Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

22:22 - 27/11/2015

Γιατί οι απεργίες αποτυγχάνουν; Οι κρίσιμες 12 ώρες

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

11.59Από την Αρβανίτισσα

Έχετε ποτέ αναρωτηθεί γιατί ΟΛΕΣ οι εργατικές κινητοποιήσεις πάνε ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ στράφι;

Εκτός του ότι οι συνδικαλιστές ηγεσίες είναι πουλημένες, υπάρχει και ένα ακόμα στοιχείο. Ένα στοιχείο που αν το εκμεταλλευόταν ο κόσμος θα μπορούσε πραγματικά να επιτύχει το σκοπό του!

Στη διεθνή αντισταστική βιβλιογραφία υπάρχει ένα δεδομένο που ονομάζεται ντόμινο εφεκτ. Η κομβική στιγμή κατά την οποία οι κινητοποιήσεις από συντεχνιακές μετατρέπονται σε γενικές. Και όμως η κρίσιμη αυτή καμπή είναι μόλις 12 ώρες μακριά.

Αν το ξέρουν οι συνδικα-ληστές; Φυσικά. Σε όλα τα πραγματικά αντιεξουσιαστικά στέκια, υπάρχει η κόκκινη βίβλος που δίνει τον τρόπο. Τα υπόλοιπα έχουν βρει παιδιάκια και τα βάζουν να κάνουν ληστείες απλά για την κονόμα και τη δήθεν αντιστασιακή δράση.

Όμως αντιεξουσιαστής δεν σημαίνει αναρχικός – που σήμερα ηθελημένα οι δύο αυτές έννοιες έχουν γίνει ταυτόσημες. Φυσικά επίτηδες. Γιατί ο αντιεξουσιαστής είναι πραγματικό πρόβλημα για το κράτος, ενώ ο αναρχικός ο τρόπος για να διαλύσει το κράτος τον πραγματικό αντιεξουσιαστή.

Υπάρχουν αντιεξουσιαστές στην Ελλάδα. ΝΑΙ αλλά είναι πολλοί λίγοι. Είναι αυτοί που συνειδητά δεν συμμετέχουν στο κράτος, δεν ψηφίζουν, ούτε ψηφίζονται, δεν πληρώνουν αλλά ούτε ζητούν διορισμούς, δεν πληρώνονται, δεν συμμετέχουν σε τίποτα που έχει μέσα χρήμα, γιατί χρήμα = κράτος. Τα υπόλοιπα είναι για τα χαζά των φοιτητικών χρόνων, που μόλις πάνε 25-28 καταλαβαίνουν τι κουτόχορτο του ταϊζαν τόσα χρόνια  και γίνονται αυτόματα πασόκοι.

Τι είναι 12 ώρες και γιατί είναι κομβικές;

Οι 12 ώρες κινητοποιήσουν καταρχήν δείχνουν θέληση εκ μέρους του διαδηλωτή. Δείχνουν ότι ξέρει ότι δεν έχει άλλη οδό, ότι όσο και να προσπαθούν να τον διαλύσουν μέσω του ξύλου των ΜΑΤ ή των Μπαχαλάκηδων, αυτός είναι τόσο απεγνωσμένος που απλά δεν τον νοιάζει.

Οι 12 ώρες κινητοποιήσεων είναι κομβικές, γιατί απλά είναι ο χρόνος που το κράτος (δλδ τα ΜΑΤ) πλέον δεν αντέχουν να κουβαλούν τα 25 κιλά εξοπλισμού τους…

Οι 12 ώρες κινητοποιήσεων αναγκαστικά παίζουν Live στα κανάλια…

Οι 12 ώρες κινητοποιήσεων είναι το σημείο 0, το σημείο που πλέον οι υπόλοιποι αντιλαμβάνονται ότι κάτι σωστό πάει να γίνει και κατεβαίνουν και αυτοί στο δρόμο.

Η Ελλάδα έζησε 2 φορές την κρίσιμη καμπή των 12 ωρών. Το 2008 (την πρώτη και δεύτερη μέρα μετά ανέλαβαν οι πράκτορες διαφόρων χωρών) και το 2011 (αγανακτισμένοι – μέχρι που ο σφυριζα ανάλαβε το κάτω μέρος της πλατείας…).

Αν θα το ξαναζήσουμε;

Ίσως… 3 και 4/12 θα έχουμε κινητοποιήσεις.

Αν καταφέρουμε και αντέξουμε αυτές τις 12 ώρες, τότε τους πήραμε και τα παντελόνια…

Η Αρβανίττισσα ετοιμοπόλεμη για πολύ περισσότερες από 12 ώρες!

 



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας

Σχόλια Αναγνωστών (21)

  1. Και ο asklipoios με μεγαλη χαρά θα ειναι εκεί και ακόμα παραπαίρα

  2. Ανώνυμος 11/27/2015 @ 10:52 ΜΜ

    Το τι μαλακιες γραφεις δεν μπορεις να φανταστεις

    Απορω γιατι σου δωσανε στα κατοχικα χωρο να γραφεις οτι σου κατεβαινει στο κεφαλι

  3. Απο ποιους να πάρεις τα παντελόνια? συνήθως οι απεργίες αφορούν στενά ιδιοτελή συμφέροντα και στρέφονται κατα αλλων κλάδων η και κατα των εργοδοτών που και εκείνοι με την σειρά τους οριακά επιβιώνουν (τωρα και αυτοι κλείνουν) ΤΕΛΟΣ θεωρώ οτι η ελαστικότητα που διέπει το καθεστώς των απεργιών και η καταχρηση τους στην Ελλαδα συνέβαλε στην απόλυτη διάλυση των επιχειρήσεων και της οικονομίας και ευθύνονται σε μεγαλο βαθμό για την οικονομικη κατάντια μας

    • Ανώνυμος 11/28/2015 @ 12:12 ΠΜ

      Ιωνα αυτο ακριβως που λες! Αυτοι λοιπον που κλεινουν και καθονται απραγοι, 12 ωρες μονο χρειαζονται για να μην χασουν τις δουλειες τους!! Δεν χρειαζονται εργατοπατερες, απλα 12 ωρες στο δρομο, σου λεει το αρθρο και οχι στον πληκτρολογιο…!!

  4. Ανώνυμος 11/27/2015 @ 11:47 ΜΜ

    Συμφωνω μαζι σου Αβανιτισσα!! Σιγα τις πολλες ωρες που πρεπει να αντεξουμε…20 ωρες καθομαστε στον υπολογιστη, δεν μπορουμε 12 ωρες να παλεψουμε για την απελευθερωση μας??

  5. Συγνωμη που θα σε στεναχωρησω με τα λεγομενα μου αλλα μετα τις 12 ωρες “ΤΙ?” Αρβανιτισσα? Ολοι στους δρομους, ντου στη βουλη, χαος και αναρχια με την ευκαιρια να την εκμεταλλευονται πρακτορες και συμφεροντα? Εχεις καταλαβει πως παιζεται το παιχνιδι? Εχεις καταλαβει οτι ανετα μετα τις 12 ωρες μια νεα Marfin μπορει να υπαρξει? Μια νεα Ουκρανια να γεννηθει? Οταν σε μια χωρα δεν υπαρχει μια σκιωδης εξουσια με αγαπη στο λαο και πιστη στην πατριδα και την θρησκεια να δρασει μετα το 12ωρο σου, τοτε χαιρετα αυτη τη χωρα για καλα. Ως μαζα και συνεπαρμενος απο την ενταση, το συναισθημα, την αγανακτηση και το μισος ευκολα χειραγωγησε αν δεν υπαρχει ο σωστος ηγετης να ειναι μπροσταρης. Και στην Ελλαδα τετοιος δεν υπαρχει. Ουτε καν ο στρατος μιας εδω και χρονια μπαινουν στις καταλληλες θεσεις τα δικα τους προσωπα. Ενα συστημα για να διαλυθει, πρεπει να διαλυεται παντα εκ των εσω και κανεις απο μεσα δεν ρισκαρει να βγαλει στη φορα τα απλητα τους. Οποτε κοψε τις παραρ*ες και τις φιλοσοφιες γιατι νομιζω οτι δεν ξερεις γιατι πραγματα μιλας. Η αντισταση συνοδευεται απο πραξεις οι οποιες αυτη την στιγμη ειναι ανυπαρκτες απο αυτους που θα επρεπε να δρουν…γιατι πολυ απλα δεν υπαρχουν.

    Σελιδες οπως τα Κατοχικα, καλως κανουν και αφυπνιζουν τον κοσμο. Γιατι ακομη και ενας μπροσταρης χρειαζεται να συνοδευεται απο αφυπνισμενους ανθρωπους. Ο πρωτος ειπαμε, δεν υπαρχει. Οσο για την μαζικη αφυπνιση, αυτη ειναι ακομη σε χαμηλο επιπεδο. Αρα? Η σελιδα αυτη οπως και δεκαδες αλλες…αυτο που πραγματικα κανουν ειναι να προετοιμαζουν τον κοσμο να αντιμετωπισει αυτα που ειναι ηδη αποφασισμενα. Και μεχρι εκει.

    Δες τα προσφατα παραδειγματα των Αγανακτισμενων οπου τα 12ωρα περασαν. ΚΑΙ? ΚΑΙ? Αν παραγματικα εισασταν η Αντισταση, οχι μονο εσεις αλλα και αλλοι παρομοιοι με εσας, πρωτον δεν θα ειχατε σελιδα, δευτερον θα λειτουργουσατε στο παρασκηνιο και στο σκοταδι, τριτον οι πληροφοριοδοτες δεν θα εδιναν απλα πληροφοριες αλλα θα επρεταν ως ανθρωποι του ιδιου του συστηματος που βαρεθηκαν τη σαπιλα και θελησαν εν τελη να βοηθησουν τους υπολοιπους.

    Το να μαθαινω καθε μερα ποσες φορες το συστημα με κοροιδευει και με τρομοκρατει δεν το χρειαζομαι. Το βλεπω, το νιωθω, το αισθανομαι. Και περα απο αυτα που βλεπω, νιωθω και αισθανομαι δεν χρειαζεται να γνωριζω τιποτα αλλο ουτε καποιον να μου το υπενθυμιζει. Γιατι τελικα… ΤΙ? Τι οφελει καθε ημερα να διαβαζω με ποσους τροπους μου διαλυουν την ζωη. Ετσι το συστημα γινεται τερας στο μυαλο μου, κατι το οποιο δεν χρειαζεται.

    Αυτο που λειπει στην Ελλαδα ειναι πραξεις… που να πηγαζουν απο την οποια εξουσια, τον ακτιβισμο ακομη και το hacking. Κατι που ειναι παντελως ανυπαρκτο. Τα υπολοιπα τα ακουω βερεσε!!!

    Στο τελος της ημερας, το να μιλας συνεχως για το matrix σε κανει τον ιδιο μερος του. Το διαφημιζεις, το προβαλεις, το κανεις στα μυαλα των αναγνωστων ακομη μεγαλυτερο απο οτι ειναι.

    Το αρθρο, ερχεται σε αντιθεση με παλιοτερα αρθρα του Stranger… οτι αν ξεκινησει κατι τετοιο το οποιο εσυ φανταζεσαι, η συμβουλη ειναι να απεχουμε, να μην βγουμε εξω, να μην πονταρουμε στο συναισθημα…προσεχε τα παιδια, εεε??? Καπως ετσι ελεγε!

    Φιλικα παντα αλλιως δεν θα ασχολουμουν καν!

    • Ανώνυμος 11/28/2015 @ 2:31 ΠΜ

      Οσο απανταμε με το πληκτρολογιο αδελφε, κοτουλες θα μεινουμε… Γιατι καταλαβαν οτι με αυτο τον τροπο εκτονωνωμαστε!! Δυστυχως οπο το σπιτι και τα λαικ και τα ντισλαικ δεν γινεται τιποτα…Το μονο που ρωταμε ολοι μας μεχρι τωρα ειναι, ααα πηγε δυο η ωρα ;; ποτε περασε η ωρα, ωρα για φαγητο..!! Οταν λειψει ομως το φαγητο και απο το δικο μας τραπεζι…τοτε θα ειναι αργα να σηκωθεις απο τον καναπε…!!! Και εσυ και εγω…!!!! Και ειμαι και ο αντιπαθεστερος ολων του Stranger, που τα γραφω αυτα στο μπλοκ του….

  6. kαλησπερα

    Οι απεργιες αποτυγχανουν ολες, η μαλλον σχεδον ολες ,γιατι αυτοι που τις διοργανωνουν αλλα και αυτοι που συμμετεχουν σε αυτες ,δεν εχουν πολιτικη σκεψη …
    τα παντα ειναι πολιτικη αδελφια.. της

    Συμφωνω οτι οι συνδικαλιστες ειναι νουμερα και καιροσκοποι ,παρτε για παραδειγμα την σημερινη ηγεσια της ΓΣΕΕ..και τον σημερινο ηγετη της-μην χεσω τωρα- τον Παναγοπουλο..ειναι ενας εγκαθετος πασοκος,πουλημενος στο κεφαλαιο …αρχιδοσιλογαρα,τι να περιμενει κανεις απο αυτον?

    Οχι δεν φταινε ουτε οι αναρχικοι,ουτε οι αντιεξουσιαστεςγιατη αποτυχια μιας απεργειας ,,,οι αναρχικοι ειναι πραγματικοι αντιεξουσιαστες,,,γιατι ντυνουν τις πραξεις τους με πολιτικο μανδυα…

    τον αντιεξουσιαστη τον ενδιαφερει η ΕΞΕΓΕΡΣΗ του λαου, και ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ..δεν τον νοιαζουν οι απεργιες ,αυτες ισως να ειναι το μεσο γιαυτον,,,

    ενω τον αναρχικο ,και κυριως τον αναρχοκομμουνιστη τον ενδιαφερει το κρατος!!!χαχχαχαχ
    και οταν λεμε κρατος οι αναρχοκομμουνιστες κυριως θελουν μια χαλαρη ενωση εργατικων επιτροπων ,τα λεγομενα σοβιετ- τρεβηγμενα θα το ελεγα κοινοτητες ….που σχηματιζουν μια μορφη διοικησης…χαλαρη βεβαια αλλα ειναι σαν κρατος…

    Γιαυτο ελεγα τον Ζαχαρια οταν μιλαγε για κοινοτητες ΑΝΑΡΧΟΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ ….

    Οποτε αγαπητη μου δεν φταινε ουτε η αναρχικοι ουτε οι αντιεξουσιαστες για την αποτυχια των απεργιων,,,φταινε αυτοι που ΔΕΝ εδωσαν στον κοσμο την ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ…!!!

    ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ?

    ποιοι κανουν π.χ μια απεργια,δηλαδη ποια τμηματα πληθυσμου. την κανουν ?
    ΟΛΟΙ?
    οχι βεβαια? -δεν εχει νοημα ,εκτον αν πανε για συμπαρασταση σε αυτους που την κανουν,,,

    εσυ αγαπητη μου με ποιον εισαι για παραδειγμα ,με τον καπιταλισμο η με τον απλο λαο?
    ελιτισμος η σαβουρα ,που με τον καιρο θα φτασει σε καποιο επιπεδο,,,,

    εσυ ….εγω, αγαπητη μου δεν θα γινουμε ποτε Πλατωνες ΕΤΣΙ? Δεν εχουμε τα φοντα να να παρουμε τετοια παιδεια,,,Μπορουμε να γινουμε επικουρειοι η κυνικοι
    Ευκολα τα λενε ευκολα τα μαθαινεις και κολλανε στον τοιχο πολλους πλατωνιστες,αν οχι ολους

    αρα

    χλιδατοι Σαμουραι η κλεφτες και ταπεινοι στην καταγωγη Νιτζα?

    μολις απαντησει κανεις αυτα το ερωτηματα τοτε διαλεγει αυτοματα και στρατοπεδο,,,

    ο Παναγοπουλος της ΓΣΕΕ σαν μικροαστος διαλεξε το κεφαλαιο,,,,ο κοσμος που κανει τις απεργιες εχει διαλεξει στρατοπεδο?

    υγ,,

    οι χριστιανοι και γενικα ο χριστιανισμος ειναι παντα υπερ της εξουσιας αρα ειναι καμμενο χαρτι οσο αφορα τις απεργιες και γενικα τα επαναστατικα κινηματα…
    δεν μπορει κανενας πραγματικα χριστιανος να γινει αντιεξουσιαστης .,,τους λογους τους ξερουμε ολοι οποτε δεν θελω να το τραβηξω αλλο…

    !

  7. ιχιχιιχι
    τωρα καταλαβα αρβανιτισσα γιατι τα αναρχικα μιασματα οπως πανω κατω λες ,τα ξεχωριζεις απο τους αντιεξουσιαστες που τους ενδιαφερει το κρατος

    ερωτηση

    η χρυση αυγη πχ λεγονται αντιεξουσιαστες?τους ενδιαφερει το κρατος ετσι δεν ειναι? ειναι ομως?

    ενω οι αναρχικοι δεν τους ενδιαφερει το κρατος οπως λες, αρα ειναι μιασματα και για πεταμα…ειναι ομως ετσι?

    η μηπως το πεταξες για να θεσεις το ερωτημα ακροδεξια η αναρχισμος?

    ενω το πραγματικο ερωτημα ειναι …ελευθερος λαος η καπιταλισμος?

    • Προς παγκόσμιο κωμμουνισμό βαίνουμε…μην αγχώνεσαι…. θα έρθει και εσένα η σειρά σου να καταλάβεις τι έγραψε τελικά σε αυτό το κεφάλαιο ο μαρξ

  8. ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ 11/28/2015 @ 1:22 ΠΜ

    Δεν έχει σημασία το ποιός θα πέσει από την ηγεσία, αλλά το ποιός θα αναρριχηθεί σε αυτήν.
    Πολλοί αγώνες έχουν γίνει. Πάντα όμως κάποιοι επιτήδειοι απολάμβαναν το αποτέλεσμα του αγώνα, έπαιρνων εξουσία και απογοήτευαν τον κόσμο.
    Λίγοι οι άξιοι ηγέτες, και κανένας δεν φαίνεται στον ορίζοντα.

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ 11/28/2015 @ 2:12 ΜΜ

      ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΗΘΟΥΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΠΟ ”ΚΑΠΟΙΟΥΣ” ΣΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ, ΘΑ ΠΡΟΣΕΘΕΤΑ ΕΓΩ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΑΣ ΜΑΚΡΙΑ. ΛΟΓΟΥ ΧΑΡΙΝ, ΛΙΒΥΗ, ΑΙΓΥΠΤΟΣ, ΙΡΑΚ ……

      • ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ 11/28/2015 @ 5:23 ΜΜ

        Σωστά. Αλλά και στην Ελλάδα, το αίμα των πολεμιστών το εξαργύρωσαν οι δειλοί.

  9. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ 11/28/2015 @ 2:00 ΠΜ

    ΑΝ ΡΩΤΗΣΕΙΣ 10 ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΘΕΜΑ [ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ] ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ. ΓΙΑΤΙ ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ;
    O ENAΣ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΦΑΓΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ. Ο ΑΛΛΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ. Ο ΤΡΙΤΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ [ΚΑΤΑ ΧΟΝΤΡΟΠΑΓΚΑΛΟ]. ΑΛΛΟΙ ΓΙΑΤΙ ΖΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
    ΠΟΛΛΟΙ ΛΙΓΟΙ ΟΜΩΣ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΚΑ ΚΑΙ ΑΓΥΡΙΣΤΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΣΕ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΒΙΟΜΗΧΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ, Η ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΖΟΓΑΡΙΣΑΝ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΛΟΠΗ, ΑΛΛΑ ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΗ.
    ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΙΣΤΑΜΕΝΗ. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ. ΛΕΙΠΕΙ Η ΚΟΙΝΗ ΣΥΝΙΣΤΑΜΕΝΗ, ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ, ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΣΟΚ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ, ΤΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ.
    ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ. ΑΠ’ ΕΞΩ ΕΝΑ ”ΠΗΓΑΔΑΚΙ” ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΝ. ΞΕΡΕΤΕ, ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΥΡΙΑ, ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΘΕΜΑ ΜΟΝΟ 17 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ. ΜΠΗΚΑ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ… ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΑΥΤΟ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ, Η ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ; ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ, ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΣΤΟΝ ΠΑΠΑΔΑΚΗ……
    ΕΙΠΑΜΕ…. ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΣΟΚ….
    ΣΟΥ ΛΕΕΙ, ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΞΑΝΑΣΤΗΡΙΞΕ ΑΛΕΞΗ, ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ.
    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΑ.
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ, ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ.
    ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ……

  10. Xαριν της συζητησεως… εστω….

    Αποτυγχανουν γιατι με το που βαζουν στο παιχνιδι τους γνωστους – αγνωστους ο κοσμος φευγει ή βλεπει απεναντι του την αστυνομια αντι να συνταχθει σε ομαδες των 10 και να στοχοποιησει εναν εναν τους μπαχαλακηδες και να τους αφησει στον τοπο ακουνητους. χωρις να δωσει σημασια για το που ειναι και το τι κανουν οι αστυνομικοι.

    • Αγαπητε φιλε

      ο απλος λαος δενε χει τεχνογνωσια απο μεγαλες πορειες και γενικα μεγαλες διαδηλωσεις,,,δεν ξερουν τι θα πει περιφρουρηση πορειας,,

      εχεις δει να μπαινουν μπαχαλακηδες στην πορεια π,χ του κκε?η στην πορεια του ανταρσυα?

      το εχω πει πολλες φορες?το ειπα και πριν απο τη προρεια που κανανε οι βοσκοι της κρητης…που πατε ρε βλαχουρες και κατεβασατε 5000 λαο στο συνταγμα,
      ,θα σας καταπιουν ρε…

      βαλανε αμεσως τους παρακρατικους αναρχοαυτονομους και η πορεια εγινε μπουρδελο,,,,μπηκαν μετα τα ματ…και η σεμνη τελετη εληξε,,,,
      ουτε αιτηματα δεν εδωσαν στον υπουργο ουτε τιποτα….

      ετσι ειναι αν δεν πας; οργανωμενα καλυτερα μην πας….
      εδω εδιωξαν και τον λαφαζανη ρε,,,,που εχει μαστερ στις απεργιες….ελεος πια,,,

      θα ειχαν οφελος και οι δυο πλευρες και ο λαφαζανης θα φαινοταν και οι βλαχουρες θα κανανε γαματη πορεια και θα τριβαμε τα ματια μας,,,,θα εκανε την περιφρουριση η ΛΑΕ και ο Ανταρσυα,,,[ ο μισος ειναι με την ΛΑΕ]δεν θα εμπαινε κουνουπι στους αγροτες

      αλλα που να τα μαθουνε αυτα οι αγροτες,,,,ηθελαν να ειναι απολιτικ,,,παρτε τωρα χημικα και μαπες,,,,και τρεχατε στα χωρια σας…..

      τα γραφω αυτα και για την αρβανιτισσα που με αστικη ιδεολογια προσπαθει να κατανοησει την Αριστερα,,,και εωταει τον εαυτο της γιατι αποτυγχανουν οι απεργιες,,,

      για τους λογους που σου εγραψα πιο πανω φιλεναδα

  11. Δυστηχως παρατηρω οτι δεν υπαρχει διαθεση για αντιδραση απο πολλους σχολιαστες. Οτι αντιμετωπιση και να προταθει, δεν αρεσει για τους οποιους λογους λεει ο καθενας. Και εγω που προτεινα δημοκρατικη λυση ( να γεμισουνε τα διαμερισματικα και δημοτικα συμβουλια με πολιτες για να υπαρξει και μια πιεση απο κατω προς τα πανω, οχι μονο απο πανω προς τα κατω εντολες), που αυτα γινονται μονο 1-2 φορες το μηνα και κρατανε κανενα διωρο, δεν ειδα και καμια αντιδραση θετικη. Οπως και στην προταση της αρβανιτισσας. Μια παροιμια λεει: οποιος δεν θελει να ζυμωσει 10 μερες κοσκινιζει. Γιατι δεν προτεινετε στα σχολια κανεναν καλυτερο τροπο αντιδρασης να δουμε και αυτον; Μπορει να βγει και κατι καλο στην τελικη, αν εχουμε και εναλλακτικες επιλογες.

  12. Ο ΚΑΝΕΝΑΣ!! 11/28/2015 @ 1:44 ΜΜ

    Για όποιον θυμάται ακόμα, η χύτρα ταχύτητας έχει μία ασφάλεια για να εκτονώνεται ο ατμός και για να μη σκάει από τα αέρια η κατσαρόλα (χύτρα).
    Τον ίδιο ρόλο σε μία κοινωνία παίζουν ο άρτος και τα θεάματα (πχ ποδόσφαιρο), οι συνδικα -ληστο – προδότες, η εκάστοτε αντιπολίτευση που όταν γίνει κυβέρνηση παθαίνει αμνησία, και φυσικά οι κάθε είδους διαδηλώσεις διαμαρτυρίες κλπ που έχουν λάθος στόχο, λάθος τρόπο κλπ κλπ κλπ.

    • ωραια …θες προταση?

      να αφησουμε τις μεγαλες πορειες και τις διαδηλωσεις και να ξεκινησουμε με μικρες μαχες που θα δωσουν μικρες νικες,,,,και αυτες οι μικρες νικες θα δωσουν τις μεγαλες…

      ποιος θα αναλαβει την ευθυνη να κατεβασει εναν λαο που δεν ειναι πουθενα για μεγαλες πορειες ….

      εσυ?
      αν ναι, ευχαριστως να ερθω μαζι σου,,και να με σφαξουν για παρτυ σου,,,

      αν δεν ξερει ο λαος πως δουλευει ο καπιταλισμος θα βλεπουμε τα ιδια και τα ιδια και θα βγαινουμε στα κατοχικα και θα λεμε το μακρυ και το κοντο μας,,,

      παντως εγω προβατο στην σφαγη δεν παω,,,,θα παω μονο αν αλλαξουν τα πραμματα ,,

      -ειπα πως θα αλλαξουν φιλενδα,,

  13. Ανώνυμος 11/28/2015 @ 7:02 ΜΜ

    Οι απεργίες που εξαγγέλονται σαν ραντεβού μετά απο έναν μήνα, ή την ίδια μέρα με την ψήφιση κάποιου θανατηφόρου μέτρου είναι προδιαγεγγραμένο οτι θα αποτύχουν. Να απογοητεύσουν. Να εξασφαλίσουν την επόμενη αποτυχία μέχρι την απαξίωση…
    Απεργίες κομμένες σε τμηματα, σήμερα οι μεν αύριο οι δε, επίσης…
    Λειτουργούν ως πρόσκαιρη εκτόνωση, και αποενοχοποίηση πως κάποιοι έκαναν το καθήκον-αγώνα τους, αλλά δεν έκατσε…
    Τι θα γινόταν αν οι του ΠΑΜΕ ενώνονταν αυθόρμητα με τους υπόλοιπους;
    Τι θα συνέβαινε αν μαζί με τους δημ. υπαλ. ξαφνικά εμφανίζονταν οι αγρότες, οι οικοδόμοι, οι φοιτητές;
    Σε πόσα μιλισεκόντ θα έπεφταν οι πρώτοι σοβάδες απο το σύστημα τους;

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*