Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

21:04 - 03/10/2017

Οι άνθρωποι δεν έχουν καταλάβει πόσο σημαντικό είναι να ξυπνήσουν ΤΩΡΑ!

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Μας δολοφονούν και ξεφεύγουν… Εκεί έξω υπάρχουν εγκληματίες σατανιστές οι οποίοι ελέγχουν τη ζωή σου! Σε έχουν κάνει να κοιτάς αλλού και παίζουν μπάλα στο Πεδίο μόνοι τους!

Αν τα κάνουν αυτά μπροστά στα μάτια μας τι κάνουν ακόμα σε μέρη που δεν μπορούμε να δούμε!

Πρέπει ΤΩΡΑ να καταλάβεις ότι αυτός ο πολιτισμός της χεστρας δεν είναι αυτό που σου δείχνει!

ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (212)

  1. Ανώνυμος 10/03/2017 @ 9:37 ΜΜ

    ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΣΤΟΝ ΣΑΡΩΝΙΚΟ ΕΧΟΥΜΕ…ΧΡΥΣΟ ΣΤΙΣ ΣΚΟΥΡΙΕΣ ΕΧΟΥΜΕ…ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ…ΥΓ. ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΟΤΙ ΘΑ ΧΕΣΤΟΥΜΕ [ Ε… ΣΥΓΝΩΜΗ ] ΘΑ ΚΟΛΥΜΠΑΜΕ ΣΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΡΥΣΟ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

  2. Ανώνυμος 10/04/2017 @ 12:43 ΠΜ

    Πείτε μου σοβαρά… Ποια χρονική περίοδο οι άνθρωποι δεν ήταν κοπάδι… Αν βρείτε μία όπου όλοι οι άνθρωποι αντέδρασε ομόφωνα σαν μια δύναμη κερνάω παγωτό…

  3. Ανώνυμος 10/04/2017 @ 2:02 ΠΜ

    Εγώ έχω μια μόνιμη απορία.. Αφού πολλοί δεν πιστεύουν στον Χριστό γιατί δέχονται ότι υπάρχει αντίχριστος; Η βλακεία του κοπαδιού είναι ανίκητη! Η έλλειψη κοινής λογικής είναι κανόνας! Δικαιολογημένα μας αφήνει λοιπόν ο Χριστός στην ‘’τύχη’’ μας… ‘’Enjoy’’ που λένε και οι δυνάστες μας οι αντίχριστοι…

    • Ο Χριστός δεν είπε τίποτα καινούριο από όσα είπαν οι Έλληνες….Απόδειξε μου τι είπε ο Χριστός και δεν το είπαν πρώτοι οι ΕΛΛΗΝΕΣ.

      • Ο Χριστός δεν είπε τίποτα καινούριο από όσα είπαν οι Έλληνες….Απόδειξε μου τι είπε ο Χριστός και δεν το είπαν πρώτοι οι ΕΛΛΗΝΕΣ.
        ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΓΙ’ΑΥΤΟ; ΑΠΟΔΕΙΞΤΕ ΤΟ!!
        ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΣΑΣ!

      • ΑΝΏΝΥΜΟΣ 10/04/2017 @ 1:10 ΜΜ

        ΑΚΟΥ
        ΑΜΥΑΛΕ ΣΟΦΕ!… ΑΡΧΗ ΣΟΦΙΑΣ ΦΟΒΟΣ ΚΥΡΙΟΥ!!

        • ο ΦΟΒΟΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΣΑΡΚΑΣ…ΑΝ ΕΓΙΝΕΣ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ!

        • ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΛΗΘΗΣ ΚΑΙ ΑΓΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΟΒΟΣ.
          ΟΙ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ.
          Η ΣΑΡΚΑ ΕΚΔΗΛΩΝΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΩΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩΦΕΡΕΙΣ ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ.

      • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/04/2017 @ 1:34 ΜΜ

        ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ,ΑΓΑΠΗΤΕ, ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΗΚΑΝ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΚΑΛΑ ΜΕΤΑΞΥ ΦΙΛΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΕΡΑΣΤΩΝ.
        ΤΟ ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΣΟΥ ,ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ ΗΤΑΝ ΑΝΕΦΙΚΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ,ΜΕΧΡΙ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΝΑ ΕΚΠΕΣΕΙ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟ,
        ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΚΥΡΗΞΕ ΕΚΩΦΑΝΤΙΚΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΑΥΡΩΣΗ TOY, ΑΠΟ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.

        • ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ. ΤΟ ΔΙΠΟΛΟ ΤΩΝ ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΛΟ-ΚΑΚΟ. Η ΔΟΝΗΣΗ ΔΙΑΦΕΡΕΙ..ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΚΚΡΕΜΕΣ ΠΑΕΙ ΠΕΡΑ ΔΩΘΕ ΟΠΩΣ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΨΥΧΡΟ-ΘΕΡΜΟ..ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΟ; ΚΑΚΟ; ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΜΟΝΙΑ; Ας πάρουμε ένα θεμελιώδες και ακραίο παράδειγμα-αυτό της “Αγάπης και του Μίσους,” δύο διανοητικές καταστάσεις προφανώς συνολικά διαφορετικές.

          Και όμως υπάρχουν βαθμοί Μίσους και βαθμοί Αγάπης, και ένα μέσο σημείο στο οποίο χρησιμοποιούμε τους όρους “

        • Και όμως υπάρχουν βαθμοί Μίσους και βαθμοί Αγάπης, και ένα μέσο σημείο στο οποίο χρησιμοποιούμε τους όρους “Επιθυμώ ή Αντιπαθώ,” οι οποίοι επισκιάζονται ο ένας με τον άλλον ώστε σταδιακά μερικές φορές είμαστε σε άγνοια εάν “επιθυμούμε” ή “αντιπαθούμε” ή “κανένα από τα δύο.”

        • Και όλα είναι απλές διαβαθμίσεις του ίδιου πράγματος, όπως θα αναγνωρίσεις αλλά εάν εξετάσεις για μια στιγμή.

          Και, ακόμη περισσότερο από αυτό {και θεωρείται μεγάλης σημασίας από τους Ερμητιστές}, είναι δυνατόν να αλλάξει τις δονήσεις του Μίσους σε δονήσεις της Αγάπης, κάποιος στο νού του, και στους νόες των άλλων.

          • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/04/2017 @ 9:31 ΜΜ

            Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΑΘΜΟ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ .ΔΕΝ ΥΠΟΚΕΙΝΤΑΙ ΣΕ ΚΡΙΤΗΡΙΑ .Η ΘΝΗΤΗ ΣΚΕΨΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΜΕΤΡΗΣΕΙ.
            ΠΩΣ ΝΑ ΧΩΡΕΣΕΙΣ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ?
            ΠΟΥ ΝΑ ΧΩΡΕΣΕΙ Η ΑΓΑΠΗ TOY ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ?
            ΤΟ ΕΚΡΕΜΕΣ ΠΑΕΙ ΠΕΡΑ ΔΩΘΕ ΑΛΛΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΕΡΑ ΔΩΘΕ,ΑΓΑΠΗΤΕ,ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΑΠΡΟΣΙΤΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.
            ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

          • Επειδή λοιπόν η νοηματική ουσία μας είναι αυτεξούσια,
            δηλαδή ο νοηματικός λόγος, και αυτή πάντα ίδια μένει,
            γι’αυτό και η μοίρα δεν την επηρεάζει.

          • Ανώνυμος 10/04/2017 @ 11:54 ΜΜ

            ΑΔΑΗ ΜΗΝ ΛΕΣ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΚΑΡΑΔΟΚΕΙ.

          • “Ελευθερώνοντας λοιπόν τον πρώτο, μετά από τον πρώτο θεό,
            διανοητικό λόγο”,
            Ο Νους και ψυχή (νοηματικός λόγος) όταν ενώνεται με τα πιο λεπτοφυή στοιχεία της Ύλης μεταβάλλεται σε αισθητό σώμα θεϊκό, δηλαδή από νοηματικός λόγος της ψυχής γίνεται ο διανοητικός λόγος του αισθητού θεϊκού σώματος.

            *προσθέτει και ολόκληρο το λόγο που έφτιαξε η φύση σε ότι γεννιέται.»
            Και όταν τα προηγούμενα Νους και ψυχή, μαζί με το θεϊκό σώμα, ενώνονται (ενσάρκωση) με την γη και το νερό γεννιέται το σώμα της σάρκα

          • πείραμα σε πράξη

  4. ΟΥ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ σΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ, ΟΥΔ' ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ ΤΟΝ ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΝ 10/04/2017 @ 11:16 ΠΜ

    οταν ο λαος ψηφιζει κατι κομματα ΚΟΨΟΤΣΟΥΤΣΟΥΝΙΔΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΑΜΕΝΩΝ και ειναι και περηφανος για αυτη του την επιλογη τοτε εσυ πως το βλεπεις μπορει να ξυπνισει ενας τετοιος λαος

  5. ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΦΘΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΝΟ-ΛΗΘΗ , ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ ΩΣ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΑ ΒΙΟ ΡΟΜΠΟΤ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΜΟΥ ΒΙΟΥ ΜΑΣ !

  6. Ερμής Τρισμέγιστος:
    Επειδή λοιπόν η νοηματική ουσία μας είναι αυτεξούσια,
    δηλαδή ο νοηματικός λόγος, και αυτή πάντα ίδια μένει,
    γι’αυτό και η μοίρα δεν την επηρεάζει.

    ΤΟ ΑΚΟΥΣ; ΠΑΝΤΑ Η ΙΔΙΑ ΜΕΝΕΙ

    Από όλα τα ζώα, όμως, ο νους χαρίστηκε μόνο στους ανθρώπους με απώτερο σκοπό την γνώση του θεϊκού λόγου και είναι αυτός που τους οδηγεί και τους ανυψώνει.

  7. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/05/2017 @ 9:36 ΠΜ

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ,ΑΓΑΠΗΤΕ, ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ,
    ΒΛΕΠΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΥΦΟΣ,
    ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΥΦΛΟΣ.
    ΓΡΑΦΩ ΕΡΜΗ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟ ΕΙΜΑΙ ΣΟΦΟΣ.
    ΒΑΜΒΑΚΕΡΗ ΝΟΗΣΗ .
    Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΝΟΡΜΑ ΑΛΛΑ ΒΙΩΜΑ.
    ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΚΕΛΙ, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΝΙΩΣΩ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΣ?
    ΕΣΥ ΚΟΛΥΜΠΑΣ ΝΙΩΘΕΙΣ ΤΗΝ ΘΑΛΛΑΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ .
    ΕΓΩ ΣΤΟ ΚΕΛΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ.

    • ΓΡΑΦΕΙΣ Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΝΟΡΜΑ ΑΛΛΑ ΒΙΩΜΑ..ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΒΙΩΝΩ; ΑΙΣΘΗΤΑ; Η ΝΟΗΤΑ; Η ΜΕΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΨΕΥΤΙΚΗ ΣΑΡΚΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΣ..Ο ΔΕ ΝΟΗΤΟΣ ΣΟΥ ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΗΜΑΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ…ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΤΙ ΒΙΩΝΕΙΣ.

  8. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/05/2017 @ 10:32 ΠΜ

    ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΤΙ ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΝΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ.
    Ο ΘΕΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ ΧΩΡΙΣ OΡΙΑ,ΣΥΜΠΑΘΕΙΕΣ Η ΑΝΤΙΠΑΘΕΙΕΣ,
    ΠΡΟΑΙΩΝΙΟΣ ΧΕΙΜΑΡΟΣ ΠΟΥ ΡΕΕΙ ΑΚΤΙΣΤΟ ΦΩΣ ΣΤΟ ΚΤΙΣΤΟ ΑΠΕΙΡΟ .
    ΝΑ ΔΩΣΩ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΜΕΓΑΛΟΣΑΥΡΟ!

    • ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΘΟ…Η ΑΓΑΠΗ ΕΝΩΝΕΙ ΤΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΕΝΑ ΣΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΣΠΑΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΑΡΣΕΝΙΚΟ – ΘΗΛΥΚΟ
      ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΜΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΤΙΣΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ….ΚΑΤΑΝΟΗΣΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΙΣΩς ΠΡΟΟΔΕΥΣΕΙΣ

      • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/05/2017 @ 8:13 ΜΜ

        ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΒΙΩΜΑ = ΑΙΣΘΗΤΟ,ΑΝΤΑΜΩΝΕΙ ΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΕΝΨΥΧΟ.
        Η ΣΑΡΚΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΜΕ ΕΣΤΙ ΘΝΗΤΗ ΟΧΙ ΨΕΥΤΙΚΗ.
        Ο ΠΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΒΙΩΜΑ ΟΧΙ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ.
        ΑΜΑΡΤΙΑ ΔΙΚΝΥΕΙ ΣΩΜΑ , ΔΟΛΙΑ ΨΥΧΗ ΕΝ ΚΡΥΠΤΩ ΑΜΑΡΤΑΝΕΙ.
        ΣΕ ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΟΔΕΥΣΩ ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΕ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ?

  9. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/05/2017 @ 12:53 ΜΜ

    Ξέχασες Αγαπητέ, ΤΟΝ ΑΕΡΑ, Ο Οδυσσέας δεν κατάφερε να ελέγξει συναισθήματα ανέμους και αυτό τον ξανάφερε πίσω στην αρχή,
    ΥΠΟΤΙΜΗΣΕΣ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ, ΤΟ πύρ που πλήρωσε ακριβά ο Προμηθέας , την μη λήθη.
    ΦΩΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ ΚΤΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΑΚΤΙΣΤΟΥ,ΦΛΟΓΑ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ,ΦΩΤΟΣΤΕΦΑΝΟ ΑΓΙΩΝ ΜΑΣ.
    ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΘΝΗΣΙΓΕΝΗ ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΦΙΛΑΥΤΙΑ , ΑΕΡΑΣ ΑΝΑΖΩΠΗΡΩΝΕΙ ΦΩΤΙΑ ΟΠΟΥ ΚΑΤΑΚΑΙΕΙ ΣΑΡΚΑ , ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΨΥΧΗ,
    ΣΕ ΜΙΑ ΑΙΩΝΙΑ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΘΑΝΑΤΟΥ.

    • ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΚΠΕΣΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ..ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΑΣ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΚΤΙΣΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΔΙΕΣΠΑΣΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΤΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΙΣΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΕ ΣΙΑΣΠΑΣΜΕΝΑ ΣΩΜΑΤΑ ΘΝΗΤΑ ΑΡΣΕΝΙΚΟ-ΘΗΛΥΚΟ.Η ΦΛΟΓΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΥΡ ΕΝΕΡΓΕΙΑ..ΤΟ ΑΡΧΕΤΥΠΟ ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΦΩΣ ΑΠ’ΟΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΘΕΟΣ…Η ΣΑΡΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΑΙΓΕΤΑΙ ΑΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΦΩΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΤΙΣΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ..ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΤΟ ΦΩΣ.

  10. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/05/2017 @ 8:16 ΜΜ

    ΑΔΕΛΦΕ,ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΓΧΩΡΕΘΕΙ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ
    ΟΠΟΥ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ
    ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΡΥΣΕΣ,
    ΤΟΝ ΥΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΑΥΡΩΣΕΣ ,ΣΥΓΧΩΡΗΘΗΚΕΣ.
    ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ , ΚΙΒΔΗΛΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΛΗΤΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣΑΙ,ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙΣ ΑΡΧΑΙΟ ΨΕΜΑ , ΚΑΤΑΛΗΓΟΝΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΥΘΜΟΣ ΚΑΙ ΟΔΥΡΜΟΣ.ΠΑΡΤΟ ΧΤΕΣ, ΑΛΛΙΩΣ ΚΟΙΝΑ!

    • ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ; ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ!

      • ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ: Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΚΠΕΣΩΝ ΕΟΣΦΩΡΟΣ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ

  11. ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ: Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΚΠΕΣΩΝ ΕΩΣΦΟΡΟΣ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ;

    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ; ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ!

    ΠΕΣ ΜΟΥ! ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΑΓΑΘΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ; ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΝΑ ΣΕ ΔΩ!!

  12. Ο Διαβολος ειναι αυτος που γαμαει τον αρρωστο εγκεφαλο στους αρχαιοπληκτους. Κανενας δεν πρεπει να απανταει στα αρχαιολαγνα καθως ποτε αυτα που λενε δεν αξιζουν περισσοτερο απο την κλανια ενος δαιμονα και η μοναδικη ουσια που περιεχει ο λογος τους ειναι η Πουστια που ειναι και η μανα τους οπως και των προγονων τους. Αρχη σοφιας φοβος Kυριου. Επι της ουσιας αυτο διδασκαν και οι Απολλωνιοι που ειχαν διδαχθει να τρεμουν τον Απολλωνα σε αντιθεση με τους μωροβλακες που παριστανουν τους σοφους.

    • ΓΙΑΤΡΟΣ THE WORLD KING 10/06/2017 @ 2:57 ΜΜ

      Ο Διαολος βασιλια των λιονταριων, ζει και βασιλευει στις καρδιες των ανθρωπων που πιστεψαν στις αλκοολικες φαντασιωσεις της Αγιας Γραφης. Δεν εχει καμια εξουσια πανω στους Αρχαιολατρες, και στους ξεμεθυστους ανθρωπους που δεν φοβουνται την σκια τους. Ειστε ολοι σας μεθυσμενοι απο τις αλκοολικες φαντασιωσεις του χριστιανισμου, ο οποιος παραγει φοβισμενα και αβουλα ανθρωπινα οντα.

  13. ΓΙΑΤΡΟΣ 10/06/2017 @ 4:17 ΠΜ

    Ασχετε Αδαη καλημερα. Θα σου βαλω μια ευκολη ερωτηση. Το Γνωριζεις, το Πιστευεις, η το Βιωνεις οτι ο Θεος, ειναι Πατερας – Υιος – και Αγιο Πνευμα;

    • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/06/2017 @ 9:53 ΠΜ

      ΚΑΛΗΜΕΡΑ ! ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ Κ.Δ , ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΒΙΩΝΩ ΤΟΝ ΥΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΚΠΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ.
      ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΒΙΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΧΕΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ!
      Ο ΜΑΞΙΜΟΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΤΑΞΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ
      ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΕΞΗ ΘΕΟΥ.

      • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/06/2017 @ 3:27 ΜΜ

        Ασχετε Αδαη, ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ στις αλκοολικες φαντασιωσεις των ανωνυμων συγγραφεων των ευαγγελιων και λοιπων πλανεμενων παραχαρακτων και πλαστογραφων με τα μυαλα στα καγκελα. Αν γενιοσουν στην Τουρκια κατα 99% θα ΠΙΣΤΕΥΕΣ στο Κορανι και θα μας μιλαγες για την “αληθεια” του Ισλαμ. Ωραια Γνωση εχεις, μπραβο!! Εχεις την Γνωση της θρησκευτικης Πιστης, και βιωνεις την πλανη σου.

        • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/06/2017 @ 8:29 ΜΜ

          ΦΛΥΑΡΕΙΣ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΜΗ ΜΩΑΜΕΘΑΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ.
          ΘΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΟΥΜΕ ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?
          ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΙΑΣ ΠΙΘΗΚΗΖΟΥΣΑΣ ΠΛΑΣΤΙΚΗΣ ΨΕΥΔΟΛΟΓΙΚΗΣ?
          ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΞΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ
          ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΔΑΦΝΗ!

          • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/06/2017 @ 9:03 ΜΜ

            Φιλε μου Ασχετε εσυ φλυαρεις, καθοτι δεν εχεις κανενα επιχειρημα για να υπερασπισεις τον λογο σου. Καλα θα κανεις να μην δοξαζεις τον δημιουργο για την καταντια σας, αλλα τον ψευτοΔιαολο σου. Τα λογια σας, οι πραξεις σας, και τα ψεματα σας, τελειωσαν. Οι νεα γενια σας πηρε χαμπαρι, και ειναι θεμα χρονου να σας κλεισει στο χρονοντουλαπο της Ιστοριας.

  14. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/06/2017 @ 10:05 ΠΜ

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΔΕΛΦΕ ,ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΠΟΝΗΡΟΣ?
    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΖΩΗ ΑΙΩΝΙΑ?
    Ο Αγιος Γρηγόριος Νύσσης δίδάσκει ότι η αιώνια τιμωρία θα εκπληρωθεί και θα λήξει με την τελική σωτηρία των αμαρτωλών.
    Ο Τριαδικός Θεός είναι ο μοναδικός τόπος αγαθού. Η ουτοπία αποχωρεί η αγαθοτοπία ήρθε.
    Μόνο με τούτη τη διάσταση μπορούμε να πούμε κυριολεκτικά ότι ο Θεός είναι η αγάπη, και εξάπαντος ευκολότερα
    νικάμε την εγωπάθεια, κατανοώντας τη ρήση του Ελύτη: «Ανθ’ ημών η αγάπη»

    • ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΑ ΣΑΠΙΘΑ!..ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ;

  15. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/06/2017 @ 1:24 ΜΜ

    ΣΟΦΕ,ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΣ ΘΕΛΩ , ΜΠΟΡΩ ,2 ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ.
    ΜΕ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΠΟΤΙΣΤΗΚΕ Ο ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΚΤΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΚΤΙΣΤΟΥ.
    ΠΑΤΕΡΑΣ ΝΟΥΣ,ΥΙΟΣ ΛΟΓΟΣ , ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΑΝΑΣΑ ΨΥΧΗΣ ΖΩΣΑ.
    ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΓΝΩΣΗΣ ,ΑΙΣΘΗΤΑ ΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΑ ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΥ, ΔΟΘΗΚΕ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΛΛΟΓΑ ΟΝΤΑ. ΟΥΤΟΣ ΕΓΚΕΙΤΑΙ ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΒΑΠΤΙΣΗΣ.ΠΡΟΑΙΩΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΗΤΟ ΑΠΕΘΑΝΤΟΣ,ΕΩΣ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ ΛΟΓΙΣΤΕΙ ΜΗ ΟΝ, ΚΑΚΟ,ΖΗΛΕΥΟΝΤΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΑΡΚΑΣ- ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΗΣ.

  16. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/06/2017 @ 3:09 ΜΜ

    Το κακό δέν είναι ενέργεια, άλλα ακριβέστερα είναι στέρηση ενέργειας.Ο εκπτωτος άγγελος είναι κτίσμα πού έχει
    δημιουργηθεί υπό του Θεοΰ και μάλιστα δια νπερβολήν άγαθότητος.
    .Ο Αγιος Ιωάννης Δαμασκηνός λέει ‘Αν και ό Θεός παρέχει πάντοτε (άει) δωρεές στον ΈΚΠΤΩΤΟ ΑΓΓΕΛΟ, αυτός δέν θέλει να τις λάβει’.
    Η υπερηφάνεια κατά του θεού είναι η ριζα της κάθε αμαρτίας.
    ΑΔΕΛΦΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΕΙΣΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ!

    • ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΚΤΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΙΟΤΡΓΟΣ ΤΟΥ ΚΤΙΣΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Ο ΟΓΔΟΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ..ΑΥΤΟΣ ΕΞΕΠΕΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΝΑΤΗ ΚΑΙ ΔΕΚΑΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΤΟΥ ΑΡΧΕΤΥΠΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΖΩΗ ΚΑΙ ΦΩΣ……ΦΩΣ ΛΟΓΟΣ Η ΖΩΗ Η ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ.

      • Πολύ σωστά τα λές. Ορθώς λέγεις! Ήδη ζούμε στην κόλαση του Γιαχβέ/Αλλάχ/Ιαλδαβαώθ/Θεός/Τετρακτύς. Ο εκπέσων Δημιουργός με το όνομα Gadreel είναι ο Σατανάς! έχει πολλά ονόματα: Gadreel, Satanas, Samael, Saklas, Yaldabaoth, Demiurge, Agla, Tetragrammaton, Tetrahedron, Tetraktis, Jehovah, Allah, Seitan, Set, Satan. Αυτόν λατρεύουν ως “Θεό” οι περισσότεροι άνθρωποι στη Γη. Είναι Σατανολάτρες λοιπόν κι ας μην το γνωρίζουν! Την ψυχή τους την έχουν χάσει ήδη.

  17. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/06/2017 @ 3:21 ΜΜ

    ΝΑΙ,ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ .

    ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΡΩΤΑΣ ΔΕΣ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ.ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

    ΑΚΟΥ ΠΑΛΑΒΟΜΑΡΕΣ ,ΔΙΑΒΑΣΕ ΨΕΜΑΤΑ,

    ,ΑΗΔΙΕΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΒΡΕΙ ΑΥΤΟΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΣΕ

    ΒΡΗΚΕ ΗΔΗ.

  18. ΓΙΑΤΡΟΣ ΠΡΟΣ ΚΑΤΟΧΙΚΑ 10/06/2017 @ 3:44 ΜΜ

    Ειμαι ενας φανατικος αναγνωστης σας, αναγνωριζω το σπουδαιο εργο σας, και σας ευχαριστω απο τα βαθη της καρδιας μου για την πολυτιμη προσφορα σας στο πεδιο της ερευνας. Τον τελευταιο καιρο αποφασισα να συμμετέχω στα σχολια, και σας παρακαλω θερμα να μας δωσετε λιγες ακομα γραμμες στα σχολια, για να μπορουμε να εκφραστουμε. Ευχαριστω.

  19. ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΚΤΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΙΟΤΡΓΟΣ ΤΟΥ ΚΤΙΣΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Ο ΟΓΔΟΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ..ΑΥΤΟΣ ΕΞΕΠΕΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΝΑΤΗ ΚΑΙ ΔΕΚΑΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΤΟΥ ΑΡΧΕΤΥΠΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΖΩΗ ΚΑΙ ΦΩΣ……ΦΩΣ ΛΟΓΟΣ Η ΖΩΗ Η ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ.

  20. Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΠΟΥ ΕΞΕΠΕΣΕ

    ΕΙΣΑΣΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΑΚΟΜΗ ΟΤΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΚΑΤΟΚΟΣΜΟ ΓΕΜΑΤΗ ΚΑΚΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ!

    Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΤΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΚΤΙΣΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΓΔΟΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΠΟΥ ΕΞΕΠΕΣΕ..ΑΥΤΟΣ ΕΞΕΠΕΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΝΑΤΗ ΚΑΙ ΔΕΚΑΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΤΟΥ ΑΡΧΕΤΥΠΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΖΩΗ ΚΑΙ ΦΩΣ……ΦΩΣ ΛΟΓΟΣ Η ΖΩΗ Η ΑΓΙ

    • Πολύ σωστά τα λές. Ορθώς λέγεις! Ήδη ζούμε στην κόλαση του Γιαχβέ/Αλλάχ/Ιαλδαβαώθ/Θεού/Τετρακτύς. Ο εκπέσων Δημιουργός με το όνομα Gadreel είναι ο Σατανάς! έχει πολλά ονόματα: Gadreel, Satanas, Samael, Saklas, Yaldabaoth, Demiurge, Agla, Tetragrammaton, Tetrahedron, Tetraktis, Jehovah, Allah, Seitan, Set, Satan. Αυτόν λατρεύουν ως “Θεό” οι περισσότεροι άνθρωποι στη Γη. Είναι Σατανολάτρες λοιπόν κι ας μην το γνωρίζουν! Την ψυχή τους την έχουν χάσει ήδη.

  21. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/06/2017 @ 8:14 ΜΜ

    ΑΔΕΛΦΕ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΟΓΔΟΗ ΗΜΕΡΑ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ Η ΑΡΧΙΚΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!

    ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΤΑ ΚΑΝΑΜΕ ΕΜΕΙΣ .ΒΕΒΑΙΑ, ΚΥΡΙΑ ΕΥΘΥΥΝΟΝΤΕ

    ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ,ΟΜΩΣ ΕΑΝ ΑΛΛΑΞΟΥΜΡ ”ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ”

    ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΕΡΓΙΑΣ.

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΗΛΗΚΙΩΘΟΥΜΕ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ

    ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ ΤΗΣ ΑΡΡΩΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΝΗΤΟΤΗΤΑΣ.

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/06/2017 @ 9:21 ΜΜ

      Προσδοκας και εσυ Ασχετε Αδαη την “αληθεια” σου, οπως και ο οποιοσδηποτε οπαδος καποιας αλλης θρησκειας την δικια του “αληθεια”. Αλλαξτε συνειδηση και νικηστε τους φοβους σας, ωστε να μαθουν οι κυριαρχοι του κοσμου τουτου οτι δεν φοβομαστε και δεν εχουμε αναγκη τις ψευτικες ελπιδες. Παρτε την ζωη στα χερια σας και μην τα περιμενετε ολα απο τον Θεο.

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/06/2017 @ 9:42 ΜΜ

      Ασχετε Αδαη, σαν τον Χ.Ο που μας ελεγε οτι τον βολευει να πιστευει στην Ανασταση του Χριστου και αλλα τετοια. Ολοι εσεις δεν θα μπορουσατε να βολευτείτε σε καποια θρησκεια που δεν διδασκει ζωη μετα θανατον. Με τι θα ταισετε τους φοβους σας; Αν θελετε να φτιαξετε εναν ωραιο κοσμο ΞΕΒΟΛΕΥΤΕΙΤΕ. Πεταξτε στα σκουπιδια το σανο που σας ταιζουν τα λαμογια. Αλλα μπορειτε; Τα ριξατε ολα στον Διαολο, σηκωσατε τα χερια ψηλα και περιμενετε απο τον Θεο να σας σωσει γιατι ειστε κοπαδι απο προβατα,

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/06/2017 @ 9:43 ΜΜ

      και οι κυριαρχοι ενα ματσο Λυκοι.

  22. Δεν υπαρχει και ουτε υπηρξε ποτε κανενας λογος να προπαθει να επικοινωνησει καποιος με τα πτωματα. Οι Σατανιστες που ειναι το θεμα δεν φοβουνται τον Θεο που ειναι περα απο την αντιληψη τους και μαζι με αυτους και οι αρχαιοδαιμονοειδωλολατρες και ολοι οι φιλοι τους που ειναι η ενσακρωση της πηγης της Πουστιας θα παρουν την απαντηση που ψαχνουν απο τους θεους. Δεν υπαρχει λογος να χαραμιζει καποιος το σαλιο του για να φτυσει αυτους που εσπειρσαν αυτη την αρρωστια. Καλη τυχη.

    • THE DOCTOR KING 10/06/2017 @ 11:46 ΜΜ

      Για πες μας ποιοι ειναι αυτοι οι Θεοι απο τους οποιους θα λαβουμε τις αρμοζουσες απαντησεις; Ονοματα εχουν;

  23. ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ 10/06/2017 @ 11:06 ΜΜ

    Νεογνωστικές μανιχαϊστικές ηλιθιότητες ντόκτορ, τα περί Θεού λόγου=εξαποδώ. Ξεπερερασμένες βλακείες εκατοντάδων ετών. Είστε ξεβδελύσματα της νέας εποχής, υπηρέτες του συστήματος, του άρχοντα του κόσμου τούτου, που πράγματι είναι ο μαμωνάς, κι όχι ο Ιησούς Χριστός,διότι περισσεύει η αμαρτία και κυριαρχεί το χρήμα. Μου έχετε ξετεντώσει τα νεύρα γιατί η αλήθεια του Κυρίου είναι μπροστά σας αλλά την αρνείστε. Αρνείστε την σοφία των Ελλήνων Χριστιανών Πατέρων σας, που τέτοιες παπαριές τις πέταξαν.

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/06/2017 @ 11:56 ΜΜ

      Ρωμηοσυνη καλησπερα. Ξεπερερασμένες βλακείες εκατοντάδων ετών ειναι οι αλκοολικες φαντασιωσεις του χριστιανισμου που δινουν τροφη στους φοβους σας. Δεν υπαρχει καμια αληθεια του Κυριου μπροστα μου για να την αρνηθω. Αντιθετως αυτο που βλεπω ειναι πληθωρα ψεματων απο μερους σας.

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/07/2017 @ 12:14 ΠΜ

      Ρωμηοσυνη ενας προκλητικος ομοπιστος σου (ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΓΙΑΤΡΟΥΛΗΔΕΣ… 14 Σεπτεμβρίου 2017 @ 18:12) εγραψε αυτο «Θα μείνετε κοιμισμένοι σε όλη σας τη ζωή εάν δεν σας λυπηθεί ο Θεός να σας στείλει κάποιον άλλον» (Πλάτωνος, Απολογία Σωκράτους 18) Λεγοντας ΨΕΜΑΤΑ οτι ο Σωκρατης προφητευσε τον Χριστο. Και μαλιστα αυτο το αντεγραψε απο θρησκευτικο σαιτ. Σου αρεσουν τα Ψεματα;

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/07/2017 @ 12:20 ΠΜ

      Οι συγχρονες ερευνες αποκαλυπτουν οτι οι Ανωνυμοι συγγραφεις των ευαγγελιων κατασκευασαν μεσσιανικές προφητειες απο το πουθενα , και οτι το ιδιο μοτιβο ακολουθησαν οι μετεπειτα χριστιανοι κατασκευαζοντας Σιβυλλικούς χρησμους και προφητειες απο τον Σωκρατη και αλλους, για να ταισουν τις αλκοολικες φαντασιωσεις τους και να παραπλανησουν οσους περισσοτερους μπορουσαν στην Πιστη τους. Ειστε Ψευτες και παραχαρακτες της Ιστοριας, και σε λιγο θα μπειτε στο χρονοντουλαπο της. Θελετε ψευτικες ελπιδες;

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/07/2017 @ 12:23 ΠΜ

      Θελετε ψευτικες ελπιδες; Θελετε να ζειτε μεσα σε εναν ψευτικο εικονικο κοσμο; Γιατι; Επειδη το εκαναν οι αγραμματοι και αμορφωτοι παππουδες σας;

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/07/2017 @ 12:38 ΠΜ

      Ρωμηοσυνη, ο πρωτοι που αρνηθηκαν την σοφια των ελληνων ηταν οι Χριστιανοι. Ο μέγας Αθανάσιος,ο περιφανής νομοθέτης του συμβόλου της πίστεως,έγραψε πολύκροτον”Λόγον κατά Ελλήνων”,(δι’ ού,μη αρκεσθείς να αποκηρύξη αυτούς ως ειδωλολάτρας,ήλεγξε προσέτι και εχλεύασε την σοφίαν αυτών.)

      • ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ 10/07/2017 @ 3:20 ΜΜ

        Γιατρέ μου, θα το ξαναγράψω κι ας κόπηκε από τα κατοχικά την πρώτη φορά. Επειδή, πλέον δεν μπορούμε να κάνουμε εκτεταμένες αναλύσεις, έχω ξενερώσει. Μπορεί να ήταν υπερβολή αυτό που γινόταν με τα σχόλια, όμως ήταν και ένας απίστευτος δημόσιος διάλογος που δεν υπήρχε πουθενά αλλού. Ας το ξανασκεφτούν.

  24. Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΘΕΟΥ!!
    ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΟΥΣΙΩΔΩΣ ΟΜΟΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΦΩΣ!! ΤΟ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟ ΑΡΧΕΤΥΠΟ ΠΝΕΥΜΑ Η ΕΝΑΤΗ ΚΑΙ ΔΕΚΑΤΗ ΜΟΝΑΔΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

  25. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/07/2017 @ 9:58 ΠΜ

    ΚΑΛΗΜΕΑ .ΠΛΑΤΩΝ Ἀπολογία Σωκράτους (30c-32a)
    και ύστερα όλη σας τη ζωή θα μείνετε κοιμισμένοι, αν δεν σας λυπηθεί ο θεός και σας στείλει κανέναν άλλον. Και ότι εγώ είμαι ο άνθρωπος που έπρεπε ο θεός να χαρίσει στην πολιτεία, θα το καταλάβετε.
    ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

    • Ανθρωπόζωο είσαι διάλογο είναι αδύνατον να κάνεις παρά το μόνο που μπορείς είναι να λειτουργείς μηχανικά αντιγράφοντας χωρίς να έχεις διάνοια στο Νου ..όπως ο ψευτοθεός σου που είναι Νους μηχανή κοινώς ΕΙΚΟΝΑ.

      ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΡΩΜΙΟΣ.

      • ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ 10/07/2017 @ 3:26 ΜΜ

        Κι εσύ ελληναρά του Φαλμεράυερ, ξέρεις πολλούς Έλληνες σοφούς που υποστηρίζουν αυτά που λες; Και μιλάω για μετά Χριστόν. Αυτά είναι διεστραμμένες γκοθικές – σατανιστικές θεωρίες που καμία σχέση με το ελληνικό πνεύμα δεν έχουν.

      • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/07/2017 @ 3:38 ΜΜ

        Η ΘΑΛΛΑΣΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΧΘΗΡΗ,Ο ΑΕΡΑΣ ΚΑΘΑΡΜΑ,Ο ΗΛΙΟΣ ΔΙΠΡΟΣΩΠΟΣ?
        ΤΑ ΔΕΝΔΡΑ ΑΣΤΑΤΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ,ΤΑ ΖΩΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΦΙ ΤΟΥΣ?ΑΥΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ?
        ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΝΟΕΙΣ?
        ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΥΡΙΑΡΧΙΣΕΙ ΜΑΥΡΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ -ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΦΥΣΗ- ΚΑΚΟΣ.
        ΜΗ ΚΑΛΟ ΕΣΤΙ ΤΕΚΝΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ , ΑΝΕΠΙΤΥΧΟΥΣ
        ΕΛΕΓΧΟΥ ΛΟΓΙΚΗΣ, ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΠΟΝΗΡΟΥ !ΟΝΤΑ ΟΤΑΝ ΑΠΩΛΕΣΑΝ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΓΕΝΝΗΣΑΝ ΑΥΓΑ.ΓΕΝΝΗΣΗ ΜΕ ΣΠΑΣΙΜΟ ΑΥΓΟΥ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΦΥΓΗ ΑΠΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΑΘΑΝΑΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΣΕ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ ,ΘΝΗΤΟ ΥΣΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ.ΞΥΠΝΑ ΑΔΕΛΦΕ

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/07/2017 @ 2:58 ΜΜ

      Ασχετε Αδαη, για να δουμε τι λεει ο orthodoxos.com.gr. «..οι προφητείες των Αρχαίων Ελλήνων οι οποίες μιλούν ξεκάθαρα για την έλευση του Χριστού…Θα μείνετε κοιμισμένοι σε όλη σας τη ζωή εάν δεν σας λυπηθεί ο Θεός να σας στείλει κάποιον άλλον». Για δικαιολογησου τωρα, χαχαχα.

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/07/2017 @ 3:08 ΜΜ

      Ασχετε Αδαη, ενας ομοπιστος σου ειπε αυτο.«Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΘΕΟ, ΔΙΟΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ…ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΠΟΥ ΟΜΟΙΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ, ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ «ΘΕΟΣ»;;; ΕΛΑ ΤΩΡΑ… ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ» Εσυ Ασχετε μπορεις καλυτερα; Ποιον αποκαλει Θεο ο Σωκρατης;

      • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/07/2017 @ 3:53 ΜΜ

        ΤΟ ΝΑ ΕΝΝΟΕΙ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ Η ΤΟΝ ΔΙΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΛΟ.

        ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΘΕΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΘΕΟΥΣ¨” ΟΠΩΣ ΕΠΡΑΞΕ ΣΕ ΑΛΛΑ

        ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΛΟΓΙΑΣ!Η ΑΘΗΝΑ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟΘΕΣΤΙΚΗ ΤΟΤΕ?

        ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΨΕΜΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ?

        • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/07/2017 @ 10:47 ΜΜ

          Ασχετε Αδαη, ποιον Θεο επικαλεστηκε στην εν λογο “προφητεια” του ο Σωκρατης;

  26. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/07/2017 @ 10:26 ΠΜ

    Καλημέρα Ρωμιοσύνη,το Hollywood έχει κάνει μεγάλη ζημιά.
    Πόσες ταινίες γυρίζοντε και γυρίστηκαν για τον Χριστό και πόσες για τον άλλο.
    Η φαντασία του πελάτη θεατή ικανοποιείται καταναλώνοντας αμάσητα αρχαία ψέματα, αιρέσεις ως νέα γνώση.
    Το ψεύδος ότι ο Θεός είναι κακός ανάγεται προ Χριστού.
    Δοκητιστές ,Μανιχαίοι,Παυλικιανοί,Νεστοριανοί,Αρειανιστές και λοιποί Δεν βρήκαν δυστυχώς φως και μπήκαν.

    • ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ 10/07/2017 @ 3:11 ΜΜ

      Ναι φίλε μου, έτσι είναι. Το κακό παράγινε. Σε όλους τους τομείς. Πάντως ο καθένας ας κάνει αυτό που πρέπει. Προσωπικά, τα βιβλία των θρησκευτικών των παιδιών μου τα ξαπόστειλα πίσω στο υπουργείο αφού πρώτα τα έτριψα στα μούτρα των διευθυντάδων. Το κακό είναι ότι σε όλο το νησί ήμουν ο πρώτος που το έκανε και δεν ξέρω αν ακολούθησαν άλλοι.

      • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/07/2017 @ 4:03 ΜΜ

        Ρωμηοσυνη τωρα που πηρες φορα, παρε και το μεγαλυτερο παραμυθι του κοσμου (ξερεις ποιο ειναι) και τριφτο στα μουτρα του ψευτοδιαολου σου, να δεις και συ μια ασπρη μερα στο νησι σου.

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/07/2017 @ 3:45 ΜΜ

      Ασχετε Αδαη, η φαντασια καθε οπαδου της θρησκειας ικανοποιείται καταναλώνοντας αμάσητα αρχαια παραμυθια. Great lezard. «Οι κάτοικοι της γης είναι δύο ειδών: εκείνοι με μυαλά, αλλά χωρίς θρησκεία, και εκείνοι με θρησκεία, αλλά χωρίς μυαλά» Al-Ma’arri

      • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/07/2017 @ 9:19 ΜΜ

        ΤΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ?ΕΑΝ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

        ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΘΕΙΑ.ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ!

        ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΩ ΣΤΗΝ ΤΑΡΑΤΣΑ ΝΑ ΤΟ ΦΩΝΑΞΩ:

        O ΙΣΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕ ΑΤΟΜΙΣΤΙΚΟ ΖΟΜΠΙ ΣΕ

        ΖΩΝΤΑΝΟ ΟΝ.

        ΜΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΖΟΜΠΙ Η ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ?

        • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/07/2017 @ 11:06 ΜΜ

          Ασχετε Αδαη αφου με ρωτας τι παραμυθια, θα σου πω. Παραμυθια της ΧΑΛΙΜΑΣ, απο αυτα που παραμυθιαζονται ανθρωποι του ειδους σου για να πνιξουν τους φοβους τους. Φοβαστε μεχρι και την σκια σας. Δεν μπορειτε να ζησετε χωρις παραμυθια. Αμ τα θελει και ο κωλος σας, δεν φταινε μονο τα λαμογια.

        • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/07/2017 @ 11:20 ΜΜ

          Η διαστροφη και η βλακεια ανθει στον πυρήνα του χριστιανισμου, και ασφαλως δεν προκυπτει καμια συγκριση με τους αρχαιους ελληνες. 2000 χρονια τωρα ειδαμε τι παραγει ο χριστιανισμος.

          • ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ 10/08/2017 @ 11:51 ΠΜ

            ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΕΝΙΑΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.

          • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/08/2017 @ 3:43 ΜΜ

            Μεταφραση by Great Lizard : Ενιαια Εθνικη ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗ.

          • ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ 10/08/2017 @ 10:20 ΜΜ

            Φίλε μου μεγαλόσαυρε, τι είδους σαύρα είσαι; ήπως ανήκεις στο είδος των κρόνιων ερπετοειδών που λέει και η ΟΕΑ; Χμ!!! Έτσι εξηγούνται κάποια πράγματα!!!!

          • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/09/2017 @ 2:22 ΠΜ

            Ρωμηοσυνη να σου συστηθω

  27. Τον δημιουργό αυτού του κόσμου δεν τον ενδιαφέρει η μονάδα ως άνθρωπο και αν ζεις καλά η άσχημα αλλά τον ενδιαφέρει το σύνολο των γενών και των ειδών να υπάρχουν αιώνια, γι’αυτό και δεν έχει αισθήματα διότι δεν είναι Άνθρωπος αλλά μηχανή ΕΙΚΟΝΑ.

    Καθετί, λοιπόν, στον κόσμο κυβερνάται και λαμβάνει ζωή από το πνεύμα, το οποίο λειτουργεί ως μηχανή ή όργανο (matrix=πνεύμα) του θεού, καθώς υπακούει στην θέληση του.
    (το πνεύμα- είναι το matrix η εικόνα, και υπακούει στον δεύτερο Νου δημιουργό ΤΟΝ ΝΟΥ

    • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/07/2017 @ 9:07 ΜΜ

      ΚΟΙΜΗΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΑ ΠΡΟΙΚΙΑ ΣΟΥ…

      Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΑΒΛΑΚΙ,

      ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΜΗ ΤΟΝ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΙ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΟΥ ΕΠΙΚΤΗΤΟΥ.

      ΟΛΙΚΗ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΣΤΟ ΓΟΝΑΤΟ ΜΟΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ

      ΤΗΝ ΟΥΤΟΠΙΑ ΤΗΣ ΑΝΟΗΣΗΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΛΑΣΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΥΠΑΡΞΗΣ

      ΣΕ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΑ ΧΡΟΝΟ.

      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ!

  28. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/07/2017 @ 6:04 ΜΜ

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΔΕΛΦΕ,ME TO NA ΜΕ ΛΕΣ ΡΩΜΙΟ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ

    ΚΡΕΑΣ?

    ΚΑΛΑ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ.ΚΑΝΕΙΣ ΣΟΦΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΕ

    ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΤΟΥ ΣΟΦΟ ΜΟΝΟ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΣ ΟΠΩΣ Ο ΝΕΡΩΝ.

    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΛΕΣΑ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΓΙΑΤΡΟ ΕΙΔΙΚΟ ΓΙΑ ΕΚΤΑΚΤΑ

    ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ.ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΣΕ ΑΝΑΛΑΒΕΙ

    Ο ΔΙΑΣΗΜΟΣ DOCTOR CHAOS.

  29. ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ 10/07/2017 @ 6:49 ΜΜ

    Κάποιος έχει φροντίσει οι οικοδόμοι(άνθρωποι) να μην τελειώσουν ποτέ απ το εργοτάξιο(να βρουν το νόημα της ζωής και να προχωρήσουν) γιατί όσο γκρεμίζουν τους παλιούς τοίχους για να χτίσουν καινούριους(ν’αναθεωρήσουν τα πάντα) ανακαλύπτουν μέσα σ’αυτούς γερά σίδερα σε κάθε τετραγωνικό εκατοστό που τζάμπα υπάρχουν(άπειρα δόγματα και περιττή γνώση που δεν βασίζεται στην πραγματικότητα) εξ άλλου μόνο τούβλο και σοβά ήθελε ο τοίχος(τα νόημα της δημιουργίας και της εξέλιξης στην ζωή).

    • ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ 10/07/2017 @ 6:53 ΜΜ

      Κάποιος λοιπόν φρόντισε να τους καθυστερήσει για να μην προλάβουν να τελειώσουν ποτέ την αποξήλωση και ανοικοδόμηση(αναθεώρηση και αναβάθμιση) η γιατί ήταν άσχετος Αλβανός που λεγε ότι ξέρει να φτιάχνει τα πάντα(Ιερατεία που νομίζαν ότι είναι φωτισμένοι) η επειδή έκανε και αποξηλώσεις με σκοπό να τον ξαναφωνάξουν για δουλειά μιας και ήξερε τι είχε φτιάξει προκειμένου να ξαναπάρει μεροκάματο(Ιερατεία που δημιουργούν το πρόβλημα για να ζητήσεις την δικιά τους λύση ώστε να παραμείνουν στην εξουσία)

    • ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ 10/07/2017 @ 6:58 ΜΜ

      Ο έξυπνος ιδιοκτήτης λοιπόν, ο ιδιώτης που κατέχει την οικοδομή και την μοιράζεται με άλλους(ο άνθρωπος στην γη) πολύ απλά διαολοστέλνει τον απατεώνα, γκρεμίζει την οικοδομή απ τα θεμέλια(αποκυρήσει κάθε δόγμα και ξεμαθαίνει ότι έμαθε) και σχεδιάζει ο ίδιος από την αρχή τι οικοδομή θα ξαναοικοδομήσει(αναδιαμορφώνει τον εαυτό του και τον περίγυρό του με βάση την δικιά του θεώρηση) με αποτέλεσμα να καταλήξει με μια ορθή κατασκευή(να ζει σε έναν ορθό/ λογικό κόσμο).

    • ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ 10/07/2017 @ 7:06 ΜΜ

      Από κει και έπειτα, αν και άλλη δούνε αυτήν την οικοδομή(κοινωνία) και τους αρέσει, γιατί όχι, ας βάλει και ένα χέρι να βοηθήσει και τους υπόλοιπους να φτιάξουν σωστή οικοδομή(κοινωνία/κόσμο) και θα χει βελτιώσει το βιωτικό επίπεδο(τον τρόπο ζωής και σκέψης των ανθρώπων) και θα βγάλει μεροκάματο και μπορέσει να δημιουργήσει εταιρία κατασκευών(μια πολιτεία στα πρότυπά του/τους) που θα μπορεί να διευρυνθεί παντού(σ’όλη την Ελλάδα).

      • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/07/2017 @ 11:45 ΜΜ

        Οικοδομε, στο γκρεμισμα δεν παιζομαι. Ο Μεγαλοσαυρος (εγω δηλαδη) με μια βαρια στο ενα χερι και εναν φραπε στο αλλο, και ο Ιχωρ να κυλαει στις φλεβες του αχταρμα με τον φραπε, αποτελει πραγματικη απειλη για τα θεμελια του χριστιανισμου, και της μυστηριακης σχολης του chaoskampf. Με προσλαμβανεις να τα κανουμε ολα λαμπογυαλο;

  30. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/07/2017 @ 8:58 ΜΜ

    OIKOΔDME ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΕΙΣ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΟΥ?

    ΟΤΙ ΠΑΛΑΙΟ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ?

    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΧΟΝΤΙΚΟ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΣΟΥ? ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ

    ΤΙ?ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ?

    ΞΕΡΟΛΑΣ ,ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ

    ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙΡΟ

    ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ,..ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/08/2017 @ 12:25 ΠΜ

      Ασχετε Αδαη, συμφωνα με τα δικα σας δεδομενα οι ελληνες γκρεμισαν τα θεμελια της υπαρξης τους αποριπτωντας την σοφια τους και την θρησκεια τους με τους τουμπανο Θεους τους, προσχωρώντας στον χριστιανισμο γκρεμιζοντας ταυτοχρονα και τους Ναους τους για να ξορκισουν τους διαολους. Και επειδη η Ιστορια επαναλαμβανεται, οταν αρχισουν τα γκρεμισματα να προτιμήσετε τον εξπερ στο γκρεμισμα Great Lizard με το σφυρι στο ενα χερι και τον φραπε στο αλλο. Αχτυπητος συνδυασμος, μαζι με το Ιχωρ αστα να πανε.

      • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/08/2017 @ 12:54 ΜΜ

        ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΜΕΓΑΛΟΣΑΥΡΕ
        ΓΚΡΕΜΙΣΑΜΕ ΕΠΙΒΛΑΒΗ ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΑ ,
        ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ,ΑΦΑΙΡΕΣΑΜΕ ΤΑ ΑΓΚΑΘΙΑ ,
        ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΘΙΣΜΕΝΟ ΡΟΔΟ,ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΗ ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΑΡΕΤΗ.
        ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ,
        ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΟΣΟΙ ΑΙΩΝΕΣ,ΕΧΕΙ ΓΑΝΤΖΩΘΕΙ ΒΔΕΛΑ ΠΑΝΩ ΜΑΣ

        ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΗΣ ΘΕΟ ΚΑΙ

        ΟΧΙ ΣΤΟ”ΣΥΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑ ΚΙΝΕΙ”.ΝΑ ΗΤΝΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ?

        ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ…

        • Ανώνυμος 10/08/2017 @ 2:44 ΜΜ

          Ασχετε Αδαη, ο χριστιανισμος γκρεμισε το ελληνικο πνευμα και στην θεση του εχτισε ενα αυθερετο με εβραικα υλικα. Οι προγονοι σας ειναι ο Αβρααμ ο Ισαακ και ο Ιακωβ, και η κοσμογονια σας ειναι η Γενεση με τον Αδαμ και την Ευα και το παραμυθι της πτωσης. Αστεια πραγματα. Μεχρι και ο croif ξυπνησε και δεν τα γουσταρει.

          • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/08/2017 @ 7:19 ΜΜ

            o-nekros.blogspot.gr/2017/10/blog-post_33.html
            TOY ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΣΟΥ,Οι προγονοι ΤΟΥ ΗΤΑΝ ο Αβρααμ ο Ισαακ και ο Ιακωβ, και η κοσμογονια ΤΟΥ ειναι η Γενεση με τον Αδαμ και την Ευα και το παραμυθι της πτωσης?

          • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/09/2017 @ 2:41 ΠΜ

            Ασχετε Αδαη, εχεις ακουσει για το προπατορικο αμαρτημα; Το κληρονομησες η οχι; Ειναι ο Αδαμ και η Ευα ο Αβρααμ και ο Ισαακ προπατορες σου;

  31. ΓΙΑΤΡΟΣ 10/07/2017 @ 10:52 ΜΜ

    Ασχετε Αδαη, «Θα μείνετε κοιμισμένοι σε όλη σας τη ζωή εάν δεν σας λυπηθεί ο Θεός να σας στείλει κάποιον άλλον» ΕΡΩΤΗΣΗ. Ποιον Θεο επικαλεστηκε στην εν λογο “προφητεια” του ο Σωκρατης;

  32. ΓΙΑΤΡΟΣ 10/07/2017 @ 11:29 ΜΜ

    Μαγκες για να δουμε θα καταφερει ο Ασχετος Αδαης να απαντησει στην παραπανω ερωτηση μου; Αν θελετε μπορειτε να εκτεθειτε και εσεις κατω απο το μαστιγιο της αληθειας. Το κραταω και το στριφογυριζω και οποιον παρει ο χαρος. Με ανοιχτες πληγες θα φυγετε απο δω. Και ετσι για να ξερετε στο προηγουμενο αρθρο σας λυπηθηκα και εβαλα τελος στην συζητηση. Στο τσακ γλιτωσατε το εμφραγμα.

  33. ΓΙΑΤΡΟΣ 10/07/2017 @ 11:32 ΜΜ

    Μπορει να μου πει καποιος γιατι ο Γιδοβοσκος βγαινει με κοκκινα γραμματα;

  34. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/08/2017 @ 2:41 ΜΜ

    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ?
    Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΛΕΕΙ «καλύτερα να αδικείσαι παρά να αδικείς» «καλύτερα να τιμωρείσαι άδικα , παρά να γλιτώνεις από δίκαιη τιμωρία» ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΘΕΟ ΟΜΟΙΑΖΕΙ ΑΠΟΛΛΩΝΑ , ΑΣΚΛΗΠΙΟ ΜΕ ΚΟΚΚΟΡΑ ΚΡΑΣΑΤΟ,Η ΜΕ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟ?
    «αντιλαμβάνομαι μέσα μου κάτι σαν σημείο θείον και υπερφυσικό… Τούτο δε, το οποίον Άρχισε από την παιδική μου ηλικία, είναι ένα είδος φωνής, η οποία ομιλεί και πάντοτε μεν με αποτρέπει, από τούτο το οποίον μέλλω να πράξω, ουδέποτε δε με ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ»
    ΑΠΟΛ.ΣΩΚΡΑΤΗ

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/08/2017 @ 5:47 ΜΜ

      Ασχετε Αδαη, «Παραθετω απο την απολογια του. «Γιατί για τη δική μου σοφία, αν έχω κάποια κι αν αξίζει τίποτε, θα σας φέρω μάρτυρα τον ΘΕΟ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ.» [20e] Ο Θεος στον οποιο αναφερεται ο Σωκρατης δεν ειναι αλλος απο τον Απολλων που εδωσε χρησμο η Πυθια στον χαιρεφωντα πως ο Σωκρατης ειναι ο σοφοτερος ολων. Εσυ δασκαλε chaoskampf που κρατας το τοξο του Απολλωνα τι εχεις να μας πεις;

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/08/2017 @ 5:59 ΜΜ

      Απο την απολογια του Σωκρατη «Μην έχετε επομένως την απαίτηση, Αθηναίοι, να συμπεριφερθώ σε σας με τρόπο που πιστεύω ότι ούτε ωραίος είναι, ούτε δίκαιος, ούτε αρέσει στους θεούς· προπαντός, μα το Δία, από τη στιγμή που με μήνυσε για ασέβεια αυτός εδώ ο Μέλητος. Γιατί σαφέστατα, αν σας έπειθα και σας βίαζα με παρακάλια να παραβείτε τον όρκο σας, θα σας δίδασκα να μην πιστεύετε στην ύπαρξη των θεών και, πράγματι, με την απολογία μου θα επέρριπτα ο ίδιος στον εαυτό μου την κατηγορία ότι δεν πιστεύω

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/08/2017 @ 6:02 ΜΜ

      στους θεούς. Αλλά αυτό πολύ απέχει από την αλήθεια. Γιατί πιστεύω, Αθηναίοι, πολύ περισσότερο από ό,τι οποιοσδήποτε από τους κατήγορους μου»

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/08/2017 @ 6:07 ΜΜ

      Ασχετε Αδαη, η προσευχη του Σωκρατη. «Ω φίλε(αγαπητέ) ΠΑΝ, και σεις άλλοι θεοί, όσοι λατρεύεστε εδώ ,κάνε τε με να γίνω ωραίος εσωτερικά (στην ψυχή). Τα δε υλικά αγαθά, όσα έχω, κάντε τα να βρίσκονται σε αρμονική σχέση με τις ιδέες μου. Να νομίζω πλούσιο μόνο το σοφό, και να έχω τόση περιουσία, όση θα ήταν αρκετή να έχει και να ανέχεται, όχι άλλος άνθρωπος αλλά ο σώφρων.»

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/08/2017 @ 6:12 ΜΜ

      Ασχετε Αδαη, «Θα μείνετε κοιμισμένοι σε όλη σας τη ζωή εάν δεν σας λυπηθεί ο Θεός (Απολλωνας) να σας στείλει κάποιον άλλον (σοφο σαν και μενα)»
      Ψευτες χριστιανοι και παραχαρακτες της Ιστοριας.

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/08/2017 @ 6:35 ΜΜ

      Ο Ανωνυμος συγγραφεας του ευαγγελιου του Ματθαιου κατασκευασε μια μεσσιανικη προφητεια απο το πουθενα. (Ωσηέ, 11: 1-2) (Κατά Ματθαίον, 2: 15) Η απατη και η πλαστογραφια βουνο ολοκληρο. Και αφου η Πιστη σας μετακινει βουνα, καντε εναν κοπο να ριξετε το βουνο με τα ψεματα σας στην θαλασσα για χαριν της αληθειας.

  35. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/08/2017 @ 7:02 ΜΜ

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ CHAOS ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ

    ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΞΕΡΕΙ.

    ΚΑΤΙ ΕΙΧΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ.Ο ΒΗΛΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΥΘΙΚΗ ΓΕΝΕΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ

    ΑΧΑΙΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΒΑΑΛ?ΒΗΛΟ ΚΑΤΑ ΣΥΜΠΤΩΣΗ

    ΟΝΟΜΑΖΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΡΔΟΥΚ.ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΑΝΑ ΚΡΕΙΟ

    Η ΤΟΝ ΠΑΝ ΠΡΟΗΛΘΕ Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΜΟΡΦΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ?

    ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΛΕΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝ.

    ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!

  36. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/08/2017 @ 7:47 ΜΜ

    «αναγκαίο ουν έστι περιμένειν, έως αν τις μάθη ως δει προς θεούς και προς ανθρώπους διακείσθαι»Πλάτωνος: Αλκιβιάδης ΙΙ (ΧΙΙΙ, XIV 150 και εξ.
    Στον άνθρωπον δεν υπολείπεται τίποτε άλλο, παρά να περιμέΝΕΙ
    μέχρις ότου φθάσει ο καιρός να διδαχθή ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ πως πρέπει να διάκειται προς θεούς και ανθρώπους…
    ΕΔΩ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ Η ΤΟΝ ΠΑΝ ΕΝΝΟΕΙ?

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/09/2017 @ 3:00 ΠΜ

      Ασχετε Αδαη, τωρα θα στριψω το μαχαιρι στην πληγη. orthodoxos.com.gr. «..οι προφητείες των Αρχαίων Ελλήνων οι οποίες μιλούν ξεκάθαρα για την έλευση του Χριστού….Θα μείνετε κοιμισμένοι σε όλη σας τη ζωή εάν δεν σας λυπηθεί ο Θεός να σας στείλει κάποιον άλλον».Απολογία Σωκράτους χα χα χα Που πατε ρε ξυπολητοι στα αγκαθια που νομιζετε οτι θα τα βαλετε με τον Μεγαλοσαυρο.

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/09/2017 @ 3:14 ΠΜ

      Βρε κακομοιρα εγω θελω 500 σαν και σας, και 10 Σωτηροπουλους ετσι για προθερμανση. Και οχι γιατι ειμαι πολυ εξυπνος (μπορει και να ειμαι) αλλα διοτι το ψεμα γονατιζει παντα μπροστα στην αληθεια, οπως και εσεις λυγισατε απο το βαρος των ψεματων σας και σερνεστε ενωπιον μου σαν τον οφι τον Αρχαιο. Αγαπητα μου φιδια στην κοιλια του Μεγαλοσαυρου θα καταληξετε, οπως αλλωστε συμβαινει σε καθε αρθρο.

  37. ΒΛΑΚΑΣ ΑΣΧΕΤΕ ΑΔΑΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ….ΥΜΝΩΔΙΑ ΑΠΟΚΡΥΦΗ – ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ….Εσύ παιδί μου να προσευχηθείς πρώτα στον Κύριο και Πατέρα και Μοναδικό και όχι στον Έναν, αλλά σ’εκείνον από τον οποίο προέρχεται ο Ένας, να τύχεις ευμενούς μεταχείρησης, ώστε να μπορέσεις να κατανοήσεις τον τόσο μεγάλο Θεό και με μια του μόνο ακτίνα να σου φωτίσει την νόηση.

  38. Εσύ ως παν που βρίσκεσαι μέσα μας, σώζε μας ως ζωή και φώτιζε μας ως Φως, Θεέ.
    Γιατί ο νους καθοδηγεί το λόγο σου.
    (σημ: Υμνεί τον Τριαδικό Θεό Πατέρα όλων Φως και Ζωή -το Πάν-).

  39. Δημιουργέ, εσύ που φέρεις το πνεύμα.
    Εσύ είσαι ο θεός. (δεύτερος Νους δημιουργός ο αισθητός θεός-ο ένας-)
    Ο άνθρωπος που εσύ δημιούργησες, αυτά σου κραυγάζει μέσω της φωτιάς, του αέρα, της γης, του νερού, μέσω του πνεύματος, μέσω των δημιουργημάτων σου.

  40. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/09/2017 @ 9:37 ΠΜ

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!
    ΠΡΟΣ ΣΟΦΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΣΑΥΡΟΥΣ
    Τι πρώτον εστιν έργον του φιλοσοφούντος; αποβαλείν οίησιν· αμήχανον γαρ, ά τις ειδέναι οίεται ταύτα άρξασθαι μανθάνειν.
    ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ η πρώτη δουλειά αυτού που θέλει να αποκτήσει σοφία; ΝΑ αποβάλει ΤΗΝ ΕΠΑΡΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΑΥΤΟ ΤΟΥ· γιατί δεν γίνεται να αρχίσεις να μαθαίνεις αυτά που νομίζεις ότι ξέρεις.ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΙΠΟΤΑ,
    ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΕΣΤΑΥΡΩΕΜΕΝΟΣ ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/09/2017 @ 2:14 ΜΜ

      Ασχετε Αδαη συμφωνω. Εισαι ενα τιποτα, δεν γνωριζεις τιποτα, και περιμενεις απο το πουθενα την λυτρωση.

      • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/09/2017 @ 4:36 ΜΜ

        «Τα σπουδαία μυαλά συζητούν ιδέες(ΑΛΗΘΕΙΕΣ Η ΜΗ), τα μέτρια μυαλά συζητούν τα γεγονότα, τα αδύναμα μυαλά συζητούν για τους άλλους.»
        «Η αληθινή σοφία έρχεται στον καθένα μας όταν συνειδητοποιήσουμε πόσο λίγα γνωρίζουμε για τη ζωή, τους εαυτούς μας και τον κόσμο γύρω μας»
        «Η μόνη αληθινή σοφία είναι η γνώση οτι δε ξέρεις τίποτα.»
        ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΟΧΙ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ, ΟΧΙ Ο ΜΑΛΑΜΑΣ, Ο ΑΛΛΟΣ…

        • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/09/2017 @ 11:33 ΜΜ

          Ασχετε Αδαη, ποσο σοφος μπορει να ειναι καποιος που υποστηριζει τα ψεματα του orthodoxos.com και επανειλημμένα τον τρωει ενας Μεγαλοσαυρος στα Κατοχικα; Το ονομα που επελεξες (Ασχετος Αδαης) δεν δηλωνει ταπεινοτητα αλλα την εξυψωση σου στο βαθρο των σοφων. ΕΡΩΤΗΣΗ, Γνωριζεις η Πιστευεις στην Θεοτητα του Χριστου;

  41. Το Κοκοράκι 10/09/2017 @ 9:58 ΠΜ

    Ο Βηλος λοιπον της Ελληνικης μυθολογιας ειναι ο Μαρδουκ της Βαβυλωνιακης που ηταν γιος του Ποσειδονα/Ενκι και ως Βηλος ειναι γνωστος και ο Απολλωνας. Π.χ https://en.wikipedia.org/wiki/Belenus. Το Βααλ ειναι ενας τιτλος οπως και το Βηλ/Bel που σημαινει Κυριος και ειναι ο γιος του θεου του Αβρααμ που ηταν ο Ελ ο συζηγος της Asherah/Αφροδιτης πριν να εμφανιστει o Τετραγραμματος και αυτος ειναι ο συνδεσμος του Adonai-Κυριος με τον Φοινικο-Κυπριακο Αδωνι απο το Φοινικικο Adon-Κυριος.

  42. Το Κοκοράκι 10/09/2017 @ 10:04 ΠΜ

    Η Ελληνικη παραδοση ειναι η πλεον απομακρυσμενη απο την ΠΗΓΗ σε σχεση με τις υπολοιπες και αυτο δεν χρειαζεται να εχεις ιδιαιτερο μυαλο για να το καλαταβεις. Απλα πρεπει να μην εισαι Ελληνοβλακας οπως συμβαινει με αυτον που ισχυριζετε οτι μονοι οι Ελληναρες ειναι ανθρωποι. Η γελοιοτητα που χαρακτηριζει τους μαλακες τους απογονους του μαλακα εχει ξεπερασει καθε οριο και αυτο ειναι ασφαλως λυπηρο για το ανθρωπινο ειδος.

  43. ΑΝ ΕΊΣΤΕ ΆΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΤΕ ΕΧΕΤΕ ΝΟΥ ΝΑ ΣΚΕΦΨΤΕΙΤΕ! ΟΠΟΤΕ ΠΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ Ο ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΘΕΟΣ ΣΑΣ ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΟΥΣ;….ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΖΩΑ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΟΙ ΤΟΥ “ΚΥΡΙΟΥ” ΧΑ ΧΑ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΜΟΝΟ ΖΩΑ ΓΕΝΝΑ!

    • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/09/2017 @ 2:28 ΜΜ

      ΚΑΛΗΕΠΕΡΑ ΑΔΕΛΦΕ,ΤΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΟΣΑ ΞΕΡΕΙΣ.Ο ΘΕΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΙΚΟΝΙΚΑ,ΔΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ
      ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΛΑΘΗ,ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΤΗΤΕΣ,ΑΛΛΟΓΙΕΣ(ΑΜΑΡΤΙΕΣ)
      ΠΟΥ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΦΥΣΗ ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΑ, ΕΚΛΕΚΤΩΝ ΠΡΙΓΚΙΠΩΝ ΤΗΣ ΚΤΙΣΗΣ.
      ΚΑΤΑ ΧΑΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ,ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΟΣ,
      ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΡΧΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΜΑΣ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ.
      ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΘΑΝΑΤΟΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΘΑΝΑΤΟΣ!ΞΥΠΝΑ!

      • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/10/2017 @ 12:05 ΠΜ

        Ο Θεος Γιαχβε Ιησους σας θελει δουλους, για αυτο τον λογο δηλωνει οτι θα κρινει πραξεις της ελεύθερης βούλησης, στέλνοντας σας στην κολαση.
        Η μαζι μου, η εναντιον μου. Η ζωη, η θανατος. Αυτη ειναι μια καταχρηστικη σχεση μεταξυ ενος Αφεντη και ενος Δουλου. Δεν ειναι τυχαιο που ανεκαθεν υποστηριζε την δουλεία. Λευιτικον 25.44-46 εφεσιους στ.5.

        • ΚΟΚΚΙΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΥΛΗΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ 10/10/2017 @ 2:21 ΜΜ

          • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/10/2017 @ 4:41 ΜΜ

            Γιδοβοσκε, λεει ο Πατηρ Γ Μεταλληνος που μου ειναι συμπαθης, οτι η κολαση ειναι αιωνια και απλα σημαινει οτι καποιος ζει μακρια απο τον Χριστο και την χαρη του. Αυτο συνεπάγεται οτι ειναι απομονωμένος σε μια φυλακη παρεα με τον ανθρωποκτονο ΔΙΑΒΟΛΟ και τους δαιμονους του εχοντας χασει ταυτοχρονα την οποια ελευθερια του. Οποια ερμηνεια και να δωσει καποιος για την κολαση αυτη δεν ειναι ενας ωραιος τοπος. Λεει ο Γιαχβε Ιησους, Υπακουσε με, η στην ψειρου. Ωραιος ΠαΤερας.

      • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/10/2017 @ 12:11 ΠΜ

        ΑΓΑΠΑΜΕ Η ΚΑΗΚΕΣ «Εάν δεν υπακούσεις επιμελώς στην φωνή του Κυρίου του θεού σου, για να προσέχεις να εκτελείς όλες τις εντολές του και τα διατάγματά του τα οποία εγώ σε προστάζω σήμερα, όλες αυτές οι κατάρες θα έλθουν πάνω σου και θα σε βρούν..Ο Κύριος θα φέρει πάνω σου θανατικό… θα σε χτυπήσει με πυρετό, ρίγος, ερεθισμό, μαρασμό, φλόγωση και με μαχαίρι… θα σε καταδιώκει εωσού αφανισθείς… το πτώμα σου θα γίνει τροφή στα όρνια του ουρανού και στα θηρία της γης..»

      • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/10/2017 @ 12:39 ΠΜ

        Νομιζεις οτι εχει αλλαξει; Οταν θα ερθει στην 2 παρουσια του (αμα ερθει να με χεσεις) θα σφαξει τους απιστους και θα τους ριξει στον Αδη να κανουν παρεα με το Διαολο και τους δαιμονους του (λεμε τωρα). Ελευθερος ανθρωπος ειναι αυτος που ακολουθει τον δρομο που χαραζει η συνειδηση του χωρις το βαρος της απωλειας της αιωνιας ζωης και της αιωνιας τιμωριας που δρα ως ανασταλτικος παραγοντας. «Γιαχβε Ιησους» ο Θεος των δουλων.

      • ΣΧΕΤΙΚΟΣ ΕΙΔΗΜΩΝ 10/10/2017 @ 8:12 ΠΜ

        Σύμφωνα με τον Νευρογλωσσικό Προγραμματισμό, όταν χρησιμοποιείς (για οποιονδήποτε λόγο και σκοπό) ΣΥΝΕΧΩΣ συγκεκριμένες φράσεις και εκφράσεις, το νόημά τους παρνάει στο υποσυνείδητο σου και γίνεται βιωματικό, λειτουργείς δηλαδή στην ζωή σου με βάση αυτό αφού το έχεις κάνει νόρμα.
        ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΕΠΕΙΣΑΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΗ ΑΠΕΧΘΗ ΛΕΞΗ… “ΔΟΥΛΟΣ” – έστω και αν τη συνοδεύετε με τον Θεό, θα αισθάνεστε υποσυνείδητα ΔΟΥΛΟΙ όσων εξασκούν ΕΞΟΥΣΙΑ, είναι “ανώτεροι” ιεραρχικά ή κοινωνικά.

  44. Το Κοκοράκι 10/09/2017 @ 12:45 ΜΜ

    Σε οτι αφορα τις ανθρωποθυσιες στο ονομα του Αμμων Ρα του Βααλ και του Δια αλλα και την αρνητικη πλευρα του θεου της Π.Δ απλα να πω το αυτονοητο αν και οταν μιλαμε για ηλιθιους οπως το σαυρακι που παριστανει τον γιατρο δεν υπαρχει κανενα νοημα να προσπαθει καποιος να επικοινωνησει για αυτο και δεν διαβαζω τι λεει και αυτος που ισχυριζετε οτι θα επρεπε καποιος να διαβαζει και να απανταει σε αυτα που λεει μπορει να παει να πηδηχτει απο τον Καιαδα για να τιμησει τους αρχαιους Σπαρτιατες.

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/09/2017 @ 2:56 ΜΜ

      Ο Θεος της Παλαιας Διαθηκης ειναι ο Θεος της Καινης Διαθηκης. Ποια ειναι η αρνητικη πλευρα του Ιησου Χριστου;

  45. Το Κοκοράκι 10/09/2017 @ 12:48 ΜΜ

    Το αυτονοητο λοιπον ειναι οτι ολες οι παραδοσεις ειναι ΚΑΙ ανθρωπινο κατασκευασμα καθως και περα απο την αναλογια που προκυπτει απο την αντιληψη των ενδιαφερομενων υπαρχουν και τα συμφεροντα των ιερατειων κλπ και αυτο βασικα ειναι ο κανονας σε ολες τις παραδοσεις. Αυτο που δεν γνωριζουν οι Σατανιστες ειναι οτι τα σχετικα τελετουργικα και οι αντιστροφικες ενεργειες οπως ο Αντι-Απολλωνας των δαιμονισμενων αρχαιοπιθηκων εχουν ενα προδιαγεγραμμενο μελλον που οδηγει πισω στην ΠΗΓΗ.

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/09/2017 @ 3:03 ΜΜ

      Η πηγη για τους χριστιανους ειναι ο χριστος. Η δικια σου η Πηγη ειναι πολυθειστικη. Για πες μας ποιοι ειναι αυτοι οι Θεοι που ειπες παραπανω οτι
      θα μας βαλουν τα δυο ποδια σε ενα παπουτσι;

  46. ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΤΕ ΕΧΕΤΕ ΝΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ! ΟΠΟΤΕ ΠΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ: Ο ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΘΕΟΣ ΣΑΣ ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΟΥΣ;….ΜΟΝΟΝ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΖΩΑ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΟΙ ΤΟΥ «ΚΥΡΙΟΥ» ΧΑ ΧΑ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΜΟΝΟΝ ΖΩΑ ΓΕΝΝΑ!

  47. ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΤΕ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ! ΟΠΟΤΕ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ:
    Ο ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΘΕΟΣ ΣΑΣ ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΟΥΣ;….ΜΟΝΟΝ ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΑΝΘΡΩΠΟΖΩΑ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΟΙ ΤΟΥ «ΚΥΡΙΟΥ» ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΜΟΝΟΝ ΖΩΑ «ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΓΡΙΑ» ΓΕΝΝΑ!

  48. Το Κοκοράκι 10/09/2017 @ 9:55 ΜΜ

    Πιο ασοφα βρωμικα και ξεφτυλισμενα αρρωστακια απο το αρρωστημενο πουστοειδος του απογονου του πουστη δεν εχουν υπρξει ποτε. Ρε ακου τι λενε οι καταραμενοι απογονοι του αρχαιου λαμογιομπασταρδοπουστα. Μονο τα υπανθρωπνα ΕΛΛΗΝΟΣΚΑΤΑ ειναι ανθρωποι και παριστανουν και τους σοφους τα σκατα της υπαρξης που τα εχεσε η αρχαια αλαζωνοβρωμοσκατοπουστα. lol Αντε τωρα να εξηγσεις στα σουργελα οτι οι διδασκαλιες του Θεθ προερχονται απο τους Αιγυπτιους που δεν ειναι “ανθρωποι”. lol Ρε αντε στο Διαολο.

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/10/2017 @ 12:59 ΠΜ

      Αν ο ΣΟΦΟΣ ειναι απογονος του πουστη, εσυ κοκορακι που μας κοκορευεσε ποιανου προγονου εισαι παιδι; Μηπως του Αδαμ; Μηπως εισαι απογονος του Διαολου; Για πες μας ποιανου εισαι απογονος για να μαθουμε σε ποιανου την αγκαλια θα καταληξεις. Στους κολπους του Αβρααμ, η θα σε παρει ο Διαολος; Οποιος και να σε παρει παντως, περιττό βαρος εισαι και θα σε ξεφορτωθει οπως και δηποτε. Ο μεν Αβρααμ θα σε πεταξει απο τον ουρανο, ενω ο Διαολος θα σκαψει πιο βαθια μεσα στον Σιεολ και θα σε θαψει.

  49. Πρώτος για τον Τριαδικό Θεό μίλησε ο Ερμής Τρισμέγιστος και ό Μωυσής τον αντέγραψε και δημιούργησε το σούργελο των ηλιθίων χριστιανών στα πρότυπα της εβραϊκής βλακείας.

  50. Πρώτος για τον Τριαδικό Θεό μίλησε ο Ερμής Τρισμέγιστος, ό Μωυσής τον αντέγραψε και δημιούργησε το σούργελο των ηλιθίων χριστιανών στα πρότυπα της εβραϊκής βλακείας.

  51. Το Κοκοράκι 10/10/2017 @ 6:51 ΠΜ

    Οι Εμητιστες εδω και 2000 χρονια ειναι χριστιανοι και οι διδασκαλιες του Θωθ ηρθαν απο την Αιγυπτο μετα τον Χριστο. Η μωροβλακεια και η ανοησια σας εχει ξεπερασει καθε προηγουμενο στην παγγοσμια ιστορια. Εισαστε τα γελοιοτα υπανθρωπινα μιασματα που εχουν υπαρξει ποτε και καλα μονο εσεις εσαστε ανθρωποι και οι Nαζι. lol Απλα δεν υπαρχουν πιο αχρηστα υποκειμενα απο το ειδος σας και προσεχετε κατατραμενα υπανθρωπινα μιασματα να μην σας εμφανιστει ο Θωθ και σας φασκελωσει και αυτος. lol

  52. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/10/2017 @ 9:36 ΠΜ

    Καλημέρα Γιατρέ!κάνεις λάθος το Ασχετος Αδαής υποδηλώνει πραγματικότητα.
    Είμαι σημαντικός, Είμαι τίποτα .Δεν είμαι σημαντικός,Δεν είμαι τίποτα.
    Φθαρτή νόηση συνειδητοποιεί ότι μηδέν τελικά είναι ένα γεμάτο δωμάτιο Με απρόσκλητους καλεσμένους .Εάν μία στιγμή αμφιβάλει δεν υπάρχει καν δωμάτιο.
    Ο Ιησούς Χριστός είναι η οδός η αλήθεια και η Ζωή,
    μέσα στον χώρο και το χρόνο,αλλά και εκτός.
    Είναι γνώση όχι πίστη είναι εμπειρία ζωής.

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/10/2017 @ 5:08 ΜΜ

      Ασχετε Αδαη, αποφασισε τελος παντων τι εισαι. Εισαι σημαντικος; Εισαι ασημαντος; Εισαι ενα τιποτα; Εγω νομιζω οτι εχεις φθαρτη νοηση, δηλαδη χαλασμενο μυαλο που συνειδητοποιεί ψευδαισθησεις προερχομενες απο τα βραχυκυκλωματα των εγκεφαλικων σου συναψεων. Ο Ιησούς Χριστός είναι η οδός η αλήθεια και η Ζωή, μέσα στις ψευδαισθησεις σου. Και βεβαια εννοειται οτι δεν εισαι ο μονος με χαλασμενο μυαλο.

      • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/10/2017 @ 8:44 ΜΜ

        ΦΘΑΡΤΗ ΝΟΗΣΗ=ΘΝΗΤΗ ΝΟΗΣΗ=ΠΕΡΙΟΡΙΟΣΜΕΝΗ ΝΟΗΣΗ=ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ
        ΝΟΗΣΗ =ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.
        Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ,
        ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΣΗΜΑΝΤΟ ΕΠΗΡΕΑΖΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
        ΟΠΩΣ ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟ.Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΓΕΦΥΡΑ
        ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΙ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΘΝΗΤΗΣ ΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΣΗΜΑΝΤΟ
        ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.

        • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/11/2017 @ 2:37 ΠΜ

          Ασχετε Αδαη, αν γενιοσουν στην Τουρκια η γεφυρα σου θα ηταν ο Αλλαχ. Γεφυρες υπαρχουν πολλες, μυαλα που να λειτουργουν λιγα.

          • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/11/2017 @ 11:28 ΠΜ

            ΠΑΛΙ ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ? Ο ΑΛΑΧ ΑΝΑΤΙΝΑΖΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ
            ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΛΑΜΠΟΓΙΑΛΟ!
            ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΤΙ ΑΠΟΜΕΝΕΙ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥΛΑΝΕ
            ΣΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΑΓΟΡΑ .
            Ο ΒΟΥΔΑΣ ΞΥΠΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΘΟΡΥΒΟ ΧΑΣΜΟΥΡΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΛΕΥΡΟ.

  53. Το Κοκοράκι 10/10/2017 @ 9:46 ΠΜ

    Το γεγονος ειναι οτι εισαστε βρμικοι πουστουπανθρωποι και οι ανθρωποι θα πρεπει να σας φτυνουν για να σας ελεησουν και μονο τοτε θα νιωσετε πραγματικοι ανθρωποι απογονοι του ανθρωπου και οχι του ελιτιστη αρχαιοπουστα. Εισατε τα πλεον γελοια σκατοσουργελα που εχουν υπαρξει ποτε στην ιστορια του πλανητη και το μονο που θα μπορουσε να κανει καποιος με το θεμα σας ειναι σας φτυσει και εσας και τους μπασταρδοπουστηδες τους “προγονους” σας που δεν θα μπορουσαν να ειναι κατι διαφορετικο απο εσας. lol

    • ΓΙΑΤΡΟΣ 10/10/2017 @ 5:26 ΜΜ

      Κοκορα κρασατε, καθε δραση εχει και μια αντιδραση. Αν με φτύσεις τοτε θα σε φτυσω και εγω. Σε πληροφορω οτι το φτυσιμο του Μεγαλοσαυρου ζυγισει 300 κιλα και ειναι θανατηφόρο καθοτι περιέχει περισσότερα από 50 διαφορετικά είδη βακτηριδίων της αληθειας. Ενα φτυσιμο μου και μονο φτανει για να αφανισω τον στρατο των Αβρασαξ, και την μυστηριακη σχολη του chaoskampf. Αμα σας κατουρήσω κιολας θα σκυλοπνιγείτε οπως ο στρατος των Αιγυπτιων τοτε στην εξοδο των Ισραηλιτων.

  54. Το Κοκοράκι 10/10/2017 @ 10:14 ΠΜ

    Η πραγματικοτητα ειναι οτι εισαστε οι γελοιοι πουστουπανθρωποι και δεν αξιζετε ουτε για να σας φτυσουν οι ανθρωποι χριστιανοι η οχι. Εισαστε οι μεγαλυτεροι και οι πλεον γελοιοι πουστομαλακες στην πανανθρωπινη ιστορια και ολοκλκηρη η βρωμικη πουστογαμημενη υπαρξη σας περιστρεφετε γυρω απο την Πουστια και απλα πασχιζετε να το αποδειξετε και αυτο ειναι ολο. Εισαστε απλα βρωμικοι και τρισαθλιοι μπασταρδοπουστηδες κατα φανταδσιαν απογονοι του ελιστη αλζονομπασταρδοπουστα και οχι του ανθωρπου. lol

  55. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/10/2017 @ 10:42 ΠΜ

    Ο Θεός είναι τέλειος και δεν του λείπει τίποτε . Εάν, λοιπόν, παραδεχθούμε και άλλους θεούς, υποχρεωτικά
    δεχόμαστε διαφορά ανάμεσα τους άρα έλλειψη τελειότητας. Κι αν δεν υπάρχει καμιά διαφορά μεταξύ τους, τότε ο Θεός είναι ένας . Κι αν κάποιος υποστηρίξει ότι ο καθένας δημιουργεί ένα μέρος του
    κόσμου, ποιός είναι αυτός που έκανε τη διανομή; Εκείνος θα είναι ασφαλώς ο Θεός. Οι δημιουργοί εάν δεν εκτελούν το θέλημα του Θεόυ,Τον εκθέτουν ως μη τέλειο .κίβδηλο θεό.Αρα ένας είναι ο Θεός! !

    • ΤΟ ΕΚΠΕΣΩΝ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ-ΜΗΧΑΝΗ!
      ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΠΕΣΩΝ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ.

      Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΘΕΟΥ!!
      ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΟΥΣΙΩΔΩΣ ΟΜΟΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΦΩΣ!!ΤΗΝ ΕΝΑΤΗ ΚΑΙ ΔΕΚΑΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

      • ΚΟΚΚΙΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΥΛΗΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ 10/10/2017 @ 4:57 ΜΜ

        Σοφε να δω αν καταλαβα καλα.πιστευεις στην Τριαδικοτητα Του Θεου.εφοσον υπαρχει εκπεσων Αγιο Πνευμα κ αληθινο Αγιο Πνευμα(Ιησους Χριστος) αυτο συνεπαγεται οτι η Τριαδικοτητα ειναι Πατηρ,Υιος κ ο εκπεσων.δηλαδη εκπεσων=θεος.σωστα καταλαβα?

        • Ο ΠΡΟΥΠΑΡΧΩΝ ΑΓΕΝΝΗΤΟΣ ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΟΛΩΝ ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ ΚΑΙ Ο ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΙΟΣ
          Η ΔΕ ΑΔΙΑΙΡΕΤΗ ΕΝΩΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ

          ΑΡΑ Η ΤΡΙΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ:
          ΦΩΣ ΛΟΓΟΣ Η ΖΩΗ.

        • Ο ΠΡΟΥΠΑΡΧΩΝ ΑΓΕΝΝΗΤΟΣ ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΟΛΩΝ ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ ΚΑΙ Ο ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΙΟΣ.
          Η ΔΕ ΑΔΙΑΙΡΕΤΗ ΕΝΩΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ.
          ΑΡΑ Η ΤΡΙΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ:
          ΦΩΣ ΛΟΓΟΣ Η ΖΩΗ.

  56. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/10/2017 @ 7:41 ΜΜ

    ΣΤΡΙΨΕ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΕΛΛΟΓΩΝ ΟΝΤΩΝ.
    Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ,ΜΕ 3 ΥΠΟΣΤΑΣΕΙΣ.
    Ε Ν Α Σ ΟΧΙ 3 ΘΕΟΙ.
    Η ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΗ,ΟΜΟΥΣΙΑ,ΑΚΑΤΑΛΗΠΤΗ.
    ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΑΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
    ΚΑΙ ΒΑΡΑΝΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.
    ΘΕΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΝΗΡΟΥ ΕΚΠΟΡΕΥΣΗ.ΣΥΝΕΛΘΕ!
    Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ..

  57. Η ΤΡΙΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΟΛΩΝ ΦΩΣ ΚΑΙ ΖΩΗ.

    Ο ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΠΡΟΫΠΑΡΧΩΝ ΑΓΕΝΝΗΤΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΟΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ, ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΝΩΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΤΟΥ ΛΟΓΟ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Η ΖΩΗ ΥΠΑΡΧΩΝ.

    ΦΩΣ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΣ, Η ΔΕ ΕΝΩΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ

    • ΑΠΟΔΕΙΞΤΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ…ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΣ=Η ΖΩΗ…ΧΩΡΙΣ ΕΝΑΝ ΥΠΟΤΥΠΩΔΗ ΝΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΕΙΣ ΟΤΙ ΖΕΙΣ.

      • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/11/2017 @ 8:50 ΠΜ

        ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΤΕΛΙΚΑ ΟΠΟΙΑ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΕΤΡΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΣΗΚΩΣΕΙΣ

        Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΝΤΙΒΑΝΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΒΙΒΛΙΑ

        ΣΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΒΟΔΙΑ!ΙΔΟΥ Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ //ΣΟΦΟΥ//

        antexeistinalitheia.gr/2011-03-08-10-39-46/

    • ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ
      ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ
      ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΝΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΤΕ.

  58. Δεν θέλω να δώσω διεύθυνση για να καταλάβετε την αλήθεια που αποκρύβουν…εδώ πάλι είναι αδύνατον να γίνει διάλογος.

  59. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/10/2017 @ 9:10 ΜΜ

    ΠΟΙΟ ΠΑΝΩ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ 3 ΟΙ ΘΕΟΙ.
    ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ?
    ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ
    Η ΤΡΙΑΔΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ΟΙ ΕΞΕΙΣ ΔΥΟ!
    ARE YOU CRAZY?ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    • ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙς..Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΖΩΗ ΚΑΙ ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΟΛΩΝ….Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ….Ο ΚΤΙΣΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΧΩΡΙΣ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΗΧΑΝΗ..Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΣΗΛΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΟΜΟΙΩΣΕΙ ΤΟΝ ΚΤΙΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΟΥ ΑΡΧΕΤΥΠΟΥ ΠΑΝΑΓΑΘΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

  60. ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ 10/10/2017 @ 9:40 ΜΜ

    Απλά πράγματα. Η υπόθεση ότι ο Ιησούς Χριστός είναι δεύτερος θεός, συνεπάγεται ότι είσαι Παπικοαρειογνωστικός. Οι Αρειανοί το λένε καθαρά ότι ο Χριστός είναι ένας δεύτερος μικρότερος θεός, οι καθολικοί το εννοούν έμμεσα με το φιλιόκβε, κι εσύ σοφέ που πατάς το χώμα των ένδοξων ελλήνων χριστιανών μας έχεις πρήξει τα ούμπαλα. Είσαι αιρετικός και ξένος με την ορθοδοξία. Εφόσον δεν είσαι ορθόδοξος σημαίνει ότι δεν είσαι και έλληνας, εξαιρούνται οι παγανιστές.

    • Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΤΙΣΤΟ ΚΟΣΜΟ..ΔΕΝ ΗΡΘΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ…
      Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ..Ο ΚΤΙΣΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΜΗΧΑΝΗ ΧΩΡΙΣ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ.

  61. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 7:01 ΠΜ

    Εγω ειμαι απλα ενα συνειδητοποιημενος ανθρωπος σε αντιθεση με τους αρχαιοβλακοσαυρους που την ειδαν απογονοι των αρχαιων ελιτιστων ανωμαλων για να ταιζουν την ηλιθιοτητα τους που ειναι ασυγκριτη στα παγγοσμια χρονικα. Ως ανθρωπος ειμαι απογονος και των δουλων που τους εβαζαν κολλαρα στον λαιμο οι αρχαιοι ελιτιστες χαρακτηριστικα και των Αιγυπτιων και των Ρωμιων που το βασικο τους χαρακτηριιστικο ειναι η ανθρωπια σε αντιθεση με τα υπανθρωπινα μιασματα που την ειδαν εθνικοφυλετικα ανωτεροι.

  62. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 7:04 ΠΜ

    Τι να καθομαι τωρα να εξηγω σε ενα ηλιθιο που εχει και το θρασος να αναφερεται στον Θωθ μεσα στα πλαισια της αρχαιοελληνοκαπηλιας του αρρωστου απογονου του Καραγκιοζη που την ειδε φυλετικα ανωτερος και ο μοναδικος μαλιστα ανθρωπος. lol Η γελοιοτητα πλεον εχει χασει το νοημα της καθως εχετε ανεβασει πολλα επιπεδα και πλεον το ολο θεμα μαζι σας ειναι ενα απο τα πιο αστεια ανεκδοτα της παγγοσμιας ιστοριας και εισαστε τα πλεον αξιολυπητα υπανθρωπινα μιασματα.

  63. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 7:06 ΠΜ

    Ο μεγαλυτερος συμμαχος του χριστιανικου ιερατειου εδω μεσα ειναι ο τρισπανιβλακοσαυρος που αποτρεπει με καθε τροπο την κατανοηση του θεματος και σε οτι αφορα δηλαδη τους Ελοχιμ που αναφερονται στην Π.Δ που ειναι αυτονοητο οτι ειναι οι Ελ του Φοινικικου πανθεου καθως ο Αβρααμ πηρε τα ιερατικα δικαιωματα Φοινικα/Χαναναιο Μελχισεδεκ. Μεγαλυτεροι μαλακες απο εσας δεν εχουν υπαρξει στην παγγοσμια ιστορια και ειναι προφανες οτι οι “προγονοι” δεν θα μπορουσαν να ειναι κατι διαφορετικο απο εσας.

  64. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 7:11 ΠΜ

    Στο θεμα του Ερμητισμου αν και οι αρχαιοκαπηλοι δεν αξιζουν ουτε για να τους φτυσεις απλα να εξηγησω για τους υπολοιπους οτι συμφωνα με τους πραγματικους Ερμητιστες ο Lesser YHVH Αρχαγελος της Αλχημειας Μετατρον εκτος απο τον Ενωχ που ξεκινησε πολεμο στους Εγρηγορους ειναι και ο Θεος της Αλχημιας Θωθ και εδω ειναι τα βασικα για την Ερμητικη Καμπαλα απο αυτους που ειναι πραγματικοι Ερμητιστες και που εχουν λαβει διδασκλιες και απο το πευμα του Θωθ: https://en.wikipedia.org/wiki/Hermetic_Qabalah

    • Πολύ σωστά! Άκουσε ένα τραγούδι αφιερωμένο στον θεό της αλχημείας. Hail, Baphomet! Ακολουθεί το τραγούδι:
      “Meinhard – BPHMT (Official Video Clip)”

  65. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 7:21 ΠΜ

    Η γελοιοτητα σας εχει ξεπερασει καθε οριο και ειναι ανοφελο το να προσπαθει να επικοινωνησει καποιος με σοδομισμενα απο τον Διαολο πτωματα που δεν ξερουν τι τους γινεται και παριστανουν τους σοφους και εχουν το θρασος να αναφερονται στον Θωθ και στους θεους/El/Elohim. Περαστικα και καλη τυχη και οι ανθρωποι να σας φτυσουν για να σας ελεησον υπανθρωπινα μιασματα παιδια της Πουστιας και της Διαστροφης που μπηκατε εδω μεσα για να δηλωσετε Σατανιστες επι της ουσιας. lol

  66. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 7:37 ΠΜ

    Τωρα ο “σοφος” βλακας μας μιλαει για την χριστιανικη θεολογια περι κτιστου (ειδωλο) και ακτιστου. lol Η βλακεια σας εχει πλεον ξεπερασει καθε προηγουμενο. lol Το θεμα λοιπον εδω μεσα ειναι οι Σατανιστες και ειναι ξεκαθαρο και απο αυτα που λενε και απο αυτο που γινεται σε αλλα θεματα οτι τα καμμενα αρχαιοαρρωστακια παιρνουν το μερος των Σατανιστων και ταυτοχρονα παριστανουν τις εθνοφυλετικα ανωτερες πουτανες που τις πηδουσε ο αρχαιος ελιτιστες μαλακοπουστας. lol

  67. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 8:03 ΠΜ

    Καταρχην κανενας δεν αποκρυπτει τιποτα καθως το ολο θεμα του αποκρυφισμου και συνεπως και του Ερμητισμου κλπ εχει να κανει με την αντιληψη και την Σοφια του ατομου και οχι με τις εθνοφυλετικες ανωμαλιες και τις θρησκευτικες διαμαχες που σπερνουν οι ανωμαλοι. Κατα δευτερον δεν υπαρχει εκπεσων ΑΓΙΟ Πνευμα και αυτο απο μονο του ειναι μια διαστροφικη αντιληψη οπως δεν υπαρχει ουτε και εκπεσων Εωσφορος καθως αυτη η αλληγορια μας λεει οτι το ονομα του ΗΤΑΝ Εωσφορος πριν απο την πτωση του.

  68. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 8:42 ΠΜ

    Το μοναδικο πραγμα που παραγει η αρρωστια της αρχαιοκαπηλειας απο τοτε που την εσπειρε ο Αντιθεος πουστης ειναι η αλαζονεια και η βρωμια και το μονο που κανουν ειναι να προκαλουν με την απυθμενη βλακεια τους και με την αρρωστημενη αλαζονεια τους και ειναι και καλα φυλετικα ανωτερες και οι μοναδικοι “ανθρωποι” και το ολο θεμα με αυτα τα αρρωστακια ειναι μεχρι να τα παρουν στο κρανιο οι ανθρωποι και ειδικα αυτοι που δεχονται αυτη την μανιακη επιθεση απο τους απογονους της κλανιας του Διαολου.

  69. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 9:49 ΠΜ

    Ειναι προφανες οτι υπαρχει μια χαωδης διαφορα αναμεσα σε εναν ανθρωπο Ρωμιο και εναν αλαζονοβρωμελλληνα. Απο την μια μιλαμε για ανθρωπους και απο την αλλη για διαστροφικα αλαζονοζομπι που θεωρουν οτι οι πραγματικοι προγονοι τους και δηλαδη οι Ρωμιοι ΔΕΝ ΗΤΑΝ/ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ! Εκει οπου μαλιστα ειναι αμφιβολο αν εχουν την οποιανδηποτε γενετικη η πνευματικη σχεση με τους αρχαιους και για αυτο αλλωστε θα πρεπει να εξεταστει με την ΨΥΧΡΗ ΛΟΓΙΚΗ το θεμα με τους μπασταρδους.

  70. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 9:57 ΠΜ

    Σε οτι αφορα λοιπον το θεμα με τους ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ και τους ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΥΣ αυτο θα πρεπει να εξεταστει μεσα απο την ΨΥΧΡΗ ΛΟΓΙΚΗ και οχι με χριστιανικους συναισθηματισμους καθως οι λεξεις υπαρχουν για να προσδιορισουν κατι υπαρκτο και δεν ειναι απαραιτητα βρισιες οταν μιλαμε για την πραγματικοτητα καθως αλλωστε πως αλλιως να προσδιορισει καποιος το τεκνο της ΠΟΥΣΤΙΑΣ συμφωνα με την νεοελληνικη νοηματοδοτηση. Το ιδιο ασφαλως ισχυει και με τους μπασταρδους που θεωρουν οτι ειναι οι μοναδικοι ανθρωποι.

  71. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 10:08 ΠΜ

    Πως μπορει δηλαδη καποιος με την ΨΥΧΡΗ ΛΟΓΙΚΗ της ΟΥΣΙΑΣ του θεματος να χατακτηρισει καποιον που θεωρει οτι οι πραγματικοι γενετικοι του προγονοι δεν υπηρξαν ανθρωποι και ταυροχρονα παριστανει τον ΜΟΝΑΔΙΚΟ “ανθρωπο” λογω της καταγωγης του; Με βαση την ΛΟΓΙΚΗ μπορει αυτος που με την θρασυτητα του αλαζονoπαπαρα ισχυριζεται αυτη την ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ να θεωρειται ως ανθρωπος ειτε αυτος ειτε οι φανταστικοι “προγονοι” του; Σας ρωτα λοιπον μεσα απο την ΛΟΓΙΚΗ ειναι βρισια το ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΣ επι του προκειμενου;

  72. TI ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΤΙΣΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΗΛΙΘΙΕ; ΨΕΥΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΗ ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ….ΜΕ ΑΜΜΟΡΦΩΤΟΥΣ ΔΑΙΜΟΝΟΠΛΗΚΤΟΥΣ ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ.

  73. ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΤΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΝΟΗΤΟΣ ΗΛΙΘΙΕ..ΚΤΙΣΤΟΣ ΝΟΥΣ..ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ..MATRIX..ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΑ ΖΩΑ ΕΙΝΑΙ Η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΕΡΝΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ…ΑΤΥΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΖΩΑ.

  74. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 10:42 ΠΜ

    Προσεξτε αυτα που σας λεω αφορουν την πραγματικοτητα και οχι την βλακεια των απογονων της κλανιας του Σατανα. Το καρκινωμα της αρχαιοκαταρας ειναι μια ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ απο την ΡΙΖΑ και για αυτο αλλωστε ολα αυτα τα πτωματα προσπαθουν με καθε τροπο να κρατησουν ζωντανο το ματριξ της πλανης που αφορα και το παπαδαριο και ειναι προφανες αλλωστε περα απο τους συναισθηματισμους οτι μιλαμε για το συλλογικο πνευμα του αντιθεου αλαζονοπουστομπασταρδου και για αυτο ηρθαν εδω μεσα τα παιδια του.

  75. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 10:49 ΠΜ

    Τα παιδια (οι κλανιες) του Σατανα ηρθαν εδω μεσα σε ενα θεμα που αφορα τον Σατανισμο να τα βαλουν με τους Χριστιανους που δεν ειναι ανθρωποι γιατι δεν ειναι “γνησιοι” ΕΛΛΗΝΟΜΑΛΑΚΕΣ!!! Η ηλιθιοτητα και η βρωρια που εχει παραγει αυτο το ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ βρισκεται πλεον σε οριακο σημειο. Τι θα πρεπει δηλαδη καποιος να απαντησει σε εναν ΜΑΛΑΚΑ που σου λεει οτι δεν εισαι ανθρωπος ουτε εσυ ουτε οι προγονοι σου γιατι ηταν Ρωμιοι και οχι ΕΛΛΗΝΟΜΑΛΑΚΕΣ του εiδους του; Μεχρι που θα φτασει αυτη η ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ;

  76. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 10/11/2017 @ 10:54 ΠΜ

    ΠΡΩΤΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΤΙ

    ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ,ΛΕΜΕ,ΓΡΑΦΟΥΜΕ.

    ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΒΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΕΝ ΜΕΤΟΥΣΙΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΡΑΞΗ

    ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΔΕΑΣ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΑΝ ΘΕΩΡΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟ

    ΠΝΕΥΜΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ,ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΤΙ

    ΝΑ ΤΟ ΛΕΜΕ ,ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΟΥΜΕ

    ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΧΕΔΙΑΖΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ

    ΠΑΙΡΝΩ ΠΑΛΤΟ, ΦΟΡΤΩΝΩ ΜΠΑΓΚΑΖΙΑ ,ΑΝΑΒΩ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ

    ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΩ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ!!

    ΕΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΝΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΝΟΥΝΟΥ!

    • ΠΟΙΟΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΝΟΕΡΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΚΤΙΣΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ;; ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΑΡΧΕΤΥΠΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΑΘΟΥ ΦΩΤΟΣ..Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΓΑΘΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΑ…ΚΑΙ ΤΟ ΚΤΙΣΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΦΥΛΑΚΙΣΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΤΗΝ ΛΗΘΗ ΤΗΣ ΣΑΡΚΑ ΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟΖΩΟ ΜΕ ΤΗΝ ΘΝΗΤΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ.

  77. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 11:39 ΠΜ

    Το ακτιστο ειναι το Ein Sof και το κτιστο ειναι το ειδωλο/μορφη για τους Ερμητιστες και τον Αρχαγγελο Μετατρον που ειναι μια εκφραση του YHVH μεσα στα πλαισια των Ερμητικων διδασκαλιων που δεν ειναι απαραιτητα σχετικα με τις αντιληψεις των Ιουδαιων και των παπαδων καθως αλλωστε κανενας πραγματικος Ερμητιστης δεν αποδεχετε την Π.Δ ετσι οπως του την σερβιρουν οπως για παραδειγμα ο βλακοσαυρος που εχει αναλαβει εργολαβικα της υπαρασπιση ΚΑΙ της πλανης των παπαδων και γενικα καθε πλανης.

  78. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 11:53 ΠΜ

    Να την χεσω την μορφωση σου αξιολυπητε Ελληνοβλακα που την ειδες και ανωτερος και που θα κανεις και καλα “διαλογο” με μανιακες προκλησεις και αλαζονικες προβολες προς τους “κατωτερους” απο τους “ανωτερους” ΕΛΛΗΝΟΜΛΑΚΕΣ. lol

  79. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 12:05 ΜΜ

    Προσεξτε μονο να μην βουλιαξετε μεσα στην βλακεια σας γιατι το συμβολο οριζεται απο τον δημιουργο του και οχι απο το πως το εκλαμβανουν οι ηλιθιοι.Ο δημιουργος του Μπαφομετ = ο Ελιφας Λεβι ηταν φανατικος Χριστοπληκτος που πιστευε οτι ο Ιησους ειναι ο βασιλεας των μαγων δηλαδη ο Elyon o Θεος ο Υψιστος και οτι μαλιστα θα επιστρεψει μεσα απο μια συγκεκριμενη διαδρομη στο δεντρο της ζωης και οχι με “κολπα” ετσι οπως νομιζουν οι ηλιθιοι.Για τους Ερμητιστες συμβολιζει και αυτο που πρεπει να ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ.

  80. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 12:11 ΜΜ

    Δεν ευθυνεται λοιπον ο Δημιουργος επι του προκειμενου του συμβολισμου για το πως το εκλαμαβανουν οι ηλιθιοι και το πως το χρησιμοποιουν οι Σατανιστες μεσα απο το ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΙΣΜΑ και οχι μεσα απο τον δικο του ΟΡΙΣΜΟ. Δεν μπορει αυτος που κανει τελετουργικα με αναποδους σταυρους και πενταλφες κλπ να ισχυριστει οτι εχει την οποιανδηποτε σχεση με τον δημιουργο αυτου του συμβολου και μετο ΝΟΗΜΑ αυτου και μεσα απο αυτη την πραγματικοτητα προκυπτει και η μαυρη μαγεια που δεν εχει ΠΟΤΕ τιποτα δικο της.

  81. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 12:19 ΜΜ

    Μεσα απο αυτον τον συμβολισμο προκυπτει και η ΣΟΦΙΑ του Δημιουργου του συμβολισμου που ειναι και ενας καθρεφτης της Αφροδιτης μεσα στον οποιο βλεπει τον εαυτο του ο Διαλος. Ειναι δηλαδη μια Διαολοπαγιδα και ταυτοχρονα ειναι και ενας καθρεφτης του πραγματικου μυστη (Ερως) που γνωριζει το πραγματικο ΝΟΗΜΑ που εχει προσδωσει ο δημιουργος στον συμβολισμο και με αυτη την εννοια ο Μπαφομετ δεν ειναι ουτε αριστερα ουτε δεξια και θα μπορουσε να ειναι και ο ΣΤΑΥΡΟΣ που σε στελνει ειτε πανω ειτε κατω.

  82. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 12:25 ΜΜ

    Για τον Ελιφα Λεβι λοιπον ο Μπαφομετ συμβολιζει ΚΑΙ τον Κριτη της Αποκαλυψης και δηλαδη τον ΧΡΙΣΤΟ-ΣΤΑΥΡΟ και προσπαθει να προετοιμασει τους μυστες για το τι θα συναντησουν στην ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ μεσα απο μια συγκεκριμενη διαδρομη του δεντρου της ζωης που ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ ο Δημιουργος του συμβολισμου ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΗ. Απο την αλλη ο Crowley πηρε αυτο τον συμβολισμο και δημιουργησε κατι αλλο μεσα απο το ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΙΣΜΑ το οποιο δεν προβλεπει την διαδρομη που διαπιστωσε ο Ελιφας Λεβι.

  83. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 12:38 ΜΜ

    Απλα βασικα καποιοι εχουν φτασει στην Διασταυρωση για την οποια σας μιλανε και οι απολογητες και περιμενουν τον Αντιθεο να τον σπασουν στο ξυλο και εδω ειναι που προκυπτει το θμεα με τις αποστασεις του Χροστου αλλα και το θεμα του Ωμεγατρολαρχου και αυτο ειναι βασικα το πνευμα του Χριστου που δεν ειναι ασφαλως υπολογο στα ειδωλα και στο κτιστο καθως το EIN SOF συμβολιζει και την θεωση για τους Αλχημιστες και ειναι το Ακτιστο Φως και για αυτο και ο Μπαφομετ ειναι υπολογος στο πνευμα του Υψιστου.

  84. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 12:49 ΜΜ

    Ο Μπαφομετ δεν αναγνωριζετε ως Θεος απο κανενα σχετικο με το θεμα και ουτε φυσικα απο τον Δημιουργο του. Αναγνωριζετε ως ενας συμβολισμος με διπλο νοημα και ως μια γεφυρα σε ενα ανωτερο επιπεδο κατανοησης και για αυτο οτιδηποτε και να πει καποιος που δεν βρισκεται πισω απο αυτη την προβολη ειναι εκτος θεματος. Τυγχανει απλα να ειναι εντος θεματος πιστοι ειτε λογω της αθωοτητάς ειτε λογω του πνευματος των Knight Templars που υποτιθεται προστατευει την πιστη του Κυριου.

  85. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 12:54 ΜΜ

    Αυτοι που εχουν το πονηρο μεσα στο κεφαλι τους και γενικα ΜΕΣΑ τους και παριστανουν τους εξυπνακηδες και τους θεους κλπ ειναι φυσιολογικο να καταληξουν στον Καρβελα μεσα απο αυτη την προβολη και για αυτο αλλωστε νομιζουν οτι ολα ειναι ενα “κολπο” γιατι επιλεγουν να πιστευουν στο πνευμα του πονηρου και στο Greek way κλπ: https://www.youtube.com/watch?v=KW4JHG6_ttY

  86. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 1:17 ΜΜ

    Υλοποιειτε το αναποδο απο το Αγιο Πνευμα που ειναι και η Φωτια του Δρακου γιατι εισαστε ειδωλολατρες και νομιζετε οτι τα ειδωλα στα οποια πιστευετε και οι απαοστσεις του χρονου που τις χωριζουν απο την ουσια εχουν καποια εξουσια στο Ακτιστο Φως του Δημιουργου και του Λογου που δεν ειναι υπολογος στην μορφη. Εν ολιγοις οι αντιθεοι καθε ειδους προσπαθουν να υποταξουν την Θεα Σοφια μεσα στα καλουπια των εγωικων τους παραισθησων καθως απεχουν ετη φωτος μακρια απο την θεωση.

  87. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 1:23 ΜΜ

    Ειναι ΛΟΓΙΚΟ λοιπον καποιος που ειναι ΚΑΤΩ μεσα στον κοσμο του πονηρου να βλεπει τον Μπαφομετ ως την ΕΝΕΡΓΕΙΑ πισω απο την Αλχημεια καθως μιλαμε για την αντανακλαση του Λογου του Πρωινου Αστερα που ειναι και προφανες οτι εχει εκπεσει για τους τυφλους και αυτο ειναι που συμβολιζει και η αναποδη πενταλφα που μεσα απο την πραγματικοτητα του Ελφα Λεβι εκφραζει στο κατω την αντανακλαση του Αντιχριστου στο προσωπο του Χριστου.

  88. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 1:32 ΜΜ

    Αυτο που συμβαινει λοιπον ειναι οτι οι Αντιθεοι βλεπουν το αφεντικο τους στην κολαση = κατω μεσα απο τον καθρεφτη του Πρωινου Αστερα και για αυτο νομιζουν οτι η σκατοφατσα τους ειμαι εγω γιατι μπορουν να δουν μονο ΤΟ ΦΑΣΚΕΛΟ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΤΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ για αυτο το εγω και της θρησκειας ακομα μπορει να ειναι μοιραιο εναντια στον Λογο. https://www.youtube.com/watch?v=fFDBeTdPKig >> https://en.wikipedia.org/wiki/Hamsa >> Αυτο ειναι και το φασκελο της Παναγιας.

  89. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 2:10 ΜΜ

    Ζητησε λοιπον επιμονα και με απιστευτο θρασος το παιδι του Διαολου να του εξηγησουμε ποιος ειναι ο πατερας του. Που ειναι το λαθος; Εφοσον επικαλειται το πνευμα του Θωθ και των Ερμητιστων σαν ειναι η πουτανα του γιατι ειναι και καλα “ανωτερος” Ελληναρας θα ηταν καλο και ωφελιμο να του εξηγησω το πραγματικο νοημα της πραγματικης διδασκαλιας ενος πραγματικου Ερμητιστη οπως ο Ελιφας Λεβι που ηταν χριστιανος ο “καημενος” και δεν ηταν “Ελληναρας” και ουτε καν “ανθρωπος”.

  90. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 2:18 ΜΜ

    Σκεφτειτε το να δειτε. Δεν θα ηταν ΛΟΓΙΚΟ ο Θωθ να ριξει ενα ΦΑΣΚΕΛΟ σε εναν αλαζονα αντιθεο μαλακα με το “χερι” της Αφροδιτης αλλα με αυτο του Ελιφα Λεβι που δεν ηταν “Ελληναρας” ο “καημενος”; Σκεφτειτε το να δειτε. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΛΟΓΙΚΟ ΟΙ ΘΕΟΙ ΝΑ ΣΠΑΝΕ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΤΟΥΣ ΑΛΑΖΟΝΕΣ ΑΝΤΙΘΕΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΤΟΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ; Αυτο λοιπον ειναι το “κρυφο” νοημα του Μπαφομετ που μονο κρυφο δεν ειναι και απλα ο καθε ενας κανει τις επιλογες του και αυτη ειναι η ΣΟΦΙΑ αυτου του συμβολισμου.

  91. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 2:28 ΜΜ

    Ο Μπαφομετ λοιπον συμβολιζει ΚΑΙ την καθοδο του Αγιου Πνευματος του Πρωινου Αστερα (που ειναι και ο Εωσφορος) σε μορφη ΦΑΣΚΕΛΟΥ προς τους αντιθεους που ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΑΝ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ αυτη την καθοδο και για αυτο αλλωστε και ο μοναδικος “θεος” που γνωριζουν οι αρχιπαπαδες και οχι μονο ειναι ο Μπαφομετ γιατι οπως γνωριζουν ΟΛΟΙ αξιζουν ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΦΑΣΚΕΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΕΑ. Το ΦΑΣΚΕΛΟ του Εωσφοορου κατευθυνεται προς ολους αντιθεους και δεν ειναι μονο της Αφροδιτης αλλα ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ.

  92. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 2:38 ΜΜ

    Σε σχεση με αυτο που καταλαβαν μερικοι εδψ μεσα που ειχαν ζαλαδες. Εγω βασικα ειδα ενα οραμα με μια πενταλφα και ειδα τις 5 πλευρες να ανοιγουν σαν πυλες και να εκπορευεται μια πυκνη ακτινα μεσα απο το κεντρο της πεταλφας και οταν ρωτησα να μου που τι συμβαινει μου ειπαν βασικα οτι ανοιξαν οι πυλες του ουρανου. Αυτο λοιπον ερχεται σε μια ειδικη εκδοση που ειναι ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ το ΦΑΣΚΕΛΟ και του Χριστου και της Παναγιας ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ και εχω μια υποψια οτι οι πρωτοι που θα το παραλαβουν ειναι οι παπαδες

  93. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 2:44 ΜΜ

    Αυτο που πραγματικα συμβαινει λοιπον ειναι οτι οι αντιθεοι αλαζονοπαπαρες με εμποδιζουν να φασκελωσω τους αρχιπαπαδες και ειναι βαλτοι απο το πνευμα που εχει καψει και τους παπαδες και επι της ουσιας ολοι οσοι περιμενουν το φασκελο μου του Μπαφομετ ειναι μια ομαδα και για αλλους το φασκελο μου θα ειναι ευλογια και για αλλους καταρα αναλογα με το πως θα το εκλαβουν καθως αλλωστε οι Ελληναρες εχουν εξασκηθει στα φασκελωματα για να ειναι ετοιμοι οταν ερθει η μεγαλη ωρα του μεγαλου φασκελοματος.

  94. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 2:53 ΜΜ

    Αυτο ειναι το THE FORBIDDEN FRUIT=1104=THE KNOWLADGE OF DAATH που εκλεψαν απο μενα οι βλακες που σας εκαψαν τα μυαλα γιατι πολυ απλα δεν μπορουν να δουν περα απο τον κοσμο του πονηρου που τους εξουσιαζει και νομιζουν οτι μπορουν να μιμηθουν το αρχετυπο με τεχνασματα οπως και ολοι οι μαυροι μαγοι και αυτη ειναι η πραγματικοτητα και αυτη δεν αλλαζει καθως η ολοκληρωση αυτης της διαδικασιας προβλεπει THE FIRE OF THE DRAGON = 1104 = THE HOLY SPIRIT = THE LIGHT OF LUCIFER που το περιμεναν αλλωστε.

  95. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 3:00 ΜΜ

    Περιμεναν το Αγιο Πνευμα να πεσει πανω στο κεφαλι τους οπως αλλοι περιμενουν τον Εωσφορο να τους καψει και απο αυτο προεκευψε και η διαστροφικη αντιληψη περι του “εκπτωτου” Αγιο Πνευματος γιατι βασικα υποσεινηδητα βλεπουν το φασκελο του Αγιου Πνευματος του Εωσφορου να καταυθυνεται κατα πανω τους και σου λεει αυτο το φως τωρα πρεπει να ειναι πλαστο γιατι δεν τους συμφερει ασφαλως το ενδεχομενο η ΕΝΕΡΓΕΙΑ του Πρωινου Αστερα να σχηματισει ενα ειδικα αφιερωμενο ΦΑΣΚΕΛΟ και να εχει δηλαδη ΜΟΡΦΗ.

  96. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 3:28 ΜΜ

    Για αυτο αλλωστε και σε ολες τις παραδοσεις βρισκουμε ΤΟ ΦΑΣΚΕΟ ΤΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ που ειναι ενα συμβολο ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ και για αυτο αλλωστε ηταν ΑΠΟΛΥΤΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟ για αυτους που βιωσαν την ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ οτι ο Πρωινος Αστερας = Πλανητης Αφροδιτης θα φασκελωσει τις κατσικες στην επομεη διαστυαρωση γιατι ειναι και το δικο τους φασκλεο που ερχεται κατα πανω σας και δηλαδη των δημιουργων του Χριστιανισμου που ειναι οι ΠΑΝΩ και δηλαδη οι Ελοχιμ και δηλαδη οι ΘΕΟΙ.

  97. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 3:36 ΜΜ

    Επειδη κανατε τα παντα για να σας συμπαθησω θα ονομασω το νεο βελτιωμενο φασκελο του Πρωινου Αστερα ως THE HAND OF YHVH αλλα και ως THE FIST OF MARDUK καθως αλλωστε το Ακτιστο Φως μπορει να σχηματιστει αναλογως και ειναι αυτο που σας ελεγα για την πρωτη ακτινα της Δημιουργιας (1140) που εκφραζει την ουσια του Κυριου Ημων Ιησου Χριστου και ειναι αυτο που βιωσαν και οι αρχαιοι αντιθεοι οταν ανοιξε η πυλη του Πρωινου Αστερα στην προηγουμενη διασταυρωση και για αυτο χεστηκαν πανω τους.

  98. Το Κοκοράκι 10/11/2017 @ 6:13 ΜΜ

    Εγω πιστευω στον Θεο και στην Θεα και γενικα στους ΘΕΟΥΣ. Ποτε δεν πιστεψα οτι μπορει ο Διαολος να νικησει τον Θεο μεσα σε αυτο το σχημα αλλα και μεσα στο οποιοδηποτε σχημα του παρελθοντος οπως για παραδειγμα Διας-Τυφωνας, Απολλωνας-Πυθωνας, Μαρδουκ-Kingu, Βααλ/Lotan και Θωρ εναντιον του μεγαλου κακου ερπετου που ειναι ακριβως ο ιδιος συμβολισμος με τον Απεπ τον εχθρο του Οσιρι κλπ.Αυτο ειναι μια αρχετυπικη ΕΠΙΛΟΓΗ που κανει ο καθε ενας αναλογα με το επιπεδο αντιληψης τους και δεν ειναι”κρυφο”

  99. Καμπουρογαμόσαυρος 10/12/2017 @ 9:27 ΠΜ

    Εμεις λοιπον οι Ρωμιοι Υπερανθρωποι Υπερηρωες που ειμαστε και οι πραγματικοι Ελληναρες εχουμε στα @@ μας βιολια οπως ο Καραισκακης και για αυτο εγω ως το απολυτο παραδειγμα του απολυτου Ελληναρα εραστη θα τους νικησω ολους μονος μου και παρα το γεγονος οτι ειμαι αριστερος οπως ο Βασιλης και ο Μανος Λοιζος ειμαι και δεξιος και κεντροος και οτι γουσταρει ο καθε ενας. Το ολο θεμα λοιπον ειναι η ΠΙΣΤΗ και η ΚΑΡΔΙΑ και μεσα απο την ΠΙΣΤΗ και την ΚΑΡΔΙΑ μπορεις να αποκτησεις και την ΓΝΩΣΗ.

  100. Καμπουρογαμόσαυρος 10/12/2017 @ 9:42 ΠΜ

    Εμεις οι πραγματικοι Ελληναρες λοιπον οπως εγω και ο Καζατζακης ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ οτι ο Θεος ΕΧΕΙ ΣΧΗΜΑ και οτι μαλιστα μετασχηματιζεται σαν τους TRANSFROMERS. Μαλιστα ο μαθητης μου ο Πυθαγορας μας ειχε διδαξει οτι οι εκπορευσεις του Αρχετυπου εχουν μια μαθηματικη δομη και αρα αρα εχουν ενα μαθηματικα δομημενο ΣΧΗΜΑ.Το Αγιο Πνευμα της Αφροδιτης ασφαλως και ΕΧΕΙ ΜΟΡΦΗ οπως αλλωστε και ο ΛΟΓΟΣ.Το Ακτιστο Φως κατερχεται και σχηματιζεται και η θεωριες περι του αντιθεου ειναι εκτος πραγματικοτητας.

  101. Το Κοκοράκι 10/12/2017 @ 3:36 ΜΜ

    Αυτο ειναι για να καταλαβετε καλυτερα τον συμβολισμο του Μπαφομετ: http://bit.ly/2ybGgT5 To 666 ειναι ολα αυτα τα αρνητικα που βγαζει η Γεματρια αλλα βασικα μιλαμε για την ενεργεια του Πρωινου Αστερα 999 και απο αυτο το σχημα προκυπτει και η αλληγορια περι του εκπτωτου Εωσφορου και για αυτο αλλωστε μιλαμε για την διαδικασια του Ιερου Αλχημικου Γαμου 69 και για την επιστροφη στην πηγη 9. Απλα βγαλτε απο το μυαλο σας την αναποδη πενταλφα και ψαξτε για τον Χριστο που ειναι ο Πρωινος Αστερας.

  102. Το Κοκοράκι 10/12/2017 @ 3:55 ΜΜ

    Οταν καποιος πιστευει οτι μπορει να κερδισει ο Διαολος τον Θεο μεσα στο οποιοδηποτε σχημα τοτε το πιθανοτερο ειναι οτι εχει χασει ηδη. Ολοι επιλεγουμε στο που θα πιστεψουμε και για αυτο αλλωστε αυτα τα αψυχα ρομποτοκαραγκιοζακια που τα εχουν βαλει με την πιστη γενικοτερα επι της ουσιας πιστευουν στον Διαολο μεσα στο οποιοδηποτε σχημα που απλα βασικα σου δινει το μυλο της γνωσης και χεστηκε η φοραδα στο αλωνι οταν αυτη η “γνωση” της μηχανης επι της ουσιας δεν ειναι η δικη σου εμπειρια-ενεργεια.

  103. THE TIME HAS COME 10/12/2017 @ 7:02 ΜΜ

    Οπως καταλαβατε εσεις οι φασκελομενοι (ευλογημενοι) Ελληναρες ολοι αυτοι οι αριθμοι που εχω παραθεσει επανελλημενα εχουν σαν στοχο να δημιουργησουν συγχρονικοτητες που να βασιζονται στις εκπορευσεις του αρχετυπου και που να επιτρεπουν να δειτε περα απο το ματριξ της πλανης. Αυτο εδω θα μπορουσε να θεωρηθει και ως μια στοχευση αναλογα με την αντιληψη: THE HAND OF YHVH = 864 = GOD BLESS YOU = SPIRIT OF LIFE = KEEPING THE FAITH = TO FIND ONESELF = THE TIME HAS COME = RECEIVE CHRIST = REVERSE DEVIL

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*