Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

11:30 - 15/08/2018

Η τουρκική “Δικαιοσύνη” αρνήθηκε να αφήσει ελεύθερο τον πάστορα!

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Η μετωπική σύγκρουση ανάμεσα στους Τούρκους και τους Αμερικανούς… οριστικοποιείται κι επισήμως, καθώς οι πρώτες πληροφορίες που έρχονται από την Τουρκία και αναπαράγονται από δίκτυα όπως το ρωσικό Sputnik, αναφέρουν ότι απορρίφθηκε το αίτημα του πάστορα Άντριου Μπράνσον να αφεθεί ελεύθερος χωρίς περιοριστικούς όρους.

Υπό αυτές τις συνθήκες, η ελευθέρωση των δυο Ελλήνων στρατιωτικών δείχνει σχεδιασμένη για να αποφορτίσει τις πιέσεις στο μέτωπο Ευρωπαϊκής Ένωσης και Τουρκίας, καθώς η υπέρμετρη έκθεση ευρωπαϊκών τραπεζών στα τουρκικά ομόλογα και όχι μόνο, αναδεικνύει την ΕΕ ως έχουσα σοβαρό κίνητρο να παρέμβει για να διασώσει τον Ερντογάν και την τουρκική οικονομία.

Αυτό που θα ακολουθήσει τα κλονίσει τα θεμέλια της Ατλαντικής Συμμαχίας στη Νοτιοανατολική Πτέρυγα (SE Flank of NATO) και όχι μόνο, ενώ η Ελλάδα θα πρέπει να μελετήσει καλά την υπόθεση και να μη βιάζεται καθώς θα βρεθεί στο επίκεντρο της γραμμής αντιπαράθεσης…

defence-point.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (40)

  1. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 08/15/2018 @ 11:41 ΠΜ

    Τι μας νοιαζει εμας? Εμεις ειμαστε ορθολοξοι Ελληναρες και πιστευουμε στον Ελληναρα εθνικιστη Ιησου και στο εθνικιστικο χριστιανισμο καθως ειμαστε Ελληναρες και εμεις θα επιβαλουμε οτι γουσταρουμε.

    O Μπρανσον ειναι Προτεσταντης αιρετικος οπως ο Τραμπ και αυτους τους εσφαζαν οι σοφοι προγονοι μας που πιστευαν στον Εβραιο Ιησου και μετεπειτα τους εσφαζε και ο Παπας και δηλαδη οι Καθολικοι.

    Δεν μας αφορα το θεμα. Εμεις ειμαστε με την Ρωμη και τον Πουστιν που πιστευει στον Εβραιο Ιησου και στην μια και μοναδικη αληθεια της ορθοδοξιας μας του Βοθρολομαιου και του Εβραιου Ιησου.

    Σε τελικη αναλυση. Ζητω η Ρωσια και η Μογγολια!

    • Τί σου έκανε ο Ιησούς Χριστός και τον βρίζεις σε κάθε ευκαιρία και περίπτωση;

      • ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 08/15/2018 @ 6:37 ΜΜ

        Πους εβρισα τον Χριστο? Μηπως εννοεις οτι επειδη τον λεω Εβραιο και δηλαδη θελεις να μας πεις οτι η θρησκεια σου βριζει τον Ιησου απο τοτε που πλαστηκε? Ποσο μεγαλη ζημια εχετε στον εγκεφαλο και που το βρισκεται το θρασος να υβριζετε τον Ιησου σε καθε ευκαιρια με την Ελληνοκεντρικη αηδια που απευθυνεται σε αυτιστικους?

        • Ώπα ρε φίλε που θα μας υποδείξεις και σε τί θα πιστεύουμε!!!
          Ώπα λίγο γιατί τά χεις και μπλεγμένα στο μυαλό σου. Ώπα γιατί στην τελική δεν θα πετάς τις εξυπνάδες σου, έναν αχταρμά δίχως αρχή μέση και σκοπό, χωρίς να θες να πάρεις απάντηση. Και λες τους άλλους αυτιστικούς.
          Η έκφραση “Ο Εβραίος Ιησούς και η ελληνοκεντρική αηδία” αντιλαμβάνεσαι ότι δεν στέκουν έτσι όπως τα λες στην ίδια πρόταση, έτσι;
          Ο Ιησούς Χριστός γεννήθηκε στην Γαλιλαία και αυτό τον κάνει Εβραίο. Ναι και; Δηλαδή οκ επειδή εσύ έχεις τα θεματάκια σου με ιστορικότητες και δεν ξέρω τί άλλο περί φυλών, θα πρέπει όλοι οι άλλοι να απαρνηθούμε τον ΘΕΟ;;;;;;;; Ο οποίος ΘΕΟΣ είναι πάνω από κάθε κτίσμα; Ο οποίος ΘΕΟΣ είναι ο Δημιουργός και Πατέρας των πάντων; Ότι ενανθρωπιστηκε και περπάτησε στη γη έχει να κάνει καμιά διαφορά νομίζεις από την μια στην άλλη γεωγραφική περιοχή με τα ανθρώπινα κριτήρια; Ή μήπως η Ουράνια Ιερουσαλήμ είναι τα πέντε βράχια στη μέση του πουθενά;
          Δεν θα κάτσω τώρα να σου εξηγήσω περί ουρανίου σχεδίου και γνώσης των πάντων πάνω από χώρο και χρόνο. Εκτός κι αν νιώσεις την ανάγκη εσύ να μάθεις για αυτά.
          Κάνε μας τη χάρη με το μεγάλο και τεράστιο όνομα που φέρεις και σου εύχομαι να σου δωθεί έξτρα μέγεθος γραμματοσειράς και μπωλντ να φχαριστιεσαι να το βλέπεις γραμμένο στο ίντερνετ.
          ΥΓ Είναι πολύ απλό να διαπιστώσεις τί είναι ο Χριστός… Απλά Τον ρωτάς.
          Και ΞΕΚΌΛΛΑ ΛΊΓΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΆ ΔΙΑΘΉΚΗ, ΕΧΕΙ ΒΓΕΊ ΚΑΙ ΚΑΙΝΉ.

          • ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 08/16/2018 @ 3:43 ΠΜ

            ΟΠΑ Ιεροσυλα αρρωστακια. Σου φταιω εγω οι ΝΕΟΝΑΖΙ που προσπαθουν να ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ οτι ο Ιησους ηταν Ελληνας? Η βρωμια και η ψυχομπνευματικη αρρωστια σας εχει ξεπερασει καθε προηγουμενο στην παγγοσμια ιστοιρα. Επισης ξεδιαντροπο ανθρωπακι ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΖΩ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ και μαλιστα εγω και οχι η φιλη σου και οι ΝΕΟΝΑΖΙ?

            Η αθλιοτητα εχει ξεπερασει καθε προηγουμενο γιατι εδω μεσα γινοτανε της μουρλης απο τους νεοναζι και δεν βρεθηκε ενα “χριστιανικο” αληταρακι να τους πει να σταματησουν αυτη την αρρωστια αναφορικα με την καταγωγη του Ιησου και στην δαιμονικη βρωμια της αρρωστημενης θρησκειας σας φταιω εγω που προσπαθουσα μαλιστα να σας υποστηριξω ενανατια στην μανιωδη επιθεση απο τα Ελληνοκεντρικα σκατα που εσπειραν οι καταραμενοι νεονζι.

            Ποιο υποκριτικα και αρρωστα υποκειμενα απο εσας δεν εχουν υπαρξει και αμα σας ΦΤΥΣΩ ΟΛΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ που εχετε και το θρασος να βαζετε τον Ιησου στο στομα σας απλα θα χαραμισω το σαλιο μου.

    • Τι μας νοιαζει εμας? Γιατί ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ αναφέρεσαι σε εμάς? Είναι άποψή σου οι μπούρδες που γράφεις και δεν εκφράζει το σύνολο, έπρεπε όμως να ζούσες στην αρχαιότητα και να σε θυσίαζαν μαζι με κριάρια και κότες. Γεμίσαμε βλαμμένους.

      • ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 08/15/2018 @ 6:48 ΜΜ

        Ειναι προφανες οτι εισαι αυτιστικο πιδακι. Απο σημερα βασικα θα δηλωνω Προτεσταντης Λουθηρανος, καθως αλλωστε ο Λουθηρος ειχε για συμβολο του το Ροδο και τον Σταυρο. Συμφωνα με την θρησκεια σας ειμαι “αιρετικος” οπως αλλωστε και η Μαρια και Μελινα και ολα αυτα τα αρρωστακια που μεσα στο κεφαλι τους εχουν μονο μπουρδες. Η θρησκεια σας κυνηγουσε και εσφαζε τους αιρετικους οπως εμενα και τους φιλοσοφους αλλα εσφαζε ακομα και τις μπουρδες οπως η Μαρια και η Μελινα εκτος φυσικα και να τελικα εβλεπαν “το φως το αληθινο” και δηλαδη το απολυτο σκοτος που προβλεπει την υποταγη σε αυτο και επειτα η Ρωμη που μετακομισε στο Βατικανο που παρηγαγε αυτη την πανουκλα κυνηγουσε και εσφαζε κατα εκατομμυρια και τους Προτεσταντες.

        Σταματηστε λοιπον να βριζετε τον Ιησου Χριστο και με τις Ελληνοκεντρικες παπαριες και με τις παπαριες της θρησκειας σας περι “αιρετικων” και γενικα προπαθηστε να αποκτησετε εγκεφαλο, καθως η κατασταση σας παει απο το κακο στο χειροτερο και η ολη φαση με την σκοταδιστικη θρησκεια σας εχει καταντησει μια εμπορικη συναλλαγη με τις δυναμεις του σκοτους.

    • ΜΟΛΟΣΣΟΣ 08/15/2018 @ 6:38 ΜΜ

      ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Ο ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΙ “ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΟΙ” ΛΕΥΚΟΙ;

      Ο ΤΡΑΜΠ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΕΙ ΣΤΟ ΜΑΥΡΟ ΗΛΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΑΜΕΝΑ ΜΑΥΡΑ ΓΑΕΛΙΚΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΒΟΛΕΥΕΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΟΠΩΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ.
      ΩΡΑΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΠΑΛΙ ΒΡΗΚΑΤΕ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΟΗΣΙΑ. ΨΥΧΡΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ, ΤΣΑΚΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΥΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΛΙΚΕΣ. ΟΙ ΚΕΡΑΤΑΔΕΣ ΜΕ ΤΑ ΦΙΔΙΑ.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ 08/15/2018 @ 7:54 ΜΜ

      -ΠΩΣ ΤΟ ΒΓΑΛΑΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ…-ΜΕ ΚΑΙΣΑΡΙΚΗ…-ΠΩΣ ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΑΤΕ…-ΣΤΗΝ ΚΟΛΥΜΒΗΘΡΑ…-ΠΩΣ ΤΟ ΦΩΝΑΖΕΤΕ…-ΔΕΝ ΤΟ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΟΛΑ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΟΜΟΡΦΟ ΤΡΟΠΟ…

      ΥΓ. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΛΕΣΙ…ΟΝΟΜΑΤΙ – ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ -…

  2. Όπως ακριβώς έχει προβλεφθεί, η Ελλάδα παρόλο που βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα, δεν θα συμμετάσχει σε καμία σύγκρουση. Θα μείνει θεατής και αλώβητη από κάθε εμπλοκή στην περιοχή. Η χειρότερη περίπτωση που θα μπορούσε η Ελλάδα να βλαφθεί ήδη μάζεψε νύχια και δόντια… Ακόμα κι αν η ελληνική διπλωματία είναι της πλάκας και εντελώς ανάξια να πράξει έστω και τα στοιχειώδη, με κάποιον τρόπο βλέπουμε ξεκάθαρα ότι κι εκεί που όλοι περιμένουν να γίνει η μεγάλη στραβή, πάλι βγαίνει η χώρα στεγνή και στα πολύ μαλακά.
    Όλες οι προφητείες το αναφέρουν
    Κι όσο κι αν μας φαινόταν πάντα υπερβολικά ουτοπικό, να που τελικά αρχίζει να φαίνεται καθαρά ότι έτσι θα είναι όντως τα πράγματα.
    Αυτή τη στιγμή έχουν διασαλευθει όλες οι γνωστές ισορροπίες και συμμαχίες στην περιοχή. Κανείς δεν ξέρει ποιος είναι και με ποιον. Όπως τα λένε οι γερονταδες, όλοι πολεμούν ο ένας τον άλλο χωρίς να αγγίζει την χώρα μας καμία πράξη τους.
    Έτσι θα γελοιοποιηθουν και θα γίνουν αφρονες και θα χάσουν όλη τους την ενέργεια σε πράξεις που δεν έχουν κανένα όφελος στην μακρυνή και συνολική εικόνα των δήθεν συμφερόντων τους.

  3. ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ 08/15/2018 @ 6:41 ΜΜ

    KI AN EIΣΑΙ ΚΑΙ ΠΑΠΑΣ [ ΠΑΣΤΟΡΑΣ ] ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΑΔΑ ΣΟΥ ΘΑ ΠΑΣ… ΜΙΣΤΕΡ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΠΕΡΟΥΚΙΝΙ [ ΤΡΑΜΠ ]…

  4. Λουθηρανός Αντιορθόδοξος Αντικεντρικός Μεσσίας 08/15/2018 @ 7:52 ΜΜ

    Βασικα δεν φταινε ολοι το ιδιο και η ενεργεια του συγκεκριμενου ατομου δεν ειναι τοσο αρνητικη οσο της Μελινας που βρωμαει δαιμονιλα απο εκατομυρρια ετη φωτος μακρια.

    Απλα βασικα εχει παραγινει το κακο με αυτους που προσπαθουν να επιβαλουν την αρρωστια τους στους αλλους ως την “μοναδικη αληθεια” και ασφαλως οπως καταλαβαινεται αυτο ξεκιναει απο την νοοτροπια που εσπειρε η θρησκεια της Ρωμης και μαλιστα δεν εχει καμια σχεση με τον Ελληνισμο.

    Αυτο που επικαλειται την οποιανδηποτε αληθεια του οποιουδηποτε επιπεδο οπως εγω που ειμαι αλλωστε παντογνωστης και παντοκλαστης οπως ο μεσος Ελληναρας θα πρεπει να ειναι σε θεση να κατεβασει το πανω στο κατω και να το εξηγησει με το λογικο και θα πρεπει αυτη η ενεργεια που θα εκφραστει μεσα απο το λογικο να ειναι αποτελεσμα ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ και δηλαδη βασικα κανενας δεν μπορει να σου πει την “αληθεια” που δεν μπορεις να την προσεγγισεις μονος σου.

    Στο θεμα λοιπον της καταγωγης του Ιησου που ελπιζω να μην εμφανιστει και παλι καποιο δαιμονικο μικροβιο οπως η Μελινα, που εχει και το θρασος να αναφερεται στους φιλσοφους και οχι μονο στον Εβραιο Ιησου για να μπορεσει ισως να βγει καποιο νοημα, περα απο τις ψυχωσεις και την δαιμονικη ενεργεια, που προσπαθει να επιβαλει η δαιμονικη καταρα του δαιμονικου καρκινωματος του “Ελληνοκεντρισμου” που ειναι μια διαφορετικη λεξη η οποια φερει ακριβως τη ιδια εννοιολογικη φορτιση με τον νεοναζισμο.

    Ολα τα ιστορικα δεδομενα αναφορικα με τον Ιησου και την θρησκεια του μας οδηγουν ειτε σας αρεσει ειτε οχι στην Ιουδαια, και αυτο δεν μπορει να αλλαξει με παραμυθακια και ψεματα. Αμα υπαρχουν στοιχεια για κατι διαφορετικο, τοτε ισως να μπορουσε να γινει συζητηση αν και ειναι προφανες, οτι το ολο θεμα ειναι γελοιο και για αυτο αλλωστε αυτη η δαιμονικη καταρα του νεοναζισμου επι της ουσιας, προσπαθει να επιβληθει με την ψυχολογικη βια και με ολα αυτα τα ενεργειακα αποβλητα της δαιμονικης βρωμιας του εθνικισμου και για αυτο αλλωδτε επειδη το ολο θεμα εφταση μεχρι και την απειλη για την ζωη μου το εχω παρει προσωπικα και ειμαι ετοιμος και να σκοτωσω για αυτο το θεμα καθως μιλαμε για μια δαιμονικη αρρωστια που εχει βλαψει σοβαρα και την δικη μου και τη δικη σας υγεια και για αυτο αλλωστε θα την καψω στα Ταρταρα, μαζι με αυτους που την εσπειραν και οχι γιατι καποιοι πιστευουν στον Ελληνα Ιησου, οπως ισως το συγκεκριμενο ατομο, που ισως να ειναι και αθωο, περα απο το γεγονος οτι σερνεται στην κολαση απο τις Μελινες και τα εθνικιστικα κοπρανα.

    ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ εγω σας μιλαω και για την ΕΝΕΡΓΕΙΑ του Ιησου που αναγνωριστηκε ως η ενεργεια ενος θεραπευτη, μεσα στα πλαισια του Ελληνικου ματριξ και για αυτο o Yehoshua που το ονομα του σημαινει “ο Γιαχβε σωζει” μεσα στα πλαισια του Ελληνικου ματριξ ονομαστηκε Ιησους που εννοιολογικα δεν εχει καμια σχεση με το Εβραικο του ονομα και προερχεται απο την λεξη “ιαση” οπως και το Ιασωνας.

    Επισης η λεξη Χριστος ειναι μια Ελληνικη εννοιολογικη τοποθετηση αναφορικα με τον Χρισμενο που αν πραγματικα σας ενδιεφερε να εντοπισετε τις ριζες της θα σας οδηγουσε πολυ εκολα στα αρχαια χριστικα μυστηρα της Μητερας Θεας που προερχονται απο την ανατολη αλλα ας μην το παμε εκει.

    ΑΡΑ βασικα μπορουμε να μιλησουμε για την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ του Ιησου ετσι οπως αυτη εκφραστηκε μεσα στο Ελληνικο ματριξ χωρις να χρειαζετε να καταργησουμε κιολας επι της ουσιας τον Ιησου και ετσι βασικα θα σταματησουν και οι Μελινες και οι φιλες της να τον βριζουν καθως η καταγωγη των θεων για το Ελληνικο μαλιστα ματριξ δεν εχει καμια σημασια καθως ολοι οι θεοι των αρχαιων ηταν εισαγωμενοι απο την ανατολα και ετσι βασικα αν πεταξουμε στα σκουπιδια τον νεοναζισμο θα μπορουσε ακομα και η λεξη Ελληνοκεντρισμος να επαναφορτιστει και ενα επανπροσδιοριστει μεσα σε ενα κοινικωπολιτικο πρισμα ασφαλως καθως αυτο ειναι το δικο σας ζητουμενο το οποιο ασφαλως θα πρεπει να διαχωριστει πληρως απο τον νεοναζισμο, αλλιως θα τον καψω και μαλιστα στο ονομα και το αιμα του Ιησου καθως η μποχα που βγαζει αυτη η αρρωστια ειναι ανυποφορη για το συμπαν ολοκληρο.

    Απο εκει και μετα η θρησκεια σας δεν με αποσχολει, καθως δεν θα μπορουσε παρα να ειναι εμποδιο στην οποιανδηποτε επαναπροσεγγιση λογω και του ιστορικου της με τους σφαγιασμους των αιρετικων και του σκοταδισμου γενικοτερα για αυτο και εγω βγηκα εξω. Το τι θα κανετε εσεις ειναι δικο σας θεμα, φτανει μονο να μην προσπαθειτε να επιβαλετε στους αλλους την “μοναδικη σας αληθεια” που δεν ειναι καν παραγωγο της εμπειριας σας, αλλα αυτο που σας εχουν πει.

    Εγω τωρα θα δηλωσω Προτεσταντης Λουθηρανος γιατι βγαζει νοημα και γιατι ετσι γουσταρω και γιατι θα πρεπει να μαθετε να ζειτε με αυτους που διαφωνουν με τις απολυτες σας “αληθειες”.

    • Είσαι και βιαστικός και δεν προσέχεις κιόλας ΚΩΔΙΚΑ ΠΕΡΣΈΑ…. Η ΟΡΘΟΔΟΞΊΑ ΔΕΝ ΑΣΚΗΣΕ ΠΟΤΈ προσηλυτισμό και ΠΟΤΈ ιερά εξέταση.
      Αντιθέτως έχει περί τα δέκα εκατομμύρια πιστούς νεκρούς στο όνομα του Ιησού Χριστού.
      Πετάς εκατό ανοησίες στη σειρά τα κάνεις όλα σαλάτα και νομίζεις πολεμάς τον Θεό; Καημένε με την σκιά σου παλεύεις.
      Ρε σύ στεναχωριέμαι κιόλας. Αν εγώ νιώθω την ανάγκη να υπερασπιστώ την πίστη μου γιατί εσένα σου κάνει τόσο κακό; Τόσους αιώνες συνυπάρχουν οι άθεοι και αγνωστικιστές με τους ενθεους και θρήσκους, εσύ βάλθηκες να εξαλείψεις τον χριστιανισμό από προσώπου γης;

    • Α ρε παπαρα…. εσυ εκαιγες αυτοκινητα στα Εξαρχεια στην τελευταια εβδομαδιαια ανθρωπιστικη σας εξορμηση κατα των Εθνικιστων γενικως και αοριστως με μολοτωφ στον αερα ; ;
      Παλουκωμα θελετε ολα εσεις τα απλυταρια της αριστερας

  5. Η ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ 08/15/2018 @ 11:48 ΜΜ

    ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ

    Σιγά ρε θα πάθεις έμφραγμα, τι έπαθες διάβολος είσαι και σε καίει ο Χριστός, γιατί τρώγεσαι με τα ρούχα σου, σου ζήτησε κανείς να μας πεις την γνώμη σου για τον Χριστό, άντε τράβα σε καμία παρέλαση gay να στανιάρης λίγο και να έρθεις στα ίσα σου

  6. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 08/16/2018 @ 2:41 ΠΜ

    Μεγαλυτερη βρισια για τον Χριστο απο τους νεοελληνες δεν νομιζω να εχει υπαρξει οπως και για το ανθρωπινο ειδος γενικοτερα και αυτο ειναι αυταποδεικτο απο αυτα που λετε, που ποτε δεν εχουν καμια σχεση με αυτα που λεω εγω και παντα προερχονται απο καποιον ηλιθιο μαλακα απογονο του μαλακα, που στοχευει παντα στο κενο με ανοησιες.

    Ασφαλως για τον Χριστο μπορουν να μιλανε μονο οι νεοελληνοναζι και μαζι τους και αιρετικοι εναντι και την θρησεια τους που προσπαθουν να επιβαλουν την αρρωστια αναφορικα με την καταγωγη. Μιλαμε ισως για τους μεγαλυτερους και τους πελον αρρωστους υβριστες και του Χριστου και του ανθρωπινου ειδους καθως και μονο που υπαρχουν αυτα τα βρωμερα και σιχαμερα σουργελα ειναι προσβολη για την ανθρωποτητα

  7. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 08/16/2018 @ 2:55 ΠΜ

    Η θρησκεια σας εσφαζε καλη μου τους αιρετικους οπως εσυ και φιλη σου και για αυτο αλλωστε δεν επιβιωσαν οι Ελληνιστες χριστιανοι και η πραγματικοτητα δεν προκειται να αλλαξει απο τους απατεωνες του ειδους σας, που μαλιστα προσπαθουν να επιβαλουν μια αρρωστια αναφορικα με την καταγωγη του Ιησου, που ειναι αντιθετη με την ταχα μου θρησκεια σας. Ποιο αχρηστα αντιχριστα αρρωστακια απο εσας δεν εχου υπαρξει ποτε και για να καταλαβετε ποσο πολυ προχωρημενη ειναι η δαιμονικη βλακεια σας θα σας το πω και πιο απλα ΚΑΤΑΡΑ ΒΑΖΩ ΣΤΑ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΑ ΝΕΟΝΑΖΙΣΤΙΚΑ ΕΛΛΗΝΟΜΠΑΣΤΑΡΔΑ στο ονομα και στο αιμα του Χριστου που ουδεμια σχεση δεν εχει με την δαιμονικη αρρωστια σας που ειναι μια βρωμια και μια υποκριτικη νεοναζιστικη καταρα.

    Περα λοιπον απο το τιποτα που διακρινει τα καμμενα αντιχριστα Ελληνοεντρικα νεοναζιστικα μιασματα (που σας βαρανε απο ολες τις αποψεις και καλα να σας κανουν) επι της ουσιας εχετε κατι να πειτε περα απο το να παραλληρειτε?

    Ασφαλως εισαστε για λυπηση αλλα εχω προχωρησει απο αυτο το σταδιο, καθως δεν αξιζει ουτε για να σας λυπουνται και αυτο ειναι προφανες και απο αυτα που λετε.

  8. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 08/16/2018 @ 3:13 ΠΜ

    Δεν υπερασπιζεσαι καμια πιστη σου. Αυτο που υπερασπιζεσαι ειναι την αιρετικη (συμφωνα με την επικρτουσα θρησκεια) βλακεια σου σε ολα τα επιπεδα και τον νεοναζισμο της Μελινας και του καθε αλλοπροσαλου υποκειμενου που εχει το θρασος να προσπαθει να παρουσιασει τον Ιησου ως νεοναζι.

    Η γελοιοτητα σας και η υβρις σας εναντιον του Ιησου εχει ξεπερασει καθε προηγουμενο και η πιστη σας ειναι μια καταρα που βρωμιζει την πλαση ολακερη και που επι της ουσιας στοχευει στο να σου καψει και το μυαλο και την ψυχη και ειναι ενα μικροβιο που θα αφανιστει.

    Υπερασπιζεσαι το σκοτος και νεοναναζιστικη αρρωστια και κανενα Ιησου και επισης δεν μου απαντησες: ΠΟΥ ΒΡΙΖΩ ΕΓΩ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΡΜΕΝΑ ΝΕΟΝΑΖΙΣΤΙΚΑ ΜΠΑΣΤΑΡΔΑ?

  9. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 08/16/2018 @ 3:29 ΠΜ

    Το θεμα εινα βασικα οτι εκτος του γεγονοτως οτι ολα οσα λετε ειναι ψεματα ερχεσται και επιβεβαιωνετε μαλιστα την φασισικη νοοτροπια που εκπηγαζει απο το βρωμερο και δαιμονικο θρησκευτικο οικοδομημα, που παραγει τα ζομπι του ειδους σας και μαλιστα στο ονομα του Χριστου!!!

    Ηθρε τωρα και καλα το ψεμα, η βρωμια, η σαπιλα, η νεοναζιστικη παρακρουση και ολα τα βρωμικα σκατα του συμπαντος να “λυπηθουν” και καλα την Αληθεια αναφορικα με την ιστορια, που στις μερες μας ειναι αντιληπτη σε ολους, αναφορικα δηλαδη με την επιβολη της Ρωμαικης θρησκειας, που εκαψε και την Ελληνικη παραδοση κλπ και ασφαλως συμφωνα με την λογικη του αντιχριστου πνευματος, που σας εκφραζει σε απολυτο βαθμο, βριζει τον Χριστο αυτος που λεει την Αληθεια και οχι ΕΣΕΙΣ και οι νεοναζι αλητες, που προσπαθουν μαλιστα να επιβαλουν με ψυχολογικη βια την ταχα μου Ελληνικη καταγωγη του Ιησου και αυτο ασφαλως δεν ειναι προβλημα για την θρησκεια του σκοτους και της σαπιλας, αρκει να αγοραζουν βλακεια οι πελατες.

    Αυτη την αρρωστια οχι μονο πλεον δεν την λυπαμαι, αλλα θεωρω οτι βασικα θα πρεπει να καει ολοσχερως, καθως δεν μπορει να υπαρχει παρακατω απο αυτο το αισχος.

    Αυτος που εχει την ελαχιστη συνειδηση το μοναδικο πραγμα που μπορει να κανει αμα φτασει σε αυτο το σημειο ειναι να ζητησει το καψιμο του σκοτους και της σαπιλας που παραγει αυτη η δαιμονικη καταρα για α σωθουν απο αυτην η επομενοι. Οτιδηποτε αλλο ειναι συνενοχη και συμπραξη με το σκοτος και για αυτο τα βλεπω γενικα πολυ ασχημα τα πραγματα για την Ελλαδα γενικοτερα.

  10. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 08/16/2018 @ 3:58 ΠΜ

    Κατηγορεις εμενα η για την νεοναζιστικη αρρωστια που εσπειραν αλλοι? Ρε εχετε ιχνος συνειδησης μεσα σας αρρωστημενα υποκειμενα που εχετε και το θρασος να αναφερεστε σε θεους βρωμικοι αλητες?

    Ολα οσα λετε εναι ΣΚΑΤΑ και ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ανεφ περιεχομενου που στοχευουν παντα στο κενο και οχι βασικα η βλακεια δεν προκειται να συγχωρεθει στην περιπτωση σας, καθως δεν υπαρχει παρακατω και η μολυσματικη αρρωστια που εχετε σπειρει εχει ξεπερασει καθε οριο υποκρισιας και ψυχοπνευματικης ανωμαλιας.

    ΕΣΥ δεν μπορεις να εξηγησεις σε εμενα τιποτα και αμα φτασουμε εκει οπου θα πρεπει να αντιμετωπισεις την αληθεια θα ψαχνεις τρυπα για να κρυφτεις και εσυ και ολοι απατεωνες ομοιοι σου, που οχι μονο σπερνουν αλλα μαλιστα υπερασπιζονται ενδυναμωνουν και διαιωνιζουν την αρρωστια για αυτο κατεβασε λιγο το υφακι σου στην λογικη και προσπαθησε τουλαχιστον να εκφερεις εστω ενα επιχειρημα εντος θεματος και ασε αυτα που δεν θα φτασεις ΠΟΤΕ και σου το ΥΠΟΓΡΑΦΩ.

    Ολα οσα λες ειναι ηλιθιτητες που στοχευουν ΠΑΝΤΑ στο κενο ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ. Ποια Π.Δ και τι ειναι αυτα που λες γενικα? Πως συνδεονται ολα αυτα τα ΚΟΠΡΑΝΑ που λες με αυτα που λεω εγω?

    Το προβλημα σου ειμαι εγω η η ταχα μου θρησκεια σας που φερει την “μοναδικη αληθεια” και που θα σε εστελνε σε κανενα μοναστηρι για να συμμορφωθεις για αυτα που λες σε αλλη εποχη και θα σου εβαζε και καταρες για τις Ελληνικες σου ιδεες? Μεχρι που εχει φτασει η ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΣΑΣ?

    Στοχευετε στο κενο απαντατε σε φαντασμα και καλλιεργειτε δαιμονικες ψυχωσεις και ποτε δεν απαντατε επι της ουσιας και συνεχιζτε να πραλληρειτε προσπαθωντας να βιασετε τον Λογο και την Λογικη και αυτο που εκφραζει την αρρωστημενη συνειδηση σας ειναι και καλα καποιος “θεος”. ΕΛΕΟΣ και ας εινα και σπορελεος που ελεγε και ο Χαρρυ.

  11. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 08/16/2018 @ 4:09 ΠΜ

    Τι σχεση εχουν οι Προτεσταντες και ο Λουθηρος επι του προκειμενου με τον Μαυρο Ηλιο?

    Βασικα ολα οσα λετε ειναι κωμικοτραγικα. Αμφιβαλλω αν εχουν υπαρξει ποτε μεγαλυτεροι βιαστες του Λογου και της Λογικης απο εσας. Τωρα ο αλλος που και καλα εχει καποιο μεγαλυτερο δικαιωμα απο τους Προτεσταντες να μιλαει για τον Χριστο συνδιαζει την ψυχωση του με τους ομοφυλοφιλους με το ολο θεμα και ο Χριστος συνεχιζει να σταυρωνεται απο τα ηλιθια. Αγνοει ασφαλως οτι οι Ευαγγελικοι Προτεσταντες ειναι χειροτεροι απο τους ορθολοξ σε αυτο το θεμα με τους ομοφυλοφιλους.

    Το ερωτημα μου εμενα μεσα σε ολο αυτο το παραλληρημα των δαιμονικων παρασιτων που εχετε μεσα στα κεφαλια σας ειναι αν επιτρεπετε στους Προτεσταντες να εχουν τις δικες τους αποψεις η αμα βασικα προτιματε τους νεοναζι που προσπαθουν να επιβαλουν ενα ψεμα και μια αρρωστια ανεφ αντικειμενου.

    Προσπαθηστε βαλτε τα δυνατα σας να δουμε αν μεσα στο μυαλο σας εχετε και κατι αλλο εκτος απο δαιμονικα μικροβια.

  12. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 08/16/2018 @ 4:28 ΠΜ

    Η θρησκεια σας δεν μπορεσε ποτε να συνυπαρξει με κανεν ανθρωπο. Συνυπηρξε με τις Οθωμανικες σαυρες μονο και με τους Νεολληνες εκ της αναγκης των συνθηκων που επεβαλαν κυριως οι Προτεσταντες.

    Οι Διαφωτιστες που οδηγησαν στην αναγεννηση και υποχρεωσαν την θρησκεια σας να αποδεχθει την Ελληνικη αναγεννηση προηλθαν επι το πλειστον απο τους Προτεσταντες και το επαναστατικο πνευμα του Λουθηρου, που επαναστατησε κατα της θρησκυτικης δικτατοριας της Ρωμης και απο αυτο το κινημα προεκυψαν και οι Ροδοσταυροι που εφεραν τον διαφωτισμο.

    Η κατηγορια οτι εγω η οτι οι Προτεσταντες προσπαθουμε να αφανισουμε τον χριστιανισμο ειναι κωμικοτραγικη, καθως χριστιανοι ειναι και οι Προτεσταντες. Αυτοι που προσπαθουν να αφανισουν το Νου εισαστε εσεις.

    Καημενη με την σκια σου παλευεις και δεν ξερεις τι λες και στοχευεις παντα στο κενο οπως και ολοι σας που νομιζετε οτι θα βιασετε τον Λογο με τις θρησκειολογικες σας ανοησιες και τα ψευδη σας και με την 3D συνειδηση σας για να μην πω 2D καθως αυτα που λετε και γενικα η στοχευση σας ειναι εκτος τοπου και χρονου και ποτε πουθενα σε κανενα σημειο του χρονο δεν προσεγγιζει την ουσια για κανενα θεμα σε τιποτα απολυτως. Δεν υπαρχετε καν. Απλα μεταδιδετε μιμιδια για να ταιζετε τις ψυχωσεις σας.

  13. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 08/16/2018 @ 9:14 ΠΜ

    Εχουμε και λεμε λοιπον.

    Οσοι δεν υποταχθουν στην νεοναζιτικη αρρωστια της Μελινας και να υποστηριξουν ενα ψεμα αναφορικα με την κκαταγωγη του Ιησου δεν ειναι Ελληνες και αυτη η αρρωστια με την ασταματητη προσβολη εθνικης συνειδηση εχει προσεγγισει το απολυτο ειδικα απο τους αρχαιοκαπηλους και τωρα βρισκουμε και την ΠΗΓΗ και αρα βασικα οτι και να σας λενε οι αρχαιοκαπηλοι αναφορικα με το θεμα εχουν δικαιο καθως εσεις προπαθειτε να επιβαλετε αυτη την αρρωστημενη νοοτροπια.

    Σε τελικη αναλυση καποιος για να ειναι Ελληνες με τα μετρα και των μεν και των δε πρεπει να υποστει λοβοτομη και βιασμο σε ολα τα επιπεδα και θα πρεπει μαλιστα να παραδοσει το λογικο του στους δαιμονες και ψυχικα μιικροβια του θυμικου σας που μανιωδως προσπαθουν να επιβαλουν το ψεμα.

    Περναμε τωρα στις νεες κατηγοριες απο το πνευμα του Αντιχριστου που εχει και σχδιο να σας καψει προφανως.

    Παλαια Διαθηκη. Κατηγορια πο το πουθενα χωρις αντικειμενο ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ. Που αναφερθηκα εγω στην Π.Δ και πως σχετιζονται αυτα που λετε με αυτα που λεω εγω?

    Εγω απορριπτω την φαιδροτητα της Ρωμης και του θρησκευτικου κατεστημενου (δηλαδη της θρησκειας σας) να επιβαλει την Π.Δ ως την μοναδικη αληθεια. Απο εκει και μετα το να πηδας απο τις απολυτοτες Π.Δ στις απολυτοτητες του Ελληνοκεντρισμου ΜΕΣΑ μαλιστα στην ταχα μου “θρησκεια σας” ειναι ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ καθως η θρησκεια σας ειναι βασισμενη και στην Π.Δ και σ αυτη την επιβολη που εγινε απο το Ρωμαικο κατεστημενο. Γιατι κατηγορεις ΕΜΕΝΑ λοπον για το προβλημα που ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ με την “θρησκεια σου” που σε θεωρει αιρετικη και που σε αλλες εποχες μπορει και να σε εκαιγε στην πυρα για τις Ελληνιστικες σου αποψεις και σιγουρα μαλιστα θα σε αναθεματιζε οπως συνεβαινε πριν απο μερικες 10ετιες?

    Υπερασπιζεστε την “απολυτη και μια και μοναδικη αληθεια” της ταχα μου θρησκειας σας και πως αυτο μπορει να συνδιαζεται με τις “αιρετικες” σας αποψεις?

    Αλλη ανεδαφικη και αστοχη κατηγορια απο τα ασυνειδητα μικροβια που σπερνετε. Εγω λεει ειμαι πολεμιος του χριστιανισμου και προσπαθω μαλιστα να τον αφανισω. Εγω που επι χρονια προσπαθησα να υπερασπιστω το δικαιω,α της θρησκευτικης ελευθεριας εναντι στον φασισμο των λεγομενων Ελληνοκεντρικων και δηλαδη των ΦΑΣΙΣΤΩΝ ΝΕΟΝΑΖΙ που δεν σας φταινε ασφαλως που προσπθουν να ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ στους αλλους ενα ψεμα και μια αρρωστια γιατι ετσι σας ΒΟΛΕΥΕΙ και οχι γιατι υπαρχει ουσια σε οτιδηποτε λετε.

    Δηλωνω επισης Προτεσταντης και αρα βασικα θεωρειτε οτι ΜΟΝΟ ΟΙ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΡΩΜΑΙΚΗ ΠΑΝΟΥΚΛΑ δικαιουνται να ομιλουν για τον Χριστο και να θεωρουνται χριστιανοι και που θα χωρεσουν οι Ελληνιστες χριστιανοι μεσα στο παραλληρημα σας αν ετσι ειναι εκει οπου μαλιστα οφειλεις την υπαρξη σου στους Προτεσταντες κυριως που συγκρουστηκαν με την ταχα μου θρησκεια σου?

    Μπορω να συνεχισω καθως αυτα που λετε ειναι εξωφρενικα και πλεον εχετε προσεγγισει το απολυτο αισχος.

  14. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 08/16/2018 @ 10:46 ΠΜ

    Το σχολιο περι των υπερανθρωπων λευκων που δημιουργησαν αυτες τις “αιρετικες αρλουμπες” αξιζει ιδιαιτερης αναφορας καθως αυτο δεν μπορει να περλιαμβανει και τους Ρωμαιους αλλα ειδικα και τους νεοελληνες νεοναζι που προσπαθουν να μας επιβαλουν την ναζιστικη επι της ουσιας νοοτροπια που μας λεει οτι πρεπει σωνει και καλα ο Ιησους να ειναι Ελληνας και οσοι δεν αποδεχονται αυτο που λενε πρεπει επι της ουσιας να εξωστρακιστουν απο την βρωμια τους και καλα δηλαδη.

    Ποια λοιπον ειναι τα ΜΗ ΑΙΡΕΤΙΚΑ που δεν σχετιζονται με τους “λευκους υπερανθρωπους”.

    Η Π.Δ μηπως και το δογμα της θρησκειας σας και τελικα μεταξυ σας πως μπορειτε να συμμφωνειτε και τι εκφραζει γενικοτερα η νοοτροπια σας εναντι και των Προτεσταντων που σφαγιαστηκαν κατα εκατομμυρια απο τους “υπερανθρωπους αιρετικους λευκους” του Βατικανου?

    Δηλαδη βασικα ΜΟΝΟ η ορθοδοξια φερει την “μοναδικη αληθεια” και αρα πανω σε ποια βαση το ζαλιζουμε το θεμα με τους “Ελληνοκεντρικου”ς που δεν εχουν ΚΑΜΙΑ σχεση με το μη “αιρετικο δογμα” της θρησκειας σας και που απο τον πυρηνα της θρησκειας σας θεωρουνται οχι μονο αιρετικοι αλλα και αποβλητοι καταραμενοι και πριν απο μερικες 10ετιες τους εριχναν αναθεματα?

    Ποια ειναι βασικα η ΜΗ ΑΙΡΕΤΙΚΗ προσεγγιση του χριστιανισμου που να εχει μαλιστα σχεση με την ιστορια του?

    Ειναι βασικα και κατι περισσοτερο πλεον απο κωικοτραγικο να μιλανε για αιρετικους οι Ελληνοκεντρικοι αλλα και οι Ελληνοορθοδοξοι (μια παραδοξοτητα απο τον πυρηνα της καθως ο Ελληνας ηταν ο εχθρος του Ορθοδοξου) εθνικιστες που προσεγγιζουν μαλιστα τον νεοναζισμο.

    Εγω αυτο που λεω ειναι να αφησετε τις παπαριες για τις “απολυτες και μοναδικες αληθειες” και να προσπαθησετε να συνυπαρξετε με τις αντιθετες γνωμες και τις “αιρεσεις” (οπως η Ορθοδοξια που ειναι αιρεση για τους υπολοιπους με την ιδια ακριβως λογικη) μεσα στα πλαισια ενος διαλογου. Αυτο που λετε εσεις ειναι αντιθετο με την υπαρξης σας και συνιστα μια ψυχοπνευματικη διαστροφη που οδηγει στο καψιμο του Νου και στον ναζισμο.

  15. Μπράβο μπράβο.
    Ο τύπος βρίζει έφτασε σε χαρακτηρισμούς ακραίους μέχρι νεοναζί είπε και μου κλείσατε την απάντηση. Μπράβο!!!!!
    Ο παρανοϊκός να εξαπολύει ότι θέλει κατά όποιου θέλει και ο άλλος να μην μπορεί να απαντήσει.
    Είπε ο νεοναζί τους άλλους νεοναζί και τώρα φοβηθηκαμε.
    Χώρια που βάζει λόγια που δεν είπα ποτέ. Ποτέ δεν έγραψα ότι ο Ιησούς είναι Έλληνας. Τον αφήνετε κι αλωνιζει με ψέματα και λάσπες.
    ΚΩΔΙΚΑ ΠΕΡΣΈΑ έχεις ανάγκη από ιατρική παρακολούθηση. Αυτό μόνο.

  16. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 08/16/2018 @ 3:41 ΜΜ

    Σε οτι αφορα το αρχικο μηνυμα λοιπον εγω απλα ειπα την αληθεια σε οτι αφορα την νεοναζιστικη τομαριστικη πανουκλα ετσι οπως εκφραζετε απο την συνειδηση σας με ενα χιμουριστικο τροπο καθως ο Ιησους δεν ηταν ουτε Ελληνας ουτε ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ. Καταλαβατε?

    Δεν φταιω εγω που οσα χρονια σας φωναζα να αλλαξετε νοοτροπια ημουν και καλα ο “εχθρος” και μου εχετε διαλυσει τα νευρα με την ΝΕΟΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΑ που ειναι ΥΨΙΣΤΗ ΥΒΡΙΣ και προς τον Ιησου και προς το ανθρωπινο ειδος.

    ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΒΡΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΟΥΚΛΑ ΚΑΙ ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΑΙΔΡΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ, ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΠΑΡΑΠΕΡΑ Η ΝΕΟΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΒΑΡΚΑ ΣΑΣ, ΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΣΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ, ΣΥΝΤΑΧΘΗΚΑΤΕ ΜΕ ΤΑ ΝΕΟΝΑΖΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΠΕΙΡΕΙ ΜΙΑ ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΑΡΡΩΣΤΙΑ.

    ΑΛΛΑΞΤΕ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ και σταματηστε να προσπαθειτε να επιβαλετε στους αλλους “την μια και μοναδικη σας αληθεια” και σταματηστε να μπλεκετε τον Ιησου με τον ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ καθως γινεσται συνενοχοι στο μεγαλυτερο πνευματικο εγκλημα στην παγκοσμια ιστορια και δεν διαφερετε σε τιποτα ασφαλως απο τους νεοναζι που τους υποθαλπτετε μεσα στο παραλληρημα σας. Παρακατω δεν παει η βαρκα σας. Το θεμα δεν ειναι αν ο Ιησους εχει σχεση με τα αρχαια μυστηρια και τις παραδοσεις των θεων στις οποιες ηταν μυημενοι οι φιλοσοφοι. Το θεμα ειναι οτι ουτε οι φιλοσοφοι, ουτε ο Ιησους δεν ειχαν καμια σχεση με τον εθνικισμο, που ειναι ενα αρρωστημενο φαινομενο που δεν μπορει παρα να σας οδηγει σε αδιεξοδα και εγω αυτο χλευασα που ειναι αξιο χλευασμου μεχρι τελικης πτωσης και οχι τον Ιησου.

  17. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 08/16/2018 @ 3:46 ΜΜ

    Μιλαω για νεοναζι και ξερω πολυ καλα τι λεω και αυτο εκφραζει η συνειδηση σας οταν μαλιστα θελει να μου ΕΠΙΒΑΛΕΙ οτι και καλα ο Ιησους ηταν Ελληνας. Τελικα ο Ιησους ηταν Ελληνας η Εβραιος και αν ισχυει αυτο που λες εσυ και η θρησκεια σου εσυ εισαι Ελληνιδα συμφωνα με αυτο που λεει η ΝΕΟΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ της Μελινας που ηρθες να την υπερασπιστεις? Βαλε τα δυνατα σου και δωσε μου μια απαντηση στο ερωτημα που σου κανω εντος θεματος και οχι πανω με αστοχες κατηγοριες εκτος τοπου και χρονου που στοχευουν παντα στο κενο.

  18. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 08/16/2018 @ 3:55 ΜΜ

    Να ηρθε και ο δηλωμενος ΝΑΖΙ να σας υποστηριξει και οποιος βασικα δεν ειναι λοβοτομηεμενος πανιβλακας ειναι αριστερος και ασχετα βασικα που αυτος ο αλητης βριζει και το Ιησου γιατι δεν ηταν Ελληνας. lol

  19. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 08/16/2018 @ 3:57 ΜΜ

    Δεν μου βρε νεοναζιστακο Νικολακη τι γωμη εχεις εσυ για τον Εβραιο Ιησου και για τους δαιμονες που καλουσαν τα αδελφια σου οι ναζι οπως γνωριζουν ΟΛΟΙ?

  20. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 08/16/2018 @ 4:09 ΜΜ

    Τοτε αμα δεν υποστηριζεις τους ΝΕΟΝΑΖΙΣΤΕΣ ΑΛΗΤΕΣ που μπλεκουν τον Ιησου με τον εθνικισμο με ποια αφορμη ηρθες να μου επιτεθεις γιατι ειπα απλα την αληθεια σε οτι αφορα αυτο το φαινομενο με ενα χιουμοριστικο τροπο? Θες να μου πεις οτι δεν υπαρχει αυτο το φαινομενο με τους ηλιθιους νεοναζι που προσπαθουν μαλιστα να επιβαλουν οτι ο Ιησους ειναι Ελληνας? Γενικα ξερεις και καταλαβαινεις τι λες? Τι εχεις να πεις για την Μελιναπου ηρθες να τη υποστηριξεις? Οποιος δεν αποδεχεται οτι ο Ιησους δεν ηταν Ελληνας δεν ειναι Ελληνας? Γενικα ξερετε τι σας γινεται και βασικα μεχρι που νομιζετε οτι θα σας παει η υποκρισια και αυτη η αρρωστια γενικοτερα?

  21. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 08/16/2018 @ 4:15 ΜΜ

    Σε οτι αφορα τα προβληματα σας με την “μια και μοναδικη αληθεια” της θρησκειας σας να πατε να τα βρειτε με την θρησκεια σας. Δεν σας φταιει κανενας αν το δογμα της θρησκειας σας βασιζεται στην Π.Δ και τα σχολια επι του θεματος ειναι ακατανοητα, οπως και γενικοτερα η αντιδραση σας και ολα οσα λετε τα οποια ειναι ολα εκτος τοπου και χρονου και πραγματικα χρειαζετε ιατρικη περιθαλψη ολοι μαζι, καθως αρρωστενετε τον κοσμο με δαιμονικα παρασιτα, που δεν αντεχουν το φως της λογικης ουτε μερικα δευερολεπτα.

  22. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 08/16/2018 @ 4:39 ΜΜ

    Δεν ειπα οτι εισαστε ολοι νεοναζι εκει οπου μαλιστα λεω οτι οι χριστιανοι δεχονται μια επιθεση απο τους Ελληνοκεντρικους νεοναζι (π.χ Σωρρας) και ειναι θετικο που το θεωρεις βρισια να σε λενε νεοναζι σε αντιθεση με τον Νικολακη για παραδειγμα.

    Αλλα ειναι προαφανες οτι σε καποιο επιπεδο συνατασσεστε μαζι τους και σας ενοχλουν και καλα οι “αλλοι” που δεχονται και αυτοι επιθεση η που απανατανε στην νεοναζιστικη χολερα και αυτο σε τελικη αναλυση λεγεται υποκρισα για αυτο και για αυτο θεωρω οτι ολο αυτο το φαιδρο οικοδομημα που συνατασσετε επι της ουσιας και με τους ναζι ειναι ενα εντελως αχρηστο κατασκεαυσμα, που δεν εχει καμια απολυτως χρησιμοτητα και για αυτο αντι να παραλληρειτε και να λετε ανοησεις, εκτος τοπου και χρονου να μου πειτε που διαφωνειτε και σε αυτο που ειπα αναφορικα με τον διαχωρισμο του νεοναζισμου και του φασισμου και απο τον “Ελληνοκεντρισμο” εκτος φυσικα απο τον Ιησου που αυτο θα επρεπε να ειναι αυτονοητο για οσους εχουν νοημοσυνη ανωτερη της παπιας, καθως το μηνυμα του ηταν παναθρωπινο και για αυτο αλλωστε το υιοθετουν τοσες πολλες ομαδες ανθρωπων και που παλι καλα που δεν ειναι στην εξουσια η θρησκεια σας και η θρησκεια της Ρωμης που μετακομισε στο Βατικανο για να τους αποκεφαλισει. Δεν υποχρεουται ΚΑΝΕΝΑΣ λοιπον να υιοθετησει την θρησκεια σας και μαλιστα για “εθνικους λογους” για να αποδεχθει τον Ιησου. Για τν ακριβεια θα μπορουσε καποιος να φτιαξει και ενα Ελληνοχριστιανικο κινημα βασισμενο σε μια νεοπλατωνικη προσεγγιση που θα ειναι εκ των πραγματων ασφαλως πληρως αντιθετο με την θρησκεια της Ρωμης και θα μπορουσε μεσα σε αυτο το πλαισιο ασφαλως να ακολουθησει τα χναρια του Λουθηρου.

    Διαφωνειτε η μηπως η θρησκεια σας κατεχει “την μια και μοναδικη αληθεια” και αν ναι τοτε πως μπορουν να χωρανε οι Ελληνιστικες προσεγγισεις μεσα στην θρησκεια σας και πως μπορει καποιος να αποβαλει την Π.Δ απο το δογμα αλλα και απο την ιστορια της θρησκειας σας?

  23. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 08/16/2018 @ 4:54 ΜΜ

    Τι να απαντησεις και τι να πεις? Γενικα η προσβολη σας εναντια στον Λογο και στην Εννοια εχει παρει απιστευτες διαστασεις και αυτο ασφαλως εχει και τα συνεπακολουθα.

    Απαντα μου μονο σε αυτο αμα μπορει. Συμφωνεις η διαφωνεις με τις Μελινες και τους Ελληνοκεντρικους που προσπαθουν να ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ τις ανοησιες τους οπως για παραδειγμα αυτο που λεει οτι ο Ιησους ηταν Ελληνας που ειναι απλα βασικα η κορυφη του παγοβουνου καθως η προσπαθεια γΙα ΕΠΙΒΟΛΗ του νεοναζισμου επι της ουσιας με την δικης σας συμπραξη, ακομα και με την σιωπη σας, εχει παρει απιστευτες διαστασεις.

    Για αυτο δωσε μια απαντηση αμα θες στον Χριστο μεσα σου. Συμφωνεις η οχι με αυτο που γινεται με τους “Εληνοκεντρικους” που στο στοχαστρο τους εχουν πρωτα απο ολους τους χριστιανους γιατι δεν ειναι “πραγματικοι” Ελληνες και δηλαδη ναζι?

    • Διαφωνώ με όσους λένε ότι ο Χριστός ήταν Έλληνας γιατί 1ον ο Χριστός είναι ο Θεός, δεν έχει καταγωγή, είναι πάνω από κάθε κτίσμα και 2ον αυτά είναι ανθρώπινες επινοήσεις για επιβολή εξουσίας.
      Και όχι δεν συμφωνώ με τους “ελληνοκεντρικους”.
      Μελίνες δεν ξέρω.
      Λέω γενικά την άποψή μου με την σκέψη μου όσο μπορεί η καρδιά και η διάνοιά μου στον Χριστό.
      Υπάρχουν όμως κάποια κείμενα αρχαία που έχουν μέσα λέει αναφορές και προφητείες για την έλευση του Χριστού. Σιβιλλες νομίζω λέγονται οι προφητισσες αυτές. Δεν τα έχω διαβάσει, δεν τα γνωρίζω μόνο ακουστα τα έχω.
      Αυτά ισχύουν ή είναι μουφες;

  24. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 08/16/2018 @ 9:41 ΜΜ

    Απλα να κανω και μια ανακεφαλεωση απο αυτη ην φαιδρη επιθεση απο τα νεοναζιστικα παρασιτα που ξεκινησε απο την Μελινα που προσπαθει να επιβαλει οτι οι Ελληνες δεν μπορουν να πιστευου σε εναν Εβραιο οπως ο Ιησους καθως αλλωστε αυτο δεν θα μπορουσε ποτε να συμβιβαστει με τις ιδεες της Χ.Α που ειναι και προφανες οτι υποστηριζει.

    Εγω δεν εβρισα πουθενα τον Ιησου Χριστο. Εσεις ριχνεις λασπη οπως και η ομοια σου που ηρθες να υποστηριξεις. Ασφαλως και δεν μπορεις να απαντησεις χωρις να παραληρεις γιατι πουθενα δεν εβρισα τον Ιησου σε αντιθεση με τους φιλους σου που επιμενουν να προσπαθουν να επιβαλουν ενα ψεμα αναφορικα με την καταγωγη του και αυτο ειναι η υπερτατη υβρις προς το πνευμα καταρχην του Ιησου καθως προσπαθειτε μαλιστα να επιβαλετε με τον αλφα η βητα τροπο οτι ειναι εθνικιστοναζι και οτι βασικα υπηρχε καποια φυλετιστικη προσεγγιση στην διδαδσκαλια του εκει οπου μαλιστα μιλαμε για το πνευμα που μετεδωσε ενα πανανθρωπινο μηνυμα. Μιλαμε λοιπον ξεαθαρα για ΥΒΡΗ εναντιον του Ιησου ΑΠΟ ΕΣΑΣ που ενοχληθηκατε για καποιο λογο απο την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ετσι οπως την εξεφρασα μεσα απο το χιουμορ.

    Επειτα καθως εσεις συνεχιζατε να παραλληρειτε με αστοχες κατηγοριες εκτος τοπου και χρονου σας παρεθεσα και την αποψη μου αναφορικα με την Ελληνιστικη προσεγγιση του χριστιανισμου και αντι για απαντηση επι αυτων που λεω και παλι εισεπραξα ενα παραλληρημα αναφορικα με την θρησκεια σας που και καλα θα μπορουσε να συμβιβαστει με τον Ελληνοκεντρισμο και δηλαδη να γινει κατι αλλο απο αυτο που ηταν για 2000 ολοκληρα χρονια και δηλαδη καθαρα αντι-Ελληνικη.

    Δεν υπαρχει κανενας λογος να λυπατε καποιος για αυτη την καταντια καθως οτι και να γινει ο κοσμος να γυρισει αναποδα δεν προκειται ποτε να βαλετε μυαλο μεσα στ κεφαλι σας και απλα θα συνεχισετε να αναπαραγετε την σαπιλα και το σκοτος για να βγαζετε την αρρωστια σας στους αλλους και ποτε ασφαλως δεν θα προσπαθησετε να προσεγγισετε καποιο θεμα επι της ουσιας περα απο τα παραλληρηματα και τις εξυπνοβλακειες και για αυτο δεν περιμενω και καμια απαντηση.

    Σε οτι αφορα την ιστορια της θρησκεια σας αυτη ειναι ξεκαθαρο οτι κυνηγισε και σφαγιασε τοσο τους Ελληνες και τους Ελληνιστες οσο και τους “αιρετικους” και δηλαδη βασικα σε αλλες εποχες η θρησκεια σας ειτε που θα σας εκοβε το κεφαλι ειτε που θα σας εκαιγε στην πυρα ειτε που θα σας εστελνε σε κανενα μοναστηρι γα συμμορφοση και αυτη ειναι η πραγματικοτητα και οχι τα ΨΕΜΑΤΑ που προσπαθειτε να επιβαλετε εκτος τοπου και χρονου και παντοτε εκτος θεματος απλα για να προκαλεσετε και να παριστανετε τους εξυπνους η δεν ξερω και εγω τι απλα για να βγαλετε τον συμπλεγματισμο σας που εχει ξεπερασει καθε οριο και δεν υπαρχει καν συγκριση στο παγκκοσμιο και στην παγκοσμια ιστορια θα ελεγα. Εισαστε λοιπον αντιχριστοι και αχρηστοι και οχι απαραιτητα νεοναζι μπασταρδοι οπως οι φιλοι σας και αυτο ειναι η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

    • Μην πεις πως δεν προσπάθησα.
      Είσαι αδιόρθωτος και κολλημένος.
      Γιατί με έχεις συνδέσει με αυτήν την τύπισσα που αναφέρεις συνέχεια δεν ξέρω.
      Ληξις από μένα και δεν θα σου ξαναπευθυνω το λόγο.
      Μείνε με τις εντυπώσεις σου και μην διαβάζεις όσα σου λένε. Πες εσύ τα δικά σου, μόνος σου.
      Καλή λευτεριά!

  25. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 08/17/2018 @ 11:52 ΠΜ

    Βασικα η αληθεια ειναι οτι την υπερασπιστικες και οτι η ολη επιθεση σου ηταν ακυρη καθως παρανοησες και νομισες οτι ειμαι απο αυτους που προσπαθουν να σκοτωσουν την Ελπιδα. Η αληθεια ειναι οτι βασικα καποιοι εδω μεσα προσπαθουν να σκοτωσουν την Ελπιδα και να τους παρασυρουν ολους στην καταστροφη λογω των δικων τους επιλογων που τους οδηγουν σε ενα αδιεξοδο το οποιο θελουν να επιβαλουν σε ολους καθως αλλωστε δεν θα μπορουσαν ποτε να απολογηθουν ουτε στο μεσα τους για την ζημια που εχουν προκαλεσει.

    • Πού μωρέ την υπερασπίστηκα;;;;;;;
      Ούτε καν το ακαουντ δεν έχω υποψην μου λέμε!!!!!!
      Βρε συ ηρέμησε λίγο. Το να παίζουμε στην ίδια πλευρά δεν το έχεις εξετάσει… Εγώ κι εδώ και αλλού και έξω από το ίντερνετ περπατάω μόνη. ΜΟΝΗ._
      Κάθε προσπάθεια συνοδοιπορίας οδήγησε σε διαμελισμό και πτώση.
      Κάθε φορά.
      Πιάσ’ το από αλλού και δες…
      Αξιωνω δε να δεχτείς τον λόγο μου: δεν γνωρίζω το πρόσωπο που λες, δεν με αφορά κανένα άλλο μύθευμα πέρα από την Αλήθεια του Λόγου και της συνείδησής μου.
      Η ψυχή μου χαίρεται εάν αντικρύσει άλλο ον με παρόμοια θέαση του κόσμου.
      Το σώμα μου φεύγει όταν αντιληφθεί μίασμα.
      ._

    • Επιπλέον, δεν νόμισα ότι είσαι απ’ αυτούς που σκοτώνουν την Ελπίδα.
      Από αυτό το σημείο του σχολίου σου και κάτω συμφωνούμε πλήρως.
      Κάνε μια στάση και σκέψου λίγο την αξίωσή μου να δεχτείς τον λόγο μου. Γιατί λες να με ενδιαφέρει; Ε;

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*