Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

16:17 - 18/12/2015

“Κυριε Ημων Ιησου Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό κι ανάξιο δούλο σου”

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

image1) Ο Διάβολος είναι στην Γη πάρα πολύ καιρό πριν τον άνθρωπο

2) Ο Διάβολος ξέρει τον άνθρωπο καλύτερα απ’ότι ο άνθρωπος τον ιδιον τον εαυτό του

3) Ο Διάβολος ξέρεις τις Γραφές και το θέλημα του Θεού πολύ καλύτερα από τον άνθρωπο

4) Ο Διάβολος ορίζει τον υλικό κόσμο μας 100%….είναι το εργαλείο επιρροής του πάνω στον άνθρωπο.

Κάποτε αναρωτήθηκα αν όλα αυτά είναι αλήθεια, πως να τον πολεμήσω Θεέ μου? ο Διάβολος πάντα θα είναι ένα βήμα πιο μπροστά από μένα.

Χρησιμοποιεί τις Γραφές και αλλάζει μικρές φράσεις, άρθρα (Κοράνι, Βουδισμός) για να μας βγάζει από τον δρόμο που μας δίδαξε ο Θεός με παραπλάνηση των εννοιών.
Με έπιασε πανικός κάπως…..χαμένη μάχη είπα….. δεν υπολόγισα όμως μερικούς βασικούς παραμέτρους που ο Πατέρας μας ως Παντογνώστης έχει ήδη σκεφτεί.

Που αν τους καλοσκεφτεις θα δεις ότι είναι πανεύκολο να νικήσεις τον Διάβολο:

1) Ο Διάβολος θα χάσει στο τέλος. Είναι γραμμένο στις Γραφές και ο Θεός δεν λέει ΠΟΤΕ ψέματα στα παιδιά του.
Βέβαια εδώ θέλει λίγο προσοχή γιατί μπορεί μεν να χάσει ο διάβολος αλλά μέχρι τότε μπορεί να έχει χαθεί η ψυχή μου αν δεν προσέξω. Αλλά μου δίνει δύναμη να ξέρω ότι θα χάσει στο τέλος. Παίρνω κουράγιο όταν ξέρω ότι δεν είναι ανίκητος.

2) ο Θεός του έδωσε την δύναμη να ελέγχει τον υλικό κόσμο σαν εργαλείο επιρροής πάνω μας ΑΛΛΑ του στέρησε το δικαίωμα να ξέρει τι έχουμε αποφασίσει στο μυαλό μας τελικά…. μπορεί να μας βάζει ιδέες αλλά για να είναι σίγουρος αν μας επηρέασε θα πρέπει ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ το κακό.
Μέχρι να το κάνουμε το κακό δεν ξέρει ΑΝ θα το κάνουμε ή όχι, ενώ ο Θεός το ξέρει……έχουμε το δικαίωμα ακόμα και στο τελευταίο δευτερόλεπτο πριν κάνουμε το λάθος να μετανοησουμε.

Ξέρεις πόση δύναμη σου δίνει Οταν συνειδητοποιείς ότι ΠΟΤΕ δεν είναι αργά να μετανιώσεις και να ζητήσεις συγγνώμη και βοήθεια?
Ακόμα κι αφού έχεις κάνει το κακό αν μετανοιώσεις σε συγχωρεί, είναι η μεγαλύτερη ευλογία του Πατέρα μας πρως σε εμάς που εξοργίζει τον Διάβολο

3) ο Θεός ΔΕΝ θα μας κρίνει μονο για τις αγαθοεργίες μας και τις προσευχές μας. Η προσευχή είναι εκεί για να σου δίνει δύναμη και η καλές πράξεις στους συνανθρώπους σου για να ταπεινώνεσαι και να δείχνεις εμπράκτως στον εαυτό σου ότι οι άλλοι είναι πολύ πιο σημαντικοί από εσένα.
Αυτά είναι τα «εργαλεία» μας……… ο στόχος και σκοπός σου είναι Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ αδερφέ μου. Εκεί θα κριθούμε ΟΛΟΙ στο τέλος. . . στο ΠΟΣΟ προσπαθήσαμε να ευχαριστήσουμε τον Πατέρα μας κι όχι αν τα καταφέραμε 100%, εκεί σκυλιάζουν και ωρύονται τα 23 Τελώνια όταν συνοδεύεται η ψυχή μας από τον φύλακα άγγελο μας να μας πάει στην αγκαλιά της καλής μας Παναγίας Δέσποινας.
Αν δεις (διαβάσεις) μαρτυρίες ανθρώπων που ήταν νεκροί για καμπόση ώρα και επέστρεψαν στην ζωή, θα δεις ότι τα τελωνια θύμιζαν στον άγγελο κουταμάρες και αμαρτίες της μιας στιγμής καμιά φορά για να κερδίσουν την ψυχή αυτή κι ο αγγελος τους θύμιζε πόσο στάθηκε η ψυχή αυτή δίπλα σε έναν συνάνθρωπο της όταν την είχε ανάγκη…….. ακόμα κι εκεί με την πλάνη προσπαθούν να σε κερδίσουν, δεν έχουν ακράδαντα επιχειρήματα, ούτε πρόκειται να έχουν ποτέ γιατί είναι τόσο τυφλωμένοι από τον εγωισμό τους που δεν βλέπουν μπροστά τους.

γι’αυτο σου λεω……

Την ψυχή σου πάνω από όλα

Αν εσύ κάνεις το καλύτερο που μπορείς για την δική σου την ψυχή, τα λόγια και οι σκέψεις που σε κάνουν να γράψεις οποιοδήποτε άρθρο, θα είναι οι ίδιες οι πράξεις σου. Ξέρω ότι γράφεις την άποψή σου για να βοηθήσεις τους συνανθρώπους σου αλλά να ξέρεις τούτο:

1) Αυτοί που θα δουν τις πράξεις σου και θα παραδειγματιστούν και θα σε μιμηθούν είναι οι ίδιοι που θα διαβάσουν το άρθρο σου και θα «τους μιλησει» στην ψυχή τους.
2) Αυτοί που θα σε χλευάζουν και θα σε αγνοούν το τι κάνεις και πως πράττεις στην ζωή σου είναι οι ίδιοι που θα αγνοήσουν το άρθρο σου και θα σε κοροϊδεύουν για αυτά που γράφεις κι από πάνω.Οι πράξεις είναι τα πιο δυνατά λόγια του ανθρώπου, γι’αυτο κι ο Θεός ήρθε στην Γη και ενσαρκώθηκε, για να μας δείξει ότι αυτά που ζητάει δεν είναι τίποτα σπουδαίο.

Το δυσκολο και σπουδαιοτερο ειναι να πουμε οχι στο σιροπι του διαβολου που μας κραταει σε λιθαργο, αυτο ειναι το πιο δυσκολο απ’ολα, ενω ο διαβολος δεν εχει ενσαρκωθει και δεν ξερει τι δυναμη εχει η ψυχη μας, ΝΟΜΙΖΕΙ κι ειναι σιγουρος μεσα στην μαστουρα του εγωισμου του ότι μπορεί να μας κάνει ό,τι θέλει…….. χτιζει στην αμμο και χαιρεται κιολας ο γελοίος.Ο Θεός να σε ευλογεί φίλε μου γιατί χωρίς εσένα, κάποιος άλλος αδερφός μας θα είχε χαθεί….οι πράξεις σου τον έβαλαν σε σκέψεις και δειλά δειλά έκανε μια απλή προσευχή και ζήτησε την βοήθεια του Πατέρα μας και δεν θα χαθεί τελικά.

“το αρθρο διορθώθηκε και διατυπώθεικε εκ της Κορίνθου από τον αδερφό ΜάκΗ

“Κυριε Ημων Ιησου Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό κι αναξιο δουλο σου”



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Faros
Eίμαι ένας Έλληνας ορθόδοξος και κουζουλός που αρνούμαι ότι μου ταΐζουν τα ΜΜΕ, το σύστημα. Με παρατήρηση σφαιρική αντίληψη παίρνω κάθε απόφαση σε ότι κάνω. Με όραμα την λευτεριά του έθνους και της ανθρωπότητας από τα δεσμά της ΝΠΤ. Πιστεύω ότι όλα με την βοήθεια του θεού και με θέληση γίνονται αρκεί να προβλέψουμε κάθε κακό και με πίστη να διαβάζουμε κάθε εξέλιξη.

Σχόλια Αναγνωστών (58)

  1. Ανώνυμος 12/18/2015 @ 4:32 ΜΜ

    Ο ΔΙΑΚΑΙΟΚΡΙΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ…
    ΕΠΕΙΤΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ… ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΜΑΣ …

    ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΗΘΕΝ ΚΑΛΟ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΕΝΑ ΚΑΚΟ..
    ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΗΘΕΝ ΚΑΚΟ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΕΝΑ ΚΑΛΟ…
    Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΠΛΑΝΗΘΟΥΝ ….
    ΟΜΩΣ Η ΔΙΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΤΕ…ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙΝΗ ΚΡΙΝΕΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΑ

    ΥΓ. ΤΟ ΕΙΠΕ ΕΞΑΛΛΟΥ ΚΑΘΑΡΑ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ
    – ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΣΑΙΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΚΑΤΑΠΙΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΜΗΛΟΝ ΕΝΩ ΔΙΥΛΙΖΕΤΑΙ ΤΟΝ ΚΩΝΩΠΑ –
    ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΛΗΘΙΝΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ Ο ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ …
    ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ…
    ΑΡΠΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΑΣΤΙΓΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΖΩΟΠΑΝΗΓΥΡΗ…
    ΕΝΩ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ ΤΟ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΟ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ…

    ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

    • Ανώνυμος 12/18/2015 @ 5:03 ΜΜ

      ΓΙΑΝΝΗ ΑΠΟ ΚΟΖΑΝΗ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΣΕ ΦΙΛΕ ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ

    • Ο Θεος να μας ελεησει φιλε Γιαννη !
      Οντως η υποκρισια , ο εγωισμος και η αχαριστια (φαρισαισμος) , ειναι ο σιγουρος δρομος του ολεθρου μας .

      ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ,αυτα τα λιγα αλλα συγκλονιστικα που ειπωθηκαν , ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ , ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙ !!

      ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ που μπορει κανεις να πει , ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ , ΦΤΩΧΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ , ΑΝΟΗΣΙΕΣ !!!

      Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ , ΑΣ ΜΑΣ ΛΥΤΡΩΣΕΙ ….Ο Λ Ο Υ Σ …με τις ΠΡΕΣΒΕΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΧΡΑΝΤΟΥ
      ΔΕΣΠΙΝΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΜΑΡΙΑΣ !!!!

  2. Τέτοια άρθρα θέλουμε να διαβάζουμε πιο συχνά εδω μέσα!

  3. Εμμ..
    Αφού τον έχουμε κάνει μεγαλο και χοντρό τον διαβολο

  4. Αυτη ή προσευχή είναι θαυματουργή.Όμως ή ανορθόγραφια σας ,βγάζει μάτι.Άνοιξτε και κανένα λεξικο.

    • Εχουμε κι αλλη Ειρήνη…μεχρι τωρα δεν ειχε ξανασχολιασει.
      Για να μην μπερδευτουμε, εμενα δεν με ενοχλει η ανορθογραφια
      αλλα εκεινο το ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΟ ΔΟΥΛΟ ΣΟΥ..
      Το ΚΑΘ’ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΩΣΗ…..για ποιον το λεει?? Για τον δουλο του??
      Κριτης ειναι η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΑΣ και υπαρχει σ ολο το ανθρωπινο γενος.
      Οσοι δεν εχουν συνειδηση ..δεν ανηκουν στο γενος των ανθρωπων……
      και κατα την αποψη μου και κριση μου, αυτοι ειναι και αμαρτωλοι και αναξιοι και δουλοι.

  5. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ ΑΔΕΛΦΕ…ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ..ΙΧΝ

  6. αντωνης 12/18/2015 @ 5:30 ΜΜ

    Το σωστο ειναι…αιλαιυσων μαι …στα σουαχιλι..αμα γραφεις δημοσια να γραφεις σωστα..με εσας θα ξεχασουμε και αυτα τα λιγα ελληνικα που ξερουμε,

  7. “Χρήστος 12/18/2015 @ 5:31 ΜΜ

    Κύριε, πλένω τὰ χέρια μου μὲ ἀθωότητα καὶ πατῶ τὸν ἱερὸ χῶρο γύρω ἀπὸ τὴν ἁγία σου Τράπεζα. Μέσα στὴ σύναξη τῆς Ἐκκλησίας σὲ δοξολογεῖ ἡ φωνή μου καὶ διηγοῦμαι ὅλα τὰ θαυμάσια ἔργα σου. Κύριε, ἀγάπησα τὴν τάξη καὶ τὴν ὀμορφιὰ τοῦ σπιτιοῦ σου καὶ τὸν τόπο ἐδῶ ποὺ μένει ἡ δόξα σου. Φύλαξέ με, κι ἂς μὴν πάω κι ἐγὼ μαζὶ μὲ τοὺς ἀσεβεῖς, κι ἂς μὴ χαθῆ ἡ ζωή μου μὲ κείνους, ποὺ τὰ χέρια τους εἶναι γεμάτα αἵματα, ἀνομίες καὶ δωροδοκίες. Λυπήσου με καὶ γλύτωσέ με, γιατὶ ἐγὼ πορεύτηκα στὴ ζωή μου μὲ ἀκακία· Κύριε, περπατῶ στὸν ἴσιο δρόμο κι εἶναι χαρὰ (γιὰ μένα) νὰ σὲ ὑμνῶ μέσα στὴ σύναξη τῆς Ἐκκλησίας.

    Ἀδελφοί, συγχωρῆστε με τὸν ἁμαρτωλό.

    Ἐκείνους ποὺ μᾶς μισοῦν κι ἐκείνους ποῦ μᾶς ἀγαποῦν συγχώρησέ τους, Κύριε.

    Θεέ μας, Θεέ μας, ἐσὺ ποὺ ἔστειλες τὸν Κύριό μας Ἰησοῦ Χριστό, τὸν οὐράνιο ἄρτο, ποὺ εἶναι ἡ τροφὴ ὅλου τοῦ κόσμου, γιὰ νὰ εἶναι ὁ σωτήρας καὶ λυτρωτὴς καὶ εὐεργέτης, νὰ μᾶς εὐλογῆ καὶ νὰ μᾶς ἁγιάζη· ἐσὺ εὐλόγησε κι αὐτὴν ἐδῶ τὴν πρόθεση καὶ δέξου την στὸ ὑπερουράνιο θυσιαστήριό σου. Ἔτσι καλὸς ποὺ εἶσαι κι ἀγαπᾶς τοὺς ἀνθρώπους, θυμήσου ἐκείνους ποὺ πρόσφεραν αὐτὰ τὰ δῶρα κι ἐκείνους γιὰ τοὺς ὁποίους τὰ ἔφεραν ἐδῶ, κι ἐμᾶς τοὺς ἱερεῖς φύλαξέ μας ἀπὸ κάθε κρίμα, τώρα ποὺ ἱερουργοῦμε τὰ θεῖα σου μυστήρια. Γιατὶ εἶναι ἁγιασμένο καὶ δοξασμένο τὸ ὁλοτίμητο καὶ μεγαλόπρεπο ὄνομά σου, τοῦ Πατέρα καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, τώρα καὶ πάντα καὶ στοὺς ἀτελεύτητους αἰῶνες. Ἀμήν.

    Τὸν Πατέρα, τὸν Υἱὸ καὶ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα, τὴν ὁμοούσια κι ἀχώριστη Τριάδα.
    Τὶς θύρες! Φυλάγετε καλὰ τὶς θύρες! Ἂς βάλωμε νοῦ κι ἂς προσέξουμε καλά.

    Τὸ Σύμβολον τῆς Πίστεως
    Πιστεύω εἰς ἕνα Θεόν, Πατέρα, παντοκράτορα, ποιητὴν οὐρανοῦ καὶ γῆς, ὁρατῶν τε πάντων καὶ ἀοράτων.

    Καὶ εἰς ἕνα Κύριον Ἰησοῦν Χριστόν, τὸν Υἱὸν τοῦ Θεοῦ τὸν μονογενῆ, τὸν ἐκ τοῦ Πατρὸς γεννηθέντα πρὸ πάντων τῶν αἰώνων. Φῶς ἐκ φωτός, Θεὸν ἀληθινὸν ἐκ Θεοῦ ἀληθινοῦ γεννηθέντα, οὐ ποιηθέντα, ὁμοούσιον τῷ Πατρί, δι᾿ οὗ τὰ πάντα ἐγένετο.

    Τὸν δι᾿ ἡμᾶς τοὺς ἀνθρώπους καὶ διὰ τὴν ἡμετέραν σωτηρίαν κατελθόντα ἐκ τῶν οὐρανῶν καὶ σαρκωθέντα ἐκ Πνεύματος Ἁγίου καὶ Μαρίας τῆς Παρθένου καὶ ἐνανθρωπήσαντα.

    Σταυρωθέντα τε ὑπὲρ ἡμῶν ἐπὶ Ποντίου Πιλάτου καὶ παθόντα καὶ ταφέντα.

    Καὶ ἀναστάντα τῇ τρίτῃ ἡμέρᾳ κατὰ τὰς Γραφάς.

    Καὶ ἀνελθόντα εἰς τοὺς οὐρανοὺς καὶ καθεζόμενον ἐκ δεξιῶν τοῦ Πατρός.

    Καὶ πάλιν ἐρχόμενον μετὰ δόξης κρῖναι ζῶντας καὶ νεκρούς, οὗ τῆς βασιλείας οὐκ ἔσται τέλος.

    Καὶ εἰς τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον, τὸ κύριον, τὸ ζωοποιόν, τὸ ἐκ τοῦ Πατρὸς ἐκπορευόμενον, τὸ σὺν Πατρὶ καὶ Υἱῷ συμπροσκυνούμενον καὶ συνδοξαζόμενον, τὸ λαλῆσαν διὰ τῶν Προφητῶν.

    Εἰς μίαν, ἁγίαν, καθολικὴν καὶ ἀποστολικὴν Ἐκκλησίαν.

    Ὁμολογῶ ἓν βάπτισμα εἰς ἄφεσιν ἁμαρτιῶν.

    Προσδοκῶ ἀνάστασιν νεκρῶν.

    Καὶ ζωὴν τοῦ μέλλοντος αἰῶνος. Ἀμήν.

  8. καποιος 12/18/2015 @ 6:37 ΜΜ

    ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΟΥΛΟΙ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΑΤΕΡΑ….
    ΠΟΙΑ ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΝΩΤΕΡΗ ΠΗΓΗ ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΟΥΣ;;; ΚΑΜΙΑ!!!!
    ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΛΟΝ
    ΜΗ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΕΙΕΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΣΩΣΤΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ, Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ….

  9. Γιώργος 12/18/2015 @ 6:40 ΜΜ

    Η ψυχή μας είναι πεντακάθαρη!!!!
    Ο ΧΡΙΣΤΌΣ δεν μας θέλει δούλους…
    Μας θέλει ΑΔΕΡΦΙΑ!!!!!Ο ΧΡΙΣΤΌΣ είναι αδερφός μας κι Ο ΘΕΟΣ ΠΑΤΈΡΑΣ μας!!!!
    Το δούλος δεν κολλάει στην ΑΓΆΠΗ ΚΑΙ ΚΕΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗ δεν έχει να κάνει με σκοτάδι,κακό,πολέμους,μίσος,εχθρότητα,αρνητικότητα…παρά ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ Καλό ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ Και πάνω απ’όλα ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΒΟΥΛΗΣΗ!!!!!Τους τοίχους και η αρνητικότητα είναι του διαβολου->διαβολην….Οι τοίχοι είναι του άλλου όχι του ΧΡΙΣΤΟΥ!!!!!!ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ και τα περί δούλων ανήκουν σε αυτούς που θέλουν να σκλαβώνουν την ανθρωπότητα παγκόσμια τάξη κ.τ.λ…..Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ….Και είναι παντού ΕΛΕΘΥΕΡΗ!!!!

    • ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΟ.

      ΙΩ

    • Και εγω θα συμφωνησω μαζι σας , γιατι ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΙΔΑΞΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ,
      ΚΑΙ ΕΝΣΑΡΚΩΘΗΣ , ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΖΥΓΟ ΤΟΥ ΠΡΟΠΑΤΟΡΙΚΟΥ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ !
      Ομως.., στην προκειμενη
      η λεξη δουλος …εχει την μεταφορικη εννοια … του πιστευω και υπακουω στις εντολες(ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΟΥΣΙΑΣ) της σωτηριας της ψυχης μας , ακομη και αν δεν τις κατανοουμε πληρως !!
      Και για να γινω πιο σαφης , ..
      Ο ΟΔΗΓΟΣ ενος αγωνιστικου αυτοκινητου ,ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΤΥΦΛΑ ΣΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑΤΟΥ , αμεσως μετα !! Αν δεν το κανει…θα φερει τουμπες και θα σκοτωθουν !!
      Ειναι δουλος του συνοδηγου του ; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ !!!
      Ο αεροπορος , ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΤΥΦΛΑ ΣΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ..ΚΑΙ ΤΟΥ ΖΕΥΓΑΡΙΟΥ ΤΟΥ , την ωρα της εμπλοκης !!
      Εναι σκλαβος , ‘η δουλος του ; και παλι ΟΧΙ !!

      Ο ασθενης , υπακουει στις εντολες του γιατρου του , ειναι δουλος του ;

      ΕΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ …. ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΑΣ ,
      ΝΑ ΠΟΛΕΜΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ,
      ΝΑ ΓΙΑΤΡΕΥΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΩΣΤΙΕΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ !!

      ΖΗΤΑ ΝΑ ΤΟΝ ΥΠΑΚΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ….ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΔΟΥΛΟΙ ΤΟΥ …
      ΑΛΛΑ ΣΥΝΟΔΗΠΟΡΟΣ ΜΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ !!!!!

      ΜΗΝ πεφτουμε στην παγιδα ΤΗΣ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ….ΤΟΥ ‘ΔΟΥΛΟΣ’ !!!!!!!!
      Σας ζητω συγγνωμη !!!

  10. Ανώνυμος 12/18/2015 @ 6:57 ΜΜ

    Ειναι μια προσευχη που επιτυγχανονται τρεις δρασεις.
    Παραδοχη ς —ομολογια πιστης “Κυριε ιησου υιε του θεου”
    μεταμελεια ς “τ ον αμαρτωλο και αναξιο “και
    Επικληση ς για βοηθεια”ελεησον με”.
    Ειναι το πνευματικο οπλο καθε ανθρωπου.!!!!!!!

  11. Αδςλφοι εν χριστω

    Ρε ‘σεις …ελεος ,γιατι να θεωρειται τον εαυτο σας δουλο του θεου?Τι πραμματα ειναι αυτα?
    Δουλος του θεου …υπηκοος=υπακουος δηλαδη στα δωρικα του Βασιλεως ο οποιος ειναι και ελεω θεου…. τρομαρα του..χαχαχχαχ

    που θα παει ρε αυτη η δουλικοτητα?..
    ποιος θεος θελει τα δημιουργηματα του δουλους?

    ποιος πατερας θελει τα παιδια του δουλους?
    -εγω μονο εναν ξερω,,,, τον Κρονο- Ιεχωβα των οβραιων,!!!!

    εσεις που εχετε τον αρχιεπισκοπο χριστοδουλο ψηλα στην εκτιμηση σας για να δουμε το λεει για την δουλικοτητα

    Ο Χριστός ήταν επαναστάτης και αναρχικός» Αρχιεπισκόπου Αθηνών Χριστοδούλου Παρασκευαΐδου (2006).

    σε απλα ελληνικα αφου ο ιησους ηταν αναρχικος δεν θα αποδεχονταν ποτε τον ανθρωπο σαν δουλο…..

    οποτε η φραση που κλεινει το αρθρο ειναι για τα μπαζα…
    «Κυριε Ημων Ιησου Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό κι αναξιο δουλο σου»

    τα παραπονα σας στον συγχωρεμενο αρχιεπισκοπο και οχι σε μενα….αυτος ξερει τα χριστιανικα πολυ πιο καλα απο τον PANDARO αλλα και απο σας….

    το καλο σας το κρατω για το τελος…
    ο Αγιος Ναυπάκτου Μητροπολιτης Ιερόθεος γραφει τα εντελως αντιθετα απο τον χριστοδουλο!!!
    ειναι υπερ της εξουσιας!!!! και αφου υπαρχει αρχων ειναι πολυ φυσικο για τον αγιο να υπαρχει και αρχομενος …αλλα και δουλος να ειναι δεν τρεχει καστανο..

    βγαλτε τα περα μονοι σας και αποφασιστε ποιος αγιος εχει δικιο εγω σηκωνω ψηλα τα χερια..

    ”«ο άνθρωπος δεν δημιουργήθηκε για να είναι άρχοντας ή αρχόμενος, αλλά μετά την πτώση του και την είσοδο των παθών χρειάσθηκε κάποια εξουσία για εξισορρόπηση τής ζωής.!!!!!
    Τελικά η εξουσία είναι μεταπτωτικό φαινόμενο και ένα αναγκαίο κακό όπως οι αρρώστιες και ο θάνατος.!!!

  12. Ανώνυμος 12/18/2015 @ 8:00 ΜΜ

    Αγαπητη ΕΙΡΗΝΗ ο ΘΕος δεν απαιτει να αποκαλουμε τους εαυτους μας δουλους
    Ο ανθρωπος αισθανομαινος την αμαρτωλοτητα και μηδαμηνοτητα του ερχεται σε επιγνωση της πνευματικης του καταστασης και αναφωνει ως
    “αναξιο δουλο” τον εαυτο του.Ο θεος αλλωστε μας υπενθυμιζει”Ου θελω τον θανατο του ανθρωπου αλλα εις επιγνωση αληθειας ελθειν”
    Επισης ας μην ξεχνουμε οτι “ο υψωθεις εαυτον ταπεινωθησεται”κατι που υιοθετησε σαν σταση ο διαβολος και δεν ησυχαζει εως οτου διαβαλει το δημιουργημα του θεου τον ανθρωπο.

  13. ωφελιμοι οι στοχασμοι σου συντεκνε. με ωφελησαν και σε ευχαριστω. ο εγωισμος δυστυχως ειναι και γνωρισμα του ανθρωπου. μοιαζει με λερναια υδρα. κοβεις ενα κεφαλι , φυτρωνουν δυο. μεγαλη μαχη.

  14. Ανώνυμος 12/18/2015 @ 8:09 ΜΜ

    ΑΚΟΜΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΥΜΑΤΙΖΕΙ Η ΣΗΜΑΙΑ

    Πέρα εκεί στα Μεσόγεια της Αττικής, Καλύβια το λένε το χωριό, σταμάτησα σε έναν φούρνο για να πάρω ψωμί. Στο προαύλιο του φούρνου μια γυναίκα και ένας άντρας, με κόντρα τον άνεμο, προσπαθούσαν να δέσουν στο σκοινί μια σημαία. Ο ένας βοήθαγε τον άλλον χωρίς αποτέλεσμα. Τους πλησίασα και τους ρώτησα αν μπορώ να βοηθήσω. Χαμογέλασαν και οι δύο.
    Βούρκωσαν τα μάτια μου από χαρά. Άπλωσα απαλά τα χέρια μου και αφού χάιδεψα τη γαλανόλευκη, με τρεις απαλές κινήσεις έδεσα τη σημαία στο σκοινί. Στάθηκα σε στάση προσοχής και τραβώντας σιγά σιγά το σκοινί η σημαία άρχισε να ανεβαίνει προς τον ουρανό.

    Για μια στιγμή φαντάστηκα ότι βρίσκομαι στον Πενταδάκτυλο της Κύπρου, ύψωμα 126 “Θέση Αετοφωλιά”, έτος 1964. Έχω βρει μια σημαία δεμένη σε μια κουμαριά. Εκεί μπόρεσαν και την έδεσαν για να μην την πάρει ο αέρας. Με προσοχή να μην τη σχίσω, με απαλές κινήσεις, την πήρα και την έδεσα στη μέση μου. Περιέφερα το βλέμμα μου για να βρω το πιο ψηλό δέντρο και αφού διάλεξα ένα λεβεντόκορμο κυπαρίσσι άρχισα να αναρριχιέμαι επάνω του. Φτάνοντας στην κορφή έδεσα τη σημαία.

    Οι Τούρκοι από απέναντι άρχισαν να μου ρίχνουν με σταθερά πυρά. Ως εκ θαύματος η σημαία δεν τρύπαγε γιατί καθώς κυμάτιζε οι σφαίρες γλιστρούσαν. Ένας υπολοχαγός μου έσουρε τα “εξ αμάξης” φοβούμενος για τη ζωή μου. Άρχισα να κατεβαίνω κόβοντας τα κλαριά με ένα μαχαίρι που η λαβή του βρισκόταν πάντα στο χείλος της μπότας μου, τόσο κοντά στον κορμό του δέντρου ούτως ώστε να μην μπορεί να ανέβει κάποιος άλλος και να πάρει τη σημαία. Πάτησα στο χώμα, γύρισα σιγά σιγά προς τον ουρανό το βλέμμα μου. χαιρέτησα τη σημαία και δάκρυσαν τα μάτια μου.

    Πάντα και όπου σ’ αντικρίζω
    με λαχτάρα σταματώ και
    περήφανα δακρύζω
    ταπεινά σε χαιρετώ.

    Στρατιώτης της 31ης μοίρας καταδρομών, μετά τον πόλεμο του 1974, μου είπε ότι είδε τη σημαία να κυματίζει στο σημείο που προανέφερα. Αν άντεξε στον χρόνο των δέκα ετών μπράβο της. Αν κάποιος την αντικατέστησε ο Θεός χρόνια να του δίνει, πάντως μέσα στην ψυχή μου όσα χρόνια κι αν ζήσω ακόμα μέσα μου κυματίζει αυτή η σημαία. Ήταν σημαία αγνή και καθαρή που ποτιζότανε με το γνήσιο αίμα όλων των παιδιών της Κύπρου.

    Αύγουστος 1964
    126 μ. ύψωμα
    Αετοφωλιά 201 Τ. Π.

    Μαχητής 1964

    • Ανώνυμος 12/19/2015 @ 2:11 ΠΜ

      Μαχητή,
      συγκινήθηκα πολύ από την αφήγησή σου και απ’ όσο μπορώ να υπολογίσω είσαι πατέρας μου στην ηλικία. Μακάρι το παράδειγμά σου να διδασκόταν σήμερα στα ελληνόπουλα, θα ήταν πολύ διαφορετική η Πατρίδα μας…
      Έχεις το σεβασμό μου και τη βαθειά εκτίμησή μου,
      Ένας αγωνιών Ορθόδοξος Έλληνας.

  15. Ανώνυμος 12/18/2015 @ 8:23 ΜΜ

    o diabolos einai KTISMA mia tou dineis ki mpam kato peftei

  16. Όλοι είμαστε δούλοι…..όλες οι ψυχές στην Γη εξυπηρετούν τον Κύριο τους………..
    Μας εδωσε ο Επουράνιος Πατέρας μας την ελεύθερη βούληση ΜΟΝΟ για να διαλέξουμε ποιον θα υπηρετούμε….

    Κατα Ματθαίον Ευαγγέλιο κεφ. 6 στίχος 24

    http://www.ag-marina.gr/kaini_dia8iki/KATA_MAT8AION.pdf

  17. Ανώνυμος 12/18/2015 @ 8:30 ΜΜ

    Η λεξη δούλος, επειδή παραπάνω ενόχλησε καποιους, έχει την ίδια ρίζα με την δουλειά. Πολλές φορές με το πέρασμα τον αιώνων κάποιες λέξεις χάνουν την αρχική τους σημασία και φτάνουν να ερμηνεύονται ως κάτι διαφορετικό από την αρχική τους καθαρότητα. Δούλος είναι όποιος δουλεύει ή όποιος είναι στην δούλεψη κάποιου. Αυτή είναι η ερμηνεία που θα μπορούσε να δωθεί χωρίς τις προκαταλήψεις που έχουν δημιουργηθεί λόγω της λέξης δουλεμπόρειο που έχει εξισώσει τον δούλο με τον σκλάβο. Αυτά σε σχέση με την λέξη.
    Πάμε τώρα στην φράση “δούλος του Θεού”. Η φράση αυτή δεν ειπώθηκε από τον Κύριο μας Ιησού Χριστό συνεπώς δεν μπορεί να εκφράζει την σχέση που Αυτός θέλει να έχει μαζί μας. Αντιθέτως είναι φράση ανθρώπινη που εκφράζει την σχέση του ανθρώπου με τον Κύριο μας και αντικατοπτρίζει την αδυναμία μας.
    Με λίγα λόγια ο Ιησούς Χριστός μας αποκάλεσε αδέρφια Του και έτσι μας θέλει, όμως η αδυναμία μας δεν μας επιτρέπει να τον αποκαλόυμε και εμείς έτσι και επειδή ο αδύναμος πρέπει να διαλέξει με ποιόν θα πάει, ο άνθρωπος διαλέγει αν θα είναι δούλος του Θεού ή δούλος της αμαρτίας/πάθους/διαβόλου.

  18. Βλέπω πολλούς που τους ενοχλεί η λέξη “δούλος”
    Καταλαβαίνω το γιατί αλλά θα πρεπει να αναλογιστεί κανεις το εξής

    Όταν ο ιδιος ο Θεός, μέσω του προφήτη του, αποκαλεί τον ίδιον του τον Υιο “δουλο”

    (κατα Ματθαίον Ευαγγέλιο κεφ. 12 στίχος 18
    http://www.ag-marina.gr/kaini_dia8iki/KATA_MAT8AION.pdf )

    γιατί όλοι ξέρουμε πολύ καλά με ποιά έννοια μας αποκαλεί “δούλους” του ο Επουράνιος Πατέρας μας, κάποιοι ταυτίζουν την λέξη αυτή με την λέξη που χαρακτηρίζονταν οι σκλάβοι κάποτε αλλά και σε μερικά μερη της Γης ακόμα και τώρα.

    Πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε ότι όταν με αποκαλεί “δουλο” του ο Πατέρας μου που ξέρω και μου έχει αποδείξει σε καθημερινή βάση, ότι ξεχειλίζει από αγάπη και υπομονή για μένα, ουσιαστικά τον προσβάλλω όσο δεν παίρνει με το να ερμηνεύω την λέξη με μία έννοια που εφαρμόστηκε απο ανθρώπους σε άλλους αδύναμους αδερφούς των και μόνο μίσος και απέχθεια κρύβει πίσω της.

    Δεν με νοιάζει τι θα ειπωθεί για μένα…….απλά καλό θα είναι να αναλογισθούμε κάποια στιγμή πως ερμηνεύουμε μερικά πραγματα απο τις γραφές όταν συμπεριλαμβάνουμε τον Επουράνιο Πατέρα μας στους λογισμούς που κάνουμε για να πούμε κάτι. Αν θέλουμε να λεγόμαστε σωστοί στην κρίση μας και την τεκμηρίωσή μας.

    • Αρβανίτισσα 12/18/2015 @ 9:06 ΜΜ

      Μάκη τους πειράζει να είναι “δούλοι Θεού” ουσιαστικά μιας αφηρημένης και υπερβατικής έννοιας, την ίδια ώρα που είναι δούλοι του χρήματος, των Ροθτσίλντ, της πιστωτικής τους κάρτας, το αυτοκινήτου τους, της γυναίκας τους, της μάνας τους, της γκόμενας που τους τα μασουλάει, του εκπαιδευτικού συστήματος, του δικαστικού συστήματος, του εμπορικού συστήματος ΚΑΙ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΟΤΙ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΗ ΛΕΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ!!!

  19. Ανώνυμος 12/18/2015 @ 9:05 ΜΜ

    ΦΙΛΕ ΜΑΚΗ, ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΜΕ ΠΟΙΟΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΕΙΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ,ΕΙΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ.
    ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΕΠΙΣΗς ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΜΟΝΟ Η ΛΕΞΗ ΔΟΥΛΟΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ

  20. Ανώνυμος 12/18/2015 @ 9:11 ΜΜ

    ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΟς ,ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ

  21. Γιώργος 12/18/2015 @ 9:21 ΜΜ

    Ο ΘΕΟΣ…Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΣ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ!!!!!!!!!Την λέξη δούλος την λέει ο διάβολος Η διαβολην που μπαίνει στον εγκέφαλο σου και σου διαβάλλει το μυαλό την συνείδησή σου!!!!!Άλλη συνείδηση έχεις εσύ κι αλλη άλλοι άνθρωποι…..Πρόσεχε διότι και μεσα στην γραφή έχει και παγίδες και Πρέπει να καταλάβεις ότι τα αρνητικά δεν έχουν σχέση με τον ΧΡΙΣΤΌ!!!!!Ο Θεός δεν αποκαλεσαι τον ΥΙΟΝ ΤΟΥ δούλο αλλά ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ!!!!!ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΌ ΟΧΙ δούλοι..Δεν είναι κανείς δούλος αλλά έτσι σας (μας)έμαθαν σας έβαλαν τοίχους στην ΠΙΣΤΗ ΚΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ κι Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΆΠΗ δεν έχει σχέση με το δούλος….ΞΥΠΝΉΣΤΕ επιτέλους και ΑΛΛΑΞΤΕ ΣΥΝΕΊΔΗΣΗ!!!!!!ΕΛΗΛΥΘΕΝ Η ΩΡΑ ΙΝΑ ΔΟΞΑΣΘΗ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.ΕΛΛΑΣ ΓΑΡ ΜΟΝΗ ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΝΝΕΙ ΦΥΤΟΝ ΟΥΡΑΝΙΟΝ ΚΑΙ ΒΛΑΣΤΗΜΑ ΘΕΙΟΝ ΗΚΡΙΒΩΜΕΝΟΝ ΛΟΓΙΣΜΟΝ ΑΠΟΤΙΚΤΟΥΣΑ ΟΙΚΕΙΟΥΜΕΝΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΝ!!!!!Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΆΡ ΕΓΓΥΣ!!!!!!

  22. αγαπητε φιλε μακη
    να το εδαφιο που μας ειπες να διαβασουμε

    18 Ιδού ο δούλος μου που διάλεξα, ο αγαπητός μου στον οποίο ευαρεστήθηκε η ψυχή μου. Θα θέσω το Πνεύμα μου πάνω του και δίκαιη κρίση στα έθνη θ’ αναγγείλει.

    Ο Ησαιας λοιπον που μας το εγραψε αυτο …κοιτα πως εγινε προφητης…
    Πηγε λοιπον στον ΝΑΟ ΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ ,ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΔΗΛΑΔΗ …μην ξαναγραφουμε πως οι εβραιοι λατρευουν τον κρονο ,ειναι γνωστα αυτα….

    απο τον ορθοδοξο συναξαριστη τα παιρνω αυττα δεν τα βγαζω απο το κεφαλι μου

    ”Ευρισκόμενος στο ιερό είδε τον Κύριο καθήμενο επάνω σε θρόνο υψηλό, ενώ ο ναός ήταν πλημμυρισμένος από υπέρλαμπρο φως της θείας δόξας. Τα εξαπτέρυγα Σεραφίμ, ίσταντο γύρω από το θείο θρόνο προσφωνώντας και αντιφωνώντας το ένα το άλλο, δοξολογώντας τον Θεό και λέγοντας «άγιος, άγιος Κύριος Σαβαώθ, πλήρης πάσα η γη της δόξης Αυτού».

    ειναι δυνατον ο θεος να καθεται σε θρονο και να ισταντο γυρω του ερπετικα πλασματα ,,,τα σεραφιμ?

    για να δουμε τι λενε οι πατερες της εκκλησιας για το θεο….

    ξεκιναω απο τον αγιο μαξιμο τον ομολογητη αυτον τον πνευματικο τιτανα

    προσεξε τι λεει αδελφε και δες αν μιλαει για τον ιδιο θεο με του Ησαια

    ΓΡΑΦΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ο Θεός παραμένει κατὰ τὴν οὐσίαν άγνωστος, ἀμήχανος καὶ παντελῶς ἄβατος!!!!
    Μάξιμος Ὁμολογητής, Περὶ διαφόρων ἀποριῶν τῶν ἁγίων Διονυσίου καὶ Γρηγορίου, PG 91, 1288B.

    ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΕΙΔΕ Ο ΗΣΑΙΑΣ ΕΤΣΙ?

    οτι κινειται ειναι τρεπτο και υποκειται σε αλλοιωση ακομη και ο θεος,,,,εχει αναγκη ο ακινητος θεος απο χερουβιμ και σεραφιμ να τον λιβανιζουν?

  23. Ανύπαρκτος 2Ε 12/18/2015 @ 10:11 ΜΜ

    Κυριε Ημων Ιησου Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό κι ανάξιο δούλο σου… ΔΟΥΛΟΣ. ΔΟΥΛΟΥΣ ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΔΩ ΓΗΙΝΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΤΕΙΤΕ ΠΛΗΡΩΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ “ΔΙΑΣΤΑΣΗ”. ΑΜΗΝ…

  24. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΙ ΤΟΝ PANDARO…!ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΑΣ ΛΕΜΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΆΜΑΡΤΩΛΟΣ΄΄,ΣΤΟ ΝΟΥ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ ΤΟ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ,ΤΟ ΔΟΥΛΟΣ,….ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ…..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ…. ΘΕΛΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ, ΑΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ…ΣΤΗΝ ΓΕΝΕΣΗ,ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΚΕΦ. 1 ΣΤΟΙΧ.26 : <>.ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΣΤΟ ΣΤ. 27 :…< > ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΟΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΞΑΝΑ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΚΑΤ ΟΜΟΙΩΣΗΝ…..ΑΡΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ; ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΤ ΌΜΟΙΩΣΗΝ….ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ….ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ,ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ;;

    • Γιώργος 12/18/2015 @ 11:22 ΜΜ

      Φίλη Χρύσα μπορώ να σου πω κάποια πράγματα.Έχεις email..?Κάνεις δεν είναι αμαρτωλός!!!!!….Το σώμα είναι αυτό που αμαρτανει και καλά διότι έχει επιθυμίες!!!…Η ΨΥΧΗ σου είναι πεντακάθαρη….θα σου κάτι απλό κι αν θες να σου πω κάτι παραπάνω στείλε email….Στην αρχή Ο ΘΕΟΣ είπε ας ΚΑΜΟΜΕΝ ΑΝΘΡΩΠΟ!!!!->ας κάνουμε άνθρωπο έχει βάλει πληθυντικό!!!!!!….

    • Ανύπαρκτος 2Ε 12/18/2015 @ 11:25 ΜΜ

      Ο άνθρωπος όπως και το οποιοδηποτε ον πανω στη γη έχει φτιαχτει μέσα σε εργαστήρια σε θαλάμους. Έγιναν πολλά πειράματα και φτιάχτηκαν διαφόρων ειδών ζωντανών οργανισμών. πολλά από αυτά τα κατέστρεφαν και αυτό γιατί δεν έβγαινε πάντα αυτό που ήθελαν μέχρι να πετύχουν το επιθυμητο αποτέλεσμα. (Στη μυθολογια ο ουρανος σκοτώνει τα παιδια τερατα που έκανε η Γη, μεταφορικά όλο αυτο!!!) Το αποτέλεσμα με βάση τις φυσικες κλιματοσυστατικες συθήκες της γης. Σε άλλους πλανήτες οι συνθήκες μπορεί να επιτρέπουν μονο δημιουργια όντων με αίμα καθαρό οξύ και διαφορετικη συσταση όπως τα aliens στη γνωστη ταινία… Δεν είναι επιστημονικη φαντασια στο ελαχιστο αυτό που σου λέω. Στην πορεία δεν χρειαζονταν αυτούς τους θαλάμους. Προγραμμάτισαν να τους φέρουν τα ίδια τα όντα που είχαν φτιάξει και αυτοί εξαφανίστηκαν παντελώς. Ειτε με θαλαμους που θα γεννιόντουσαν από αυτούς άλλοι θαλάμοι κοινώς τα ΑΥΓΑ είτε απευθείας από τους θαλάμους κοινως ΚΟΙΛΙΑ-ΜΗΤΡΑ και εξαγωγη μέσω γεννήσεως! Χρειαζονταν και ο διαχωρισμος των φύλλων όχι για την ένωση αλλά για των χωρισμό των ψυχών μια και οι ψυχές δεν έχουν φύλλο κάτι το οποίο θέλω ώρα για να το εξηγήσω. Ο κόσμος αυτός ξεκίνησε σαν μια καθαρά συμπατική φυλακή που στην πορεία τα πράγματα ξέφυγαν γιατί κάποιοι καταφεραν να πάρουν την κυριαρχία με τη βοηθεια ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ. Δεν πρόκειται να καταλλάβεις κάτι από αυτά αλλα αν καταλάβεις καλώς…

      • Ανώνυμος 12/19/2015 @ 1:11 ΠΜ

        ΑΝΥΠΑΡΚΤΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΛΙΓΟ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ ΣΟΥ…
        ΕΔΩ ΣΕ ΘΕΛΩ …ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

        • Ανύπαρκτος 2Ε 12/19/2015 @ 3:33 ΜΜ

          πέρα του ότι είναι πολύπλοκο…δε θες να ξερεις… επειδη ξερω και το επιπεδο σου καλυτερα να μεινεις στις βλακειες του λιακοπουλου…

          • Ανώνυμος 12/19/2015 @ 5:31 ΜΜ

            ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ….ΣΤΡΙΒΕΙΝ ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΑΒΩΝΟΣ…
            ΠΟΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ… ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ…

            ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

  25. Καταθέτοντας την προσωπική μου άποψη
    Ο Θεός δεν χρειάζεται ούτε υπηρέτες ούτε εξυπηρέτηση. Με τον όρο «δούλος του Θεού», εννοείται αυτός που οικειοθελώς επωμίζεται ένα φορτίο, αναλαμβάνει έργο μετά από κλίση ή κλήση, προσφέρει υπηρεσία προς τους συνανθρώπους του, θέτοντας τον εαυτό του ταπεινά, στην εξυπηρέτηση του κοινού καλού. Έχει έντονη την αίσθηση αποστολής, νιώθει σαν δούλος, δηλαδή αιχμαλωτισμένος στο έργο που είναι ταγμένος και επιφορτισμένος να κάνει.

    Κατά Μάρκον 10,41-45
    Οι άλλοι δέκα, όταν ήκουσαν αυτά, ήρχισαν να αγανακτούν δια την φιλόδοξον αυτήν συμπεριφοράν του Ιακώβου και του Ιωάννου.
    Ο δε Ιησούς τους εκάλεσε κοντά του και τους είπε• “ξέρετε, ότι αυτοί που προβάλλονται σαν άρχοντες των εθνών, συμπεριφέρονται προς τους λαούς σαν να ήσαν απόλυτοι κύριοι αυτών. Και εκείνοι που κατέχουν ανάμεσα στους ανθρώπους μεγάλα αξιώματα, κάνουν κακήν χρήσιν της εξουσίας των και καταδυναστεύουν αυτούς, σαν να τους έχουν δούλους των.
    Δεν πρέπει όμως τέτοια εγωϊστική τάσις και συμπεριφορά να παρατηρήται ματαξύ σας. Αλλ’ όποιος θέλει να αναδειχθή μέγας μεταξύ σας, πρέπει να γίνη υπηρέτης σας, που να σας εξυπηρετή με αγάπην.
    Και όποιος από σας θέλει να γίνη πρώτος, πρέπει να γίνη δούλος όλων και να συμπεριφέρεται με την ταπεινοφροσύνην και την υπομονήν και υπακοήν του δούλου.
    Διότι και ο υιός του ανθρώπου δεν ήλθε να εξυπηρετηθή από τους ανθρώπους, αλλά να τους εξυπηρετήση και να δώση την ψυχήν αυτού λύτρον και αντάλλαγμα, δια να ελευθερωθούν πολλοί από την ενόχην της αμαρτίας και τον αιώνιον θάνατον”.

    Ως προς τη σχέση Θεού – ανθρώπου το παρακάτω πιστεύω πως είναι χαρακτηριστικό

    Κατά Ματθαίον 12,46-50
    «Κι ενώ αυτός μιλούσε ακόμα προς τα πλήθη, ξάφνου, η μητέρα και οι αδελφοί του στέκονταν έξω, ζητώντας να του μιλήσουν.
    Και κάποιος του είπε: Δες, η μητέρα σου και οι αδελφοί σου στέκονται έξω, ζητώντας να σου μιλήσουν. Κι εκείνος, αποκρινόμενος σ’ αυτόν που του το είπε, απάντησε: Ποια είναι η μητέρα μου και ποιοι είναι οι αδελφοί μου;
    Κι απλώνοντας το χέρι του προς τους μαθητές του, είπε: Δέστε! Η μητέρα μου και οι αδελφοί μου• επειδή, όποιος κάνει το θέλημα του Πατέρα μου, που είναι στους ουρανούς, αυτός είναι σε μένα αδελφός και αδελφή και μητέρα.»

  26. Ανώνυμος 12/19/2015 @ 12:24 ΠΜ

    Αγαπητε Γιωργο γνωριζεις φανταζομαι οτι ο ΘΕος μας ειναι ΤΡιαδικος (-Πατηρ-Υιος και ΑΓιο πνευμα)ΤΡΙαδα ομοουσιος και ΑΧωριστος εξ ου και το “ποιησωμεν ανθρωπο”Μια τριαδα –μια δυναμις.Ομως δεν προξενει εντυπωση οτι ενω για την υπολοιπη δημιουργια (Ουρανο- γη-κλπ)προσταξε ο λογος του θεου και γεννηθητωσαν για τον ανθρωπο ασχοληθηκε ο ιδιος ο θεος .ΤΟν επλασε κατ εικονα το καθ ομοιωσιν το προσπαθει ο ανθρωπος με την ζωη και τον αγωνα του .

    • Γιώργος 12/19/2015 @ 1:03 ΠΜ

      Πρώτον είσαι ανώνυμος…..2ον Πατήρ Υιός και Άγιο πνεύμα λέμε….Είναι ύβρις να έχουμε το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ το οποίο είναι Ο ΘΕΟΣ τελευταίο!!!!!!!!!!!!!Ο άνθρωπος->Ο άνω-θεραπευων…Είναι δισιποστατος!!!!!Όπως εδώ Έτσι και πάνω!!!!!!!Η γέννησης είναι τελείως διαφορετική από αυτή που νομίζεις(εμαθες)…….Ο ΘΕΟΣ ΕΙΠΕ…ΑΣ ΚΑΜΟΜΕΝ ΑΝΘΡΩΠΟ…..Όλα τα άλλα τα έκαναν κάποιοι άλλοι!!!!….Καλή συνέχεια ελπίζω να βρεις την ΑΛΗΘΕΙΑ…ΑΛΗΘΙΝΉ ΖΩΗ!!!!!

  27. Ανώνυμος 12/19/2015 @ 8:33 ΠΜ

    Το συμβολο της ΠΙστης μας λεει:Πιστευω εις εναν Θεο Πατερα παντοκρατορα Ποιητη ουρανου και γης ορατων τε παντων και αορατων.
    Και εις εναν κυριο Ιησου Χριστο τον Υιο του Θεου τον Μονογενη τον εκ του πατρος γεννηθεντα προ παντων των αιωνων.
    Και εις το πνευμα το ΑΓιο το ΚΥριον το ζωοποιο το εκ του πατρος γεννηθεντα προ παντων των αιωνων.ΦΩς εκ φωτος θεον αληθινον εκ θεου αληθινου γεννηθεντα ου ποιηθεντα ομοουσιον τω πατρι δι ου τα παντα εγενοντο.
    Επισης οταν ο Χριστος προσευχη θηκε στον Πατερα του ειπε “Πατερ ημων ο εν τοις ουρανοις γενηθητω το θελημα σου ως εν ουρανω και επι της γης.
    Ανθρωπος:ανω θρωσκω αυτος δηλ.που κοιταζει ψηλα!!!
    Βλεπεις η ελληνικη γλωσσα ειναι σαφης και ακριβης……………ΝΑ εισαι καλα!!!!!

    Οσον αφορα τη λεξη ανθρωπος απο που προερχεται

    • Γιώργος 12/19/2015 @ 5:16 ΜΜ

      Φίλε ανώνυμε στα λέω με ΑΓΑΠΗ…θρησκω=νοω/θρασκειν=αναμιμνησκειν και η ομορριζη
      εν-θρειν=φυλασσω,τηρώ!!!…..Αφού θες ΕΛΛΗΝΙΚΑ θα στο πω στα ΑΡΧΑΙΑ…θρησκεία->θρη-σκιά->《θυω την σκια》….Ο άνθρωπος όπως λες ανω+θρωσκω->ανω+αθρω+ωψ (ωπος)..ΑΛΛΑ….Άνθρωπος είναι εκ των ΑΝΩ+ΘΕΡΑΠΕΥΩΝ!!!!!Άνθρωπος Αν=Αρχική δύναμις Νοος-νόμου,ΘΡΩ=Θέα ροής επί γήινου ΧΩΡΟΥ!!!!Πο=ΠΥΡ σε χωρίον..ΔΥΝΑΜΙΚΆ ΝΟΟΣ ΘΕΩΜΕΝΗ ΝΑ ΡΕΕΙ ΠΥΡ!!!!!ΔΎΝΑΜΙΣ ΝΟΟΣ ΚΑΙ ΘΡΩΠΟΣ=θεραπεία η δύναμις Νοος η οποία θεραπεύει….Δυναμις ΝΟΟΣ Παραγουσα σπερμα=σπέρμα ΑΝΔΡΟΣ..
      Η λέξη ΑΝΘΡΩΠΟΣ την ΕΔΕΙΞΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ….ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ δουλεία-δούλος…Ο ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ->ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΒΟΥΛΗΣΗ->ΑΓΑΠΗ->ΘΕΟΣ….Βλεπεις φιλε ανώνυμε οτι η ΕΛ-ΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ειναι υπερβολικά ΑΛΗΘΙΝΉ ΚΑΙ ΣΑΦΉΣ……Για να μην μιλήσουμε με ΑΡΙΘΜΟΣΟΦΙΑ….Να σαι κι εσύ καλά….

  28. η προσωπικη μου αποψη και την καταθετω εδω ειναι ….οτι η ορθοδοξια ειναι ενα μιγμα εβραισμου και ευτυχως για μας, ελληνικης θεολογιας,,

    με το περασμα των αιωνων η ελληνικη θεολογια υπερισχυσε του εβραισμου,,και ετσι φτασαμε σε αυτο το περιεργο για μια θρησκεια ..να εχει την παλαια διαθηκη που πλεον δεν τις δινει κανενας σημασια…γιατι ειναι για τα μπαζα και να εχει ενσωματωσει μεσα της την ορθοδοξη παραδοση που ουσιαστικα ειναι ενας ελληνικος μεταχριστιανισμος,,

    τα λεω χοντρα χοντρα …μην ρωτατε που τα βρηκες αυτα κλπ…την λογικη βαζω πανω απο ολα αγαπητοι φιλοι,,,
    παντως η ορθοδοξια ειναι ενα ωραιο θεμαγια συζητηση

  29. ΑΛΚΗΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ 12/19/2015 @ 11:03 ΠΜ

    MΠEEEEEEEEEEEEEEEEEE

  30. ….ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΥΠΩΘΗΚΑΝ…!ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΓΑΙΝΕ ΚΑΛΟ ΝΟΗΜΑ…. ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΕΛΕΙΠΕ: <>.ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΣΤΟ ΣΤ. 27 :…..<> τα υπολοιπα ειναι επαναληψη : ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΟΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΞΑΝΑ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΚΑΤ ΟΜΟΙΩΣΗΝ…..ΑΡΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ; ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΤ ΌΜΟΙΩΣΗΝ….ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ…. ΛΟΙΠΟΝ…ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΙ ΤΟΝ Ανύπαρκτο 2Ε ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ….ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ e-mail ΜΟΥ , ΓΙΩΡΓΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Δ/ΝΣΗ ΚΑΤΟΧΙΚΩΝ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΙΣ…

    • Αρβανίτισσα 12/19/2015 @ 9:11 ΜΜ

      Χρύσα και όλοι μην χρησιμοποιείσαι τα σύμβολα < > γιατί είναι κώδικας και χάνονται όσα έχουν ανάμεσα τους.

  31. ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ…ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ….ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΨΩ…..ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ…;;; ΚΑΙ ΕΙΠΕ Ο ΘΕΟΣ:ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΙΚΟΝΑ,ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΟΜΟΙΩΣΗ……ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΣΤΟ ΣΤ. 27 :……ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΙΚΟΝΑ,ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ.ΑΡΣΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΘΗΛΥΚΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ…………… >>

    • Γιώργος 12/19/2015 @ 9:27 ΜΜ

      Μου είπε να στείλεις ένα μήνυμα στα κατοχικά για να μου το στείλουν διότι δεν το θυμούνται….

  32. …ΕΣΒΗΣΑ ΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΡΕ….ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΕΝΟΧΛΗΣΑ…

  33. Ανύπαρκτος 2Ε 12/19/2015 @ 9:55 ΜΜ

    ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ….ΣΤΡΙΒΕΙΝ ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΑΒΩΝΟΣ…
    ΠΟΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ… ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ…

    Δεν μπορω να σου απαντησω αυτο που με ρωτησες και έχω τους λογους μου. Δεν έχει καν νοημα να απαντησω από τη στιγμη που ξερω ότι δεν θα καταλάβεις ποτέ σου. Μπορω όμως να σου πω το εξης και να το θυμάσε αυτό.

    Λοιπόν ας πούμε ότι:
    Φτιάχνουμε ένα ρομπότ το οποίο το προγραμματίζουμε να πιστευει ότι είναι ανθρωπος. Δεν μοιάζει με ανθρωπο όμως, είναι μέταλλο εξωτερικα έχει κάμερες για μάτια είναι βαμμένο κάτασπρο, ας πούμε ότι είναι το asimo της honda. Ας υποθέσουμε ότι βρισκόμαστε στο 2400 μ.χ η τεχνολογία έχει προχωρήσει τόσο πολύ ώστε το ρομπότ μπορεί να μιλάει και να καταλαβαίνει τα πάντα αλλά και να μπορεί να μαθαίνει από μονο του νέες πληροφορίες ειτε διαβάζοντας είτε βλέποντας τηλεόραση είτε μιλώντας με ΄’αλλους ανθρώπους κτλ… Όμως το έχουμε προγραμματίσει να δέχεται και να πιστευει μόνο το ότι είναι ΑΝΘΡΩΠΟΣ! Κάθε προσπάθεια από τον οποιοδήποτε προσπαθεί να του πει την αλήθεια ότι είναι ρομπότ την απορίπτει και γελάει με τους υπόλοιπους θεωρώντας τους βλάκες και χαζούς. Είναι “κλειδωμένο” – προγραμματισμένο, έτσι το έχουμε ρυθμίσει δεν μπορεί να δεχτεί τίποτε άλλο. Ο μόνος τρόπος να καταλάβει ότι είναι ρομπότ είναι κατά την εκκίνηση και φόρτωση του λογισμικού του να αποτύχει λόγω σφάλματος να φορτώσει το συγκεκριμένο προγραμματάκι (π.χ. αποτυχίας hardware σε εσφαλμένο τομεα του HHD) το οποίο έχουμε βάλει και το ρυθμίζει να πιστεύει ότι είναι άνθρωπος και να μην δέχεται ότι είναι ρομπότ. Μόνο όταν λοιπόν “χαθεί” αυτό το προγραμματάκι θα μπορέσει να δει την αλήθεια και να καταλάβει ότι δεν είναι άνθρωπος αλλά ρομπότ. ΑΝΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΡΟΜΠΟΤ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΤΕΛΕΙΑ ΤΟ “ΚΛΕΙΔΩΜΑ”, ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΦΥΛΑΚΙΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΤΛ ΚΤΛ ΚΤΛ στα οποία βαριέμαι να επεκταθώ γιατί ξέρω ότι δεν έχει κανένα νόημα….

    Αν τύχαινε να γνωριζόμαστε… να το πω λαικά… σίγουρα θα πάθαινες την πλάκα της ζωής με αυτά που θα σου έδειχνα…

    • Ανώνυμος 12/19/2015 @ 10:22 ΜΜ

      ΑΚΟΥ ΦΙΛΕ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕ…ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΑΣ …ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΤΡΙΧΕΣ…
      ΑΝ ΚΑΤΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΕΙΣΑΙ [ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΠΛΗΡΩΣ ] …ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ DNA ΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΕΡΙΠΛΟΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟ ΑΠΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ…

      ΚΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ Μ-Η-Δ-ΕΝ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΙΣΤΟΥΣ…ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΙΑ ΥΠΟΤΥΠΩΔΗ ΜΟΡΦΗ ΖΩΗΣ…ΑΠΛΑ ΥΒΡΙΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΖΩΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ… …ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΙΑ ΝΤΟΜΑΤΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ …ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΕΛΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ …ΧΩΜΑ ΝΕΡΟ ΣΠΟΡΟ….

      ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ – ΑΥΤΟΙ – ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ…ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ…ΥΠΕΡ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΥΛΗ…ΓΙΑΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΑΤΙ ΕΚ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ…Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ [ ΝΤΟΜΑΤΑ ] ΣΕ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ…

      Η ΦΥΣΗ ΜΟΝΟΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΔΩΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΙΩΝΗΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ…ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΖΩΗΣ Η ΠΡΩΤΗΣ ΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ – ΑΔΥΝΑΤΗ -…

      ΚΑΙ Η ΚΛΩΝΟΠΟΙΗΣΗ ΖΩΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ [ ΗΔΗ ] ΤΟ ΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ Η ΦΥΣΗ ΕΧΕΙ ΣΤΙΒΑΡΑ ΟΡΙΑ…ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΑΠΤΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ…ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ …ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΣ ΝΑ ΔΕΙΣ …ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ…

      ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

      • Ανύπαρκτος 2Ε 12/20/2015 @ 3:47 ΜΜ

        Θα γελάω μέρες με αυτά που μου έγραψες thanks!!!! xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa!!! Σου εξήγησα δεν περιμένω να καταλάβεις… Δεν γίνεται… Είναι “κλειδωμένο” και το γνωρίζουμε καλά αυτό. Κάποιοι είμαστε διαφορετικοί! Οι υπόλοιποι είστε απλώς ζόμπι τιποτε περισσότερο! Λυπάμαι…

        • Ανώνυμος 12/20/2015 @ 9:19 ΜΜ

          ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΥΠΕΡΜΕΤΡΟ ΕΓΩΙΣΜΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ..Ο ΔΕΗΤΖΗΣ ΚΑΙ ΕΣΥ…
          ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΤΙΠΟΤΕ…
          ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΝΤΟΚΤΟΡΑ ΚΑΙ PHD ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΖΗΤΑΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΜΑΤΑΙΩΣ ΚΑΙ ΑΦΕΛΩΣ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ…

        • Ανώνυμος 12/22/2015 @ 2:30 ΜΜ

          Και που θα παει το ρομποτ οταν αποβιωσει?

  34. ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΙΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΓΑΠΗ ΟΜΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΟΝΙΑ
    ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΙΔΟΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΙΔΟΣ

    ΛΙΓΗ ΜΟΥΣΙΚΟΥΛΑ ΛΟΙΠΟΝ

  35. ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΜΟΝΟΝ,ΟΤΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΟΠΟΥ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΧΩΡΙΣΕΙ Η ΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΤΑΡΙ.
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ,ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΦΥΓΕΙ ΑΠ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗ,ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑ,ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΔΙΟ,ΠΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΩΣ ΚΟΛΑΣΗ.
    ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ,ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΣΩΘΗΝΑΙ!!!ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΦΩΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ,ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΣΤΟΝ ΑΔΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΨΥΧΕΣ ΜΕΤΑΝΝΟΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΩΘΗΣΑΝ!!!
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ,ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΚΡΙΣΗ,ΠΑΛΙ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΟΛΑΣΤΕΙ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ.
    ΤΟΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΑΣΜΑ ΤΟΥ,ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ,ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΙΑΣ!!
    ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΟΜΩΣ ΓΙΘΑΤΙ ΕΙΠΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΟΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΗ.
    ΟΣΟΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ,ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΣΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ,ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ,ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΑΣ ΜΙΛΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ,ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ Η ΨΥΧΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΧΙ ΣΩΤΗΡΙΑ,ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ!!!
    ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ!!
    ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΑΥΤΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ!!!ΞΕΧΑΣΜΕΝΕΣ ΑΠ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΘΕΟΝ.
    ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΕΓΩ ΔΙΑΛΕΞΑ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ,Η ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ,ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΓΜΑ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΟΙΩΣ!!!
    ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ,Η ΨΥΧΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΦΡΑΓΙΣΤΕΙ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΟ,ΧΕΙΡΟΠΟΔΑΡΑ ΔΕΜΕΝΗ!!!
    ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΛΛΑΒΕΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΝΑ ΡΙΦΘΕΙ ΔΕΜΕΝΗ ΧΕΙΡΟΝ-ΠΟΔΑΡΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΟΝ!!!
    ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.
    ΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΑΣ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ,ΤΟ ΑΛΛΟΝ ΝΑ ΦΟΒΑΣΤΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ,ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΝΝΟΕΙ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ,ΑΛΛΑ ΚΑΚΤΙ ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*