in

LikeLike ουαουουαου ΤέλειοΤέλειο

Όταν ο χρόνος δεν σβήνει το πάθος για δημιουργία … δια χειρός Βασίλη Σαρημπαλίδη

Στήριξε το εργο του Κατοχικά Νέα

Report

What do you think?

16 points
Upvote Downvote

Written by Γέρος Παράξενος

Περήφανος που γεννήθηκα Έλληνας όσο και αν θέλουν να το ποινικοποιήσουν. Προσπάθω να αφυπνίσω όσους θέλουν να αντιδράσουν, για τους άλλους δεν θα μπορέσω. Από φοιτητής έγγραφα και έψαχνα διάφορα, κάθε άνθρωπος κρίνεται από τις πράξεις του.

Comments

Leave a Reply
  1. Επειδή το θέμα του άρθρου είναι στην ειδικότητα μου όπου ακούτε πολλά κεράσια μην Κρατατε καθόλου καλάθι. Το ότι δεν δίνουν έγκριση τύπου το ελληνικό υπουργείο δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να πάρουν κιόλας. Απλά με τα ψέμματα δέν φτιάχνονται αυτοκίνητο σήμερα. Μάλλον στην Ελλάδα δεν έχουν υπόψη τους ποσό είναι το κόστος της έγκρισης τύπου.

    • Δεν διαφωνώ στο θέμα που αναφέρεσαι, το βίντεο είναι μια ρομαντική αντίληψη των πραγμάτων και αυτό που λείπει σε τούτη χώρα.
      Αλλά θα σου θυμίσω ότι όταν δεν πέφτει σχετικό γρηγορόσημο ή δεν προκύπτει σχετική μίζα τα πράγματα εξελίσσονται διαφορετικά. Όταν ένα όχημα της εν λόγο εταιρίας είχε μηδαμινό κόστος μπροστά στο εκ Γερμανίας ορμώμενο.
      Θες να μιλήσουμε για τη φούσκα χρηματιστηρίου ή τον έμμεσο εξαναγκασμό τότε δες γιατί έκλεισε η NISSAN στο Βόλο, η Μαλκότσης ΑΕ, Κλωστήρια Πεταλούδα, Η Pirelli, κ.τ.λ.
      Γενικά μην είσαι αρνητικός σε όλα, κάπως έτσι το 2CV έγινε το αυτοκίνητο του λαού, το Beetle το αυτοκίνητο του πολέμου και χώρες του τίποτα έγιναν μεγάλες και τρανές.

  2. Θα ξεκινήσω από το τέλος μου αρέσει να είμαι ξεκάθαρος. Δεν είμαι γενικά αρνητικός σε όλα εκτός από την ανθρώπινη βλακεία και τη θρησκεία το κλείνω εδώ, σε ευχαριστώ.
    Το αυτοκινητάκι αυτό το είχε ο κολλητός μου όταν τελειώσαμε το γυμνάσιο και το παίρναμε από τον μπαμπά του για βόλτες και καμάκι. Το αμαξι δεν είχε πέρα από ρόδες μοτέρ και φρένο τίποτε άλλο .θα συμφωνήσω ότι ήταν φτηνό και τίμιο ως εργαλείο.Αλλα. Δεν είχες καμία ασφάλεια σε περίπτωση τρακαρίσματος με ένα άλλο αντίστοιχης τεχνολογίας της εποχής.
    Πάμε στο προκείμενο. Οι εποχές έχουν αλλάξει οι προδιαγραφές ασφαλείας έχουν αλλάξει οι κανόνες δόμησης των αυτοκινήτων έχουν αλλάξει κι φυσικά ο τρόπος παραγωγής. Ένα πονυ με τις σημερινές προδιαγραφές ασφαλείας δεν θα μπορεί να κυκλοφορεί στο δρόμο. Οι άνθρωποι καλά κάνουν και ονειροπολούν αλλά με τα ψέμματα όπως είπα δεν γίνεται αυτοκίνητο. Έχεις υπόψη σου τι προδιαγραφές ασφαλείας χρειάζεται η μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου για περίπτωση σύγκρουσης φωτιάς Πλημμύρας και γενικά ασφαλείας των επιβαινόντων;; Έχεις δει φωτό από σύγχρονο εργοστάσιο κατασκευής μπαταριών. μόνο τα καλούπια για την κάθε μπαταρία είναι κάτι εκατοντάδες χιλιάδες λίρες. Άρα αντιλαμβάνεσαι ότι με ένα εργοστάσιο της εποχής του χρυσού ελληνικού κινηματογράφου.Έναν ιδιοκτήτη και ένα διευθυντή πωλήσεων στην ηλικία του πεθερού μου μεγάλοι άνθρωποι αλλά μυαλά. Δεν τους κατηγορώ την πραγματικότητα σου λέω πως έχει . Η εταιρία που παίρνει εγκρίσεις τύπου κάνει δηλαδή την μελέτη είναι η Ντεκρα η οποία θέλει πολλές χιλιάδες € για να εκπονήσει μια μελέτη τέτοια. Όλα αυτά σου τα λέω διότι είναι στα πλαίσια της δουλειάς μου και όχι αερολογίες του κατσαβιδομαστορα που απλώς ξέρει να αντικαταστήσει εξαρτήματα η μέρη του αυτοκίνητου. Μακάρι να μπορέσουν οι άνθρωποι να κάνουν κάτι και με άλλο μοντέλο όχι απαραίτητα το πονυ και να δούμε ελληνικό αυτοκίνητο στους δρόμους αν και δεν το βλέπω. Πάρε παράδειγμα τον Κορρέ και άλλους που κάνουν προσπάθειες ο Πανόπουλος με το Εξωτικό που ετοιμάζει είναι πιο κοντά στο να το βγάλει αφού έχει πέσει πολύς σχεδιασμός και πολύ χρήμα και χρόνος(και εδώ επιφυλάσσομαι) αυτά

    • Ορθά μιλάς για έγκριση τύπου, ορθά για πεπαλαιωμένο αυτοκίνητο και τακτικές, αλλά. Τα προβλήματα προκύπτουν στην θέληση των εκάστοτε κυβερνήσεων, μπορούσε όλο το δημόσιο να έχει φτηνά αυτοκίνητα εις βάρος μας και όχι εκ Γερμανίας. Καλός ο καπιταλισμός αλλά όχι εις βάρος μόνιμα του πολίτη … Μια χώρα όπου δεν μπορείς να κατοχυρώσεις πατέντα, την στιγμή που όλα ακόμα και στον Ελληνικό Στρατό λειτουργούν χάρη στην δαιμόνια πατέντα μας. Και να ρωτήσω κάτι αφού ο λαός τα έκανε λοιπόν στην ανάπτυξη του σκεπτικού σου λάθος και έμεινε στο ψέμα και την υπόσχεση, γιατί διεθνής εκδηλώσεις – αγώνες όπως Ραλλυ Ακρόπολις, Ραλλυ Χαλκιδικής ή το “κόψιμο” πίστας F1 έγιναν νύχτα την ώρα που θα δημιουργούσαν θέσεις εργασίας και τουρισμό εναλλακτικής οδού ; Η πρώτη επένδυση από Αραβικές Επιχειρήσεις ήταν στο Ελληνικό να σου θυμίσω … Όλα αφορούν μια νοοτροπία να τρώνε οι ολίγοι εις βάρος των πολλών εξ ου και η γραφειοκρατία, τα γρηγορόσημα, η πολυνομία. Στην περίπτωση Αττίλα στην Κύπρο ο Έλληνας στρατιωτικός επιδιόρθωνε άρμα μάχης με οτι ήταν τριγύρω όταν ο πόντικας Τούρκος περίμενε άλλους να βάλλουν το νησί γιατί δεν μπορούσαν να ξεχωρίσουν τον ορίζοντα … Η ίδια σου η χώρα, με τις επιλογές μας βέβαια, βάλλει εναντίον σου την ώρα που εσύ στελεχώνεις την Ferrari, Subaru, την ιατρική ανά τον κόσμο … τα φάρμακα μας εξαγωγή και εμείς γενόσημα ε ; Μην ντρέπεσαι να είσαι Έλληνας ούτε να επιτρέπεις να σου στερούν το όνειρο, την ψυχή και το γενετικό σου κώδικα επιζητούν στάσου όρθιος…

      • Τα βλέπεις που μαζί σου πρέπει να ξεκινάω από το τέλος. Καλημέρα. Εγώ προσωπικά δεν ντρέπομαι καθόλου που είμαι Έλληνας, αλλά όταν με ρωτάνε τους λέω ότι είμαι απογοητευμένος από τους κατοίκους της χώρας . Όπως ακριβώς με βλέπεις και αντιδρώ στα σχόλια μου εδώ το ίδιο ακριβώς λειτουργώ και με αυτά τα τζιμάνια που δουλεύω στα μίτινγκ.
        Και λαβέ υπόψη σου ότι δεν χαμπαριάζω αν είναι ο CEO ~800000-1,5£το χρόνο η οποίος άλλος, γ ιαυτο και δεν είμαι μάνατζερ, και δίνουν τος θέσεις σε Άγγλους. Δεν γλείφω και δεν χαρίζω. Η Ελλάδα και η Αγγλια είναι μαθηματικά θαύματα όσον αφορά την οικονομία.
        Φυσικά αυτοί εδώ ξέρουν πως φτιάχνουν αυτοκίνητα έναντι των δικών μας που δεν ξέρουν ( για να λέμε τα σύκα σύκα).
        Ο άνθρωπος που κάνει τα βίντεο σαν αυτό που παρέθεσες καλώς κάνει την προσπάθεια του( και με κέρδος φυσικά και καλά κάνει αφού ο Τσάμπας απεβίωσε) να αναδείξει κάποιες προσπάθειες που γίνονται από ελληνικά χέρια.
        Αν και ο ίδιος όχι και σχετικός, το παλεύει ( δεν είμαι γενικά αρνητικός ) απλώς αν γνωρίζεις 10 πράγματα για το αυτοκίνητο καταλαβαίνεις ποσό σχετικός είναι από τις ερωτήσεις που κάνει και από τις απαντήσεις που του δίνουν και τις κατεβάζει αμάσητες. Επαναλαμβάνω η προσπάθεια του πολύ καλή Παρότι η γνώση λείπει . Η Ελλάδα ανέκαθεν έτρωγε τα παιδιά της. Άκου λοιπόν πως έχει το πράγμα. Αεροδυναμική στην τζαγκιουαρ εδώ και 15 τουλάχιστον χρόνια . Έλληνας!! Όχι μάνατζερ μάνατζερ Άγγλος. Ανάρτηση ( στήσιμο αυτοκινήτου γενικά γεωμετρία ) στην ίδια εταιρία και όταν λέμε στην ίδια περιλαμβάνει όλη τη σειρά rover ,Έλληνας. Ανάρτηση Mac Laren Έλληνας μηχανολόγος Γερμανός Εργολαβος, ειδικές παραγγελίες Έλληνας σχεδιαστής. Aston Martin παντού Έλληνες από το σχεδιασμό έως τους κινητήρες υπάρχουν Έλληνες στελέχη. Και για να σου λύσω την απορία γιατί έκλεισαν οι ελληνικές εταιρίες αυτοκινήτων στην Ελλάδα ας ο ψητέ ο Ανδρέας ο νεκροθάφτης της αυτοκινητοβιομηχανίας και όχι μόνο.αναφερομαι και στα παραδείγματα που έφερες πιο πάνω για άλλους κλάδους της βιομηχανίας. Και σου λέω λοιπόν το εξής.
        Ελληνικο αυτοκίνητο μπορεί να βγει στην παραγωγή και να πάρει και έγκριση τύπου. Απαιτούνται κεφάλαια επενδυτές δηλαδή οι οποίοι δεν είναι διατεθειμένοι να ρίξουν στην χώρα των απατεώνων τα ωραία τους λεφτάκια για επένδυση την στιγμή που γνωρίζουν οτι η χώρα είναι Κολομβία, και οι νόμοι ψηφίζονται μεταμεσονύχτια και κανείς δεν ξέρει τι ψηφίζει και τι θα ισχύει την άλλη μετά το πρωί !! Άλλο θαύμα αυτό. Με τι φορολογικό καθεστώς ο άλλος θα κάνει επένδυση; Με τα σφυριά και τα αμονια δεν φτιάχνονται αυτοκίνητα σήμερα. Έχεις ιδέα ποσά πρέπει να ρίξεις για να κανείς παραγωγική τη μονάδα του Κοντογουρη. Εκατομμύρια ευρώ. Για να την στελεχώσεις με ανθρώπους με εμπειρία στο αυτοκίνητο, αλλά εκατομμύρια. Δεν μιλάμε για μηχανολόγους των υπουργείων συγκοινωνιών που δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Έχω ίδιαν άποψη πέρα πάσης αμφιβολίας. Μόνο για να παραλαμβάνουν δηλώσεις του νόμου 105 είναι και να σου πουν που να βάλεις υπογραφές. Δεν ξέρουν καν ποσά κιλά βάρος μπορεί να σηκώσει ο κοτσαδόρος
        Έχω τον τρόπο να βγάλω σχεδόν μηδενικούς ρύπους ( εννοώ να είναι τόσο χαμηλοί σε επίπεδο σε πορσε τζιπ Πχ που αν το μετρήσουν στην υπηρεσία διακρίβωσης καυσαερίων θα πρέπει να σου δώσουν χαρτί με στρογγυλή σφραγίδα που σύμφωνα με τις τιμές δεν θα πρέπει να πληρώνεις από ελάχιστα έως καθόλου τέλη κυκλοφορίας ούτε καν πράσινα (άλλη ελληνική εφεύρεση πράσινα τέλη σαν τα πράσινα άλογα ) Δεν υπάρχει πιθανότητα να το πάρεις αυτό το χαρτί.-Αν διαβάζεις αρκετά χρόνια κατοχικά θα ξέρεις ότι παλαιότερα έκραζα την (εφεύρεση )του ζωγράφου με το υδρογόνο, άλλος από εκεί και φυσικά οι άσχετοι με κράζαν από τότε Και ξέρεις κάτι παππού. Αυτά τα γεγονότα με θλίβουν, όπως και με θλίβει το γεγονός της απύθμενης βλακείας και ευκολόπιστιας που δέρνει τον έλληνα . Ο τούρκος μπορεί να μην έβλεπε τον ορίζοντα στην Κύπρο αλλά σήμερα το 50%~των όπλων και οχημάτων του είναι εγχώριας παραγωγής. Πολυτεχνείο και πανεπιστήμια 10 έδρες που πληρώνονται πολλές και ακόμα ελληνικό drone δεν έχουμε. Να χεσω τα τμήματα αεροναυπηγικής και μηχανολογίας μαζί. Μελέτη και κατασκευή για δωρεάν ενέργεια ρεύμα από μαγνήτες , 3000000€ πριν χρόνια. Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και σε αυτοκίνητο απλά για να του δίνει απεριόριστη λειτουργία (φόρτιση Μπαταριών) Την είδες πουθενά;; Ποιος θα σε αφήσει να έχεις δωρεάν ενέργεια. Και να χάσουν τον έλεγχο. Ραντάρ για τα στελθ στα συρτάρια για να μην δυσαρεστήσουμε την Αμερική. Όπλο από τον Σοφιανόπουλος(ΧΡΩΠΕΙ) για τον ελληνικό στρατό πριν χρόνια Φθηνότερο από FN το είδες πουθενά; Ούτε σφαίρες για τον στρατό δεν παράγουμε φίλε μου. Και αυτές τις αγοράζουμε. Τέτοια κατάντια. Αλλά πολιτική άποψη έχουν όλοι !!!!!! Δεν σου φαινεται παράξενο ότι ποτέ δεν έχω σχολιάσει αρνητικά άρθρο σου;;;; Γιατί πρυτανεύει η λογική.- Αν ξεφύγεις πάντως δεν γλυτώνεις. Χαχα

  3. Μου την δίνει το γεγονός ότι αυτή η χώρα σταμάτησε να δίνει ελπίδα, γνώση στα παιδιά της. Πιο πολύ όμως με στεναχωρεί το γεγονός ότι ενώ έχουμε την δυνατότητα για όλα, λίγοι και παρά πληροφοριοδότες φροντίζουν να με παρουσιάζουν ως κουραμπιέδες. Με διπλωματική στην αγροτική οικονομία που λες και το 99 οι Ισπανοί πότιζαν με σταγονίδια. Όταν οι Ισραηλινοί έχουν την καλύτερη διαχείρηση νερού και παραγωγή κηπευτικών αλλά εδώ ξέρεις, επιδότηση. Όταν πήγα δε στην περιοχή μου κατεξοχήν αγροτική και είπα ξέρεις υπάρχει και άλλος τρόπος … η απάντηση ήταν η έξοδος. Όταν δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον αγροτικό τουρισμό ή αρχαιολογικό τουρισμό με δυνατότητα πρακτικής άσκησης και δωρεάν διαμονής μπας και βγούμε από το λήθαργο του ρουσφετιού και της εύκολης κονόμας. Όπως κάποιος φωστήρας εφάρμοσε την λογική διαχωρισμού δαπάνης με γενικό έξοδο στην λογιστική γιατί έτσι βόλευε όταν ουσιαστικά η πληρωμή γίνεται από την ίδια τσέπη. Αλλά όταν ο κρόκος παντρεύτηκε με τα προϊόντα Κορρέ ξαφνικά πήρε την αξία που του άρμοζε. Να χέσω λοιπόν τους τσέο και τους χαρτογιακάδες όταν εκεί έξω υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να κάνουν προκοπή αλλά η μίζα, η ρεμούλα, το βίσμα μας οδηγούν μόνο σε εξάρτηση. Αντίστοιχα η επένδυση μη επανδρωμένων στην Ηγουμενίτσα που ναυάγησε λόγο τον θεμάτων που είπες. Μπορούμε αλλά για βρεθούμε άνθρωποι πρώτα και μετά τα υπόλοιπα περνάνε τα χρόνια και πλέον τρέχουμε μόνοι μας και βγαίνουμε τελευταίοι…

  4. Χαίρομαι που με καταλαβαίνεις τι εννοώ. Γιατί η χώρα έχει και άλλο πρόβλημα. Μιλάμε την ίδια γλώσσα χωρίς να μπορούμε να συνεννοηθούμε .
    Έχουμε όπως είπες την βόλεψη τόσα χρόνια θες με επιδοτήσεις θες με άπατες, και ο αγρότης έγινε χαραμοφάης.Γιαυτο σου λέω το ψάρι βρωμάει πρώτα το κεφάλι μετά το υπόλοιπο.
    Το βίντεο που παρουσίασες θυμίζει ταινία του 60
    Σε φάμπρικα. Και θα σου πω και ένα άλλο γεγονός το οποίο κανείς δεν δίνει βάση. Είπε ο κος διευθυντής με καμάρι το επόμενο μοντέλο του πονυ θα είναι ηλεκτρικό!!!! . Οκ. Και θα θέσω την ερώτηση που θέτω και εδώ, αλλά απάντηση δεν υπάρχει. Όταν τελειώσει ο κύκλος των μπαταριών λιθίου αυτές που θα πάνε ως απόβλητα ;;; Κάπου πρέπει να καταλήξουν. Αυτό καμία κυβέρνηση δεν το λέει. Προτρέπουν τον κόσμο με επιδοτήσεις και ρεκλάμα να πάρουν ηλεκτρικό και την άλλη μέρα αυτοί οι ίδιοι είναι σε διαμαρτυρία για το περιβάλλον. Τους πείθουν να πάρουν υβριδικά. Και η κατάληξη είναι όχι μόνο να μην έχουν επι της ουσίας οικονομία. αλλά να είναι στον ίδιο παρανομαστή με την βενζίνη + το γεγονός ότι μια ζημιά σε ηλεκτρικό η υβριδικό είναι κάτι χιλιάδες ευρώ και + ότι δεν μπορεί ο καθένας να βάλει χέρι. Γι αυτό σου λέω ότι και να κάνουμε το κάνουμε χωρίς μελέτη επίπτωσης! Εν α τελευταίο. Να ξέρεις ότι όλες οι εταιρίες αγοράζουν τα μοντέλα του ανταγωνισμού για να αποκτήσουν γνώση η να δουν ίσως κάποιες καινοτομίες που μπορεί να έχουν τα μοντέλα των ανταγωνιστών. Τι κάνουν λοιπόν;; Παράδειγμα η jaguar αγοράζει ένα i8 BMWτου κουτιού . Το αυτοκίνητο έρχεται στο τμήμα έρευνας και Αφού γίνουν κάποιες δοκιμές στο δρόμο κυριολεκτικά διαλύεται όλο δεν μένει βίδα τα μηχανικά πετάγονται , το σώμα μελετάτε όσων αφορά δομικές αντοχές, η άλλες καινοτομίες που μπορεί να έχει και πετάγεται και αυτό και από εκεί και πέρα μελετώντας τα υπόλοιπα συστήματα αποκτάται γνώση όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση παράδειγμα η την μετάδοση η την φόρτιση. Άρα 100000 πάνε σε 15 μερες στην ανακύκλωση. Υπάρχει περίπτωση πιστεύεις να μπορεί να το κάνει αυτό η ελληνική εταιρία χωρίς κάποια μυρια πίσω της;
    Ελπίζω να σε βοήθησα λίγο να μπεις στα ενδότερα με απλά λόγια και όχι με συνθέτες έννοιες. Άκου τώρα την μεγαλύτερη απάτη που υπάρχει στην μπανανία.
    Έχεις ένα αυτοκίνητο. Πχ BMW 320 το οποίο το έχεις ασφαλισμένο για κλοπή για 20000. Οκ στο κλέβουν το αυτοκίνητο η ασφάλεια φυσικά κάθε χρόνο δεν σου κατεβάζει την υπολειμματική αξία του αυτοκινήτου στο συμβόλαιο για να μην πληρώνεις λιγότερα ασφάλιστρα και όταν πας στο δικαστήριο να αποζημιωθείς αποζημιώνεστε για 15000 που είναι η αξία του αυτοκινήτου την παρούσα στιγμή βάση της τιμής αγοράς των μεταχειρισμένων. Έρχεται λοιπόν ο πρόεδρος του δικαστηρίου και ρωτάει ποσό είναι η αξία και περιχαρής ο δικηγόρος της ασφαλιστικής λέει βάση των περιοδικών και της χρυσής ευκαιρίας κλπ η αξία είναι τόσο. Δηλ η αξία ενός Μτχ την καθορίζουν τα περιοδικά η τα συναφή διαδυκτιακα έντυπα. Όταν εσυ πας να φέρεις ένα 320 από το εξωτερικό τα λαμόγια των ελληνικών τελωνείων σου λένε ότι εμείς βάσει των πινάκων αντικειμενικών αξιών που έχουμε το 320 με αυτά τα αξεσουάρ κοστίζει πχ 15000 ο εκτελωνισμός. Εξαιρετικά αλλά η αξία του αυτοκινήτου στην αγορά Των μτχ είναι μικρότερη από τον εκτελωνισμό!!!! Γιατί λοιπόν το δικαστήριο εμένα μου δίνει τα χρήματα που λέει η αγορά των μτχ και όχι βάσει των πινάκων του τελωνείου που είναι αντικειμενικές και είναι ο αρμόδιος φορέας που ορίζει την αντικειμενική αξία . Νομίζω κατάλαβες γιατί ζέχνει σαν τα κουνάβια η χώρα και γιατί ορισμένοι έχουμε επιλέξει να μένουμε έξω . Ευελπιστώ πάντως ότι εγώ θα φτιάξω το δικό μου αυτοκίνητο περιορισμενης παραγωγής νωρίτερα σίγουρα από την εταιρία, (αν και όλη αυτή η κατάσταση μας πήγε πολύ πίσω ειδικά σε χρήμα και χρόνο ) και θα πάρω και πινακίδες όχι από Ελλάδα βέβαια. Να είσαι καλά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Loading…

0

Dr Ιωαννίδης: ἡ ἀνθρωπότητα πληρώνει τὰ «ἀστρονομικὰ σφάλματα» τῶν εἰδικῶν

ΑΠΟΛΛΩΝ: ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΣΤΙ Ο ΕΜΟΣ ΘΕΟΣ – Η αλήθεια για τους Ολύμπιους και η πίστη τους προς τον ένα Τριαδικό Θεό