Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

23:14 - 27/11/2018

ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Η εγκατάλειψη της Αγάπης από τον Άνθρωπο, είναι η εγκατάλειψη του από τον Θεό.

Όπως όταν το φως υπάρχει είναι αδύνατο το σκότος να φανεί …
έτσι και η Αγάπη όταν υπάρχει, ο πόνος και η δυστυχία μεταμορφώνονται σε χαρά και ευτυχία.
Μα τελικά γιατί πονάει ο άνθρωπος;
Τι αγαπά και τι είναι αγάπη;
Φτωχός δεν είναι αυτός που δεν έχει… αλλά αυτός που πονά για αυτό που δεν έχει.

Και σήμερα οι άνθρωποι πένητες από αλήθεια πονούν και ας έχουν αγάπη….
πονούν γιατί άνθρωπος χωρίς αγάπη … ψυχή νεκρή χωρίς ζωή.

Και ιδού μας λέγει ο Λόγος της Αγάπης …από το δένδρο του αγαθού Θεού.
«ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ ΩΣ ΕΑΥΤΟΝ» και η Αγάπη της Θείας Χάριτος του Ιησού Χριστού μας θα λάμψει μέσα στην καρδιά σου… από το φως της επίγνωσης του υιού του Θεού που είναι ό,τι η ψυχή σου …και ο Λόγος το Είναι σου… αδελφή ψυχή μου.

Ένα το Άγιο Πνεύμα…
και οι άνθρωποι σταγόνες της βροχής….
μα ενδεδυμένοι όλοι και αγιασμένοι από την Ορθόδοξη Πόλη της θάλασσας του Θεού στην γη. Ορθόδοξοι Χριστιανοί και ευλογημένοι οι Έλληνες…. σήμερα νεκροί ψάχνουμε λύτρωση από τα δεινά της ύλης ……. και τα δεινά της ψυχής μας δεν νοιάζεται κανείς.

Όλοι από μόνοι τους θεοί …. έχουν άποψη αν υπάρχει Θεός ή όχι… και έτσι υπερήφανοι ζουν για το εγώ τους προς τους άλλους ως ανώτεροι αυτοί… με χρήμα για δόξα… και σε αυτό δίνουν την δύναμη όλη της ψυχής τους… κηρύττοντας πως άλλη οδός δεν υπάρχει…

Στο όνομα της Ελευθερίας και φύσης της ανθρώπινης Ουράνιας ψυχής… στο Άγιο Πνεύμα που από όλη την γη μόνο οι Άγιοι και οι Σοφοί ακούν… εσείς άνθρωποι της βαβυλωνίας της γης…

ΤΑΠΕΙΝΩΘΕΙΤΕ… και αιτήστε από τον Κύριο του Ουρανού το Φως,
δεχθείτε την ήττα σας από Αυτόν και δοξάστε την Αγάπη με την δική σας Αγάπη αδέλφια μου… Ορθόδοξοι Χριστιανοί της Αγίας Σοφίας του Θεού την Εκκλησία…

SOCRATESNIOS



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας

Σχόλια Αναγνωστών (83)

  1. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/28/2018 @ 1:14 ΠΜ

    Εγώ ξέρω κάποιον που τα είπε καλύτερα από τον Ιησού του οποίου το όνομα σημαίνει ο Γιαχβέ σώζει.

    Θαλής ο Μιλήσιος: «Να αγαπάς τον πλησίον σου λίγο περισσότερο από ότι αγαπάς τον εαυτό σου.»

    Ναι συμφωνώ ότι κάποιοι Έλληνες είναι «πένητες από αλήθεια» αλλά το παρήγορο είναι ότι αυτό το είδος τείνει προς εξαφάνιση καθότι πρόσφατες δημοσκοπήσεις έδειξαν ότι οι Έλληνες πιστεύουν στην ύπαρξη του Θεού, αλλά το μεγαλύτερο μέρος δηλώνει ότι δεν είναι θρησκευόμενοι. Επίσης δεν πιστεύουν στις προφητείες του Χριστού. Τώρα αν συνυπολογίσουμε ότι η Νέα Γενιά έχει απορρίψει μετά βδελυγμίας την παραμυθολογία που καταστρέφει τα εγκεφαλικά κύτταρα, βλέπουμε που πάει το πράγμα. Η εκκλησία του Γιαχβέ Ιησού ηττήθηκε!

    Οι πένητες από αλήθεια θα πρέπει να μάθουν ότι ο “Ιησούς” που σημαίνει ο Γιαχβέ Σώζει επιβλήθηκε με την βία στους προγόνους μας. Η εκκλησία του ήταν ο μεγάλος διώκτης των προγόνων μας.

    Ο αρχαιοελληνικός κόσμος υποχρεώθηκε να υποταχθεί στην τρομοκρατία που επέβαλε η νέα θρησκεία με τη συνδρομή του Κράτους. Καταστροφές αρχαίων ναών, βίαιοι θάνατοι φιλοσόφων, ομαδικοί διωγμοί πνευματικών ανθρώπων, ήταν φαινόμενα συνηθισμένα.

    ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΔΟΜΗ (ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ – ΠΟΛΙΤΕΙΑ / ΚΟΙΝΩΝΙΑ – ΘΕΣΜΟΙ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΡΩΤΟΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ) «Η ελληνοχριστιανική διάζευξη δεν έγινε με ειρηνικό τρόπο, αλλά όπως τα γεγονότα μαρτυρούν, συχνά χρειάστηκε να περάσουν δια πυρός και σιδήρου οι προηγούμενοι πολιτισμοί και οι άνθρωποι που τους ενσάρκωναν.»

    «Η ελληνική ποίηση, η φιλοσοφία, η φιλολογία και η ιστορία καταπολεμήθηκαν από την εκκλησία.» (Ιστορία του ελληνικού έθνους Τομ 9 σελ 194.)

    «Το όνομα των Ελλήνων απογυμνωμένο από την αρχαία ένδοξη σημασία του απέκτησε αυτή του ειδωλολάτρη. Κατά συνέπεια και αυτό και όλα τα παράγωγα του για πολλούς αιώνες αποκρούστηκαν και καθυβρίστηκαν από την νέα πίστη.» (Ιστορία του ελληνικού έθνους Τομ 9 σελ 193.)

    «Είδαμε τους όχλους (χριστιανοί) και πριν από την έκδοση των νόμων και μετά, παραβιάζοντας τους, να επιχειρούν συχνά και χωρίς οίκτο ληστρικές επιδρομές και καταστροφές των ιερών καθώς και αρπαγές των πλουσίων αφιερωμάτων και των περιουσιών τους.Το χειρότερο μάλιστα είναι ότι οι όχλοι αυτοί (χριστιανοί) μερικές φορές σκότωσαν ορισμένους από τους πιο επιφανείς εκπροσώπους της αρχαίας ζωής.» (Ιστορία του ελληνικού έθνους Τομ 9 σελ 187.)

    «Ο Μαλάλας μιλώντας για την βασιλεία του Ιουστινιανού βεβαιώνει ότι έγινε μεγάλος διωγμός εναντίων των Ελλήνων. Στον Θεοφάνη διαβάζουμε ότι ο Ιουστινιανός παρασύρθηκε αναιδώς προς τον ελληνισμό. Ο ίδιος ονομάζει των διωγμό κατά των ειδωλολατρών ελληνικό διωγμό.» Ιστορία του ελληνικού έθνους Τόμος 9 σελ 193.

    Οι δήμιοι εβραιόφρονες Άγιοι του Χριστού εκτέλεσαν το Ελληνικό Πνεύμα.

    Ιωάννης Χρυσόστομος
    «οι φιλόσοφοι (των ελλήνων) είναι καταγέλαστοι και δεν διαφέρουν από τα φλύαρα παιδιά. Είναι τόσο γελοία αυτά που έγραφαν ώστε τα βιβλία τους εξαφανίστηκαν κι αν διεσώθει κάποιο βιβλίο τους, βρίσκεται στα χέρια χριστιανών και με αυτόν τον τρόπο εξευτελίζουμε τις πλεκτάνες τους διότι δεν φοβόμαστε τα φίδια και τους σκορπιούς. Έχουμε λάβει εντολή από τον Θεό να καταπατούμε τα φίδια και τους σκορπιούς» (539,2 D–E)

    Φίδια και σκορπιοί λοιπόν για τους χριστιανούς Πατέρες ο Πλάτων, ο Σωκράτης, ο Ηράκλειτος, ο Αριστοτέλης και όλοι οι άλλοι μεγάλοι Τιτάνες του πνεύματος στους οποίους όλος ο πολιτισμένος κόσμος υποκλίνεται.

    Ιωάννης Χρυσόστομος:
    «Όλα αυτά τα λόγια της ελληνικής μωρίας, είναι παραληρήματα που προκαλούν το γέλιο. Όταν οι Έλληνες μας αντιμιλούν, είναι καλό να γελάς εις βάρος τους και να κλαις για λογαριασμό τους.» (Εις τον μακάριον Βαβύλαν και κατά Ελλήνων, παρ. 21)

    Ιωάννης ο Χρυσόστομος:
    «Πού είναι τώρα οι σοφοί των Ελλήνων με τα πυκνά τους γένια, με τους έξωμους χιτώνες τους και με τα παραφουσκωμένα λόγια; Όλη την βάρβαρη Ελλάδα ο σκηνοποιός (ο Παύλος) επέστρεψε (εκχριστιάνισε). Ας είναι ανάμεσά τους κι αυτός ο περιβόητος Πλάτων, που τρεις φορές πήγε στη Σικελία, γεμάτος επίδειξη και κομπορρημοσύνη, μα κανείς δεν του έδωσε προσοχή.» (Ερμηνεία εις την “Προς Ρωμαίους επιστολήν”, 60.407)

    Βάρβαρη η Ελλάδα και οι φιλόσοφοι της!

    Ο Ιωάννης ο Νηστευτής θέσπισε 4 Κανόνες «περί μαλακίας» όπου μεταξύ άλλων κατηγορεί τους Έλληνες φιλόσοφους ότι είχαν κυριευθεί από το πάθος της μαλακίας.

    «Ο Θεός μισώντας τόσο πολύ εκείνους τους υπερηφάνους φιλόσοφους των Ελλήνων, τους άφησε να κυριευθούν από την αμαρτίαν αυτήν δια τιμωρία της ειδωλολατρίας των»

    Μαλάκες λοιπόν οι Έλληνες φιλόσοφοι.

    Ευσέβιος της Καισαρείας. (Ο Πατέρας της εκκλησιαστικής Ιστορίας)

    «Τον πτωχόν και πένητα λαόν σήκωσες από… της κοπριάς των Ελληνικών μυσαγμάτων (βδελυγμάτων) και κάθισες αυτόν μετά των αρχόντων του Ισραήλ, τον όντος λαόν αυτού» Ευσέβιος Ευαγγ. Προπαρ. / Εις τους ψαλμούς / αλληλούια. ριβ΄ (23.1352.34)

    Οι εβραιόφρονες νεοφαρισαίοι πατέρες του χριστιανισμού έθεσαν τη μαύρη διαχωριστική γραμμή, απαρνούμενοι την (ενιαία) ελληνική καταγωγή τους με το να αυτοαποκαλούνται με υπερηφάνεια «ο καινός (=νέος) Ισραήλ»

    Άγιος Ρωμανός ο Μελωδός:
    «Μέγαν έχομεν πόθον προς Θεόν των Εβραίων» (Κοντάκιον προεόρτων τών Χριστουγέννων)

    Ἀλληλούϊα (Αποκάλυψη 19.1-6) προέρχεται από τα Εβρ. הַלְּלוּיָהּ‎, Χαλελουγιάχ, κατά γράμμα αποτελεί προτροπή προς ομάδα ανθρώπων να «αινέσουν τον Γιαχβέ / Ιεχωβά».

    ΙΗΣΟΥΣ Εβραϊκό όνομα. Σημαίνει ο Γιαχβέ Σώζει.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ 11/28/2018 @ 12:31 ΜΜ

      ΡΕ ΑΣΧΕΤΕ 01.14…ΤΟ …- ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ – ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟ ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΜΕΝΟ [ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ] ΣΩΤΗΡΑ …ΤΟ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟ ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ …ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΑΝΩΘΕΝ ΦΩΣ…ΕΝΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ …ΜΑΡΙΑ ….ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΑΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΗΤΙΚΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΑΙΡΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ…ΓΙΑΤΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΗΤΑΝ ΕΣΣΑΙΑ [ ΚΡΗΤΕΣ ] ΟΠΟΥ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΛΙΓΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΠΡΙΝ ΓΕΝΝΗΘΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ…

      ΕΞΗΓΗΣΕ ΜΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΕΒΡΑΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ….ΟΤΑΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ Ο ΣΤΑΥΡΙΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΕ ΠΟΛΙΤΗ ΕΒΡΑΙΟ ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ Ο ΠΙΟ ΑΤΙΜΩΤΙΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ…ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΠΟΤΑΝ ΑΛΛΟΙ ΘΑΝΑΤΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ…Η ΙΔΙΑ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΙΠΕ ΣΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΟΤΙ Ο ΥΙΟΣ ΤΗΣ ΗΡΘΘΕ ΜΕΣΑ ΣΕ – ΞΕΝΟΥΣ – ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΑΝ…

      ΜΠΑΧΑΛΑΚΗΔΕΣ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΚΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ …ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΤΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΑ ΕΔΑΦΙΑ ΚΑΙ ΔΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ…

      • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/28/2018 @ 9:36 ΜΜ

        Καλησπέρα Γιάννη. Για ένα τόσο απλό θέμα δεν θα χρειαστεί να εκφέρω άποψη απλά θα αφήσω να μιλήσει η Αγία Γραφή.

        Ρωμαίους 1.3 «περί του Υιού αυτού, όστις εγεννήθη ΕΚ ΣΠΕΡΜΑΤΟΣ ΔΑΒΙΔ κατά σάρκα»

        Λουκας 2:4 «Ανέβη δε και Ιωσήφ από της Γαλιλαίας εκ της πόλεως Ναζαρέτ εις την Ιουδαίαν εις την πόλιν του Δαβίδ, ήτις καλείται Βηθλεέμ, επειδή αυτός ήτο εκ του οίκου και της πατριάς του Δαβίδ»

        Παραθέτω από την Ορθόδοξη Ομάδα Δογματικής Έρευνας: «Το όνομα ΙΗΣΟΥΣ είναι ένα συνηθισμένο Εβραϊκό όνομα. (Ματθ. 1/α΄ 20–21) Ο Άγγελος Κυρίου λέγει ότι ο Χριστός θα λάβει το όνομα ΙΗΣΟΥΣ = ο Γιαχβέ σώζει ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΣΩΣΕΙ – “αυτός γάρ σώσει τον λαόν αυτού από των αμαρτιών αυτών”. Δηλαδή η αιτιολόγηση της απόδοσης του ονόματος ΙΗΣΟΥΣ στον Χριστό αποδεικνύει ότι ο Χριστός είναι ο Γιαχβέ με σάρκα που ΣΩΖΕΙ τους αμαρτωλούς.» http://www.oodegr.com/oode/biblia/gxbx/kef5.htm

        Παραθέτω από την Wikipedia: To όνομα «Ιησούς» που εμφανίζεται σε διάφορες γλώσσες, είναι η μεταγραφή της λέξης «Ἰησοῦς» στην πρωτότυπη ελληνική, προερχόμενη από την αραμαϊκή λέξη «ישוע» (Γιεσούα), η οποία με τη σειρά της προέρχεται από την εβραϊκή λέξη «יהושוע‎» (Γεχοσούα) που σημαίνει «Ο Γιαχβέ είναι Σωτηρία».

        Αν είσαι χριστιανός ορθόδοξος δεν θα πρέπει να διαφωνείς με την ορθόδοξη πίστη αλλά ούτε και με την Αγία Γραφή.

  2. ΓΙΑΤΡΟΣ 11/28/2018 @ 1:28 ΠΜ

    Κέλσος. «Η μεγάλη Εκκλησία το παραδέχεται ανοιχτά και δέχεται ως αληθινή την υποτιθέμενη κοσμογονία των Ιουδαίων. Και φυσικά, ως πρώτο άνθρωπο θεωρούν τον ίδιο που πιστεύουν οι Ιουδαίοι, και όσον αφορά στους απογόνους του ισχύει και για τους χριστιανούς η ίδια γενεαλογία. Εξιστορούν κι αυτοί τις ίδιες εχθροπραξίες μεταξύ αδελφών, την αποδημία στην Αίγυπτο και την φυγή από εκεί.»

    Από τους τρεις γιους του πατριάρχη των Εβραίων Νώε, τον Σημ, τον Χαμ και τον Ιάφεθ κατάγονται σύμφωνα με τη Βίβλο όλοι οι σημερινοί λαοί της Γης. (και οι Έλληνες)

    «και δεν θέλει καλείσθαι πλέον το όνομά σου Άβραμ, αλλά το όνομά σου θέλει είσθαι Αβραάμ· διότι πατέρα πλήθους εθνών σε κατέστησα· » Γενεση 17:5

    «Εμείς οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί τιμούμε αυτή τη φανέρωση της Αγίας Τριάδας όπως την τίμησε ο Πατέρας μας ο Αβραάμ!»
    oodegr.com/oode/thriskies/idios_theos1.htm

    Άγιος Ρωμανός ο Μελωδός:
    «Μέγαν έχομεν πόθον προς Θεόν των Εβραίων»

    (Αποκάλυψη 19.1-6) Αλληλούια = αινείτε τον Γιαχβέ !

  3. Α να Δ ω Ν 11/28/2018 @ 5:47 ΠΜ

    Αλήθεια,
    Εάν
    Ζωγράφιζαν
    Σήμερα
    Τόν
    Μυστικό
    Δείπνο,
    Πάνω
    Στο
    Τραπέζι
    Θα
    Υπήρχαν
    Και
    Αναψυκτικά.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ 11/28/2018 @ 9:47 ΠΜ

      ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ…ΣΤΟΝ ΜΥΣΤΙΚΟ ΔΕΙΠΝΟ ΠΑΛΙ ΞΥΔΙΑ [ ΚΑΨΟΥΛΙΑ ….ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ -ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕ ΤΟ ΔΟΛΛΑΡΙΟ- ] ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ…ΟΜΩΣ ΞΥΔΙ ΜΕ ΞΥΔΙ ΕΧΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ….ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΧΙΛΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΚΑΙ ΖΥΜΩΣΙΣ ] …ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ…

      ΥΓ. ΠΙΑΣΕ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΚΑΨΟΥΛΙΑ…

    • Α να Δ ω Ν 11/28/2018 @ 10:43 ΠΜ

      Μορφές
      Άμορφες

  4. ΧΟΜΟ ΧΟΜΠΙΛΙΣ 11/28/2018 @ 9:12 ΠΜ

    Ελληνισμος-χριστιανισμος-κουμουνισμος-ασιατισμος-καπιταλισμος-βαρβαρισμος-ανθρωπισμος-φασισμος-αγγλικανισμος-γερμανισμος-κτλ= αντιανθρωπισμος-και τελος σκετη παλαια διαθηκη

  5. ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ 11/28/2018 @ 9:14 ΠΜ

    ΟΣΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΥΟ Η ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ…ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΤΡΟΓΚΑΛΟΥ [ ΠΕΡΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ ]…ΓΙΑΤΙ ΟΣΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΤΑ ΘΑ ΘΕΩΡΗΘΟΥΝ ΑΚΥΡΕΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΧΑΣΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ…ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΔΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤ-1 ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΕΙΔΗΣΗ…

    ΥΓ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΙΚΩΝ ΝΕΩΝ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ…ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΣΑΝ SITE ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ…ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠ΄ΟΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΟΗΘΑΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ…

  6. Η αγάπη είναι να καις τους ανθρώπους απάνω σε ένα παλούκι
    γιατί είπαν ενάντια στην θρησκεία η γη είναι στρογγυλή.
    Αλήθεια είναι ότι οι ζωγραφιστές σανίδες δακρύζουν.

    Ελληνισμός και χριστιανισμός δύο ένειες εκ διαμέτρου αντίθετες.

  7. Α να Δ ω Ν 11/28/2018 @ 11:08 ΠΜ

    Μειωσυν
    Ω
    Σύνολον

  8. Α να Δ ω Ν 11/28/2018 @ 12:09 ΜΜ

    Οι
    Υπό/λοιποι
    Κοιμούνται?
    Ημαρτον

  9. Α να Δ ω Ν 11/28/2018 @ 12:21 ΜΜ

    Δεν
    Πιάνετε
    Απουσία
    Εξαιτίας
    Ιδίου
    Τροπαριου.
    Επανάληψη
    Μήτηρ

  10. Α να Δ ω Ν 11/28/2018 @ 12:38 ΜΜ

    Σήμερα
    Θα
    Γράψουμε
    ΈΚΘΕΣΗ!
    Προσοχή
    Όμως,
    Θα γράψετε
    Κάτι
    Δικό σας,
    Παράδειγμα
    Μήν
    Γράψετε
    ΕΓΩ
    ΈΙΜΙ
    Η
    ΟΔΟΣ
    Η
    ΑΛΉΘΕΙΑ
    Η
    ΖΩΗ
    ,,,

  11. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 11/28/2018 @ 1:03 ΜΜ

    Καλημέρα.Ενα ξυδάκι επειγόντως παρακαλώ στον αμετανόητο φίλο γιατρό .
    Απευθύνεται σε αδιάβαστους αντιχριαστιανούς,”σκουπιδοφάγους΄΄ όπως συνήθως,που τους αρέσουν έτοιμες εύπεπτες λεκτικές”προτάσεις” και δεν έχουν καμία διάθεση να κοπιάσουν για το νοητικό τους φαγητό.Το ετοιματζήδικο φαγητό είναι επιβλαβές για την σωματική υγεία ,το γνωρίζουμε ,για την νοητική υγεία δεν θα είναι εξίσου καταστρεπτικό?Σίγουρα θα είναι. Το βλέπουμε τακτικά από το πνευματικό επίπεδο του φίλου γιατρού.Επαναλαμβάνει ως άλογο όν ,τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια,ως εκπαιδευμένος παπαγάλος και όχι ως νοήμων άνθρωπος με κρίση και διάκριση .
    «Εγώ σας λέω», είπε ο Κύριος, «αγαπάτε τους εχθρούς σας, ευεργετείτε όσους σας μισούν, προσεύχεστε για όσους σας βλάπτουν» (Ματθ. 5,44).
    Αρκετοί σοφοί εχουν θεωρητικά μιλήσει για αγάπη ,όμως κανένας δεν έδωσε την Ζωή του
    για την προκοπή των εχθρών του.Μονο Ο Θεάνθρωπος για αυτούς που τον σταύρωσαν.
    ”Οι ελληνιστές της Παλαιστίνης ήσαν οι πρώτοι χριστιανοί, με κορυφαίο τον Απ. Παύλο. Μέσω αυτού ο Χριστιανισμός ΑΠΕΦΥΓΕ τον κίνδυνο να γίνει μια «ιουδαϊκή αίρεση», αναδεικνυόμενος σε παγκόσμια υπόθεση με κύριο στοιχείο το ελληνικό και βασικό συστατικό του, ιεραρχούμενο όμως στο θείο, τον Χριστό, την ελληνικότητα.
    Επίσημη αρχή αυτής της σύζευξης θα είναι η ομιλία του Αποστόλου στον Αρειο Πάγο (Πράξ. 17,16 εξ.). Από το 70 μ.Χ. (καταστροφή της Ιερουσαλήμ από τον Ρωμαίο αυτοκράτορα Τίτο) το ελληνικό στοιχείο, όχι κατακτητικά αλλά λόγω της πολιτιστικής υπεροχής του, και κυρίως της γλώσσας του, θα ΠΑΡΕΙ κυριολεκτικά στα χέρια του την ευθύνη των χριστιανικών κοινοτήτων στην παγκόσμια κοινοπολιτεία του χριστιανικού κόσμου.
    1)Ο,τι ΕΚΛΕΚΤΟ και διαχρονικό στοιχείο διέθετε ο Ελληνισμός ΣΩΘΗΚΕ και αγαπήθηκε μέσα στη Χριστιανική Ορθοδοξία των Αποστόλων και Πατέρων.
    Τα συστατικά της ελληνικότητας, που αγιάστηκαν και επιβίωσαν στο «σώμα του Χριστού», δεν είναι παρά «ανατάσεις» λυτρωτικές, που έφθασαν στον πόθο της «θεώσεως» («ομοιωθήναι Θεώ», Πλάτων) και μπορούν να συνοψισθούν στα ακόλουθα: 1) Η θρησκευτικότητα ως θεοκεντρικότητα. Αθεΐα νεοευρωπαϊκού τύπου στον αρχαίο ελληνισμό δεν υπάρχει. Ενθους και ενθουσιασμός, καθαρά ελληνικοί όροι, εμπεριέχουν την έννοια «θεός» (ένθεος).
    2) Ο ανθρωπισμός, ως ανάδειξη του ανθρώπου και σεβασμός της αξίας του στο πλαίσιο της ενότητας του βίου. Και μόνο η δομή του δελφικού χώρου πιστοποιεί το φρόνημα του αυθεντικού Ελληνα: α’ επίπεδο, τα ιερά – β’ επίπεδο, το σχολείο της ψυχής, το θέατρο και γ’ επίπεδο, το στάδιο, η επιμέλεια του σώματος. «Εαυτούς και αλλήλους και πάσαν την ζωήν ημών Χριστώ τω Θεώ παραθώμεθα» ομολογεί ο ορθόδοξος Ελληνάνθρωπος, όχι πια ως νοσταλγός, αλλά ως πολίτης της αιωνιότητας.
    3) Η ζήτηση της Αλήθειας (Κλήμης ο Αθηναίος και Αλεξανδρέας) είναι η καρδιά της ελληνικής σκέψης. Γι’ αυτό ο Ελληνισμός δέχθηκε τον Χριστό, την ένσαρκη Παναλήθεια.
    4) Η ελληνική κατανόηση των ορίων του λόγου απορρίπτει τελεσίδικα τη νεότερη ευρωπαϊκή νοησιαρχία, που οδηγεί στον «άνθρωπο ρομπότ» (άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς) και την απανθρωπία του ολοκληρωτικού κράτους.
    5) Η κοινωνική αντίληψη της αλήθειας. Ηράκλειτος. «Οταν μοιραζόμαστε τα πράγματα με τους άλλους, τότε αληθεύουμε (βλ. Β’ Κορ. 8, 13-14): «Το δικό σας περίσσευμα να συμπληρώνει το υστέρημα των άλλων… για να υπάρχει ισότητα»).
    6) Κατάφαση της ετερότητας, του άλλου και διαφορετικού, και πρόσληψη ξένων στοιχείων, που μετασκευάζονται -ελληνοποιούνται- και γίνονται καλύτερα (Πλάτων, Επινομίδα).
    7) Η οικουμενικότητα (Μ. Αλέξανδρος) που ολοκληρώθηκε με τη Χάρη της Πεντηκοστής σε ελληνορθόδοξη Οικουμένη (Ρωμανία – Βυζάντιο).
    Η αυθεντική-θεοκεντρική ελληνικότητα καταξιώθηκε σε δομικό συστατικό της Ορθοδοξίας.Ο ορθόδοξος Ελληνας αδελφοποιείται, έτσι, με κάθε Λαό (ουκ ένι Ελλην και Ιουδαίος», Κολ. 3,11).
    Δεν υπάρχει ΤΑΞΙΚΗ διάκριση μεταξύ τους, γιατί όλοι ανήκουν στη μία Ποίμνη, με Ποιμένα τον Χριστό.”
    Πάτερ Μεταλληνός.
    Γιατί τόση χολή για τον αρθρογράφο?Τι προσπαθεί να αποδείξει ο φίλος γιατρός?
    Γιατί δεν απαντάει ποτέ σχεδόν σε ερωτήσεις?
    Τι φοβάται?

    • Και για φαντάσου, αυτό το πράγμα που γεννήθηκε από μια
      παρθένα που μύρισε έναν κρίνο, να είχε γεννηθή κιόλας!

      Δεν υπάρχει όχι απόδειξη, αλλά ούτε η παραμικρή ένδειξη ότι έχει υπάρξει
      κανένας χριστός, όλα μας τα έχουν πει οι σιωνιστές ευαγγελιστές
      εκατοντάδες χρόνια αργότερα από τον υποτιθέμενο θάνατο του!

      Κανένας ιστορικός ΚΑΝΈΝΑΣ δεν γράφει ΤΊΠΟΤΑ για κανέναν χριστό!

      • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/29/2018 @ 12:04 ΠΜ

        Όπως τα λες είναι Mad Dog.

        Αυτοί οι Αγύρτες ανώνυμοι συγγραφείς των ευαγγελίων δεν έγραψαν καμιά αλήθεια για τον Χριστό. Εκπλήρωσαν τεχνηέντως τις μεσσιανικές προφητείες της Π Δ στο πρόσωπο του, για να («ίνα») εκπληρωθεί η προφητεία. Παράδειγμα: (Ωσηέ, 11: 1-2 Κατά Ματθαίον, 2: 15). Έντυσαν την θεότητα του με μύθους του ειδωλολατρικού Πάνθεον (βλ Μαρντούκ).

        Δεν είναι καθόλου τυχαίο που η προφητεία του για τον ερχομό της δευτέρας έλευσης εντός της γενιάς των μαθητών του (Ματθαίος 24:34) απέτυχε.

        «Ο πάσχων Μεσσίας, η θεότητα του Ιησού και η Τριάδα ήταν μεταγενέστερες εφευρέσεις» Bart Denton Ehrman.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/28/2018 @ 10:35 ΜΜ

      Αφιερωμένο σε νοήμονες ανθρώπους με κρίση και διάκριση σαν εσένα Άσχετε Αδαή.

      Ο Γιαχβέ – Ιησούς διατάζει βρεφοκτονία.
      (Α Σαμουηλ 15.3) «ὕπαγε τώρα καὶ πάταξον τὸν Ἀμαλήκ, καὶ ἐξολόθρευσον πᾶν ὅ, τι ἔχει καὶ μή φεισθῇς αὐτούς· ἀλλὰ θανάτωσον καὶ ἄνδρα καὶ γυναῖκα καὶ παιδίον καὶ θηλάζον καὶ βοῦν καὶ πρόβατον καὶ κάμηλον καὶ ὄνον.»

      Διαστροφικά ένστικτα.
      (Έξοδος 32:27-28.) «Οὕτω λέγει Κύριος ὁ Θεὸς τοῦ Ἰσραήλ· Ἄς βάλῃ ἕκαστος τὴν ῥομφαίαν αὑτοῦ ἐπὶ τὸν μηρὸν αὑτοῦ· καὶ διέλθετε καὶ ἐξέλθετε ἀπὸ πύλης εἰς πύλην διὰ τοῦ στρατοπέδου, καὶ ἄς θανατώσῃ ἕκαστος τὸν ἀδελφὸν αὑτοῦ καὶ ἕκαστος τὸν φίλον αὑτοῦ καὶ ἕκαστος τὸν πλησίον αὑτοῦ. Καὶ ἔπεσαν ἐκ τοῦ λαοῦ ἐκείνην τὴν ἡμέραν περίπου τρεῖς χιλιάδες ἄνδρες.»

      Ο ορισμός της διαστροφής.
      Ποιος Πατέρας τιμωρεί τα τέκνα του με τέτοιο τρόπο;

      Για ένα σφάλμα που έκανε ο Δαβίδ ο Θεός Γιαχβέ – Ιησούς (ο δίκαιος ) σκότωσε 70.000 αθώους ανθρώπους. (Β Σαμουηλ 24.10-25)

      Ο εκβιαστής.
      (Δευτερ.28.15-63.) “Εάν δεν υπακούσεις επιμελώς στην φωνή του Κυρίου του θεού σου, ο Κύριος θα φέρει πάνω σου θανατικό. θα σε χτυπήσει με πυρετό, ρίγος, ερεθισμό, μαρασμό, φλόγωση και με μαχαίρι. θα σε καταδιώκει εωσού αφανισθείς. Το πτώμα σου θα γίνει τροφή στα όρνια του ουρανού και στα θηρία της γης. Ο Κύριος θα κάνει τις πληγές σου μεγάλες και αθεράπευτες και τις ασθένειές σου κακές βαριές και αθεράπευτες …”

      Στην Νέα του Διαθήκη όποιος δεν είναι μαζί του είναι εναντίον του και αφού του κολλήσει την ταμπέλα του εριφίου βουρ για την κόλαση. Μπορεί να το παίζει Πανάγαθος αλλά η Αποκάλυψη που έδωσε (λέμε τώρα) στον Ιωάννη είναι ένα κείμενο Μίσους. Εκεί διαβάζουμε ότι όποιος δεν αποδώσει δόξα στο Άγιο όνομα του θα πνιγεί στο αίμα. Τα ρούχα του είναι βαμμένα με ανθρώπινο αίμα πατώντας τους ανθρώπους σαν σταφύλια στο μεγάλο πατητήρι του θυμού του.
      (Αποκάλυψη 19:11-21, 14 19-20, 15:4-9)

      Άγιος Χρυσόστομος: «Στην μελλοντική ζωή και οι αμαρτωλοί θα γίνουν άφθαρ­τοι, όχι για τιμή, αλλά για να τιμωρούνται συνεχώς. Εκεί (στην κόλαση) δεν υπάρχει συγχώρησις, αλλά κάθε κατάδικος ψή­νεται και έχει τόσο πόνο που δεν είναι δυνατόν να τον εκφράση …»

      Ξεχειλίζει από αγάπη ο δικός σου.
      Ο Δίας μπροστά του ήταν Άγιος.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/28/2018 @ 11:15 ΜΜ

      Γράφεις ότι η επίσημη αρχή της Ελληνοχριστιανικής σύζευξης έγινε με την ομιλία του Αποστόλου Παύλου στον Άρειο Πάγο. Για να δούμε λοιπόν τι είπαν οι εκπρόσωποι του Ελληνικού πνεύματος.

      (Πράξεις 17:18) “Μερικοί δε από τους Επικουρείους και τους Στωϊκούς φιλοσόφους έλεγαν· τι θέλει να μας πη αυτός ο διαδοσίας;” (διαδοσίας= αυτός που διαδίδει ανυπόστατες ή ψευδείς διαδόσεις)

      Εδώ βλέπουμε την πρώτη σύγκρουση δυο διαφορετικών κόσμων.
      Όλες οι απόψεις των φιλοσόφων αποδοκιμάστηκαν από τους Πατέρες της Εκκλησίας.

      Ιωάννης Χρυσόστομος:
      «Αν κοιτάξεις στα ενδότερα (των ελληνικών σκέψεων) θα δεις, τέφρα και σκόνη και τίποτε υγιές, αλλά τάφος ανοιγμένος είναι ο λάρυγγας, όλα δε είναι γεμάτα ακαθαρσίες και πύον, και πάντα τα δόγματα τους βρίθουν από σκουλήκια. Αυτά γέννησαν και αύξησαν οι Έλληνες, παίρνοντας από τους φιλοσόφους τους. Εμείς όμως, δεν παραιτούμαστε από την μάχη εναντίον τους». (Υπόμνημα εις τον άγιον Ιωάννην τον Απόστολον και Ευαγγελιστήν, Ομιλία Ξ’, 59.369-370)

      Ιωάννης Χρυσόστομος:
      «οι φιλόσοφοι (των Ελλήνων) είναι καταγέλαστοι και δεν διαφέρουν από τα φλύαρα παιδιά. Είναι τόσο γελοία αυτά που έγραφαν ώστε τα βιβλία τους εξαφανίστηκαν κι αν διεσώθει κάποιο βιβλίο τους, βρίσκεται στα χέρια χριστιανών και με αυτόν τον τρόπο εξευτελίζουμε τις πλεκτάνες τους …»

      «Πού είναι τώρα οι σοφοί των Ελλήνων με τα πυκνά τους γένια, με τους έξωμους χιτώνες τους και με τα παραφουσκωμένα λόγια; Ας είναι ανάμεσά τους κι αυτός ο περιβόητος Πλάτων, που τρεις φορές πήγε στη Σικελία, γεμάτος επίδειξη και κομπορρημοσύνη, μα κανείς δεν του έδωσε προσοχή.»

      «Η ελληνική ποίηση, η φιλοσοφία, η φιλολογία και η ιστορία καταπολεμήθηκαν από την εκκλησία.» (Ιστορία του ελληνικού έθνους Τομ 9 σελ 194.)

      Και αφού οι Πατέρες της εκκλησίας απέρριψαν το Ελληνικό πνεύμα και το πολέμησαν με όλες τις δυνάμεις τους, ποιο Πνεύμα αποδέχθηκαν; Μα θέλει και ρώτημα; Το εβραϊκό! Για αυτούς (και για σας) ίσχυε ότι ο πρώτος άνθρωπος πλάστηκε από τον Γιαχβέ και ότι το Ελληνικό έθνος κατάγεται από τους τρεις γιούς του πατριάρχη των Εβραίων Νώε.

      Άγιος Ρωμανός ο Μελωδός:
      «Μέγαν έχομεν πόθον προς Θεόν των Εβραίων (Γιαχβέ)» (Κοντάκιον προεόρτων τών Χριστουγέννων)

      Είχαν και οι αρχαίοι ημών φιλόσοφοι πόθο για τον Θεό των Εβραίων Γιαχβέ; Για αυτό τους είπαν μαλάκες και βάρβαρους;

      «Ο Θεός μισώντας τόσο πολύ εκείνους τους υπερηφάνους φιλόσοφους των Ελλήνων, τους άφησε να κυριευθούν από την αμαρτίαν αυτήν (της μαλακίας) δια τιμωρία της ειδωλολατρίας των» (Πηδάλιον σελ 567)

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/28/2018 @ 11:32 ΜΜ

      Όπου ζούσε η αρχαιοελληνική Θεολογούσα σκέψη φυτοζωούσε ο χριστιανισμός. Όποιος είχε μέσα του λίγο από Πλάτωνα (λίγο όχι πολύ) δεν μπορούσε να συμμαχήσει με τα εβραϊκά Ιερά κείμενα (Π Δ) του χριστιανισμού.

      «Η Αθήνα διατήρησε έναν παγανιστικό χαρακτήρα για το μεγαλύτερο μέρος του πέμπτου αιώνα ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ. Τότε είχε μια μικρή χριστιανική κοινότητα, η οποία βεβαιώνεται στη χριστιανική λογοτεχνία.» (Trombley 1993 i 284)

      «Αλλ`εις την πίστιν προς τους Όλυμπίους Θεούς ενέμενεν ακόμη μετ`ισχυρογνωμοσύνης το μέγα πλήθος των Αθηναίων παρά την επιδρομή των Γότθων και της ενεργείας των Βυζαντίνων Ιερέων. Η δε αρχαία θρησκεία ίσχυσε να συνεχίσει εν αυταίς δή ταις Αθήναις τον εναντίον του χριστιανισμού αγώνα επί μακρότερον αιώνος όλου μετά τον Αλάριχον, ως εξάγομεν εκ της επί το διάστημα τούτο του χρόνου διατηρήσεως της Πλατωνικής Ακαδημίας.» (Ιστορία της πόλεως Αθηνών κατά τους μέσους αιώνας – Τόμος Α σελ 110)

      Το γεγονός και μόνο ότι η αρχαία θρησκεία (αιώνες μετά τον Χριστό) διώχθηκε με απαγορευτικούς νόμους και βαρβαρικές επιδρομές δηλώνει την ισχυρή παρουσία της στον χώρο.

      Ο αγώνας ενάντια στην ειδωλολατρία και των Ελλήνων, πέρασε από τα χέρια των χριστιανών απολογητών στο ίδιο το κράτος! Η θρησκευτική μισαλλοδοξία έπαιρνε επίσημο και πολιτικό χαρακτήρα! Στόχος πλέον, πέραν της δημιουργίας μιας ενιαίας νομοθεσίας, ήταν και η διασφάλιση ενότητας της πίστεως, αφού ασφαλώς υποτάσσεις και ελέγχεις πολύ εύκολα έναν λαό με κοινή θρησκεία.

      «Ο Μαλάλας μιλώντας για την βασιλεία του Ιουστινιανού βεβαιώνει ότι έγινε μεγάλος διωγμός εναντίων των Ελλήνων. Στον Θεοφάνη διαβάζουμε ότι ο Ιουστινιανός παρασύρθηκε αναιδώς προς τον ελληνισμό. Ο ίδιος ονομάζει των διωγμό κατά των ειδωλολατρών ελληνικό διωγμό.» (Ιστορία του ελληνικού έθνους Τόμος 9 σελ 193.)

      Στην πολιτική ιδεολογία της Βυζαντινής αυτοκρατορίας σελίδα 23 διαβάζουμε ότι οι ειδωλολάτρες εξοντώθηκαν από τον Ιουστινιανό. Όπως γράφει ο Chuvin, αυτός ευθύνεται για την επίσημη εξόντωση του παγανισμού.

      Η αρχαία θρησκεία ήταν σε πρόγραμμα αποδόμησης. Ο αρχαιοελληνικός κόσμος υποχρεώθηκε να υποταχθεί στην τρομοκρατία που επέβαλε η νέα θρησκεία με τη συνδρομή του Κράτους.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/28/2018 @ 11:45 ΜΜ

      Ο χριστιανισμός γκρέμισε το ελληνικό πνεύμα και στην θέση του έχτισε ένα αυθαίρετο με εβραϊκά υλικά.

      Κατά τη διάρκεια του 1ου αιώνα, ο κανόνας ιερών συγγραμμάτων της χριστιανικής εκκλησίας αποτελούνταν αποκλειστικά από τις εβραϊκές “Γραφές” (Παλαιά Διαθήκη) οι οποίες θεωρούνταν θεόπνευστες.

      Από τους τρεις γιους του πατριάρχη των Εβραίων Νώε (τον Σημ, τον Χαμ και τον Ιάφεθ) κατάγονται σύμφωνα με τη Βίβλο όλοι οι σημερινοί λαοί της Γης.

      Έλληνες, είστε απόγονοι των Εβραίων, και ο Θεός σας είναι ο Γιαχβέ Ιησούς!
      «Μέγαν έχομεν πόθον προς Θεόν των Εβραίων» (Άγιος Ρωμανός ο Μελωδός)

      Τρίζουν τα κόκαλα των αρχαιοελληνάρων προγόνων μας.

      • ΚΟΚΚΙΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΥΛΗΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ 11/29/2018 @ 1:45 ΠΜ

        Τελικα ο μυθος του Δευκαλιωνα δεν ειναι καθολου μυθος.οντως εριχναν κοτρωνες κ φυτρωναν ανθρωποι.καποιοι οντως ειναι απογονοι κοτρωνων.τωρα τι κοτρωνες ηταν αυτες δεν ξερω.μπορει να ηταν νταμαροπετρες.καπως λαξευμενες,νταμαροπετρες ομως.εχουν ομως κ αυτες την χρησιμοτητα τους.τιποτα δεν ειναι αχρηστο στη δημιουργια Του Τριαδικου Θεου https://www.youtube.com/watch?v=flWx9ZrIc0Y

        • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/29/2018 @ 10:58 ΠΜ

          Παραθέτω από την Διακήρυξη για την ίδρυση του κράτους του Ισραήλ. «… εμείς δώσαμε στον κόσμο το αιώνιο βιβλίο των βιβλίων.» Την παλαιά διαθήκη δηλαδή.

          Σας έδωσαν Έλληνες την εβραϊκή κοσμογονική τους παράδοση, και την ανακηρύξατε Αγία Γραφή. Για εσάς είναι η αλήθεια του Θεού.

          Ο Εβραιοέλληνες πιστεύουν στην κοσμογονική παράδοση των Εβραίων.
          Πιστεύουν ότι είναι απόγονοι του Αδάμ και της Εύας και ασφαλώς κληρονομήσαν το προπατορικό τους αμάρτημα. Δεν το αρνούνται. Κουβαλάτε την αμαρτία του Αδάμ και της Εύας ως ένα ελαττωματικό σκεύος που είστε, και η μόνη σωτηρία σας είναι ο έσχατος Αδάμ ο Γιαχβέ Ιησούς. Πάντως ψέματα σας λένε οι παπάδες. Δεν κληρονομήσατε την αμαρτία τους, αλλά την βλακεία τους την οποία ανέδειξε σε φιλοσοφία το Ιερατείο της συμφοράς.

          Η θέση σας μετά θάνατον είναι στον ουρανό (λέμε τώρα) γονατιστοί ημέρα και νύχτα μπροστά στον Γιαχβέ να φωνάζετε με δυνατή φωνή ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ (Αινείτε τον Γιαχβέ) «Και μετά ταύτα ήκουσα ως φωνήν μεγάλην όχλου πολλού εν τω ουρανώ, λέγοντος· Αλληλούϊα» Αποκ 19.1. Μετανοήστε Έλληνες και γονατίστε ενώπιον του Γιαχβέ Ιησού που πρώτα έδωσε την ΜΕΤΑΝΟΙΑ στον Ισραήλ (τον αγαπημένο του λαό) και μετά στους Ελληνες. (πάλι καλά να λες). «ότι και στους εθνικούς έδωκε ο Θεός ΜΕΤΑΝΟΙΑΝ, δια να κερδήσουν και αυτοί την σωτηρίαν και την ζωήν» Πράξεις 11.18.

          Για όλη αυτή την Εβραϊκή κοσμογονική αρλούμπα η ισχυρότερη φωνή της αρχαιολογία είπε. «Οι βιβλικές αφηγήσεις είναι πράγματι “ιστορίες”, συχνά φανταστικές και σχεδόν πάντοτε προπαγανδιστικές, που εδώ και εκεί περιέχουν κάποιες έγκυρες ιστορικές πληροφορίες. Τα πορτραίτα της Βίβλου είναι μη ρεαλιστικά και αντικρουόμενα από τα αρχαιολογικά στοιχεία.» (William G. Dever)

          «Η κοσμογονία της Γένεσης, είναι μια μυθολογικού τύπου αφήγηση. Ο λαός Ισραήλ ζώντας σε ένα πολυθεϊστικό και μυθολογικό περιβάλλον διαμόρφωσε, μέσα σε μια μακρόχρονη διαδικασία αιώνων την πίστη του για τη δημιουργία του κόσμου και του ανθρώπου. Παρόλο που η βίβλος δεν μας πληροφορεί για την ιστορική αρχή του σύμπαντος και του ανθρώπου, μας μαθαίνει τουλάχιστον πώς η Ισραηλιτική θρησκεία και η ισραηλιτική θεολογία φαντάζονταν την αρχή του σύμπαντος και του ανθρώπου» (Jean Bottero, Πρόοδος της ιστορικής έρευνας: Η Βιβλική Αρχαιότητα.)

          Κέλσος. «η μεγάλη Εκκλησία το παραδέχεται ανοιχτά και δέχεται ως αληθινή την υποτιθέμενη κοσμογονία των Ιουδαίων. Και φυσικά, ως πρώτο άνθρωπο θεωρούν τον ίδιο που πιστεύουν οι Ιουδαίοι, και όσον αφορά στους απογόνους του ισχύει και για τους χριστιανούς η ίδια γενεαλογία. Εξιστορούν κι αυτοί τις ίδιες εχθροπραξίες μεταξύ αδελφών, την αποδημία στην Αίγυπτο και την φυγή από εκεί.»

          Εσύ Γιδοβοσκούλη μου πιστεύεις στο εβραϊκό κοσμοείδωλο;

  12. ΟΥΡΑΝΙΑ 11/28/2018 @ 1:27 ΜΜ

    ΟΙ 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΑΛΩΝΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΕYΕΙ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ,ΓΙΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 3 ΜΑΖΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΝΤΟΛΗΣ.ΔΙΕΣΩΣΑΝ ΛΕΕΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΑΝ …ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ?ΚΑΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΑΝΑΝ?ΕΠΙΣΗΜΗ ΓΛΩΣΣΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΟΤΕ …ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΑΝ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΟΘΕΟΚΡΑΤΙΚΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΙΓΟΝΤΑΝ ΚΑΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ.ΜΗΠΩΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΟΙ 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ?ΟΧΙ?Ε ΤΟΤΕ ΤΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΑΝ?ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΣΤΑ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΝΟΗΣΗΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΑΡΗΓΑΓΑΝ ΗΤΑΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΥΓΡΑΜΜΑΤΑ…ΑΥΤΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΑΝ?ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ?ΡΕ ΠΟΣΟ ΓΕΛΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ!!!!!!!!! ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΡΕ ΜΠΑΡΜΠΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣ ΜΕΤΑ?ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΝΟΗΜΑ? ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙΓΕΣΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΠΤΙΣΕΤΕ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΝΙΣΜΟ.ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ.ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΟΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/29/2018 @ 9:05 ΜΜ

      Ωραίο αυτό που είπες Ουρανία.
      “Οι Έλληνες μαθαίνουν την ιστορία τους …”
      Αυτή είναι η αλήθεια!

  13. Σας βαρεθηκα και εσας και τον Ελληνισμο και τον Χριστιανισμο σας. Θα γινω Ινδιανος Απατσι.

  14. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 11/28/2018 @ 9:54 ΜΜ

    Φίλε γιατρέ,θυμήθηκα τι μου θυμίζεις.
    Τον μύθο του Αισώπου με την κολοβή αλεπού.
    ”Μια αλεπού που ένα δόκανο της είχε κόψει την ουρά, πίστευε πως η ζωή της είχε γίνει αφόρητη από την ντροπή, κι έτσι σκέφτηκε να πείσει και τις άλλες αλεπούδες να κάνουν το ίδιο, ώστε το κοινό πάθημα να συγκαλύψει το δικό της το κουσούρι. Τις συγκέντρωσε λοιπόν όλες και τις προέτρεπε να κόψουν την ουρά τους, λέγοντας πως όχι μόνο δεν τους πηγαίνει, αλλά και τις φορτώνει με περιττό βάρος. Τότε μία από αυτές της απάντησε: «Φιλενάδα, αν αυτό δε σε συνέφερε, δε θα μας συμβούλευες»”
    Εδώ όμως ανακύπτει,μια σημαντική διαφορά ,η αλεπού γνώριζε το αληθινό συμφέρον της,εσύ όχι…>
    Καλό σου βράδυ!

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/29/2018 @ 12:23 ΠΜ

      Παραθέτω από δικό σου σχόλιο: «Δεν διαφώνησα με Τον Κο Σωτηρόπουλο.»
      (10 Νοεμβρίου 2018 at 11:17)

      Σωτηρόπουλος: «Ο Κύριος τιμώρησε τους πρωτοπλάστους! Δεν το λέμε εμείς ότι ο Θεός τιμωρεί, το λέει ο Ίδιος ο Θεός, το λέει ο λόγος Του, το λέει η Γραφή που είναι θεόπνευστη. Ή πιστεύουμε στη Γραφή ή δεν πιστεύουμε!»

      Συμφωνείς με τον Σωτηρόπουλο ότι ο ΘΕΟΣ τους ΤΙΜΩΡΗΣΕ ;
      Ναι ή Όχι;

      • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 11/29/2018 @ 9:37 ΠΜ

        Το ετοιματζήδικο φαγητό είναι επιβλαβές για την σωματική υγεία ,το γνωρίζουμε ,για την νοητική υγεία δεν θα είναι εξίσου καταστρεπτικό?Σίγουρα θα είναι. Το βλέπουμε τακτικά από το πνευματικό επίπεδο του φίλου γιατρού.Επαναλαμβάνει ως άλογο όν ,τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια,ως εκπαιδευμένος παπαγάλος και όχι ως νοήμων άνθρωπος με κρίση και διάκριση .

        • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/29/2018 @ 10:34 ΠΜ

          Επανάληψις, μήτηρ πάσης μαθήσεως. Το πρόβλημα εδώ έγκειται στο αν ένας άσχετος μπορεί να ωφεληθεί από επαναλαμβανόμενα μοτίβα ασχετοσύνης του ιδίου. Είναι αυτό που λέμε ομοιοπαθητική. «τα όμοια θεραπεύονται με τα όμοια». Ετοιμάσου για ένα κλύσμα ομοιοπαθητικής.

          Συμφωνείς με τον Σωτηρόπουλο ότι ο ΘΕΟΣ τους ΤΙΜΩΡΗΣΕ ;
          Ναι ή Όχι;

          • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 11/29/2018 @ 11:46 ΠΜ

            Κανένα πρόβλημα!Επαναλαμβάνεις ως άλογο όν ,τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια,ως εκπαιδευμένος παπαγάλος και όχι ως νοήμων άνθρωπος με κρίση και διάκριση .

          • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/29/2018 @ 3:21 ΜΜ

            Όλοι θα δουν έναν άνθρωπο (με κρίση και διάκριση και καλά) να διστάζει να απαντήσει και να δεχτεί τα αυτονόητα. Θα δουν ότι δεν έχεις λόγο ούτε και λογική.

            Συμφωνείς με τον Σωτηρόπουλο ότι ο ΘΕΟΣ τους ΤΙΜΩΡΗΣΕ ;
            Ναι ή Όχι;

          • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 11/29/2018 @ 9:00 ΜΜ

            Επαναλαμβάνεις ως άλογο όν ,τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια,ως εκπαιδευμένος παπαγάλος και όχι ως νοήμων άνθρωπος με κρίση και διάκριση .Φιλάκια πολλά!

          • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/29/2018 @ 10:34 ΜΜ

            Κωλώνεις; Κουράστηκες να κάνεις κωλοτούμπες; Περίεργο, πρέπει να είσαι άρρωστος.

  15. Όπως και να χει Ήρθε και Μίλησε για την αγαπη!!! Κάτι που λίγοι άνθρωποι μπορούν να σηκωσουν. Αγάπη =φως μέσα στην πιο μαύρη εποχή των τελευταίων αιώνων. Δικαίωμα του καθενός να πιστεύει αρκεί να μην φαντάζεται κ να μην προσβάλει. Ο Ελληνισμός καταρρέει μέρα με την ημέρα!! Όποιος δηλώνει πατριώτης μεταφράζεται σε φασίστας. Λεπτές κλωστές…το φυτίλι έτοιμο να ανάψει. Ο άνθρωπος αγάπησε το εγώ του. Εκείνος Ήρθε και.μιλησε μόνο. Για αγάπη…….

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/29/2018 @ 12:36 ΜΜ

      Όσον αφορά τα λόγια αγάπης που έβαλαν οι Αγύρτες ανώνυμοι* συγγραφείς στο στόμα του Χριστού τα πήραν από τους Έλληνες.

      Θαλής ο Μιλήσιος: «Να αγαπάς τον πλησίον σου λίγο περισσότερο από ότι αγαπάς τον εαυτό σου.» ⤵️

      Χριστός: «Αγάπα τον πλησίον σου όπως τον εαυτό σου»

      * (Οι τίτλοι, Κατά Ματθαίον κτλ δεν οφείλονται στους ίδιους τους συγγραφείς, αλλά εκφράζει την πίστη της εκκλησίας από τον 2ο αιώνα μ.Χ. ότι τα ευαγγέλια γράφτηκαν από αυτούς).

      Αυτό που καταρρέει μέρα με την μέρα είναι ο εβραιοχριστιανισμός.

      Η έρευνα του Pew Research Center έδειξε ότι οι Έλληνες σε ποσοστό 92% πιστεύουν ότι υπάρχει Θεός. Στην Ελλάδα, έρευνα της Καπα Research έδειξε πως το 45,9% δηλώνει πως δεν είναι θρησκευόμενοι. Το 45.6 δεν πιστεύει στη μετά θάνατο ζωή. Το 55.3 δεν πιστεύει στη Δευτέρα Παρουσία και την τελική κρίση ζωντανών. Το 56.9 δεν πιστεύει στην ύπαρξη παράδεισου και κόλασης. Το 62.8 δεν πιστεύει στις μεγάλες προφητείες.

      Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν την απιστία των Ελλήνων όχι στην ύπαρξη του Θεού, αλλά στο ορθόδοξο εβραιοχριστιανικό Δόγμα.

      • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 11/29/2018 @ 2:27 ΜΜ

        Κόψε τις απομονώσεις λέξεων σε πήρανε και τα πληκτρολόγια χαμπάρι.
        Το 90% των Ελλήνων προσδιορίζεται στην ίδια έρευνα ως Χριστιανοί
        ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ.Αρα πιστεύουν στον Κύριο και Θεό μας και όχι σε άλλον
        ψεύτικο Θεό.Τώρα για το υπόλοιπο 2% που πιστεύουν σε άλλον Θεό για εβραίους η τέκτονες η δεν ξέρω τι άλλο θα ομιλούμε τώρα?

        • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/29/2018 @ 7:56 ΜΜ

          “Το 92% πιστεύει ότι υπάρχει Θεός και το 89% ότι ο Ελληνικός πολιτισμός είναι ανώτερος των υπολοίπων – Την έρευνα διεξήγαγε το Pew Research Institute ανάμεσα σε 54.000 κατοίκους 34 ευρωπαϊκών κρατών.”

          https://www.tilestwra.com/to-92-ton-ellinon-pisteyei-oti-yparchei-theos-kai-to-89-oti-o-ellinikos-politismos-einai-anoteros-ton-ypoloipon/

          • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/29/2018 @ 11:44 ΜΜ

            Παραθέτω από πηγή δική σου:
            “σε ποσοστό 92% οι Έλληνες πιστεύουν στην ύπαρξη του Θεού. Δύο στοιχεία, όμως, που πρέπει να προκαλέσουν προβληματισμό στην Εκκλησία της Ελλάδος είναι το ιδιαίτερα χαμηλό ποσοστό των ορθόδοξων πολιτών που εκκλησιάζονται και το μειωμένο, σε σχέση με το παρελθόν, θρησκευτικό αίσθημα των Ελλήνων.”

            Στην Ελλάδα, έρευνα της Καπα Research έδειξε πως το 45,9% δηλώνει πως δεν είναι θρησκευόμενοι. Το 45.6 δεν πιστεύει στη μετά θάνατο ζωή. Το 55.3 δεν πιστεύει στη Δευτέρα Παρουσία και την τελική κρίση ζωντανών. Το 56.9 δεν πιστεύει στην ύπαρξη παράδεισου και κόλασης. Το 62.8 δεν πιστεύει στις μεγάλες προφητείες.

            Από έρευνες που έγιναν σε ό,τι αφορά τη σχέση των νέων με την εκκλησία: «Οι νεαροί έχουν την αίσθηση ότι η Εκκλησία στην Ελλάδα διανύει μια έντονη περίοδο αλλαγής.Οι Εκκλησίες θα ήταν αρκετά κενές αν οι συνταξιούχοι δεν συμμετείχαν ενεργά, λένε οι νεαροί. Οι Έλληνες δεν βλέπουν κανένα λόγο γιατί θα πρέπει να σηκωθούν την Κυριακή νωρίς το πρωί για να πάνε εκκλησία, τόνισαν οι νεαροί. Ο λαός είναι τόσο εκκοσμικευμένος ώστε δεν τους ενδιαφέρει ο Χριστός και η Εκκλησία Του σκέφτεται ο Νίκος. Οι νεαροί δεν ντρέπονται να ασκήσουν αυτοκριτική. Κατά την γνώμη τους η Εκκλησία μπορεί να πάει άσχημα όταν τα παρόντα ενεργά μέλη, οι συνταξιούχοι, πεθάνουν.»

            Η εκκλησία του Χριστού ψυχορραγεί με το ένα πόδι στον τάφο. Η νέα γενιά σας πήρε χαμπάρι, και είναι θέμα χρόνου να σας κλείσει στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας. Σύντομα στο μουσείο!

  16. Α να Δ ω Ν 11/29/2018 @ 5:47 ΠΜ

    Τσ τσ
    Δεν
    Υπάρχει
    Καθόλου
    Φαντασ (ία,
    Υπάγετ (αι
    Μέσα σε
    Όρ (ια
    Βήματα λ,
    Αλήθεια
    Βαθμολογία
    0
    Μεταξεταστεοι
    Όλοι (σχεδόν)*
    *Κάποιος κρύβεται,
    Μπορεί να
    Είναι
    Στο
    Βουνό (αν υπάρχει ακόμα)
    Λοιπόν
    Πάρτε
    Θέση
    Στα
    Θρανία
    ΈΚΘΕΣΗ
    Το
    Θέμα
    Ο ΣΤΑΥΡΌΣ
    Όχι
    Αντιγραφή
    Δικά σας
    Λόγ(ια

  17. Α να Δ ω Ν 11/29/2018 @ 5:50 ΠΜ

    ΠΑΡΕΑ

  18. Α να Δ ω Ν 11/29/2018 @ 5:55 ΠΜ

    ΜΑΑΧΑΕΛ

  19. Α να Δ ω Ν 11/29/2018 @ 5:59 ΠΜ

    ΚΥΡΙΕ
    ΠΑΝΤΟΚΡΆΤΩΡΑ
    ΙΗΣΟΥ
    ΧΡΙΣΤΕ
    ΥΙΕ
    ΚΑΙ
    ΛΟΓΕ
    ΤΟΥ
    ΘΕΟΥ

  20. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 11/29/2018 @ 9:52 ΠΜ

    Που πάς ρε Καραμήτρο?
    Σε τι διαφέρεις από ένα νήπιο που έβαλε τα δάχτυλα του στην πρίζα?
    Τολμάς να ερμηνεύεις τις Γραφές χωρίς πνευματική προετοιμασία ?
    Το φώς θα γίνει φωτιά και θα σε τσουρουφλίσει άμοιρε.
    Α Κορ. 13,10 Οταν δε εις την μέλλουσαν ζωήν της αιωνιότητος έλθη το τέλειον και πάρωμεν από τον Θεόν την τελείαν γνώσιν, τότε το επί μέρους και περιωρισμένον καταργείται. (Τωρα είμεθα σαν ΝΗΠΙΑ ως προς την γνώσιν, τότε θα είμεθα ώριμοι και προωδευμένοι σαν άνδρες).
    Α Κορ. 13,11 Οταν ήμουν νήπιον, σαν νήπιον ωμιλούσα· είχα φρονήματα και σκέψεις νηπίου και σαν νήπιον εσυλλογιζόμουν και έκρινα. Οταν όμως έγινα άνδρας, κατήργησα και αφήκα πλέον τας νηπιώδεις γνώσεις και τον νηπιώδη τρόπον του σκέπτεσθαι. (Εις την παρούσαν ζωήν έχομεν την ατελή και ανανάπτυκτον διάνοιαν και ΓΝΩΣΙΝ του ΝΗΠΙΟΥ).
    Α Κορ. 13,12 Διότι τώρα βλέπομεν σαν μέσα σε μεταλλινόν θαμπόν ΚΑΘΡΕΠΤΗΝ θαμπά και ακαθόριστα, ώστε να μας μένουν πολλά ασαφή και σκοτεινά, άλυτα προβλήματα και απορίαι, τότε όμως θα ίδωμεν πρόσωπον προς πρόσωπον, φανερά και καθαρά. Τωρα γνωρίζω ένα μέρος της αληθείας, τότε όμως θα αποκτήσω τελείαν επίγνωσιν, θα λάβω τόσον καθαράν και τελείαν γνώσιν, όσον πλήρως και τελείως με έχει γνωρίσει και με ωδήγησεν στον δρόμον της σωτηρίας ο παντογνώστης Θεός.
    Καλή σου ημέρα!

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/29/2018 @ 1:36 ΜΜ

      Εγώ δεν ερμηνεύω τίποτα. Αφήνω τους Αγίους που έχουν προετοιμαστεί πνευματικά.

      Χρυσόστομος: «Ακούσατε για τον κατακλυσμό, για την πανωλεθρία εκείνη; Εκείνος λοιπόν που επέφερε σ’ αυτούς τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο; Διότι βέβαια τα κακά που γίνονται τώρα δεν είναι μικρότερα από τα κακά που εγίνονταν τότε.»

      Απόδειξε μου λοιπόν ότι συμφωνείς με τον Χρυσόστομο.
      Γράψε: Ο Θεός επέφερε σ’ αυτούς μεγάλη τι­μωρία. Τους τιμώρησε.

      Μπορείς να γράψεις αυτή την φράση του Χρυσοστόμου ή μήπως σε καίει όπως ο σταυρός καίει τους βρικόλακες;

  21. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 11/29/2018 @ 2:29 ΜΜ

    Ο Θεός επέφερε σ’ αυτούς μεγάλη τι­μωρία. Τους τιμώρησε.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/29/2018 @ 8:16 ΜΜ

      Παραθέτω από δικά σου σχόλια.

      ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: “Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί. Ο Θεός δεν είναι τιμωρός.”
      18 Οκτωβρίου 2018 at 17:48

      ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: “Καλημέρα όχι δεν τιμωρεί ο Θεός.”
      26 Οκτωβρίου 2018 at 10:11

      Παραδέξου σαν καλός χριστιανός ότι είχες λάθος.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/29/2018 @ 8:20 ΜΜ

      Σωτηρόπουλος: «Δεν το λέμε εμείς ότι ο Θεός ΤΙΜΩΡΕΙ, το λέει ο Ίδιος ο Θεός, το λέει ο λόγος Του, το λέει η Γραφή που είναι θεόπνευστη. Ή πιστεύουμε στη Γραφή ή δεν πιστεύουμε!»

      Συμφωνείς με τον Σωτηρόπουλο ότι ο Θεός ΤΙΜΩΡΕΙ ;
      Ναι ή Όχι;

  22. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 11/29/2018 @ 11:17 ΜΜ

    Μου εγραψες,
    ”Μπορείς να γράψεις αυτή την φράση του Χρυσοστόμου ή μήπως σε καίει όπως ο σταυρός καίει τους βρικόλακες;”
    Λές και δεν σε καταλαβα που το πηγαίνεις συνέχεια το θέμα….
    Δεν πειράζει για να δούμε εάν έχω δίκιο…..
    Εγραψα,
    ”Ο Θεός επέφερε σ’ αυτούς μεγάλη τι­μωρία. Τους τιμώρησε.”
    δίνοντας σου την ευκαιρία να με διαψεύσεις.
    Δυστυχώς φίλε παλεύεις όπως τα μικρά παιδια μέσα στην λάσπη
    και δεν ενδιαφέρεσαι διόλου για την αλήθεια….
    Κρίμα…..
    Για την ορθοδοξία η τιμωρία ποινή από τον Θεό δεν είναι πλήρως απαντημένη.
    Οι περισσότεροι Θεολόγοι συμφωνούν ότι διαβάζουν πολλές τιμωρίες
    στην Αγία Γραφή.Οι περισσότεροι Αγιοι συμφωνούν ότι εαν αγαπήσεις
    με όλη την δύναμη της καρδιάς σου τον Θεό αποκαλύπτεται ατελείωτη
    αγάπη του Θεού για το δημιούργημα και οι όποιες τιμωρίες είναι συνέπειες
    περισσότερο της παρακοής των ανθρώπων και όχι της βούλησης του Θεού.
    Αλλωστε ο Θεός παράδεισο δημιούργησε….
    Να έχεις ένα καλό ξημέρωμα!

  23. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 11/30/2018 @ 9:34 ΜΜ

    Αυτά παθαίνει όποιος κάνει πολλές κωλοτούμπες. Ζαλίζεται και χάνει την μπάλα.

  24. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/01/2018 @ 9:48 ΠΜ

    Καλημέρα καλό μήνα να έχουμε ,ξύπνα , ήγγικεν η ώρα όχι να ξανακοιμηθείς αλλά
    δια να ξυπνήσεις >|

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/01/2018 @ 1:10 ΜΜ

      Καλημέρα. Ήρθε η ώρα να παραδεχτείς το λάθος σου σαν καλός χριστιανός που είσαι.
      Ή μήπως δεν είσαι; Συμφωνείς με τον Χρυσόστομο ότι ο Θεός τιμωρεί; Ναι ή Όχι;

  25. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/01/2018 @ 8:15 ΜΜ

    Τι ξέρεις εσύ για Τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο?
    Ενα μωράκι που Του αλλάζουν συνέχεια την πάνα.
    Εκείνα,που αλιεύεις με τα δίχτυα της προκατάληψης και της κακίας.
    Είναι αρκετά δια να παραχθεί η αλήθεια της αρετής?
    Οχι στην καλύτερη παραγάγεται όπως συνήθως η ημιμάθεια σου .
    Ο Ιερός Χρυσόστομος από την μεγάλη του αγάπη στον άνθρωπο,χρησιμοποιεί συχνά θεραπευτικά και αποτελεσματικά για τους ασθενείς ανθρώπους το φάρμακο,του φόβου της τιμωρίας.Το πιο ισχυρό για τον Ι.Χρυσόστομο,πικρό φάρμακο για τους ασθενείς
    αλλά με τα καλύτερα θεραπευτικά αποτελέσματα είναι ο φόβος της κολάσεως .
    Ο Ι.Χρυσόστομος ως ιατρός των ιατρών αλλά και παιδαγωγός των παιδαγωγών ψυχών γνωρίζει ότι αυτά που θα στερηθεί ο ασθενής μαθητής για ολιγα πρόσκαιρα χρόνια ,απο τις ενέσεις φόβου ποινών,που του χορηγεί είναι ασφαλής Εγγύηση για τα αιώνια και άφθαρτα.
    Πως ο Ι.Χρυσόστομος θα χαλιναγωγήσει βασιλιάδες και αυτοκράτορες?
    Αυτοί έχουν όλα τα υλικά αγαθά ,εξουσία νιώθουν ατρόμητοι,δεν τους ενδιαφέρει
    κανένας Παράδεισος,πως θα τους μαλακώσει?Πως θα προστατέψει τον λαό από
    τις αυθαιρεσίες τους?Αισθάνονται θεοί στην γή.Ενας τρόπος υπάρχει.
    Χτυπώντας τους στα ”βράχια” σαν χταπόδια με τον φόβο της επερχόμενης τιμωρίας από τον Ανώτερό τους Θεό,την ποινή των ποινών,του αβάσταχτου και ατελείωτου πόνου της ζεματιστής κολάσεως.να κρέμεται συνέχεια”δαμόκλεια σπάθη”, πάνω από τα αμετανόητα διεφθαρμένα κεφάλια τους.
    ”Θα ήταν προτιμότερο να υποστού­με αναρίθμητους ΚΕΡΑΥΝΟΥΣ, παρά να ιδούμε το πρόσωπο εκείνο το ήμερο να μας ΑΠΟΣΤΡΕΦΕΤΑΙ και το γαλήνιο μάτι να μη ανέ­χεται να μας βλέπη.”” για τον Ιερό Χρυσόστομο.
    Χωρίς αμφιβολία για τον Ι.Χρυσόστομο η μη είσοδος στον Παράδεισο είναι η έσχατη ποινή!
    Από την στιγμή που ο άνθρωπος δύναται να επιλέξει Παράδεισο η Κόλαση που
    είναι η τιμωρία του Θεού?Είναι ο ορισμός της αυτοτιμωρίας>
    Εάν ο Θεός ήταν τιμωρός και όχι αγάπη θα τιμωρούσε τους πρωτόπλαστους,σε λιγότερο από ένα κλάσμα του δευτερολέπτου θα τους εξαφάνιζε και θα έφτιαχνε άλλους.
    Εάν πάλι δεν κατάλαβες.Υφίσταται φυσικά ποινή,τιμωρία(αμέτρητες μάλιστα),Κόλαση Ομως συνέπεια περισσότερο συνεργειών του άνθρωπου με τον πονηρό παρά ενέργειας του Θεού.
    Καλό Σ.Κ

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/01/2018 @ 11:13 ΜΜ

      Για ποιο θεραπευτικό φάρμακο μιλάς;

      Χρυσόστομος: «Ακούσατε για τον κατακλυσμό, για την πανωλεθρία εκείνη; Εκείνος λοιπόν που επέφερε σ’ αυτούς τόσο μεγάλη τιμωρία …»

      Συμφωνείς με τον Χρυσόστομο ότι ο Θεός τιμωρεί; Ναι ή Όχι;

      • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/02/2018 @ 1:08 ΜΜ

        Φυσικά και συμφωνώ με τον Ι.Χρυσόστομο.
        Ο κατακλυσμός είναι εξαίρεση που τονίζει τον κανόνα.
        Η αμαρτία και η ακολασία των ανθρώπων πριν τον κατακλυσμό είχε ξεπεράσει
        κατά πολύ το κόκκινο.Οι άνθρωποι εάν και προειδοποιήθηκαν
        συνέχιζαν αμετανόητοι .Είχαν γίνει πολύ κατώτεροι από τα ζώα
        ενώ ο άνθρωπος προοριζόταν από τον δημιουργό για πολύ παραπάνω,
        για τους ουρανούς.
        Η επανεκίνηση θα έδινε την λύση.Οντως ήταν πανωλεθρία
        δια το ανθρώπινο γένος διότι πέρασε πολύ πιο χαμηλά από τον πήχη του δημιουργού εκτός από μεμονωμένες εξαιρέσεις.
        Η επανεκίνηση σίγουρα είναι μεγάλη τιμωρία για τα δεδομένα,όταν σβήνει
        την συντριπτική πλειοψηφία των δεδομένων και αφήνει ελάχιστα.
        Ας μείνουμε λίγο στις τιμωρίες,μήπως βοηθηθούμε στην κατανόηση.
        Το έχουμε ξαναπεί για να καταλάβουμε τις τιμωρίες,βοηθάνε σημαντικά
        τα θαύματα.Εάν παρατηρήσεις 9 στα 10 Θαύματα του Θεανθρώπου
        στα Ευαγγέλια,αποδίδονταν περισσότερο από τον Κύριο στην πίστη των ανθρώπων.Η πιο κοινή κατάληξη των θαυμαστών του Κυρίου,στα ευαγγέλια ,είναι η φράση η πίστη σε έσωσε….
        Η τιμωρία που είναι όχι μονο το αντίθετο του θαύματος
        αλλά στην ουσία άρνηση του θαύματος,της πίστης και του ΘΕΟΎ του ίδιου διατί να μην προκαλείται περισσότερο από τούτα και λιγότερο απο Τον Θεό?
        Εχεις την δυνατότητα της απάντησης?

        • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/02/2018 @ 4:15 ΜΜ

          Άσχετε Αδαή δεν συμφωνείς με τον Χρυσόστομο. Αν συμφωνούσες θα έλεγες ένα «Ναι» και δεν θα πέταγες ένα σωρό δικαιολογίες.

          Ερώτηση: Τους τιμώρησε ο Θεός με τον κατακλυσμό; Ναι ή Όχι;
          Είτε συμφωνείς είτε όχι. Δικαιολογίες δεν υπάρχουν.

          • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/02/2018 @ 7:33 ΜΜ

            Καλησπέρα φίλε μου,το είπα σχεδόν το ξερό ναι για να σε δοκιμάσω και το επέστρεψες διαβάλλοντας τον διάλογο(τρόπος του λέγειν,μονόλογο,εσύ δεν απαντάς ποτέ) που ξεκίνησε πρίν 1 μήνα,μηδενίζοντας πλήθος νοημάτων αφήνοντας μία,δύο φράσεις,τρείς φράσεις-,που ορφανές και μόνες φανέρωναν το αντιθετο-, για να τονώσεις τις κενόδοξες καιροσκοπικές παιδιάστικες ιδεοληψίες σου ως γνήσιος Φαρισαίος αρνητής της αληθείας.Τι θα γίνει φίλε μου θα απαντήσεις ποτέ σε καμιά ερώτηση?Η σιωπή σε ερωτήσεις διαλόγου φανερώνει ανασφάλεια,αδυναμία συγκρότησης λογικής σκέψης και απόκρισης και πρακτικά πλήρη απογύμνωση των απόψεων σου.
            ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ !Αν και για Τον Ιερό Χρυσόστομο
            να είσαι σίγουρος διόλου δεν τον ενοχλεί να διαφωνώ στα λόγια
            του φθάνει να συμφωνεί έστω και ελάχιστα η ζωή μου στα έργα του.

          • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/02/2018 @ 10:49 ΜΜ

            Στην ερώτηση μου αν τους τιμώρησε ο Θεός απάντησες Ναι.

            Παραθέτω από δικά σου σχόλια.

            ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: “Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί. Ο Θεός δεν είναι τιμωρός.”
            18 Οκτωβρίου 2018 at 17:48

            ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: “Καλημέρα όχι δεν τιμωρεί ο Θεός.”
            26 Οκτωβρίου 2018 at 10:11

            Παραδέξου σαν καλός χριστιανός ότι είχες λάθος.

  26. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/03/2018 @ 9:56 ΠΜ

    Καλήμέρα.Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα.
    Θα απαντήσεις ποτέ σε καμία ερώτηση η φοβάσαι ότι θα λιώσεις
    σαν τον δράκουλα άμα το κάνεις?

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/03/2018 @ 1:50 ΜΜ

      Ως χριστιανός πρέπει να δώσεις το καλό παράδειγμα σε μένα τον άπιστο. Παραδέξου ότι είχες λάθος.

  27. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/03/2018 @ 10:23 ΜΜ

    Ονειρα γλυκα!

  28. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/04/2018 @ 1:58 ΠΜ

    Για να έχεις όνειρα γλυκά και όχι εφιάλτες της κολάσεως θα πρέπει να ακολουθήσεις το παράδειγμα του Απ Πέτρου.

    Στην εποχή των Αγίων Αποστόλων γνωρίζουμε τη διαφωνία των δύο κορυφαίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου όσον αφορά το θέμα της περιτομής των ειδωλολατρών. Ο Απ. Πέτρος υποστήριζε ότι έπρεπε να περιτέμνονται, ενώ ο Απ. Παύλος υποστήριζε το αντίθετο. Η Αποστ. Σύνοδος έλυσε το πρόβλημα. Αφού υπάρχει το βάπτισμα δεν χρειάζεται η περιτομή. Ο Απ. Πέτρος έκανε λάθος. Μετανόησε και δέχθηκε την αλήθεια.

    Δεν λέω ότι απέναντι σου έχεις έναν σύγχρονο Παύλο, αλλά ακόμα χειρότερα έχεις έναν άπιστο. Θα πρέπει λοιπόν να δείξεις το καλό χριστιανικό παράδειγμα και να παραδεχτείς το λάθος σου αποδεχόμενος την αλήθεια. Το σωστό δηλαδή. Ο Εγωισμός δεν είναι χριστιανική αρετή.

    Λέγουν οι πατέρες της εκκλησίας: ” Ὁ ἐγωϊσμός εἶναι τό ἐμπόδιο ὅλων τῶν ἀγαθῶν καί ἡ αἰτία ὅλων τῶν παραπτωμάτων. Γιά τή θεραπεία τοῦ ἐγωϊσμοῦ παραχωρεῖ ὁ Θεός καί πέφτομε σέ ἄλλες μεγάλες ἁμαρτίες…”

    Παραδέξου λοιπόν το λάθος σου για να μην γίνεις αμετανόητος αμαρτωλός και ψηθείς στην κόλαση παρέα με τον διάολο και τους δαιμόνους του.

  29. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/04/2018 @ 11:22 ΠΜ

    Καλημέρα φίλε ξύπνα ώρα για ύπνο.Oνειρα γλυκά και απονήρευτα!

  30. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/04/2018 @ 9:54 ΜΜ

    Α Κορ. 3,13 ας έχη υπ’ όψιν του, ότι του καθενός οικοδόμου θα γίνη φανερόν το έργον και η αξία του. Διότι η μεγάλη εκείνη ημέρα της κρίσεως θα το φανερώση ολοκάθαρα. Επειδή θα συνοδεύεται αυτή με την θείαν δικαιοσύνην, η οποία σαν φως θα αποκαλύπτη και σαν πυρ θα ΚΑΤΑΚΑΙΗ κάθε τι το ευτελές και σάπιο. Και του καθενός το έργον τι είναι και τι αξίζει, θα το φανερώση η δικαία κρίσις του Θεού που ομοιάζει με την φωτιά.
    Α Κορ. 3,14 Εάν, λοιπόν, το έργον που ένας ωκοδόμησε επάνω στο θεμέλιον, στον ΧΡΙΣΤΟΝ, μένη ΑΘΙΚΤΟΝ από την ΦΩΤΙΑ,, καθ’ ο στερεόν και ανθεκτικόν, αυτός θα λάβη μισθόν.
    Α Κορ. 3,15 Εάν όμως κάποιου άλλου το έργον κατακαή και γίνη στάκτη, αυτός θα ζημιωθή, διότι οι κόποι του θα πάνε χαμένοι. Ο ίδιος όμως ΙΣΩΣ ΣΩΘΗ με πολύ μεγάλην δυσκολίαν, σαν εκείνον που διέρχεται ανάμεσα από τας φλόγας. (Θα σωθή εάν η δικαιοσύνη του Θεού τον κρίνη, τουλάχιστον δια την καλήν του διάθεσιν, άξιον συγνώμης και σωτηρίας).
    Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΟΜΙΛΕΙ ΓΙΑ ΚΤΙΣΤΗ Η ΑΚΤΙΣΤΗ ΦΩΤΙΑ?
    ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗΝ ΔΥΣΚΟΛΙΑΝ ΕΝΩ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΛΟΓΕΣ?
    ΠΩΣ ΕΔΩΣΕ Ο ΘΕΟΣ ΣΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΑΥΤΗ ΕΣΤΩ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΤΙΜΩΡΗΣΕ ,ΝΑ ΚΑΕΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ?

  31. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/05/2018 @ 12:49 ΠΜ

    Φίλε, είσαι ωραίο ξυπνητήρι το ξέρεις; Να σου δώσω τον αριθμό του κινητού μου να με ξυπνάς κάθε πρωί κάνοντας τον ήχο του κόκορα. Αλλά τι λέω τώρα, εσύ είσαι κότα.

    Το παραδέχεσαι και ο ίδιος. “KOT,KOT,KOT EIMAΣΤΕ ΚΟΤΕΣ ΛΥΡΑΤΕΣ”
    (ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 23 Ιουλίου 2017 @ 12:49)

    Λεξικό: “ο υπερθετικά μειωτικός κότα λειράτη / με λειρί, για το χέστη άντρα”

    Είναι γεγονός! Δεν τολμάς να παραδεχτείς το λάθος σου γιατί είσαι χέστης. Αν τα είχες μπόλικα μπόλικα (αυτά που σου λείπουν) Θα παραδεχόσουν το λάθος σου. Θα έλεγες, ναι ρε φίλε έκανα λάθος, άνθρωπος είμαι κι εγώ.

    Πέραν αυτού η διαγωγή σου δεν είναι χριστιανική. Προσπαθείς να με πείσεις ότι είσαι ακόλουθος του Χριστού; Αυτά λέει ο Χριστός να κάνεις; Αν απόστολοι παραδέχτηκαν τα λάθη τους, εσύ τι πρέπει να κάνεις; Η διαγωγή σου δείχνει ότι δεν είσαι ακόλουθος του Χριστού αλλά του διαόλου. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που είσαι ειδικός στις κωλοτούμπες. Δεν έχεις λόγο! Ο Χριστός είπε: “Ο λόγος σας να είναι αληθινός πάντοτε, ώστε το ναι να είναι ναι και το όχι να είναι όχι. Διότι το παραπάνω από αυτά είναι από τον πονηρόν, τον πατέρα του ψεύδους.”

    Όταν σε μια συζήτηση στριμωχτείς και τα επιχειρήματα σου (επιχειρήματα τρόπος του λέγειν) βουλιάξουν, εφαρμόζεις την τακτική της κωλοτούμπας και ταυτόχρονα αλλάζεις θέμα παρασύροντας τον συνομιλητή σου σε έναν φαύλο κύκλο που δεν έχει τελειωμό, έως ότου εγκαταλείψει την συζήτηση αγανακτισμένος. Και όλα αυτά διότι είσαι ένας εγωίσταρος. Δεν έχεις λόγο!

    Ορίστε τα αποτελέσματα της τακτικής σου.
    Έγραψες: «Καλησπέρα, Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί, 18 Οκτωβρίου 2018 at 17:48»

    Στην ερώτηση μου αν ο Θεός τιμωρεί είπες: «Ναι .Καλή σου νύχτα φίλε. 8 Νοεμβρίου 2018 at 21:25»

    Ο λόγος σου δεν είναι αληθινός. Σύμφωνα με τον Χριστό προέρχεται από τον διάβολο.
    (Ματθαίος 5:37)

  32. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/05/2018 @ 9:23 ΠΜ

    Καλημέρα φίλε μου ,συνεχίζεις ακόμα να υπνοβατείς με ανοικτά τα μάτια.
    Για την ακρίβεια, εάν σου κάνουμε εγκεφαλογράφημα όταν υπνοβατείς, η εικόνα του εγκεφάλου σου θα είναι αυτή του βαθιού ύπνου (non rem sleep).
    Κατά συνέπεια αποφεύγεις τις απαντήσεις που θα σε ξυπνήσουν και προτιμάς ερωτήσεις που σε αποκοιμίζουν για να μην διαταράξεις τον βαθύ ύπνο σου.
    Εάν κάποιος έχει nick name ασχετος αδαής προδίδει εγωισμό?
    Η μήπως κάποιος που έχει το παρατσούκλι γιατρός?
    Γιατί Θέλεις να αποδίδεται εξωτερική ιδιότητα στο περιεχομενο σου μήπως
    επειδή το περιεχόμενο είναι ανύπαρκτο?
    Φιλάκια !

  33. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/06/2018 @ 2:54 ΠΜ

    Καλημέρα. Χρησιμοποιείς το ψευδώνυμο σου ως κράχτης ότι δηλαδή και καλά είσαι ταπεινούλης; Για αυτό το διάλεξες; Αυτό που έχει σημασία είναι το πρόσωπο που βρίσκεται πίσω από την μάσκα και όχι η μορφή της. Ο μασκαράς που κρύβεται από πίσω με το ψευδώνυμο “Άσχετος Αδαής” είναι ένας εγωίσταρος. Η συμπεριφορά του είναι άκρως αντιχριστιανική και ο λόγος του ψεύτικος.

  34. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/06/2018 @ 11:24 ΠΜ

    Ποιός σου είπε άνθρωπε,ότι είμαι καλός χριστιανός?Είμαι κακός χριστιανός.Εχεις μεγάλη ιδέα για τον ευαυτό σου,Θα ομιλούσε αδιαλείπτως ένας καλός χριστιανός μαζί σου?Ποτέ.
    Επειδή βοήθησες να μου αποκαλυφθεί ένα ψίχουλο από την αλήθεια, αθελά σου ,νιώθω ότι σου χρωστάω.Ισως είμαι εγωίσταρος που θέλω να σου προσφέρω αντίδωρο για την
    άγνοια σου.Ποιος είμαι για να το τολμήσω?Ενα τίποτα.

  35. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/06/2018 @ 2:24 ΜΜ

    Καλησπέρα. Είσαι ένας κακός χριστιανός! Συ είπας!

    Είσαι και υποκριτής! Παραθέτω από δικό σου σχόλιο: ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: «Καλημέρα.Μόνο στο ότι είμαι υποκριτής συμφωνώ.» 12 Σεπτεμβρίου 2018 at 12:16

    Είσαι και κότα λυράτη, δηλαδή χέστης. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: «KOT,KOT,KOT EIMAΣΤΕ ΚΟΤΕΣ ΛΥΡΑΤΕΣ» 23 Ιουλίου 2017 @ 12:49

    Ήσουν και κάφρος (ακόμα είσαι). ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: «Ημουν κάφρος. Δεν κορόιδευα απλά το αδύναμο παιδί, αλλα πρωτοστατούσα στην γελειοποιήση του.» 21 Ιουλίου 2018 at 15:58 Βρήκες τον μάστορα σου κάφρε. Θα σε κάνω άνθρωπο εγώ.

    Απόδειξέ μου ότι δεν είσαι και εγωιστής. Παραδέξου το λάθος σου.

    • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/06/2018 @ 4:46 ΜΜ

      Με εκπλήσεις φίλε μου κακέ,πάντα ως προς το χειρότερο.
      Διατί άραγε έχεις τόσο πόνο και κακία μέσα σου?
      Διατί δεν κοιμάσαι επαρκώς?
      Διατί βασανίζεσαι?
      Διατί υποφέρεις,πίσω από ένα άψυχο πληκτρολόγιο?
      Διατί παίζεις με τις λέξεις ?
      Δια τα σοβαρά σου μυστικά ευθύνονται άνθρωπος η άνθρωποι?
      Ρουφιάνος άραγε γεννιέσαι η γίνεσαι ?

  36. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/07/2018 @ 12:35 ΠΜ

    Καλημέρα. Παρόλο που είσαι κακός χριστιανός, υποκριτής, κάφρος και κότα λυράτη, για μένα είσαι ένας καλός φίλος. Όλοι έχουν τα ελαττώματα τους και κανείς δεν είναι τέλειος εκτός από μένα και τον Χριστό. (χούμορ μην τρελαίνεσαι)

    Πρόσεξε, θα σου κάνω μια πολύ δύσκολη ερώτηση.
    Θα παραδεχτείς το λάθος σου; Ναι ή Όχι;

    Πάρε θέση σαν κακός χριστιανός, υποκριτής, κάφρος, κότα λυράτη και ότι άλλο είσαι.
    Ναι ή Όχι;

  37. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/07/2018 @ 1:19 ΜΜ

    Επιμένεις ως γιατρός με μεγάλη εμπειρία στην ανθρώπινη ψυχολογία η σαν φίλος?
    Εάν είναι το πρώτο έκανες λάθος.Μην τρελαίνεσαι,φίλε,ως οικονομολόγος σίγουρα έχω κάνει πολύ περισσότερα λάθη από εσένα.

  38. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/07/2018 @ 11:50 ΜΜ

    Ως οικονομολόγος έχεις κάνει πολλά λάθη; Κατάλαβα, είσαι άνεργος. Αν ενδιαφέρεσαι ψάχνω ένα άτομο για να καθαρίζει και να σφουγγαρίζει το Ιατρείο μου.
    Βέβαια θα προτιμούσα ένα πιπίνι, αλλά τέλος πάντων αφού είναι για καλό σκοπό θα το υποστούμε κι αυτό.

    Θα παραδεχτείς το λάθος σου; Ναι ή Όχι;

    • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/08/2018 @ 11:46 ΠΜ

      Καλημέρα ,πάντα με τον καλό λόγο στο στόμα…
      Στάζεις μέλι.Δεν υπάρχει κάποιο λάθος για να παραδεχθώ.
      Ενα λάθος που αναγνωρίζω, είναι ότι πιστεύω ακόμα ότι μπορείς να αλλάξεις.
      Ισως έχει δίκιο ένας φίλος με τις κατσαρίδες δεν ανοίγουμε διάλογο αλλά τις πατάμε.Μην παίρνεις τα πάνω σου οι άμοιρες κατσαρίδες δεν βγάζουν
      δηλητήριο.Κρίμα,Κρίμα…

  39. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/08/2018 @ 8:29 ΜΜ

    Καλησπέρα. Στην ερώτηση μου αν τους τιμώρησε ο Θεός απάντησες Ναι. (2 Δεκεμβρίου 2018 at 19:33)

    Παραθέτω από δικά σου σχόλια.

    ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: “Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί. Ο Θεός δεν είναι τιμωρός.”
    18 Οκτωβρίου 2018 at 17:48

    ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: “Καλημέρα όχι δεν τιμωρεί ο Θεός.”
    26 Οκτωβρίου 2018 at 10:11

    Το ότι είσαι κακός χριστιανός και υποκριτής το ξέρω. Απόδειξε μου ότι δεν είσαι και εγωιστής. Παραδέξου ότι είχες λάθος.

  40. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/09/2018 @ 2:37 ΜΜ

    Δεν έχω κάνει κανένα λάθος.Είμαι ειλικρινέστατος.Δεν έχω καταλήξει οριστικά.
    Αλλοτε θεωρώ ότι τιμωρεί.Αλλοτε όχι.Δεν γνωρίζω από προσωπικό βίωμα
    εάν τιμωρεί.Δεν έιμαι σίγουρος.Σε αυτό που έχω καταλήξει οριστικά και αμετάκλητα είναι ότι ό άνθρωπος περισσότερο αυτοτιμωρείται.

  41. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/09/2018 @ 8:12 ΜΜ

    Είσαι ο ορισμός της κωλοτούμπας!

    Σχετικά με το αν ο Θεός τους τιμώρησε με τον κατακλυσμό απάντησες: “Ο Θεός δεν τιμωρεί αλλά σώζει.” (29 Οκτωβρίου 2018 at 10:03) https://katohika.gr/ellada/pos-o-anthropos-apallassetai-apo-ta-magia-kai-tis-energeies-tou-satana/

    Σε αυτό το άρθρο απάντησες: “Ο Θεός επέφερε στην γενιά του κατακλυσμού μεγάλη τιμωρία.” (5 Νοεμβρίου 2018 at 09:41)

    Ο λόγος σου δεν είναι αληθινός. Σύμφωνα με τον Χριστό προέρχεται από τον διάβολο.
    (Ματθαίος 5:37) Σε σπρώχνει ο διάολος και κάνεις κωλοτούμπες.

    • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/10/2018 @ 12:36 ΜΜ

      Αυτά που έγραψες σε δικαιώνουν?
      Διάβασε προσεκτικά τι έγραψα.Δεν είμαι σίγουρος.
      Σε αυτό που έχω καταλήξει οριστικά και αμετάκλητα είναι ότι ό άνθρωπος περισσότερο αυτοτιμωρείται.

      • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 12/10/2018 @ 4:43 ΜΜ

        Αυτά που έγραψες τώρα είναι άλλη μια κωλοτούμπα από τις πολλές που έχεις κάνει.Στο προηγούμενο άρθρο χτυπιόσουν λέγοντας ότι ο “Ο Θεός δεν τιμωρεί αλλά σώζει”. Από το ένα θέμα πήγαινες στο άλλο για να με αποφύγεις. Ασφαλώς και σε στρίμωξα όπως συμβαίνει πάντα. Αυτό που μένει τώρα είναι να παραδεχτείς το λάθος σου και συνάμα να αποδείξεις ότι δεν είσαι και εγωιστής μεταξύ των άλλων.

        Είτε θα παραδεχτείς το λάθος σου είτε ότι είσαι εγωιστής. Εφόσον σε έχει πάρει η κατηφόρα πες ότι είσαι και εγωιστής (εκτός από κακός χριστιανός και υποκριτής) να ξεμπερδεύεις.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*