Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

14:24 - 05/09/2018

Η Δολοφονία της Ελληνικής Γλώσσας

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Το μεγαλύτερο έγκλημα της… «προοδευτικής λαίλαπας»…

O Γαβρόγλου θέλει να καταργήσει, μεταξύ άλλων και τα Λατινικά!

Έχουν σχεδόν καταργήσει τα αρχαία. Όχι τώρα, εδώ και χρόνια… Δεκαετίες συνεχίζεται πια η «προοδευτική» λαίλαπα! Να αποδομήσουν το μορφωτικό υπόβαθρο του νεοέλληνα. Να φτιάξουν «ανδράποδα», που γνωρίζουν και χειρίζονται μερικές εκατοντάδες λέξεις μόνο, χωρίς εκφραστικές δεξιότητες, χωρίς ιστορική συνείδηση, χωρίς λογική επάρκεια αρθρωμένου λόγου, χωρίς συναισθηματικό βάθος και αισθητική καλλιέργεια… Γιατί τέτοια «ανδράποδα» πιο εύκολα χειραγωγούνται, πιο εύκολα φανατίζονται, πιο εύκολα εκμαυλίζονται και πιο εύκολα «πουλιούνται» στο τέλος…

Ναι το προηγούμενο καθεστώς (πριν τη δεκαετία του ’80) είχε σε βάρος του αρκετές στρεβλώσεις και υπερβολές προγονοπληξίας. Αλλά, για να είμαστε δίκαιοι, η παραδοσιακή παιδαγωγική πέτυχε και με το παραπάνω! Από την απελευθέρωση το 1830 μέχρι τη δεκαετία του 1960, κάθε γενιά νεοελλήνων έβγαινε πιο μορφωμένη από την προηγούμενη! Και γλωσσικά και σε όλο το φάσμα των «εγκυκλίων» γνώσεων.

Ύστερα άρχισαν οι «προοδευτικές μεταρρυθμίσεις»: Πρώτα κατάργησαν τους τόνους και τα πνεύματα, μετά κατάργησαν τα Αρχαία, μετά κατάργησαν τα φωνήεντα και τα σύμφωνα (μόνο φθόγγους διδάσκουν στα παιδιά), μετά κατάργησαν την ελληνική γραμματική και την υποκατέστησαν με εξαπλουστευτικές-βαρβαρικές εκδοχές (το παχύ του… παχιού), μετά επανέφεραν τα Αρχαία, αλλά πολύ κουτσουρεμένα, γιατί πια δεν μπορούσαν να τα διδάξουν!

Η κατάργηση της «Καθαρευούσης», υπονόμευσε και την διδασκαλία της Αρχαίας – τελικά και τη σωστή εκμάθηση της «Δημοτικής». Όποιος έκανε στο σχολείο Τζάρτζανο, έμαθε Ελληνικά. Όποιος δεν έκανε Τζάρτζανο, δεν έμαθε… Η «Καθαρεύουσα» ήταν ο απαραίτητος κρίκος συνέχειας που επέτρεπε να μαθαίνει κανείς σωστά τη ζωντανή δημοτική, επειδή ακριβώς στηριζόταν στις ρίζες της αρχαίας. Χάθηκε έτσι ο κρίκος ανάμεσά τους και κατέρρευσε και η εκμάθηση της δημοτικής, αφού τα παιδιά δεν μπορούν να κάνουν απευθείας αναφορά στις αρχαίες ρίζες και στη συνέχεια της γλώσσας τους.

Στις μαυρόασπρες ελληνικές ταινίες της δεκαετίας του ’60, εμφανίζονται «λαϊκοί τύποι» που έκαναν λάθη του τύπου: τη δεσποινίς και την οδός. Κι ο κόσμος γέλαγε από κάτω. Η μεγάλη πλειοψηφία των τότε θεατών – σίγουρα των νεότερων – καταλάβαινε ότι οι κινηματογραφικοί ήρωες έκαναν χοντρό λάθος. Σήμερα δεν γελάει κανείς. Τέτοια λάθη κάνουν σήμερα πολλοί τηλεοπτικοί παρουσιαστές. Και διαδικτυακά sites. Και πολιτικοί ακόμα…

Ακόμα και οι «λαϊκοί τύποι» του ασπρόμαυρου ελληνικού κινηματογράφου, σατίριζαν την επίσημη γλώσσα της εποχής εκείνης (την «καθαρεύουσα»), αλλά οι ίδιοι προσπαθούσαν να μιλήσουν σωστά Ελληνικά. (Δέστε το Χατζηχρίστο, τον αξέχαστο «Ζήκο» στον θρυλικό «Μπακαλόγατο». Τα εκπληκτικά σολαρίσματα είναι για πολλούς σημερινούς θεατές… γλωσσικό φροντιστήριο! Δέστε και τον «Ηλία του 16ου », πάλι με το Χατζηχρίστο. Η φοβερή σκηνή όπου βρίσκονται οι δυό τους με τον αστυνομικό διευθυντή στο Τμήμα, όπου προσπαθεί να γλιτώσει τον συλληφθέντα φίλο του – το Βέγγο – και οι διάλογοι που εκτυλίσσονται εκεί, δείχνουν ένα λαϊκό άνθρωπο, που επιβάλλεται με τη διαολιά του, αλλά και με το «λέγειν» του, σε άψογα Ελληνικά)

Τώρα οι νέοι μας έχουν πρόβλημα με τα «τριτόκλιτα» (κάνουν μούσκεμα τις καταλήξεις), με τα «δευτερόκλιτα» (μπερδεύονται με το τελικό σίγμα) με τις κλήσεις και τους χρόνους των ρημάτων – βγάζουν τη χρονική αύξηση από εκεί που χρειάζεται και τη βάζουν εκεί που ΔΕΝ χρειάζεται (στην προστακτική) – γενικά δεν υπάρχει λάθος που δεν το κάνουν!

Με δύο λόγια, οι τελευταίες δύο γενιές είναι οι μόνες από την Παλιγγενεσία όπου οι νέο-Έλληνες μιλάνε χειρότερα Ελληνικά από τους προηγούμενους! Σε κάθε διαδοχική γενιά, ως τη δεκαετία του 70, οι σύγχρονοι έβγαιναν πιο «πεπαιδευμένοι» από τους γονείς τους. Τώρα πια οι σύγχρονοι είναι πιο «αγράμματοι» από τους προηγουμένους…

Κι ακόμα δεν αναρωτιόμαστε μήπως – μήπως, λέω – φταίνε οι αλλεπάλληλες «προοδευτικές μεταρρυθμίσεις» που… «στραβώνουν» τα παιδιά μας.

Δεν είναι μόνο στη γλώσσα. Και στην Ιστορία και στη νεοελληνική λογοτεχνία έχει επικρατήσει ο απόλυτος σκοταδισμός (στο όνομα της «προοδευτικότητας»!)

Ο Σολωμός υποβαθμίστηκε, ο Κάλβος εξαφανίστηκε, ο Παλαμάς δεν υπάρχει. Και πώς να διδαχθούν τα παιδιά το «Δωδεκάλογο του Γύφτου»; Είναι πολύ non-politically correct! Να το πεις πάλι ο «Δωδεκάλογος του… Ρωμά», κανείς δεν θα καταλάβει τίποτε… Αλλά και πέρα απ’ όλα αυτά, και στα μαθηματικά έγινε «η σφαγή των νηπίων» – κυριολεκτικά.

Αν ανοίξετε οποιαδήποτε μηχανή αναζήτησης και πληκτρολογήσετε τα «Στοιχεία» του Ευκλείδη, σε οποιαδήποτε γλώσσα, το πρώτο που θα μάθετε είναι πως πρόκειται για το πιο πολυδιαβασμένο σύγγραμμα του σύγχρονου πολιτισμού μετά από τη Βίβλο!

Πέρα από τη στέρεα βάση της μαθηματικής Παιδείας – ακόμα και για όσους δεν επιλέξουν τις φυσικές επιστήμες – είναι και θεμέλιο λογικής, και φιλοσοφίας. Ακόμα και τα σύνθετα νομικά επιχειρήματα έχουν «ευκλείδεια» (επαγωγική) θεμελίωση …

Εμείς, εδώ καταργήσαμε την Ευκλείδεια γεωμετρία από τα σχολειά μας!

Εντελώς…

Καταργήσαμε και την Τριγωνομετρία!

Όλο το μεγαλείο του Πυθαγόρειου θεωρήματος περνάει σε όλες τις σύγχρονες επιστήμες μέσα από τη ημίτονα και τα συνημίτονα. Εμείς τα σβήσαμε όμως, από τα σχολικά μας προγράμματα… Και το χειρότερο: διδάσκουμε στις τελευταίες τάξεις του Λυκείου τα παιδιά μας «στροφορμή» (στη Φυσική), χωρίς να τους έχουμε διδάξει προηγουμένως τριγωνομετρία πάνω στην οποία θεμελιώνονται οι τύποι της στροφορμής και ερμηνεύεται η θεωρία της.

Τα παιδιά, δηλαδή απλώς αποστηθίζουν τύπους, τα συστατικά των οποίων προφανώς δεν καταλαβαίνουν, μόνο για μόνο για να λύνουν ασκήσεις. Όπου επίσης δεν καταλαβαίνουν, ούτε τι τους ζητείται, ούτε τι ακριβώς «βρίσκουν» αφότου εφαρμόσουν τους τύπους που απομνημόνευσαν. Αν θέλαμε να πείσουμε τα παιδιά μας να μισήσουν τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες, δεν θα κάναμε τίποτε το διαφορετικό…

Στα ιδιωτικά φροντιστήρια, βέβαια, καλύπτονται πολλά από αυτά τα «ελλείμματα». Αλλά εκεί πληρώνουν οι γονείς… Η «δωρεάν παιδεία» στην Ελλάδα είναι το απόλυτο ψέμα, η απόλυτη διαστροφή: Δεν είναι ούτε «δωρεάν» (αφού τα παιδιά δεν μαθαίνουν), ούτε «Παιδεία» (αφού τα παιδιά μισούν αυτό που πρέπει να αγαπήσουν). Η λεγόμενη «δωρεάν Παιδεία» είναι το «πρόσχημα» για να σπρώξουν τα παιδιά στην ιδιωτική παραπαιδεία. Στα φροντιστήρια. Όπου και μόνο ξεστραβώνονται. Εκεί – και από εκεί – μαθαίνουν τα πέντε «κολλυβογράματα» που προλαβαίνουν να μάθουν. Γιατί σε δύο χρόνια πρέπει να καλύψουν τα κενά των δέκα προηγουμένων ετών, και να… ξε-μισήσουν όλα όσα είχαν μάθει να μισούν και να σιχαίνονται ως τότε…

Τώρα κατάργησε ο Γαβρόγλου και τα Λατινικά!

Μετά από όλα τα προηγούμενα, θα μου πείτε, μικρό το κακό.

Μην είστε τόσο σίγουροι…

Σας καλώ να μπείτε στο διαδίκτυο και να πληκτρολογήσετε το λήμμα:

The classical education of the Founding Fathers.

Εκεί αναφέρεται συνοπτικά η ισχυρή κλασσική (δηλαδή αρχαιοελληνική και λατινική Παιδεία) που είχαν οι «μεγάλοι πατέρες» της Αμερικανικής Δημοκρατίας.

Ο Τόμας Τζέφερσον, ο Αλέξανδρος Χάμιλτον και ο Τζών Άνταμς, υπήρξαν μαζί με τον πρώτο Πρόεδρο Ουάσιγκτων οι θεμελιωτές της Αμερικής! Της πιο ανθεκτικής δημοκρατίας που υπήρξε ποτέ…

Οι τρείς πρώτοι είχαν πολύ μεγάλες διαφορές μεταξύ τους. Συχνά συγκρούστηκαν. Κάποιες φορές δεν μιλιούνταν κι όλας. Αλλά είχαν κι ένα «κοινό»: Στις επιστολές που αντάλλαξαν και στο έργο τους, εν γένει, όχι μόνο τόνιζαν την αξία της κλασικής παιδείας, αλλά την επιδείκνυαν με καμάρι. Ο Τζέφερσον ειδικά χρησιμοποιούσε μέχρις υπερβολής αρχαιοελληνικές φράσεις (σε σημείο που να διαμαρτύρεται ο Άνταμς, ο οποίος ήταν «πιο δυνατός» στο λατινικά).

Τα περιβόητα federalist papers του Χάμιλτον – τα πιο θεμελιώδη ίσως συγγράμματα Πολιτικής Επιστήμης και Πολιτικής Ιστορίας στο σύγχρονο κόσμο – είναι «ακατανόητα», ίσως και «μη προσβάσιμα», για όποιον δεν γνωρίζει αρχαία Ελληνικά, Λατινικά, αρχαία Ελληνική και Ρωμαϊκή Ιστορία. Ακόμα και σήμερα, η επίσημη σφραγίδα των Ηνωμένων Πολιτειών, αναγράφει το λατινικό Ε pluribus unum. Δηλαδή «από τα πολλά στο Ένα».

Κατά μια εκδοχή είναι φράση από λατινική μετάφραση του προσωκρατικού Έλληνα Φιλόσοφου Ηράκλειτου. Κατά άλλη εκδοχή είναι στίχος από ποίημα του Βιργιλίου, ή από φράση του Κικέρωνα, ή από φράση του Αυγουστίνου, που αποδίδεται στον Πυθαγόρα ή στον Παρμενίδη. Σε κάθε περίπτωση μιλάει για την ομογενοποίηση των διαφορετικών σε ένα ομοιογενές σύνολο.

Πώς λέμε «πολυπολιτισμικότητα» σήμερα; Καμία σχέση!

Το ακριβώς αντίθετο:

Γιατί η «πολύ-πολιτισμικότητα» αναπαράγει τη «διαφορετικότητα» μέσα σε κάθε κοινωνία. Ενώ η «ομογενοποίηση» (από τα πολλά στο ένα) παράγει την κοινή ταυτότητα, που είναι βάση της δημοκρατίας.

Η φράση αυτή ήταν από το 1782 το ανεπίσημο έμβλημα των Ηνωμένων Πολιτειών. Το 1956 (με την περιβόητη Resolution 396 του Αμερικανικού Κογκρέσου) το επίσημο έμβλημα των ΗΠΑ είναι πλέον In God We Trust (Πιστεύουμε στο Θεό!)

Άλλο «μυστήριο αξεδιάλυτο και σκάνδαλο ανυπόφορο» για τον κ. Γαβρόγλου κι αυτό. Πώς γίνεται η πιο σύγχρονη και πιο προοδευμένη δημοκρατία στον κόσμο να έχει ως επίσημο σύμβολό της την… Πίστη στο Θεό;

Πάντως, το e pluribus unum παρέμεινε στην επίσημη σφραγίδα των ΗΠΑ.

Όλα αυτά βέβαια, κανείς στις ΗΠΑ δεν θα τα καταλάβαινε χωρίς γνώση λατινικών.

Οι νέοι Αμερικανοί δεν μαθαίνουν λατινικά στα σχολειά τους. Αλλά σιγά-σιγά τα Λατινικά (όπως και τα αρχαία Ελληνικά) εισάγονται στην βασική εκπαίδευση τουλάχιστον τον καλών ή «προτύπων» σχολείων. Στην Ευρώπη έχουν επιστρέψει εδώ και χρόνια. Στην Ελλάδα τα είχαμε και τα διώξαμε! Κι όσο «υπολείμματα» παρέμειναν τα διώχνουμε τώρα. Τα αντικαθιστούμε με την … Κοινωνιολογία! Δηλαδή με ένα κορμό θεωριών, μαρξιστικής ή νέο-μαρξιστικής επιρροής.

Υπάρχουν, βέβαια, και μη μαρξιστές κοινωνιολόγοι, όπως ο Πρώσος Max Weber και ο Γάλλος Emil Durkheim, αλλά η ίδια η γνώση που συσσωρεύουν αυτές οι θεωρίες προϋποθέτει πολύ στέρεα θεμέλια γλώσσας και ιστορίας και φιλοσοφίας και ανθρωπολογίας. Χωρίς τέτοια θεμέλια είναι περισσότερο εύκολος ο «προσηλυτισμός» σε μαρξιστικά σχήματα… Βγάζουν τα λατινικά, μειώνουν τα αρχαία ελληνικά και σακατεύουν τη μαθηματική παιδεία και την Ιστορία, για να διδάξουν… Κοινωνιολογία!

Γιατί όχι και… «Φιλοσοφία της Επιστήμης»; Τις θεωρίες του Karl Popper ή του Thomas Kuhn.  Να μην ξέρουν τα παιδιά μας πώς να κλίνουν τα τριτόκλιτα, να μην καταλαβαίνουν τι σημαίνει dura lex sed lex (σκληρός νόμος, αλλά νόμος), να μην μπορούν να μελετήσουν καθόλου το Δίκαιο, να χάνονται στα ημίτονα και τα συνημίτονα, να μη «νογάνε» καθόλου ούτε από Πλάτωνα ούτε από Αριστοτέλη, να είναι άγνωστες λέξεις γι’ αυτά ο Θουκυδίδης ή ο Τάκιτος, αλλά να παίζουν το…paradigm shift στα δάχτυλα!

Είναι προφανές ότι βολεύουν «ημετέρους»! Πελατάκια….

Δεν έχουν άποψη για τησν Παιδεία. Ούτε τους ενδιαφέρει.

Δεν ξέρουν τι και γιατί πρέπει να διδαχθούν τα ελληνόπουλα στο Γυμνάσιο και το Λύκειο. Τι ακριβώς μορφωτικές βάσεις θέτει η δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο μελλοντικό πολίτη, αλλά και στον μελλοντικό επιστήμονα και στον μελλοντικό «τεχνοκράτη» ακόμα… Δεν τους ενδιαφέρει. Ξέρουν ότι υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που σπούδασαν «Κοινωνιολογία» τις τελευταίες δεκαετίες και είναι άνεργοι. Αυτούς «τακτοποιούν».

Φιλόλογοι δεν υπάρχουν πια και τόσοι πολλοί. Ίσως… Πάντως κοινωνιολόγοι υπάρχουν πολύ περισσότεροι! Άσε που η «κοινωνιολογία» είναι και καλύτερη εισαγωγή στον πιο απλουστευτικό μαρξισμό.

Με τέτοια «λογική» και τέτοια κριτήρια, συνεχίζουν να διαλύουν την Παιδεία μας.

Απ’ όλα τα εγκλήματα που έκαναν οι «προοδευτικοί» στη χώρα, τα τελευταία σαράντα χρόνια, το έγκλημα στην Παιδεία είναι το χειρότερο. Και πιο δύσκολο να διορθωθεί.

Κι εδώ αντί να διορθωθεί, συνεχίζεται.

Ακούει κανείς;

Βλέπει κανείς τι γίνεται στο εξωτερικό;

Καταλαβαίνει κανείς;

Ενδιαφέρεται κανείς;

@Θανάσης Κ. /ορθογράφος

Η Αρχαία Ελληνική Θεϊκή Γλώσσα

Όπως είπε και ο George Orwell στο έργο του 1984, «απλή γλώσσα σημαίνει και απλή σκέψη». Εκεί το καθεστώς προσπαθούσε να περιορίσει την γλώσσα για να περιορίσει την σκέψη των ανθρώπων, καταργώντας συνεχώς λέξεις. Ότι ακριβώς δηλαδή πράττουν σήμερα.

Σου έχει συμβεί να παρακολουθήσεις μια ομιλία ή να διαβάζεις ένα βιβλίο ή ένα άρθρο και στο τέλος να μην ξέρεις τι στο διάολο διάβασες ή άκουσες; Λοιπόν ο μόνος λόγος που νοιώθεις έτσι είναι γιατί στο κείμενο ή στον λόγο υπάρχουν λέξεις που δεν γνωρίζεις ή παρανοείς τον ορισμό τους. Στην χαριτωμένη πρόταση «πιστεύεις στον θεό;» (που σε μερικά κράτη κι εποχές, μπορεί η λάθος απάντηση να σου στοιχίσει την ζωή) η απάντηση δεν είναι καθόλου προφανής, ούτε και είναι μία. Η λέξη «πίστη» έχει αρκετούς διαφορετικούς ορισμούς και κανένας δεν είναι φιλοεπιβιωτικός. Η λέξη «θεός» έχει πάνω από 200 ορισμούς και υπάρχουν και γύρω στους 5000+ θεοί κάθε είδους. Υπάρχει και η λέξη «στον» και υπαρχει κι ένα ερωτηματικό στο τέλος της πρότασης. Αν ανοίξεις ένα λεξικό και μάθεις τους ορισμούς αυτών των λέξεων, άμεσα αντιλαμβάνεσαι, την μεγάλη νοητική και ψυχική σύγχυση που βρίσκονται όσοι λένε αστόχαστα «πιστεύω στον θεό!!!» Η ακόμη πιο άστοχα κάνουν αυτήν την ανόητη ερώτηση-αγκιτάτσια που δεν περιέχει κανένα νόημα, τουλάχιστον για εχέφρονες ανθρώπους. Κι αυτό σε μία ασήμαντη πρόταση-meme, φαντάσου στα σημαντικά θέματα τι γίνεται και πόση παρανόηση και προπαγάνδα παίζει …μπάλα, με τα γκολ να μπαίνουν απ’ τα αποδυτήρια !!!

Στις μέρες μας όπου αμφισβητούνται ακόμα και τα αυτονόητα, έχει αρχίσει να ακούγεται η άποψη ότι δεν υπάρχουν ανώτερες και κατώτερες γλώσσες, αλλά ότι όλες έχουν την ίδια αξία. Αυτό είναι τόσο παράλογο να το πιστεύει κανείς, όσο το να πιστεύει ότι μπορούν σε έναν αγώνα δρόμου όλοι οι δρομείς να τερματίσουν ταυτόχρονα, ειδικά οι κουτσοί ή όσοι είναι σε αναπηρικό καροτσάκι, με ένα καλογυμνασμένο και σκληρά προπονημένο αθλητή. Κάτι τέτοιο είναι απλά αδύνατον. Το συγκεκριμένο παράδειγμα είναι κάτι πολύ απλό, πόσο μάλλον όταν έχουμε να κάνουμε με κάτι τόσο πολύπλοκο όσο η γλώσσα. Δηλαδή μπορεί μια γλώσσα πρωτόγονου επιπέδου με ελάχιστες διαφορετικές λέξεις να έχει την ίδια αξία με μια γλώσσα τόσο σύνθετη, όσο η αρχαία Ελληνική (ακόμη και η νεώτερη Ελληνική) γλώσσα; Ποιός λογικός άνθρωπος μπορεί να το δεχτεί αυτό; Ενδεικτικά αναφέρω ότι οι χιμπατζήδες χρησιμοποιούν μια «γλώσσα» με ένα λεξιλόγιο από τριάντα λέξεις-κραυγές.

Σήμερα οι μιμιδίζοντες νεοέλληνες χρησιμοποιούν τούρκικες λέξεις όπως η λέξη “χαράτσι” ή “Bullying” ξεχνώντας τον πλούτο της Ελληνικής γλώσσας τους. Το νταηλίκι (τουρκική: dayılık) είναι μια μορφή κακοποίησης, πιο συγκεκριμένα εκφοβισμού ή εξαναγκασμού και υπάρχουν δεκάδες λέξεις να περιγραφεί, αλλά τι να περιμένει κανείς από τα ελληνικά ανθρώπινα ζώα που πιστεύουν ότι μαλακία τους πουν, όταν δεν μυρικάζουν.

Στο έργο «Σύντοµη ιστορία της Ελληνικής Γλώσσης» του διάσηµου γλωσσολόγου Α. Meillet, υποστηρίζεται µε σθένος η ανωτερότητα της Ελληνικής έναντι των άλλων γλωσσών. Ο σπουδαίος Γάλλος συγγραφέας Ζακ Λακαρριέρ είχε δηλώσει: «Στην Ελληνική υπάρχει ένας ίλιγγος λέξεων, διότι µόνο αυτή εξερεύνησε, κατέγραψε και ανέλυσε τις ενδότατες διαδικασίες της οµιλίας και της γλώσσης, όσο καµία άλλη γλώσσα»

Ο Γάλλος διαφωτιστής Βολτέρος: «Είθε η Ελληνική γλώσσα να γίνει κοινή όλων των λαών»

Ο Γάλλος καθηγητής του Πανεπιστημίου της Σορβόνης Κάρολος Φωριέλ: «Η Ελληνική έχει ομοιογένεια σαν την Γερμανική, είναι όμως πιο πλούσια από αυτήν. Έχει την σαφήνεια της Γαλλικής, έχει όμως μεγαλύτερη ακριβολογία. Είναι πιο ευλύγιστη από την Ιταλική και πολύ πιο αρμονική από την Ισπανική. Έχει δηλαδή ότι χρειάζεται για να θεωρηθεί η ωραιότερη γλώσσα της Ευρώπης»

Η Μαριάννα Μακ Ντόναλντ, καθηγήτρια του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας και επικεφαλής του TLG δήλωσε: «Η γνώση της Ελληνικής είναι απαραίτητο θεμέλιο υψηλής πολιτιστικής καλλιέργειας»

TheodoreF. Brunner (Ιδρυτής του TLG και διευθυντής του µέχρι το 1997): «Σε όποιον απορεί γιατί ξοδεύτηκαν τόσα εκατοµµύρια δολάρια για την αποθησαύριση των λέξεων της Ελληνικής, απαντούµε: Μα πρόκειται για την γλώσσα των προγόνων µας και η επαφή µε αυτούς ßελτιώνει τον πολιτισµό µας»

Η τυφλή Αμερικανίδα συγγραφέας Έλεν Κέλλερ: «Αν το βιολί είναι το τελειότερο μουσικό όργανο, τότε η Ελληνική γλώσσα είναι το βιολί του ανθρώπινου στοχασμού»

Ιωάννης Γκαίτε (Ο μεγαλύτερος ποιητής της Γερμανίας, 1749-1832): «Άκουσα στον Άγιο Πέτρο της Ρώµης το Ευαγγέλιο σε όλες τις γλώσσες. Η Ελληνική αντήχησε άστρο λαµπερό µέσα στη νύχτα»

Διάλογος του Γκαίτε µε τους µαθητές του:
-Δάσκαλε τι να διαßάσουµε για να γίνουµε σοφοί όπως εσύ;
-Τους Έλληνες κλασικούς.
-Και όταν τελειώσουµε τους Έλληνες κλασικούς τι να διαßάσουµε;
-Πάλι τους Έλληνες κλασικούς.

Μάρκος Τύλλιος Κικέρων (ο επιφανέστερος άνδρας της αρχαίας Ρώµης, 106-43 π.κ.ε.) «Εάν οι θεοί µιλούν, τότε σίγουρα χρησιµοποιούν τη γλώσσα των Ελλήνων»

Χάµφρι Κίτο (Άγγλος καθηγητής στο πανεπιστήµιο του Μπρίστολ, 1968) «Είναι στη φύση της Ελληνικής γλώσσας να είναι καθαρή, ακριßής και περίπλοκη. Η ασάφεια και η έλλειψη άµεσης ενοράσεως που χαρακτηρίζει µερικές φορές τα Αγγλικά και τα Γερµανικά, είναι εντελώς ξένες προς την Ελληνική γλώσσα»

Ιρίνα Κοßάλεßα (Σύγχρονη Ρωσίδα καθηγήτρια στο πανεπιστήµιο Λοµονόσοφ, 1995) «Η Ελληνική γλώσσα είναι όµορφη σαν τον ουρανό µε τα άστρα»

R.H. Robins (Σύγχρονος Άγγλος γλωσσολόγος, καθηγητής στο πανεπιστήµιου του Λονδίνου) «Φυσικά δεν είναι µόνο στη γλωσσολογία όπου οι Έλληνες υπήρξαν πρωτοπόροι για την Ευρώπη. Στο σύνολό της η πνευµατική ζωή της Ευρώπης ανάγεται στο έργο των Ελλήνων στοχαστών. Ακόµα και σήµερα επιστρέφουµε αδιάκοπα στην Ελληνική κληρονοµιά για να ßρούµε ερεθίσµατα και ενθάρρυνση»

Φρειδερίκος Σαγκρέδο (Βάσκος καθηγητής γλωσσολογίας – Πρόεδρος της Ελληνικής Ακαδηµίας της Βασκονίας) «Η Ελληνική γλώσσα είναι η καλύτερη κληρονοµιά που έχει στη διάθεσή του ο άνθρωπος για την ανέλιξη του εγκεφάλου του. Απέναντι στην Ελληνική όλες, και επιµένω όλες οι γλώσσες είναι ανεπαρκείς.»

«Η αρχαία Ελληνική γλώσσα πρέπει να γίνει η δεύτερη γλώσσα όλων των Ευρωπαίων, ειδικά των καλλιεργηµένων ατόµων.»

Οι λέξεις και οι ορισμοί τους είναι ο κόσμος μας, είναι η πραγματικότητα μας, για να κάνετε κάτι πάνω σε αυτήν την πραγματικότητα, είναι απαραίττητο πριν, να γνωρίζετε την ουσία της. Οι λέξεις είναι η ουσία της.

Εν αρχή ην η Σκέψη

Η Σκέψη εκδηλώνεται με την Λέξη και Δημιουργεί.

Αν από την Αγγλική γλώσσα αφαιρεθούν οι Ελληνικές και οι Λατινικές λέξεις θα τους μείνουν τα ΜΟΥΓΚΡΊΣΜΑΤΑ !

Ξένοι στην πατρίδα μας

Σήμερα τα κομμουνιστικά παράσιτα, τα απολιθώματα της μαρξιστικής πανούκλας, στην Ελληνική κυβέρνηση -σε εποχές τεράστιων τεχνολογικών, γενετικών και οικονομικών αλμάτων- τα τοποθέτησε ο απόλυτα εκφυλισμένος κι αμόρφωτος νεοέλληνας, δεν φύτρωσαν… είναι ο καθρέφτης του και τον αντιπροσωπεύουν απολύτως  στον ψυχισμό του, στις σκέψεις του, στην σαπίλα του σωματική και νοητική, στα πεπραγμένα του.

Αρκεί να δεις την πόλη του, την κορωνίδα της Δημοκρατίας, των Τυράννων, των Αρίστων, της φιλοσοφίας, του στοχασμού και των πολιτισμών ολοκλήρου του πλανήτη, την Αθήνα, πως την κατάντησε για να αντιληφθείς τι γίνεται μέσα στο κεφάλι του, την μόρφωση του και το υπόβαθρο του… κάνε μια βόλτα από την Ομόνοια και θα καταλάβεις … αν έχεις Ελληνικό DNA… και δεν είσαι πιστό και υπάκουο πρόβατο του εκτρωματικού ορθόδοξου Γιαχβέ.

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, είναι απαραίτητη η μόρφωση των παιδιών μας, όσο και η δίκη μας προσωπική μόρφωση … είναι πλέον εθνικά επιτακτικό να φροντίσουμε μόνοι μας να εκπαιδεύσουμε και να μορφώσουμε τα παιδιά μας με το Ελληνικό ιδεώδες, με την γλώσσα του Ελληνικού DNA, αυτού δηλαδή που έδωσε πολιτισμό κι εξανθρώπισε τον άνθρωπο, που τον έβγαλε από την λασπουριά της αμορφωσιάς και του βαρβαρισμού.

Διαφορετικα είμαστε τελειωμένοι σαν λαός και σε λίγα, πολύ λίγα χρόνια η Ελλάδα θα έχει μυθολογική υπόσταση, όπως η Ατλαντίδα (αιώνιος εχθρός μας) και η Μου. Ήδη έχουν κλέψει κάθε τι Ελληνικό και το παρουσιάζουν για δικό τους οι Άγγλοι και οι αποικιες τους σε Αμερική, Αυστραλία, κλπ. Κάθε τι Ελληνικό αρχαίο ανήκει σε κάτι που αποκαλούν, ως «παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά» … έχεις δει τις πινακίδες στους αρχαιολογικούς χώρους; Τις έχεις διαβασει; Ξέρεις την σημασία των γραφομένων τους; Πολύ αμφιβάλω. Γράφουν, λοιπόν, ότι δεν σου ανήκουν σαν πολίτης (οπλίτης) της Ελλάδας, σαν κληρονομιά σου, αλλά ανήκουν σε αυτό το ίδρυμα … Ξέρεις ότι δεν μπορείς να φωτογραφίσεις τα αρχαία και να χρησιμοποιήσεις τις φωτογραφίες σου γιατί δεν είναι ελληνικό δικαίωμα σου, δεν είναι πολιτιστική κληρονομιά σου, αλλά ανήκει σε άλλους … κι αυτοί απαγορεύουν να χρησιμοποιήσεις την κληρονομιά σου, την παρακαταθήκη των προγόνων σου; Το ξέρεις;

Πολλες απαιτήσεις έχω, από έναν λαό που το μόνο που ξέρει καλά είναι να σέρνεται διπλωμένος στα τέσσερα και να λατρεύει ένα έκτρωμα για σωτήρα και θεό του… αυτός ο λαός δεν χρειάζεται μόρφωση και παιδεία, αρκεί να μιμιδιζει και να μουγκανίζει σαν τα ζώα … έτσι λοιπόν του έφεραν μπόλικες μαϊμούδες και τις αμόλισαν στις πόλεις του, για να γίνει όμοιός τους, να έχει πρότυπο όχι τον Ηράκλειτο -που έτσι κι αλλιώς δεν τον ξέρει- αλλά τα πηθίκια.

Ο εκφυλισμός είναι αυτονόητος όσο κι αναμενόμενος …

ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΗ ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΙΜΟΥΔΙΤΣΑ

@Ηω Αναγνώστου

terrapapers



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (12)

  1. Βασιλειος ο Μακεδων 09/05/2018 @ 3:47 ΜΜ

    Κατι για το 2ο αρθρο. Ενω συμφωνω απολυτως για την αξια της αρχαιας (και της νεας ως συνεχεια της) Ελληνικης Γλωσσας, ως το κατεξοχην σπουδαιοτερο πνευματικο υπεροπλο, που εφευρηθηκε ποτε, θα διαφωνησω με αυτη, οσον αφορα το μισος των διαφορων “αρχαιοπληκτων” στην Ορθοδοξη παραδοση. Οι Ελληνες αγαπητοι “αρχαιοπληκτοι”, δεν διακτινιστηκαν απο το 300 μΧ στο 1821. Οσο και να μην το παραδεχονται η αληθεια ειναι οτι μετα απο ολες τις βαρβαρικες επιδρομες Σλαυων, Αραβων, Βουλγαρων, Αβαρων, Γοτθων, και εν τελει Τουρκων, η Ελληνικη Γλωσσα επιβιωσε και εξελιχτηκε χαρη στην Ορθοδοξη παραδοση. Ειδικοτερα μεσα στο σκοταδι της Τουρκοκρατιας, οταν εξισλαμιστηκε και εκτουρκιστηκε πανω απο το 60% των τοτε Ελληνικων πληθυσμων, ενα τεραστιο πληθυσμιακο κομματι του Ελληνισμου, το οποιο χαθηκε για παντα, η Ορθοδοξια ηταν αυτη που κρατησε ζωντανο το υπολοιπο κομματι των Ελληνων, και φυσικα την Ελληνικη γλωσσα. Η Εκκλησια ηταν αυτοι που ανελαβε την Ελληνικη παιδεια, ιδρυσε σχολεια (εκατονταδες εχτισε μοναχα ο Κοσμας ο Αιτωλος), και κρατησε ζωντανη την Ελληνικη παραδοση. Χωρις την Ορθοδοξια, ολοι σημερα θα ημασταν Οθωμανοι, και η εθνικη συνειδηση θα ειχε σβησει. Χαρη στην Εκκλησια, αποφευχθη ο εκβαρβαρισμος των εναπομεινοντων Ελληνων. Κατι το οποιο δυστυχως επιτυγχανεται στα χρονια της εθνομηδενιστικης Μεταπολιτευσης. Για αυτο καλο θα ειναι οι αρχαιοελληνιστες να στρεψουν τα πυρα τους στους εθνομηδενιστες μισθοφορους, αλληλεγγυους λαθροδιακινητες, δημογραφικους και παιδευτικους πλεον γενοκτονους του Ελληνισμου, αυτοι οι οποιοι ειναι η πραγματικη και αμεση απειλη αφανισμου του Ελληνικου Εθνους, και της Ελληνικης γλωσσας τουλαχιστον για οτι αφορα στους ιδιους τους Ελληνες.

  2. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ 09/05/2018 @ 4:36 ΜΜ

    ΕΠΕΙΔΗ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΟ ΕΞΑΤΑΞΙΟ ΜΕ ΤΖΑΡΤΖΑΝΟ, ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΧΑΩΔΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ, ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΔΟΧΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΩ ΩΣ ΤΕΡΤΙΠΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΟ….
    ΠΟΛΛΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΩ ΣΧΕΤΙΚΑ. ΑΛΛΑ ΘΑ ΚΛΕΙΣΩ ΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ…. ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ ΘΑ ΤΟΝ ΟΝΟΜΑΤΙΣΟΥΝ ΑΛΟΓΟΒΑΣΤΑ!!! ΕΙΧΑΜΕ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΔΗΜΟΤΙΚΙΣΤΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΨΥΧΑΡΗΣ, ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ. ΟΧΙ ΣΟΥΡΓΕΛΑ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕΒΟΜΑΙ, ΑΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ Α-ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΛΛΟΝ “ΘΕΟ” ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ.

  3. Βικτωρια 09/05/2018 @ 4:37 ΜΜ

    Μπρρρρρ…Ανατριχιαζω….Τοσος μισος…(Αναφερωμαι στο τελευταιο παραγραφο)

  4. Βασιλειος ο Μακεδων 09/05/2018 @ 5:05 ΜΜ

    Και κατι αλλο. Το αρθρο επισημαινει και εναν απο τους λογους, για τον οποιον οι “Δυτικοι”(Αμερικανοι και Δυτικοευρωπαιοι), και οι “Ανατολικοι” (οι Σλαβικοι λαοι και οι Τουρκοι) θελουν τους Ελληνες να αφανιστουν. Και αυτος ειναι η τεραστια Ελληνικη πολιτιστικη κληρονομια, και ο σφετερισμος της απο αυτους (για αυτο και τα περι “παγκοσμιας πολιτιστικης κληρονομιας”). Οι Δυτικοι θελουν να σφετεριστουν την κλασικη και ελληνιστικη αρχαιοτητα. Οι Ανατολικοι την Βυζαντινη κληρονομια (αλλα και την ελληνιστικη, βλεπε Σλαυοβουλγαροι των Σκοπιων). Οσο υπαρχουν οι Ελληνες ομως, θα υπαρχουν οι νομιμοι κληρονομοι αυτης της τεραστιας πολιτιστικης και ιστορικης κληρονομιας που ξεκινα απο 2.500 πΧ και φτανει στο 1453 μΧ (πριν αρχισει ο πραγματικος ιστορικος μεσαιωνας για τους Ελληνες, που ξεκινα με την τουρκοκρατια, και φτανει μεχρι τις μερες μας), και αυτοι οι Ελληνες θα μπορουν να διεκδικησουν τα κλεμμενα. Για αυτο θελουν να μας βγαλουν απο την μεση.

    • ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ 09/05/2018 @ 9:52 ΜΜ

      Η Ιστορία των Ελλήνων ξεκινά πολύ πριν το 9.000 π.Χ., μπαίνει σε δύσκολα χρόνια το 146 π.Χ. με την Ρωμαϊκή κατάκτηση (όχι σε πνευματικό επίπεδο όμως), ξεκινά να καταστρέφεται το 312 και ολοκληρώνεται η (πνευματική) καταστροφή από το 325 έως το 393.

      • Βασιλειος ο Μακεδων 09/05/2018 @ 11:36 ΜΜ

        Η Ελληνικη γραμματεια και οι τεχνες δεν σταματουν το 393 μΧ. Απλα περνουν σε μια νεα φαση. Μην υποτιμουμε τον Ελληνικο βυζαντινο πολιτισμο. Υπαρχουν σπουδαιοι λογιοι, ρητορες, μαθηματικοι, γεωγραφοι, μουσικοι, εφευρετες, αρχιτεκτονες, γιατροι κατα την Βυζαντινη περιοδο, και καλο θα ειναι να μην το ξεχναμε αυτο. Διαφορετικα απαρνιομαστε μεγαλες μορφες σαν τον Στεφανο Βυζαντιο, τον Γεωργιο Γεμιστο, τον Καλλινικο, τον Ρωμανο τον Μελωδο, τον Προκλο, τον Θεοδωρο τον Πρωτοσπαθαριο (σπουδαιος φαρμακολογος), τον Λεων τον Μαθηματικο, τον Ανθεμιο και τον σιδωρο (αρχιτεκτονες της Αγιας Σοφιας), τον Κυριλλο και τον Μεθοδιο, οι οποιοι δημιουργησαν ενα νεο αλφαβητο, το οποιο χρησιμοποιουν σημερα ολοι οι σλαυικοι λαοι, δηλαδη πανω απο 300.000.000 ανθρωποι, και ειναι ελληνικη εφευρεση (και εφοσον τα λατινικα προερχονται απο το αλφαβητο της Κυμης, μαζι με το Κυριλλικο, οι Ελληνες εχουν δημιουργησει τα αλφαβητα που χρησιμοποιουν τα 2/3 του πληθυσμου της γης). Η πραγματικη καμψη στα Ελληνικα πολιτιστικα δρωμενα ερχεται το 1453. Η οριστικη πτωση του Βυζαντιου στους Οθωμανους, σε συνδυασμο με την φυγη των Ελληνων λογιων στην Δυση, βυθιζει πλεον στο σκοταδι τον Ελληνικο πολιτισμο, την στιγμη μαλιστα που βρισκονταν στην φαση της λεγομενης Παλαιολογειας Αναγεννησης, με τον Πληθωνα στον Μυστρα, και την επιστροφη στην κλασσικη αρχαιοελληνικη γραμματεια. Αλλα η τουρκοκρατια τα εκοψε συριζα ολα αυτα. Και ο μεσαιωνας του Ελληνικου πολιτισμου δεν εχει ακομη παρελθει απο τοτε, ακομη και μετα την εθνεγερσια του 1821. Γνωρισε μια ανθιση απο τα τελη του 1700 μεχρι τα μεσα του 1970, με μια σειρα σπουδαιων ποιητων, συγγραφεων, μουσικων κλπ, αλλα η εθνομηδενιστικη Μεταπολιτευση εβαλε ταφοπλακα, επιβαλλοντας εναν αοσμο, αμερικανοφερτο, υλιστικο και εκφυλιστικο τροπο ζωης.

        • ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ 09/06/2018 @ 5:45 ΜΜ

          Φίλε μου, σε μερικά που λες συμφωνώ και σε μερικά όχι. Η ιστορικά αποδεδειγμένη όμως πραγματικότητα έχει ως εξής:

          Το Βυζάντιο δεν είναι Ελληνική ιστορία αλλά χρόνια υποδούλωσης στην Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Οι διωγμοί των Ελλήνων κατά την διάρκεια της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας είναι πασίγνωστοι, όπως επίσης και η εξαφάνιση κάθε Ελληνικού στοιχείου εκτός της γλώσσας που δεν μπορούσαν να την καταργήσουν. Αν μπορούσαν θα την απαγόρευαν!

          Από το 146 π.Χ μέχρι το 1821 ήμασταν υπόδουλοι ως Έλληνες αλλά και ως εδαφική οντότητα στη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία (146 π.Χ.-312 μ.Χ.), στην Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία ή Βυζάντιο (312-1453) και στην Οθωμανική αυτοκρατορία (1453-1821) . Το 1827 η Ελλάδα ελευθερώθηκε από τον Γάλλο στρατηγό του Μ. Ναπολέοντα, Μαιζόν, που νίκησε τον Ιμπραήμ στην Πελοπόννησο, καθώς η επανάσταση του 1821 είχε τελειώσει (κατασταλεί, αποτύχει, διαλυθεί, νικηθεί, όπως και να το πούμε δεν ελευθέρωσε τελικά την Ελλάδα).

          Μπορεί μεν να ελευθερώθηκε αλλά τα δάνεια που πήραν πριν τον Καποδίστρια με επιτόκιο 60%(!) ήταν αδύνατον να αποπληρωθούν και υπήρχε όρος ότι αν δεν αποπληρώνονταν η χώρα θα ανήκε στην Αγγλία με βάση το μνημόνιο που είχαν υπογράψει. Ο Καποδίστριας θέλησε να συνάψει νέο δάνειο με άλλους όρους ώστε με αυτά τα χρήματα να εξοφλούσε αυτό το επαίσχυντο δάνειο και είχε το τέλος που όλοι γνωρίζουν (βασικά γι’ αυτό τον λόγο τον δολοφόνησαν).

          Αυτό το δάνειο αποπληρώθηκε το 1960 (!), αλλά οριστικά τα τότε δάνεια (δάνεια που πήρε κατά κύριο λόγο ο Ελ. Βενιζέλος μετά από αλλεπάλληλες χρεοκοπίες και εθνικές καταστροφές που οδήγησε το κράτος) αποπληρώθηκαν το…. (κοίτα σύμπτωση!!!!) 2010 και έληξαν τα τότε μνημόνια!!!!! Και φυσικά οι Παπανδρέου, οι Καραμανλήδες, ο Σημίτης και οι Σαμαροβενιζέλοι μας ξαναέβαλαν το 2010 σε μνημόνια γιατί αυτό έκαναν πάντα αυτές οι Μασονικές, όπως τις χαρακτήρισες, προδοτικές παρατάξεις.

          Αν κάποιος έχει διαφορετική άποψη ας την καταθέσει.

  5. ιρινι 24 09/05/2018 @ 6:34 ΜΜ

    “Από όλες τις προσαγορεύσεις που μπορούμε εμείς οι άνθρωποι να εκφράσουμε, η γλώσσα είναι η υψηλότερη και μακράν όλων η πρώτη. Η γλώσσα είναι αυτή που κατ αρχάς και τελικά μας στέλνει νεύματα για την ουσία ενός πράγματος. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει σε καμμία περίπτωση ότι η γλώσσα -με κάθε σημασία της λέξης, που την έχουμε συλλάβει τυχαία- μας παρέχει και τη διαφανή ουσία του πράγματος άπαξ διά παντός, όπως συμβαίνει με ένα έτοιμο προς χρήση αντικείμενο. Αλλά η αντίστοιχη κατάσταση, στην οποία ο άνθρωπος ακούει πραγματικά την προσαγόρευση της γλώσσας, είναι εκείνο το λέγειν που ομιλεί μέσα στο στοιχείο της ποίησης.

    Όσο πιο ποιητικό είναι το έργο ενός ποιητή, τόσο πιο ελεύθερο είναι το λέγειν του, δηλαδή πιο ανοιχτό και πιο έτοιμο να δεχτεί το απρόβλεπτο, τόσο πιο καθαρά θέτει το λεχθέν του στην κρίση του ακούειν που καταβάλλει όλο και μεγαλύτερες προσπάθειες, τόσο πιο μακριά είναι το λεχθέν του από την απλή απόφανση, για την οποία συζητούμε μόνο για το αν είναι ορθή ή όχι.” Martin Heidegger …

  6. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ 09/05/2018 @ 8:27 ΜΜ

    ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ, ΛΕΕΙ, Ο ΑΠΛΟΣ ΚΑΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΛΑΟΣ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΞΟΥΝ ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΣΥΝΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΚΑΘΑΡΕΥΟΥΣΑ ΕΩΣ ΑΡΧΑ`Ι’ΖΟΥΣΑ ΓΛΩΣΣΑ, ΟΝΤΑΣ ΣΧΕΔΟΝ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ….
    ΕΓΕΡΘΗΤΙ [ΣΗΚΩ ΕΠΑΝΩ].
    ΕΓΕΡΘΗΤΕ [ΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΕΠΑΝΩ].
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΞΕΙΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΑ ΕΓΕΡΘΟΥΝ, ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ …… ΕΓΕΡΘΗΤΙ!!!
    ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ.
    ΕΝΤΑΞΕΙ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΟΧΙΕΣ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΙΣΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ. ΑΛΛΑ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ, ΟΧΙ.

  7. ΑΛΑ'Ι'ΑΔΟΥ ΜΙΧ. ΔΕΣΠΟΙΝΑ 09/05/2018 @ 8:54 ΜΜ

    Ο ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ,ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΛΑΤΙΝΙΚΩΝ,ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΙΤΑΛΩΝ.ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΙΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ Η ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΟΜΙΛΟΥΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΙΣ ΛΑΤΙΝΟΓΕΝΕΙΣ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
    ΙΔΟΥ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΤΙΜΟΥΝ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΙΚΑ :
    http://www.diadrastika.com/2016/11/archeoelliniki-epigrafi-sto-mousio-ferrari.html#
    ΕΝΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΟ ΛΑΘΟΣ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ,ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΓΧΥΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΟΧΩΝ.
    ΤΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΛΙΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ .
    Π.Χ.ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΤΟΜΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΩ.
    ΟΙ ΜΕΤΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΡΗΜΑΤΙΚΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΚΑΙ ΩΣ ΕΠΙΘΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΛΙΣΗ .
    Π.Χ. ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ . ΟΛΕΣ ΠΑΡΟΥΣΕΣ .ΟΛΑ ΠΑΡΟΝΤΑ.
    ( ΠΑΡΟΝΤΕΣ, ΟΧΙ ΠΑΡΟΝ .ΟΠΩΣ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ)

  8. ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ 09/05/2018 @ 9:05 ΜΜ

    H ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ ΠΑΡΑΓΩΓΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΡΥΦΗ ΜΗΤΡΑ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ…ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ…Η ΜΟΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΚΗ …ΜΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΜΗ ΟΡΙΑΚΗ ΠΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΓΕΝΝΑΕΙ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΛΕΞΕΙΣ …ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΠΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΛΕΞΙΚΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ…ΚΑΙ Η ΜΟΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟ ΔΙΝΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ…

    ΜΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΑΛΛΑ ΘΕΙΚΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ…ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΥΝΑΜΗ…ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ…Ο Ε-Λ-Λ-Η-Ν-Ι-Κ-Ο-Σ…ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΟΥΔΕΙΣ ΑΛΛΟΣ..ΤΕΛΟΣ…

    ΥΓ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ …ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ ΚΥΡΙΑ…ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΤΕΒΑΤΑ ΔΗΘΕΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΝ… ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ…ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ…

  9. ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ 09/05/2018 @ 9:31 ΜΜ

    Πάρα πολύ καλά άρθρα και τα δύο και του Θανάσης Κ. και της Ηούς Αναγνώστου
    Ειδικά η τελευταία παράγραφος της Ηούς είναι το ζουμί και των δύο άρθρων. Αφού έχουμε ακόμα άτομα που διατυπώνουν σε άρθρα τέτοιες απόψεις…. ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ.

    Από το πρώτο άρθρο δεν συμφωνώ μόνο με την άποψη του Θανάση Κ. για το πολυτονικό και την γραμματική, καθώς οι πρόγονοί μας έγραφαν ΜΟΝΟ με κεφαλαία γράμματα, χωρίς τόνους (που είναι στίξη για την μουσικότητα της γλώσσας για όσους ΔΕΝ ήταν Έλληνες και μάθαιναν Ελληνικά και είναι μεταγενέστερη προσθήκη της λεγόμενης Αλεξανδρινής Εποχής) και δεν είχαν Γραμματική ούτε Συντακτικό. Προσπαθήστε να βρείτε έστω και ένα βιβλίο Γραμματικής και Συντακτικού της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας γραμμένο τότε, την εποχή του Ομήρου, του Πυθαγόρα, του Σωκράτη, του Πλάτωνα, του Αριστοτέλη… (ενδεικτική η αναφορά) και όλων αυτών των γιγάντων της γνώσης. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

    Να σημειώσω για να μην ξεχνιόμαστε ότι από την μεταπολίτευση και μετά τα αρχαία Ελληνικά που διδάσκονταν, ως επί το πλείστον, δεν ήταν κείμενα από την Αρχαία Ελληνική Γραμματεία (έστω αποσπάσματα), αλλά από την Βίβλο, που δεν έχει βέβαια την πληθώρα των λέξεων που συναντάμε σε όλους τους κλασικούς συγγραφείς!!!!!! Η δε Έκθεση δεν ήταν (και δεν είναι ακόμα) έκθεση ιδεών, αλλά τυποποιημένη μέθοδος γραφής πάνω σε ορισμένα καλούπια, που αν δεν τα τηρούσες… έχανες!!!!! Η δε ιστορία ή οποιοδήποτε άλλο θεωρητικό μάθημα αν δεν το γράψεις αυτολεξεί (κοινώς παπαγαλία) πάλι είσαι χαμένος.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*