Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

21:53 - 26/11/2018

ΓΕΡΟΝΤΑΣ: «ΜΙΑ ΑΝΑΣΑ ΣΑΣ ΧΩΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ…»

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

ΝΕΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ

Κοινοποιεί ο Γεωκών

Μια ανάσα σας χωρίζει από τα γεγονότα, και την ανάσα αυτή την κρατά Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, αν την αφήσει θα ξεκινήσουν όλα……..

– Παιδιά μου, Ο ΧΡΙΣΤΟΣ το έθνος Του ( το έθνος των ελλήνων ) θα το φροντίσει και θα το φυλαξη. Όλες οι άλλες χώρες θα γίνουν σκορποχώρι …

– τώρα ετοιμαστείτε, είναι η σειρά της Συρίας της Κύπρου και της Ελλάδας…

– Τα μάτια σας θα δουν πολλά , και φρικτά πράγματα , θα γίνει ο κόσμος θηρία, θα δείτε πολύ αγριότητα και κακία μεταξύ των ανθρώπων και μεταξύ των συγγενών, αλλά παιδιά μου να κρατάτε την αγάπη και την καλοσύνη. ‘’

– Θα γίνουν σεισμοί σε χώρες που δεν έχουν γίνει μέχρι σήμερα… Στην Αγγλία θα γίνει πολύ μεγάλος σεισμός…

– 7 χώρες θα καταστραφούν… Ρωσία, Αμερική, Γερμανία, Τουρκία, Συρία, Ιράν … και ακόμη μια χώρα …

– Οι επτά πληγές είναι τα επτά κράτη που θα καταστραφούν τελείως….

– Οι 10 βασιλεις είναι οι παγκόσμιοι τραπεζίτες…

– Ο πόλεμος θα διεξαχθη μεταξύ Βοσπόρου και θάλασσας του Μαρμαρά…

– Σε λίγο καιρό θα πίνετε νερό στην ΠΟΛΗ…

– Ετοιμαστείτε για την ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ …

– Η Deutsche Bank θα καταρρεύσει

– Οι Γερμανοί θα χωριστούν σε μικρά κρατίδια …

– η Μερκελ καλύτερα να …αντί να περιμένει να την σκοτώσουν…

– ο κόσμος έχει γίνει δύσπιστος επειδή βλέπει αυτήν την στιγμή μια κεφαλή, της εκκλησίας που έχει παρατήσει τον κόσμο μέσα στο σκοτάδι.

– Ο λαός δεν έχει πεινάσει για ένα κομμάτι ψωμί, για να είναι ζητιάνοι… ΕΧΟΥΝ ΠΕΙΝΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ! δεν γίνανε οι
(ορθόδοξοι χριστιανοί ) για ελεημοσύνη, δική τους, γι’ αυτό σύντομα…ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΟΛΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ.

– Όταν βλέπουν μια εκκλησία με τέτοιες αδυναμίες πως θα πιστέψει ο κόσμος;

– Ο Χριστός θα πάρει την εξουσία από τους αρχιερείς και θα την δώσει στους Λαϊκούς…… ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ

– Ξεχάστε τους ποιμένες που δεν σας οδηγούν προς ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ, αυτοί θα μείνουν ορφανοί από ΤΟΝ ΘΕΟΝ, και θα προσπαθήσουν να σας αφήσουν και εσάς ορφανούς.

Σημείωση του Γεωκών

Αυτό το κείμενο είναι ένα μικρό μέρος από τα δεκάδες κείμενα που μου έχουν δοθεί από ΓΕΡΟΝΤΑ από το 2013 μέχρι σήμερα δεν είχα πρόθεση να τα κοινοποιήσω αλλά βλέποντας ότι τα γεγονότα τρέχουν πάρα πολύ γρήγορα αποφάσισα να αρχίσω να τα δημοσιεύω.

oimos-athina



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (54)

  1. https://www.youtube.com/watch?v=_dcIdqcijeA(δεσ τον μαλακα ..και το βιντεο )

  2. καλώς τηνα κι ας άργησε!!! καιρό είχαμε να διαβάσουμε μια ακόμα “προφητεία”

  3. ΕΛΕΑΝΝΑ 11/26/2018 @ 10:39 ΜΜ

    Η Ρωσία γιατί; Αφού είναι Ορθόδοξη χώρα.

  4. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/26/2018 @ 11:06 ΜΜ

    Διαβάζουμε στο άρθρο: «Παιδιά μου, Ο ΧΡΙΣΤΟΣ το έθνος Του ( το έθνος των ελλήνων ) θα το φροντίσει και θα το φυλαξη. Όλες οι άλλες χώρες θα γίνουν σκορποχώρι…»

    Αυτό είναι μια αντιγραφική άποψη.
    Από το 33 μ.χ το έθνος Ισραήλ έπαψε να αποκαλείτε εκλεκτός λαός του Θεού αφού απέρριψε τον Μεσσία. Έτσι λοιπόν ο Θεός απέκτησε έναν άλλον “Λαό” για ιδιοκτησία του.

    Ο Απ Πέτρος απευθυνόμενος σε Ιουδαίους και ΕΘΝΙΚΟΥΣ είπε τα εξής: «Σεις όμως είσθε γένος εκλεκτόν, βασίλειον ιεράτευμα, ΕΘΝΟΣ ΑΓΙΟΝ, λαός τον οποίον απέκτησεν ο Θεός, διά να εξαγγείλητε τας αρετάς εκείνου, όστις σας εκάλεσεν εκ του σκότους εις το θαυμαστόν αυτού φώς.» (Α Πέτρου 2:8-10)

    Από το 33 και μετά, όλα τα έθνη είναι ένα σώμα, ένας Λαός. Ο Λαός του Θεού, που θα καρποφορήσει «εις παν έργον αγαθόν».

    Ρωμαίους 10:12 «Ναι, καθένας που πιστεύει, διότι δεν υπάρχει καμμία διάκρισις μεταξύ Ιουδαίου και Ελληνος (εθνικών) επειδή ο αυτός Κυριος είναι Κυριος και Θεός ΟΛΩΝ, προσφέρων πλουσίας τας δωρεάς του εις ΟΛΟΥΣ εκείνους, οι οποίοι τον επικαλούνται.»

    Ρωμαίους 3:22 «Παρέχεται δε η δικαίωσις από τον Θεόν δια μέσου της πίστεως στον Ιησούν Χριστόν προς ΟΛΟΥΣ και απλώνεται πλουσία επάνω εις όλους τους πιστεύοντας ανεξαιρέτως.»

    Ο Χριστός δεν είναι εθνικιστής.

    • ….μιλαγε ετσι ο Πετραρος προς εθνικους και στους αλλους γυφτους , με γλωσσα λες και τελειωσε το λυκειο στις αρχαιες Θηβες ? Αυτος απεξω απο την Ιερουσαλημ μεχρι απεξω απο την Ρωμη εκβιαζε μαφιοζικα φτωχους χωριατες-αγροτες και εξαναγκαζοταν να πωλουν το σπιτακι τους και το χωραφακι τους και το παραδακι ταρπαζε ο ασιατης ο κολλητος του θεου του….βρες γιατρε το κειμενακι αυτο , αρκουδολυκος ο τυπος και τουρκμενιος…..

      • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/27/2018 @ 11:40 ΠΜ

        Σύμφωνα με την Αγία Γραφή αυτά είπε ο Απ Πέτρος για τους Εθνικούς. Και μάλιστα λέει ότι είδε σε όραμα ένα σεντόνι γεμάτο ακάθαρτα ζώα (εθνικοί) τα οποία ο Θεός τα άγιασε δίνοντας του ταυτόχρονα την εντολή να κηρύξει το ευαγγέλιο προς αυτά διότι είναι συμμέτοχα της ουράνιας βασιλείας.

        Τώρα το αν κάποιος πιστεύει ή δεν πιστεύει στην Αγία Γραφή αυτό είναι άλλο θέμα. Όποιος όμως ισχυρίζεται ότι είναι χριστιανός δεν θα πρέπει να διαφωνεί με τα παραπάνω.

  5. ο τρελός του χωριού 11/27/2018 @ 8:09 ΠΜ

    Αυτό πάλι ? Όλοι θα πάθουν , αλλά εμείς τίποτα! Που το είδε τώρα ο γέροντας ότι είμαστε λαός του Θεού ,είναι απορίας άξιο!

  6. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 11/27/2018 @ 9:41 ΠΜ

    Καλημέρα,αρκετές οι αναρτήσεις με λόγια που δεν είπαν ποτέ Αγιοι Γέροντες της Ορθοδοξίας μας.Δεν επαρκούν όμως.Τι απομένει?.Τι μας αξίζει?Ανώνυμοι η καλύτερα ανύπαρκτοι γέροντες να κάνουν προφητείες. για ανώνυμους υπαρκτούς σχολιαστές όπως εμείς >

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/27/2018 @ 12:09 ΜΜ

      Καλημέρα Άσχετε Αδαή. Είναι γεγονός ότι συμφωνείς με τον λόγο των Αγίων μόνο όταν αυτοί εκφράζουν παρόμοιες αντιλήψεις με τις δικές σου. Θα στο αποδείξω αμέσως.

      Άγιος Χρυσόστομος: «Στην μελλοντική ζωή και οι αμαρτωλοί θα γίνουν άφθαρ­τοι, όχι για τιμή, αλλά για να τιμωρούνται συνεχώς. Εκεί (στην κόλαση) δεν υπάρχει συγχώρησις, αλλά κάθε κατάδικος ψή­νεται και έχει τόσο πόνο που δεν είναι δυνατόν να τον εκφράση …»

      Ερώτηση: Συμφωνείς με τον Άγιο Χρυσόστομο ότι οι αμαρτωλοί στην κόλαση θα τιμωρούνται συνεχώς και θα ψήνονται βιώνοντας ανείπωτους πόνους; Ναι η Όχι;

      • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 11/27/2018 @ 4:10 ΜΜ

        Καλησπέρα φίλε ,σίγουρα σπουδάσει κοπτοραπτική.
        Μήπως διατηρείς ραφείο εις τα Μεσόγεια?
        Συμφωνώ με τον Αγιο Χρυσόστομο όπως αποδεικνύεται,στα παρακάτω εδάφια που αποτελούν μέρος του τμήματος που παρέθεσες και σε απόλυτο βαθμό στο τελικό συμπέρασμα.>
        ”Και ΑΝ ακόμη ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ κόλασις, το να ΧΑΣΗ κανείς τον παράδεισο, μικρή κόλασις είναι;???? Μικρή τιμωρία είναι το να μη καταταγή στην χορεία των εισερχομένων στον παράδεισο; Το να στερηθή από την ανέκφραστη εκείνη δόξα; Το να αποκλεισθή από εκείνη την πανηγύρι και τα ανεκλάλητα αγαθά και να πεταχθή έξω;Γνωρίζω ότι πολλοί φρίττουν και τρέμουν μόλις σκεφθούν την κόλασι. ΕΓΩ όμως ΤΗΝ ΕΚΠΤΩΣΗ από την δόξα τού παραδεί­σου την ΘΕΩΡΩ πολύ ΠΙΚΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ την ΚΟΛΑΣΗ.Εάν βέβαια δεν είναι δυνατόν να παρουσιασθή αυτό με λόγια, δεν έχει ση­μασία. Άλλωστε δεν γνωρίζουμε την μακαριότητα εκείνων των αγαθών, ώστε να κατανοήσουμε ακριβώς και την αθλιότητα που έχει η στέρησίς τους. Ο Παύλος όμως που τα εγνώριζε αυτά με ακρίβεια, μας βεβαιώνει πως Η ΕΚΠΤΩΣΙΣ από την ΔΟΞΑ τού ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ απ’ όλα. Εμείς αυτό θα το αντιληφθούμε, όταν τύχη και το δοκιμάσουμε στην πράξι.Αλλά ας μη πάθουμε ΠΟΤΕ ΤΕΤΟΙΟ πράγμα, ω Μονογενή Υιέ τού Θεού, και ας μη γευθούμε ποτέ την ανυπόφορη κόλασι.”
        ”Θα ήταν προτιμότερο να υποστού­με αναρίθμητους ΚΕΡΑΥΝΟΥΣ, παρά να ιδούμε το πρόσωπο εκείνο το ήμερο να μας ΑΠΟΣΤΡΕΦΕΤΑΙ και το γαλήνιο μάτι να μη ανέ­χεται να μας βλέπη.”
        ”Ας μη δείχνουμε απιστία στο θέμα της κολάσεως, για να μη καταλήξουμε σ’ αυτήν. Όποιος ΑΠΙΣΤΕΙ, ΓΙΝΕΤΑΙ πιο ΡΑΘΥΜΟΣ. Και όποιος γίνεται πιο ράθυμος, οπωσδήποτε θα κατα­λήξη σ’ αυτήν.
        Αν ενθυμήσθε ό,τι σας είπα για την κόλασι, θα είναι σαν να χρησιμοποιήτε ένα ΠΙΚΡΟ ΦΑΡΜΑΚΟ, το οποίο μπορεί να σας ΣΥΜΜΑΖΕΥΕΙ την ψυχή, να αποδιώξη την πολιορκία των πονηρών επιθυμιών και να σας ΚΑΘΑΡΙΣΗ από ΚΑΘΕ ΚΑΚΙΑ. Αρκεί να το έχετε συνεχώς στο μυαλό σας.
        ΑΣ το ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ λοιπόν αυτό ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ, για να μας ΚΑΘΑΡΙΣΗ την καρδιά μας, και έτσι καθαροί ν’ αξιωθούμε να ιδούμε ΟΣΑ ΟΦΘΑΛΜΟΣ δεν είδε και ΑΥΤΙ δεν άκουσε και ΜΥΑΛΟ ανθρώπου δεν σκέφθηκε (Α’ Κορ. β’, 9). Είθε όλοι να αξιω­θούμε αυτών των αγαθών, χάριτι και φιλανθρωπία τού Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, μεθ’ ου τω Πατρί, άμα τω αγίω Πνεύματι, δόξα, κράτος, τιμή, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων.
        ΑΜΗΝ”
        Φάρμακο όχι απλώς η τιμωρία ,αλλά ακόμα και η Κόλαση για Τον Ιερό
        Χρυσόστομο, ικανή,δια να μας ωθήσει να απολαύσουμε ΟΣΑ ΟΦΘΑΛΜΟΣ δεν είδε και ΑΥΤΙ δεν άκουσε και ΜΥΑΛΟ ανθρώπου δεν σκέφθηκε (Α’ Κορ. β’, 9).

        • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/27/2018 @ 9:10 ΜΜ

          Ερώτηση: Συμφωνείς με τον Άγιο Χρυσόστομο ότι οι αμαρτωλοί στην κόλαση θα τιμωρούνται συνεχώς και θα ψήνονται βιώνοντας ανείπωτους πόνους; Ναι η Όχι;

          θα τιμωρούνται συνεχώς!
          θα ψήνονται βιώνοντας ανείπωτους πόνους!

          • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 11/28/2018 @ 8:15 ΠΜ

            Φυσικά συμφωνώ με Τον Ιερό Χρυσόστομο.
            Ναι «στην κόλαση το σκουλήκι των καταδικασμένων δε σταματά και η φωτιά δε σβήνεται» (Μαρκ. 9,45). Το σκουλήκι και η φωτιά βέβαια δεν είναι υλικά αλλά πνευματικά. Το σκουλήκι είναι το σαράκι της συνείδησης και η φωτιά, η απελπισία και η θλίψη. Η κόλαση παρουσιάζεται σα φωτιά, για να δηλωθεί ο μεγάλος πόνος της. Το υλικό κάψιμο στο σώμα μας από την επίγεια φωτιά, συμβολίζει το πνευματικό κάψιμο της κόλασης. Ο πόνος της κόλασης δεν είναι μόνο η απουσία του Θεού, αλλά και η παρουσία των χαιρέκακων δαιμόνων και η έλλειψη επικοινωνίας με το συνάνθρωπο.ΝΑΙ συμφωνώ ότι στην κόλαση υπάρχει τελείωτος πόνος.

          • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/28/2018 @ 9:41 ΠΜ

            Ο Χρυσόστομος μιλάει για πραγματικό πόνο. Οι αμαρτωλοί στην κόλαση θα βασανίζονται και θα βιώνουν αβάσταχτους πόνους.

            Χρυσόστομος: «Στην μελλοντική ζωή και οι αμαρτωλοί θα γίνουν άφθαρ­τοι, όχι για τιμή, αλλά για να τιμωρούνται συνεχώς. Αυτό το πράγμα πόσο είναι φοβερό, δεν μπορεί να το παρουσίαση ο λό­γος, αλλά από μερικά παραδείγματα είναι δυνατόν να πάρουμε κάποια μικρή ιδέα.

            Εάν καμμία φορά μπήκες μέσα σε λουτρό που έτυχε να καίη περισσότερο από ό,τι έπρεπε, σκέψου τι θα είναι η φωτιά της κολάσεως. Και εάν κάποτε αρρώστησες και είχες πολύ υψηλό πυρετό, φαντάσου τι θα είναι η φλόγα εκείνη της κολάσεως. Εάν το καυτό λουτρό και ο υψηλός πυρετός μας ταλαίπωρη και μας αναστατώνη, πως θα αντιμετωπίσουμε τον ποταμό της φω­τιάς, όταν πέσουμε μέσα του;

            Εκεί δεν υπάρχει συγχώρησις, αλλά κάθε κατάδικος ψή­νεται και έχει τόσο πόνο που δεν είναι δυνατόν να τον εκφράση. Εάν εδώ δεν μπορή κανείς λόγος να παραστήση τους δριμείς πόνους, πολύ περισσότερο εκεί. Διότι εδώ σε λίγες στιγμές γί­νεται ό,τι έχει να γίνη, ενώ εκεί καίεται το σώμα, χωρίς να φθεί­ρεται και να λυώνη.

            Είναι ελεεινή η κατάστασις στην κόλασι. Θα θρηνούμε και κανένας δεν θα μας ακούη, θα στενάζουμε και θα βογγούμε από τον πόνο, και κανένας δεν θα μας προσέχη. Θα κοιτάζουμε γύρω μας, και πουθενά παρηγοριά. Τότε πώς να θεωρήσουμε όσους ευρίσκονται σ’ αυτή την κατάστασι; Τι πιο άθλιο από αυτές τις ψυχές; Τι πιο ελεεινό;

            Αλλ’ όταν θα οδηγηθούμε δεμένοι στα βασανιστήρια της κολάσεως, ποια θα είναι η θέσις μας; Τι θα κάνουμε τότε; Διότι τα δεσμά εκείνα δεν είναι φτιαγμένα από σίδερο, αλλά από φω­τιά. Από φωτιά άσβεστη. Κι’ εκείνοι που θα μας επιτηρούν δεν θα είναι άνθρωποι όμοιοι μ’ εμάς, που ίσως καμμιά φορά μαλα­κώνουν, αλλά σκληροί και φοβεροί άγγελοι, τους οποίους ούτε να κοιτάξη μπορεί κανείς. Άγγελοι γεμάτοι οργή για όσα εξυ­βρίσαμε τον Δεσπότη.»

            Ερώτηση: Συμφωνείς με τον Άγιο Χρυσόστομο ότι οι κατάδικοι στην κόλαση θα τιμωρούνται αιωνίως με βασανιστήρια πόνου;

            Ναι ή Όχι;

          • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 11/28/2018 @ 1:44 ΜΜ

            Τί δεν καταλαβαίνεις? ΝΑΙ συμφωνώ με τον Ιερό Χρυσόστομο.

          • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/29/2018 @ 12:29 ΠΜ

            Εφόσον λες ότι συμφωνείς με τον Χρυσόστομο γιατί παραπάνω είπες ότι ο πόνος στην κόλαση είναι συμβολικός;

          • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 11/29/2018 @ 11:07 ΠΜ

            Καλημέρα ο πόνος στην Κόλαση δεν δύναται να είναι συμβολικός .Δεν είναι μόνο πραγματικός αλλά ατελείωτος.
            Οταν είσαι στην γή και σε κάψει η φωτιά
            κάποια στιγμή πεθαίνει το σώμα σου και σταματάνε οι πόνοι.
            Οι λέξεις είναι συμβολικές όχι ο πόνος.
            Το σκουλήκι είναι το σαράκι της συνείδησης και η φωτιά, η απελπισία και η θλίψη. Η κόλαση παρουσιάζεται σα φωτιά, για να δηλωθεί ο μεγάλος πόνος της. Το υλικό κάψιμο στο σώμα μας από την επίγεια φωτιά, συμβολίζει το πνευματικό κάψιμο της κόλασης.Παράδειγμα μήπως κατανοήσεις./
            ”Ούτω θέλει είσθαι εν τη συντελεία του αιώνος θέλουσιν εξέλθει οι άγγελοι και θέλουσιν απόχωρίσει τους πονηρούς εκ μέσου των δικαίων και θέλουσι ρίψει αυτούς εις την κάμινον του πυρός. Εκεί θέλει είσθαι ο κλαυθμός και ο ΤΡΙΓΜΟΣ των ΟΔΟΝΤΩΝ. (Ματθ.ιγ:49-50).
            Το καμίνι της Φωτιάς εδώ είναι τελείως διαφορετικό διότι προκαλεί τριγμό των οδόντων.Τριγμό των οδόντων προκαλεί το υπερβολικό κρύο και όχι η πύρινη γλώσσα της φωτιάς!
            Ο Κύριος και Θεός μας ,δεν αναφέρεται στην φωτιά κατά κυριολεξίαν.Ο πόνος αυτής της φωτιάς όμως είναι αβάσταχτος.

          • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/29/2018 @ 1:21 ΜΜ

            Ο Χρυσόστομος λέει ότι στην κόλαση οι κατάδικοι θα ψήνονται από την φωτιά. Δηλώνει ξεκάθαρα ότι οι πόνοι τους θα είναι αποτέλεσμα της ενέργειας της φωτιάς. Μάλιστα για να δείξει πως θα είναι ο πόνος στην κόλαση, φέρνει ως παράδειγμα τον πόνο που προκαλεί το κάψιμο στο ανθρώπινο σώμα.

            Δεν λέει πουθενά ο Χρυσόστομος ότι η φωτιά είναι η «απελπισία» η οποία και καλά προκαλεί εγκαύματα.

            Αυτά είναι γελοιότητες δικές σου που προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα. Ο λόγος του Χρυσοστόμου είναι ξεκάθαρος και δεν χωράει καμιά παρανόηση.

            Είτε λοιπόν συμφωνείς μαζί του είτε όχι.
            Ασφαλώς και διαφωνείς μαζί του για αυτό προσπαθείς να κάνεις το άσπρο μαύρο ώστε να μην φανεί ότι διαφωνείς.

            Αν είσαι σωστός και έχεις λόγο παραδέξου το.
            Αλλά ούτε σωστός είσαι ούτε λόγο έχεις.

          • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 11/29/2018 @ 3:57 ΜΜ

            Ασφαλώς και Ο Ιερός Χρυσόστομος χρησιμοποιεί θεραπευτικά για τον ασθενή το πικρό φάρμακο του φόβου της κόλασης
            ”Όταν το σκοτάδι εκεί θάναι αδιαπέραστο, όταν τα δόντια θα χτυπάνε ακατάπαυστα, όταν τα δεσμά θάναι άλυτα, όταν ασταμάτητα θα τρώη το σκουλήκι της ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ, όταν η φωτιά θάναι άσβεστη και ασταμάτητες οι θλίψεις και η στενοχώρια, όταν οι γλώσσες θα τηγανίζωνται, όπως εκείνη του πλουσίου και θα κλαίνε και κανείς δεν θα τους ακούη, όταν θα υποφέρουν απ’ τα βάσανα και κανείς δεν θα τους προσέχη, όταν θα περιφέρουν ικετευτικά γύρω το βλέμμα και από πουθενά δεν θα βρίσκουν παρηγοριά, τότε που να κατατάξουμε όσους θα ζουν αυτή τη φρίκη; Και τι υπάρχει πιο άθλιο απ’ αυτές τις ψυχές; Και τι πιο ελεεινό;”
            ”Ας ακούσουμε και ας συνετιστούμε. Αν μέσα σου έχης τη φωτιά της αισχρής επιθυμίας, να θυμηθής τη φωτιά εκείνης της κολάσεως, και τότε θα σβηστή και θα εξαφανιστή η άλλη φωτιά. Αν με το στόμα σου λες απαράδεκτα πράγματα, θυμησου τον τριγμό των οδόντων στην κόλασι, και θα γίνη ο φόβος αυτός φραγμός στο στόμα σου. Αν είσαι σκληρός και άσπλαχνος, θυμήσου τις παρθένες εκείνες τις μωρές (Ματθ. κε’ 2-8), που δεν μπήκαν στο Νυμφώνα γιατί παρέμειναν σβησμένες οι λαμπάδες τους, και τότε θα γίνης φιλάνθρωπος.”
            Η ”φλόγα” της ένοχης συνείδησης εις τον αιώνα δεν θα σβήσει
            ποτέ.Συμβολικές και καίριες οι λέξεις δια να εκφράσουν τον αβάσταχτο και ατελείωτο πόνο.

          • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/29/2018 @ 8:24 ΜΜ

            Πέρα από το γεγονός ότι ο Χρυσόστομος μιλάει για τρομερούς πόνους που προέρχονται από το κάψιμο της φωτιάς, το επιχείρημα σου (τρόπος του λέγειν) ότι η «απελπισία» είναι η αιτία, δεν δικαιολογεί τους τρομερούς πόνους της κόλασης.

            [1] Τα παραδείγματα που φέρνει ο Χρυσόστομος ώστε να κατανοήσουν οι άνθρωποι την φωτιά της κόλασης, αφορούν τον τρομερό πόνο που προέρχεται από το κάψιμο. Δεν μίλησε για τρομερούς πόνους που προέρχονται από την «απελπισία». Και μόνο που το συζητώ μου έρχονται γέλια.

            [2] Η κόλαση είναι ένας κόσμος μακριά από τον Θεό. Όσοι θα βρεθούν εκεί θα έχουν απορρίψει τον Θεό σε αυτή την ζωή κάνοντας αυτό που τους αρέσει εφόσον έχουν ελεύθερη βούληση. Για ποιο λόγο λοιπόν να βασανίζονται από τρομερούς πόνους εφόσον ο νέος τους κόσμος (κόλαση) θα είναι κομμένος και ραμμένος στα μέτρα τους χωρίς τις απειλές και τα θεϊκά δικαστήρια;

            Αν αφαιρέσουμε την φωτιά δεν υπάρχει καμία άλλη αιτία που να προκαλεί αυτούς τους τρομερούς πόνους.

            Έπρεπε λοιπόν να εφευρεθεί μια αιτία που να προκαλεί αφόρητους και τρομερούς πόνους ώστε να λειτουργήσει ως ανασταλτικός παράγοντας. Και τα κατάφεραν μια χαρά οι τρομοκράτες του Χριστού. Ωστόσο σήμερα η τρομοκρατία της εκκλησίας δεν περνάει και ως εκ τούτου προσπαθεί να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα απορρίπτοντας την αρχική της θέση. Δεν υπάρχει ούτε μια αλήθεια στο στόμα της. Κάνει κωλοτούμπες όπως κι εσύ.

  7. ανδρεας 11/27/2018 @ 10:07 ΠΜ

    οι αλλες προφητιες λενε οτι η ρωσια θα ειναι ηγετιδα δυναμη μαζι μας,μαλλον ειχαν παρει χαλασμενη φουντα ε?

  8. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 11/27/2018 @ 1:26 ΜΜ

    Αυτό το άρθρο βρίσκει αφορμή στην λανθασμένη νοοτροπία των Ελλήνων.
    Οσες φορές ευλογήθηκα να πάω στο Αγιον Ορος με προβλημάτισε η συμπεριφορά
    εμάς των προσκυνητών.Είχαμε την αρρωστημένη νοοτροπία περισσότερο ότι πηγαίναμε
    σέ ένα συγχρονο ”Μαντείο Των Δελφών” παρά σε έναν Αγιο Τόπο,με ότι αυτό συνεπάγεται…

  9. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 11/30/2018 @ 10:25 ΠΜ

    Λουκ. 16,23 καὶ ἐν τῷ ᾅδῃ ἐπάρας τοὺς ὀφθαλμοὺς αὐτοῦ, ὑπάρχων ἐν βασάνοις, ὁρᾷ τὸν Ἀβραὰμ ἀπὸ μακρόθεν καὶ Λάζαρον ἐν τοῖς κόλποις αὐτοῦ.
    Λουκ. 16,24 καὶ αὐτὸς φωνήσας εἶπε· πάτερ Ἀβραάμ, ἐλέησόν με καὶ πέμψον Λάζαρον ἵνα βάψῃ τὸ ἄκρον τοῦ δακτύλου αὐτοῦ ὕδατος καὶ καταψύξῃ τὴν γλῶσσάν μου, ὅτι ὀδυνῶμαι ἐν τῇ φλογὶ ταύτῃ.
    Λουκ. 16,25 εἶπε δὲ Ἀβραάμ· τέκνον, μνήσθητι ὅτι ἀπέλαβες σὺ τὰ ἀγαθά σου ἐν τῇ ζωῇ σου, καὶ Λάζαρος ὁμοίως τὰ κακά· νῦν δὲ ὧδε παρακαλεῖται, σὺ δὲ ὀδυνᾶσαι·
    Λουκ. 16,26 καὶ ἐπὶ πᾶσι τούτοις μεταξὺ ἡμῶν καὶ ὑμῶν χάσμα μέγα ἐστήρικται, ὅπως οἱ θέλοντες διαβῆναι ἔνθεν πρὸς ὑμᾶς μὴ δύνωνται, μηδὲ οἱ ἐκεῖθεν πρὸς ἡμᾶς διαπερῶσιν.
    Τι παρατηρούμε?Οι κολασμένοι έχουν μακρινή θέα των εσωσμένων άρα και του Θεού .
    Το θείο άκτιστο φως ζεσταίνει και ανακουφίζει τον ταλαίπωρο
    Λάζαρο που έχει πρόσωπο πρός τον Θεό ,τον επώνυμο Λάζαρο.
    Ο Λάζαρος είναι αυτός που αγαπάει τον Θεό και τον άνθρωπο.
    Είναι σημαντικός .ήταν αυτός που αναστήθηκε επώνυμα,εισήλθε ως εκλεκτός καλεσμένος
    στην Βασιλεία του Θεού.
    Το θείο φως Τσουρουφλιζει τον μη φιλάνθρωπο πλούσιο που
    Δεν έχει πρόσωπο προς τον Θεό,τον ανώνυμο Πλούσιο.
    Ο Πλούσιος είναι αυτός που δεν αγαπάει τον Θεό και τον άνθρωπο.
    Είναι ασήμαντος ήταν ευκολότερο να περάσει μια καμήλα από την τρύπα που ανοίγει η βελόνα, παρά να εισέλθει στην Βασιλεία του Θεού ως καλεσμένος.
    Που είναι η τιμωρία του θεού???
    Ο Θεός δεν διαχωρίζει ,δεν είναι τιμωρός,αγαπάει τους πάντες!
    Ο άνθρωπος καθορίζει εάν θα τον ξεστάνει η θα τον Κάψει ο Θεός.
    Και κάτι άλλο για να μαθαίνεις.
    Στην Παλαιά Διαθήκη οι εβραίοι εκτός από ελάχιστους φωτισμένους,έβλεπαν τον Θεό ως εχθρό και κατέληξαν στον Σατανά.
    Το τυπικό γράμμα του νόμου δεν οδηγεί στον Θεό αλλά στην απώλεια!
    Φυσικά και δεν είναι αυτά λόγια δικά μου.
    Β Κορ. 3,6 Αυτός και μας έχει αναδείξει ικανούς και αξίους διακόνους της Καινής Διαθήκης, ΟΧΙ του παλαιού γραπτού και τυπικού νόμου, αλλά του πνευματικού, ο οποίος δια του Αγίου Πνεύματος γράφεται εις τας καρδίας μας και δίδει ζωήν. Διότι το .ΓΡΑΜΜΑ αι τυπικαί διατάξεις του ΠΑΛΑΙΟΥ Νομου, φέρουν τον πνευματικόν ΘΑΝΑΤΟΝ. Τον νέον όμως πνεύμα της ΚΑΙΝΗΣ Διαθήκης δίδει την ΖΩΗΝ.
    Από την στιγμή που Ο Απόστολος Παυλος απορρίπτει τον παλαιό νόμο της ΠΔ
    ποιός είμαι εγώ να τον ασπάζομαι ?

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/30/2018 @ 1:00 ΜΜ

      Ο Χρυσόστομος στην διδασκαλία του για την κόλαση υποτίθεται πως δεν αγνοεί την Γραφή. Επίσης ως Άγιος είχε φτάσει στην θέωση και στην γνώση. Συ είπας!

      Περιγράφοντας ο θεώμενος Άγιος Χρυσόστομος την κόλαση, μιλάει για τρομερούς πόνους που προέρχονται από το κάψιμο της φωτιάς. Μάλιστα για να γίνει απόλυτα κατανοητός, φέρνει παραδείγματα που αφορούν τον τρομερό πόνο που προέρχεται από το κάψιμο.

      Δεν μίλησε για τρομερούς πόνους που προέρχονται από την «απελπισία» όπως λες εσύ. Και μόνο που το συζητώ μου έρχονται γέλια.

      Ο λόγος του Χρυσοστόμου είναι απλός και κατανοητός. Δεν χωράει καμιά παρανόηση σ`αυτόν. Εσύ λοιπόν και η εκκλησία σου το ρίξατε στις κωλοτούμπες διότι η θρησκευτική τρομοκρατία δεν περνάει πια. Αν πεις σε ένα νέο σήμερα ότι οι αμαρτωλοί θα ψήνονται στην κόλαση με αφόρητους πόνους για πάντα, θα σου πει άντε πάρε δρόμο και εσύ κι ο Θεός σου.

      Δεν υπάρχει καμιά αλήθεια στο στόμα σας. Από τρομοκράτες γίνατε κοτούλες.
      Οι Έλληνες έχουν αρχίσει και ξυπνάνε από τον λήθαργο. «Το 56.9 δεν πιστεύει στην ύπαρξη παράδεισου και κόλασης. Το 62.8 δεν πιστεύει στις μεγάλες προφητείες.»

      Η νέα γενιά σας πήρε χαμπάρι, και είναι θέμα χρόνου να σας κλείσει στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας. Σύντομα στο μουσείο!

  10. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 11/30/2018 @ 5:53 ΜΜ

    Η αντίληψη σχετικά με την αυστηρότητα του Θεού είναι συχνά ανάλογη με την αυστηρότητα των γονικών προτύπων. Όσο πιο αυστηροί ήταν οι γονείς κατά τη διάρκεια της παιδικής τους ηλικίας τόσο πιο αυστηρό θεωρούν τον Θεό. Γι αυτό και καμιά φορά το «πάτερ ημών» εκλαμβάνεται ως «κριτά ημών» ή «δικαστά ημών» ή «αστυνόμε ημών». Είναι
    δύσκολο να βιώσει κανείς τον Θεό ως άνευ όρων Αγάπη όταν έχει μεγαλώσει σε αυστηρό οικογενειακό περιβάλλον. Ευτυχώς η δυσκολία αυτή ξεπερνιέται μέσα από την χαροποιό εμπειρία της Χάριτος του Αγίου Πνεύματος. Η Χάρη του Θεού διδάσκει βιωματικά ότι ο Θεός είναι μόνο Αγάπη. Η βίωση της χαρμόσυνης και γλυκιάς Αγάπης του Θεού ησυχάζει, αναπαύει, θεραπεύει, δικαιώνει, ανακαινίζει, τελειοποιεί, αφθαρτίζει και θεοποιεί τον άνθρωπο.Η Αγάπη του Θεού δεν αναιρεί το νόημα και τη σημασία της αμαρτίας. Αμαρτία είναι οποιαδήποτε πράξη ή σκέψη ή εμπειρία επισκιάζει την Αγάπη του Θεού. Η αμαρτία προκαλεί την απομάκρυνση από το Θεό η οποία βιώνεται και ως εγκατάλειψη από το Θεό ή άρση της Χάριτος. Η απομάκρυνση ανθρώπου-Θεού επιφέρει τον σκοτασμό της ύπαρξης. Ο σκοτασμός αυτός βιώνεται ως υπαρξιακό κενό, βαρύτατη θλίψη και πρόγευση θανάτου. Διότι η ζωή πηγάζει από την παρουσία του Θεού. Μακριά από το Θεό και χωρίς Αυτόν η ζωή βιώνεται ως θάνατος. «Όπως δηλαδή ο χωρισμός της ψυχής από το σώμα είναι θάνατος του σώματος, έτσι και ο χωρισμός του Θεού από την ψυχή, είναι θάνατος της ψυχής» Αγ Γρηγόριος ο Παλαμάς: Προς τη μοναχή. Ξένη Φιλοκ Δ’ σελ 247, Μτφρ Γαλίτη, Εκδ. «Το περιβόλι της Παναγίας». Ο θάνατος της ψυχής δεν είναι τιμωρία του Θεού αλλά αυτοτιμωρία του ανθρώπου. Αυτό που μας καταδικάζει είναι η άρνηση του φωτός της θείας Αγάπης. «Και η κρίση είναι τούτη: Ότι, ενώ ήρθε το φως στον κόσμο, οι άνθρωποι αγάπησαν το σκοτάδι περισσότερο παρά το φως» Ιωαν. Γ’ 19
    Η αμαρτία πυροδοτεί μέσα μας την ανάγκη επιστροφής στο Θεό. Με αυτή την έννοια μπορούμε να πούμε ότι και ο διάβολος χωρίς να το θέλει υπηρετεί το έργο και το σχέδιο του Θεού. Η οδύνη και η θλίψη της αμαρτίας γίνονται κίνητρο επιστροφής δηλαδή μετανοίας. Η μετάνοια είναι η διάθεση, η ανάγκη και η παρόρμηση για επιστροφή. Η μετάνοια δεν είναι η θεωρητική επίγνωση της παράβασης του εκκλησιαστικού, ηθικού κανόνα αλλά η βιωματική μεταστροφή της ύπαρξης προς τον Θεό. Μετάνοια είναι η εναγώνια επίκληση του Θεού, η παρακλητική κραυγή απόγνωσης που γεννά η γεύση της απουσίας Του. Η απεγνωσμένη, μετά δακρύων εκζήτηση της επαναβίωσης της Χάρης. Οι αλάλητοι στεναγμοί που ανακύπτουν στα φλογισμένα σύνορα της απουσίας και της παρουσίας Του.Το μωρό όταν βρίσκεται στην αγκαλιά της μητέρας του μπορεί να ασχολείται ή να παίζει με διάφορα παιχνίδια. Δίνει την εντύπωση ότι ενδιαφέρεται περισσότερο για τα αντικείμενα παρά για την μητέρα του. Όταν όμως η μητέρα το αφήσει και απομακρυνθεί το μωρό παραπονιέται, κλαίει και ουρλιάζει για να επιστρέψει και πάλι στην αγκαλιά της. Έτσι και εμείς όσο βρισκόμαστε στην αγκαλιά του Θεού φαίνεται πως αδιαφορούμε γι Αυτόν. Όταν όμως νιώσουμε την απομάκρυνση και την εγκατάλειψη στρεφόμαστε και πάλι προς Αυτόν και του φωνάζουμε και τον παρακαλούμε να μας πάρει και πάλι στην αγκαλιά Του. Η ψυχή μας βρίσκει ανάπαυση και ουσιαστική χαρά μόνο στην αγκαλιά Του. Αυτή η αγκαλιά είναι ο παράδεισος, η βασιλεία των ουρανών, η γλυκιά αιωνιότητα της αδιάπτωτης, Θείας Αγάπης.Αυτό που σκοτώνει τελεσίδικα τον άνθρωπο και τον κολάζει δεν είναι η αμαρτία αλλά η παγερή αδιαφορία ως προς το θέλημα, την Παρουσία και την Αγάπη του θεού. Αυτή είναι η βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος που δεν συγχωρείται. «Πραγματικά, σας λέω, όλα θα συγχωρηθούν στους ανθρώπους, και τα αμαρτήματα και οι βλαστήμιες που θα συμβεί να εκστομίσουν. Όποιος όμως βλαστημήσει το Πνεύμα το Άγιο, γι’ αυτόν δεν υπάρχει συγχώρηση ποτέ, αλλά θα είναι ένοχος αιώνιας καταδίκης». Μαρκ. Γ’ 28-29 Αιώνια αυτοκαταδίκη είναι η συνεχής άρνηση της Αγάπης του Θεού μέχρι το τέλος της ζωής μας. Αν δεν δεχθούμε την Αγάπη Του, δεν Του δίνουμε την δυνατότητα να παρέμβει και να μας λυτρώσει με τη σωτήρια δύναμη της Χάρης Του. Αυτό που μας κολάζει δεν είναι η αμαρτίες που διαπράξαμε αλλά η αμετανοησία, δηλαδή η άρνηση της Χάρης. Η άρνηση είναι η βλασφημία στην οποία αναφέρεται ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός. Και επειδή μετά θάνατον δεν προκύπτει μέσα μας η δυνατότητα της μετάνοιας, η αποστασιοποίησή μας από τον Θεό γίνεται με τον θάνατο οριστική. Η Αγάπη του Θεού θα ήθελε να μετανοήσουμε και μετά θάνατον απλά αυτό είναι ανθρωπίνως αδύνατον. Διότι εφόσον ακόμη και ο ηλικιωμένος δυσκολεύεται να μετανοήσει πόσο μάλλον η ψυχή μετά θάνατον. Διότι η μετάνοια δεν βιάζεται μέσα από την γνώση και την απειλή. Η μετάνοια αναδύεται μέσα μας ως έρωτας Θεού εν ελευθερία.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/30/2018 @ 9:25 ΜΜ

      Σαβούρωσες ότι βρήκες μπροστά σου έτσι για να πεις κάτι. Μέσα από όλες αυτές τις σαβούρες ξεχωρίζει αυτό: “Η Χάρη του Θεού διδάσκει βιωματικά ότι ο Θεός είναι μόνο Αγάπη.”

      Σίγουρα ο Χρυσόστομος βίωσε αυτή την αγάπη και ασφαλώς είναι ο πλέον κατάλληλος να μας μιλήσει για την κόλαση. Ή μήπως δεν είναι;

      Χρυσόστομος: «Στην μελλοντική ζωή και οι αμαρτωλοί θα γίνουν άφθαρ­τοι, όχι για τιμή, αλλά για να τιμωρούνται συνεχώς. Εκεί δεν υπάρχει συγχώρησις, αλλά κάθε κατάδικος ψή­νεται και έχει τόσο πόνο που δεν είναι δυνατόν να τον εκφράση …»

      Άντε καλό ψήσιμο!
      Ο Άγιος στην διδασκαλία του για την κόλαση, μιλάει για τρομερούς πόνους που προέρχονται από το κάψιμο της φωτιάς. Μάλιστα για να γίνει απόλυτα κατανοητός, φέρνει παραδείγματα που αφορούν τον τρομερό πόνο που προέρχεται από το κάψιμο.

      Δεν μίλησε για τρομερούς πόνους που προέρχονται από την «απελπισία» όπως λες εσύ. Και μόνο που το συζητώ μου έρχονται γέλια.

      Ο λόγος του Χρυσοστόμου είναι απλός και κατανοητός. Δεν χωράει καμιά παρανόηση σ`αυτόν. Η θρησκευτική τρομοκρατία δεν περνάει πια.

      Δεν υπάρχει καμιά αλήθεια στο στόμα σας. Από τρομοκράτες γίνατε κοτούλες.
      «Το 56.9 δεν πιστεύει στην ύπαρξη παράδεισου και κόλασης.»

      Η νέα γενιά σας πήρε χαμπάρι, και είναι θέμα χρόνου να σας κλείσει στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας. Σύντομα στο μουσείο!

  11. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/01/2018 @ 11:11 ΠΜ

    Τι ξέρεις εσύ για Τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο?
    Ενα μωράκι που Του αλλάζουν συνέχεια την πάνα.
    Εκείνα,που αλιεύεις με τα δίχτυα της προκατάληψης και της κακίας.
    Είναι αρκετά δια να παραχθεί η αλήθεια της αρετής?
    Οχι στην καλύτερη παραγάγεται όπως συνήθως η ημιμάθεια σου .
    Ο Ιερός Χρυσόστομος από την μεγάλη του αγάπη στον άνθρωπο,χρησιμοποιεί συχνά θεραπευτικά και αποτελεσματικά για τους ασθενείς ανθρώπους το φάρμακο,του φόβου της τιμωρίας.Το πιο ισχυρό για τον Ι.Χρυσόστομο,πικρό φάρμακο για τους ασθενείς
    αλλά με τα καλύτερα θεραπευτικά αποτελέσματα είναι ο φόβος της κολάσεως .
    Ο Ι.Χρυσόστομος ως ιατρός των ιατρών αλλά και παιδαγωγός των παιδαγωγών ψυχών γνωρίζει ότι αυτά που θα στερηθεί ο ασθενής μαθητής για ολιγα πρόσκαιρα χρόνια ,απο τις ενέσεις φόβου ποινών,που του χορηγεί είναι ασφαλής Εγγύηση για τα αιώνια και άφθαρτα.
    Πως ο Ι.Χρυσόστομος θα χαλιναγωγήσει βασιλιάδες και αυτοκράτορες?
    Αυτοί έχουν όλα τα υλικά αγαθά ,εξουσία νιώθουν ατρόμητοι,δεν τους ενδιαφέρει
    κανένας Παράδεισος,πως θα τους μαλακώσει?Πως θα προστατέψει τον λαό από
    τις αυθαιρεσίες τους?Αισθάνονται θεοί στην γή.Ενας τρόπος υπάρχει.
    Χτυπώντας τους στα ”βράχια” σαν χταπόδια με τον φόβο της επερχόμενης τιμωρίας από τον Ανώτερό τους Θεό,την ποινή των ποινών,του αβάσταχτου και ατελείωτου πόνου της ζεματιστής κολάσεως.να κρέμεται συνέχεια”δαμόκλεια σπάθη”, πάνω από τα αμετανόητα διεφθαρμένα κεφάλια τους.
    Το παρακάτω εδάφιο του Ι.Χρυσοστόμου θέλω να πιστεύω ότι έχει εμάς αποδέκτες.
    ΄΄Εγώ είμαι πατέρας, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφή, εγώ ένδυμα, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιον, κάθε τι το οποίον θέλεις, εγώ• να μην έχεις ανάγκην από τίποτε. Εγώ και θα σε ΥΠΗΡΕΤΗΣΩ• διότι ήλθα να ΥΠΗΡΕΤΗΣΩ, όχι να υπηρετηθώ. Εγώ είμαι και φίλος, και μέλος του σώματος και κεφαλή και αδελφός, και αδελφή και μητέρα, όλα εγώ• αρκεί να διάκεισαι φιλικά προς εμέ. Εγώ έγινα πτωχός δια σε• έγινα και επαίτης δια σε• ανέβηκα επάνω εις τον Σταυρόν δια σε• ετάφην δια σε• εις τον ουρανόν άνω δια σε παρακαλώ τον Πατέρα• κάτω εις την γην εστάλην από τον Πατέρα ως μεσολαβητής δια σε. Όλα δι’ εμέ είσαι συ• και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος του σώματος. Τι περισσότερον θέλεις; Διατί αποστρέφεσαι αυτόν που σε αγαπά; Διατί κοπιάζεις δια τον κόσμο; Διατί αντλείς νερό με τρυπημένο πιθάρι; Διότι αυτό σημαίνει να καταπονήσαι εις την ζωήν αυτήν. Διατί λαναρίζεις την φωτιά; Διατί πυγμαχείς εις τον αέρα;”

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/01/2018 @ 10:43 ΜΜ

      Άρα λοιπόν ο Χρυσόστομος χρησιμοποίησε το ψέμα ώστε να ενσταλάξει τον φόβο στους ανθρώπους. Δηλαδή και ψεύτης και τρομοκράτης. Αυτό ήσασταν από πάντα. Σήμερα η τρομοκρατία σας δεν περνάει και έτσι σας έχει απομείνει μόνο το ψέμα. Από τρομοκράτες γίνατε κοτούλες!

      • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/02/2018 @ 12:25 ΜΜ

        Καλημέρα φίλε!Δεν τα παίρνεις τα πνευματικά γράμματα,
        αγκομαχείς,πνίγεσαι σε μια σταγόνα νερό.
        Ο Ι.Χρυσόστομος αποφεύγει το ψέμα και εκστομίζει Την αλήθεια.
        Μήπως νομίζεις ότι δεν τιμωρούνται οι βασιλιάδες?
        Οι αμετανόητοι βασιλιάδες τιμωρούντο εις τον αιώνα των αιώνων.
        Τιμωρούνται βασανιστικά και αδιάκοπα στην Κόλαση.
        Τιμωρούνται,όχι από τον Θεό,αυτοτιμωρούνται για τις ανομίες
        τους,τους ,πνίγει την ψυχή, βασανίζει,κρίνει το αθώο αίμα των μαρτύρων και Αγίων εις τους αιώνες ,που είναι αρκετό να γεμίσει 1600 στάδια.
        Το αίμα του αρνίου πνίγει την ψυχή, βασανίζει,κρίνει τους ασεβείς
        ιερείς-ποιμένες ,διότι βλασφήμησαν Το Αγιο Πνεύμα
        με τα λόγια και τα έργα τους,έγιναν οι χειρότεροι,ο απόπατος της κόλασης.
        Η Αλήθεια δεν τρομοκρατεί αλλά σώζει ψυχές αγκιστρωμένες
        στα επίγεια αγαθά που φθείρονται που παραμελούν τα αιώνια και
        επουράνια.

        • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/02/2018 @ 4:33 ΜΜ

          Γράφεις: «Ο Ι.Χρυσόστομος αποφεύγει το ψέμα και εκστομίζει Την αλήθεια.»

          Πολύ ωραία! Ας δούμε λοιπόν την αλήθεια για την κόλαση μέσα από την διδασκαλία του.

          Χρυσόστομος: «Στην μελλοντική ζωή και οι αμαρτωλοί θα γίνουν άφθαρ­τοι, όχι για τιμή, αλλά για να τιμωρούνται συνεχώς. Εκεί δεν υπάρχει συγχώρησις, αλλά κάθε κατάδικος ψή­νεται και έχει τόσο πόνο που δεν είναι δυνατόν να τον εκφράση …»

          Άντε καλό ψήσιμο!
          Μπάρμπεκιου η «κόλαση». Όλα στα κάρβουνα!
          Ανοίξαμε και σας περιμένουμε. Ψητές αμαρτωλές ψυχές με πατάτες 15 ευρώ το κιλό.

          • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/02/2018 @ 7:22 ΜΜ

            Οταν καίγεσαι από φωτιά κανονική δεν δύναται το άκρο του δακτύλου του πτωχού Λάζαρου να δροσίσει τον Πλούσιο.
            Ομιλεί εμφανώς Ο Κύριος για κάτι άλλο.
            Μάλιστα σε άλλο σημείο ο Χρυσόστομος ονοματίζει
            την συνείδηση της ψυχής αλλά την κάνεις γαργάρα.
            Ψησταριές διατηρεί ”η καλή Δύση”.
            Οχι η Ορθοδόξία.
            Το ”τηγάνισμα΄΄ και το μαρτύριο της ένοχης συνείδησης της ψυχής στην μακρινή θέα του Θεού είναι αιώνιο και αβάσταχτο.
            Πάντα όταν τελείώνουν τα επιχειρήματα(τρόπος του λέγειν)
            το γυρνάς στην πλάκα.

  12. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/02/2018 @ 11:43 ΜΜ

    Δεν μου τελείωσαν τα επιχειρήματα διότι δεν χρησιμοποιώ επιχειρήματα. Δεν λέω την άποψη μου. Μπάλα παίζει ο Χρυσόστομος εδώ. Τον έφερα από τον παράδεισο να παίξει μπάλα μαζί σου. Παίζει αμυντικός και για άμυνα χρησιμοποιεί τα σούπερ αμυντικά και αφοπλιστικά επιχειρήματα του.

    Δεν έχεις καταλάβει ότι σε πολεμώ με τα δικά σου όπλα;
    Ντροπή σου φιλαράκι. Ξεφτιλίστηκες!

    Ο Άγιος στην διδασκαλία του για την κόλαση, μιλάει για τρομερούς πόνους που προέρχονται από το κάψιμο της φωτιάς. Μάλιστα για να γίνει απόλυτα κατανοητός, φέρνει παραδείγματα που αφορούν τον τρομερό πόνο που προέρχεται από το κάψιμο.

    Χρυσόστομος: “Αυτό το πράγμα πόσο είναι φοβερό, δεν μπορεί να το παρουσίαση ο λό­γος, αλλά από μερικά παραδείγματα είναι δυνατόν να πάρουμε κάποια μικρή ιδέα.
    Εάν καμμία φορά μπήκες μέσα σε λουτρό που έτυχε να καίη περισσότερο από ό,τι έπρεπε, σκέψου τι θα είναι η φωτιά της κολάσεως …”

    Δεν μίλησε για τρομερούς πόνους που προέρχονται από την “απελπισία” ή την “ένοχη συνείδηση”. Και μόνο που το συζητώ μου έρχονται γέλια.

    Ο λόγος του Χρυσοστόμου είναι απλός και κατανοητός. Δεν χωράει καμιά παρανόηση σ`αυτόν.

    Οι κατάδικοι στην κόλαση θα ψήνονται από την τρομερή φωτιά και θα έχουν αβάσταχτους πόνους.

    Και κάτι άλλο. Με το επιχείρημα σου ότι ο Χρυσόστομος χρησιμοποίησε αυτά τα λόγια για εκφοβισμό, επιβεβαιώνεις την αλήθεια των λόγων αυτών. Τα αυτονόητα δηλαδή. Και το πιο σημαντικό ότι η διδασκαλία του είναι δομημένη πάνω στο ψέμα. Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα;

    Έχουμε και λέμε λοιπόν. Είτε συμφωνείς με τον Χρυσόστομο είτε όχι.

    Συμφωνείς Ναι ή Όχι;

  13. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/03/2018 @ 12:13 ΠΜ

    Ο καημένος ο Χρυσόστομος με το που πάτησε το πόδι του στο γήπεδο πήρε θέση άμυνας για να αποκρούσει τον μοναδικό και ανεπανάληπτο αγιομάχο Άσχετο και Αδαή με τα μυαλά στα κάγκελα. Που να παίξει επίθεση. Περασμένα μεγαλεία. Κάποτε με τον πύρινο λόγο του τσάκιζε κόκαλα, τώρα … Αλοιφή τον έκανες! Να δεις που θα εγκαταλείψει τον αγώνα και θα τον μαζεύουμε με τα κουταλάκια από χάμω. Αντί για τον παράδεισο θα καταλήξει στο Δαφνί.

  14. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/03/2018 @ 9:44 ΠΜ

    Ποιός είσαι και κρίνεις τον Αγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο?
    Τι γνωρίζεις Για τον Αγιο ?Τίποτα!
    Ο Λιβάνιος σίγουρα γνώριζε κάποια από αυτά που εσύ δεν γνωρίζεις.
    Απάντηση σε Μαθήτρια τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου ὁ ὁποῖος τῆς ἔστειλε 11 ἐπιστολές ἀπό τό τόπο τῆς ἐξορίας του. Στήν 10η ἐπιστολή τῆς γράφει:
    «Πράγματι, ἡ κατάθλιψη εἶναι φοβερό ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΟ τῶν ψυχῶν, εἶναι ἕνας πόνος ἀνέκφραστος καί ποινή ΠΙΚΡΟΤΕΡΗ ἀπό κάθε ἄλλη ποινή καί τιμωρία. Γιατί μιμεῖται τό σκουλήκι, πού ἔχει δηλητήριο καί προσβάλλει ὄχι μόνον τό σῶμα, ἀλλά καί τήν ἴδια τήν ψυχή. Είναι σαράκι πού κατατρώγει ὄχι μόνον τά κόκκαλα, ἀλλά καί τη σκέψη εἶναι ένας δήμιος καθημερινός πού δέν ξεσχίζει μόνον τά πλευρά, ἀλλά καταστρέφει καί τη δύναμη τῆς ψυχῆς· εἶναι καί νύχτα παντοτινή, σκοτάδι χωρίς τό παρα-μικρό φῶς, τρικυμία καί ζάλη, πυρετός κρυφός, πού ΚΑΙΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ἀπό ΚΑΘΕ ΦΛΟΓΑ, πόλεμος χωρίς ἀνακωχή, ἀρρώστια πού κάνει σκοτεινά πολλά ἀπό αὐτά πού βλέπουμε.
    ΓΙΑ ΤΟΝ Ι.ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ,Η ΦΩΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗΣ ΚΑΙΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΦΛΟΓΑ……..ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ!ΚΑΤΑΡΕΥΣΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΨΕΥΔΟ ΑΦΗΓΗΜΑ ΣΟΥ,ΟΤΙ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΟΜΙΛΕΙ ΑΠΛΑ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑΝ.
    Γιατί ὁ ἴδιος ὁ ἥλιος καί ὁ καθαρός ἀέρας φαίνεται ὅτι ἐνοχλοῦν ἐκείνους πού ἔχουν αὐτή τη διάθεση καί μεταβάλλει τό μεσημέρι σέ μεσάνυκτα.
    Γι’ αὐτό καί ὁ θαυμάσιος προφήτης δηλώνοντας αὐτό ἔλεγε· «ὁ ἥλιος θά δύσει γι’ αὐτούς τό μεσημέρι» (Ἀμώς 8,9),ὄχι μέ τήν ἔννοια ὅτι ὁ ἥλιος ἐξαφανίζεται οὔτε ὅτι διακόπτει τόν συνηθισμένο δρόμο του, ἀλλά μέ τήν ἔννοια ὅτι ὁ λυπημένος ἄνθρωπος τό καταμεσήμερο φαντάζεται ὅτι εἶναι νύχτα.
    Ἡ σκοτεινή νύχτα δέν εἶναι τέτοια, ὅπως εἶναι ἡ νύχτα τῆς ἀθυμίας, ἡ ὁποία δέν προέρχεται ἀπό φυσικό νόμο, ἀλλά ἀπό σκοτισμό τῆς διάνοιας. Γι’ αὐτό καί εἶναι φοβερή καί ἀφόρητη, ἔχει πρόσωπο ἄσπλαχνο, εἶναι σκληρότερη ἀπό κάθε τύραννο, δέν ὑποχωρεῖ γρήγορα σε κανένα ἀπό ἐκείνους πού προσπαθοῦν νά τήν διαλύσουν, ἀλλά κρατεῖ πολλές φορές τήν ψυχή πού ἔχει κυριεύσει στερεώτερα ἀπό διαμάντι, ὅταν αὐτή δέν ἀκολουθεῖ τήν κατά Θεόν φιλοσοφία.
    Σήκω ἐπάνω καί ἅπλωσε τό χέρι σου στο λόγο μου καί πρόσφερέ μου αὐτήν τήν καλή συμμαχία, γιά νά σε ἀπαλλάξω τελείως ἀπό τήν αἰχμαλωσία τῶν πικρῶν σκέψεων.
    Γνωρίζοντας αὐτά τά πράγματα, εὐσεβεστάτη κυρία μου, νά κοπιάζεις καί νά ἀγωνίζεσαι καί νά βιάζεις τόν ἑαυτό σου, ἔχοντας τή συμμαχία τῶν λόγων μου, ὥστε νά διώχνεις καί νά ἀπομακρύνεις μέ πολλή ὁρμή τίς ἀπαισιόδοξες σκέψεις πού σέ ταράσσουν καί σοῦ προκα-λοῦν θόρυβο καί ζάλη» (Ε.Π.Ε. τόμ. 37, 452).”

  15. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/03/2018 @ 1:32 ΜΜ

    Καλημέρα. Και βέβαια ο Χρυσόστομος μιλάει απλά και κατανοητά. Η επιστολή είχε ως αποδέκτη μια μαθήτρια του και όχι τον Αϊνστάιν. Αν δεν καταλαβαίνεις τι λέει εδώ ο Χρυσόστομος τότε έχεις κάποιο διανοητικό πρόβλημα. Έλα από το Ιατρείο μου να σε εξετάσω. Τι δεν καταλαβαίνεις απ`όσα έγραψε ο Άγιος;

    Ο Χρυσόστομος σε μεγάλο μέρος της επιστολής του χρησιμοποιεί την υπερβολή. Δεν χρησιμοποιεί κάποιο παράδειγμα για να τεκμηριώσει ότι η κατάθλιψη είναι φωτιά. Μένει στην υπερβολή.

    Στην διδασκαλία του για την κόλαση ο Χρυσόστομος δεν χρησιμοποιεί την υπερβολή.
    Αντίθετα τεκμηριώνει με παραδείγματα ότι ο αφόρητος πόνος της κόλασης προέρχεται από κάψιμο.

    Χρυσόστομος: “Αυτό το πράγμα πόσο είναι φοβερό, δεν μπορεί να το παρουσίαση ο λό­γος, αλλά από μερικά παραδείγματα είναι δυνατόν να πάρουμε κάποια μικρή ιδέα.
    Εάν καμμία φορά μπήκες μέσα σε λουτρό που έτυχε να καίη περισσότερο από ό,τι έπρεπε, σκέψου τι θα είναι η φωτιά της κολάσεως …”

    Δεν μίλησε για τρομερούς πόνους που προέρχονται από την “απελπισία” ή την “ένοχη συνείδηση”. Και μόνο που το συζητώ μου έρχονται γέλια.

    Είσαι για γέλια! Η κόλαση είναι ένας κόσμος μακριά από τον Θεό. Όσοι θα βρεθούν εκεί θα έχουν απορρίψει τον Θεό σε αυτή την ζωή κάνοντας αυτό που τους αρέσει εφόσον έχουν ελεύθερη βούληση. Μετά το θεϊκό δικαστήριο ούτε να ακούσουν για αυτόν δεν θα θέλουν. Για ποιο λόγο λοιπόν να βασανίζονται από την “απελπισία” ή την “ένοχη συνείδηση” εφόσον ο νέος τους κόσμος (κόλαση) θα είναι κομμένος και ραμμένος στα μέτρα τους χωρίς τις απειλές και τα θεϊκά δικαστήρια;

    Αν αφαιρέσουμε την φωτιά δεν υπάρχει καμία άλλη αιτία που να προκαλεί αυτούς τους τρομερούς πόνους. Εδώ ο Χρυσόστομος δεν χρησιμοποιεί την υπερβολή.

    Η αιτία των τρομερών πόνων είναι η φωτιά της κόλασης. Είναι η φωτιά που τους καίει και τους προκαλεί αβάσταχτο πόνο. Σκέψου λέει ο Χρυσόστομος να κάνεις ένα λουτρό και καυτό νερό. Πολλαπλασίασε το για να καταλάβεις πως καίει η φωτιά της κόλασης.

    Και κάτι άλλο που κάνεις ότι δεν το βλέπεις. Με το επιχείρημα σου ότι ο Χρυσόστομος χρησιμοποίησε αυτά τα λόγια για εκφοβισμό, επιβεβαιώνεις την αλήθεια των λόγων αυτών. Τα αυτονόητα δηλαδή!

    Έχεις εκτεθεί ανεπανόρθωτα! Σε αντίθεση με τον Χρυσόστομο εσύ προκαλείς το γέλιο. Από την μία μεριά δέχεσαι κατά κυριολεξία τους λόγους αυτούς επιχειρηματολογώντας ότι ειπώθηκαν για εκφοβισμό, και από την άλλη προσπαθείς να με πείσεις για το αντίθετο.

    Ότι να`ναι! Έχεις λαλήσει. Και σαν λαλήσει τρεις φορές ο πετεινός, τρεις φορές τον Χρυσόστομο θα απαρνηθείς.

    • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/03/2018 @ 10:18 ΜΜ

      Ο Ιερός Χρυσόστομος ως δεινός ρήτορας χρησιμοποιεί συχνά το γνωστό
      ρητορικό σχήμα της εποχής του τον ψόγο.
      Με άλλα λόγια την υπερβολή της υπερβολής για να γίνει όχι μόνο κατανοητός
      αλλά και πειστικός.Η τεχνική του λόγου του είναι ισοπεδωτικά παραστατική,
      είτε ομιλεί για την κόλαση είτε για την κατάθλιψη.
      «Πράγματι, ἡ κατάθλιψη εἶναι φοβερό ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΟ τῶν ψυχῶν, εἶναι ἕνας πόνος ἀνέκφραστος καί ποινή ΠΙΚΡΟΤΕΡΗ ἀπό κάθε ἄλλη ποινή καί τιμωρία. Γιατί μιμεῖται τό σκουλήκι, πού ἔχει δηλητήριο καί προσβάλλει ὄχι μόνον τό σῶμα, ἀλλά καί τήν ἴδια τήν ψυχή. Είναι σαράκι πού κατατρώγει ὄχι μόνον τά κόκκαλα, ἀλλά καί τη σκέψη εἶναι ένας δήμιος καθημερινός πού δέν ξεσχίζει μόνον τά πλευρά, ἀλλά καταστρέφει καί τη δύναμη τῆς ψυχῆς· εἶναι καί νύχτα παντοτινή, σκοτάδι χωρίς τό παρα-μικρό φῶς, τρικυμία καί ζάλη, πυρετός κρυφός, πού ΚΑΙΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ἀπό ΚΑΘΕ ΦΛΟΓΑ, πόλεμος χωρίς ἀνακωχή, ἀρρώστια πού κάνει σκοτεινά πολλά ἀπό αὐτά πού βλέπουμε.
      ΓΙΑ ΚΑΤΣΕ ΡΕ ΦΙΛΕ Η ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΦΟΣ ΠΥΡΕΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
      ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΦΛΟΓΑ.?
      Η ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΚΡΟΤΕΡΗ ΠΟΙΝΗ-ΤΙΜΩΡΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ?
      Δηλαδή πόσο θες να μας τρελάνεις ?
      Εδώ διατί άλλαξε η φωτιά και είναι συμβολική φλόγα?
      Εδώ καθαρά γράφει ότι η κατάθλιψη είναι η φωτιά που καίει περισσότερο από όλες τις άλλες φωτιές!!!!!.Πάς να ξεφύγεις.Ακόμα μια φορά την πάτησες.Από τα λόγια σου κρίθηκες.Καλό σου βράδυ!

  16. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/04/2018 @ 1:23 ΠΜ

    Με κάνεις να επαναλαμβάνομαι και αυτό δεν είναι ωραίο. Όχι για μένα αλλά για σένα. Εσύ είσαι αυτός που δυσανασχετεί με τις επαναλήψεις. Είτε δεν μπορείς να καταλάβεις τι λέμε εδώ, είτε απλά παίζεις για να περάσεις την ώρα σου.

    Ρωτάς γιατί στην συγκεκριμένη φράση του Χρυσοστόμου η φωτιά είναι συμβολική.
    Τι δεν καταλαβαίνεις; Μήπως είσαι τεσσάρων χρονών; Όχι πολλά είπα. Μήπως είσαι δίχρονος μπέμπης; Τι λάδι βάζεις στην μίξη;

    Ο Χρυσόστομος σε μεγάλο μέρος της επιστολής αυτής χρησιμοποιεί την υπερβολή. Δεν χρησιμοποιεί κάποιο παράδειγμα για να τεκμηριώσει ότι η κατάθλιψη είναι φωτιά. Μένει στην υπερβολή. Αυτό κι ένα μικρό παιδί μπορεί να το καταλάβει.

    Αντίθετα στην διδασκαλία του για την κόλαση δεν χρησιμοποιεί την υπερβολή.
    Τεκμηριώνει με παραδείγματα ότι ο αφόρητος πόνος της κόλασης προέρχεται από κάψιμο. Αυτά τα παραδείγματα προσδιορίζουν μια πραγματική “αιτία” πρόκλησης πόνου, και όχι μια υπερβολή. Πέραν αυτού αν αυτή η “αιτία” προσανατολίζονταν στην υπερβολή, τότε η φράση του Χρυσοστόμου “αβάσταχτοι πόνοι” δεν θα είχε την έννοια του πόνου. Από αυτή την οπτική τα παραδείγματα που χρησιμοποίησε ο Άγιος είναι άκυρα και εκτός θέματος.

    Απ`ότι φαίνεται όμως εκτός θέματος είσαι εσύ. Γενικά είσαι εκτός! Πες μου ρε φιλαράκι. Παίζεις για να περάσεις την ώρα σου ή απλά δεν καταλαβαίνεις; Αν δεν καταλαβαίνεις να σε βοηθήσω.

  17. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/04/2018 @ 3:42 ΜΜ

    Καλησπέρα,ελληνικά γνωρίζεις?
    ”Για αυτό βέβαια και γίνεται στα ευαγγέλια πολύς λόγος για τιμωρία και πολύ περισσότερος από ό,τι για βασιλεία.Επειδή δηλαδή τους αναισθητότερους δεν τους προσελκύει προς την αρετή και δεν τους απομακρύνει από την κακία, τόσο πολύ η υπόσχεση των αγαθών, όσο ο φόβος των λυπηρών, για αυτό λοιπόν ασχολείται περισσότερο με τα λυπηρά και αυτά αναφέρει συνεχώς. Ας μη λυπούμαστε λοιπόν ακούγοντας λόγια δυσάρεστα διότι περιέχουν πολύ κέρδος………. ”
    ”Αλλά εκείνα τα δικά σου λόγια ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ κόλασις και ότι απλώς μας απειλεί ο Θεός, δεν είναι κουραστικά; Εάν εσύ επίστευες στα λόγια τού Χριστού, εγώ δεν θα αναγκαζόμουν να φέρω αποδείξεις για την κόλασι.””
    ”Μη γέ­νοιτο! Όταν ο Θεός τιμωρή, εκείνος που θα κρίνη διαφορετικά, το κάνει από σκέψι διαβολική. Όχι, δεν τους επαινώ, ούτε τους συγχωρώ, αλλά θέλω να δείξω την δική μας κακία. Εκείνοι λοι­πόν έπεφταν μεν στην πορνεία, αλλά μόλις είχαν βγή από το κακό περιβάλλον της Αιγύπτου, και καλά καλά δεν είχαν ακούσει τι κακό είναι η πορνεία. Ενώ εμείς έχουμε παραλάβει από τις προηγούμενες γενεές τις σωτήριες διδασκαλίες. Κατά συνέπεια αξίζουμε περισσότερη κόλασι.”
    ”Θέλεις να ακούσης και άλλες Ιουδαϊκές συμφορές; Διά­βασε τα βιβλία που έγραψε ο ιστορικός Ιώσηπος, και τότε θα μάθης όλη εκείνη την τραγωδία (της καταστροφής της Ιερουσαλήμ — 70 μ. Χ.). Ανάμεσα στα άλλα δεινά έπεσαν σε τόση φοβερή πείνα, που αναγκάσθηκαν να φάγουν και τις ζώνες τους και τα υποδήματα τους και άλλα πιο βδελυκτά πράγματα. Όλα η ανάγκη τα ωδηγούσε στο στόμα, όπως ση­μείωσε κάπου ο συγγραφεύς αυτός. Και δεν σταμάτησαν σ’ αυτά, αλλά έφθασαν στο σημείο να φάγουν τα ίδια τα παιδιά τους!”’
    ”Ίσως έτσι σε πείσουμε ότι υπάρχει κόλασις. Σκέψου; Εάν εκείνοι κολάζονταν, εμείς γιατί να μη κολασθούμε; Και πως είναι λογικό να μη κολαζώμαστε, την στιγμή που δια­πράττουμε χειρότερα αμαρτήματα; Το πράγμα είναι απλούν: Δεν τιμωρούμεθα, διότι μας περιμένει η μελλοντική κόλασις. Υπάρχει άμεση σχέσις μεταξύ αμαρτίας και κολάσεως. Και πριν από την μελλοντική κόλασι, οι πονηροί και οι αμαρ­τωλοί κολάζονται εδώ.
    ”Βλέπεις έναν άνθρωπο που απολαμβάνει πολυτελή φαγη­τά και φορεί μεταξωτά ρούχα και προχωρεί έφιππος και με συνοδεία και καμαρώνει στην αγορά. Μη σταματήσης στα εξω­τερικά, αλλά άνοιξε και παρατήρησε την συνείδησί του, και θα ιδής εκεί μέσα πολύ θόρυβο από αμαρτίες, συνεχή φόβο, ανατα­ραχή. Θα ιδής να κάθεται η συνείδησις σαν δικαστής σε βασι­λικό θρόνο και οι λογισμοί να παραστέκουν σαν δήμιοι και να κρεμά την διάνοια και να την τιμωρή και να την πληγώνη για τα αμαρτήματα και να φωνάζη δυνατά. Και όλα αυτά χωρίς κανείς να τα αντιλαμβάνεται, παρά μόνο ο Θεός.”
    ”Όταν λοιπόν δεν ζούμε μέσα στην αρετή, υποφέρουμε γι’ αυτό. Όταν ζούμε μέσα στην κακία, μόλις σταματήση η ηδονή της αμαρτίας αρχίζει η οδύνη.
    Και αν ακόμη δεν υπήρχε κόλασις, το να χάση κανείς τον παράδεισο, μικρή κόλασις είναι; Μικρή τιμωρία είναι το να μη καταταγή στην χορεία των εισερχομένων στον παράδεισο; Το να στερηθή από την ανέκφραστη εκείνη δόξα; Το να αποκλεισθή από εκείνη την πανηγύρι και τα ανεκλάλητα αγαθά και να πεταχθή έξω;
    νωρίζω ότι πολλοί φρίττουν και τρέμουν μόλις σκεφθούν την κόλασι. ΕΓΩ όμως ΤΗΝ ΕΚΠΤΩΣΙ ΑΠΟ την δόξα τού ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ την θεωρώ πολύ πικρότερη από την κόλασι. Εάν βέβαια δεν είναι δυνατόν να παρουσιασθή αυτό με λόγια, δεν έχει ση­μασία. Άλλωστε δεν γνωρίζουμε την μακαριότητα εκείνων των αγαθών, ώστε να κατανοήσουμε ακριβώς και την αθλιότητα που έχει η στέρησίς τους. Ο Παύλος όμως που τα εγνώριζε αυτά με ακρίβεια, μας βεβαιώνει πως η έκπτωσις από την δόξα τού Χρι­στού είναι το χειρότερο απ’ όλα. Εμείς αυτό θα το αντιληφθούμε, όταν τύχη και το δοκιμάσουμε στην πράξι.”
    ”Επειδή άκουσες φωτιά, μη νομίσης ότι πρόκειται για φωτιά όμοια με την υλική, γιατί η υλική φωτιά σ’ όποιον πέση τον καίει και τον εξοντώνει και κατά συνέπεια παύει μετά να αισθάνεται κάψιμο. Ενώ εκείνη η φωτιά όποιους περιλάβη θα τους καίη συνεχώς και ποτέ δεν θα σταματά, γι’ αυτό και ονομά­ζεται άσβεστη — πυρ άσβεστον (Μαρκ. θ’, 43).
    Στην μελλοντική ζωή και οι αμαρτωλοί θα γίνουν άφθαρ­τοι, όχι για τιμή, αλλά για να τιμωρούνται συνεχώς. Αυτό το πράγμα πόσο είναι φοβερό, δεν μπορεί να το παρουσίαση ο λό­γος, αλλά από μερικά παραδείγματα είναι δυνατόν να πάρουμε κάποια μικρή ιδέα.
    Εάν καμμία φορά μπήκες μέσα σε λουτρό που έτυχε να καίη περισσότερο από ό,τι έπρεπε, σκέψου τι θα είναι η φωτιά της κολάσεως. Και εάν κάποτε αρρώστησες και είχες πολύ υψηλό πυρετό, φαντάσου τι θα είναι η φλόγα εκείνη της κολάσεως. Εάν το καυτό λουτρό και ο υψηλός πυρετός μας ταλαίπωρη και μας αναστατώνη, πως θα αντιμετωπίσουμε τον ΠΟΤΑΜΟ της φω­τιάς, όταν πέσουμε μέσα του; Τον ποταμό που κυλάει εμπρός στο φοβερό δικαστήριο.”
    Αν έχης φλόγα σαρκικής επιθυμίας, εννόησε την φλόγα εκείνη της κολάσεως, και θα σου σβήση αμέσως και θα εξαφα­νισθή εντελώς.
    Αν θέλησης να ειπής κάτι άπρεπο, θυμήσου τον βρυγμό των οδόντων, και αυτό θα σου είναι χαλινός.
    Αν θέλησης να αρπάξης κάτι, άκουσε τον δικαστή να λέγη: Δέσατε τα χέρια του και τα πόδια του και ρίξτε τον στο σκότος το εξώτερο (Ματθ. κβ’, 13). Και έτσι θα αποβάλης αυτή την επιθυμία.
    Αν είσαι σκληρός και άσπλαγχνος, θυμήσου εκείνες τις παρθένες, που έσβησαν οι λαμπάδες τους από έλλειψι ελαίου (το έλαιο συμβολίζει την ευσπλαχνία) και αποκλείσθηκαν από τον νυμφώνα. Και έτσι θα γίνης γρήγορα φιλάνθρωπος.
    Αν επιθυμής να μεθάς και να διασκεδάζης, άκουσε τον πλούσιο να λέγη: Στείλε τον Λάζαρο, για να δροσίση με την άκρη τού δακτύλου του την φλογισμένη γλώσσα μου (Λουκ. ιστ’, 24) και να μη γίνεται δεκτό το αίτημά του. Και έτσι γρήγορα θα απομακρυνθής από αυτό το πάθος.Αν έτσι σκεπτώμαστε και απαντούμε στις πονηρές μας επιθυμίες, γρήγορα θα ξεφύγουμε από την κακία και θα κατορ­θώσουμε την αρετή. Θα σβήσουμε τον έρωτα για τα παρόντα και θα ανάψουμε τον έρωτα για τα μέλλοντα.
    Όσα σας είπα για την κόλασι, δεν σας τα είπα για να σας τρομάξω ούτε για να κουράσω τις ψυχές σας, αλλά για να τις ξεκουράσω και τις σωφρονίσω.
    Ας μη δείχνουμε απιστία στο θέμα της κολάσεως, για να μη καταλήξουμε σ’ αυτήν. Όποιος απιστεί, γίνεται πιο ράθυμος. Και όποιος γίνεται πιο ράθυμος, οπωσδήποτε θα κατα­λήξη σ’ αυτήν.
    Αν ενθυμήσθε ό,τι σας είπα για την κόλασι, θα είναι σαν να χρησιμοποιήτε ένα πικρό φάρμακο, το οποίο μπορεί να σας συμμαζεύση την ψυχή, να αποδιώξη την πολιορκία των πονηρών επιθυμιών και να σας καθαρίση από κάθε κακία. Αρκεί να το έχετε συνεχώς στο μυαλό σας.”
    Πόσο πρόστυχος και άρρωστος μπορεί να είναι ένας άνθρωπος όταν απομονώνει
    ιντριγκαδόρικες λέξεις φράσεις ενός ΘΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ που σκοπό έχει να αποτρέψει τον άνθρωπο από την κακία και να τον στρέψει στην αρετή?
    Τό ιδιο και ακόμα πιο προστυχος όταν από πρίν παρερμηνεύες συνέχεια και συνεχίζεις εν γνώση σου τον Λόγο Του Θεού>
    Κρίμα για εσένα φίλε μου.Βαδίζεις τρέχοντας στην πανωλεθρία , στην οριστική απώλεια.
    Κρίμα.κρίμα,δεν μπορείς να διανοηθείς πόσο στεναχωριέμαι>

  18. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/04/2018 @ 10:58 ΜΜ

    Είναι γεγονός! Είσαι εκτός τόπου και χρόνου! Θα στο αποδείξω αμέσως.
    Μπορείς να μου πεις σε παρακαλώ τι εξετάζουμε εδώ με την αναφορά του Χρυσοστόμου στην κόλαση;

  19. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/05/2018 @ 10:44 ΠΜ

    Καλημέρα εξετάζουμε εάν είναι πραγματική η συμβολική,κτιστή η άκτιστη η φωτιά της κόλασης στον λόγο του Αγίου Χρυσοστόμου.Ισχυρίζεσαι ότι η φωτιά της κολάσεως είναι η κοινή γήινη στον Ι.Χρυσόστομο και πέφτεις στην αίρεση του παπισμού.
    Το κάψιμο στον Ι.Χρυσόστομο δεν περιγράφει την κοινή κτιστή φωτιά αλλά την άκτιστη.
    Οι δυτικοί πιστεύουν σε καζάνια,ψησταριές,κ.λ.π εντός και εκτός και επι ταυτά.
    Για τους δυτικούς ο Χριστός τελείωσε στην Σταύρωση.Δεν αναστήθηκε επι της ουσίας
    ποτέ.Ανάσταση του Κυρίου σημαίνει ότι ο άνθρωπος δύναται να αλλάξει.
    Ο ανθρωπος δεν αλλάζει στην Δύση,είναι αμετάβλητος .Αφού δεν αλλάζει ο άνθρωπος θα αλλάζει ο Θεός.Αγαπάει ο Θεός τους πιστούς που του κάνουν τα χατίρια
    και μισεί τους απίστους που τους στέλνει εκδικητικά στην κόλαση να τους ψήσουν
    στην γάστρα,στην σούβλα,στο φούρνο οι δαίμονες.
    Οι ορθόδοξοι ως Ελληνες γνωριζαν από τους φιλοσόφους και από τους προφήτες,βίωναν ότι ο Θεός είναι αμετάβλητος ,” τὰ ἔμπροσθεν αὐτοῦ πῦρ ἀναλίσκον, καὶ τὰ ὀπίσω αὐτοῦ ἀναπτομένη φλόξ· ὡς παράδεισος τρυφῆς ἡ γῆ πρὸ προσώπου αὐτοῦ, καὶ τὰ ὄπισθεν αὐτοῦ πεδίον ἀφανισμοῦ, καὶ ἀνασῳζόμενος οὐκ ἔσται αὐτῷ.”Το ίδιο αμετάβλητο πρόσωπο η θεάση του,αλλους τους φωτίζει και τους θερμαίνει και άλλους που δεν αντέχουν την θέα του Θεού τους τσουρουφλίζει.Οι παπικοί αγνόησαν Προφήτες,φιλοσόφους,Τον Απόστολο Παύλο τα ευαγγέλια και έφτιαξαν ένα ψεύτικο Θεό,γεμάτο αδυναμίες για να τον μιμούνται
    εύκολα και άκοπα.

  20. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/06/2018 @ 2:25 ΠΜ

    Καλημέρα. Αφού εξετάζουμε την φωτιά της κόλασης, γιατί μιλάς για τιμωρίες, Ιουδαϊκές συμφορές, δυτικούς και παπικούς; Εγώ δεν εξετάζω τι λένε οι παπικοί αλλά τι λέει ο Χρυσόστομος.

    Ερώτηση: Μια άυλη ψυχή μπορεί να καεί στην φωτιά και να πονέσει; Είπα εγώ ότι μπορεί; Λογικά η ψυχή δεν μπορεί να καεί από αυτή την φωτιά που όλοι γνωρίζουμε.
    Γιατί λοιπόν ισχυρίζεσαι ότι έπεσα στην αίρεση του παπισμού; Άσχετο, ότι να`ναι!

    Μήπως αυτό σημαίνει ότι η φωτιά της κόλασης είναι συμβολική; Αν είναι συμβολική τότε και οι αφόρητοι πόνοι είναι συμβολικοί. Από αυτή την οπτική η φωτιά της κόλασης δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα. Συνεπώς η διδασκαλία του Χρυσοστόμου δεν θα λειτουργούσε αποτρεπτικά.

    Όμως ο Χρυσόστομος μας βεβαιώνει ότι η “αιτία” που προκαλεί τους αφόρητους πόνους είναι πραγματική, όπως πραγματικοί είναι και οι πόνοι. Η “αιτία” και οι “πόνοι” δεν είναι συμβολισμοί.

    Ο Άγιος στην διδασκαλία του μιλάει για αφόρητους πόνους.
    Ερώτηση: Μπορούμε να μάθουμε πως θα είναι αυτοί οι πόνοι που θα βιώνουν οι ψυχές;

    Θα δώσω τον λόγο στον Χρυσόστομο. “…από μερικά παραδείγματα είναι δυνατόν να πάρουμε κάποια μικρή ιδέα. Εάν καμμία φορά μπήκες μέσα σε λουτρό που έτυχε να καίη περισσότερο από ό,τι έπρεπε, σκέψου τι θα είναι η φωτιά της κολάσεως …”

    Άρα λοιπόν οι πόνοι είναι όμοιοι και χειρότεροι με αυτούς που βιώνει ένας άνθρωπος όταν καίγεται. Εδώ δεν υπάρχει κανένας συμβολισμός.

    ΟΙ ΠΟΝΟΙ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΙΟΙ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΙΩΝΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΚΑΙΓΕΤΑΙ.

    Και τι θα μπορούσε να προκαλέσει τέτοιους αφόρητους πόνους; Μήπως η απελπισία όπως είπες παραπάνω; Με βλέπεις που γελάω; Όλοι εσείς που λέτε αυτά τα πράγματα είστε για γέλια.

    Σύμφωνα με τον Χρυσόστομο η αιτία των αφόρητων πόνων είναι μια φωτιά που καίει τις ψυχές. Αυτή η φωτιά προκαλεί τον γνώριμο πόνο από κάψιμο που όλοι μας έχουμε αισθανθεί.

    Τι λέει η εκκλησία σήμερα για την φωτιά που προκαλεί τον γνώριμο πόνο από κάψιμο; Ας το δούμε για να γελάσουμε. “η φωτιά είναι η απελπισία και η θλίψη.”

    Η απελπισία λοιπόν είναι η αιτία που προκαλεί εγκαύματα στις ψυχές. Ε, είστε για γέλια! Για πες μου ρε φιλαράκι. Όταν είσαι απελπισμένος παίρνουν φωτιά τα μπατζάκια σου; Λαμπαδιάζεις ολόκληρος και καίγεσαι;

    Αδιαμφισβήτητο σημείο στην διδασκαλία του Χρυσοστόμου, είναι ότι ο πόνος της ψυχής από την φωτιά της κόλασης, είναι όμοιος και χειρότερος με αυτόν που βιώνει ένας άνθρωπος που καίγεται.

    Όταν είσαι απελπισμένος παίρνεις φωτιά και καίγεσαι; Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο πρέπει να έρθεις από το Ιατρείο μου ή μάλλον όχι στο Ιατρείο μου, να δώσουμε ραντεβού έξω από την πυροσβεστική για να σε εξετάσω. Αν δεν λαμπαδιάζεις γιατί θα πρέπει οι ψυχές να το κάνουν; Μήπως είναι εύφλεκτες;

    Η εκκλησία σήμερα διαφωνεί κάθετα με τον Χρυσόστομο. Αυτό συμβαίνει διότι η θρησκευτική τρομοκρατία δεν περνάει. Αν πεις σήμερα σε έναν νέο ότι οι κατάδικοι στην κόλαση θα ψήνονται και θα βιώνουν πόνους χειρότερους από αυτούς που βιώνουμε εμείς όταν καιγόμαστε, θα σου πει άντε πάρε δρόμο κι εσύ και ο Θεός σου.

    Έριξε λοιπόν νερό στο κρασί της και προσπάθησε να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Συνεπώς ο λόγος της δεν έχει καμιά αλήθεια. Από τρομοκράτης έγινε κότα και σε λίγο θα φιγουράρει στα μουσεία. Και αν η γριά κότα έχει το ζουμί, αυτή δεν έχει ούτε ψαχνό ούτε ζουμί.

  21. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/06/2018 @ 10:51 ΠΜ

    Kαλημέρα,μεγαλύτερη τιμωρία για τον Ιερό Χρυσόστομο είναι η απώλεια αυτών που χάνουμε και όχι η κόλαση.Για τον Αγιο Χρυσόστομο ακόμα και ο ατελείωτος
    και αβάσταχτος πόνος είναι μικρότερη ποινή .Αρα δεν υπήρξε καμία αντίφαση στην Ορθοδοξία.Διάβασε την Πατερική άποψη της φωτιάς μέσα από το βίωμα της θέωσης
    αλλά και την μελέτη της Αγίας Γραφής.Το φως του Κυρίου είναι πυρ που καθαρίζει
    την συνείδηση της ψυχής από όλες τις ξένες ουσίες ,τις προσμίξεις, όπως σμιλεύεται και καθαρίζεται το χρυσάφι στην πυρά.Είναι η γέενα ,η καθάρια αυτοσυνείδηση κύριος μάρτυρας κατηγορίας που κατακαίει τον παραβάτη για τις ανομίες του,ο ατελεύστατος πόνος.Βλέπει τον Κύριο,τους Αγίους τους διασωθέντες ,τα πάντα που έχασε και δεν αντέχει τον πόνο.Μην λησμονείς ότι η χειρότερη συμφορά που δύναται να τύχει στον άνθρωπο,που δεν το αντέχει στην γή είναι η κατηγορία, η καταδίκη απο τον ίδιο του τον ευαυτό.Το να τον κατηγορεί και να τον δικάζει όλος ο κόσμος αντέχεται,εάν ο ίδιος είναι είναι συνήγορος υπεράσπισης και όχι κατήγορος εισαγγελέας.
    Εκπίπτει ο παραβάτης ψυχής συνειδήσεως στα κακά πνεύματα ,χωρίς να σταματήσει ποτέ η πτώση.Ο φτωχός Λάζαρος απολαμβάνει τα υψηλότερα των υψηλοτέρων διότι δεν έχει θέα των κολασμένων,σε αντίθεση με τους κολασμένους.Το πυρ Του Κυρίου ,τον ευλόγησε
    ατενίζει και γεύεται την αθανασία.Ο Παράδεισος όπως και η Κόλαση είναι τροπικός
    προσδιορισμός ανάκλασης,διάθλασης,απορρόφησης, του θείου φωτός προς τον κοιμηθέντα και όχι τοπικός προσδιορισμός όπως η κόλαση του Δάντη.
    Σκόπιμα από την πολιτεία έχουν εξαφανιστεί οι Λόγοι των Πατέρων της εκκλησίας από την ελληνική παιδεία για να μην γνωρίζουμε την αληθινή Ορθόδοξη πίστη για να προχωρήσουμε
    στην αίρεση της πανθρησκείας.Ο πιο πολύτιμος θησαυρός της Ελλάδας, είναι η Ορθοδοξία των Αγίων Πατέρων.Η Ελλάδα πεθαίνει διότι απομακρύνθηκε από τον Θεό
    πρός χάρην ”ακάλυπτων επιταγών” ,υποσχετικής καλοπέρασης από ξένους βαρβάρους.
    Το δημογραφικό πρόβλημα είναι τεράστιο.Σε λίγο δεν θα υπάρχουν παιδιά αλλά
    μόνο γέροι>

  22. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/06/2018 @ 11:05 ΠΜ

    ΟΙ ΚΟΛΑΣΜΈΝΟΙ θα ψήνονται και θα βιώνουν πόνους χειρότερους από αυτούς που βιώνουμε εμείς όταν καιγόμαστε,Φυσικά είναι χειρότεροι οι πόνοι από την γήινη φωτιά διότι κάποια στιγμη(πολύ γρήγορα) ο άνθρωπος χάνει τις αισθήσεις του και σταματάει να πονάει.Ακόμα και ένα πονόδοντο να ΄έχεις ,εαν ειναι για πάντα είναι πολύ χειρότερος πονος
    από το να σε κάψει φωτιά.Πόσο αντέχει την επαφή με την φωτιά το ανθρώπινο σώμα?Ολίγα λεπτά.Ο πόνος ο αιώνιος ,όταν δεν χάνεις τις αισθήσεις σου,όταν δεν κοιμάσαι
    ποτέ .όταν απαγορεύονται καταπραυντικά ακόμα και ο πονόδοντος είναι χειρότερος
    και από την μεγαλύτερη κόλαση πυρός.Εχεις την κρίση.την διάκριση,την Λογική να κατανοήσεις τα λόγια του Χρυσόστομου?Οχι.διατί φωνασκείς ως κύμβαλον αλαλάζον.

  23. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/06/2018 @ 2:00 ΜΜ

    Ερώτηση: Οι κατάδικοι στην κόλαση θα βιώνουν αφόρητους πόνους από πονόδοντο ή από κάψιμο;

  24. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/06/2018 @ 5:44 ΜΜ

    Ο βασανιστικός αυτοέλεγχος της ψυχής.Η ΣΥΝΕΊΔΗΣΗ στους κολασμένους φυσικά δεν προκαλεί πονόδοντο αλλά είναι φωτιά που κατακαίει και δεν σταματάει.
    Απλά γελοιοποιήθηκε ο μονομερισμός σου με τον παραδειγματικό πονόδοντο.
    Ο Πυθαγόρας λέει ότι εκείνος που αδικεί βασανίζεται από τη συνείδησή του με πολύ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ πόνους απ’ αυτόν που χτυπιέται στο σώμα με μαστίγιο.
    Τι διαφορά έχει ο λόγος του από Του Χρυσόστομου?
    Δεν είναι μόνο Ο Χρυσόστομος που ομιλεί για μεγαλύτερους πόνους από
    τους σωματικούς…Κοίτα να δείς μικρός που είναι ο κόσμος των πνευματικών
    ανθρώπων.
    Ενίοτε αποκαλύπτεται η αλήθεια του Θεού σε αυτούς και λέγονται Αγιοι.
    Ο ιερός Χρυσόστομος μας υπογραμμίζει : «Έστω κι αν κάποιος είναι πονηρός στο έπακρον, το κριτήριο της συνειδήσεως δεν μπορεί να το αμβλύνει. Διότι είναι φυσικό και το τοποθέτησε ο Θεός μέσα μας από τότε που μας δημιούργησε. Κι αν φιλονικούμε μύριες φορές για να βρούμε το δίκιο μας, παρίσταται η συνείδησή μας, η οποία μας φωνάζει δυνατά, μας κολάζει και μας καταδικάζει. Πραγματικά, δεν υπάρχει κανείς απ’ αυτούς που πράττουν το κακό που να μην υπομένει άφατη οδύνη από τη συνείδησή του, και την περίοδο που σκέπτεται να το πράξει, αλλά και όταν το κάνει έργο. Η μαρτυρία της συνειδήσεως για το ποιο είναι το σωστό, έστω κι αν φθάσουμε στο βάραθρο της κακίας, είναι αδέκαστη, δεν παρεκκλίνει. Αυτός που αμαρτάνει φέρνει παντού μαζί του πικρό κατήγορο, τη συνείδηση. Όπως κάποιος δεν μπορεί να ξεφύγει από τον εαυτό του, έτσι ούτε από το κριτήριο και τον έλεγχο της συνειδήσεως μπορεί να ξεφύγει, αλλά θα υπομένει αυστηρό έλεγχο εκ μέρους της και πικρή κατηγορία. Διότι έχει ο καθένας μας τη συνείδηση ως κατήγορο, θέλει δεν θέλει».
    Αυτός που έχει πονηρή συνείδηση ζει μέσα στην κακία, σκέπτεται και αποφασίζει πονηρά, επιθυμεί τα κακά και εκτελεί παράνομα έργα. Σε κανέναν δεν έχει εμπιστοσύνη. Τρέμει ακόμη και μπροστά στους υπηρέτες και όλους τους κοιτάζει με υποψία. Στην καρδιά του βασιλεύει η ταραχή, ο θυμός και η οργή κυριαρχούν μέσα της. Αυτός που έχει πονηρή συνείδηση κολάζεται από την πονηριά του τόσο πριν από την κόλαση, σαν να είναι ήδη στην κόλαση.
    Πώρωση είναι η αναισθησία της καρδιάς για τον ηθικό νόμο, η οποία λέγεται και ηθική πώρωση. Όταν ο άνθρωπος βρίσκεται σε μια τέτοια κατάσταση, πράττει το κακό χωρίς να ντρέπεται και καυχιέται για τις αμαρτίες του. Η συνείδησή του, λόγω της αναισθησίας της καρδιάς, κρατάει άκρα σιγή. Η σιγή αυτή είναι σιγή ηθικής νεκρώσεως. Σ’ αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει σωτηρία. Καμιά φωνή, καμιά πρόκληση, καμιά παράκληση ή προτροπή ή νουθεσία δεν μπορεί να συγκινήσει την πωρωμένη καρδιά. Οι αποκαλύψεις και τα θαύματα καθόλου δεν ξυπνάνε την καρδιά από το λήθαργό της, ούτε της κάνουν εντύπωση, ούτε τη φέρνουν σε συναίσθηση για να μετανοήσει. Αυτός που έχει πάθει πώρωση, θα πεθάνει μέσα στην αμαρτία. Η Χάρη του Θεού τον έχει εγκαταλείψει. Ο άνθρωπος φθάνει σε πώρωση καρδιάς όταν αμαρτάνει ακόρεστα. Αμαρτάνει δε ακόρεστα όταν υποτάξει την πνευματική ζωή στην αισθητική ζωή. Κατά τον απόστολο Παύλο υπάρχει διαρκής πάλη μεταξύ της πνευματικής και αισθητικής ζωής του ανθρώπου. «Διότι η σάρκα έχει επιθυμίες αντίθετες προς το πνεύμα, το δε πνεύμα αντίθετες προς τη σάρκα. Αυτά είναι αντίθετα το ένα προς το άλλο». Νικά δε ως επί το πλείστον η σάρκα, γιατί ο άνθρωπος είναι αμελής και νωθρός στον αγώνα για την πνευματική ζωή/
    Η συνείδηση η σωματική ασκεί σημαντικό έλεγχο στο υλικό σώμα ,η συνείδηση της ψυχής
    που είναι άφθαρτη και αιώνια δεν θα ορίσει την οριστική απαλλαγή η την καταδίκη των ψυχών ,δεν θα κατακαίει τους κολασμένους? Τι λές?

  25. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/07/2018 @ 12:02 ΠΜ

    Καλημέρα. Εσύ γελοιοποιείσαι που μιλάς για πονόδοντους, συνειδήσεις, ταραχές, θυμούς και ότι άλλο κατεβάσει η γκλάβα σου.

    Θα σου αποδείξω ότι είσαι εκτός θέματος.
    Ερώτηση: Οι κατάδικοι στην κόλαση θα βιώνουν πόνους από κάψιμο; Ναι ή Όχι;

    Μπορείς να απαντήσεις σε αυτή την απλή ερώτηση;

  26. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/07/2018 @ 1:09 ΜΜ

    Καλημέρα σύντροφε,δεν ομιλούμε για κτιστή φωτιά αλλά φυσικά για άκτιστη φωτιά που προκαλεί ατελείωτο πόνο.”Επειδή άκουσες φωτιά, ΜΗ ΝΟΜΙΣΗΣ ότι πρόκειται για φωτιά όμοια με την υλική, γιατί η υλική φωτιά σ’ όποιον πέση τον καίει και τον εξοντώνει και κατά συνέπεια ΠΑΥΕΙ ΜΕΤΑ να αισθάνεται κάψιμο. Ενώ εκείνη η φωτιά όποιους περιλάβη θα τους καίη συνεχώς και ποτέ δεν θα σταματά, γι’ αυτό και ονομά­ζεται άσβεστη — πυρ άσβεστον (Μαρκ. θ’, 43).”
    Ο Ι.Χρυσόστομος ξεκαθαρίζει ότι πρόκειται για άκτιστο άσβεστο πυρ .
    Που δεν θα πάψει να κατακαίει .Καμία σχέση δεν ΄έχει με την υλική φωτιά.
    Διατί?Στο ξαναείπα.”Ούτω θέλει είσθαι εν τη συντελεία του αιώνος θέλουσιν εξέλθει οι άγγελοι και θέλουσιν απόχωρίσει τους πονηρούς εκ μέσου των δικαίων και θέλουσι ρίψει αυτούς εις την κάμινον του πυρός. Εκεί θέλει είσθαι ο κλαυθμός και ο τριγμός των οδόντων. (Ματθ.ιγ:49-50)”
    Στην κτίση δεν υπάρχει φωτιά που να προκαλεί τριγμό των οδόντων.Αντίθετα το ανυπόφορο κρύο προκαλεί τριγμό των οδόντων.
    Εάν πάς ποτέ στην Γιακουτία συνέχεια θα τρίζουν τα δόντια σου.
    Υποθέσεις κάνω.Το ”κάψιμο” ίσως να είναι από το ανυπόφορο κρύο.Ποιός γνωρίζει?Στην γή,μην λησμονούμε ,τα κρυοπαγήματα από απόψεως κλινικής εικόνας μοιάζουν με τα εγκαύματα.

  27. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/07/2018 @ 11:37 ΜΜ

    Καλησπέρα. Άλλα λέω εγώ άλλα εσύ.
    Η ερώτηση είναι πολύ απλή.

    Οι κατάδικοι στην κόλαση θα βιώνουν πόνους από κάψιμο; Ναι ή Όχι;
    Μπορείς να απαντήσεις σε αυτή την απλή ερώτηση;

  28. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/08/2018 @ 11:55 ΠΜ

    Τι δεν καταλαβαίνεις?Βιώνουν πόνους από κάψιμο της άκτιστης φωτιάς
    και όχι της κτιστής φωτιάς που πρεσβεύεις ότι πρεσβεύουμε.
    Μην το γυρνάς στον Ι.Χρυσόστομο.Ξεκαθάρισε Ο Αγιος ότι ομιλεί για άκτιστη φωτιά.

  29. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/08/2018 @ 8:16 ΜΜ

    Καλησπέρα. Εγώ καταλαβαίνω πολύ καλά. Σύντομα θα οδηγηθείς σε αδιέξοδο όπως συμβαίνει πάντα.

    Η Ερώτηση είναι πολύ απλή.
    Οι κατάδικοι στην κόλαση θα βιώνουν πόνους από κάψιμο; Ναι ή Όχι;
    Απάντησε καθαρά με ένα Ναι ή Όχι για να βγάλουμε άκρη.

  30. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/09/2018 @ 2:40 ΜΜ

    Είσαι βλάκας ?Απάντησε καθαρά με ένα Ναι ή Όχι για να βγάλουμε άκρη.

  31. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/09/2018 @ 9:29 ΜΜ

    Όχι. Βέβαια δεν λέω ότι είμαι έξυπνος σαν τον Αϊνστάιν. Αυτός δεν φτουράει μια μπροστά μου (χούμορ μην τρελαίνεσαι). Το θέμα είναι όμως τι πιστεύεις εσύ.

    Από δικό σου σχόλιο “…είσαι ένας βλάκας με περικεφαλαία.”
    (8 Δεκεμβρίου 2018 at 10:59)

    Αφού είναι έτσι όπως τα λες, επί δύο χρόνια λογομαχείς με έναν βλάκα.
    “Εάν λογομαχείς με έναν βλάκα προσπάθησε να διαβεβαιωθείς, μήπως και εκείνος κάνει το ίδιο.” (Νες Ο)

    Σύντομα θα οδηγηθείς σε αδιέξοδο όπως συμβαίνει πάντα. Άνθρωποι σαν και σένα (κακοί χριστιανοί, υποκριτές, κάφροι, κωλοτουμπάκιδες…) θέλουν ειδική αντιμετώπιση.

    Η Ερώτηση είναι πολύ απλή.
    Οι κατάδικοι στην κόλαση θα βιώνουν πόνους από κάψιμο; Ναι ή Όχι;
    Απάντησε καθαρά με ένα Ναι ή Όχι για να βγάλουμε άκρη.

  32. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/10/2018 @ 12:43 ΜΜ

    Γιατί δεν απαντάς σε ερωτήσεις αλλά μόνο κάνεις?
    Απάντησε καθαρά για να βγάλουμε άκρη.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/10/2018 @ 5:12 ΜΜ

      Δεν σε υποχρεώνω να απαντήσεις. Αν δεν θέλεις κάνε στροφή και δίνε του. Θα κάνω όσες ερωτήσεις θέλω. Είτε θα δεχτείς την πρόκληση είτε θα την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια. Μην παραπονιέσαι λοιπόν επειδή κάνω ερωτήσεις. Όσων αφορά την ερώτηση που έκανες αν και ήταν προσβλητική, δεν σε έστειλα στον διάολο όπως θα έκαναν οι περισσότεροι χριστιανοί, αλλά δέχτηκα να απαντήσω χωρίς να δημιουργήσω εντάσεις. Μάλιστα έκανα και χιούμορ. Εφόσον λοιπόν εκμεταλλεύεσαι την καλοσύνη μου μην κάνεις και τον έξυπνο από πάνω.

      Η Ερώτηση είναι πολύ απλή.
      Οι κατάδικοι στην κόλαση θα βιώνουν πόνους από κάψιμο; Ναι ή Όχι;
      Απάντησε καθαρά με ένα Ναι ή Όχι για να βγάλουμε άκρη.

      Αν δεν θέλεις δίνε του. Κανείς δεν σε κρατάει.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*