Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

11:02 - 09/12/2015

Υποχρεωτική εργασία για τους παράνομους μετανάστες

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

farao
Υποχρεωτική εργασία για τους παράνομους μετανάστες

Σε νέο μεσαίωνα εισέρχεται η Ευρώπη…

Εντάξει είπαμε δεν θέλουμε τους μετανάστες… αλλά αυτό πάει πολύ… Η δουλεία καταργήθηκε 115  χρόνια και τώρα θέλουν να την επαναφέρουν, σαν καταναγκαστική εργασία…

Η σχετική πρόταση έρχεται από “δημοκρατική” χώρα… υψηλού βιοτικού επιπέδου…

Πρόταση σοκ για αμισθί εργασία προσφύγων παρουσίασε χτες η φινλανδική κυβέρνηση.

Ανακοινώνοντας την μεταναστευτική πολιτική ο πρωθυπουργός, Γιούχα Σιπίλα ανέφερε πως «η νέα σειρά μέτρων θα καταστήσει αυστηρότερες τις πρακτικές μας και θα εξαλείψει πιθανούς παράγοντες έλξης των προσφύγων».

Παράλληλα, προανήγγειλε τον τακτικό έλεγχο της κατάστασης στις χώρες προέλευσης των προσφύγων και εάν το κρίνει απαραίτητο, θα αίρει άμεσα τις άδειες παραμονής.

Στο ζήτημα της ανεργίας, ο υπουργός Εργασίας, Γιάρι Λιντστρομ, δήλωσε ότι θα ξεκινήσει ένα πρόγραμμα ανάθεσης εργασίας στους αιτούντες ασύλου, διευκρινίζοντας ότι ενδεχομένως δεν θα δίνεται αμοιβή. «Όσο περισσότερο οι άνθρωποι μένουν αδρανείς, τόσο περισσότερο απογοητευμένοι νοιώθουν» δικαιολογήθηκε.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ
O Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός είναι ένας "τρελός" από τη Μυτιλήνη. Η τύχη τον έφερε στην Αθήνα, όπου διαμένει σχεδόν 20 χρόνια και χαίρεται τη ζωή μέσα από την οικογένεια και τους φίλους του. Ο Ζαχαρίας είναι Χριστιανός Ορθόδοξος, όμως δεν έχει καμία σχέση με την παπαδοκρατεία (Πατριάρχες, Αρχιεπισκόπους,Επισκόπους και μικρό - ευτυχώς- μέρος των ανάξιων ιερέων) που μαστίζει την πραγματικότητα μας. Ο Ζαχαρίας είναι ΕΛΛΗΝΑΣ, πατριώτης και πιστεύει ότι η λεφτεριά της πατρίδος είναι κοντά, έστω και αν χρειασθεί ολοκληρωτική επανεκκίνηση!

Σχόλια Αναγνωστών (30)

  1. Ανωνυμος 12/09/2015 @ 12:12 ΜΜ

    Πολυ σωστό μέτρο σε όσους δεν αρέσει να επιστρέψουν στην χωρα τους .Αρθρογραφε δεν μπορείς να έχεις και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο, ξεκαθάρισε τι θέλεις , ξερεις?

    • Αρβανίτισσα 12/09/2015 @ 12:42 ΜΜ

      Δηλαδή φίλε οι 200.000 ΕΛΛΗΝΕΣ που μεταναστευσαν τα τελευταία 5 χρόνια, δεχόμαστε να γίνουν δούλοι; Όχι φίλε εγώ ούτε στον εχθρό μου δεν θα ζητούσα τέτοιο πράγμα

      • Μάλλον λέει για τους λάθρομετανάστες, όχι τους νόμιμους.

        • Αρβανίτισσα 12/09/2015 @ 12:55 ΜΜ

          Για όποιον και να το λέει η δουλεία – καταναγκαστικη εργασία είναι έγκλημα σε βάρος της ανθρωπότητας. Αυτά λύθηκαν δεκάδες χρόνια πριν. Είναι τουλάχιστον λυπηρο που κάποιοι τα επαναφέρουν. Δεν είναι καθόλου τυχαίο αυτοί αυτοί ήταν οπαδοί του απαρχαιντ… Και φυσικά δεν εννοώ τον σχολιαστη…

          • Ανώνυμος 12/09/2015 @ 1:01 ΜΜ

            Αφου ξεκαθαρισαμε οτι μιλαμε για λαθρομεταναστες αρα ακυρη η αναφορα σου στους Ελληνες μεταναστες,επανερχομαστε στο σχολιο του πρωτου αναγνωστη.

          • Ανώνυμος 12/09/2015 @ 2:33 ΜΜ

            Δεν διαφωνώ. Διαπίστωση έκανα. Πάντως, έχουν καταργήσει τα περισσότερα εργασιακά δικαιώματα (τα οποία κατακτήθηκαν με αγώνες και πολύ αίμα) και οι γηγενείς εργαζόμενοι μετατρέπονται σε δούλους. Πόσω μάλλον οι παράνομοι, ή και νόμιμοι, μετανάστες.

          • Ωχ, ξέχασα να βάλω τ’ όνομά μου.

          • ΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ; ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ;

      • Το μέτρο είναι σωστό και εντός στα πλαίσια της Λογικής και Ορθοφροσύνης. ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΧΑΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ. Έχουμε και λέμε…

        Καταρχήν δεν πρόκειτε για δουλία. Γιατί;;; Μάθετε το γιατί…

        Τα λαθρομεταναστευτικά αυτά μουσουλμανικά μικρόβια-σκουπίδια που εισβάλουν στην Ευρώπη, ας πάρουμε την Γερμανία για παράδειγμα, έρχονται ακριβώς διότι γνωρίζουν πολύ καλά, πως θα τους διαθέσουν δωρεάν σπίτι, δωρεάν οικοσκευή, επίδομα διατροφής περί των 350 Ευρώ μηνιαίως, επίδομα θέρμανσης μία φορά τον χρόνο, δύο φορές ετησίως επίδομα ένδυσης-υπόδυσης, κάθε 4 έτη επίδομα συντήρησης οικίας (βαψίματα κ.λ.π.), δωρεάν ασφάλιση υγείας, δωρεάν κάρτα ελευθέρας χρήσης Μέσων μαζικής μεταφοράς, και ένα σωρό άλλα επιδόματα τα οποία έρχονται τα σκουπίδια αυτά στην Ευρώπη για να απολαύσουν τις κοινωνικές παροχές.

        Για ποιον λόγο νομίζετε πως αυτά τα δίποδα μικρόβια που ορισμένοι συμπαθάτε περισσότερο από τους πατριώτες σας, έρχονται στην Ευρώπη και δεν αναζητούν καταφύγιο σε ισλαμικές-μουσουλμανικές χώρες οι οποίες και καλύτερη οικονομική ανάπτυξη έχουν από τις ευρωπαϊκές χώρες, και λιγότερη ανεργία, αλλά και είναι πολιτισμικά και πολιτιστικά όμωρές με τις δικές τους πολιτιστικές-πολιτισμικές καταβολές;;;

        Ε;;; Γιατί;;;

        Γιατί εκεί δεν τους χαρίζουν τίποτα και θα πρέπει να ιδρώσουν για να ζήσουν, να εργαστούν δηλαδή.

        Δεν νοιώθω απολύτως κανένα έλεος για αυτά τα ισλαμικά-μουσουλμανικά μικρόβια-σκουπίδια που εισβάλουν στην πατρίδα μου και στην Ευρώπη.

        Και έχω την συνείδηση μου κάτω από το Φως Του Χριστού ήσυχη, δεν με ελέγχει…

  2. Ανώνυμος 12/09/2015 @ 12:41 ΜΜ

    Μην χλευάζετε μόνο αυτούς.
    5 χρόνια τώρα στη χώρα των μνημονίων, και υπάρχουν άνεργοι από την αρχή της κρίσης.
    Η πρώτη σκέψη των “σοφών” μας, ήταν ακριβώς αυτή.
    ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
    ή πως να γίνεις σκλάβος μόνος σου, για να κερδίζουν οι κάφροι.

    Η δουλεία δεν καταργήθηκε ποτέ, μη γελιέστε.

  3. Επειδη βλεπετε μονο το δεντρο. Θα αρχισετε να διαφωνητε αν ειναι σωστο η οχι να δουλευουν υποχρεωτικα. Γιαυτον τον λογο τους μαζεψαν. Για να εχουν τζαμπα εργατες. Και ο καθε ευρωπαιος γενικοτερα ανεργος θα βρει δουλεια του αγιου ταδε, για να μην το πω κανονικα. Παιζουν τις τυχες ολων μας με μονο σκοπο το κερδος τους.

  4. ΗΛΕΚΤΡΑ 12/09/2015 @ 2:15 ΜΜ

    Αρβανίτισσα
    Μέχρι τώρα συμφωνούσα με αρκετά απο τα άρθρα σου. Εδω ομως εισαι, οχι,απλώς φάουλ, αλλα έχεις επικίνδυνες απόψεις.
    Η όψη μου ειναι πως ολοι οι λαθρο εισβολείς πρεπει να επιστρέψουν στις χώρες τους, τέλεια και παύλα.
    Αν ομως για συμφέροντα της ΝΤΠ πρεπει να μείνουν, τουλάχιστον ας μην κάνουμε την διαμονή τους η την ειςβολη τους ελκυστική.
    Η δουλεια έχει όντως φύγει ανεπιστρεπτί και συμφωνώ απόλυτα. Κανένας άνθρωπος δεν ειναι δούλος κανενός. Αλλα….υπάρχει ενα τεράστιο αλλα. Ένας άνθρωπος που μπαίνει με το ετςι θελω σε μια χώρα δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να έχει τα ιδια δικαιώματα με τον γηγενή πληθυσμό. Αυτοι ζητάνε βοήθεια και οταν τους την δίνουν αρχίζουν τις απαιτήσεις. Θελουμε τζαμί, θελουμε ειδική τροφή, μας ενοχλούν τα σύμβολα σας, μας ενοχλούν αυτο εκείνο το αλλο. Άρα, δεν έρχονται γιατι χρειάζονται,βοήθεια, αλλα ειναι τυχοδιώκτες.
    Δεν ξέρω για την Φιλανδια, αλλα όσο για την Ελλαδα, ναι, να ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ αμισθί γιατι δεν εχουμε δουλειές για μας, αυτους θα πληρώνουμε;;; Οικονομικός μετανάστης σημαίνει πάω σε άλλη χώρα για να βρω δουλεια, να ζήσω καλύτερα. Στην Ελλαδα γιατι να μείνουν;;;; Εχουμε τις μεγάλες βιομηχανίες να ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ;;;;; Την σωστή ιατρική περίθαλψη να τους φροντίσουμε;;;; Τι εχουμε και τους χρειαζόμαστε;;;
    Συμφωνώ για καταναγκαστικά έργα, οχι γιατι θελω να εχουμε δούλους, η γιατι συμφωνώ με την δουλεια, αλλα για να σταματήσουν να έρχονται. Ειναι ένας αποτρεπτικός παράγοντας. Αν τους ταΐζουμε τους ποτίζουμε τους περιθάλπταμε,,κι αυτοι να κααααθονται, ε, γιατι να μην έρχονται;;;;; Μαλακες ειναι;;;;
    Έξω ολοι οι λαθρο. Προςφυγες μονο,,κι αυτοι ορισμένο αριθμό και μονο γυναικόπαιδα. Ο 30αρης και ο 25αρης δεν ειναι πρόσφυγας, ειναι στρατός. Γι αυτο θεωρώ τις αποψεις σου επικίνδυνες για την πατριδα μου. Άλλαξε της γιατι θα καούμε ολοι, θα,τρέχουμε και. Δεν θα φθάνουμε με τον ξένο,και,εχθρικό,στρατό που μαζεύουμε εδω.

    • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 12/09/2015 @ 2:45 ΜΜ

      Ηλέκτρα ευχαριστώ για το σχόλιο τους. Όπως θα είδες το άρθρο είναι δικό μου και όχι της Αρβανίτισσας.
      Όσον αφορά το σχόλιο της θα πω οτι συμφωνώ, όπως φυσικά συμφωνώ και με τη θέση του για τους λαθροεισβολείς.
      Σε ΚΑΜΙΑ όμως περίπτωση αυτό δεν δικαιολογεί τον εξαναγκασμό σε δωρεάν εργασία.
      Και να ρωτήσω και πάλι και εσένα και τους υπόλοιπους… Δηλαδή πιστεύει έστω και ένας ότι αν επιβάλουμε ως Ευρώπη ή ως Ελλάδα την αναγκαστική εργασία τα λαμόγια (εφοπλιστές, βιομήχανοι κλπ) δεν θα πέσουν σαν τα κοράκια; Και αυτό που θα οδηγήσει; Φυσικά στο να χάσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ τις δουλειές μας.
      Είναι πολύ πιο σύνθετα τα πράγματα.
      Δείτε καλύτερα σας παρακαλώ τόσο το άρθρο, όσο και τα σχόλια της φίλης Αρβανίτισσας και σκεφθείτε λίγο πιο ανοιχτά και με λίγο όραμα στο τι σχεδιάζουν…

      • ΗΛΕΚΤΡΑ 12/09/2015 @ 3:50 ΜΜ

        Μπράβο σου, χαίρομαι που,έρχεσαι στα λόγια μου. Άρα η λύση ειναι μια. Να φύγουν ολοι αυτοι οι ανθρωποι, γιατι ειναι επικίνδυνοι, οχι μονο για την σωματική μας ασφάλεια και την ασφάλεια της πατριδας μας, αλλα και για οικονομικούς λόγους. Εξ αλλου αυτο ειναι το ποθούμενο. Φθηνά εργατικά χερια για τις πολυεθνικές.
        Ας επιστρέψουν ολοι στις πατρίδες τους και ας πολεμήσουν κι αυτοι απο το δικό τους μέτριοι, κι εμεις απο,το δικό μας για μια πιο δίκαιη εργασιακή κατάσταση για όλους.
        Αν δεν το θέλουν, επιμένω, καταναγκαστικά έργα μέχρι να φύγουν. Το λέω σαν αποτρεπτικό παράγοντα, το επαναλαμβάνω. Αλλιώς ας ετοιμαστούμε να δουλεύουμε οοοολοι για ενα πιάτο φαγητό.
        Και εν παση περίπτωση, θελετε να γίνουμε εμεις δούλοι δικοί τους;;;; Εννοω των λαθρο;;; Γιατι αν μείνουν χωρις να ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ, κάπως πρεπει να φάνε. Θεωρείς σωστό να δουλεύουμε εμεις να τους ταΐζουμε;;;;;προσωπικά εχω παιδιά να μεγαλώσω, δεν μου περισσεύει τίποτα γι αυτους.
        Να φύγουν ολοι χθες. Εξ αλλου το Πακιστάν και το Μπαγκλαντες και άλλες χώρες, δεν ειναι εμπόλεμες, γιατι λοιπόν να μείνουν;;;; Για τις πολυεθνικές που θα έρθουν;;;;

        • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 12/09/2015 @ 6:05 ΜΜ

          Συμφωνώ και Πάλι Ηλέκτρα.
          Φυσικά και η λύση είναι οι μαζικές απελάσεις με κάθε τρόπο.
          Αλλά ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να τις κάνουν με αποτέλεσμα τώρα να “μαλώνουμε” δύο γάϊδαρι σε ξένο αχυρώνα…

          • Ο ΑΧΥΡΩΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΖΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΟ

      • Πρώτα απ ολα εισαι φάουλ και κατα την δικη σου τάξη πραγμάτων …φασίστας αφου χαρακτηρίζεις σωρηδον τους βιομηχάνους και τους εφοπλιστές ως λαμόγια ,εδω να σου επισημάνω οτι αυτα τα μυαλα σαν τα δικά σου έδιωξαν ολους τους άξιους επενδυτές ,βιομηχάνους,βιοτέχνες εφοπλιστές κλπ απο την Ελλαδα (και έφεραν τους διαπλεκόμενους δικους τους ανίκανους )αφου αντι να τους τιμάς που εχουν την ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ την ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ και την ΘΕΛΗΣΗ να παράγουν πλούτο ,να δίδουν θεσεις εργασίας στους Ελληνες ,και φορους σε ενα κρατος εχθρικό για οποιονδήποτε θέλει να δημιουργήσει και να παράξει ,εσυ τους χαρακτηρίζεις ως λαμόγια ….ντρέπομαι για λογαριασμό σου και για το γεγονός πως ύπουλα περνάς θεσεις ταυτόσημες με τις θεσεις της νεας ταξης οπως με το μεταναστευτικό ,με το πολιτικό , και με το οικονομικό τωρα .ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΟΙΤΑΣ ΤΟ ΤΥΡΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΦΑΚΑ και σωστα επισημάνθηκε απο τους προηγούμενους οτι μιλάμε για τους ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΙΣ -ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ γιατι τέτοιοι ειναι οπως και να θέλεις εσυ να τους ονομάζουμε (πρόσεχε δεν μιλώ για τους πρόσφυγες που εκεί ειναι αλλη ιστορία) η δε σύγκριση που κάνετε με δήθεν αντίστοιχους Ελληνες που μετανάστευσαν στο εξωτερικό για εργασία ειναι τουλάχιστον βλακώδης γιατι ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΑΝ ΕΙΧΑΝ ΚΛΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΧΑΡΤΙΑ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΕΚΕΙ ΤΟΥΣ ΗΘΕΛΑΝ , ΕΔΩ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ,ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ?

        • ΑΝΤΙ-ΒΟΘΡΟΣ 12/10/2015 @ 12:02 ΠΜ

          Απο που κι ως που ρε λαμογιο(γιατι κανας βιοτεχνης εισαι κανει μπαμ απο χιλιομετρα) οι βιομηχανοι και οι βιοτεχνες παραγουνε πλουτο;

          Τον πλουτο τον παραγουνε οι εργατες που λιωνουνε με τις ωρες στις φαμπρικες και οι αγροτες που σκαβουνε την γη και την σπερνουνε.

          Ουστ κοπριτη απο εδω που θα βαφτισεις την μερα νυχτα.

          • Αν παρήγαγαν τον πλούτο οπως λες μονο οι εργάτες και οι αγρότες τοτε οι πρώην χωρες του υπαρκτού σοσιαλισμού θα ηταν πλούσιες και αυτες και οι πολιτες τους αφου ηταν γεμάτες με εργάτες και αγρότες ,αλλα δεν ηταν ετσι αφου ο κομμουνισμός έκανε ακομα και τις πλούσιες χωρες φτωχές και τους ανθρώπους δυστυχισμένους .Αντιθετα , στις χωρες που οι βιομηχανίες και τα μεσα παραγωγής τα διαχειρίζονται έξυπνοι ανθρωποι τα αποτελέσματα εκτοξεύονται και τα ωφέλη τα καρπούνται και οι εργάτες και οι αγρότες .Βλεπεις λοιπον οτι και στην πράξη και στην θεωρία κανεις λαθος
            Κουίζ : που παίρνει υψηλότερες πραγματικες απολαβές ενας εργάτης ? οταν τα μεσα παραγωγής τα διαχειρίζεται ο ίδιος η οταν τα μεσα παραγωγής τα διαχειρίζονται εξειδικευμένοι ικανοί ιδιοκτήτες? απάντησε μου έστω με ενα παράδειγμα ,γιατι εγω θα σου παραθέσω πολλα.
            Όχι βιοτέχνης δεν ήμουν ποτε εχω κανει αρκετές διαφορετικές εργασίες και τελευταία ασχολούμαι με την γη.

          • ΦΙΛΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΟΤΕ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ ΕΙΣΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΣ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ ΓΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΧΑΣΟΜΕΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΦΑΔΟΡΟΥΣ (ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΠΛΟΥΤΟ) Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΥΤΕ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΟΥΤΕ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ

      • Ενώ, το να το παίζουν ανθρωπιστές οι “Τασίες” με τους δικούς μας φόρους, δεν είναι δουλεία; Δική μας!

        Όταν έρχονται εδώ πρέπει να φάνε, να στεγαστούν, να γιατροπορευτούν, να διασωθούν… Αυτά όλα στοιχίζουν ΛΕΦΤΑ τα οποία εμείς δεν έχουμε (αλλά και να τα είχαμε δεν νομίζω να τους τα χρωστάγαμε). Ποιος θα πληρώσει γι’ αυτά; Ο συνήθης μλκς; Ας δουλέψουν.

        Όταν μπουκάρουν ΠΑΡΑΝΟΜΑ, παραβαίνουν τον νόμο. Ας τους επιβληθεί ποινή “κοινωνικής εργασίας”. Που είναι το παράλογο; Αυτοί είναι υπεράνω του νόμου;

        • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 12/09/2015 @ 6:17 ΜΜ

          mnk και δεν απευθύνομαι μόνο σε εσένα:
          Έχετε καταλάβει ότι είμαστε η παρειά της Ευρώπης;
          Ότι μας έχουν για πέταμα;
          Ότι ΑΥΤΆ έπαθαν οι Αιγύπτιοι ΠΡΙΝ λίγα χρόνια και παθαίνουν τώρα οι Σύριοι, και ότι μετά είναι η σειρά μας;
          Γιατί δυσκολεύεστε να το καταλάβετε;
          Αν τελικά ο Τσίπρας δεν ήταν κότα και δεν είχε δεχθεί την αποκλειστική ευθύνης φύλαξης των συνόρων μας από την frondex τώρα η Ελλάδα θα ήταν εκτός Σένγκεν και τα 200.000 Ελληνόπουλα που είναι στο εξωτερικό θα ήταν αυτόματα οικονομικοί μετανάστες;
          Ειλικρινά διάβασα και τα 16 σχόλια αυτού του άρθρου και τα δεκάδες του ανάλογου που ανέβασα λίγο μετά και δεν μπορώ να χωνέψω ότι μερικοί δεν καταλαβαίνουν που το πάνε οι επικυρίαρχοι.
          Ο άλλος με κατηγόρησε μέχρι και για νεοταξισμό…

          • Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν …….αλλα σε ρώτησα αλλα απάντησες……..και βεβαια σε κατηγορούν για νεοταξιτη γιατι σε τι διαφέρεις ? και για τα εθνικιστικά κινήματα και για τα μεταναστευτικά και στα οικονομικά τις ίδιες ακριβως θεσεις με την Νεα τάξη έχεις …..εμάς κοροϊδεύεις η τον εαυτό σου ?Η παρεια της Ευρώπης γίναμε γιατι αφήσαμε ολους αυτους τους λαθρο να μπαίνουν ελεύθερα στην χωρα και τι μπερδεύεις την Αίγυπτο και την Συρία που εχουν δέκα διαφορετικές φυλές και θρησκείες με την Ελλαδα? ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ .ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΛΑΘΡΟ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ κρίμα Ζαχαρια λυπάμαι πολυ για σένα ,οι μάσκες πέσανε.

          • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 12/09/2015 @ 6:56 ΜΜ

            ΙΩΝ – χαίρομαι που επιτέλους έβαλες όνομα και φαντάζομαι ότι το “έκλεψες” από τον Ίωνα Δραγούμη – αν πραγματικά με διάβαζες στους 6 μήνες που γράφω στα Κατοχικά και πριν σε άλλες ιστοσελίδες θα ήξερες ότι είμαι από τους πρώτους που έδειξα τον μοναδικό τρόπο για να πολεμηθεί η Νέα Τάξη Πραγμάτων. Μπορεί να ψάξεις λίγο τα άρθρα μου και τότε θα δεις τι εννοώ.
            Όσον αφορά το μεταναστευτικό ζήτημα – που δεν είναι πρωτόγνωρο η Ελλάδα το έζησε και πριν 20 χρόνια με τους Αλβανούς και παλαιότερα και με άλλους – η πραγματική και ανθρώπινη λύση είναι ΜΟΝΟ ΜΙΑ. Η απέλαση.
            Όποιον δεν γουστάρουμε τον διώχνουμε, δεν τον σκοτώνουμε, δεν τον καθιστούμε υποχείριο, δεν τον εκμεταλλευόμαστε.
            Γιατί φίλε ΙΩΝ στην Ελλάδα λειτουργεί ο νόμος της Θείας δικαιοσύνης και όσες φορές έχουμε κάνει πατάτα την έχουμε πληρώσει ακριβά, πολύ ακριβά.
            Ο Παπαδόπουλος όταν κατέλαβε την εξουσία έδειξε τον τρόπο.
            Εμείς ελέω συνδρόμου 7ετίας αρνούμαστε να τον αναγνωρίσουμε.
            Όμως επαναλαμβάνω, άλλο πράγμα βουλιάζω βάρκες, σκοτώνω κόσμο και άλλο πράγματα η ΑΠΕΛΑΣΗ. Η απέλαση είναι νόμιμη και απόλυτα αποδεκτή συνειδητή πατριωτική πράξη.

          • @ Ζαχαρία

            Το ότι δεν έχουμε την ισχύ (προφανώς και την πολιτική βούληση) να ασκήσουμε εθνική κυριαρχία, δεν αναιρεί το γεγονός πως όποιος θέλει να φάει οφείλει και να εργάζεται, ούτε το ότι όποιος παραβαίνει τον νόμο πρέπει και να τιμωρείται.

            Στο ποστ σου δεν θίγεις το θέμα του πως είναι ή δεν είναι εθνικά συμφέρον, υπό τις παρούσες συνθήκες, να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση, αλλά το αν είναι ηθική ή ανήθικη η πρόταση των Φινλανδών. Ας περιοριστούμε λοιπόν σ’ αυτό το θέμα.

            Οι ηθικολογίες περί “δουλείας” είναι τελείως εκτός τόπου και χρόνου. Ούτε τους απαγάγαμε εμείς απ’ τις χώρες τους για να τους υποδουλώσουμε, ούτε τους εμποδίζουμε να πάνε από κει που ήρθανε. Αυτοί μπουκάρανε μέσα στο σπίτι μας, τρώνε, πίνουν, χέζουν, μας πηδάνε, μας σκοτώνουν, μας κολλάνε τις αρρώστιες τους… Κι εσύ εξανίστασαι επειδή κάποιος πρότεινε ότι καλό θα ήταν να ρίχνανε και κανένα σφουγγαρισματάκι και να μην τα περιμένουν όλα από μας!!!
            ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΔΟΥΛΟΙ.

          • Αχ Ζαχαρια ,εχω σχολιάσει αρκετές φορές τα δυο ,τρία τελευταία χρονια ,ναι συμφωνώ με την απέλαση και εγω αλλα για συγκεκριμένους λόγους ,δεν προκειται να την κάνουν .

          • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 12/10/2015 @ 12:09 ΜΜ

            Επιτέλους συμφωνούμε σε κάτι

  5. Ζαχαρία, σου προτείνω να ψαχτείς λίγο παραπάνω σε ότι αφορά την δουλεία στην εποχή μας (φιλικά το λέω αυτό χωρίς ίχνος αντιπαράθεσης),
    διότι αν και συμφωνώ με τα περισσότερα από τα άρθρα που γράφεις, εδώ μου δίνεις την εντύπωση ότι πραγματικά ζούμε σε έναν κόσμο, στον οποίο η δουλεία καταργήθηκε τον 19ο αιώνα.
    Υποψιαζομαι ότι η εικόνα που έχεις για την δουλεία, είναι αυτή που έχει πλασάρει το Hollywood, δηλαδή ταλαιπωρημένοι μαύροι Αφρικανοί αλυσοδεμένοι από τον λαιμό ή το πόδι στα αμπάρια ενός πειρατικού πλοίου…
    Δηλαδή πραγματικά, όποιος πιστευει οτι η δουλεία εν έτει 2015 έχει καταργηθεί, ή μοιάζει κάπως έτσι, ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ…
    Ή μήπως κάποιοι τώρα ανακαλύπτουν την δουλεία, υπό τον μανδύα της οικονομικής κρίσης;; Που και πάλι είναι αδικαιολόγητοι, αν ισχύει κάτι τέτοιο…
    Απλά κάντε ένα ταξίδι σε χώρες και μέρη, που ποτέ δεν θα σας πάνε οι τουριστικοί πράκτορες, και ποτέ δεν θα δείτε σε τουριστικά φυλλάδια, και τότε θα πέσετε από τα σύννεφα (για άλλη μια φορά)…
    Θα δείτε μέρη όπου 10χρονα παιδάκια δουλέυουν σε ορυχεία ή σε χωράφια, κυριολεκτικά για μισό καρβέλι και 1 κούπα ρύζι. Θα δείτε γυναίκες σκλάβες στην πορνεία (trafficing), ή υπηρέτριες να δουλεύουν εσώκλειστες σε βίλες πλουσίων χωρίς λεφτά,(ακόμα και στην Αμερική) αφού πρώτα τους έχουν πάρει το διαβατήριο.
    Θα δείτε εργάτες σε εργοστάσια παραγωγής στην Κίνα, με εργασία 18 ωρών και 30 δολάρια το μήνα, με μοναδικό τους σπίτι το στρώμα που τους παρέχει ο “εργοδότης”, και στο οποίο κοιμούνται κάτω από τον πάγκο τους…
    Και αλλά πολλά ακόμη, που εύκολα μπορεί να τα δει κάποιος αν ψάξει και στο διαδίκτυο.
    Αυτό σε ότι αφορά ΜΟΝΑΧΑ το κομμάτι του άρθρου που ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΠΡΙΝ 115 ΧΡΟΝΙΑ.
    Απλά ήθελα να το ξεκαθαρισω. Με το υπόλοιπο κομμάτι του άρθρου, φυσικά και είμαι ενάντια στην Φινλανδική κυβέρνηση, αλλά και σε οποιονδήποτε πιστεύει στην δουλεία, όπως επίσης και σε κάθε μορφή δουλείας που προωθεί η Ν.Τ.Π.

  6. Η δουλία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ καταδικασταίο φαινόμενο και υπάρχουν τα επιχειρήματα διαθέσιμα που τεκμηριώνουν την θέση αυτήν και δύνανται να πείσουν όλους σας, μόνο που δεν θα τα παρουσιάσω διότι νιώθω πως είναι σαν να εισβάλλω στην ψυχή και το μυαλό σας διαστρέφοντας την εσωτερική πορεία και κατάσταση σας.

    Αντ’ αυτού κάντε τον κόπο να διαβάσετε την εισαγωγή του άρθρου και την συνέχεια του στην φόρμα σχολίων στο τέλος της δημοσίευσης κάνοντας κλικ εδώ: osiaefxi.com/2014/12/blog-post_31.html

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*