Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

23:07 - 12/04/2014

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Πολύς ο λόγος για το κακό μνημόνιο και για την καλή εποχή προ μνημονίου.

Επειδή οι περισσότεροι από αυτούς που αυτοαποκαλούνται δημοσιογράφοι και αναλυτές, είτε εξυπηρετούν συμφέροντα είτε όχι, δεν καταλαβαίνουν ούτως ή άλλως τι τους βάζουνε να λένε και επειδή δεν έχουν ιδέα από οικονομικά, διαβάστε τα παρακάτω απλά.

1. Η Ελλάδα, από τότε που αποφάσισαν τα διεθνή λαμόγια να την απελευθερώσουν από την τουρκιά, είναι κράτος υποτελές και ζει με δανεικά και διαδοχικά μνημόνια.

2. Ποτέ οι λεγόμενοι ηγέτες της Ελλάδας δεν μπόρεσαν, ακόμη και αν το ήθελαν, να δουλέψουν για την Ελλάδα. Πάντα ακολουθούσαν πολιτικές που όριζαν τα παγκόσμια αφεντικά. ΄Οποιος δεν το ήθελε αυτό, απλά δεν γινότανε “ηγέτης”.

3. Για να μη μακρυγορώ, από το 1974, που μας έφεραν δήθεν δημοκρατικό καθεστώς που εξυπηρετεί δήθεν τα λαϊκά συμφέροντα, άρχισε ο δανεισμός της Ελλάδας με έντονους ρυθμούς κυρίως από τον εμερικανόφερτο, δήθεν αντιαμερικάνο Ανδρέα Παπανδρέου.

4. Το δανεικό χρήμα, ξοδευότανε διαρκώς κάθε χρόνο όλο για να διοριστούν στο δημόσιο τέσσερεις με πέντε φορές περισσότεροι δημόσιοι και δημοτικοί υπάλληλοι, από όσοι χρειαζότανε, με μισθούς υπερδιπλάσιους από όσο θα μπορούσε να πληρώσει το κράτος.

5. Έβγαιναν στη σύνταξη σχεδόν όλοι πολύ νωρίτερα από όσο θα έπρεπε, ενώ υγιείς ιδιωτικές επιχειρήσεις που θα έδιναν θέσεις εργασίας δεν μπορούσαν να στηθούν κυρίως λγω των συνδικαλιστοπατέρων και τους ανώμαλων εργασιακών και φορολογικών νόμων.

6.Όλοι οι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων και των συνταξιούχων προερχότανε κάθε χρόνο από δανεικά που έπαιρνε το κράτος.

7. Όποιος πολιτικός πήγαινε να μιλήσει του έλεγαν οι παρατρεχάμενοί του “καλά μαλάκας είσαι; εσύ θα βγάλεις το φίδι από την τρύπα; σκάσε και δανείσου.

8. Αυτή την αλήθεια οι περισσότεροι την ξέραμε και οι μεν δημόσιοι και συνταξιούχοι έλεγαν εις υγεία τα κορόϊδα, ενώ οι ελεύθεροι επαγγελματίες είχαν πελάτες όλους τους παραπάνω, που βρέξει χιονίσει έπαιρναν μισθό από αυτά που δανειζότανε το κράτος, δηλαδή τα παιδιά τα εγγόνια και τα δισέγγονα, για να τα τρώμε εμείς από το 1981 μέχρι και το 2010. Τριάντα χρονάκια φαγοπότι Έλληνές μου.

9. Τα ένοχα ΜΜΕ πέρσασαν σε όλους την κομμουνιστική νοοτροπία, του ότι το κράτος οφείλει να ταΐζει τους πάντες. Όλοι θεωρούσαν και θεωρούν ακόμη αυτονόητο, ότι η προ μνημονίου κατάσταση, ήταν καλή και φυσιολογική και όταν σήμερα μιλάνε οι καραγκιόζηδες που το παίζουν μεγαλοδημοσιογράφοι και μεγαλοκαθηγητές οικονομικών αλλά και οι πολιτικάντηδες και αναφέρονται σε καλύτερες μέρες, θεωρούν ότι οι πάντες πρέπει να ξαναπροσληφθούν στο δημόσιο και οι μισθοί του δημοσίου να ξαναπάνε εκεί που ήταν.

10. Με ποιά λεφτά;;;;; Πάλι με δανεικά;;;;;

11. Αυτό που ονομάσαμε μνημόνιο, ήταν ο πρόστυχος τρόπος δήθεν συμμαζέματος της ελληνικής οικονομίας. Αντί να συμμαζευτούμε, αυξήθηκε το δημόσιο χρέος παρά το ότι μειώθηκαν χωρίς πρόγραμμα, εν μια νυκτί οι μισθοί και αυξήθηκαν οι φόροι, με αποτέλεσμα την απόλυτη καταστροφή, που μετά από τέσσερα χρόνια μνημόνιο μας έφερε σε χειρότερη κατάσταση από ότι είμασταν και χρωστάμε περισσότερα, έχοντας σχεδόν πλέον τίποτε.

12. Πριν το μνημόνιο, το κομμουνιστικό κράτος με τις δεξιές (κρυφά δουλικές) κυβερνήσεις τα πήγαινε χάλια, αφού ζούσαμε όλοι με δανεικά, αφού οι μεν δημόσιοι (δούλοι) πέρνανε μισθούς από τα δανεικά αλλά και οι ελεύθεροι (επαγγελματίες) απο τα δανεικά των δημοσίων εισέπρατταν. Κατά το μνημόνιο ,το φανερά και δηλωμένα δουλικό σύστημα διακυβέρνησης τα πήγε ακόμη χειρότερα, αφού το μνημόνιο ήρθε για να φέρει απλά δυστυχία, σε εκείνους που είχαν καλομάθει να κονομάνε από αυτά που μας δάνειζαν τα λαμογια για να μας έχουν δούλους.

13. Εφόσον μιλήσουμε για καλύτερες μέρες, θα πρέπει όλοι να χωνέψουν ότι το επαγγελματικό όνειρο του νεοιέλληνα θα πρέπει να πάψει να είναι το να διοριστεί στο φαύλο δημόσιο. Αν δεν στήσουμε μπίζνες που να πουλάνε στο εξωτερικό (εξαγωγές), και αν δεν φέρουμε τριπλάσιους τουρίστες και αν δεν βγάλουμε τα ντόπια φυσικά αέρια παίρνοντας σαν κράτος ένα μερτικό, χαΐρι δεν θα δούμε

Αυτά τα ολίγα

μετά τιμής

Λιακόπουλος Δημοσθένης

ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (48)

  1. Ανώνυμος 04/12/2014 @ 11:12 ΜΜ

    Δεν ειναι τιποτα ψεματα απ αυτα

  2. Ανώνυμος 04/12/2014 @ 11:24 ΜΜ

    Εσύ ρε Λιακόπουλε δεν είχες ταχθεί υπέρ Σαμαρά το 2012; Σκάσε και κολύμπα τώρα…

    • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 6:21 ΠΜ

      ξεχνας ομως αγαπητε, οτι πριν εκλεγει ελεγε αλλα. αλλα ετσι ειναι, ο λυκος κυκλοφορει αναμεσα στα προβατα ντυμενος οπως αυτα…

      • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 6:15 ΜΜ

        πολυ πρωτοτυπο να λεει αλλα και αλλα να κανει μετα ενας πολιτικος,ετσι?ασε που αυτα που λεει ο λιακο δεν ειναι και τιποτα νεο,νομιζω οτι ολοι τα ξερουμε ειτε το παραδεχομαστε ειτε οχι.

      • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 6:24 ΜΜ

        Σωστόοοοοοοοοος!!!!!!!!!!!

    • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 9:11 ΠΜ

      Ακριβώς!!!!

    • Δρακοκαβαλάρης 04/13/2014 @ 3:38 ΜΜ

      Όχι δεν έλεγε αλλα. Να πατε να βρείτε τις προεκλογικές εκπομπες στο youtube και να ακουσετε προσεκτικα τι ελεγε. Καραγκιοζηδες.

  3. Καλός ο παπαγάλος Λιακόπουλος "ότι τα φάγαμε όλοι μαζί", αλλά και τα Κατοχικά Νέα δεν παραλείπουν να αναπαράγουν και ν' αναμασήσουν όποια θυμική μόχλευση κυκλοφορεί.

    Εύγε !

    • Θα μπορούσε να ήταν έτσι ΑΝ οι προυπολογισμοί της χώρας όλα τα προήγουμενα χρόνια δεν έλεγαν ότι τα έσοδα από φόρους είναι περισσότερα από τις ετήσιες δαπάνες του κράτους. Επίσης το ότι δεν μπορείς να βρεις διαχειριστή εξουσίας που η περιουσιακή του κατάσταση να είναι μικρότερη από τα έσοδα των φορολογικών του δηλώσεων, αποδεικνύει που πήγανε τα κρατικά δάνεια. Δυστηχώς τα γραπτά επίσημα κρατικά έγγραφα αποδεικνύουν ότι οι βιβλιοπώλες όπως ο αδωνης ο βελοπουλος ο λιακοπουλος κλπ αντί να πουλάνε γνώση, σαν πιστά όργανα και μισθωτοί της Ν.Τ.Π. κάνουν το άσπρο μαύρο. ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΟΝΤΗ ΓΙΟΡΤΗ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ, ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ !!!

    • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 6:59 ΠΜ

      και οσοι μασσησουν, θα ψηφισουν τΣΥΡΙΖΑ.

  4. Ανώνυμος 04/12/2014 @ 11:36 ΜΜ

    Η αληθεια για την ελληνικη οικονομια ειναι διαφοετικη. Στη χουντα χωσανε λεφτα για να βγαλουμε το σκασμο. Τα πηραν πισω δανειζοντας και εκτρεποντας σε καταναλωτικο τερας τον πειναλεο Ελληνα. Τον εκαναν αχορταγο απο πειναλεο και του δανεισαν ενω ειχε για να του παρουν και αυτα που ειχε και αυτα που του δανεισαν. Να τον ξενοικοκυρεψουν με λιγα λογια. Η κυπρος το 74 δεχτηκε εισσβολη αλλα σε δεκα χρονια και με ξενα κολλυβα μνημονευγε και σε εικοσι μνημονευγε καλυτερα απο καθε ευρωπεο. Η γερμανια εχασε τον πολεμο και ειναι με ξενα κολυβα ο μπατσος της ευρωπης και η Ιαπωνια το Ιδιο. ΑΛΛΑ ΜΕ ΞΕΝΑ ΚΟΛΥΒΑ. Λιγουρια ξιπασμενοι Ελληνες στα μελλουμενα που θελουν τη μεσογειο το πλεον στρατηγικο μερος του κοσμου και την Ελλαδα Τουρκια και Κυπρο τα πλεον στρατηγικα του μεσογειακου φιλετου μερη, ισως και να την εκαναν με ελαφρα πηδηματακια προς μια ορθοδοξη Ρωσια που θα αποτελουσε το αντιπαλο δεος. ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑ ΤΟΥΣ που ταν μπολικος αλλα δανεικος και με τον τσαμπουκα τους( Η ελλαδα εχει τοσα ΛΕΟΠΑΡΝΤ 2 οσα και Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΜΑΖΙ ΑΡΜΑΤΑ και τοσα αρματα οσα η ΑΓΓΛΙΑ ΓΑΛΛΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΙΤΑΛΙΑ. ΔΕΝ ΕΙΝ ΚΑΙ ΛΙΓΑ. αΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩς ΔΕΝ ΕΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΟΠΩΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΤΟΥ ΚΑΛΟΘΡΕΜΜΕΝΟΥ ΜΣΚΑΡΙΟΥ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ ΠΟΥ ΠΑΝ ΓΙΑ ΣΦΑΞΜΟ. Ο Καραμανλης αυτη η τσουτσου η διαμαρτυρομενη πηγε να παιξει μπαλλα μολις εβγαλε τριχουλες το εφηβαιο του, κι αυτο δεν αρεσε καθολου. Η στρατηγικη θεση της Ολλανδιας και του Βελγιου ειναι μηδαμηνη.Ουδεις ενδιαφερεται γι αυτα γιατι ας πουμε να μην τα δανειζει. Αλλωστε λεφτα υπαρχουν ΑΥΤΟ ΕΙΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ. Θα παρουμε φραγκα μην ανυσηχειται. Μας σωζει το μικρο μας μεγεθος. ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΞΕΚΑΝΕΙ. ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΜΑΛΙΣΤΑ, ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΙΜΟΙ. ΤΟΣΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΙΜΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΣ ΠΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΝΑ ΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ. ΕΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ. ΕΙΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ, ΕΙΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΣΕ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΘΑ ΧΟΥΝ ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ…………..ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ? ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΕΙΘΕΙΝΕΙΑ ΠΟΥΤΑΝΙΤΣΑ ΠΙΣΤΗ ΣΑΝ ΤΟ ΣΚΥΛΟ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΗΝΤΑΙΣΕΙ. ΜΗΝ ΑΝΥΣΗΧΕΙΤΑΙ ΜΑΓΚΕΣ ΕΝΑ ΓΕΡΟ ΚΟΛΟΔΑΧΤΥΛΟ ΘΑ ΦΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΦΥΓΕΙ Η ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΦΑΜΕ ΚΑΛΑ.ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ. ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΒΙΑΡΙ ΣΤΟ ΨΩΜΙ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΚΟΥΤΣΗ ΜΑΡΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΡΣΕ. ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΘΑ ΞΑΝΑΡΧΙΣΕΙ. Μ ΕΜΑΣ ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΕΣ. ΔΕΝ ΕΙΝ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΚΑΚΟ.Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ 90% ΤΟ ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ. ΝΑ ΤΡΕΦΕΙ ΠΡΟΚΟΙΛΙΑ. ΨΗΦΙΣΕ ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΥΟ ΑΧΡΕΙΟΥΣ ΠΟΛΟΥΣ ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΠΕΣΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ. ΤΩΡΑ ΔΙΕΣΚΟΡΠΙΣΤΕΙ ΣΑΝ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ ΤΟΥ ΑΜΠΑΡΙΟΥ ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΛΕΦΤΑ. Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΠΗΡΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ 2009 ΜΕ ΤΟ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΒΙΟ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΑΒΙΩΤΟ ΜΕ ΤΟ ΤΣΟΒΟΛΑ ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ. ΜΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ ΜΑΣ ΦΥΛΑΝ ΩΣ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΞΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟ ΡΟΛΟ ΒΙΡΤΟΥΑΛ ΚΟΣΜΟΚΡΑΤΟΡΙΣΚΟΥ ΑΛΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ Η ΙΑΠΩΝΙΚΑ.ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΕΒΥΤΕΣ. ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΕ ΜΙΑ ΓΕΝΙΑ ΘΑ ΣΒΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑ ΘΑ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΞΕΛΛΗΝΙΣΑΜΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΛΗΓΟΥΡΙΑ. ΚΑΙ ΘΑ ΠΟΛΛΥΝΟΥΜΕ. ΑΠΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΡΟΛΟΣ. ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΑΥΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΞΥΠΝΙΑ ΠΟΥΤΑΝΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΙΞΕΙ. ΚΑΙ ΜΟΝΟ. ΚΑΙ Ο ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΝΟΥΛΣ Σ ΑΥΤΟ. ΡΑΓΙΑΣ 200 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΨΩΡΟΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΕΦΗΒΟΥ ΚΟΚΟΡΑ. ΤΙ ΙΔΑΝΙΚΟΤΕΡΟΝ?

  5. Ανώνυμος 04/13/2014 @ 12:20 ΠΜ

    Εμπρός βοηθάτε να βγάλουμε τα . . . αέρια . . . να πάρει κανα μερτικό το κράτος ! Κάτω το κομμουνιστικό δημόσιο ! Πάνω οι μπίζνες που θα πουλάνε στο εξωτερικό ! Τριπλασιάστε τους τουρίστες να τους πουλήσουμε ξενόγλωσσα βιβλία που θα ζουν αναμεσά μας. Ναι , όλοι μαζί τα φάγαμε . . . αντε λοιπόν νεοέλληνα, τι τα φυλάς τα φράγκα, κάνε καμιά μπίζνα τύπου εξαγωγών ! Οι αγορές σε περιμένουν και οι πολυεθνικές σε τρέμουν .( Ωραίο άρθρο Δημοσθένη μετά τιμής ) ΙΒΑΝ

  6. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΓΟΝ ΤΙ ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ *ΠΟΛΥ ΡΗΧΆ ΚΑΙ ΞΟΣΦΑΛΤΣΑ
    ΛΕΩ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΤΩ ΛΙΓΟΥΛΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ οι σπουδες μου ειναι ιστορια-πολιτικη οικονομια -ειδικότης βαρουφακη [πασοκ]να πουμε -ανδραλη που λεει αληθειες ορθες αναλυσεις αλλα βλεπετε αυτη η ειδικοτητα εδω και σχεδων παντου δεν ειχε ποτε εργασια ποτε δεν μας θελανε η αν μας θελανε να στελεχωσουμε υπηρεσιες για να κανουμε πλατες στο κλεψιμο ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΑΦΗΣΑ τα ματακια μου εχουν δει πολααααα
    πολιτικη οικονομια ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ αφου μελετηθουν τα στοιχεια [εδαφος- υπεδαφος- κλιμα-νοτροπια λαου-αυτάρκεια προιοντων-στοχευση σε εξαγωγες για εισροη συναλαγματος] σαν συστημα για βραχυπροθεσμη και μακροπροθεσμη λειτουργια
    η χρηματιστικη [λογιστικη] ειναι η δαιχειρηση της πολιτικης οικονομικης μελετης-αναπλασης- οι σημερινοι καθηγηταδες και αναλυτες ειναι λογιστες και τιποτα αλλο , εχουν ενα σχεδιο συνηθως απο κεντρα …..και το διαχειριζοντε
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ μη σας κοροιδευουν δεν ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΗ γιατι?
    για να ειναι επιστημη πρεπει να εχουμε θεωρια πραξη αποτελεσμα ΘΕΩΡΙΑ πες υπαρχη [τωρα παγκοσμιοποιητικη] ΠΡΑΞΗ υπαρχη εστω και με προεδρικα διαταγματα ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΜΩΣ επειδη ο ανθρωπινος παραγοντας ειναι ον με σκεψη ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ΕΞΙΣΩΣΗαρα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ αν τους λογισταδες [διαχειρηστες]τους λετε επιστημωνες τοτε !!!!!!!!!! [καποιες σταθερες εξισωσεις στα 100 χρονια υπαρχουν αλλα οχι πανάκεια
    ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ σας λεω οτι μονο για την αλωση της τριπολιτσας καταναλωθηκαν 10000 αιγοπροβατα .ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ μονο στην παραγωγη των αιγοπροβατων αν στραφουμε θα ειμαστε αυταρκεις και εξαγώγιμοι συν οτι το κεφαλαιο [αιγοπροβατα] διπλασιαζοντε στο χρονο συν οτι για υποστηριξει θα ανοιξουν 10 βαριες βιομηχανιες και 100 βιοτεχνιες και 1000 μικρες βιοτεχνιες και 10000 οικοτεχνιες [μαλι /κεσεδακια /φορτηγα /ανοξειδοτα βαρελια / γιατροι/κλπ κλπ
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΗΛΟΙ * ΤΟ ΘΕΜΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΟΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ και αν ακολουθησει ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΠΑΐΩΝΤΕΣ
    ΕΙΧΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΟΥ ΕΦΕΡΝΕ ΣΥΝΑΛΑΓΜΑ το 1992 5ΔΙς ΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΄διακρατικες συμφωνιες]και με δυο αποφασεις υπουργικες χαθηκαν τα παντα πως θα αντικαταστησεις το συναλαγμα? με δανικα ? και εγω και ολοι οι τοτε βιομηχανοι -βιοτεχνες τωρα πεινανε και ειναι στο πουθενα [ελ γκρεκο -βιδοματ-πιτσος ιζολα-ελαις-χανομακ-χρωπει -ζαμακ φερμουαρ-κλπ κλπ ]
    ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΕΡΑΣΕ ΕΝΤΕΧΝΩΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΟΤΙ ετσι,,, ειναι ετοιμα!! ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΜΙΑ ΤΣΑΤΣΑΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΛΟΥΠΙΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ ΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΝΟΟΥ ΧΑΟΥ ΚΤΗΡΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ πελατες ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ αυτο στην γλωσσα της οικονομιας λεγεται κεφαλαιο και η τσατσαρα χρημα ΕΑΝ ΤΟ ΤΥΠΩΜΕΝΟ ΧΑΡΤΙ ΓΙΝΕΙ ΧΡΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΓΩΜΕΝΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ —ΑΠΑΤΗ—και σε αυτο ζουμε 20 χρονια τουλαχιστον

    • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 3:35 ΜΜ

      Νομίζω ότι η γνώμη σου για τι greek coin θα είναι ενδιαφέρουσα.

      Γράφεις:ΕΑΝ ΤΟ ΤΥΠΩΜΕΝΟ ΧΑΡΤΙ ΓΙΝΕΙ ΧΡΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΓΩΜΕΝΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ —ΑΠΑΤΗ—
      Γιατί νομίζω πως κάπως έτσι έχει και το ψηφιακό νόμισμα;(ούτε καν την ενέργεια που δίνει το χαρτί καιγόμενο …)

      …….

    • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 4:38 ΜΜ

      ''ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ σας λεω οτι μονο για την αλωση της τριπολιτσας καταναλωθηκαν 10000 αιγοπροβατα .ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ μονο στην παραγωγη των αιγοπροβατων αν στραφουμε θα ειμαστε αυταρκεις και εξαγώγιμοι συν οτι το κεφαλαιο [αιγοπροβατα] διπλασιαζοντε στο χρονο συν οτι για υποστηριξει θα ανοιξουν 10 βαριες βιομηχανιες και 100 βιοτεχνιες και 1000 μικρες βιοτεχνιες και 10000 οικοτεχνιες [μαλι /κεσεδακια /φορτηγα /ανοξειδοτα βαρελια / γιατροι/κλπ κλπ''

      ΟΡΙΣΤΕ ΠΩΣ (ΞΑΝΑ)ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ !!!

      ΜΕ ΠΕΝΤΕ ΦΡΑΣΕΙΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ !!!

      Ο ιδιος ο ξεφτίλας ο σαμαράς,στην διεθνή εκθεση θεσσαλονίκης πριν δύο χρόνια φώναζε : την δεκαετία του 80 στην αγόρα του Μονάχου το 95% του κρέατος που πωλούσαν ηταν ελλήνικο,και τώρα εισάγουμε ελεγε 5.5 δισ τον χρόνο νωπο κρέας.
      χαίρω πολύ ρε καραγκιόζη.τώρα που φωνάζεις γ ανάπτυξη τι κάνεις γ αυτό;
      ΤΙΠΟΤΑ.

      λύσεις υπάρχουν πολλές και αμέσου απόδοσης.σαν το παράδειγμα του ΣΗΜΑ ΤΩΡΟΣ υπάρχουν πολλά…….

      τέλος πάντων αυτά είναι λίγο-πολύ γνωστά,το θέμα είναι να μην τρώμε αμάσητο
      το κουτόχορτο γιατί πλησιάζουν εκλογές και πολυ κόσμος τσίμπαει με την πλύση εγκεφάλου που γίνετε απο τα ΜΜΕ(μέσα μαζικής εξημέρωσης).

      καλά μυαλά σε ολους μας και καλή προόδο που ελεγε και η γιαγιά μου..

      skata original

  7. Ανώνυμος 04/13/2014 @ 1:48 ΠΜ

    Οκ ψεκασμένε. Οι Έλληνες είμαστε τεμπέληδες , χωρίς βιομηχανία και είχαμε χρέος στο 120% του ΑΕΠ προ μνημονίου. Η Ιταλοί δεν έχουν εξαγωγές? Δεν έχουν βιομηχανία ? Οι Ιαπωνέζοι δεν κάνουν εξαγωγές ? Ξέρεις τι χρέος επι του ΑΕΠ έχουν ? Οι Αμερική έχεις ιδέα τι χρωστάει επι του ΑΕΠ της , ρίξε μια ματιά στο ισοζύγιο της ? Αφήστε τις μαλακίες και μην χαρακτηρίζεται έναν ολόκληρο λαό επειδή 1.000.000 ήταν τεμπέληδες λες και οι Γερμανοί είναι όλοι παραγωγικοί. Το προβλημά μας ήταν ότι ο Γιωργάκης τους άνοιξε την πόρτα για να οικονομήσουν μιας και που η κτηματαγορά στις ΗΠΑ κατέρευσε και δεν έδεινε πλέον υπερκέρδη. Επίσης η κρίση της ευροζώνης εκτονώθηκε εν μέρει κάνοντας την Ελλάδα το κακό παράδειγμα, επίσης η Γερμανία έδειξε οτι δεν θα ανεχτεί ασυνέπεια στα δημοσιονομικά επειδή θέλει χαμηλούς μισθούς στην περιφέρεια ώστε να ανταγωνισθεί την Κίνα (μισθός Κίνας 250-300 $ , μισθός Ελλάδας 500$ ). Η Γαλλία του Ολάντ φάνηκε πολύ λίγη για την περίσταση , έτσι οι βόρειοι οι οποίοι κρατάνε απο τα @ρχήδια τους Σαμαροβενιζέλους ( τον έναν απο τη Siemens , και τον άλλον απο κάτι υπογραφές….) κάνουν οτι γουστάρουν απορροφώντας στην κυριολεξία την οικονομία μας αλλά το σπουδαιότερο ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΙΚΗ που θα μπορούσε να έχει η οικονομία μας ( τουρισμό , υγεία , επικοινωνίες , ενέργεια, επιστημονικό δυναμικό ). Όταν κάποιος γελοίος σκεφτεί να ξαναμιλήσει για τεμπέληδες Έλληνες , ας σκεφτεί όλους εκείνους που λιώσανε παντελόνια στα θρανία , γιατί έιμαστε απο τους πιο σπουδαγμένους λαούς και οι περισσότερο εξιδεικευμένοι στην Ε.Ε μαζί με τους Ιταλούς. Οι Γερμανοί έχουν ελείψεις απο γιατρούς , εκπαιδευτικούς κ.α Επιπλέον ας έχει στο νου του οτι και στην Γερμανία υπάρχουν τεμπέληδες , ρεμπεσκέδες , ανεπρόκοποι και κεροσκόποι . Υπάρχουν και εκεί διεφθαρμένοι ( κατα την γνώμη μου , απο τους πιο διεφθαρμένους λαούς ) , υπάρχουν και εκεί δημόσιοι υπάλληλοι που κ@λοβαρράνε απλά εκεί δεν έχουν εφιάλτες σε καίριες κρατικές θέσεις . Δεν μπορεί ποτέ κάποιος "λεφτά υπάρχουν" να κάνει οτι γουστάρει, δεν το αναλύω περισσότερο. Όσο για τον Λιακό , καλός είναι αρκέι να μην συνεχίζει πέρα απο το " σηκωθείτε απο ντιβάνια ….. καναπέδες |

  8. Ανώνυμος 04/13/2014 @ 3:36 ΠΜ

    Μεγαλος επαναστάτης ο Λιακοπουλος. Δημοσθένη σήκω απο τον καναπέ και θα δεις οτι ο κόσμος υποφέρει απο τις αποφάσεις των πολιτικών και απο την πληρη καλυψη των δημοσιογράφων. Απορω που δεν εγγραψες ενα βιβλίο και ασχολίες ακόμα με τους εξωγήινους.

  9. Ανώνυμος 04/13/2014 @ 3:53 ΠΜ

    Ρε π@π@ρα Λιακοπουλε, μας είχες ζαλίσει με την προπαγάνδα υπερ του Σαμαρα πριν τις εκλογές!! Τωρα υι έγινε? Δεν πουλάνε τα βιβλία και βγήκες να το παίξεις αλλιώς το παραμύθι σου?? Ρε ουστ απο δω κοπριτη κι εσύ! Ξεχνάς τη λογοκρισία που έπεφτε στο site σου με τα σχόλια μας! Ξεφτιλα!

    • Δρακοκαβαλάρης 04/13/2014 @ 3:41 ΜΜ

      Δεν εκανε ποτε προπαγανδα υπερ του Σαμαρα. Μαθετε να ακουτε…. Οι εκπομπες υπάρχουν για οποιον θελει να τις ακουσει στο youtube.

  10. Θα ηταν αληθινα αυτα ΑΝ ΟΙ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΦΟΡΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΒΙΒΛΙΟΠΟΛΗ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΔΩΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟ ΥΠΗΡΧΕ ΕΣΤΩ ΕΝΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΗ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ: :: ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΜΙΣΘΩΤΟΣ ΤΗΣ ΝΤΠ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΜΑΥΡΟ!

  11. Ανώνυμος 04/13/2014 @ 6:52 ΠΜ

    Δεν εχει δικιο ο λιακοπουλος, η αναπτυξη θα ερθει μεσω κρατικων επενδυσεων, το δημοσιο στην ελλαδα εγινε σκοπιμα μη παραγωγικο για να πουληθει η δημοσια περιουσια σε ιδιωτες φιλους η αφεντικα των πολιτικων, ο κοσμος ειναι συνενοχος διοτι εβλεπε την αδικια που υφισταντο οι συμπολιτες του και αδιαφορουσε επειδη αυτος ηταν βολεμενος απο καποιο λαμογιο.

  12. Το ότι ο λιακο έχει 100% δίκιο σε αυτό που γράφει[και το έχει ξαναγράψει πολλές φορές] δε νομίζω να το αμφισβητεί κανείς.
    Μόνο 150.000 με 200.000 είναι ο αριθμός των δημοσίων υπαλλήλων που μπήκε στο δημόσιο με ότι πλαστό έγγραφο χωρά ο νους μας.Από πτυχίο αει, τει, λυκείου, γυμνασίου και ξένης γλώσσας μέχρι πτυχίο υπολογιστών και εργασιακής εμπειρίας όπως και βεβαιώσεις δήμων περί μόνιμου κάτοικου και καλά.
    Το νούμερο δεν είναι αυθαίρετο.Βγαίνει βάσει των ποσοστών σε ήδη ελεγμένες δημόσιες υπηρεσίες και ανάγεται στο σύνολο.

    Βάλτε και άλλους 200.000 τουλάχιστον που μπήκαν μεν νομότυπα αλλά έχουν ρημάξει τα δημόσια ταμεία με κλεψιές δισεκατομυρίων € και θα δείτε γιατί χρεοκοπήσαμε.Είναι τόσο απλό.Απλά προσθέστε τα δισεκατομύρια € από το 1981 και μετά για τις μισθοδοσίες όλων των παραπάνω κηφήνων(από 1981 εως 2001 μετατρέψτε τις δρχ όχι σε grcoin αλλά σε €)
    Βρείτε τους προυπολογισμούς του κράτους και αθροίστε τις αμοιβές προσωπικού.Είναι εύκολο, κυκλοφορούν σε pdf.

    Kαλά το πάνε τώρα που όποιον βρίσκουν με πλαστά έγγραφα να τον απολύουν και να ζητάν πίσω όλους τους μισθούς αλλά το κάνουν για λίγους και όχι για το σύνολο.Ούτε δηλαδή το αυτονόητο δεν μπορεί να κάνει η σημερινή κατοχική κυβέρνηση.

    Ο λιάκο σωστά δεν πρέπει να μιλάει για άλλα πράγματα αφού το 2012 ήταν σφοδρός υποστηρικτής της νδ και δικαίωμα του αλλά θα κρίνεται για αυτό.Για τους δημοσίους υπαλλήλους όμως έχει απόλυτο δίκιο.Δεν κοιτάμε ΠΟΙΟΣ λέει τι αλλά ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ αν είναι σωστό.

    Όσοι από εμάς/εσας ζούμε/ζείτε πλέον με τους γονείς μας/σας άνεργοι μην αφήσετε ούτε τους γονείς/παπούδες μας/σας να πληρώνουν φόρους για να στρογγυλοκάθονται 400.000 παραπανίσιοι κηφήνες/επίορκοι.Απόλυση όλων αυτών ΑΜΕΣΑ και έπειτα πληρωμή των μισθών τους από τους φόρους μας/σας μόνο σε όσους χρειάζονται.

    Εκτός και εαν προτιμάτε εσείς που έχετε γνώσεις, εργασιακή εμπειρία, που παίζετε τον υπολογιστή και το διαδίκτυο στα δάκτυλα να πληρώνονται άτομα του δημοσίου που μετά βίας τελείωσαν γυμνάσιο και υπολογιστής δεν ξέρουν καλά καλά τι σημαίνει.
    Αν εσείς το ζητάτε αυτό τότε μη παραπονιεστε.

    • Δρακοκαβαλάρης 04/13/2014 @ 3:42 ΜΜ

      Ρε γαμω το κεφαλι σας δηλαδη ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΝΔ – HTAN KATA TOY ΤΣΙΠΡΑ.

  13. Ανώνυμος 04/13/2014 @ 8:28 ΠΜ

    Καλά όλα αυτά…. είναι αλήθεια.

    Βεβαίως τα περί "κομουνιστικού" κράτους εμείς τα γράφαμε και τα δύναμαι δωρεάν πριν από 4+ χρόνια… έχουμε την τάσει να γράφουμε και δίνουμε δωρεάν, μιας και δεν είμεθα (ακόμα) έμποροι.

    http://www.afipnisis.gr/frontex-t1161.html

    Αναφαίρω τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, ως 3ο Σοβιετικό Γραμματέα, διότι η πολιτική του ήταν όμοια με αυτή των προκατόχων του… η συσσώρευση στο ελληνικό δημόσιο, ανθρώπινων ψυχών, ως αντάλλαγμα ψηφοθηρίας. Μόνο το καλοκαίρι του 1993 και λίγο προ των εθνικών εκλογών, η κόρη του Ντόρα Μπακογιάννη βόλεψε 6.000 ψηφοφόρους της, στην Δ.Ε.Η. με αποτέλεσμα, με την εκ νέου έλευση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. στην κυβέρνηση να τεθεί θέμα, τότε από τον Σ. Πεπονή περί του νεοϊδρυθέν ΑΣΕΠ.

    Η "κομουνίζουσα" στην τακτική, αλλά δεξία στις αρχές, Ν. Μπακογιάννη, εν έτη 20014 (μετά από 21 χρόνια)… είναι στο ίδιο κόμμα με τον "αντικομουνιστή", αλλά ριζοσπάστη νεοφιλελεύθερο Υπ. Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, όπως και με τον σοσιαλιστή τροτσκιστή (σημιτικό) Υπ. Οικονομικών Γ. Στουρνάρα!!!

    Όλοι αυτοί και άλλοι τόσοι, σε ένα θέατρο του παραλόγου, θέλουν νας μας σώσουν… άγνωστο από ποιούς;

    Βεβαίως όσοι πλέον κάνουν αναφορές περί του "Ελληνικού κομουνιστικού κράτους"… ξεχνάνε επιλεκτικά να αναφέρουν ότι εμείς "Ανήκομεν στην Δύση"… και αφού ανήκουμε στην δύση, είναι μάλλον οξύμωρο να είμεθα ως κράτος :^D^: κομουνιστικών αρχών!!!

    Όσοι ξεχνάνε επιλεκτικά την αναφορά τους περί της δύσεως… το πράττουν αυτό διότι και οι ίδιοι έχουν "φάει"… από την δύση, ως άλλοτε η έστω νυν, υπάλληλοι της!!

    Ουδεμία αναφορά από όσους λένε η γράφουν, περί "κομουνιστικού ελληνικού κράτους", ποιοι ήταν αυτοί οι πολιτικοί ηγέτες που έστησαν αυτό το "κομουνιστικό κράτος"… διότι μιας και ήταν, η ακόμα συνεχίζουν να είναι ένα, με τις δομές του "κομουνιστικού κράτους" που αναφέρουν, προσπαθούν να κρατίσουν ισορροπίες! Αφού δεν πρόκειται για πραγματικούς πατριώτες επαναστάτες… αλλά για δυτικά νευρόσπαστα!

    Για παράδειγμα ο "αντικομουνιστής" Α. Γεωργιάδης… ντρέπεται να δηλώσει, ότι η συνάδελφος του, κομουνίζουσας τακτικής και πρακτικής, Ντόρα Μπακογιάννη ήταν μια εκ των σοβιετικών κομισάριων του δυτικού Ελληνικού κρατιδίου… που βόλευε ψηφοφόρους της στο ελληνικό δημόσιο… ομοίως ντρέπεται για αυτό και δεν μιλάει, και ο αδελφός της Μπακογιάνη… Κυριάκος Μητσοτάκης!… που με τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές του, είναι εναντίων, με τις πολιτικές της ίδιας του της αδελφής!

    Για τους… κομουνιστές και τους νεοφιλελεύθερους έχει γράψει ο δεξιών αρχών Ι. Πασσάς. Ο Ι. Πασσάς, έχει γράψει για τις αδιέξοδες πολιτικές και της Μπακογιάννη, και του Γεωργιάδη, και του Στουρνάρα! Τα επώνυμα είναι ενδεικτικά…

    Αυτό που δεν πρόκειται να μας πούνε όλοι αυτοί, είναι ότι κάτω από τις διαταγές της δύσεως… μας χρέωσαν, χρησιμοποιώντας και επιβαρύνοντας βάση σχεδίου το κράτος… τώρα βάση σχεδίου μας ξεπουλάνε στην δύση, χρησιμοποιώντας την ισχύ του ίδιου του κράτους!!! Ο κινητήριος μοχλός της μεταπολιτευτικής ανωμαλίας, είναι το ίδιο το κράτος.. κατ' επέκταση εμείς!

    Ωστόσο και οι δύο τρόποι είναι πλαστά αντίθετα… και δεν οδηγούν πουθενά, παρά μόνο στην καταστροφή μας. Χρησιμοποιήσαν τα "ΘΕΛΩ" μας, για να μας καταστρέψουν, για να μας ξεπουλήσουν… ο δε Α. Γεωργιάδης ΔΕΝ είναι πωλητής βιβλίων!! Αυτό το χρησιμοποίησε ως σκαλοπάτι.. για μεγαλύτερες μπίζνες… ο Α. Γεωργιάδης είναι πωλητής ΠΑΤΡΙΔΑΣ… πουλάει πατρίδα όσο – όσο, εδώ και τώρα!

    Αυτό το δικαίωμα του το έδωσες ΕΣΥ, με την ψήφο σου… και δε είναι η μόνη σου φορά.

    Ο δε Λιακόπουλος, που κατά δική του ομολογία ήταν υπάλληλος (εκ μέρους του δυτικού κομουνιστικού ελληνικού κράτους) στο Ν.Α.Τ.Ο. ντρέπεται να μας πει τα ονόματα των πολιτικών ηγετών, αλλά και των δυτικών δυνάμεων που μας κατέστησαν δυτικό κομουνιστικό πρότυπο του πλανήτη;! :^D^: Δημοσθένη μην ντρέπεσαι!

    Αυτά.

  14. Ανώνυμος 04/13/2014 @ 8:41 ΠΜ

    Έλεος με αυτό το κύριο που όπως λέει (και μπορεί να είναι αλήθεια) ότι μπορεί να έχει την απόλυτη πληροφόρηση για τα πάντα, αυτόν που μπορεί να διαβάζει την Αγία Γραφή ακόμη και ανάποδα, αυτόν που κάθε φορά που κάτι θέλουν οι μοναχοί από το Άγιο Όρος του στέλνουν εμπιστευτικές επιστολές για να τις κάνει βιβλία. Αυτός δεν είναι που μας έλεγε ότι μπρος στο κίνδυνο του Σύριζα να ψηφίσουμε ΝΔ και Πασοκ; Αυτός δεν είναι που καλούσε τον Καμένο να επιστρέψει στο μαντρί, παρότι είχε δίκιο;
    Γιατί να είναι λοιπόν ανεύθυνος και όχι συνυπεύθυνος για την αυτοκτονία του αδελφικού μου φίλου, για τον θάνατο του γέροντα που του δώσανε γενόσημα και πέθανε μετά από λίγο, για το σπίτι που μου πήρε η συγκυβέρνηση ΝΔ-Πασόκ στο όνομα μιας οικονομίας που στηρίζετε στο θάνατο και την δυστυχία.
    Όταν ωθείς ένα λαό αγαπητέ Λιακό.gr σε συγκεκριμένο δρόμο, αναλαμβάνεις και το αποτέλεσμα, στο βαθμό που σου αναλογεί, ανεξάρτητα αν αυτά που λες σε κάποιες στιγμές είναι αλήθειες. Αυτή σου η πράξη σε αναδεικνύει ως χειρότερο όλων, ακόμη και από το Σαμαρά με το Βενιζέλο, γιατί τουλάχιστον αυτοί διεκδικούν θεσμικό ρόλο.
    Πόσα και από που τα πήρες Λιακό για να ωθήσεις τα πράγματα στη σημερινή πραγματικότητα; Τι μας προτείνεις τώρα να ψηφίσουμε, ΧΑ ή Ποτάμι ή κάτι άλλο, πες μας αρχηγέ και τα αφυπνισμένα αμνοερίφια θα σε ακολουθήσουμε.

  15. …….ΕΝΑ ΜΕΡΤΙΚΟ ΑΠ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΟΙΤΑΣΜΑΤΑ !!!! ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕΡΤΙΚΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ? ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ???..ΔΙΟΤΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΡΠΑΓΕΣ…ΣΑΣ ΠΡΟΔΩΣΕ" Η ΜΟΙΡΑΣΙΑ"…ΥΠΟΚΡΙΝΕΣΤΕ ΟΤΙ ΘΑΥΜΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ… ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΝΗΡΟΣ ΔΟΥΛΟΣ ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΣΕ ΟΛΟ ΜΑΖΙ ΤΟ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ ΑΠ ΟΛΑ…. ΟΥΤΕ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΟΥΤΕ ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΟΥΤΕ ΣΤΡΑΒΟΚΑΤΟΥΡΙΣΑΜΕ….ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ Η ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ…ΘΟΛΗ.ΕΙΣΤΕ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ…ΤΥΠΩΝΕΤΕ ΤΑ "ΒΙΒΛΙΑ" ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΥΤΣΟΒΛΑΧΙΑ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ? ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΧΩ ΑΔΙΚΟ!

    • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 12:47 ΜΜ

      ΕΝΑ ΕΚ ΒΑΘΕΩΝ ΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΗ ΦΙΛΗ ΝΤΙΝΑ…ΟΣΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΥΚΤΟ ΠΛΟΥΤΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ…ΕΝΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ…ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ [ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΕΝΗ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ] ΘΑ ΕΞΟΡΥΧΘΕΙ …ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ…ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΦΑΝΕ…ΑΠΛΩΣ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΑΚΟΜΗ ΥΠΟΜΟΝΗ …ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

  16. Ανώνυμος 04/13/2014 @ 9:48 ΠΜ

    Ενα φαουλ διεκρινα.Ο πλουτος κατα πλειονοτητα παρηγετο απο τον ιδιωτικο τομεα και μερος του διοχετευονταν ως φορος στο δημοσιο οπου τον καταβροχθιζαν οι δημοσιοι υπαλληλοι.Επειδη ομως ηταν 3πλασιοι απο το κανονικο αριθμο και επαιρναν 3πλασιες αποδοχες η κυβερνηση δανειζονταν μεγαλα ποσσα απο τους νεοταξιτες διεθνεις τραπεζιτες και ετσι καταχρεωνονταν η χωρα.Τα λεφτα που ζαμακωναν οι δημοσιοι υπαλληλοι τατρωγαν -τακλεβαν ουσιαστικα απο τον ιδιωτικο τομεα και επειδη δεν τους εφταναν επαιρναν και δανεια τα οποια τα χρεωναν στο συνολο και οχι στον εαυτο τους.Δεν ζουσαν οι δημοσιοι υπαλληλοι τον ιδιωτικο τομεα.Ακριβως το αντιθετο γινονταν.

    • Πολύ σωστά τα λες.Πρέπει να ξεκινήσουμε από τα πολύ απλά εως απλοικά γιατί υπάρχει κόσμος που δεν τα ξέρει.

      Το κράτος Α.Ε. παίρνει τα έσοδα του(φόροι) από τους εργαζόμενους του ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ τομέα και από κανέναν άλλο ουσιαστικά.

      Από το εισόδημα μας(δήλωση εισοδήματος Ε1)
      από τα ακίνητα μας(δήλωση εισοδήματος Ε2 και Ε9)
      από τις μικρούλικιες-μικρές-μεσαίες-μεγάλες επιχειρήσεις μας(δήλωση εισοδήματος Ε3 και Ε5) από το περιπτεράκι μας ή το μαγαζάκι μας ρούχων εως τις μεγαλύτερες και φυσικά τους ελευθερους επαγγελματίες(ο webdesigner, ο δικηγόρος, ο κουρέας μας κλπ
      από τα κινητά μας(φόροι και φπα σε αμαξια και σε ότιδηποτε καταναλώνουμε.)ΕΜΜΕΣΟΙ φόροι δηλαδή.Σε μια τσίχλα, ένα περιοδικό,στα ψώνια από το σουπερ μαρκετ κλπ

      Όλοι οι παραπάνω φόροι ΜΑΣ πηγαίνανε ΚΑΙ στους τίμιους και εργατικούς δημοσίους υπαλλήλους αλλά δυστυχώς ΚΑΙ στους 400.000 με 500.000 κηφήνες και επιόρκους

      Προς ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ σου απαντησα και σε άλλο μπλογκ
      ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ πλεονασματικός προηγουμένων ετών!!!Όλοι ήταν ελλειμματικοί, δηλαδή έσοδα/φόροι<έξοδα οπότε δανειζόμασταν για να πληρώνουμε δημοσιοκηφήνες που είτε ΚΛΕΒΑΝΕ είτε ΚΑΘΟΝΤΑΝ είτε ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ

      Προς όσους λένε κρατικές επενδύσεις ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΠΟΥ για επενδύσεις;
      Πάλι δανεικά όπως γινόταν τόσα χρόνια και τις επενδύσεις να τις τρώνε οι δημόσιοι υπάλληλοι και τα αφεντικά τους μαζί με λαμόγια του ιδιωτικού τομέα;
      Γιατί ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ που κλέψαν ή που χρωστάνε της μιχαλούς αφού οι
      -εφοριακοί
      -τελωνιακοί
      -υπάλληλοι του ικα, τεβε, ογα
      -υπαλληλοι του υπουργείου οικονομικών
      -και άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι
      Αντί να τους ελέγχουν , να τους βάζουν πρόστιμα και φυλακή ακόμα…αυτοί ΧΡΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΝ και τους αθώωναν.Οι ΔΗΜΟΣΙΟΙ υπάλληλοι χρηματίζονταν όχι εγώ.Και κάποιοι λίγοι που ήταν έντιμοι δ.υ. δεν έφταναν δυστυχώς για να καθαρίσουν την κόπρο και τα σκατά του αυγεία.

    • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 11:38 ΠΜ

      Οχι δεν ειναι ετσι. Ο ιδιωτικος τομεας ευημερουσε λογω του δημοσιου τομεα, μολις τελειωσε το παρτυ στο δημοσιο εκλεισαν πολλες επιχειρησεις λογω ελλειψης πελατων. Ενα μικρο μονο μερος του ιδιωτικου τομεα ηταν αυτο που δεν εξαρτοταν αμεσα απο την οικονομικη κατασταση εντος ελλαδος.

  17. Θα συμφωνήσω κι εγώ μαζί του αν και γνωρίζω πως είναι φίλα προσκείμενος στην δεξιά παράταξη. Παρ' όλα αυτά, θα διαφωνήσω μόνο στο σημείο που λέει πως "αν δεν βγάλουμε τα ντόπια φυσικά αέρια παίρνοντας σαν κράτος ένα μερτικό…". Διαφωνώ γιατί όταν βγάζεις κάτι που σου ανήκει, δεν παίρνεις ένα …"μερτικό", με άλλα λόγια δεν ζητιανεύεις! Διαφωνώ γιατί αν βγάλουμε πετρέλαιο σε κλειστή θάλασσα όπως η Μεσόγειος και το Αιγαίο, με μια μικρή διαρροή ξεχνάμε τις καθαρές παραλίες και θα πρέπει να πουλάμε τουρισμό με ιαματικό μαζούτ. Διαφωνώ γιατί, αρκετά κάναμε στις μελλοντικές γενεές με το να τις υπερχρεώσουμε, να βγάλουμε και τον πλούτο του υπεδάφους μας, να τον δώσουμε για ένα "κομμάτι ψωμί" για να μείνουμε πάλι χρεωμένοι;;; Ποτέ! Κυρίως για οικολογικούς λόγους και επειδή, το πετρέλαιο κάποια στιγμή είτε θα τελειώσει είτε θα βρεθεί εναλλακτική πηγή κίνησης κι ενέργειας, ο τουρισμός όμως δεν θα τελειώσει ποτέ όσο θα έχουμε κάτι να δει ο επισκέπτης!

  18. Ανώνυμος 04/13/2014 @ 10:22 ΠΜ

    ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΩ ΜΕΤΑ ΑΠ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΨΟΓΑ……

    • Ανώνυμος 04/13/2014 @ 1:25 ΜΜ

      ΣΩΣΤΟΣ +10000000. ΑΥΤΟ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ.
      ΑΝΑΡΙΩΤΕΜΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΨΑΞΟΥΜΕ & ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ Ή ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΠΛΕΥΡΟ.

  19. Ανώνυμος 04/13/2014 @ 11:46 ΠΜ

    Κάτι άσχετο με τα οικονομικά: η πλάκα είναι ότι η θεωρία του για τους νεφελίμ είναι 100% σωστή! Υπάρχουν αυτά τα τέρατα και λαμόγια και μας πίνουν το αίμα χωρίς να το καταλαβαίνουμε! Ζουν ανάμεσά μας και μας κοροιδεύουν δίχως να μυρίζονται το τέλος τους που θα έρθει από τον Πολέμαρχο του Θεού.
    Αν το πίστευε αυτό ο κόσμος θα είχε γραμμένους όλους τους πολιτικούς και τα σχέδια και συστήματά τους!

  20. ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ… ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΕΣ ΝΑ ΠΟΥΛΑΣ ΒΙΒΛΙΑ ? ΑΦΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ..ΟΤΙ ΣΕ ΠΗΡΑΝΕ ΟΛΟΙ ΧΑΜΠΑΡΙΚΑΙ ΚΛΙΝΕΙΣ ΕΝΑ-ΕΝΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΣΟΥ..

  21. Ανώνυμος 04/13/2014 @ 12:16 ΜΜ

    Για να δούμε χαίρι, όπως λες αγαπητέ Λιακοπουλε, πρέπει να εξαφανιστούν όλα τα κόμματα και να ΣΥΝΕΝΩΘΟΥΝ ΌΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
    Για τα εθνικά καταπιστεύματα γιατί δε λες ?

    • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 5:10 ΜΜ

      του σινο?
      end η πλανητική μαφία ή αλλιώς η πλανητική βλακεία!
      διαβάστε το στο διανόημα

  22. Ανώνυμος 04/13/2014 @ 1:15 ΜΜ

    Εμένα μου αρέσει όπως είναι τώρα.
    ¨Εχω ενεχυροδανειστήριο.

  23. «…και οσοι μασσησουν, θα ψηφισουν τΣΥΡΙΖΑ….»
    Αυτοί που κλέψαν, αυτοί που μπήκαν με βύσμα, αυτοί που μπήκαν παράνομα εννοείται και ψήφισαν συριζα και θα ξαναψηφίσουν.
    Είναι οι 350.000 που πάντα είχε ψηφοφόρους ο συριζα(το 4,7%) μαζί με 1.000.000 δημοσιοκηφήνες επίορκους απατεώνες κλέφτες φακελάκηδες ληστές.Είναι αυτοί μαζί με τις ψήφους της οικογένειας τους(500.000 + άλλες 500.000 δηλαδή)
    Άλλες 400.000 όμως ψηφοφόροι του συριζα του 2012 ΔΕΝ θα τον ξαναψηφίσουν γιατί είναι άνεργοι ή εργαζόμενοι-ημιάνεργοι που δεν θα ξαναφάνε τον παπά του τσίπρα. Κοντά στο 20% με 21% θα πάει ο συριζα.

    Προς τον σχολιαστή που αφήνει να εννοηθεί ότι έχουμε πολλά στρατιωτικά οχήματα και άρα ΕΚΕΙ ξοδεύτηκαν πολλά λεφτά.
    30 δις€ κατά μέσο όρο ξοδεύαμε για να πληρώνουμε ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ τη μισθοδοσία του δημοσίου.ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ!!! Κι μόνο μετά το μνημόνιο έπεσε λίγο κάτω από τα 20 δις€/χρόνο
    Αντίθετα οι εξοπλισμοί ήταν πάντα το 1/10ο αυτών δηλαδή ελάχιστα.
    Τα μέγιστα όμως ΚΛΕΨΑΝΕ οι τσοχατζόπουλοι και οι λοιποί ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΚΗΦΗΝΕΣ παρατρεχάμενοι.Η Δούρου του συριζα γιατί λέτε «δουλευε» εκει μέσα; Για εργασιακή εμπειρία;

    TO ΘΕΜΑ ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.
    Όχι όλοι αλλά οι 400.000 με 500.000 παραπανίσιοι και κλέφτες.Γιατί και να θέλαν να παράγουν δεν μπορούν.ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ μόνο μπορούν να προσφέρουν και εάν. Τριτογενής τομέας παροχής υπηρεσιών είναι, πως το λένε πιο απλά.

    Γιατί άιντε…θες να κάνεις τη φορολογική σου δήλωση και υπολογίζεις ότι για να διαβάσεις, να τσεκάρεις και να την υπολογίσεις σωστά θέλεις «χ» ώρες.
    Ε αυτές τις «χ» ώρες που θα χάσεις κ που μπορεί να είναι και ώρες από την εργασία σου λες αξίζει να δώσω 20-30-40 € στο λογιστή.
    Το ίδιο και με έναν web designer .Και εγώ και εσείς και μπλογκ και σαιτ γουαουα μπορούμε να στήσουμε και να έχουμε.Θα πρέπει όμως να διαβάσουμε και να ασχοληθούμε.Κάποιοι που δεν έχουν χρόνο θα δώσουν σε κάποιον μια καλή αμοιβή για να τους το κάνει αυτός.
    ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΠΙΣΩ Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΑΥΤΟΣ.
    Το λαμόγιο ο δημοσιοκηφήνας, ο κλέφτης, ο τεμπελχανάς τι στον κόρακα δίνει σε μένα και σε εσάς;ΤΙΠΟΤΑ απολύτως ίσα ισα σα βδέλλα ρουφάει τους φόρους μας.

    Ανώνυμε 1:22 μ.μ. κανένα διαίρει και βασίλευε δεν υπάρχει ανάμεσα σε ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.
    ΚΑΝΕΝΑ.
    Εδώ δεν μιλάμε για εργαζομένους αλλά για ΚΛΕΦΤΕΣ, ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ, ΦΑΚΕΛΑΚΗΔΕΣ, ΚΟΠΑΝΑΤΖΗΔΕΣ δημόσιους κηφήνες.
    2.000.000 σχεδόν άνεργοι του ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ τομέα βεβαίως βεβαίως αλλά και σχεδόν 500.000 «εργαζόμενοι» του ιδιωτικού τομέα που πληρώνονται κάθε 5-6 μήνες και εάν… το έχουν καταλάβει πολύ καλά.

  24. Απο τη στιγμη που ειχαμε πρωθυπουργους πρακτορες ξενων συμφεροντων δεν νομιζω οτι εχει νοημα να λεμε οτι φταιει ο ενας η ο αλλος. Το σχεδιο ηταν να δανειστει η Ελλαδα λεφτα τα οποια να σπαταληθουν ειτε με τον εναν, ειτε με τον αλλον τροπο. Οσοι κατηγορουν ο ενας τον αλλον ειναι αξιοι της μοιρας τους.

  25. Ανώνυμος 04/13/2014 @ 5:29 ΜΜ

    Ωραίος φίλε 4:28 αλλά ποιοι είναι αυτοί οι κλέφτες γνωρίζεις κανέναν από ποια δημόσια υπηρεσία ??? Γιατί δεν του έκανες καταγγελία ενυπόγραφα ??? Το ίδιο ισχύει και για τους απατεώνες τους επιορκους φακελακιδες κοπανατζιδες. Στην θεωρία όλοι είστε καλοί να βάζετε ετικέτες ΚΑΝΑΤΕ ΠΟΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑΥΤΟ ???? ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΤΟ.ΦΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ.

    • Το τι έκανα εγώ δε λέγεται ή μάλλον δεν γράφεται.Απλά θα σου πω ότι σε μια πολύ μεγάλη υπηρεσία του δημοσίου στην οποία εγώ είχα κληθεί σαν εξωτερικός συνεργάτης είδα φρικιαστικά πράγματα.Να μην μπορώ να δουλέψω εγώ για αυτούς γιατί αντί να έρχονται στις 7 κάθε πρωί έρχονταν στις 9:30 και πολλές φορές στις 10:00 !!! Και αντί να σχολάνε στις 14:30 να ετοιμάζουν το φευγιό τους από τις 13:00 !!!
      (Μιλάω για πριν 4 χρόνια όταν ακόμα το ωράριο ήταν 35 ώρες τη βδομάδα για το δημόσιο για να καταλάβεις όπου είχαν τόσο αποθρασυνθεί που δεν τους ένοιαζε να κάνουν και να λένε πράγματα μπροστά μου άκρως επίορκα)
      Είδα που λες πολύ βρωμιά από ανθρωπους που πληρώνονται από εμενα, εσένα, τον πατέρα μου, τους γονείς σου, τέλος πάντων απο τους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα.

      Ας μην μακρυγορώ όμως άλλο.

      Όλα τα τελευταία γεγονότα ανακάλυψης δημοσίων κηφήνων που έκλεβαν, που είχαν προσληφθεί με πλαστά έγγραφα και 1002 άλλες περιπτώσεις ληστείας και ρεμούλας τι νομίζεις έτσι ξαφνικά ξεκίνησαν;

      Είχαν από κάπου να ξεκινήσουν οι ελέγχοντες και αυτό ήταν οι καταγγελίες πλήθους πολιτών όπου με αδιάσειστα στοιχεία "έδιναν στον τάκο" κραυγαλέες περιπτώσεις επίορκων απατεώνων του δημοσίου.Είτε τηλεφωνικώς είτε με γραπτές επιστολές, είτε μέσω του διαδικτύου από πλήθος καταγγέλοντων που μπορεί τα παλιότερα χρόνια να θάβονταν αλλά πλέον είχε προσωρήσει τόσο η σήψη και η βρωμιά που ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΕΙ.

      Θυμάστε τις περιπτώσεις τυφλών που οδηγούσαν καλύτερα και από τον ιαβέρη ή ΑΝΤΡΩΝ που έπερναν επίδομα ΤΟΚΕΤΟΥ η καθηγητών 2βαθμιας εκπαίδευσης που δεν είχαν διδάξει ποτέ επειδή τα τμήματα με τους "μαθητές" δεν είχαν υπάρξει ποτέ;
      Για τέτοια ελεεινή κλεψιά και καταλήστευση των φόρων μας μιλάμε.

      • Ανώνυμος 04/14/2014 @ 5:13 ΜΜ

        και τελικά μείναν οι επίορκοι στο δημόσιο , διαλυθηκε ο ιδιωτικός τομέας και καταξευτιλιστήκαμε παγκοσμίως…

  26. Ανώνυμος 04/13/2014 @ 6:55 ΜΜ

    Μεσιέ Λιακόπουλε, είχες ρίξει την απόλυτη προπαγάνδα (επαγγελματικό γλύψιμο) υπέρ του Σαμαρά πριν τις εκλογές!

    Εσύ που έχεις την απόλυτη πληροφόρηση από παντού και για όλα τα θέματα, πως τη πάτησες ρε παιδί μου;;; Ο Αντωνάκης σου βγήκε σκάρτος…

    Εσύ που έχεις την απόλυτη πληροφόρηση από παντού και για όλα τα θέματα, για βρες που σ' έχω γραμμένο (στο δεξί ή στο αριστερό μου… παπούτσι)…

  27. Ανώνυμος 04/13/2014 @ 9:52 ΜΜ

    Ρε Δημοσθένη! όπως στα θρησκευτικά κι εδώ!
    Το 13 αντιφάσκει με το 2

  28. Ανώνυμος 04/14/2014 @ 12:03 ΜΜ

    τι το ιδιαίτερο είχε αυτό το σχόλιο κι ενημερώνετε για την διαγραφή του ενώ τα άλλα απλά δεν τα εμφανίζετε;

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*