ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ Η ΟΧΙ!!!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ Η ΟΧΙ!!!

Το κείμενο αυτό μας το έστειλε ο αποστολέας παρά κάτω και λέει κάποια πράγματα για την ΟΕΑ αλλά και για τον Καραγεωργίου!!!! Εγώ θα απαντήσω  σε κάθε του σχόλιο, οι απαντήσεις μου θα είναι με κόκκινα γράμματα για να ξεχωρίζουν και να καταλάβετε όλοι….

Από: ANDREAS TAPEINOS <aoratos9@hotmail.com>

Α Ρ Γ Ο Ν Α Υ Τ Ε Σ

∆ΗΜΗΤΡΙΑ∆Α ΒΟΛΟΥ



Θεραπεία της σεξουαλικής ανικανότητας

Το φυτικο σκεύασμα που θεραπεύει τα προβλήματα σεξουαλικής ανικανότητας χωρις καμία παρενέργεια

Το μοναδικό 100% φυτικό σκεύασμα που θεραπεύει το πρόβλημα και δεν το συντηρεί οπως αλλα χημικά γνωστά προιόντα με παρενέργειες

ΤΙΜΗ 29,00

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

 Powered by WebCash


ΠΡΟΣ: Όσους αγαπούν και σκέπτονται την Ελλάδα

ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑ!!!!

Τον τελευταίο χρονικό διάστηµα στο ιερό χώρο της Πατρίδας  µας συμβαίνουν ανεπίτρεπτες καταστάσεις.

ΣΕ ΑΥΤΟ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ!!!!

Παρουσιάζονται πολλοί σωτήρες και πολλοί πατριδοκάπηλοι. Αρχίζουν  µε την αποκάλυψη ενός πραγματικά επικίνδυνου για την Ελληνική ιδέα και εν καιρώ εφ’ όσον δεν συμμορφωθούν οι υπόλοιποι θα ακολουθήσουν και άλλες αποκαλύψεις. Ένα απλό «ποιος είναι ποιος». Βαρβαρικά “hou is hou”, ώστε να µπορεί ο καθένας ν’ αναλάβει την ευθύνη της επιλογής του έχοντας την γνώση.

Πρόσφατα παρατηρήθηκε κυκλοφορία χειρογράφων σημειώσεων,  υβριστικού περιεχομένου,  εναντίον όλων εκείνων που ασχολούνται  µε θέµατα Ελληνισμού και εθνικής αφύπνισης.  Τις υπογράφει κάποιος Ιωάννης Καραγεωργίου  (Τουρκογενές όνοµα Καρά = µαύρος), µέλος της οργάνωσης  «Μάρτυρες του Ιεχωβά»,  και αυτοτιτλοφορείται  µέλος υφηγεσίας ΟΕΑ  (Οµάδας Εθνικής Αποκατάστασης),  ή απλό  µέλος ΟΕΑ ή ταχυδρόμους ΟΕΑ, ή Υπολοχαγός ειδικών δυνάμεων ΟΕΑ και σε στιγµές κρίσεως της τρέλας του, Μέγας Αλέξανδρος.

ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΙΟΤΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΑ= ΜΑΥΡΟ ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ!!!

Ο Ιωάννης Καραγεωργίου αποτελεί φαινόμενο τερατογενέσεως,  αφού ξερνά ακαθαρσίες και δυσοσµίες από το στόµα του, όντας ζωντανός οχετός.

Με εντολές της οργάνωσης  «Μάρτυρες του Ιεχωβά»,  στην οποία ανήκει,  προσπαθεί ύπουλα και  µμεθοδικά να ανακόψει την προσπάθεια όλων εκείνων που ασχολούνται µε τον Ελληνισµό, εκτοξεύοντας εναντίον τους ύβρεις και κατασκευασμένες κατηγορίες.

Έχει διοχετεύσει τεράστιο αριθµό σηµειώσεων και επιστολών,  βρίζοντας τους πιο κοντινούς φίλους και συνεργάτες του,  την εκκλησία,  την δικαιοσύνη,  την αστυνομία,  τον Στρατό και όλα τα  µηθολογικά και ιστορικά σύµβολα της Ελλάδας.

ΣΕ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ!!!!

Το φαινόμενο αυτό µας υποχρέωσε να ερευνήσουμε το παρελθόν του και την ανεύρεση της ΟΕΑ. Οι πηγές που χρησιμοποιήσαμε ήταν οι γείτονες του (Ν. Ιωνία Βόλου , οδός Ελπίδος), κάποιοι υποτιθέμενοι φίλοι του (δεν έχει ούτε έναν), και οι δικαστικές, αστυνομικές και εκκλησιαστικές αρχές του Βόλου και την ΚΥΠ.

∆ικαιωθήκαµε πλήρως ως προς τις υποψίες που είχαµε αφού οι πληροφορίες που πήραµε αποκαλύπτουν ότι ο μισέλληνας  μάρτυρας του Ιεχωβά Καραγεωργίου Ιωάννης είναι ένα χυδαίο απόβρασµα,  ένα κοινωνικό κατακάθι,  ένα γελοίο υποκείμενο,  ένα ελεεινό ανθρωπάριο που θεωρεί σαν Εθνική Αποκατάσταση,  την θεοποίηση της σχιζοφρένειας,  την καθιέρωση της αναρχίας, και την επικράτηση των ύβρεων ,  της ασεβείας και της απειθαρχίας όπου οι  µόνοι εκλεκτοί της κοινωνίας αυτής θα είναι ο υπόκοσμος,  οι αποτυχημένοι,  οι απόκληροι και οι βαρυποινίτες των φυλακών όπως και αυτός.

ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΗΡΑΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ << ΑΡΜΟΔΙΕΣ >> ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑΝ ΑΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟ!;! ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ!;!

Η ΟΕΑ όπως ο ίδιος γράφει και στις σημειώσεις του ιδρύθηκε το 1947 από κάποιους ηλίθιους στρατηγούς που δεν έλαβαν υπ’ όψιν τους ούτε τους στοιχειώδεις κανόνες ασφαλείας, τόσον αυτοί όσο και οι διάδοχοι τους, αφού έβαλαν στην οργάνωσή τους έναν  µάρτυρα του Ιεχωβά και τόσο γελοίο υποκείμενο σαν τον Τ.  Καραγεωργίου.  Η ΟΕΑ (Οµάδα Εθνικής Αποκατάστασης) δεν υπάρχει, ΟΥΤΕ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑ∆Α. Ιδρύθηκε στην Ιταλία από τον νεοφασίστα Μεσαγκράντε (Μessagrade) και διαλύθηκε στα µέσα της δεκαετίας του 1970 µε την σύλληψη και καταδίκη του αρχηγού της σε ισόβια κάθειρξη. Μέλος της οργάνωσης αυτής υπήρξε ο Ιωάννης Καραγεωργίου, την εποχή που δήθεν σπούδαζε στην Ιταλία. Από τότε η οργάνωση αυτή ζει µέσα στο αρρωστημένο µυαλό του, για να προσφέρει εικονικούς τίτλους και αξιώµατα στον εαυτό του.

ΕΔΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΔΙΟΤΙ Η << Ο.Ε.Α. >> ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥΣ.. ..ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟΤΕ!!!! ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΣΕΙΣ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ  ΣΤΡΑΤΗΓΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΟΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΣΤΟ ΙΤΑΛΟ -ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΜΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΤΕ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΣΑΣ!!!!

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΤΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΤΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΣΟΒΑΡΕΣ ΚΑΙ ΑΚΡΑΔΑΝΤΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΛΕΤΕ ΜΕ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ ΟΠΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΥΠ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΑΡΜΟΔΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ!!!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧΙΚΑ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΑΥΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΟΕΑ ΨΑΞΤΕ ΛΥΓΟ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΡΧΙΚΑ ΤΗΣ!!!! ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΣΤΕΚΟΥΝ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΦΑΝΦΑΡΙΣΜΟΥΣ!!!!

Αυτός ο νεοµεσίας, από γεννήσεως του γαλουχήθηκε από την οργάνωση «Μάρτυρες του Ιεχωβά» αφού τόσο ο πατέρας του Χριστόδουλος όσο και η µητέρα του Χρυσούλα, ήταν υψηλόβαθμα στελέχη της οργάνωσης.

Το 1975  σύµφωνα  µε τις αρχές της Σιωνιστικής αυτής οργάνωσης,  αρνήθηκε να στρατευθεί λόγο θρησκευτικών πεποιθήσεων, και για ν’ αποφευχθούν οι κυρώσεις οι γονείς του τον έστειλαν για σπουδές στην Ιταλία, παρά τον χαµηλό του δείκτη νοημοσύνης. ∆εν κατάφερε ποτέ να πάρει έστω και ένα χαρτί. Παρέµεινε πάνω από δέκα χρόνια στην Μπολόνια της Ιταλίας, κατασπαταλώντας τις οικονομίες των γονιών του και κηρύχθηκε ανυπότακτος στρατού. Επιχείρησε να γίνει τέκτονας στην τεκτονική στοά της Μπολόνια αλλά δεν τον δέχτηκαν λόγω του εριστικού και δυσπροσάρμοστου χαρακτήρα , ενώ δεν παραλείπει να βάζει δίπλα στην υπογραφή του τα τεκτονικά σύµβολα (.: .. : · ) ·

Ζούσε έκλυτη και διεφθαρμένη   ζωή χωρίς όρια και φραγµούς, µε αποτέλεσµα να προσβληθεί από Σύφιλη βαρείας µορφής που του προκάλεσε ανικανότητα και επιβάρυνε την κακή ψυχολογική του κατάσταση µε αποτέλεσµα να νοσηλευθεί σε νευρολογική κλινική.  Εκδηλώνει σοβαρά συμπτώματα αντικοινωνικής συμπεριφοράς και αδυναµία προσαρμογής στο κοινωνικό σύνολο.

Με την έξοδο του από το ψυχιατρείο εντάχθηκε στην φασιστική οργάνωση ΟΕΑ της Μπολόνια, προκαλώντας την αντίδραση της οργάνωσης «Μάρτυρες του Ιεχωβά» που τον διέγραψαν από µέλος τους.

ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΟΤΙ ΟΙ << ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ >> ΕΙΝΑΙ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ!!!!

Το 1984 πέθανε ο πατέρας του από την στεναχώρια «ΓΙΑ ΤΟ ΡΕΜΑΛΙ ΤΟ ΓΙΟ ΤΟΥ»  έτσι τον αποκαλούσε (µαρτυρία γείτονα), και η µητέρα του διέκοψε επί δεκαπέντε χρόνια κάθε επαφή µαζί του. Σε αυτή την κακή κατάσταση ευρισκόμενος κατέληξε τρόφιµος της εκκλησιαστικής πρόνοιας , αφού η εκκλησία ήλπιζε να τον επαναφέρειστον σωστό δρόµο. Η συμπεριφορά αυτή της εκκλησίας τον εξόργισε και έστειλε στον τότε επίσκοπο Δημητριάδος και σηµερινό αρχιεπίσκοπο Ελλάδος,  επιστολή υβριστική όπου χρησιμοποιούσε αισχρές και ακατονόμαστες φράσεις, φανταστικές κατηγορίες,  απειλώντας να κρεµάσει 450  Μητροπολίτες,  Αρχιμανδρίτες,  Πρωτοσύγκελους και άλλους κληρικούς.

ΣΕ ΑΥΤΟ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ!!!!

Καταδικάσθηκε σε πολύµηνες φυλακίσεις από το δικαστήριο του Βόλου και έγινε πελάτης των φυλακών,  της εισαγγελίας και της αστυνομίας. Σήµερα επειδή η κατάσταση της υγείας του είναι εκτός ελέγχου, δεν ασχολείται κανείς µαζί του, βρίζει τον κόσµο, που γελά µε το κατάντηµα του.

Στις σηµειώσεις του που διοχετεύει, αποκαλεί την µητέρα του Παναγία, ενώ την Παναγία την βρίζει πρόστυχα και χυδαιότατα . Τι συμβαίνει άραγε στο αρρωστημένο µυαλό του; Την αποκαλεί πλανητική-συµπαντική ηρωίδα και θεά προσπαθώντας να δώσει αξία στον άθλιο και ασήµαντο εαυτό του. Ποιος ξέρει πως φαντάζεται τις θεές;

ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΡΡΩΣΤΟ ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΗΧΗΣΗ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ!!!!

Η µητέρα του ήταν µια ασήµαντη γριούλα φανατική µάρτυρας του Ιεχωβά που δικάστηκε και καταδικάστηκε για απάτη επειδή δεν δήλωσε τον θάνατο του συζύγου της στο ταµείο συντάξεων, για να µην µειωθεί η σύνταξη της από 140.000 σε 70.000 δραχµές.

Αυτή η ιστορία µε το δηµόσιο και ένας µαραθώνιος µε τις τράπεζες δημιούργησε ένα χρέος 30.000.000 δραχµών. Με επέµβαση της µητέρας του επανήλθε και πάλι στην αγκαλιά της οργάνωσης µαρτύρων του Ιεχωβά, και ως δια  µαγείας διευθετήθηκε και το άνοιγα του δανείου.  Το 2001  η  µητέρα του σε ηλικία 81  ετών πέθανε από γηρατειά,  ενώ το ρεµάλι ο γιος της έπλεξε  µια δακρύβρεχτη ιστορία,  όπου αναφέρει ότι την δολοφόνησαν οι τράπεζες. Παρουσιάζοντας την δυστυχισμένη γριούλα σαν ηρωίδα. Το κακό µε την περίπτωση του ανθρώπου αυτού είναι ότι γράφει ψεύτικες ιστορίες που τις πιστεύει για αληθινές (µυθοπλασία), και παριστάνει τον απαρηγόρητο.

ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΞΟΡΓΙΣΑΝ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΕΒΓΑΛΑΝ ΛΑΒΡΑΚΙΑ!!!!

Είναι πωρωμένο όργανο των  µαρτύρων του Ιεχωβά και συνεργάζεται συστηµατικά  µε την σιωνιστική οργάνωση «Βιβλική Εταιρεία Σκοπιά» (Κηφισίας 77 – Μαρούσι). Η οργάνωση αυτή ελέγχεται από την αντίστοιχη του Μπρούκλιν και συνεργάζεται µε την τεκτονική στοά «Υψηλή Αδελφότης Φωτός» (ΗΒL) του Λονδίνου και µε την τεκτονική στοά «∆ρυός» της Ν. Υόρκης, που την τροφοδοτούν µε ψευδείς αληθοφανείς πληροφορίες που διανέµει στα µέλη της για την διάδοση τους.

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ  ΤΗΝ << ΒΙΒΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΚΟΠΙΑ >> ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΩ!!!! ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΧΕΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΦΡΟΝΙΜΟ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΝΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝ ΤΟΥΤΟΣ ΚΥΡΙΟΣ!!!!

Το 1989 όπως και σήµερα ο Ιωάννης Καραγεωργίου δακτυλογράφησε και διένειµε πληροφορίες που του έδωσε η οργάνωση των µαρτύρων του Ιεχωβά και οι οποίες προέβλεπαν γεγονότα που θα συνέβαιναν, μεταξύ 1989 και 2002.

Μόνον οι κότες και ο µμεγάλος φωστήρας της ΟΕΑ δεν κατάλαβαν, ότι οι πληροφορίες ήταν όλες ανοησίες όπως ο πόλεµος ΗΠΑ – Ρωσίας, ΗΠΑ – Καναδά, κατάληψη της Κωνσταντινούπολης από τους Έλληνες, και του Αιγαίου από τους Τούρκους, επιστροφή του Βασιλιά και πάρα πολλά άλλα. Τίποτε δεν επαληθεύθηκε και συνεχίζει να παίζει το παιχνίδι των «µαρτύρων του Ιεχωβά». ∆ιαδίδει µετ’ επιτάσεως ότι οπωσδήποτε θα καταστραφεί η γη το 2012. Είναι µια ιστορία που την έχουν επαναλάβει πολλές φορές οι μάρτυρες του Ιεχωβά,  τώρα το έχει αλλάξει µεταξύ 2012 και 2020, και δεν δίστασε ο δυστυχής να κυκλοφορήσει και οδηγίες προστασίας και διάσωσης, χωρίς ν’ αλλάξει ούτε ένα,

από αυτές που είχε κυκλοφορήσει η «Σκοπιά» για τα µέλη της, και τις παρουσιάζει σαν αποτέλεσµα υποκλοπής από  µυστικές υπηρεσίες της ΟΕΑ.  Ο σκοπός του είναι ένας.  Συκοφαντίες, Ύβρεις και απειλές εναντίον όλων εκείνων που ασχολούνται µε θέµατα Ελληνουσίας ώστε ν’ απογοητευτούν και να τα παρατήσουν, δημιουργώντας αισθήματα φόβου σύγχυσης και αποσυντονισµού. Απειλεί µε θανατώσεις και βαριές τιμωρίες όποιους απορρίπτουν τον παρανοϊκό του δογµατισµό.

ΣΕ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ!!!! ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΙΕΧΩΒΑΔΕΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΞΕΣΤΟΜΙΣΕΙ!!!!

Αυτό το ψοφίµι από τον Βόλο, γεµάτο θράσος και δειλία πάσχει από πνευµατική λέπρα σε ανίατη µορφή. Αν η Ελλάδα γίνει όπως την οραματίζεται ο τρελάρας του Βόλου και η ανύπαρκτη ΟΕΑ του, δεν χρειάζεται να υπάρχει, από το φως του κόσµου που είναι σήµερα θα µεταβληθεί σε ντροπή του κόσµου. Αγνοείστε τον,  είναι ανύπαρκτος. Αν τον συναντήσετε µπροστά σας φτυστέ τον για ν’ αραιώσει ο βούρκος µέσα στον οποίον κολυµπάει, για να  µειωθεί η δυσωδία που αναδίδει.  ∆εν  µπορεί να είναι Έλληνας και δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει.  Και ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ και ΜΙΣΕΛΛΗΝΑΣ.

ΑΡΓΟΝΑΥΤΕΣ

e-mail: argonautes@mail.gr

Υγ 1 Κυκλοφορείστε την επιστολή αυτή όσο µπορείτε πιο γρήγορα, σε φίλους, γνωστούς, υπηρεσίες, εφημερίδες , τηλεοράσεις. Είναι εθνικό καθήκον για να εξουδετερώσουµε την πέµπτη φάλαγγα του σιωνισμού από τον εθνικό µας

χώρο.

Y. Γ.

ΩΡΑΙΑ ΛΟΙΠΟΝ!!!! ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ. ΑΠΟ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΟ ΚΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΥΣ ΑΦΕΝΤΕΣ ΤΟΥΣ – ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΟΙ ΟΠΟΥ ΔΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!! ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΚΑΚΟ!!!! ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΞΗΛΩΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΑΤΕ!!!!

ΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ << ΟΕΑ >> ΑΥΤΟ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ!!!! ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΟΧΙ!!!! ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η << ΟΕΑ >> Η ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΚΙΛΕΣ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΡΚΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ!!!! ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑ ΝΑ ΤΡΕΞΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ FBI ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η MOSAND ΔΙΝΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΣΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ << ΠΡΟΣΕΞΤΕ >> ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΥΤΗΣ!!!! ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ  ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΩΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ << ΦΑΡΜΑΚΙ >> ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ ΟΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΣΤΑΛΘΕΙ ΣΤΗΝ NASA, KAI ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΔΡΑΣΟΥΝ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!!!! ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΣΟΒΑΡΕΣ ΑΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΨΑΞΕΤΕ……

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΟ ΚΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΣΟΥΡΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ  ΙΕΡΟ!!!! ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΟ ΚΥΡΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΤΕ ΑΠΤΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΠΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΠΙΣΤΕΥΤΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΤΟΥ!!!! ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΕΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ….. ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΚΥΠ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΕΥΠ Η ΤΟ ΕΙΧΑΤΕ ΞΕΧΑΣΕΙ ΑΥΤΟ; ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ Η ΕΥΠ ΝΑ ΕΔΩΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ!!!! ΑΝ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΕΔΩΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΩΣ ΔΙΑΡΡΟΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΜΥΣΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ!!!!

ΤΩΡΑ!!!! ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΓΙΑ ΑΤΟΜΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΟΠΑΔΟΣ ΤΗΣ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ << ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ >> ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΛΟΥΖΕΙ ΜΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΑΣΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΟΙ!;! ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΤΟ ΟΤΙ ΒΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΥΠΑΡΧΕΙ  << ΠΡΟΣΕΞΤΕ >> ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΕΣ!!!! ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ Η ΙΕΧΩΒΑΣ Η ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ Η ΠΙΣΤΟΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ!;! ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ ΑΘΕΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣΤΗΣ!!!!

ΤΩΡΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΙΟΥΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΔΗΛΩΝΕΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ!;! ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΒΑΡΙΑ ΨΥΧΙΚΑ ΔΙΑΤΑΡΑΓΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΤΟΝ ΚΛΙΣΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΛΙΝΙΚΗ!;! ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΟ ΚΥΡΙΟ ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΑΣ Η ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ!!!! ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΕΓΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΠΡΟΣΑΛΛΟΣ ΕΦΥΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!! ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΤΩ ΟΜΩΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΟΥ ΔΗΛΩΣΑΤΕ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ!!!! ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΤΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ << ΔΑΧΤΥΛΟΣ >> ΔΡΑΣΗΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΥΠΑΡΚΤΗ ΟΜΑΔΑ!!!!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ << Ε >> ΟΠΟΥ ΟΤΑΝ ΠΡΩΤΟ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΣΑΝ ΟΜΑΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!! ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ  ΠΟΥ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΚΑΜΙΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ…… ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ!;! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΠΟΥ ΑΝ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΘΑ ΜΕΝΑΤΕ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ!!!!

ΣΤΟ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΑΙ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝ ΕΥΚΟΛΟ ΣΤΟ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΜΜΕ!!!!

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΑΛΛΑ ΕΚΤΟΣ ΟΤΙ ΨΑΞΤΕ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΕ << ΔΑΧΤΥΛΟΣ >> ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΕΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ ΣΑΣ <<  ΗΛΙΘΙΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ >> ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ!!!! ΛΥΓΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΛΑΠΤΕ!!!!

ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ.

ΑΝ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΣΤΕΥΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟ ΦΡΟΝΙΜΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΕΙΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ!!!! ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΣΑΣΤΑΝ ΠΙΣΤΕΥΤΟΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΟ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΤΕ.

INVISIBLE LYCANS TEAM!!!

 

55 thoughts on “ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ Η ΟΧΙ!!!

  1. GEORGIOS says:

    …πρωτα σε αγνοουν,μετα σε κοροιδευουν,μετα σε πολεμουν,μετα τους νικας…τις γνωσεις αυτες που εχει ο ”μαυρος” εσυ τομαρι ταπεινο δεν θα τις αποκτησεις ουτε στον αιωνα τον απαντα!!!!

  2. Νικόλαος says:

    Προφανῶς τὸ ἰστολόγιον μᾶλλον ἔχει πάρει τὸν κατήφορον. Μέχρι στιγμῆς, σήμερον, τοῦτο εἶναι τὸ τρίτον ἄρθρον ΕΥΤΕΛΙΣΜΟΥ τῆς ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΟΣ.
    Δὲν θὰ τὸ σχολιάσω διότι δὲν ἀξίζει οὔτε νὰ τὸ φτύσω.
    Θὰ σταθῶ μόνον εἰς δύο σημεῖα:
    Πρῶτον, εἰς τὴν Ἀγγλικὴν ἔχομεν who is who καὶ ὄχι hou is hou ὅπως βλέπομεν εἰς τὸ κείμενον.
    Δεύτερον, πέραν τῆς Ἀγγλικῆς κακοποιεῖται καὶ ἡ Ἑλληνικὴ ὅταν διαβάζομεν ὅτι τὸ “καρά” εἶναι τουρκικόν σημαίνον τὸ μαῦρον χρώμα. Ἄν καὶ ἡ μετάφρασις εἶναι σωστή, ἡ προέλευσις εἶναι Πελασγική, δηλαδὴ ΕΛΛΗΝΙΚΩΤΑΤΗ.
    Πελασγιτί καρ=σκοτεινός, μέλας, καὶ κατὰ τὸν λεξικογράφον Ἠσύχιον τὸν Ἀλεξανδρέα ‘καρ’=ὁ θάνατος. Ἐκ τῆς αὐτῆς ρίζης καὶ οἱ Κᾶρες (μελαμψοί)οἱ κάτοικοι τῆς Καρίας, ὡς ἐπίσης καὶ Χάρων (ἐκ μετατροπῆς τοῦ ἀρχικοῦ Κ εἰς Χ, πρᾶγμα συνηθέστατον). Συνεπῶς τὸ ὄνομα Καραγεωργίου εἶναι Ἑλληνικότατον σημαίνον υἱὸν τοῦ ὀρφανοῦ Γεωργίου καὶ τοῦτο διότιτὸ πρόθεμα μέλας, μαῦρος, ἤ καρα, ὑποδηλοῖ τὸν ὀρφανόν. Π.χ. Μαυρομιχάλης ὁ ὀρφανὸς Μιχάλης, Καραγιώργης ἤ Μαυρογιώργης, ὁ ὀρφανὸς Γιώργης (ἤ Γιῶργος, κλπ.).

    • ΩΡΑΙΟΣ... says:

      ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΜΟΥ, ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΤΟΥ ΣΟΥ…

      • Νικόλαος says:

        Ἐὰν πράγματι ἐνδιαφέρεσαι συνιστῶ ἐνθέρμως νὰ ἀναζητήσῃς τὸ βιβλίον τοῦ Ἰακώβου Θωμοπούλου “Πελασγικά”.

        • ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!! says:

          ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ, ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΛΕΣ. ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΣΓΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Ο.Ε.Α. ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΠΑΣΣΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ…ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΙ ΠΡΩΤΟΕΛΛΗΝΕΣ!!!

        • ΠΡΟΤΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ!!! says:

          ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΤΙΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ: ΤΟ “ΔΡΑΒΙΔΕΣ : ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ”, ΤΟΥ ΜΑΡΓΙΩΡΗ. Ο ΜΑΡΓΙΩΡΗΣ ΤΑΞΙΔΕΨΕ ΣΤΙΣ ΙΝΔΙΕΣ ΚΑΙ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΝΔΟΥΣ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΟΥΣ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΔΙΑ (DYAUS PITAR) ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ (VARUNA) ΕΝΩ Ο ΙΝΤΡΑ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΕΡΑΥΝΕΙΟΝ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΕΝΑ ΔΡΑΚΟ (ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΣ ΤΟΝ ΦΙΔΙΣΙΟ-ΔΡΑΚΙΣΙΟ ΤΥΦΩΝΑ) . Ο ΜΑΡΓΙΩΡΗΣ ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟΔΥΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΑΣΤΡΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΑΣ (ΙΝΔΩΝ+ΕΛΛΛΗΝΩΝ) ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ ΚΑΙ Η ΑΙΩΝΙΑ ΜΑΧΗ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΘΕΟΙ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΡΑΚΟΥΣ(ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗ ΚΙΝΑ, ΚΛΠ, ΚΛΠ)..ΟΙ ΔΡΑΚΟΙ ΣΥΜΒΟΛΙΖΟΥΝ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΙΓΙΔΩΝ-ΚΕΡΑΥΝΕΙΟΥ (ΔΙΑΣ, ΙΝΤΡΑ,ΜΑΡΔΟΥΚ,ΚΛΠ) ΣΥΜΒΟΛΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΞΗ!!!! ΤΟ ΚΕΡΑΥΝΕΙΟΝ ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΔΙΠΛΟΥ ΕΨΙΛΟΝ-ΔΙΠΛΟΥ ΔΙΑΠΑΣΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΕΙ ΠΛΗΡΩΣ Η ΟΕΑ ΜΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΠΛΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ, ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΗΛΙΟΦΑΝΕΙΑ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ!!!

          • Νικόλαος says:

            Γνωρίζω τὸ βιβλίον ἀλλὰ δυστυχῶς δὲνεἶναι ἔγκυρον.
            Ὀλίγη ὑπομονὴ καὶ ἐν εὐθέτω χρόνῳ θὰ ἐκδοθοῦν δύο ἀνέκδοτα ἔργα εἰς ἕνα ἑνιαῖον τόμον τοῦ ἀειμνήστου Κωνσταντίνου Φαλτάϊτς, τὰ Θέμις Σκυρία καὶ ἡ ἐκ Σκύρου καταγωγή τοῦ Θησέως. Μέχρι τότε μπορεῖς νὰ ἀνατρέξῃς εἰς τὸ βιβλίον’Ἰνδική’ τοῦ Ἀρριανοῦ τὸ ὁποῖον εἰς τὴνπαραγματικότητα ἔγραψεν ὁ Μεγασθένης, ὁ πατήρ τῆς Ἰνδικῆς ἱστορίας, ὡς ἐπίσης καὶ εἰς τὸ θαυμάσιον βιβλίον τοῦ φίλου μου Μαρίου Βερέττα ‘Ἡ Ἰνδία τῶν Ἑλλήνων’.

          • ΕΡΩΤΗΣΗ...!!! says:

            ΠΟΙΣ ΣΗΜΕΙΑ ΘΕΩΡΕΙΣ ΩΣ ΜΗ ΕΓΚΥΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΜΑΡΓΙΩΡΗ;;; ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΡΙΚΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΜΑΣ (ΙΝΔΩΝ+ΕΛΛΗΝΩΝ+ΛΕΥΚΗΣ ΦΥΛΗΣ) ΑΠΟ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ ΜΗΠΩΣ;; ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΣΗΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΣΕΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΜΕΔΟΥΣΑΣ-ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΥ-ΟΦΕΩΣ-ΔΡΑΚΟΝΤΟΣ!!!! ΕΙΝΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗ Η ΜΑΧΗ ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΩΝ(ΕΛΛΗΝΩΝ) ΚΑΙ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΩΝ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΩΝ(ΚΙΝΕΖΟΕΒΡΑΙΩΝ+ΜΑΣΩΝΩΝ)…ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΥΘΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΣΕΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ ΕΔΩ:
            ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟΣ ΗΡΩΑΣ ΠΕΡΣΕΑΣ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΥ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΕΛΗΝΙΑΚΗΣ ΜΕΔΟΥΣΑΣ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΥ ΔΡΑΚΟΝΤΟΣ : ellhnkaichaos2.blogspot.gr/2011/11/blog-post_27.html

    • ANEFIX says:

      “Καρ” και “κάρα” λεγόταν και το κεφάλι εις την Αρχαίαν. Οπότε μην το βαπτίζουμε ντε και καλά ως κάτι ξενόφερτο.

      • Νικόλαος says:

        Δὲν ὑπάρχει ‘Ἀρχαία’ ἀλλὰ μόνον Ἑλληνική, ἡ αὐτὴ διαχρονική γλῶσσα.
        Ὡς πρὸς τὸ καρ ὄντος σημαίνει τὴν κεφαλήν ἤ κάραν ἀλλὰ εἶναι διαφορετικὴ ρίζα ἀπὸ τὴν καρα.

  3. PANDAROS says:

    καλησπερα,το κυριο που ανομαζεται λυκαωνας δεν τον ξερω,ουτε θελω να τον γνωρισω………….ομως το ονομα του σημαινει φωτισμενος απο το lux ………..ΠΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΥΣ …ΤΟΥΣ ILLUMINATI!!!!!……….και ενας φωτισμενος δεν μπορει να ειναι παρα ενας ΒΑΣΙΛΙΑΣ!!! lucumo ονομαζεται ο βασιλιας στα ετρουσκικα…και ολοι ξερουμε πως οι ετουσκοι ηταν ΠΕΛΑΣΓΟΙ!!!……………………………………………………..δεν περιμενα ποτε πως ενας ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ ΘΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕ ΝΑ
    ΞΕΠΛΥΝΕΙ,ΤΟΥΣ ΟΕΑΔΕΣ………….!!!!!!αφου δεν τους χρειαζεστε ρε οεαδες αυτους τους πεφωτισμενους!!!ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΣΤΑΡΙΣΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΣΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΕΧΕΤΕ ΓΙΝΕΙ ΦΙΡΜΕΣ……..!!!!……….αυτος ο τυπος παιρνει απο σας αναγνωρισιμοτητα………ΕΓΩ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΤΗΝ ΛΥΣΗ………..θες κυριε πεφωτισμενε να σε ποσταρουμε μεσα απο την σελιδα μας!!!!”ΤΟ ΤΖΑΜΠΑ ΠΕΘΑΝΕ ΑΔΕΛΦΕ…..ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΔΙΣΚΟ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΦΡΑΓΚΟΔΙΦΡΑΓΚΑ…..ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙΣ ΕΣΥ ΛΥΚΑΩΝΑ!!!!!!…………………………….ΦΙΛΙΚΑ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ αδελφια…..μολις κατεβαζεται στα ΚΑΤΟΧΙΚΑ αναρτηση γινεται χαμος απο τα σχολια των αναγνωστων!!!!!ΘΕΤΙΚΑ-ΑΡΝΗΤΙΚΑ,ΔΕΝ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ, ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ……………………………………………ΜΠΑΡΜΠΑ ΓΙΑΝΝΗ ΕΤΣΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ……………………..ΕΙΣΑΙ ΣΤΑΡ ΠΛΕΟΝ…….δεν ειναι δυνατον να σκεφτεσαι σαν μπατηροπουλο και να βαζεις κατι λυκαωνες να σε ξεπλυνουν……………..ΑΥΤΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΤΟΥΣ-ΑΝ ΕΧΟΥΝ-ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙΣ ΠΟΝΤΟΥΣ…………σκεψου και αναποδα ρε αδελφε…………ΕΝ ΑΡΧΗ ΟΛΩΝ ΤΟ ΧΑΡΤΑΚΙ,στα εχω πει αυτα αλλα εσυ δεν καταλαβαινεις………………………………………..ΤΕΛΟΣ[ΟΒΕΡ]

    • ΧΑΛΑΡΩΣΕ... says:

      PANDARE ΧΑΛΑΡΩΣΕ… ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟ ΧΡΗΜΑ, ΕΣΥ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΤΡΑΒΑ… ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΝΤΑΡΧΗ ΤΙ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ: Όσοι έχουνε πολλά λεφτά
      να `ξερα τι τα κάνουν
      άραγε σαν πεθάνουνε, βρ’ αμάν αμάν,
      μαζί τους θα τα πάρουν

      Εγώ ψιλή στην τσέπη μου
      ποτές δεν αποτάζω
      κι όλα τα ντέρτια μου περνούν, βρ’ αμάν αμάν,
      μόνο σαν μαστουριάζω

      Αφού στον άλλονε ντουνιά
      λεφτά δε θα περνάνε
      τα `χουν και τα θυμιάζουνε, βρ’ αμάν αμάν,
      δεν ξέρουν να τα φάνε

    • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ says:

      Να σε διαβεβαιώσω πως ο ΛΥΚΑΩΝΑΣ, δεν έχει καμία σχέση με ιλουμινάτι και πάσης λογής ξένες σέκτες, είναι το άκρως αντίθετο με τον διεθνή σιωνισμό, τόσο από άποψη κοσμοθεωρίας, όσο και πολιτικά.
      Τώρα αν σ’ενοχλεί αυτό επειδή είσαι αριστερός, αυτό είναι δικό σου θέμα και δικαίωμα..

      • Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΟΑ ΤΩΝ ΛΥΚΑΟΝΩΝ says:

        ΥΦΗΓΕΣΙΑ Ο.Ε.Α. ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ ΠΡΟΣ ΛΥΚΑΟΝΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΛΥΚΑΟΝΕΣ ΩΣ ΘΕΟΣΟΦΙΚΑ ΠΑΡΑΚΛΑΔΙΑ ΤΩΝ “ΕΨΙΛΟΝ 666”, “ΛΑ.Ο.Σ.” ΚΑΙ “ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ” (GOLDEN MORGENROTE)
        ellhnkaichaos2.blogspot.gr/2010/10/666-golden-morgenrote.html

        • Ανώνυμος says:

          Φοβερό άρθρο, ειδικά αυτο με την πολυγαμια μ έστειλε. Ρε μπαγάσα περνάς καλά κει πάνω. Καμία γκομενιτσα περισσεύει? Στείλε κ μια νετρινιά,μου τελείωσε ο αναπτηρας

      • PANDAROS says:

        αγαπητε μου,το ονομα του τα λεει ολα!!!εγω αυτο παρατηρησα…….και αυτο εγραψα…….τωρα αν υπαρχει σχεση του φωτισμενου με τους τους αλλους πεφωτισμενους…εσυ που τον ξερεις μπορεις να μας πεις τι καπνο φουμαρει…!!!!…………………………………..ΟΜΩΣ ΤΟ ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ LUX -LUNA…KAI OXI TO ΗΛΙΑΚΟ….και δεν κανω λαθος αγαπητε μου σε αυτο………!!!και γιαυτο ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΛΥΚΑΥΓΕΣ ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ ΠΟΥ ΟΥΡΛΙΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΛΥΚΩΦΟΣ.!!!!!!!!!!Ειπαμε ο ἔχων νοῦν ψηφισάτω,και εδω τα μετραμε ολα!!!………………………………………………..Υγ οταν λες κατι να το αιτιολογεις,ετσι?…….ειπες κατι για αριστερα και παγκοσμιοποιηση…………Απο που και ως που, οι αριστεροι ειναι και παγκοσμιοποιητες………ΑΦΟΥ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΘΕΩΡΕΙ ΠΩΣ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟ…….Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΠΩΣ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΩΤΙΚΟ…….πως θελει λοιπον την παγκοσμιοποιηση?Η ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΗΘΕΛΕ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ?……..Η ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑ?…….ΕΙΧΕ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΟΙ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ?……χχαχχαχαχαχα..ετσι ειναι φιλε μου………….οταν λεμε κατι πρωτα το μετραμε και μετα το αμολαμε……..

        • ΠΥΡΦΟΡΟΣ says:

          Καμία σχέση, απλά θεώρησα πως δεν τον πας γιατί τείνει προς Χ.Α. ”ΑΝ, το τονίζω, αν είναι ο ίδιος που γνωρίζω”
          Συμφωνώ. Η αριστερά, ”H πραγματική αριστερά” δεν είναι της παγκοσμιοποίησης, κάθε άλλο, τώρα τους Συριζαίους κι όλους αυτούς, ε δεν τους λες κι αριστερούς… Κατά την γνώμη μου, μόνο το Μ-Λ ρέει προς την πραγματική αριστερά, αν και έχει και τα στραβά του κι αυτό. Τέλοσπάντων, οι ιδεολογίες ούτως η άλλως πέθαναν…

          • ΠΥΡΦΟΡΟΣ says:

            Εννοείται πως όσοι ισχυρίζονται ότι είναι αριστεροί, ενώ ανακατεύουν τον διεθνισμό στην ιδεολογία τους, μόνο γνήσιοι δεν είναι. Κακώς εφευρέθη ο όρος δεξιά – αριστερά.
            Εγώ ένα πράγμα ξέρω, τον Σοσιαλισμό, τώρα κάποιος μπορεί να τον αποκαλέσει και Εθνικοσοσιαλισμό, εξ άλλου το ίδιο πράγμα είναι και οι δυο εθνικιστές είναι. Από κει και πέρα, το αν το πολίτευμα θα ναι δίκαιο, εξαρτάται απ το αν θα υφίσταται λαική αντιπροσώπευση και δυνατότητα ανάκλησης/ δίκης της πολιτείας από τους πολίτες.

          • ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΕΣ: ΔΕΞΙΑΣ-ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ, ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ-ΦΑΣΙΣΜΟΥ, ΧΡΙΣΤΟΥ-ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ, ΘΕΟΥ-ΔΙΑΒΟΛΟΥ says:

            ΟΝΤΩΣ ΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΠΕΘΑΝΑΝ!! ΤΙ ΔΕΞΙΑ ΤΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΙΔΙΑ ΕΙΝ’ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ!!!
            ΔΕΣ ΕΔΩ ΑΠΟ Ο.Ε.Α. ΤΟ 1988 ΦΙΛΕ:
            ΦΥΣΙΚΑ Η ΟΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ – ΔΕΞΙΑΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΗ ΚΙΝΕΖΟΕΒΡΑΙΟΜΑΣΩΝΙΚΗ ΣΥΜΠΑΓΝΙΑ – ΘΕΑΤΡΟ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΔΙΑΙΡΕΙ ΕΒΡΑΙΟΜΑΣΩΝΙΚΩΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ,… ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ Η Ο.Ε.Α.:
            Ξεσκέπασμα συμπαιχνίας Αριστεράς-Δεξιάς,Σοσιαλισμού-Ναζισμού,Θεού-Διαβόλου!
            ellhnkaichaos.blogspot.gr/2010/03/blog-post_16.html

    • Νικόλαος says:

      Φέρων τὸ ὄνομα Λυκάων ὑπῆρξε συγκεκριμένον ἱστορικὸν πρόσωπον βασιλεύς τῆς ἐν Ἀρκαδίᾳ Λυκαονίας. Ὁ υἱὸς αὐτοῦ Εὔανδρος ἐκκινήσας ἀπὸ τὸ Παλάντιον (ὑφίσταται μέχρι σήμερον καὶ εὶναι προάστειον τῆς Τριππόλεως) ἱδρυσε πόλιν εἰς λόφον παρὰ τὸν Τίβεριν ποταμὸν τοῦ ὁποίου ἔδοσε τὸ ὄνομα τῆς πατρίδος του, Παλάντιον. Πρόκειται περἰ ἑνὸς ἐκ τῶν ἑπτὰ λόφων τῆς Ρώμης, τὸν Παλατῖνον, εἰς τὸν ὁποῖον ὁ πρῶτος αὐτοκράτωρ Ὀκταβιανὸς Αὔγουστος ἐκτισε τὸι ἀνάκτορόν του καὶ ἔκτοτε ὅλα τὰ ἀνάκτορα ἀποκαλοῦνται Παλάτια.
      Ὡς πρὸς τὴν ρίζαν τοῦ ὀνόματος Λυακονία, Λύκαιον ὄρος, Λυκάων κ.λπ., αὐτὴ εἶναι λυκ. Lux τὴν ἐπρόφεραν ἀργότερον οἱ Ρωμαῖοι.

    • ANEFIX says:

      Ρε φίλε είναι γνωστός αυτός. Και σε εκπομπές τού Μπαντίδη έχει εμφανιστεί αλλά και πολλές φορές τον καλούσε στις “Πύλες τού Ανεξήγητου” ο Χαρδαβέλλας. Δεν είναι ψωνιμένος σαν κάποιους άλλους…

      • ΠΕΡΙ ΜΠΑΝΤΙΔΗ... says:

        Ο ΜΠΑΝΤΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΩ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ, ΚΩΔΙΚΑ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΤΟ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΧΑΖΟΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ(ΟΕΑ) ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΝΑΠΝΟΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΛΕΞΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΕΑ!! ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ!! ΑΙΣΧΟΣ!!!!!!!!!! ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΑΓΓΙΞΕΙ ΤΗΝ ΟΕΑ, ΟΛΟΙ ΚΛΑΝΟΥΝ ΠΑΠΑΤΕΣ!!
        ΜΑΛΑΚΕΣ ΒΟΛΙΩΤΕΣ…ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΜΠΕΟΣ, ΚΑΙ ΕΣΩΣΕ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ…

  4. ΧΡΗΣΤΟΣ says:

    ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΟΕΑ ΤΩΝ 72 ΣΕΛΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΙΑ 1988 ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ. ΕΑΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΥΘΟΠΛΑΘΕΙΣ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ Η ΟΕΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΤΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΜΠΕΛ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ. ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ. ΤΩΡΑ ΕΝ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΝΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΠΩΣ ΓΕΝΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΙΕΧΩΒΑΔΩΝ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΡΑΒΗΧΤΗΚΕ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΣ Η ΜΕΛΗ ΤΟΥΣ ΝΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΘΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΙΕΧΩΒΑΔΩΝ.ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΙΕΧΩΒΑ Η ΜΑΣΟΝΟ ΠΟΥ ΝΑ ΖΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΖΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ. ΕΝ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ, ΑΓΩΝΙΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΦΙΕΡΟΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΗΝ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΒΡΙΖΕΤΕ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΦΙΛΟΙ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣ ΒΡΙΖΕΙ, ΔΙΟΤΙ ΤΟΝ ΠΕΘΑΜΕΝΩ ΜΟΝΟ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΣΟΚ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΝΕΦΕΡΕΙΣ. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΕΚΤΑΘΩ ΣΕ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΠΩΣ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΜΙΑ Η ΜΑΛΟΝ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ, ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΜΠΗΚΕ ΓΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΠΡΟΔΟΣΙΩΝ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΚΑΙ ΕΝ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΕΙΚΕ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ, ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΦΕΘΗΚΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΑΦΟΥ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΧΑΡΙΑΤΗΣ ΠΩΣ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΗΤΟΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ, ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΚΥΡΑ. ΜΑΘΕ ΜΙΑ ΤΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΕ, ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΔΙΚΟ Η ΔΙΚΙΟ ΣΕ ΟΣΑ ΛΕΕΙ, ΔΙΟΤΙ ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ( ΣΗΜΕΡΑ ) ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΟΕΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΑΝΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΤΗΡΗΣΙΕΣ, ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΤΙς ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΦΕΡΕΙ. ΙΣΩΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΣΕ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ. ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΑΖΕΙ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΙ ΗΓΕΤΕΣ, ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΑΝΔΡΙΚΕΙΛΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΟΥΝ ΤΑ ΦΥΣΗ ΔΡΩΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΥΣΗ ΝΟΜΟΥΣ, ΚΑΤΙ ΤΟ ΠΟΠΟΙΟ ΓΙΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ.
    ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΧΕΡΟΜΕ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΛΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΟΣΑ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΣΕΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ
    ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑ. ΠΕΡΙΤΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΕΓΡΑΦΕ ΣΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ. ΩΣ ΑΤΟΜΟ ΔΟΥΛΕΥΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΚΛΑΙΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΛΛΟΙ ΔΕΚΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΛΥΤΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΕΙΣ ΝΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΛΥΠΜΗΣΕΙΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΡΕΜΑ, ΑΛΕΙΩΣ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΚΑΙ ΘΕ ΣΕ ΠΕΤΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ, ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΦΥΣΙΚΟ ΝΑ ΤΟΝ ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ, ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΕΙ ΤΗΝ ΣΟΥΠΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ.

  5. Αϋλος5 says:

    Ρε μακακες αργοναυτες του κωλου… -αλλαξτε ονομα γιδια προσβαλεται τους αρχαιους- οτι και να ναι ο Καραγεωργιου ακομη και ψυχοπαθης ειναι εναντιον ολων οσων προδοτικα καταστρεφουν την Ελλαδα, εβραιομασονων και λοιπων… Τωρα για το θεμα οεα και το κατα ποσο υπηρξε απο Ελληνες αγνωστο. Ομως (ειχα ξαναπει) εν ετη 85-88 οταν ολοι ξερατε απο τεχνολογια κατι κασετοφωνα κατι κολοτηλεορασεις και κατι πιπες… σας αποκαλυψε για πρωτη φορα την τεχνολογια δορυφορων παγιδων ψυχων αυστηματος ενσαρκωσεως αλλα και παγιδευσης σε φαση εκσαρκωσεως… Για την γενετικα δημιουργημενη κιτρινη φυλη αλλα και καποια αλλα πραγματακια… Υπαρχουν και καποια στα οποια δεν συμφωνω εγω προσωπικα αλλα στα συγκεριμενα δυο που ανεφερα ειναι 100% αληθες. Πραγματικα σε τετοια γνωση δεν εχει προσβαση ο οποιοσδηποτε και πραγματικα εχω απορησει απειρες φορες πως αφησαν ολοι αυτοι οι παπαροεβραοωσιονιστες ιλλουμινατοι σκατουλατοι και οπως αλλιως θελετε πες τε τους να διαρευσουν τετοιες πληροφοριες… Θα ειχαν το λογο τους προφανως η κατι δεν τους πηγε καλα… Μεγαλη κουβεντα σηκωνει το θεμα αυτο… Α… εσεις που πιστευεται οτι ειστε στα καλα σας για ψαξτε το καλυτερα ζομπι…

    • ΕΡΩΤΗΣΗ... says:

      ΣΕ ΠΟΙΑ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ Ο.Ε.Α.;;; ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΕΣ ΠΑΓΙΔΕΣ ΨΥΧΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ;; ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΓΙΑ ΠΑΓΙΔΕΣ ΨΥΧΩΝ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΙ Η ΣΑΙΝΤΟΛΟΓΙΑ (THETAN TRAPS) ΑΛΛΑ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΡΟΧΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΡΗ ΑΝ ΘΥΜΑΜΕ ΚΑΛΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ “ΠΕΡΙΞ ΤΗΣ ΓΗΣ” ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Η ΟΕΑ…

      • Αϋλος5 says:

        Εχω σταματησει να απαντω σε ζομπι αλλα θα σου λυσω την απορια. Απο δικη μου εμπειρια αν μπορω να υπολογισω σωστα την αποσταση πρεπει να ειναι μικροτερη της σεληνης αλλα δεν μπορω να το πω με ακριβεια αυτο… Σε τραβουν παρα μα παρα πολυ ψηλα παντως… Ξεχνας την αισθηση της αναπνοης και ειναι πολυ παραξενο… Η οραση ειναι εντελως διαφορετικη… Ο ηλιος φωτιζει μονον στον ΥΛΙΚΟ ΚΟΣΜΟ. Δεν γραφω αλλα γιατι διαβαζουν και αρκετα πρακτορακια…

        • ΟΛΟΙ ΖΟΜΠΙ... says:

          ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΖΟΜΠΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΣΥ. Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΟΤΡΟΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΙΛΤΡΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ Η ΑΝΑΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΚΕΨΕΩΝ ΩΣ ΜΕΘΟΔΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ Η Ο.Ε.Α. ΣΤΟ ΙΑ’1988. ΑΛΛΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΛΟΥΒΙΑ ΦΑΡΑΝΤΕΪ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΠΕΛΑΚΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΝΕΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ…ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΞΕΡΩ ΠΟΛΛΑ….ΤΙΣ ΠΑΓΙΔΕΣ ΨΥΧΩΝ ΒΕΒΑΙΑ Η Ο.Ε.Α. ΤΙΣ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΛΕΠΕΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΔΙΟΠΤΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΩΝ ΝΕΤΡΙΝΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΣΤΟ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΥΠΕΡΙΩΔΟΥΣ ΦΑΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΥΛΟΕΝΕΡΓΕΙΑΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΕΙ Η Ο.Ε.Α., ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ, ΒΕΒΑΙΑ ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΟΤΙΝΑ ΣΤΗΝ Ο.Ε.Α. ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΙΣ ΔΙΟΠΤΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΑ ΝΕΤΡΙΝΩΝ ΣΤΟΝ ΑΠΛΟ ΛΑΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΑΜΨΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ, Η ΟΕΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΝΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΘΕΩΡΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΡΡΗΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ , ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΜΕΝΟΥΝ ΜΥΣΤΙΚΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΒΙΟ ΤΗΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΙΣΤΩΝ ΘΩΜΑΔΩΝ….

          • Αϋλος5 says:

            Ναι ολοι ζομπι ειμαστε μεχρι το σημειο που φτασεις να καταλαβαινεις πληρως τι συμβαινει γυρω σου…

        • Ανώνυμος says:

          Εν κατακλείδι φαύλε μην τηνε πελεκας πολύ στο αστρικο διότι σε βλέπει η οεα με τσι διόπτρες και θα σε κάνει σουργελο

  6. ΜΝΗΚΑΝΔΡΟΣ says:

    μπορει να μιλαει για γνωστα πραγματα ο καραγεωργιου(δρακονιανοι, ανδρομεδιοι κτλ)αλλα το ατομα ειναι ανισοροπο,δεν το καταλαβαινετε απο τα γραπτα του?

  7. ΠΡΟΣΟΧΗ! ΠΡΟΣΟΧΗ!!! says:

    ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!

    ΤΟ ΩΣ ΑΝΩ ΚΥΠΑΤΖΗΔΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥ ΜΑΝΟΥ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΞΕΒΡΑΚΩΣΕ Η Ο.Ε.Α. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΥΤΟΣ ΕΒΓΑΛΕ ΟΛΑ ΤΑ ΩΣ ΑΝΩ ΥΠΟΥΛΑ ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΛΑΣΠΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ Ο.Ε.Α.!!!
    ΕΔΩ ΤΟ ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΟ ΜΑΝΟ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ:
    .
    .
    Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΤΟΥ «ΛΑ.Ο.Σ.» ΚΑΙ Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΤΗΣ «ΚΥΠ/ΕΥΠ» ΜΑΝΟΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ, ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ 17Ν, ΑΠΟΠΕΙΡΩΝΤΑΙ ΕΚ ΝΕΟΥ ΝΑ ΦΥΛΑΚΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ Ο.Ε.Α
    .
    .

    http://ellhnkaichaos2.blogspot.gr/2011/01/17.html

      • ΜΠΡΑΒΟ! says:

        ΚΑΤΙΝΟΚΑΥΓΑ ΛΕΣ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΑΝΟΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ 2 ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΠΑΛΙΚΑΡΙΩΝ??? (ΥΠΟΨΙΝ: ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ Ο ΔΑΛΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΤΟΥ, ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥΣ)…
        ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ, ΩΡΑΙΟΣ…

    • Ανώνυμος says:

      Έχετε ΤΜΉΜΑ ΨΥΧΙΚΉΣ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΉΣ ΙΑΤΡΙΚΉΣ? Ενδιαφέρον.. Το ότι τόνε ποτιζε χόρτο για να του προξενησει κατάθλιψη πως προκύπτει..

  8. ΦΗΣΕΑΣ says:

    ΑΡΓΟΝΑΥΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ.
    ΑΥΤΟΣ Ο ΑΠΛΥΤΟΣ ΠΟΥ ΒΡΩΜΑΕΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΣΒΟ Κ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ 50 ΛΕΠΤΑ , ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΡΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ Κ ΝΕΡΟ, ΤΩΝ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΟΛΟΙ. ΚΥΠ- ΕΥΠ , ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΔΙΚΑΣΤΗΚΗ ΑΡΧΗ , ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ,ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ, Κ.Α.
    ΑΥΤΟΣ Ο ΒΡΩΜΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ, ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΤΟΣΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΕΡΙ, ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΗΣ, ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ, ΜΗΧΑΝΗΚΗΣ, ΙΑΤΡΙΚΗΣ, Κ.Α ?

    ΨΑΞΤΕ, ΨΑΞΤΕ ΜΗΠΩΣ Κ ΒΡΕΙΤΕ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΟΕΑ.
    ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΞΕΤΕ Κ ΣΤΗΝ ΕΣΧΑΡΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΠΑΝ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ.
    ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ, Σ’ΕΜΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑ , ΟΛΑ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΥΠΕΡΟΠΛΑ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΟΣ. ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΥΠΕΡΟΠΛΟ ΕΙΝΑΙ Η ΟΕΑ.
    ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΠΛΥΝΕΙ ΤΑ ΒΡΩΜΕΡΑ ΜΥΑΛΑ ΣΑΣ.

    ΨΑΞΤΕ, ΨΑΞΤΕ……

    • ΟΔΟΣΤΡΩΤΗΡΑΣ !!! says:

      ΧΑΦΙΕΔΟΝΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΕΒΡΑΙΚΗΣ ΜΑΣΩΝΙΚΗΣ ΚΥΠ/ΕΥΠ ΠΟΙΟ ΣΩΣΤΑ…
      ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΛΥΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΦΟΡΑ…ΟΔΟΣΤΡΩΤΗΡΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΒΡΩΜΕΡΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ Ο ΓΙΑΝΝΑΡΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. ΜΠΛΕΚ says:

    ΤΟ ΑΝ Ή ΕΟΑ ΤΑ ΧΩΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ, ΑΛΛΑ ΠΟΛΕΜΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΘΑΓΙΑΖΕΙ, ΚΑΘΩΣ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ ΤΟΝ ΝΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΕΤΕΡΟΚΛΗΤΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ!!

    • ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΛΕΣ;;; says:

      ΠΟΙΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ;; Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ Ή ΡΑΒΒΙΝΟ ΓΙΕΧΟΣΟΥΑ(=Ο ΙΕΧΩΒΑΣ ΕΙΑΝΙ ΣΩΤΗΡΙΑ) ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΣΙΩΝ ΩΣ “Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΗΣ ΣΙΩΝ”, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΙΝ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΣΙΩΝ Ο ΙΗΣΟΥΣ …ΤΗΣ “ΑΓΑΠΗΣ”, ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ: ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΕ ΔΕΧΤΕΙ ΩΣ “ΒΑΣΙΛΕΑ ΤΗΣ ΣΙΩΝ” ΦΕΡΤΕ ΤΟΝ ΕΜΠΡΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΦΑΞΤΕ ΤΟΝ !!!! ΑΡΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ-ΙΗΣΟΥΣ-ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ = ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ!!! ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ-ΔΙΑΒΟΛΟ ΑΥΤΟΣ ΟΠΩΣ ΑΠΕΔΕΙΞΕ Η Ο.Ε.Α. ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΑΙΓΝΑΚΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΧΒΕΧΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΣΙΚΕ-ΣΤΗΜΕΝΗ Η ΚΟΝΤΡΑ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΘΕΙΚΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ “ΤΑΝΑΤΙΑ ΤΑΥΤΑ: ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ”!!! ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΦΡΙΚΑΡΩ ΤΕΛΕΙΩΣ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ 2 ΚΡΥΦΟΥΣ (ΣΤΑΣΙΑΣΤΕΣ) ΘΕΟΥΣ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ (ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟ ΣΕΛΗΝΙΑΚΟ ΣΙΝ-ΣΙΩΝ-ΣΕΝΤΑΪ ΚΑΙ ΚΡΟΝΟ-ΣΑΒΑΩΘ)

  10. ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΨΥΧΗ. says:

    ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.
    ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΔΙΑ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΘΥΣΙΑΣΕ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗ ΖΩΗ ΔΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ; ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΔΙΑ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΛΛΗΝΑ ΑΡΙΣΤΟ ΠΟΥ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ΟΠΩΣ ΡΕΥΜΑ ΝΕΡΟ ΤΡΟΦΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΩΜΕΡΟ ΑΥΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ; TI NA ΓΡΑΨΕΙΣ ΔΙΑ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΛΛΗΝΑ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΠΟΥ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΒΡΩΜΕΡΟ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ; ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΑΠΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΛΥΣΣΑΛΕΑ. ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ. ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.

      • ΑΠΑΝΤΗΣΗ... says:

        ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ;;; (ΕΚΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ) ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΤΕΛΙΚΑ, ΣΑΣ ΛΥΠΑΜΑΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ ΑΘΛΙΟ ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ ΣΑΣ…Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΟΣ ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΒΛΑΚΩΔΩΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΘΡΗΣΚΟΣ ΑΛΛΑ ΟΜΩΣ ΕΝΘΕΟΣ, Ο “ΘΕΟΣ ΤΟΥ” ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΝΑΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΔΗΛΑΔΗ Η ΦΥΣΗ, ΔΗΛΑΔΗ Ο ΟΡΑΤΟΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕΛΗ ΕΙΤΕ ΥΓΙΉ ΑΥΤΟΘΥΣΙΑΣΤΙΚΗ(ΗΡΩΙΚΗ ΟΠΩΣ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ) ΕΙΤΕ ΣΕ ΚΑΡΚΙΝΙΚΗ ΦΙΛΟΤΟΜΑΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΝΕΟΨΕΥΔΕΛΛΗΝΕΣ), ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ “ΘΕΟ” ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΑΠΙΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΜΩΝΑ!!!!! ΘΕΟΣ ΤΟΥΣ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ….

        • Ανώνυμος says:

          Μάλιστα. Εύχομαι ο Πάνας να του δίνει δύναμη και κουράγιο. Μια που δεν το έφερε η κουβέντα, για τον ΕΥΦΥΛΙΟ τι γνώμη έχετε?

          • ΑΠΑΝΤΗΣΗ... says:

            ΓΙΑ ΕΥΦΥΛΙΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΕΜΦΥΛΙΟ, Η ΟΕΑ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1947 ΑΠΟ ΣΤΡΑΤΑΡΧΗ ΠΑΠΑΓΟ, ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ.. Η ΟΕΑ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΟΡΟ, ΙΣΑ-ΙΣΑ ΠΟΥ ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑ (ΣΙΚΕ-ΘΕΑΤΡΟ-ΨΕΥΔΗ ΔΙΑΜΑΧΗ) ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ-ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΔΙΑΙΡΕΙ-ΓΕΝΟΚΤΟΝΑ-ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ ΤΩΝ ΚΙΝΕΖΟ-ΕΒΡΑΙΟ-ΣΑΞΟΝΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΛΕΥΚΗΣ+ΜΑΥΡΗΣ ΦΥΛΗΣ, ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΠΡΟΕΡΑΙΤΟΣ ΑΔΟΓΜΑΤΙΣΤΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙΣ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ…

  11. Ανώνυμος says:

    Ε ρε τρέλα! Βλέπει κάποιος το άρθρο… βλέπει και τα σχόλια… και αντιλαμβάνεται το τι γίνεται στην χώρα των Ελλήνων. Τα πράγματα είναι απλά… ξέρει κάποιος να μας γράψει τι επαγγέλλεται ο Καραγεωργίου; Ποιο επάγγελμα ακολούθησε στην ζωή του, ως προς τον ζειν; Αυτά.

    • Ανώνυμος says:

      Wednesday, 31 October 2012
      ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΜΕ ΤΟ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΟ ΝΑΖΙΣΤΙΚΟ ΕΒΡΑΙΟΜΑΣΟΝΙΚΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ, ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ, ΔΙΚΑΣΤΩΝ, ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΕΒΡΑΙΚΗΣ ΚΥΠ ΕΥΠ, ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, ΚΛΠ, ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΣΕ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΑΝΙΚΟΥ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ ΤΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Ο.Ε.Α. ΦΥΛΑΚΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΦΙΜΩΣΗ! ΙΔΟΥ ΠΟΙΟΙ ΠΑΝΕ ΝΑ ΦΥΛΑΚΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΝ:
      ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ, ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΕΒΑΛΕ ΕΝΑ ΧΑΦΙΕ – ΑΡΟΥΡΑΙΟ, ΤΟΝ ΜΑΝΟ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΝΑ ΜΗΝΥΣΕΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΕΘΙΓΑΝ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΔΟΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΕΒΡΑΙΩΝ ΜΑΣΟΝΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ.
      ΤΩΡΑ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ SOS ΤΗΣ Ο.Ε.Α., ‘ΞΑΝΑΘΥΜΗΘΗΚΑΝ’ ΤΗΝ ΑΡΑΧΝΙΑΣΜΕΝΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΗΝΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΦΙΜΩΣΗ ΚΑΙ ΩΣ …ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ Ο.Ε.Α.

      ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ, ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΝΤΟΛΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ. ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΣΑΠΙΛΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΩΣ ΤΟ ΚΟΚΚΑΛΟ ΣΤΗΝ ΕΡΜΗ ΕΛΛΑΔΑ ΦΙΜΩΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΚΑΙ ΗΡΩΑ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΜΕ ΣΘΕΝΟΣ ΣΑΝ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΑ 65 ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ, ΕΛΛΗΝΟΕΒΡΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΣΩΝΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ. ΕΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ! ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΝΟΣ!

      ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΑΝΩΘΕΝ ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΜΗΝΥΣΕ ΤΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Ο.Ε.Α., ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΕ ΩΣ “ΚΑΜΜΕΝΟ ΧΑΡΤΙ”, ΑΠΟ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΩΣ ΧΑΦΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥ:

      ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΣΤΙΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΝΕΩΝ ΒΡΩΜΕΡΩΝ ΑΡΟΥΡΑΙΩΝ – Α’ ΜΕΡΟΣ
      ellhnkaichaos.blogspot.de/2011/08/blog-post_12.html

      Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΤΟΥ «ΛΑ.Ο.Σ.» ΚΑΙ Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΤΗΣ «ΚΥΠ/ΕΥΠ» ΜΑΝΟΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ, ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ 17Ν, ΑΠΟΠΕΙΡΩΝΤΑΙ ΕΚ ΝΕΟΥ ΝΑ ΦΥΛΑΚΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ Ο.Ε.Α
      ellhnkaichaos.blogspot.de/2011/01/17.html

      Με ηθικό αυτουργό τον Καρατζαφερη του ΛΑ.Ο.Σ. έχουν δολοφονηθεί 2 Έλληνες
      ellhnkaichaos.blogspot.de/2010/01/2.html

      Μανος Δασκαλακης: Ο εμπορος ναρκωτικων του ΛΑΟΣ (Επεισοδιο 2)
      manos-daskalakis3.blogspot.de/

      ΔΕΙΤΕ ΤΟ 2ο ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
      perseysteam.blogspot.de/2007/02/222007_02.html

      perseysteam.blogspot.de/2007/09/blog-post_15.html

      1) ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ “ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΕΣ ΔΥΣΦΗΜΙΣΕΙΣ” ΤΗΣ 8ης ΣΕΛΙΔΟΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ ΑΛΛΑ ΑΛΗΘΗ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, Ο Γ.ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΑ ΕΠΙΣΥΝΑΨΕ ΕΙΣ ΤΟ “ΠΡΟΑΝΑΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΠΤΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ” ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΕΛΕΝΗ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΤΗ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΩΣ ΤΗΣ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑΣ “ΕΓ: 61-03/228” ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ Γ.ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΩΣ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΩΣ ΔΥΟ ΜΗΝΥΣΕΩΝ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΩΝ “ΑΒΜ.Α-03/628” ΚΑΙ “ΡΦ-03/565” ΤΟΥ ΕΜΜ.ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ “Γ.Α.Δ.Α.” ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΑΘΗΝΩΝ, ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΥΣΕΙΣ Ο ΕΜΜ.ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ΚΑΙ Η ΕΛ.ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΕΡΙΕΛΑΜΒΑΝΑΝ ΑΠΑΣΕΣ ΤΙΣ ΔΩΔΕΚΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ Γ.ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΝΤΙΔΙΚΟΝΟΜΙΚΩΣ Η ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ “Α.Β.Ω.:Τ.05/241” ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΒΟΛΟΥ, ΔΙΟΤΙ Η “ΕΓ:61-03/228” ΕΚΔΙΚΑΣΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 29/11/2005 ΣΤΟ Θ΄ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΕΡΗΜΗΝ ΤΟΥ Γ.ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΜΕ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ, ΚΑΙ ΑΡΑ ΣΥΜΦΩΝΩΣ ΜΕ ΚΩΔ.ΠΟΙΝ.ΔΙΚ. ΑΡΘΡΟ 57/1,3 «ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΣΚΗΘΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ Γ.ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΔΩΔΕΚΑ “ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΕΣ ΔΥΣΦΗΜΙΣΕΙΣ”, ΤΗΣ 8ης ΣΕΛΙΔΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΟΘΕΙ Σ΄ΑΥΤΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ», ΚΑΙ «ΑΝ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΑΣΚΗΘΕΙ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΟΠΩΣ Η “Α.Β.Ω.:Τ-05/241” ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΒΟΛΟΥ, ΑΥΤΗ Η ΔΙΩΞΗ ΚΗΡΥΣΣΕΤΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΛΟΓΩ ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟΥ». ΑΡΑ Η ΔΙΩΞΗ “Α.Β.Ω.: Τ-05/241” ΤΗΣ ΔΙΚΑΣΙΜΟΥ 21-5-2007 ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΒΟΛΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΑΚΥΡΗ._

      ellhnkaichaos.blogspot.gr/2012/10/blog-post_31.html

      ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ”PERSEYS TEAM” ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΙΣΧΥ.

      • Ανώνυμος says:

        Ο.Ε.Α. (ΟΜΑΔΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ) ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΙΑΥΛΟΣ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ.

        ΤΟ ΕΜΒΛΗΜΑ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. – ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΝΙΑΙΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ (ΚΟΣΜΙΚΟ ΩΟΝ)
        ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΕΜΒΛΗΜΑΤΟΣ (Μερος Α)
        ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΕΜΒΛΗΜΑΤΟΣ (Μερος Β)

        Ο.Ε.Α.: ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΗΜΙ-ΔΙΑΦΑΝΗ ΠΑΝΙΣΧΥΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΡΧΙΚΑ ΙΔΡΥΘΕΙΣΑ ΤΟ 1947 ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΩΝ ΜΕ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΠΑΠΑΓΟ. ΜΕ ΑΡΧΙΚΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΛΑΦΥΡΑ ΤΟΥ 3ΟΥ ΡΑΙΧ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ ΑΝΤΙ-ΧΙΤΛΕΡΙΚΟΥ ΔΙΠΛΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΟΣ ΤΗΣ ΑΜΠΒΕΡ ΦΟΝ ΚΑΝΑΡΗ (ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ) Η ΕΛΛΗΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΥΤΗ ΘΡΥΛΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΠΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ.

        ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΥΨΗΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΣΩΣΜΕΝΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΙΝΔΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΩΝ, Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΠΟΚΑΤΕΣΤΗΣΕ ΠΛΗΡΩΣ ΤΙΣ ΕΝΙΑΙΕΣ ΠΡΟΣΕΛΗΝΙΕΣ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΑΝΕΠΤΥΞΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΝΕΤΡΙΝΟ ΚΑΙ ΟΠΛΑ ΜΕΙΖΕΡ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΑ ΑΝΩΤΕΡΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΕΩΝ. ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΞΕΚΛΕΙΔΩΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΓΗΙΝΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗ ΛΕΥΚΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΥΡΗ ΦΥΛΗ. ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ – ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ – ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ – ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΜΑΧΟΙ – ΛΥΣΕΙΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ. ΚΛΠ. ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΕΙΣΔΥΣΕΙ ΕΜΜΕΣΑ Η’ ΑΜΕΣΑ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΟΥ: ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ – ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ – ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ – ΣΤΡΑΤΟ ΚΛΠ. ΠΟΛΛΟΙ ΞΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΔΙΑΡΡΗΞΟΥΝ ΤΟΝ ΘΩΡΑΚΑ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΠΡΥΤΑΝΕΙΑΣ. ΟΛΟΙ ΑΠΕΤΥΧΑΝ.

        ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΜΕ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ 1975 ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΓΕΝΕΕΣ:. Α’ ΓΕΝΕΑ: ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ (100% ΑΛΗΘΗ), Β’ ΓΕΝΕΑ: ΥΠΕΡ ΔΙΟΣ (ΗΜΙΑΛΗΘΗ), Γ’ ΓΕΝΕΑ: ΥΠΕΡ ΠΡΟΜΗΘΕΩΣ (ΗΜΙΑΛΗΘΗ), Δ’ ΓΕΝΕΑ: ΥΠΕΡ ΧΡΙΣΤΟΥ (ΗΜΙΑΛΗΘΗ), Ε’ ΓΕΝΕΑΣ ΥΠΕΡ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ (100% ΑΛΗΘΗ) – ΚΑΙ ΤΕΡΜΑΤΙΚΗ ΦΑΣΗ ΕΩΣ 2012 (ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΥΘΕΙΑΣ 100% ΑΛΗΘΗ)

        Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΦΥΠΝΙΣΕΙ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ, ΤΗΝ ΛΕΥΚΗ ΠΕΛΑΣΓΙΚΗ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΑ ΦΥΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΑΥΤΟΧΘΟΝΑ ΣΕΙΡΙΑ ΦΥΛΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΔΟΞΕΣ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΣ ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΤΑ ΣΤΡΑΤΗΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟ-ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΩΔΙΚΗ ΛΕΞΗ «ΑΡΜΑΓΕΔΔΩΝ» ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2012, ΟΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΙΚΟ ΕΤΟΣ ΕΠΕΜΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΕΡΤΕΡΟΥ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟΥ ΑΣΤΡΟΣΤΟΛΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΠΡΟΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ 13500 ΕΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ «ΚΥΡΙΟΥ» ΣΙΝ-ΣΙΩΝ-ΤΖΕΝΤΑΪ-ΣΕΝΤΑΪ-ΤΖΙΟΥΝΤ-ΙΟΥΔΑ-ΨΕΥΔΟΙΕΧΩΒΑ-ΨΕΥΔΟΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΣΕ ΑΡΧΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ – ΧΡΥΣΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΙΣΧΥΟΥΣΕΣ ΠΡΟ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΩΣ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ.

        ΠΡΩΤΗ Η Ο.Ε.Α. ΠΡΟΕΒΛΕΨΕ ΔΙΑ ΤΟ 2012 ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ «ΥΠΕΡ ΔΙΟΣ» ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1980. ΚΑΤΟΠΙΝ ΟΙ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΕΣ ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ ΕΣΠΕΥΣΑΝ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ «ΖΟΜΠΙ» ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΛΛΟΙΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΣΠΕΙΡΟΥΝ ΨΕΥΔΕΙΣ ΚΑΙ ΗΜΙΑΛΗΘΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΛΕΒΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ Ο.Ε.Α.

        ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΕΤΙΚΟΤΕΡΟΙ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΕ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΕΙΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΔΙΑΣΤΡΙΚΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΤΗΣ ΑΔΡΑΣΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΕΜΕΣΕΩΣ.

        ΕΣΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ

    • ΑΠΑΝΤΗΣΗ says:

      ΕΣΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΠΟΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΕΧΕΙΣ;; (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΟΛΑΒΙΑ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ);;

      • Ανώνυμος says:

        2 κατεβατά λόγια, με τελικό σκοπό ως δημόσιο πρόσωπο, να μην απαντήσει σε μια απλή ερώτηση! Το επάγγελμα που ακολουθώ τα τελευταία 20 έτη, το επέλεξα σύμφωνα με την καταιγίδα που διέκρινα να έρχεται… και φυσικά ακόμα έχω εργασία, αφού, δεν είμαι τεμπέλης. Θα μπορούσα να γράψω δημοσίως το σκληρό μου επάγγελμα, εάν και εφόσον ήμουν, η ήθελα να γίνω δημόσιο πρόσωπο. Από την στιγμή που δεν έχω βλέψεις προς δημοσιότητα, έχω δικαίωμα να μην το γράψω. Όπως όμως και να έχει, από κανένα σας, δεν έχω ζητήσει χρήματα για οποιοδήποτε λόγο… και ειδικά χρησιμοποιώντας το κατώτερο μέρος της ψυχής, δηλαδή τον φόβο και την ελπίδα σας, ώστε να έχω προς το ζειν. Σε γενικές γραμμές δεν μου αρέσουν οι απατεώνες… Φουράκης, Κεραμιδάς, Καραγεωργίου, Λιακόπουλος, Βελόπουλος, αυτόκλητοι επαγγελματίες μάρτυρες, η και ερμηνευτές ορθόδοξων προφητειών κ.λ.π. αποτελούν είτε λαοπλάνους, είτε θεομπαίχτες. Βεβαίως οι άνωθεν δεν είναι οι μόνοι… έχει στοκ η χώρα των Ελλήνων. Σήμερα μόλις αυτοκτόνησε μια γυναίκα 42 ετών στα Γιαννιτσά… ιδιωτική υπάλληλος φυσικά… είχε να πληρωθεί μόνο 15 μήνες, για να μπορούν οι συνταξιούχοι, οι δημοτικοί και κρατικοί υπάλληλοι (επί το πλείστον) να ψηφίζουν μνημονιακά κόμματα, πάντα για το καλό μας, παίρνοντας 2 και 3ης μισθούς του ιδιωτικού τομέα κάθε μήνα!… Ενώ από την άλλη βγαίνει και ο Γιάννης παρουσιάζοντας μας γραφικές πνευματικές μαλακίες, ότι θα μας γενοκτονήσουν είτε οι λαοί της Χερσόνησο του Αίμου, είτε οι Κινέζοι! Μόνο και μόνο για να χρησιμοποιεί προς τις μάζες, το κατώτατο μέρος της ψυχής, τον φόβο και την ελπίδα, ώστε μέρος από την αποχαυνωμένη μάζα να τον χαρτζιλικωνει, για να συνεχίσει να είναι κηφήνας στην χώρα των Ελλήνων. Αυτά.

        • ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ says:

          ΕΣΥ “ΑΥΤΑ” ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΠΟΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΥΤΕ ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ, ΠΑΡΟΛΟ ΑΥΤΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΣ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΩΣ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΖΕΙΣ ΨΕΥΔΩΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΩΝ ΘΕΟΣΟΦΙΣΤΩΝ ΜΑΣΩΝΩΝ “ΕΨΙΛΟΝ 666” ΛΙΑΚΟΥΠΟΥΛΟΥΣ ΚΛΠ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΘΥΣΑΥΡΙΣΕΙ ΠΟΥΛΩΝΤΑΣ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΟΚΑΣ (ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. Ο ΓΙΑΝΝΑΡΟΣ ΕΙΝΑΙ 70 ΧΡΟΝΩΝ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥΤΕ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ, ΜΟΝΟ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ – ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ !!! ) ============= ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ (ΦΑΚΕΛΟΣ 1988)
          1ον: Ο Καραγεωργιου Γιαννης (Κ.Γ.) εισάγεται το 1965 στη Φυσικομαθηματική Σχολή Πανεπιστημίου Θεσ/κης. Δεν εγγράφεται στην ανωτέρω Σχολή διότι καλείται από Ο.Ε.Α. Ομάδα Ελληνικής Αποκαταστάσεως να παρακολουθήσει το “κλειστό” Πανεπιστήμιο της Ο.Ε.Α., τμήματα του οποίου, για λόγους ασφαλείας, λειτουργούν μετακινούμενα σε διάφορες πόλεις του εξωτερικού, με Καθηγητές και μαθητές μόνον Έλληνες.
          2ον: Ο Κ.Γ. εγγράφεται το 1965 στη Σχολή Μηχανικών Ηλεκτρονικών Πολυτεχνείου BOLOGNA που παρακολουθεί συγχρόνως με το Πανεπιστήμιο της Ο.Ε.Α. σε άλλη ευρωπαϊκή πόλη που δεν θα αναφερθεί στην παρούσα.
          3ον: Το 1970 ο Κ.Γ. εγγράφεται στη Σχολή Θεωρητικής Φυσικής του Πανεπιστημίου BOLOGNA, χωρίς να έχει πάρει πτυχίο από την Σχολή Ηλεκτρονικών Μηχανικών Πολυτεχνείου BOLOGNA. Παρακολουθεί τη Σχολή Θεωρητικής Φυσικής ενώ συχρόνως εργάζεται ως βοηθός ερευνητής του “κλειστού” Πανεπιστημίου της Ο.Ε.Α..
          4ον: Με την ομάδα εργασίας της Ο.Ε.Α. το 1971 ο Κ.Γ. ολοκληρώνει ανάπτυξη τεχνολογίας “Απολαβής Ενέργειας από Κοσμική Ακτινοβολία”.
          5ον: Με ίδια ομάδα εργασίας το 1972, ολοκληρώνει θεωρητική εργασία για MASER και LASER Άμυνης.
          6ον: Με ίδια ομάδα εργασίας το 1973, κατασκευάζει πειραματικά πρότυπα MASER και LASER Αμύνης, ταχυτήτων C.
          7ον: Με ομάδα εργασίας το 1974 στη Δ.Γερμανία, ολοκληρώνει τεχνολογία Τηλεπικοινωνίας Ταχυτήτων C * 10^6 Δευτερογενών Πεδίων. Συγχρόνως εργάζεται στη SIEMENS Δ. Βερολίνου ως Δοκιμαστής Ηλεκτρονικός Μηχανικός σε όργανα Τηλεπικοινωνιών Υψηλής Συχνότητος HF.
          8ον: Με τρίτη ομάδα εργασίας το 1975 ολοκληρώνει θεωρία και Οργανολογία MASER Δευτερογενών Ταχυτήτων C*10^6 και κατασκευάζει πειραματικά πρότυπα MASER Ηλεκτρομαγνητικής Πυκνώσεως – Αραιώσεως, Δευτερογενών ταχυτήτων.
          9ον: Με τέταρτη ομάδα εργασίας το 1976 ολοκληρώνει θεωρία Ενοποιήσεως Βαρύτητος – Μαγνητισμού – Ηλεκτρισμού – Ασθενών – Ισχυρών Δυνάμεων, κατα Πυθαγόρειο Λογισμό Τριών Τετρακτίνων: ΔΕΞΙΟΣΤΡΟΦΑ + ΣΤΑΘΕΡΑ + ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΑ ΠΕΔΙΑ ΤΡΙΠΛΗΣ ΠΥΡΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ.
          10ον: Με πέμπτη ομάδα εργασίας το 1977, ολοκληρώνει θεωρία Ενοποιήσεως Αστροφυσικής και Πυρηνικής Φυσικής κατά Ορφικό Λογισμό Τριών Δωδεκαέδρων.
          Με ίδια ομάδα εργασίας αποκαθιστά Μαθηματική Ανάλυση Αρχέτυπου Ελληνικής Φυσικής, Ακαδημίας Πλάτωνος, Φυσικής Τριών Δωδεκαέδρων “Γ’ * ΛΣΤ’ = ΡΗ'” κατά Πρόκλειο Λογισμό.
          11ον: Με έκτη ομάδα εργασίας το 1978, ολοκληρώνει οργανολογία Τηλεπικοινωνιών Τριτογενών Ταχυτήτων C*10^6*10^6, βάσει Ορφικού Λογισμού. Ομοίως το 1978 με ίδια ομάδα εργασίας κατασκευάζει πειραματικά πρότυπα MASER Τριτογενών Ταχυτήτων. Με ίδια ομάδα εργασίας ολοκληρώνει θεωρία και Οργανολογία Πομποδεκτών Συχνοτήτων Ηλεκτρομαγνητικών Κυμάνσεων Ταχυτήτων C*10^6ν , και ραντάρ Δευτερογενών Ταχυτήτων C*10^6.
          12ον: Το 1979 και 1980 με όγδοη ομάδα εργασίας ολοκληρώνει θεωρία και Οργανολογία Εξουδετερώσεως Βαρυτικών Πεδίων C έως C*10^6ν, εξουδετερώσεως Ηλεκτρομαγνητικών Κυμάνσεων C έως C*10^6ν, και κατασκευή Αντιβαρυτικών Κινητήρων Ταχυτήτων εως C.
          13ον: Το 1981 με έννατη ομάδα εργασίας, ολοκληρώνει θεωρία και οργανολογία MASER απορροφήσεως Νετρονίων θωρακισμένων Κρίσιμων Πυρηνικών Καυσίμων, και Εξουδετερώσεως Αλυσιδωτής Αντιδράσεως Σχάσιμων Υλών.
          14ον: Το 1982 και 1983 με δέκατη ομάδα εργασίας, ολοκληρώνει θεωρία και Κατασκευή Η/Υ, έκτης γεννεάς, “αυτοδημιουργούμενης ευφυϊας”, με Μνήμη και Επεξεργαστή Πολλαπλών Τριάδων Δωδεκαεδρικών Κρυστάλλων, Δυναμικού 10^33 BYTES.
          Με ίδια ομάδα εργασίας ολοκληρώνει θεωρία και Κατασκευή Η/Υ εβδόμης γεννεάς, με Μνήμη και Επεξεργαστή Δωδεκαεδρικών Κρυστάλλων 36 Τομέων, Δυναμικού “Απεριορίστου Ευφυίας” 10^800 BYTES και 10^1600 BYTES, από συνδυασμό 10^9 Κρυσταλλικών Κέντρων.
          15ον: Το 1984 με ίδια ομάδα εργασίας, ολοκλήρωσε Οργανολογία Υπερβαρυτικού Πεδίου και Σμικρύνσεως Όγκου Ύλης / 10^6. Με ίδια ομάδα εργασίας τον Ιούλιο του 1984 ολοκλήρωσε Οργανολογία MASER, Δεκτών Ενισχυτών Συχνοτήτων Υποφύσεως Εγκεφάλου εξ Αποστάσεως, Αναλυτών Μεταφραστών Συχνοτήτων Υποφύσεως, και Πομπών Μεταδόσεως Συχνοτήτων Υποφύσεως. Από τα ανωτέρω όργανα, με ομόφωνη απόφαση της Ο.Ε.Α. καταστράφηκαν χειρόγραφα ερευνών και όργανα Πομπών Συχνοτήτων Υποφύσεως. Άπαντα λοιπά έντυπα ερευνών της Ο.Ε.Α. δόθηκαν σε “στεγανές” από σιωνιστική διείσδυση ομάδες επιστημόνων, 9 ευρωπαϊκών εθνοτήτων, ιδρυθείσες από Ο.Ε.Α.
          16ον: Ο Κ.Γ. τον Νοέμβριο 1983 συνέστησε με δεύτερο άτομο, εταιρεία με επωνυμία ΓΕΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ – ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ Ο.Ε., με αντικείμενο την εμπορία και εγκατάσταση Συστημάτων Ασφαλείας και Πυρασφαλείας. Ο Κ.Γ. ενεργεί ως αντιπρόσωπος για την Θεσσαλία και Ήπειρο της ADT USA ως κατασκευαστού Μικρουπολογιστών Ασφαλείας και Πυρασφαλείας.
          Ομοίως ενεργεί ως αντιπρόσωπος για τη Θεσσαλία των Η/Υ GIGATRONICS.

          Με εκτίμηση,

          Καραγεωργίου Γιάννης
          Ηλεκτρονικός Μηχανικός
          Υφηγητής Ο.Ε.Α.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *