Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

12:32 - 29/06/2018

ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

ΕΛΛΗΝΕΣ! ΕΓΕΡΘΗΤΙ ΕΚ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ!

ΠΝΕΥΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ, ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΕΜΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ.

SOCRATESNIOS



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας

Σχόλια Αναγνωστών (94)

  1. ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 1:13 ΜΜ

    Ελληνισμός είναι ο Χριστός;
    Ας είναι καλά οι Ανθέλληνες Πατέρες της εκκλησίας που χλεύασαν και πολέμησαν τα Ιερά και τα Όσια των προγόνων μας.

    Ιωάννης ο Χρυσόστομος:
    «Όλα αυτά τα λόγια της ελληνικής μωρίας, είναι παραληρήματα που προκαλούν το γέλιο. όταν οι Έλληνες μας αντιμιλούν, είναι καλό να γελάς εις βάρος τους και να κλαις για λογαριασμό τους.» (Εις τον μακάριον Βαβύλαν και κατά Ελλήνων, παρ. 21)

    khazarzar.skeptik.net/pgm/PG_Migne/John%20Chrysostom_PG%2047-64/De%20Babyla%20contra%20Julianum%20et%20gentiles.pdf

  2. ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 1:15 ΜΜ

    Ιωάννης ο Χρυσόστομος:
    «Πού είναι τώρα οι σοφοί των Ελλήνων με τα πυκνά τους γένια, με τους έξωμους χιτώνες τους και με τα παραφουσκωμένα λόγια; Όλη την βάρβαρη Ελλάδα ο σκηνοποιός (ο Παύλος) επέστρεψε (εκχριστιάνισε). Ας είναι ανάμεσά τους κι αυτός ο περιβόητος Πλάτων, που τρεις φορές πήγε στη Σικελία, γεμάτος επίδειξη και κομπορρημοσύνη, μα κανείς δεν του έδωσε προσοχή.» (Ερμηνεία εις την “Προς Ρωμαίους επιστολήν”, 60.407)

    khazarzar.skeptik.net/pgm/PG_Migne/John%20Chrysostom_PG%2047-64/In%20epistulam%20ad%20Romanos.pdf σελ 13

    Βάρβαρη η Ελλάδα και οι φιλόσοφοι της!
    Μάλιστα! Μάλιστα!

  3. ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 1:18 ΜΜ

    Ιωάννης ο Χρυσόστομος:
    «Αν κοιτάξεις στα ενδότερα (των ελληνικών σκέψεων) θα δεις, τέφρα και σκόνη και τίποτε υγιές, αλλά τάφος ανοιγμένος είναι ο λάρυγγας (των Ελλήνων φιλοσόφων), όλα δε είναι γεμάτα ακαθαρσίες και πύον, και πάντα τα δόγματα τους βρίθουν από σκουλήκια. Αυτά γέννησαν και αύξησαν οι Έλληνες, παίρνοντας από τους φιλοσόφους τους. Εμείς όμως, δεν παραιτούμαστε από την μάχη εναντίον τους». (Υπόμνημα εις τον άγιον Ιωάννην τον Απόστολον και Ευαγγελιστήν, Ομιλία Ξ’, 59.369-370)

    https://books.google.gr/books?id=z09JD5utn_4C&printsec=frontcover&hl=el&source=gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false Στην σελίδα 369- 370

    Πόλεμο είχαν ανοίξει οι Νεοφαρισαίοι Πατέρες με τους προγόνους μας.

  4. ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 1:19 ΜΜ

    Mέγας Βασίλειος:
    «Προσταγή, μη δειλιάζετε από των Ελληνικών πιθανολογημάτων… τα οποία είναι σκέτα ξύλα, μάλλον δε δάδες που απώλεσαν και του δαυλού την ζωντάνια και του ξύλου την ισχύ, μη έχοντας δε ούτε και του πυρός την φωτεινότητα, αλλά σαν δάδες καπνίζουσες καταμελανώνουν και σπιλώνουν όσους τα πιάνουν και φέρνουν δάκρυα στα μάτια όσων τα πλησιάζουν. Έτσι και (των Ελλήνων) η ψευδώνυμος γνώση σε όσους την χρησιμοποιούν» (Εις τον προφήτην Ησαΐαν προοίμιον 7.196.3)

    https://greekdownloads3.files.wordpress.com/2014/09/enarratio_in_prophetam_isaiam.pdf σελ 102

  5. ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 1:20 ΜΜ

    «Ο Μέγας Αθανάσιος έγραψε τον περιβόητο λόγο κατά των Ελλήνων με τον οποίο δεν αρκέστηκε στο να τους αποκηρύξει ως ειδωλολάτρες αλλά κατέκρινε και χλεύασε και την σοφία τους.» Ιστορία του ελληνικού έθνους Τομ 9 σελ 192.

  6. ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 1:22 ΜΜ

    Χρυσόστομος:
    .«Οι φιλόσοφοι (των ελλήνων) είναι καταγέλαστοι και δεν διαφέρουν από τα φλύαρα παιδιά. Είναι τόσο γελοία αυτά που έγραφαν ώστε τα βιβλία τους εξαφανίστηκαν κι αν διεσώθει κάποιο βιβλίο τους, βρίσκεται στα χέρια χριστιανών και με αυτόν τον τρόπο εξευτελίζουμε τις πλεκτάνες τους διότι δεν φοβόμαστε τα φίδια και τους σκορπιούς. Έχουμε λάβει εντολή από τον Θεό να καταπατούμε τα φίδια και τους σκορπιούς» (539,2 D–E)
    http://patrologia.graeca.tk/hta/db/John%20Chrysostom_PG%2047-64/De%20Babyla%20contra%20Julianum%20et%20gentiles.pdf.txt.db.html 61-65

    Φίδια και σκορπιοί λοιπόν για τους χριστιανούς Πατέρες ο Πλάτων, ο Σωκράτης, ο Ηράκλειτος, ο Αριστοτέλης και όλοι οι άλλοι μεγάλοι Τιτάνες του πνεύματος στους οποίους όλος ο πολιτισμένος κόσμος υποκλίνεται.

  7. ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 1:23 ΜΜ

    Ο Ιωάννης ο Νηστευτής θέσπισε 4 Κανόνες “περί μαλακίας” όπου μεταξύ άλλων κατηγορεί τους Έλληνες φιλόσοφους ότι είχαν κυριευθεί από το πάθος της μαλακίας.

    «Ο Θεός μισώντας τόσο πολύ εκείνους τους υπερηφάνους φιλόσοφους των Ελλήνων, τους άφησε να κυριευθούν από την αμαρτίαν αυτήν δια τιμωρία της ειδωλολατρίας των»

    Πηδαλιον σελ 567 http://www.kenef.phil.uoi.gr/pdf/14936/14936.pdf

    Μαλάκες λοιπόν οι Έλληνες φιλόσοφοι.

  8. ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 1:25 ΜΜ

    Ευσέβιος της Καισαρείας. (Ο Πατέρας της εκκλησιαστικής Ιστορίας)

    «Τον πτωχόν και πένητα λαόν σήκωσες από… της κοπριάς των Ελληνικών μυσαγμάτων (βδελυγμάτων) και κάθισες αυτόν μετά των αρχόντων του Ισραήλ, τον όντος λαόν αυτού» Ευσέβιος Ευαγγ. Προπαρ. / Εις τους ψαλμούς / αλληλούια. ριβ΄ (23.1352.34)

    http://khazarzar.skeptik.net/pgm/PG_Migne/Eusebius%20Caesariensis_PG%2019-24/Commentaria%20in%20Psalmos.pdf σελ 493

    Οι εβραιόφρονες νεοφαρισαίοι πατέρες του χριστιανισμού έθεσαν τη μαύρη διαχωριστική γραμμή, απαρνούμενοι την (ενιαία) ελληνική καταγωγή τους με το να αυτοαποκαλούνται με υπερηφάνεια «ο καινός (=νέος) Ισραήλ»

    Εβραιολάτρες Αλληλούια!!

  9. ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 1:27 ΜΜ

    «Η ελληνική ποίηση, η φιλοσοφία, η φιλολογία και η ιστορία καταπολεμήθηκαν από την εκκλησία.» Ιστορία του ελληνικού έθνους Τομ 9 σελ 194.

    Ο αρχαιοελληνικός κόσμος υποχρεώθηκε να υποταχθεί στην τρομοκρατία που επέβαλε η νέα θρησκεία με τη συνδρομή του Κράτους. Καταστροφές αρχαίων ναών, βίαιοι θάνατοι φιλοσόφων, ομαδικοί διωγμοί πνευματικών ανθρώπων, ήταν φαινόμενα συνηθισμένα.

    • Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 06/29/2018 @ 4:46 ΜΜ

      Όσοι θέλουν να δουν το παρελθόν χωρίς ωραιοποίηση, ώστε να μπορέσουν να σχεδιάσουν το μέλλον, θα βρουν εδώ -κυριολεκτικά- την αρχή των ανησυχιών τους.

      Τροία, Θράκη, Θήβες, Σπάρτη, Αθήνα, Σαντορίνη, Ρόδος, Θάσος, Δήλος, Δωδώνη, Δελφοί… Η επιρροή των Φοινίκων έφτασε μέχρι την Αιθιοπία και την Ινδία. Ήταν εμπορικοί αντιπρόσωποι των Αιγυπτίων και των Μεσοποτάμιων, των οποίων μετέφεραν και πολιτιστικά στοιχεία. Ο αποικισμός και το θαλάσσιο εμπόριό τους ενοποίησαν την Μεσόγειο. Στους Μύθους των λαών της κυριαρχεί η περιπλανώμενη Ιώ (=Σιών, Ίσις) που διέτρεξε τις ανατολικές ακτές της. Πρόγονοί της, κατά τους Έλληνες, οι Αργίτες, κατά τους Τρώες, οι Φοίνικες. Απόγονοί της, οι Αιγύπτιοι, Χαλδαίοι, Εβραίοι Δαν, Δαναοί, Τρώες, Ασκάνιοι, Φρύγες, Φοίνικες, Κίλικες, Κιττείμ (=Ρωμαίοι) κλπ.

      • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 8:10 ΜΜ

        (Ευριπίδης) Ευτυχής είναι αυτός που γνωρίζει την ιστορία. Αυτή η επιτυχία της πνευματικής δολοφονίας του ελληνικού πολιτισμού, άνοιξε το δρόμο για τη μετέπειτα διάδοση του Χριστιανισμού στην υπόλοιπη Ευρώπη. Η εξάπλωση του Χριστιανισμού είχε διάφορες επιπτώσεις για τους Ευρωπαίους. Αλλά δεν πρέπει και δεν μπορούμε να τις συγκρίνουμε με τις συνέπειες που η εξάπλωση του Χριστιανισμού είχε για τους Έλληνες. Και αυτό επειδή Για τους Ευρωπαίους εκτός από τους Έλληνες, ο εκχριστιανισμός τους έλαβε χώρα πριν αυτοί γίνουν πολιτισμένοι άνθρωποι! Για τους Έλληνες όμως ήταν διαφορετικά: Αυτοί ήταν ήδη πολιτισμένοι και γι αυτό έπρεπε να τους υποχρεώσουν με το ζόρι να γίνουν Χριστιανοί! Ο ελληνικός πολιτισμός ήταν σε ένα υψηλό στάδιο ανάπτυξης που όμοιο του δεν υπήρχε πουθενά στην Ευρώπη, γι αυτό οι καρποί του και τα έργα του έπρεπε να εξαφανιστούν. Ο Ελληνισμός έπρεπε να πεθάνει. Γι αυτό λοιπόν πανεπιστήμια και φιλοσοφικές σχολές έκλεισαν, βιβλιοθήκες πυρπολήθηκαν, Ασκληπιεία έπαψαν να λειτουργούν, ναοί γκρεμίστηκαν, στάδια (Ολυμπία…) ισοπεδώθηκαν, επιστήμες και καλές τέχνες όπως π.χ. το θέατρο, κυνηγήθηκαν ως έργα του Σατανά. Και πέραν αυτών, απαγορεύτηκε να ονομάζεται κανείς Έλληνας. Η τιμωρία ήταν θάνατος! Οι Χριστιανοί δήμιοι εκτέλεσαν καλά το καθήκον τους!

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ 06/29/2018 @ 5:06 ΜΜ

      Ειμαστε Έλληνες. Οι αρχαίοι μας σοφοί (Οι περισσοτεροι) ήταν κ είναι το λίκνο κ το φως του κοσμου. Είμαι Χριαστιανος Ορθόδοξος (στα λόγια Φυσικά κ όχι σε αυτό που δίδαξε κ εφάρμοσε ο Ιησούς, όπως κ οι πληστοι Ελληνες). Διαφωνώ μέχρι παρεξήγησης Όταν κάποιος “πατερας” καταφέρεται κατά των σοφών προγόνων μου.Αυτο δεν σημαίνει ότι ο Ιησούς Χριστός δεν είναι το φως του κόσμου κ η αλήθεια για την οποία πασχιζαν οι αρχαίοι σοφοί. Εμάς τους Έλληνες έχρισε ο Ιησούς φορείς του, ενώ κάποιοι άλλοι εχθροί του ελληνισμού τον σταύρωσαν. Διάβασε τι λέει κ ο Άγιος νεκταριος για το φως της αρχαίας Ελλάδας κ μετά μιλά. Άνοιξε το μυαλό σου. Είτε το θέλουμε είτε όχι το ομοδοξον η ορθοδοξία ήταν αυτή που κράτησε το γένος μας ενωμένοι σε δύσκολους καιρούς. Και μάθε ότι οι σοφοί μας κ αν ακόμη ζούσαν έως σημερα πάλι για το φως το υπέρτατο θα αναζητούσαν με τη Σοφία τους. Ουτε διαστημόπλοια θα αναζητούσαν ούτε σηρειους. Το φως της γνώσης ήρθε στη γη. Και διάλεξε εμάς τους Έλληνες για φορείς. Άλλο παπάδες άλλο Ιησούς μην μπερδεύεσαι. Κ κατακριτέοι όσοι καταφέρονται κατά των πρώτων φορέων του φωτός τους αρχαίους σοφούς. Δις κατακριτέοι όμως όσοι απαρνουνται τον Ιησού κ κατά πολλούς ερευνητές ελληνικής καταγωγής Γαλιλαίος αλλωστε. Αν κ το θείο ξεπερνά τις καταγωγες. Η καταγωγή ασφαλώς έχει τη σημειολογία της. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΒΡΑΊΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Κ ΤΟΤΕ Κ ΤΩΡΑ ΚΑΝΈΝΑ ΚΑΛΟ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ παρα μονο κακά. ΓΙΑΥΤΟ ΟΣΟΙ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΕΒΡΑΙΖΟΥΝ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑΥΡΩΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ.

      • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 6:53 ΜΜ

        Αποκάλυψη 22.16 «Εγώ ο Ιησούς είμαι η ρίζα και το γένος του Δαβίδ.»

        Αποκαλυψη 19.1-6 «Καὶ μετὰ ταῦτα ἤκουσα ὡς φωνήν μεγάλην ὄχλου πολλοῦ ἐν τῷ οὐρανῷ, λέγοντος· ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ…Καὶ ἐκ δευτέρου εἶπον· ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ…Καὶ ἔπεσον οἱ εἰκοσιτέσσαρες πρεσβύτεροι καὶ τὰ τέσσαρα ζῶα καὶ προσεκύνησαν τὸν Θεὸν τὸν καθήμενον ἐπὶ τοῦ θρόνου λέγοντες· Ἀμήν, ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ…»

        «Η εξελληνισμένη έκφραση “αλληλούια” , που προέρχεται από τα Εβρ. הַלְּלוּיָהּ‎, Χαλελουγιάχ, κατά γράμμα αποτελεί προτροπή προς ομάδα ανθρώπων να “αινέσουν τον Γιαχ” Ο όρος Γιάχ αποτελεί συντομευμένη μορφή του θεϊκού ονόματος που προσδιορίζεται από το Τετραγράμματο και αποδίδεται συνήθως Γιαχβέ ή Ιεχωβά.»

        Έλληνες αλληλούια!!

      • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 6:54 ΜΜ

        Οι «ευχές», τις οποίες απευθύνει ο ορθόδοξος παπάς προς τους Έλληνες και Ελληνίδες όταν παντρεύονται.

        «Ευλόγησον αυτούς, Κύριε ο Θεός Ημών, ως ευλόγησας τον Αβραάμ και την Σάρραν. Ευλόγησον αυτούς, Κύριε ο Θεός Ημών, ως ευλόγησας τον Ισαάκ και την Ρεβέκκαν. Ευλόγησον αυτούς, Κύριε ο Θεός Ημών, ως ευλόγησας τον Ιακώβ και πάντας τους πατριάρχας. Διαφύλαξον αυτούς, Κύριε ο Θεός ημών, ως διεφύλαξας τον Νώε εν τη κιβωτώ.»

        Ως γνωστόν ο Θεός που ευλόγησε όλους αυτούς ήταν ο Γιαχβέ.
        Ο Γιαχβέ μαζί σας Εβραιοέλληνες!!

      • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 6:55 ΜΜ

        Ο χριστιανισμός γκρέμισε το ελληνικό πνεύμα και στην θέση του έχτισε ένα αυθαίρετο με εβραϊκά υλικά. Οι πρόγονοι σας είναι ο Αβραάμ ο Ισαάκ και ο Ιακώβ, και η κοσμογονία σας είναι η Γένεση με τον Αδάμ και την Εύα και το παραμύθι της πτώσης. Αστεία πράγματα!!

      • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 6:56 ΜΜ

        «Η μεγάλη Εκκλησία το παραδέχεται ανοιχτά και δέχεται ως αληθινή την υποτιθέμενη κοσμογονία των Ιουδαίων. Και φυσικά, ως πρώτο άνθρωπο θεωρούν τον ίδιο που πιστεύουν οι Ιουδαίοι, και όσον αφορά στους απογόνους του ισχύει και για τους χριστιανούς η ίδια γενεαλογία. Εξιστορούν κι αυτοί τις ίδιες εχθροπραξίες μεταξύ αδελφών, την αποδημία στην Αίγυπτο και την φυγή από εκεί.» (Κέλσος.)

      • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 7:07 ΜΜ

        Αν θες να μάθεις την καταγωγή του Χριστού Δημήτρη άνοιξε την Αγία σου Γραφή.

        Ματθαίος 1:1-19 «Βίβλος της γενεαλογίας του Ιησού Χριστού, υιού του Δαβίδ, υιού του Αβραάμ.»

        Αλλά μάλλον εσείς έχετε διαβάσει τα πάντα εκτός από την Αγία Γραφή.

      • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 7:09 ΜΜ

        Αυτό που σας ορίζει μέσα στην ιστορία είναι η αγάπη που έχετε για τον Θεό των Εβραίων Γιαχβέ – Ιησού, και για τους προγόνους σας Αβραάμ Ισαάκ την μάρα την Σάρα και το κακό συναπάντημα. Όσον αφορά τους αρχαίους Έλληνες, αυτοί ήταν ηλίθιοι και ματαίως φιλοσόφησαν. «Όλα αυτά τα λόγια της ελληνικής μωρίας, είναι παραληρήματα που προκαλούν το γέλιο. Όταν οι Έλληνες μας αντιμιλούν, είναι καλό να γελάς εις βάρος τους και να κλαις για λογαριασμό τους.» (Ιωάννης Χρυσόστομος.) Η εβραιοεκκλησία του Χριστού πεθαίνει και η ταφόπλακα της είναι η Νέα Γενιά.

        • ΔΗΜΗΤΡΗΣ 06/29/2018 @ 11:47 ΜΜ

          Ρε φιλε τι το κουραζεις το πραγμα. Ναι ειμαστε Ελληνες και καμαρι μας οι αρχαιοι μας σοφοι , οι παρθενωνες κ οι ηρωες κ ο Μεγαλεξανδρος κ μυριοι αλλοι. Ειμαστε ομως και υπερηφανοι που ειμαστε οι φορεις της Ορθοδοξιας, που εχουμε το Αγιον ορος παγκοσμιο λυκνο πνευματικοτητας κ συνδεσης του ουρανιου με το θειο, οπως δεν εχει κανενας λαος. Εχουμε και τα σατανογεννηματα που πιστευουν στο βδελυγμα τους. Ε τι να κανουμε ο Ιησους Χριστος ειναι η συνεχεια των αρχαιων σοφων μας, κ εμεις φορεις του Ιησου. Ε τι να κανουμε που η διδασκαλια του Χριστου ομοιαζει στην αρχαια ελληνικη? Αφου ειναι συνεχεια. Τι να κανουμε που ο σκατογενης κ οι θεωριες του ειναι κ οι θεωρειες των ομβριων κ λοιπων παρακλαδιων πολιτικων κ σατανοσοφιστικων θεωρειων. Παλι ο Θεος θα ξανασωσει την Ελλαδα. Αν δεν σαρεσει αυτο , ξυδακι.

          • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/30/2018 @ 1:47 ΠΜ

            Ο Ιησούς Χριστός δεν είναι η συνέχεια των αρχαίων σοφών μας, αλλά είναι ο Γιαχβέ της μυθολογίας των Εβραίων (Π.Δ). Αυτό υποστηρίζει η ορθόλοξη εβραιοεκκλησία, και η Αγία σου Γραφή.

            Οι πατέρες της εκκλησίας τόλμησαν και αντιπαρέβαλαν αυτό το εβραϊκό μόρφωμα με το αρχαιοελληνικό πνεύμα, χλευάζοντας τους Έλληνες φιλοσόφους.

            Στην δογματικά ορισμένη Ορθόδοξη Πατερική Θεολογία, η χρήση της ελληνικής Φιλοσοφίας αφορούσε μόνο τη χρησιμοποίηση ορολογίας και σχημάτων και όχι αποδοχή της θεολογούσας αρχαιοελληνικής σκέψης.

            Είσαι απόγονος του Αδάμ και της Εύας, και κληρονόμησες το προπατορικό τους αμάρτημα. Και είσαι περήφανος γι` αυτό;
            Άντε και εις άλλα με υγεία εβραιοέλληνα!

          • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/30/2018 @ 1:49 ΠΜ

            Ας πάρουμε μια γεύση από τον Θεό σου που και καλά θα σώσει την Ελλάδα.

            Ζαχαρίας 9,13 «Θα εξεγείρω τα τέκνα σου, ω Σιών, εναντίον των τέκνων των Ελλήνων και θα σε χειρισθώ ως ρομφαίαν πολεμιστού. 15 Αλλά ο Κυριος ο παντοκράτωρ, θα βοηθήση τους Ιουδαίους και θα εξοντώσουν τους εχθρούς.»

            Ο Γιαχβέ, οι Ιουδαίοι του, και οι Πατέρες της εκκλησίας ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

          • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/30/2018 @ 1:58 ΠΜ

            Στο κατά Μάρκον 7:24-30 μένουμε άναυδοι από την αγάπη του Ιησού όταν μία γυναίκα γονατιστή του ζήτησε να βοηθήσει την κόρη της που είχε πνεύμα ακάθαρτο.

            «Η κόρη ήταν Ελληνίδα (κατά την μόρφωση και την θρησκεία) και Συροφοίνισσα στην καταγωγή και τον παρακάλεσε να βγάλει από μέσα της το δαιμόνιο. Ο δε Ιησούς της είπε: άφησε πρώτα να χορτάσουν τα τέκνα (δηλαδή ο λαός του Θεού, ο Ισραήλ) διότι δεν είναι σωστό να πάρει κανείς το ψωμί των παιδιών και να το ρίξει στα σκυλιά (δηλαδή τους Έλληνες).

            Η ίδια περιγραφή, αυτή την φορά με μια Χαναναία γυναίκα, υπάρχει και στο κατά Ματθαίον Ιε΄ 21-28

            Τα έθνη θεωρούνται σκυλιά που πρέπει να τρώγουν από τα ψίχουλα των ιουδαίων. Ο Χριστός όχι μόνον αποκαλεί αυτές τις δύστυχες γυναίκες σκυλιά αλλά ο φιλεύσπλαχνος Κύριος θεραπεύει τις κόρες τους όταν αυτές δηλώνουν πλήρη υποταγή και ταπεινώνονται στο λαό του Ισραήλ. Ο Ιησούς αποκαλεί σκυλιά που οφείλουν να τρώνε από τα ψίχουλα των ιουδαίων και να δηλώνουν και την υποταγή τους σε αυτούς, όλα τα άλλα έθνη και ιδιαίτερα τους έχοντες ελληνική παιδεία.

          • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/30/2018 @ 2:01 ΠΜ

            Ο Βρεφοκτόνος Θεός των Χριστιανών.

            Α Σαμουηλ 15.3 «ὕπαγε τώρα καὶ πάταξον τὸν Ἀμαλήκ, καὶ ἐξολόθρευσον πᾶν ὅ, τι ἔχει καὶ μή φεισθῇς αὐτούς· ἀλλὰ θανάτωσον καὶ ἄνδρα καὶ γυναῖκα καὶ παιδίον καὶ θηλάζον καὶ βοῦν καὶ πρόβατον καὶ κάμηλον καὶ ὄνον.»

          • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/30/2018 @ 2:02 ΠΜ

            Ο Θεός των Χριστιανών με τα διαστροφικά ένστικτα.

            Εξοδος 32:27-28. «Οὕτω λέγει Κύριος ὁ Θεὸς τοῦ Ἰσραήλ· Ἄς βάλῃ ἕκαστος τὴν ῥομφαίαν αὑτοῦ ἐπὶ τὸν μηρὸν αὑτοῦ· καὶ διέλθετε καὶ ἐξέλθετε ἀπὸ πύλης εἰς πύλην διὰ τοῦ στρατοπέδου, καὶ ἄς θανατώσῃ ἕκαστος τὸν ἀδελφὸν αὑτοῦ καὶ ἕκαστος τὸν φίλον αὑτοῦ καὶ ἕκαστος τὸν πλησίον αὑτοῦ. Καὶ ἔπεσαν ἐκ τοῦ λαοῦ ἐκείνην τὴν ἡμέραν περίπου τρεῖς χιλιάδες ἄνδρες.»

            Ο ορισμός της διαστροφής.
            Ποιος Πατέρας τιμωρεί τα τέκνα του με τέτοιο τρόπο; Μόνο ένας παΤέρας πραγματικό Τέρας θα μπορούσε να συλλάβει με το μυαλό του μια τέτοια τιμωρία.

          • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/30/2018 @ 2:03 ΠΜ

            Για ένα σφάλμα που έκανε ο Δαβίδ ο Θεός Γιαχβέ – Ιησούς (ο δίκαιος ) σκότωσε 70.000 αθώους ανθρώπους. (Β Σαμουηλ 24.10-25)

          • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/30/2018 @ 2:05 ΠΜ

            Ο εκβιαστής Θεός των Χριστιανών.

            Δευτερ.28.15-63. «Εάν δεν υπακούσεις επιμελώς στην φωνή του Κυρίου του θεού σου, ο Κύριος θα φέρει πάνω σου θανατικό. θα σε χτυπήσει με πυρετό, ρίγος, ερεθισμό, μαρασμό, φλόγωση και με μαχαίρι. θα σε καταδιώκει εωσού αφανισθείς. Το πτώμα σου θα γίνει τροφή στα όρνια του ουρανού και στα θηρία της γης. Ο Κύριος θα κάνει τις πληγές σου μεγάλες και αθεράπευτες και τις ασθένειές σου κακές βαριές και αθεράπευτες. Θα φέρει πάνω σας όλες τις οδυνηρές πληγές της Αιγύπτου και θα τις κολλήσει σε σας, αλλά (θα φέρει ακόμα εναντίον σας) και κάθε ασθένεια και κάθε πληγή που δεν είναι γραμμένη στο βιβλίο αυτό, και θα σας χτυπήσουν μέχρι αφανισμού! Και θέλεις φάγει τον καρπόν της κοιλίας σου, τας σάρκας των υιών σου και των θυγατέρων σου, τους οποίους έδωκεν εις σε Κύριος ο Θεός σου, εν τη πολιορκία και εν τη καταθλίψει, με την οποίαν θέλει σε καταθλίψει ο εχθρός σου»

            Οι ανυπάκουοι ήταν στοχευμένα θύματα του καλοκάγαθου Τριαδικού Θεού ο οποίος τους έπερνε στο κυνήγι εκτοξεύοντας προς αυτούς μαχαίρια, πυρετούς, αρρώστιες, και αλλεργίες μέχρι να δουν τα κυπαρίσσια ανάποδα.

          • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/30/2018 @ 2:07 ΠΜ

            Ο αιματοβαμμένος Θεός των Χριστιανών.

            Αποκαλυψη 19. 11 «Καὶ εἶδον τὸν οὐρανὸν ἀνεωγμένον, καὶ ἰδοὺ ἵππος λευκός, καὶ ὁ καθήμενος ἐπ᾿ αὐτὸν ἐκαλεῖτο Πιστὸς καὶ Ἀληθινός 13 καὶ ἦτο ἐνδεδυμένος ἱμάτιον βεβαμμένον μὲ αἷμα. 17 Ἔλθετε καὶ συνάγεσθε εἰς τὸ δεῖπνον τοῦ μεγάλου Θεοῦ, 21 Καὶ οἱ λοιποὶ ἐφονεύθησαν μὲ τὴν ῥομφαίαν τοῦ καθημένου ἐπὶ τοῦ ἵππου, τὴν ἐξερχομένην ἐκ τοῦ στόματος αὐτοῦ· καὶ πάντα τὰ ὄρνεα ἐχορτάσθησαν ἐκ τῶν σαρκῶν αὐτῶν.»

            Αποκ 14 19-20 «Και έρριψεν ο άγγελος το δρεπάνι του εις την γην και ετρύγησε την άμπελον της παρανομίας και έρριψε τους αμαρτωλούς σαν σταφύλια στο μεγάλο πατητήρι του θυμού του Θεού. Και επατήθη το πατητήρι, αυτό, που ήτο έξω από την πόλιν, και εβγήκεν αίμα, που επλημμύρισε την περιοχήν εις έκτασιν χιλίων εξακοσίων σταδίων και εις ύψος μέχρι τα χαλινάρια των ίππων.» Τίγκα στο αίμα!!

            Αποκ 15 4 «Ποιός δεν θα φοβηθή, Κυριε, και δεν θα ΔΟΞΑΣΗ το όνομά σου; 16.9 Και σαν εψήθηκαν οι άνθρωποι μέσα στο ανυπόφορον αυτό λιοπύρι, και, αντί με μετάνοιαν να ζητήσουν το έλεος του Θεού, εβλασφήμησαν το όνομα του Θεού, που έχει την δύναμιν και την εξουσίαν επάνω εις τας πληγάς αυτάς και δεν μετενόησαν, δια να τον ΔΟΞΑΣΟΥΝ.»

            Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία οτι αυτά είναι ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΙΣΟΥΣ που περιγράφουν έναν Θεό ο οποίος επιδιώκει την Δόξα, και με το πρόσχημα οτι είναι Πανάγαθος και άλλες τέτοιες βλακείες θέλει να αιματοκυλίσει όσους δεν τον Πιστεύουν και δεν αποδίδουν στο όνομα του την πρέπουσα Δόξα.

          • καπεταν δημητρη

          • ΓΙΑΤΡΟΣ 07/03/2018 @ 2:35 ΠΜ

            Εδώ προβάλλεται ο ισχυρισμός, ότι η ύπαρξη Υιού και Λόγου του Θεού ήταν γνωστή στους αρχαίους και συγκεκριμένα από τον Ερμή τον επιλεγόμενο Τρισμέγιστο και ότι ο ερχομός του Χριστού προφητεύθηκε από αυτόν. Ο Ερμής ο Τρισμέγιστος είναι ένα μυθικό πρόσωπο, συγκριτιστικό παράγωγο των ελληνιστικών χρόνων. Πρόκειται για κράμα του μυθικού ελληνικού Ερμή και του αιγυπτιακού Θωθ. Ο Θωθ ήταν σεληνιακή θεότητα και η λατρεία του περιλάμβανε την μαγεία, όπως και του Ερμή. Γι’ αυτό και κατά την ελληνιστική περίοδο στην Αίγυπτο, οι Έλληνες τον ταύτισαν με τον Ερμή. Στον Ερμή τον Τρισμέγιστο αποδίδονται ψευδώς μια σειρά κειμένων θεωρητικής και πρακτικής μαγείας, τα οποία απαρτίζουν μαζί με συλλογή διάσπαρτων αποσπασμάτων το λεγόμενο ερμητικό corpus. Ψευδώς, διότι απλούστατα ο Ερμής ο Τρισμέγιστος είναι μυθικό και όχι πραγματικό πρόσωπο. Τα κείμενα δηλαδή είναι ψευδεπίγραφα.

  10. ΕΛΕΓΑ ΚΙ ΕΓΩ…ΠΟΤΕ ΟΙ ΜΑΣΟΝΟΙ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ….. εμ βεβαια…μην τυχον ακουστουν αληθειες !

  11. ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 1:43 ΜΜ

    Ο Γιαχβέ – Ιησούς του ελληνισμού σας, επιβλήθηκε με την βία στους προγόνους μας.
    Αυτό το εβραϊκό μόρφωμα δεν είναι τίποτα άλλο από μία φούσκα.
    Από την μια μεριά οι αλκοολικές φαντασιώσεις των Εβραίων, και απ`την άλλη των ανώνυμων συγγραφέων των ευαγγελίων. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που οι υποσχέσεις του Χριστού για την δευτέρα του παρουσία δεν εκπληρώθηκαν.
    Δεν το ξέρετε;

    Υποσχέθηκε στους μαθητές του οτι ΟΛΑ οσα προείπε (και η δευτέρα έλευση) θα λάμβαναν χώρα στην Γενιά τους.

    «Σας βεβαιώνω, ότι δεν θα παρέλθει η γενιά αυτή, ώσπου να γίνουν όλα αυτά (η Δευτέρα Παρουσία)» Ματθαίος 24:34.

    «Σας βεβαιώνω, πως υπάρχουν μερικοί ανάμεσα σ’ αυτούς που βρίσκονται εδώ, οι οποίοι δεν θα γευτούν το θάνατο, πριν δουν τον Υιό του Ανθρώπου να έρχεται στη Βασιλεία του» (Ματθ. 16:28)

    Από διαβεβαιώσεις και υποσχέσεις άλλο τίποτα. Ένας αποτυχημένος προφήτης ήταν και όχι Θεός. «Ο πάσχων Μεσσίας, η θεότητα του Ιησού και η Τριάδα ήταν μεταγενέστερες εφευρέσεις» Bart Denton Ehrman.

    Σχετικά με την αρχαιολογία η ισχυρότερη φωνή αυτής είπε: «Οι βιβλικές αφηγήσεις είναι πράγματι “ιστορίες”, συχνά φανταστικές και σχεδόν πάντοτε προπαγανδιστικές, που εδώ και εκεί περιέχουν κάποιες έγκυρες ιστορικές πληροφορίες. Τα πορτραίτα της Βίβλου είναι μη ρεαλιστικά και αντικρουόμενα από τα αρχαιολογικά στοιχεία.» William G. Dever

    • Καϋμένε μου.

      • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 7:14 ΜΜ

        Ο πρώτος βλάκας της ιστορίας δεν ήταν άλλος από τον Αδάμ, που έχασε τον Παράδεισο για να φάει ένα φρούτο. Είσαι απόγονος του βλάκα Αδάμ και κληρονόμησες την Βλακεία του. Ψέματα σου λένε οι παπάδες ότι κληρονόμησες και καλά την αμαρτία. Την βλακεία κληρονόμησες και το Ιερατείο την ανέδειξε σε φιλοσοφία.

    • Ρε γιατρέ τι μένος είναι αυτό εναντίον του Χριστού; Δεν θέλεις να πιστεύεις μην πιστεύεις, δεν σε πιέζει κάνεις.
      Μη μου πεις ότι είσαι τόσο καλός άνθρωπος και θέλεις να ανοίξεις τα μάτια σε αυτούς που πιστεύουν γιατί δεν θα σε πιστέψει κανένας.
      Λοιπόν, γιατί τόσο μένος για τον Χριστό;

      • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/30/2018 @ 12:12 ΠΜ

        Αφού δεν θα με πιστέψει κανείς, θα το πάω κάπως έτσι:
        Είμαι Γιατρός για αρρώστους (πνευματικά) σαν και σένα. Η πίστη σας δεν είναι τίποτα άλλο από ψευδαισθήσεις, τις οποίες εξαφανίζω με κατάλληλη θεραπεία. Ελάτε να σας εξαφανίσω την πίστη.

        • Έλα ρε παντογνώστη που θα με πεις και πνευματικά άρρωστο,έγω ποτέ δεν είπα σε κανέναν τι να πιστεύει και τι όχι,ούτε έσυ ξέρεις σε τι πιστεύω εγώ άρα μάλλον εσύ είσαι ο άρρωστος που κατεβάζει σεντόνια γιατί δεν έχει ζωή…

          • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/30/2018 @ 5:10 ΜΜ

            Ο Θεός να σου χαρίσει τα αγαθά του Αβραάμ του Ισαάκ και του Ιακώβ, της Μάρας της Σάρας και των υπόλοιπων προγόνων σου. Σόι πάει το βασίλειο Εβραιοτσιμπλίκουλα.

        • Τελικά είσαι πολύ άρρωστος και εβραιόπληκτος

          • Και για να καταλάβεις πόσο γελοίος είσαι σου λέω ότι είμαι άθρησκος,ποτέ όμως δεν είπα σε κανέναν τι να πιστεύει και τι όχι…

          • ΓΙΑΤΡΟΣ 07/01/2018 @ 5:41 ΜΜ

            Σου επέβαλα τι θα πιστέψεις και τι όχι;

            Κάθε δράση έχει και αντίδραση. Εγώ διαφωνώ με τα ψεύδη του Ιερατείου. Εσύ γιατί αντιδράς;

          • Δηλαδή ρε αρρωστάκι μου λες ότι κάθεσαι και γράφεις σεντόνια επειδή οι παπάδες λένε ψέματα;Το κάνεις και σε άλλες θρησκείες ή μόνο οι ορθόδοξοι σε ενοχλούν;
            Όταν βλέπω κολλημένους πάντα αντιδρώ,είναι βλέπεις που τα συμπλέγματα και η βλακεία που κουβαλάτε ορισμένοι,με ενοχλούν…Θα σου πρότεινα να βρεις μία γκόμενα ή έναν γκόμενο αν προτιμάς,μήπως ξελαμπικάρεις και αποκτήσει νόημα η ζωή σου.

          • ΓΙΑΤΡΟΣ 07/02/2018 @ 1:05 ΜΜ

            Λες λοιπόν ότι αντιδράς επειδή με θεωρείς κολλημένο. Αν είναι έτσι, αυτή δεν είναι μια υγιή αντίδραση. Πριν όμως ασχοληθώ με αυτό το θέμα, ας ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα. Απαρνήσου εδώ και τώρα τον Χριστό! Ομολόγησε ότι δεν είναι αληθινός Θεός.

          • Να απαρνηθώ κάτι που δεν γνωρίζω;Σαν να μου λένε οι εβραιολάτρες να απαρνηθώ ότι υπάρχει ζωή και σε άλλους πλανήτες εκτός γης…Και μόνο βάση πιθανοτήτων υπάρχει ζωή και σε άλλους πλανήτες σε όλο το σύμπαν.
            Ποτέ δεν είμαι απόλυτος για πράγματα που δεν ξέρω.

          • ΓΙΑΤΡΟΣ 07/04/2018 @ 2:17 ΠΜ

            Παραπάνω έγραψες ότι είσαι άθρησκος, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι πιστεύεις στην ύπαρξη του Θεού. Δεδομένου ότι δεν αποκηρύσσεις τον Χριστό, αφήνεις ανοιχτό το ενδεχόμενο αυτός να είναι ο αληθινός Θεός. Δεν γεννήθηκες άθρησκος, αλλά κατά πάσα πιθανότητα σε βάπτισαν ορθόδοξο. Στην πορεία για τους Α ή Β λόγους απέρριψες την θρησκεία σου. Απέρριψες όμως και τον Χριστό; Τα λεγόμενα σου λένε ότι δεν τον έχεις απορρίψει. Δεν είσαι ειλικρινής απέναντι μου. Αντέδρασες επειδή με θεωρείς κολλημένο; Όχι δα!

  12. ΓΙΑΤΡΕΣ ΣΤΙΣ ΣΤΟΕΣ ΣΑΣ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ. ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΑΓΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ, ΟΠΩΣ Ο ΜΕΤΑΛΗΝΟΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΤΩΡΑ… ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΣΤΕ ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ. Ε! ΒΑΛΤΟ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ… Ο ΛΑΟΣ ΞΥΠΝΗΣΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΒΛΕΠΕΙ .

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 3:55 ΜΜ

      Έχουν απαντηθεί από Ιστορικούς;
      Ο Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος (ο πατέρας της ελληνικής ιστοριογραφίας) έγραψε στην Ιστορία του ελληνικού έθνους.

      «Η ελληνική ποίηση, η φιλοσοφία, η φιλολογία και η ιστορία καταπολεμήθηκαν από την εκκλησία.» (Τομ 9 σελ 194)

      «Το όνομα των Ελλήνων απογυμνωμένο από την αρχαία ένδοξη σημασία του απέκτησε αυτή του ειδωλολάτρη. Κατά συνέπεια και αυτό και όλα τα παράγωγα του όπως “ελληνικός” “ελληνισμός” ελληνίζω” “ελληνοφρονώ” για πολλούς αιώνες ΑΠΟΚΡΟΥΣΤΗΚΑΝ και ΚΑΘΥΒΡΙΣΤΗΚΑΝ από την νέα πίστη.» (Τομ 9 σελ 193.)

      «Είδαμε τους όχλους (χριστιανοί) και πριν από την έκδοση των νόμων και μετά, παραβιάζοντας τους, να επιχειρούν συχνά και χωρίς οίκτο ληστρικές επιδρομές και καταστροφές των ιερών καθώς και αρπαγές των πλουσίων αφιερωμάτων και των περιουσιών τους.Το χειρότερο μάλιστα είναι ότι οι όχλοι αυτοί (χριστιανοί) μερικές φορές σκότωσαν ορισμένους από τους πιο επιφανείς εκπροσώπους της αρχαίας ζωής.» ( Τομ 9 σελ 187. )

      «Ο Μέγας Αθανάσιος έγραψε τον περιβόητο λόγο κατά των Ελλήνων με τον οποίο δεν αρκέστηκε στο να τους αποκηρύξει ως ειδωλολάτρες αλλά κατέκρινε και χλεύασε και την σοφία τους.» ( Τομ 9 σελ 192.)

      «Ο Μαλάλας μιλώντας για την βασιλεία του Ιουστινιανού βεβαιώνει ότι έγινε μεγάλος διωγμός εναντίων των Ελλήνων. Στον Θεοφάνη διαβάζουμε ότι ο Ιουστινιανός παρασύρθηκε αναιδώς προς τον ελληνισμό. Ο ίδιος ονομάζει των διωγμό κατά των ειδωλολατρών ελληνικό διωγμό.» (Τόμος 9 σελ 193.)

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 4:00 ΜΜ

      Ο Λαός έχει αρχίσει και ξυπνάει. Σύντομα η εκκλησία του Χριστού θα σβήσει και θα αποθάνει.

      Στην Ελλάδα, έρευνα της Καπα Research το 2015, έδειξε πως το 45,9% δηλώνει πως δεν είναι θρησκευόμενοι, σε σχέση με μόλις 13,8% το 2001.
      Άθεοι δήλωσαν το 14,7% σε σχέση με μόλις 1,8% το 2006. Το 37.4% πιστεύει στη μετά θάνατο ζωή, Ενώ το 45.6 ΟΧΙ. Το 31.8 πιστεύει στη Δευτέρα Παρουσία και την τελική κρίση ζωντανών, Ενώ το 55.3 ΟΧΙ.
      Το 30.2 πιστεύει στην ύπαρξη παράδεισου και κόλασης, Ενώ το 56.9 ΟΧΙ. Το 27.3 πιστεύει στις μεγάλες προφητείες, Ενώ το 62.8 ΟΧΙ.

      Από έρευνες που έγιναν σε ό,τι αφορά τη σχέση των νέων με την εκκλησία: «Οι νεαροί έχουν την αίσθηση ότι η Εκκλησία στην Ελλάδα διανύει μια έντονη περίοδο αλλαγής.Οι Εκκλησίες θα ήταν αρκετά κενές αν οι συνταξιούχοι δεν συμμετείχαν ενεργά, λένε οι νεαροί. Οι Έλληνες δεν βλέπουν κανένα λόγο γιατί θα πρέπει να σηκωθούν την Κυριακή νωρίς το πρωί για να πάνε εκκλησία, τόνισαν οι νεαροί. Ο λαός είναι τόσο εκκοσμικευμένος ώστε δεν τους ενδιαφέρει ο Χριστός και η Εκκλησία Του σκέφτεται ο Νίκος. Οι νεαροί δεν ντρέπονται να ασκήσουν αυτοκριτική. Κατά την γνώμη τους η Εκκλησία μπορεί να πάει άσχημα όταν τα παρόντα ενεργά μέλη, οι συνταξιούχοι, πεθάνουν.»

    • Έτσι SOCRATESNIOS πες τα. Και μπράβο για το άρθρο και βιντεάκι.

      • ΩΡΑΙΟςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς ΜΠΡΑΒΟ ΕΓΩ ΤΟ ΕΧΩ ΔΙΑΔΩΣΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΝΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΝ ΤΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΙΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑς ΠΙΑ ΦΤΑΝΕΙ Ο ΥΠΝΟς !!!

    • ΟΥΡΑΝΙΑ 06/30/2018 @ 12:16 ΜΜ

      ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΟΤΕ ΠΕΣΤΟΝ ΜΑΣΩΝΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΤΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ.

  13. εχεται κοτσια ρε; ΝΑΙ ή ΟΧΙ ; 06/29/2018 @ 2:20 ΜΜ

    Πιστευα οτι οι περισσοτεροι ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΟΤΙ Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΔΈΧΕΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΡΥΚΤΟΥ ΜΑΣ ΠΛΟΥΤΟΥ ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ …ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΨΟΥΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ.ΘΕΛΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ..Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΘΟΛΉ ΑΝΑΜΝΗΣΗ ….ΑΝΟΙΞΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ..ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΉ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΕΙΣ ΠΕΡΑΣ ΤΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΆΝΕ…
    ΧΩΡΙΣ ΕΛΛΑΔΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝ
    ΟΛΑ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΈΝΑ  ΤΊΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΊΟ ΟΥΤΕ ΤΑ ΜΝΗΜΌΝΙΑ ΟΥΤΕ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΚΡΊΣΗ ΟΥΤΕ Η ΈΛΛΕΙΨΗ ΣΕΒΑΣΜΟΎ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΊΔΑ ΟΥΤΕ Η ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΉ ΜΑΣ ΑΛΛΟΊΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΆΣΤΕΥΣΗ .
    ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ  ΝΑ ΜΑΣ ΤΟΝ ΕΠΙΒΆΛΟΥΝ   ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ  ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΤΣΕΠΑΚΙ ΤΟΥΣ.ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΒΑΣΗ ΤΟ ΜΗΔΕΝ.Ο ΠΑΛΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΒΑΣΗ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΦΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ …….ΤΟ ΟΠΟΊΟ ΠΡΟΫΠΉΡΧΕ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΓΕΝΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΠΈΒΑΛΛΕ Ο «ΜΕΓΑΣ» ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ …ΝΑ ΥΠΕΝΘΥΜΊΣΩ ΟΤΙ  ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΈΡΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ  ΕΑΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΚΑΤΟΙΚΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΈΛΛΗΝΕΣ  ….ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΌΗΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ …ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΈΡΕΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΟΙΚΌΠΕΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΎΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΜΟΙΡΆΣΟΥΝ ΌΠΩΣ ΑΥΤΟΊ ΘΈΛΟΥΝ .

  14. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 06/29/2018 @ 2:24 ΜΜ

    Εξελθετε αμαρτωλοι αντιχριστοι απο τον πυργο της πορνης Ιερουσαλημ των Οβριων και εισελθετε στον Πυργο της Βαβυλωνας/Βαβελ του Μεγαλου Αλεξανδρου και του Μαρδουκ για να σωθειτε απο το εθνικιστικο κτηνος που εξηλθε απο τον κωλο του Γιαχοβα και παρηγαγε επισης την εθνικιστικη αποβλακωση.

    Σχετικα με τα αποτελεσματα της εθνικιστικης αποβλακωσης που ειναι μαθηματικα βεβαιο οτι θα σας οδηγησουν απο την μια φαπα στην επομενη μεχρι και τον τελικο σας ολεθρο σε αυτους τους αισχατους καιρους για τον εθνικισμο και την θρησκευτικη πανουκλα:

    ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΑΙΤΗΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ, ΣΤΟ ΣτΕ

    Ειναι μαθηματικα βεβαιο οτι οι Μαρουπισμοι των εθνικιστων θα σας οδηγησουν στην συντριβη και στον αφανισμο για την σωτηρια του Ελληνισμου και της ανθρωποτητας μεσα απο μια διαδικασια αυτοκαταστροφης στην οποια ασφαλως συμμετεχει και το δαιμονισμενο τρολ του βρωμεθνους σας που οδευει στον αγυριστο ετσι οπως του αρμοζει για να ξεκινησει μια νεα χρυση διεθνιστικη εποχη με αρχηγο το Αλεξιο Τσιπρα για να εκραγει ο εθνικισμος απο τα νευρα του και να κανει ΜΠΑΜ.

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 4:04 ΜΜ

      Δάσκαλε (ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ) δυστυχώς για σένα και την ορθοδοξία οι νέες γενιές έχουν αρχίσει να κωφεύουν στα κηρύγματα σας, και δεν σας φταίω εγώ ούτε οι αρχαιοκάπηλοι. Σύντομα θα μείνετε άνεργοι, και οι περισσότεροι από εσάς θα γίνετε μια τεράστια ουρά έξω από το Ιατρείο μου.

  15. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 06/29/2018 @ 4:27 ΜΜ

    Ναι ΑΣΦΑΛΩΣ θα πρεπει ΑΜΕΣΑ να επιστρεψουμε στην προ χριστου εποχη και την Ρωμη των εκφυλων παιδεραστων Ρωμαιων που ηταν αλλωστε μυημενοι στην Ελληνικη παιδια και μετα να παμε πισω στην αρχαια αγΕλλαδα την γκομενα του Βααλ και δηλαδη του Bel Μαρδουκ του Θεου του Υψιστου και δηλαδη το ΕΩΣΦΟΡΟΥ!

    Θα παμε εκει και θα επαναφερουμε τα Ελληνικα ηθη και δηλαδη θα επαναφερουμε τον θεσμο της παιδεραστιας αλλα επισης θα πρεπει να κανουμε υποχρεωτικη την ομοφυλοφιλια οχι μονο στα σωματα ασφαλειας αλλα και στο στρατευμα οπως στην αρχαια Σπαρτη!

    Εμπρος να παμε 3000 χρονια πισω να γνωρισουμε το πνευμα του ελιτστη παιδοφιλου αλαζονομαλακα που ειναι απο την Ελλαδα οπως μας λεει και ο Καρβελας!

    Ελευθερια η ΘΑΝΑΤΟΣ!

    Οποιος δεν υποστηριζει τους ΛΟΑΤ ειναι ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ. Οξω Γιαχοβα απο την παραγκα!

    Ελατε ολοι μαζι να τραγουδησετε τον εθνικο σας ημνο:

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 7:16 ΜΜ

      Οι πρόγονοι μας θεωρούσαν την ομοφυλοφιλία και την παιδεραστία συνήθειες βαρβάρων. Μας λέγει ο Ξενοφών: «Στον δε Αριαίο, που ήταν βάρβαρος, γιατί ευχαριστιόταν με όμορφους εφήβους.» (Κύρου Ανάβασις, II, VI28)

      Οι ομοφυλόφιλοι και οι παιδεραστές έχαναν όλα τους τα πολιτικά δικαιώματα και εθεωρούντο άτομα περιθωριακά. Η ομοφυλοφιλία όχι μόνο δεν ήταν θεσμοθετημένη στην αρχαία Ελλάδα, αλλά και εδιώκετο δια αυστηροτάτων νόμων.

      Τα 2.2 δις των χριστιανών παράγουν ομοφυλοφιλία με το τσουβάλι. Η διαστροφή ανθεί στον πυρήνα του χριστιανισμού, και ασφαλώς δεν προκύπτει καμιά σύγκριση με τους αρχαίους Έλληνες. 2000 χρόνια τώρα είδαμε τι κουράδες παράγει ο χριστιανισμός.

  16. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 06/29/2018 @ 4:47 ΜΜ

    Ασφαλως ΑΠΟΚΛΕΙΤΑΙ να δομησει μια ισορροπημενη αντιληψη και αποψη ο απογονος της εθνικιστικης ΚΑΤΑΡΑΣ που προβλεπει εθνολογικες και θρησκευτικες απολυτοτητες που στοχευουν στο να προγραμματισουν τους καμμενους εγκεφαλους των ζομπι για να τους οδηγησουν με ασφαλεια στην γη της βλακειας.

    Ελληνας δεν ειναι επουδενι ο Χριστιανος και αυτο το θεμα πρεπει να ΛΗΞΕΙ. Δεν παει αλλο. Τελειωσε το παραμυθι. Σταματηστε να ταιζετε την εθνικιστικη ΧΟΛΕΡΑ.

    Ουτε ασφαλως η αρχαια Ελλαδα ηταν ο ιδανικος κοσμος που εχουν φυτεψει μεσα στα καμμενα μυαλα των αρχαιοκαπηλων και παλι ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ.

    Ο Χριστος ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΤΕ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΛΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ και μαλιστα οχι μονο ο Χριστος των Ευαγγελιων αλλα βασικα ο Χριστος των αρχαιων μυστηριων που ειναι μια πολυ παλαιοτερη υποθεση και απο τον Ιησου και απο τον Μεσσια-Χριστο της Π.Δ το Κυρο τον Μεγα τον Χρισμενο-Χριστο Βασιλεα του Μαρδουκ.

    Ο Ελληνισμος ανευ του ΧΡΙΣΤΟΥ και δηλαδη του Χρισμενου Μυστη-Αρχιερεα-Βασιλεα κλπ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ και αυτο δεν εχει καμια σχεση με την ΟΡΘΟΛΟΞΙΑ και δηλαδη με την ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ η οποια καπηλευεται τα αρχαια μυστηρια της ΑΝΑΤΟΛΗΣ.

    Μπροστα στον ΣΤΑΥΡΟ και δηλαδη μπροστα στην ΕΝΕΡΓΕΙΑ του ANKH δεν υπαρχετε ουτε οι μεν ουτε η δε και απλα βασικα θα πρεπει ειτε να ξυπνησετε και εξελθετε απο τον πυργο της εθνικιστικης αλλα και της θρησκευτικης ΠΑΝΟΥΚΛΑΣ που παρηγαγε μαλιστα τον εθνικισμο η που θα σας ΠΛΑΚΩΣΕΙ και τα πραγματα ειναι ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ.

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 7:29 ΜΜ

      Γιατί δεν λες όλη την αλήθεια δάσκαλε για τον Χριστό και τον Μαρδούκ;
      Μήπως είχε κομματάκι δίκιο ο Λιαντίνης; Α Ρε κακομοίρη!

      Το κείμενο (των Παθών του Μαρδούκ) μας περιγράφει κυριολεκτικώς έναν παθόντα και ταφέντα και αναστάντα Μαρδούκ, όστις εθριάμβευσε του Αδου και του θανάτου.

      (Σουμερικός και Βαβυλωνιακός Πολιτισμός 1949, σελίδα 82)

      «Ο Μαρδούκ κρατείται αιχμάλωτος στα Δύο Ορη, όπερ σημαίνει το υποχθόνιο δικαστήριο. Εκεί υποβάλλεται σε ανάκριση. Επειτα θανατώνεται και άγεται στο όρος. Μαζί με αυτόν θανατώνεται και ένας κακούργος. Τα ιμάτια του Μαρδούκ απάγονται. Στο όρος στο οποίο βρίσκεται ο θεός φυλάγεται από στρατιώτες και είναι σκότος. Εκεί κατέρχεται η σύζυγός του (η «δέσποινα της Βαβυλωνίας») και τον αναζητεί μέχρι της θύρας του τάφου. Τέλος όμως ο θεός ανίσταται εκ του όρους και επανέρχεται εις την ζωή.»

      tablet vat 9555 φυλάσσεται στο Βρετανικό Μουσείο. Εκτεταμένη αναφορά σε αυτό έκανε ο Αρχαιολόγος ακαδημαϊκός Σπυρίδων Μαρινάτος.

      Ο Χριστιανισμός, όπως και όλες οι θρησκείες γενικότερα, δεν εμφανίστηκε από το μηδέν, αλλά θεμελίωσε τη διδασκαλία και τη μυθολογία του πάνω στις υπάρχουσες, δοκιμασμένες βάσεις των αρχαιότερων θρησκειών.

  17. ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ 06/29/2018 @ 5:00 ΜΜ

    Γιατρέ, ΛΥΠΑΜΑΙ για σένα.
    Εδώ ο κόσμος χάνεται και εσύ την καραμέλα σου. Τώρα που είναι η ευκαιρία να μονιάσουμε όλος ο ελληνισμός και να πετάξουμε από το σβέρκο μας αυτό το πολιτικό σκυλολόι, εσύ εκεί στις εμμονές σου.
    ΓΕΡΜΑΝΙΑ – ΑΓΓΛΙΑ – ΒΟΡΕΙΑ ΙΤΑΛΙΑ = Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗΣ

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 7:59 ΜΜ

      Φίλε μου εσύ προτιμάς τις αλκοολικές φαντασιώσεις του Ιερατείου και όχι τις φαρμακευτικές καραμέλες μου. Μην περιμένεις να γίνεις καλά με τα placebo φάρμακα του Ιερατείου. Όσοι τα παίρνετε θα καταλήξετε φυτά.

    • ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ

      Τα τωρινά γεγονότα που ζούμε δεν είναι κάτι πρωτάκουστο για τους Ορθοδόξους Χριστιανούς. Έχουν προβλεφθεί από τους Αγίους και τους Πατέρες της Ορθοδοξίας. Δεν είναι όμως ο στόχος του παρόντος άρθρου να δώσει έμφαση στην φράση «Έξελθε εξ αυτής ο λαός μου, ίνα μη συγκοινωνήσητε ταις αμαρτίαις αυτής και ίνα εκ των πληγών αυτής μη λάβητε» (Αποκαλ.ιη’,4), αλλά να δώσει το στίγμα του γιατί φτάνουμε στο σήμερα, για ποιον λόγο δηλαδή ως άτομα ξεχωριστά, ως κοινωνία εν γένει φτάσαμε στο έσχατο αυτό σημείο.

      Τρόπος ζωής του κάθε Ορθοδόξου Χριστιανού είναι το να αγαπάμε τον διπλανό μας, και όλοι μαζί να ζούμε μέσα στην Αγάπη του Τριαδικού Θεού. Τι σημαίνει Αγάπη και πόσο απέχουμε από αυτήν σήμερα; Νιώθετε τον πόνο του συνανθρώπου σας, τον συμμερίζεστε με πράξεις; «Αγαπάτε» τον συνάνθρωπό σας με ζήλεια, φθόνο, κακία και πολλές φορές μίσος; Ζείτε μέσα στο μέτρο ή όχι; Ποθείτε κάτι που ανήκει στον συνάνθρωπο και θέλετε να του το πάρετε ή τον φθονείτε επειδή αυτός το έχει και εσείς όχι; Μήπως ενώ έχετε γυναίκα δική σας θέλετε να παίρνετε
      και την γυναίκα άλλου; Κατηγορείτε τον άλλον για τα σφάλματα τα δικά σας, φορτώνοντάς του τα; Είστε εγωιστές; Αυτές είναι λίγες απλές ερωτήσεις, στις οποίες ο καθένας ας δώσει την απάντηση για τον εαυτό του.
      Θα μπορούσα να διατυπώσω και άλλες πολλές· αναρωτηθείτε μόνοι σας. Στο σήμερα, ο τρόπος ζωής που κάνουμε δεν έχει καμία σχέση με δίκαιο, ηθική, μέτρο, πίστη, αγάπη και ελευθερία. Οι βασικές δηλαδή αρχές των Ελλήνων αλλά και της Ορθοδοξίας καταπατούνται βάναυσα. Θέλουμε να ονομαζόμαστε Έλληνες, δηλαδή φωτεινοί νόες, μα μόνο σκοτεινοί είμαστε. Και τι αλήθεια μπορούμε να περιμένουμε με αυτήν την κατάσταση; Ξαφνικά ως «δια μαγείας» να έρθουν όλα καλά; Όχι, αυτό δεν θα γίνει, γιατί όταν παρανομείς δεν κερδίζεις· αντίθετα λαμβάνεις
      τιμωρία. Από ποιον; Μα, από τον ίδιο σου τον εαυτό. «Ό,τι σπείρεις θερίσεις» και αυτό γίνεται συνεχώς.…

      Πάμε πίσω τώρα τον χρόνο: όλη η κακή μας συμπεριφορά που πιστεύουμε ότι αυτός είναι ο σωστός τρόπος ζωής και έτσι είναι η κοινωνία συμβαίνει γιατί τέτοια παιδεία λάβαμε. Για να το πω αλλιώς: γεννιέται ένα μωρό, εσύ, που είσαι καρπός αγάπης και μεγαλώνεις και αντί να παραμείνεις αγνός και καλός όπως ένα παιδί, γίνεσαι κακός, μοχθηρός, ανταγωνιστικός, ζηλιάρης και τα λοιπά κακά. Γιατί; Ποιος φταίει; «Με όποιον δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις» λέει ο σοφός λαός. Άρα, όταν δεν είμαστε στο περιβάλλον της Αγάπης, κάποιοι
      φρόντισαν να μην είμαστε. Κι αφού βλέπουμε ότι πάμε στον γκρεμό, γιατί δεν σταματάμε την πτώση; Ακόμα και όσοι από εσάς νομίζετε ότι τα κακά οικονομικά, ή τα πολιτικά ή άλλα τέτοιου είδους αδιέξοδα δεν έχουν σχέση με το θέμα, πλανάστε. Όλα έχουν σχέση, όλα είναι αλληλένδετα.

      Ο καθένας από εμάς είμαστε σαν ένας κρίκος μιας αλυσίδας, κι ο ένας συμπληρώνει τον άλλο. Φανταστείτε το σαν εικόνα. Ο καθένας δίνει το ένα χέρι στον διπλανό και ούτω καθ’ εξής. Φτιάχνουμε έτσι μια τέλεια γραμμή. Σήμερα όμως, το ένα χέρι δεν δίνεται στον διπλανό, η γραμμή δεν υπάρχει, η αλυσίδα είναι κομμένη σε πάμπολλα σημεία. Γιατί; Είναι θέμα μόνο παιδείας. Δεν μας έμαθαν την ουσία της Αγάπης, δεν μας έμαθαν την έννοια της αδελφοσύνης. Φταίμε κι εμείς που δεν την ψάξαμε, ενώ είχαμε τα ερεθίσματα. Το αμελήσαμε, το ξεχάσαμε, το
      κακό διογκώθηκε, μας παρέσυρε η φθορά, μας αλλοίωσαν αξίες που δεν ωφελούν τον εαυτό μας.

      Ακόμα και την ύστατη τούτη στιγμή της εσχάτης κατρακύλας, που όλα γύρω μας γκρεμίζονται, ακόμα και τώρα μπορούμε να ανατρέψουμε την κατάσταση. Είναι δυνατόν, πιστέψτε το! Μόνο θέληση χρειάζεται και πίστη σε αυτό. Ας μάθουμε την Αγάπη, αυτήν που δεν μας έμαθαν. Όχι την ιδεολογία, όχι την θεωρία, μα την ουσία, την πράξη στον εαυτό μας και στον διπλανό μας. Και, πιστέψτε το, ο κόσμος θα αλλάξει, όσο κι να σας φαίνεται αυτό εξωπραγματικό. Σας φαίνεται γιατί δεν το δοκιμάσατε, γιατί σας έπεισαν ότι δεν μπορείτε…

      Αγάπη… γνώρισε τον εαυτό σου, ποιος είσαι, γιατί γεννήθηκες, ποιος ο σκοπός σου, τι ήρθες να μάθεις εδώ, για ποιο λόγο περνάς το σχολείο της ζωής. Προστάτευσε τον εαυτό σου από οτιδήποτε δεν είναι Αγάπη: μην κρίνεις τους άλλους, κρίνε πρώτα τον εαυτό σου, μην κατηγορείς αλλά δες πρώτα τι έκανες εσύ. Δώσε το χέρι βοηθείας σε όποιον το έχει ανάγκη, χωρίς να σκεφτείς το γιατί και πώς. Μελέτα τις διδασκαλίες των φωτεινών νοών, των Ελλήνων δηλαδή. Η Αγάπη των Ελλήνων είναι φως για τον κόσμο. Μελέτα κείμενα που σου μαθαίνουν ποιος είσαι,
      το πώς πραγματικά είναι η ζωή. Ήρθες στον κόσμο και είσαι γιος ή κόρη κάποιου κατά σάρκα. Κατά πνεύμα όμως είσαι γιος ή κόρη του Θεού· όπως ρωτάς τον σαρκικό πατέρα σου για να μάθεις τι να κάνεις, γιατί δεν ρωτάς και τον Θεό; Έμεινες στην σάρκα και ξέχασες Αυτόν που είναι ο αιώνιος Πατέρας σου; και περιμένεις να δεις προκοπή όταν ξέχασες τον αλάθητο Πατέρα Σου ή τον ζήτησες μόνο για να σου κάνει τα χατίρια; Πατέρας είναι θα στα κάνει… μα περιμένει να σε βοηθήσει, να σε μάθει. Τι να σε μάθει; Αγάπη ο Θεός, την Αγάπη θα σου μάθει…

      Αγάπη, Αγαπώ… από το Α ως το Ω, σε μια λέξη κρύβεται όλη η ουσία του σύμπαντος. Όχι αγάπη σαρκική, μα νοητή, αγάπη ψυχική, αγάπη θεϊκή. Οδός λύτρωσης και ελευθερίας, οδός αποτίναξης ζυγών, οδός που ακόμα κι εδώ, σε αυτήν την γη φέρνει παράδεισο.

      Εγώ που γράφω αυτά τα λόγια δεν είμαι άξιος να πω παραπάνω, δεν είμαι κάτι παραπάνω από εσάς. Μα γνώρισα την Αγάπη και κατάλαβα πώς μπορεί να γίνει ο παράδεισος εδώ, και στην Ελλάδα και οπουδήποτε στον πλανήτη. Ένα πράγμα είναι σίγουρο: είναι αδύνατον να είμαστε και να ζούμε καλά, αν ξεχνάμε την Αγάπη, τον Θεό. Υπάρχουν ανάμεσά μας άξιοι αντιπρόσωποί Του, άξιοι που τηρούν το “γράμμα” Του, αυτοί οι λίγοι, που μπορούν να μας λύσουν όλες τις απορίες μας. Τρέξτε σε αυτούς, μην περιμένετε λεπτό. «Ζητείστε και θα σας δοθεί». Νοήστε τι
      έχετε κάνει έως τώρα, νοήστε τον τρόπο ζωής που ζείτε, ώστε να μετα-νοήσετε και θα αρχίσουν να αλλάζουν όλα. Γιατί; Γιατί απλά ανοίγετε τον δρόμο να ζούμε όλοι μαζί αγαπημένοι, και όλοι εμείς μέσα στην Αγάπη του Θεού. Δεν είναι θεωρία, είναι πράξη. Κάθε μέρα θα γίνονται χιλιάδες θαύματα, γιατί αυτή είναι η Αγάπη.

      Αγάπη δεν είναι μόνο να σταυρώνεσαι Έλληνα, αλλά και να αναστηθείς. Από όλους μας εξαρτάται. Όλοι να είμαστε Ένα.

      Ταπεινά, και με πολλή στενοχώρια για τα σημερινά εκούσια δεινά των Ελλήνων,

      Ο συνάνθρωπός σας.

  18. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 06/29/2018 @ 5:11 ΜΜ

    Αφηστε τωρα τα δαιμονισμενα αρρωστακια που παριστανουν τους αρχαιοελληναρες και ευτελιζουν το ανθρωπινο γενος οπως για παραδειγμα ο Καρβελας και ο Ανθιμος και βαλτε λιγο μυαλο μεσα σε αυτο το πραγμα που το λετε κεφαλι και που νομιζετε οτι εχει και κατι αλλο μεσα εκτος απο εθνικιστικα σκατα.

    Ο Χριστιανισμος και ο Ελληνισμος ειναι δυο πραγματα αντιθετα και δεν μπορει ασφαλως ο Χριστιανος να λεγει οτι μονο αυτος ειναι Ελληνας. Αυτο ειναι εξωφρενικο και περα απο καθε λογικη και λογικα προκαλει αντιδρασεις.

    Απο εκει και μετα για να αποκτησει ισορροπημενη αντιληψη των πραγματων καποιος που εχει υποστει πλυση εγκεφαλου απο την δαιμονικη καταρα του εθνικισμου θα πρεπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να αποσυνδεθει η εθνικιστικη σας αρρωστια απο την αρχαια Ελλαδα με την οποια δεν εχουν ουτε οι χριστιανοι ουτε οι αρχαιοκαπηλοι αποκλειστικη μαλιστα σχεση και θα πρεπει να σταματησει η αρχαιοκαπηλια εκατερωθεν και να κοψετε και την μαλακια σε οτι αφορα την “σπουδαια” και “ανωτερη” καταγωγη σας. Αλλιως αξιζετε στους εαυτους σας και οι μεν στους δε και δε στους μεν.

    Ο εθνικισμος ειναι μια ΑΡΡΩΣΤΙΑ και ειναι καταδικασμενος σε θανατο και αργα η γρηγορα θα το διαπιστωσετε και ασφαλως ο Γιατρος παραληρει απο το πολυ ξυλο που εχει φαει για να υπερσπιστει το αρρωστημενο κομπλεξικο βρωμοσκατο τον Ελληνισμου του που καμια σχεση δεν εχει αλλωστε με τους αρχαιους και που παραγει μονο αρρωστημενους και υπερκομπλεξικους μαλακες οπως ο Σωρρας κλπ.

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 7:48 ΜΜ

      Δάσκαλε Πέρση, είσαι ένας Θεός. Ο Θεός της κόλασης, και επειδή σε δέρνει η μοναξιά θέλεις να πάρεις και άλλους μαζί σου. Για σένα ο Χριστός είναι ένα ηλιακό σύμβολο και αντιγραφή του Μαρδούκ, για τους χριστιανούς είναι ο Θεός, για το Ισλάμ είναι ένας προφήτης, και όλοι σας είστε πλανεμένοι με τα μυαλά στα κάγκελα.

    • ΟΥΡΑΝΙΑ 06/30/2018 @ 12:33 ΜΜ

      ΕΣΥ ΚΩΔΙΞΠΕΡΣΕΥΣ ΣΕ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ

  19. ΗΛΕΚΤΡΑ 06/29/2018 @ 5:18 ΜΜ

    Ελλάς Ελληνων Αφγανών, Πακιστανών, Μπαγκλεντισιανων, Σομαλων, Νιγηριανών, ……
    Για κλάματα ειμαστε ρεεε!!!

  20. 'Υψιπετείν 06/29/2018 @ 6:23 ΜΜ

    Άιντε λακαμά πίσω στη τρύπα σου. Άμα είσαι in love με το διεθνισμό αποχώρησε σε καμία Α.Ε. όπως Ελβετία, Βέλγιο, Σίτι, Γερμανία κτλ. Εδώ είναι ΕΘΝΟΣ αρχέγονα ΕΛΛΑΣ τουλάχιστον πεντέμισι χιλιάδες χρόνια, ( μη σου πω δεκαπέντε και βάλε και σε κομπλάρω ). Και ΕΘΝΟΣ θα παραμείνει όσο και αν ΔΕΝ το θέλετε. Υπάρχει και χρησμός για σένα το ψευτοαρχαΐζων.
    Για τη συνέχεια εξήγησε μου ρε παπάρα, όταν όλη η διεθνιστική πρακτική είναι γέννημα, όλου του φάσματος της αριστερής ιδεολογίας, που είναι το μονάκριβο παιδί του Διεθνούς Σιωνισμού του αρχαίου εχθρού της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ πόσο ψυχάκιας είσαι;
    Σάλτα κ μαμ μαμ πρακτόρι του οβολού και κανε μασουράκια τα ευρώ που σε πληρώνουν. Γιατί ΑΝ δε σε πληρώνουν και το κάνεις εθελούσια αποχώρησε από τη ζωή είσαι άχθος αρούρης, και δεν είσαι Αχιλλέας, είσαι Εφιάλτης.
    Εκτίθεστε σκουλήκια, και οι κομπλεξικές αντιδράσεις σας, το φωνάζουν χρόνια ό,τι πάσχετε από ψυχαναγκαστικό υποβιβασμό, παντού ΕΛΛΑΣ ( επιστήμες, τέχνες, γράμματα ), γι αυτό μηδενίζετε κ ξεπουλατε ιστορία. Είναι χοντρό να είστε ΠΑΝΤΑ δεύτεροι. Ίσα ρε δευτεράντζες….

  21. ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑς ΔΕ ΚΟΛΩΝΕΙς ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΑΙΛΝΕΙς ΑΦΗΠΣΙΝΗΣ ΒΙΝΤΕΟς ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΑ !!! ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΛΕΓΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΝΙΤΕς ΤΗς ΑΛΗΘΕΙΑς ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΑΙΛΝΕΙς ΠΑΝΤΑ ΦΩς ΘΕΟΥ ΔΙΑ ΣΤΟΜΑΤΟς ΙΩΑΝΝΗ !!! Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ο Υ Μ Ε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/29/2018 @ 7:51 ΜΜ

      Η βάρκα του Χριστιανισμού βούλιαξε, και ο καπετάνιος πήδηξε στην θάλασσα χωρίς τα μπρατσάκια του.

  22. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 06/29/2018 @ 6:45 ΜΜ

    Οχι βασικα ειμαι in hate με το πυρηνα του μισους που ειναι ο εθνικισμος και θα σας στειλω ολους στην τρυπα σας που εχετε και το θρασος να βαζετε τον Χριστο στον στομα σας και να προσπαθειτε να εμπλεξετε τους θεους και τον Ιησου και τον Μεγα Αλεξανδρο και τους φιλοσοφους στην εθνικιστικη σας παρακρουση. Σας ειδα ολους στα Ταρταρα εκει οπου θα καταληξουν ολα τα μιασματα της υπαρξης που κρυβονται πισω τα ΔΑΙΜΟΝΙΚΑ ΣΚΑΤΑ του εθνικισμου για να σπερνουν το μισος και την βλακεια και να παριστΨανουν τους Ελληναρες καθως ξεφτυλιζουν το ανθρωπινο γενος. ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ ΣΑΣ ΕΙΔΑ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΑ ΒΡΩΜΙΚΑ ΤΙΡΣΘΑΛΙΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΟΚΑΠΗΛΟΙ ΑΛΗΤΕΣ.

  23. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 06/29/2018 @ 7:12 ΜΜ

    Οι καταραμενοι νεοναζι βρωμοαλητες αρχαιοκαπηλοι νεοναζι που εσεπιραν αυτην την δαιμονικη αρρωστια απλα και μονο γιατι εχουν υποστει λοβοτομη και δεν μπορουν καν να επικοινωνησουν με το λογικο τους καθως σερνονται ως γνησιοι Τουρκοσποροι βαραβαροαλητες απο το θυμικο και ταυτοχρονα ειναι τοσο γελοιοι που παριστανουν και τους γνησιους Ελληναρες λογω της ταχα μου υποθετικης καταγωγης τους.

    Μιλαμε βασικα για λοβοτομημενα ουφο και για ενεργειακα παρασιτα που βρωμιζουν την υπαρξη μεσα στην προσπαθεια τους να προσδωσουν θεικες και υπερφυσικες εννοιες στο νεοναζιστικο εθνος τους που καταρα βασικα του βαζω στο ΑΙΜΑ του Αλεξανδρου που του εκλεισαν την πορτα οι απογονοι της κλανιας του γυφτου τα νεοναζιστικα μιασματα για να παριστανουν τους Ελληναρας και να σπερνουν την ενεργειακη βρωμια και την αρρωστια και να απειλουν με θανατους κλπ κλπ για την βρωμικη νεοναζιστικη ξεκωλιαρα βρωμιαρα σκατοπουτανα το εθνος τους (δηλαδη των λοβοτομημενων ναζι) που αμα το χεσει ενας Τουρκος προγονος τους θα του προσδωσει αξια.

    Το θεμα οπως ειπα ξανα δεν ειναι η Ορθοδοξια. Το θεμα ειναι βασικα οι αρρωτημενοι νεοναζι βρωμοαλητες που εσπειραν αυτη την δαιμονικη αρρωστια και ασφαλως δεν μπορουσε και δεν μπορει να γινει κανενας διαλογος με τους δαιμονσμενους αρχαιοκαπηλους βρωμοαλητες. Αυτο που πρεπει ναγινει μαζι σας και αν και εφοσον δεν βρεθουν καποιοι αγιοι ανθρωποι αριστεροι οι χριστιανοι η οτιδηποτε να σφαξουν ειναι βασικα να μπουν μεσα και τα αδελφια μας οι Μακεδονες (ναι ασφαλως ειναι ΜΑκεδονες οσο εσεις εισασρε αρχαιοελληνες) και οι Ιλλυριοι και οι Ρωσοι και γιατι οχι και να σας σφαξουν ολους και μονο τοτε θα σωθει ο Ελληνισμος.

  24. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 06/29/2018 @ 7:28 ΜΜ

    Τι σχεση εχετε εσεις με τον πολιτισμο ρε Τουρκσοποροι που βρωματε Τουρκιλλα απο εκατομμυρια ετη φωτος μακρια τριαθλοι νεοναζι βαρβοβρωμιαρηδες νεοναζι? lol

    Σε λιγο θα μας πειτε οτι εισατε και ομοφυλοφιλοι και παιδοφιλοι οπως οι αρχαιοι γιατι εχετε υποστει λοβοτομη απο τα νεοναζιστικα σκατα που απευθυνονται στο κατωτερο επιπεδο αντιληψης. Ενας ναζι εχει μεσα στο αρρωστο κεφαλι του μεσα μονο σκατα και δεν ξερει βασικα τι του γινεται. Δεν γνωριζει βασικα οτι το νεοελληνικο εθνος προεκυψε απο τις προοδευτικες/φιλελευθερες ιδεες του διαφωτισμου. Δεν γνωριζει βασικα οτι οι αρχαιοι φιλοσοφοι στο σημερα και ειδικα οι Νεοπλατωνιστες σημερα θα ηταν διεθνιστες αριστεροι και “θεοσοφοι” οπως για παραδειγμα ο Καζατζακης?

    Τι σχεση εχετε εσεις ρε αρχαιοκαπηλοι αλητες με τον πολιτισμο? Εσεις εισαστε οι μεγαλυτεροι πολιτισμικοι απατεωνες και οι πλεον κομπλεξικοι και αρρωστοι μαλακες στην παγκοσμια ιστορια και το εγκλημα σας κατα της ανθρωποτητας ειναι τοσο τεραστιο που θα πρεπει βασικα ολες οι φυλες και ολα τα εθνη να σας φτυνουν και οχι ασφαλως γιατι εισαστε “απογονοι” και “κληρονομοι” αλλα γιατι εισαστε λοβοτομημενοι βαρβαροναζι που δεν ξερετε τι σας γινεται και εχετε ξεφτυλισει την ανθρωπινη υπαρξη με το προσχημα του νεοβαρναρικου νεοναζιστικου εθνους σας που δεν αξιζει ουτε για να το χεσει ενας Τουρκος προγονος σας.

  25. iisous xristos 06/29/2018 @ 7:47 ΜΜ

    ti lete re zoakia

  26. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 06/29/2018 @ 7:52 ΜΜ

    Με το πολιτισμο εχει σχεση ο αριστερος και διεθνιστης ασφαλως Χατζηδακης που λογω και της σεξουαλικης του ιδιαιτεροτητας μαλιστα θα μπορουσε να θρωρηθει ως απογονος των αρχαιων σε αντιθεση με του νεοναζι βαρβαροπιθηκους που παριστανουν τους “κληρονομους” του πολιτισμου με τον οποιο εχουν τοση σχεση οση η πουτσα με την βουρτσα.

    Οριστε και τα περι “πατριωτισμου” σας καθως αλλωστε ειναι ξεκαθαρο περαν πασης αμφιβολιας οτι εισαστε η μεγαλυτερη βρωμια και η μεγαλυτερη καταρα για την οποιανδηποτε πατριδα.

    Ο πατριωτισμός των φασιστών έχει τόση σχέση με την πατρίδα, όση σχέση μπορεί να έχουν με τον πατριωτισμό τα άλογα επειδή συμμετέχουν στις παρελάσεις
    -Μάνος Χατζιδάκις

  27. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 06/29/2018 @ 8:14 ΜΜ

    Καψατε ολοκληρες γενιες με τα σκατα του εθνικισμου. Καψατε την Κυπρο. Καψατε την νεολαια με τα ΣΚΑΤΑ της αρχαικαπηλιας. Καψατε συνειδησεις καψατε ψυχες για την αρρωστια σας και τωρα θελετε να φτασατε τα πραγματα στα ακρα απλα και ΜΟΝΟ και γιατι εισαστε ΑΡΡΩΣΤΟΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ κατα φαντασιαν “απογονοι” του ΕΛΙΤΣΤΗ ΑΛΑΖΟΝΟΜΑΛΑΚΑ και για αυτο αλλωστε εισαστε και θα παραμεινετε τα μεγαλυτερα ρεντικολα στην παγκοσμια ιστορια.

    Σε οτι αφορα το θανατο μου και δηλαδη την δολοφονια μου το θεωρω ΒΕΒΑΙΟ και για αυτο αλλωστε συνεχιζω να απανταω στους ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΕΓΚΛΗΚΜΑΤΙΕΣ ΤΑ ΝΕΟΝΑΖΙΣΤΙΚΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ και στο ξεφτυλισμενο νεοναζιστικο εθνος τους και αξιζει βασικα να πεθανει καποιος για αυτον τον ΙΕΡΟ σκοπο και να σας ριξει καταρες και σε εσας και στις οικογενειες σας που ασφαλως και θα επρεπε να ντρεπονται για τα νεοναζιστικα αρρωστακια που εσπειραν και στα παιδια σας μεχρι και 1000 γενεες να μην παρετε ουτε ΑΝΑΣΑ.

    Εδω μιλαμε για την ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΡΩΜΙΑ ΣΤΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ. Μιλαμε για τον ΠΥΡΗΝΑ της συνειδησιακη πανουκλας που παρηγαγε μαλιστα τον νεοναζισμο. Μιλαμε για την μεγαλυτερη ΚΑΤΑΡΑ.

    Σε οτι αφορα τους θεους δεν χρειαζετε να το ζαλιζετε. Καταρα σας βαζω στο ονομα και στο αιμα του Ιησου Χριστου και στο αιμα του Μεγαλου Αλεξανδρου και στο αιμα ολων των θεων ολου του συμπαντος. Να σαπισετε μεσα στην αθλιοτητα και την βρωμια σας υπανθρωπινα μιασματα.

  28. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 06/29/2018 @ 9:10 ΜΜ

    Λογικη εναντια στο θυμικο και στους δαιμονες της δαιμονικης βρωμιας του εθνικισμου που απευθυνεται στο 100% στο θυμικο και για αυτο αλλωστε συμφωνα με τον προσδιορισμο του Αριστοτελη δεν εχει καμια σχεση με τον Ελληνισμο και μιλαμε αλλωστε ξεκαθαρα για μια νεοθωμανικη κουλτουρα ειδικα σε οτι αφορα τους νεοναζι.

    Ειναι αυταποδεικτο οτι το νεοελληνικο εθνος ειναι μια μιξη φυλων και εθνοτικων ομαδων και αυτος που ισχυριζεται το αντιθετο ειτε εχει υποστει πλυση εγκεφαλου απο την εθνικιστικη πανουκλα ειτε ειναι ενας κοινος απατεωνας.

    Μαλιστα και σε οτι αφορα τους Βορειο-Μακεδονες (μια χαρα Μακεδονες ειναι συμφωνα και με την λογικη των πραγματων που διαμορφωθηκε απο την ιστορια των εθνων και πλεον και με τον νομο) υπηρξε η προσπαθεια εξελληνισμου τους οπως εγινε αλλωστε και με τις διαφορες εθνοτικες ομαδες που θεωρηθηκαν ως Ελληνες μετα την επανασταση του 21 για τη πιστη τους στον Χριστο και για κανεναν αλλο ΛΟΓΟ που θα μπορουσε να ενισχυσει την εθνικιστικη παρακρουση καθως ο ΛΟΓΟΣ και ως οντοτητα πλεον δεν ειχε και ουτε θα μπορουσε να εχει ποτε καμια σχεση με την θυμολόγικη παρακρουση μαλστα του εθνικισμου που ειναι εξκαθαρα μαλιστα ενα Βαρβαρικο παραγωγο συμφωνα με την αρχαιοελληνικη προσεγγιση.

    Αυτο οδηγησε και τον Ελευθεριο Βενιζελο και μεσα στα πλαισια μαλιστα του οραματος για την Μεγαλη Ελλαδα να προσδιορισει την εννοια του εθνους μεσα ε αυτο το πλαισιο που διαμροφωσε η ΛΟΓΙΚΗ των πραγματων αναφορικα με την γεννηση των κρατων εθνων (που ασφαλως δεν μπορει να μην ισχυει για τους Βορειο-Μακεδονες) εκει οπου βασικα ειπε οτι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ αλανθαστο κριτηριο για την εθνικοτητα του ατομου ειναι η ΕΣΚΕΜΜΕΝΗ ΤΟΥ ΘΕΛΗΣΗ να συμμετεχει σε μια εθνικη οικογενεια και για αυτο αλλωστε δεν προκυτπουν “Νιγηριανοι Ελληνες” που δεν εχουν Ελληνικη συνειδηση, αλλα ασφαλως ο Αντετοκουμπο ειναι μια χαρα Ελληνας ειναι και με τον νομο μαλσιτα και με την συμφωνη γνωμη μαλιστα του Ισοκρατη που ειπε οτι Ελληνας ειναι ο μυημενος στην Ελληνικη παιδια = συνειδηση και αυτο ειναι το λογικο αποτελεσμα που εξηγαγε ο Ελληνισμος που εξελιχθηκε μαλιστα και σε οικουμενικο-διεθνικο Ελληνισμο λογω του ορματος του Μεγαλου Αλεξανδρου.

    Μεγαλυτερη σχεση εχει ασφαλως ο Ελευθεριος Βενιζελος με τον Ελληνισμο του Αλεξανδρου και του Ισοκρατη ειτε ηταν Χριστιανος ειτε εθνικος ειτε αθεος ειτε οτιδηποτε απο τον οποιονδηποτε εθνοκαπηλο που προσπαθει να πορσδιορισει κληρονομικα επι της ουσιας δικαιωματα με βαση την υποτιθεμενη “καταγωγη” μεσα στα πλαισια της νεοναζιστικης παρακρουσης

  29. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 06/29/2018 @ 9:32 ΜΜ

    Αυτο που προκυπτει λοιπον ειναι οτι ηρθαν οι ΝΕΟΒΑΡΒΑΡΟΙ ΝΕΟΘΩΜΑΝΟΙ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΙ ΑΡΧΑΙΟΚΑΠΗΛΟΙ ΝΕΟΝΑΖΙ οπως για παραδειγμα ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ Σωρρας για να διωξουν απο τον Ελληνισμο οχι μονο μονο τον Βενιζελο και το οραμα του οικομενικου Ελληνισμου ετσι οπως εξελιχθηκε μετα την αναγεννηση του νεοελληνικου εθνους, αλλα βασικα και τον Μεγα Αλεξανδρο και ακομα και τους αρχαιους που δεν συμφωνουν με την νεοναζιστικη παρακρουση του καταφανως και πασιφανως ΑΡΧΑΙΟΚΑΠΗΛΟΥ ΜΑΛΑΚΑ απο ολες τις αποψεις και περαν πασης αμφιβολιας.

    Οσοι εχουν συμβαλει σε αυτη την αρρωστια που συνιστα οτι και καλα ο Μεγας Αλεξανδρος ειναι μαλιστα η “πουτανα” του Ανθιμου και του Σωρρα και του καθε ορθολοξου και του καθε αρχαιοκαπηλου μαλακα που παριστανει τον φυλετικα και τον πολιτισμικα “ανωτερο” θα δουν οχι τον Ιησου, αλλα τον Αλεξανδρο φανταρο να κατεβαινει προς τα κατω με το ΕΘΝΟΣ πλεον της Μακεδονιας, καθως αλλωστε ειναι γνωστο οτι ο Αλεξανδρος εκανε πολεμο με τα υπολοιποα Ελληνικα βασιλεια και οτι μαλιστα οι ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ Αθηναιοι δεν τον θεωρουσαν Ελληνα και τωρα βρισκομαστε στον κλεισιμο του κυκλου και δεν βλεπω και αλλη λυση περα απο τον ΠΟΛΕΜΟ στην περιπτωση του ΜΑΛΑΚΑ.

  30. strimadi kai agorofovikos 06/29/2018 @ 9:44 ΜΜ

    αχ ιωαννη βασιλεια της αγαπης………… να εχουμε την τιμη να εχουμε την προσευχη κι την αγαπη σου…………….. σα μεσολαβιση στον πατερα θεο ποσο αναγκη το εχουμε ………………………..

  31. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 06/29/2018 @ 11:06 ΜΜ

    Προσεξτε τωρα πως τα βρωμικα νεοθωμανικα σκατα του νεοναζισμου υποστηριζουν και κανουν πλατες σε αυτο το αρρωστακι που σπερνει την ενεργειακη πανουκλα με την ξεκωλιαρα νεοθωμανικη πουτανα τον “Ελληνισμο” του που ειναι και λογικο αλλωστε να εχει τοσο μισος προς τους χριστιανους, καθως αλλωστε μονο ενας Τουρκοσπορος ξεφτυλσμενος αρχαιοκαπηλος πανιβλακας που εκφραζει την ξεκωλιαρα σκατοπουτανα το βρωμικο νεοναζιστικο σκατοεθνος του απογονου της κλανιας του Τουρκου θα μπορουσε να εχει τοσο μισος προς τους χριστιανους προγονους μας που δημιουργησαν το νεοελληνικο εθνος μετα την επανασταση που εκαναν εναντια στους προγονους του.

    Η νεοναζιστικη παρακρουση του ξεκωλιασμενου υπερκομπλεξικου βρωμοσκατοεθνους των νεοναζι εχει προσεγγισει το τερμα της ξεφτυλας και της γελοιοτητας.

    Τα υπερκομπλεξικα αρρωστακια σπερνουν την αρρωστια τους και παριστανουν τους μεγαλους εθνικαρες κλπ προκαλωντας συνεχως με την απυθμενη βλακεια του απογονου της κλανιας του Τουρκου και οχι μονο τους χριστιανους και τους αριστερους και οσους εχουν κατι αλλο μεσα στο κεφαλι τους εκτος απο εθνικιστικα σκατα αλλα και ολοκληρο βασικα το συμπαν.

    Μιλαμε ασφαλως για τα γελοιοτερα υποκειμενα που εχουν υπαρξει ποτε στην ανθρωπινη ιστορια και ασφαλως αυτος που ισχυριζεται οτι μπορει να υπαρξει καποια αλλη λυση για την αρρωστια σας εκτος απο τον πολεμο εφοσον μαλιστα οι αρρωστοι μαλακες δεν μπορουν να κοψουν την μαλακια του “απογονου” και του “κληρονομου” ειναι εντελως μαλακας.

    Επι του προκειμενου το “πατριωτικο” οριζεται απο τα δεδομενα και την συνειδηση του ατομου καθως αλλωστε ειναι βεβαιον περαν πασης αμφιβολιας οτι το πατριωτικο θα ηταν ασφαλως καποιος να μαζεψει ολους τους αρχαιοκαπηλους νεοναζι σε ενα μερος και να τους καψει, και αυτο θα ηταν μαλιστα μια προσφορα προς το ανθρωποτητα αλλα και προς ολοκληρο βασικα το συμπαν και αυτο θα ηταν οχι μονο πατριωτικο, αλλα θα ηταν ασφαλως και εθνικο, καθως θα ξεβρωμιζε το εθνος απο τα νεοθωμανικα μικροβια και ταυτοχρονα θα ανοιγε η πορτα να φτιαξουμε νεους Ελληνες οπως οι προγονοι μας με τους Πακιστανους κλπ που εχουν αλλωστε ανωτερο DNA απο τους απογονους της κλανιας του χοιρου και μαζι μαλιστα με τα αδελφια μας τους Βορειο-Μακεδονες και τους Ιλλυριους θα μπορουσαμε μαλιστα να φτιαξουμε ενα νεο Ελληνικο εθνος η και Μακεδονικο εθνος, καθως αλλωστε το Ελληνικο εθνος ειναι βαθυτατα υποχρεο στον Μεγα Αλεξανδρο και θα μπορουσε ετσι καπως να αποκατασταθει η υβρις προς το προσωπο του απο τα νεοθωμανικα και νεοναζιστικα παρασιτα.

  32. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 06/29/2018 @ 11:45 ΜΜ

    Ποια αληθεια να πω ρε ηλιθο αρρωστακι?

    Τι σχεση εχουν τα σκατα της υπαρξης οι αρχαιοκαπηλοι βρωμοαλητες με την αληθεια?

    Χεστηκε και ο Λιαντινης. Χεστηκατε ολοι αρρωστημενοι πανιβλακες.

    Μαρδουκ ειναι ενας τιτλος για τον Χρισμενο = ΧΡΙΣΤΟ Βασιλεα της Βαβυλωνας ρε αρρωστημενο αρχαιοκαπηλο βρωμοσκατο και για αυτο αλλωστε ηταν και ο τιτλος που θελησε να αποκτησει ο Αλεξναδρος ο οποιος παντρευτηκε μια ιερεια της Ισταρ/Αφροδιτης (στην Ελληνικη της εκδοση που ηρθε ΠΟΛΥ μετα στην Κυπρο) που ειναι η χριστικη δυναμη για τους Βαβυλωνιους που εδινε τα Βασιλικα δικαιωματα στους Βαβυλωνιους Βασιλεις και δηλαδη εκφραζει αυτο που εξεφραζε η Αθωρ/Αφροδιτη που ηταν Χριστικη δυναμη που εδινε τα Βασιλικα δικαιωματα στους Φαραω που επρεναν τον τιτλο του Ωρου και για αυτο αλλωστε η αλγοριθμοι της φυσης ετσι οπως εκφραζονται μεσα απο τις εκπορευσεις του αρχετυπου και της Γεματριας λενε οτι ο Ιησους ηταν επι της ουσιας ενας Χρισμενος Βασιλεας/Φαραω και για αυτο φερει τον τιτλο του Ωρου και τους Μαρδουκ οπως ΚΑΙ ο Αλεξανδρος. Συμφβολο επισης της Ισταρ και της Αφροδτης αλλωστε ηταν/ειναι το περιστερι και αυτο που μας λεει ο Χριστιανικος μυθος (αλληγορικη πνευματικη παρασταση βασισμενη σε οραματα) οτι η Χριστικη δυναμη που του εδωσε βασικα το χρισμα εμφανιστηκε ως περιστερι και θα μπορουσα ασφαλως να το ανατπυξω αλλα δεν υπαρχει κανενας λογος να το κανω καθως αλλωστε τα αρχαικαπηλα μπασταρδα δεν αξιζουν ουτε για τους φτυσεις.

    Αμα νομιζετε αρρωστημενα μπασταρδα οτι θα ξεφυγετε απο την αληθεια της Φ-υσης γιατι την ειδατε Ελληναρες εισαστε πολυ γελασμενοι.

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/30/2018 @ 1:08 ΠΜ

      Γιατί δεν λες την αλήθεια δάσκαλε; Ποιος είναι ο Αρχιερέας και αντιπρόσωπος του Θεού Μαρδούκ στην Γη; Γιατί δεν λες σε όλους εδώ ότι είσαι εσύ; Πως θα καταλάβουν οι άνθρωποι με τι ψώνιο έχουν να κάνουν; Βέβαια εκτός από Αρχιερέας του Μαρδούκ πιστεύεις ότι είσαι και Συμπαντάρχης. Μάλιστα! Μάλιστα!

      Έτσι για την Ιστορία να σε ενημερώσω ότι ο Γιαχβέ είχε πάρει από το χέρι τον Κύρο τον Μέγα, και τον οδήγησε εναντίον της Βαβυλώνας και της ύπατης θεότητας της Μαρδούκ, για να απελευθερώσει τον λαό του. Έκτοτε ο Θεός Μαρδούκ καταζητείται και μην τον είδατε τον παναή.

      Δασκαλάκο μου εδώ στην γη αντιπροσωπεία του Μαρδούκ δεν υπάρχει. Η μόνη αντιπροσωπεία που κρατάει ακόμα είναι του Γιαχβέ, γι` αυτό άσε τις αντιπροσωπείες και τις διπροσωπίες και απομακρύνσου τέκνο μου από το σκοτάδι του Μαρδούκ, γιατί άμα φας καμιά μπούφλα από τον Ελληνάρα doctor με το σύνδρομο Big penis, θα καταλήξεις μέσα στον συμπαντικό κάδο ανακύκλωσης, αφού χωρίς αντιπροσωπεία δεν θα μπορείς να βρεις ανταλλακτικά για να επισκευαστείς.

  33. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 06/30/2018 @ 12:00 ΠΜ

    Αντε παλι με τα σκατα της αρχαιοκπηλιας. Λες και υπαρχει καποιος λογος να απανταει καποιος τα ιδια πραγματα στους αρχαιοκαπηλους καραγκιοζηδες. Απλα βαλε pederasty στο google και θα σε παει στην αρχαια Ελλαδα και αμα εισαι ηλιθιος και δεν το δεις απλα θα ελξεις ακομα περισσοτερη ηλιθιοτητα και στο τελος θα καταντησεις ενας αρρωστος πανιβλακας οπως ο “Γιατρος” που πιστευει τον εθνικιστικο μυθο του Πλευρη που λεει οτι βασικα ο ομοφυλοφιλος Σολωνας εκανε νομο κατα της ομοφυλοφιλιας. Δεν υπαρχει λογος να πω περισσοτερω και δεν υπαρχει γενικα κανενας λογος να απανταει κανενας σε κανενα αρχαικαπηλο μαλακα.

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/30/2018 @ 1:22 ΠΜ

      Παραθέτω από δικό σου σχόλιο:
      «Άγιος Διόνυσος 27 Ιουνίου 2017 @ 11:14 Προγονοι μας εδω και 2000 χρονια ειναι οι Χριστιανοι Ρωμιοι»

      Αφού λοιπόν κατηγόρησες τους αρχαίους Έλληνες ανεπιτυχώς ότι είχαν θεσμοθετήσει την παιδεραστία και την ομοφυλοφιλία, τους αποκήρυξες και από προγόνους σου. Για να δούμε τι άλλο θα ξεράσει η μαυρισμένη ψυχή σου.

  34. 'Υψιπετείν 06/30/2018 @ 4:23 ΠΜ

    Λοιπόν, για αρχή τα σεντόνια που γράφεις καλύτερα κράτησε τα για σκέπασμα. Στα ενδότερα τώρα. Το βασικότερο στοιχείο σε όλα αυτά που αραδιάζεις είναι η “πνευματική” σου υποτέλεια και το “παπαγαλίζειν”. Κάτι τέτοια ιερατικά συζητούσαν και σε ένα αδερφάτο κάπου στη Θεσσαλονίκη στη Φ.Εταιρείας.
    Αντίστοιχα, στο nosotros πριν δώδεκα δεκατρία χρόνια με το ίδιο βρομόστομα πνευματικά, από σκατά προερχόμενο, εξέφραζαν τις ίδιες απόψεις για κάθε τι εθνικό, για κάθε έννοια πατρίδος. Τότε σας βόλευε το φασίστας, σήμερα το νεοναζί.

    Άκου λοιπόν απύθμενης βλακείας συμπαντικέ υπερμαλάκα. Μία εκδήλωση του γερμανικού εθνικισμού είναι ο ναζισμός , ενώ αντίστοιχα η εκδήλωση του ιταλικού εθνικισμού είναι ο φασισμός. Η εκδήλωση του ελληνικού εθνικισμού λέγεται ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ. Η κάθε εκδήλωση αφορά και ΜΟΝΟ τη χώρα προέλευσής της, αλλιώς δε δύναται ο όρος εθνικισμός.

    Την καταλαβαίνεις τη διαφορά ρε αυνάνα ;

    Και επειδή σε βαρέθηκα μιας και χρήζεις λοβοτομής γιατί ΕΣΥ έχεις μπερδέψει τη π@@τσα με τη βούρτσα θα σου πω και το εξής : Εσείς οι Αριστεροί που σας χωρίσανε σε Μαρξιστές, Λενινιστές, του Μπαγκούνιν, του Κροπότκιν, και του συναφούς αδελφάτου, οι οποίοι αυτοπροσδιορίζεστε ως προοδευτικοί, ως λεσβίες, ως γκέι, ως ουδέτερα πλήρους καψίματος, υποστηρίζοντας κάθε τι πρόστυχο, πουτανίστικο, ανήθικο, εγκληματικό, βρώμικο και αηδιαστικό, και πάνω απ όλα διεθνιστικό. Εσείς λοιπόν οι Αριστεροί, που σας γλεντάει και σας πηδάει ο Διεθνής Σιωνισμός, κάνοντας τα μυαλά σας πουρέ, προάγοντας την ύπαρξή σας, σε ηλιθίους του. Εσείς αποτελείτε το καρκίνωμα της ΕΛΛΑΣ. Εσείς πηγαίνετε κόντρα στη φύση του Έλληνα, που φύση του είναι η ΕΣΤΙΑ και ΟΙΚΟΣ του το ΓΕΝΟΣ.

    Μόνη Πατρίδα Μητέρα ΕΛΛΑΣ.

  35. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 06/30/2018 @ 8:56 ΠΜ

    Μαρδουκ ειναι απλα ενα ονομα αυτης της δυναμης ρε γελοιο υποκειμενο που ειναι πατερας θεων και ανθρωπων και ηταν ο τιτλος του Κυρου του Μεγα που συμφωνα με τον συσχετισμο της Π.Δ ειναι αναλογος με το τιτλο του Μεσσια = Χριστου και αρα και ο χριστιανισμος ειναι “αντιπροσωπεια” του και ολες οι θρησκειες στον πυρηνα τους.

    Το γεονος οτι εσυ εισαι ενας αρχαιοκαπηλος καραγκιοζης δεν προκειται να αλλαξει την πραγματικοτητα που επισης συνιστα ενεγρειακο δεσμο του Μαρδουκ με το ονομα του Αλεξανδρου που μαλιστα εδωσε διαταγη για την ανεγερση του Πυργου του.

    Αυτο που ψαχνετε αρχαιοκαπηλα μιασματα για να ταιζετε την αρρωστια του κατα φαντασια “απογονου” και “κληρονομου” ειναι πολεμο με τον Αλεξανδρο και η ολη φαση μαζι σας εχει ξεκεπερασει και οριο γελοιοτητας.

    Επισης προσεχε πανιβλακα ψονισμενε αρχαιοκαπηλε να μην ξυπνησεις στο συμπαν του Μεγα Αρχιτεκτονα ετσι οπως αυτο εκφραζετε μεσα απο τους αλγοριθμους της φυσης και συναντησεις και τον Πυθαγορα να σου ριχνει ενα φασκελο και σε εσενα και στον Λιαντινη και μετα που θα γυρισει το κεφλι σου αναποδα θα ανακαλυψεις και αλλες “αντιπροσωπειες” αυτης της δυναμης που ειναι γνωστη και ως HaShem και ως Διας κλπ καθως αλλωστε μιλαμε και για το ονομα του πλανητη Δια πριν απο την Ελληνικη γλωσσα.

    Δεν εχει καμια σημασια ποιος ειμαι εγω. Αυτο που εχει σημασια ειναι οτι ανοιξατε πολεμο σε αυτη την ενεργεια λογω της απυθμενης βλακειας του αρχαιοκαπηλου και ειδωλολατρη επι της ουσιας καραγκιοζη που θεωρει τα μυστηρια των θεων ιδιοκτησια του λογω της υποθετικης καταγωγης του και της απυθμενης βλακειας του και που επι της ουσιας δεν αναγνωριζει καμια δυναμη περα απο το αρρωστημενο εγω του καραγκιοζη που παριστανει τον “απογονο” και τον “κληρονομο”.

    Επισης ΠΑΝΙΒΛΑΚΑ οταν μιλαμε για το οικουμενικο-διεθνικο οραμα του Αλεξανδρου που προσπαθειτε να σκοτωσετε για να ταιζετε την σαπιλα του λοβοτομημενου εθνοκαπηλου μιλαμε για το οραμα του Κυρου του Μεγα που ηταν το ινδαλμα του Μεγαλου Αλεξανδρου και δηλαδη μιλαμε για την ΕΝΕΡΓΕΙΑ του Μαρδουκ ετσι οπως εκφραζετε και μεσα απο την οικουμενικη συνειδηση της Νεας Εποχης του Υδροχοου και φτανει ακομα και στις διαφορες ατζεντες μεχρι την ΝΤΠ στο δικο τους ασφαλως επιπεδο αντιληψης καθως μιλαμε βασικα για τον ΠΥΡΗΝΑ της πραγματικοτητας μας και αυτο μαλιστα το εχω αποδειξει με μαθηματικα και θα γινει ακομα χειροτερο για την “λογικη” του μαλακα με περισσοτερα μαθηματικα και σε οτι αφορα το θεμα του Ιησου αλλα και του Αλεξανδρου και δηλαδη σε οτι αφορα το θεμα του Χριστου επι της ουσιας του και χεστηκε βασικα το συμπαν για τον αρχαιοκαπηλο και θεοκαπηλο μαλακα που παριστανει και τον “απογονο” αλλα και τον αποκλειστικο αντιπροσωπο των φιλοσοφων λογω “κληρονομικου” δικαιωματος.

    Ανοιξατε λοιπον πολεμο με τον Αλεξανδρο για να παριστανετε τους Ελληναρες και να ταιζετε την βλακεια του κατα φαντασιαν “κληρονομου” και αρα δεν προκυπτει κανενα λαθος και σε οτι αφορα το θεμα της Μακεδονιας που ασφαλως και δεν σας ανηκει και που μαλιστα συμφωνα με την δικη σας αρρωσημενη ενεργεια και ανεξαρτητα και με το θεμα του Σορος και με ολα θα πρεπει να ξεκολλησει απο τσιρκο σας καθως η υβρις σας προς το συμπαν εχει ξεπερασει καθε οριο.

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 06/30/2018 @ 6:31 ΜΜ

      Σύμφωνα με την αποτυχημένη θεολογία (μπουρδολογία) σου, όλα αυτά τα ονόματα των Θεών, είναι η έκφραση του ενός αληθινού Θεού. (που δεν ξέρεις πως τον λένε)
      Γράφεις παραπάνω ότι: «Μαρδούκ είναι απλά ένα όνομα αυτής της δύναμης» Δηλαδή ένα από τα πολλά ονόματα του ανώνυμου Θεού.

      Επίσης ισχυρίζεσαι ότι ο Χριστιανισμός είναι μια από τις πολλές αντιπροσωπείες του. Γιατί λοιπόν πήρες την αντιπροσωπεία της Βαβυλώνας, και δεν επέλεξες αυτή του Χριστιανισμού; Στις 20 Ιανουαρίου 2016 και ώρα 16:00 με το ψευδώνυμο Ταξιάρχης Απόλλωνας, έγραψες ότι η ορθοδοξία είναι ένα ανθρώπινο οικοδόμημα όπως το 12θεο. Ο Καθολικισμός τι είναι; Εξήγησε μας τέλος πάντων ποια χριστιανική θρησκεία είναι η αντιπροσωπεία του ανώνυμου Θεού σου;

      Ο Γιαχβέ (μια έκφραση του Θεού σου) είχε θυμώσει με τον Βάαλ (άλλη μια έκφραση του Θεού σου) και απείλησε τους Ισραηλίτες που αλλαξοπίστησαν, να γυρίσουν πίσω.
      Κακώς! Αφού και οι δυο αυτοί ονομαστικοί Θεοί ήταν η δύναμη του ενός Πατέρα θεού
      γιατί τους απαγόρευσε να λατρεύουν τον Βάαλ; Αλλά όπως και να έχει πρέπει να ήταν σχιζοφρενής για να τα βάλει με τον άλλο του εαυτό.

      Η Ιστορία λέει ότι ο Γιαχβέ της αντιπροσωπείας του Ισραήλ, επιτέθηκε στον Μαρδούκ της Βαβυλωνιακής αντιπροσωπείας, και έκτοτε ο δεύτερος αγνοείτε. Και μην τον είδατε τον Παναή. Ο όφις που τρώει την ουρά του. Τρέλα! Τρέλα!

      Δε με λες; Ο Θεός σου δεν είχε αντιπροσωπεία στην Αρχαία Ελλάδα; Οι ονομαστικοί Θεοί του Ολύμπου, δεν ήταν έκφραση του Θεού σου στην κοσμική συνείδηση των Ελλήνων;

  36. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 06/30/2018 @ 9:25 ΠΜ

    Ο Ελληνισμος σας και ο Ελληνισμος σας και το εθνικο εγω του μαλακα που θα βγαλει εξω απο τον Ελληνισμο τον Αλεξανδρο για να ταιζει την νεοναζιστικη αρρωστια του “απογονου” και του “κληρονομου”.

    Εγω και το εθνος ΜΟΥ και η θρησκεια ΜΟΥ και ο Χριστος ΜΟΥ που ειναι μαλιστα εθνικιστης και ο Ελληνισμος ΜΟΥ και η Μακεδονια ΜΟΥ και ο Μεγας Αλεξανδρος που ειναι φτιαγμενος στα μετρα του εθνοκαπηλου ανεξαρτητως θρησκευματος και σκατα με ριγανη.

    Μεγαλυτεροι προδοτες απο εσας αμφιβαλλω αν εχουν υπαρξει ποτε στην ιστορια του πλανητη και σας εφταιξε βασικα ο Τσιπρας γιατι εκανε αυτο που λεει η λογικη μεσα σε μια κατασταση που λογω του εθνολογικου συμπλεγματος που κανει επενδυσεις στην τραπεζα της εθνικστικης απατης τα Σκοπια αναγνωριστηκαν απο 140 χωρες ως Μακεδονια σκετο.

    Μην αλλαξετε νοοτροπια και μην ζητησετε συγνωμη απο τον Μεγα Αλεξανδρο που τον εμπλεξατε σε αυτη την ιστορια και που δεν βρεθηκε ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ να υπερασπιστει την μηνημη του εναντια στην εθνικιστικη παρακρουση (παλι καλα δηλαδη που υπαρχει ο Τσιπρας και ο Σορος μεχρι εκει το εχετε φτασει).

    Επισης μην ζητησετε συγνωμη απο τον Ιησου που τον εμπλεξατε στην εθνικιστικη παρακρουση. Δεν βλεπω να υπαρχει πλεον και κανενα νοημα καθως η χρεοκοπια σας και σε ενεργειακο επιπεδο ειναι γεγονος.

  37. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 06/30/2018 @ 10:14 ΠΜ

    Περα λοιπον απο οσα πιστευετε και περα και απο οσα μπορει να “ακουτε” απο τις διαφορες συχνοτητες αναλογα με αυτο που ελκετε που ειναι ασφαλως αναλογο με αυτο που πιστευετε εγω σας εφερε την ενεργεια του Μαρδουκ που ειναι και η ενεργεια του Κοσμοκρατορα Μεγα Αλεξανδρου που παντρευτηκε μια ιερεια της Ισταρ για ακριβως αυτον τον λογο για να ταυτισει δηλαδη το ανθρωπινο του εγω με την θεικη ενεργεια του Μαρδουκ που εκφραζει τον πυρηνα των Χριστικων μυστηριων και ειναι ασφαλως ο πατερας και ολων των Χρισμενων Βασιλεων που επι της ουσιας τους παρεχει το χρισμα η Μητερα Φ-υση και οι δυναμεις αυτης.

    Το θεμα λοιπον δεν εναι ποιος ειμαι εγω και το δικο μου εγω το οποιο στοχευσε η εγωικη αρρωστια του αρχαιοκαπηλου. Το θεμα ειναι ποια μεταχειριση ειχε το ΑΙΜΑ = ΕΝΕΡΓΕΙΑ του Αλεξανδρου απο την συλλογικη σας συνειδηση η οποια προσπαθει επι της ουσιας να τον υποταξει στην θυμολογικη βλακεια της μαζας η οποια μαλιστα επι της ουσιας τον επικαλειτε ως τον Βασιλεα του Ελληνισμου καθως αλλωστε αυτη ειναι η ενεργεια της ΚΟΡΩΝΑΣ (Kether) που ειναι γνωστη σε ΟΛΟΥΣ και ταυτοχρονα καθως τον καλει στοχευει επι της ουσιας στην επαναληψη της δολοφονιας του μεσα στα πλαισια της εθνικιστικης παρακρουσης εκει οπου μαλιστα μεσα στις “στοες” των “Ελληναρων” με τον Στεφανο Χιο και τον Αρτ και ολα αυτα τα νεοναζιστικα παρατραγουδα δνε βρεθηκε ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ να υπερασπιστει την μνημη του και το ΑΙΜΑ του και δηλαδη και τον μισο Βαβυλωνιο γιο του γιατι ολα βασικα σε αυτο το συμπαν ειναι Ελληνικα και “ανηκουν” στους εθνοκαπηλους που “μιλανε ορθιοι” στους θεους και κλανουν μεντες.

    Αυτο ειναι το τελικο συμπερασμα σε οτι αφορα την συλλογικη σας αρρωστια και δηλαδη ο εθνοτομαρισμος και η αρχαιοκαπηλια και αυτοι βασικα που ανοιξαν πολεμο στον ΧΡΙΣΤΟ επι της ουσιας θα ψαχνουν τρυπα για να κρυφτουν και μεσα και εξω απο το εθνος τους και σε ολοκληρο βασικα το συμπαν και δεν θα βρισκουν.

  38. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 06/30/2018 @ 1:48 ΜΜ

    Ο νεοελληνκος εθνικισμος δεν διαφερει σε τιποτα απο τους υπολοιπους και ειναι ξεκαθαρα εθνοφυλετισμος και δηλαδη ναζισμος και βασικα ουτε αριστερος ειμαι ουτε εχω ψηφισει ποτε μου αριστερα. Απλα τρολαρω τους λοβοτομημενους νεοναζι μαλακες τους κατα φαντασιαν απογονους και δηλαδη τους αρχαιοκαπηλους και θεοκαπηλους που διεκδικουν μαλιστα κληρονομικα δικαιωματα απο την συμπαντικη ενεργεια και εχουν σπειρει αυτη την δαιμονικη αρρωστια που απυθυνεται στα πλεον γλειωδες υποκειμενα που εχουν υπαρξει ποτε. Δεν υπαρχει και κανενας λογος ασφαλως να προσπαθει καποιος να βγαλει ακρη με τα δαιμονικα σκατα που εχουν οι υποτακτικοι της νεοναζιστικης αρρωστιας που προσπαθουν να βιασουν την εννοια για να ταισουν το αρρωστημενο κομπλεξισμο τους που εχει ξεπερασει τα αστρα καθως αλλωστε μιλαμε για το τερμα της γελοιοτητας. Σε οτι αφορα τα 3000 χρονια του Ελληνικου εθνους. Ρε αντε να δεις αν ερχομαι. Το Νεοελληνικο εθνος που ειναι χριστιανικο εχει μερικους αιωνες ζωης και προσπαθειτε μαλιστα να το διαλυσετε με τον αρρωστημενο κομπλεξισμο σας.

    • 'Υψιπετείν 06/30/2018 @ 4:40 ΜΜ

      Είσαι πολύ μπετόβλακας τελικά. Άιντε στη πόρνη Βαβυλώνα παπάρα, μαζί με όλα τα συμπαντικά σκατά και την τρικυμία που έχεις στο κρανίο σου.
      Συνεχώς εκτίθεσαι με τα σεντόνια που λες, τα οποία ως γραπτά και μόνο είναι απαράδεκτα αφού δε συνάδει κανένας κανόνας γραματικής αλληλουχίας, από τη μία, ενώ από την άλλη το περιεχομενό των γραπτών παπαγαλίζει ανόητους θεοσοφιστές.
      Δεν ασχολούμε άλλο με τη πλάνη στην οποία έχεις βαλτώσει. Σχεδόν δυόμιση χιλιάδες χρόνια εσύ και οι βαβυλώνιοι κολλητοί σου, προσπαθείτε για το Σκοταδισμό του Αρχέγονου Φωτός της ΕΛΛΑΣ, και δυόμιση χιλιάδες χρόνια τσιμπάτε τα Συμπαντικά Ελληνικά Παπάρια, στο εξής (ΣΕΠ).
      Περιμένω με ανυπομονησία να ακούσω τις συμπαντικές κλανιές του μαρδουκ και του συνόλου του βαβυλωνιακού αδελφάτου, για να γευτείτε για πολλοστή φορά τα ΣΕΠ μας. Άντε συνουσιάσου Μέγιστε Αυνάνα Λακέ Ακατανόμαστε Καπνισμένε Ανόητε, στο εξής Μ.Α.Λ.Α.Κ.Α.

  39. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 06/30/2018 @ 2:21 ΜΜ

    Επισης να ξεκαθαρισω σε οτι αφορα το θεμα των δαιμονισμενων νεοναζ που εσπειραν αυτην την δαιμονικη αρρωστια οτι δεν εχουν καμια σχεση με τον αρχαιο Ελληνισμο (και οχι μονο στο θεμα της σεξουαλικοτητας οπου εκφραζουν την νοοτροπια του Γιαχοβα) που μεσα απο το δικο του πρισμα ειχε σεβασμο προς τις συμπαντικες δυναμεις και προς τα μυστηρια αλλων παραδοσεων για τα οποια μαλιστα ο Πλουταρχος ελεγε οτι εχουν κοινη προλευση. Μιλαμε βασικα για οτι γελοιοτερο εχει υπαρξει ποτε στην πλανητικη συνειδηση. Μιλαμε ξεκαθαρα για Τουρκοσπορους Νεοβαρβαρους Νεοναζι και για αυτο αλλωστε παρουσιαζουν αυτο το ασυλλυπτο εθνικο κομπλεξ που το μονο που κανει ειναι να σπερνει το μισος και που ασφαλως καμια σχεση δεν ειχε και ουτε θα μπορουσε ποτε να εχει με τον πολιτισμο.

  40. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 06/30/2018 @ 9:09 ΜΜ

    Το κεφαλι σου πρωην ανθρωπε ειναι γεματο δαιμονικα σκατα και ανοησιες οπως συμβαινει με ολους του ΝΑΖΙ και δεν εχεις καμια σχεση με το ανθρωπινο γενος γενικοτερα και οχι μονο με τον Ελληνισμο. Συνεχισε να βριζεις τον Αλεξανδρο “απογονε” της συμπαντικης χολερας που την ειδες και Ελληνας και μαλιστα περισσοτερο Ελληνας απο τον Αλεξανδρο. Ο Ελληνισμος ΣΟΥ δεν υπαρχει πουθενα ουτε στην αρχαια Ελλαδα ουτε πουθενα αλλου στο συμπαν. Υπαρχει μονο μεσα στο γεματο δαιμονικες ανοησιες κεφαλι σου και δυστηχως υπαρχουν πολλοι δαιμονισμενοι του ειδους σου που εχουν σπειρει μια ανευ προηγουμενου δαιμονικη χολερα για να ταιζουν τον κομπλεξισμο τους που δεν εχει προηγουμενο στην παγγοσμια ιστορια.

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 07/01/2018 @ 2:21 ΜΜ

      «Ὁ Ἀλέξανδρος μεγάλωσε σὲ μιὰ ἀτμόσφαιρα ποὺ τοῦ ἐνέπνεε πίστη στοὺς θεούς, μὲ καθημερινὲς θυσίες δίπλα στὸν πατέρα του, μὲ συμμετοχὴ σὲ θρησκευτικὲς τελετὲς στὸν Ὄλυμπο, καὶ βεβαίως ἀνάμεσα στὸν θρησκευόμενο λαὸ τῆς Μακεδονίας.Ὁ Ἀλέξανδρος τελοῦσε καθημερινὰ θυσίες. Ἀκόμη κι ὅταν ἦταν ἄρρωστος, τόσο γιὰ τὸν ἑαυτό του ὅσο καὶ γιὰ τοὺς Μακεδόνες. Τελοῦσε θυσίες ἀκόμη καὶ γιὰ τὸ πιὸ ἀσήμαντο γεγονός. Τὸ ἑλληνικὸ πάνθεο ἔγινε ἡ νέα του θρησκεία. Ὅταν ὁ Ἀλέξανδρος βάδιζε πρὸς τὴν Ἀνατολή, ἔνιωθε πὼς ἔχει νὰ προσφέρει στοὺς ἀνθρώπους της ἕνα πανανθρώπινο ὅραμα ζωῆς. Τὸ ὅραμα αὐτὸ ἀπέρρεε ἀπὸ τὴν ἑλληνικὴ παιδεία, τή μοναδικὴ παιδεία μὲ τὴν ἀνυπέρβλητη πνευματικότητα καὶ ὑπερβατικότητα, ἴδια μὲ τὴν ὁποία ὁ μεγαλοφυὴς στρατηλάτης διδάχτηκε στὴν πατρίδα του σὲ ὅλη της τὴν ἔκταση καὶ σ’ ὅλο της τὸ βάθος ἀπὸ τὸν μεγαλύτερο ἐπιστήμονα καὶ σοφότερο δάσκαλο τῶν χρόνων ἐκείνων, τὸν Ἀριστοτέλη, τὸν μαθητὴ τοῦ Πλάτωνα καὶ ἔμμεσα τοῦ Σωκράτη. Ὁ Πλάτωνας πίστευε πὼς ἡ ἀληθινὴ παιδεία εἶναι ἡ «καθολικὴ» παιδεία, διότι «πολιτικῶς νοεῖν» σημαίνει «νοεῖν τὰ παγκόσμια προβλήματα» Στὴν ἰδέα αὐτῆς τῆς παιδείας τὸ ἑλληνικὸ πνεῦμα ἔφτασε στὸ ὕψος τῆς συνείδησης τῆς ὑπερχρονικότητας καὶ τῆς οἰκουμενικότητάς του. Αὐτὴν τὴ συνείδηση ἐκφράζει ὁ Ἀλέξανδρος, ὅταν, κατὰ τὸν Ἀρριανό, «Θοίνην (=συμπόσιο) δημοτελῆ ἐποίησε», στὴν Ὤπη, καὶ στὸ οἰκουμενικὸ ἐκεῖνο συμπόσιο ἀποκάλυψε στὰ ἔκπληκτα μάτια τῶν ἀρχόντων τῶν Περσῶν καὶ τῶν ἄλλων λαῶν τῆς Ἀνατολῆς τὴν οἰκουμενικότητα τοῦ ἑλληνικοῦ πνεύματος.»

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 07/01/2018 @ 2:22 ΜΜ

      Δε με λες; Ο Θεός σου δεν είχε αντιπροσωπεία στην Αρχαία Ελλάδα; Οι ονομαστικοί Θεοί του Ολύμπου δεν ήταν έκφραση του Θεού σου στην κοσμική συνείδηση των Ελλήνων;

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 07/01/2018 @ 2:28 ΜΜ

      Ο ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ γεννήθηκε με κίνδυνο της ζωής της μάνας του το 1908 κάπου στην Κύπρο. Πεφωτισμένος, από μικρή ηλικία έδειξε στον Κυριάκο Βελόπουλο την κλίση του στη παραφιλολογία, στο μυστικισμό και την Ορθοδοξία, στη πίστη στο Θεό και στη Πατρίδα, αλλά και στη τάχιστη συγγραφή βιβλίων αποκαλύψεων.Το 1926 με κίνδυνο της ζωής του, τελείωσε τη δεύτερη τάξη του δημοτικού στο τότε διτάξιο εκπαιδευτήριο «Ο Πλάτων» που μερικές δεκαετίες αργότερα έγινε φροντιστήριο για φοιτητές και γέμισε σχολεία και πανεπιστήμια με διαφημιστικά φυλλάδια αποκρυφιστικού περιεχομένου. Αποδεχόμενος την υποτροφία που του δόθηκε από τον Εθνικό Σταρ Ανδρέα ΕυαγγΕΛόπουλο, μαθήτευσε κοντά στον υπουργό «Μαύρης Προπαγκάντας» Γιόζεφ ΓκέμπΕΛς έως το 1945 όπου και του απονεμήθηκε τιμητική πλακέτα 45 στροφών με το γνωστό άσμα «άστα τα μαλλάκια σου ανακατωμένα, άστα ν’ ανεμίζουνε στα τρελά μποφόρ». Έπειτα εγκαταστάθηκε στο Ποσίδι Χαλκιδικής όπου και συνέχισε να μαθητεύει έως το τέλος του 1947 δίπλα στον Παπα-Σουρταφέρτα που ‘χε τα ράσα κόκκινα και του ‘παιζε τρομπέτα. Το 1948 υπηρέτησε τη στρατιωτική του θητεία σαν επιτελικό στέλεχος Κέντρου Ψυχαγωγίας Μονάδος (ΚουΨουΜου), αλλά και ως αμπατζής, στον Εθνικό Στρατό (μετέπειτα Ελληνικός Στρατός Ξηράς) σε ακριτικές μονάδες Πορδοβολητού στα Βριλήσσια, στη Σπιναλόγκα, και στη Μίκρα Θεσσαλονίκης. Απελύθη το 1954 με μισή σαρδέλα Λυβικού πελάγους στο αριστερό του μπράτσο, δηλαδή με το βαθμό του ανθ-υπο-δεκαενέα. Από το 1910 μέχρι σήμερα έχει πάρει μέρος σε πολλά εμπιστευτικά συνέδρια μυστικολογίας, αποκρυφισμού, λατρολογίας, απόκρυφης αλήθειας, πρωκτολογίας, απόκρυφης αντι-μασονίας και αντι-σημιτισμού, μυστηριολογίας, ουρολογίας, παραφιλολογίας, τουρισμού, «μαύρης προπαγκάντας», μοναχισμού, ηπειρώτικης μουσικής και τυροκομίας, αισθητικής, ηλεκτροτεχνίας, μπαρουφολογίας, πυρηνικής αντιβιοτικής Θεολογίας, Αγιορολογίας, διαιτησίας, και ξεματιάσματος.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*