Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

17:00 - 02/01/2017

Οι λύκοι και τα ακραία κινήματα.

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Όταν ήμουν παιδί είχα την τύχη και την ατυχία να αλλάξω αρκετές διευθύνσεις κατοικίας.  Η παιδική και εφηβική  μου ηλικία μοιράστηκε ανάμεσα στην πόλη και την επαρχία.

Στην επαρχία έλαβα γνώση ενός αρκετά ενδιαφέροντος φαινομένου.

Οι κτηνοτρόφοι είχανε πρόβλημα με λύκους που τους τρώγανε τα πρόβατα. Οι λύκοι αυτοί όμως δεν ήταν όπως όλοι οι άλλοι. Οι λύκοι αυτοί είχανε “διασωθεί” από οικολογικές οργανώσεις και είχανε μετά από καιρό τοποθετηθεί άγαρμπα στο φυσικό τους περιβάλλον. Οι λύκοι αυτοί λοιπόν που συνήθισαν να είναι δεσποζόμενοι, ξαφνικά βρέθηκαν αδέσποτοι και κάνανε αυτό που ξέρανε καλά. Να στηρίζονται σε ανθρώπους για να επιβιώσουν (δηλαδή τρώγανε τα ζώα των κτηνοτρόφων).

Αυτή είναι περίπου η  ψυχολογία όσων ανθρώπων εναποθέτουν τις ελπίδες τους σε κινήματα τύπου END ή χρυσής αυγής ή ακόμα και ΣΥΡΙΖΑ και Δημοκρατική Αριστερά.

Στην ουσία όπου φιλοζωϊκή οργάνωση βάζουμε το σύστημα εκπαίδευσης του 80 και του 90 και όπου δεσποζόμενους λύκους, τους ανθρώπους που το σύστημα εκπαίδευσης τους έμαθε να μην έχουν κριτική σκέψη και να περιμένουν από κάποιον σωτήρα να τους σώσει.

Όταν αυτοί οι άνθρωποι κατάλαβαν ότι το αφεντικό τους -δηλαδή το κράτος,- καταρρέει, βρέθηκαν αδέσποτοι αλλά και ευνουχισμένοι.

Βρέθηκαν αδέσποτοι χωρίς να γνωρίζουν το εύρος της δύναμης τους και της φύσης τους.

Έτσι λοιπόν αντί να χαρούν την ελευθερία τους, ψάξανε για νέα στηρίγματα. Αντί να αρπάξουν την ευκαιρία που τους δόθηκε να γίνουν ελεύθερα όντα, ενταχθήκανε σε οργανώσεις τύπου END και ΧΑ.

Τα φαινόμενα αυτά είναι στην ουσία απόβλητα του συστήματος εκπαίδευσης, το οποίο για δικούς του λόγους γαλουχεί ανθρώπους λοβοτομημένους.

Το καλό είναι πώς όταν οι αδέσποτοι φίλοι μας θα απογοητευτούν θα ψάξουν για άλλον “πατερούλη” και έτσι η μοίρα αυτών των οργανώσεων είναι να ξεφουσκώνουν και να δίνουν την θέση τους σε άλλες, με αποτέλεσμα να μην κυβερνάει τελικά ποτέ καμία από αυτές.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Foti_Fox
Μια ελεύθερη συνειδητότητα. που προσπαθεί να μην μπαίνει σε κουτάκια και ορισμούς. Αντιτίθεμαι στον κρατισμό και στον κορπορατισμό και σε οτιδήποτε περιορίζει την ανθρώπινη δυνατότητα, την ελευθερία και τον νου. Πιστεύω ότι υπάρχουν δυο τάσεις μέσα στον Ελληνικό πολιτισμό, μια "Βαλκανίστικη" και μια "Ελληνική κοσμοπολίτικη". Είμαι με την δεύτερη τάση και δεν θεωρώ "αδερφούς" μου τους Σέρβους τους Βούλγαρους τους Ρώσους ή τους οποιουσδήποτε, επειδή έχουν κοινή θρησκεία με την πλειοψηφία. Αντιθέτως θεωρώ αδερφό μου όποιον σκέφτεται και νιώθει σαν έλλογο και συναισθηματικό ον.

Σχόλια Αναγνωστών (52)

  1. ΒΑΣΙΛΗΣ 01/02/2017 @ 5:47 ΜΜ

    Nαι τι σχέση έχει όμως η χρυσή αυγή με τα άλλα κόμματα;; Πρώτον το κράτος το ανθελληνικό δεν καταρρέει!! Ποιος σε διαβεβαίωσε για το αντίθετο;;;Δεύτερον διαφορετική η ψυχοσύνθεση ενός λοβοτομημένου πόπολου και ενός που ψηφίζει ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ. Που είναι ίδια η ψυχοσύνθεση όλων αυτών ρε άνθρωπε;;Καλώς ή κακώς είναι πιο δυσκολη όταν εισαι μόνος και διαφορετικά όταν βρίσκεσαι σε ένα σύνολο. Διαφορετικά θα είναι με κυβέρνηση χρυσης αυγής και διαφορετικά με κυβερνήσεις φιλοισλαμικές, ανθελληνικές. Επομένως αν πας μόνος σου θα σε φάνε!! Γιατι όλοι αυτοί γνωρίζουν κάτι που εσύ δεν γνωρίζεις ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ. Για αυτό χρειάζεται η υπογείως υπενθύμιση και στα σχολεία και αλλού της Παραδόσεως. Εμείς είμαστε οι Συμμορίτες άρα πρέπει να τους παίξουμε όχι στα ίσα. Το θέμα είναι η δημιουργία αριστερών φορέων ελεγχομένων από Εθνικιστικούς θύλακες. Στα Εξάρχεια η δημιουργία Αριστερών κινημάτων τέτοιων ώστε να αποτελέσουν τον δούρειο ίππο τπυ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ!!!Καταλαβαίνεις κάποια πράγματα;;

    • Ανώνυμος 01/02/2017 @ 11:18 ΜΜ

      Όταν θα ξυπνήσεις από το λήθαργο και νιώσεις τι είναι η Χρυσή Αυγή θα είναι αργά…. Πολύ αργά…. Κάπως έτσι ξύπνησαν και μερικοί ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ‘’επαναστάτες’’…… κατόπιν εορτής….

  2. για τον φουτσο καβαλα 01/02/2017 @ 8:32 ΜΜ

    δεν μας λες λυσεις…τι ενοεις -αντι να χαρουν την ελευθερια τους…- η οτι ειμαστε αδεσποτοι εφοσον καταρευσε το κρατος…ποιο κρατος??εκεινο το λοβοτομημενο ανθελληνικο κρατος??γιατι πας να μπερδεψεις τον κοσμο οτι οσοι αντιδρασανε βλεποντας την σαπιλα των τελευταιων 40 και χρονων υποστιριξανε κομματα και με προσωπικο κοστος οπως φακελωμα,στιγματισμο,τρομοκρατια κ.α.
    Το αρθρο σου φιλε κατα τη γνωμη μου ειναι τρια πουλακια καθοταν και παιζανε μπιριμπα…καλυνηχτα foti fox καθαροαιμε δημοκρατη που σου θιγεται η ελευθερια με τη χρυση αυγη…χαχαχα..ερε ζημια που τους εχει κανει..

    • Για να σχολιάζεις το άρθρο και μάλιστα επιθετικά μάλλον σου έκανε περισσότερη ζημιά από την υποτιθέμενη ζημιά που έκανε σε εμένα η ΧΑ (η οποία άλλωστε αναφέρθηκε ως παράδειγμα και όχι και ως κάτι το σημαντικό στο οποίο πρέπει να δώσουμε κάποια αξία). Σμουτς <3

      • Περιμένω χωρίς άγχος πλέον 01/02/2017 @ 9:26 ΜΜ

        Η Ελλάδα που λένε όλοι να σώσουμε ,μετά λύπης να πώ ότι εγώ δεν θέλω να την σώσω αλλά να την θάψω.Έχω ελπίδα στον Ιησού Χριστό (είμαι κακός χριστιανός)και σε κανένα άλλον μιας και το 95% των ανθρώπων που ξέρω κοιτούσε πάντα μόνο την πάρτη του και πάντα ζηλιάρηδες.Μόνο ο Χριστός θα σώσει την Ελλάδα ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚ και κανένας άλλος.Δεν λεώ το κατοχικά νέα έχει δώσει πολύ τροφή για σκέψη αλλά επιτρέψτε μου να αμφιβάλλω ως ένα βαθμό για όλους.Σόρυ αλλά έστω και αργά έμαθα να μην είμαι θιασώτης κανενός.
        —Ένας προδωμένος συνάνθρωπος από όλους και από όλα για αυτό και πλέον δεν πιστεύω σε ανθρώπους και στις προθέσεις τους.Αυτό αν είναι σημάδι υγείας ή ασθένειας θα το δείξει ο χρόνος.Ο Τόλκιν είχε δίκιο μεγάλο για το δώρο του Θεού στον άνθρωπο που είναι ο θάνατος .Καλή δύναμη στους ανθρώπους με καλή καρδιά.

        • Σέβομαι την πίστη σου στον Χριστό παρ όλο που δεν την ασπάζομαι (δεν θα κάνω δήλωση πίστης όμως μιας και τα προσωπικά μου δεδομένα προτιμώ να τα προστατεύω), όμως δεν αντιλαμβάνομαι γιατί έχεις τόσον αρνητισμό και σε ενοχλεί ο Ελληνισμός. θα μπορούσες να εισαι χριστιανός και καλοπροαίρετα να θες το καλό του Ελληνισμού. Αν δεν νιώθεις Ελληνας έστω απο καλοσύνη ρε αδερφέ όπως αρμόζει καλοσύνη προς κάθε λαό. Γιατι εύχεσαι την καταστροφή. Αυτό μοιάζει περισσότερο με θεϊστικο σατανισμό παρά με χριστιανισμό.

          • Περιμένω χωρίς άγχος πλέον 01/02/2017 @ 11:02 ΜΜ

            Χριστιανός Ορθόδοξος σωστός κιμπάρης που να μισεί την Ελλάδα δεν υπάρχει.Δεν καταλαβαίνεις τι εννοώ;Οκ λοιπόν οταν λεώ Ελλάδα εσύ βάλε τον κάθε κοιμισμένο κάτοικο-πρόβατο των σιωνιστών -ρόταρυ-λάιονς -μασώνων.Είμαι σε θέση που όταν θα γίνει το κακό θα βγω να υπερσπιστώ την Πατρίδα μου και με πειράζει που γεμίσαμε κομπάρσους και πένητες στην ψυχ΄ή χωρίς ίχνος λεβεντιάς.Το ότι δεν λες που πιστεύεις είναι ύποπτο …ντρέπεσε για κάτι; Το πρόσωπο σου τότε γιατί το κάνεις γνωστό….περιέργα αλλά ξεκάθαρα για μένα …

          • Ανώνυμος 01/02/2017 @ 11:26 ΜΜ

            Εδώ είσαι λάθος! Είτε το θέλεις είτε όχι χριστιανισμός ίσον Ελλάδα και το αντίστροφο. Μάθετε όλοι εσείς οι ‘’μοντέρνοι’’ του τίποτα να σέβεστε τα ιερά και τα οσία του 90% + του λάου της χώρας που κατοικείτε και μετα κάνετε και ‘’υψηλή’’ φιλοσοφία… Αν όμως εξακολουθείτε το ίδιο τροπάριο τότε δε διαφέρετε σε τίποτα από τους μασόνους που χτυπούν τους Έλληνες εκεί που φοβούνται. Στην ορθοδοξία. Τα πολλά και παχιά λόγια καλά είναι για να περνάμε την ώρα μας αμπελοφιλοσοφωντας…

          • Ανωνυμε σεβομαι απολυτα τον φανταστικο σου φιλο. Αλλα καιρος να σεβαστειτε κι εσεις το υπολοιπο 10%. Οτι ειστε περισσοτεροι δεν σας κανει ανώτερους ακομα και απο το ενα ατομο. Βασικα μαθήματα ατομικων δικαιωματων. Σεβομαι πάρα πολυ το δικαιωμα σου να πιστευεις. Σεβασου τωρα κι εσυ το δικαιωμα στην ισηγορία που ανακαλυψαν οι προγονοι μας και μην μου λες το τι θα κρινω ή δεν θα κρινω. Εχω καθε δικαιωμα να γουσταρω ή να μην γουσταρω την ταδε ή την δείνα θρησκεία και να κρίνω τα αρνητικά και τα θετικά της. Συμπεριλαμβανομένης και της δικιας σου. Παρ ολα αυτα στο άρθρο δεν μιλησα για θρησκεια αλλα για κριτική σκέψη γενικότερα (οπότε νομίζω οτι εκτρέπεις την συζήτηση απο την ουσία). Αν εσυ θες να πιστευεις οτι το πιγκουινάκι πήγε στην μεσσοποταμία για να μπει στην κιβωτό ποιος είμαι εγω να σε σταματήσω και γιατι θα πρέπει να με νοιαζει;

          • Ανώνυμος 01/03/2017 @ 12:49 ΠΜ

            Μπα, δε φαίνεται να σέβεσαι και πολύ την πλειοψηφία. Κάποιος που ειρωνεύεται τα ιερά ενός λαού μονό ανόητος και εγωιστής είναι. Αν ήσουν ‘’επαναστάτης’’ θα φρόντιζες να κρίνεις το Ισλάμ που είναι και η μάστιγα των ημερών μας και όχι να ειρωνεύεσαι τους χριστιανούς που σου παρέχουν την ασφάλεια της ειρήνης και της ελεύθερης βούλησης. Γιατί βλακακο αν δεν το έχεις καταλάβει αυτοι σου τα προσφέρουν. Τζάμπα μάγκες είσαστε κάτι μαλακισμένα σαν εσένα …. Με λίγα λόγια σκουπίδια του ανθρώπινου είδους. Τι άλλο θα μπορούσε να είναι άλλωστε κάποιος που πιστεύει ότι προέρχεται από τον πίθηκο ! Οσο για το 10% που εκπροσωπείς μάλλον το παρα αφήσαμε λάσκα και διάλυσε τη χωρα μας. Φέτος είναι η χρονιά της αντεπίθεσης των ελλήνων γιατί είναι σίγουρο ότι θα σκάσει επίσημα η χωρα… Τότε θα βγουν όλοι στους δρόμους θέλουν δε θέλουν και να δεις τη τύχη θα έχει το νεοταξίτικο 10% του κωλου που αντιπροσωπεύεις… Άντε γιατί πολλά μας τα είπατε μαλακισμένα του τίποτα. Και πολύ ασχολήθηκα μαζί σου..

          • Φιλε δεν με ενδιαφέρει σε ποιο παραμύθι πιστεύεις αλλά όταν το παραμύθι αυτό παει κόντρα στην κοινή λογική ναι θα το κρινω. Δεν με αφορα αν το πιστεύει ένας ή χίλιοι ή ολος ο πλανήτης. Για το Ισλαμ δεν με ξερεις αν το εχω κρινει ή όχι. Δεν σχολίασε κάποιος μουσουλμάνος να απαντήσω. Το γεγονός πάντως ότι θέλεις να ασκήσεις βία σε όποιον έχει αντίθετη άποψη δείχνει ότι δεν μπορείς να υπερασπιστείς τον φανταστικό σου φίλο με επιχειρήματα και ως εκ τούτου με επιβεβαιώνεις. Δεν διαφέρεις και πολύ απο εναν σαουδάραβα στην βαθύτερη νοοτροπία που μπορεί να ασκήσει βία αν του θιξουν λεκτικά την ιδεοληψία.

          • Ανώνυμος 01/03/2017 @ 1:39 ΠΜ

            Κοιμήσου και παρήγγειλα μπουλη… σε λίγο που θα αρχίσουν οι αποκεφαλισμοί θα δεις ποιοι είναι οι χριστιανοί, ποιοι είναι οι λεβέντες, ποιοι είναι Έλληνες , και ποσό μακριά είναι τα παντελονάκια που φοράς…. Θα καταλάβεις ποιοι είναι αυτοι που ασκούν βία και ποιοι είναι αυτοι που σου επιτρέπουν να μιλάς με τέτοια ανέδυα και μηδενισμό. Επιμένω , αν μπορείς και μιλάς ελεύθερα και έχεις ένα μίνιμουμ ασφάλειας ακόμη είναι γιατί σου το παρέχουν οι χριστιανοί.

          • Καταλαβαίνω ότι είσαι απαίδευτος και μπερδεύεις την δυση του διαφωτισμου της οποίας τα καλά απολαμβάνεις (διαφωτισμός εκ της αμφισβήτησης της θρησκείας) με τον χριστιανισμό ο οποίος πολέμησε τον διαφωτισμό αυτόν μέχρι που απλά αναγκάστηκε να προσαρμοστεί. Το γεγονός ότι εσύ μπορείς να εκφράζεσαι μέσω πληροφοριακών συστημάτων, να λες την γνώμη σου να μην δουλεύεις για κάποιον 23 ώρες το 24ωρο ο οποίος θεωρείται ανώτερος απο σένα ελέω θεού είναι σε ολόκληρο τον δυτικό κόσμο αποτέλεσμα του διαφωτισμού. Και ο διαφωτισμός είναι αποτέλεσμα των αμφισβητιών του χριστιανισμού πολλοι απο τους οποιους καήκανε και στην πυρα (όπως θα καιγόμουν κι εγω αν σου το επέτρεπε ο νόμος). Α και δεν θελω να απολαμβάνω το μίνιμουμ. Αυτο να το δώσεις στον σκύλο σου. Θέλω να απολαμβάνω τα ατομικά μου δικαιώματα.

        • Γιατι προτιμώ να ακούγομαι για τα άρθρα μου και όχι για την θρησκεία μου ή για άλλα πράγματα που εμπίπτουν στην σφαίρα του προσωπικού. Εδω δεν αποκαλύπτω τι πιστευω σε μεταφυσικό επίπεδο, τι ψηφιζω, αν ψηφιζω, ποια αθλητική ομάδα υποστηρίζω, αν υποστηριζω, πως και με ποιο φύλο κάνω σεξ, αν κανω σεξ κλπ. Κοινως αλλο το προσωπικο αλλο το δημοσιο 🙂

          • Προς ΧΩΡΙΣ ΑΓΧΟΣ… κλπ. Λες: “οταν λεώ Ελλάδα εσύ βάλε τον κάθε κοιμισμένο κάτοικο-πρόβατο των σιωνιστών -ρόταρυ-λάιονς -μασώνων”

            Σοβαρά; Αυτό εννοείς όταν λες εσύ Ελλάδα;
            Και ενώ τσουβάλιασες ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ και ολόκληρη πατρίδα, ταυτίζοντάς τα με ένα μόρρωμα απανθρωπιάς, κτηνωδίας και δε συμμαζεύεται, (αποκαλώντας το Ελλάδα… έλεος)
            με την ίδια ανάσα, δηλώνεις και “κιμπάρης… χμ… μάλιστα…
            Τέτοιο κιμπαριλίκι να μου λείπει…

            Και όχι, δεν είναι ύποπτο το να μη δηλώνει κανείς τα προσωπικά του πιστεύω. Είναι αναφαίρετο δικαίωμά του να τα κρατάει για τον εαυτό του. Αυτό που θα’πρεπε να απασχολεί (και να πραγματευόμαστε) εδώ είναι οι αντιλήψεις (ή τα “πιστεύω” του αν θες) επί του συγκεκριμένου που αρθρογραφεί, κι όχι αν πιστεύει σε Χριστό, Βούδα, Αλάχ, Γιαχβέ, σατανά, ή αν είναι άθεος.

      • Ανώνυμος 01/02/2017 @ 11:20 ΜΜ

        Έτσι αντιδρούν οι χρυσαυγήτες… τσεκαρισμένο…. Ορθά κατάλαβες

        • Περιμένω χωρίς άγχος πλέον 01/03/2017 @ 8:08 ΠΜ

          Vasoula …are you being intentionally dense dear?…All right i know finally get it after all you guys of Occupied News.You are the gate keepers i see that now ,clearly.As if you are fighting the New World Order.
          P.S Vasoula why can’t i answer you back directly under your comment?

          • Πρώτον, το αγγλικό τι τι’θελες? για να μας δείξεις πως το ξέρεις? σιγά τα ωά που τα επιδεικνύεις κιόλας. Στα Ελληνικά σε θέλω μάνα μου, που είναι η μάνα όλων των γλωσσών, όχι στη βαρβαρική…Τέλος πάντων… Μάθε ότι στους ΕΛΛΗΝΕΣ απευθύνομαι ΜΟΝΑΧΑ ελληνιστί, αλλά αφού μου το πήγες έτσι δηλώνοντας εμμέσως πλην σαφώς (με την αγγλικούρα) πως δεν είσαι Ελλην, στο εξής (και ΑΝ νιώσω ποτέ πως πρέπει να σου ξανα-απευθύνω το λόγο) θα σου μιλάω μόνο αγγλιστί (αφού όπως είπα μόνο σε Ελληνες απευθύνομαι ελληνιστί). αμε στο 2ο το οποίο το οποίο θα σχολιάσω ελληνιστί γιατί δεν είσαι ο μόνος που το βλέπει, γιατί σε Ελληνικό μπλογκ συζητάμε, και γιατί βασικά δεν θα το απευθύνω καν σε σένα. Με σένα μου τελείωσε οποιαδήποτε αλληλεπίδραση. Όταν και ΑΝ ποτέ μάθεις να φέρεσαι ΑΝΤΡΙΚΕΙΑ (εκ του «ανδρεία» γιου νόου? :Ρ) και όταν θα μάθεις να ΜΗ χτυπάς ύπουλα κάτω απ’τη ζώνη, τότε μπορεί να σου ξαναμιλήσω. Αλλά επειδή χλωμό το βρίσκω αυτό, γεια χαρά για 100 χρόνια «κιμπάρη». Προς ενημέρωσιν όλων, ο κύριος με αποκάλεσε gate keeper δηλαδή θεματοφύλακα της νεοταξίλας. Για να με προσβάλλει αυτή η ανοησία, θα πρέπει να μου την απευθύνει ατομο που θεωρώ ικανά σκεπτόμενο, και άτομο που εκτιμώ. Για τον κύριο δεν ισχύει τίποτα απ’τα δυο. Απλά αηδιάζω και θλίβομαι για άλλη μια φορά με τη μικροψυχιά και την κακεντρέχεια που δίνει και παίρνει γενικά στον κόσμο μας…Το κατά πόσο είμαι αυτή που ο κύριος αντιλαμβάνεται (με όσο μυαλό διαθέτει) το δείχνει και η δουλειά μου και γενικότερα η διαδρομή μου και όποιος έχει ματάκια βλέπει… Αν κάποιος (όπως ο κύριος… «κιμπάρης») στραβώνεται από τα πατομπούκαλα της εμπάθειας ή του μάτριξ που τον σέρνει από τη μύτη, το πρόβλημα είναι δικό του κι όχι δικό μου. . Δεν κόπτομαι να πείσω κανέναν για το ποια είμαι και για ποιο πράγμα παλεύω. Μου αρκεί που το ξέρω εγώ.

  3. Η Ελλάδα δίδαξε την ελεύθερη κριτική σκέψη και σήμερα δεχόμαστε ότι σκοταδιστικό υπάρχει επειδή μας το λέει ένα αρνησίζωο ιερατείο και αυτό το ονομάζουμε παράδοση για να επαναπαυτούμε. Δώσαμε τα φώτα της Ελληνικής σκέψης στην οικουμένη και γίναμε ανατολίτες δουλοπάροικοι.

    • Ανώνυμος 01/02/2017 @ 10:27 ΜΜ

      Δεν νομίζω ότι γίναμε “ανατολίτες δουλοπάροικοι”! Ανήκουμε στην δύση… τα έχουμε δώσει όλα στην δύση… ο τρόπος ζωής μας είναι δυτικός… ο τρόπος που σκεπτόμαστε είναι δυτικός… μας αρέσει να μας γαμάει η δύση… και αν συνεχίζουμε έτσι, σε 20 χρόνια από τώρα απλά δεν θα υπάρχει και σε υλικό επίπεδο ο ποδαπός κάτοικος στην χώρα των Ελλήνων. Κακώς “δώσαμε” τα φώτα της Ελληνικής σκέψης στην οικουμένη, μιας και η οικουμένη ούτε ήταν αλλά ούτε είναι έτοιμη να τα δεχθεί! Ο άνθρωπος δεν έγινε καλύτερος… αλλά έγινε χειρότερος προς τον άνθρωπο και αυτό λόγο φύσεως, μιας και η γνώση δεν υπερισχύει της φύσης! Ακόμα και αν ένα μήλο, είχε το Γνώθι Σ΄Αυτόν… πάλι θα έπεφτε κάτω από την μηλιά, λόγο βαρυτικής. Για αυτό και οι “Έλληνες” (όχι εμείς), έστω και θνητοί, δεν είναι κοινοί άνθρωποι… διότι φεύγουν των συνήθει βαρυτικών, και ηλεκτρομαγνητικών πεδίων, της ισχυράς και ασθενής πυρηνικής που εμπερικλείει την παγίδα ψυχών. Οι Έλληνες είναι ιδέα, και ως ιδέα υπάρχουν στον αιθέρα, έρχονται από τον αιθέρα, που συνδέει του υλαίους κόσμους. Όταν στα αιθερικά πεδία, εκ της Ανάγκης, προσδιοριστεί μια φυσικομαθηματική τοπολογική συνάρτηση Λόγου, τότε λόγο πυκνώσεως γενάτε μια ιδέα, αυτή εκδηλώνεται ως Έλληνας. Αυτά.

  4. Ανώνυμος 01/02/2017 @ 9:57 ΜΜ

    Ενώ ΕΣΥ αλεπουδάκι τι προτείνεις;;;
    Η πρόταση σου είναι ο καθένας από μόνος του να καταλύσει το θεσμό του πολιτεύματος;;;;; Ρωτώ για να καταλάβουμε δηλαδή που πάει η βαλίτσα με το άρθρο σου.
    Σε παρακαλώ αν απαντήσεις να δώσεις καθαρή απάντηση όχι ξόρκια και δαίμονες!
    Έχω κουραστεί να διαβάζω δήθεν αφυπνιστικά μηνύματα χωρίς ουσία, διότι όταν απαξιώνεις ένα σύστημα θα πρέπει να δίνεις αξία σε κάποιο άλλο, και όχι στο χάος. Η απαξία από μόνη της δεν μπορεί να σταθεί εάν δεν υπάρχει αξία.

    • Nα προσέχουμε που “την βάζουμε” και όταν μας προτείνει κάποιος φορέας ή δημόσιο πρόσωπο, αύξηση του κρατισμού, να καταλαβαίνουμε ότι παράλληλα εννοεί και μείωση της αρμοδιότητας του ατόμου που έχει επάνω στον εαυτό του.

      • Ανώνυμος 01/02/2017 @ 10:22 ΜΜ

        Οκ, καλή η απάντηση. Αυτό όμως επειδή δεν υπάρχει κόμμα η απόκομμα εντός η εκτός βουλης που να πρεσβεύει αυτά που υπογράφεις θα πρέπει πρώτα να δημιουργηθεί και μετά να ψηφιστεί (η να καταψηφιστεί διότι υπάρχει και αυτή η πιθανότητα στις δημοκρατίες).
        Αυτό όμως έρχεται σε αντίθεση με τα παραδείγματα περί λύκων “αδέσποτων” και ευνουχισμένων μιας και αυτό ισχύει και σε αυτό που προτείνεις εσυ. Γιατί η σκέψη και η προσοχή μόνο δεν φτάνει εάν το κόμμα που ψηφίζεις κάνει την επόμενη κολοτούμπα στο πολιτικό προσκήνιο. Άρα τσάμπα μάγκας μου φαίνεται ότι είσαι και Συ απλά και καθαρά!

        • Πρωτα μας γινεται βιωμα οτι δεν εμπιστευομαστε ενα παντοδυναμο κρατος ωστε να μην αποκτησουμε εναν Ερντογάν ή εναν Μιχαλολιάκο πανω απο το κεφάλι μας να μας φυλακίζει επειδη το άρθρο μας (υποσυνείδητα) ήταν κατά της κυβέρνησης (οπως έγινε με δημοσιογράφους στο διπλανό κράτος), και μετά αν αποκτηθεί η αντίστοιχη παιδεία θα υπάρξει λογικά και κάποιο κόμμα που να το προωθεί αυτό αν θεωρείς οτι κάνενα κόμμα εντός και εκτός βουλής δεν συμφωνεί με το παραπάνω. Γνωρίζω κόμμα που να συμφωνεί αλλά δεν θα πω ποιό γιατί είμαι αρθρογράφος και όχι κομματικός προπαγανδιστής. Εγω θα συνεχίσω να γράφω άρθρα. Δεν θα ιδρύσω κόμμα μέσω του “κατοχικά” ούτε θα σου δώσω κάποιες μαγικές λύσεις για να σωθεί η χώρα και η ατομική ελευθερία, μιας και δεν τις κατέχω ούτε εγώ. Γενικά δεν είμαι ο τύπος με τα φαναράκια. Τέτοιους μπορεί κάποιος να βρεί στην ΧΑ και στους ΕΝD που ισχυρίζονται οτι τα έχουν όλα λυμένα και αρκει να τους εμπιστευτείς. Εγω εκπροσωπώ μόνο το χαριτωμένο Αλεπουδάκι.

          • Ανώνυμος 01/02/2017 @ 10:42 ΜΜ

            Αλεπουδάκι σε είπα τσάμπα μάγκα γιατί αυτά που πρέσβευεις πρέπει να τα κανείς πρώτα κτήμα σου!
            Όχι απλά να τα καμαρώνεις γιατί ετοιμάζεσαι για την επόμενη κολοτούμπα του από κόμματος σου. Εκεί που βάζεις την υπογραφή σου. Να είσαι σίγουρος καημένο αλεπουδάκι ότι θα σου την φέρουν και αυτοί όπως και οι προηγούμενοι.
            Εγώ δεν είμαι ούτε ΧΑ ούτε εντ.
            Απλά είμαι σκεπτόμενος πατριώτης, δεν γερνώ πολιτικά πουθενά διότι κανένα κόμμα η απόκομμα δεν εκφράζει το βασικό συστατικό της πατριωσύνης που θα έπρεπε να βρίσκεται πρώτο στις εξαγγελίες του κόμματος.
            Καλή χρονιά και ελπίζω να εννόησεις το απόσταγμα της συζήτησης μας και το 2017 να διαβάσω πιο σοβαρά άρθρα από σένα καλό σου βράδυ.

        • Δεν είπα ότι ανήκω σε κάποιο κόμμα. Αυτό είναι δικιά σου σπέκουλα. Οσον αφορά τον πατριωτισμό, μα αυτόν τον είχαν στις εξαγγελίες τους πολλά κόμματα που μας πούλησαν τελικά σανό (βλέπε αν ελ). Ακομα και η ΝΔ είχε πατριωτική ρητορική για να ξεπουλήσει την χώρα.

          • Ανώνυμος 01/02/2017 @ 11:27 ΜΜ

            Καλό μου αλεπουδάκι σε προηγούμενη σου απάντηση μου έγραψες ότι ψηφίζεις κάποιο κόμμα που σε εκφράζει. Και εγώ σου έγραψα ότι θα σε προδώσει και αυτό όταν θα βρεθεί στη εξουσία. Απλά πράγματα. Άλλο να είναι κάποιος πατριδοκάπηλος και άλλο πατριώτης. Συμφωνούμε για νδ και σανέλ, σου συμπληρώνω ΠΑτσοκ ποτάμια και λεβέντιδες κα στην λίστα της πατριδοκαπηλίας
            Επι της ουσίας σε βρίσκω και σένα δηλαδή ευνουχισμένο λύκο του θηρίοτροφειου οπότε προς τι το άρθρο ;;;;;;;
            Που βρίσκεται τελικά η ελευθερία;;;;;;
            Άλλαξε ο Μανωλιός επειδή έβαλε τα ρούχα του αλλιώς;;;;;;
            Δεν πρόκειται να σε τρόλλαρω άλλο απλά πρόσεχε τι γράφεις. Εγώ είμαι ένας ανώνυμος, ΕΣΥ όμως γράφεις με κάποιο όνομα, έστω αλεπουδάκι, για να αποκτήσεις κύρος θα πρέπει να προσπαθήσεις περισσότερο και για αρχή να κοιτάζεις όταν γράφεις υποτιμητικά για ορισμένους την αντανάκλαση σου στον καθρέφτη. Μην βιάζεσαι να απαξιώσεις κάτι όταν δεν έχεις βρει την αξία. Βρες πρώτα την αξία, και μετά απαξίωσε όσο θες κρατώντας εδραία την αξία. Και η αξία στις μέρες μας είναι η πατριωσύνη. Όχι εθνικισμός, όχι κομμουνισμός, όχι σοσιαλισμός, όχι δεξιά όχι κέντρο όχι ποταμός και παραπόταμος, όχι αριστερά, τα είδαμε όλα αυτά τα σκατα. Υπάρχει κάπου πρώτη εξαγγελία σε κάποιο κόμμα η πατριωσύνη;;;;
            Μιλάει κάποιο κόμμα για τήρηση των συνόρων μας;;;; Που μπαίνουν σήμερα κάθε καρυδιάς καρύδι και το παίζουν πρόσφυγες;;;; Μεχρι και από την σιέρα Λεόνε έρχονται!
            Μιλάει κανένα κόμμα για έξοδο μας από την κρίση η οποία δεν είναι αποκλειστικά οικονομική αλλά πατριωτική. Όταν οι Έλληνες δεν αγαπούν την Ελλάδα πως θα βγούμε από την κρίση αλεπουδάκι;;;; Όταν τους ενδιαφέρουν τα διεθνή περισσότερο από τα εθνικά συμφέροντα;;;; Όταν ενδιαφέρουν περισσότερο τα ιδιωτικά από τα εθνικά συμφέροντα;;;; Και για να μην με παρεξηγήσεις και με φορτώσεις με ταμπελίτσα εθνικιστή αν δεν σου αρέσει η λέξη εθνικά συμφέροντα Καντο ελληνικά συμφέροντα! Σε καμμία περίπτωση ένας πολιτικός που κοιτάζει τα συμφέροντα των παράνομων μεταναστών δεν είναι άξιος πατριωσύνης, πράττει προδοτικά στον λαό των Ελλήνων, και σκάβει τον λάκκο που θα πετάξει μέσα τους Έλληνες, όπως και κάθε άλλος διεθνιστής που κουνιέται και λυγιέται εντός των Ορίων του στυλ η ευρωπαϊκή ένωση μας υποχρεώνει και αλλά κουραφέξαλα. Αυτοί όλοι είναι πατριδοκάπηλοι. Η Ελλάδα ανοίκει στους ΕΛΛΗΝΕΣ τέλεια και παύλα. Οποίος πολιτικός εκπέμπει διαφορετικά είναι πατριωτικα επιζήμιος. Απλά καθαρά και ξάστερα.
            Καταλαβαίνεις τώρα αλεπουδάκι η θα πρέπει να συνεχίσω να σου εξηγώ;;;;;

          • Και παλι κανεις λαθος. Πανω ειπα οτι υπαρχει κομμα που εκφραζει τις θεσεις μου για τον μειωμενο κρατισμο. Δεν ειπα ουτε οτι το ψηφιζω ουτε οτι δεν το ψηφισω, ούτε αν ψηφιζω γενικως.

  5. Aλεπου,ο λυκος ειναι λυκος….αν δεν φαει προβατα , τι σκατα λυκος θα ειναι?…..το περιεργο θα ηταν να φαει χορτοσουπα…ετσι?………………επισης ο λυκος δεν εχει ψυχολογια,εχει θανατηφορα ενστικτα…Ο ανθρωπος τωρα δεν ειναι πλεον αγριο ζωο,το κρατος οσο μπουρδελο και να ειναι ,τον κρατα σε ενα ανεκτο επιπεδο…δηλαδη τον κρατα μακρια απο την ζωοποιηση του!!!!!………………οποτε διαφωνω καθετα σε αυτα που λες οτι αν καταστραφει το κρατος οι ανθρωποι θα γινουν ευνουχισμενοι και θα νωθουν αδεσποτοι……….Η ΠΕΙΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΡΙΑ ,ΤΟ ΙΡΑΚ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΜΑΣ ΕΔΕΙΞΕ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ,ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΞΑΝΑΓΙΝΟΝΤΑΙ ΖΩΑ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ!!!!……..ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΤΑΛΙΜΠΑΝΕΖΟΙ ΚΑΝΙΒΑΛΛΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΟΥ……..οι αναρχοκομμουνιστες εχουν συγκροτημενη σκεψη και σχεδιο για την καταλυση αυτου του μπουρδελου που λεγεται κρατος[ΙΣΩΣ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΑΒΑΛΕΔΕΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΚΡΑΤΟΥΣ……..ομως διαχρονικα κανουν λαθος γιατι δεν υπολογισαν τον ΝΤΑΒΑΤΖΗ του κρατους υπο διαλυση…!!!!!!!…και στο τελος τον ηπιαν ολα αυτα τα αναρχοκομμουνιστικα κινηματα….!!! γιατι τα κρατη δορυφοροι εχουν παντα νταβατζη!Απο την Αθηναικη συμμαχια εως το ΝΑΤΟ…….αν δεν λαβεις υποψη σου τις ΗΠΑ τελειωσες φιλε////

    • Λάθος άρθρο διάβασες μάλλον γιατί πουθενά δεν τάχθηκε υπέρ της διάλυσης του κράτους, απλα δέχεται ως γεγονός ότι ο κόσμος πλεον δεν το εμπιστεύεται όπως πχ το 2003 και ως εκ τουτου νιωθει προδομένος και ψάχνει καινουριο πατερούλη. Το κρατος καλως υπαρχει αλλα οχι με τις διευρυμένες αρμοδιότητες επανω στην ζωη των ανθρώπων που έχει τώρα.

      • Ανώνυμος 01/02/2017 @ 11:20 ΜΜ

        FOTI FOX ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΜΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΒΑΙΝΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΕΚΛΟΓΑΣ…ΟΤΑΝ ΤΑ ΒΡΩΜΟΚΑΝΑΛΑ ΣΤΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΥΒΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΕΥΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ [ ΘΥΜΗΣΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΩ ]…ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΤΓΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑ …ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΟΜΜΑ ΜΕ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗΝ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟ-ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ Ο ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ [ Ο ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΒΡΑΙΟΣ ]…ΑΠΟΤΕΛΟΝΤΑΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ…. ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ…ΟΠΟΤΕ ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

        • Ανώνυμος 01/02/2017 @ 11:46 ΜΜ

          Γιάννη ο τύπος μιλάει συνέχεια κατα του κρατισμού δηλαδή μάλλον αναρχικός, νεοφιλελεύθερος πρέπει να είναι. Μην περιμένεις πατριωτική συνείδηση.

          • Κάτω απο το άρθρο μου έχει μια περιγραφή. θα μείνω σε αυτήν και όχι στις ταμπελες των άλλων 🙂

          • ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ 01/03/2017 @ 1:13 ΠΜ

            Ο ένας λέει Ελλάδα και εννοεί τους εξουσιαστές της. Λάθος (μην πω προδοτικό) να τους παραδίδουμε το όνομα της… Καίνε τη σημαία της, γιατί σ’αυτή βλέπουν πάλι τους εξουσιαστές… ΑΥΤΟ κι αν είναι προδοτικό…
            Λέμε τους κρατούντες προδότες, αλλά δεν κοιτάμε την καμπούρα μας…

            Εσύ τώρα ρε φιλαράκο ταμπελώνεις τον άλλον επειδή είναι κατά του κρατισμού.. Και σε ρωτώ… το κράτος σήμερα είναι ή δεν είναι ανώνυμη εταιρία; Είναι και το ξέρεις. Πες μου τώρα ότι στηρίζεις εσύ ΑΥΤΟΝ τον κρατισμό, επειδή έχεις…πατριωτική συνείδηση;;;

          • Ανώνυμος 01/03/2017 @ 4:24 ΜΜ

            Οποίος δεν γουστάρει την κρατική οντότητα που λέγεται Ελλάδα είναι ελεύθερος να φύγει και να πάει όπου στο διαβολο θέλει! Όσο διαλύουμε το κράτος μας, τόσο πιο πολύ βγάζουμε τα μάτια μας και γινόμαστε πιο ευάλωτοι στο να μας κάνει μια μπουκιά ένας Σόρος και κάθε ελιτιστής ολιγάρχης.πρωσοπικα δεν γουστάρω να γίνω και τυπικά δούλος ενός τέτοιου ολιγάρχη χτυπώντας το Ελληνικό κράτος. Το Ελληνικό κράτος σήμερα είναι πολύ πιο δημοκρατικό από πολλά αλλά κράτη της υφηλίου. Κανένα άλλο κράτος δεν αφήνει κανέναν να του κάψει την σημαία ατιμωρητί για παράδειγμα. Μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά. Γιατί όλοι αυτοί που θέλουν λιγότερο κρατισμό δεν πάνε προς Αμερική μεριά, προς Ισραήλ μεριά, προς Ρωσία μεριά, προς Κίνα μεριά, προς Αυστραλία, Καναδά, Αγγλία και ούτως καθεξής, και θέλουν να αλλάξουν την Ελλάδα που έχει ούτως η άλλως το μικρότερο δείκτη κρατιςμου προς το χειρότερο ;;;;
            Διότι από κάποιο σημείο και μετά το κράτος παύει να ιφισταται και επικρατεί ο νόμος της ζούγκλας. Στο νόμο της ζούγκλας ο δυνατός τρώει τον αδύναμο, η αναρχία είναι ουτοπική βλακεία και οδηγεί μόνο με αίμα στην ισορροπία της ζούγκλας. Τα κράτη είναι συνασπισμοί πολιτών για να ξεφύγουν από την αναρχία και το αίμα που τρέχει άφθονο σε αυτές τις ατραπούς. Βέβαια πάντα θα υπάρχουν ηλίθιοι που θα πρέπει να πάθουν πρώτα για να μάθουν. Αυτά.

          • Καλα παρε φόρα να μας διωξεις <3

          • Ανώνυμος 01/03/2017 @ 5:33 ΜΜ

            Αλήθεια από το ιντιμιντια ήρθες;;;;; Καιρό είχα να διαβάσω τόσες πολλές μπαρούφες περί μείωσης κρατισμού…….
            Γυρνά πίσω στο ιντιμιντια αλεπουδάκι δεν σου πάνε τα κατοχικά. Είσαι για κλάματα!

          • Αποφασίστε αν ειμαι νεοφιλελέφθερος ή αναρχικος να μου το πειτε κι εμενα. Κάντε ενα φασιστικό συμβούλιο και με ενημερώνετε. Το τι ειμαι το γράφει η υπογραφή μου. Εχω την φάτσα μου στο προφιλ και δεν περιμένω απο κανέναν δειλό ανώνυμο να μου πει τι να κανω. Απέκτησε πρώτα σθένος να μιλήσεις με το προσωπο σου και μετα μας κάνεις υποδείξεις. <3

      • αδελφε και συ λαθος σχολιο διαβασες….εγω ποτε δεν εγραψα οτι επικροτω οτι πρεπει να διαλυθει το κρατος γιατι σου εξηγησα τι θα γινει,,ο ενας θα τρωει τον αλλον……….αν ομως το θελει ο λαος? ….. ………Τοτε ας κοιταξει και προς τον αναρχισμο που θελει την πληρη ελευθερια του ατομου χωρις νταβατζηδες απανω απο την κεφαλα του….και εχει συγκεκριμενο σχεδιο πως να ριξει το κρατος…[ειπαμε αναρχισμο και οχι χαβαλεδες αντιεξουσιαστες και λοιπα πρακτωρια..] …………………θα μου πεις αυτο ειναι ουτοπικο, στο τελος θα τον πιουνε ολοι αυτοι ,το εχει αποδηξει η ιστορια αυτο……, ΝΑΙ, ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ,ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ..,,,,,,,,, ΑΛΛΑ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΟΥΤΟΠΙΚΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΘΕΣ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΤΟΣΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ!!!!!…………….Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ..ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΑ ΜΑΣ ,ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ….ειναι η φυση της εξουσιας που μοιαζει με ενα αδηφαγο τερας !!!!ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΟΠΙΚΟ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΛΙΓΗ ΕΞΟΥΣΙΑ………η θελουμε κρατος που να ρουφαει το αιμα μας η τιποτα και ο ενας θα τρωει τον αλλον……ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ,ΔΗΛΑΔΗ ΛΙΓΟ ΚΡΑΤΟΣ Η ΛΙΓΗ ΑΝΑΡΧΙΑ …..και στις δυο περιπτωσεις χαμενοι θα ειμαστε εμεις!!!!!!!

        • Ανώνυμος 01/03/2017 @ 4:42 ΜΜ

          Το κράτος είμαστε εμείς οι ΕΛΛΗΝΕΣ. Οποίος ζητάει λιγότερο κράτος στην Ελλάδα, είναι σαν να ζητάει λιγότερη Ελλάδα. Οι φορείς ενός κράτους αλλάζουν, με ψήφο. Αν δεν υπάρχει κράτος που το ψηφίζουν οι πολίτες του στην συγκεκριμένη περίπτωση εμείς για την Ελλάδα, τότε θα έχει έναν μόνιμο δυνάστη χωρίς εκλογές πχ έναν ολιγάρχη ( που από ότι φαίνεται ήδη χρηματοδοτεί ορισμένα αποκόμματα με αναρχική ταμπέλα για να του κάνουν τη δουλειά της διάλυσης του ελληνικού κράτους) Μην τρίβετε τα χέρια σας λαμόγια σας έχουμε καταλάβει εμείς οι πατριώτες. Δεν θα σας βγει το σχέδιο που χρηματοδοτεί ο θείος από την Αμερική!

          • Τόσες ασυναρτησίες σε ενα σχόλιο, πραγματικά αδυνατώ να ακολουθήσω. Καλη χρονιά και με υγεία. Εγω δεν μπορώ παρά να εγκρίνω τα σχόλια σου απο δω και στο εξής χωρίς να σου απαντάω γιατί εχω και σοβαρότερα πράγματα να κάνω απο το να ασχολούμαι με το να αποδομώ σχόλια ανθρώπων με μηδενική πολιτική παιδεία που δυστυχώς ψηφίζουν.

          • Ανώνυμος 01/03/2017 @ 5:28 ΜΜ

            Μπράβο σου που έχεις τόση πολύ πολιτική παιδεία και εμείς οι υπόλοιποι δεν έχουμε!!
            Βλέπεις η Σέχτα σου μόνο με αποδόμηση ασχολείται!! Και στα σχόλια όσο και στην πράξη. Ευτυχώς που είστε λίγοι και δεν χρειάζεται να ασχοληθούμε μαζί σας. Απλά εμείς οι υπόλοιποι ευτυχώς ειμαςτε Πλειοψηφεια, σας θεωρούμε αρρώστους που ίσως να επανέλθουν κάποια στιγμή στα συγκαλα τους χωρίς λοβοτομή! Άντε γεια αλεπουδάκι της δεκάρας που βαφτιστικες και αρθρογράφος, τρομάρα σου!

  6. Παιδιά μήπως να δώσει ο καθένας τον ορισμό αυτού που εννοεί κράτος? Κράτος ΣΗΜΕΡΑ, όχι το 70 ή το 80 ή και το 90.
    Για το κράτος ως έχει ΣΗΜΕΡΑ. Πώς το αντιλαμβάνεστε?
    Ο μόνος που φαίνεται να το έπιασε, είναι ο ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ όταν είπε πως το κράτος ΣΗΜΕΡΑ είναι ανώνυμη εταιρία.
    Δείτε εδώ http://greeknewsondemand.com/2016/05/04/εγένετο-το-δίκαιον-της-χώρας-νόμοςτω/
    και εδώ http://greeknewsondemand.com/2016/01/06/είναι-όντωσ-ανώνυμη-εταιρεια-η-ελληνι/

    και πείτε μου ρε παιδιά, ΑΥΤΟ το “κράτος” υποστηρίζετε?
    Για να καταλάβω δηλαδή…

  7. ΑΝΑΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ,ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ.-

  8. Επειδή μερικοί σχολιαστές πραγματικά έχετε δώσει ρεσιτάλ βλακείας και επειδή διαβάζετε στα γραφόμενα του συνομιλητή σας ή και σε ένα άρθρο όσα θέλετε να διαβάσετε και όχι όσα λεει. Δεν γράφω ποίημα για να αναρωτιέστε “τι θέλει να πει ο ποιητής” αλλά ένα απλό και σαφές άρθρο.
    Και επειδή το straw man πάει σύννεφο, οχι είναι αναρχικός, όχι είναι νεοφιελεύθερος, όχι είναι πουλί, όχι είναι αεροπλάνο, μην είναι ο σούπερμαν της ντπ;
    θα πω απλά πως χρειάζεστε διάβασμα και να ανοίξει λίγο η ρημάδα η αντίληψη σας. Εκτός απο τον κρατισμό και τον αναρχισμό υπάρχει ακόμα μια προσέγγιση των κοινών που λέγεται μιναρχισμός. Οτι ναι μεν θέλουμε κράτος αλλά με πολύ αυστηρούς περιορισμούς, χωρίς να εξέχει των αρμοδιοτήτων του και χωρίς να επιβάλλει στον πολίτη τον τρόπο ζωής ή την ιδεολογία του ή τον τρόπο που αλληλεπιδρά με την κοινωνία και τον τρόπο που βγάζει η ξοδεύει τα λεφτα του (εκτος αν ειναι εγκληματικός ο τρόπος αυτός οπότε επεμβαίνει). ΟΛΑ ΑΥΤΑ που το κράτος επιβάλλει εδω και δεκαετίες και το δέχεστε ως φυσικό γιατί δεν είστε πολίτες αλλα τρόφιμοι μιας νοητής φυλακής. Το λέω συγκεκριμένα για τους κρατιστές σχολιαστές και όχι για όλους τους πολίτες φυσικά. Ξεκολλήστε και μάθετε να διαβάζετε ενα γαμημένο κείμενο. ΚΑΝΕΙΣ δεν έγραψε για κατάργηση του κράτους.

  9. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ 01/03/2017 @ 8:21 ΜΜ

    ΑΓΑΠΗΤΕ FOTI FOX … ΘΑ ΠΩ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΓΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ. ΠΡΩΤΑ, Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΥΡΛΙΑΧΤΟ… ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ [ΩΣ ΠΑΡΟΙΜΙΑ] “Ο ΛΥΚΟΣ ΤΗΝ ΑΝΤΑΡΑ [ΟΜΙΧΛΗ] ΧΑΙΡΕΤΑΙ”….

    • Ανώνυμος 01/03/2017 @ 8:34 ΜΜ

      ΚΑΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΗΡΗ.

      • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ 01/03/2017 @ 9:36 ΜΜ

        ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ. ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ. ΔΗΛΩΝΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΕΧΕΙ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ. ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΝΗΡΟΙ. ΕΤΣΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ “ΛΥΚΟΣ” ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΛΕΞΗ “ΟΥΡΛΙΑΧΤΟ” ΚΑΙ “ΑΝΤΑΡΑ”…

  10. Τα ακραία κινήματα ευδοκιμούν εκεί που υπάρχει οικονομική κρίση και άλλες κοινωνικές ανωμαλίες. Π.χ μεταναστευτικό δίχως σωστή αντιμετώπιση.
    Εθνική πολιτική για το γάιδαρο καβάλα κλπ κλπ

    Η Βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών λειτουργεί ως ανασταλτικός παράγοντας για τα κάθε λογής ακραία κινήματα.

    Άλλα όταν νέοι επιστήμονες φεύγουν εκτός Ελλάδος για να ζήσουν μειώνονται αρκετά οι πιθανότητες για κάποια θετική εξέλιξη.

    Ακραία κινήματα είναι αυτά τα οποία εκμεταλλεύονται πατρίδα θρησκεία παράδοση ιστορία αρχαια ελλάδα και προβάλλονται ως οι μοναδικοί και γνήσιοι αυτόκλητοι υπερασπιστές όλων των παραπάνω. Όποιος πει το αντίθετο είναι εχθρός του έθνους..αριστερός ή ότι άλλο τους έχουν προγραμματίσει να πούνε. Πλήρης απουσία εγκεφαλικής λειτουργίας.
    Και αν τους ρωτήσεις τίποτα για ιστορία κλπ θα ανοίξουν το smartphone να ψάξουν στο google την απάντηση. Κατά τα άλλα φταίνε οι ανθέλληνες και φυσικά πάντα οι άλλοι που δεν κάνουν κάτι. Γιατί ”αυτός” είναι πάντα απασχολημένος να δίνει μάχες δια του πληκτρολογίου ή όπου τελικά του ορίζει το κόμμα ή η ομάδα του να δράσει πάντα σε μέσα σε συγκεκριμένα πλαίσια και καλούπια…και φυσικά εις το όνομα της πατρίδας..ή καλύτερα της καρέκλας του εκάστοτε ταγού απ τον οποίο παίρνει τις εντολές ”υπεράσπισης” του έθνους. Γιατί μόνος του δεν μπορεί να αποφασίσει…Είναι πλήρως ευνουχισμένος. Θέλει κάποιον σωτήρα να τον σώσει…!
    Και το σανό ατελείωτο…πάντα εις το όνομα της πατρίδας μας.Εντελώς τυχαία οι καρεκλοκένταυροι ταγοί τους είναι συνήθως θρεφτάρια. Από τους πολλούς αγώνες υπερ πίστεως (εδώ γελάμε) και πατρίδας θα ναι ε ;

    Αντίστοιχα το άλλο άκρο που εις το όνομα κάποιων δικαιωμάτων (πλην των δικαιωμάτων των ντόπιων) ισοπεδώνουν τα πάντα για να επιβάλλουν δήθεν προοδευτικές πολιτικές…

    Ποιοι; Ένα μάτσο κακομαθημένα καλόπαιδα τα οποία μεγάλωσαν μέσα στην χλίδα και ξαφνικά ξύπνησε το επαναστατικό πνεύμα μέσα τους πάντα με την ευγενική χορηγία του μπαμπά ο οποίος δεν ξέρει τι έχει και που τα έχει γενικά…

    Πάρτι κάνουν οι ινστρούχτορες με αυτά τα παιδάκια. Ποιοι είναι οι ινστρούχτορες; Κάτι σαν τους αντίστοιχους ταγούς των υπερπατριωτών μόνο που οι πρώτοι κρύβονται επιμελώς και αναλαμβάνουν άλλοι τις ευθύνες…

    Σύγκρουση λοιπόν.
    Ποιοι επωφελούνται αυτής της ΚΑΡΑστημένης σύγκρουσης;

    Πάντα ισχύει το τρίπτυχο : προβλημα αντιδραση λυση!

  11. Ανώνυμος 01/03/2017 @ 9:53 ΜΜ

    Βλέπω τα σχόλια, ας γράψουμε την γνώμη μας… για το παρ’ ολίγον μπουρδέλο που κακώς καλείται “Ελληνικό” κράτος. Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι… έτσι όποιος γνωρίζει την νεότερη ελληνική ιστορία, από την ίδρυση του υποτιθέμενου “Ελληνικού” κράτους, γνωρίζει τις δολοφονίες του, (ακόμα και αυτή του Ι. Καποδίστρια) όπου επί των ημερών μας έχει φτάσει σε τέτοιο βαθμό που έχει καταστεί μάστιγα του έθνους! Αυτή την στιγμή το υποτιθέμενο “Ελληνικό” κράτος σε ένα βίαιο ανθελληνικό μένος του, διώχνει τους ημιαποβλακωμένους μέσω διδασκαλίας, ποδαπούς κατοίκους του… ενώ ταυτόχρονα εισάγει νέους αλλοδαπούς κατοίκους υπό τις διαταγές των ιουδαιοχαζάρων! Εξ’ άλλου από ανέκαθεν ήμασταν αποικία των αγγλοσαξόνων και των ιουδαιοχαζάρων. Αυτό το κράτος ΔΕΝ το θέλουμε… και θα πρέπει να το βάλουν καλά στην κωλοτρυπίδα τους τόσο οι δημοτικοί, όσο και οι κρατικοί του υπάλληλοι… που κρύβονται πίσω από το έθνος και τη πατρίδα για την μοναδική πάρτι τους! Τα χρήματα που παίρνεται κάθε μήνα, είναι ματωμένα χρήματα… από τους αυτοκτονημενους, και από όσους έχουν φύγει μακριά και όπου δεν πρόκειται να ξανά έρθουν για να συντηρούν χαμένα κομματόσκυλα όπως εσάς…. έχει τους λόγους του, που σας συντηρεί ακόμα το ξεφτιλισμένο πολιτικό σύστημα που υπηρετείται, ανεξαρτήτως πολιτικής ιδεολογίας. Ουσιαστικά το “Ελληνικό” κράτος έχει ιστορικά αυτοκαταργηθεί με της εκλογές του 1920 και εντεύθεν! Με την εκούσια απομάκρυνση του Ελευθέριου Βενιζέλου στης εκλογές του 1920 απ’ αρνηθήκαμε τον γεωπολιτικό μας ρόλο στην Χερσόνησο του Αίμου, και στην Μέση ανατολή. Η τελευταία πράξη θανάτου, ήταν με τον Ι. Μεταξά.. από τότε και μετά μας πάνε γαμιώντας… ένα κουφάρι για κράτος, κάτι σαν ζόμπι υπάρχει, που επί των ημερών μας τρώει τα τελευταία ζωντανά του κύτταρα. Το νεότερο “Ελληνικό” κράτος έχει κλείσει τον ιστορικό του κύκλο και αυτό είναι κάτι το οποίο φαίνεται μέρα με την ημέρα. Οι μόνοι που δεν μπορούν να το δουν αυτό, είναι αυτοί που βυζαίνουν σκοτωμένο αίμα από αυτό το ζόμπι… νομίζοντας ότι ζουν. Αυτά.

  12. ΠΟΥ'ΝΑΙ Η ΜΠΑΛΑ; 01/03/2017 @ 10:10 ΜΜ

    Οποιαδήποτε συζήτηση περί βελτίωσης της λειτουργίας ενός κράτους θα ήταν χρήσιμη εάν μιλούσαμε για κάποιο κράτος αυτονομο,ελεύθερο,ανεξάρτητο.
    Πιστεύει κάποιος ότι τέτοιο κράτος είναι η Ελλάς;
    Η μόνη συζήτηση που θα μπορούσε να γινει,όχι ότι θα έβγαινε άκρη αλλά για να περάσει η ώρα,είναι το ποιος μας ελέγχει και ουσιαστικά μας κυβερνά.
    Οι ΗΠΑ;Οι Αγγλοι;Οι Γερμανοί;Οι Εβραίοι;Οι μασόνοι;Οι Κινέζοι;Όλοι αυτοί μαζί και εναλλάξ;
    Και αφού κρατήσουμε το βασικό δεδομενο,ότι δεν έχουμε ως Ελληνες,ως πολιτες,τον έλεγχο του κράτους μας,για ποιες δημοκρατικές διαδικασίες να μιλήσουμε,για ποιες εκλογές;
    Του “μπόνους” των 50 εδρών;
    Των στημένων δημοσκοπήσεων;
    Της πολύ πιθανής νοθείας στη καταμέτρηση των ψήφων στα ” κεντρικά”;
    Ένα πολιτικό “δημοκρατικό” σύστημα που ο βασικός του στόχος είναι η διαίρεση των πολιτών,έτσι ώστε να αισθάνονται αδύναμοι να αντιδράσουν μαζικά και αποτελεσματικά.
    Ίσως το μεγαλύτερο παράδειγμα της βλαβης που έχει προκληθεί στην κοινωνία είναι το 90% των χριστιανών.
    Ενώ δείχνει η μόνη “ομάδα” πολιτών στη χώρα με τόση πλειοψηφία και ισχυρό κοινό χαρακτηριστικο,είναι προφανές ότι ούτε με μέσον αυτή την ιδιότητα δεν μπορεί να υπάρξει οργανωμένη αντίδραση,αφού οι ποιμένες ποιούν την νησσαν…
    Είναι προφανές λοιπόν ότι πολιτικοί,κόμματα και ιερατεία,βρισκονται σε μία …συμπνοια απόψεων λαμβάνοντας τις σχετικές εντολες,και όποιες σποραδικές δήθεν αντιδραστικές κινήσεις τους,είναι για το ξεκαρφωμα,για το παραμύθιασμα.
    Οπότε το μόνο εύκολο και σίγουρο συμπέρασμα που εξάγεται, είναι ότι έχει χαθεί η μπάλα…

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*