Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

15:27 - 08/05/2014

ΕΚΤΑΚΤΟ !!! ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ Η ΑΓΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΙΣΙΟΥ;;;

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Κατά την τελευταία συνεδρίαση της Αγίας και Ιεράς Συνόδου του Οικουμενικού Πατριαρχείου η οποία συνήλθε υπό την προεδρείαν της Α. Θ. Παναγιότητος, εκτός άλλων, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες μας, αποφασίστηκε η Αγιοποίηση του Γέροντα Παϊσίου και η κατάταξή του στο Αγιολόγιο της Ανατολικής Ορθοδόξου εκκλησίας.
Η πρόταση προς Αγιοποίηση του Γέροντα Παϊσίου, μαζί με αυτή του Γέροντα Πορφυρίου, είχε γίνει προ δεκαετίας απόλυτα τεκμηριοποιημένη υπό του Σεβασμιότατου Μητροπολίτου Ναυπάκτου Αγίου Βλασίου κ. κ. Ιεροθέου, ο οποίος κατάγεται από τα Ιωάννινα .

Η σχετική ανακοίνωση αναμένεται να γίνει, εκτός απροόπτου, σήμερα από την Αρχιγραμματεία της Αγίας και Ιεράς Συνόδου του Οικουμενικού Πατριαρχείου.

ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (187)

  1. Ανώνυμος 05/08/2014 @ 3:51 ΜΜ

    Εδω εκαναν αγιο το σφαγεα κωστα τι να λεμε τωρα… Οποιον τους γκ@&@$€¡ κανουν αγιο. Αν και νομιζω οτι στη θρησκεια του χριστιανισμου ο μονος αγιος ειναι ο θεος τους. το να βαφτιζουν τον οποιοδηποτε ανθρωπο αγιο ειναι αμαρτημα… αντε βγαλε ακρη με δαυτους…

    • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 6:03 ΜΜ

      τοσα ξερεις τοσα λες

    • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 7:57 ΜΜ

      Φιλε 6:51 …..Αγιοι γινεσθε οπως ο Πατηρ ημων Αγιος εστι

      γκεγκε???που λεει κι ενας δικος σας???

      Ενας….καν δυο

    • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 8:32 ΜΜ

      Μην ασχολεισαι, εαν "νομιζεις" με τη "θρησκεια του χριστιανισμου"

      Μην απασχολεις τα ματακια μας χωρις λογο….

      • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 9:02 ΜΜ

        ενω εσεις που ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΣΑΣ
        ασχολειστε

        • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 10:48 ΜΜ

          Εσυ πως μπορεις να ξερεις τη τυφλα ή οχι των αλλων ?

          Ειναι ποτε αυτο δυνατον να γινει ?

          Εαν δεν σου αρεσει ο Χριστιανισμος….. γιατι πας να σχολιασης τετοια θεματα ? Για να προκαλεσεις ?

          • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 7:16 ΠΜ

            δεν ηταν σφαγεας ο ισαποστολος σου ????
            για πες
            μπεεεεεε

          • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 8:32 ΜΜ

            η επικεφαλιδα γραφει

            "ΕΚΤΑΚΤΟ !!! ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ Η ΑΓΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΙΣΙΟΥ;;;"

            Εισαι υπο την επηρεια καποιας ουσιας ????

          • Ανώνυμος 05/10/2014 @ 7:43 ΠΜ

            αυτο ακριβως !
            βλεπουμε τα κριτηρια αγιοποιησης
            που ειναι το προβλημα σου ?

    • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 10:57 ΜΜ

      νομιζεις ? Τα νομισματα σου ειναι καλπικα…
      Εμαθες και απο αγιοποιησεις ?
      Και αν δεν βγαζεις ακρη, να πας αλλου να παιξεις !

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 11:48 ΠΜ

      80 σχόλια για τον π. Παίσιο…..
      Φυσικά δεν θα τα διαβάσω γιατι δεν με ενδιαφέρουν οι ύβρεις,
      αλλά μπράβο σε όλους.
      1ον σε αυτούς με τα θετικά σχόλια που προσπαθουν να κατανοήσουν το μεγαλείο του Θεού και
      2ον σε όσους βρίζουν, αλλά γιατί ασχολούνται τοσο πολύ με πράγματα που δεν υπάρχουν??? Απλά αφήστε εμας τους χαζούς στη χαζομάρα μας….

      π.Παίσιε να εχουμε ολοι την ευχή σου!!!!

      • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 6:19 ΜΜ

        με το ιδιο σκεπτικο ρε φιλε να τπυς αησυμε και τους παπυδς τους κολημενς να ψηφιζουν σαμ και μπενι

        • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 6:38 ΜΜ

          ααααασχετο……….

        • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 8:33 ΜΜ

          να τους αφησεις ρε φασιστακο !!!!!

          Αυτο σημαινει Δημοκρατια !

          • Ανώνυμος 05/10/2014 @ 7:44 ΠΜ

            ΝΑ ενημερωθουν ΣΩΣΤΑ μηπως ειναι δημοκρτια ??
            κι οχι μπιρι μπιρι απο τους "δημοσιογραφους"
            Φασιστακος μαλλον εισαι εσυ

    • Ανώνυμος 05/19/2014 @ 6:03 ΜΜ

      Τις αποψεις σ καλο μ θα ηταν καλυτερα να τις κρατουσε ο καθενας για τον εαυτο του……τοσα ξερεις τοσα λεσ….εγω ενα θα σου πω ο παπουλης αυτος πραγματικα αξιζε να γινει αγιος και μην βλασφημας γιατι ο καθενας μας θα τα βρει στον δρομο του…..ασε τον καθενα να νομιζει οτι θελει αι πιστεψε με Εκεινος ξερει καλυτερα απο τον καθενα και εχει για ολους μας……γι'αυτο μην πετας κουβεντες χωρις να ξερεις κι ασε τον μεγαλοδυναμο να αποφασιζει ποιος αξιζει και τι…..ο καθενας ας κοιταει την καμπουρα του

  2. Ανώνυμος 05/08/2014 @ 3:53 ΜΜ

    Ωχ!!!!εεεε ρε τι εχει να ακουσει ο Γεροντας Παισιος απο τους οψιμους αρχαιολατρες χρυσαυγιτες της πλακας

    Ενας.απ'τα ιδια…καν δυο

    • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 6:03 ΜΜ

      Εσυ δηλαδη εισαι μη οψιμος νεολατρης κκες του σοβαρου;

    • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 6:04 ΜΜ

      κακο του κεφαλιου τους θα κανουν

    • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 7:52 ΜΜ

      Φιλε 9:03……οι Ελληνες εδω και αιωνες ειναι χριστιανοι ορδοδοξοι…….τωρα τελευταια εχουμε αρχαιολατρες….

      Και πιο προσφατα χρυσαυγιτες αρχαιολατρες με προβια χριστιανου……και δεν αναφερομαι σε ψηφοφορους που η πλειονοτητα τους ψηφιζει για να μπει στο ματι των πασοκονεοδημοκρατων

      καταλαβες???

      Ενας καν δυο

    • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 9:47 ΜΜ

      Φιλε 10.52 οι ελληνες κακως εδω και αιωνες ειναι με την βια χριστιανοί….
      Οσον αφορα το θεμα των χρυσαυγιτων, τα παραπονα στους παπαδες σας οι οποιοι πρωτοι "αγκαλιασαν" το κομμα τους και τους εδωσαν το δικαιωμα να φορεσουν προβια χριστιανου…

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 11:54 ΠΜ

      Ωρε 12:47 να εισαι σιγουρος οτι χριστιανος δεν γινεσαι με την βια…..ιδιως στους Ελληνες δεν θα επιανε αυτο….δες την περιοδο της τουρκοκρατιας……αλλαξοπιστησαν αυτοι που θελανε να γλυτωσουν φορολογια….τετοιοι ηταν ετσι πραξαν

      Οσο για το δευτερο δεν εχεις αδικο….τσιμπησαν 2-3 Ιεραρχες αλλα υπηρχαν κι αλλοι που προειδοποιουσαν για το τι ειναι η χρυση αυγη……και πολλες φορες κανουν λαθη αρκει να τα διορθωνουν γτ ανθρωποι ειναι κι αυτοι με πολλες ευθυνες στο κεφαλι τους

      Ενας καν δυο

      • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 6:23 ΜΜ

        ναι γι'αυτο τα περσοτερα χριστιανικα εθιμα ειναι συγκεκαλυμενα αρχαια
        οπως το σταρι στα μνημοσυνα που ειναι προσφορα τιμης στη δημητρα !
        με τη ΒΙΑ εγναν ολα
        σφαζαν και κλεβαν οι αγαπησιαρηδες ρωμαιοι και εβραιοι
        στηνν τουρκοκρατια ΔΕΝ τους ενδιαφερε και επισης πραμμα που ΔΕΝ ξερεις προφανως υπαρχει ΡΗΤΗ εντολη του μωαμεθ στην διαθηκη του , το μοναδικο ιδιοχειρο κειμενο , οχι μονο να μην πειραζουν τους γιουναν (ιωνες) αλλα και να τους σεβονται
        Αυτα αλλαξαν με τον ατατουρκ

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 3:42 ΜΜ

      Ωρε 2.54 να εισαι σιγουρος οτι οι Ελληνες εθνικοι εκχριστιανιστηκαν με την βια. Για τη περιοδο της τουρκοκρατιας τα λεει ολα ο κοραης και πολλοι αλλοι.
      Οσον αφορα τις ευθυνες των σημερινων ρασοφορων, περιοριζονται στο πως θα εκβιασουν για.να μην φορολογηθουν…α και.στο πως θα φαρδυνουν κι αλλο τα προκοιλια τους

  3. Ανώνυμος 05/08/2014 @ 3:53 ΜΜ

    στην καρδιά μας ήδη ειναι άγιος…

  4. Ανώνυμος 05/08/2014 @ 4:02 ΜΜ

    ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ (ΚΑΘΑΡΟΥΣ)……..ΔΟΞΑΣΑΝ ΤΟΝ ΘΕΟ……ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ…..ΤΟΥΣ ΔΟΞΑΖΕΙ…….ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ……..ΑΞΙΟΣ…….

    ΕΝΩ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΗΔΟΝΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ……..

    Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ…….ΔΙΝΕΙ ΑΓΩΝΑ……ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ…..ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΤΑ ΠΑΘΗ ΤΟΥ…..ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΕΙ…..ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΤΑΠΕΙΝΟΣ……ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ….ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ….ΝΑ ΦΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ………..ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙ ΤΗΝ ΟΥΡΑΝΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ…….ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ…….

    ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ…….ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΠΑΘΗ……ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΝ……ΓΙΑ ΑΥΤΟ…….ΖΗΤΗΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ……ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΠΑΘΗ ΣΑΣ……ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΤΕ……ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ…..ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑΝΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ…….ΖΗΤΗΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ……ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΥΠΑΚΟΥΝ ΣΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ…..ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΠΑΘΗ ΠΟΥ ΤΑ ΕΦΕΡΑΝ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ……ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ……ΑΓΙΑΖΟΥΜΕ……

    ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ…..ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ……..ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΤΟΝ ΔΙΔΑΞΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ…..Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ…….

    ΚΑΙ ΕΤΣΙ………….

    ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ……ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ……ΕΓΩ ΕΙΜΙ Η ΟΔΟΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ……….

  5. Ανώνυμος 05/08/2014 @ 5:07 ΜΜ

    Εμένα, θα με κάνουν άγιο μετά θάνατον άραγε;

    • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 5:43 ΜΜ

      γιατι θεωρεις τον εαυτο σου τοσο αξιο?

    • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 6:05 ΜΜ

      Εδω εκαναν τον παισιο, δεν θα κανουν εσενα;;;

      • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 10:59 ΜΜ

        Να και ενας ΓΟΧ υβριστης του Παισιου !!!!!

        Τι λεει το ΒΟΑΝΕΡΓΕΣ ?

        Αλλα στις ταξεις των ΓΟΧ, δεν υπαρχουνε Παισιοι…. Φυσικα….

        Οποτε οσα δεν φτανει η αλεπου……

    • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 8:33 ΜΜ

      Δεν ειδαμε και κανα θαυμα σου, δηλαδη !

      Διοτι απο ταπεινωση και αγαπη δεν βλεπουμε να "εχεις φτασει σε μεγαλα μετρα αρετης"…..

  6. Ανώνυμος 05/08/2014 @ 5:09 ΜΜ

    Καλώς τον αγιοποιούν… αλλά γιατί είναι έκτακτο γεγονός;

    Αυτά.

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 12:12 ΠΜ

      Τελειωσαν τα λειψανα των αλλων(δεν εμεινε ουτε χόνδρος) και τωρα πρεπει να βγαλουν νεο. Δεν τους πετυχε ο αλλος που αρχισε να σαπιζει, καταλαβαινεις..

      • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 8:35 ΜΜ

        ΔΕΝ "Τελειωσαν τα λειψανα των αλλων"… Υπαρχουν ακομα…. πραγμα φυσικα που σε ενοχλει….

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 9:50 ΠΜ

      Γιατί ζεις σε ΘΕΟΚΡΑΤΙΚΟ κράτος. Για αυτό.

      Στο μεταξύ, ας βγει πρώτα καμμιά από τις προ-φυτείες του και ας τον κάνουν άγιο άμα θέλουν

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 12:08 ΜΜ

      Ρε 3:12……στον ταφο του παμε και εκει επισκεπτομαστε τον Γεροντα…..αλλα για να δεις ποσο ασχετος εισαι….ο Γεροντας εξεφρασε την επιθυμια να μην τον ξεθαψουν μεχρι δευτερας παρουσιας

      Και ο γεροντας Πορφυριος που αγιοποιηθηκε προσφατα πηγε στα τελευταια του και εκοιμηθη στο Αγιον Ορος οπου εδωσε εντολη να μην αποκαλυφθει ο ταφος του….τοσο ταπεινος γεροντας ηταν

      και ερχεστε τωρα εσεις τα κλωσσοπουλα να το παιξετε κοκκορια…….ρε αντε να ασελγησετε στους θεους σας..

      Ενας καν δυο

  7. Ανώνυμος 05/08/2014 @ 5:26 ΜΜ

    Aγια και ιερα οικουμενικη συνοδος και τυφλα τα γκαβα σας……….

  8. Ανώνυμος 05/08/2014 @ 5:55 ΜΜ

    μεγεια σας
    να τον χαιρεστε
    αλλα ΕΙΔΑΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑΧΑ ΔΕΝ ΔΕΧΕΣΤΕ
    αγιοποιουν !
    αιντε ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

  9. Ανώνυμος 05/08/2014 @ 6:53 ΜΜ

    Θα μπορουσε να συμπεσει η αγιοποιηση του σε χρονια με ολα αυτα που εχει προφητεψει ή λεγεται οτι εχει προφητεψει.

    • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 8:30 ΜΜ

      Μα αυτο δεν γινεται τωρα !

      Δεν βλεπεις τι γινεται γυρω σου ?

      Φετος το 2014 γινεται :

      και το προβλημα στη Θρακη που δεν θα μπορει να λυθει,
      ( τουρκο-επηρεασθεν κομμα Θρακης θα βγει ανεβασμενο θα ζητησει αυτονομια )

      και θα ανακυρηξουμε τα μιλλια απο 6 σε 12

      και η πολιτειακη ανωμαλια,
      ( λαος ψηφιζει τους "ευρισκομενους εις τη μπουζου" )

      και βαζουνε τον φορο τον βαρυ και δυσβασταχτο…που "μα δεν θα προλαβουν"

      και θα χρεωκοπησουμε,
      διοτι θα τραβηξει πισω το κεφαλαιο
      ( διοτι δεν υπαρχει πλεονασμα, και ΔΕΝ θα ψηφιστουν μνημονιακα κομματα )

      και οι 3-4 μηνες πεινα ( μεχρι να τυπωθει Νεα Δραχμη )
      και αφου "τρεις μηνες θα κρατησει το κακο"
      μπουκαρουνε για κερασακι στη τουρτα και οι τουρκοι !

    • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 8:36 ΜΜ

      για πες ενα που εχει προφητεψει
      με πηγη ενοειται
      οχι "ειπε καποιος ετσι"
      μπεεεε

      • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 8:44 ΜΜ

        μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεε στα μουτρα σου, μικρομεγαλο !

        Το google ξερεις τι ειναι ?

        να βαλεις τις προτασεις που βλεπεις γραμμενες για να σου βγαλει που ειναι καταγεγραμμενα, απο ποιον και απο ποτε

        Το ξερει ο κηδεμονας σου οτι νυχτιατικα γραφεις ανοησιες αντι να κοιμασια ?

        • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 7:18 ΠΜ

          προβατακι
          ΠΗΓΗ ???
          ΜΠΕΕΕΕ ΡΕ

        • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 9:51 ΠΜ

          Κηδεμόνα και κηδεμόνες έχεις εσύ.

          ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΔΟΥΛΟΣ

          Οι υπόλοιποι (άθρησκοι και άθεοι, που δεν είναι το ίδιο) είναι ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ άνθρωποι.

          • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 2:49 ΜΜ

            χαχαχαχα καλο!το αλλο με τον τοτο το ξερεις?

          • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 9:30 ΜΜ

            Πως…… "ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ άνθρωποι……

            ΒΕΒΑΙΑ, ΒΟΛΕΥΕΙ….

            "ΧΩΡΙΣ ΘΕΟ, ΟΛΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ"…..

          • Ανώνυμος 05/10/2014 @ 7:45 ΠΜ

            γιατι με τον θεο δεν επιτρεπονται ???

          • Ανώνυμος 05/10/2014 @ 12:08 ΜΜ

            στουκαρες σε καμια κολονα τελευταια??

          • Ανώνυμος 05/10/2014 @ 7:15 ΜΜ

            εσυ δλδ ου πιστευες τις προφητειες του καθενα ενω ο μεσιας σου εχει πει ξεκαθαρα οτι ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΡΟΦΗΤΗΣ
            ΤΟΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ????
            ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ΅ΟΤΙ ΣΟΥ ΚΑΠΝΙΣΕΙ ???
            ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕ΅ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΟΥ ΟΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ΅Σ????
            ΑΙΝΤΕ ΡΕ ΜΙΛΗΣΤΕ ΣΟΒΑΡΑ ΑΛΛΙΩΣ ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΤΟ

    • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 10:00 ΜΜ

      11.44 εσενα το ξερει ο Κυριος σου οτι δεν γυρισες και το αλλο μαγουλο;;

  10. Ανώνυμος 05/08/2014 @ 7:01 ΜΜ

    ΑΓΓΕΛΙΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. μπλακ-αης 05/08/2014 @ 8:12 ΜΜ

    Ωουπςςςς…εδω ειμαστε !!! θα μαζεψουνε μπολικο πραμμα !!!
    μπολικη μπλοκαρισμενη ενεργεια …απο τα σχιζοφρενικα χριστιανα μυαλα!

    Αλλα δεν βλεπω πολυ κινηση…ουτε μεγαλη σημμετοχη…τι να εγιναν αραγε;
    θα εχει λολονυχτια φαινεται ….και ολοι οι δουλοι του Κυριου …στο προσκυνημα…

    πατερημαδες…καντηλαναυτες…παπαδαρια….θεουσες…
    αυτο ειναι το αρθρο το δικο σας …ο δικος στιβος…το δικο σας γηπεδο ….
    που ειστε καλε μου …που ειστε ναρθετε να μας κατατρωπεσετε ….υβριζοντας μας….

    διοτι δεν ειμαστε δουλοι του Κυριου…διοτι ειμαστε συνειδητοι και οχι υπηρετες…διοτι δεν εχουμε αναγκη τους μεσαζοντες για την επικοινωνια μας με την Συνειδηση …ουτε καθομαστε για να γινομαστε τροφη λιονταριων, φιδιων,
    ….αλλα αγωνιζομαστε ,προσπαθουμε, διεκδικουμε, μαθαινουμε, εξελισσομαστε….

    υ.γ: ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΑΝΑΞΙΟΠΑΘΟΥΝΤΩΝ
    ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΑΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΕΘΝΟΠΡΟΔΩΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΚΟΥΒΕΡΝΟΥ ΤΩΝ ΣΑΜΑΡΟΒΕΝΙΤΖΕΛΩΝ
    ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΠΑΠΑΔΩΝ ΕΙΝΑΙ Α Ξ Ι Ε Π Α Ι Ν Ο !!!!

    • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 9:58 ΜΜ

      Καλα μην υπερβαλουμε, δεν ειναι και τοσο αξιεπαινο το εργο της. Τοση περιουσια εχει η οποια θα επρεπε να ανηκει στον ελληνικο λαο και για την οποία δεν φορολογειται κιολας.
      Χωρια που τους ρασοφορους τεμπεληδες τους θρεφει ο Ελληνας φορολογούμενος.

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 5:53 ΠΜ

      Πέντε φορές την έχει μοιράσει την περιούσια της και την φάγανε οι πολιτικοί. Εχει τα περισοτερα Σίσιτια που δεν τα εχει κάνεις άλλος. Εσύ τι έχετε δώσει πέρα απο βρισιές.

      • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 9:48 ΠΜ

        ΔΕΝ πληρωνει ΤΙΠΟΤΑ απο τα ταμεια της η εκκλησια
        ΨΕΥΔΕΣΤΑΙ ΑΣΥΣΤΟΛΩΣ
        ΜΟΝΟ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ
        μιλαμε για τρισεκατομυρια που καθονται και τοκιζονται εδω και εκατονταετιες

      • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 10:05 ΠΜ

        ΔΕΝ έχει δώσει ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ

        Δώσμας ΤΩΡΑ τα επίσημα και ΕΓΚΥΡΑ στοιχεία που λένε ότι έχει παραδώσει μέρος της περιουσίας (περιμένω λινκ με τον ισολογισμό ή της Εκκλησίας ή του Κράτους που να φαίνεται η κίνηση των κεφαλαίων)

        Επίσης περιμένω και τις διευθύνσεις, τον τόπο, το μέρος που μοιράζονται τα συσσίτια γιατί έχω να δώσω και εγώ τρόφιμα και ρούχα και θέλω να πάω από κοντά να τα δώσω.

        ΠΕΡΙΜΕΝΩ

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 10:01 ΠΜ

      άσε βρε μπλακ άης και δεν έχουν κανένα ελαφρυντικό

      1. Ζουν από το δημόσιο χρήμα (δημόσιοι υπάλληλοι) ενώ έχουν τεράστια περιουσία που έχουν κατακλέψει με παράνομα κωλόχαρτα (συμβόλαια και καλά) από τους βλαμμένους τους "πιστούς" τους

      2. Ζουν με δημόσιο χρήμα (δημόσιοι υπάλληλοι) σε μια εποχή που έχει στεγνώσει το σάλιο των υπολοίπων από πείνα και από φτώχεια ΕΝΩ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ και ενώ τουλάχιστον τα 2/3 του πληθυσμού ΔΕΝ είναι διατεθειμένο να πληρώνει τους μισθούς τους από τους φόρους του. Όμως αυτοί επιμένουν ΝΑ ΖΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΜΑΣ.

      3. Αντί να βάλουν το χέρι στο ράσο και να ξηλωθούνε κανονικά ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΣΥΣΣΙΤΙΑ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΞΟΔΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ, ΤΗΝ ΚΛΕΜΕΝΗ, τολμάνε να κάνουν και έρανο στον κόσμο και να ζητάνε και τρόφιμα στα σούπερ μάρκετ για να βοηθήσουν τους ……. αναξιοπαθούντες.

      4. Και ποιοί είναι αυτοί οι αναξιοπαθούντες; Ξέρει κανείς μας που πάνε και τα δίνουν; Έχουν ενημερώσει ποτέ ΠΟΥ μοιράζονται τα τρόφιμα, ΠΟΥ γίνονται τα συσσίτια να πάνε να δούνε όσοι δίνουνε ΠΟΙΟΙ τα πέρνουνε;
      Στους μετανάστες τα δίνουν και στους γκόμενους που έχουν για να τους πηδάνε.

      ΠΟΥ είδες εσύ "φιλανθρωπία"

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 12:29 ΜΜ

      Ειστε για γελια ρε…..γι αυτο η χωρα πεγε κατα διαολου……κατι τετοιοι ανοητοι σαν και σας φεραν την χωρα εδω που ειναι

      Ασχετοι και καχυποπτοι…..σε οποια εκκλησια και να πας μπορεις να μαθεις ρε πανιβλακα που δινει η εκκλησια συσιτια

      Οαλλος λεει οτι εχει τρις η εκκλησια…..τρις ειναι η βλακεια που εχεις και επιμενεις παρ'ολο που σου εχω απαντησει πανω σ'αυτο

      ο αλλος λεει γτ πληρωνονται απο το δημοσιο…..αυτη ηταν η συμφωνια για να της παρουν την περιουσια…..αλλαξτετο….τι μας σκοτιζετε???αλλα να επιστρεψετε οτι πηρατε λαμογια

      Και το κρατος ρε πανιβλακες γτ δεν μοιραζει την περιουσια που εχει στους μη εχοντες???παρα κυτταει να κατασχει κι αυτη που εχει ο κοσμος ακομη????

      Δουλακια του συστηματος ειστε…..και δουλακια θα μεινετε

      Ενας καν δυο

      • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 6:29 ΜΜ

        δουλακι του συστηματος εισαι εσυ
        και εσυ ΘΕΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑΧΒΕ
        και σαν επιχειρημα φερνεις τα επισημα στοιχεια ????
        αρα εχουμε και χρεος και τα φαγαμε μαζι
        και ΚΑΛΑ ΚΑΝΑΝ και δωσαν 300 δις στις τραπεζς
        ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΡΑΤΑΣ ΡΕ ΛΟΒΟΤΟΜΗΜΕΝΕ !!!
        ΒΑΛΕ ΜΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΡΑΞΗ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΣΕ ΚΑΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟΥΜΠΕΚΙ ΨΙΛΟΚΟΜΕΝΟ
        εδω τους χαρισαν τα σαπια κοτοπουλα και παλι κερδοςπηγαιν να βγαλουν με τς μκο και τις υπογειες χρηματοδοτησεις
        και ειπαμε αντιπροεδρος της εθνικης , αρχιεπισκοπος ΙΣΟΒΙΟΣ
        πρωτοπαλικαρο των ροθτσιλντ
        αι στο μαντρι σου

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 3:48 ΜΜ

      3.29 το συστημα ειναι και το κρατος και η Εκκλησία.Οπότε το δουλακι εισαι εσυ. Εκτος αν εισαι ρασοφορος, οποτε δικαιολογειται η αντιδραση σου.

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 9:59 ΜΜ

      Η βλακεια ειναι ανικητη……
      Τοση τυφλα…
      Τοση κακια
      τραβατε στο μαντρι σας ρε δουλακια …..αρχαιοηλιθιοι….

      Αν ημουν παπας δεν θα σας εβριζα ρε πανιβλακες…..αλλα ξερω που ειναι η αληθεια και μπορω να την διακρινω ρε ζουδια

      αντε στο κλουβι σας τωρα

      Ενας…καν δυο

      • Ανώνυμος 05/10/2014 @ 7:47 ΠΜ

        το επιχειρημα σου ειναι οτι εμαστε κακοι επειδη δεν βοσκαμε το κουτοχορτο σας ???
        εισαι πολυ διαταραγμενος τελικα !

        • Ανώνυμος 05/10/2014 @ 12:11 ΜΜ

          επειδη δεν ξερεις ουτε τα βασικα κ εχεις κ γνωμη

          • Ανώνυμος 05/10/2014 @ 7:16 ΜΜ

            ΣΕΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ΅ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΣΟΥ !
            ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΑ ΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ????
            ΓΙΑ ΠΕΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ?????
            ΚΟΝΟΜΑΝ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΑΣΑΚΙΑ ΤΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ?????

    • Ανώνυμος 05/10/2014 @ 12:36 ΠΜ

      Αλλους λενε ποιμνια και σκυβουν το κεφαλι και εδω ο ενας =κανενας λεει εμας να παμε στο μαντρι…χαχαχα ρε τον σαουλ γελιο

    • Ανώνυμος 05/10/2014 @ 4:46 ΠΜ

      Και οι ηλιθιοι σαν και σενα σε μαντρι ειναιαλλα νομιζεις οτι εισαι ελευθερος λογω απεραντης βλακειας

      ειπαμε….και ανικητη βλακεια και απεραντη

      Ενας/κανενας

  12. Ανώνυμος 05/08/2014 @ 8:54 ΜΜ

    Αγαπημενε γεροντα αξια σε τιμουνε
    Αυτοι που σε βιωσανε εχουν τοσα να πουνε
    Τα λογια σουν αναστησαν ψυχες που χαν πατωσει
    Και απαντησεις πηρανε σε οτι ειχε πληγωσει
    Οι προσευχες αμετρητες κι ολους τους ευλογουσες
    Σε σενα καταφυγιο βρησκαν κι ας μη μπορουσες
    Αν ηταν να μαζευονταν οσοι τους ειχες σωσει
    Θαχαν να πουν ανταξια που Αγιο σε εχουν δωσει
    Οι μαρτυριες των απλων ανθρωπων αν γραφτουνε
    Θα ειναι τομοι μπολικοι π αληθειες μαρτυρουνε
    Αληθειες που να μη μπορει κανει να τις αμφησβητισει
    Γιατι αυτοι γιατρευτικαν το θαυμα εχουν ζησει
    Και τοτε μαγκες μου εσεις που ειστε ελληναραδες
    Να δω μηντα κεφαλαια θα κανατε κανταδες
    Ηντα θα τσαφουνουσατε σ ολους τους γιατρεμενους
    Και πως θα τους ταπωνατε??μ αρχαιολαγνομενους!!!
    Τα ματια θα σπιθιζανε και θα σας κατακαιγαν
    Γιατι αυτοι τα ζησανε και ψεματα δε λεγαν
    Και ανθρωπος που εζησε θαυμα μες τη ζωη του
    Ειναι θεριο ανημερο αν μετρηθεις μαζι του
    Εχει Την πιστη λαβαρο και ολπο τον σταυρο του
    Και τον Χριστο προστατη του σε οτι βρει ομπρος του

    Γιαυτο μαζοχτητε
    Για να δειτε ηντα θα γενητε!!!

    Να σας πεψω λεξικο!!!!!

    Αλλα ξεχασα !!!!!!ειστε αρχαιολατρες εκει εμαστε και εμεις οι κρητικοι !!!!
    Εκει θα βρειτε και τη μεαφραση!!!

    Μακρια τα ξερα σας απο τον ΑΓΙΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΙΣΙΟ!!!!!!!

  13. Ανώνυμος 05/08/2014 @ 9:00 ΜΜ

    Ααααα ρε μπλακ-αη…..και να φανταστεις οτι το εργο της εκκλησιας θα επρεπε να ειναι μονο η προσευχη

    και με τους κοινωνικα αποκλεισμενους επρεπε να υπαρχει κρατικη μεριμνα…..αλλα που να μεινει για αυτον τον ερμο τον λαο κατι οταν εχουν καταχραστει χρηματα μεχρι δεκατης γενεας

    οποιος μπορουσε εκλεβε……τι να μεινει λοιπον

    και αυτα που διαθετει η εκκλησια ειναι απο το υστερημα που δινει ο λαος

    Ενας καν δυο

    • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 10:52 ΜΜ

      Μολις στρατοπεδευσει ο Ρωσσικος στρατος στη πεδιαδα Μεγιδω, εξω απο τη Χαιφα για τα Χριστουγεννα του 2014 …. θα αρχισουνε να βρισκονται οι λυσεις που δεν βρεθηκαν ποτε….

  14. Ανώνυμος 05/08/2014 @ 9:41 ΜΜ

    Μπλακ – αης το τελευταιο σχολιο που εγραψες σε τιμαει! Οφειλω να σου γνωρισω ομως οτι κι εμεις οι Χριστιανοι ή "Χριστιανοταλιμπαν" για πολλους εδω μεσα ξερουμε να αγωνιζομαστε. Ο καθενας με τον τροπο του. Οσο θελεις εσυ μια Ελλαδα ελευθερη και δυνατη αλλο τοσο θελω κι εγω. Κι εγω πριν μερικα χρονια περασα απο το σταδιο της αμφισβητησης, στο οποιο εισαι κι εσυ και αρκετοι αλλοι συνελληνες. Αμφισβητηση απεναντι στον Θεο,στην Εκκλησια. Ωσπου ηρθε η στιγμη που αποφασισα να ερευνησω- σε αυτο με βοηθησε και το αντικειμενο των σπουδων μου – να διαβασω, να διαλογιστω. Και τελικα καταλαβα και συννειδητοποιησα οτι εγω ημουν λαθος.Θρησκειες υπαρχουν πολλες, εφευρηματα ανθρωπων για να προσεγγισουνε τον Θεο και να διωξουν τους φοβους τους. Η Ορθοδοξη πιστη ειναι η μοναδικη ομως οπου ο Θεος προσεγγισε τον Ανθρωπο και τον απαλλαξε αποτον φοβο του θανατου. Με την Σταυρωση και την Ανασταση του του εδωσε Αθανασια! Ο Θεος δεν ειναι μαθηματικα ή εξισωσεις για νααποδειξεις την υπαρξη Του. Πιστη χρειαζεται. Κανεις βεβαια δεν σε εμποδιζει να ερευνησεις! Απο ιστοριοδικαστικη πλευρα – διοτι μονο ετσι μπορει καποιος να ερευνησει την πορεια του Θεανθρωπου στη γη – μπρει να πειστει καποιος για την υπαρξη Του! 12 αγραμματοι, αξεστοι, φοβισμενοι ανθρωποι αφησαν τα παντα πισω τους,περασαν την υπολοιπη ζωη τους, κυνηγημενοι, ακομα και απο το ιδιο τους το εθνος, με κακουχιες, κηρυξαν τον Λογο του και εδωσαν τη ζωη τους για ενα τιποτα; Κι αυτο το "τιποτα" διαδοθηκε σε ολο τον τοτε γνωστο κοσμο. Και κραταει μεχρι τωρα; Πως εξηγειται αυτο; Ας υποθεσουμε οτι ο Χριστιανισμος επιβληθηκε με την βια στο ελλαδικο χωρο. Γιατι δεν πεισμωσε αυτη η βια τους Ελληνες που πιστευανε στους πατρωους μας θεους και δεν διαδοθηκε αυτην η φλογα σε ολη την τοτε οικουμενη; Γιατι αυτο εγινε μονο με τον Χριστιανισμο; Αρκετα σας κουρασα. Το μονο που μπορουμε να κανουμε εναι να κανουμε στην ακρη οσα μας χωριζουν και να πορευτουμε. Χαρακτηρισμοι που διαβαζω εδω μεσα συχνα και απο τις δυο πλευρες δεν βοηθανε. Διοτι ετσι παιζουμε το παιγνιδι της νεας ταξης. Και δεν θελω σε καμμια περιπτωση να γινω χρησιμος ηλιθιος τους! Εσεις;
    Γιωργος.

    • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 11:35 ΜΜ

      Κι αυτο διαδοθηκε σε ολο τον τοτε γνωστο κοσμο. Και κραταει μεχρι τωρα…

      ΚΑΙ ΕΙΤΑΝΕ ΤΟΣΟ, ΜΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ, ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΜΕ ΤΑ ΕΤΗ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΩΣ "ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ" !!!!!

      ΧΩΡΙΣΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΕ "ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ" ΚΑΙ ΣΕ "ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ" !!!!!

    • Ανώνυμος 05/08/2014 @ 11:42 ΜΜ

      ΝΑΙ Ο Θεος δεν ειναι μαθηματικα ή εξισωσεις για νααποδειξεις την υπαρξη Του. ΝΑΙ Πιστη χρειαζεται.

      ΑΛΛΑ……. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ !

      ΑΜΑ ΚΛΕΒΕΙΣ και σου λεει "ου κλεψεις" …ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ !

      ΑΜΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ και σου λεει "ου μοιχευσεις" ..ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ !

      ΑΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΦΟΝΟ (ΕΚΤΡΩΣΗ) και σου λεει "ου φονευσεις" …ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ !

      ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ" ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ! !!!!!

      Και αρχιζεις τοτε να αναζητας…….. "μαθηματικα ή εξισωσεις για να αποδειξεις την υπαρξη Του"

      ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ "ΖΥΜΩΣΕΙ", ΣΥΝΕΧΩΣ ΘΑ "ΚΟΣΚΙΝΙΖΕΙ" !!!!

      • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 9:50 ΠΜ

        που σου λεει
        2. "Ου ποιήσεις σεαυτώ είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα. Ου προσκυνήσεις αυτοίς, ουδέ μη λατρεύσεις αυτοίς".
        αλλα εσυ αγιποιεις και προσκυνας εικονες
        ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
        χαχαχαχαχα
        καλο βρασιμο

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 7:24 ΠΜ

      καλα εισαι ΔΟΥΛΟΣ του εβριθου θεου και νομιζεις οτι ΔΕΝ εισαι χρησιμος ηλιθιος τους ????
      τι να πω ?!

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 12:34 ΜΜ

      Ρε 12:50…..δεν εχεις βαρεθει να τσαμπουνας τα ιδια και τα ιδια ενω εχεις λαβει για ολα απαντησεις????

      Τοσο κοκκορομυαλος πια???ποιους πας να κοροιδεψεις ρε….μονο τους ομοιους σου πειθεις

      Ενας…καν δυο

      • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 2:53 ΜΜ

        πολυ που καταλαβαινει τι του λεμε το 10χρονο!απαντησεις εχει παρει κ παλι τα ιδια λεει γιατι ειναι βαλτος!κ πληρωνεται!αλλιως δε θα καθοταν ολημερις να επιτιθεται στους ορθοδοξους

      • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 6:29 ΜΜ

        λοβοτομημενε , βαλε κοπι πειστ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ

      • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 6:47 ΜΜ

        απο ποτε ειναι επιθεση η αληθεια ειλικρινα δεν καταλαβαινω !
        δεν μπορειτε να απανατησετε
        ξερετε οτι ειναι λαθος αλλα ειστε τοσο κολημενοι που δεν μπορειτε να σκεφτειτε λογικα
        αυτα τα ολιγα

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 6:53 ΜΜ

      Απαντησεις? Ποιες τις χριστιαμοπλανεμενες?

      "Μηλησα με τον θεο,και μου ειπε οτι δεν ειστε ελληνες,αλλα.χριστιανοι" (να συμπληρωσω χριστιανοζομπι ειναι το καλλητερον) Κοσμας Αιτωλος

  15. Ανώνυμος 05/08/2014 @ 9:56 ΜΜ

    Τι έγινε πάλι με τους ορθοδόξους ασχολίστε. Αν ύπαρχετε όχί πάνω απο τα πτώματα μας αλλα μόνοι σας. Ζηλιάριδες, ρε άμα μαζευτιτε γέμιζετε ταξί ;

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 12:04 ΠΜ

      Εσεις αμα μαζευτειτε γεμιζετε εγκεφαλικο κυτταρο;;;

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 6:58 ΜΜ

      Μην βαζεις στο στομα σου δυσνοητες λεξεις για χριστιανο σκοταδιστες…αυτα ειναι επιστημονικοι οροι που τα ανακαλυψαν οι αρχαιοι ημων προγονοι…
      Εσεις οι χριστιανοπληκτοι για τιποτα ελεημοσυνες,και συγχωροχαρτια απ τον γιαχβε ειστε

  16. Ανώνυμος 05/08/2014 @ 10:49 ΜΜ

    Πω πω τα ταγκαλακια λυσσάξανε…
    Κάθε φορά τρέχουν να πουν της βλασφημίες τους…
    ΠΡΟΣΕΞΤΕ καλά όμως γιατι θα τις πληρώσετε πολύ ακριβά…

  17. Ανώνυμος 05/09/2014 @ 1:45 ΠΜ

    aaaaaaaaaaa iiiiiiiiiiii siiiiiii htiiiiiiiir

  18. Ανώνυμος 05/09/2014 @ 2:32 ΠΜ

    ΟΣΟ ΕΣΕΙΣ…..ΛΕΤΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ……ΑΥΤΟΣ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙΑ ΕΣΑΣ………

    ΜΟΝΟ ΝΑ ΞΕΡΑΤΕ……ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ……..ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ…….ΕΣΩΣΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ…….ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΞΕΡΑΤΕ……………

    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ…….ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ………….

    ΑΧΡΟΝΟΣ

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 10:08 ΠΜ

      Όταν σου λένε να γράφεις: "ΠΕΝΤΑΧΡΟΝΟΣ" στην υπογραφή σου προσβάλεσσε…..

      Έχει πεθάνει ρε τούβλο ο γέρος, ποιός προσεύχεται??? ποιά αγάπη?

      Κοιτάει ανάποδα τα ραδίκια λέμε….

      • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 2:54 ΜΜ

        εσυ οταν πεθανεις μεινε στα ραδικια!η ψυχη ειναι αθανατη ζωον!!!!!

        • Ανώνυμος 05/10/2014 @ 7:48 ΠΜ

          δηλαδη οσοι δεν πιστευουν τα εβραικα παραμυθακια γινεται θνητη η ψυχη τους ???
          ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ !!

          • Ανώνυμος 05/10/2014 @ 12:18 ΜΜ

            καλα εχεις καψει φλατζα!εσυ ρε νουμερο ειπες "Έχει πεθάνει ρε τούβλο ο γέρος, ποιός προσεύχεται??? ποιά αγάπη?
            Κοιτάει ανάποδα τα ραδίκια λέμε"
            κ εγω σου ειπα οτι η ψυχη ειναι αθανατη!!!ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΛΕΣ Κ ΤΙ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΝΕ Η ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΣΤΟΚΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΟΥΜΕ???κ μετα με τετοιο καμενο μυαλο θες να καταλαβεις κ το χριστιανισμο!

          • Ανώνυμος 05/10/2014 @ 9:33 ΜΜ

            και που ειναι η ψυχη κατα το χριστιανισμο μετα θανατον ζωαδι ????
            λες μ@λ@κιες παλι αλλα ουτε καν το ξερεις !
            προσευχεται και μετα θανατον η ψυχη δλδ ???
            εγω υπεθεσα οτι υπονοεις οτι εσεις δινετα αξια στην ψυχη γιατι εχ ακουσει ΚΑΙ αυτη τη μακακι απο εσας

          • Ανώνυμος 05/11/2014 @ 9:56 ΠΜ

            οχι δεν υπονοησα αυτο που καταλαβες.
            η ψυχη του παϊσιου ειναι κοντα στο Θεο κ μπορει κ να προσευχεται.εμεις αυτο πιστευουμε κ εσυ οχι.τι να κανουμε..

          • Ανώνυμος 05/11/2014 @ 3:40 ΜΜ

            poy o leei ρε ανθρωπε ο χριστιανισμος οτι προσευχεται η ψυχη μετα θανατον ????
            Ανασταση νεκρων με το φυσικο τοςυ σωμα αναμενουν
            σε ΛΗΘΗ υπονουν οτι βρισκονατι ολοι οι νεκροι
            ΞΕΚΑΘΑΡΑ δεν λεει ΤΙΠΟΤΑ
            αρα ακομα ενα ΑΥΘΑΙΡΕΥΤΟ ΠΙΣΤΥΕΩ ΣΑΣ

  19. μπλακ-αης 05/09/2014 @ 4:32 ΠΜ

    Μπρε παιδια δεν παιεεεζω…..
    θελω να Αγιοποιηθει και ο Βαν/κελι ο Βενι-τζελος!!!!!!!
    Αυτος και μονον Αυτος που εσωσε την ΕΛΛΑΣ και ολους εμας!!!!!
    Δεν παιεεεεζωωωωω…αν δεν τον Αγιοποιησετε …..
    Αυτον τον μεγιστο των …."ελληνων πολιτικων …..
    των χαρατσιων, των ομολογιουχων, των αστικων αγωγων ,
    και σπερματικου φορεα ολων των κακουργηματων που εγιναν
    εις βαρος των ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

    Υ.Γ: Αγαπητε συνσχολιαστη Γιωργο 12.41
    Θα σου απαντησω !!! μονον και μονον για την ευγενεια της ψυχης σου και το επιπεδο των επιχειρηματων σου που ειναι απλα και απλοικα των καθημερινων προβληματισμων μας πρεπει να τυχουν σοβαρετερης απαντησης απο την διαθεση του "αθωου-πειραγματος" που βρισκεται τωρα η διαθεση μου….
    Σε λιγο λοιπον αγαπητε Συμπαντικε Αδελφε μας!!!!…..

  20. μπλακ-αης 05/09/2014 @ 5:37 ΠΜ

    ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ ….ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ….

    Ανακοινωθηκε επισημως οτι Πρωτα θα Αγιοποιηθει ο Ανδωνης Σαμαρας
    και μετα θα ακολουθησει η Οσιοποιηση του Βαν-κελι Βενι-τζελου!!!!

    Αυτο το γεγονος εχει προκαλεσει δυσφορια στις αρχες και αξιες της συγκυβερνησης αφου η βιασυνη του πολιτικου κακουργου Βενιτζελου παρολιγον να φερει την ρηξη των ιερων και οσιων σχεσεων του Μαξιμου

    με τον πανεμορφο τοπο διακοπων των καντηλαναυτων, θεουσων, παπαδαριων, πατερημαδων δηλαδη τον πανκαλλιστο τοπο του αγιου ορους της Χαλκιδικης

    οταν με την προ μηνος επισκεψη του πρωθυποοργου Ανδωνη εκει ειχε συμφωνηθει και η τατυτοχρονη Οσιοποιηση του με την ανακηρυξη της Αγιοιποιησης του Οσιου Παισιου….

    Τωρα ομως ολα ληγουν ομαλα αφου ο Ανδωνης θα προηγηθει του Βανκελι και ετσι δεν θα ριψοκινδυνεψη να χαθει η καρεκλα της Αγιας Οσιας και Ομοουσιου Εξουσιας των …(με τα απο κατω οφεληματα της….)

    Ευδαιμονειται ΕΛΛΗΝΕΣ …ακομη 10μερες θα τους εχετε να τους απολαμβανεται
    μετα …αλοιιιιιιμονοοοοο.. και τρισαλοιιιιμονοοοοοο (ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ)

  21. Ανώνυμος 05/09/2014 @ 6:53 ΠΜ

    ΤΟΣΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΓΓΙΖΕΙ!!!! ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ….

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 10:14 ΠΜ

      χαχαχαχαχαχαχα όχι ρε βλάκα
      απλώς -τουλάχιστον εγώ προσωπικά- κάνω πολύ κέφι και περνάει και η ώρα μου όταν δεν έχω τι να κάνω να γελάω με τη βλακεία σας …..
      στέκομαι στο άνοιγμα της σπηλιάς από την οποία έχω βγεί και κοιτάζω τον αιώνιο Θεό, τον Ήλιο και σας κοροϊδεύω, προσπάθησα μια, προσπάθησα δυο να σας τραβήξω έξω, δε θέλετε, χέστηκα,
      ΕΓΩ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ

      κάποιοι άλλοι προσπαθούν να σας ξυπνήσουν αλλά τους το έχω πει είναι τελείως μάταιο, δεν έχετε καμία ελπίδα να βγείτε από τη σπηλιά

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 12:41 ΜΜ

      Το γαμωτο ξερεις ποιο ειναι???οτι απο την πολλη θεαση του ηλιου οπως λες….μαλλον σε τυφλωσε και δεν μπορεις να δεις τα αυτονοητα

      εσυ εισαι μεσα στην σπηλια γυρνωντας νοητικα στον προιστορικο ανθρωπο….μεινε εκει στην τυφλα σου και μη νοιαζεσαι για μας

      Εμας μας αρκει που σε κανουμε και γελας…….αλλα να δουμε ποιος θα γελασει τελευταιος

      Ενας…καν δυο

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 3:56 ΜΜ

      3.41 θα γελασει και το παρδαλο κατσικι.. μην χαιρεσαι , εσένα δεν σε πιανει, εισαι προβατο…

  22. Δεν υπάρχει κανένας,μα κανένας τελικά λόγος να γίνεται,αυτό που γίνεται.
    O Ελληνισμός είναι o πολιτισμός του ανθρωπίνου λόγου. Λόγος θα πεις λογική (της ανθρώπινης λογικής) . Από όλους τους λαούς της γης ,κατέχουμε την κορυφή. Όλοι μας μελετούν και κάποιοι , μας ζηλεύουν. Οι Ευρωπαίοι μας μισούν και θέλουν να μας καταστρέψουν. Και βεβαίως είναι τεχνίτες στο να κρύβουν τον φθόνο τους. Η φιλοσοφία γεννήθηκε εδώ στην Ελλάδα,προς εύρεση της αλήθειας. επιστήμη, ιατρική κ.λπ. Ποτέ κανείς λαός δεν το έκανε αυτό, ακόμα και μέχρι σήμερα. Η επιστήμη γεννήθηκε στην Ελλάδα , γιατί υπήρχε η διάκριση του αντικειμένου με του υποκειμένου. Μόνο οι Έλληνες λοιπόν έκαναν επιστήμη. Τώρα τι είναι o Χριστιανισμός ; Είναι επινόησης η αποκάλυψης ; Είναι αποκάλυψη !! Από την στιγμή λοιπόν που είναι αποκάλυψη , είναι δύο πράγματα αταίριαστα , o Ελληνισμός με τον Χριστιανισμό. O Χριστιανισμός στηρίζεται στο λόγο του Θεού. O παρέχων το αντικείμενο για επιστημονική έρευνα. O Θεός τα έδωσε όλα ως αποκάλυψη. O Χριστιανισμός που στηρίζεται στο Θεό Λόγο με τον Ελληνισμό που είναι o ανθρώπινος λόγος , δεν μπορεί να υπάρξει σύζευξη. Το πνεύμα του Ελληνισμού ήταν η λατρεία των ειδώλων. O Θεός δεν ανέχθηκε ,ας το πούμε έτσι , να λατρεύονται οι πέτρες , τα ποτάμια τα ζώα ,και από άλλους λαούς βέβαια, και γι αυτό το λόγο έγινε η αποκάλυψις. Οι Άγιοι πατέρες ,έμαθαν γράμματα και τέχνες ,πήραν δηλαδή την μορφή του Ελληνισμού , αλλά όχι το πνεύμα του ,που είναι η ειδωλολατρεία (εδώ η λατρεία του ανθρωπίνου λόγου) . Και να πούμε στο τέλος ότι , αυτοί που αρνούνται τον Θεό έχουν λόγους και οι λόγοι τους,είναι λόγοι καρδιάς. Δεν έχουν συμφέρων να δεχθούν τον αληθινό Θεό. Αυτά δεν είναι όλα δικά μου. Δείξε μου το Θεό λένε οι άσχετοι. Δείξε μου ποιος είσαι και τότε θα σου δείξω τον Θεό τους απαντούν. Η αμαρτία λοιπόν εμποδίζει τον άνθρωπο να δει τον Θεό.

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 9:51 ΠΜ

      και τι ειναι αμαρτια ?
      για πες
      ειμαι πολυ περιεργος

    • 12:51
      Αμαρτία σημαίνει αστοχία. Για έχουμε όμως αμαρτία,δηλαδή αστοχία , πρέπει να έχουμε έναν στόχο,έτσι δεν είναι ; Οπότε ανάλογα με τις ενέργειες μας θα έχουμε είτε αστοχία η ευστοχία ως προς τον στόχο μας .
      O στόχος που αποσκοπούν οι ενέργειες μας αντιπροσωπεύει λοιπόν το κέντρο όλης μας της ύπαρξης. Ποιος είναι o σκοπός της ζωής για τον άνθρωπο ; Η ομοίωση με τον Θεό ! Έχουμε το κατ'εικόνα μέσα μας,ως ΔΥΝΑΤΌΤΗΤΑ , με στόχο λοιπόν να φτάσουμε το καθ'ομοίωση μέσα από την ελευθερία μας. O κάθε άνθρωπος ελεύθερα αποφασίζει την Ζωή του. O Θεός δεν μας υποχρεώνει να ζούμε με ένα συγκεκριμένο τρόπο ζωής. Εμείς λοιπόν ανάλογα με της ενέργειες μας η πάμε κοντά στον Θεός η απομακρυνόμαστε. Από την στιγμή που έχουμε το κατ εικόνα μέσα μας ως ΔΥΝΑΤΌΤΗΤΑ ((αυτό είναι πολύ σημαντικό να το εμπεδώσουμε)) ,το να φτάσουμε το καθ'ομοίωση , είναι ευστοχία . Το να μην καταφέρω να φτάσω εκεί , είναι αστοχία. Κάθε αστοχία λοιπόν από τον στόχο αυτό ,της Θεωσης , είναι αμαρτία.

      • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 6:50 ΜΜ

        δεν διαφωνω καθολου
        δεν ειναι αστοχια – αμαρτια λοιπον να βαφτιζεις και να διδασκεις αποκλειστικα και μονο ενα δογμα και να εχουμε τωρα τοσους λοβοτομημενους που δεν μπορουν να μιλησουν λογικα

    • 6:01
      Ευχαριστώ ….. Επίσης !!!!

    • 9:50
      Η βάπτιση έχει να κάνει μόνο με την ενοχή του προπατορικού αμαρτήματος. Όλοι που έχουν βαπτιστεί , δεν "κουβαλούν", ας πούμε , την αστοχία των πρωτοπλάστων.
      Εσύ πιστεύεις ότι λόγο της διδασκαλίας του Χριστιανισμού , υπάρχουν οι "λοβοτομημενοι";
      Εδώ και σε παρόμοια άρθρα,όπως θα έχεις προσέξει,το πρόβλημα που δημιουργήσαμε έχει να κάνει με τους Έλληνες και με τους Χριστιανούς. Ξέρεις γιατί o Απόστολος Παύλος, ενώ έγραψε τόσες επιστολές σε πόλις της Ελλάδος, δεν έγραψε επιστολή προς τους Αθηναίους ; Γιατί δεν τον δέχτηκαν !! Δεν έδειξαν ενδιαφέρον. Η εκκλησία στην Αθήνα ιδρύθηκε από τον Δ τον Αρεοπαγίτη και δύο άλλους , που δεν θυμάμαι τώρα. Θέλω να πω , πως στην Αθήνα ήταν τόσοι λίγοι,μία μικρή ομάδα μονάχα, που δέχτηκαν τον Χριστό. Και ερωτώ, είναι δυνατόν το πνεύμα των Αθηναίων να κινδύνεψε και να αλλοιώθηκε από μία μικρή ομάδα ;; Τα πράγματα είναι ακόμα πιο απλά αλλά κάποιοι δεν θέλουν να καταλάβουν.
      Καλό βράδυ

      • Ανώνυμος 05/10/2014 @ 7:52 ΠΜ

        Δλδ το παραμυθακι του προπατορκου αμαρτηματος ειναι τοσο σημαντικο που πρεπει να τηρουμε την βαφτιση ?????
        ΣΟΒΑΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ ???
        Οσο για τα παραμυθκαι του σαουλ ειναι ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΑ !
        ΔΕΝ ΔΕΧΤΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΘΗΝΑΙΟΣ
        ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ
        μετεπειτα γιναν ολα
        τα εχω πει
        κωσταντινος , διπλη οναμσια
        ευσεβιος κοψε ραψε
        τσουπ νεος θεος σωτηρας

        • Ανώνυμος 05/10/2014 @ 12:21 ΜΜ

          τι ταραζεσαι?εσυ μη βαφτισεις τα παιδια σου!εμεις θα κανουμε ο,τι θελουμε

          • Ανώνυμος 05/10/2014 @ 7:18 ΜΜ

            ΣΟΒΑΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ΕΙΠΑΜΕ
            Για αγαπη μιλατε αλλα μονο τον κ@λακο σας κοιτατε !

          • Ανώνυμος 05/11/2014 @ 9:54 ΠΜ

            θα μας τρελανεις ανθρωπε μου??πολυ σοβαρα μιλαω!ΕΣΥ ΜΗ ΒΑΠΤΙΣΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΑΝ ΔΕ ΘΕΣ!μας κατηγορεις για τα βαπτισια αλλα οταν σου λεω οτι ειναι επιλογη σου να μην τα βαπτισεις,παλι δε σου αρεσει και λες οτι κοιταμε τον εαυτο μας!!θα μας τρελανεις λεμε!!!τελικα ξερετε τι σας ενοχλει??

          • Ανώνυμος 05/11/2014 @ 3:43 ΜΜ

            ενταξει ρε μεγαλε να θεωρειτε σωστο οτι κανει ο αθενας τοτε στα παιδια του !!!
            και γιατι τοση καψα με τα γουστα του χρυσοστομου ???
            ειπε ο χριστος τετοια πραμματα ???
            ΑΥΤΟ που συνεχιζετε δεν ειναι ΣΩΣΤΟ
            ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ ΔΛΔ ?

  23. Οι ιεχοβαδες δεν καταλαβαινουν οτι ΙΗΣΟΥΣ ηρθε να δωσει το παραδειγμα. Η Αγαπη κανη θαυματα ολοι μπορουμε να αγιασουμε, ολοι ειμασται παιδια του θεου, οχι μονον ο χριστος αυτο ειναι το μεγα λαθος πολλών. Ο χριστος ειναι προτυπο ανθρωπου!

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 9:52 ΠΜ

      ιεχωβα ή γεχωβα ή γιαχβε ειναι ο ΠΑΤΗΡ του ιησου και της αγιας τριαδας
      οτι να ναι λετε

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 10:16 ΠΜ

      Όταν λες "ιεχωβάδες" ποιούς εννοείς; γιατί και οι ιεχωβάδες, δικοί σας είναι, γέννημα σας, αδέλφια σας. Το λέει και το όνομα τους: Γιαχβέ

  24. Ανώνυμος 05/09/2014 @ 7:33 ΠΜ

    ΠΑΪΣΙΟΣ O MΑΥΡΟΣ ΜΑΓΟΣ
    http://www.youtube.com/watch?v=abod9Y_G7ms

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 10:25 ΠΜ

      Πάρα πολύ ενδιαφέρουσα παρέμβαση.

      Δεν τα ήξερα αυτά ….. και προσωπικά ευχαριστώ για την ενημέρωση.

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 1:11 ΜΜ

      Ρε ηλιθιε……..επρεπε να ντρεπεσαι για τις παραπομπες που εβαλες

      πανιβλακα….εεεε…πανιβλακα…..μολυνα το μυαλο μου με τις μαλακιες που διαβασα

      Ολες οι βρισιες στον Γεροντα που ριχνουν εκει στο προσωπο σου ρε πανιβλακα….ηλιθιε….εεεε.ηλιθιε

      ο Θεος να σε ελεησει ρε ελεηνε…..για να δεις την καταντια σου….βλακα

      Ενας καν δυο

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 3:54 ΜΜ

      4.11 χρησιμοποιείς εκφρασεις(οπως πανυβλακας και ηλιθιος) που δεν θα ενεκρινε ο κυριος σου. "Τι ψυχη θα παραδωσεις μωρη;"

      • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 6:51 ΜΜ

        ναι ρε ενας
        τι ψυχη θα παραδωσεις αγαπησαρη ???
        θα σε βραζει ο διολος ολημερις

      • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 6:52 ΜΜ

        μωρη!σε υβρεις κ χυδαιοτητες πρεπει να αντιδραμε μωρη!
        να του λειπουν τα μαθηματα απο εσενα,απιστε!

      • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 9:12 ΜΜ

        δεν ΘΑ ενεκρινε ?

        ΘΑ ? και που ξερεις εσυ τι ΘΑ ενεκρινε ?

        και εΣΥ ΠΟΙΟς ΕΙΣΑΙ ? Αυτοδιωριστικες Ο αντιπρΟΣΩΠΟς ΤΟΥ ?

        και ΑΦΟΥ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ Η ΜΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΟΥ, ΝΑ ΣΕ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ…. ΦΡΑΓΓΕΛΙΟ ? κατα μιμηση ?

      • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 9:18 ΜΜ

        Ξερεις τι ειναι η Λογικη ?

        Οταν (ΕΑΝ, ΑΛΛΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ) κανεις συλλογισμους για να βγαλεις συμπερασματα, ριχνεις και τα ζαρια ταυτοχρονα ?

        Εισαι λοβοτομημενος για καποιο λογο ?

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 7:28 ΜΜ

      Γιατι ανυπαρκτε ενα και ενα ? Αμφιβαλεις για αυτα,? Και αυτες οι ταχα προφητειες σας ,εισται τοσο ζομπι που τις ανασατε συνεχεια κ συνεχεια,λες και σας λεει και τιποτα καλο…καταστροφες,πολεμους,και πως θα μας σφαξουν,μονο πονο και δεινα ρεεε.και εσεις τα εχετε κανει σημαια χριστιανοζομπι.
      να δεις "προφητειες " που μου λεγε ο παπους 98χρονων για την τωρα εποχη ασε ρε γαμωτο δεν τις εκανα βιβλιο να τα παρει η εκκλησια σας να τομ κανουν αγιο να λυσω το οικονομικο προβλημα χαχαχα αρε σαουληδες

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 8:58 ΜΜ

      ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ-ΕΡΓΟ ΣΟΥ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΕΡΙΤΕΧΝΟ ΚΡΑΜΜΑ ΤΡΕΛΛΟΥ ΜΕ ΜΑΛΑΚΑ !!!

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 9:15 ΜΜ

      διαβολος σημαινει "δια-βαλω"

      Αυτο κανει και το βιντεο αυτο, διαβαλλει και συκοφαντει.

      Χωρις αποδειξεις, διαδιδει ψευδη…..

      Αυτο το λενε και "αποπροσανατολισμο" με αλλα λογια…..

      Μηπως ηρθε η ωρα για καταγγελια στην Εισαγγελια ?

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 10:24 ΜΜ

      Ρε πανιβλακες…..αυτα τα ελεγε σε οσους τον ρωτουσαν…….δεν βγηκε ουτε σε μπαλκονι ουτε σε ραδιοφωνο ουτε σε τηλεοραση

      ολοι αυτοι που τα ακουσαν θελησαν να τα μοιραστουν με ολους τους υπολοιπους απο αγαπη προκειμενου να εχουν στο πισω μερος του μυαλου τους οτι μπορει να ζησουν ασχημες καταστασεις

      Σας εβρισε ποτε ο Γεροντας ρε ηλιθιοι???με πιο δικαιωμα τον βριζετε???και ο Γεροντας για ολα εχει προειδοποιησει…..αλλα ολοι ηταν στην κοσμαρα τους

      Να ονειρευονται Μυκονο…μπουζουκια….λαμογιες….κλπ……και να αναρωτιεται το π@π@ρι γιατι δεν προειδοποιησε ο Γεροντας

      Εγω ρε πανιβλακες γτ τα εχω ακουσει εδω και 19 χρονια???οποιος ψαχνει βρισκει ρε χαζοχαρουμενα

      Τοσο ηλιθιοι ειστε που κατηγορειτε τον Γεροντα και την εκκλησια χωρις καν να γνωριζετε τιποτα

      Ενα μηδενικο ειστε και ψαχνετε αντιπαλο προκειμενου να νιωσετε καποιοι….οτι ταχα ξεχωριζετε…..δουλακια ειστε και τιποτα αλλο

      Μαμοθρεφτα…….και γι αυτο λιγο σας δικαιολογω……..αλλα εχει ο καιρος γυρισματα….καποια στιγμη θα εμφανιστουν ολα μπροστα σας

      Τραβατε μια βολτα εστω και για πεζοπορια ρε ζωντοβολα μεχρι το Αγιον Ορος και μπορει να αξιωθειτε να συναντησετε καποιον Αγιο Γεροντα εκει

      Ενας …καν δυο

      • Ανώνυμος 05/10/2014 @ 12:11 ΜΜ

        Ρωτησαμε τη γνωμη του μηπως του γεροντα ή την δικη σου που μονο παραληρεις ??
        ΚΑΙ ειπαμε αυτοι που προφυτεουν αυτοι τα κανουν
        ΠΟΛΥ παλια πρακτικη

        • Ανώνυμος 05/11/2014 @ 9:48 ΠΜ

          γιατι μονο εσυ θα μιλας?
          οταν λες αυτοι προφητευουν αυτοι τα κανουν για εξηγησε καλυτερα τι εννοεις

    • Ανώνυμος 05/10/2014 @ 6:12 ΜΜ

      3.21 Το οτι ειναι ενας ανθρωπος που χρησιμοποιεί τον εγκεφαλο του, απαντα στο ερωτημα σου; αν τον δικο σου εγκεφαλο τον εκαψαν τα λιβανια και τα θυμιατα,λυπαμαι…

    • Ανώνυμος 05/10/2014 @ 6:15 ΜΜ

      1.24 με τραμπουκισμους καταφερνεις κατι; συμβαλλεις στην συζητηση; προσβαλλεις και την αισθητικη και την λογικη ολων.χριστιανων και μη. Μαθετε να μιλατε χωρις να βριζετε.

      • Ανώνυμος 05/11/2014 @ 9:49 ΠΜ

        που τον ειδες τον τραμπουκισμο?μια χαρα μιλαει οπως πρεπει σε ορισμενα σχολια.οταν διαβαζει βλακειες,απανταει αναλογως

    • Ανώνυμος 05/11/2014 @ 11:49 ΜΜ

      για δε πας στο Χολυγουντ ρε παληκαρι ?

      Κατι τετοια τα πληρωνουνε καλα………

  25. Ανώνυμος 05/09/2014 @ 12:36 ΜΜ

    10.32 10.33 ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΗ.

  26. Ανώνυμος 05/09/2014 @ 2:01 ΜΜ

    πιθανότατα στις 12 Ιουλίου…

    21515

  27. Ανώνυμος 05/09/2014 @ 2:25 ΜΜ

    Πιστεύω στις προφητείες του Παϊσιου σε άλλη όμως βάση : 1. παντού στον σύμπαν λειτουργούν οι πνευματικοι νόμοι, εφόσον δεν λειτουργούσαν θα υπήρχε αναρχία, π.χ. θα ξεχνούσε να ξημερώσει κλπ. 2. Ενας τέτοιος νόμος είναι αυτός του κάρμα που αναφέρετε σε όλες τις παραδόσεις. 3. Οι΄Ελληνες το 1922 έφυγαν βίαια από τη σημερινή Τουρκία, όπως βίαια εισχώρησαν κατά τον τρωϊκό πόλεμο. Η τεράστια κτηνωδία που επέδειξαν αναφέρεται σε γνωστές αρχαίες τραγωδίες π.χ Τρωάδες κλπ. 4. Οι Τούρκοι ήρθαν επίσης βίαια στο συγκεκριμένο χώρο και κατά συνέπεια τους περιμένει βία, αργά ή γρήγορα. 5. Το πότε θα τους έρθει η βίαιη απάντηση εξαρτάται από το πόσο σύντομα θα αποθρασσυνθούν αλλά και απο το πόσο ταπεινοί και αλληλέγγυοι θα είμαστε εμείς μεταξύ μας. 6. Το ενδεχόμενο ότι ο Χριστός μαθήτευσε στους Εσσαίους, απόγονους των Πυθαγορείων, και πήρε μύηση από αυτούς, το αποκλείετε λόγω έλλειψης γνώσεων ;

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 6:53 ΜΜ

      η τροια δεν εχει καμια σχεση με την μικρα ασια
      ετσι απλα σε ενημρωνω για ενα
      ωραιο το σκεπτικο σου παντως

    • Ανώνυμος 05/09/2014 @ 6:54 ΜΜ

      ο ιησους μαθητυεσε σιγουρα στους εσαιους
      αλλωστε και το πατερ ημων ειναι ο καββαλιστικος εσσαικος σταυρος
      ασε που εκει ζητας να μην σε βαλει σε πειρασμο
      δλδ ξεκαθαρα σου υπωδηλωνει την μοναδικοτητα της δυναμης αλλα σε 2 εκδηλωεις

  28. Ανώνυμος 05/09/2014 @ 3:02 ΜΜ

    καλα τραγουδα εσυ..

  29. Ανώνυμος 05/09/2014 @ 9:32 ΜΜ

    Τα σατανάκια βγήκαν βόλτα σήμερα.

  30. Ανώνυμος 05/10/2014 @ 3:06 ΜΜ

    Πεστε μου γιατι ασχολειστε με Αθεους!!!!!!!!!!!γιατι αφου ειναι στον κοσμο τους!!!!!!
    Αφηστε τους να τραβιξουν καμια πρεζα μπας και τους περασει!!!!!!!αυτος ειναι οΘεος τους!!!!

    • Ανώνυμος 05/10/2014 @ 7:43 ΜΜ

      Καλα ! καμενο τελειως το λειτουργικο σου που λεγεται εγκεφαλος !!!

    • Ανώνυμος 05/10/2014 @ 8:51 ΜΜ

      6.06 μεχρι τωρα ξεραμε οτι οποιος δεν ειναι χριστιανος ορθοδοξος ειναι η'μασωνος η' σατανιστης η'αθεος. Εσυ μας λες οτι ειναι και πρεζακι τωρα.μαλλον απο την πολλη πτωματολατρεια που κανετε και απο τα πολλα χερια των ρασοφορων που εχετε φιλησει(ποιος ξερει που τα ειχαν βαλει πριν..) καψατε και τα τελευταια εναπομειναντα εγκεφαλικα κυτταρα…

  31. Ανώνυμος 05/11/2014 @ 6:02 ΠΜ

    Στη NASA τον ονομάζουν ο μέγας παισιος .ψάχτε να δειτε για τη δύναμή μιλάμε . Όταν λέω να ψάξετε δεν λέω να βρισετε άλλά να ψάξετε γιατί μόλις σας πούνε για ψάξιμο βαριέστε .

    • Ανώνυμος 05/11/2014 @ 10:39 ΠΜ

      Δωσε ενα λινκ , κατι , ενα στοιχειο
      και να το ψαξω ευχαριστως
      παντως να σου πω οτι η νασα δεν ειναι και η αξιοπιστη
      το ιδιο παιχνιδακι παιζουν και αυτοι
      εδω βγαζαν ανακοινωσεις για ζομπι και ολος τυχαιως εμφανιστηκαν τα "αλατα μπανιου" μετα , το ναρκωτκο που προκαλει κανιβαλισμο
      ΔΕΝ τους εκατσε παλι
      α και ενας δικος σας εκανε προφητειες για ζομπι και ελεγε κιολας οτι ειναι απο βουντου και αφρικη (αλλα αντ αλλων δλδ αφου δεν εχουν ΙΔΕΑ οι πολλοι οτι ΚΑΙ εκει εμπλεκεται ο δυτικος "πολιτισμος")
      ΠΟΛΛΑ ειπα παλι και θα αρχισουν τις τσιριδες !

    • Ανώνυμος 05/11/2014 @ 5:20 ΜΜ

      Οποιο και να σου πουνε για σενα κανεις δεν ειναι αξιοπιστος !
      Παρε να διαβασεις το μαρτυριες προσκυνητων1924-1994 γεροντας παισιος ο αγιορειτης που θα βρεις μεσα με ονοματεπονειμα αυτοι που βιωσαν το εγαλειο του γεροντα!!!
      Αφου ψαχνεσε !!!!διαβασε ακομα το:Ο ΓΕΡΩΝ και το ΣΚΕΥΟΣ ΕΚΛΟΓΗΣ!!!!

  32. Ανώνυμος 05/11/2014 @ 11:48 ΜΜ

    ΣΑΣ ΠΟΝΕΣΕ εεεεεεεεεεεε ???????????

    που να αγιοκαταταχθει κιολας….

  33. Ανώνυμος 07/10/2014 @ 10:43 ΜΜ

    Αύριο στις 12 Ιουλίου ευχομαι ολόψυχα να αγιοκαταταχθει ο γεροντας Παΐσιος για να δοξαστει μεσα απο ακομα μια αγια μορφή Ο Παντοδύναμος κ μοναδικός αληθινός τριαδικος Θεός

  34. Ανώνυμος 07/10/2014 @ 10:54 ΜΜ

    Οσοι είστε υβριστές της ορθόδοξης χριστιανικής πίστης ίσως έχετε παρατηρήσει οτι στρεφεστε κατα Του Κυρίου Ιησού Χριστού πάντοτε,διατηρώντας παράλληλα μια ευσέβεια σε θρησκείες τύπου βουδισμου κ ισλαμισμόυ χρησιμοποιώντας ως πρόφαση το δικαίωμα της ανεξιθρησκειας και της διαφορετικότητας..ανοίξτε τα ματια σας κ δειτε οτι αυτο ειναι τέχνασμα του σατανά ο οποίος αρέσκεται στο να βλασφημονται τα θεια κ να ανυψωνονται οι ανατολικές ψευτοθρησκειες..επιπλέον όσοι χυδαιολογειτε κατα του Ιησού μονο ενα θα σας πω: εαν ενα ορυκτό ειναι διαμάντι και 300 ατομα αν επιμεινουν λέγοντας οτι ειναι χαλκός,εκεινο διαμάντι θα παραμείνει..αδικα προσπαθείτε

  35. Ανώνυμος 07/10/2014 @ 11:00 ΜΜ

    Ακομα,οσοι βρίζετε τη πίστη την Ορθόδοξη προβαλοντας ενα ύφος σοφιστικέ κ ενα πνεύμα λογικής,να μάθετε οτι η σοφία,η λογική κ τα τάχα δημοκρατικά ιδεώδη που σας διακατεχουν,ειναι αρετές που ανήκουν σε ατομα που εχουν μάθει να πραγματοποιούν διάλογο και επιθυμούν να γνωρίσουν κ ας μη συμφωνούν με οτι ειπωθεί κ οχι σε ατομα που απλα θέλουν να μιλάνε

  36. Ανώνυμος 07/10/2014 @ 11:07 ΜΜ

    Επίσης,οταν χαλάσει η βρύση μας ρωτάμε υδραυλικό οταν χαλάσει το αυτοκίνητο πάμε σε μηχανικό οταν εχουμε απορία στα μαθηματικά ρωτάμε μαθηματικό ή τέλος πάντων έναν καθηγητή…άρα οσοι είστε άθεοι κ ανενημερωτοι οσο αφορα την ορθόδοξη χριστιανική πίστη κ οσοι έχετε εστω κ λιγο κοινό νου πρεπει να ενημερωθείτε απο έναν παπά για τα πνευματικά θεματα ή απο ένα θεολόγο..οσοι προσπαθείτε να διατυπωσετε μια γνώμη για Τον Κύριο και ΘΕΟ μεσα απο εκφράσεις του lavey και του ozzy κάνετε κάποιο λάθος

  37. Ανώνυμος 07/10/2014 @ 11:26 ΜΜ

    Γισ όσους πιπιλατε σαν καραμέλα τα σφάλματα των κληρικών κ γενικά προσώπων της εκκλησίας πρεπει επιτέλους να καταλάβετε δυο πραγματα..πρώτον οτι ολοι οι ανθρωποι αρα κ οι κληρικοί κανουν λαθη κ τα οποια δεν ειναι κατακριτεα κ ασυυχωρητα διότι Ο Κύριος ειναι ελεημων κ τα συγχωραει μέσω του μυστηρίου Της εξομολογησης άρα τα λάθη οσο βαριά κ να ειναι δε καταδικάζουν κανένα στη κόλαση αρκει να ακολουθήσει μετάνοια..δεύτερον,το αληθές περιεχόμενο της ορθόδοξης Χριστιανοσύνης εχει διδαχθεί απο Τον ίδιο Τον Κύριο και ειναι ανεξάρτητο της αμαρτωλοτητας ή της αγνότητας των παπάδων..όπως για παράδειγμα το Σύνταγμα της Ελλάδας ειναι ενα και το αν ειναι σωστό ή οχι δεν εξαρτάται απο το ποσο καλα κανει ο δικαστής κ ο εισαγγελέας τη δουλειά του

  38. ιωαννης 07/16/2014 @ 1:10 ΠΜ

    στην αρχη θυμωσα με τον πανσοφο ασχετο αγνωστο !!!!!!!!!!!!!!! μετα διασκεδασα με τις αστειεσ επιχειρηματικα θεσεις του !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!και στη συνεχεια λυπηθηκα για την ασχετοσυνη του……………κριμα για σενα και το συναφι σου .τολμα να γραψεις τ ονομα σου περιφανε αγνωστε και τολμα να πεις τι εισαι ΤΕΛΙΚΑ αν ξερεις βεβαια………….. γιατι θα επρεπε να ξερεις πως ο καθενας εχει δικαιωμα να πρεσβευει οτι θελει κι αν εμεις οι ορθοδοξοι στο ονομα και μονο του ΙΗΣΟΥ βλεπουμε σημεια και τερατα εσεις θα επρεπε τουλαχιστον να κλεισετε το στοματακι σας και να ανοιξετε τα ματια σας καυμενα πλασματα του ΘΕΟΥ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  39. Ανώνυμος 07/30/2014 @ 12:51 ΠΜ

    Εγω Ιωάννη μπορει να μην έγραψα το όνομά μου αλλα ξερω να τιμω όπως πρεπει Την Παναγία απο την οποια το πηρα..με συγχωρείς εαν σου φαινεται αστεία η συλλογιστική πορεία μου..απλα σκέψου την πιθανότητα να τη βλεπεις αστεία λόγω της αδυναμίας σου να αναγνωρίσεις ενα ορθό επιχείρημα με λογικό συμπέρασμα..μη λυπάσαι τους άσχετους γιατι και οι άσχετοι όπως και οι σχετικοί εχουν ή μπορουν να καλλιεργήσουν ικανότητες με τις οποίες θα εκπλαγεις..οσο αφορα το τι ειμαι,περήφανα απαντάω οτι ειμαι Χριστιανή Ορθοδοξη..μην μπερδεύεσαι,σε συναφι ανήκεις εσυ κ οι όμοιοι σου..οι χριστιανοί ορθόδοξοι δεν ανήκουν σε συναφι αλλα προσπαθούν να γίνουν μέλη μιας αγαπητικης κοινωνίας..ο καθένας μπορει να πρεσβεύει ο,τι θελει όπως λες και εσυ,οταν οι απόψεις του ειναι λογικές και οφελιμες,οχι οταν ειναι υβριστικές κ κακόβουλες..μην αγχώνεσαι,οι χριστιανοί εχουμε το στομα μας κλειστό γιατι μιλάει Ο Κύριος με τα θαύματα του..δε μας απασχολει να εχουμε ανοιχτά τα ματια μας γιατο τα πραγματα δεν ειναι παντα όπως φαίνονται διότι τα φαινόμενα απατούν,εκτός κ αν εννοεις τα πνευματικά ματια τα οποια πρεπει να βρισκονται σε εγρήγορση..καημένοι ειναι οσοι δεν εχουν ελπίδα άρα οι χριστιανοί δεν ανήκουν στους καημενους διοτι οχι απλα εχουν ελπίδα αλλα εχουν κ βεβαιότητα λόγω Του Παντοδύναμου Κυριου..χαίρομαι που με αυτα που έγραψα κατάφερα νασου προκαλέσω εναλλαγή τριών διαφορετικών συναισθημάτων γιατι εγω οταν διάβασα το κείμενο σου μονο ενα πραγμα αισθάνθηκα:πλήξη…με εκτίμηση,η άγνωστη

  40. Ξέρει κανείς να μού πει γιατί δεν αγιοκατατάχθηκε τελικά;

  41. Ανώνυμος 04/01/2015 @ 8:38 ΠΜ

    Θρησκεία και Εξουσία
    (Η ‘ιερή’ διαπλοκή μεταξύ ιερατείου, οικονομικής και πολιτικής εξουσίας)

    Γράφει ο Κώστας Λάμπος
    http://www.infonewhumanism.blogspot.com,

    «Εάν διά τoυ ψεύδoυς μoυ η αλήθεια τoυ Θεoύ κατεδείχθη μεγάλη
    πρoς δόξαν τoυ, γιατί ακόμη κατακρίνoμαι ως αμαρτωλός;»,
    Παύλος προς Ρωμαίους Επιστολή.
    Όταν το ψέμα επισκιάζει και εκτοπίζει την αλήθεια και γίνεται το ίδιο η ‘αιώνια και μοναδική αλήθεια’, όταν οι σκοταδιστικοί μύθοι και οι εξουσιαστικές ιδεολογίες πλαστογραφούν την ιστορία και εκτοπίζουν τα πραγματικά γεγονότα, τις αυθεντικές εμπειρίες, τη Λογική και τη μνήμη των ανθρώπων, όταν η εξουσία στραγγαλίζει την επιστημονικά έγκυρη και κοινωνικά χρήσιμη γνώση και παρουσιάζει την επιστήμη-έρευνα-ανακάλυψη ως θρησκεία-πίστη-αποκάλυψη, όταν η υποκρισία εκτοπίζει την ευγένεια και την ειλικρίνεια και όταν το κάλπικο και το εικονικό εμφανίζονται ως γνήσιο και πραγματικό, τότε το σκοτάδι γίνεται το θαμπό φως της ‘αγίας άγνοιας’, η ‘θεία φώτιση’ που τυφλώνει. Τότε τα ανθρώπινα όντα γίνονται σκιές του εαυτού τους, ζωντανά εργαλεία που παράγουν πλούτο για τους δαμαστές τους και οι ζωές τους τείνουν να εξομοιωθούν με, ή να γίνουν και χειρότερες από, αυτές των ζώων εργασίας. Γίνονται κοπάδια οπαδών που αναπαράγουν άκριτα και σε βάρος τους μύθους με θεούς και δαίμονες, με σκοταδιστικές ανοησίες και εξουσιαστικές ιδεολογίες που τους καθιστούν εθελόδουλους, φονιάδες πολιτισμών και πολιτικούς αυτόχειρες. Από τότε που η βία των νικητών επέβαλε τη δουλεία και οι εξουσίες οργανώθηκαν σε κράτος και νομοθέτησαν την ατομική ιδιοκτησία πάνω στη γη και γενικά πάνω στα μέσα παραγωγής, οι σκοταδιστικοί μύθοι έγιναν σωτηριολογικές θρησκείες , οι οποίες, ως εξουσιαστικές ιδεολογίες, έγιναν εργαλεία εκφοβισμού και βίας, πειθαναγκασμού και υποταγής, αλλοτρίωσης και εξαθλίωσης των πιστών και εξουσιαζόμενων.
    Είναι σε όλους μας γνωστό πως κανένας άνθρωπος δεν επέλεξε τη θρησκεία και την πίστη του, αλλά, με το που γεννιέται, του τη φυτεύουν στο κεφάλι, και την καλλιεργούν συστηματικά και σκόπιμα και από ιδιοτέλεια τα κατά τόπους υποκριτικά, σκοταδιστικά, εκμεταλλευτικά και εξουσιαστικά ιερατεία που καλλιεργούν την άγνοια και χρησιμοποιούν τον εξουσιαστικό Φόβο , μορφή του οποίου αποτελεί και ο λεγόμενος ‘φόβος του θανάτου’, αλλά και κάθε μορφής βία για να επιβάλλουν θρησκεία και πίστη, χωρίς τις οποίες καμιά εξουσία δεν μπορεί να επιβληθεί. Γνωστό είναι επίσης ότι κανένας άνθρωπος δεν χρειάζεται

    συνέχεια http://infonewhumanism.blogspot.gr/2015/03/blog-post_64.html,

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*