Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

09:02 - 24/09/2018

Προβάλλουν σε τηλεοπτικό σποτ τη μακεδονική γλώσσα, κουλτούρα και παράδοση

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Καμία αναφορά στην ονομασία Σεβέρνα ή Βόρεια Μακεδονία, όπως ρητά αναφέρεται στη Συμφωνία των Πρεσπών, δεν υπάρχει σε τηλεοπτικό σποτ που παίχτηκε την Κυριακή στην ΠΓΔΜ λίγες ημέρες πριν το δημοψήφισμα για την αποδοχή ή την απόρριψη της συμφωνίας.

Αντιθέτως, προβάλλεται η υιοθέτηση από τα δυο μέρη – Ελλάδα και ΠΓΔΜ – της μακεδονικής γλώσσας, κουλτούρας και παράδοσης.

Και τη στιγμή που ο Ζόραν Ζάεφ εξακολουθεί να εκφράζει την πλήρη ικανοποίησή του για τη σθεναρή στήριξή του από τις ΗΠΑ και τη Γαλλία, ο Γενικός Γραμματέας του ΝΑΤΟ Γενς Στόλτενμπεργκ κάλεσε στη σκοπιανή γλώσσα τους πολίτες της γείτονος να ψηφίσουν τη Συμφωνία των Πρεσπών, καθώς, όπως είπε, αποτελεί για αυτούς ευκαιρία ζωής.
«Οι Πενς και Μακρόν επιβεβαιώνουν»

«Τόσο ο Πενς όσο και ο Μακρόν επιβεβαιώνουν ότι έχουμε ένα κράτος, ‘’μακεδονικό’’ λαό, μια ‘’μακεδονική’’ γλώσσα αναγνωρισμένη από όλο τον κόσμο», ανέφερε, μέσω twitter, ο πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ.

Στη συνέχεια, απηύθυνε κάλεσμα στους πολίτες της γειτονικής χώρας να προσέλθουν στις κάλπες της 30ης Σεπτεμβρίου και να ψηφίσουν «ναι» στο δημοψήφισμα για τη Συμφωνία των Πρεσπών για μία «Ευρωπαϊκή ‘’Μακεδονία’’».

«Το μέλλον της χώρας σας είναι στα χέρια σας. Σας περιμένουμε στο ΝΑΤΟ» τονίζει από την πλευρά του ο κ. Στόλτενμπεργκ.
Ιβάνοφ: Θα απέχω από το δημοψήφισμα

Στο μεταξύ, σταθερός στις απόψεις του εμφανίστηκε ο πρόεδρος της ΠΓΔΜ, Γκιόργκι Ιβάνοφ, ο οποίος γνωστοποίησε στην Κυριακή την απόφασή του να απέχει από το δημοψήφισμα που θα διεξαχθεί στη χώρα, στις 30 Σεπτεμβρίου, σχετικά με την επίλυση του θέματος του ονόματος.

Ο Γκιόργκι Ιβάνοφ, μιλώντας σε εκδήλωση ομογενειακής οργάνωσης στη Νέα Υόρκη επανέλαβε τον ισχυρισμό ότι η Συμφωνία των Πρεσπών είναι «αντισυνταγματική» και επιζήμια για τα εθνικά συμφέροντα της χώρας του.

«Η εντολή που έλαβα από τους πολίτες της χώρας και μάλιστα δύο φορές, είναι να μην επιτρέψω αλλαγή του Συντάγματος, με σκοπό την αλλαγή του συνταγματικού ονόματος και να μην αποδεχτώ ιδέες και προτάσεις που θα απειλήσουν τη μακεδονική εθνική ταυτότητα, την ιδιαιτερότητα του μακεδονικού έθνους, τη μακεδονική γλώσσα και το μακεδονικό μοντέλο συμβίωσης. Θα τηρήσω στο ακέραιο τις υποσχέσεις μου και για τον λόγο αυτό δεν θα προσέλθω να ψηφίσω» ανέφερε ο Γκιόργκι Ιβάνοφ, ο οποίος, τις ημέρες αυτές βρίσκεται στη Ν. Υόρκη για να συμμετάσχει στις εργασίες της 73ης Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ.

tanea.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (15)

  1. Σελευκος ο νεωτατος 09/24/2018 @ 9:59 ΠΜ

    ….λενε οι βαρβαροι οι στεππατσηδες οι απογονοι του Αλαριχου [Αραλιχου] του Ιουστινου και Ιουστινιανου των λησταρχων και λεηλατων της ανατολης για την Μακεδονικη Γλωσσα !!!! Δεν γνωριζουν οι βαρβαροι που ηρθαν στην ΑΡΧΑΙΑ ΗΡΑΚΛΕΙΑ και των ΣΚΟΠΙΩΝ ΤΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ οτι οι ΜΑΚΕΝΔΟΙ [οι πολυ Ψηλοι ] ομιλουσαν ελληνικα ? [κουφαλες της ερημου πνευματικοι κωλομπαραδες παγκοσμιου φημης Ολα τα αλλαζετε αρκει να τα κονοματε και εσεις με την νοοτροπια του γυφτοσκηνητη-λεηλατη] Τωρα ερχεται στην θυμιση μας ο διοικητης της Θεσσαλονικης για ενα φεγγαρι αγνωστου προελευσεως , τοτε , με τους δυο γιους του τον Κυριλλe και τον Μεθοδικο που εφτιαξαν !!!!!!! μια γλωσσα με γραμματα λατινικα , ελληνικα , και αριθμους , για να νομιζουν ολοι τους σαν ζωα που ηταν οτι ειχαν και γραπτο λογο οι πρωην θηρευτες των στεππων και ετσι φτασαμε στους σημερινους απογονους του αλαριχου και των υπολοιπων λησταρχων που κατεσφαξαν κοσμο και κοσμακι να ισχυριζονται οτι ειναι απογονοι ΤΟΥ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΥ !!!!!!!!!!!! [ τελικα τι γινεται και με αυτους τους γυφτους ? θα μας δωσουν πισω την αρχαια Ηρακλεια [μοναστηρι …ακου ρε πουστη μου Μοναστηρι!!!!] και τα Σκοπια που εκτισε ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ που ΕΝΩΣΕ ΤΟΥ΅Σ ΕΛΛΗΝΕΣ ?

  2. Vive la France! 09/24/2018 @ 11:10 ΠΜ

    Μπραβο. Οι δημιουργοι του νεοελληνικου εθνους ηρθαν να διορθωσουν το λαθος τους και να ανοιξουν μια πυλη φωτος μεσα στο νεοελληνικο σκοτος. Καθως δεν γνωριζαν ασφαλως που θα οδηγησει ο “ρομαντικος εθνικισμος” εναν εγωκεντρικο και τομαριστικο λαο που καθεται πανω σε ενα καρμικο ηφαιστιο και που οι κατοικοι του ειναι σαν νυχτεριδες σε κρανιου τοπο μεσα στο κεντρο του οποιου καπου εκει στο κεντρο του σκοτους της αβυσσου υπαρχει ενας νεκρος αρχαιος ναος οπου κανεις δεν μπορει να αναψει ουτε ενα κερακι για γιατι το φως ενοχλει τις νυχτεριδες που ειναι οι “εθνοφυλακες” του θανατου.

    Οι αδελφοι και πατεραδες μας οι Φραγγοι ανελαβαν μαζι με τα αφεντικα μας τους Αμερικανους την προστασια της Κυπρου απο τις Ρωσοτουρκικες (π)ορδες του Γιαχβεδοαλλαχουαχμπαρ και συντομα θα θωρακισουν ολοκληρο τον Ελληνισμο απο τους εχθρους του και δηλαδη κυριως απο τους κατοικους του κρατους απατη που προσπαθει να βιασει και να διαστρεβλωσει την Εννοια προς οφελος της εθνοτομαριστικης ματαιοδοξιας της “ανωτερης φυλης” που ολοι της χρωστανε και αυτη δεν χρωσταει τιποτα ουτε και στους θεους, ουτε και σε ολοκληρο το συμπαν.

    Επι του θεματος να αναφερω τον Μαζη και την αρνηση του να απαντησει στο ερωτημα αν στην Ελλαδα συμφερει το οχι των Σλαβομακεδονων που και αυτος οπως και διαχρονικα ολοι οι νεοελληνες προσπαθει να μεταθεσει την ευθυνη στους “αλλους” και μαλιστα θεωρει οτι η συμφωνια ειναι το προβλημα και οχι η γενικοτερη κατασταση που εφτασε το προβλημα σε αυτο το αδιεξοδο οπου το κρατος και η γλωσσα των Σλαβομακεδονων αναγνωριζεται απο ολοκληρο τον πλανητη και μαλιστα εστιαζει σε ενα μονο γεγονος που συνιστα οτι το προβλημα της συμφωνια ειναι η Μακεδονικη γλωσσα που θα επρεπε συμφωνα με την αποψη του να ονομαστει ΒορειοΜακεδονικη και με αυτο τον τροπο συμφωνει με την συμφωνια ασφαλως σε οτι αφορα το ονοματολογικο, που ειναι ενα προβλημα που πρεπει ασφαλως να λυθει, και οχι ενα προβλημα που δημιουργησε ο Τσιπρας και οι “αλλοι” μεσα σε ενα πλαισιο μαλιστα οπου οι Σλαβοι κατοικοι της περιοχης, προδιοριστηκαν ως Σκλαβινοι Μακεδονες, απο το τοτε θρησκευτικοπολιτικο κατεστημενο των προγονων των σημερινων “νεοελληνων” τον 7ο με τον 8ο αιωνα.

    Συμφωνω με αυτο που λεει και συμφωνω βασικα και με τον Μπαμπινιωτη που προτεινε να ονομαστει η γλωσα Σλαβομακεδονικη και αρα και αυτος οπως και ο Μαζης εμμεσα αναγνωρισαν την πραγματικοτητα και οτι δηλαδη βασικα μιλαμε για μια Μακεδονικη γλωσσα, που γεννηθηκε στην συγκεκρικεμη γεωγραφικη ζωνη και που ολος ο πλανητης βασικα γνωριζει οτι αυτη δεν εχει καμια σχεση με την γλωσσα των αρχαιων Μακεδονων και αυτο μαλιστα περασε ξεκαθαρα και μεσα στην συμφωνια, οπως και το θεμα της πολιτισμικης καταγωγης του Μεγαλου Αλεξανδρου και των αρχαιων Μακεδονων.

    Η γλωσσα τους ειναι ασφαλως ενα παραγωγο του πολυεθνικου Βυζαντιου που γεννησε και το Σλαβικο αλφαβητο, το οποιο μαλιστα ειναι ενα δημιουργημα Ελληνοφωνων μοναχων και αρα περιεχει και την ενεργεια-συνειδηση των αρχαιων, καθως ασφαλως η γλωσσα τους εχει νοηματοδοτηθει απο την γλωσσα των Βυζαντινων και των αρχαιων και αυτο ασφαλως δεν σημαινει οτι οι σημερινοι Σλαβομακεδονες ειναι παιδια ενος “κατωτερου θεου” και οτι κατουρησαν σε πηγαδι λογω των συγκυριων και οτι θα πρεπει να “υποταχθουν” στην ελιτιστικη εθνοκομπλεξικη συνειδηση των “νεοελληνων” που στρεφεται και εαντια στους “ορθοδοξους” τους οπους εχει εκφυλισει (και καλα να τους κανει) και μαλιστα εχει την εντυπωση οτι μπορει να “παραχωρει” κρατος και ιθαγενεια σε γειτονικα κρατη (συμφωνα με τα λεγομενα τους) ειναι μια κωμικοτραγικη κατασταση αρχαιοκαπηλιας, που θα πρεπει ασφαλως να διορθωθει. Vive la France!

  3. Vive la France! 09/24/2018 @ 11:39 ΠΜ

    Μπραβο. Οι δημιουργοι του νεοελληνικου εθνους ηρθαν να διορθωσουν το λαθος τους και να ανοιξουν μια πυλη φωτος μεσα στο νεοελληνικο σκοτος. Καθως δεν γνωριζαν ασφαλως που θα οδηγησει ο “ρομαντικος εθνικισμος” εναν εγωκεντρικο και τομαριστικο λαο που καθεται πανω σε ενα καρμικο ηφαιστιο, και που οι κατοικοι του ειναι σαν νυχτεριδες σε κρανιου τοπο, μεσα στο κεντρο του οποιου καπου εκει στο κεντρο του σκοτους της αβυσσου, υπαρχει ενας νεκρος αρχαιος ναος, οπου κανεις δεν μπορει να αναψει ουτε ενα κερακι γιατι το φως ενοχλει τις νυχτεριδες που ειναι οι “εθνοφυλακες” του θανατου.

    Οι αδελφοι και πατεραδες μας οι Φραγγοι ανελαβαν μαζι με τα αφεντικα μας τους Αμερικανους την προστασια της Κυπρου απο τις Ρωσοτουρκικες (π)ορδες του Γιαχβεδοαλλαχουαχμπαρ και συντομα θα θωρακισουν ολοκληρο τον Ελληνισμο απο τους εχθρους του και δηλαδη κυριως απο τους κατοικους του κρατους απατη, που προσπαθει να βιασει και να διαστρεβλωσει την Εννοια προς οφελος της εθνοτομαριστικης ματαιοδοξιας της “ανωτερης φυλης” που ολοι της χρωστανε και αυτη δεν χρωσταει τιποτα ουτε και στους θεους, ουτε και σε ολοκληρο το συμπαν.

    Επι του θεματος να αναφερω τον Μαζη και την αρνηση του να απαντησει στο ερωτημα αν στην Ελλαδα συμφερει το οχι των Σλαβομακεδονων που και αυτος οπως και διαχρονικα ολοι οι νεοελληνες προσπαθει να μεταθεσει την ευθυνη στους “αλλους” και μαλιστα θεωρει οτι η συμφωνια ειναι το προβλημα, και οχι η γενικοτερη κατασταση που εφτασε το προβλημα σε αυτο το αδιεξοδο, οπου το κρατος και η γλωσσα των Σλαβομακεδονων αναγνωριζεται απο ολοκληρο τον πλανητη και μαλιστα εστιαζει σε ενα μονο γεγονος, που συνιστα οτι το προβλημα της συμφωνιας ειναι η Μακεδονικη γλωσσα, που θα επρεπε συμφωνα με την αποψη του να ονομαστει ΒορειοΜακεδονικη και με αυτο τον τροπο ασφαλως συμφωνει με την συμφωνια σε οτι αφορα το ονοματολογικο, που ειναι ενα προβλημα που πρεπει ασφαλως να λυθει, και οχι ενα προβλημα που δημιουργησε ο Τσιπρας και οι “αλλοι” μεσα σε ενα πλαισιο μαλιστα οπου οι Σλαβοι κατοικοι της περιοχης, προδιοριστηκαν ως Σκλαβινοι Μακεδονες τον 7ο – 8ο αιωνα, απο το τοτε θρησκευτικοπολιτικο κατεστημενο των προγονων των σημερινων “νεοελληνων” .

    Συμφωνω με αυτο που λεει και συμφωνω βασικα και με τον Μπαμπινιωτη που προτεινε να ονομαστει η γλωσσα τους Σλαβομακεδονικη, και αρα και αυτος οπως και ο Μαζης εμμεσα αναγνωρισαν την πραγματικοτητα, και οτι δηλαδη βασικα μιλαμε για μια Μακεδονικη γλωσσα, που γεννηθηκε στην συγκεκρικεμη γεωγραφικη ζωνη και που ολος ο πλανητης βασικα γνωριζει οτι αυτη δεν εχει καμια σχεση με την γλωσσα των αρχαιων Μακεδονων, και αυτο μαλιστα περασε ξεκαθαρα και μεσα στην συμφωνια, οπως και το θεμα της πολιτισμικης καταγωγης του Μεγαλου Αλεξανδρου και των αρχαιων Μακεδονων.

    Η γλωσσα τους ειναι ασφαλως ενα παραγωγο του πολυεθνικου Βυζαντιου, που γεννησε και το Σλαβικο αλφαβητο, το οποιο μαλιστα ειναι ενα δημιουργημα Ελληνοφωνων μοναχων και αρα περιεχει και την ενεργεια-συνειδηση των αρχαιων, καθως ασφαλως η γλωσσα τους εχει νοηματοδοτηθει απο την γλωσσα των Βυζαντινων και των αρχαιων, και αυτο ασφαλως δεν σημαινει οτι οι σημερινοι Σλαβομακεδονες ειναι παιδια ενος “κατωτερου θεου” και οτι κατουρησαν σε πηγαδι λογω των συγκυριων και οτι θα πρεπει να “υποταχθουν” μαλιστα στην ελιτιστικη εθνοκομπλεξικη συνειδηση των “νεοελληνων” που στρεφεται και εαντια στους “ορθοδοξους” τους οπους εχει εκφυλισει (και καλα να τους κανει) και μαλιστα εχει την εντυπωση οτι μπορει να “παραχωρει” κρατος και ιθαγενεια σε γειτονικα κρατη (συμφωνα με τα λεγομενα τους) ειναι μια κωμικοτραγικη κατασταση αρχαιοκαπηλιας, που θα πρεπει ασφαλως να διορθωθει. Vive la France!

  4. Το Χέρι του Κρόνου 09/24/2018 @ 1:07 ΜΜ

    Συμφωνα με τους “προγονους” των καταραμενων νεοναζι ΣλαβοΑλβανοΤουρκοσπορων που που παριστανουν τους Ελληναρες, ο Φιλιππος δεν ηταν Ελληνας, αλλα Βαρβαρος και για αυτο μαλλον ο Βαρβαρος Ασιατης ο γιος του ο Αλεξανρος εκοψε τα αρρωστα κεφαλια των τοτε κομπλεξαρων παιδοφιλων αλαζονομαλακων ναζι και τους κατεκτησε με τα οπλα ασφαλως και δεν ενωσε κανενας Φιλιππος τους Ελληνες. Αυτα ειναι ηλιθιοτητες των νεοελληνοζομπι που τους ειπαν οτι ειναι πολιτσμικοι απογονοι των αρχαιων ελιτιστων παιδοφιλων και αυτοι το πιστεψαν και για αυτο αλλωστε η αθλιοτητα πλεον εχει χασει το νοημα της μπροστα στην καθολικη πραγματικοτητα των νεοελληνοναζιστοζομπι.

    Αντε τωρα να βγαλετε ακρη με τα νεοναζιστικοεθνικιστικα σκατα σας απογονοι των δολοφονων του Αλεξανδρου που εχετε και το θρασος να προσπαθειτε να εμπλεξετε τον Βασιλεα της Ασιας στην αρρωστημενη νεοναζιστικη απατη σας.

    • Ουτε που να γυρισει η γης αναποδα δεν προκειτε να γινεις Μακεδονας, βριζεις και λες αερολογιες,μαλακιες απο το φαντασιοπληκτο μυαλο σου μηπως και τα πιστεψεις.Τραβα πλυσου απλυτο.

  5. Μιλαει το φερεφωνο 09/24/2018 @ 1:15 ΜΜ

    Μπραβο παρε τωρα 0,60 απο τον Σορος, νεοταξιτακι, για την παραποιηση της Ιστοριας, τον μισελληνισμο, και την υποστηριξη σου στους μαιμουδονες. Ουτε γεωγραφικα, ουτε ιστορικα εχουν σχεση οι Σλαυοβουλγαροι με την Μακεδονια, διοτι απλουστατα δεν ηταν Μακεδονια εκει περα. Δαρδανια, Παιονια, Αχριδα λεγοταν η περιοχη, η οποια κατα καιρους ηταν κεντρο του μεσαιωνικου βασιλειου των Βουλγαρων και αργοτερα των Σερβων. Ουδεμια απολυτωσς χεση με Μακεδονια. Η προδοτικη Συμφωνια των Πρεσπων, που υπεγραψαν τα αφεντικα σου, ανοιγει τον ασκο του Αιολου για τον διαμελισμο της Ελλαδας, ακριβως οπως εκανε η Συμφωνια της Ζυριχης για την Κυπρο. Τα αφεντικα σου θα ειναι υπευθυνα για την επομενη εθνικη τραγωδια. Οσο για τα υπολοιπα που λες, μια συμβουλη, κοψε τα σκληρα ναρκωτικα.

  6. Το Χέρι του Κρόνου 09/24/2018 @ 3:44 ΜΜ

    Εσεις θα πρεπει βασικα να κοψετε τα ναρκωτικα και να παψετε να σπερνετε αυτη την αρρωστια και αρκετα εχει ανεχθει την αρρωστια σας το συμπαν ολοκληρο και βαλτε και τον Σορος και τις ψυχωσεις που δινουν υποσταση στην απυθμενη και ασσυλπτη βρωμια και στις θλιβερες ανοησιες στον κ.. σας.

    Δεν υπαρχει και ουτε υπηρξε ποτε κανενα λογικο επιχειρημα επι της ουσιας και απλα βασικα παραλληρειτε μεσα στα πλαισια ενος αρρωστημενου εθνοκομπλεξικου παραλληρηματος. Μονο φωνες, απειλες και λοιπα σκατα που εκφραζουν στο συνολο ολοκληρη την αρρωστημενη εθνοκομπλεξικη συνειδηση σας που εχει ξεπερασει καθε οριο αθλιοτητας και τομαρισμου σε ολα τα επιπεδα.

    Οσο δικαιωμα ειχαν οι νεοελληνες να αυτοπροσδιοριστουν ως τετοιοι αλλο τοσο εχουν αυτοι που μαλιστα ως Μακεδονες τους προσδιορισαν οι Ρωμαιοι προγονοι σας που ξαφνικα εγιναν Ελληνες γιατι τους το ειπαν οι Φραγγοι.

    Ουτε ο Ελληνισμος ασφαλως σας ανηκει, ουτε ο Μεγας Αλεξανδρος ειναι η πουτανα του καθε εθνοκομπλεπξικου χυδαιου και αρρωστημενου λαμογιομαλακα και ουτε και ο ταφος που θα σας χωσουν μεσα δεν σας ανηκει και που εισαστε θλιβερα αρχαιοκαπηλα αρρωστακια, καταρα εχετε απο το Αλεξανδρο και αυτο θα το μαθετε και απο την καλη και απο την αναποδη, καθως η αρρωστια και η βλακεια σας εχει ξεπερασει καθε προγουμενο στην παγκοσμια ιστορια και ειναι ζητημα να εχει υπαρξει πιο χυδαια και πιο τομαριστικη λαμογιοφαρα απο την δικη σας και ακομα ο εφιαλτης σας δεν εχει ξεκινσει και που εισαστε αρρωστακια ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΕ ΣΚΟΤΩΣΕΤΕ οπως με απειλουσατε τοσο καιρο για να μην αφησετε ουτε καν να μιλησει η μνημη του Αλεξανδρου που καλα σας ανηκει χυδαια ανθρωπομορφα μιασματα που εχετε και το θρασος να μιλατε για τον Αλεξανδρο και να θεωρειται οτι ανηκει στα ΣΚΑΤΑ ΣΑΣ και στην δαιμονικη πανουκλα που εχετε σπειρει και που εισαι καραγκιοζακο στα παπαρια του συμπαντος και το 80% που δεν ειναι ουτε το 1% του πλανητη. 😉

  7. Το Χέρι του Κρόνου 09/24/2018 @ 3:56 ΜΜ

    Ασφαλως η συνομωσιολογια εχει γινει το “αλλωθι’ του εθνομαλακα εθνοαλητη που χαιρετε ασφαλως γιατι καποιοι “μαγκες” εδειραν το βουλευτη οπως χαιροντουσαν τα καταραμενα εθνοαλητραρια που με βαρουσαν οι αρχαικαπηλοι αλητες γιατι δεν γουσταραν την ιστορικη αληθεια του Αλεξανδρου και επρεπε να επιβαλουν την εθνικιστικοναζιστικοβρωμια τους και μετα εχετε και προβλημα που σας λενε ναζι.

    Θα χαρει ολοκληρο το συμπαν οταν αυτο απαντησει στην αρρωστια σας και σας θαψει μεσα στην απυθμενη βρωμια σας συμφωνα με την εντολη σας.

    Σε οτι αφορα το θεμα δεν υπαρχει κανενα θεμα για κανεναν σε ολοκληρο τον πλανητη καθως το θεμα ειναι ΓΕΛΟΙΟ και εσεις ακομα περισσοτερο. Εισαστε απλα αρρωστοι και αυτο που χρειαζοσασταν ηταν ενα καλο μαθημα, αλλα πλεον δεν υπαρχει αλλος χρονος για μαθηματα. Θα πληρωσετε για τα ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ σας, ειτε εγω ειμαι ζωντανος ειναι νεκρος και δεν πα να εισαστε και το 80% εφοσων μαλιστα συνεχιζετε το ιδιο βιολι προσπαθωντας να εκβιασετε την μνημη του Αλεξανδρου με τα εθνοσκατα σας.

  8. Το Χέρι του Κρόνου 09/24/2018 @ 5:06 ΜΜ

    Εσεις θα πρεπει βασικα να κοψετε τα σκληρα ναρκωτικα και να παψετε να σπερνετε αυτη την αρρωστια και αρκετα εχει ανεχθει την αρρωστια σας το συμπαν ολοκληρο και βαλτε και τον Σορος και τις ψυχωσεις που δινουν υποσταση στην απυθμενη και ασυλλυπτη βρωμια σας και στις θλιβερες ανοησιες στον κ.. σας.

    Δεν υπαρχει και ουτε υπηρξε ποτε κανενα λογικο επιχειρημα επι της ουσιας και απλα βασικα παραλληρειτε μεσα στα πλαισια ενος αρρωστημενου εθνοκομπλεξικου παραλληρηματος. Μονο φωνες, απειλες και λοιπα σκατα που εκφραζουν στο συνολο ολοκληρη την αρρωστημενη εθνοκομπλεξικη συνειδηση σας, που εχει ξεπερασει καθε οριο αθλιοτητας και τομαρισμου σε ολα τα επιπεδα.

    Οσο δικαιωμα ειχαν οι νεοελληνες να αυτοπροσδιοριστουν ως τετοιοι αλλο τοσο εχουν αυτοι που μαλιστα ως Μακεδονες τους προσδιορισαν οι Ρωμαιοι προγονοι σας που ξαφνικα εγιναν Ελληνες γιατι τους το ειπαν οι Φραγγοι.

    Ουτε ο Ελληνισμος ασφαλως σας ανηκει, ουτε ο Μεγας Αλεξανδρος ειναι η πουτανα του καθε εθνοκομπλεξικου λαμογιομαλακα και ουτε και ο ταφος που θα σας χωσουν μεσα δεν σας ανηκει και που εισαστε θλιβερα αρχαιοκαπηλα αρρωστακια, καταρα εχετε απο το Αλεξανδρο και αυτο θα το μαθετε και απο την καλη και απο την αναποδη, καθως η αρρωστια και η βλακεια σας εχει ξεπερασει καθε προηγουμενο στην παγκοσμια ιστορια και ειναι ζητημα να εχει υπαρξει πιο τομαριστικη λαμογιοφαρα απο την δικη σας και ακομα ο εφιαλτης σας δεν εχει ξεκινησει και που εισαστε αρρωστακια ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΕ ΣΚΟΤΩΣΕΤΕ οπως με απειλουσατε τοσο καιρο για να μην αφησετε ουτε καν να μιλησει η μνημη του Αλεξανδρου που καλα σας ανηκει χυδαια ανθρωπομορια που εχετε και το θρασος να μιλατε για τον Αλεξανδρο και να θεωρειτε οτι ανηκει στα ΣΚΑΤΑ ΣΑΣ και στην δαιμονικη πανουκλα που εχετε σπειρει και που εισαι καραγκιοζακο στα παπαρια του συμπαντος και το 80% που δεν ειναι ουτε το 1% του πλανητη. 😉

    Σε οτι αφορα τις πολιτικες σας αναλυσεις αντε να σας κοιταξει κανενας γιατρος γιατι μονο καποιος πολυ αρρωστος ψυχιατρος θα μπορεσει να βγαλει ακρη με τα σκατα που εχετε μεσα στο κεφαλι σας.

    Η συμφωνια εγινε και τωρα που εγινε οι πατριωταρες οπως ο Μαζης που δεν απαντανε ευθεως αν συμφωνα με τα δεδεομενα συμφερει στην Ελλαδα να μην περασει η συμφωνια και απλα συνεχιζεται το παραλληρημα αναφορικα με μια συμφωνια που επρεπε να γινει με καλυτερους ασφαλως ορους εδω και πολλες δεκαετιες και που δεν εγινε με βασικη ευθυνη της Ελλαδας και των κυβερνησεων της που δεν μπορουσαν να αναλαβουν το πολιτικο κοστος και να βαλουν μυαλο μεσα στα κακοποιημενα απο αυτους κεφαλια σας.

    Και χωρις λοιπον αυτη την συμφωνια τα δεδομενα υπαρχουν και ο Μαζης αυτο που επι της ουσιας ισχυριζετε ειναι οτι σε αυτο μαλιστα το χρονικο σημειο θα μπορουσε να φερει καλυτερη συμφωνια η οτι βασικα επι της ουσιας θα εδινε τα Σκοπια στους Τουρκους για “πατριωτικους λογους” (με εντολη των Ρωσων αραγε?) και μαλιστα λογω της γλωσσας, που θα επρεπε και καλα να ονομαστει ΒορειοΜακεδονικη λες και δεν γνωριζει ολοκληρος ο πλανητης οτι μιλαμε για μια νεα Σλαβικη γλωσσα που δεν εχει καμια σχεση με την αρχαια Μακεδονια και για αυτον μαλιστα τον λογο ο Μαζης επι της ουσιας μας λεγει χωρις να το λεει ασφαλως ευθεως οτι θα εδινε τα Σκοπια στους Τουρκους και αυτοι οι “πατριωταρες” το καταπινουν αμασιτο και μαλιστα θα μας κανουν “μαθηματα”. Ρε αντε να δειτε ολοι μαζι το φασκελο του Αλεξανδρου που ερχεται κατα πανω σας.

    Δηλαδη μιλαμε οτι βασικα ο “πατριωτικος λογος” και συνεπως και ολες οι πολιτικες αναλυσεις που προερχονται απο τον συγκεκριμενο χωρο ειναι λαικισμος και τροφη για τον οχλο.

  9. Το Χέρι του Κρόνου 09/24/2018 @ 5:42 ΜΜ

    Σε οτι αφορα τις “πολιτικες σας αναλυσεις”.

    Η συμφωνια εγινε και τωρα που εγινε οι πατριωταρες οπως ο Μαζης που δεν απαντανε ευθεως αν συμφωνα με τα δεδεομενα συμφερει στην Ελλαδα να μην περασει η συμφωνια και απλα συνεχιζεται το παραλληρημα αναφορικα με μια συμφωνια που επρεπε να γινει με καλυτερους ασφαλως ορους εδω και πολλες δεκαετιες και που δεν εγινε με βασικη ευθυνη της Ελλαδας και των κυβερνησεων της που δεν μπορουσαν να αναλαβουν το πολιτικο κοστος και να βαλουν μυαλο μεσα στα κακοποιημενα απο αυτους κεφαλια σας.

    Και χωρις λοιπον αυτη την συμφωνια τα δεδομενα υπαρχουν και ο Μαζης αυτο που επι της ουσιας ισχυριζετε ειναι οτι σε αυτο μαλιστα το χρονικο σημειο θα μπορουσε να φερει καλυτερη συμφωνια η οτι βασικα επι της ουσιας θα εδινε τα Σκοπια στους Τουρκους για “πατριωτικους λογους” (με εντολη των Ρωσων αραγε?) και μαλιστα λογω της γλωσσας, που θα επρεπε και καλα να ονομαστει ΒορειοΜακεδονικη λες και δεν γνωριζει ολοκληρος ο πλανητης οτι μιλαμε για μια νεα Σλαβικη γλωσσα που δεν εχει καμια σχεση με την αρχαια Μακεδονια και για αυτον μαλιστα τον λογο ο Μαζης επι της ουσιας μας λεγει χωρις να το λεει ασφαλως ευθεως οτι θα εδινε τα Σκοπια στους Τουρκους και αυτοι οι “πατριωταρες” το καταπινουν αμασιτο και μαλιστα θα μας κανουν “μαθηματα”. Ρε αντε να δειτε ολοι μαζι το φασκελο του Αλεξανδρου που ερχεται κατα πανω σας.

    Δηλαδη μιλαμε οτι βασικα ο “πατριωτικος λογος” και συνεπως και ολες οι πολιτικες αναλυσεις που προερχονται απο τον συγκεκριμενο χωρο ειναι λαικισμος και τροφη για τον οχλο.

  10. Το Χέρι του Κρόνου 09/24/2018 @ 5:44 ΜΜ

    Σε οτι αφορα τον διαμελισμο της Ελλαδας αυτο ειναι το λιγοτερο που προβλεπει το εθνικο καρμα που εχετε συλλεξει. Αυτο που σας περιμενει ειναι πολυ χειροτερο και αυτο θα το δειτε.

  11. Το Χέρι του Κρόνου 09/24/2018 @ 5:55 ΜΜ

    Περα απο τις μαλακιες που ειναι αυτο που σας εκφραζει στο συνολο και σε ολα τα επιπεδα το θεμα ετσι οπως εχει εξελιχθει με αυτα τα αρρωστημενα εθνικιστικα συλλαλητηρια που επι της ουσιας εστιαζουν στην αρνηση του διακαιωματος αυτοπροσδιορισμου σας εχουν αφαιρεσει καθε δικαιωμα αυτοπροσδιορισμου και εσεις μπορειτε ασφαλως να συνεχισετε αυτο που γνωριζετε να κανετε πολυ καλα και που ειναι και το μονο πραγμα που γνωριζετε να κανετε βασικα, καθως για εσας η λογικη των πραγματων ειναι θεωρια συνομωσιας.

    Ετσι οπως λοιπον οπως εσεις αρνειστε τωρα το δικαιωμα αυτοπροσδιορισμου και ο Φραγγος μπορει και συμφωνα με τον νομο μαλιστα να σας αρνηθει αυτο το δικαιωμα και να σας εξηγησει οτι οσο εσεις εισαστε Ελληνες γιατι σας το επεβαλαν αυτοι, αλλο τοσο Μακεδονες ειναι και οι Σλαβομακεδονες αν και ειναι προφανες οτι οι Σλαβοακεδονες εχουν μεγαλυτερο δικαιωμα απο εσας να προσδιοριστουν με αυτη την ονομασια, καθως τους την εδωσαν οι προγονοι σας και εσεις πλεον βασικα δεν εχετε το δικαιωμα ουτε για να αναπνεετε τον αερα που αναπενουν οι ανθρωποι με δικη σας μαλιστα ενεγρειακη υπογραφη και θα πρεπει να αποκτασταθει η ιστορικη αληθεια και να σας βαλουν κολλαρα στον λαιμο για να θυμηθειτε τις ριζες σας απο τους αρχαιους αψυχους (και με τον νομο) δουλους, που τους εβαζαν κολλαρα στον λαιμο οι αρχαιοι ελιτιστες παιδοφιλοι που εγραφαν πανω “αμα χαθει να το επιστρεψετε στην ταδε διευθυνηση” και που τους πηδουσαν και αυτους και τα παιδια τους κλπ. Καποτε σε καποια φαση τα ψεματα τελειωνουν και το ψεμα σας θα τελειωσει οριστικα.

  12. Το Χέρι του Κρόνου 09/24/2018 @ 6:16 ΜΜ

    Εφοσων λοιπον απολεσατε συμφωνα και με τον ΝΟΜΟ το δικαιωμα αυτοπροσδιορισμου για να παριστανουν καποιοι τους “αντρακλες” που τα γαμανε ολα κλπ και που τους ανηκει ο Ελληνισμος και ο Μεγας Αλεξανδρος και οι ανατολιτες φιλοσοφοι κλπ θα πρεπει συμφωνα με τον ΝΟΜΟ ασφαλως να θεωρειστε ως ΤΟ ΑΥΤΟ και το θεμα ειναι εξαιρετικα απλο, καθως μαλιστα συνεχιζετε να προσπαθειτε να βιασετε την Λογικη για να συνεχισετε να σπερνετε την βλακεια και την πολωση και χωρις μαλιστα οι “ηγετες” σας να περνουν θεση επι της ουσιας νομιζοντας και αυτοι οτι μπορουν να γαμησουν το συμπαν γιατι την ειδαν “εξυπνακιδες” και πετανε και ενα Σορος κλπ και “καθαρισε” το πνευμα του αλαζονομαλακα μεσα σε ενα πλαισιο μαλιστα οπου και με απαλα μαθηματικα ο Σορος και η παρεα του εχουν υποστει τεραστια οικονομικη ζημια απο τον Τραμπ στον οποιον κανουν ακαταπαυστα πολεμο. Δηλαδη μιλαμε για το τερμα της ηλιθιοτητας και δεν παει παρκατω. Τα συμφεροντα οχι μονο του ΝΑΤΟ αλλα και του Τραμπ μαλιστα εξαρτωνται απο τονν Σορος και βασικα το ΝΑΤΟ πρεπει να δωσει την Βορεια Μακεδονια στην Τουρκια γιατι ετσι αποφασισε ο νεοελληνας που το εγω του ειναι ασφαλως πανω απο το συμπαν καθως μιλαμε για το αυτο που δεν μπορει ασφαλως να προσδιοριστε μεσα στο συμπαν και για αυτο αλλωστε δεν προκειται ποτε να εισελθει στην συνειδηση του σταυρου μεσα στον κυκλο καθως θεωρει οτι το εγω του και σε προεκταση και το εθνικο του εγω ειναι ο κοσμικος αξονας (αυτο προβλεπει αλλωστε η ειδωλολατρικη πανουκλα του Ελληνοκεντρισμου). Περιμενετε λιγο ακομα να δειτε που θα σας οδηγησει η εγωμανιακοαλαζονικη παρακρουση που εχετε σπειρει.

    • Ειναι τοσο εμφανες το μισος σου και ο τροπος που γραφεις παντα ιδιος που οσα ψευδωνυμα και να βαλεις εμεις καταλαβαινουμε οτι εισαι ο ΚΩΔΙΞ και τοσσα αλλα .Ο ιδιος γραφικος χαρακτηρας ενος κακομοιρη μαλακα.Ο περιγελος.

    • ναι ρε φιλε, πιο μαλακας πεθαινεις ελα να σου δωσω 10 ευρω να πας σε κανα κοριτσακι η αγορακι αν θες να ξεδωσεις λιγακι,σε κοβω για τσαχπινη

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*