Διχασμός μια παλιά καλή συνταγή ελέγχου.

Ο διχασμός καλά κρατεί, από την αρχαιότητα τρωγόμαστε για το ποιός είναι καλύτερος του άλλου, τουλάχιστον στην αρχαιότητα είχαμε το σθένος και την αντίληψη να ενωθούμε απέναντι σε ένα κοινό εχθρό. Η διαφορά στην εποχή μας είναι οτι ακόμα και το διχασμό τον προσαρμόσαμε στην αρρωστημένη αντίληψη μας, είτε ως την καμήλα που κοιτά τις ξένες καμπούρες, είτε με το να παρακαλάμε να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα αντί να πάρουμε και εμείς μια.

Ξεκινώντας την ζωή μας εκεί στα σχολικά χρόνια είχαμε το διχαστικό δίλημμα του τι ομάδα είσαι ; Εθνική Ελλάδος είμαι αδελφέ, είμαι φίλαλθος και μέσα από τα αθλήματα έχω την δυνατότητα να βλέπω φίλους, να έχω ενεργό χρόνο με τα παιδιά μου, με τον/την σύντροφο μου. Ξύπνα βλακάκο είσαι άνθρωπος, όχι ολυμπιακός, όχι παναθηναικός, όχι αεκ, όχι παοκ κ.ο.κ, απλά άνθρωπος που οφείλεις στον ίδιο σου τον εαυτό να ζήσεις.

Περνάς στο επόμενο βήμα της εφηβείας, είτε ως φοιτητής είτε ως ενεργός πολίτης και τίθεται το ζήτημα του τι κόμμα είσαι ; Είμαι Έλληνας αδελφέ, είμαι υγιείς σκέφτομαι, διακρίνω, ψηφίζω και δεν απέχω και το κάνω με πλήρη επίγνωση της κατάστασης ενώ εσύ πήγες να παίξεις ρακέτες στην παραλία και να απλώσεις λάδι στο κορμάκι σου να μην σε κάψει ο ήλιος. Συμμετέχω γιατί το οφείλω σε αυτούς που δίδαξαν την δημοκρατία σε όλο τον πλανήτη. Ξύπνα χαζούλη είσαι η φωνή ενός λαού που μετουσιώνεται σε οργή Θεού.

Ήρθε η ώρα που λαμβάνεις μια θέση εργασίας, είτε στον ιδιωτικό τομέα, είτε στο δημόσιο, είτε ως ελεύθερος επαγγέλματίας, είτε ως λειτουργός. Το μέγα παραμύθι εδώ ο συνδικαλισμός τύπου “Γκρούεζα” στην προφητική ελληνική ταινία “Υπάρχει και Φιλότιμο”. Εδώ κάνω μια μικρή παρένθεση για να σε ενημερώσω ότι το φιλότιμο το έχεις μόνο εσύ και δεν μεταφράζεται σε καμία άλλη γλώσσα όπως τα υπόλοιπα γράμματα και αλφάβητο σου. Απεργία θες ναι και γω μαζί σου αλλά και όλοι οι υπόλοιποι έτσι, όχι Δευτέρα ΠΟΕΔΗΝ, τρίτη ΠΟΕΣΥΝ, τετάρτη ΠΟΕΜΗΝ μέχρι αμήν.

Μεγάλωσες ποιά, παίρνεις μια σύνταξη, κάποιοι άλλοι δεν παίρνουν γιατί το σύστημα φρόντισε να σε διχάσει μέχρι τέλους. Τι κάνεις εδώ απλά είτε κλαίγεσαι είτε καυχιέσαι αντί να μπείς στην διαδικασία να βοηθήσεις, να συνυπάρξεις, να στηρίξεις, ποιόν ; το γείτονα σου, το φίλο σου, την ίδια σου την οικογένεια. Τι δεν έκανες μέχρι το τέλος δεν υπολόγισες ποτέ οτι κάνει άλλος “ταμείο” για σένα εσύ απλά ήσουν το μέσο για να δημιουργηθεί το σκουλίκι του διχασμού.



Gemoderm

Ξεχάστε τις αιμορροΐδες για πάντα!

Το σπρέι Gemoderm βοηθά να απαλλαχθεί κανείς από αιμορροΐδες και ραγάδες του πρωκτού. Χρησιμοποιείται για εξωτερικές και εσωτερικές αιμορροΐδες, την θρόμβωση και τη φλεγμονή, φαγούρα και έκζεμα πρωκτού, κατά αιμορροΐδες μετά τον τοκετό. Σπρέι έχει αντισηπτική, αντι, τοπική αναισθητική, αιμοστατική και στυπτική δράση, προωθεί την απορρόφηση των αιμορροΐδων και την αποκατάσταση του ορθού, θεραπεύει γρήγορα τις ραγάδες του πρωκτού και εξαλείφει την αιμορραγία.

ΤΙΜΗ 49,00

ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ

 Powered by WebCash


Έζησες μια ζωή διχασμών, δηλαδή μίσους, σε ποιόν ; μήπως απέναντι στον ίδιο σου τον εαυτό ; μήπως έχασες την αρχή, την μέση και τελικά μήπως χάσεις και το τέλος της ζωής σου ; Πέρασες απαρατήρητος στην ίδια σου την ζωή μόνιμα διχασμένος απλά για να δείχνεις καλύτερος από τον διπλανό σου. Κάπου εδώ να σου θυμίσω πως είμαστε όλοι Γήινοι και πως ο Μιχαλάκης που θα παραδόσεις στο τέλος θα σου δώσει μόνο 2 τετραγωνικά. Γίνομαι κυνικός ; το γνωρίζω, το θέμα δεν είναι η Ιθάκη αδελφέ αλλά το ταξίδι έως εκεί, στα έλεγε ο Όμηρος δεν τον διάβαζες γιατί ; έκανες κοπάνα εκείνη την ώρα ;

Το ταξίδι αγαπητοί μου έχει μεγάλη σημασία όσο εύκολο ή δύσκολο ήταν, το ταξίδι θα σε βάλει στο πάνθεον της ιστορίας, το ταξίδι θα σε αφήσει ως μοναδικό αποτύπωμα όπως όλους αυτούς τους Έλληνες που όλος ο κόσμος σήμερα, ζηλεύει, οικειοποιείται, θέλει και επιθυμεί με παθολογικό τρόπο. Ξεκινήστε το ταξίδι πριν είναι ποιά αργά, δεν χάθηκε ο δρόμος απλά εμείς αλλάξαμε πορεία. Καλό Ταξίδι

” Εάν αλληλοτρώγεσθε, προσέχετε μήπως σας κατασπαράξουν ” ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ

14 thoughts on “Διχασμός μια παλιά καλή συνταγή ελέγχου.

  1. ΔΥΣΤΥΧΩΣ says:

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΠΌ ΑΡΧΑΙΟΤΑΤΩΝ ΧΡΌΝΩΝ ΤΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΌ ΤΩΝ ΕΛΛΉΝΩΝ. ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ Η ΑΝΔΡΕΙΑ. ΑΛΛΑ Η ΔΙΧΟΝΟΙΑ.ΔΙΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΈΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ
    ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΑΙ .ΜΙΑ ΚΑΙ ΠΌΤΕ ΔΕΝ ΘΈΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΊΑ ΤΟΥ ΆΛΛΟΥ. ΜΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΆΘΕ ΈΛΛΗΝΑΣ ΘΕΩΡΕΊ ΤΟΝ ΕΑΥΤΌ ΤΟΥ ΚΟΡΥΦΉ ΣΕ ΟΛΑ.ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΌ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΕΊΝΑΙ ΥΠΕΡΆΝΩ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΎ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ.

  2. Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» says:

    «βέβακε δ΄ ὅρκων χάρις͵ οὐδ΄ ἔτ΄ αἰδὼς [ἀντ. Ἑλλάδι τᾷ μεγάλᾳ μένει͵ αἰθερία δ΄ ἀνέπτα.» («Κανείς δεν σέβεται τους όρκους και εις την ένδοξον Ελλάδα δεν απομένει πλέον εντροπή. Επέταξεν εις τον ανέφελον ουρανόν»)
    Ευρ. Μήδεια 439 – 440

    Ο Αισχύλος αφότου είδε τον αδελφό του να πέφτει νεκρός εις τον Μαραθώνα μπροστά στα μάτια του, δημιουργεί την τραγωδία. Αν και βαθύτατα ευσεβής πέφτει εις την διαβολή της βεβήλωσης των μυστηρίων «δίχα δ’ άλλων μονόφρων ειμί» γνωρίζοντας δηλαδή ότι πολλάκις οι γνώμες είναι ατομικές του. Ο Πανθεϊσμός του δεν έχει σχέση με τους υπάρχοντες και από τον Ορφισμό δεν δέχεται την μετεμψύχωση. Απαρασάλευτος παραμένει η πίστη του εις την δικαιοσύνη της θείας του κόσμου διοικήσεως ενώ για το Θεό λέει «και το μη κακώς φρονείν Θεού μεγίστον δώρον». Τα παθήματα που επιφέρονται από τον Θεό εις τον άνθρωπο πρέπει να συντελούν εις τον σωφρονισμό.

    Ο Ευριπίδης 480 – 406 π.Χ. ο τραγικότερος των αρχαίων ποιητών αν και κέρδισε στα Παναθήναια στους γυμνικούς αγώνες εις το Παγκράτειο και την Πυγμαχία αρνήθηκε τάχιστα τον αθλητισμό και μίσησε τους αθλητές διότι καθώς έλεγε : «κακώς γαρ μυρίων όντων καθ’ Ελλάδα, ουδέν κάκιον έστιν αθλητών γένους» Απόσπ. 284 (αναρωτιέμαι τι θα έλεγαν οι εθνικοί αν έκανε τέτοιες δηλώσεις κανένας κληρικός μας). Επιδόθηκε εις την φιλοσοφία και στην ποίηση. Έγινε φίλος του Πρωταγόρα, Προδίκου και του Αναξαγόρα και αγαπητός φίλος του Σωκράτη (με όποιο δάσκαλο πηγαίνεις τέτοια γράμματα θα μάθεις βλέπε παρακάτω) . Μελέτησε τα συγγράμματα του Δημόκριτου και του Ηράκλειτου. Από τους Βυζαντινούς μελετήθηκαν ιδίως 3 τραγωδίες του η «Εκάβη», ο «Ορέστης» και οι «Φόνισσαι»,. Ο Ευριπίδης έλεγχε τους ασεβείς και χονδροειδής μύθους διδάσκοντας ότι οι θεοί «ουδέν αισχρόν ποιούσιν», ότι το θείο είναι μόνο αγαθού αιτίου, ουχί δε κακού και ότι ο Θεός είναι πνεύμα . Είναι πάντοτε κριτικός εις τις παραδομένες κατά τους χρόνους θρησκευτικές δοξασίες και τις καταπολεμεί ως άλλος Ηράκλειτος ή Ξενοφάνης. Το Θεό τον μετρά με το μέτρο της φρονήσεως και της ηθικής «θεοί τι δρώσι αισχρόν ουκ είσι θεοί». Το φιλοσοφικό του πνεύμα ήταν τέτοιο που αν μη τι άλλο δεν είχε παρά να συγκρουσθεί με τους μύθους

    Για τις γυναίκες ακούγονται υπ’ αυτού μομφές, σκώμματα και επικρίσεις «πονηρές, άπιστες, δόλιες», «δεινα γαρ οι γυναίκες εύρισκεν τέχνας», «άπιστον το γυναικείον γένος» (Ιφιγ. Τ. 1023, 298) . Πολλοί τον κάλεσαν μισογύνη αλλά αυτός εξιδανίκευσε τις αρετές του φύλλου στα έργα του αναφέροντας πλήθος γυναικών και παρθένων να ακτινοβολούν αρετές. Πολλές πεθαίνουν νέες και εις το κάλλος τους εις τα έργα του αλλά η ισχύς και η βούλησή τους δεν καταπτοούνται. Και ο Ευριπίδης επειδή τους ήρωές του και τις ηρωίδες του παρέστησε ως ταπεινούς, ενίοτε δε πτωχούς και ράκη φορώντας κατηγορήθηκε από τον Αριστοφάνη ως «πτωχοποιός, ρακιοσσυρραπτοίδην, στωμυλιοσυλλεκτάδην». Η δόξα του ποιητή διατηρήθηκε ως τον Μεσαίωνα όπου από περικοπές των τραγωδιών του συντέθηκε το δράμα «Χριστός Πάσχων»

    Ο Αριστοφάνης διακωμωδεί τόσο την θρησκεία, τους θεούς όσο και τις εκδηλώσεις αυτής όπως π.χ. την μαντική

    Ο Επίμαρχος εις την κωμωδία παρωδεί και διασύρει μεγάλους ήρωες όπως π.χ. τον Ηρακλή και τον Οδυσσέα (το Βυζαντινό κάποτε και το νεοελληνικό κράτος τώρα όμως, το «ρωμαίικο» κατά τους Εθνικούς, τους έχει δώσει την θέση που τους αρμόζει)

    Κινησίας: Αθηναίος ποιητής διθυράμβων υιός του περίφημου κιθαρωδού Μέλητου. Έζησε κατά πάσα πιθανότητα από το 450 – 390 π.Χ.. Κατέστη διαβόητος για την ασέβειά του μεταξύ των συμπολιτών του. Ο Λυσίας τον ονειδίζει αποκαλώντας τον «ασεβέστατον απάντων και παρανομώτατο τον ανθρώπων», «αυτόν αφέμενον της τέχνης συκοφαντείν και από τούτου πλουτείν». Η άθλια σωματική του κατάσταση είχε επισύρει τα σκώμματα των κωμικών. Ήταν ισχνός, ασθενικός με δερματικά εξανθήματα. Η φράση «τα κινησίον δραν» κατέστη παροιμιώδη και είχε κακή σημασία. (Σημ: η φράση του Λυσία ότι ο Κινησίας πλούτιζε με τις συκοφαντίες του δείχνει ότι και άλλοι αρχαίοι ημών πρόγονοι δεν ήταν τόσο σύμφωνοι με την αρχαία θρησκεία)

  3. Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» says:

    Ο Νίκος Καζαντζάκης (Πηγή: http://www.medialab.panteion.gr:8080/papaki/archive/culture/aforismoi0305)

    «ΜΙΛΗΣΑ» ΜΕ: τον Νίκο Καζαντζάκη:

    Διάβασε ετούτο το κομμάτι από την «ΑΣΚΗΤΙΚΗ» μου. Και μετά, πες μου, ήτανε ποτέ δυνατό να μη σε αφορίσουνε οι παπάδες; Ήτανε ποτέ δυνατό να μη με ρουφιανέψει το τότε κατεστημένο στους Σουηδούς για να μη δώσουνε το Νόμπελ Λογοτεχνίας; «Ο Θεός μου δεν είναι πανάγαθος. Είναι γιομάτος σκληρότητα, άγρια δικαιοσύνη, και ξεδιαλέγει, ανήλεα το καλύτερο. Δε σπλαχνίζεται, δε νοιάζεται για ανθρώπους και ζώα, μήτε γι’ αρετές και ιδέες. Όλα ετούτα τ’ αγαπάει μία στιγμή, τα συντρίβει αιώνια και διαβαίνει. Είναι μία δύναμη που χωράει τα πάντα, που γεννάει τα πάντα. Τα αγαπάει, τ’ αγαπάει και τ’ αφανίζει. Κι αν πούμε: ο Θεός είναι ένας άνεμος ερωτικός που συντρίβει τα κορμιά για να περάσει, κι αναθυμηθούμε πως πάντα μέσα στο αίμα και στα δάκρυα, ανήλεα εξαφανίζοντας τ’ άτομα, δουλεύει ο έρωτας, τότε λίγο πιότερο προσεγγίζουμε το φοβερό του πρόσωπο». Να γιατί με κυνηγήσανε. Γιατί αυτός ο θεός ο δικός μου, είναι πολύ πιο κοντά εις τον Δία απ’ ότι στους δικούς τους ψευτοθεούς. Γιατί ο Θεός μου, είναι ερωτικός θεός, Έλληνας και μάλιστα αρχαίος! (Πηγή: Δημήτριος Ιατρόπουλος, Περιοδικό Ιχώρ, τεύχος 62, λόγου χάριν, σελίδα 83)

    Μυθοπλάστες: Μαρία Τζάνη & Δημήτριος Ιατρόπουλος

    Είναι όντως συγκλονιστικό αυτό που αναφέρει ο Άγ. Ιω. Χρυσόστομος:

    «Μου αναπτέρωσες πολύ το κουράγιο και μ’ έκανες να σκιρτώ από χαρά γιατί, αφού μου ανήγγειλες τα δυσάρεστα, πρόσθεσες τη φράση, που πρέπει να λέμε σε όλα όσα συμβαίνουν:

    «Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν» (δηλ. Δόξα στον Θεό για όλα)

    Αυτή η φράση είναι θανατηφόρο πλήγμα για τον διάβολο!

    Είναι πολύ μεγάλη γι’ αυτόν που την λέει σε κάθε κίνδυνο, προϋπόθεση ασφάλειας κι ευχαρίστησης.

    Γιατί μόλις την απαγγείλει κανείς, αμέσως διασκορπίζεται το σύννεφο της λύπης.

    Μην παύσεις να την λες και να ασκείς και τους άλλους σ’ αυτό.

    Έτσι και η φουρτούνα που μας βρήκε, κι αν ακόμη γίνει μεγαλύτερη, θα μεταβληθεί σε γαλήνη.

    Έτσι κι όσοι δοκιμάζονται θα πάρουν μεγαλύτερη αμοιβή παράλληλα προς την απαλλαγή τους απ’ τα δεινά.

    Αυτή η φράση ανέδειξε τον Ιώβ νικητή, αυτή η φράση έτρεψε σε φυγή τον διάβολο, κι αφού τον γέμισε από ντροπή τον έκανε να αναχωρήσει, αυτή είναι εξάλειψη κάθε ταραχής…»
    «Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν»

  4. ΠΑΡΕ ΝΑΧΕΙΣ says:

    Δυσκολο πραγμα η διχονοια.Δεν προκειται ποτε να λειψει.Επειδη δεν σκεφτονται ολοι το ιδιο επειδη παντα θα υπαρχουν τα συμφεροντα παντα θα υπαρχουν οι κακοι και οι πονηροι..Ο μονος τροπος κατα την γνωμη μου να λειψει η διχονοια ειναι με το ζορι.Να βρεθει τροπος να επιβληθει η ομονοια.Ειτε εξ αναγκης ειτε εκ φοβου ειτε εξ επιδιωξεων η δεν ξερω πως αλλιως.Κι αν κατορθωσουμε κατι ενωμενοι θα ειναι μια καλη αρχη για μια καινουργια πορεια..Μακαρι….

  5. ΠΔ. says:

    Οχι ρε παιδια και μισος.Διαφορετικες αποψεις εχουμε μονο,δηλαδη 11.000.000 αποψεις, αντε να συμπεσουν.Στα δυσκολα ομως τα σβηνουμε ολα.Εδω τα βρηκαν Αθηναιοι και Σπαρτιατες οταν χρειαστηκε.

    • ΟΛΑ ΛΥΝΟΝΤΑΙ, Η ΞΕΡΟΚΕΦΑΛΙΑ ΝΑ ΕΦΕΥΓΕ ΜΟΝΟ says:

      Και θα συνεχίσουμε να έχουμε, καθώς κάθε άνθρωπος, διαμορφώνει την κοσμοθεωρία του και αντίληψη, μέσα από την ζωή του, μέσα από τις εμπειρίες του, τις σκέψεις του, τις θεωρήσεις του.
      Παλαιότερα, οι άνθρωποι δεν είχαν πρόσβαση σε γνώση, γι αυτό ξέραν μόνο ένα πράγμα και αυτό ήταν, τώρα έχουν όμως.
      Φτάνει να είναι έξυπνοι για να εντοπίζουν, τις παγίδες που στήνει το σύστημα, έτσι ώστε να μην ξαναφορέσουν παροπίδες, όπως παλαιότερα. Διότι παροπίδες είναι παροπίδες, είτε τις δημιουργεί το σύστημα, είτε η ανθρώπινη αμάθεια.
      Τον Θεό ποτέ κανείς μας δεν πρόκειται να τον εξηγήσει ολικώς, διότι είναι τα πάντα.
      Αν το αποδεχτούμε όλοι μας αυτό, θα χουμε ένα νοητό τραπέζι, όπου ο κάθε άνθρωπος, σαν φιλόσοφος, θα ρίχνει την δικιά του θεώρηση και κατόπιν συζήτησης θα βγαίνουν ολοκληρωμένα θεωρήματα που θα οδηγούν σε συμπεράσματα.
      Μάταιο να μην το συνειδητοποιήσουμε αυτό, διότι έτσι είναι το φυσικόν, αλλιώς δεν θα χαμε ελεύθερη βούληση. Κάτι θα ξέρει ο θεός που μας την έδωσε…

      • ΠΔ. says:

        Συμφωνω,τον Θεο δεν μπορει να τον εξηγησει ο ανθρωπος,ειναι πολυ μικρος.Γι’αυτο απεκαλυφθη μονος Του.

        • ΜΑΡΚΟΣ ΖΑΡΡΑΣ says:

          Έχω τις αμφιβολίες μου, καθώς το βλέπω από άλλη οπτική πλευρά και θεωρώ πως και αυτό αποτελεί ανθρώπινη εφεύρεση αλλά επειδή δεν είναι κανείς μας σίγουρος, είναι καθαρά θέμα πίστης, όποιος πιστεύει πιστεύει, σε ότι πιστεύει όπως το πιστεύει… Οπότε μπορούμε να συνυπάρξουμε οι Έλληνες και να ενωθούμε έναντι του κοινού εχθρού. Θέλω να δω οι δωδεκαθειστές τι άποψη έχουν, μιας και Χριστιανοί σόφρωνες υπάρχουν, από κείνους υπάρχουν σόφρωνες και πόσοι; Ιδού το ερώτημα.

  6. ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ1912 says:

    Πολύ καλό άρθρο που περιγράφει την σημερινή πραγματικότητα.
    Ας βάλουμε σαν στόχο όλοι μας κάθε μέρα να γινόμαστε καλύτεροι.

  7. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ IC XC NI KA says:

    τα δυο τετραγωνικα θα φιλοξενησουν το κουφαρι μας…ο Μηχαηλ σαν αλλος Ερμης μεταφερει την ψυχη σε ενα προσταδιο γι’αυτο και αναφερουν οι ιερεις την λεξη μεθισταται στην κηδεια καποιου οταν αναφερονται στην ψυχη του!κατα τ’αλλα πολυ ωραιο το αρθρο σου!!οσο για τον πλανεμενο ανωνυμο τι να πω?!υπομονη…!

Γράψτε απάντηση στο ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *