανείπωτη χαρά. Ο Πλούταρχος προτρέπει τα βάσανα της Ισιδας, όπως αναπαριστάνονται στις σχετικές τελετές, να γίνονται μαθήματα ευσέβειας και παρηγοριάς για όλους τους θνητούς που τους βρίσκουν τέτοια κακά.

Ο Ιούλιος Φίρμικος Ματερνός, πολιτικός και συγγραφέας του 4ου αι. μ.Χ., που αλλαξοπίστησε και έγινε Χριστιανός, μας παραδίδει ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες σχετικές με παγανιστικές μυστηριακές τελετές. Ετσι ανάμεσα σε άλλα μας περιγράφει και μια σκηνή κατά την οποία μπροστά σε ένα ομοίωμα κάποιου θεού, που κείτονταν νεκρός πάνω σε ένα φορείο, εξελίσσονταν σκηνές οδυρμού και θρήνου.

Η «επίκλησις» του Διονύσου

Το θείον Βρέφος Διόνυσος με φωτοστέφανο
Ο Διόνυσος, χωρίς αμφιβολία, ήταν κι αυτός ένας θεός της βλάστησης και σαν τέτοιος ήταν ένας πάσχων θεός, που πέθαινε και ανασταινόταν κάθε χρόνο. Ωστόσο τα επεισόδια που σχετίζονται με τον θάνατό του, ο οποίος προκαλούσε τον μαρασμό της φύσης, μπορούμε να πούμε ότι δεν αποτελούσαν σημαντικό μέρος της όλης διήγησης. Εκτός από αναφορές στον βίαιο θάνατό του και τον διαμελισμό του υπήρχαν και παραδόσεις που έκαναν λόγο και για μια ομαλή κατάβασή του στον Αδη, προκειμένου να φέρει στον πάνω κόσμο, στον κόσμο των ζωντανών, τη μάνα του τη Σεμέλη.

Η κάθοδός του αυτή έγινε από την Αλκυονία λίμνη στη Λέρνα της Αργολίδας, για την οποία υπήρχε παράδοση ότι ήταν απύθμενη. Ετσι κανένας στην αρχαιότητα, ούτε και ο ίδιος ο αυτοκράτορας Νέρων, δεν είχε μπορέσει να μετρήσει το βάθος της. Στους Δελφούς, μέσα στο άδυτο του ναού του Απόλλωνος, «παρά το χρηστήριον», έδειχναν τον τάφο του θεού.

Ο Διονύσιος ο Αλικαρνασσεύς, που έζησε προς τα τέλη του 1ου αι. π.Χ., μιλά για θρήνους κατά τη διάρκεια «των διονυσιακών παθών». Αλλά για τις τελετουργίες τις σχετικές με τον θάνατό του, όπως άλλωστε και γι’ αυτές που σχετίζονται με την ανάστασή του, ξέρουμε λιγοστά πράγματα. Κύρια αιτία ήταν η ευσέβεια των αρχαίων συγγραφέων που δεν ήθελαν να κοινοποιήσουν τίποτε «περί ων ου θέμις τοις αμυήτοις ιστορείν».

Ενα χαρακτηριστικό στοιχείο των τελετουργιών που συνδέονται με την ανάσταση του θεού ήταν και το κάλεσμά του, η «επίκλησις», από τους πιστούς του, που τον καλούσαν, ακόμη και με μικρές σάλπιγγες, να ανέβει και να παρουσιαστεί σ’ αυτούς.

Στον κόσμο των Ιώνων η «επιφάνεια» του θεού γινόταν κατά τη διάρκεια των Ανθεστηρίων. Ενα σημαντικό δρώμενο της γιορτής αυτής, που είναι πολύ χαρακτηριστικό ότι γιορταζόταν και αυτή κατά τη διάρκεια της άνοιξης, ήταν ο ερχομός του θεού πάνω σ’ ένα τροχοφόρο πλοίο.

Το ότι ο Διόνυσος ερχόταν με ένα πλεούμενο πιθανόν να οφειλόταν στο ότι ο θεός είχε κατεβεί στον Κάτω Κόσμο μέσα από μια λίμνη, την Αλκυονία. Αλλά και ο Αριστοφάνης στους «Βατράχους» του βάζει τον Διόνυσο να κατεβαίνει στον Κάτω Κόσμο από μια περιοχή της Αθήνας, που την έλεγαν Λίμναι, και της οποίας το όνομα σαφώς υποδηλώνει και πάλι κάποια λίμνη ή έστω ένα βαλτότοπο.

Με τη θριαμβευτική επανεμφάνιση του θεού οι πιστοί του ξεσπούσαν σε ουρανομήκεις φωνές και χαρούμενα τραγούδια και ξεφάντωναν με χορούς και πανηγύρια. Και εκτός από πάσχοντες θεούς στην αρχαία μυθολογία υπάρχουν και ήρωες που είχαν κατορθώσει να νικήσουν τον θάνατο, όπως ο Ηρακλής, ο Ορφέας, ο Καπανέας κ.ά.

Μετά από τα παραπάνω μπορούμε να υποθέσουμε ότι το μέγα θαύμα της Ανάστασης του Χριστού, το σημαντικότερο ασφαλώς γεγονός της επίγειας ζωής Του, κατά το οποίο έχουμε τη νίκη της ζωής και την ήττα του θανάτου, έγινε πιο εύκολα κατανοητό από τους Ελληνες· και από τους υπόλοιπους ελληνίζοντες της όψιμης αρχαιότητας, που αποτελούσαν το πιο σημαντικό και συνάμα το πιο ζωντανό κομμάτι του τότε γνωστού και πολιτισμένου κόσμου. Γιατί ανάλογα συμβάντα διηγούνταν και για τους θεούς και ήρωες που είχαν στεριώσει και είχαν κυριαρχήσει στα μέρη τους πολύ πριν κάνει την εμφάνισή Του ο Ναζωραίος.

Τα «Αδώνεια»: Ο θάνατος και η Ανάσταση του θεού Άδωνη

Στις παραδόσεις των λαών της ανατολικής μεσογείου , υπάρχουν τουλάχιστον 16 θεοί που βιώνουν το δράμα του θανάτου αλλά και ταυτόχρονα την λύτρωση της αναστάσεως.
Στον ευρύτερο ελλαδικό χώρο εκτός από τον Δία/Φελχανό και τον Διόνυσο/Ζαγρέα , ο σημαντικότερος Θεός που πεθαίνει και ανασταίνεται , είναι ο Άδωνις

Σύμφωνα με την παράδοση ο Αδωνις ήταν γιός τουΚινύρα κι της Σμύρνας. Όταν γεννήθηκε ήταν τόσο πανέμορφο μωρό που μόλις τον είδε η Θεά Αφροδίτη τον ερωτεύτηκε και για να μην τον χάσει τον έβαλε σε μία λάρνακα και τον εμπιστεύθηκε στην Περσεφόνη , την Θεά του κάτω κόσμου.

Όταν όμως ο Αδωνις μεγάλωσε , η Περσεφόνη θαμπωμένη και αυτή από την ομορφιά του , αρνήθηκε να τον επιστρέψει και τότε η Αφροδίτη ζήτησε την συνδρομή του Δία.Ο πατέρας των Θεών τότε έδωσε τον όμορφο νέο τα 2/3 του χρόνου στην Αφροδίτη και το 1/3 στην Περσεφόνη.

Η Αφροδίτη εγκατέλειψε τον Ολυμπο και ακολούθησε τον πανέμορφο νέο κάτω στην γη. Δυστυχώς όμως σε ένα κυνήγι αυτός σκοτώθηκε από ένα αφηνιασμένο κάπρο. Η Αφροδίτη απαρηγόρητη και με δάκρυα στα μάτια ζήτησε από την Περσεφόνη πίσω τον όμορφο νέο και τότε οι δύο Θεές αποφάσισαν να τον έχουν η κάθε μία για εξι μήνες τον χρόνο. Η διαμάχη των δύο Θεαινών συμβολίζει και διδάσκει ότι ο Ερωτας μπορεί να νικήσει ακόμη και τον θάνατο !

Από το αίμα του Αδώνιδος γεννήθηκαν τα τριαντάφυλλα και οι παπαρούνες και από τα δάκρια της Αφροδίτης οι ανεμώνες

Ο Αδωνις είναι ένας πανάρχαιος Θεός της ανατολής και η λατρεία του ήταν διαδεδομένη στηνΣυρία την Φοινίκη την Παλαιστίνη και την Αίγυπτο. Από εκεί η λατρεία του πέρασε στην Κύπροκαι από την Κύπρο στην Ελλάδα ήδη από τη αρχαική εποχή.

Σύμφωνα με την παράδοση ο τάφος του βρισκόταν στην Βηθλεέμ σε μία υπόγεια σπηλιά στα θεμέλια του Ναού της Θεάς Αστάρτης. Πιθανολογείται ότι το σημείο βρίσκεται εκεί που σήμερα είναι χτισμένος ο Ναός της Γεννήσεως.

Τα Αδώνεια

Σε ανάμνηση του θανάτου και της αναστάσεως του Θεού ετελούντο κάθε χρόνο τα Αδώνεια. Σε άλλες περιοχές η γιορτή γινόταν στα μέσα του μηνός Βοηδρομίωνος (Αύγουστος – Σεπτέμβριος ) και αλλού, στην κυρίως Ελλάδα την άνοιξη κατά την πρώτη πανσέληνο μετά την εαρινή ισημερία.
Η πρώτη ημέρα των «Αδωνείων», που λεγόταν «Αφανισμός», ήταν ημέρα πένθους για το θάνατο του Θεού, που απεικονίσεις του τον παρουσιάζουν εστεμμένο με ταινίες που τις διακοσμούνισοσκελείς σταυροί , με το στόλισμα των λεγόμενων «Κήπων του Αδώνιδος» (που τους φύτευαν και τους προετοίμαζαν οι γυναίκες οκτώ ημέρες πριν), καθώς και με μοιρολόγια και λυπητερές μουσικές από πένθιμο αυλό (τη λεγόμενη «γίγγρα»). Η δεύτερη ημέρα των εορτασμών η Εύρεσις (ανάστασις) ήταν ημέρα χαράς για την ανάσταση του Θεού εκ νεκρών και την ανάληψή του δίπλα στη Θεά Αφροδίτη για το μισό χρόνο.

Οι Κήποι του Αδώνιδος (Επιτάφιος)

Οι κήποι του Αδώνιδος ήσαν πανέρια η γλάστρες γεμάτες χώμα μέσα στις οποίες έσπερναν και καλλιεργούσαν ειδικά για τα Αδώνεια, πολύτριχο και αλλά φυτά ταχέως αυξανόμενα, καθώς και σιτάρι, κριθάρι, μαρούλι, μάραθο και διάφορα είδη λουλουδιών που τα περιποιούντο επί 8 ημέρες, κατά κύριο λόγο η αποκλειστικά, οι γυναίκες.

Την ημέρα του «Αφανισμού» οι λατρευτές κυρίως γυναίκες με λυμμένα τα μαλλιά τους, ξυπόλητες και γυμνόστηθες, περιέφεραν με θρήνους και οδυρμούς τα ομοιώματα του Θεού και τους «Κήπους» στους δρόμους των πόλεων και κατόπιν τα οδηγούσαν στη θάλασσα (ή σε πηγές και ποτάμια σε άλλες πόλεις), τα έριχναν στα νερά και παρακαλούσαν να επιστρέψει ο Θεός από τον κάτω κόσμο.

Στα «Αδώνεια» προσφερόταν ως θυμίαμα μύρα, ενώ ψάλλονταν και ειδικά άσματα, τα λεγόμενα «Αδωνίδια», από τα οποία έχει διασωθεί ένα πολύ αξιόλογο δείγμα. Πρόκειται για τον «Επιτάφιον Αδώνιδος» του Βίωνος. Σε κάποια από τα ανά τόπους «Αδώνεια» γίνονταν και μυήσεις σε Μυστήρια του Θεού (Ο Λουκιανός διασώζει ότι οι μύστες θυσίαζαν πρόβατο και έπαιρναν μετάληψη).

Αμέτρητοι οι «θεοί» που… σταυρώθηκαν και αναστήθηκαν!

Ο Κρίσνα, το δεύτερο πρόσωπο της Ινδικής τριάδας αντίστοιχο της χριστιανικής τριάδας, ο οποίος ονομάζεται και «υιός θεού», σταυρώθηκε όπως και ο Ιησούς. Πρόκειται για την ενσάρκωση τουΒισνού. Οι ουρανοί σκοτείνιασαν την ώρα του θανάτου. Ο Κρίσνα κατέβηκε στον άλλο κόσμο, και αναστήθηκε την τρίτη μέρα, και ανελήφθη στους ουρανούς. Ο Κρίσνα, θεωρείται επίσης«άνθρωπος και Θεός» καταρρίπτοντας το χριστιανικό επιχείρημα πως ο Ιησούς ήταν ο πρώτος άνθρωπος-θεός που νίκησε τον θάνατο.

Ο Πέρσης θεός Μίθρα αποκαλούνταν «ο καλός ποιμένας» και σταυρώθηκε τουλάχιστον μια χιλιετία πριν τον Ιησού, για να λυτρώσει την ανθρωπότητα.

Ο Ασσυροβαβυλώνιος Ταμμούζ (Damuzu) σταυρώθηκε και αναστήθηκε από την Αστάρτη.

Ο Άττις, αποκαλούμενος «ο αμνός του θεού» περνάει το μαρτύριο της σταύρωσης και ανασταίνεται.

Ο Μεξικανός Κετσατκοάτλ θανατώθηκε με σταύρωση και αναστήθηκε την τρίτη μέρα.

Ο Όσιρης σκοτώνεται από τον Σεθ, και ανασταίνεται από την Ίσιδα, ενώ ο γιος τους Ώροςσταυρώνεται μεταξύ δύο κλεφτών.

Ο Όντιν σταυρώθηκε στο δέντρο της ζωής, ενώ ο γιος του Μπάλντερ σκοτώνεται από τον πανούργο Λόκι με γκυ. Αμφότεροι ανασταίνονται.

Οι θεοί ΙΑΩ, και Χέσους σταυρώθηκαν και αναστήθηκαν για να σώσουν την ανθρωπότητα χιλιάδες χρόνια πριν την εμφάνιση του Ιησού.

Ο Ίντρα αναπαριστάται με οπές από καρφιά.

Ο Χαλδαίος Κριτε και ο Ασιάτης Μπαλού αναφέρονται στα αντίστοιχα ιερά τους κείμενα ως«εσταυρωμένοι λυτρωτές».

Ο Αιγύπτιος Θούλις πέθανε στο σταυρό, θάφτηκε, αναστήθηκε και ανήλθε στους ουρανούς.

Ο μύθος της αρπαγής της Περσεφόνης (Αξιόκερσα κατά τα Καβείρια) περιέχει την κάθοδο στον Άδη, την παραμονή εκεί για ένα χρονικό διάστημα και την επιστροφή στη ζωή.

Ο μύθος της Ευρυδίκης.

Ο Ρωμαίος ήρωας Κουιρίνους, σταυρώθηκε και η γη σκοτείνιασε.

Η ανάσταση νεκρών και η νίκη επάνω στο θάνατο, δεν είναι λοιπόν μια ιδέα που γεννήθηκε στον χριστιανισμό. Στις αρχαίες θρησκείες υπήρξε πληθώρα θεών και ανθρώπων που είτε θυσιάστηκαν και ξαναγύρισαν στη ζωή, ή ήρθαν σε συμφωνία με τις θεότητες του Άδη να μοιράζουν τη ζωή τους ανάμεσα σε δύο κόσμους. Η ιδέα της ανάστασης πιθανολογείται πως προήλθε από την παρατήρηση της «νεκρανάστασης» της φύσης.

Οι εμπνευστές της χριστιανικής θρησκείας παρέλαβαν τους αρχαίους μύθους, τους άλλαξαν ελαφρώς και τους παρουσίασαν ως δική τους αποκάλυψη. Κανένας χριστιανός ιερέας δεν έχει απαντήσει ουσιαστικά στο ερώτημα, σε τι ακριβώς διαφέρει η σταύρωση κι η ανάσταση του θεού σας από τις αντίστοιχες των προαναφερθέντων θεών;

Τα βασικά συστατικά του μύθου εμφανίζονται στις παραδόσεις όλων σχεδόν των λαών της Μέσης Ανατολής και όχι μόνο.

ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (57)

  1. Ανώνυμος 04/20/2014 @ 12:21 ΜΜ

    Εδωσες πολλές πληροφορίες και θα αρχίσουν να βελαζουν ασταμάτητα σε λίγο… Τουλάχιστον ελπιζω καποιοι θα αρχίσουν να αφυπνιζονται.
    ΑΝΑΖΗΤΗΤΗΣ

  2. Ανώνυμος 04/20/2014 @ 12:43 ΜΜ

    Ασ μας απαντήσουν όσοι γνωρίζουν.

  3. Ανώνυμος 04/20/2014 @ 1:05 ΜΜ

    ΑΛΛΟ ΝΕΚΡΟΦΑΝΕΙΑ …ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΖΩΝΤΑΝΕΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΝΕΚΡΟΥ [ Π.Χ. ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΛΑΖΑΡΟΥ ]…ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΦΘΑΡΤΟ ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΟΡΙΣΤΙΚΑ…ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ…ΜΕ ΝΕΟ ΑΦΘΑΡΤΟ ΣΩΜΑ..ΠΟΥ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΜΙΛΑΝΕ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΙΧΟΥΣ …ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΔΙΨΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΝΑΕΙ…ΑΣΥΛΗΠ[ΤΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ …ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΣΩΜΑΤΑ [ ΑΦΘΑΡΤΑ ] ΘΑ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ]…ΚΑΝΕΝΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΚΟΜΗ ΤΕΤΟΙΟ ΣΩΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΑΒΕΙ.[ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ]..ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ …ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΗΤΑΝ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ …ΑΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΩΘΕΝ ΔΟΛΙΑ Η ΙΣΩΣ ΜΕ ΘΕΙΚΟ ΠΑΝΤΑ ΘΕΛΗΜΑ …ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΠΑΝΗΛΘΑΝ ΣΤΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΖΩΗΣ ..[ ΟΧΙ ΑΦΘΑΡΤΟΙ ]…ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ …ΓΙΑΝΝΗ-ΚΟΖΑΝΗ

    • Ανώνυμος 04/20/2014 @ 7:17 ΜΜ

      …ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΣΩΜΑΤΑ [ ΑΦΘΑΡΤΑ ] ΘΑ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ]…ΚΑΝΕΝΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΚΟΜΗ ΤΕΤΟΙΟ ΣΩΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΑΒΕΙ.[ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ]

      ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 2014 ΕΤΗ ΠΟΥ ΠΑΝΕ;

      • Ανώνυμος 04/20/2014 @ 7:53 ΜΜ

        ΦΙΛΕ10.17 ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΣΤΟΝ ΑΔΗ…ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ…ΟΙ ΕΥΣΕΒΕΙΣ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΟ [ ΜΟΥ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΝΑ ΣΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ ]…ΟΙ ΔΕ ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΑΔΗ…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ Υ.Γ. ΑΔΗΣ ΚΑΙ ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ

    • Ανώνυμος 04/20/2014 @ 8:58 ΜΜ

      Άρες μαρες κουκουνάρες…Άσε φίλε μην σου εξηγήσω…αυτά μας,έχουν μάθει γιαυτό μας διαφεύγει όλη η αλήθεια και είμαστε τα προβατάκια τους χιλιάδες χρόνια,τώρα

    • Ανώνυμος 04/22/2014 @ 11:04 ΠΜ

      Γιαννη κοζανη λες δικες σου αυθεραισιες
      οτι αναφορες υπαρχουν για τον αναστημενο ιησου λενε οτι ΔΕΝ τον αναγνωριζαν
      επισης για θυασιαστηρια και καθαρτητρια ΔΕΝ λει πουθενα η αγια γραφη

      • Ανώνυμος 04/22/2014 @ 2:06 ΜΜ

        ΦΙΛΕ 2.04… ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ Ο ΙΗΣΟΥΣ … ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΛΗΦΘΗΚΑ ΑΚΟΜΗ ..ΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ… ΑΛΛΑ ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ … Η ΑΦΘΑΡΣΕΙΑ ΣΕ ΝΕΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ…'' ΚΑΙ ΦΩΝΗ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΟ '' …ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΙΩΑΝΝΗ ΨΑΞΕ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ …ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΑΝ ΕΥΚΑΙΡΗΣΩ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΛΥΣΩ…ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΤΗΡΙΑ…ΑΝ ΘΕΣ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ ΜΟΥ ΒΡΕΣ ΣΕ ΧΑΒΑΛΕ …ΟΧΙ ΣΕ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ…ΜΗΠΩΣ ΑΓΝΟΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ….ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

        • Ανώνυμος 04/22/2014 @ 6:35 ΜΜ

          και τι σχεση εχει η αναληψη με αφθαρτο σωμα ????
          ————
          το αλλο που λες για την φωνη απο το θυσιαστηριο μπορει να σημαινει 100 πραμματα !
          Αυθαιρετα δικα σου συμπερασματα ειπα κι εγω

          • Ανώνυμος 04/22/2014 @ 9:47 ΜΜ

            ΑΠΟ ΤΑ 100 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΛΕΞΗ ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΟ ΠΕΣ ΜΑΣ ΕΝΑ ΦΙΛΕ 9.35…ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ…ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΦΕΓΓΟΒΟΛΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΠΕΣΑΝ ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΟΛΟΙ ΓΥΡΩ ΤΟΥ ΑΠΟ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΔΕΟΣ…ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ ΑΥΤΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΤΑΝ ΚΥΡΗΤΕ ΔΕΝ ΤΑ ΕΚΑΝΕ …ΤΟ ΝΕΟ ΣΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΚΟ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΟ..ΑΝ ΑΞΙΩΘΟΥΘΜΕ [ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ] ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ…ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΓΙΝΕΣΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΘΕΟΥ …ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΡΙΖΕΣΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ…Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ …ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΠΟΣΟ ΤΗΝ ΠΟΥΛΑΣ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

          • Ανώνυμος 04/23/2014 @ 5:59 ΠΜ

            bale χορια
            γιατι δεν βαζεις ??
            επειδη τα ερμηνευεις εσυ οπως γουσταρεις ??

  4. Ανώνυμος 04/20/2014 @ 1:11 ΜΜ

    Υπάρχει και η άλλη ζωή.Εκεί όλα θα λυθούν.

  5. Ανώνυμος 04/20/2014 @ 1:19 ΜΜ

    mou aresei h vika jigulina

  6. Ανώνυμος 04/20/2014 @ 1:37 ΜΜ

    Τα τελετουργικά μυστήρια ΟΛΩΝ των Ηλιακών θνήσκοντων Θεών… ήταν και παραμένουν κατά 90% τα ίδια. Το καινούργιο που πρόσθεσε ο χριστιανισμός ήταν ο όρος "Αγάπη". Αγαπάτε αλλήλους ως εαυτόν κ.λ.π.

    …"Ο Άττις, αποκαλούμενος «ο αμνός του θεού» περνάει το μαρτύριο της σταύρωσης και ανασταίνεται"…

    Οι Φρύγες (σημερινοί Φράγκοι) είχαν ως ιερείς τους Γάλλους… Τα Μεγάλα μυστήρια της Μεγάλης Θεάς Κυβέλης, όπου τιμώνταν ο Άττις, κορυφώνονταν κάθε 23/25 Μαρτίου.

    Εδώ είναι ο Άττις ως ακόμα ένας Ηλιακός θεός…
    http://4.bp.blogspot.com/_6rmp222G3aM/SgRweXAYruI/AAAAAAAACw4/Ab8rWEIJ98I/s320/el8.jpg

    Το "Άγαλμα της Ελευθερίας" παρουσιάζει τον φρυγικό θεό Άττι, και ήταν δώρο των τεκτόνων φρύγων, προς τους αδελφούς του…. Νέου Κόσμου.

    Πάνω σε αυτή την λογική, δεν ήταν τυχαία η ημερομηνία ίδρυσης της άλλοτε Ε.Ο.Κ. πρόδρομο της Ε.Ε. Η ημερομηνία έλεγε 25/3/1957…
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%85%CE%BD%CE%B8%CE%AE%CE%BA%CE%B7_%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%A1%CF%8E%CE%BC%CE%B7%CF%82

    Πέραν αυτών… με την έλευση του χριστιανισμού, "ξανά μοιράσθηκε η τράπουλα" για τις σφαίρες επιρροής πάνω στα συντρήμια του αρχαίου κόσμου… δώθηκαν εκ νέου τα αρχαίο μυστήρια του Ηλιακού θνήσκοντος Θεού, ως κάτι το νέο!…

    Ακόμα και στις μέρες μας, η Νέα τάξη Πραγμάτων όπου ζούμε… κακώς αναφέρεται ως Νέα… θα έπρεπε να αναφέρεται ως, Πολύ Αρχαία Τάξη Πραγμάτων.

    Ας ξανά γράψουμε, ότι:

    Αν ένας θυσιάζεται για τους πολλούς, τότε έρχεται ως Θεός. Αν πολλοί θυσιάζονται για έναν, τότε έρχεται ως Ημίθεος, η έστω Ήρωας, στην Ορθόδοξο εκκλησία θα τον αναφέρουν ως… Άγιο, μιας και σύμφωνα με τους εκκλησιαστικούς κανόνες, δεν υπάρχουν Ημίθεοι, η έστω Ήρωες!

    Ακόμα και η σφαγή των ποιμνίων, την Κυριακή του Πάσχα… δεν αποτελεί κάτι το διαφορετικό από την σφαγή, των πολλών για τον Έναν… ώστε να μην έρθει νέος Ηλιακός Θνήσκων Θεός.

    Η θρησκειολογία, και η ιστορία χωροχρονικά μέσα από τις παραδόσεις, μας έχουν αποδείξη ότι υπάρχουν σταθερά αρχέτυπα, Θεών, Ημίθεων και Ηρώων.

    Βεβαίως τα Ορθόδοξα (μητριαχρικά) μυστήρια έχουν επιρρεστεί από την αρχαία Αίγυπτο, ενώ δε των Καθολικών (φαλικά), από την Βαβυλώνα, και αυτό είναι κάτι το οπόιο μπορεί να διακρίνει κάποιος, ως πρώτη εικόνα, στην αμφίεση του ιερατικού σχήματος, για λόγους λειτουργίας και θρησκευτικής ισορροπίας, μέσα σε ένα άβακα τελετουργικού έργου.

    Αυτά.

    • θρησκειολογια
      μυστηρια
      Ημίθεος
      Ήρωας
      Ηλιακού θνήσκοντος Θεού
      τελετουργικά μυστήρια
      αυτα ειναι το δεντρο
      το δασος αρχιζει να γινεται φανερο λογω της Αγαπης.
      χαιρομαι που αναγνωριζεις το σημαντικο.
      το αγαπατε αλληλους ειναι απειρως σημαντικοτερο απο το πολυ μεγαλο
      γνωθει σ αυτον.

      • Ανώνυμος 04/22/2014 @ 11:05 ΠΜ

        το αγαπατε αλληλους ειναι το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ
        και για εκει που το ανεφερεος ειναι ΟΔΗΓΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ
        φτανει η παραπληροφορηση

  7. Ανώνυμος 04/20/2014 @ 1:49 ΜΜ

    ΑΝΑΣΤΗΤΩ Ο ΘΕΟΣ , ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΟΡΠΙΣΘΗΤΩΣΑΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΑΥΤΟΥ , ΚΑΙ ΦΥΓΕΤΩΣΑΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΑΥΤΟΥ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΑΥΤΟΥ ΟΙ ΜΙΣΟΥΝΤΕΣ ΑΥΤΩΝ … ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ…ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΛΑΜΟΓΙΑ , ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ . ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ .

  8. Ανώνυμος 04/20/2014 @ 2:14 ΜΜ

    Αδιαβαστε φιλε μου δεν κρυβει κανεις τους αρχαιους θεους ουτε "τους άλλαξαν ελαφρώς".Αναφερονται μεσα στην Αγια Γραφη..Μην σε κοροιδευη το internet..Διαβασε και λιγο κατι εκτος internet.Το internet ειναι επικυνδινο θελει προσοχη!!!

    • Ανώνυμος 04/20/2014 @ 6:15 ΜΜ

      Eσυ τι προτεινεις δηλαδη την βιβλο; ασε δεν θα παρουμε. Χριστος.ανεστη. επισης οσιρις ανέστη.και ΔΙΟΝΥΣΟΣ ανέστη και όντιν ανέστη και αττις ανέστη..ουφ κουραστηκα….α και αδωνις ανεστη. (Δεν πιστευω να εννοει τον μπουμπουκο…)

  9. Ανώνυμος 04/20/2014 @ 3:39 ΜΜ

    γιατί ασχολησε με κάτι που νομίζεις ότι ειναι ψέμα γιατί σε νοιάζει τόσο το εάν εγώ πιστεύω στον Ιησού έχεις δει κανένα να προσπαθεί να αποδείξει ότι το ψέμα ειναι ψέμα μόνο εάν κάτι ειναι αληθινό έχει τόσους ενάντιους και ο κύριος Ιησούς έχει πάρα πολλους εχθρούς γιατί δεν ασχολησε με το ισλάμ η των βουδισμό; εγώ ξέρω γιατί Ο σατανάς έχει έναν μόνο εχθρό αυτόν που του σύντριψε το κεφάλι στον σταυρό τον ΚΎΡΙΟ ΙΗΣΟΎ λιγο ακόμα και θα πάρεις και εσύ την μερίδα σου μαζί με τον κύριο που υπηρετείς λιγο ακόμα όσο για μένα και τους ομοίους μου η δίκη σου επιμονή μου προσθέτει πίστη

    • Ανώνυμος 04/23/2014 @ 10:54 ΠΜ

      ο βουδισμος ΔΕΝ εναι θρησκεια
      το ισλαμ εχει ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΘΕΟ ΜΕ ΣΕΝΑ
      τον ιησου τον ΑΝΑΚΥΡΗΞΑΝ ΣΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ ΘΕΟ ΚΑΠΟΙΟΙ που να μην τους χαρακτηρισω
      Σκεψη λιγο ειπαμε ε !

  10. Ανώνυμος 04/20/2014 @ 3:51 ΜΜ

    ''Οι εμπνευστές της χριστιανικής θρησκείας παρέλαβαν τους αρχαίους μύθους, τους άλλαξαν ελαφρώς και τους παρουσίασαν ως δική τους αποκάλυψη. Κανένας χριστιανός ιερέας δεν έχει απαντήσει ουσιαστικά στο ερώτημα, σε τι ακριβώς διαφέρει η σταύρωση κι η ανάσταση του θεού σας από τις αντίστοιχες των προαναφερθέντων θεών;

    Τα βασικά συστατικά του μύθου εμφανίζονται στις παραδόσεις όλων σχεδόν των λαών της Μέσης Ανατολής και όχι μόνο.''

    ΣΤΟ ΕΧΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΙΕΡΕΑΣ ΟΥΤΕ ΠΑΠΑΔΟΠΑΙΔΙ.

    ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΟ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΞΑΝΑ…

    ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.

    Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ !

    Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ !

    Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ = ΑΓΑΠΗ (εμπεριέχει ολες τις ενοιες και αξίες)

    ο καθένας μπορεί να προσεγγίσει τον Θέο και την αλήθεια λειτουργώντας στην ζωή του με αγάπη.ετσι απλά,τόσο απλά.

    αν είσαι χριστιάνος,μωαμεθανός,βουδιστής κ.τ.λ καθόλου σημασία δεν εχει για τον Θεο.

    οι χριστιάνοι εχουμε της δέκα εντολές,οι υπόλοιποι κατι αντίστοιχο.

    οι αρχαίοι ημών πρόγονοι μας κληρονόμησαν εκτός των αλλων και τα δελφικά
    παραγγέλματα που αναφέρονται παραπάνω.
    εμείς οι τυχεροί οι ελληνες εχουμε απο δυο πηγές επιβαιωμένες πληροφορίες
    για το πώς μπορούμε να προσεγγίσουμε τον Θεό.

    τι αλλο θέλουμε επιτέλους;;;
    το μονο που χρειάζεται ειναι να εφαρμόσουμε και να κάνουμε καθημερινή πράξη
    τις δέκα εντολές η τα δελφικά παραγγέλματα.οποιο θέλει ο καθένας,αφού τα ιδια πράγματα λενε.
    τι πειράζει εσένα αν εγω θέλω να πηγαίνω στην αναστάση,να συμετέχω στα μυστήρια
    της εκκλησίας,να εξομολογούμε στον γέροντα και να κοινωνώ;;
    γιατί με ''πολεμάς'' δεν μπορώ να καταλάβω.
    αν εγω εφαρμόζω τις δέκα εντολές και σύ τα δελφίκα παραγγέλματα
    ποια η διαφορά μας ;; παλι δεν μπορώ να καταλάβω !!

    ΚΑΤΑΛΗΓΟΝΤΑΣ
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΈΡΝΟΥΜΕ
    ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΑ ΑΥΤΟΓΚΟΛ !!!!

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

    skata original

    • Ανώνυμος 04/20/2014 @ 5:54 ΜΜ

      ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ; ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΕΡΕΣ , ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΛΑ…ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ … ΠΝΙΓΟΝΤΑΙ , ΤΡΕΛΕΝΟΝΤΑΙ , ΝΤΟΥΒΡΟΥΤΣΑΣ ΤΟΥς ΕΡΧΕΤΑΙ…ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ-ΜΑΤΑΙΑ- ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ…ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙς ; ΥΓ : ΑΛΗΘΩς ΑΝΕΣΤΗ Ο ΚΥΡΙΟς . ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ .

    • το ψευδονυμο σου σε αδικει..
      αλλαξε το σε παρακαλω.

    • αν είσαι χριστιάνος,μωαμεθανός,βουδιστής κ.τ.λ καθόλου σημασία δεν εχει για τον Θεο
      ετσι πιστευα κι εγω παλια, δειτε το παρακατω ..

      https://www.youtube.com/watch?v=Vgu3kKgpYm0

  11. Πάρα πολύ ωραίο άρθρο!!

  12. γιατί τελικά πέθανε ο Χριστός;" τότε τι συνέπειες μπορεί να έχει μια τέτοια παραδοχή στο ζήτημα της νίκης επί του θανάτου;

    Σύμφωνα με τη Χριστιανική αντίληψη του γεγονότος αυτού, ο θάνατος του Κυρίου Ιησού Χριστού, υπήρξε μια κατάφωρη αδικία! Όχι μόνο δεν "ικανοποιούσε" αυτό τη δικαιοσύνη του Θεού, αλλά αντιθέτως την προσέβαλλε πλήρως!

    Σκεφθείτε, ότι όλοι μας πεθαίνουμε. Και ότι κανείς μας δεν είναι αμέτοχος των ευθυνών του απέναντι στον θάνατο. Γιατί η αμαρτωλότητά μας, η πεσμένη φύση μας, μας οδηγεί σε πλήθος παραβάσεων, στη διάρκεια της ζωής μας. ΧΩΡΙΣ αυτό να σημαίνει ότι ο Θεός μας καταδικάζει σε θάνατο λόγω των παραβάσεών μας (δικανικά), από την άλλη πλευρά, δεν μας δίνει το δικαίωμα να απαιτούμε την εξαίρεσή μας από το κοινό αυτό συνάντημα όλων των ζώντων! Γιατί τι παραπάνω έχουμε εμείς από τους άλλους, ώστε να θέλουμε να ζήσουμε χωρίς θάνατο;

    Κάθε αμαρτία μας, αποτελεί "ποινικό έγγραφο" εναντίον μας, όχι από την πλευρά του Θεού, αλλά από την πλευρά του διαβόλου! Με κάθε μας αμαρτία, "υπογράφουμε την καταδίκη μας", στον σκοτεινό κόσμο του Άδη, και θέτουμε τους εαυτούς μας υπό την εξουσία "του έχοντος το κράτος του θανάτου, δηλαδή του διαβόλου" (Εβραίους 2/β: 14). Με κάθε αμαρτία, ο διάβολος και η "σκοτεινή του εξουσία", αποκτά νομικά δικαιώματα πάνω μας, γιατί ΕΜΕΙΣ τον προσκαλέσαμε στη ζωή μας, δια της παρακοής. Κι έτσι στον θάνατο, είναι φυσιολογικά ο δικαιωματικός κάτοχος της ψυχής μας! Γιατί είναι γραμμένο: "Ο μισθός της αμαρτίας είναι θάνατος" (Ρωμαίους 6/στ: 23).

    Όμως με τον Χριστό συνέβη κάτι άλλο!

    Ο Χριστός, σε όλη τη ζωή Του, δεν αμάρτησε ΠΟΤΕ. Δεν έδωσε στον διάβολο, την παραμικρή αφορμή, το παραμικρό δικαίωμα να αποκτήσει πάνω του εξουσία. Δεν του άφησε πάνω του το παραμικρό νομικό δικαίωμα! Ο ίδιος ο Κύριος Ιησούς Χριστός, είπε; "Ποιος από σας με ελέγχει για αμαρτία;" (Ιωάννης 8/η: 46). Και είπε ακόμα: "Ο άρχων του κόσμου τούτου (ο διάβολος), δεν έχει καθόλου δικαιώματα σ' εμένα" (Ιωάννης 14/ιδ: 30).

    Κι έτσι φθάνουμε στη σταύρωση!
    συνεχεια

  13. συνεχεια..2
    Ο Χριστός ήταν "το δόλωμα". ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ τον διάβολο με τη ζωή του, με τη στάση του, με τη διδασκαλία του. Τον νικούσε σε κάθε του βήμα. Συγχωρούσε αμαρτίες, θεράπευε αρρώστιες, εξέβαλλε δαιμόνια, εξέθετε τα κακώς κείμενα, μάζευε ακολούθους. Είχε γίνει ένα "αγκάθι στο μάτι" του διαβόλου! Κι εκείνος, θέλησε "να τον βγάλει από τη μέση".

    Πράγματι, αυτό συνέβη κατά τη σταύρωση. Ο σατανάς θέλησε να διώξει από τα πόδια του, αυτόν που του "χαλούσε τις δουλειές". Και αυτό το έκανε μέσω της σταυρικής θυσίας, την ιστορία της οποίας γνωρίζουμε. Μα τότε, καθώς ο Χριστός άφηνε στον σταυρό την τελευταία του πνοή, και ο διάβολος έχαιρε για έναν εχθρό λιγότερό, υπέστη ξαφνικά τη μεγάλη του ήττα!

    Ως τότε, όλοι όσοι πέθαναν, ΔΙΚΑΙΩΣ ΠΕΘΑΝΑΝ, και οδηγήθηκαν στα σκοτεινά βασίλεια του Άδη. Ως τότε, δικαίως ο διάβολος απαιτούσε την εξουσία πάνω σ' αυτούς, που στη ζωή τους επιτελούσαν το δικό του θέλημα, και όχι του Θεού. Ο Θεός δεν απαιτούσε να διασώσει όσους στη ζωή τους επέλεξαν την αμαρτία! Μα ο Χριστός ήταν ΑΚΑΤΗΓΟΡΗΤΟΣ! Ο Σατανάς δεν είχε πάνω Του καμία εξουσία! Δεν είχε κανένα νομικό δικαίωμα, ώστε να μπορεί να πει: "δικός μου ήταν, και δικαίως τον θέτω υπό την εξουσία μου στον Άδη". Ο Χριστός ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΝΗΚΕ! Ο Σατανάς υπερέβη την εξουσία που του είχε αφεθεί!

    Ο Σατανάς λοιπόν, σκοτώνοντας τον ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟ, εκτέθηκε! Εκτέθηκε ως ΑΡΠΑΓΑΣ. Και ο θάνατος εκτέθηκε ως ΑΝΟΜΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ. Γι' αυτό και ο Χριστός, δικαίως πλέον, απαιτεί ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ! Είναι ο μόνος αδικημένος από τον θάνατο, και απαιτεί πλέον την κατάργηση του θανάτου! Και δικαιωματικά πλέον, εισβάλλει με τις αγγελικές στρατιές στον Άδη, και ΑΠΑΙΤΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.

    Αναπολόγητος ο διάβολος, δεν έχει να αντιτείνει κανένα νομικό δικαίωμα, γιατί εκτέθηκε ενώπιον όλης της κτίσης, ως ένας άδικος ηγέτης, που κατακράτησε παράνομα τον Δίκαιο! Και οι αγγελικές δυνάμεις εισβάλλουν πια δικαιωματικά στον Άδη και σπάνε το από αιώνων "στάτους κβο", και τον αδειάζουν, απ' όλες εκείνες τις ψυχές που ζητούν τη λύτρωση από τον Αναμάρτητο! Από τον μόνο που κατέβηκε εκεί, και που ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ μπορεί να απαιτήσει την επάνοδό του στον κόσμο των ζωντανών! Γι' αυτό και με τη σταυρική θυσία Του ο Χριστός "απογύμνωσε τις αρχές και τις εξουσίες, τις καταντρόπιασε δημόσια" (Κολοσσαείς 2/β: 15).

    • Ανώνυμος 04/20/2014 @ 9:44 ΜΜ

      Δεν είμαι κατά της θρησκείας. Συμφωνώ κάπως με το φίλο πιο πάνω που λέει πως η πλειοψηφία των θρησκειών είναι ίδιες αφού ο Θεός είναι ένας και έχουν το ΚΑΛΟ και την ΑΓΑΠΗ ως ρίζα-βάση. Το πρόβλημα αρχίζει όταν ο άνθρωπος που <> την όποια θρησκεία δείχνει τις αδυναμίες του και ο πιστός στην όποια θρησκεία τα μπερδεύει με την σειρά του ,συσχετίζει την πίστη του με τον όποιο <>… Εκεί πιστεύω ότι χάνεται η μπάλα….. Όταν η εκκλησία καταντάει Α.Ε. , όταν το βατικανό κάνει τα αίσχη , όταν κάποιοι είναι γνωστοί σαν καμικάζι κλπ κλπ .
      Και σαφώς είναι μέρος της υπονόμευσης των λαών αυτός ο μαζικός ΑΘΕΙΣΜΟΣ Α.Ε. γιατί άνθρωποι χωρίς πίστη είναι πιο εύκολο να χειραγωγηθούν.
      Τέλος πάντων άλλο ήθελα να πω και άλλα λέω.
      Ως τότε, όλοι όσοι πέθαναν, ΔΙΚΑΙΩΣ ΠΕΘΑΝΑΝ, και οδηγήθηκαν στα σκοτεινά βασίλεια του Άδη <—– Όχι ότι με τα υπόλοιπα συμφωνώ αλλά αυτό ειδικά ……

      • Ανώνυμος 04/20/2014 @ 10:43 ΜΜ

        τα <> = ¨¨ αντιπρόσωπος-εκπρόσωπος¨¨

      • φιλε μου,
        άλλο η θρησκεια ,αλλο η εκκλησια ΑΕ άλλο η πιστη .
        ποσο δικιο εχεις οταν λες , ανθρωποι χωρις πιστη ειναι πιο ευκολο να χειραγωγηθουν
        για το δικαιως πεθαναν, αν μπεις στον κοπο να δια βασεις και τα λικγκς που εχει αυτο το αρθρο(πινωντας ενα καφεδακι χαλαρα χεχεχε) πιστευω θα μπεις περισσοτερο στο νοημα της Γραφης.
        ευχαριστώ για την απαντηση σου

        • Ανώνυμος 04/21/2014 @ 8:18 ΜΜ

          Αυτό είπα και εγώ , ότι μπερδεύουμε τα πράγματα …..
          Για κάποιο λόγο στο λινκ που έδωσες δεν βγάζω άκρη (οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ έτσι είναι ολόκληρη η σελίδα κάτι παίζει με το pc μου μάλλον).
          Το δικαίως πέθαναν είναι πολύ μεγάλη κουβέντα και θέλει συζήτηση ….
          Π.χ. το που , το πως και το γιατί:
          Που γεννήθηκαν , πως γεννήθηκαν και γιατί ??? Και γιατί γεννήθηκαν εκεί και γιατί γεννήθηκαν όπως γεννήθηκαν (και πάλι ΓΙΑΤΙ ) ???
          Που έζησαν , πως έζησαν και γιατί ??? Και γιατί έζησαν εκεί και γιατί έζησαν όπως έζησαν (και πάλι ΓΙΑΤΙ ) ???
          Που πέθαναν , πως πέθαναν και γιατί ??? Και γιατί πέθαναν εκεί και γιατί πέθαναν όπως πέθαναν (και πάλι ΓΙΑΤΙ ) ???
          Και τα ερωτήματα τελειωμό δεν έχουν….
          Τώρα δεν συνεχίζω απλά και μόνο γιατί θα απαντήσεις αύριο εγώ μεθαύριο κ.ο.κ. .
          Ρε παιδιά (εσείς του site) καταργήστε την έγκριση πριν την ανάρτηση… Δεν λέω κρατήστε το δικαίωμα να διαγράφετε ότι δεν σας κάνει ή ότι πιστεύετε ότι είναι προσβλητικό υβριστικό κλπ κλπ . Μια κουβέντα-συζήτηση της προκοπής δεν πρόκειται ποτέ να γίνει με αυτό το σύστημα (έγκριση πριν την ανάρτηση) δεν το βλέπετε ???

  14. συνεχεια ..3
    Μετά από τον ΑΔΙΚΟ ΦΟΝΟ του Αθώου, (του ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΑΘΩΟΥ), ο θάνατος πλέον, φαντάζει ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΟΣ. Φαντάζει ως "παρά φύσιν" κατάσταση, και ως υπό κατάργησιν διαδικασία. Ο θάνατος παύει να είναι πλέον "το φυσιολογικό συνάντημα των αμαρτωλών", και γίνεται "το κράτος της δυναστείας του Διαβόλου, του άδικου δυνάστη". Και μπαίνει σε διαδικασία κατάργησης. Πρώτα οι δίκαιοι, που πλέον δεν περνούν από τον Άδη, αλλά εισάγονται στον Παράδεισο των ψυχών, και ύστερα, (στη 2η Παρουσία του Χριστού), οι άδικοι, που και αυτοί θα λάβουν σώματα για κρίση δίκαιη, σίγουρα δικαιότερη από την εκτεθειμένη πλέον παράνομη φυλακή του Άδη.

    Γι' αυτό ο Χριστός αφέθηκε να σταυρωθεί και να πεθάνει, χωρίς να το αξίζει. Δεν ικανοποίησε καμία δήθεν "δικαιοσύνη" ενός παράφρονος "θεού", που απαιτούσε δικαστικά το θάνατο ενός δικαίου, χάριν αδίκων. Αφέθηκε ως δόλωμα, ώστε να ΕΚΤΕΘΕΙ ο διάβολος και όλο του το βασίλειο ως ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΟ. Και να απαιτήσει μετά ο Χριστός ως αποζημίωση την κατάργησή του.

    Άνθρωπος ήταν ο Χριστός όταν πέθανε, και η αδικία που του έγινε, έγινε πάνω στην ανθρώπινη φύση Του. Μόνο που η φύση αυτή η ανθρώπινη είναι ΚΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ! Και εν τω Χριστώ, απαιτούμε πλέον ΤΑ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ! Ενωμένοι ΣΤΟ ΣΩΜΑ του Χριστού την Εκκλησία, απαιτούμε τη δική μας ΕΞΑΙΡΕΣΗ από τον Άδη, ως αντιστάθμισμα για την παράβαση που έγινε ενάντια στην Κεφαλή μας, στον Χριστό. Και οι Χριστιανοί πλέον εξαιρούνται από τον Άδη, και εισάγονται στον παράδεισο των Ψυχών, σε άλλο βασίλειο, που δεν ανήκει στον Διάβολο. Και σ' εκείνον απομένουν (ως την ανάσταση), μόνο οι ψυχές εκείνες ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ, αρνούμενες τον Μόνο Σωτήρα τους, τον Μόνο που έχει δικαίωμα να απαιτήσει την ελευθερία τους από τον Άδη.

  15. συνεχεια και τελος
    Αφού είδαμε λοιπόν πώς "λειτουργεί" η θυσία του Χριστού εναντίον του Άδη και του Θανάτου, επανερχόμαστε στο ζήτημα της Δυτικής δικανικής θέσης περί της θυσίας του Χριστού. Προσέξτε λοιπόν, πώς μια τέτοιου είδους άποψη, εκτός από βλάσφημη εναντίον του Θεού, οδηγεί σε ακύρωση της θυσίας του Χριστού:

    Εάν η θυσία του Χριστού έγινε ως "απαίτηση" του Θεού, για να ικανοποιηθεί η "θεία δικαιοσύνη", όπως λένε οι Δυτικοί, τότε ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΜΙΑ ΑΔΙΚΙΑ! Τότε ο Θάνατος και ο Άδης, λειτούργησαν στα πλαίσια της νομιμότητας, και ο Χριστός ΔΙΚΑΙΩΣ ΠΕΘΑΝΕ, κατ' απαίτησιν του Θεού! Τότε ο Διάβολος, δικαίως τον σκότωσε, στη θέση των ενόχων, (αφού αυτό ήταν το… θείο θέλημα), και ο θάνατος, όχι μόνο δεν εκτίθεται ως ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΟΣ, αλλά αντιθέτως, αναδεικνύεται ως ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ και ΛΥΤΡΩΤΙΚΟΣ! Τότε ο διάβολος, δικαίως συνεχίζει να διατηρεί το βασίλειο του Άδη υπό την εξουσία του, εφ' όσον δεν υπερέβη την εξουσία αυτή, αλλά αντιθέτως, "χρησιμοποιήθηκε" για να ικανοποιήσει τη δικαιοσύνη του Θεού. Τότε και ο Χριστός ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ, λαμβάνοντας πίσω αυτό που του αφαιρέθηκε δίκαια, κατ' εντολήν της δικαιοσύνης του Θεού!

    Εάν η Δυτική δικανική άποψη περί Αντιλύτρου γίνει αποδεκτή, τότε ο Θάνατος ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ, ο διάβολος ΔΕΝ ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ, ο Άδης ΔΕΝ ΑΔΕΙΑΖΕΙ, η ανθρώπινη φύση ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ, και κανείς μας δεν μπορεί να απαιτήσει την εξαίρεσή του από το βασίλειο του Άδη, επειδή η ανθρώπινη φύση και ο Χριστός ΔΕΝ ΑΔΙΚΗΘΗΚΕ.

  16. τ αποσπασματα που κατεθεσα ειναι απο
    http://oodegr.com/oode/swthria/antil2.htm

    • Ανώνυμος 04/23/2014 @ 11:30 ΠΜ

      Χαρη δεν χρειαζοταν να κανεις copy paste ολον τον oodegr. Μπορουσες να τα πεις με δικα σου λογια. Αν θελαμε μπαιναμε και μονοι μας στο χαζοσαιτ.

  17. Ανώνυμος 04/20/2014 @ 8:27 ΜΜ

    Χαρες δεν εχουν να χαρουν αυτοι και υποφερουν
    Χριστος Ανεστη χριστιανοι σε ολα τους διαφερουν
    Ψαχνουν να βρουν παρηγορια στο παραληριμα τους
    Μα μενει παντα αδειανη η δολια η καρδια τους
    Κενο που δεν γεμιζετε με την κενοδοξια
    Μονο με πιστη στο Χριστο τη ζωντανη αξια!!
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ολοι να ευχηθουμε
    Και με καρδια ειρηνικη αξιζει νατο ζουμε!!!!

  18. Ανώνυμος 04/20/2014 @ 8:28 ΜΜ

    Ο Χριστός είπε: "Δεν ήρθα να καταλύσω αλλά να συμπληρώσω". Τέλος. Θες κι άλλα;;;;;;

    • Ανώνυμος 04/22/2014 @ 11:11 ΠΜ

      [(κατά Λουκάν 14:26) …Εάν έρθει κάποιος σε μένα και δεν μισεί τον πατέρα, την μητέρα και την γυναίκα του, τα παιδία του και τους αδελφούς και της αδερφές του και τον εαυτό του, αυτός δεν μπορεί να γίνει μαθητής μου.]

  19. Ανώνυμος 04/20/2014 @ 10:26 ΜΜ

    Κανένας δεν δήλωσε οτι ειναι ο Θεός , Ο Χριστός ..το έκανε . Κανένας δεν προφήτευσε και δεν αποκάλυψε τα μελλούμενα της ζωής του ,αλλά και της Θείας προοικονομίας που πρόκειται να συμβούν στον ανθρωπο με τέτοια ακρίβεια , ώστε να δίνει μέχρι και σημάδια γι αυτό .
    Υ.Γ Διατί ολιγοπιστειτε , αυτά που εγώ κάνω ,εσείς μπορείτε …και περισσότερα ._

    • Ανώνυμος 04/22/2014 @ 11:12 ΠΜ

      [(κατά Ιωάννην 7:3) …και του (Ιησού) είπαν οι αδερφοί: «Φύγε από αυτόν τον τόπο και πήγαινε στην Ιουδαία, για να δουν οι μαθητές σου τα Θαύματα που κάνεις, γιατί κανείς δεν ενεργεί στα κρυφά, όταν θέλει να τον γνωρίσει ο κόσμος. Αν πραγματικά κάνεις θαύματα (Ιησού), άφησε τον κόσμο να δει ποιος είσαι». Γιατί ακόμη και τα αδέρφια του δεν πίστευαν σε αυτόν (τον Ιησού).]

  20. Ανώνυμος 04/20/2014 @ 10:34 ΜΜ

    Εύγε harry ._

  21. Ανώνυμος 04/20/2014 @ 11:05 ΜΜ

    αγσπητοι δουλοι του θεου της σγαπης…. τι ωραιο ακουγεται… ειδικα το δουλοι..!!!!!

    • προ- φανως κι εσυ εισαι δουλος
      δουλος της κακιας της ειρωνειας και της ελλειψης επιχειρηματων
      ανωνυμε ..

      • Ανώνυμος 04/21/2014 @ 9:33 ΠΜ

        ΔΟΥΛΟΣ ΤΟ ΦΟΒΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ ΤΟΥ .ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ . ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΟΡΠΙΣΘΗΤΩΣΑΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΑΥΤΟΥ . ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ .

  22. Χρηστός ανέστη!Παιδιά αυτό είναι ένα δύσκολο θέμα και πρέπει να το δεις από πολλές όψεις(θρησκευτική-επιστημονική-φιλοσοφική-ιστορική).Ο Διο-νυσος εμφανίζετε στην μυθολογία(προ-ιστορία)σε διαφορετικές περιόδους και με διαφορετικό ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ η ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ(3 φορές-είναι σαν πρωταγωνιστής τις ιστορίας).Στην Αίγυπτο ο Διο-νυσος έκτος άπο Όσιρις είναι και Ερμής τρις-μέγιστος η τρις-ΓΕΝΝΗΤΟΣ(χμ!).Ο Ηρακλής εμφανίζετε σε πολλές εκστρατείες που χρονολογικά δεν κολάνε(Τροία-Αίγυπτος-Ιάσονας Κολχίδα Ινδία(κρίσνα)κ.α.)για να μην αναφέρω τους 12 άθλους(Πότε πρόλαβε σε μία θνητή ζωή),σημειωτέον ότι πήγε 2 φορές στον Άδη και ξανάρθε στην ζωή(χμ!).Ο Χρηστός σε μικρή ηλικία ερμήνευε την διαθήκη σαν να ήταν Εβραίος φιλόσοφος λές και είχε εμπειρία(χμ!)-σας παρακαλώ μην μου πείτε ότι ήταν γιος Θεού γιατί και οι άλλοι γιοί του Δία ήταν(οπότε αφήστε τα Θεικά και να το δούμε σύμφωνα σαν ας το πούμε ΜΕΤΑΣΑΡΚΩΣΕΙΣ- η κάποιού είδους τεχνολογίας-τέλος πάντων να το δούμε και από άλλο πρίσμα!-Η Μυθολογία δεν λέει ποτέ ψέμματα).Ο Αλέξανδρος όταν πήγε στην Ινδία πήγε σαν ένας Νέος Διο-νυσος(ο Διο-νυσος έχει ξαναπάει-Νοννος).Ο Αντώνιος(Κλεοπάτρα) ονόμασε τον εαυτό του νέο(Νιο-ματριχ) Διο-νυσο ώστε να ενώσει την δύση και ανατολή(όπως Αλέξανδρος,όπως Διο-νυσος,όπως και ο ΧΡΗΣΤΟΣ)φυσικά έχασε διότι δεν ήταν Διο-νυσος!Θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Ερμής ο τρισμέγιστος μοίαζει καταπληκτικά με τον Χρηστό(χμ!).Ο λιακοπουλος μιλάει σωστά άλλα λάθος το ονοματίζει(κατε με) σαν η δύναμη του Θεού-ο πολεμιστής του Θεού-ενώ οι αρχαίοι τον έλεγαν(κατε με) Διο-νυσο η Ηρακλή η Απόλλων(θα το εξηγήσω μετά)…..η ίσως και Χρηστός(αναλόγως για ποίο λόγο ΜΕΤ- ΕΝΣΑΡΚΩΘΗΚΕ στην γη!!!-για πόλεμό,για ειρήνη για διδασκαλία για θρησκεία).Θα αναφέρω ότι το Ισλάμ θεωρεί τον Αλέξανδρο σαν Dhul Qarnaym=δικέρατος=οργή του Θεού(όπως και οι χριστιάνοι-λιακόπουλος) και τον περιμένουν ΞΑΝΑ για να δώσει την ΝΕΜΕΣΙΣ στα ρυπαρά Έθνοι(72 Έθνοι -72 μασονικές στοές…έψαχνα εδώ και καιρό τα 72 κράτη αλλά δεν μου έβγαιναν μέχρι που διάβασα πόσες στοές υπάρχουν-σημειοτέων για εμένα εκκλησία και μασόνοι έχουν τον ίδιο Θεό ΕΞΟΥΣΙΆ ΧΡΗΜΑ -τα εναντία ταύτα).Τώρα ο Απόλλων.Ξέρουμε ότι στο μαντείο των Δελφών ο Απόλλων πάλεψε με τον Ηρακλή για τον τρίποδα(μήπως οι αρχαίοι εννοούσαν κάτι άλλο π.χ. ποία πλευρά θα επικρατήσει στο μαντείο=Λογικής έναντι παρορμητισμού!Για πολούς που δεν το ξέρουν για 25 μέρες έδινε ο Απόλλων χρησμούς και για 3 μέρες ο ΔΙΟ-ΝΥΣΟΣ!!!!!!!!!!.Μήπως και οι τρις όψεις αντιπροσωπεύουν διαφορετικές όψεις του ίδιου νομίσματος(Ηρακλής Διο-νυσος Απόλλων(εωσφόρος δικέρατος))=Υιοί του Διός(ουσία του Θεού) αναλόγος τις περιστάσεις τις και τι χρειάζεται η ανθρωπότητα την συνκεκριμένη στιγμή!Θ αναφέρω ότι το 2001 η έκανε στις στύλες ΟΛΥΜΠΙΟΥ ΔΙΟΣ συναυλία που μέσες άκρες έλεγε στον Δία να έρθει,ότι η μητέρα είναι ξανά έγκυος…..και έδειχνε τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ Η τον ΗΡΑΚΛΗ …και να έρθει γρήγορα ΠΡΙΝ γίνει το κακο!!!!!!!Ο λιακόπυλος λέει το ίδιο(ο πολεμηστής του Θεού),οι Άραβες λένε το ιδίο Ντουλ Καρναιμ!!!Η πυθία είχε πει=ο Απόλλωνας θα έρθει και θα είναι για ΠΑΝΤΑ!Ο Χρηστός μήπως είναι της ίδιας αρχής που δημιουργεί τις άλλες προσωπικότητες(κάτι που γίνετε όταν αλλάζει ο μεγάλος κύκλος των ζωδίων-μπαίνουμε στον Υδροχόο(ο Απόλλων έδινε τις προφητείες φεβρουάριο μήνα=υδροχόος).Πολλές σειρές τις Τβ αμερικάνικες νεοταξικές δείχνουν τεχνολογίες μετανσαρκώσεις -ενσαρκώσεις σε καινούργια σώματα,βλέπε STARGATE(RA-ANYBIS-BAAL k.a.)-BATTLESTAR GALACTIKA(cylon- 12 Θεοί,ΚΑΜΠΑΛ-A-=KABALAHA-vs μονοθεισμού)-SPACE ODESSEY 2001(βασικά το λέει ξεκάθαρα στο τέλος)
    Αυτά που σας λέω έχουν συζητηθεί μεταξύ φίλων μέσα από ερωτήσεις να βρούμε απαντήσεις για τα παράδοξα τις ιστορίας μυθολογίας θρησκείας.Η ειρωνεία είναι ανεπίτρεπτη όταν αναζητάς την ΑΛΗΘΕΙΑ.

  23. Ανώνυμος 04/21/2014 @ 10:27 ΠΜ

    Όποιος αρνείται την Θεότητα του Χριστού, είναι ελεύθερος να επιλέξει ως "σωτήρα" του όποιον άλλο "θεό" θέλει. Αλλά την ώρα του θανάτου του δεν θα δικαιούται να προφασιστεί άγνοια ως προς τα αποτελέσματα της επιλογής του…
    "αὕτη δέ ἐστιν ἡ κρίσις, ὅτι τὸ φῶς ἐλήλυθεν εἰς τὸν κόσμον, καὶ ἠγάπησαν οἱ ἄνθρωποι μᾶλλον τὸ σκότος ἢ τὸ φῶς· ΗΝ ΓΑΡ ΠΟΝΗΡΑ ΑΥΤΩΝ ΤΑ ΕΡΓΑ." [Ιωαν. 3,19]

  24. Ανώνυμος 07/12/2014 @ 11:11 ΜΜ

    Όπως λεει κ ενα παλικάρι ποιο πάνω αναφέρει όντως η αγια γραφη για άλλους θεούς κ τέτοια,την διαβάζω σε αναλυτική μορφή κ το λέω αυτό.το μίσος που αναδεικνύεται κατα του χριστιανισμού μέσω Ίντερνετ ειναι χωρίς λόγο!!μονο αυτό αποδεικνύει οτι υπάρχει κ αρκεί.κ όσο για τους μάγκες που λένε τα δικά τους μαρτυρίες για όλους τους παραπάνω δεν υπάρχουν η τουλάχιστον ειναι ελάχιστες,για τον χριστο όμως;κ απο εχθρούς που ηταν όλοι σχεδόν τότε!αντε λαμόγια..ψάξτε κ θα σας φύγει ο κωλος με αυτά που θα βρείτε.ευχομαι να σας φωτίσει ο θεός

  25. Ανώνυμος 07/14/2014 @ 12:07 ΜΜ

    οτι και να λετε εγω θα πω αυτο μονο για ανασταση και τι εχει διδαξη καθε θρησκεια αγαπες λατρειες και αλλες μπουρδες που διαβασα. λοιπον λεω οτι η μεγαλητερες σφαγες του ανθρωπινου γενους εγιναν στο ονομα καθε θρησκειας.

  26. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 12:10 ΜΜ

    Κολοκυθια στο πατερο…αρθρογραφε… Μαθατε ολοι τωρα το θρησκευτικο συγκριτισμο … γινατε ολοι θεολογοι .Ποιος από σας βρε ζωντόβολα εχει βιωσει το Ευαγγελιο;Βγαινει στα blog ο κάθε παρλαπίπας κοπριτης και εχει και αποψη αντε τωρα…

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*