Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

00:13 - 26/01/2017

Φέτος, εν έτει 2017, μετά από διπλή Πασχαλιά και διπλό καλοκαίρι, θα γίνει η Πόλη ξανά Ελληνική ; Μήπως έφτασε οριστικά το τέλος των ΝουΔούλων Συριζοναζί ;

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Αγαπητά κατατρεγμένα, πλην όμως ψυχωμένα Μπλογκοσφαιρόνια μου,

Κάντε λίγη υπομονή ακόμη ! Τον φάγαμε τον ΣυριζοΝουΔουλικό γάιδαρο, έχουν μείνει ακόμη μερικές τριχούλες από τη φούντα της ουράς του !

Μη σας παίρνει από κάτω !

Έχουμε τον Πανάγαθο Σωτήρα μας Χριστό, τη Παναγία μας και τους Αγίους που μας προστατεύουν και δεν μας αφήνουν να χαθούμε !

Δεν θα σας πω τον δια χειρός Λεφάκη αστρολογικό σας χάρτη, αλλά λίγα λόγια για τις αληθινές προφητείες που είναι πιο επίκαιρες από ποτέ !

Όσοι από σας θέλετε να κοροϊδεύετε τους εαυτούς σας και καταφεύγετε στην αστρολογία για να λύσετε τα προβλήματά σας, καλό θα ήταν να μη διαβάσετε το παρόν άρθρο γιατί αυτό δεν ενδείκνυται σε λεφακικούς ζωδιόπληκτους και η ανάγνωσή του θα σας προκαλέσει παρενέργειες.

Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, ο Πατροκοσμάς είχε προφητεύσει ότι το ποθούμενο θα έρθει, δηλαδή η Κωνσταντινούπολη θα δοθεί στους Έλληνες, «όταν έρθουν δυο καλοκαίρια και δυο πασχαλιές μαζί».

Φαίνεται ότι βρισκόμαστε μια ανάσα πριν εκπληρωθεί η προφητεία αυτή. Και εξηγώ παρακάτω γιατί έχω αυτή τη πεποίθηση :

Το έτος 2017, που διανύουμε συμπίπτει το Πάσχα των Ρωμαιοκαθολικών με το δικό μας Ορθόδοξο Πάσχα, στις 16 Απριλίου. Την επόμενη φορά που θα συμπέσει είναι μετά από 8 χρόνια το 2025. Την επόμενη χρονιά, δηλαδή το 2018 με το παλιό ημερολόγιο όμως συμπίπτει παρά μια ημέρα ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου με το Πάσχα. Με το παλιό λοιπόν ημερολόγιο, το Μεγάλο Σάββατο του 2018 είναι 25 Μαρτίου, του Ευαγγελισμού δηλαδή και τη Κυριακή είναι 26 Μαρτίου, Κυριακή του Πάσχα. Θα έχουμε δηλαδή και πάλι διπλή πασχαλιά.

Εύλογα λοιπόν θα διερωτάσθε πότε θα έρθει το ποθούμενο, το 2017, το 2018 ή το 2025 ;
Σας παραθέτω ένα γεγονός που έχει καταγραφεί στα χειρόγραφα που αναφέρονται στον Πατροκοσμά :
Κάποτε ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, έφτασε στο ορεινό χωριό της Φωκίδας «Δάφνος».
Εκεί λοιπόν, μεταξύ των άλλων, όπως μας το έχουν μεταφέρει οι παλαιότεροι, επανέλαβε τη γνωστή προφητεία «Θα έρθει (το ποθούμενο) όταν έρθουν δύο καλοκαίρια και δύο Πασχαλιές μαζί».

Κάποιος όμως χωρικός που δεν κατάλαβε τι ακριβώς εννοούσε ο Πατροκοσμάς, του ζήτησε περισσότερες εξηγήσεις και τότε ο Άγιος του είπε:

«Θα ΄ρθουν δυο χρονιές η μια πίσω από την άλλη που τα ξεροπάλουκα του Μάρτη θα μείνουν στη θέση τους και το γιόμα του φεγγαριού θα κάνει τους παπικούς να γιορτάσουν το Πάσχα αντάμα με το δικό μας. Γράψτε το για να το βάλουν σημάδι τα τρισεγγόνια σας και να ξεύρουν πότε σιμώνουν τούτα που σας λέγω».

Το 2025 μου φαίνεται πολύ μακρινό !
Μήπως φέτος μέχρι το τέλος του 2017 με δυο διαδοχικά καλοκαίρια, το καλοκαίρι και το φθινόπωρο της χρονιάς που διανύουμε έρθει και το ποθούμενο που προφήτευσε ο Πατροκοσμάς ;

Και ο Άγιος Παΐσιος έλεγε για το φοβερό αυτό πόλεμο :
«Την Ελλάδα την περιμένουν πολλά. Καλά και άσχημα. Η πατρίδα θα πεινάσει. Θα πέσει πείνα στην Ελλάδα, θα την εκβιάζουν για να προσκυνήσει. Εκείνες τις μέρες, θα της βάλουν φόρους τόσο δυσβάσταχτους, που δεν θα μπορεί να τους πληρώσει ο κόσμος. Ο Αγιος Κοσμάς ο Αιτωλός μας λέει ότι θα βάλουν φόρους και στα παράθυρα. Αλλά δε θα προλάβουν να τους πάρουν.
Και μετά, το κεφάλαιο θα αποσυρθεί και θα πέσει πείνα στον κόσμο, χειρότερη από αυτή που ζήσαμε στη Κατοχή. Για όλα θα φταίνε οι πολιτικοί και η ασέβεια που έχουν σε όλα. Ο κόσμος θα τους πάρει με τις πέτρες. Θα τους κυνηγάει κι αυτοί θα κρύβονται.
Ο κόσμος θα υποφέρει πολλά, αλλά δε θα κρατήσει για πολύ αυτό. Κάποιους μήνες. Μετά θα ξεκινήσει ο πόλεμος με την Τουρκία που θα γίνει Παγκόσμιος. Και η Ελλάδα θα μεγαλουργήσει !»

Ένας άλλος Άγιος, ο π. Ιωσήφ ο Βατοπεδινός είχε πει για το φοβερό παγκόσμιο πόλεμο που έρχεται :
«Θα χαθούν ζωές, αλλά τα περισσότερα θύματα που θα έχει η Ελλάδα θα είναι από τους αλλοδαπούς».
«Οι αλλοδαποί θα φύγουν όλοι από την Ελλάδα μετά το χάος που θα επικρατήσει στην χώρα και αφού έρθει η ειρήνη. Οι υπεύθυνοι θα λογοδοτήσουν, όλοι αυτοί που θα φέρουν την Ελλάδα σ’ αυτή την κατάσταση δεν θα μείνουν έτσι, θα λογοδοτήσουν για το κακό που έκαναν στην Ελλάδα».
Ποιοι είναι οι κατεξοχήν υπεύθυνοι για την εισβολή της πλημμυρίδας των μουσουλμάνων λαθροαλλοεθνών στην Πατρίδα μας ;
Ποιοι αμείφθηκαν για να προσκαλέσουν και να εγκαταστήσουν δια της βίας τους «μετανάστες» στην Ελλάδα ;

Οι αθεόφοβοι ψευτοαριστεροί Συριζοναζί συνεπικουρούμενοι από τους μειοδότες της νεοφιλελεύθερης ΝουΔούλας και τους υπόλοιπους γραικύλους του αντισυνταγματικού «συνταγματικού» τόξου, αυτοί διέπραξαν το ανείπωτο αυτό εθνικό έγκλημα.

Αν και όλοι αυτοί οι αριστεροδεξιοί εθνοπροδότες φοβούνται και τον ίσκιο τους ακόμα και διαισθάνονται ότι κάτι κακό θα τους συμβεί, δεν ξεκολλάνε από τις καρέκλες της εξουσίας, επειδή φοβούνται μη καταδικαστούν για εσχάτη προδοσία από μια πατριωτική κυβέρνηση.
Φοβούνται μη τυχόν και στήσει ο κατατρεγμένος Ελληνικός λαός λαϊκά Δικαστήρια, μη τυχόν και στηθεί στο Σύνταγμα, έξω από τη Βουλή, ένα νέο Γουδί.

Η σκέψη που τους ανακουφίζει και τους κάνει να ξεχνούν τον τρόμο τους είναι η σιωνομασονική προστασία. Αυτά είναι τα αφεντικά τους που τους διατάζουν να γονατίσουν τον Ελληνικό λαό, να τον εξουθενώσουν, ώστε να μη μπορεί να προβάλλει τη παραμικρή αντίσταση.
Δεν θέλουν με τίποτα να εννοήσουν ότι οι μασονικοί αφέντες τους θα τους πετάξουν σε λίγο στα σκουπίδια για να τους κατασπαράξουν τα θύματά τους.
Πόσο δυστυχείς είναι αυτοί που τώρα μας κυβερνούν ! Τώρα χασκογελάνε και το παίζουν ατρόμητοι και άτρωτοι, ενώ στην πραγματικότητα φοβούνται τα πάντα και τους πάντες και προπάντων τους σιωνιστές πάτρωνές τους. Σκίζονται να εκτελέσουν τις εντολές τους με θρησκευτική ευλάβεια, φοβούμενοι μη τυχόν και τους δυσαρεστήσουν και χάσουν την εύνοιά τους.

Δυστυχώς αυτό το τρόμο που πηγάζει από την αθεοφοβία βιώνει και μια μεγάλη μερίδα του Ελληνικού λαού. Αυτή είναι η κατάληξη των αρχομένων που δεν φοβούνται τον Θεό και παραμένουν αμετανόητοι. Τρέμουν τους άρχοντές τους και περιμένουν τη σωτηρία από αυτούς, αντί από τον μοναδικό Σωτήρα Χριστό.

Όμως μετά από 7 χρόνια μνημονιακής καταστροφής φαίνεται ότι η Ελλάδα και θα γλιτώσει από τους ελληνόφωνους νενέκους δημίους της και θα μεγαλώσει πολύ περιλαμβάνοντας στην επικράτειά της πολλά εδάφη των χαμένων πατρίδων και μαζί με αυτές και τη Κωνσταντινούπολη.
Λέτε ο μεγάλος σύγχρονος Άγιος της Ορθοδοξίας, γέροντας Παΐσιος που είπε ότι οι Τούρκοι έχουν τα κόλυβα στο ζωνάρι τους και οι Αγγλοαμερικάνοι θα μας παραχωρήσουν τη Πόλη εξαναγκάζοντας τους Ρώσους να την αφήσουν από τον έλεγχό τους, έλεγε απλά ανοησίες γιατί τα είχε χαμένα ;

Και η ρήση του Πατροκοσμά :»Οι Τούρκοι θα φύγουν, αλλά θα ξανάρθουν πάλι και θα φθάσουν ως τα Εξαμίλια. Στο τέλος θα τους διώξουν εις την Κόκκινη Μηλιά. Από τους Τούρκους το 1/3 θα σκοτωθεί, το άλλο 1/3 θα βαπτιστεί και μονάχα το 1/3 θα πάει στην Κόκκινη Μηλιά ;»
Και αυτό αρλούμπα είναι ; Ραμολιμέντο και ο Πατροκοσμάς ;

Πως εξηγείται το γεγονός ότι τα χωρία της Αγίας Γραφής : «Μη πεποίθατε επ΄ άρχοντας, επί υιούς ανθρώπους, οις ουκ έστι σωτηρία», «υποκριταί, το μεν πρόσωπον του ουρανού γινώσκετε διακρίνειν, τα δε σημεία των καιρών ου δύνασθε γνώναι;», περνούν εντελώς απαρατήρητα και είναι παντελώς άγνωστα στους περισσότερους, ενώ αντιθέτως τα «αστρολογικά σημεία» του κάθε λογής αγύρτη «μελλοντολόγου» γίνονται αποδεκτά με ενθουσιασμό ακόμη και από τους «σοφότερους» και τους επιφανέστερους ;

Μήπως τελικά τα άφρονα ραμολιμέντα είμαστε εμείς, οι «ζωδιόπληκτοι» «κουφιοσοφοί» της διαστημικής εποχής και όχι οι ορθοτομούντες τον λόγον της Αληθείας Άγιοι Πατέρες ;

Θα επιτρέψετε στο γράφοντα να κάνει μια προφητιούλα χωρίς να είναι προορατικός ;

Όσοι γραικύλοι πολιτικάντηδες ΝουΔούλοι Συριζοναζί, προδότες της Πατρίδας μας και όσοι οικουμενιστές ρασοφόροι γλύφτες του αιρεσιάρχη Βαρθολομαίου, προδότες της Ορθόδοξης Πίστης μας, γλιτώσουν από τα Λαϊκά και Εκκλησιαστικά Δικαστήρια, θα συνοδεύσουν τους Τούρκους στη κόκκινη Μηλιά.

«Την προδοσία πολλοί αγάπησαν, τον προδότη ουδείς».

Κρίτων Δ. Ιακώβου, δρ φαρμακοποιός σε πολιτική δίωξη από τους ΝουΔούλους Συριζοναζί

triklopodia



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (72)

  1. Ανώνυμος 01/26/2017 @ 12:31 ΠΜ

    me magiko tropo tipote de tha ginei oute tha erthoun kaloi theoi ki anthropoi na mas sosoun ki emeis me ton frape sto xeri na koitame ki na leme ela megale dostou ki alh mia etsi xostou ki apo edo alh mia !!! an oi idioi de xipnisoume apo ton egoismo mas ki de trexoume mprosta na zitisoume to dikio mas tipote monon tou de tha ginei !!! gia na ekplirothoun profities kai na ginei h istoria opos thn theloume ki mas axizei thelei agona !!! o theos monon tote otan dei oti to zhtame olopsyxa tha mas voithisei me ton tropo tou emesa ki amesa exei aytos ton tropo tou ma epidi mas edose eleytheria koita theloume thn sotiria mas h mpeeeeeeeeee ???

  2. ΓΙΩΡΓΟΣ 01/26/2017 @ 12:40 ΠΜ

    ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΟΙ ΠΑΠΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ;ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ;

    • Ανώνυμος 01/26/2017 @ 2:54 ΠΜ

      Γερων Ιωσηφ Βατοπεδινος, το ετος 2018 θα ειμαστε απεναντι, ( δηλ. στα παραλια Ιωνιας), Γερων Σοφρωνιος : Το ετος 2020 πρωτευουσα της Ελλαδος θα ειναι η Κωσταντινουπολη…

      • Κρίτων Ιακώβου 01/26/2017 @ 7:21 ΜΜ

        BLOG ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
        http://profitiesorthodoxias1.blogspot.gr/2015/04/2008-10.html

        “Πάντως ο Γέροντας Ιωσήφ δεν είχε ακουστεί ποτέ μέσα στο Άγιο όρος ότι είχε προορατικό χάρισμα. ΔΙΑΦΩΝΩ έντονα ! ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 2008 ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ “ΣΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΗΜΑΣΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ” δηλ. στα παράλια Ιωνίας.
        ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΒΛΕΠΕ !
        ΠΡΩΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΟ 2020, ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ (ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ ΤΟΥ ΕΣΣΕΞ ΤΟ ΕΙΠΕ), ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΟΙΚΟΔΟΜΗΘΕΙ…..ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ;
        ΑΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ 2018 ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ”.

    • Κρίτων Ιακώβου 01/26/2017 @ 7:40 ΠΜ

      Φίλε μου, ο Παπισμός είναι αίρεση, όπως και ο Προτεσταντισμός. Η Παγκόσμια Νέα Τάξη επιδιώκει να μας ενώσει με τους αιρετικούς, να ενώσει την μοναδική Αλήθεια με το ψέμα, το φως με το σκότος.

    • Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 01/26/2017 @ 9:17 ΠΜ

      Η Ορθόδοξη Εκκλησία τού Κυρίου, η Άνω Ιερουσαλήμ, η Νύμφη τού Αρνίου, τού κυρίου μας Ιησού Χριστού, όπως την έδειξε ο Κύριος στον άγιο Ιωάννη κατά τη συγγραφή τής Αποκάλυψης.

      Η Ορθόδοξη Εκκλησία τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού, είναι το Σώμα Του, το σύνολο τών φωτιζομένων, θεουμένων, ή έστω καθαιρωμένων πιστών. Έχουν την αλάθητη πίστη που άπαξ παρεδόθη από τον ίδιο τον Θεό στους ανθρώπους, και οι λειτουργοί τού ειδικού ιερατείου της, ως διάδοχοι τών αγίων Αποστόλων, είναι οι μοναδικοί φορείς αυτής τής Χάριτος στους ανθρώπους.

      Για τους παραπάνω λόγους, η Ορθόδοξη Εκκλησία βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο τής πολεμικής και τού μίσους τών αλλοθρήσκων, γιατί είναι η μοναδική φωνή αλήθειας που μπορεί να σταθεί εμπόδιο στα σχέδιά τους, και ο μοναδικός κανόνας ευθύτητας που κάνει φανερά τα στρεβλά τους έργα και δόγματα. Παράλληλα όμως είναι και το μοναδικό Θεανθρώπινο Σώμα τού Χριστού, πάνω στο οποίο συντρίβονται όλοι οι εχθροί της, ανίκανοι να αντιτάξουν οποιοδήποτε αληθές επιχείρημα εναντίον της. Γιατί τι να αντιτάξεις ενάντια στην αλήθεια και το φως;

      Δεν έχει ανάγκη η Εκκλησία να στηρίξει την αλήθεια πουθενά αλλού, πέρα από την ίδια την κεφαλή της τον Ιησού Χριστό. Η ίδια είναι “ο στύλος και το εδραίωμα τής αληθείας”, και αυτή στηρίζει κάθε άλλη πηγή πίστεως. Δεν έχει ανθρώπινη κεφαλή, δεν έχει καταστατικό πίστης, δεν έχει αυθεντίες, δεν έχει αλάθητα μέλη, δεν έχει ορατές πηγές πίστεως. Αλλά έχει Πνεύμα Άγιο, το οποίο την καθοδηγεί στους αιώνες να πορεύεται με το Συνοδικό Θεσμό της, και να δίνει πάντοτε έγκυρη μαρτυρία στην ανθρωπότητα για το Ευαγγέλιο.

      Στην ενότητα αυτή λοιπόν, εξετάζουμε κάποια ιδιάζοντα χαρακτηριστικά τής Εκκλησίας, για τα οποία μάλιστα συχνά συκοφαντείται από δολίους ή αμαθείς.

      «Δόξα τω Θεώ, ευχαριστώ
      Κύριε»

      «Όπου επισκιάζει η χάρις σου Αρχάγγελε, από εκεί διώκεται η δύναμη του διαβόλου.
      Διότι δεν μπορεί να μείνει κοντά στο Φώς σου ο εωσφόρος που έπεσε στο σκοτάδι και παραμένει σ’ αυτό.
      Γι’ αυτό Μιχαήλ Αρχάγγελε, σε παρακαλούμε να σβήνεις τα βέλη του που είναι γεμάτα πυρ και κινούνται εναντίον μας»

  3. ΛΕς: Μήπως τελικά τα άφρονα ραμολιμέντα είμαστε εμείς, οι «ζωδιόπληκτοι» «κουφιοσοφοί» της διαστημικής εποχής και όχι οι ορθοτομούντες τον λόγον της Αληθείας Άγιοι Πατέρες ;
    Έχεις απόλυτο δίκιο,αυτοί είμαστε αλλά και αυτό το προφήτευσαν οι Άγιοι Πατέρες, διανύουμε τα χρόνια της αποστασίας.
    Ας στρέψουμε τα μάτια στον ουρανό και ας προσευχηθούμε γιατί “αύριο” ίσως είναι αργά.

  4. Πινδαιος 01/26/2017 @ 1:46 ΠΜ

    Ναι ρε μαγκες αραξτε,ολα θα τα κανει ο καλος θεουλης των χριστιανων,μην σκατε και πολυ,ολα εχουν προφητευτει.Με σωτηρες υπαρκτους και ανυπαρκτους θα παμε μπροστα;Μηπως η μεγαλυτερη αυταπατη ειναι η υπαρξη της πιστης στον εκλεκτο λαο και στο σχεδιο του Θεου;Αλλα η πλυση εγκεφαλου των θρησκειων χιλιαδες χρονια τωρα εχει κανει καλη δουλεια στο ποιμνιο,γιατι τα καλα που συμβαινουν ειναι εκ Θεου,τα ασχημα αποδιδονται στην απιστια,στην ελευθερη βουληση και την αδυναμια των ανθρωπων,παντως ο Θεος σας(ο ανυπαρκτος κατ’εμε), επιτρεπει να συμβαινουν πραγματα που ουτε ο ιδιος δεν τα θελει.

    • Νικητας 01/26/2017 @ 11:56 ΠΜ

      Αν συγκρινεις τον χρονο υπαρξης σου στην γη με την αιωνιοτητα ,ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΙΓΜΙΑΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΟΥ ,ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΤΙΣ ΒΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΣΤΗ ΣΟΥ !!! Χρειαζεσαι εναν οδηγο πληροφορησης ,που θα σου εξηγει τον ρολο υπαρξης σου στην γη !!!Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ,και για να σε πεισει αλλα και να σε προστατευσει, ΣΕ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΣΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΝΣΑΡΚΩΜΕΝΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ,και τις προφητεις που ΑΥΤΟΣ επετρεψε να σου δωσουν οι Αγιοι ΤΟΥ !!!.ειναι θεμα δικο σου να τις δεχτεις ‘η να τις απορριψεις !!! ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ !!!!

  5. Ανώνυμος 01/26/2017 @ 2:40 ΠΜ

    χμμμ χαιδευω το μουσι μου και αναρωτιεμαι αν ο Ελληνας οντως αναζηταει χαμενες πατριδες και αν δεν τις αναζηταει ποιος ο λογος να βγαινουν τετοια αρθρα καθε εβδομαδα; ακαι καθε χρονο τετοια εποχη η ιδια προφητεια δεν βαρεθηκατε πια;

  6. Ανώνυμος 01/26/2017 @ 2:47 ΠΜ

    φιλε Γιωργο, συμφωνω ! Το Πασχα για ενα Αγιο της Ορθοδοξιας μας, δεν μπορει παρα να ειναι μονο ενα, αυτο των Ορθοδοξων Χριστιανων !!! Οι 2 Πασχαλιες, που ειχε πει ο Αγιος Κοσμας ο Αιτωλος, ειχαν γινει νομιζω το 1912, που απελευθερωθηκε ενα τμημα της Ελλαδος, οταν συνεπεσαν 25η Μαρτιου (Επ-Ανασταση του Γενους) με το Πασχα (Ανασταση Χριστου) δηλαδη 2 Πασχαλιες = 2 Αναστασεις… Αλλα… μας λεει και κατι για το ποτε ΘΑ ΣΙΜΩΝΟΥΝ τα γεγονοτα !!! ΔΗΛΑΔΗ το ποτε ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΝ !!! : “το γιόμα του φεγγαριού θα κάνει τους παπικούς να γιορτάσουν το Πάσχα αντάμα με το δικό μας” που αυτο καλλιστα μπορει να υπονοει φετος, το ετος 2017… Για δες και τα ξεροπαλουκα του Μαρτη (του παλουκο-καυτη !) περισυ, μηπως ητανε ζεστος, και μεινα στη θεση τους ? Μηπως και φετος θα ειναι ζεστος ο Μαρτης παλι ??? Επισης : Τα 2 καλοκαιρια μαζυ, ειναι οταν ΔΕΝ ΜΕΣΟΛΑΒΕΙ ΟΥΤΕ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ (π.χ του 2017, ΟΥΤΕ ΧΕΙΜΩΝ (π.χ. του 2017/2018) ΟΥΤΕ ΑΝΟΙΞΗ (π.χ. 2018) …

  7. Ορθοδοξος ελληνας 01/26/2017 @ 7:36 ΠΜ

    Γραφεις: το 2025 μου φαινεται μακρυα.δηλαδη επειδη σου φαινεται εσενα μακρυα,εβγαλες συμπερασμα πως θα γινουν ολα τωρα;ειναι επιχειρημα τωρα αυτο;;;;;;γραφεις πως διανυουμε δυο καλοκαιρια μαζι επειδη ο χειμωνας ειναι σαν φθινοπωρο.δεν κανει κρυο δηλαδη εννοεις.για βγες εξω βρε ανθρωπε.σου μοιαζει για φθινοπωρο;;;;;;και για να τελειωνουμε,για τον Θεο δεν υπαρχει χρονος.ειναι αχρονος.η παροδος 1λεπτου ειναι ιδια με την παροδο 1ος αιωνα.γιαυτο μην βιαζεσαι να λες πως το 2025 ειναι μακρυα.εμεις οι ανθρωποι μπορει να θελουμε να συμβουν ολα τωρα.ομως ο Θεος εχει το σχεδιο του.ας μην δινουμε ημερομηνιες.βγαινουμε εκτεθειμενοι εμεις και η πιστη μας.μονο Εκεινος ξερει το πότε!!!!

    • Κρίτων Ιακώβου 01/26/2017 @ 6:47 ΜΜ

      ” Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν, και εάν έχω πάσαν την πίστιν, ώστε όρη μεθιστάνειν, αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί”.
      Φίλε αν πρόσεξες στο τίτλο του άρθρου έχω βάλλει ερωτηματικό.
      Δεν ισχυρίζομαι ότι προφητεύω, δεν έχω αυτό το χάρισμα.
      Άλλωστε, δεν διαγωνιζόμαστε στο ποιος από εμάς θα προφητεύσει σωστότερα. Για το Θεό δεν έχει καμμία αυτό. Ο Άγιος Τριαδικός Θεός ζητάει από εμάς να Τον αγαπήσουμε και να αγαπά ο ένας τον άλλο. Ο Κύριος αποκαλύπτει σε κάποιους εκλεκτούς Του (στους οποίους δεν συμπεριλαμβάνεται ο γράφων) τι πρόκειται να συμβεί γενικώς στο μέλλον, προκειμένου να μας προτρέψει σε μετάνοια και πνευματική επαγρύπνηση.
      Καλή μετάνοια σε όλους μας !

  8. Εχω την εντύπωση οτι για να γινουν ολα αυτά τα προφητευομενα,θα γινουν αφου πεσει πραγματική πείνα στον Ελληνα. Ο Ελληνας δεν ξεσηκωνεται και δεν ενωνεται αν δεν πεινασει πραγματικα… Επισης δεν το βλεπω να γίνεται το 17 αλλα μαλον προς 25 το βλεπω…θα περασουμε πολλα δεινα φτωχεια κ πεινα για να γυρίσουμε στον αληθινό Θεο και να βγουν οι προφητείες…

  9. Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 01/26/2017 @ 9:28 ΠΜ

    Ερευνώντας την διαχρονική δράση της Ουνίας στην Ορθόδοξη ανατολή, δικαιώνουμε την Πατριαρχική Σύνοδο, η οποία το 1838 αποκαλούσε τους Ουνίτες «λύκους βαρείς, φθοροποιούς και ολέθριους, εν σχήματι προβάτων και κατασπαράττοντας αφειδώς και απολλύοντας ψυχικώς ταύτα, υπέρ ων Χριστός απέθανε». Πράγματι, έχουν διαπραχθεί δυστυχώς, πολλά φανερά και μυστικά, εις βάρος (και) του Ελληνισμού και γενικά της Ορθοδοξίας από το Ουνιτικό στοιχείο, στην τυφλή υποταγή και συνεργασία του με τον Παπισμό. Ενώ δε, λόγω της φαινομενικής ειρήνης στις σχέσεις Παπισμού και Ορθοδοξίας στα τελευταία χρόνια, πολλοί πίστευαν, ότι τα παραπάνω ήσαν απλώς θλιβερό παρελθόν, ήλθαν τα νέα εγκλήματα της Ουνίας στην ανατολική Ευρώπη και η ανθελληνική στάση του Βατικανού στο λεγόμενο «μακεδονικό», για να αποδείξουν, ότι τίποτε δεν έχει αλλάξει στις προθέσεις του Παπισμού έναντι της Ορθοδόξου ανατολής και τού Ελληνισμού. Η μεσαιωνική νοοτροπία του Βατικανού λειτουργεί και σήμερα, διότι ποτέ δεν έχει αλλάξει. Το Βατικανό λειτουργεί ως κοσμική δύναμη-κράτος. Ο επεκτατισμός ως αύξηση της επιρροής του συνιστά την μόνιμη και αμετακίνητη επιδίωξή του και σ’ αυτό επιμένει να χρησιμοποιεί την Ουνία, ως το πειθαρχικότερο όργανό του.

    Η επικινδυνότητα της Ουνίας, και στο χώρο μας, γίνεται εμφανής σε διάφορες κατευθύνσεις:

    α) Ο Ουνιτισμός γεννά πνεύμα και συνείδηση γενιτσαρισμού. Δημιουργεί σε κάθε γενιά γενιτσάρους, που είναι οι φοβερότεροι εχθροί των ομοεθνών τους, ικανοί πάντοτε για όλα. Στην μακρόσυρτη δουλεία του Γένους μας γενίτσαροι δεν ήταν μόνο οι εξισλαμιζόμενοι, οι ταυτιζόμενοι δηλαδή με τον εξ ανατολών κατακτητή (την Τουρκία), αλλά και οι λατινίζοντες, οι ταυτιζόμενοι με τον επικινδυνότερο ακόμη εχθρό του Γένους, τον Πάπα (τη Φραγκιά). Ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, εκωδικοποίησε τη σχετική διδασκαλία των Αγίων μας (Μ. Φωτίου, Γρηγορίου Παλαμά, Μάρκου Ευγενικού κ. π. ά. ), ερμηνεύοντας και τη, δικαιολογημένη από την ιστορία, στάση των «ανθενωτικών», που, ανάμεσο στα δυο κακά, προτιμούσαν το μικρότερο, την οθωμανική κυριαρχία. Αισθανόμενοι ως γενίτσαροι της Φραγκιάς οι Ουνίτες, βρίσκονται σε πολύ δυσχερή θέση και είναι τραγικές υπάρξεις, ως προς αυτό, πράγματι! Διότι αισθάνονται ανέστιοι και απάτριδες, αφού ουσιαστικά δεν ανήκουν πουθενά, χρησιμοποιούμενοι ως όργανα θλιβερά στην εξυπηρέτηση και ενίσχυση αμειλίκτων εχθρών του γένους τους. Αυτό μού δήλωνε, άλλωστε, με δάκρυα πρόσφατα ένας Έλληνας Ουνίτης. Το γενιτσαρικό όμως φρόνημά τους συνιστά και την επικινδυνότητά τους για το γένος τους. Διότι ανά πάσαν στιγμή είναι πρόθυμοι ή έστω αναγκασμένοι να συμπράξουν σε κάθε επιβουλή της Ελλάδος. Και ας ισχυρίζονται, ότι αισθάνονται ως Έλληνες. Αυτό ισχυρίζονταν και οι «λατινόφρονες» και οι «γενίτσαροι» της Τουρκιάς και ξέρουμε σήμερα, αν έλεγαν την αλήθεια.

    Το παπικό στοιχείο, με το οποίο συμπορεύονται αναντίρρητα οι Έλληνες, ουδέποτε υπήρξε φιλικό προς τον Ελληνισμό, ούτε υποστήριξε ποτέ τα δίκαια Ελληνικά εθνικά συμφέροντα. Πάντοτε συντάχθηκε με τη βούληση του κέντρου του, του Βατικανού ή της Ρώμης, συνεργαζόμενο για την αποτυχία των Ελληνικών επιδιώξεων. Στις ενετοκρατούμενες περιοχές και στην τουρκοκρατούμενη Ελλάδα οι παπικοί έδειξαν αμετακίνητα την ίδια στάση. Όχι μόνο αντιτάχθηκαν στην Ελληνική Επανάσταση του 1821, αλλά και την πολέμησαν, υποστηρίζοντας τα συμφέροντα των Τούρκων. Το ίδιο έκαμαν και το 1920 – 22 κατά τον μικρασιατικό πόλεμο. Το Βατικανό, φοβούμενο ανανέωση και τόνωση του Οικουμενικού Πατριαρχείου, υποκινούσε τους Γάλλους να βοηθήσουν τους Τούρκους. Το Βατικανό δήλωνε, ότι θεωρούσε «προτιμότερη πάνω στον τρούλλο της Αγίας Σοφίας την ημισέλινο παρά τον Ελληνικό σταυρό» και την «μουσουλμανική αδιαφορία από τον Ορθόδοξο φανατισμό». Με τη σιωπή τους δε επικροτούσαν την ανθελληνική αυτή εκστρατεία οι «Έλληνες» Ουνίτες.

    Παπικοί και Ουνίτες είχαν (και έχουν) την συνείδηση, ότι είναι «κράτος εν κράτει», και μάλιστα μετά την σύναψη διπλωματικών σχέσεων της Ελλάδος με το Βατικανό (1979). Γι’ αυτό τόσο στην εποχή των «διομολογήσεων» και της προστασίας τους από τη Γαλλία, όσο και μεταγενέστερα, δεν παύουν να είναι έτοιμοι ανά πάσαν στιγμή να λειτουργήσουν ως «πέμπτη φάλαγγα», απειλώντας άμεσα τα Ελληνικά εθνικά συμφέροντα. Γι’ αυτό μόνο λύπη και οίκτο μπορεί να αισθάνεται κανείς για τους Έλληνες Παπικούς και μάλιστα τους Έλληνες Ουνίτες. Όταν θα ανοιχθούν τα αρχεία, τα σχετιζόμενα με το Κυπριακό (1974), θα φανεί η συνέχεια στην ανθελληνική στάση του παπικού στοιχείου, μολονότι και τα υπάρχοντα ήδη στοιχεία τη φωτίζουν με πληρότητα.

    Θα ήθελα, και το λέγω ειλικρινά, να μπορούσαν οι κρίσεις μου αυτές για την «Ελληνική» συνείδηση των Παπικών και Ουνιτών της Χώρας μας να αποδειχθούν εκτός πραγματικότητος, οφειλόμενες σε λανθασμένες εκτιμήσεις. Και είμαι πρόθυμος να ανακαλέσω τα όσα, στηριζόμενος σε ιστορικά στοιχεία, σημείωσα, αν απαντήσουν ευθέως οι (Παπικοί και) Ουνίτες της Ελλάδος στα ακόλουθα ερωτήματα: 1) Έχουν την Ελληνική λεβεντιά οι Έλληνες Ουνίτες να απαιτήσουν αμέσως τώρα από το Βατικανό την απορρόφησή τους από τη «Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία», σταματώντας τον ερμαφρόδιτο ρόλο τους; Ας γίνει η αρχή από την Ελλάδα για την εξαφάνιση της Ουνίας, ώστε να ανοίξει, αληθινά, νέα εποχή στη σχέση της Ορθοδοξίας με τον Ρωμαιοκαθολικισμό. 2) Αν το Βατικανό αρνηθεί μια τέτοια πρόταση, είναι έτοιμοι να επιστρέψουν στην Ορθοδοξία με την κανονική διαδικασία (λίβελλο, χρίσμα κ.λπ.); και 3) Λαμβανομένης υπ’ όψει της εκρύθμου καταστάσεως στη Βαλκανική και την ανάμειξη του Βατικανού υπέρ των παπικών δυνάμεων (π. χ. Κροατίας), είναι πρόθυμοι, σε περίπτωση —ό μη γένοιτο— επεκτάσεως του πολέμου, να πολεμήσουν στο πλευρό της Ελλάδος εναντίον των παπικών δυνάμεων;

    β) Εξ ίσου όμως μεγάλο κίνδυνο συνιστά η μόνιμη διάβρωση, που υφίσταται το Ορθόδοξο πλήρωμα με την ύπαρξη της Ουνίας. Διότι προβάλλεται μόνιμα ένα συγκεκριμένο πρότυπο μοντέλο ενώσεως, που διευκολύνει μάλιστα σημαντικά αυτή την κίνηση. Και αυτό είναι η Ουνία. Το Βατικανό έχει κάθε λόγο να υπάρχει η Ουνία και διότι μπορεί να την χρησιμοποιήσει στις πολιτικοοικονομικές επιδιώξεις του, όπως το κάνει ήδη στις χώρες της ανατολικής Ευρώπης, αλλά κυρίως, διότι υπάρχει ένα ορατό πρότυπο ενώσεως των Ορθοδόξων με τον Παπισμό, που δημιουργεί την εντύπωση ότι η ένωση γίνεται χωρίς εγκατάλειψη της Ορθοδοξίας. Αυτό διεκήρυττε ήδη, στη δεκαετία του 1970 ο Πάπας Παύλος ΣΤ΄, προβάλλοντας το πρότυπο της Ουκρανίας και ανακηρύσσοντας σε Καρδινάλιο τον ουνίτη αρχιεπίσκοπό της Σλίπυϊ. Άλλωστε, είναι ήδη εκπεφρασμένο το πώς ο Παπισμός βλέπει την ένωση: Το Βατικανό δεν θέλει ένωση «εν τη αληθεία» της προφητικής Αποστολικής και πατερικής παραδόσεως, αλλά «αμοιβαία αναγνώριση». Ενεργώντας ως Κράτος, έχει χάσει κάθε ευαισθησία στα θέματα πίστεως, παρά τις αντίθετες διακηρύξεις των θεολόγων του.

    γ) Υπάρχει και μια άλλη όψη, η σημαντικότερη, που γίνεται όμως αισθητή, όπου το Ορθόδοξο φρόνημα είναι υγιές και ακμαίο. Είναι η πνευματική – σωτηριολογική. Η Ουνία υπάρχει, για να οδηγεί στην άμεση ή έμμεση αναγνώριση και αποδοχή του Παπισμού, της σημαντικότερης αλλοτρίωσης του Χριστιανισμού όλων των αιώνων (ο Προτεσταντισμός είναι απόρροια του Παπισμού, όπως και όλες οι πολιτικοκοινωνικές εξελίξεις στο χώρο της Δύσεως). Όταν ο αείμνηστος π. Ιουστίνος Πόποβιτς ταύτιζε την ιστορική πτώση του Πάπα (Παπισμού) με τις πτώσεις του Αδάμ και του Ιούδα, ήθελε ακριβώς αυτή την αλήθεια να τονίσει: την πλήρη αποχριστιανοποίηση του Παπισμού, ως καταξιώσεως της απολυταρχίας και του ολοκληρωτισμού. Πρέπει δε να δηλωθεί, ότι η καταξίωση του ολοκληρωτισμού από τον Παπισμό διαφέρει διαμετρικά από σχετικά φαινόμενα, που κατά καιρούς παρατηρούνται και σε Ορθόδοξα περιβάλλοντα. Οι διαστροφές αυτές, που ενσαρκώνονται στα παπικά δόγματα, για μας τους Ορθοδόξους μένουν πάντα κατάφωρες αποκλίσεις από την σωστική αλήθεια και απορρίπτονται, καταδικαζόμενες ως πτώση και αμαρτία. Στον Παπισμό όμως έχουν αναχθεί σε δόγματα πίστεως, αναγκαία για τη σωτηρία (μπορεί να υπάρξει Λατινική Εκκλησία χωρίς Πάπα;). Αυτό σε τελευταία ανάλυση σημαίνει, ότι η σάρκωση του Θεού-Λόγου έγινε, για να θεμελιωθεί στον κόσμο ο Παπισμός και να αγιασθεί ο ολοκληρωτισμός με όλες τις συνέπειές του. Υπάρχει μεγαλύτερη βλασφημία από αυτή;

    Η αναγνώριση του Παπισμού συνιστά εγκατάλειψη της εν Χριστώ αληθείας, άρνηση της εν Αγίω Πνεύματι ζωής (πνευματικότητας) και μεταβολή του Χριστιανισμού σε κοσμική ιδεολογία, που πνίγεται μέσα στο ενδοκοσμικό και την δίψα της εξουσίας. Ο Χριστιανισμός όμως, όπως σώζεται στα πρόσωπα των Αγίων μας, είναι η θεραπεία του ανθρώπου μέσα από την κάθαρση της καρδίας από τα πάθη και του νου από τους λογισμούς, για να μπορεί να δεχθεί ο άνθρωπος την «επίσκεψη» (φωτισμό) του Αγίου Πνεύματος και να φθάσει στη θέωση, τον «δοξασμό» όλης της υπάρξεως μέσα στην άκτιστη αγιοτριαδική χάρη (Βασιλεία). Όπου χαθεί αυτή η προοπτική και αλλοιωθεί αυτός ο στόχος, δεν υπάρχει Χριστιανισμός Ορθοδοξία! Διότι η πορεία του ανθρώπου προς τη θέωση συμμεταβάλλει και το περιβάλλον του ανθρώπου και δημιουργεί την δυνατότητα πραγματώσεως της ανιδιοτελούς αγάπης, που είναι το θεμέλιο της αυθεντικής Χριστιανικής κοινωνίας. Και η Ιστορία μας διδάσκει, ότι η χαλάρωση ή και απώλεια αυτής της παραδόσεως και σε ένα μέρος ημών των Ορθοδόξων ενισχύθηκε ή και προκλήθηκε ακόμη από την επίδραση του αλλοτριωμένου δυτικού Χριστιανισμού στη ζωή μας κατά τους προηγουμένους αιώνες. Πάντοτε, άλλωστε, υπήρξε καταλυτική η επίδραση του παρηκμασμένου δυτικού πολιτισμού στους Ορθοδόξους λαούς.

    Από τα παραπάνω, νομίζω, γίνεται κατανοητό, πού μπορεί να οδηγήσει η αποδοχή της Ουνίας, ως μεθόδου ενώσεως με τον Παπισμό. Χάνεται κάθε αυτοτέλεια και ελευθερία για τους Ορθοδόξους και, συνεπώς, και η δυνατότητα να βοηθηθεί μέσω του Διαλόγου ο Δυτικός Χριστιανισμός να ανακαλύψει εκ νέου τις λησμονημένες Ορθόδοξες προϋποθέσεις του, το χαμένο Ορθόδοξο παρελθόν του. Αυτός και μόνο μπορεί να είναι από Ορθοδόξου πλευράς ο σκοπός του θεολογικού Διαλόγου και ποτέ η «αμοιβαία αναγνώριση». Άλλωστε, ποια αναγνώριση χρειάζεται η Ορθοδοξία από τον αντιχριστιανικό Παπισμό; Είναι σαν να ζητούσε ο Χριστός αναγνώριση από τον Βελίαρ (В׳ Κορινθίους 6,15). Η Ουνία, αντίθετα, συντελεί στη διατήρηση της παπικής αλλοτριώσεως και στην προβολή του Παπισμού, ως της αυθεντικής Εκκλησίας, με την οποία οφείλουμε όλοι να ενωθούμε για τη σωτηρία μας. Αποβαίνει, έτσι, διπλά βλαπτική: πρώτα για τη μη λατινική Χριστιανοσύνη, -διότι την οδηγεί σε πνευματικό αδιέξοδο- και δεύτερο για την ίδια τη Λατινική Χριστιανοσύνη, διότι την εμποδίζει να συνειδητοποιήσει την πτώση της και να αναζητήσει, ως ο άσωτος, την επιστροφή στην αλήθεια.

    http://oodegr.co/oode/biblia/ounia_1/8.htm

  10. Παρακαλω τον αρθρογραφο,να μου πει και να μου δωσει λινκ,με τα λογια του Αγιου γεροντα Ιωσηφ του Βατοπεδινου,για τις ζωες,που λεει,οτι θα χαθουν απο τους αλλοδαπους………..ΑΔΕΡΦΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ,ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΠΡΟΤΟΥ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ Ο,ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ……και επαναλαμβανω,να μου απαντησει,παρακαλω,ο αρθρογραφος!!!!

    • Ανώνυμος 01/26/2017 @ 10:01 ΠΜ

      Περίμενε θα σου στείλω εγώ τη φωνή του Πατροκοσμά που έλεγε τα ιδία για το ρέμπελο πριν κάτι αιώνες… βάζω τώρα τη μπομπίνα να γράψει..

    • Ανώνυμος 01/26/2017 @ 2:07 ΜΜ

      Ιωσήφ Βατοπεδινός: Η Ελλάδα θα έχει θύματα από την πείνα που θα έρθει, αλλά τα περισσότερα θύματα θα τα έχει από τους αλλοδαπούς!

      pentapostagma.gr/2015/03/%CE%B9%CF%89%CF%83%CE%AE%CF%86-%CE%B2%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B5%CE%B4%CE%B9%CE%BD%CF%8C%CF%82-%CE%B7-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1-%CE%B8%CE%B1-%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CE%B8%CF%8D%CE%BC.html

      – » Δεν μπορώ να σας πω περισσότερα, αδερφοί μου γιατί δεν θα το αντέξετε» λέει σε κάποια στιγμή = newsbomb.gr/ellada/ekklhsia/story/740568/gerontas-iosif-o-vatopedinos-proevlepse-ti-erxetai…. ΚΑΤΙ ΚΑΛΟΓΡΙΕΣ ΛΟΓΟΚΡΙΝΑΝΕ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΗΧΗΤΙΚΗΣ ΚΑΣΕΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΒΑΤΟΠΕΔΙΝΟΥ, ΚΑΙ ΕΙΠΑΝΕ ΟΤΙ ΕΛΕΓΕ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΓΟΚΡΙΝΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ, ΔΙΟΤΙ ΕΑΝ ΤΟ ΑΚΟΥΣΤΕ….. «ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΕΞΕΤΕ» !!!!!!!! ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ – ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΕ ΤΟΥΡΚΙΑ – ΠΕΙΝΑ – ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ – ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ !!! youtube.com/watch?v=n0b0pLHAzMM …… oimos-athina.blogspot.gr/2012/11/blog-post_11.html ….. Θέλω άλλη μιά φορά να τονίσω ότι στο σημείο αυτό έκοψαν τα λόγια του αγ. γέροντος, οι μοναχές από το γυναικείο μοναστήρι στην Πάτμο απ΄όπου ο φίλος μου Κ.Κ. προμηθεύτηκε την κασσέτα. Ο λόγος που επικαλέστηκαν είναι ότι ήταν πολύ άγρια αυτά που ακολουθούσαν και δεν θέλησαν να τρομάξει όποιος ακούσει την κασσέτα. Για να γίνει δε ξεκάθαρο ότι είναι κομμένο, άφησα και μικρό τμήμα από αυτό που ακολουθεί και είναι άσχετο με τα προηγούμενα….. Ειλικρινώς μέχρι σήμερα δεν γνωρίζουμε αυτά που κόπηκαν, αλλά δυστυχώς σήμερα δεν είναι και πολύ δύσκολο να τα φανταστεί κανείς…

      • Επειδη υπαρχουν αρκετες ομιλιες του Ιωσηφ Βατοπεδινου,στις οποιες μιλαει ο ιδιος και σε καμια απο αυτες τις ομιλιες δεν αναφερει για θυματα απο αλλοδαπους,μηπως ειναι ευκολο να μου πειτε,αν υπαρχει ομιλια,που ο ιδιος να ακουγετε,να λεει για θυματα απο αλλοδαπους??

  11. Να μην ακουσουμε το Λεφακη αλλα τον Αιτωλο που ηταν φερεφωνο των Τουρκων και εκθειαζε το σουλτανο; Να ακουσουμε το θανατο που θελει να σπειρει ο χριστος σου και οι τζιχαντιστες πιστοι του; Δεν ξερω μεχρι που μπορει να φτασει η βλακια αλλα καθε μερα διαπιστωνω πως εχει ακομα περισσοτερο! Δηλαδη πραγματικα κατι τετοια προβατα κατεστρεψαν τον κοσμο μας κι ακομα υπαρχουν! Ε ρε γαμω τη μαλακια που σας δερνει! Αντε να σφαχτειτε να ησυχασουμε! Αλλα ξεχασα, δε θα πεσει σταγονα ελληνικο αιμα οταν παιρνουμε την Πολη…. Ε ρε κατακαημενοι βλεκες! ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΙ ΠΤΩΧΟΙ ΤΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ!!! Μεινετε για παντα βλακες και θα εισαστε ευτυχισμενοι!

    • Μεγάλο θράσος έχεις ! Ανακατεμένο με μπόλικη ηλιθιότα . Αν ήταν δικός τους δεν θα τον είχαν κρεμάσει οι Τούρκοι και μάλιστα με Εβραϊκό χρήμα . Επιπλέον το έχουν παραδεχτεί πρόσφατα δημοσίως και οι ίδιοι τους . Ως μή Χριστιανός είναι δικαίωμα σου να μην τον θεωρής άγιο , ως Έλληνας όμως είναι προσβολή για έναν Εθνομάρτυρα να τον αποκαλείς φερέφωνο των Τούρκων επειδή έτσι σε συμφέρει , ή επειδή έτσι σου έμαθαν κάποιοι απο την σέχτα σου.
      Εκτός πια κι αν είσαι ένας ακόμη γενίτσαρος παραπάνω .

    • Κρίτων Ιακώβου 01/26/2017 @ 7:06 ΜΜ

      Φίλε εμφανίζεις τους χριστιανούς ως φανατικούς, ως Τζιχαντιστές και τον εαυτό σου ως απελευθερωμένο από δυσιδαιμονίες άθεο. Η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική, διότι η αθεΐα είναι θρησκεία και οι άθεοι είναι πιο “θρησκόληπτοι” από τους χειρότερους και πιο φανατικούς θεούσους.

      • Ελπιζω Κριτωνα, που εχεις και πολυ ωραιο ονομα κι οχι κανενος Κωσταντινου που εσφαξε ολο του το σοι, να ξαναδιαβασεις αυτο που εγραψες και να καταλαβεις οτι λες μ@λ@κιες… Δηλαδη ελεος!!

        • Κρίτων Ιακώβου 01/27/2017 @ 9:31 ΠΜ

          Κρίμα που το ψευδώνυμό σου είναι “ακούων”, διότι έχεις αυτιά και δεν ακούς.

          • ΟΕΑ για πάντα 01/27/2017 @ 1:10 ΜΜ

            Είσαι το ποιο σημαντικό μέλος μας στον αντιχριστο αγώνα κατά των χριστιανών. Εύγε!

  12. πράκτωρ 01/26/2017 @ 11:31 ΠΜ

    Καλημέρα αδέλφια

    Σήμερα θα αναφέρω κάτι νέο που μου έχει κάνει εντύπωση ………………………………………………………………………..Θα πάω κόντρα στα ρολόγια και στα σχέδια των εκπροσώπων της υπόδουλης κατα την γνώμη τους Ελλάδος…………..

    ΗΤΑΝ 29-06-2013 ΟΤΑΝ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΖΗΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΚΛΟΓΕΣ ……………………………ΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΠΟΥ ………………………….
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ 18 ΜΗΝΕΣ ΠΡΟΚΥΡΗΞΑΝ ΕΚΛΟΓΕς ..ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ …………………..

    ΗΤΑΝ 29-03-2016 …………ΟΤΑΝ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΖΗΤΗΣΕ ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ………………ΣΥΓΚΡΙΝΕ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ,,,,,,,,,,,,,,,,ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ…………………………………………………
    ΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΑΓΩΓΗ ΜΑΣ ΒΓΑΙΝΕΙ 9-2017 ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ
    ΤΑ ΜΕΛΛΟΥΜΕΝΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ………..ΟΜΩΣ ΜΗΝ ΓΕΛΑΣΤΕΙΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ…………………………ΠΡΟΣ ΔΟΞΑ ΘΕΟΥ………………….
    Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΡΜΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ……………………………ΘΑ ΖΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΝΤΟΜΙΝΟ ΑΣΤΟΧΙΑΣ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ .ΤΟΥΣ…………………….ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΩΣ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ????
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ …………………..
    ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΕΝΑΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΘΑΛΑΜΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ………………
    Η ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΚΛΗΡΟΥ ….. Ο ΑΣΕΒΗΣ ΚΛΗΡΟΣ …………ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΘΕΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ……….ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟ ΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ……………..

    Προσευχή και προσοχή αδέλφια
    Καλη δύναμη

  13. Ανώνυμη 01/26/2017 @ 1:14 ΜΜ

    Το ….”ποθούμενο” δηλαδή είναι να σκοτωθούν άνθρωποι….Τι ωραία….!

  14. Μανιάτη Βηρσαβεέ 01/26/2017 @ 2:03 ΜΜ

    Ναι θα κριθούν και θα καταδικαστούν όλοι από το Θεό. Δεν ξέρω εμείς τι θα γίνουμε,ας ελπίσουμε να δείξει το έλεος του, διότι είναι μεγάλη η πτώση μας. Στο Κολλιμπάρι, υπό την άγρυπνη επιτήρηση της ΝΤΠ, της CIA και όλων όσοι την υπηρετούσαν, Αμερικανοί και Έλληνες, Η Χίλαρι Κλιντον, ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος και άλλοι παραδώσαμε τους εαυτούς μας στο σατανά, κατ’ ευθείαν, διότι αναγνωρίζοντας τους παπικούς ως εκκλησία, αναγνωρίζουμε αυτό που τόσο καιρό μετά βδελυγμίας, απορρίπταμε το πρωτείο και το αλάθητο. ΄Έτσι τον αναγνωρίσαμε κυρίαρχο της ζωής μας και τον εξουσιοδοτήσαμε να μας οδηγήσει όπου αυτός θέλει. Κατ’ ευθείαν στον σατανά και στον αντιπρόσωπό του, τον αντίχριστο, όποτε αυτός έλθει. Για το Θεό αυτή τη στιγμή ανήκουμε στο σατανά. Τουλάχιστον η εκκλησιαστική ηγεσία. Στόχος τους να φέρουν τον αντίχριστο, μέχρι τις αμερικάνικες εκλογές΄η την ορκωμοσία του νέου προέδρου στις ΗΠΑ. Για αυτό ήθελαν να ανοίξουν τις πύλες της κολάσεως, μέσα από το Σερν και για αυτό και πέρυσι πριν το Κολλιμπάρι ο Φραγκίσκος μαζί με το Βαρθολομαίο έκανα επίσκεψη στο Σερν, κάτω από τον αριθμό 555. Τέτοια βίντεο έχουν δείξει όλα τα αντινεοταξίτικά ιστολογία και τα κατοχικά νέα. Επομένως μιλάμε για την μεγάλη πτώση της Ορθοδοξίας. Από εδώ και πέρα τι θα γίνει κανένας δεν ξέρει. Μόνο ο Ιησούς Χριστός μπορεί να μας σώσει. Ο Απόστολος Παύλος είχε πει,νομίζω στην προς Εβραίους επιστολή, δεν θυμάμαι καλά, ότι ο αγώνας μας δεν είναι προς σάρκα και αίμα, αλλά προς τις αρχές και τους άρχοντες του σκότους του αιώνος τούτου. Μέσα σε αυτή τη πάλη και μέσα σε αυτό τον αγώνα, ας δείξει το έλεος του. “Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησέ μας τους αμαρτωούς”

    • Ε ΔΕΝ ΤΡΩΓΕΣΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ 01/26/2017 @ 2:15 ΜΜ

      ΕΙΣΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΡΡΩΣΤΟΙ!!!

    • Νικητας 01/26/2017 @ 3:56 ΜΜ

      Ετσι ειναι !! Δες τι εγινε με την κοινωνικο πολιτικο οικονομικη μας ενωση !!! Η Μερκελ διοικει και εξουσιαζει ολη την ζωη μας !!! ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ (που ως ενα σημειο εχει γινει) ,και ο οικουμενισμος υπο του παπα !! ΘΑ ΧΑΘΕΙ ΟΤΙ ΕΛΠΙΔΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ, βωρα του αντιχριστου !!

      • Σφαχτους και καταδικασε τους ολους Παναγαθε θεε!! Σκοτωσε τα παιδακια στην Αφρικη ω δικαιε θεε!! Χυσε κι αλλο αιμα κι εσυ και ολοι οι υπολοιποι θεοι του πανθεου ω παντοδυναμε!! Ρε ειστε αρρωστοι εχει δικιο ο φιλος.. δεν ειστε βλακες ή προβατα ειστε ΑΡΡΩΣΤΟΙ!!!

        • Ανώνυμος 01/27/2017 @ 1:40 ΠΜ

          Ποιος σε ρώτησε για τον εξαποδιτη που προσκυνας; Για το Χριστό μιλάνε οι παραπάνω…

    • Κρίτων Ιακώβου 01/26/2017 @ 10:25 ΜΜ

      Πολύ σωστά. Ο Οικουμενισμός είναι η μεγαλύτερη αίρεση όλων των αιώνων. Είναι παναίρεση.

  15. το 2025..... 01/26/2017 @ 3:06 ΜΜ

    το 2025 ειναι η συγκρουση με την τουρκια…αυτο το ξερουμε απ τα πρωτα βιβλια που ειχαν μοιρασει οι παπαδες το 1987 αναθεματιζοντας το 666 που ειναι σε ολα τα τροφιμα και προιοντα και ειχαν βγαλει μερικες προφητειες για τα δεινα που ερχονται..τοτε βεβαια πολοι χλεβαζαν αλλα εχω κρατησει ενα βιβλιο απ αυτα και αναφερει το ετος 2025…δεν υπαρχει περιπτωση να γινει κατι τωρα αφου εχει αλαξει ο πλανηταρχης και τωρα εχουμε τραμπ..για σκεφτειτε λιγο..

  16. Ανώνυμος 01/26/2017 @ 4:08 ΜΜ

    Το ποθούμενο… το θέμα είναι ότι αυτό που γενικά και αόριστα έλεγε για “ποθούμενο” ο Κοσμάς, είναι για τον καθένα από εμάς ο πόθος, σύμφωνα όμως με τις προτεραιότητες του καθενός! Για τον φίλο μου τον Κώστα το ποθούμενο είναι να ξεχρεώσει την Δ.Ε.Η… για τον Δημήτρη να παντρευτεί την Μαρίνα, για τον Ανδρέα να βρει εργασία, για την Σούλα που είναι όμορφο μουνί να βρει ένα γέρο να του τα παίρνει πριν έρθει και του τα πάρει ο κόφτης κ.λ.π. είναι άγνωστο το πως είμαστε τόσο σίγουροι, μιας και ο Κοσμάς δεν δίνει άλλες πληροφορίες για το τι ήταν για αυτόν προσωπικά, το “ποθούμενο”, ώστε να βγάλουμε κάποια ασφαλή συμπεράσματα. Ίσως το ποθούμενο για τον Κοσμά να ήταν η έξοδο μας από το € και το τέλος των μνημονίων, δηλαδή της σύγχρονης σκλαβιάς μας… έτσι κανείς δεν μπορεί να υποθέσει με τα βεβαιότητας, το ποιο ήταν το “ποθούμενο” για τον Κοσμά Αιτωλό. Αλλά ακόμα και αν το “ποθούμενο” για τον Κοσμά, ήταν η επιστροφή της Μικράς Ασίας και της Κωνσταντινουπόλεως στην νεότερη Ελλάδα, τότε η προφητεία του περί τα “2 καλοκαίρια και 2 πασχαλιών”, σηματοδοτεί ότι μετά και σε ΑΓΝΩΣΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ, από τα 2 καλοκαίρια και τις 2 πασχαλιές, θα γίνουν κάποια γεγονότα για το ποθούμενο. Πέραν αυτού είδε κάποιος 2 καλοκαίρια μαζί; Διότι φέτος τον χειμώνα χιόνισε και στα.. Μάταλα! Ξέρετε που είναι τα Μάταλα; Και αν ο καιρός συνεχίσει έτσι… μπορεί να ξανά χιονίσει! Αυτά.

    • Ανώνυμος 01/26/2017 @ 6:17 ΜΜ

      Κοίτα να σέβεσαι ρε μαλακα τους αγίους της ορθόδοξης Ελλάδας μας και μετα να πουλάς φιλοσοφία τσαρλατάνε. Άκου Κοσμάς ο άγιος Κοσμάς!

      • Τον κατουραμε τον Κοσμα σου φιλος! ΤΙ θα γινει; Θα μας καψει ο παναγαθος θεος σου στην κολαση τωρα;

        • Ορθοδοξος ελληνας 01/26/2017 @ 11:32 ΜΜ

          Απ’οτι βλεπω απο τον τροπο που συμπεριφερεσαι,το μυαλο σου ειναι το ιδιο με την ουρηθρα σου.ειναι και τα δυο για τον βοθρο.

          • Ανώνυμος 01/27/2017 @ 1:43 ΠΜ

            Καιρος πού να δεις η κωλοτρυπιδα του…

          • Δε σας ειπε ο χριστος σας να μη μιλατε ασχημα; Δεσας ειπε να γυρνατε και το αλλο μαγουλο; Γιατι κανετε τα αντιθετα; Κακα προβατακιαααα!!! Να ξομολογηθειτε την Κυριακη!

          • Ανώνυμος 01/28/2017 @ 9:11 ΠΜ

            ΑΚΟΥΩΝ …….. Βρε μαλακα πεταμενε κάτσε ν’αρχίσει το πανηγύρι και να δεις λεπιδι που θα πεσει σε κάτι ζώα σαν εσένα. Λάθος σε έχουν δασκαλεψει.

      • Ανώνυμος 01/27/2017 @ 12:05 ΠΜ

        Άντε σάλτα και γαμήσου σαλιγκάρι, που θα μας κάνεις και μάθημα… έχω απαντήσει σε άλλους μιξοβάρβαρους σαν και εσένα όσο αφορά τον Κοσμά. Από όσο γνωρίζω η υποτιθέμενη Ορθόδοξη Εκκλησία δεν έχει κάνει ακόμα άγιο τον Κοσμά, έστω και αν αυτός το άξιζε… οπότε τσάμπα μας τον αναφέρεις ως άγιο. Για θεομπαίχτες και τσαρλατάνους ψάξτε στο νεορθόδοξο ανέραστο πνευματικά σινάφι σας… όποτε πλησιάζει η πανσέληνο σεληνιάζεσται και βλέπετε πολέμους!!! Μιλάτε για πολέμους, γράφετε για πολέμους ενώ τον μόνο πόλεμο που έχετε κάνει στην ζωή σας είναι με το πέος σας… το έχετε ματώσει! Διαστρεβλώνεται ότι βλέπεται, ότι διαβάζεται και ακούτε.. να έχετε χάρη που δεν ανοίγει ακόμα ο Ερντογάν τις κάνουλες με τις πληθυσμιακές μάζες… Αυτά. Υγ. Μιας και βαριέμαι… η λιτή απάντηση μου στον πρώτο σχολιαστή, αφορά και τους υπόλοιπους μόνο σε αυτούς που γράφουν ανέραστα σχόλια προς το σχόλιο μου.

      • Το πορδουμενο 01/27/2017 @ 1:40 ΜΜ

        Έχετε έναν άγιο με κεφάλι σκύλου – να τον σεβόμαστε και αυτόν; και αν ναι γιατί;

    • Ανώνυμος 01/26/2017 @ 6:22 ΜΜ

      Το μόνο σίγουρο είναι ότι στο ‘’μυαλό’’ σου έχει σίγουρα χιονίσει!

    • Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 01/26/2017 @ 9:05 ΜΜ

      Είναι επομένως «οδός επί την γνώσιν»[186]. Αποτέλεσμα αυτής της γνώσεως είναι η απόκτηση του μεγάλου χαρίσματος της διακρίσεως. Ο άνθρωπος εν Χάριτι μπορεί να ξεχωρίζη το κακό από το καλό, τις κτιστές ενέργειες από τις άκτιστες, τις σατανικές ενέργειες του Θεού. «Η απάθεια τίκτει την διάκρισιν»[187].

      Οι σύγχρονοί μας μιλούν πολύ για την κοινοκτημοσύνη και την ακτημοσύνη. Αλλά το λάθος των περισσοτέρων είναι ότι περιορίζουν την ακτημοσύνη στα υλικά αγαθά και λησμονούν ότι είναι κάτι περισσότερο από αυτά. Όταν ο νους του ανθρώπου ελευθερωθή από κάθε κτιστό και παύση να είναι υποδουλωμένος στα κτιστά πράγματα και ανέρχεται προς τον Θεό, τότε βιώνει την πραγματική ακτημοσύνη. Αυτήν την πραγματική ακτημοσύνη του πνεύματος την απολαμβάνει ο απαθής: «Ακτημοσύνη εστί νοητή, η παντελής απάθεια∙ καθ’ ην γενόμενος ο νους, αναχωρεί των ενταύθα»[188].

      Αλλά πρέπει να ορίσουμε τι είναι η απάθεια. Από την αρχαία εποχή οι Στωϊκοί φιλόσοφοι μιλούσαν για την απάθεια ως νέκρωση του παθητικού της ψυχής. Έχουμε τονίσει ότι το παθητικό της ψυχής είναι το θυμικό και το επιθυμητικό. Όταν αυτά νεκρωθούν, κατά την αρχαία ερμηνεία, τότε έχουμε την απάθεια. Όταν όμως οι Πατέρες μιλούν για την απάθεια δεν εννοούν την νέκρωση του παθητικού της ψυχής, αλλά την μεταμόρφωση του. Εφ’ όσον με την πτώση βιώνουμε την παρά φύσιν κατάσταση των δυνάμεων της ψυχής, με την απάθεια, δηλαδή την ελευθέρωση από τα πάθη, έχουμε την κατά φύσιν κατάσταση της ψυχής.

      Η απάθεια στην διδασκαλία των αγίων Πατέρων είναι η ακινησία της ψυχής προς την κακία, και βέβαια αυτό είναι αδύνατον να επιτευχθή χωρίς έλεος του Θεού[189]. Κατά τον άγιο Μάξιμο η απάθεια είναι ειρηνική κατάσταση της ψυχής, κατά την οποία «δυσκίνητος γίνεται ψυχή προς κακίαν»[190]. Αυτό σημαίνει ότι η απάθεια είναι το να μη πάσχη κανείς με τα νοήματα των πραγμάτων[191]. Δηλαδή η ψυχή είναι ελεύθερη από τους λογισμούς που κινούνται από τις αισθήσεις και από τα ίδια τα πράγματα. Όπως στην αρχαία εποχή η φλεγομένη βάτος, ενώ φλέγονταν δεν κατακαίονταν, έτσι και ο απαθής άνθρωπος, έστω κι αν έχη σώμα «βαρύ λίαν και θερμότατον», όμως η θερμότης του σώματος «ουδέν την σάρκα ή τον νουν ενοχλεί ή λυμαίνεται». Γιατί σ’ αυτήν την περίπτωση «φωνή Κυρίου διέκοψε την φλόγα της φύσεως»[192]. Έτσι ο απαθής βιώνει την ελευθερία του νοός, δεν τον ενοχλεί κανένα γήινο πράγμα, ούτε η θερμότης του σώματος. Βέβαια αυτή η ελευθερία του νου από όλες τις κινήσεις της σαρκός και των νοημάτων των πραγμάτων είναι ακατανόητη για τους ανθρώπους που δεν ζουν την κατάσταση της απαθείας, αλλά μάλλον ζουν τις ενέργειες των παθών. Αλλά για τους ανθρώπους του Θεού τα λεγόμενα από τον κόσμο φυσικά είναι παρά φύσιν και τα λεγόμενα υπερφυσικά τα ζουν ως φυσικά. Ο άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος αντιμετωπίζοντας κατηγορίες ότι δεν είναι δυνατόν ο άνθρωπος να ζήση τέτοιες υπερφυσικές καταστάσεις, να ζήση την ελευθερία της σαρκός, έγραφε ότι εκείνος που δεν είναι απαθής δεν γνωρίζει τι είναι απάθεια, «αλλ’ ουδέ πιστεύειν είναί τινα τοιούτον επί της γης δύναται»[193]. Και αυτό είναι φυσικό, κατά κάποιον τρόπο, αφού κάθε ένας «εκ της οικείας καταστάσεως και τα του πλησίον κρίνει ως έχει, είτε αρετής ειπείν είτε κακίας»[194]. Κάθε ένας κρίνει ανάλογα με το περιεχόμενο της ζωής και τον τρόπο με τον οποίο ζη. Πάντως βέβαιο, για τους έχοντας πείρα, είναι, ότι χαρακτηριστικό γνώρισμα του απαθούς είναι, «το εν πάσιν ατάραχον είναι και άφοβον», αφού έλαβε από τον Θεό το «πάντα ισχύειν»[195].

      Με όλα αυτά θέλουμε να υπογραμμίσουμε την αλήθεια ότι η απάθεια είναι κατά πάντα φυσική κατάσταση, είναι η μεταμόρφωση του παθητικού και η επαναφορά του στην κατά φύσιν ζωή. Στο θέμα αυτό έγινε μεγάλη συζήτηση τον ΙΔ’ αιώνα μεταξύ του αγίου Γρηγορίου του Παλαμά και του φιλοσόφου Βαρλαάμ. Ο δεύτερος, κατηγορώντας τον τρόπο προσευχής που έκαναν και κάνουν οι ησυχασταί, ισχυριζόταν ότι απάθεια είναι η νέκρωση του παθητικού, αλλά ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, έχοντας προσωπική πείρα του θέματος και εκφράζοντας όλη την εμπειρία της Εκκλησίας, αντέκρουσε αυτήν την άποψη. «Αλλ’ ημείς ου τουτ’ είναι απάθειαν εδιδάχθημεν, ω φιλόσοφε, την του παθητικού νέκρωσιν, αλλά την από των χειρόνων επί τα κρείττω μετάθεσιν αυτού και την επί τα θεία καθ’ έξιν ενέργειαν, ολικώς απεστραμμένου τα πονηρά και επεστραμμένου προς τα καλά»[196]. Απαθής είναι ο «ούτω ποιωθείς ταις αρεταίς ως οι εμπαθείς ταις μη καλαίς ηδοναίς». Οι εμπαθείς υποτάσσουν το λογιζόμενον μέρος της ψυχής στο παθητικό, ενώ ο απαθής υποτάσσει το παθητικό μέρος της ψυχής, δηλαδή το θυμικό και το επιθυμητικό «τω γνωστικώ και κριτικώ και λογιζομένω της ψυχής»[197]. Με το λογιστικό μέρος της ψυχής δια της γνώσεως των όντων θα αποκτήση την θεογνωσία και με το παθητικό θα εργασθή «τας καταλλήλους αρετάς», «τω μεν επιθυμητικώ την αγάπην ενστερνιζόμενος, τω δε θυμοειδεί την υπομονήν κατακτώμενος»[198]. Απάθεια λοιπόν είναι η μεταμόρφωση του παθητικού, η υποταγή του στον νου, που κατέχει εκ φύσεως την ηγεμονία και κίνηση, «δια της αδιαλείπτου μνήμης του Θεού προς τον Θεόν», και έτσι αποκτά την θεία διάθεση και την αρίστη έξη που είναι «η προς Θεόν αγάπη»[199]. Έτσι καταλαβαίνουμε ότι δεν νεκρώνεται το παθητικό, αλλά αποκτά μεγάλη δύναμη και ζωή. Σε άλλο σημείο ο άγιος Γρηγόριος διδάσκει ότι το να σταυρώσουμε την σάρκα «συν τοις παθήμασι και ταις επιθυμίαις» δεν σημαίνει να νεκρώσουμε κάθε ενέργεια του σώματος και κάθε δύναμη της ψυχής, δηλαδή να αυτοκτονήσουμε, αλλά να απομακρυνθούμε από τις φαύλες ορέξεις και πράξεις «και την απ’ αυτών φυγήν ανεπίστροφον επιδειξιώμεθα», δηλαδή να μη επιστρέψουμε, και έτσι να γίνουμε άνδρες πνευματικών επιθυμιών και να προχωρούμε ανδρικώς προς τα εμπρός, κατά το πρότυπο του Λωτ που εξήλθε από τα Σόδομα. Συμπερασματικά μπορούμε να πούμε ότι, κατά τον άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά, οι απαθείς δεν νεκρώνουν το της ψυχής παθητικόν, αλλά «ζων έχουσι και τα κρείττω ενεργούν»

    • Ανώνυμος 01/27/2017 @ 1:55 ΠΜ

      Ρε παιδιά αυτή η ποδιτσα δεν είναι ο ΑΥΤΑ που μας έλεγε να μην αντισταθουμε στους Τούρκους για να μη βρούμε φρικτο θάνατο. Για κοίτα τίποτα δεν είναι τυχαίο! Όλες οι αδελφές αντιχριστες είναι!

  17. Οι Προφητείες είναι τόσες πολλές και έχουν κυκλοφορήσει πάρα πολλά πράγματα τα οποία ουδείς γνωρίζει ποιες είναι αληθινές και ποιες όχι.
    Το θέμα προφητεία πουλάει πολύ στο κοινό αλλά κάνει και ένα κακό.
    Θέτει την κοινωνία σε μία κατάσταση εφησυχασμού ότι δηλαδή κάποιος άλλους θα τους ξελασπώσει με μαγικές δυνάμεις.
    Ο Θεός ναι θα βοηθήσει αλλά πρώτα πρέπει να έχουμε και εμείς την διάθεση και να τραβάμε προς μια αλλαγή που θα συμβάλλει να καλυτέρευση η κατάσταση.
    Κάνουν μεγάλο κακό αυτές οι δήθεν προφητείες όταν γίνονται αποδεκτές αδιακρίτως δίχως να έχουμε ψάξει ποιος τις βγάζει.
    Μέσα στην απελπισία μας ψάχνουμε να γραπωθούμε από σωτήρες πάσης φύσεως εκτός απ το να αναλάβουμε με θάρρος τις δικές μας ευθύνες να κάνουμε αυτό που μπορούμε και κρίνουμε ως σωστό.
    Τι να την κάνουμε την Πόλη με αυτά τα μυαλά που κουβαλάμε; Μα τα είπαν οι προφητείες….
    Οι προφητείες για την πόλη και όλη η προσμονή προέρχεται εδώ και αιώνες από την παράδοση των Ελλήνων σε βαθμό που πέρασε και στο Εκκλησιαστικό σώμα.
    Ουδεμία προφητεία είναι αποδεκτή από την Ορθόδοξη Εκκλησία πλην αυτών που εμπεριέχονται στην Αγία Γραφή.
    Από κει και πέρα είναι στην κρίση του καθενός αν θα χρησιμοποιήσει την θρησκεία ως ένα όχημα για να αλλάξει κάποια πράγματα προς το καλύτερο είτε να μείνει στάσιμος περιμένοντας πρώτα να πεθάνουν κόσμος και κοσμάκης για να πετύχει δήθεν μια καλυτέρευση της κατάστασης.
    Πόλεμος ίσον καταστροφή.
    Ειρήνη και αγάπη σύμφωνα με την Ορθοδοξία σημαίνει σωτηρία.
    Αυτονόητη η λύση στο θέμα ”προφητείες”.
    Το θέμα είναι ποιος μπορεί να διακρίνει αντικειμενικά τι είναι καλύτερο μόνος του και όχι βάση πεποιθήσεων που επιδιώκουν κάποιοι άλλοι και σίγουρα όχι μέσω της ψυχολογικής προετοιμασίας από μυστικές υπηρεσίες του εξωτερικού…που βάλανε το χεράκι τους και στο θέμα ”προφητείες”.

  18. ΚΑΛΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο Κ.ΙΑΚΩΒΟΥ,ΑΛΛΑ ΕΝΩ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΛΕΕΙ
    ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ¨ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΕΣ Η ΜΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΠΑΛΟΥΚΑ ΤΟΥ ΜΑΡΤΗ….¨ΜΕΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ
    ΣΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΡΟΝΟ (ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΟΥ 2017).ΟΜΩΣ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΔΙΑΔΟΧΙΚΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ ΤΟ 2015 ΚΑΙ ΤΟ 2016.ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΤΟ 2015 ΗΤΑΝ Η ΘΕΡΜΟΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΠΟΤΕ, ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΗΡΘΕ ΤΟ 2016 ΤΟΤΕ ΕΙΠΑΝ (ΚΑΙ Η NASA)ΟΤΙ ΤΟ ΠΙΟ ΘΕΡΜΟ ΕΤΟΣ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΗΤΑΝ ΤΟ 2016.ΤΟ 2017 ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΕΔΕΙΞΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.ΑΡΑ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΧΡΟΝΙΕΣ 2015 ΚΑΙ 2016 ΕΝΩ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ ΤΟ 2017.

    • Κρίτων Ιακώβου 01/27/2017 @ 10:14 ΜΜ

      ΑΓΡΑΦΑ 26 Ιανουαρίου 2017

      ΚΑΛΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο Κ.ΙΑΚΩΒΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΝΩ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΛΕΕΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΕΣ Η ΜΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΠΑΛΟΥΚΑ ΤΟΥ ΜΑΡΤΗ….ΜΕΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΣΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΡΟΝΟ (ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΟΥ 2017). ΟΜΩΣ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΔΙΑΔΟΧΙΚΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ ΤΟ 2015 ΚΑΙ ΤΟ 2016. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΤΟ 2015 ΗΤΑΝ Η ΘΕΡΜΟΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΠΟΤΕ, ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΗΡΘΕ ΤΟ 2016 ΤΟΤΕ ΕΙΠΑΝ (ΚΑΙ Η NASA) ΟΤΙ ΤΟ ΠΙΟ ΘΕΡΜΟ ΕΤΟΣ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΗΤΑΝ ΤΟ 2016. ΤΟ 2017 ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΕΔΕΙΞΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ. ΑΡΑ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΧΡΟΝΙΕΣ 2015 ΚΑΙ 2016 ΕΝΩ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ ΤΟ 2017.

      Πατροκοσμάς : “Θάρθουν δυο χρονιές η μια πίσω από την άλλη που τα ξεροπάλουκα του Μάρτη θα μείνουν στη θέση τους και το γιόμα του φεγγαριού θα κάνει τους παπικούς να γιορτάσουν το Πάσχα αντάμα με το δικό μας. Γράψτε το για να το βάλουν σημάδι τα τρισεγγόνια σας και να ξεύρουν πότε σιμώνουν τούτα που σας λέγω”.

      Φίλε ΑΓΡΑΦΑ πολύ σωστά τα λες, μου άνοιξες τα μάτια. Ερμήνευσες τη προφητεία του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού πολύ καλύτερα από εμένα ! Πνίγηκα σε μια κουταλιά νερό. Είδα το δένδρο και δεν είδα το δάσος. Είναι πολύ σαφές αυτό που λες, τα δυο καλοκαίρια είναι οι χρονιές 2015 και 2016.
      Χίλια εύγε φίλε ! Σε ευχαριστώ πολύ, διότι χάρη σε σένα ξεδιάλυνα κάποια πράγματα στο μυαλό μου.

      Με αγάπη και εκτίμηση,

      Κρίτων Δ. Ιακώβου

      • Κρίτων Ιακώβου 01/27/2017 @ 10:14 ΜΜ

        ΑΓΡΑΦΑ 26 Ιανουαρίου 2017

        ΚΑΛΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο Κ.ΙΑΚΩΒΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΝΩ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΛΕΕΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΕΣ Η ΜΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΠΑΛΟΥΚΑ ΤΟΥ ΜΑΡΤΗ….ΜΕΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΣΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΡΟΝΟ (ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΟΥ 2017). ΟΜΩΣ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΔΙΑΔΟΧΙΚΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ ΤΟ 2015 ΚΑΙ ΤΟ 2016. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΤΟ 2015 ΗΤΑΝ Η ΘΕΡΜΟΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΠΟΤΕ, ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΗΡΘΕ ΤΟ 2016 ΤΟΤΕ ΕΙΠΑΝ (ΚΑΙ Η NASA) ΟΤΙ ΤΟ ΠΙΟ ΘΕΡΜΟ ΕΤΟΣ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΗΤΑΝ ΤΟ 2016. ΤΟ 2017 ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΕΔΕΙΞΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ. ΑΡΑ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΧΡΟΝΙΕΣ 2015 ΚΑΙ 2016 ΕΝΩ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ ΤΟ 2017.

        Πατροκοσμάς : “Θάρθουν δυο χρονιές η μια πίσω από την άλλη που τα ξεροπάλουκα του Μάρτη θα μείνουν στη θέση τους και το γιόμα του φεγγαριού θα κάνει τους παπικούς να γιορτάσουν το Πάσχα αντάμα με το δικό μας. Γράψτε το για να το βάλουν σημάδι τα τρισεγγόνια σας και να ξεύρουν πότε σιμώνουν τούτα που σας λέγω”.

        Φίλε ΑΓΡΑΦΑ πολύ σωστά τα λες, μου άνοιξες τα μάτια. Ερμήνευσες τη προφητεία του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού πολύ καλύτερα από εμένα ! Πνίγηκα σε μια κουταλιά νερό. Είδα το δένδρο και δεν είδα το δάσος. Είναι πολύ σαφές αυτό που λες, τα δυο καλοκαίρια είναι οι χρονιές 2015 και 2016.
        Χίλια εύγε φίλε ! Σε ευχαριστώ πολύ, διότι χάρη σε σένα ξεδιάλυνα κάποια πράγματα στο μυαλό μου.

        Με αγάπη και εκτίμηση,

        Κρίτων Δ. Ιακώβου

  19. ΑΝ ΔΕΝ ΦΑΝΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΣΟΥΛΤΑΝΟ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.

  20. Σκοταδισμός εν έτη 2017.Πολεμοι-πείνα-προφητείες-….Ο μεσαίωνας ήταν broadway από φώτα μπροστά σε αυτό που ζούμε.Φτανει ρε εσείς…..όλα φτιαχτά από αυτούς ειναι.Δεν το βλέπετε?

  21. Ανώνυμος 01/27/2017 @ 12:31 ΠΜ

    Λοιπόν!Κουράστικα!
    Λόγο του ότι πολλά πράγματα δεν επιτρέπεται να λέγονται προς τα έξω.. Θα πω ΜΟΝΟΝ τούτο… Και ακούστε καλά.. Πριν το 2021 Δεν θα γίνει τίποτα..απλός μας βγάζουν στο ζουμί μας.. Προσευχή και να ενωθείτε οι Ελληνες… ΟΛΟΙ..έρχονται πολύ δύσκολα χρόνια, όμως αν είμαστε όλοι μια γροθιά με την ευλογία του κυρίου θα τα καταφέρουμε.

  22. Πρώτα θα διαλυθεί η Ευρώπη μέχρι το 2020 δεν θα υπάρχει θα κάνει πισω το κεφάλαιο …….. μετα θα ακολουθήσουν τα γεγονότα !!!!!! Καλα θα ειναι να βάζουμε στην άκρη και κανά δίκανο !!! Τρόφιμα δεν λέω γιατι δεν θα είμαστε στα σπίτια μας και αυτο με φοβίζει ………. για αυτούς που θα μείνουν πισω τα λαθρο πόρτα πόρτα θα μας ξεκληριζουν!!!!! Δυστηχως πολλοί Έλληνες θα χαθούν απο αυτα τα μιάσματα και Ελληνίδες καλύτερα να πάρουν τα βουνά μαζι με τα παιδιά … ειναι ολα οργανωμένα απο χρόνια …….

  23. Ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω απο την στιγμη που το αρθρο ασχολειται με τις προφητειες Αγιων για πιο λογο εμπλεκει και την αστρολογια … Αυτο το αρθρο αφορα τους ΧΟ (και ισως για τα ανησυχα πνευματα που ψαχνονται και ας μην δηλωνοπυν ΧΟ) και δε χρειαζεται μομφη ή συγκριση με κατι αλλο … Τωρα σε οτι αφορα τα γεγονοτα εκτιμηση μου ειναι οτι το 2017 ειναι πολυ νωρις … Ακομα η θηλια γυρω απο την Ελλαδα δεν εχει σφιξει αρκετα … Τον Ελληνα τον φοβουνται και δεν θα ξεκινησει τιποτα εαν δεν αισθανονται 100% σιγουροι … Πολλο γραφετε να ξυπνησει ο Ελληνας … μια χαρα ξυπνιος ειναι … Απλα ή δεν θελει ή δεν βλεπει τον εχθρο και δεν ξερει πως θα τον αντιμετωπισει.

  24. Θρησκόπληκτοι σιγά μη σκίσετε το καλσόν σας 01/27/2017 @ 12:11 ΜΜ

    Μην ακούτε τον αστρολόγο, ακούστε τους θρησκειομπουκωμένους… είναι πιο “έγκριτοι”.
    Αλλά βάζετε τη μούρη του Λεφάκη φάτσα κάρτα για να ψαρέψετε κλικς. Τι αηδία!
    Ρε δεν πάτε να κουρεύεστε γελοίοι που την είδατε και οι μοναδικοί φορείς της αλήθειας τρομάρα σας. Αν κατέβαινε ο Χριστός, τις πρώτες βουρδουλιές σε σας τους ουγκανοποιημένους “πιστούς” θα τις έριχνε.

  25. ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΓΡΑΨΩ ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕΑΝΤΙ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ

  26. Γιατί? Ποιός ο λόγος? Σταματήσαμε να είμαστε αριστεροί εναντίων δεξιών? Πασόκοι εναντίων ΝεωνΔημοκρατών? Σταματήσαμε να είμαστε Ολυμπιακοί εναντίων Παναθηναϊκών ? Δημόσιοι υπάλληλοι εναντιών ιδιωτικών? Βόρια προάστια εναντίων Δυτικών? Αθηναίοι εναντίων Επαρχιωτών? Και τώρα που φτάσαμε? Χριστιανοί εναντίων 12θεϊστών? Πότε θα καταλάβετε? Πότε θα σταματήσετε να σπέρνετε διχόνοια μεταξύ των Ελλήνων? Κάτω από ποιές συνθήκες οι Έλληνες που ήταν χωρισμένοι στις πόλεις-κράτη της αρχαιότητας ενώθηκαν? Όταν υπήρχε εξωτερική απειλή.. Από πού αντλούσαν δύναμη οι τότε πρόγονοί μας? Απο το 12θεο, “επίσημη” θρησκεία των προγόνων μας… Σύμφωνα με τον Θουκυδίδη τι ορίζει ένα έθνος? Γλώσσα, έδαφος, θρησκεία , ήθη και έθιμα… Πάμε τώρα στο 21… Από που άντλησαν δύναμη οι ήρωες της επανάστασης μας… πάλι απο τα Θεία! Τρίπτυχο: Πατρίς, θρησκεία, οικογένεια…. ΟΙ 12θειστές ήθελαν τους θεούς τους να είναι παιδεραστές, δολοφόνοι, πατροκτόνοι-μητροκτόνοι και ότι άλλο σκατα ήθελαν..γιατί? Γιατί έβλεπαν τον εαυτό τους στους Θεούς… τι λέει η σημερινή μας θρησκεία? Ο άνθρωπος είναι κατ΄εικόνα και καθ’ όμοίωσιν… Είμαι πολύ μικρός στο μυαλό για μπορέσω να καταλάβω τα Θεία, να αντιληφθώ γιατί ακριβώς μιλάνε γιατί απλά είμαι άνθρωπος είμαι ελλατωματικός από την φύσιν μου…μπορώ να καταλάβω όμως ότι δεν είναι προς όφελός μου να βρίζω τον Συνέλληνα… γιατί να προσπαθούν και οι δύο πλευρές να επιβάλλουν τις απόψεις τους στην αντίθετη άποψη? Αναρωτηθείτε απλά ποιός έχει όφελος πραγματικό απο αυτό… Να ξέρετε, και κλείνω με αυτό.. έχουν επιχειρήσει πολλές φορές να μας διασπάσουν.. θα το καταφέρουν αν μας ρίξουν έναν από τους 3 βασικούς πυλώνες που έχει βασιστεί ο Ελληνισμός ανά τους αιώνες και κανένα μα κανένα κράτος-έθνος δεν έχει… Πατρίς, Οικογένεια, Θρησκεία (οποιαδήποτε και αν είναι αυτή!) Να είστε καλά όλοι αδέρφια μου!!!

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*