Μία από τις στρατηγικές που χρησιμοποιεί η Target, ο αμερικανικός γίγαντας της λιανικής, εν μέσω των προσπαθειών της να περιορίσει περισσότερες κλοπές σε καταστήματα της είναι τα κλειδωμένα και κλειστά σε βιτρίνες ράφια. Από την Aislinn Murphy/FOXBusiness Η εταιρεία έχει καταφύγει σε αυτό το μέτρο κυρίως όσον αφορά τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας (παυσίπονα, χαλαρωτικά, καλλυντικά … Συνεχίστε να διαβάζετε το Σκοτεινό το μέλλον> Και ο αμερικανικός γίγαντας της λιανικής, Target, κλειδώνει τα προϊόντα του σε βιτρίνες ασφαλείας.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί