Η ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΙΟΝΙΑ, ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΒΟΘΡΑΤΖΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΤΡΩΣΟΥΝ

Καλά τ’ακούσατε. Δεν είναι πλάκα.

Ο πάγος που βλέπατε στους δρόμους με τα πρόσφατα χιόνια, αφού περάσαν πρώτα τα εκχιονιστικά, ”όταν περνούσαν δηλαδή, κατά το απόγευμα στης 5μμ” όλος αυτός ο πάγος λοιπόν, δεν ήταν χιόνι και αλάτι.

Οι δήμοι, τουλάχιστον έτσι συναίβει στην Θεσσαλονίκη φέτος, για έκτακτες περιπτώσεις, κρατάνε απόθεμα αλατιού για τον πάγο. Στις σοβαρές χώρες! Επίσης στις σοβαρές χώρες, αντί αλάτι, πλέον ρίχνουν λεπτό χαλίκι, μεγάλες ποσότητες και επιβάλλουν από Σεπτέμβρη, υποχρεωτικά χειμερινά λάστιχα. Στην Γερμανία π.χ. έτσι κάνουν και αυτό γιατί το αλάτι, καταστρέφει τις λαμαρίνες από τ αυτοκίνητα.

Στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Θεσσαλονίκη, πήραν, τα βοθρατζίδικα ”δεν ξέρω και αποκλείω το ενδεχόμενο να τα καθαρίσαν τελείως, σιγά μην κάτσουν να το κάνουν” και απλά τα γεμίσαν με θαλασσινό, βρωμόνερο του λιμανιού, του Θερμαικού κόλπου” και άρχισαν να το στρώνουν στον δρόμο, το οποίο σαφέστατα έγινε πάγος!

Ε τότε τι το θέλουμε το αλάτι ρε παιδιά;



Θεραπεία της σεξουαλικής ανικανότητας

Το φυτικο σκεύασμα που θεραπεύει τα προβλήματα σεξουαλικής ανικανότητας χωρις καμία παρενέργεια

Το μοναδικό 100% φυτικό σκεύασμα που θεραπεύει το πρόβλημα και δεν το συντηρεί οπως αλλα χημικά γνωστά προιόντα με παρενέργειες

ΤΙΜΗ 29,00

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

 Powered by WebCash


Στην ουσία, οι δρόμοι ήταν: Αρχικά χιόνι, από πάνω πέσαν βρωμόνερα του θερμαικού, τα οποία βρισκόντουσαν μέσα σε βοθρατζίδικο και το οποίο την επόμενη μέρα πάγωσε!

Αλμυρός – Σκατόπαγος!

Συγγνώμη, έπρεπε να το γράψω, δεν κρατιόμουν…

Θα πάθουμε και τίποτα από τα κολοβακτηρίδια στο τέλος.

Υπήρξαν κι άλλα προβλήματα, γιατί ούτε μονώσεις για τα υδραυλικά δεν έχουμε σωστές και ο λόγος που προκλήθηκε το μεγαλύτερο πρόβλημα στην κυκλοφορία για μέρες, ήταν λόγω της γλίστρας, του ”Αλμυρού – Παγοσκατόνερου” όπως επίσης και οι βλάβες στις πόρτες, των λεοφορείων του ΟΑΣΘ.

Λόγω πάγου, χαλάσαν τα συστήματα και δεν υπήρχαν λεοφορεία, φαντάζομαι θα γνωρίζετε την γραφειοκρατία της Ελλάδας για να τα επισκευάσουν, οπότε για πολύ καιρό, τα λεοφορεία μάλλον θα είναι κι άλλο μειωμένα, συν ότι ο ΟΑΣΘ, θα κλείσει αν συνεχίσουμε έτσι σαν χώρα, συν ότι οι υποδομές δεν θα λειτουργούν λόγω της χρεοκοπίας που πλησιάζει και τα υπόλοιπα τα ξέρετε…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *