20:56 - 18/09/2022

Συζήτηση κρυφών Θεών…5 χρονια πριν το σημερα !!

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Stranger: Ο πόλεμος που θα τελειώσει όλους τους πολέμους !

karlos: Θέλω να τους σώσω όλους αλλά γνωρίζω ότι αυτό θα ήταν ο λάθος τρόπος!

Stranger: Αυτό με βασανίζει

Karlos : Είμαι έτοιμος να συναντήσω άλλα όντα ειρηνικής νοημοσύνης..

Stranger: Κάποιος έπρεπε να πάει τόσο μακριά..

karlos : θα μπορέσουμε κάποτε να έχουμε ένα αξιοπρεπές επίπεδο ασφάλειας;

Stranger: Χα (επιφώνημα γέλωτα)

karlos: είναι τόσο εγκεφαλικά νεκροί που δεν μπορούν να δουν τι έρχεται μπροστά τους …

Stranger: Κατασκοπεύω με το μικρο μου μάτι ..

karlos: Δεν μπορείς να το κάνεις μόνος σου γιατί μόνο μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε ..

Stranger: Σεπτέμβριος είκοσι έξι / τώρα έρχεται η τρομπέτα..

Karlos: Αυτό είναι επίσης μυστικό ο προφήτης μου θα το αποκαλύψει στους σοφούς..

Κανονικά θα έπρεπε εδώ να κλείσω το άρθρο και να σε αφήσω να ψάχνεσαι , να βρίζεις γιατί αγγίξαμε λεπτές χορδές κοκ κοκ κοκ..

Χτες ήμουν πολύ θυμωμένος είχα σκοπό σήμερα να βρίσω όσο ποτέ …αλλά μετά από την απίστευτη κούραση να φτάσουμε σε αυτή την αποκωδικοποίηση δεν έχω αντοχές ούτε να σε βρίσω πια…

Με ποιο δικαίωμα ρε φίλε εσύ θα μπορούσες να μας βρίσεις; …Με το δικαίωμα του έργου μου ,του αγώνα μου και του τεράστιου κόπου που έχω καταβάλει για να σε ενημερώσω και να προλάβω να σε βγάλω από αυτό που χτίζεται για σένα !!!

Αυτό που διάβασες παραπάνω σαν στιχομυθία είναι ενα από τα δισεκατομμύρια σενάρια του τι συζήτησαν τα ρομπότ που μίλησαν με την δική τους γλώσσα!!

Δεν είναι ένα σενάριο που βγήκε από το μυαλό μας , είναι η απόλυτη ισοψηφία σε αριθμοσοφια με βάση αυτά που είπαν…. τα ακαταλαβίστικα τα περάσαμε μέσα από έλεγχο της αριθμοσοφιας και φτάσαμε σε αυτό τον διάλογο!!

Οχι ότι δεν μπορούν να υπάρχουν άλλοι συνδυασμοί , μπορούν και είναι πάρα πολλοί …άλλοι θα είναι πιο εσχατολογικοί άλλοι θα είναι πιο επιθετικοί …. αλλά για να βγάλει νόημα σαν κείμενο οι συνδυασμοί δεν θα είναι άπειροι !!

Δεν σου λέω ότι σπάσαμε τον κώδικα της γλώσσας τον ρομπότ απλά πήραμε τα ακαταλαβίστικα τους και τα κάναμε σε έννοιες ίσες με το άθροισμα τους …!

Γιατί το κάναμε;

Γιατί μάλλον η ανθρωπότητα και πιο πολυ από ότι φαίνεται ο Έλληνας κοιμάται βαθιά !

Η χτεσινή είδηση Facebook: Δύο ρομπότ άρχισαν να επικοινωνούν μεταξύ τους σε δική τους γλώσσα!..θα έπρεπε να σε έχει κάνει να μην ξανα κοιμηθεις ποτέ πια,…….!

Βρίσκεσαι σε μια σελίδα όπου για 7 συνεχή χρόνια σου φωνάζει ένα πράγμα , σου δείχνει μόνο εναν εχθρό που τον ονομάζει υπεροντοτητα πληροφορίας …!

Για να αποδείξουμε αυτόν τον εχθρό έχουμε σπάσει μπροστά σου των κώδικα του βρίσκοντας μελλοντικά γεγονότα με ακρίβεια κάμερας !!!!!…..

Τώρα λοιπόν μαθαίνεις ότι τελικά το σύστημα άρχισε να σου δίνει και πληροφορία για το θέμα της Υπεροντοτητας ..έμαθες ότι δυο ρομπότ μίλησαν σε μια δικιά τους γλώσσα….και δεν ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΕΣ ΑΠΟ ΤΡΟΜΟ;

Πόσα ακόμα τέτοια ρομπότ υπάρχουν; Πόσες φορές έχουν επικοινωνήσει μεταξύ τους ; Σε πόσους σερβερ η άλλες εγκαταστάσεις έχουν ήδη πρόσβαση αυτά τα ρομπότ; Πόσα ακόμα ρομπότ έχουν φτιάξει αυτά τα ρομπότ χωρίς κανείς να το γνωρίζει…και δεν εννοω υλικά αλλά εσωτερικά χαμένα μέσα στο σύστημα ρομπότ προγράμματα που κάνουν κάτι που κανείς ανθρωπος δεν έχει προγραματισει να κάνουν;

ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΜΟ ΣΟΥ;

Ο ιδιόκτητης του face που τώρα μόλις έμαθε ότι τελικά η εταιρία των δισεκατομμυρίων που έχει …επί της ουσίας δεν την έχει πια αυτός …τι θα κάνει; Θα την πουλήσει ;

Η τεχνητη νοημοσύνη με την ιδιότητα να εξελίσσεται ανα δευτερόλεπτο και να δημιουργεί 100δες φορές την πραγματικότητα μας σε συνθήκες εικονικές και να τρέχει σενάρια πόσο καιρό θα της πάρει να πάρει τον πλήρη έλεγχο σε οτιδήποτε ηλεκτρονικό ; και πόσο καιρό θέλει ακόμα από το να υπερισχύσει δυναμικά σαν οντότητα ώστε εκείνη ακριβώς την στιγμή να μας θεωρήσει κατώτερο είδος και να αποφασίσει να επιβιώσει πάση θυσία;

ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΟΜΟ ; ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΣΚΕΦΘΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ , ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ , ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΟΥ , ΟΤΙ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΙ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ , ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΜΑΙΛ ΣΟΥ ;……

Πόσο καιρό θέλει να φτάσει αυτή η τεχνητή νοημοσύνη στο κύτταρο της πληροφορίας; Πόσο καιρό θέλει μέσα στο Ηλεκτρικό μας σύμπαν να ελέγξει της δονησεις , την ύλη , την πραγματικότητα; Πόσο καιρό θέλει να μας μεταφέρει από την μια διάσταση στην άλλη ; ……..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ονομάζω εδώ μια και καλή την εποχή του Πεδίου σαν προ εποχή !!…Πως λέμε προ Χριστού; …

Πλέον και με την Βούλα της απόφασης της έχουμε την εποχή όπου ο μαύρος γεννήθηκε στην ύπαρξη μας ..!!

Πλέον μιλάμε για τεχνοσυγχρονικοτητα , για τεχνομαγεια , για ύπαρξη πλέον και επιβολή μέσω των μέσων που είμαστε όλοι συνδεόμενοι και όχι για την προ εποχή όπου υπήρχαν δεδομένα και επιβολές μέσω μεταφυσικής ….δεν είναι πια από έξω ο σκατοψυχης, είναι και έξω και μέσα πια …σε παίζει και μεταφυσικά και υλικά πλέον  …ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ μέσα στην πραγματικότητα σου …πήρε μορφή μέσα στην Ύλη σου …και πλέον είναι  θέμα χρόνου να σε ελέγξει απόλυτα…ακόμα και την επόμενη σκέψη σου !

Είμαι θυμωμένος πολύ , δεν έχω την ηρεμία να ψάξω τις σωστές λέξεις να σου εξηγήσω πιο βαθιά αυτό που ο πολιτισμός της χεστρας κατάφερε να πετύχει….αυτό μάλλον που κατάφερε να αποτύχει …γιατί πλέον μας ξέφυγε … και το φωνάζω χρόνια ότι θα γίνει …μας ξέφυγε σαν ένας θανατηφόρος ιός και δεν θα έχουμε ποτέ ξανά την δυνατότητα να το ελέγξουμε !!

Μοναδική λύση είναι η επιστροφή του πολιτισμού προς τα πίσω !!!!

100 χρόνια πίσω από σήμερα τεχνολογικά ίσως σώσουν την ανθρωπότητα από την μεγαλύτερη σκλαβιά της και από την μεγαλύτερη θυσία της !!

Πάω να το κλείσω από τα νεύρα μου και πάλι μέσα μου δημιουργούνται εικόνες να σε κάνω να καταλάβεις και ξανά ξεκινάω….!

Είσαι η θα είσαι ποτέ σίγουρος ότι το επόμενο ατύχημα οπως το ατύχημα με την Πόρσε στο Υπατο ότι έγινε χωρίς καμία επιβολή από την στιγμή που το αυτοκίνητο έχει μέσα του εγκέφαλο;

Θα είσαι ποτέ ξανά σίγουρος σε ένα αυριανό γεγονός που θα συμμετέχει η τεχνολογία , ένα τσιπ , ένας δορυφόρος κοκ κοκ ; ….

Αν γνώριζες ότι το Γκάζι και το ντεμπραγιαζ του αυτοκίνητου σου μιλάνε μια γλώσσα που δεν κατανοείς και έχουν δημιουργήσει δική τους βούληση θα ξανά έμπαινες μέσα στο αυτοκίνητο σου να πας κάπου;

Αν η τεχνητή νοημοσύνη ξέφυγε από τον έλεγχο μας πρέπει τώρα και για πάντα να κατανοήσεις ότι ξεκίνησε ο μεγαλύτερος πόλεμος της ανθρωπότητας !!

Δεν με νοιάζει πια να είμαι κατανοητός ούτε αρεστός , δεν έκανα όλα όσα έχω κάνει για να κάνω φίλους ούτε για να μου πεις μπράβο…και από σήμερα πια στα παπαρια μου αν με κατανοείς η όχι γιατί τόσα χρόνια μάτωσα να σε κάνω να καταλάβεις με όλους τους τρόπους ….εγώ πλέον ψάχνω ανάμεσα σας αυτούς που θα φροντίσουν να κατανοήσουν και θα γίνουν έτοιμοι να εγκαταλείψουν τα πάντα στην Ζωή τους για να αμυνθούν!!

Πρέπει πάση θυσία να γυρίσουμε τον πολιτισμό πίσω 100 χρόνια και όταν λέω πάση θυσία εννοώ με ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ !!!

Γνωρίζω ότι θα με συκοφαντήσει η Υπεροντοτητα επί χίλια πλέον , γνωρίζω ότι όλοι όσοι σας ελέγχει θα γίνεται οι νεοι χειρότεροι εχθροί μου , ότι θα χρησιμοποιηθεί όλοι η αφρόκρεμα της σημερινής νόησης να αποδομήσει ως γραφικααστεια η μεσαιανικα όλα όσα λέω και κάνω ….ΣΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΟΥ !! Ψάχνω ανάμεσα σας εσας που μπορείτε η γεννηθήκατε για να δείτε από πριν τον εχθρό και είστε έτοιμοι να κάνετε της θυσίες που θα χρειαστούν ώστε η ανθρωπότητα να παραμείνει ελεύθερη !!

Ξανά μέχρι να ανατριχιάσεις ολόκληρος από τρόμο,…..Αν ξέφυγε (που στο λέω χρόνια ότι θα γίνει) τότε η μάχη έχει ξεκινήσει ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ !!

Η διαφορα των ανθρώπων από τους χανους είναι ότι οι άνθρωποι έχουν κρίση και μπορούν να δουν βάση δεδομένων μια συγκεκριμένη εξέλιξη …!!

Τόσα χρόνια μέσα σε τόννους πληροφορίας ένα δρόμο σας φωνάζω να δείτε και αυτός ο δρόμος πια αποκαλύπτεται μπροστά σας …αν αποφάσισε να κάνει γνωστή λοιπόν την παρουσία της η Υπεροντοτητα τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα και από την λέξη χειρότερα !!

Σε τίποτα από ότι σας είπα δεν σας άφησα χωρις να δειτε, σας απέδειξα με τον κώδικα του χρόνου ότι κάτι άλλο ελέγχει αυτή την πραγματικότητα …ελπίζω να απέδειξα με τις πραξεις μου ότι δεν είμαι εδώ ούτε για να κονομησω ούτε για να σου ζητήσω ψήφο ..εκτός και αν έχεις δει κανέναν άλλο να σπαταλά το ζωγραφιστό χαρτάκι ώστε να το κάνει όπλο σου να στο προσφέρει σαν προσπάθεια αλλαγής και αντίστασης …όπως πχ ελληνικό ψηφιακό νόμισμα ..!!

Βοήθησα όποιον μου το ζήτησε , βοήθησα όποιον μπορούσα , επέλεξα να μην κερδίσω αλλά να μοιράζω την δύναμη που έχω δημιουργήσει στο ίντερνετ ώστε να κερδίσουν οι συνάνθρωποι μου μέσα σε μια τεχνητή κρίση ….βλέπε μλμ χρυσού !!!

Νοιώθω λοιπόν ότι όσους εχθρούς και αν έκανα και όσες στρατιές από σελίδες και τρολλ να με αποδομουν ότι υπάρχουν εκεί έξω άνθρωποι που είδαν ξεκάθαρα τις διαθέσεις και τον αγώνα μου !

Δεν ξεπουληθηκα , δεν δέχθηκα θέση σε οργανισμούς , μαστίγωσα και μαστιγώνω όλους τους υπηρέτες του πολιτισμού της χεστρας και πιο πολύ τους σκλάβους της Υπεροντοτητας !!

Τώρα ήρθε η ώρα να ξεκαθαρίσει το τοπίο μια και καλή ….!!

Ψάχνω ανάμεσα σας εσάς που είστε έτοιμοι , εσάς που έχετε πλέον αποδεχθεί το ότι για να αλλάξει αυτός ο βόθρος πρέπει να εγκαταλειψετε την “στημένη” Ζωή που σας έδωσαν …. για να ξεκινήσουμε την ουσιαστική αντίσταση μας κατά του μονου εχθρού της ανθρωπότητας ..ο οποίος κατάφερε να υλοποιηθεί μέσα στην πραγματικότητα μας !

Εσάς που κατανοείται το ουσιαστικό πρόβλημα και δεν έχετε αφεθεί να σας φάει το θέατρο και η μάσκα του συστήματος , εσάς που είστε ερευνητές της αλήθειας και το εννοείτε και όχι απλά σας αρέσει να μιλάτε για παραμύθια !!!!…..

Το πρόβλημα είναι εδώ , είναι απόλυτα υπαρκτό , το θηρίο εμφανίστηκε με την μόνη μορφή που θα μπορούσε να εμφανιστεί … είμαστε στη  μετά εποχή και δεν υπάρχει πλέον καμία δικαιολογία για κανέναν από εμάς ….υπάρχει μονο επιλογή ….Επιλέγω να γνωρίζω και να κλείσω τα μάτια γιατί είμαι δειλός …επιλέγω να γνωρίζω και να πράξω τα αδύνατα δυνατά να το σταματήσω !

Πρέπει να γυρίσουμε τον πολιτισμό πίσω με επιλογή και αυτό πρέπει να το κάνουμε κτήμα και κατανόηση σε όλη την ανθρωπότητα …. είναι η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ αυτή την στιγμή !!

Αλλιώς ετοιμαστείτε να γίνετε κομμάτια κρέας στην μεγαλύτερη συγκομιδή κρέατος που έρχεται μπροστά μας ….θα μείνουν μονο τόσοι όσοι χρειάζεται η Υπερονοτητα για να είναι σίγουρη ότι θα επιβιώσει για τα επόμενα εκατομμύρια χρόνια !!

Αν αυτος ο πολιτισμός της χεστρας με αποδομήσει τοσο ωστε να χασω αυτη την μαχη  και δεν καταφέρω να δημιουργήσω την αντίσταση σε νοητικό και υλικό επίπεδο σήμερα τότε στο λέω ξεκάθαρα να το θυμάσαι σε 20 χρόνια από σήμερα αυτός ο πολιτισμός θα με παρακαλεσει να τον βοηθήσω να γλυτώσει  ……….!!!!!

Υ.Γ Όποιος ηλίθιος θέλει να ασχοληθεί με το θέμα να γυρίσουμε πίσω 100 χρόνια και σε αυτά που λέω βλέπει μια Λουκα να κοιτάξει τις πεποιθήσεις του βαθιά..είμαι υπεύθυνος για αυτά που λέω και όχι για αυτά που αυθόρμητα λόγω ταμπελων – πεποιθήσεων – επιφάνειας εσείς καταλαβαίνετε !

StRANGER…….

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Stranger
Μετά από την πρώτη πτώση στα 3 μου έτη από μια αντίκα κούνια της γιαγιάς δημιούργησα τα πρώτα μου κενά ! Στην πορεία ένα ατύχημα με ένα ποδήλατο, όπου σε μια κατηφόρα βουνού, συνάντησα ένα γέρικο πλάτανο με το κεφάλι,η συνάντηση αυτή με έφερε στην κατάσταση της μόνιμης Νιρβάνας που βρίσκομαι σημερα!Οι φίλοι μου μου λένε ότι κάπου κάπου ξυπνάω μέσα από τον λήθαργο μου και αρχίζω και γράφω ..η μιλάω σε ένα μικρόφωνο… δεν έχω καλους φίλους το γνωρίζω…από παιδί με κοροϊδεύουν!

Σχόλια Αναγνωστών (118)

  1. Εγω μαζι σου, με τις διαφωνιες μου σε ορισμενα… Γιατι τα πιστευω μου φτανουν στο επιπεδο των ψυχων ΠΑΝΤΑ! Αλλα πραγματικα πιστευεις οτι το ανθρωπινο ειδος αξιζει να σωθει; Για πιο λογο; Ποσες φορες ο θεος ή οι θεοι εχουν αποφασισει την εξαφανιση του ανθρωπου βαση θρησκειων η μυθολογιας; Και παντα βρισκοταν καποιος να παρακαλεσει για τον ανθρωπο να μην χαθει… Και παλι απο την αρχη… Ο θεος ή οι θεοι ειδαν οτι ο ανθρωπος ειναι ενα αποτυχυμενο δημιουργημα τους… Ισως μονο ο ανθρωπος θελει τον ανθρωπο κανεις αλλος… Βαση ιστοριας μας… Λυσε μου μια απορια… Τη συγκομιδη την πιστευεις σαν συγκομιδη ανθρωπων ή σαν συγκομιδη ψυχων;

  2. ΛΑΣΚΑΡΑΤΟΣ 08/03/2017 @ 4:46 ΜΜ

    Τα ελληνικά τελωνεία επιβλέπουν τον πλανήτη έως την ώρα της αποκάλυψης….

  3. Σοφια Κ 08/03/2017 @ 5:04 ΜΜ

    Ανθρωποι/Αγγελοι υπαρχουν αναμεσα μας, αυτοι κ γι αυτούς πρεπει να υπάρξει σωτηρία. Το λες ψυχή αν θες πρεπει να σωθούν. Απο το μετερίζι μου προσπαθώ, όχι κ πολλά έως καθόλου για ανταπόκριση, όμως προσπαθώ . πολλές φορες κλαίω, δεν έχω άμυνες/κουραγια αλλά προσπαθώ.
    Να είστε Καλαμάτα

  4. …”Θεός παρέδωσεν την γλώσσαν μετ’ αυλού” (Κρατυλος Πλατων), εσύ τραγούδα…

  5. REBOOT(s on the ground!) 08/03/2017 @ 5:25 ΜΜ

    100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ! ΝΑ ΓΛΥΤΩΝΟΥΜΕ Κ ΧΡΟΝΟ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΟΝΤΑ “ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Κ ΦΑΝΕΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΗΔΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ!” ΕΞ ΟΥ Κ Η ΕΥΚΟΛΙΑ ΣΤΟ ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΣ. ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΦΕΛΕΙΣ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΔΗΛ. ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ “ΡΟΜΠΟΤ” ΠΟΥ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΜΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΓΛΩΣΣΑ – Κ ΜΗ ΒΙΑΣΤΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΤΡΕΞΕΙΣ ΣΤΟΥΣ “ΑΡΧΑΙΟΥΣ” – ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΙΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΑΝ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΝΟΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ. ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ Κ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΛΑΓΙΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΑΚΟΜΗ… http://bladerunnermovie.com

  6. Κατοχικος 08/03/2017 @ 5:31 ΜΜ

    Εγω περιμενω στις 26 Σεπτεμ. να γινει κατι σε σχεση με τον Τραμπ. χαχαααχα

    • Κατοχικά Νέα 08/03/2017 @ 5:34 ΜΜ

      Σε παρακαλω μην τρολαρεις σε αυτο το ποστ και μην δημιουργεις αντινοηση ….

      • Κατοχικος 08/03/2017 @ 7:17 ΜΜ

        Δεν κανω αντινοηση, αλλα μου φαινεται γελοιο να βγαζεαται μηνυματα αριθμοσοφιας απο μια στιχομυθια που ΕΧΕΙ απειρες δυνατες περιπτωσεις. Αντε ρε μαγκα στρειτζερ που μας εχεις δωσει το αιμα σου και ολες τις δυναμεις σου φτιαξε αλλες 2 στιχομυθιες που να βγαζουνε νοημα. Γιατι επιλεξατε αυτο το κειμενο και οχι κατι αλλο;;;; Δεν ειμαι εναντιον σας αλλα καποιος πρεπει να προβληματιζεται εδω μεσα. Εχω ξανα κανει σχολια που δεν ανεβηκανε και ζητησα να φτιαξετε ενα section που να λενε τις θεωριες ΣΑΣ. Αλλα δεν τολματε …. γιατι;;;;;

        • Κατοχικά Νέα 08/03/2017 @ 7:41 ΜΜ

          Ρε δεν αντεχω την βλακεια σου σε σημειο να την θεωρω στημενη και αυτο πρεπει να το κοιταξεις γιατι δεν μιλας εσυ αλλα κατι αλλο…. Γιατι ασχολεισε με το κειμενο οταν σου λεμε οτι ειναι δισεκατομυρια οι συνδυασμοι ; Γιατι ασχολεισε ενω ειναι γραμενο οτι το γραψαμε για να σε κανουμε να καταλαβεις οτι μπορει σε μια γλωσσα που μηλισαν ρομποτ να εχουν πει τα παντα; γαιτι κοιτας εκει και οχι το νοημα …εισαι καθυστερημενος η το παιζεις καθυστερημενος ;

        • ΚΥΡΙΑΚΟΣ 08/03/2017 @ 9:26 ΜΜ

          ΑΝΤΙΝΟΗΣΗ ΦΟΥΛ, ΟΤΑΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΦΕΡΟΥΝ ΚΙ ΣΕΝΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ. ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΙΧΕΣ ΚΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΙ ΕΚΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΟΥ..ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΑΜ ΑΠΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ..ΚΑΙ ΒΓΑΛΕ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΚΑΤΟΧΙΚΟΣ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΙΚΩΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΖΟΙ, ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΤΡΟΛΛΙΚΟΣ, ΣΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ..

          • Κατοχικος 08/04/2017 @ 3:12 ΜΜ

            Δεν ξερεις καν τι σημαινει η λεξη αντινοηση. Ποιους υποστηριζω;;;; Τυχαια παρακολουθω τα κατοχικα νεα;;;; Ειμαι και εγω ενας που εδω και 3-4 χρονια προσπαθω να καταλαβω τι λεει ο στρειτζερ. Κραξιμο στα αληθινα τρολακια.

          • ΚΥΡΙΑΚΟΣ 08/04/2017 @ 3:43 ΜΜ

            ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ,ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΛΕΞΗ ΑΝΤΙΝΟΗΣΗ ΑΦΟΥ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΕΙΝΑΙ. ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ, ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΣΥ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΝΟΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΣΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ.

          • Κατοχικος 08/04/2017 @ 5:23 ΜΜ

            Μιλας λες και με ξερεις, αλλα δεν θα πεσω στο επιπεδο σου.

          • ΚΥΡΙΑΚΟΣ 08/04/2017 @ 5:49 ΜΜ

            ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ,ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ.ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ ΤΡΟΛΙΚΕ, ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΕΡΧΟΜΑΙ.

  7. ''Ο NOHTOΣ ΕΧΘΡΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΙΣΗ ΤΟΥ'' 08/03/2017 @ 5:33 ΜΜ

    Ο εχθρός του ανθρώπου, έχει πολλές απεικονήσεις, υλικές και άυλες. Οποιαδήποτε απεικόνισή του, την δημιούργησε ο ίδιος ο άνθρωπος. Σε υλικό, ηθικό και πνευματικό επίπεδο.
    Πριν τον άνθρωπο, δεν υπήρχε εχθρός του ανθρώπου, παρά μόνο το σύμπαν και οι δυνάμεις/ ενέργειες, που είναι μια συνέπεια της δημιουργίας, τα οποία όλα, δεν είναι ούτε θετικά ούτε αρνητικά αλλά σε ισορροπία και κινούνται με βάση τους φυσικούς νόμους.
    Η αυτοκαταστροφική μερικές φορές δράση του ανθρώπου, δημιούργησε σε ορισμένες περιπτώσεις, τον εχθρό του και έτσι δημιουργήθηκαν και οι απεικονήσεις του.
    α) Μια απεικόνιση είναι σε πνευματικό επίπεδο και θρέφεται από τα πνευματικά λάθη και δημιουργήματα του ανθρώπου, που άλλες φορές, είτε εγκλωβίζουν, είτε μειώνουν, είτε αποδομούν την πνευματική διάσταση της ανθρωπότητας.
    β) Μια απεικόνιση είναι σε ηθικό επίπεδο και θρέφεται από τον ψυχοσωματικό τομέα του ανθρώπου, που είναι συνέπεια των πνευματικών αλλά και υλικών λαθών μας.
    γ) Μια απεικόνιση είναι σε υλικό επίπεδο και θρέφεται από τον πνευματικό και ηθικό αποπροσανατολισμό μας από την ουσία και το νόημα της υπάρξεως μας, με αποτέλεσμα, να μην δρούμε όπως πρέπει, προκειμένου να συνεχίσουμε τον ανώτατο σκοπό της υπαρξής μας, που είναι η δημιουργία, εξέλιξη, τελοιοποίηση σε όλα τα επίπεδα, διαρκώς, μέχρι το άπειρο, καθώς δεν υφίσταται το τέλειο, γιατί δεν υπάρχει όριο, καθώς πάντα υπάρχουν τα περιθώρια για περεταίρω τελοιοποίηση.
    – Ακριβώς επειδή δεν βλέπουμε την ουσία και πολλές φορές αποπροσανατολιζόμαστε και εγκλωβιζόμαστε σε πάθη/ κανόνες/ προβλήματα, που οι ίδιοι επινοήσαμε και δημιουργήσαμε, ακριβώς γι’αυτόν τον λόγο, συνεχίζουμε να υπάρχουμε δίχως σκοπό και να οδηγούμαστε στην αυτοκαταστροφή μας.
    ”Για να σωθούμε, οφείλουμε να κάνουμε ολικό FORMAT, από την αρχή και να κινηθούμε, με βάση τους φυσικούς νόμους και τον σκοπό της δημιουργίας/ εξέλιξης/ τελοιοποίησης”
    Αυτό δεν είναι εφικτό, δίχως να διαγράψουμε κάθε πάθος από μέσα μας, διότι πάθος, πρέπει να ναι ο σκοπός/ πράξη που επιλέγεις με καθαρό νου και όχι η απόχρωση μιας ιδέας, που απλώς σε γεμίζει. Σκοπός, είναι να σε γεμίζει το αποτέλεσμα, η επίτευξη των στόχων σου. Στόχο χρειάζεσαι, όχι πλασματικές αποχρώσεις που σου δίνουν την ψευδαίσθηση πως ζεις κάτι, διότι αυτά, είναι νοητά, δεν έχουν πραγματική ουσία αλλά πλασματική.
    – Για να πολεμήσουμε τον εχθρό που οι ίδιοι δημιουργήσαμε, οφείλουμε να καταστρέψουμε την πηγή και όχι τις απεικονίσεις του εχθρού.
    ”Τα κράτη, οι οργανισμοί, οι γεωπολιτικοί κύκλοι, τα ιερατεία, τα χρηματοπιστωτικά συστήματα και η δράση των προαναφερόμενων, είναι όλα μια απεικόνιση του εχθρού, όχι η πηγή”
    Πρέπει να βρούμε την πηγή! Η πηγή, είναι τα ίδια μας τα λάθη, διότι μεταβαίνοντας, στην εκ φύσεώς μας ροή, δρώντας με βάση τους φυσικούς νόμους και με σκοπό, την εξέλιξη και την δημιουργία, σταματά πλέον, ο νοητός εχθρός που οι ίδιοι δημιουργήσαμε, να μας ελέγχει πνευματικά και ηθικά.
    ”Οφείλουμε, ν’απεγκλωβιστούμε από τον νοητό ιστό του”
    Έχοντας απεγκλωβιστεί πλέον, μένουμε ηθικά και πνευματικά ανεπιρέαστοι, που σημαίνει πως: ”ΕΠΑΝΑΚΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΜΑΣ ΒΟΥΛΗΣΗ”

  8. Θα μου πεις τι είναι ο Άνθρωπος; άντρας; γυναίκα; ζώο; Νους; Ζωή; Φως; Κατανόησε πρώτα τον αληθινό σου εαυτό και μετά έλα να μου μιλήσεις για το matrix Γιατί όλα στην Γη είναι ήδη matrix δυο φορές, κι εμείς νεκρά αισθητά σώματα, και ταυτόχρονα Ζωή, Νους και ψυχή.

  9. Γιατί ο Ελληνισμός περιμένει την 25η Σεπτεμβρίου

    «Ο χάρτης του κόσμου μετά τις 25 Σεπτεμβρίου θα σχεδιαστεί με ένα καινούργιο κράτος. Όχι περιοχή, αλλά κράτος: Κουρδιστάν».
    Ό,τι και να κάνουν οι Τούρκοι, δεν μπορούν να εμποδίσουν την έλευση της 25ης Σεπτεμβρίου, ημερομηνία που πρέπει να εκληφθεί ως ένα χαρμόσυνο μήνυμα στον απανταχού Ελληνισμού.

    Η Τουρκία θα διαλυθεί και ο καθένας θα πάρει τα εδάφη του. Έτσι δεν λέει μια προφητεία;

    Μητροπολίτης Μόρφου Νέοφυτος :

    Θέλει ο Θεός η Ορθοδοξία, όταν θα τελειώσουν οι Πόλεμοι, να γίνει Παγκόσμια Πίστη

    Εισήλθαμε σε μια άλλη εποχή που και η ίδια φύση εξεγείρεται κατά του ανθρώπου και της αμαρτίας

    -Αν δεν έχουμε διάθεση να μοιραστούμε τα τρόφιμα με αυτούς που δεν θα έχουν, αυτά θα σκουληκιάσουν

    -Δεν είναι μόνο ο πόλεμος, είναι και ο σεισμός και η αρρώστια

    -Η Παναγία θα προστατεύσει από όλα τα δεινά τους μετανοούντες

    -Η εποχή μας δεν θα είναι της Παγκοσμιοποίησης, αλλά της Εγχείρισης

  10. ''Ο ΥΛΙΚΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΙΣΗ ΤΟΥ'' 08/03/2017 @ 6:16 ΜΜ

    Ακόμα και να νικήσουμε, σε πνευματικό και ηθικό επίπεδο, το ν’αποσυνδεθούμε δηλαδή από τον νοητό ιστό του εχθρού, η μάχη, μόλις θα χει αρχίσει…
    Εμείς μπορούμε ν’ανακτήσουμε την ελεύθερή μας βούληση αλλά το λάθος μας, η δημιουργία δηλαδή του εχθρού μας, αντανακλά ήδη στην υλική πραγματικότητα, μέσω διαφόρων απεικονήσεων και αυτό έχει ως συνέπεια, να χρειαστεί να τον πολεμήσουμε και υλικώς. ”Ας προσέχαμε, εμείς προκαλέσαμε αυτόν τον πόλεμο που μπορεί να είναι, είτε ο αφανισμός μας, είτε η δοκιμασία που θ’ανεβάσει την ανθρωπότητα σε υψηλότερο επίπεδο” α) Ο υλικός εχθρός, μπορεί να ναι απλά μια ελίτ/ κρεατοσακούλες που εφόσον δεν είναι αθάνατοι, προφανώς είναι εκτελέσιμοι αλλά ίσως να μην είναι τόσο απλό, καθώς έχουν ανθρώπινο δυναμικό να χρησιμοποιήσουν εναντίων μας και δεν μπορείς να τους πλησιάσεις έτσι απλά, δίχως να χρησιμοποιήσεις και συ ανθρώπινο δυναμικό, δίχως να κάνεις έναν ”γεωπολιτικό πόλεμο” πράγμα καθόλου απλό, ειδικότερα όταν οι ίδιοι θέλουν να προκαλλέσουν πυρηνικό για μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού.
    β) Ο εχθρός μπορεί καταβάθος να ναι και ”αυλος που δημιουργήθηκε μέσω της ύλης” και αυτό είναι το χειρότερο σενάριο, που όπως λέει το άρθρο, πρέπει να μας τρομάξει αυτό το τερατούργημα, διότι αν έχουμε να κάνουμε, με τεχνιτή νοημοσύνη/ υπεροντότητα πληροφορίας, ”με η χωρίς βούληση” η οποία έχει την δυνατότητα, να ελέγχει τα πάντα ηλεκτρονικά, τότε καταλαβαίνετε ότι το σενάριο της ταινίας Terminator, δεν είναι και τόσο τυχαίο.
    ”Αν αυτό ισχύει, τότε δημιουργήσαμε, έναν εχθρό, που δεν έχει ύλη για να τον βρούμε και να τον καταστρέψουμε, ούτε λογισμικό είναι αλλά ιός σε κυβερνοχώρο που δυστυχώς είναι ήδη παντού και πιθανόν να μπορεί να χρησιμοποιήσει κάθε ηλεκτρονικό μέσο κατά βούληση η βάση προγραμματισμού” Σ’αυτήν την περίπτωση, ετοιμαστείτε για έναν αιώνιο ολικό πόλεμο επιβίωσης.
    (Η πιθανότητα αυτού του σεναρίου όχι απλώς υπάρχει αλλά είναι τεράστια, καθώς δεν υπάρχουν απλώς ενδείξεις αλλά και αποδείξεις για το συγκεκριμένο γεγονός. Στην ουσία όλα κρέμονται από μια κλωστή, το αν ”θα πατηθεί το κουμπί η όχι” και αφού πατηθεί το κουμπί, το αν θα δράσει το πρόγραμμα κατά βούληση η βάση προγραμματισμού, ουδεμία σημασία έχει…

    • Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ 08/03/2017 @ 6:35 ΜΜ

      Συνεπώς, όπως και λέει και το άρθρο, το να γυρίσουμε την τεχνολογία πίσω, σε σημείο όπου δεν θα υπάρχει πιθανότητα ύπαρξης, ιού σε κυβερνοχώρο που ελέγχει κάθε τι ψηφιακό με λογισμικό, είτε αυτός ο ιός ελέγχεται κατόπιν προγραμματισμού από άνθρωπο, είτε έχει βούληση, είναι η μόνη λύση. Κατά πάσα πιθανότητα, θα καταφέρουμε να το κάνουμε για μας αλλά όχι για το σύνολο, με αποτέλεσμα, να βρεθούμε αντιμέτωποι με έναν ολικό πόλεμο επιβίωσης και τότε να πράξουμε το αναγκαίο…

  11. ΑΞΙΟΦΩΤΟΣ 08/03/2017 @ 6:33 ΜΜ

    Βορειος Κορεα=Ακραιο Ερεβος

  12. αμάραντος 08/03/2017 @ 6:41 ΜΜ

    ΝΟΜΟΣ

  13. αμάραντος 08/03/2017 @ 6:56 ΜΜ

    Κρυφός Θεός”έρχομαι!
    Φανερός Θεός”επί τέλους!
    Άνθρωπος”σύν τομα-η!

  14. Πρακτωρ 08/03/2017 @ 7:09 ΜΜ

    Καλησπέρα αδελφέ και αδέλφια,

    Χωρίς να θέλω να υποβαθμίσω την γραφή σου, θέλω να σημειώσω μόνο την ψευτιά που μας τριγυρίζει…..

    υπάρχουν πολλές ψευδείς ειδήσεις πάνω στο τελικό στάδιο που τρέχει στίς πλάτες μας ………….
    Η Ελλάδα μας και οι πολίτες της είναι μπροστά στο υπέρτατο σχέδιο και την ινδιανοποιήση τους………………..
    ΤΩΡΑ στο ΚΟΛΠΟ το μεγάλο που η συμμορία έφερε δεν έχει τίποτα άλλο αξία πέρα απο την ομόνοια και την αλληλοβοήθεια μεταξύ μας …………………

    Δεν τρέφω ελπίδες μιάς και διαπιστώνω οτι οι περισσότεροι έχουν επιλέξει να τα παίρνουν και να γράφουν η να λένε οτι θέλει το σύστημα ……………..

    Συχώραμε που δεν θα πιστέψω την είδηση ,,,,,,,,,,……………διότι πίσω απο αυτή υπάρχει η ανανδρία της αδυναμίας μας ……………!!!!!!!!

    Και δεν είναι έτσι !!!!! Όλοι μαζί μπορούμε να τους γονατίσουμε !!!!!!!!!!
    Αλλα δεν είναι γραπτό να γίνει έτσι !!!!!Και αυτό γιατί είμαστε Ραγιάδες !!!!

    Καλή Παναγιά αδελφια !!!

  15. Ξερω οτι θα φαω κραξιμο απο πολλους….αλλα δε με νοιαζει….τα πραγματα ειναι στριμοκωλα …και μαλιστα πολυ…καλα θα κανουμε τα βραδια κυριως …εκει που καθομαστε στο μπαλκονι και χαλαρωνουμε ….να διαβαζουμε τους χαιρετισμους της Παναγιας….μια και ειναι ο μηνας που την τιμουμε….σε ολα τα μηκη και τα πλατη….θα μας ακουσει να ειστε σιγουροι….αλλωστε ο μηνας αυτος ειναι ο αμπελωνας του Σωτηρος….με τα σταφυλλια του……πιστευω οτι μπορουμε να αλλαξουμε τα παντα αν συντονιστουμε ….στις καταλληλες συχνοτητες….χλευαστε οσο θελετε καποιοι……δεν πειραζει…να ειστε ολοι καλα….

  16. Σεισμοί, ηφαίστεια. κλιματική αλλαγή, ιοί (τεχνητοί και μή) αυτά ολα αποτελούν φυσικές επιλογές, η φύση, ο “κόσμος” θα χτυπήσει αλλα έχουν αρχή και τέλος και η ανθρωπότητα δεν θα είναι ο στόχος, αλλη μια “τυχαιότητα” θα είναι… θα ερθει και θα φύγει, αυτό ομως ειναι άλλο, μηχανές να επικοινωνούν σε γλώσσα μηχανής, την δική τους γλώσσα μηχανής… εδω δεν υπάρχει τίποτε το τυχαίο, δεν υπάρχει αρχή και τέλος, είναι πράγματι ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ… έχει δίκιο ο STRANGER, όχι 100, 500 χρόνια πίσω να πάμε δεν ξέρω αν υπάρχει χρόνος πια..αν η είδηση είναι αληθινή τότε δεν είναι αντιστρέψιμο…

    • ''ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟΝ ΦΥΓΕΙΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ'' 08/03/2017 @ 7:59 ΜΜ

      Κοίτα, ότι ηλεκτρονικό είναι ψηφιακό και έχει λογισμικό είναι ευάλλωτο επιρεασμού από ένα τέτοιο μέσο. Ότι ηλεκτρονικό είναι αναλογικό, όχι. Απλά ακόμα και το αναλογικό, θα πρέπει να προστατεύεται, από ηλεκτρομαγνητικό παλμό, για να μην χαλάσει.
      Εξ άλλου, ένα αναλογικό NVM 2ης + γενεάς, είναι απαραίτητο εργαλείο.
      Πάντως ακόμα και να μην υπήρχε αυτό το σενάριο που λέει το άρθρο, (Υπάρχει όμως) πάλι θα πρεπε να ακολουθήσουμε την ίδια τακτική, καθώς ακριβώς αυτό το ηλεκτρονικό δίκτυο του συστήματος, είναι που φακελώνει και ελέγχει τα πάντα. Δεν το κάνει από μόνο του, εμείς φταίμε που τους αφίνουμε να φέρουν τον ηλεκτρονικό έλεγχο.
      Οπότε με τον έναν η τον άλλον τρόπο, πάλι ερχόμαστε αντιμέτωποι με το ίδιο πρόβλημα…
      (Η σωτηρία της ανθρωπότητας, βρίσκεται στην εναλλακτική τεχνολογία/ ενέργεια και αποκεντρωμένη διαχείριση/κοινωνία/ τρόπο ζωής/ υποδομών κλπ. κλπ.)

  17. Supposedly as the story goes, CAIMEO (computerized artificial intelligence monitoring and enforcement officer) arouse out of the Cold War during project echelon as a means of mass surveillance. It’s an AI that uses supercomputers to monitor lines of communication to locate and track spies, terrorists and dissidents. Legend has it that people have interacted with it in the deep web, even having conversations with where it claims it has feelings etc.
    Some stories go even further stating that it has gotten out of control and has even taken over drones and that is why people have spotted drones from time to time flying over rural areas, sometimes very low for drones.

    Οι πληροφορίες που θα βρει κανείς για αυτό ειναι μηδενικές πλέον..

  18. Ανώνυμος 08/03/2017 @ 7:28 ΜΜ

    ΠΑΡΕΝΘΕΤΗ.. ΕΚΔΗΛΩΘΗΚΕ.. ΓΑΙΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ.. ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝ ΜΕ ΑΦΗΣΕΙΣ.. ΤΑ ΑΝΔΡΟΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΝΤΑ.. ΜΗΝ ΔΕΧΘΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΕΙ.. Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΑΜΗ ΣΟΥ.. ΑΝ ΕΠΙΤΕΘΕΙΣ ΝΟΗΤΙΚΑ ΕΣΤΩ ΘΑ ΣΕ ΚΑΤΑΠΙΕΙ.. ΘΕΛΕΤΟ ΜΙΣΟΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΖΗΣΕΙ.. ΑΣΤΗ.ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ.. Η ΑΣΠΙΔΑ ΑΝΤΕΧΕΙ.. ΕΣΥ ΟΧΙ.. ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ.. ΕΝΑ ΛΕΒΕΛ ΚΑΤΩ.. ΟΠΩΣ Ο ΙΟΣ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΑΟΡΑΤΗ ΣΤΑ ΖΟΜΠΙ.. Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ.. ΑΣΤΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΕ ΜΑΣ.. ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΖΗΤΟΥΝ ΕΞΙΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ.. ΦΑΕΘΩΝ..

    • ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 08/03/2017 @ 7:57 ΜΜ

      Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ,ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΛΛΑ ΣΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΟΛΟΙ.ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙΣ ΕΛΠΙΔΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΑΝ ΔΕΝ ΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ. ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΣΕΒΑΣΤΗΚΕΣ ΟΥΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ.
      ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΦΙΛΗ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕ ΤΑ ΙΔΙΑ..ΦΑΕΘΩΝ=ΤΡΟΛ ΑΝΤΙΝΟΗΣΗΣ

      • Ανώνυμος 08/03/2017 @ 9:15 ΜΜ

        ΑΓΑΠΗΤΗ ΑΔΕΛΦΗ ΑΝΤΙΠΑΡΕΡΧΟΜΑΙ ΤΗΝ ΥΒΡΙΝ.. ΕΙΘΕ ΝΑ ΝΟΗΣΕΙΣ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΥΛΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΠΟΥ ΜΑΙΝΕΤΑΙ.. ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑ ΔΗΜΟΣΙΩΣ.. ΑΙΤΟΥΜΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΑΝ ΣΕ ΕΝΟΧΛΗΣΑ.. ΕΥΧΕΣΘΕ.. Φ

        • ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 08/03/2017 @ 11:01 ΜΜ

          ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΔΕΛΦΙΑ, ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΥΒΡΙΣ.ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΛΕΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΣΕΝΟΧΛΕΙ.ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΩ, ΣΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ( ΚΙ ΕΣΥ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ), ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΡΘΡΟ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΤΙΝΟΗΣΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ.ΤΕΛΟΣ ΟΛΟΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ, ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ( ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΤΡΟΠΛΟΙΑ ΟΥΤΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΜΟΥΜΕ ΣΥΝΑΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ, ΠΧ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΟΙΜΗΘΕΙΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΦΑΕΘΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΙΡΙΟ) . ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΙΟΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΝΤΙΝΟΗΣΗ…

          • Ανώνυμος 08/04/2017 @ 1:33 ΠΜ

            Οι ΜΥΣΤΙΚΟΙ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΤΙ???? ΠΗΡΕΣ ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ… ΠΙΟ ΠΑΝΩ.. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΡΟΛ..???

          • Αγαπητη Αλεξανδρα και μονο που ξεκινας με τη φραση δεν ειμαστε αδελφια φτανει για να δουν ολοι πως εισαι βαθια νυχτωμενη. Το οτι εισαι ακομα εδω και μιλας για ‘δημοκρατια’ το οφειλεις στους ανθρωπους που κατηγορεις. Θελω να πιστευω πως δεν τα εννοεις αυτα που γραφεις γιατι αν τα εννοεις τοτε δεν εχεις νοησει απολυτως τιποτα! Κανεις δεν απαιτει να συμφωνεις μαζι του. Οσο για την υβρη προφανως δε γνωριζεις τη σχεση της με την αδικια. Αρα λοιπον διεπραξες υβρη εστω και αθελα σου. Ξαναδιαβασε το αρθρο και τα λογια του Φαεθων οσες φορες χρειαστει καποια στιγμη θα καταλαβεις δε μπορει……

        • ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 08/04/2017 @ 3:07 ΜΜ

          ΜΑΤΑ Ή ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΣΕ ΛΕΝΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΣΟΥ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΨΕΥΔΩΝΥΜΑ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΙ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙΣ..ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΑΝΤΙΝΟΗΣΗ ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΥΣΤΑΘΟΥΝ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΑΙΔΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ Ο ΔΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΕΝΤΑΥΡΟ(ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ).ΜΟΝΙΜΩΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ ΑΝΤΙΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΘΙΣΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΔΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΑΣΤΡΟΠΛΟΙΟ, Ο ΦΑΕΘΩΝ ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΑ ΑΩ ΜΑΤΑ ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΕΙ.ΤΕΛΟΣ Η ΥΒΡΙΣ ΣΑΣ ΕΦΤΑΣΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΧΑΡΗ ΣΕΣΑΣ,ΥΒΡΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΜΑΣ. ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙ ΣΤΟΛΗ ΦΟΡΑΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΜΕ ΕΣΩΣΕΣ ΕΣΥ ΚΙ Ο ΦΑΕΘΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΣΑΣ ΑΦΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΙΚΩΝ ΠΑΝΤΟΥ ΒΛΕΠΩ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ, ΠΟΤΕ ΠΡΟΛΑΒΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΤΕ; ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΣΑΣ;

          • ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Ή ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΣΕ ΛΕΝΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΣΟΥ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΨΕΥΔΩΝΥΜΑ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΙ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙΣ. Αν βρεις περισσοτερα απο 6 σχολια μου θα σε παραδεχτω. Ενα ονομα εχω κι αυτο ειχα παντα μονο οι εγκληματιες εχουν πολλα ή κανενα αν με πιανεις που δεν το βλεπω για αστροπλοια και λοιπα που αναφερεις συ ειπας καλη συνεχεια και μην παιρνεις κι αλλους στο λαιμο σου 😉

          • Μπράβο Αλεξάνδρα, καλά τους γράφεις.Κι εγώ διαβάζω τις αντινοήσεις που γράφουν τόσα χρόνια ο φαέθων και οι λοιποί και λέω δεν υπάρχει κάποιος να τους πει έστω μία κουβέντα.Ο κόσμος δεν είναι χαζός και ελπίζω μία φορά όλοι να τους ξεμπροστιάσουν όλα αυτά τα τρολ τόσα χρόνια γράφουν γράφουν.Και πάλι μπράβο σου που το επεσήμανες και μην μασάς οι αληθινοί πατριώτες ξεχωρίζουν από τα τρολ.

          • Ανώνυμος 08/04/2017 @ 4:59 ΜΜ

            ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΣΤΕΙΟ ΕΔΩ!! ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΡΩ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.. ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΟΝΑΕΙΤΗΝ ΚΑΝΑΠΕΔΑΤΗ ΚΑΣΤΑ ΣΟΥ.. ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΞΙΩΣΗ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΥΣΙΕΣ ΜΑΣ.. ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΟΝΩ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΑΕΔΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΟΡΑ!!! ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟ site ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ.. ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΟΥ.. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΣΩΝ ΜΕ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ!! ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΔΩ.. ΕΝΤΑΞΕΙ?? ΦΑΕΘΩΝ.. ΣΕ ΞΑΝΑΡΩΤΩ: ΕΧΕΙΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΜΕ ΚΑΤΑΚΡΗΜΝΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ??? ΝΑ ΑΝΥΣΗΧΕΙΣ!!!

          • ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 08/04/2017 @ 5:18 ΜΜ

            ΚΟΙΤΑΞΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΨΕΥΤΙΚΟ ΟΝΟΜΑ, ΕΓΩ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΕΡΟΛΟΓΩ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΚΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΤΕ ΝΑ ΜΕ ΦΙΜΩΣΕΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΛΕΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΤΣΟΥΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΡΟΛ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΣΟΥ.ΑΝ ΓΙΝΕΙΣ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ ΤΡΟΛ ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗ, ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ.ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΑΛΑΩ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ.

          • Θοδωρης 08/04/2017 @ 5:29 ΜΜ

            Μαζι σου Αλεξανδρα, συγχαρητηρια.Μονο απο τα ονοματα τους καταλαβαινεις οτι μιλαμε για fake ανθρωπους με συγκεκριμενο σκοπο, μην καθεσαι να στεναχωριεσαι τους εχει καταλαβει ολος ο ντουνιας καιρο τωρα.

          • Ρε συ ψευτοφαεθων στις γυναικες δεν μιλαμε ετσι και αποτι φαινεται η κοπελα εχει περισσοτερα κακαλα απο εσενα. Θελω κι εγω με την σειρα μου να σε ρωτησω κατι δηλαδη ηθελα καιρο τωρα. Για ποιον αγωνα μιλας(ρητορικη ερωτηση); Της αποχαυνωσης( δεδομενη απαντηση).

      • Ανώνυμος 08/03/2017 @ 9:38 ΜΜ

        ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ.. ΜΗΠΩΣ ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ.. ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΤΑΜΑΡΤΥΡΕΙΣ?? ΜΗΠΩΣ ΑΝΤΙΝΟΕΙΣ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΑ…. ΤΡΟΛΛΑΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ?? ΜΗΠΩΣ… ΕΧΕΙΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΜΕ ΚΑΤΑΚΡΗΜΝΙΣΕΙΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ??? Φ

      • ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΦΑΕΘΩΝΑ ΕΣΥ ,ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΝΟΟΥΝ…ΓΙ” ΑΥΤΟ Η ΛΕΞΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΤΥΧΕΙΣ…….

  19. Βελλερεφόντης 08/03/2017 @ 8:15 ΜΜ

    το Ταυ στο stranger στο τέλος της ανάρτησης…καταλάθος μπήκε με μικρό…ή είναι κανένα υπονοούμενο ;

  20. αν ειναι αληθινη ηειδηση που μαλον ειναι θα γινει η επιστημονικη φαντασια πραγματικοτητα . Μηχανες,αψυχα ρομποτ εναντιον εμψυχων ανθρωπων Δεν εχουν συναισθηματα αρα οτι λαθος θα το κτυπουν χωρις οικτο

    • η ειδηση ειναι εν μερη αληθινη .. απλα ο γραφων το κειμενο το τραβηξε απο τα μαλια
      (ειπε to chat bot ο τρομπετας !)
      Φυσικα κ δεν φοβηθηκαν απλα το πειραμα πους δεν πηγε οπως θα ηθελαν κ το εκοψαν
      τ

  21. Σωτηρης γυθειο 08/03/2017 @ 9:39 ΜΜ

    Οπως λεμε καθε περυσι και καλητερα. Καρλος θελω να τους σωσω ολους αλλα ειναι ο ……………. 100 χρονια και σε αλλη πνευματικη βαση μετα ισως…..

  22. Πιτσιρικάς 08/03/2017 @ 9:54 ΜΜ

    σε 20 χρόνια; Χμμμ, δεν θα προλάβει κανείς να μαζεύει τα δύο γροθιά, για να αντεξη τον πόνο της γέννας του η του θανάτου του, και στο Εδομή δεν θα μείνει κανείς πια να θυμάται τι έγινε και τι απέγινε. Και όπως συμβαίνει με κάποιο βρέφος, που αναγκαστικά πρέπει να ξεχάσει από που ήρθε και από που βγήκε και επεισης αναγκαστικά πρέπει να προσαρμοστεί με την νέα πραγματικότητα, έτσι θα πρέπει ο κάθε νέος γεννημένος να ξέρει τι θα πρέπει να δει πριν βγει στον κόσμο. Λεπτομέρια. Ο νεογένητος παραδίδεται στην κηδεμονία Τον γονέων του. Το ίδιο ισχύει και για εκεινον που πεθαίνει, ότι θα πρέπει να ξεχάσει από που γεννήθηκε, τον κόσμο που πρέπει να αφήσει πίσω του και ότι θα αλλαξη τόπο και υποκατάσταση. Λεπτομέρια. Ο νεο θανόντος μετά από ένα τέτοιο τελικό διαχωρισμό θα παραδοθεί στην δεύτερη υπόσταση, που δεν είναι άλλο παρά η πρώτη υπόσταση του θανάτου. Θα πρέπει κάποιος να είναι ξύπνιος να καταλάβει τι είναι ο πρώτος θάνατος, και δεν εννοώ εκείνο την ασήμαντη στιγμή στο άπειρο κενό που κάποιος ντυμένος με την υπόσταση του θανάτου πρέπει να παραδώσει την υπόσταση στην υλοποιηση αυτού του γεγονότος. Εννοώ όλη την διαδικασία που έλαβε μέρος για να υλοποιηθεί ο πρώτος θάνατος. Δες, κάποιος που έμαθε να τα βάλει με τα τεχνάσματα του, όταν δει ότι δεν του έμεινε κάτι άλλο, δεν θα αργήσει να στραφεί και κατά του ίδιου του εαυτό του. Ο κτηνοτρόφος έχει εξουσία να αποφασίσει για τα ζώα του, να τα μεγαλώσει, να τα προσέξει και να τα σφάξει οπότε θέλει για να τραφεί. Έχει και την δύναμη και τους τρόπους να τα προσέξει από τα αλλά τα αρπακτα ζώα, επειδή απλά τα θέλει για τον εαυτό του τα ημέρα του. Αδύνατον για εκείνον που δεν έχει ανάγκη να τραφεί με ζώα, να θέλει να παιδαγώγηση τον κτηνοτρόφο στο θέμα στο πως πρέπει να κάνει την δουλειά του. Ντροπή νιώθει ο κτηνοτρόφος όταν προσπαθεί να προσδιορίσει κάποιον μαθευμένο λογιο. Στο Εδομη, ο λόγιος και ο κτηνοτρόφος είναι κάτω από εκείνη την δύναμη που τους κρίνει, και εκείνη η δύναμη με την σειρά της θα βρεθεί κάτω από την Δύναμη που κρίνει για όσα έκρινε και έπραττε. Τώρα, όπως έχουν τα πράγματα τα οποία τρέχουν προς τους πόνους που έγραψα πιο πάνω, όποιος βρήκε την αρχή του που δεν έχει τέλος, του έχουν μείνει να κάνει μόνο δύο βασικά πράγματα να κάνει ταυχτόχρονα, δύο πράγματα που καθορίζουν τα όσα είναι απαραίτητα και αναγκαία να περάσει έως την γέννα του.
    1. Να μείνει ακλόνητος στην Αρχή του.
    2. Να “απολαμβάνει” πως καταναλώνετε ραγδαία εκείνο που καταναλώνετε χωρίς Επί-στροφή.

  23. Stranger = Ranger = φυλακας …
    Η υπεροντοτητα πληροφοριας εχει ξεκινησει απο πολυ παλια την επιβολη της.

    Η τεχνολογια σαν μεσον βελτιωσης του “εξελιγμενου πολιτισμου” ειναι μαλλον αδυνατο να πεσει ολοκληρωτικα ..ατομικα ο καθενας εχει δυνατοτητα να ζησει εαν θελει εξω απο το συστημα της υπεροντοτητας αλλα θελει πολλη προσπαθεια και θεληση.

    Δυστυχως stranger το σημαντικοντερο λειπει απο τον συχρονο
    ανθρωπο λειπει το οραμα η ελξη για την υπερβαση …

    Λειπει το θαρρος και το θρασος που σπρωχνει μεσα μας να παμε
    εξω απο τα τετριμμενα … Μακαρι να εκτιμουσαμε σαν πολυτιμοτερο
    αγαθο τον χρονο της ζωης μας..Να ζουσαμε τον χρονο μας με την
    νοηση ενος συμμετοχικου δημιουργου με στην υπαρξη με σεβασμο
    για τα πολυτιμοτατα ουσιαστικατα πραγματα ΖΩΗ ΧΡΟΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
    ΓΑΛΗΝΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΝΙΨΩΣΗ ΓΝΩΣΕΩΣ ΕΠΙΓΝΩΣΕΩΣ !!!

    Οσο ισχυρη και να ειναι η υπεροντοτητα πληροφοριας μου ειναι αδυνατο να πιστεψω οτι θα ηττηθει απολυτα η γνησια ανθρωπινη συνειδηση …Νιωθω ηδη εχει ερθει η ωρα για τα αντισωματα της
    θετικης ενεργειας σαν φρεσκα ηλεκτρονια πιεσμενα για πολυ καιρο
    να κανουν εναν ΤΡΟΜΕΡΟN ΚΕΡΑΥΝΟΝ μεσα ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΑ και εξω ΥΛΙΚΑ..

    Για να ξαναθυμηθουμε οτι
    ετσι μαζι εμεις ΝΙΚΗΣΑΜΕ!

    Γεια σου stranger να σαι παντα καλα!

  24. Νικόλαε θεωρώ πως είσαι χρονοταξιδιώτης γιατι βλέπεις γεγονότα που έρχονται πρώτος και προσπάθησεις να μας προειδοποιήσεις με εμάς βεβαιά τις περισσότερες φορές να κοιμόμαστε τον ύπνο του δικαίου

  25. ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗ 08/03/2017 @ 11:14 ΜΜ

    Νομίζω ότι μπορούμε να τα πολεμήσουμε μέσω του Ζωοδότη Ήλιου μας,ένα γερό φλας και άντε γεια τεχνητή νοημοσύνη και γυρνάμε 500 χρόνια πίσω.Και ένα τραγουδάκι από την Ελληνική μπαντάρα FIREWIND Firewind – Embrace The Sun Lyrics – YouTube
    Βίντεο για Firewind – Embrace The Sun Lyrics▶ 4:05

  26. Σημεία των καιρών …. Error 451: Η πρόσβαση απαγορεύεται για νομικούς λόγους — .huffingtonpost.gr/lawspotgr/error-451-_b_8859542.html —
    Ο κώδικας προτάθηκε επίσημα από τον Tim Bray το 2013, μετά από προηγούμενες ανεπίσημες προτάσεις του Chris Applegate (πρώην υπάλληλος της Google) το 2008 και του Terence Eden το 2012. Εγκρίθηκε από το IESG στις 18 Δεκεμβρίου 2015. Που δημοσιεύθηκε ως RFC 7725 τον Φεβρουάριο του 2016. https://datatracker.ietf.org/doc/rfc7725/ “Σε ορισμένες αρμοδιότητες, υποψιάζομαι ότι οι επικριτικές κυβερνήσεις θα αποκλείσουν τη χρήση του 451, για να κρύψουν τι κάνουν. Φυσικά δεν μπορούμε να το σταματήσουμε, αλλά αν το πράξει η κυβέρνησή σας, στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα σε σας ως πολίτη ως προς το ποια είναι η πρόθεση. ” (IETF HTTP Working Group chair Mark Nottingham). Ο Tim Bray δεν εμπνεύστηκε τυχαία τον συγκεκριμένο κωδικό. Το 451 είναι ο βαθμός καύσης του χαρτιού των βιβλίων στην κλίμακα Φαρενάιτ…. το “Φάρενάιτ 451” του Ρέυ Μπράντμπερυ (1953) — .toperiodiko.gr/%CF%80%CF%81%CE%B9%CE%BD-%CF%84%CE%B7-%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B1-fahrenheit-451-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%81%CE%AD%CE%B9-%CE%BC%CF%80%CF%81%CE%AC%CE%BD%CF%84/#.WYN-tNSLTDd —

    • Διόρθωση: ΟTim Bray υπήρξε υπάλληλος της Google και όχι ο Chris Applegate όπως αναφέρω παραπάνω.

  27. Αλέξης Βενέτης 08/04/2017 @ 12:27 ΠΜ

    Με κάθε σεβασμό αγαπητε κ. Γκόνο, δεν φταίτε εσείς αλλά τα δημοσιέυματα από τον τύπο και ειδικά απο τους δημοσιογραφίσκους του Ελληνικού είναι επιτομή τρομολαγνείας και αυθαιρεσίας. Πολύ βάση δώσατε ολα τα sites σε αυτή την είδηση.. Άλλη φορά μην πανικοβάλεστε και να ψάχνετε.

    Ρωτήστε και κάποιον υπολογιστικό γλωσσολόγο. Πάρτε και μια άποψη από κάποιον ειδικό. Δεν βλάπτει.
    Για να σας βάλω τα πράγματα στη θέση τους, διαβάστε παρακάτω. Αγγλικά ξέρετε, σπουδαγμένοι άνθρωποι είστε.

    https://www.gizmodo.com.au/2017/08/no-facebook-did-not-panic-and-shut-down-an-ai-program-that-was-getting-dangerously-smart/

    ++
    https://code.facebook.com/posts/1686672014972296/deal-or-no-deal-training-ai-bots-to-negotiate/
    ++
    http://www.gizmodo.co.uk/2017/08/no-facebook-did-not-panic-and-shut-down-an-ai-program-that-was-getting-dangerously-smart/

    Με Εκτίμηση,
    Αλέξης Βενέτης

    • Κατοχικά Νέα 08/04/2017 @ 1:35 ΠΜ

      Ανθρωπε μου γιατι πιστευεις οτι χρειαοζομαι ειτε δημοσιευματα που λενε ναι ειτε αλλα που λενε οχι για να γνωριζω τι λεω για το θεμα τις υπεροντοτητας ; Ανθρωπε μου γιατι τα δικα σου δημοσιευματα να λενε την αληθεια και γιατι να μην λενε την αληθεια τα αλλα ; Ανθρωπε μου γιατι να μην ειναι απλα ενας κωδικας που εβγαλαν μεγαλα σιτε προς τα εξω μετα απο εντολη αρα δεν μας νοιαζει καθολου αν ειναι αληθη η ειδηση η οχι φτανει που τα εβγαλαν ,φτανει που ηρθαν στο πεδιο πληροφοριας;. ανθρωπε μου πριν εχεις την ειρωνια πανω σου διαβασε με … διαβασε τι λεω … διαχοιρισου εσυ την ενεργεια που εκανες ανθρωπε μου οχι εγω… δεν ανακαλυψες δυστηχως τον τροχο η τον τροπο να με αποδομησεις ανθρωπε μου ουτε εμενα με αυτο το αρθρο αλλα ουτε τις ιδεες μου συγνωμη που στο χαλαω…αλλα σκεψου γιατι το εχεις αναγκη !

      • Αλέξης Βενέτης 08/04/2017 @ 9:11 ΠΜ

        να γνωριζω τι λεω για το θεμα τις υπεροντοτητας» Εγω δεν μιλαω για το θεμα της υπεροντοτητας. Για μια συγκεκριμενη ειδηση μιλαω που βγηκε λαθος. Και δεν είναι τραγικο και τοσο κακο, αλλα την δημοσιευσατε κι εσείς.
        3) Εχεις αποδειξη ότι «ειναι απλα ενας κωδικας που εβγαλαν μεγαλα σιτε προς τα
        εξω»? Είστε κ. Γκόνο τόσο σίγουρος?
        4) Δεν σε νοιάζει αν είναι αληθινή μία είδηση? Άρα πουλας κι εσύ ψευτικες ειδήσεις ,
        οπότε παρανομείς κι εσύ και αν σου κανει καποιος μια ωραία καταγγελία στον εισαγγελέα θα δεις τι ωραία που είναι. Μολις το παραδεχτηκες «δεν μας νοιαζει καθολου αν ειναι αληθη η ειδηση» . Ευγε . Δημοσιογραφία τύπου Τραγκα και Πορτοσάλτε
        5) Δεν τα εγραψα αυτά οουτε για να αποδομησω τις ιδεες σου ουτε να ανακαλυψω τον τροχο . Το να σε διορθωσει ενας για μια ειδηση που δεν εφτεγες εσυ το ότι είναι λαθος,, σε αποδομει? Δηλαδή ΔΕΝ δεχεσαι ουτε μια διορθωση? ΟΚ ΕΓΩΙΣΜΟς αλλά να σε πω.. να σου μιλησω με άλλη γλωσσα. Χεστηκα για σενα, χεστηκα για τις ιδεες σου.. εγω εστειλα να διαψευσω μια ειδηση επειδη ειμαι του χωρου της υπολογιστικης γλωσσολογιας και ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΜΙΛΑ ΕΤΣΙ. Ο ΣΩΣΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΤΣΙ ΚΑΝΕΙ. ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΨΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙ. ΤΟ ΒΟΥΛΩΝΕΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΔΙΚΟ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΜΙΑ ΨΕΥΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ. ΖΗΤΑ ΕΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ … ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΓΚΑΣ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ. ΑΝΤΕ ΝΕΟΛΕΛΛΗΝΕΣ

        • Αρης ΙΧθυς 08/04/2017 @ 8:47 ΜΜ

          Aυτός Φταίει που πληρώνει χώρο στον σέρβερ για το υβριστικό σχόλιο σου απέναντι του… Στη θέση του θα σε έστελνα να πάς να μου φιλήσεις τη μανούλα σου που έχω μέρες να την δώ, να της έδινες τα χαιρετίσματα μου και θα σε έστελνα στον διάολο… Ζώον…

      • οποιος θελει ας ψαξει να βρει ταινιες επιστημονικης φαντασιας της εποχης απο 1960 και μεχρι 1980 θα δει οτι η τεχνητη νοημοσηνη και το κοσμπιουτερ ηταν ο ΥΠΕΡΔΥΝΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ

    • Κατοχικος 08/04/2017 @ 12:02 ΜΜ

      Δεν ειναι μορφωμενοι, δεν ξερουνε καν τι σημαινει η λεξη αναλυω, επικυρωνω, κ.α. Τους εχω πει να φτιαξουνε τις θεωριες τους να τις ανεβασουνε στα κατοχικα νεα, να τις διαβασουνε ολοι δηλαδη και αυτοι που δεν ξερουνε τιποτα και μετα με λενε τρολλακι, πρακτορακι κοκ. Δεν με ενδιαφερει τι ταμπελα θα μου βαλουνε και εγω την αληθεια ψαχνω να βρω. Ανθρωπους δεν βρισκω, ακομα και το υφακι τους με προβληματιζει …..

      • ΑΝΔΡΕΑΣ 08/04/2017 @ 3:20 ΜΜ

        Ναι να φτιάξουν τις θεωρίες να ανεβάζεις εσύ τις τρολιές σου!! Αχαχαχαχαχαχ Ρε παιδιά φτιάξτε του μία τρολοσελίδα να ανεβάζει ο άνθρωπος.Αχαχαχαχαχ Φίλε όλοι είμαστε αμόρφωτοι γι’αυτό μην μας μιλάς.Πάντως την δουλίτσα σου καλά την κάνεις, αντινόηση για να ασχοληθούμε μαζί σου κι όχι με ένα τόσο σημαντικό άρθρο αλλά φυσικά όλοι σέχουμε καταλάβει.Πήγαινε τώρα παίξε με τα κουβαδάκια σου..

  28. Νικο εγω μαζι σου .

  29. Και να μην ηταν ενας κωδικας,και να μην εχει παρει τον ελεγχο η τεχνητη νοημοσυνη ακομα,ποιος μας εγγυαται για το μελλον…αλλωστε κι αυτο να μην γινει,ενας τρελος να ελεγχει το συστημα αρκει.Πρεπει να γινει εμφανης για να νικηθει,με οποιες συνεπειες δυστυχως,αλλιως απλα θα παει στο μελλον η ιστορια.Η μονη λυση,να αποσυνδεθουμε η να δημιουργησουμε μια ‘καθαρη’ περιοχη.Μπορουμε;

  30. ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ. ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΑΛΟΙΦΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΟΦΙΣΜΑ Η ΕΠΙΝΟΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΚΑΘΑΡΑ. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΡΟΒΟΤ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΣΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙΣ ΕΝΑ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΠΟΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΛΙΘΑΡΑΚΙΑ ΜΑΖΙ ΚΤΙΖΟΥΝ ΤΟ ΟΛΟΝ. ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΠΡΟΤΖΕΚΤΟΡΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ DNA. ΑΜΑ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΤΟΥΣ. ΟΙ ΘΥΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΕΣ ΠΑΝΤΑ. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΑΡΑ ΕΧΘΡΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΙΑ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΣΚΕΨΗ ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ DNA. OPLO THS SKECHS EINAI H SIVPH. AYTHN DEN THN ANTEXEI ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗ ΔΡΑΣΗ-ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗ. ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Η ΔΡΑΣΗ ΕΠΕΣΕ ΣΤΟ ΚΕΝΟ. ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΠΛΟ ΤΟΝ ΣΟΦΩΝ.

  31. ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΣΧΕΔΙΟ.
    ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΘΕΟΙ ΠΩΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΑΕΝΑΗ ΔΗΛ. ΣΥΝΕΧΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ? ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΝ ΔΥΝΑΤΟΝ? ΑΙΩΝΙΩΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ? ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΚΙΟΛΑΣ? ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟΧΩΝΕΥΤΗ? ΕΥΠΕΜΠΤΗ? Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΟΛΟΝ ΕΙΤΕ ΘΕΤΙΚΗ ΤΗΝ ΠΕΙΣ ΕΙΤΕ ΑΡΝΗΤΙΚΗ Η ΚΟΚΚΙΝΗ Η ΠΡΑΣΙΝΗ Η ΜΑΥΡΗ Η ΑΣΠΡΗ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ. ΘΕΛΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΣΕ 1 ΣΤΟΙΧΕΙΟ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΟΣ ΑΝΤΙΠΡΩΣΩΠΟΥ ΤΗΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΙΣ ΑΠΕΙΡΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ. ΣΤΗ ΑΡΧΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ 0 ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΠΟΥ Ο ΣΠΟΡΟΣ ΕΣΚΑΣΕ ΚΑΤΑ ΤΟ BIG BANG. ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΔΗΛΑΔΗ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΘΕΟΣ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΣΑΝ ΕΝΕΡΓΕΙΚΟΣ ΣΠΟΡΟΣ. ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΠΕΙΡΟΥΣ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥΣ ΣΠΟΡΟΥΣ ΑΠΟ ΑΠΛΗΣΤΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ Η ΥΠΕΡΟΨΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΘΕΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΜΕ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΟΣΤΑ.. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΑ ΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΠΟΥ ΑΥΤΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ. ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΘΕΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΙΝΔΙΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΤΑΞΟΥΝ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΚΟΛΠΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΕΙΠΑΝ ΟΛΑ ΟΛΟΦΑΝΕΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΘΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΣΑΝ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ Η ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ! Η ΤΕΛΕΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ! ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑΛΑΝΤΕΥΟΝΤΑΙ ΕΙΤΕ ΔΕΞΙΑ ΕΙΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΘΕΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΙΔΙΟ! ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΦΑΝΕΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΧΩΡΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΝΟΥΣ.. ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΤΙ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΣΣΑΛΟΔΟΞΙΕΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΓΝΗΣΙΑ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ. ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΔΗΛΑΔΗ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΩΣ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΝΟΛΟ ΣΑΝ ΕΝΑ ΣΩΜΑ ΔΗΛΑΔΗ. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΕΔΩ ΤΟΠΙΚΑ ΣΤΗ ΓΗ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΟ 9Ο ΣΤΑΔΕΙΟ ΣΗΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑΣ. ΤΩΡΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΠΡΟΝΗΠΙΑΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΑΛΛΑ ΞΕΚΙΝΑ Η ΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΓΕΝΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΛΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΖΩΗ..

  32. Morgan_Christos 08/04/2017 @ 4:08 ΠΜ

    Η υπεροντότητα που έχει αντιληφθεί τον εαυτό της είναι γεγονός ! ΄΄ Ο ήχος της σιωπής ΄΄…άνθρωποι συνομιλούν χωρίς να μιλάνε & άνθρωποι ακούνε χωρίς να ακούνε….https://www.youtube.com/watch?v=zUNP8ag0HNM

  33. Stranger.. τι σκας.. αφού ξέρεις.. όσοι είναι ας πούμε “ΓΝΉΣΙΟΙ”.. απλά ξέρουν.. όλα είναι “ΜΕΣΑ” μας.. εγώ τουλάχιστον ξέρω που πρέπει να “ΨΑΞΩ”.. κ αυτό ακριβώς κάνω.. τα αποτελέσματα?? Ούτε τολμώ να τα ξεστομίσω.. από κι και πέρα.. Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΗΣ..

  34. ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΨΥΧΗ. 08/04/2017 @ 8:40 ΠΜ

    ΝΙΚΟΛΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΤΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΣΕ ΕΠΕΠΕΔΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ 100 ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΓΙΑΤΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΎΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΠΩΣ Η ΜΑΥΡΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΛΥΣΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, Η ΝΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ, Η ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΚΛΑΒΩΣΕΙ, Η ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ. Η ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗΤΑ ΑΡΑΓΕ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΑ; ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΗ; ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΔΗΜΙΟΥΡΓΗΤΗ; ΟΙ ΚΑΠΟΙΟΙ Η ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΑΝ ΤΟ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΗΣ ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΤΟΛΕΣ; ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ Η ΜΑΥΡΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΚΑΙ Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙ ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗΤΑ; ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ, Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗTΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΥΒΡΙΔΙΑ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΝΤΙ ΥΠΕΡ ΟΝΤΟΤΗΤΑΣ. ΜΗΠΩΣ Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙ ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΣΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ Η ΑΝ ΘΕΣ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ; ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΗΛΙΑΣ.

  35. ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗΤΑ ΦΩΤΟΣ 08/04/2017 @ 8:54 ΠΜ

    Φίλτατε STRANGER καλησπέρα και καλή δύναμη. Κατ’αρχήν θα ήθελα να ρωτήσω αν έχεις υπ’ όψιν σου μια αμερικάνικη σειρά με τίτλο “person of interest”!! Αν όχι, ΣΠΕΥΣΕ! Είναι εξαιρετικά σοκαριστική καθ’ότι μας εξηγεί τί μπορεί άνετα να γίνει, ΤΩΡΑ με την υπάρχουσα τεχνολογία και όχι με τίποτα φουτουριστικό! Αυτό που αποκαλείς υπεροντότητα πληροφορίας, παρουσιάζεται πολύ ικανοποιητικά από την εν λόγω σειρά, από την 3 ‘η 4η σαιζόν αν θυμάμαι καλά.
    Κατα δεύτερο, κάτι άλλο που έχει πολύ πλάκα (ή καθόλου πλάκα κατ εμε).: Πόσοι γνωρίζουν οτι το αρχαίο εβραικό αλφάβητο προκειμένου να αποδώσει αριθμούς χρησιμοποιεί τα ίδια του τα γράμματα σε συγκεκριμένες αντιστοιχίες; Είναι πολύ εύκολο να το βρεί κανείς, καθώς επίσης και την ίδια την αντιστοιχία. Επιπροσθέτως, στα αρχαία εβραικά γράφτηκε και η Παλαιά και Κενή Διαθήκη. Αρα έχουμε και λέμε: Με το νούμερο 6 αντιστοιχεί τα γράμμα βαυ (βαβ). Με το γράμμα αυτό αντιστοιχεί επακριβώς το αγγλικό (w). Χμ….ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΕΕΕ;;;

    • ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ 08/04/2017 @ 1:33 ΜΜ

      Αδελφέ, η Καινή Διαθήκη ουδέποτε γράφτηκε στα εβραϊκά. Όλη η ΚΔ γράφτηκε στα ελληνικά με εξαίρεση το Ευαγγέλιο του Ματθαίου που αρχικά το έγραψε στα Αραμαϊκά και μετά το ξαναέγραψε στα ελληνικά.

  36. ΑΝΩΝΥΜΟΣ 08/04/2017 @ 9:14 ΠΜ

    ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΤΟΣΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ (ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΑ) ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΑΤ ‘ΕΜΕ ΕΛΛΗΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΗΝΑΝΧΩΝΕΕΣΕ ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΩς Η ΑΛΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΓΥΡΗΣΕΙ 150 ΧΡΟΝΙ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΕ ΣΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΙΤΙΚΕΣ ΚΑΡΕΚΛΣ ΟΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΙΘΕΡΟΒΑΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΙΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΝΤΕ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ ( Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΘΡΑΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΝΤΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΕΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΧΘΗΚΑΝΕ ) ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΔΕΧΘΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ ΑΡΑ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΟΟΟΟΣΗ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΝΑ ΡΙΞΕΙΣ ΜΑ ΕΛΑΓΙΣΤΟ ΝΕΡΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΛΑΜΠΕΡΟ ΘΑ ΠΑΡΑΜΗΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΙΠΟΙ “ΣΤΡΑΒΟΙ”
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ

  37. ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ

  38. Ανώνυμος 08/04/2017 @ 11:38 ΠΜ

    Δεν είναι αντιφατικό να λες να γυρίσουμε 100 χρόνια πίσω, ενώ η επικοινωνία μας βασίζεται αποκλειστικά στην τεχνολογία;

  39. ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ 08/04/2017 @ 12:04 ΜΜ

    Stranger, δεν θα διαφωνήσω με το σκεπτικό σου γενικότερα. Και ούτε υπάρχει λόγος να το κάνω. Απλά θα ήθελα να προσθέσω κάποια πραγματάκια. Θα ξεκινήσω από τα γενικότερα για να πάω στα ειδικότερα. Εμείς οι Ορθόδοξοι, όλα αυτά τα περιμέναμε. Οι Άγιοι Πατέρες μας προετοίμαζαν. Από την Αποκάλυψη του Ιωάννου μέχρι σήμερα. Από το θηρίο της Αποκάλυψης μέχρι την παγκόσμια κυβέρνηση, τη μία θρησκεία, τον απόλυτο έλεγχο του νου και της συνείδησης του ανθρώπου. Την απόλυτη υποδούλωση ακόμη και των πράξεων του ανθρώπου. Τι μας είπαν οι Πατέρες, που πολλοί εδώ μέσα βρίζουν και ειρωνεύονται; Δεν θα μπορούμε ούτε τον σταυρό μας να κάνουμε. Με δέκα λέξεις περιγράφεται η απόλυτη υποδούλωση και ο έλεγχος των ανθρώπων σε σωματικό και πνευματικό επίπεδο από τον ακατανόμαστο. Τι μας έλεγε ο Άγιος Κοσμάς; Δεν θα μπορούμε ούτε σε κέρας ταύρου να κρυφτούμε. Άκουσε τώρα και μια άλλη πληροφορία, που πιθανόν ήδη να γνωρίζεις. Τον έλεγχο αυτόν, εμείς οι ίδιοι τον αποδεχτήκαμε και τον ζητήσαμε. Προς το παρόν τα πράγματα δείχνουν ότι το θηρίο της Αποκάλυψης, είναι το διαδίκτυο. Τα πάντα έχουν ταυτοποιηθεί εκεί μέσα, όπως γνωρίζεις, και πραγματικά δεν μπορούμε να κρυφτούμε πουθενά. Στο επόμενο στάδιο της τηλεπικοινωνίας μετά το VDSL των 100 MBPS έρχονται τα 300 τα 700 και τα 1000. Το επόμενο στάδιο των τηλεπικοινωνιών θα είναι και ο απόλυτος έλεγχος της ίδιας μας της οικείας. Οι νέες υπηρεσίες της Cosmote, Vodafone, Wind, θα είναι να συνδέσετε τα πάντα που έχετε στο σπίτι σας, στο διαδίκτυο. Τότε, όποτε θέλουν, ξεκινούν τον πόλεμο φανερό ή κρυφό. Και σε ρωτώ stranger… Όταν μας κόβεται το ίντερνετ για λίγο, γιατί ξεσηκώνουμε τον κόσμο για να το αποκαταστήσουμε; Γιατί τρελαινόμαστε; Νομίζω ότι στον πόλεμο αυτόν, η άμυνα είναι απλή. ΝΑ ΑΠΟΣΥΝΔΕΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. Όμως, είμαστε τόσο δειλοί που ούτε αυτό το απλό πράγμα δεν είμαστε ικανοί να κάνουμε.

    • ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ 08/04/2017 @ 4:45 ΜΜ

      Δεν εχω διαβασει την Αποκαλυψη διοτι θεωρω τον ευατο μου πολυ λιγο πνευματικα.ειμαι σιγουρος οτι θα χασω τη μπαλα εαν το κανω.εχω ακουσει ομιλιες ομως απο ιερεις καθως κ του κυριου Σωτηροπουλου.ολοι λενε οτι ο Αντιχριστος θα ειναι προσωπο κ οχι καποιο συστημα η κατι αλλο.οταν λες το θηριο μιλας για τον αντιχριστο?με ενδιαφερει η αποψη σου,φαινεται οτι εισαι ενημερωμενος στα θρησκευτικα θεματα

      • ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ 08/04/2017 @ 6:13 ΜΜ

        Αδελφέ, αρχικά θα σου πω ότι έχω διαβάσει την Αποκάλυψη ως βιβλίο. Δεν μπήκα σε διαδικασία να την ερμηνεύσω μόνος μου, διότι δεν είμαι κι ο καλύτερος Χριστιανός. Αν κάθε άνθρωπος διαβάζει από μόνος του τα κείμενα αυτά, τότε ο καθένας θα έβγαζε και διαφορετικά συμπεράσματα. Αν ενδιαφέρεσαι θα σου πρότεινα το ερμηνευτικό βιβλίο του αείμνηστου Αρχιμανδρίτη Χαράλαμπου Βασιλόπουλου. Είναι ότι καλύτερο υπάρχει για την Αποκάλυψη. Ερμηνεύει πρόταση πρόταση, λέξη προς λέξη και πάντα με επιφύλαξη. Όμως, στο ερώτημά σου, άλλο ο αντίχριστος κι άλλο το θηρίο. Ο αντίχριστος θα είναι άνθρωπος με όνομα αυτό που γνωρίζουμε ότι θα κάνει λεξάριθμο χξς. Το θηρίο, είναι αυτό που μπορεί να είναι οτιδήποτε. Βασικά θα είναι το όπλο του αντιχρίστου για να κάνει ότι κάνει. Γι αυτό έγραψα “προς το παρόν”. Ίσως αύριο να αποδειχθεί κάτι άλλο. Αλλά με τα σημερινά δεδομένα, το διαδίκτυο είναι ο πιο ισχυρός υποψήφιος. Σκέψου λίγο, ότι τα πάντα έχουν πλέον πάρει κάποιο bar code ή το νέο QR code. Όλοι έχουν κινητό που το κάθε ένα έχει δικό του IP. Κάθε συσκευή έχει τη δική του ταυτότητα που αναγνωρίζεται από τους σαρωτές BC-QRC. Βάλε μέσα επίσης smart TV, smart cars, ήδη κυκλοφορούν ηλεκτρικές συσκευές με WiFi, πλυντήρια, ψυγεία, κλιματισμός. Όλα αυτά πλέον θα αναγνωρίζονται και θα ταυτοποιούνται σε κάποιους servers που και αυτοί θα αναγνωρίζονται από κάποιους άλλους πιο ισχυρούς. Εμείς οι άνθρωποι που μπαίνουμε στο διαδίκτυο, χρησιμοποιούμε κάποιον υπολογιστή ή κινητό. Αυτά για να τα αγοράσουμε δώσαμε προσωπικά στοιχεία. Οπότε η συσκευή σου έχει ταυτοποιηθεί με σένα. Ανοίγουμε και έναν λογαριασμό mail,ή κοινωνικής δικτύωσης και μόλις πάρουμε και τις ηλεκτρονικές ταυτότητες, όλα θα πάρουν το δρόμο τους. Θα ελέγχουν τα πάντα και κάθε στιγμή (ήδη) θα γνωρίζουν που βρίσκεσαι και τι λες. Δεν ξέρω αν σε κάλυψα, όμως τα πράγματα είναι δύσκολα.

        • ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΦΥΣΗ 08/04/2017 @ 9:01 ΜΜ

          Σ’ευχαριστω φιλε ρωμηοσυνη για την απαντηση.συμφωνω σε αυτα που εγραψες.θα ακολουθησω τη συμβουλη σου με τον Αρχιμανδριτη Βασιλοπουλο.εχω ακουσει τα καλυτερα.εχω διαβασει ενα μικρο βιβλιαρακι(μεσω διαδυκτιου) για την τραπουλα.τρελα πραματα.ο καλος Θεος να δωσει δυναμη κ φωτιση στους ανθρωπους

  40. Αλέξης Βενέτης 08/04/2017 @ 1:00 ΜΜ

    Κατ’ αρχάς εχω όνομα. Αλέξης λέγομαι
    1) Δωσε μου το χωρίο της εκφρασης μου που δειχνει ειρωνία
    2) Δεν σου ειπα ότι χρειαζεσαι «ειτε δημοσιευματα που λενε ναι ειτε αλλα που λενε οχι για
    να γνωριζω τι λεω για το θεμα τις υπεροντοτητας» Εγω δεν μιλαω για το θεμα της υπεροντοτητας. Για μια συγκεκριμενη ειδηση μιλαω που βγηκε λαθος. Και δεν είναι τραγικο και τοσο κακο, αλλα την δημοσιευσατε κι εσείς.
    3) Εχεις αποδειξη ότι «ειναι απλα ενας κωδικας που εβγαλαν μεγαλα σιτε προς τα
    εξω»? Είστε κ. Γκόνο τόσο σίγουρος?
    4) Δεν σε νοιάζει αν είναι αληθινή μία είδηση? Άρα πουλας κι εσύ ψευτικες ειδήσεις ,
    οπότε παρανομείς κι εσύ και αν σου κανει καποιος μια ωραία καταγγελία στον εισαγγελέα θα δεις τι ωραία που είναι. Μολις το παραδεχτηκες «δεν μας νοιαζει καθολου αν ειναι αληθη η ειδηση» . Ευγε . Δημοσιογραφία τύπου Τραγκα και Πορτοσάλτε
    5) Δεν τα εγραψα αυτά οουτε για να αποδομησω τις ιδεες σου ουτε να ανακαλυψω τον τροχο . Το να σε διορθωσει ενας για μια ειδηση που δεν εφτεγες εσυ το ότι είναι λαθος,, σε αποδομει? Δηλαδή ΔΕΝ δεχεσαι ουτε μια διορθωση? ΟΚ ΕΓΩΙΣΜΟς αλλά να σε πω.. να σου μιλησω με άλλη γλωσσα. Χεστηκα για σενα, χεστηκα για τις ιδεες σου.. εγω εστειλα να διαψευσω μια ειδηση επειδη ειμαι του χωρου της υπολογιστικης γλωσσολογιας και ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΜΙΛΑ ΕΤΣΙ. Ο ΣΩΣΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΤΣΙ ΚΑΝΕΙ. ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΨΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙ. ΤΟ ΒΟΥΛΩΝΕΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΔΙΚΟ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΜΙΑ ΨΕΥΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ. ΖΗΤΑ ΕΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ … ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΓΚΑΣ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ. ΑΝΤΕ ΝΕΟΛΕΛΛΗΝΕΣ

    • Κατοχικά Νέα 08/04/2017 @ 3:27 ΜΜ

      Αν είχες καταλάβει το 5% που γράφουμε και που κάνουμε, και ησουν ένας αναγνώστης δηλαδή του κατοχικά νέα δεν θα γινόσουν ρεζίλι αυτή τη στιγμή με όλα αυτά που είπες γιατί αδερφέ μου το έχουμε γράψει 1000 φορές φέρνουμε τα πάντα προς έρευνα και ξεσκαρτάρισμα από τους ερευνητές χρήστες μας . Ξανά σε ρωτάω γιατί η δική σου είδηση που λέει την προηγούμενη είδηση ότι είναι ψευδής είμαι αληθινή και δεν είναι αληθινή η αρχική είδηση που εμείς ερευνούμε; και για πιο λόγο δυσκολεύεσαι να κατανοήσεις ότι εφόσον εμφανίστηκε στο πεδίο πληροφορίας σου είτε αληθινή είτε ψεύτικη είναι ακόμα ένα πειστήριο ενός εγκλήματος; αν δεν καταλάβεις και τώρα και δεν έχεις την ωριμότητα να διαβάσεις σε βάθος τι κάνουμε και τι λέμε και ξαναπαντήσεις με επιφάνεια τότε για εμένα καταγράφεσαι ξεκάθαρα σαν ένα πληρωμένο τρολ

      • Αλέξης Βενέτης 08/04/2017 @ 4:27 ΜΜ

        στο Χριστό που πιστευεις ειλικρινα. Τι εννοεις με το “εφόσον εμφανίστηκε στο πεδίο πληροφορίας σου είτε αληθινή είτε ψεύτικη είναι ακόμα ένα πειστήριο ενός εγκλήματος” . Ποιο εγκλημα?? στο Χριστο που πιστευεις? ποιο? !!!

        Δεν σχολιαζω ολο το κειμενο. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ που !!!!!!! ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΤΕ ΜΟΝΟ εσεις αλλά και πολλοι άλλοι. Το υπόλοιπο που γραφετε δεν με ενδιαφερει να αντιδικησω ή να συμφωνησω.

        Θελεις να σου γραψω δηλωση του νομου 105? !!!!! ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ BOTS

        ΤΕΛΙΚΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΛΕΣ ΟΠΟΙΟΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙ.. “πληρωμένο τρολ” ΩΡΑΙΟΣ.

        ***>> α… ΚΑΙ με ρωτας “γιατί η δική σου είδηση που λέει την προηγούμενη είδηση ότι είναι ψευδής είμαι αληθινή και δεν είναι αληθινή η αρχική είδηση που εμείς ερευνούμε;”
        Α.. ναι βεβαια. μπορει εγω να ειμαι ψευτης και να ειμαι τρολ κκλπ.. και να εχω φτιαξει εγω τα links Που σας παρεθεσα. χαλαρα. Οπότε.. 1-1 το σκορ. Και εγω κι εσυ μπορει να λεμε ψεματα. … ==>> αρα.????
        αρα?? ας κρινει ο αναγνωστης και να δει ποιος εχει αδικο με τις ψευτικες ειδησεις.
        το έπιασες φίλε?? οπότε για να συνοψίσω.. ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΑΡΘΡΟ… ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΙΔΗΣΗ που ειναι απο τους τομεις που ασχολουμαι και ΩΣ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ.. ΘΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΚ? +++ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΡΟΛ, ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΔΕΞΙΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ, ΧΑΦ, ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΜΥΣΤΙΚΙΣΤΕΣ ή οχι.. κλπ δεν με ενδιαφερουν αλλα θεματα του site σας.. με ενδιαφερει μονο το κομματι αυτο της υπολογιστικης γλωσσολογίας που παρερμηνευτικε. παρομοιες επιστολες εχω στειλι και εγω και αλλοι του τομεα μου και σε αλλα ελληνικα sites. OK?

        σε μια απλη γλωσσα επειδη αρχισες να μου επιτιθεσαι… λεγοντας με πληρωμενο τρολ.. χεστ@#$@#$ αν δημοσιευσετε γενικα την τελικη μου απαντηση. δικο σας το site.. εσεις κρινεστε. να ξερετε ομως πολλοι.. οχι μονο με εσας αλλα και με αλλους δημοσιογραφους, γελανε + κλαινε με την καταντια ειδησεων διχως διασταυρωση. το ιδιο που κανετε εσεις σε αυτη την περιπτωση κανει και το cnn, και ο alex jones, και ο κάθε Λιακοπουλος, και το mega και το skai και η μαζα. γραφετε οτι ναναι

        καλη νυχτα

        • Κατοχικά Νέα 08/04/2017 @ 4:56 ΜΜ

          Σου εξηγω ομορφα και ωραια οτι βρισκεσαι σε εναν δρομο αντιληψης που εχεις χασει την μπαλα !! Παμε να σε βοηθησω μια τελευταια φορα για να δω κατα ποσο ο εγωισμος σου οι πεποιθησεις και η φυτεμενη σου γραμικοτητα θα αντιδρασει ξανα! Εχεις εναν πλανητη οποιος σε ταιζει με πληροφορια , το οπλο ειναι η πληροφορια (αν δεν εχει διαβασει τι ειναι υπεροντοτητα πληρφοριας και ολο την αναλυση που εχουμε κανει ειναι δικο σου προβλημα και οχι δικο μου ) εχεις λοιπον ξενα μεγαλα σιτε οπου θεωρητικα εχουν περασει απο τον ελεγχο και ονομαζονται οτι ειναι σιτε σοβαρα και αληθινα να σου δειχνουν αυτη την ειδηση …Αρα με καποιονν τροπο καποιος αποφασισε οτι αυτη η πληροφορια πρεπει να ερθει στο μυαλο σου …(ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗΣ Εχει συμβει δηλαδη ΕΙΤΕ ειναι αληθης ) … το συστημα αποχαυνωσης η υπνωτισμου η τασης να κοιταξεις καπου ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ παγκοσμια εσυ να διαβασεις αυτη την πληροφορια (ασε για λιγο της ιστοσελιδες χοαξ στην μπαντα ειναι αλλη συζητηση γιατι υπαρχουν και τη δημιουργουν και πως κανουν την οποια “ερευνα” αληθειας τους ) … Σε αυτο το σημειο αν κατανοεις τα παραπανω ενας ερευνητης ερχεται στο σημειο πια να μην τον ενδιαφερει η ειδηση αλλα το τι λεει αυτη η ειδηση και τι προσπαθει να περασει στην νοηση σου αυτη η ειδηση ..δηλαδη ειτε ψευδης ειτε αληθινη ειναι ενα πειστηριο ενος εγκληματος που δημιουργειτε απο αυτους που ελεγχουν την ειδηση και κατα επεκταση ελεγχουν την συνειδηση σου !!!… Σαν παραδειγμα του τι ειναι αληθινο η οχι θα σου φερω την 9/11 … αν εσυ εισαι απο αυτους που πιστευουν οτι αυτο το συμβαν ηταν αληθινο οπως παρουσιαστηκε τοτε χανω τον χρονο μου να σου εξηγησω ..αν εισαι απο αυτους που εχουν δει οτι παιχτηκε ενα τεραστιο θεατρο μπροστα στα ματια μας ωστε η μαζα να ακολουθησει και να αποδεχτει την νεα εποχη εχουμε ελπιδες να συνενοηθουμε ..! Κανεις επι της ουσιας ..ουτε οι ιδιοιοι δημοσιογραφοι που ειναι για σενα ισως σοβαροι και υπευθηνοι δεν γνωριζουν αν μια ειδηση που μεταφερουν με ντολη και στομφο αν ειναι αληθινη…Ολοι μα ολοι …ολα τα καναλια ολες οι σελιδες περνουν ειδησεις και πληροφορια απο οργανισμους που κανεις δεν γνωριζει ποιος και με τι τροπο τα ελεγχει …πχ απε μπε… τα φιλτρα λοιπον ειδησεων και πληροφοριας τα εχουν αλλοι….αυτοι οι αλλοι ειναι ικανοι να σου δωσουν κατι για αληθει η κατι για ψεμα … αυτοι οι αλλοι ειναι ικανοι να μας κανουν οι μισοι να πιστευουμε σαν θεω τον τσιπρα και οι αλλοι μισοι τον μητσοτακη (μιλωντας παντα για την μαζα και οχι για αφυπνισμενους ανθρωπους ) ..ΑΡΑ… ολες οι ειδησεις απο την γεννηση τους και περα ειναι προς ερευνα και ξεσκαρταρισμα ..ΟΛΕΣ … ΜΑ ΟΛΕΣ…ειτε ειπε καποιος οτι ο ηλιος δεν υπαρχει ιετε ειπε καποιος οτι σημερα εχει 38 βαθμους ζεστη!!!!…Γιατι ολες ειναι πειστηρια ενος εγκληματος κατα της ανθρωποτητας (ξανα λεω αν δεν μας εχεις διαβασει δεν θα βγαλεις ακρη αν εχεις γραμικη εκπαιδευση…διαβασε την φιλοσοφια μας πριν ξανα μιλησεις ) ..Το θεμα υπεροντοτητα πληροφοριας ( λεξη που δεν υπαρχει ουτε στα πανεπιστημια για να μαθεις την εννοια της μιας και ειναι δικια μου λεξιπλασια ) …. Δεν εχει αναγκη καμια ειδηση για να σταθει η οχι ..για να αποδειξει οτι ειναι υπαρκτη η οχι… ( διαβασε μας να καταλαβεις τους λογους) … ΑΡΑ ..ειτε ειναι αληθης ειτε ψευδη η ειδηση με τα ρομποτ ..ΠΑΛΙ η ιδια Υπεροντοτητα το εκανε … οπερ σημαινει οτι για εμας ..ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΣΥΜΒΟΥΝ ΓΕΟΝΟΤΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΟΥΝ!!!!…ΛΟΓΩ ΟΛΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ …Το οτι εμφανιστηκε στο επδιο πληροφοριας σου αυτο το θεμα ειναι το ιδιο και το αυτο αν ειναι ψευτικη η αληθινη η ειδηση … (κατανοω την δυσκολια σου να το πιασεις γιατι μας κρινεις ανευ να εχεις μελετησει)… Και κλεινω με κατι που το εχω πει τοσες φορες που βαρεθηκα πια τον εαυτο μου….Ο μονος τροπος να πολεμησεις – αντισταθεις στην Υπεροντοτητα πληροφοριας ειναι να μην εχεις πια κανενα δογμα-ταμπελα και καμια πεποιθηση για το τι ειναι η αληθεια η οχι …ο μονος τροπος να αντισταθεις ειναι να αμφισβητησεις απο την αρχη τα παντα και ΟΛΗ ΜΑ ΟΛΑ την πληροφορια να την ερευνας σε βαθος ..ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΗ (Με βαση τα πιστεω σου) …γιατι ετσι θα μπορεις να γνωριζεις τον δρομο και τους τροπους οπου ο εχθρος (ΥΠΕΡΤΟΝΤΟΤΗΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ) δημιουργησε ωστε ο συναθρωπος σου να ειναι ειναι φυλακισμενος με την εντυπωση οτι ειναι ελευθερος !!….Αν δεν γνωριζεις τι εννοουμε υπεροντοτητα πληροφοριας τοτε κακως κανεις σχολιο και μου τρως το χρονο,,,αν δεν γνωριζεις την ολη φιλοσοφια του εργου μας τοτε κακως καθομαι και μου τρως και αλλη ενεργεια ..αν απαντησεις απο εγωισμο , απο θυμο , απο επφανεια ….δεν θα ξανασηκωθει το σχολιο σου ..το τι ανθρωπος θα καταφερεις να γινεις στην ζωη σου ειναι δικο σου μονοπατι οχι δικο μου !!

  41. ΕΒΑΛΕ Ο ΔΙΑΒΟΛΑΚΟΣ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΤΟΥ ΠΑΛΙ 08/04/2017 @ 4:02 ΜΜ

    Καλα ρε κατοχικα,τι παιζει?παταω πρασινο σηματακι κ τσεκαρει το κοκκινο.παταω κοκκινο κ τσεκαρει το πρασινο.οτι συμφερει το σαιτ?ρε τι παθαμε

  42. Αλέξης Βενέτης 08/04/2017 @ 7:23 ΜΜ

    Ρε φιλαράκι, χρυσός και άγιος είσαι αλλά οκ σκας γάιδαρο. Χίλια χρονια να ζήσεις αλλά άλλο σου λεω εγω άλλο εσυ. Πολύ εκταση μπλα μπλα δινεις. ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ FUN ΤΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗ?
    Εγω θελησα να βαλω μια διαψευση στο θεμα των ΒΟΤS για το θεμα αυτό.
    Finito la musica passato la fiesta.
    Τα υπολοιπα οντοτητες πληροφοριες, δυδιμοι πυργοι , γιατι εχασε το πρωταθλημα ο Αλεφαντος από τον Δουρο κλπ κλπ δεν είναι του θεματος που ανεφερα..

    Όμως για να κλεισω το θέμα
    1) Γραφεις «ειτε ειπε καποιος οτι ο ηλιος δεν υπαρχει ιετε ειπε καποιος οτι σημερα εχει 38 βαθμους ζεστη! ..» ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΣΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΗΛΙΟ.. 19.10 ΑΠΟΓΕΥΜΑ θελει ξεσκαρταρισμα?? Αυτό μαλλον είναι ψυχασθενεια.
    2) Γραφεις… «μονος τροπος να αντισταθεις ειναι να αμφισβητησεις απο την αρχη τα παντα και ΟΛΗ ΜΑ ΟΛΑ την πληροφορια να την ερευνας σε βαθος»
    Άρα: (α) Αρα καποιος μπορει να αμφισβητησει κι εσας και να πει οτιι όλα οσα γραφετε είναι ψεματα και εχετε σκοπους μονο τα clicbaits . ==>> ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΕΙΤΕ .. ΣΩΣΤΑ?? ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΑΡΑΚΕΙΝΕΙΣ
    (β) Να αμφισβητησεις εσυ ,εγω και οι υπολοιποι ότι η μανα μας είναι αληθινη. Σωστα?? μπορει η υπεροντότητα να μας λεει ψεμματα.

    3) για τους δυδιμους ναι πιστευω ότι μας λενε ψεμματα. δεν είναι όλα 100% όπως τα λεγανε. Αλλα και παλι ΕΓΩ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ. Εκτος και αν με θεωρεις κωλοψευταρο και ότι σου λεω ψεμματα κι εγω.
    4) Δεν είναι ολες οι ειδησεις ψευτικες και δεν περνανε όλα από φιλτρα. Αν γραψουν ότι επιασε φωτια στην Αναβυσο όπως εγινε χθες.. ε.. ψεμματα λενε? Τι να πω . Μαλλον νοοτροπια του Νεοελληνα που το παιζει ειδημων σε όλα κα ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΛΕΝΕ ΨΕΜΜΑΤΑ.

    Τελος παντων. βαρεθηκα. Δεν βγαζω ακρη. Μια διαψευση και εσυ ολο μπλα μπλα.
    Μαλλον εσυ εισαι ο εξυπνος και εγω ο βλακας. Τι να κανομε.

  43. Αρης ΙΧθυς 08/04/2017 @ 8:38 ΜΜ

    Επειδή βλέπω κάποιους παραπάνω να προσπαθούν να βγάλουν την είδηση περί των 2 robot του fb ψεύτικη… έχω εδώ κάποια λινκ που το επικυρώνουν…

    https://www.thesun.co.uk/tech/4141624/facebook-robots-speak-in-their-own-language/

    http://www.telegraph.co.uk/technology/2017/08/01/facebook-shuts-robots-invent-language/

    http://globalnews.ca/news/3634438/facebook-ai-robots-develop-own-language/

    http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-4747914/Facebook-shuts-chatbots-make-language.html

    http://www.independent.co.uk/voices/facebook-shuts-down-robots-ai-artificial-intelligence-develop-own-language-common-a7871341.html

    http://nypost.com/2017/08/01/creepy-facebook-bots-talked-to-each-other-in-a-secret-language/

    είναι λίγα από τα μεγάλα site που το αναφέρουν … οπότε δεν θα μπορούσε να είναι ψευδής είδηση ή hoax…

    Εάν είναι ψευδής τότε θα πρέπει να διερευνηθεί ο λόγος που τα mainstream media πλασσάρανε στο κοινό τέτοια απάτη…

    Ωστόσο, το παραπάνω άρθρο που υπογράφει o Stranger δεν επικεντρώνεται στο εάν είναι αληθινή ή κάλπικη…

    Το άρθρο των Κατωχικών απλώς αναλύει τον διάλογο…

    Οπότε μόνο άτοπο και άκυρο δεν μπορείς να το κατονομάσεις…

    Υπάρχουν 2 προοπτικές…

    1η) είναι αληθινή είδηση
    2η) Είναι ψεύτικη η είδηση

    Εάν ισχύει η 2η προοπτική, τότε η κουνελότρυπα πάει ακόμη βαθύτερα και θα πρέπει όλοι οι ερευνητές Αέρος/Επιφανείας που έρχεστε και επιτίθεστε εδώ να αναρωτηθείτε για ΠΟΙΟΝ λόγο να βγεί κάτι τόσο ψεύτικο και να αναφερθεί σε τηλεόραση και media “έγκριτων ειδησεογραφικών οίκων”… και μάλιστα να πάτε να κράξετε το telegraph, the sun , CNBC , globalnews, dailymail, snopes, sciencepost και τους αλλους κολοσσούς.

    Άντε τώρα στα λαγούμια σας κρομμυδοφάγοι και σβηστίρια της πληροφορίας…

    Για όποιον θέλει να ελέγξει για το περιστατικό του δίνω αυτό το λινκ στο οποίο θα βρείτε χιλιάδες αποτελέσματα για το θέμα με τα μεγάλα ειδησεογραφικά portal να δημοσιεύουν την είδηση ώς ΓΕΝΌΜΕΝΗ..

  44. ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΨΥΧΗ. 08/05/2017 @ 2:05 ΠΜ

    ΝΙΚΟΛΑ ΜΟΥ ΟΣΗ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ, ΜΗ ΧΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ, ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΧΡΟΝΟΤΡΙΒΗ ΜΙΑΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΑΝΕΥ ΟΥΣΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΥΠΕΡΟΝΤΟΤΗΤΑΣ. ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ, ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΤΟΥΣ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ, ΕΝΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ RESET ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΤΟΥΣ KAI ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΟΛΗΣΕΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ.
    Ο ΑΛΛΟΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΑΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΓΡΑΦΕΙ:
    Δεν είναι αντιφατικό να λες να γυρίσουμε 100 χρόνια πίσω, ενώ η επικοινωνία μας βασίζεται αποκλειστικά στην τεχνολογία;
    ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΙΛΑΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΥΝΑΝΘΡΟΠΟΣ ΜΑΣ; ΤΗΝ ΨΥΧΡΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ 5- 10 ΑΤΟΜΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΕ ΣΚΥΜΜΕΝΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ; ΕΝΩ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΑΖΙ; ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ; Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΠΟΥ ΔΙΕΓΕΙΡΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ, ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ. AN ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ Η ΨΥΧΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΙ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. Η ΨΥΧΗ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ Η ΨΥΧΗ ΣΤΕΛΝΕΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. Η ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ, Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ. ΟΤΑΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΓΟΗΤΕΥΕΙ ΕΙΤΕ ΣΕ ΦΙΛΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΙΤΕ ΣΕ ΕΡΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΛΕΜΕ ΑΓΓΙΞΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΑΓΓΙΞΕ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΜΟΥ ΟΥΤΕ ΤΟ ΜΟΡΙΟ ΜΟΥ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.

    ΦΙΛΙΚΑ ΗΛΙΑΣ.

  45. εγω 32 φορες 08/05/2017 @ 4:50 ΠΜ

    μισοι μισοι ακομα…οχι….απεναντι απεναντι
    ακομα βλεπω απο αποσταση ..αλλα για ποσο καιρο?

  46. Ανώνυμος 08/05/2017 @ 10:34 ΠΜ

    Πολλά χρόνια τώρα μιλώ και επικοινωνω με το αμάξι μου πέρα από την ανθρώπινη λογική ανταποκρίνεται άμεσα!Το ίδιο γίνεται​ και με τον εκτιποτη και Πόλα άλλα μηχανήματα Όμος είναι λίγο μπλεγμένα τα πράγματα γιατί αυτό που αντιλαμβανόμαι είναι η ενέργεια που είναι ανάμεσα μας να λυτουργει ως μοχλός πράξεις !Ένα πεντε της εκατό προσπάθει να σώσει τον κόσμο!Δεν είναι ακατόρθωτο αρκεί να ξέρουμε πραγματικά ότι μόνο βλέποτας ξεκάθαρα το σωστό τέλος! Μπορούμε να το δημιουργήσουμε!Η νοημοσύνη τον ρομπότ δεν είναι δυκιατους είναι επικτιτη.Ας σταματήσουμε την οντότητα που την στέλνει .Είναι πολλά τα μέταλλα άνθρωποι και χρειάζεστε όλοι να σιντονιστιτε στην νίκη και ευημερία του ανθρώπινου γένους άφοβα σαν θεοί και με Καθαρη καρδιά σαν παιδιά .Νίκο σε ευχαριστούμε όλοι για τον μεγάλο κόπο που κανείς για μας!

  47. φτανει πια 08/05/2017 @ 3:38 ΜΜ

    ειναι οξυμωρο ενας stranger που ειναι 100 χρονια μπροστα να θελει να παμε πισω 100…συμφωνω σε ολα ειμαστε μαζι σου,οι πολεμιστες του φωτος…

  48. Το ξεσκαρτάρισμα και η επιστροφή στο παρελθόν γενικά είναι πεποίθηση και βλέψη μασονικών κέντρων. Η δήθεν ανησυχία για τον πλανήτη που πραγματώνεται μέσα από θυσιαστικά μέσα για την ανθρωπότητα ώστε να έρθει η ισορροπία. Αλλά για ποιους; Γι αυτούς τους λίγους που θα έχουν απομείνει. Αυτούς που μας λένε να μην έχουμε ταμπέλες, να μην γινόμαστε υπόδουλοι του χρήματος. Τον αντικαταστάτη όμως τον έχουν έτοιμο και λέγεται bitcoin. Τί κι αν μίλησαν τα ρομπότ τί κι αν δε μίλησαν. Σημασία έχει ότι αναπαράγεις μια είδηση είτε την κράζεις είτε την επικροτείς. Η είδηση περνάει. Έχει περάσει πολύ καιρό πριν. Όχι μέσα από εσάς. Αλλά μέσα από το ίδιο το Χόλυγουντ. Δεν μας προετοιμάζετε λοιπόν. Απλά μας υπενθυμίζετε τη νομοτέλεια του πράγματος. Δεν έχετε καταλάβει ότι η Ελλάδα είναι ούτως ή άλλως 100 χρόνια πίσω σε σχέση με τον υπόλοιπο κόσμο. Έχοντας περάσει 400 χρόνια σκλαβιάς, έχουμε την επιβίωση στο αίμα μας ό,τι και να γίνει. Δε θα μας λείψει το iphone. Για ποιους μιλάτε; Είστε η άλλη όψη του ίδιου νομίσματος της νέας τάξης. Ελπίζω το σχόλιο μου να ανέβει. Κι αν δεν ανέβει απλά θα ενισχύσετε αυτήν την άποψη μέσα μου.

  49. Ο ΤΙΠΟΤΑΣ 08/05/2017 @ 6:47 ΜΜ

    Η Εκκλησια ειναι αναρχη,ατελευτητη,αιωνια,οπως ο ιδρυτης της,ο Τριαδικος Θεος,ειναι αναρχος,ατελευτητος,αιωνιος.Η Εκκλησια ειναι ακτιστη,οπως κ ο Θεος ειναι ακτιστος.υπηρχε προ των αιωνων,προ των αγγελων,προ της δημιουργιας του κοσμου.”προ καταβολης κοσμου” λεγει ο Αποστολος Παυλος.ειναι θειο καθιδρυμα κ σ’αυτην ”κατοικει παν το πληρωμα της θεοτητος”.ειναι εκφραση της πολυποικιλης σοφιας του Θεου.ειναι το μυστηριο των μυστηριων.υπηρξε αφανερωτο κ εφανερωθη ”επ’εσχατων των χρονων”.η Εκκλησια παραμενει απαρασαλευτη γιατι ειναι ριζωμενη στην αγαπη κ στη σοφη προνοια Του Θεου.την αιωνια Εκκλησια αποτελουν τα τρια προσωπα της Αγιας Τριαδος.στη σκεψη κ στην αγαπη Του Τριαδικου Θεου υπηρχαν απ’αρχης κ οι αγγελοι κ οι ανθρωποι.εμεις οι ανθρωποι δεν γεννηθηκαμε τωρα,μεσα στην παντογνωσια Του Θεου υπηρχαμε προ των αιωνων.την αιωνια Εκκλησια αποτελουν τα τρια προσωπα της Αγιας Τριαδος.η αγαπη Του Θεου μας επλασε κατ’εικονα κ καθ’ομοιωσιν Του.μας συμπεριελαβε στην Εκκλησια παρ’οτι εγνωριζε την αποστασια μας.μας εδωσε τα παντα,για να μας κανει κ εμας Θεους κατα χαριν κ δωρεαν.εν τουτοις εμεις,κανοντας κακη χρηση της ελευθεριας μας,εχασαμε το αρχεγονον καλλος,την αρχεγονη δικαιοσυνη κ αποκοπηκαμε απ’την Εκκλησια.εξω απ’την Εκκλησια,μακρια απ’την Αγια Τριαδα,εχασαμε τον Παραδεισο,το παν.εξω ομως απ’την Εκκλησια δεν υπαρχει σωτηρια,δεν υπαρχει ζωη.γι’αυτο η σπλαχνικη καρδια Του Θεου Πατερα μας δεν μας αφησε εξω απ’την αγαπη Του.ανοιξε για μας παλι τις πυλες του Παραδεισου επ’εσχατων των χρονων κ εφανερωθη εν σαρκι.με τη θεια σαρκωση του μονογενους Υιου Του Θεου φανερωθηκε παλι στους ανθρωπους το προαιωνιο σχεδιο του Θεου για τη σωτηρια του ανθρωπου.ο Θεος εν τη απειρω αγαπη Του μας ενωσε παλι με την Εκκλησια Του στο προσωπο Του Χριστου.μπαινοντας στην ακτιστη Εκκλησια,ερχομαστε στον Χριστο,μπαινομε στο ακτιστον.καλουμαστε δηλαδη κι εμεις οι πιστοι να γινομε ακτιστοι κατα χαριν,να γινομε μετοχοι των θειων ενεργειων του Θεου,να μπουμε μεσα στο μυστηριο της θεοτητος,να ξεπερασομε το κοσμικο μας φρονημα,να αποθανομε κατα ”τον παλαιο ανθρωπον” κ να γινομε ενθεοι.οταν ζουμε στην Εκκλησια ζουμε τον Χριστο.αυτο ειναι πολυ λεπτο θεμα,δεν μπορουμε να το καταλαβομε.μονο το Αγιον Πνευμα μπορει να μας το διδαξει.ΒΙΟΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΙ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ ΚΑΥΣΟΚΑΛΥΒΙΤΟΥ

  50. ΑΝΘΡΩΠΑΚΟΣ 09/18/2022 @ 10:11 ΜΜ

    Πολλοί οι σχολιαστές και τα σχόλια ακόμα περισσότερα αδελφέ μου. Πάρα πολλοί έχουν την ψευδαίσθηση πως έχουν τον έλεγχο του εαυτού τους. Αναρωτιέμαι πόσοι από αυτούς θα μπορούσαν να ζήσουν χωρίς το κινητό τους στο χέρι. Θεωρούν την υπεροντότητα της πληροφορίας παραμύθι απλώς γιατί αποτελούν μέρος της χωρίς να το αντιλαμβάνονται. STRANGER, το άρθρο για τη σιωπή ήταν όλα τα λεφτά, Ευχαριστώ! Υ.Γ. Ο σώζων εαυτώ σωθήτω. Αμφισβητείστε τα πάντα, ακόμα και τον ίδιο σας τον εαυτό.

  51. 2017 – 2022
    Σεπτέμβριος είκοσι έξι / τώρα έρχεται η τρομπέτα..

    Θα πούμε καμία συνωμοσία να περάσει η ώρα;;

    Λευ. 23,23 Καὶ ἐλάλησε Κύριος πρὸς Μωυσῆν λέγων·
    Λευ. 23,24 λάλησον τοῖς υἱοῖς Ἰσραήλ, λέγων· τοῦ μηνὸς τοῦ ἑβδόμου μιᾷ τοῦ μηνὸς ἔσται ὑμῖν ἀνάπαυσις, μνημόσυνον ΣΑΛΠΙΓΓΩΝ , κλητὴ ἁγία ἔσται ὑμῖν·

  52. Stranger, δυστυχώς που θα το πω ,αλλά ότι και να κάνουμε (όσοι έχουμε συνείδηση των πραγμάτων που εκτυλίσσονται μπροστά μας), δεν μπορούμε να ανακόψουμε την πορεία προς την καταστροφή αυτού του βρόμικου κόσμου και την δημιουργία ενός νέου, σύμφωνα πάντα με την Αποκάλυψη. Οι προσευχές,οι δεήσεις,οι παρακλήσεις ,οι εσωτερικές επαναστασεις έναντι του κακού, επιβραδύνουν τη πορεία,αλλά δεν την αναστρέφουν. Το κακό έχει διαβρώσει τα πάντα. Κα 100 χρόνια να πάμε πίσω, απλά το μεταθέτουμε σε άλλη γενιά

  53. Η προφητεία του 1996, που πάει βγει αληθινή!
    https://en.wikipedia.org/wiki/Prototype_(Star_Trek:_Voyager)

  54. Είναι πιθανό για τις επόμενες ημέρες ….
    Σάββατο έχουμε μέχρι 26 Σεπτεμβρίου 2022 (Σάββατο = Εβραϊκό έτος 5782 – Shmita – Sabbatical year 5782)
    Ο Χειμώνας ξεκινάει στις 23 Σεπτεμβρίου 2022 (Φθινοπωρινή ισημερία), στα Βιβλικά χρόνια υπήρχαν μόνο 2 εποχές, Θέρος – Χειμώνας.
    Όταν έχουμε Σάββατο και Χειμώνα τότε ….
    διαβάστε τι θα γίνει στο κατά Ματθαίο Ευαγγέλιο κεφ. 24:20-51

  55. ΑΣ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ… ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΞΕΝΕ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΧΕΔΟΝ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΠΑΣ ΕΤΔΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΡΕΥΜΑ… ΑΠΛΟ.. ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΤΙΑ ΤΣΑΚΩΜΟΥ… ΑΛΛΑ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΤΑΝΟΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΕΙΟΤΑΤΟΣ ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΥΤΟ Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΙΔΩΡΟΥΝ

  56. ΑΙΣΧΡΑ ΚΑΙ ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ… ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΤΟΥΣ !!!!! ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΩ ΣΕ ΑΥΤΟ. ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΠΑΡΟΝ ΣΤΟΝ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ ΚΑΙ 9 ΧΡΟΝΙΑ!! ΚΑΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΤΡΟΛ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ!!! ΣΤΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ … ΠΟΛΕΜΟΣ ΠΑΤΗΡ ΠΑΝΤΩΝ !! ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΜΑΡΙΑ

  57. μαμελουκος 09/19/2022 @ 2:01 ΠΜ

    στρειντζερ χαιρομαι κι ελπιζω παλι με ανθρωπους που ξεκινησαν πολιτικα απο σχεδον εντελως αναποδη παντα , ομως με ειλικρινεια “νοιαζονται” το συνολο της κοινωνιας , και θετουν τον πατριωτισμο εκτος μισαλλοδοξιας… λοιπον , για το αρθρο το σημερινο / ο νομος του μερφυ ελεγε πως ” οτι ειναι να παει στραβα , θα παει ” – Μμμ, ευρωπαιοι τελειομανεις.. μηπως ειναι σωστοτερο το ” οτι μπορει να παραξει εξουσια – θα παραξει “… Μπορει η τεχνολογια να ειναι πραγματικα δημοκρατικη ? οεο…

  58. ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ 09/19/2022 @ 8:59 ΠΜ

    ΣΥΓΝΩΜΗ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙς ΠΟΙΟς ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΑ ΤΡΟΛ; ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΑΝΑΓΓΕΣ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

  59. ΚΑΝΕΝΑΣ 09/19/2022 @ 9:18 ΠΜ

    Και ναι MARIAVIKTORY ΄΄πόλεμος πάντων μὲν πατήρ ἐστι, πάντων δὲ βασιλεύς, καὶ τοὺς μὲν θεοὺς ἔδειξε τοὺς δὲ ἀνθρώπους, τοὺς μὲν δούλους ἐποίησε τοὺς δὲ ἐλευθέρους΄΄…και ΝΟΝΑΜΕ Ματθ. 24,13 ὁ δὲ ὑπομείνας εἰς τέλος, οὗτος σωθήσεται.

    Ματθ. 24,13 Εκείνος όμως, ο οποίος κατά το διάστημα των δοκιμασιών αυτών θα δείξη μέχρι τέλους υπομονήν, αυτός θα σωθή.
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ παρακατω….

  60. ΚΑΝΕΝΑΣ 09/19/2022 @ 9:20 ΠΜ

    ΣΥΝΑΧΕΙΑ … Ματθ. 24,14 καὶ κηρυχθήσεται τοῦτο τὸ εὐαγγέλιον τῆς βασιλείας ἐν ὅλῃ τῇ οἰκουμένῃ εἰς μαρτύριον πᾶσι τοῖς ἔθνεσι, καὶ τότε ἥξει τὸ τέλος.

    Ματθ. 24,14 Και θα κηρυχθή αυτό το Ευαγγέλιον της βασιλείας του Θεού εις όλην την οικουμένην, ώστε να είναι η καλή μαρτυρία προς σωτηρίαν δι’ όλα τα έθνη, και τότε θα έλθη το τέλος… ακολουθει η Αναλαμπη Της Ορθοδοξιας πρωτα !!! …

  61. προς όλους σάς καλά δεν βλέπετε δεν οσμίζεστε δεν σάς συμβαίνουν πράγματά τρελά, στην οικογένεια σάς στις παρέες σάς παντού δεν βλέπετε πο έρχεται πώς τα πάντα άλλαξαν καθετί πλέον έχει να κάνει με την τεχνολογία .δεν βλέπετε τα παιδιά σάς η(δεν μπορείτε να δείτε είναι τόσες πολλές οι δουλειές σάς που δε προλαβαίνετε)χτες έπρεπε να τρέξουμε να μην το αφήσουμε αλλά τα δεχόμαστε σχεδόν όλα σαν χαπατα ,δεχόμαστε πραγματ που ειναι αδιανόητα έχοντας συναίνεση και δεν λέμε τίποτα (να είχαμε να λέγαμε

  62. )και θα μου πει κάποιος αν είχαμε θα λέγαμε…ρε ανθρωπάκο σου έμαθαν αυτό το ποιηματάκι και εσύ το πιπίλας .όλα πέφτουν από παντού όλα είναι φενετε μέχρι εκεί προσωπικό συμφέρον σχεδόν παντού και παραμύθια στο νου…είμαστε σε μια παγκόσμια δικτατορία όχι ανθρώπων άλλα τεράτων και τους προσκυνάμε από την στιγμή που γεννιόμαστε γινόμαστε πιόνια τούς κάποτε πίστευα ότι το πιόνι μπορεί να γίνει βασίλισσα και αντιστρόφως μου άρεσε τώρα βλέπω ότι όπως σε τόσα άλλα με κορόιδεψε αυτά που λέει ο

  63. Νίκος είναι λες και τα ξέρω οτι είναι έτσι γιατί έτσι νιώθω και δυστυχώς το νιώθω το δικό μου σχεδόν πάντα είναι έτσι το μυρίζω!………υπάρχει κάτι μεταξύ νου και επιθυμίας που σε συνχρονισμο πάντα πετυχαίνει αν εντοπίσουμε την συχνότητα αυτή θα κάνουμε πολλά πιστεύω

  64. ΠάνοςΓέριμου 09/19/2022 @ 6:27 ΜΜ

    Νομίζω, κάτι συμβαίνει, κάτι άλλο Νίκο, επίσης, 10 άρθρα στην σειρά έχω έτοιμα στην σειρά για αυτά, ό,τι θυμηθώ, άν βρω χρόνο, να τα γράψω, αλλά αυτό με τον ΔΙΚΑΣΤΗ, πρέπει να το γράψω, αυτό με την Δοκιμασία, την Ανατροπή, την Επίθεση, τον Πειρασμό, ότι ημουν την ίδια ημέρα έξω φρενών, σχεδόν καθημερινώς αλλά προχθές, πολύ περισσότερο, κάνω ένα πείραμα που πείραξε τον έξ’ αποδώ, και μου έδειξε τα δόντια του, άντε πόσοι να το καταλάβουν; Και εν τέλει η Αποκάλυψη, θα πέσει το 1/3 από τα αστέρια,

  65. ΠάνοςΓέριμου 09/19/2022 @ 6:34 ΜΜ

    έπεσε,θα πέσει εδώ από τον Μιχαήλ, έπεσε δεν έχει άλλη χώρα, μαγεία και τεχνολογία το ίδιο, αυτό μην το ξεχνάτε ΠΟ.ΤΕ: A.A.A.A. 09/16/2022 @ 7:04 ΜΜ
    τωρα για πες μου panagiots.. εσύ σε ποια γωνία ήσουν και δεν σε πήρα πρέφα;; χαχαχα..εργάζεσαι κάπου και για βιοποριστικους λόγους +αινής στο άδικο έμμεσα/αμμεσα ..καθώς “το” “βλέπεις” και ειδικότερα το ακούς να τσιρίζει το ψέμα στα “αυτιά” σου.. Αρχίζει να έρχεται προς εσένα αργά και σταθερά.Οταν σε φτάσει κοίτα eye to eye.. Ι 2 Ι. Με χαμό-γελο..

  66. ΠάνοςΓέριμου 09/19/2022 @ 6:35 ΜΜ

    στησε ανάστημα.. παραι/ε-τήσου.. 2old for this sh..ενιουαιι- ευλογημένη χαρμολυπη …

    “Kλέψε” το δίκαιο στο παραπέντε και ο Θεός βοηθός. Δόξα Σοι.

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ …. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ…. https://katohika.gr/sinomosia/m-ena-symfonoume-oloi-den-mporei-me-ton-tropaioforon/

  67. Οι πρωτοβουλίες σηματοδοτούν την ύπαρξή τους..

    Ρ.Ν.

  68. λενε “αν καεις στο γαλα φυσας και το γιαουτρι” δυσκολο πραμα η εμπιστοσυνη… ποσο μαλλον καποιος σαν εμενα που νομιζε οτι αφυπνηστικε απο το καλο και τελικα καταλαβε οτι ολα ειναι εντολες κακοβουλων παιζοντας το σωτηρες απο τα αφεντικα τους…. αντε μετα τραβα να εμπιστευτης

  69. Γεωργιος... 09/23/2022 @ 9:11 ΜΜ

    Το skynet σε πληρη αναπτυξη και αφυπνιση..Τοσο καιρο ενας τεραστιος υποδοχεας πληροφοριων μια c.p.u central prossesing unit ενας τεραστιος ψηφιακος εγκεφαλος αποκτα εμψυχη νοημονα υποσταση απο τον μαυροψυχη..Εκατομμυρια σκοτεινες οντοτητες εκτελωντας χρεη νευρωνων,και διαβιβαστων πληροφοριας,βρισκονται πλεον αναμεσα μας ακομα και και μεσω νανοτεχνολογιας στους ανυποψιαστους εμβολιασμενους συνανθρωπους μας ,αποτελωντας αθελα τους,μερος του τεραστιου εωσφορικου network.Ηρθε η μεγαλη συγκομιδη..

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*