Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

11:07 - 02/11/2015

Ένα μήνυμα για τους φίλους των Κατοχικών Νέων

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Ένα μήνυμα για τους φίλους των Κατοχικών Νέων

Γράφει ο Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός

Παρακολουθώ πολύ προσεκτικά τον καταιγισμό των σχολίων που γίνονται τον τελευταίο καιρό και αφορούν στην θρησκευτική αντιμετώπιση της κρίσης που βιώνουμε, αλλά και των επερχομένων που απ΄ότι φαίνεται θα είναι πολύ χειρότερα και που δείχνουν τη σαφή τάση σε λίγο καιρό να μπορούμε να μιλάμε για επαλήθευση προφητειών.

Σαν Ζαχαρίας σέβομαι ΑΠΟΛΥΤΑ τα θρησκευτικά πιστεύω ΟΛΩΝ  των συμπολιτών μου, ακόμα και αυτών που στρέφονται στον προαιώνιο εχθρό του χριστιανισμού, την Σατανολατρεία. Είναι δικαίωμα και επιλογής τους και από εκεί και πέρα εμένα δεν με ενδιαφέρει.

Για το λόγο αυτό σήμερα θέλω να μεταφέρω ένα μήνυμα αγανάκτησης, ένα μήνυμα ενότητας, σε όλους τους αναγνώστες των Κατοχικών Νέων.

Μισώ πραγματικά αυτό που προσπαθούν πολλοί σχολιαστές, δλδ να επιβάλουν τα πιστεύω τους στους υπόλοιπους, μέσω ενός σχολίου μερικών λέξεων. Μα είστε σοβαροί δλδ πιστεύετε κάποιοι ότι θα πείσετε τον Χ, Ψ αναγνώστη να πιστέψει στο Θεό, τον Δία, τον Αλλάχ, τον Βούδα, μέσα από -10- σειρές της δικής σας “αλήθειας”;

Πιστεύω ότι όλοι εμείς οι αναγνώστες των Κατοχικών Νέων πρέπει κάποτε να ξεφύγουμε από αυτόν τον κυκεώνα που δεν έχει κανένα θετικό αποτέλεσμα και επιτέλους να στραφούμε σε αυτό που μας συνδέει, την ΕΛΛΑΔΑ μας. 

Απευθύνομαι σε εσένα ομόθρησκε Χριστιανέ (ανεξαρτήτως επιμέρους δόγματος) και σε ρωτώ, μας είπε πουθενά ο Θεός μας να πολεμήσουμε για τη θρησκεία μας; Μας είπε πουθενά ο Θεός να προσηλυτίσουμε ή μήπως μας είπε “όποιος θέλει ας με ακολουθήσει”; Μας είπε πουθενά ο Θεός μας να παρατήσουμε τα όπλα και μόνο να προσευχόμαστε; Μήπως απλά – όπως κάναμε στην μακραίωνη ιστορία μας – πρώτα  κάναμε το σταυρό μας και μετά ορμούσαμε στα χαρακώματα; Η προσευχή είναι το σημαντικότερο όπλο, ΟΧΙ ΤΟ ΜΟΝΟ όπλο. Η πίστη είναι το μεγαλύτερο! Μην το ξεχνάμε. Σε λίγο που θα έρθει η ώρα κάνε το σταυρό σου και όρμα στη μάχη, γιατί αν κάτσεις  στη δύσκολη ώρα και προσεύχεσαι τότε δεν θα διαφέρεις σε τίποτα από τους γερμανοτσολιάδες, γιατί απλά θα είσαι ένα δειλό ανθρωπάκι, ένα σκουλίκι για να το λιώσεις. Αν θες να πολεμήσεις ΜΟΝΟ με την προσευχή ΤΩΡΑ να απαρνηθείς τα εγκόσμια και να γίνεις ΜΟΝΑΧΟΣ, γιατί για εμένα δεν θα έχεις καμία δικαιολογία και θα είσαι προδότης και αλίμονο στον προδότη που θα βρεθεί μπροστά στην κάννη του όπλου μου!

Απευθύνομαι σε εσένα φίλε που λατρεύεις τους θεούς των προγόνων μας, των Αρχαίων Ελλήνων. Από μικρός είμαι ερωτευμένος με την ένδοξη αρχαιοελληνική ιστορία μας. Σε αυτή την ιστορία – που διαβάζω 30 χρόνια τώρα – έμαθα για το ΜΕΓΑΛΕΙΟ των προγόνων μας, για τη φιλοξενία που παρείχαν, για τον Ξένιο Ζεύς, για την μεγαλοψυχία, για την ανδρεία, για την ανοχή ακόμα και την προστασία στη διαφορετικότητα, ακόμα και τους βαρβάρους (που η λέξη βάρβαρος δεν έχει καμία σχέση με αυτό που έχεις στο μυαλό σου)! Πιστεύεις ότι ο τρόπος που αντιμετωπίζεις  τους αλλόθρησκους συνάδουν με τα ιδανικά των προγόνων μας; Είδες πουθενά στην αρχαία Ελληνική ιστορία τη λέξη “θρησκευτικός πόλεμος”;

Θα μπορούσα να συνεχίσω απευθυνόμενος σε κάθε μια ομάδα ξεχωριστά, όμως δεν είναι αυτός ο σκοπός μου. Σκοπός μου είναι να μας ενώσω, γιατί έχουμε πραγματικά αυτό το κάτι που μας ενώνει… την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ! Αυτό που φοβούνται όλοι οι εχθροί της χώρας, την ψυχή μας, την ανδρεία μας και όσα  γραμμένα στο dna των Ελλήνων.

Σταματήστε την ανούσια φαγωμάρα. Ενωθείτε κάτω από την ένδοξη σημαία μας. Διδαχθείτε από την μακραίωνη ιστορία μας και τέλος προετοιμασθείτε για τα δύσκολα που έρχονται. Τα δύσκολα που στόχο έχουν όποιον/α σκέφτεται Ελληνικά!

 

FACEBOOK: https://www.facebook.com/zaxarias.mytilinios

GOOGLE +: +Ζαχαρίας Μυτιληνιός 

 



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ
O Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός είναι ένας "τρελός" από τη Μυτιλήνη. Η τύχη τον έφερε στην Αθήνα, όπου διαμένει σχεδόν 20 χρόνια και χαίρεται τη ζωή μέσα από την οικογένεια και τους φίλους του. Ο Ζαχαρίας είναι Χριστιανός Ορθόδοξος, όμως δεν έχει καμία σχέση με την παπαδοκρατεία (Πατριάρχες, Αρχιεπισκόπους,Επισκόπους και μικρό - ευτυχώς- μέρος των ανάξιων ιερέων) που μαστίζει την πραγματικότητα μας. Ο Ζαχαρίας είναι ΕΛΛΗΝΑΣ, πατριώτης και πιστεύει ότι η λεφτεριά της πατρίδος είναι κοντά, έστω και αν χρειασθεί ολοκληρωτική επανεκκίνηση!

Σχόλια Αναγνωστών (60)

  1. ανωνυμος 11/02/2015 @ 11:24 ΠΜ

    ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ…ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ–…ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΟΛΕΣ
    ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ….ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΑΘΗ..

    ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΕΙΛΟΥΜΕ…ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ…ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ ΄΄ ΘΑ ΣΕ ΣΦΑΞΩ ΣΤΟ ΓΟΝΑΤΟ΄΄….ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΑΙΩΝΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΕΛΛΑΤΩΜΑ ΜΑΣ…..ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΔΙΧΟΝΟΙΑΣ…ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ…ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΑΣ…

    ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΣΑΝ ΕΝΩΜΜΕΝΟΙ …ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΑΝ….ΚΑΙ ΔΙΧΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΣΑΝ…
    ΚΑΝΩ ΜΗΠΩΣ ΛΑΘΟΣ΄΄…………

    ΜΑΡΙΛΕΝΑ

  2. Προσυπογράφω με χέρια και με πόδια! Πολύ σωστά τα λες, Ζαχαρία! Η “αστυνομία σκέψης” και η προσπάθεια κάποιων να επιβάλουν τα πιστεύω τους ως τη “μία και μοναδική αλήθεια” μου δίνει τρελά στα νεύρα και τη βρίσκω σιχαμερή! Επιτέλους, πρέπει όντως να σταματήσει αυτή η φαγωμάρα… Οι Έλληνες το έχουν στο γονιδίωμά τους φαίνεται αυτό το ελάττωμα του διχασμού, αλλά στην ουσία δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε. Οι πάσης μορφής ταγοί-ελεγκτές-χειραγωγοί (είτε πολιτικοί είτε θρησκευτικοί) καταφέρνουν να χώνουν στα κεφάλια μας συγκεκριμένο μοντέλο σκέψης και σύστημα πεποιθήσεων. Κι αφού το καταφέρνουν, δε φταίνε αυτοί, φταίνε όσοι τα καταπίνουν όλα αυτά αμάσητα! Φταινε όσοι έχουν παραδώσει τα μυαλά τους αβλεπί στις όποιες καθοδηγήσεις! Διότι αυτοί τη δουλειά τους θέλουν να κάνουν και την κάνουν πολύ πιο άνετα όταν εμείς εστιάζουμε στα επιμέρους “πιστεύω” μας και στη φαγωμάρα που προκαλούν αυτά, αντί να εστιάζουμε σ’αυτούς που μας έχουν αλλάξει τον αδόξαστο με πολιτικές απάνθρωπες, (οι πολιτικοί ταγοί) και λογικές παράλογες (οι θρησκευτικοί ταγοί). Καιρός να πάρουμε όλοι τα μυαλά μας πίσω και να το πάρουμε αλλιώς γιατί βρήκαμε!

  3. Μπράβο Ζαχαρία καλά μας τα λες

  4. Μπράβο ζαχαρια πολυ σωστά τα λες.

  5. ΟΛΟΣΩΣΤΟΣ.ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ.ΜΙΑ ΒΟΤΑ ΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ YOUTUBE ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΤΡΟΓΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΙΜΑΣ.ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΥΛΙΜΑΣ ΑΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΑΝΕ ΣΑΝ ΚΛΙΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΟΜΕΝΟΙ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑΜΑΣ ΑΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ.

  6. Ας αφήσουμε στην άκρη το Εγώ.. …μονο με το ΕΜΕΙΣ θα φτάσουμε στον ΣΤΟΧΟ μας

  7. Δυσκολο, πολυ δυσκολο αυτο που ζητας Ζαχαρια .
    Ειμαστε ηδη διαιρεμενοι.
    Δεν υπαρχει αγαπη στις καρδιες.
    Μια διαχυτη πολτοποιηση εγκεφαλων.
    Το εγω μου, πανω απο το εγω σου.
    Τα θελω μου πανω, απο τα θελω σου.
    Τα πιστευω μου, πανω απο τα πιστευω σου.
    Και οταν ερθει η ωρα θα μας λιανισουν σαν κουνουπια.
    Θα τρεχουμε τρομαγμενη σαν ποντικια να σωθουμε, γιατι αρπαξε φωτια.
    Τοτε και μονο τοτε, θα καταλαβουμε οτι καναμε το τραγικοτερο λαθος!!!!!
    Μα θα ειναι αργα!!!!

    • ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΌΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ,ΤΩΡΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΖΑΧΑΡΙΑ ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΡΑΦΕΣ ΕΣΥ ΘΑ ΤΟ ΕΓΡΑΦΑ ΕΓΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ Η ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ.Ο ΑΠΙΣΤΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΟΣ . ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΚΛΗ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΘΕΟ.ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΣ ΔΙΕΝΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΨΟΓΑ ΓΑΛΛΙΚΑ,,,,,,, ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ

  8. ανωνυμος 11/02/2015 @ 12:26 ΜΜ

    Αλληλουϊα!!!! Πες τα χρυσοστομε! Μονο η προσευχη και μονο η προσευχη και μονο η προσευχη! Αει στο καλο πια! Που ειν το τσαγανο μας ρε! Που ειν το ανυποτακτο μας?! Αυτο το γ@μ@μ@νο ενστικτο της αυτοσυντηρησης που στο κορακα πηγε?! Κι αυτη η εγωιστικη και διαχωριστικη μανια, να περιμενουν αφορμη απο καθε αρθρο να πεισουν για το ποσο σωστα βλεπουν ΑΥΤΟΙ τα πραγματα – οποιοι κι αν ειναι, οπου κι αν πιστευουν – δινοντας ελαχιστη σημασια στο ιδιο το αρθρο! Ξεκολατε ρε!! Χανομαστε.

  9. harry kitsopoulos 11/02/2015 @ 12:27 ΜΜ

    Ρωτησαν πριν καποια χρονια εναν επιφανη ισραηλινο τι φοβαται περισσοτερο και απαντησε ” εναν ελληνα” και τι
    δε σε φοβιζει καθολου ” δυο ελληνεs” ειπε! Προαιωνια και δυστυχωs εσαει αυτοκαταστροφικη φυλετικη
    ανωμαλια που πρεπει καποια στιγμη να εκλειψει .Τη ξερουν ολοι εχθροι και φιλοι τη δυναμικη μαs !

  10. κάτι δεν έχεις καταλάβει Μυτιληνιέ.
    Αναφέρεσαι σε σατανολατρεια και θα ήθελα παραπάνω ανάλυση, διότι το αναφέρεις, αλλά επικεντρώνεσαι στης θρησκεία τον αρχαίων μας, η αλήθεια δεν έχω δει να αναφέρετε κανείς στην σατανολατρια (καθεαυτού). Άρα η αρχαία θρησκεία των ελλήνων για εσένα είναι σατανολατρεια από ότι έχω καταλάβει?

    Ο Κρόνος είναι ο λεγόμενος σατανας, διότι στην παγκόσμια ιστορία ο Κρόνος είναι γνωστός και ως ΣΕΘ/ΣΕΤ/ΣΑΤ/ΣΑΤΑΝΑΣ και στα εβραϊκά Σαβαώθ που εάν δεν κάνω λάθος τον λατρεύεται στην ορθοδοξία. Δηλαδή από την μια τον βρίζετε και απο την άλλη τον λατρεύουν στην ιουδαϊκή ορθοδοξία.

    Δεν μπορείς να το αρνηθείς αυτο, αυτή ειναι η πραγματικότητα.
    Επίσης είναι γνωστό οτι ο γιαχβε είναι ο δράκος της Κίνας (Ο σιων και οι σινες) κατά την ορθοδοξία *έχω ρωτήσει και θεολόγο. Δηλαδή απο την μια πιστεύεται στον σατανά (ως σαβαωθ) και απο την άλλη για θεό η ορθοδοξία εχει έναν δράκο με σύμβολο την σελήνη. Ας μην αναφερθώ και στην γιορτές, πχ ο χαρταετός γιορτάζουν τον δράκο της κινας παλι. Τα Χριστούγεννα είναι αντιγραφή τον κρονεον της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, κτλ.

    Πέρα ταύτα, κατι δεν εχεις καταλάβει για πολλούς, αλλα περισσότερο θα σου γράψω για εμένα προσωπικά. Δεν πιστεύω εγω σε κανένα δωδεκάθεο. Πιστεύω στον Πατέρα Θεό, η μάλλον τον αισθάνομαι ως Πατερα μου, λιγότερο μπορώ να το εκφράσω ως “πιστεύω”, ειναι εσωτερικό.
    Απορρίπτω το δωδεκάθεο διότι 6-7 εκ των 12 ειναι αποστάτες. Είναι μια ψεύτικη θρησκεία όπως και όλες οι άλλες που σκοπό έχουν να σου πασάρουν τους αποστάτες και να τους λατρεύεις ως θεούς. Όπως ακριβώς γίνετε και στην ορθοδοξία.

    Δεν είμαι άθεος, νοιώθω άθρησκος. Ετσι και αλλιώς πιστεύω πραγματικά οτι και το πατερ ημων για άλλων θεο φτιάχτηκε και η εκλισια τον τελευταίο 1-2 αιώνες το μετάλλαξε σε κατι διαφορετικό. Διοτι κακα τα ψέματα η εκκλησία μεταλλάσετε ολο και περισσότερο στην σατανολατρια.
    Πατέρα όλων και όλων το ουρανών. Ειναι τίτλος που μόνο ενας Θεός κατέχει, ο αυτοκράτορας/παντοκράτορα στην ορθοδοξία. Επίσης αποκρύπτεται οτι ο σταυρός ειναι το σύμβολο του ΔΙΑ. Ο ισοσκελής σταυρός με τον ήλιο στο κέντρο. Αρα παρόλο που η εκκλησία ειχε κάποια θεμέλια, τα παραποίησε, αλλοτρίωσε και τα ερμηνεύει εντελώς διαφορετικά.
    ειμαι δυσλεκτικός.

    • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 11/02/2015 @ 1:23 ΜΜ

      Λυπάμαι αλλά δεν κατάλαβες τίποτα από το άρθρο μου.
      Όσον αφορά τη “Σατανολατρεία” εννοώ αυτή που αφορά εμάς τους χριστιανούς. Δλδ το αντίθετο του Θεού, τον αποστάση.
      Τα υπόλοιπα που αναφέρεις εσύ, εγώ, όλοι μας είναι ΟΛΑ υποκειμενικές ερμηνείες ή απόψεις ανθρώπων, που γράφτηκαν από ανθρώπους για ανθρώπους . Κανένας μας δεν έζησε τότε για να ξέρει.
      Αν λοιπόν κατά την υποκειμενική σου άποψη εγώ πιστεύω στον Γιαχβε -Κρόνο – Σατανά είναι δικό μου πρόβλημα. H οποια άποψη έχει δεν με πείθει από ένα μήνυμα σε ένα site ούτε καν από ένα βιβλίο.
      Βλεπεις η πίστη είναι κάτι που πρέπει και βγαίνει – εκφράζεται μέσα από τον καθένα ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ. Και την πίστη στον άνθρωπο δεν την Αλλάζεις για κανένα λόγο…

      • ελα? Η παγκόσμια ιστορία είναι προσωπική άποψη? Μάλλον είσαι υπερβολικά δογματικός, η προσωπική μου άποψη είναι μονο περί του δικού μου πιστεύω. Να είσαι καλά.

  11. ΑΓΓΕΛΙΚΗ 11/02/2015 @ 1:12 ΜΜ

    ετσι ακριβως οπως τα λες ειναι ΖΑΧΑΡΙΑ.

  12. σωτηρης 11/02/2015 @ 1:14 ΜΜ

    ας το βαλουμε καλα μεσα στη κουτρα μας.αν θελουμε μια καλυτερη ζωη, και πραγματικα δικαιη ζωη,αυτη περναει απο τις συμλιγαδες.αν θελουμε να περασουμε στην απεναντι οχθη με οτι αυτο συνεπαγεται με την ιστορια αυτης της γης που κατικοεδρευουμε εδω και χιλιαδες χρονια,και αντι και μονο απλος να θαυμαζουμε και να φουσκωνουμε απο καμαρι για αυτη την ιστορια ασ γινουμε επιτελους η ιδια η ιστορια και ασ βαδισουμε στα χναρια των προγονων μας κρατωντας και αφηνωντας απο εξω οποια στραβα ειχαν. τι στο διαολο εχετε παθει επιτελους!! τι εγω και τα θελω μου και τα κερατα μου τα τραγια γαμω.ξυπνατε ρε γαμω το φελεκι μου γαμω. για πια θελω μου μιλαμε τωρα. και τα πιο αγνα θελω να εχεις δεν γινεται να τα πραγματοποιησεις μεσα σ”αυτη την ατελειωτη και βρωμερη δισοδια που ερχεται,αυτη τη μποχα που αναβλιζουν τα κτηνη που εχουν κατσηκωθει στο σβερκο μας ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!ξυπνατε ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!

  13. βεστμαν 11/02/2015 @ 1:35 ΜΜ

    Aπεριόριστο ρεύμα με νερό ! Μία ΕΛΛΗΝΙΚΗ εφεύρεση που φιλοδοξεί να αλλάξει όλα όσα ξέραμε μέχρι σήμερα !

    thesecretrealtruth.blogspot.com/2015/10/a_9.html

    ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ

    • εχει πολυ μελλον αυτο απο το να ξεπερασει τα μιλιαμπερ και να παει στα αμπερ
      η Δευκαλιων energy/ green technologies εχει την λυση αλλα τους εκλεισε ο Σαμαρας (και οποια αλλη κυβερνηση να ηταν το ιδιο θα εκανε, αφου ειναι πουλημενες)

  14. Ανώνυμος 11/02/2015 @ 3:06 ΜΜ

    den yparxei theos ara to arthro einai anousio.Apeleytherotheite oloi kai enotheite katw apo thn skepsh oti den yparxei theos 🙂

  15. Eleni Kava-Kavgakou 11/02/2015 @ 3:17 ΜΜ

    ?????????????

  16. ΑΝΤ.ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ 11/02/2015 @ 3:28 ΜΜ

    Κ.ΜΥΤΗΛΗΝΙΕ ΓΕΙΑ ΣΑΣ
    ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΛΟΓΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΩΤΟΣ, ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ .
    ΕΙΣ ΤΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ ΣΥΜΦΡΩΝΩ ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΙΣ ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΣΘΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΠΕΙΘΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗΣ ΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΕΙΘΟΥΣ Η ΑΛΛΩΝ ΦΑΝΑΤΙΚΩΝ ΘΡΣΚΕΥΤΙΚΩΝ Η ΜΗ ΜΕΘΟΔΩΝ ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΙΚΡΕΣ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ.
    ΚΑΛΕΙΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΑ [ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ] ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΔΟΓΜΑΤΟΣ.
    ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΑΙ ΑΛΗΘΕΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΣΑΦΕΣ ΕΔΩ ΘΑ ΠΡΕΠΗ ΝΑ ΤΟΝΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΩΣ ΧΘΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΑΝ ΤΟ 98% ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΔΕΝ ΑΠΕΜΠΟΛΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΕΛΛΗΝΑΣ.
    ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΞΕΝΙΟ ΔΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΕΝΤΕΛΛΕΤΑΙ΄¨
    ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΩΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΘΕ, ΕΝ ΠΑΝΤΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙΤΕκτλ. ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΗΝ ΛΕΜΕ ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΜΑΤΗΜΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΟΠΛΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ
    ΛΕΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΗΝ ΞΕΝΙΑ ΔΙΩΚΕΤΕ ΔΗΛ.ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΤΟΝ ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ ΥΜΝΟ ΤΗΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ [Α, ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Κ.ΙΓ]
    ΕΑΝ ΤΑΙΣ ΓΛΩΣΣΑΙΣ ΤΩΝ ΑΘΡΩΠΩΝ ΛΑΛΩ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ, ΑΓΑΠΗ ΔΕ ΜΗ ΕΧΩ ΓΕΓΟΝΑ ΧΑΛΚΟΣ ΗΧΩΝ Η ΚΥΜΒΑΛΟΝ ΑΛΑΛΑΖΟΝ ΔΗΛ.
    ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΝΑ ΜΙΛΩ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΓΓΕΛΙΚΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΑΓΑΠΗ ΕΙΜΑΙ ΣΑΝ ΧΑΛΚΙΝΟ ΚΡΟΥΣΤΟ Η ΚΥΜΒΑΛΟ (ΕΠΙΣΗΣ ΧΑΛΚΙΝΟ ΚΡΟΥΣΤΟ) ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΑΝΑΡΘΡΕΣ ΚΡΑΥΓΕΣ.
    ΤΕΛΟΣ Κ.ΜΥΤΗΛΗΝΙΕ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΜΕΝΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΜΙΛΑΤΕ ΜΕ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΠΑΔΑΡΕΙΟκτλ.
    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Η Ν. Τ. Π. ΕΙΝΑΙ ANTE PORTAS ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΗΓΕΤΕΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ.
    ΜΕ ΤΑ ΤΙΜΗΣ
    ΑΝΤ. ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ

    • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 11/02/2015 @ 3:42 ΜΜ

      Κύριε Καλογερακη σας ευχαριστώ για το σχόλιο.
      Για το “Παπαδαριο” έχω κάνει εκτενεστατο άρθρο και μιλάω για τους ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ και τους Επισκόπους κυρίως που έχουν αλωθει από το χρήμα και την καλοζωΐα και έχουν αφήσει το λαό – πλήρωμα, ερμαιο του κάθε τυχαρπαστου. Τέλος οι χριστιανοί Ορθόδοξοι με το ζόρι είμαστε 5,5 εκατομμύρια. Οπότε πρέπει κάποτε να μάθουμε όλοι να σεβόμαστε τη διαφορετικοτητα και να ασχοληθούμε με τα πραγματικά πρόβλημα της χώρας, τους πολιτικούς της…

  17. ορθοδοξος ελληνας 11/02/2015 @ 4:01 ΜΜ

    Φιλε και αδερφε Ζαχαρια,στον 19ο ψαλμο του δαυιδ,λεει:ουτοι εν αρμασι και ουτοι εν ιπποις,ημεις δε εν ονοματι Κυριου Θεου ημων μεγαλυνθησομεθα.αυτοι συνεποδισθησαν και επεσαν,ημεις δε ανεστημεν και ανωρθωθημεν.πιστευω να εισαι σε θεση να καταλαβεις τι σημαινει.αν κανεις σωστη χρηση των πνευματικων οπλων μαζι με πιστη,τοτε τα οπλα των ανθρωπων ειναι απλα σκουπιδια.και για να μην παρεξηγηθω,αν ενας ανθρωπος δεν εχει την πιστη η την δυνατοτητα να εμπιστευτει τον Θεο,τοτε καταφευγει στα κατωτερα οπλα-κουμπουρια και σφεντονες.γιατι για τον θεο ολες οι πολεμικες μηχανες των ανθρωπων,απο μαχαιρια,πυρηνικα,λειζερ κ.τ.λ ειναι απλα ΝΕΡΟΠΙΣΤΟΛΑ.

  18. Ζαχαρια , εχω σεβαστει την πλειονοτητα των αποψεων σου !
    Το ιδιο και τωρα!
    Ομως φιλε μου…ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΥΛΟΓΕΙ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ;
    ΑΡΧΗΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ !
    ΟΙ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΙ , Ο ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ , ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ , ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ κλπ., τα ενοπλα σωματα δεν τους εχουν προστατες ;
    ΣΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΟΜΩΣ !!!!! Οχι…με την βοηθεια του Χριστου , θα τους …..την Παναγια !!!!!!
    ΕΛΕΟΣ !!!

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ για το μηνυμα ενοτητας που μεταδιδεις !!
    ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΜΩΣ με το να ακουω να βριζουν τα ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΟΣΙΑ ΜΟΥ…ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΜΕΝΩ ΑΠΡΑΓΟΣ ΣΤΟ …ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΕΝΟΤΗΤΑΣ !!!
    ΠΟΙΑΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΑΡΑΓΕ , ΟΤΑΝ ΙΣΣΟΠΕΔΩΝΟΥΝ ΜΕ ΑΓΕΝΝΕΣΤΑΤΕΣ ΥΒΡΕΙΣ ,ΟΤΙ ΠΙΟ ΙΕΡΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ;

    ΑΣ ΕΙΝΑΙ !!
    ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ….
    ΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ …ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΑΣ (τουλαχιστον για το 90% των Ελληνων ) !!!!!

    Νασαι καλα….και αυτο που ανεφερα …ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ…ωστε η ΕΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ !!!

    • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 11/02/2015 @ 5:52 ΜΜ

      ακκ, ως προς το πρώτο μέρος του σχολίου σου, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω που διαφωνούμε, μήπως κατάλαβες κάτι λάθος;

      Όπως είπα και πιο πάνω στο άρθρο μου, σε λίγο που θα έρθει η ώρα και θα πάρουμε τα ντουφέκια, πρώτα το σταυρό μας, πρώτον για να μας έχει καλά και δεύτερον για να πράξουμε καλά. Τα ντουφέκια φυσικά και δεν θα τα πάρουμε για επίθεση (αν και το θέμα “επίθεση” είναι πολύ σχετικό…)

      • Ζαχαρια ,
        φυσικα και δεν διαφωνουμε σε οσα απαντησες , και απλα εγραψα τα ‘ευκολως εννοουμενα ‘ περι Θεικης προστασιας !!
        ΚΑΤΕΣΤΗΣΑ ΟΜΩΣ ΣΑΦΕΣΤΑΤΗ … “την θεση ορισμενων ορθοδοξων “..που ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ… ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΛΛΩΝ ..στα Ιερα και Οσια μας !!! ( Εξ’ ου και το…αλλοι αποδεκτες…)
        Ελπιζω να εγινα κατανοητος με αυτη μου την διασαφηση….προς αποφυγη παρεξηγησεων !!!!

        Ευχαριστω !!

    • ΠΑΝΑΝΔΡΟΣ ΕΛΛΗΝ 11/02/2015 @ 7:32 ΜΜ

      Έτσι ακριβώς είναι….. έχει γίνει ‘’της μόδας’’ να λοιδορούνται η χριστιανοί και αν τολμήσουν να αμυνθούν τότε είναι φασίστες , τσογλάνια κλπ….. το ίδιο όπως με την πατρίδα μας….. οποιος υποστήριζε την Ελλάδα μας ήταν χρυσαυγήτης και φασίστας….. είδατε που καταντήσαμε…..

      Η ανεξιθρησκία υπήρχε στη χώρα και οι χριστιανοί δεν ενοχλούσαν κανέναν που είχε διαφορετικό πιστεύω….. δεν μας ενοχλούν οι άθεοι η οι αλλόθρησκοι ….. το πρόβλημα είναι ότι γεμίσαμε ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΣ , δηλαδή εχθρούς δηλωμένους στη θρησκεία μας και σε εμάς τους ίδιους όπως επιτάσσει η Νέα Τάξη Πραγμάτων σε όλη την Ευρώπη και την Αμερική…. αυτοι είναι το πρόβλημα…. αυτοι είναι ο εχθρός…. Ο χριστιανισμός αλλά και ο χριστιανός είναι υπό διωγμόν ακόμα και μέσα στην ορθόδοξη Ελλάδα….. ήρθαν τα άγρια να διώξουν τα ήμερα και εμείς πρεπει να λέμε ‘’ναι’’ για χάρη της ομόνοιας? Για ποια ομόνοια μιλάμε όταν συμβαίνει αυτό το αίσχος ? όταν μια μικρή μειοψηφία δεν σέβεται την πλειοψηφία ? σοβαρά μιλάμε τώρα? έχουμε τρελαθεί πια εντελώς !

      Δεν μας ενδιαφέρει ποιος πιστεύει στο Χριστό και ποιος όχι….. δικαίωμα του να πιστεύει ότι θέλει …. μας ενδιαφέρει όμως ο αντίχριστος γιατί είναι ΕΧΘΡΟΣ…… και έτσι πρεπει να τον αντιμετωπίζουμε ΟΛΟΙ οι χριστιανοί…..

  19. ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ 11/02/2015 @ 4:22 ΜΜ

    Ζαχαρία, καλή η προσπάθεια σου για ειρήνη και συνεννόηση και μακάρι να ευδοκήσει.
    Σαν Χριστιανός Ορθόδοξος, ξέρεις πολύ καλά πως τα στρατόπεδα είναι μόνο δύο. Χριστός ή πονηρός. Οτιδήποτε άλλο εκτός από την Ορθοδοξία μας είναι κακοδοξία.
    Οι Ορθόδοξοι πρέπει να ασχολούμαστε πρώτα με τον εαυτό μας και μετά με τους άλλους. Πρέπει με την διαγωγή μας να κάνουμε υπερήφανο τον Ουράνιο Πατέρα μας, και όχι να ντρέπεται για εμάς. Οι μέρες μας είναι πονηρές και θα δοκιμασθούμε όλοι. Στον στίβο μάχης θα αποδείξουμε το αν είμαστε άξιοι να λεγόμαστε Χριστιανοί Ορθόδοξοι, και όχι στα πληκτρολόγιά μας. Καλό αγώνα σε όλους.

  20. Ανώνυμος 11/02/2015 @ 4:27 ΜΜ

    Συγχαρητήρια κε Ζαχαρία, έχω σιχαθεί τα θρησκευτικά σεντόνια και για αυτό πλέον μόνο σας διαβάζω αλλά δεν έκανα σχολιασμούς. Συγχαρητήρια και σε ΜΑΡΙΛΕΝΑ, vasoula, και σε όσους κατάλαβαν… λυπάμαι πολύ για τα θρησκευτικά σεντόνια που ακολούθησαν και για όσους επιμένουν να μας ‘διδάξουν’ με το ζόρι, που καιροφυλακτούν να πιάσουν αναρτήσεις να τις κρίνουν και να μας κουνήσουν το δάχτυλο, κατηγορώντας όλους όσους έχουν διαφορετική άποψη ή θέση. Αηδιάζω με τον τρόμο τους που προσπαθούν να μας περάσουν να μας κρατήσουν καθηλωμένους, ώστε να περιμένουμε επέμβαση απο αλλού, χωρίς να κουνήσουν βλέφαρο, ή ακόμη καλύτερα ο θεός που πιστεύουν να αφανίσει…
    Και σε τι διαφέρουν απο τους πιθήκους που μας φόρτωσαν στην χώρα μας;
    Απλά εκείνοι εκτελούν στο όνομα του θεού τους και οι άλλοι παρακαλούν για την καταστροφή… άραγε είναι ο σκοπός της ζωής τους να σφαγαστούν ή να εξοντωθούν ώστε να έχουν καλά διαπιστευτήρια στην ‘άλλη ζωή’;;;
    Δεν θα συνεχίσω γιατί έχω πολύ πίκρα μέσα μου και βαθιά κούραση.
    Όποτε μπορείτε να αναβάζετε συχνά αυτή την ανάρτηση, χωρίς τα σχόλια

  21. Χριστόφορος 11/02/2015 @ 5:21 ΜΜ

    Αδωναι Σαβαωθ μεταφραζεται ως ο κυριος των δυναμεων. Αυτό που συνεχίζουν να προσπαθούν να επιβάλουν με την ΒΙΑ αυτοί που τάχα μου γνωρίζουν είναι ενα αυθαιρετο συμπέρασμα που δεν βασίζεται πουθενα. Μιλαμε πλεον για μια πολυ βαρια ψυχασθενια που απευθυνεται σε πιθηκους.

    • ψάξε την ονομασία του πλανήτη Κρόνου στα εβραϊκά… μετά έλα σφύρα μας ξανά

      • Αμνός του Διός 11/02/2015 @ 7:32 ΜΜ

        Αλλο το Sabbath και το Saturday-Saturn Day κα το Σαββατο που προερχεται και ως παραδοση και ως λεξη απο το Βαβυλωνιακο Sabattu το οποιο θεσμοθετησε ο Διας Βηλος και αλλο ο Κυριος των δυναμεων που ειναι η ακριβης μεταφραση του Adonai Sabaoth το οποιο μετφραζετε στα Αγγλικα ως Lord of Hosts.

        • όλοι αυτοί είναι τίτλοι του θεού τους. Ψάξτε και το όνομα του, αλλα σας το έχουμε δώσει πάμπολλες φορές, αλλά εθελοτυφλείτε. Τόσο δύσκολο σας είναι?
          Ο Κρόνος στης ουσία εχει τιμητικό τίτλο στον ιουδαϊσμό. Διοτι τα ινία τα πείρε ο δράκος της Κίνας. Ο ιουδαϊσμός δημιουργήθηκε στην Κίνα, μάλιστα υπάρχουν βωμοί θυσιών του Ιουδαϊσμού στην Κίνα, πολύ παλαιότεροι απο οτι στην Μεσοποταμία. Όλα αυτα ειναι πολύ γνωστά, αναρωτιέμαι πως το παίζουν όλοι τόσο τσιου τσιου
          συμφέρει γιαυτο. Διοτι η ορθοδοξία, βασίζετε στον Ιουδαϊσμό, σε επέκταση Κρονο και δράκο της Κίνας.

    • παρε και αυτο, μιας και μιλας για Αδωναι
      Κοιτα και το ΕΛ – EL = “El” (Father of Heaven / Saturn) and his major son: “Hadad” (Father of Earth / Jupiter), are symbolized both by the bull, and both wear bull horns on their headdresses.
      https://en.wikipedia.org/wiki/El_%28deity%29
      Και μιας και γραφει bull, δηλαδη ταυρος, κοιτα και την μυθολογία της Κίνας με τον δράκο και τον ταυρο…Bull king (μάλιστα εχουν και ταινίες που το περιλαμβάνει, οπος ο βασιλιάς πίθηκος).
      Καλη προβολή σου εύχομαι,

  22. ΑΓΡΑΜΑΤΟς ΟΧΙ ΟΜΩς ΒΛΑΞ 11/02/2015 @ 5:37 ΜΜ

    εγω επιδει γνωρισα καποτε τον συχωρεμενο ιωαννη φουρακη διαβαζα δαβλο ΙΧΩΡ του τσαγρινου κτλπ
    κατελιξα στο εξης συμπερασμα οτι αντιθετος ολοι προσπαθουν να επιβαλουν το δικο τους με οπιο μεσο
    διαθετει ο καθενας .
    τελος εκτος απο το κυριο γιαννη φουρακη ο οπιος απο πρωσωπικη του εμπιρια μου ειπε οτι ειμαι ελληνοορθοδοξος.
    ΤΕΛΙΚΑ ειδη και στο ιντερνετ προωθητε η πανθρησκια.

    ΥΣ δεν το λεω πρωσωπικα για τον κυριο ζαχαρια. απλα για να μην πλακωνωμαστε απο τα σχολια ας ενωθουμε ολοι μαζι
    να σωσουμε την ελλαδα ιαχωβαδες καθολικοι κτλπ

  23. ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΤΙΡΗΣΗ Σ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.
    ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΟΥ,ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ,ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΠ ΑΥΤΟΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.
    ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΙΣΤΗΝ ΣΤΟΝ ΕΝΣΑΡΚΩΘΕΝΤΑ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ,ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΛΟΓΟΝ,ΚΑΙ ΥΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΑΤΡΟΣ,ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΘΕΟΥ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΑΥΤΟ.ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ.
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΙΔΙΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ,ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ,ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΠ ΟΛΑ.

  24. Ανώνυμος 11/02/2015 @ 6:28 ΜΜ

    ΑΡΧΙΓΕ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟς !!!!!!!!!! ΖΑΧΑΡΙΑ ΕΙΣΑΙ ΑΡΧΟΝΤΑς ΛΕΜΕ !!!!!!!!!!!!

  25. Ανώνυμος 11/02/2015 @ 6:29 ΜΜ

    ΕΛΛΗΝΕΣ ! ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ !
    ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΑΥΡΩΝΟΥΝ !
    ΟΣΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ,
    ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΑΣ !
    ΜΗ ΛΕΜΕ «Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΠΟΤΕ» ! ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΕΛΛΑΣ !
    ΕΜΕΙΣ ΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ !
    ΕΜΕΙΣ ΑΦΗΣΑΜΕ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ !
    ΜΗΝ ΛΕΜΕ «ΟΤΑΝ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ…» !
    ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΙ…ΕΣΥ, ΑΥΤΟΣ, ΕΓΩ…
    ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ !

  26. Ανώνυμος 11/02/2015 @ 6:30 ΜΜ

    Έλληνες ΑΔΕΡΦΩΘΕΙΤΕ, γιατί αν ξεσηκωθούμε χωρίς αδερφοσύνη … «και αν μισούνται αναμεταξύ τους δεν τους πρέπει ελευθεριά» λέει ο Σολομός. <>(Θ. Κολοκοτρώνης)
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΣ ΑΔΕΡΦΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ !
    ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΧΟΝΟΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΙΛΟΤΟΜΑΡΙΣΜΟ ΜΑΣ.
    ΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΕΓΩ ΜΑΣ!
    ΑΦΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ Ο,ΤΙ ΜΑΣ ΧΩΡΙΖΕΙ ! ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΕΜΕΙΣ !
    ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΕΝΑ !
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΡΦΩΘΕΙΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΕΝΑ, ΤΟ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟ !

  27. Ανώνυμος 11/02/2015 @ 6:31 ΜΜ

    “Κλείσε μέσα στην ψυχή σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο”
    Έχετε θάρρος Έλληνες !!! Ας κάνουμε το πρώτο καθήκον μας, αυτό της αδελφοσύνης μας, και ας μην σκεπτόμαστε και αγωνιούμε τι θα κάνουμε μετά !

    Όταν ένας πολεμά για μια ιδέα… αυτός πολεμά ! Όταν όλοι ενωθούν για την ανθρωπιά και το ήθος της ανθρωπιάς και της ειρήνης, τότε ο Θεός είναι τα πόδια σας, τα χέρια σας, η καρδιά σας…η αγάπη σας.

    ΜΕΤΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΑΔΕΡΦΟΣΥΝΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ !
    ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ, ΥΠΕΡ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ

  28. Ανώνυμος 11/02/2015 @ 6:31 ΜΜ

    Εν αρχή της αφυπνίσεως ο Λόγος, Εν αρχή της αγάπης η ανθρωπιά. Μα που η ανθρωπιά και η αγάπη… όταν διδαχτήκαμε πως χωρίς το χρήμα είσαι….τίποτα; Ναι για Θεό όλοι μιλάμε… μα τι εστί Θεός και τί εστί ανθρωπιά… όταν ο αδελφός τον αδελφό ως κάτι άλλο από το είναι μας εμείς πολεμάμε; Το να τιμάς τους θεούς σου… και να μάχεσαι για αυτούς, ενώ μισείς τον αδελφό σου… σταυρώνεις την ανθρωπιά !
    Φωνάζουμε ανάσταση…. και όμως τον θάνατο της αγάπης υπηρετούμε.
    Ονομαζόμαστε Ελλάδα… και τους εχθρούς της ειρήνης μας προσκυνάμε, και την Ολύμπια φλόγα των ουρανών για το χρήμα την ποδοπατάμε.
    Αν δεν θέλουμε να ζούμε σαν σκλάβοι…. τότε γιατί θέλουμε να ζούμε σαν αφέντες;
    Αν θέλουμε να ζούμε σαν βασιλιάδες….τότε γιατί τον κρατάμε μαρμαρωμένο;
    Εσύ Ελλάδα, μαρμαρωμένη από αγάπη …. εσύ η νεκρή από το πνεύμα της θεϊκής σου φύσης και ανθρωπιάς, ανάστασης ώρα ελύληθεν, αμήν!!!
    Οι ψευδοπροφήτες της νέας τάξης και εποχής, με την δημιουργία σκηνοθετημένων γεγονότων.. διαιωνίζουν τις προφητείες τους …προς την καταστροφή και την αυτο-σκλάβωση εμάς των Ελλήνων … και την καταπάτηση της γης μας, από ξένα έθνη….

    Έλληνες αδελφωθείτε…. καιρός να αναστηθούμε…
    Μην πέφτουμε στα δίχτυα του φθόνου και του μίσους αναμεταξύ μας…
    Αδέλφια εμείς το Σώμα Χριστού ….εμείς έλληνες !
    Καρποί και γόνοι ειρήνης και αγάπης της φύσης του Θεού , αεί εσμέν !
    Και όχι της λερναίας Ύδρας τα κεφάλια.

    Το κακό μας έλκει και δεν μας σπρώχνει στο γκρεμό. ΑΣ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΩΝ ΠΟΝΗΡΩΝ ΚΑΙ ΚΑΚΩΝ..ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΘΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΑΝΕ….ΕΜΕΙΣ ΣΩΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ… ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ… ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΗ ΣΤΗΝ ΓΗ. ΑΜΑΡΤΗΣΑΜΕ – ΑΣΤΟΧΗΣΑΜΕ, ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΛ-ΛΗΝΕΣ = ΑΓΙΟΙ = ΧΡΙΣΤΟΣ = ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΝΟΥΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΟΛΩΝ ΥΙΟΣ, ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ; ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΠΟΥ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟ; ΔΙΑΙΡΕΜΕΝΟ;

    ΕΜΕΙΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΜΕ στους ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ !
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΡΦΩΘΕΙΤΕ ! Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ !

    Αν δεν σπάσεις το ΕΓΩ ποτέ δεν θα γίνεις το ΟΛΟΝ… Ελάτε να ντύσουμε την Ελλάδα… με τα χρώματα της Αγιά-Σοφιάς. Ελάτε να στολίσουμε την Ελλάδα με το θείο φως της… Ελάτε να αγαπηθούμε αδέλφια όλοι σε μια γροθιά. Να κάνουμε τα πάντα νέα…. και ειρηνικά… Όπως οι πατέρες μας κάποτε ελπίζανε για τα παιδιά τους.

  29. Αμνός του Διός 11/02/2015 @ 7:43 ΜΜ

    Οπως εχουν αποφανθει αρκετοι ερευνητες το ονομα του Ελληνκυπριου Θεου Αδωνι προερχεται απο το Σημιτικο Adonai που σημαινει Κυριος και μιλαμε προφανως για μια μεταγενεστερη εκδοση του Θεου της Κυπρου Βααλ Μελγκαρτ του συζηγου της Θεας της Κυπρου Ασταρτης που εγινε αρκετα αργοτερα γνωστη ως Αφροδιτη. Βααλ σημαινει Κυριος στα Φοινικικα και προερχεται απο το Βαβυλωνιακο Βαλ-Βηλ-Βηλος που σημαινει Κυριος στα Βαβυλωνιακα. ΑΡΑ συμφωνα με την λογικη της παραφρoσυνης (INSANITY = 666) o Μελγκαρτ ειναι περισσοτερο Ελληνας απο τον Αδωνι καθως ειναι λιγοτερο Εβραιος (οτι να ναι lol).

  30. Αμνός του Διός 11/02/2015 @ 7:56 ΜΜ

    O αναστημενος σωτηρας Αδωνις-Ταμμουζ-Adonai που ειναι ο “κακος”.

    Ξεχασατε και τον El Shaddai του οποιου το ονομα προμηνυει οντως κατι κακο, καθως μετφραζεται ως ο Θεος ο καταστροφεας και θα μπορουσε ας πουμε να εχει σχεση με τον καταστροφεα Shiva η ακομα και με τον καταστροφεα Ατουμ. Με αυτον να τα βαλετε στο κουκλοθεατρο που εχετε στησει για να δεσει το γλυκο που φτιαχνω.

  31. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ 11/02/2015 @ 8:16 ΜΜ

    OTAN ΠΟΥΜΕ ΤΟ,
    ” ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΜ’ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΑΠ’ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,
    ΕΜΕΙΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΜΙΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ”,
    ΤΟΤΕ…… ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΗΛΙΟ Ν’ ΑΝΑΤΕΙΛΕΙ…..
    ΚΑΠΟΙΟΙ….. ΜΕ…ΣΕ….ΜΑΣ…. ΞΕΡΟΥΝ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠ’ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ…..
    ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΤΥΧΕΙ ΠΟΛΛΑ…..
    ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ…

  32. Ανώνυμος 11/02/2015 @ 9:12 ΜΜ

    Μόνο που η ένδοξη σημαία μας κάτω από την οποία θέλεις Ζαχαρία να συνταχθούμε για να δώσουμε τον δίκαιο αγώνα μας εμπεριέχει τον σταυρό της Ορθοδοξίας μας…τουλάχιστον στα δικά μου μαθητικά χρόνια η Επανάσταση του 1821 δεν έγινε μονάχα για το υπέρτατο αγαθό της ελευθερίας αλλά πρωτίστως για την Πίστη μας…

    • Ανώνυμος 11/03/2015 @ 7:49 ΠΜ

      Άντε πάλι!!!! Ο σταυρός της σημαίας μας είναι ο ΙΣΟΣΚΕΛΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, σύμβολο ελληνικότατο απο αρχαιοτάτων χρόνων! Δεν είναι ώρα να ξαναξεκινήσουμε τέτοιες συζητήσεις και αυτές οι τοποθετήσεις είναι εντελώς αντίθετες με το νόημα του αρθρου!
      Δεν σε αγγιξαν καθόλου τα λόγια του Ζαχαρία, δεν τα κατάλαβες ή τον γράφεις στα αντίδια σου, τυφλωμένος απ´ τον φανατισμό σου;

      • Ανώνυμος 11/03/2015 @ 2:34 ΜΜ

        τραγικο να μην ξερεις την ιστορια της σημαιας σου!Διαβαζε να μορφωθεις πρωτα και μετα μιλα

  33. Συμφωνω απολυτα….μπραβο Ζαχαρια!!!!!!!!!!!!!

  34. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ!!! ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ Η ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ. ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ.
    Η ΕΛΛΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΜΕΘΑ ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ.
    ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑ Ο ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΥΠΝΙΣΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ; ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΥΣΙΟ ΟΤΑΝ ΧΑΝΕΤΑΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ Μ@@@@!!!
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΙΑ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΠΟΙΟΣ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΔΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ;
    ΑΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΞΕΚΙΝΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΠΟ ΒΑΘΙΑ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΙΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΣ ΕΝΩΘΕΙ.
    ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ; ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΧΑΣΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ!!!
    ΕΜΦΥΛΙΟ ΕΠΙΔΙΩΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ!!! ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΑΙΡΕΜΕΝΟΥΝ ΘΕΛΟΥΝ!!!!
    ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΕΙΣΤΕ ΑΦΥΠΝΙΣΜΕΝΟΙ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ, Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ!!! ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΦΟΥ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΟΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΕΡΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙTΕ!! ΠΡΟΕΧΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ. ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ

  35. ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΖΑΧΑΡΙΑ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΣΘΕΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΟΝΟΙΑ ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ (ΟΠΩΣ ΚΙ ΑΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ), ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΚΟΥΧΙΩΝ. ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΦΟΡΙΚΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΘΟΥΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ.

    ΙΩ

  36. ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΦΥΤΙΛΙΕΣ ΣΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ Η ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ! ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΙ. ΣΥΝΔΑΥΛΙΖΟΥΝ ΤΗ ΔΙΧΟΝΟΙΑ ΜΕ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΕΝΑ ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΤΣΙΜΠΑΤΕ!!!!

  37. Ανώνυμος 11/03/2015 @ 6:24 ΜΜ

    ποιος ανιστορητος εγραψε τις παπαριές πως ο σταυρος της ελληνικής σημαιας δε συμβολίζει τον σταυρό του χριστιανισμού και της ορθόδοξης πίστης μας;;; θα μας τρελάνατε όλους εδω πέρα ρε παλιομασόνοι;

    • ο ισοσκελής σταυρός είναι σύμβολο του ΔΙΑ και οι φυλές που απάρτισαν τον ελληνισμό εδω και χιλιάδες χρόνια, το είχαν ως σύμβολο, αργότερα ως σημαία. Ψάξε πιο είναι το σύμβολο του Πατέρα δια και σταμάτα να βλέπεις μογγολο παραποιημένες εκδόσεις. Η μήπως νομίζεις οτι ο σταυρός εφευρέθηκε πριν 2000 χρόνια..?
      Απλά τα βρωμερά έθνη μογγολον, για να εξευτελίσουν το σύμβολο του Πατέρα, άρχισαν να κάνουν σταυρώσεις. Όπως έκαναν και οι Ναζι-μογγολοι-Ούννοι με την σβάστικα.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*