20:16 - 11/04/2016

Σε νίκησαν με τον πιο απλό τρόπο !

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Χάσαμε από την δύναμη της γλωσσας…κατινίστικα θα έλεγε κανείς από την δύναμη του κουτσομπολιού…αλλά δεν θα είχε καθόλου άδικο…και λυπάμαι πολύ όλους όσους δεν θα προσπαθησουν να κατανοήσουν τι σας έγραψα και μέσα στο μυαλό τους να επεκτείνουν τα παρελκόμενα ..της στημένα λανθασμένης πληροφορίας !

Η αποδόμηση ως όπλο… και οι λαοί στα γόνατα …Ο Οδυσσέας θυμήσου σκότωσε πρώτα τον Αντίνοο…και αυτή η μάχη διαρκεί χιλιάδες χρόνια…ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ…ΑΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ!

Θυμήσου τον σοφό μας Σωκρατη και το τεστ που χρησιμοποιούσε όταν ήταν να μάθει κάτι…

Το σοφό τεστ του Σωκράτη…που πρέπει να το εφαρμόζουμε κι’ εμείς… Μια μέρα, εκεί που ο αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος Σωκράτης έκανε τη βόλτα του στην Ακρόπολη, συνάντησε κάποιον γνωστό του, ο οποίος του ανακοίνωσε ότι έχει να του πει κάτι πολύ σημαντικό που άκουσε για κάποιον από τους μαθητές του. Ο Σωκράτης του είπε ότι θα ήθελε, πριν του πει τι είχε ακούσει, να κάνουν το τεστ της “τριπλής διύλισης”.

“- Τριπλή διύλιση;” ρώτησε με απορία ο γνωστός του.

– Ναι, πριν μου πεις τι άκουσες για το μαθητή μου θα ήθελα να κάτσουμε για ένα λεπτό να φιλτράρουμε αυτό που θέλεις να μου πεις.

– Το πρώτο φίλτρο είναι αυτό της αλήθειας. Είσαι λοιπόν εντελώς σίγουρος ότι αυτό που πρόκειται να μου πεις είναι αλήθεια;

– Ε… όχι ακριβώς, απλά το άκουσα όμως και…

-Μάλιστα, άρα δεν έχεις ιδέα αν αυτό που θέλεις να μου πεις είναι αλήθεια ή ψέματα.

– Ας δοκιμάσουμε τώρα το δεύτερο φίλτρο, αυτό της καλοσύνης. Αυτό που πρόκειται να μου πεις για τον μαθητή μου είναι κάτι καλό;

– Καλό; Όχι το αντίθετο μάλλον…

– Άρα, συνέχισε ο Σωκράτης, θέλεις να πεις κάτι κακό για τον μαθητή μου αν και δεν είσαι καθόλου σίγουρος ότι είναι αλήθεια. Ο γνωστός του έσκυψε το κεφάλι από ντροπή και αμηχανία.

– Παρόλα αυτά, συνέχισε ο Σωκράτης, μπορείς ακόμα να περάσεις το τεστ γιατί υπάρχει και το τρίτο φίλτρο. Το τρίτο φίλτρο της χρησιμότητας. Είναι αυτό που θέλεις να μου πεις για τον μαθητή μου κάτι που μπορεί να μου φανεί xρήσιμο σε κάτι; – Όχι δεν νομίζω…

– Άρα λοιπόν αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό, ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω; Ο γνωστός του έφυγε ντροπιασμένος,έχοντας πάρει ένα καλό μάθημα… Μήπως είναι καιρός να βάλουμε κι εμείς αυτό το σοφό τεστ στη ζωή μας

Stranger…

Δείτε την επόμενη ή προηγούμενη σελίδα πατώντας τα νούμερα

Σελίδες — 1 2 3

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Stranger
Μετά από την πρώτη πτώση στα 3 μου έτη από μια αντίκα κούνια της γιαγιάς δημιούργησα τα πρώτα μου κενά ! Στην πορεία ένα ατύχημα με ένα ποδήλατο, όπου σε μια κατηφόρα βουνού, συνάντησα ένα γέρικο πλάτανο με το κεφάλι,η συνάντηση αυτή με έφερε στην κατάσταση της μόνιμης Νιρβάνας που βρίσκομαι σημερα!Οι φίλοι μου μου λένε ότι κάπου κάπου ξυπνάω μέσα από τον λήθαργο μου και αρχίζω και γράφω ..η μιλάω σε ένα μικρόφωνο… δεν έχω καλους φίλους το γνωρίζω…από παιδί με κοροϊδεύουν!

Σχόλια Αναγνωστών (46)

  1. Ανώνυμος 04/11/2016 @ 10:19 ΜΜ

    Όποιος θέλει πιει νερό πάει στην πηγή… και όποιος θέλει αλήθεια πάει στην μη λήθη, δηλαδή στην γραμματεία των Ελλήνων, τόσο απλά. Από εκεί αρχίζει το μονοπάτι, η οδός Χ…

    Το πρόβλημα έγκειται στην βούληση επί του κόπου, διότι ο άλλος ούτε θέλει να περπατήσει για να πιει νερό… αλλά ούτε θέλει να κοπιάσει για να μην είναι επιλήσμων! Δεν έχει καλή βούληση… για το τι είναι το βουλευτικόν γράφει ο Αριστοτέλης…. αλλά ο Αριστοτέλης δεν ενδιαφέρει τους κάτοικους της χώρας των Ελλήνων.

    Είναι υποχρέωση στον κάθε άνθρωπο να γνωρίζει την αλήθεια… ώστε ο ίδιος να είναι αλήθεια… και η αλήθεια είναι μια, το πραγματικό… αυτό το οποίο επαληθεύεται.

    Η αλήθεια δεν χρειάζεται επιβεβαίωση από το νομικιστικό ηθικό καθεστώς του εκάστοτε κράτους… η αλήθεια είναι η μνήμη… η μη λήθη. Η αλήθεια σε βοηθάει να θυμηθείς, να μάθεις και να μην πάθεις… ώστε να μην πέσεις στην απάτη του καθενός, για να μην έχεις ανάγκη να καταφύγεις στην ηθική του νομικιστικού κράτους, για να μην βρεθείς σε προσωπικά η εθνικά αδιέξοδα.

    Η μνήμη είναι πρόγνωση, η δε γνώση, είναι γνώμη, η οδός. Η δε πληροφορία δεν είναι τίποτα από τα υπόλοιπα… απλά πληροφορήσε ότι επί της οδού, υπάρχει ένα δέντρο. Αν σε απασχολεί το δέντρο τότε είναι πολύτιμη η πληροφορία, αν σε απασχολεί η οδός τότε όχι.

    Τριπλή διύλιση.
    Θα μπορούσε κάποιος να επεκταθεί στο τι είναι λογική… κρίση – σύγκριση – διάκριση… σε σχέση με την πληροφορία, αλλά είναι κάτι που δεν χρειάζεται. Μιας και ο Σωκράτης δε ενδιαφέρει τους κάτοικους της χώρας των Ελλήνων.

    Εκεί ακριβώς βρίσκεται και το πρόβλημα των κατοίκων της χώρας των Ελλήνων… στην λήθη, είναι επιλήσμονες. Κάτι που δεν έχουν οι Ιουδαίοι μιας και έχουν περάσει το Πελασγικό παρελθών τους στα θρησκευτικά τους βιβλία, ως κάτι το ιερό… η δύναμη του ιουδαϊσμού είναι το θρησκεύειν. Ήθελαν και θέλουν να άρχουν στον υλικό τομέα, όλων των υπολοίπων… αυτό δεν είναι κακό…

    Το γιατί δεν είναι κακό μας το λέει ο Θουκυδίδης. Αλλά ο Θουκυδίδης δεν ενδιαφέρει τους κάτοικους της χώρας των Ελλήνων.

    Ένα παράδειγμα λήθης… όλοι νομίζουν ότι οι Ιουδαίοι είναι οι σιωνιστές… ναι! Αλλά εδώ και 1.000 χρόνια που υπάρχει το νεότερο Κοινόβιο της Σιών κανείς από τους Μάγιστρους (αρχηγούς του Τάγματος) Δεν ήταν η είναι α) Ιουδαίος, β) Ισραηλίτης… παρόλα αυτά άπαντες κατονομάζουν τους ιουδαίους ως τους πραγματικούς σιωνιστές. 🙂 Στην ουσία οι Ιουδαίοι αποτελούν το φαίνεστε, όχι το είναι… και αποτελούν το φαίνεστε, γιατί εμείς αρνηθήκαμε αυτό τον ρόλο.

    Οι Ιουδαίοι Πελασγοί ήσαν από την Κρήτη… ήταν η 12τη φυλή που έδωσε τα ιουδαϊκά μυστήρια στις υπόλοιπες φυλές του Ισραήλ… ναι! Αλλά Κρήτες Πελασγοί ήσαν οι ιδρυτές των Δελφών… βεβαίως όλα αυτά έγιναν μετά την έλευση της Σελήνης… κάποια μέρα ίσως θα καταλάβετε. Προς στιγμήν να φοβάστε… να αποστρέφεστε την αλήθεια.

    Η αλήθεια κάνει κακό! Οι περισσότεροι ζείτε όμορφα μέσα στο πολυδαίδαλο ψέμα σας…

    Ο Οδυσσέας έλκει τη καταγωγή του από την Κρήτη. 🙂 Αυτό το γράφει ο Αισχύλος… αλλά ο Αισχύλος δεν ενδιαφέρει τους κάτοικους της χώρας των Ελλήνων.

    Αυτά.

  2. Στα τσακίδια και σεις και τα τεστακια σας 04/11/2016 @ 10:45 ΜΜ

    Ξέρεις! Έχεις δίκιο. Μέχρι τώρα έχουν κάνει πράξη όλοι οι εβραιουποκηνούμενοι τα πιστεύω τους. Πακιστανοί Γερμανοί Κούρδοι Μαροκινοί Αβγανοί κτλ. και όλοι μάλιστα εντός Ελλάδος, ΦΥΣΙΚΆ. Δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΜΙΑ στο άπειρο όπου να μην υπάρχει και εβραίος πίσω από κάθε κάθε “ομάδα” αντίδρασης. Βλέπεις από αρχαιοτάτων χρόνων ως μέριμνα της ζωής τους ήταν πάντα να ελέγχουν όσους έχουν τις Μπάλες να τους πάνε κόντρα. Μέσα σε όλο αυτό όμως δεν μπορείς να πεις πως δεν έχουν μερίδιο ευθύνης και αυτοί που γνώριζαν και δεν μιλούσαν και απευθύνομαι ΚΑΘΑΡΆ στους Έλληνες που γνωρίζαν για χρόνια τι συμβαίνει στην Ελλάδα περιμένοντας να έρθουν τα άσχημα! Τώρα τι; Όσοι μιλούσαν με υπεκφυγές ΔΉΘΕΝ μιλάνε σταράτα; Τώρα; Τώρα που όλα καταρρέουν; Για εμένα προσωπικά είναι αργά, ΠΟΛΎ ΑΡΓΆ για κλάματα ιντερνετικά. Ή μιλας τετ α τετ η άπλα είμαι ένας ΜΑΛΆΚΑΣ που παλεύει να βγάλει ένα μικρό κομμάτι αλήθειας μέσα στα εβραικα ψέματα και τις Ελληνικές υπεκφυγές. ΤΈΛΟΣ από εμένα.

    Δεν υπάρχει ΤΊΠΟΤΑ πιο ΌΜΟΡΦΟ από το μόνος παρά με άτομα που αντί να κοιτάνε το δικό τους μυαλό ψάχνουν να πειραματιστούν με Άλλον.

    Υ.Γ.
    Δεν περιμένω κανέναν ψεύτη η υποκριτή να μου πει ποιός και τι είμαι. Είμαι ότι νοιώθω όπως το νοιώθω και το κάνω ότι γουστάρω και αγαπώ. Είσαι ότι νομίζεις πως είσαι και κάνε το ότι γουστάρεις. Θεωρώ πως πήγε πολύ το στημένο κόλπο αυτών που είναι κάτοικοι Ελλάδος και το στήσανε 40 χρόνια πίσω.

    Απο εμένα Μάγκες Γειά Σας και καλα ξεμπερδέματα έτσι όπως τα έχετε κάνει με την υποκριτική 2προσωπία σας. Προς δημοσιογράφους και μη .

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ 04/13/2016 @ 6:44 ΜΜ

      !!!!!!!!!!!!!
      ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ;;;;
      ΚΑΝΕ ΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 70 ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ …
      ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΩ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ, ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ.
      autochthonesellhnes.blogspot.gr/2016/03/blog-post_78.html

      ΚΑΠΟΤΕ, ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ, ΠΟΥ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΙΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΤΕΛΕΙΕΣ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΤΡΙΓΩΝΟΥ …
      ΠΟΙΟΙ ΤΟ ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟ ΑΡΑΓΕ;

      • Θεωρω πως ειναι ΠΑΝΩ απο 2000 ισως και 4000 ισως ακομη παραπανω το προβλημα αυτο. Ο Τελευταιος Ηγετης της Ελευθεριας που λες εσυ ειμαι σιγουρος πως μπορουσε να κανει πολλα παραπανω απ οσα εκανε αλλα το γιατι δεν τα εκανε ειναι κατι που θα επρεπε να προβληματιζει ΚΑΘΕ Ανθρωπο που εχει εστω και μια σταγονα Ελληνικη- Ελλανια πες το οπως θες, μεσα του.

        Το ότι η επιροη της σκεψεις Των ΕΛΛΗΝων ενοχλη ειναι το σιγουρο. το ποσοι το γνωριζουν ειναι το αγνωστο. Το ποσοι θα πραξουν Ειπερ του Αγνωστου, Αγνωστο.

      • ΜΟΛΟΣΣΟΣ 04/13/2016 @ 10:45 ΜΜ

        ΟΙ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΙ ΔΗΜΗΤΡΗ.

  3. Θειάφι παντού ΡΕ 04/12/2016 @ 1:24 ΠΜ

    Τι λες βρε καημένε. Σε λίγο θα μας πεις πως οι εβραιοι δεν θυσαυρίζουν απο τον εβραιοχαρακτήρα του ιησου τους. ΚΑΙ παρε αυτό για να έχεις να θυμάσαι.

    εβραιοι-οβριοι-τιτανες-παιδια της σιων-οπως στον πεο λεγοντε

    ΠΟΤΕ ΔΕΝ θα ημαστε σε ειρηνη. ΚΑΤΑΠΑΥΣΗ ΤΗΣ ΟΡΓΕΙΣ ναι ίσως. Να τους ανεχόμαστε γιατι θα την πληρώσει η ανθρωπότητα; Ίσως. αλλα οι πραγματικοί ΈΛΛΗΝες δεν νομίζω να διψούν για αίμα έτσι όπως οι ωβριοι-εβραιοι ερπετα τελος πάντων.

    Το ότι εσυ βρίσκεσαι στα γόνατα ελπίζοντας για ένα κομματι ψωμί, για γούστα, για βίτσια και ότι άλλο βολεύει τον καναπέ σου δεν σημαίνει και πως όλοι είναι ετσι. Αντίθετοι ήμαστε επειδή ήμαστε και για διαφορετικούς λόγους και Λόγους στην Γη. αυτα για να εχουν ανθρωποειδοις σκλάβους και Ι ΈΛΛ|-|Νες για να το αποτρέψουν αυτό. ορθοδοξιες και μπορντο αλογα. παπατριχες και προφητείες. Άντε με τα φούμα.

    Έτσι έπρεπε να ξεκινάνε όλες αυτες οι “προφητείες” των μασώνων.
    ” Ο Άγιο μασώνως τάδε προέβλεψε-σχεδίασε το τάδε πόλεμο. Στα κρεβάτια σας ΤΏΡΑ. ” ΚΑΤΆΛΑΒΕΣ;

  4. Ανώνυμος 04/12/2016 @ 2:23 ΠΜ

    Οι σημερινοί περιούσιοι είναι δυτικοποιημένοι και δημογραφικά δεν φτουράνε μπροστά στην ισλαμική πλημμύρα που τους περιτρυγιρίζει.
    Όσον αφορά τους σεφαρδίτες που δείχνει η φωτογραφία αυτοί είναι πλέον μια γραφική μειοψηφία ανάμεσα στους σύγχρονους Σλαβογενείς χαζάρους ισραηλίτες που οι παππούδες τους στα κιμπούτζ μιλάγανε ρώρικα η γερμανικά.

  5. Ανώνυμος 04/12/2016 @ 3:08 ΠΜ

    Δεν είναι θρησκευτικό το θέμα!

  6. -Τι ΗΜ-1,ΗΜ-2!-Γρίπη είναι και τα δύο!

  7. το θέμα υπάρχουν πολλές διεισδύσεις που υπάρχουν για το λόγο του αληθές.
    μια αλήθεια του εαυτού σου είναι πάντα χρησιμότερη από αυτήν που θα βρεις από τον περίγυρο σου. δεν υπάρχει παρεμβολή είναι πρωτότυπη και ασφαλώς μέσα από την πηγή βγαλμένη. Δεν υπάρχει επιρροή ,δεν υπάρχει ιός ,δεν υπάρχει κάτι που να το διαβάλλει από την πρωταρχική του αρχή.
    είναι αυτόφωτο….

  8. Τι ΑΡΘΡΑΚΛΑ ήταν αυτή; Πόνημα με αξία! Τέλειος επίλογος στην πρόσφατη σειρά βίντεο που ανέβασα “οι περιούσιοι”! Μη με κάνεις να το ανεβάσω εγώ ρε Νίκο, διαβάζοντάς το με τη φωνή που έχω. Φτιάξε ένα βίντεο και δώσε το μας εσύ με την ίδια σου τη φωνή. Αξίζει.

    Στον Ανώνυμο 3.08 θα πω πως όταν το πολιτικό μόρφωμα που λέγεται σιωνισμός, έχει πηγές απ’το ταλμουδ και το τορά, τότε εμπλέκεται και το θρησκευτικό. Τον είπαν (τον σιωνισμό) πολιτικό ιδεολόγημα σαν μια πολύ ωραία επικάλυψη. Αλλά σε κάθε περίπτωση, όποιος νομίζει πως σε επίπεδο χειραγώγησης- η θρησκεία διαφέρει από την πολιτική και την ιδεολογία, πλανάται πλάνην οικτράν.

  9. Εδω και χρονια ζουμε μεσα στο ψεμα….ισως και απο τοτε που γεννηθηκαμε…
    Εδω και χρονια δεν ξεχωριζουμε την αληθεια απο το ψεμα…..γιατι ετσι μας βολευε η ισως δεν ασχοληθηκαμε….
    Ηρθε λοιπον η ωρα μεσα σε αυτο το χαος …που θα
    ερθει, οταν ερθει…..να ξεχωρισουμε και την αληθεια απο το ψεμα….
    Οσοι απο μας δεν μπορεσουν να το καταλαβουν…πολυ ευκολα θα πλανηθουν…. η…..
    Μην πιστευετε κανεναν…μην εμπιστευεστε κανεναν…παρα μονο, ανθρωπους που γνωριζετε καλα …πολυ καλα…
    Οτι ακουτε, δεν ειναι αυτο που λεγεται…οτι διαβαζετε δεν ειναι αυτο που γραφεται….οτι βλεπετε δεν ειναι αυτο που φαινεται….
    Εχει δικιο ο STRANGER πρεπει να φιλτραρουμε τα παντα…..

  10. Η επέλαση του Κούδα και η θεία κλανιά του Βούδα 04/12/2016 @ 4:05 ΜΜ

    Απλά να συμπληρώσω και να διορθώσω μερικά πράγματα.

    Καταρχήν δεν μιλάμε για κρυφούς επικυρίαρχους. Όλοι γνωρίζουν ποιες είναι οι οικογένειες τραπεζιτών που ελέγχουν το κεφάλαιο.

    Σε σχέση με κάποια σχόλιά απλά να πω χωρίς να υπερασπίζομαι τους παπάδες ότι αυτοί που νομίζουν ότι οι Εβραίοι μπορούν να συμβιβαστούν με την πνευματική παράδοση της Ορθοδοξίας είναι τουλάχιστον άσχετοι με το θέμα έως και ψυχασθενείς και φτάνει μόνο κάποιος να μελετήσει τις αποφάσεις της “Ιεράς” Συνόδου για να καταλάβει το τεράστιο χάσμα που υπήρχε και υπάρχει ακόμα ανάμεσα στους Χριστιανούς και τους Εβραίους. Σε σχέση με το Ταμλούδ έτσι όπως αυτό διαμορφώθηκε μετά τον Χριστό αυτό είναι ποτισμένο με ασύλληπτο μίσος εναντίον του Χριστού και των Χριστιανών.

    http://redskywarning.blogspot.nl/2012/02/blog-post_8638.html

    Πρώτο στάδιο αφύπνισης:

    Φανταστείτε ότι ο Ιησούς Χρίστος ήταν ένας Έλληνας αργοναύτης που εισέβαλε στον πυρήνα του σκότους ως δούρειος ίππος.

    Δεύτερο στάδιο αφύπνισης:

    Ξεχάστε το πρώτο στάδιο και προσπαθήστε να κατανοήσετε ότι ο πόλεμος μεταξύ του σκότους και του φωτός βρίσκεται από πάντα μέσα σε όλες τις παραδόσεις (όπως άλλωστε και ΜΕΣΑ μας) και ότι πριν από την έλευση του Ιησού που έριξε αυτή την σκιά και αυτή την κατάρα επί της ουσίας πάνω στους Ιουδαίους στο σύνολο τους, υπήρξαν και άλλοι φωτισμένοι άνθρωποι μέσα στα πλαίσια της Ιουδαϊκής παράδοσης τους οποίους το μετά Χριστόν Ταλμούδ προσπαθεί να καταργήσει ανυψώνοντας τους μετά Χριστόν αντίχριστους Ραβίνους πάνω από όλους τους προ Χριστού προφήτες και τους πραγματικά φωτισμένους όπως ο Δαβίδ και άλλους και πάνω ακόμα και από τον ίδιο τους τον βασιλέα, είτε μιλάμε για τον Δαβίδ είτε μιλάμε για τον Ιησού τον βασιλέα τον Ιουδαίων, έτσι όπως έγραψαν ειρωνικά οι Ρωμαίοι στον σταυρό του.

    Η θέση του Ελληνισμού τα τελευταία 2000 χρόνια είναι ότι ο βασιλέας της Σιών είναι ο Ιησούς και αυτή η θέση πρέπει να παραμείνει αναλλοίωτη γιατί πέρα από το γεγονός ότι αυτή είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ η οποία εκφράζετε και μέσα από τις εκπορεύσεις του δέντρου της ζωής είναι τουλάχιστον ΗΛΙΘΙΟ το να προσπαθούν να απαλλάξουν κάποιοι από εμάς (είτε τους αρέσει είτε όχι εμείς είμαστε εμείς και αυτοί είναι αυτοί είτε έτσι είτε αλλιώς) τους Εβραίους από αυτή την ΚΑΤΑΡΑ που τους βαραίνει μέσα στους αιώνες και τους έχει ρίξει στα βάθη του σκότους και του μίσους η οποία λέει ότι όχι μόνο αυτό τα μίζερα άτομα σταύρωσαν τον απεσταλμένο από τον Θεό βασιλέα τους, αλλά και ότι τελικά επέλεξαν να σώσουν έναν δολοφόνο τον Βαραββά αντί για τον Μεσσία που περίμεναν.

    Άμα πάλι λόγω της πλύσης εγκεφάλου που έχετε υποστεί από τις ασύλληπτες Ελληνοκεντρικές ανοησίες τις οποίες βαρέθηκα να εξηγώ έχετε κάποιο πρόβλημα με τα δεδομένα λόγω της καταγωγής του Ιησού από την γένος του Δαβίδ, τότε επιστρέψτε στο πρώτο στάδιο “αφύπνισης” και παραμείνετε εκεί και απλά αρχίστε να φαντάζεστε ότι το prject βασιλέας της Σιών είναι των Έψιλον και ότι όπου να ναι θα εισβάλουμε χρησιμοποιώντας αυτή την “τεχνητή” γέφυρα στα μυαλά των Εβραίων με τον Έλληνα Χριστό τον οποίο ΟΦΕΙΛΕΙ να αναμένει τόσο η Ορθοδοξία όσο και η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και που είναι βασιλέας τόσο της Σιών όσο και του Ολύμπου αλλά και του Εκούρ για να βαρέσουμε στο κεφάλι και τους Ζωροάστρες μεταξύ άλλων και άλλωστε οι νεοπατωνιστές ήταν απλά πλανεμένοι από τους μιμητές και αποστάτες του ιερατείου του Μαρντούκ τα αγάλματα και τα ιερά του οποίου έκαψε ο Ξέρξης ο οποίος επέβαλε τον Ζωροαστρισμό με την βοήθεια των Βαβυλωνίων μάγων (που σήμερα κρύβονται μέσα στο Βατικανό και ενσαρκώνουν το πνεύμα του Αντίχριστου, έτσι όπως μας είπε η φτωχούλα η Ορθοδοξία μας που είτε έτσι είτε αλλιώς είναι δικιά μας) μέσα από το δικό του πρίσμα, έτσι όπως τον βόλευε και για αυτό άλλωστε ο Χριστός δεν μπορούσε να έρθει ούτε ως Ζωροάστρης για να ενσαρκώσει τον “Χριστό” της ελίτ ούτε ως Έλληνορωμαίος κάτι που δεν θα έβγαζε και νόημα, το να έρθει δηλαδή για την εξουσία και τους βολεμένους. Μέσα από μεθοδεύσεις αιώνων έκλεισαν την πύλη στον Χριστό όπως προσπαθούν να κάνουν και σήμερα και γενικότερα προσπαθούν μέσα από τον νοητικό έλεγχο να κλείσουν τις πύλες σε φωτισμένα όντα που θα εναντιωθούν στην επικυριαρχία τους.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Ekur

    Αυτοί που νομίζουν ότι έχει κάποιο νόημα όλη αυτή η προσπάθεια να ανασυρθούν δαίμονες από το παρελθόν και να προκληθούν θρησκευτικοί πόλεμοι ΑΝΑΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ σύμφωνα με τα ΣΗΜΕΡΙΝΑ δεδομένα, είναι καλύτερα να στραφούν προς τα σκληρά ναρκωτικά για να ηρεμήσει το κεφάλι τους γιατί άλλη λύση με τους διαταραγμένους που έχουν υποστεί αυτού του είδους την δαιμονική πλύση εγκεφάλου δεν υπάρχει.

    • 1. Φτάνει με τις βιβλιογραφικές αναφορές στη wikipedia γιατί και εσύ ΑΥΤΟΕΞΕΥΤΕΛΙΖΕΣΑΙ ως προς το γνωσιακό σου επίπεδο και εμείς οι υπόλοιποι θα αρχίσουμε πλέον να κάνουμε εμετό όταν διαβάζουμε σχόλιό σου!
      Για να σε βοηθήσω, ψάξε και βρες πως και από ποιούς γράφονται τα θέματα στην ηλεκτρονική εγκυκλοπέδια.
      Εκτός αυτού δίνεις πάντα παραπομπές σε site και ποτέ πραγματική βιβλιογραφία!
      Πολύ καλό το διαδίκτυο ώστε να δίνει έναυσμα για περισσότερη έρευνα, αλλά δεν αποτελεί ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΝΩΣΗΣ!
      Μην γίνεσται ΔΙΑΝΟΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ!

      2. Αυτή η “παπαριά” για το γένοε Δαυίδ που αναφέρεις απλά ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ, γιατί από εκεί καταγόταν σύμφωνα με τις χριστιανικές γραφές (πραγματικές και όχι αρλουμπολογία του διαδικτύου) ο Ιωσήφ, του οποίου βιολογικό παιδί σίγουρα ΔΕΝ ήταν ο Χριστός!

      3. Συμβουλή, όταν θέλεις να κάνεις σύγκλιση με την άλλη πλευρά όποια κι αν είναι αυτή και σε όποιο τομέα της ζωής σου, να την προσεγγίσεις, όπως για παράδειγμα εδώ με τον Ελληνοκεντρισμό (που πολύ σωστά διόρθωσες την έκφραση από “αρχαιοπληξία” ή “αρχαιολατρεία”), αποφεύγεις μειωτικούς χαρακτηρισμούς (πχ Ελληνοκεντρικές αηδίες) γιατί εξορισμού απομακρύνεις έτσι και αυτούς που θα μπορούσαν να πλησιάσουν!

      3. Οντως υπάρχει στους έλληνες (Ελλαδίτες ή Κύπριους ή ομογενείς της διασποράς) σήμερα μια Ελληνοκεντρική τάση (και ευτυχώς λέω εγώ) η οποία ουδεμία σχέση έχει με ΑΡΧΑΙΟΠΛΗΞΙΑ!
      Είναι απλά μια αυτόματη και υποσυνείδητη τάση του λαού μας ώστα να βλέπει και να ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ τα πάντα μέσα από το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΙΣΜΑ, ώστε να μπορέσει να αποκτήσει ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ και ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ και κατά συνέπεια ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ, που ως ΚΑΤΑΚΤΗΜΕΝΟΣ από τους Ρωμαίους, ως ΓΡΑΙΚΥΛΟΣ για τους Ανατολικούς Ρωμαίους, ως ΕΘΝΙΚΟΣ – ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗΣ (με απαγόρευση του φυλετικού του ονόματος) από τους “Βυζαντινούς”, ως ΡΑΓΙΑΣ και ΓΚΙΑΟΥΡΗΣ για τους ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ, ως ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ για τους σύγχρονους εξουσιαστές και τέλος ως η… ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΡΟΙΔΑΡΑ από τους νεοέλληνες δοσιλογους πολιτικούς, ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ενω είναι απαραίτητη!

      5. Οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν μιλούν ΕΝΑΝΤΙΟΝ του ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ αλλά για το ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟ ΚΑΚΕΚΤΥΠΟ που μας ΕΠΕΒΑΛΛΑΝ εδώ αιώνες πρόστυχα και με δόλο.
      Οι περισσότεροι εδώ ζητούν ΜΟΝΟ την ΑΦΑΙΡΕΣΗ των ΙΟΥΔΑΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ.

      α). Θεωρώ ότι είσαι νέος στην ηλικία, με τον επιθυμητό παρορμητισμό και δυναμική αλλά και την αναμενόμενη μαλακία της ηλικίας σου (αν είσαι μεγάλος πρέπει να το κοιτάξεις)
      β). ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΞΕΡΑ ΚΑΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΛΩΡΑ!!!
      Κάποιος αρχαιόπληκτος μπινές στον έχωσε ψυχοπνευματικά μέχρι τη ρίζα κάποτε και τώρα γυρνάς στα site και όπου ακούσεις για Ελληνοκεντρισμό, για αρχαίους προγόνους για ελληνική ιστορία κλασσικών χρόνων και για αρχαία ελληνική γραμματεία, θυμάσαι ενστικτωδώς τον πόνο που σου προκάλεσαν οι μαλάκες, τους προβάλεις ασυναίσθητα σε όποιους ξεκινούν να ψελίσουν λέξεις που αρχίζουν από ΑΡΧ… και Ελλ… και αυτόματα αρχίζεις το παραλλήρημα και τα ουρλιαχτά, φέρνοντάς στο μυαλό μας μια ανήλικη παρθένα που τρέχει μες τον δρόμο ουρλιάζοντας, με τα φορέματα να πετάνε στον αέρα, γιατί πέρασε κάποιον για βιαστή και φοβήθηκε μην της πάρει την παρθενιά!!!
      Καταρχήν μην φοβάσαι και κατά δεύτερον μην βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα!!
      γ) Χρησιμοποίησε το διαδίκτυο σαν εφαλτήριο – πρόκληση ώστε να κάνεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ!
      Δεν πρέπει να βασίζεσαι μόνο σε αυτό γιατί από μόνο του δεν δίνει τις πςρισσότερες φορές πραγματική γνώση!

      • Φώτης Α.Ρ.Τ. 04/13/2016 @ 8:33 ΜΜ

        Νομίζω πως του βάζεις πολυ δυσκολα !

      • Ανώνυμος 04/14/2016 @ 11:15 ΠΜ

        Oaky καλε μου που δεν αυτοξεφτιλιζεστε σε ολοκληρο το υπολοιπο συμπαν περα απο τους Ελληνοκεντρικους κομπλεξικους απατεωνες τους οποιους γνωριζουν ολοι και μετα απο αυτα που ειπε ο Φουρακης lets forget το γενος Δαβιδ. Ο Ιησους η μητερα του και οι αποστολοι κκαι οι πρωτοι Χριστιανοι ηρθαν απο τηνν Ιουδαία.

        Τα υπολοιπα που λενε ορισμενα διαταραγμενα υποκειμενα ειναι τουλαχιστον κωμικοτραγικα και αναξια σχολιασμου και ακομα και φτυσιματος και δεν μιλαμε φυσικα για ενα εξαγωγιμο πρωιον το οποιο θα μπορουσε να ειναι χρισιμο στο εθνος. Αντιθετα μιλαμε για αχρηστες σκετπομορφες που στοχευουν στο εσωτερικο απλα ενδυναμωνουν τον κομπλεξισμο και την πολωση.

        Αρα πρωτα απο ολα εχομε ενα ψεμα το οποιο ειναι αχρηστο σε σχεση και με αυτο που ειπε ο Σωκρατης.

        Ασε με λοιπον εμενα να αυτοξεφτυλιζομαι αναμεσα στους διαταραγμενους κομπλεξικους που εχουν υποστει πλυση εγκεφαλου και εσεις συνεχιστε να αυτοξεφτυλιζεστε σε ολοκληρο το συμπαν και περιμενετε να σας σωσουν οι ποδιτσες που σας εχουν γεμισει το κεφαλι με σκατα που απευθυνονται σε παραπληγικους.

        • Ο ΔΟΤΗΣ 04/14/2016 @ 1:24 ΜΜ

          Η σημαντικότερη και ισχυρότερη ενεργειακά ρήση που μας άφησε κληρονομιά ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ που τον αναφέρεις τακτικά, είναι το………………………………

          “ΕΝ ΟΙΔΑ, ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ”
          δηλαδή
          ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ

          Δηλαδή ακόμη και για αυτά τα οποία δίδασκε, ακόμα και για τα… ΚΑΙΝΑ ΔΑΙΜΟΝΙΑ, έλεγε ο μέγιστος ότι τα πιστεύει σήμερα, αλλά αύριο μπορεί κάποιο σημαντικό νέο στοιχείο να του αλλάξει τη γνώμη!
          Επ’ ουδενί ΔΕΝ υποστήριζε ΦΑΝΑΤΙΚΑ την άποψή του και ο λόγος που οδηγούσε στα άκρα τον διάλογο, ήταν για να του αποδείξουν με τα επιχειρήματά τους οι συνομιλητές του ότι έχουν δίκιο ή να τους αδείξει αυτός την δική του γνώμη!
          Ήταν θετικός και ανοιχτός στο να ενστερνιστεί τα ΚΑΙΝΑ ΔΑΙΜΟΝΙΑ και των άλλων και απέφευγε την ΤΥΦΛΗ και ΕΜΜΟΝΙΚΗ αντιπαράθεση όπως κάνεις εσύ φιλε μου!
          Ακόμη μια ΑΓΝΩΣΤΗ ΛΕΞΗ για την δική του κοσμοθέαση, ήταν η αγαπημένη λέξη των ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ και των ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ τους, η λέξη ΔΟΓΜΑ, που σημαίνει κάτι που δεν επιδέχεται ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ, ούτε ΚΡΙΤΙΚΗ άρα όντας εξορισμού σωστό, είναι περιτός ο διαλογός που οδηγεί σε συμπεράσματα ορθότητας της θεωρίας ή μη!
          Βλέπεις λοιπόν ότι το να βλέπεις τον ΜΕΓΙΣΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΣΩΚΡΑΤΗ μέσα από τα γυαλιά της όποιας θρησκευτικής μιζέριας και εκκλησιαστικής φουκαροσύνης αλλά και μεραφράζοντας τον ΛΟΓΟ του μέσω κουρκουτογνώσης διαδικτύου, το μόνο που μπορείς να πετύχεις είναι η εγκατάσταση στα ενδότερα του εν τρικυμία κρανίου σου έναν μεγαλοπρεπή ΜΥΑΛΟΦΑΓΟ, ο οποίος δεν θα αφήσει τίποτα από το ήδη μπερδεμένο μυαλό σου!
          Σε πληροφορώ ότι ο Σωκράτης το μόνο που δεχόταν ήταν η χωρίς αμφισβήτηση του ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΘΕΟΥ!
          Αντιπάλευε κάθε είδους ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΔΟΓΜΑΤΑ και ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΥΣ και η μοναδική ΕΜΜΟΝΗ που αυτός είχε, ήταν να εξευτελίζει μέσω ΔΙΑΛΟΓΟΥ πάντα τους υποτιθέμενους ΔΗΘΕΝ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΕΣ!
          Θεωρούσε ότι ακόμη και η ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ γνώση ΔΕΝ σε καθιστά ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗ και δεν θέλω να πω τι θα έλεγε για τη ΣΑΒΟΥΡΟ-ΔΗΘΕΝ-ΓΝΩΣΗ του διαδικτύου!
          Μην τρως λοιπόν ότι αηδία σου σερβίρουν οι όποιοι δήθεν “ψαγμένοι” ψευτοσοφοί, είτε οι “πιστοποιημένες αυθεντίες” της ΟΠΟΙΑΣ θρησκείας!
          Ξεκόλλα από την εμμονή που έχεις φάει με τις μυστηριακές θεωρίες του εσωτερισμού και του μυστικισμού, άνοιξε λίγο τους ορίζοντες σου και γίνε δεκτικός σε πραγματικό διάλογο, ώστε να πάρεις πνευματικά αντίβαρα για να συγκρίνεις, να κρίνεις και να καταλήξεις στην Α-ΛΗΘΗα!

        • Ο ΔΟΤΗΣ 04/14/2016 @ 2:21 ΜΜ

          1. Αλήθεια, εσύ με τον τρόπο σου πιστεύεις ότι συμβάλεις στο να ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΙ η πόλωση ή την διογκώνεις, προβάλλοντας τον ΕΓΩΪΣΜΟ σου και ευχαριστώντας τον ΕΘΙΣΜΟ σου!
          Νομίζω ότι ο πραγματικός Χριστιανισμός ή ο ΓΝΩΣΤΙΚΟΣ αν θες εσύ, πρεσβεύει την αποφυγή της ΠΟΛΩΣΗΣ μέσω της ΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ, εξού και το……..
          “ΑΓΑΠΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΣΟΥ ΣΑΝ ΑΔΕΡΦΟ”
          αλλά και το
          “ΟΤΑΝ ΣΕ ΡΑΠΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΜΑΓΟΥΛΟ ΓΥΡΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ” γιατί έτσι σβήνει και η ένταση του θυμού ακόμη και από τον θύτη!
          Ο δικός εθισμός στην ΑΚΑΡΠΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ, η εμμονή σου να βλέπεις παντού εχθρούς και η έξη σου να μιλάς πάντα τελευταίος για να….. “νικήσεις” στη συζήτηση, έχει πιστεύεις κάτι χριστιανικό, κάτιαπό τους γνωστικιστές ή κάτι πνευματικό;

          2. Να δεχθώ ότι μέσω του αντίλογου σου με τους Ελληνοκεντρικούς ίσως να ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι αποδεικνύεις κάτι σε αυτούς που παρακολουθούν τους διαλόγους σου με τους…. “αντιπάλους” και ότι διαβάζοντάς σε θα τους πείσεις για κάτι!
          Να σε ενημερώσω σαν παρατηρητής, ότι όσο ΑΠΩΘΗΤΙΚΟΙ για το κοινό είναι οι συνομιλητές σου, αλλο τόσο ΑΝΤΙΠΑΘΗΣ είναι τόσο ο τρόπος σου αλλά και πολλές φορές οι θέσεις που διατυπώνεις (θα σου εξηγήσω παρακάτω στο 3).

          3. Τοποθετήσαι κατά της ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ (και καλά κάνεις) και υπέρ των ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΜΥΝΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ!
          Εύγε και συμφωνώ απολύτως!!!
          Τι ρόλο παίζει λοιπόν η παραγωγή αυτή των εικόνων και της ενέργειας, πέραν του να βοηθήσουν τις ψυχές να βρούνε το δρόμο τους, να έρθουν πιο κοντά η μία με την άλλη και προετοιμάσουν την ομαλή μετα θάνατον πορεία τους;
          Εδώ να σ ρωτήσω λοιπόν…….
          ΚΙ ΑΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΟΚΧΟΛΜΗ ΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΖΕ ΣΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ;
          Ποιό είναι το πρόβλημά σου πέραν της ΣΤΕΙΡΑΣ ΕΓΩΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ σου με τον… “αντίπαλο”;
          Θα… “νικήσεις” εσύ ή αυτός; Για ποιόν άλλο είναι όλο αυτό χρήσιμο;
          Απλά θρέφεις αυτό που οι γνωστικοί αλλά και όλος ο εσωτερισμός (και ο χριστιανικός) ονομάζουν ΣΑΤΑΝΑ ή ΔΙΑΒΟΛΟ,το ανεξέλεγκτο ΕΓΩ δηλαδή που κρατά τα πάντα στην ΥΛΗ και στην ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ που τόσο (νομίζεις) ότι κυνηγάς.
          Πόσο ελκυστική νομίζεις ότι είναι η παρουσία σου εδώ μέσα;
          Όποτε μυρίζει αντιπαράθεση ξεφυτρώνεις σαν τον μαϊντανό!
          “Όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη”
          “Θέλει η π@¥τ@ν@ να κρυφτεί κι χαρά δεν την αφήνει”
          Φίλε, πρέπει να καταλάβεις όσο ηλίθιοι φαντάζουν αυτοί που
          σου αντιπαρατίθενται άλλο τόσο ηλίθιος δείχνεις κι εσύ!
          ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΩΘΗΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙΣ και οι άλλοι ως μάλλον εξυπνότεροι σε κάνουν να ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΣΑΙ και να ΑΥΤΟΕΚΤΙΘΕΣΑΙ, παρουσιάζοντας μια εικόνα για κλάματα!!!

          Λοιπόν…………………….

          Ο Χριστός ήταν από το κέντρο της Αθήνας, βέρος Έλληνας, το πραγματικό του όνομα ήταν Αναξαγόρας, η μητέρα του η Παναγία ονομαζόταν Αθηνά και ήταν από θεσσαλονίκη, με πατρικό στο Επταπύργιο!
          Ο πατέρας του ήταν Νορβηγός και ονομαζόταν Ούλαφ και γνωρίστηκε με την συζυγό του στην Ιταλία!
          Ποτέ δεν έμειναν στην Ιουδαία, απλά πήγαν διακοπές εκεί κάποτε μαζί με το παιδί και έτσι βρήκαν την ευκαιρία οι Ιουδαίοι να τον χρεώσουν στη φυλή τους!
          ΕΚΤΟΣ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ, Ο ΑΝΑΞΑΓΟΡΑΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΠΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ!

          Ποιά και γιατί η διαφορά και τι αλλάζει στο ΝΟΗΜΑ και την ΟΥΣΙΑ;

          Άντε να δούμε!!!

    • Ανώνυμος 04/13/2016 @ 3:14 ΜΜ

      να σαι καλα,ειχες χιουμορ

  11. Τα πιστεύω μας είναι δομικά στοιχεία της πραγματικότητας. Κάποια πιστεύω σε επηρεάζουν στην δημιουργία της πραγματικότητας που βιώνεις, ανα πάσα στιγμή. Τα πιστεύω μπορεί να μην έχουν σχέση με την αλήθεια αλλά μπορεί να σε επηρεάσουν να δημιουργήσεις πραγματικότητα.
    Η αλήθεια είναι κάτι που ισχύει παντού.

    Οι άνθρωποι είναι ευάλωτοι στις υποβολές.
    Κανείς δεν σε βλάπτει παρά μόνο αυτός που εσύ του το επιτρέπεις.
    Τα πιστεύω που σε επηρεάζουν τα ανακαλύπτεις από τις πράξεις σου.
    Πρώτα βλέπεις και αναγνωρίζεις τα πιστεύω που σε επηρεάζουν, έπειτα κρατάς μια στάση ούτε υπέρ ούτε κατά απέναντί τους, δεν τα καταστρέφεις, δεν τα αλλάζεις, ούτε αφήνεσαι να επηρεαστείς απ’ αυτά αν δεν το επιλέξεις. Μην κατακρίνεις με όρους μαύρο άσπρο, πάντα υπάρχουν πολλές επιλογές.

    Ηλίας Α. Λυμπέρης

  12. Εκπρόσωπος Ο.Ι.Ε και Ο.Ο.Ε 04/12/2016 @ 5:58 ΜΜ

    Προηγουμενο μου σχολιο σε σχεση με την Ισλαμοφβια και την Ομοφοβια.

    “Με αφορμη το παραπανω ειπα να ψαξω για να μαθω ποιος ειναι αυτος ο Πετρος Κωνσταντινου και βρηκα αυτο:

    attikanea.blogspot.nl/2015/09/blog-post_56.html

    Προσεξτε τον Πακιστανο εκει που λεει “πως το λενε αυτο” για να δειξει περιφρονηση.

    Τι λογο υπαρξης εχουν αραγε αυτοι οι μαλακες του αντιφασιστικου κινηματος ΠΕΡΑ απο την υπαρξη της Χ.Α και την ανυπαρξια του κρατους η οποια δημιουργησε την Χ.Α;

    Μηπως η ΣΚΙΑ που παραγει η ακραια και απερισκεπτη αντιδραση της Χ.Α δινει υποσταση σε αυτους τους ΜΑΛΑΚΕΣ;

    Καταρχην ολοι εμεις οι πασχοντες απο την Ισλαμοφοβια (και την ομοφοβια) θα πρεπει να διεκδικησουμε τα δικαιωματα απο το υπουργειο υγειας και να κανουμε μηνυση για ψυχικη οδυνη στον οποιονδηποε προσπαθει να μας κανει να αποδεχθουμε τον Ισλαμισμο ως μια ειρηνικη θρησκεια που μπορει να συμβιωσει μαζι μας. Θα πρεπει να κανουμε μηνυση σε οσους επιτρεπουνν την πιστη στο κορανι μεσα στα πλαισια του κρατηρδιου μας το οποιο δινει ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ εντολες για τον σφαγιασμο μας.

    Ο Μουσουλμανισμος πρεπει να βγει εκτος νομου ετσι οπως συμβαινει και σε αλλες χωρες οπως η Κινα και να γινει ΞΕΚΑΘΑΡΟ απο εμας οτι δεν εχουμε κανενα προβλημα με τους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ και με τους Πακιστανους και τις υπολοιπες φυλες αλλα με την ΘΡΗΣΚΕΙΑ τους η οποια εχει ΣΟΒΑΡΟ προβλημα μαζι μας και υπαρχει το ΤΕΚΜΗΡΙΟ που ειναι το ιερο τους κωλοβιβλιο το οποιο τους δινει ΕΝΤΟΛΗ για τον σφαγιασμο μας και να εγληματησουν εναντιον μας και αρα σπρωχνει προς την ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ και αρα οι Μουσουλμανοι δεν εχουν κανενα Θρησκευτικο δικαιωμα στην Δυση, καθως εκτος απο ΠΑΡΑΛΟΓΟ αυτο ειναι και ΠΑΡΑΝΟΜΟ. Δεν ειμαστε ρατσιστες, ειμαστε Ισλαμοφοβικοι και θεωρουμε υπευθυνους για την πολυ σοβαρη ασθενεια απο την οποια πασχουμε το κρατος και το μπουρδελο της Ευρωπαικης ενωσης και τον οποιονδηποτε ΜΑΛΑΚΑ υποθαλπτει το ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΕΓΚΛΗΜΑ το οποιο ξεκιναει απο τις ΕΝΤΟΛΕΣ του Κορανιου.

    Κατι αναλογο θα πρεπει να γινει και με την ομοφοβια και πρεπει τελικα και εμεις οι πασχοντες να διεκδικησουμε τα δικαιωματά μας γιατι μας φοβιζει για παραδειγμα το ενδεχομενο τα παιδια μας να τα γαμανε απο τον κωλο και Πακιστανοι κλπ καθως αυτο πρεπει σωνει και καλα να θεωρειται απο ΟΛΟΥΣ νορμαλ και αρα να παει να γαμηθει και ο Πλατωνας που ελεγε οτι το πρωκτικο σεξ ειναι παρα φυσιν και τελικα οποιος εχει αντιθετη αποψη στιγματιχεται ως ομοφοφικος και στο τελος αναποφεφκτα ΓΙΝΕΤΑΙ και για αυτο θα πρεπει να κανουμε μηνυση σε αυτους που μας αρρωστησαν και να διεκδικΗσουμε τα δικαιωματα μας απο το υπουργειο υγειας, το οποιο οφειλει να προστατεψει την υγεια μας αλλα και αναλαβει την περιθαλψη μας. ”

    Αντι λοιπον να φτιαξουμε περισσοτερα κομματα και να ανασυρουμε περισσοτερους δαιμονες της ιστοριας να φτιαξουμε οργανωσεις για να διεκδηκισουμε τα δικαιωματα μας ως Ισλαμοφοβικοι και Ομοφοβκοι.

    Οργάνωση Ισλαμοφοβικών Ελλάδας > Ο.Ι.Ε

    Οργάνωση Ομοφοβικών Ελλάδας > Ο.Ο.Ε

    Και φυσικα δεν πρεπει για ΚΑΝΕΝΑ λογο να μπλεχτει η Ορθοδοξια στο θεμα, καθως θα πρεπει να γινει εστιαση στην ουσια της παθησης μας η οποια επι του προκειμενου δεν αφορα μονο την θρησκεια μας και για αυτο ολοι οι συμπασχοντες μπορουν να γινουν μελη ανεξαρτητα με την θρησκεια και τα πιστευω τους σε σχεση με το θεμα, εκει οπου μαλιστα ο πλεον αναγνωρισμενος Ελληνας φιλσοοφος ο Πλατωνας ειχε πει οτι το να γαμιεσαι απο τον κωλο ειναι παρα φυσιν και φυσικα θα πρεπει να πεσει αναθεμα στις μαλακιες του Πλευρη που προσπαθει να εμπλεξει την αρχαια Ελλαδα σε σχεση με την παθηση μας και μαλιστα με ΨΕΥΔΗ που στο τελος της ημερας αποπροσανατολιζουν απο την ουσια του προβληματος μας.

  13. Ανώνυμος 04/12/2016 @ 6:06 ΜΜ

    Τόσο καιρό σε βλέπω κ εσένα κ κάποιους άλλους να μην θέλετε να καταλάβετε τι συμβαίνει, ή τρολάρετε ή είστε κολλημένοι με της παραγραφές τις κωλοφάρας…
    Όταν αναφέρεσαι στην Αρχαιά Ελλάδα, πρέπει να καταλάβεις ότι τότε (πολύ πριν 6000 χρόνια) η Ανθρωπότητα ζούσε με τους ρυθμούς των Ολύμπιων, ούτε με θεούς, ούτε με 12θεους, ούτε με κανένα θεολογικό τρυπάκι, κ όλα τότε λειτουργούσαν άψογα… Το ποιοι μας έφεραν σε αυτό το σημείο δες την φωτογραφία κ θα καταλάβεις αν το θες πραγματικά…

  14. ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ Ο.Ι.Ε ΚΑΙ Ο.Ο.Ε ΚΑΙ Ο.Ε.Ψ 04/12/2016 @ 10:22 ΜΜ

    Σε σχέση με τους επικυρίαρχους απλά να πω την ταπιενή (και καλά) μου άποψη ως ο εκπρόσωπος του Ο.Ε.Ψ (Οργάνωση Ελλήνων Ψυχοπαθών).

    Λοιπόν είτε πιστεύετε είτε δεν πιστεύεται στα πνεύματα και στις μεταφυσικές δυνάμεις δεν έχει καμία σημασία γιατί αυτά υπάρχουν και η πραγματικότητα σας έχει χεσμένους και αυτοί που γνωρίζουν μέχρι σε κάποιο βαθμό πως έχει το θέμα μέσα από την προσωπική τους εμπειρία κινούνται στα όρια της παράνοιας ανάμεσα στον κόσμο της σκιάς και τους ψεύδους και της εικονικής πραγματικότητας η οποία διαμορφώνεται από τα παιχνίδια των αλχημιστών που είτε συνεργάζονται με θετικές δυνάμεις, είτε με αρνητικές και κανένας όσο έξυπνος και να είναι η να νομίζει ότι είναι δεν μπορεί δεν μπορεί να λύσει αυτά τα θέματα μόνο με το μυαλό του και υπάρχουν μάλιστα και οι διδασκαλίες με τις οποίες συμφωνώ που λένε οτι αυτοί που το επιχειρούν αυτό οδηγούνται προς την μαύρη μαγεία και τους καταπίνουν οι συχνότητες των μαύρων μάγων ανεξάρτητα με την πίστη την εθνικότητα και την φυλή τους και εδώ είναι που θέλω να σταθώ σε σχέση με τους επικυρίαρχους. Ναι συμφωνώ για αυτά που λέγονται για τους Εβραίους αλλά μην ξεχνάτε τον Σατανά που είναι ένας ανάλογος συμβολισμός με τον Απέπ/Απόφι των Αιγυπτιακών μυστηρίων και τον Τυφώνα όπως λένε άλλωστε και οι ίδιοι οι Σατανιστές οι οποίοι αυτοαποκαλούνται Typhonians για αυτό άλλωστε και λόγω αυτης της συμβολικής και μυστηριακής γλώσσας οι άσχετοι επί της ουσίας Χριστιανοί στα θέματα της αλχημείας και της επιστήμης επί της ουσίας η οποία δημιουργεί την πραγματικότητα και παρά το γεγονός ότι φαίνονται αθώα η και ανόητα στους πολυδιαβασμένους αυτά που λένε είναι επί της ουσίας οχυρωμένοι ναι μεν μέσα στην κορμάρα τους αλλά σε σχέση με τους περισσότερους από τους υπόλοιπους μακριά από τις επιβουλές του Σατανά και φυσικά δεν μιλάω για τους πολυδιαβασμένους παπάδες οι οποίοι άλλωστε ασκούν εξουσία αλλά για τον κοσμάκη που απλά πιστεύει στο καλό και το αγαθό και το βρίσκει ΜΕΣΑ ΤΟΥ ανεξάρτητα αν το νοητικό του είναι περιορισμένης δυνατότητας. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το κακό δεν έχει ούτε φυλή, ούτε θρησκεία, ούτε εθνικότητα και αυτοί που προσπαθούν να το περιορίσουν μέσα σε καλούπια σκέψης με επίκεντρο μάλιστα την θρησκεία την φυλή και το έθνος απλά αυταπατώνται και όσο περισσότερο ταυτίζονται με το εξωτερικό και τις στρεβλές εντυπώσεις που έχουν σε σχέση με το πως δημιουργείται η πραγματικότητα τόσο περισσότερο φορτίζουν αρνητικές σκεπτομορφές που βλάπτουν και αυτούς και τους γύρω τους για αυτό η πίστη σε κάποια ανώτερη δύναμη που δημιουργεί την πραγματικότητα και φροντίζει για το καλό και ίσως ακόμα και η πνευματιστική αποχαύνωση μπορεί να σε απαλλάξει από αυτό το βάσανο, φτάνει μόνο να μην ζορίζεις το μυαλό σου και να μην μπλέκεις με αυτό το παιχνίδι υπέρ της μια η της άλλης σκεπτομορφής και να είσαι ταπεινός ανεξάρτητα με τα πιστεύω σου. Από εκεί και μετά και πάλι ανεξάρτητα με τα πιστεύω σου άμα κατέβεις στην πιστα πρέπει να μάθεις να χορεύεις και άμα κατέβεις στην αρένα πρέπει να μάθεις να παλεύεις και για αυτό άμα δεν είσαι έτοιμος είτε να χορέψεις είτε να παλέψεις υποχρεωτικά θα πρέπει να περιμένεις κάποιον να το κάνει για σένα και δεν πρέπει ποτέ να χάσεις την πίστη σου γιατί όλο και κάποιος αγανακτισμένος ψυχοπαθής θα βρεθεί να νοιαστεί και για σένα και κάπως έτσι ξεκινάνε οι ιστορίες των ηρώων και των άγιων ακόμα και αν δεν νοιάστηκε ποτέ κανένας για αυτούς και αυτός θα μπορούσε να είναι και από τους λόγους που θα μπορούσαν να δουν σε εσένα τον εαυτό τους.

  15. Απλά να μάθω θέλω. 04/12/2016 @ 11:32 ΜΜ

    2016 χρόνια πίσω. Ένας ΞΕΦΤΙΛΊΖΕΙ το τότε σύστημα των εβραίων. εμπόριο, ναούς αποχαύνωσης, μυήσεις κτλ. Συγκεκριμένα στην τότε Ελευσίνα και τριγύρω μέρη. οι εβραίοι πονούσαν γιατί όλο και περισσότεροι αντιδρούσαν ως προς τον τότε φορολογικό καθεστώς που όρισε ο Άριστος-Τέλης πολλά πολλά χρόνια πίσω ! Τελικά αποφάσισαν να τον σταυρώσουν πάνω στο Αρχαίο Πελασγικό Σύμβολο+. Βέβαια το τράβηξαν λίγο παρακάτω γιατί με τα εβραικά πιστεύω τους πίστευα πως μετά τον “θάνατο” Του θα πάει Η Ψυχή Του εκεί όπου κατοικούν οι εβραίοι θεοί τους, στις υπόγειες στοές, καθώς και τα λεγόμενα τους ότι από χώμα προήλθε η ανθρωπότητα και εκεί θα καταλήξει. Φυσικά όλα αυτά στις πλάτες των Ρωμαίων γιατί οι ίδιοι οι εβραίοι τότε δεν μπορούσαν να δικάσουν κάποιον Ο Οποίος δεν είναι εβραίος. Έτσι ο στρατός αυτων τον ερπετών κυριολεκτικά, [Ρωμαίοι-Ιταλοί και ότι είχαν σμίξει στον τότε στρατό των ξένων-ροδόσταυρους] το πήρε επάνω του και έκανε το θέλημα των εβραίων. 385 χρόνια μετά την σταύρωση Του ΈΛΛΙΝ Αντιδραστικού ιδρύετε η πρώτη εκκλησία στο όνομα του αλλάζοντας το και αφού όλα αυτά τα χρόνια ετοίμαζαν με τα λόγια τον δρόμο της εκκλησίας [τιμητική η πρώτη εκκλησία ώς χριστιανοί καθολικοί] όπου ο πρώτος πάπας έλεγχε τους ροδόσταυρους. Κάναν δλδ ότι και σήμερα οι μάρτυρες του γιαχβεδούλη ή μπαχωμεφ ή βααλ και λοιπά άπειρα ονόματα όπως τον παρουσιάζει και το εβραικό βιβλίο παλαιά διαθήκη των εβραίων. Ηαυτοκρατορία αυτή των εβραίων ονομάστηκε βυζαντινή. 1000 κάτι χρόνια μετά την πρώτη εκκλησία των εβραίων που χτίστηκε στις Πλάτες Του Έλληνα όπου η σκέψη Του ξεπερνούσε-άει κάθε εβραίου υληστή και μετέδιδε κάθε λάθος αυτών με την ελπίδα πως η ανθρωπότητα θα καταλάβει ότι δεν πρέπει να προσκυνάει αλλά να ζει ελεύθερη με αρμονία, τότε για να ταράξουν τα νερά και να ξανά χαθούν μέσα στην ιστορία, μετά απο άπειρες σφαγές, βιασμούς, βασανισμούς και άλλα πολλά προς Τους Έλληνες που φέραν ακόμη την γνώση του ΠΟΙΟΙ ΉΤΑΝ-ΕΊΝΑΙ, Τότε αποφάσισαν να κάνουν πράξει τα σχέδια του εβραίου μαρμαρωμένου βασιλιά τους. Να αλλάξουν το όνομα της αυτοκρατορίας τους στέλνοντας τους μογγόλους ως κατακτητές. Έτσι οι ίδιοι εβραίοι στον ρόλο των πασάδων συνέχιζαν το έργο τους “διαίρεε και βασίλευε” και κάνοντας τον κόσμο να πιστεύει πως η σφαγή έγινε για την θρησκεία με αποτέλεσμα να εδραιώσει ακόμη πιο καλά την παπική θρησκεία και να χαθούν στο άπειρο των χρόνων ενώ τα ίδια εβραικά αίματα [ΕΑΝ ΕΧΟΥΝ] κάνουν μέχρι σήμερα κουμάντο την Ελλάδα και το τι θα πιστεύει ο κόσμος.

    Πείτε μου εσείς οι μεγαλύτεροι σε ηλικία που τα γνωρίζετε σίγουρα καλύτερα και με πολλές λεπτομέρειες. Ρωτάω γιατί θέλω να μάθω. Θέλω σίγουρα να μάθω την Ιστορία Αυτόν Τον Χωμάτωνπου πατάω άσχετα από το τι είμαι και το τι θα θέλανε οι πιο πάνω οικογένειες να είμαι. Και εγώ και Όλοι όσοι μπορούν και τους τρίζουν τα δόντια με κάθε ευκαιρία.

  16. Ανώνυμος 04/13/2016 @ 10:22 ΠΜ

    Ο Ιησούς δεν είχε καμία απολύτως σχέση με τα Ελευσίνια μυστήρια τα οποία άλλωστε είχαν εθνικό χαρακτήρα και δεν θα μπορούσαν να τον δεχθούν όπως για παράδειγμα θα μπορούσαν να το δεχθούν τα Καβειρια/Πελασγικά η και τα Αιγυπτιακά.

    Η μητέρα του Ιησού μεγάλωσε σε Ιουδαϊκό ναό λόγω και του γεγονότος ότι ήταν ένα ξεχωριστό παιδί και οι απόστολοι αλλά και οι πρώτοι Χριστιανοί ήρθαν από την Ιουδαία και υπέστησαν αλλεπάλληλες διώξεις και μαζικές σφαγές από τους Ελληνορωμαίους και πριν και μετά το Βυζάντιο και από το καθεστώς ακόμα της Ορθοδοξίας με το μανδύα του οποίου το Ελληνορωμαϊκό κατεστημένο έσφαζε και τους”αιρετικούς” Χριστιανούς.

    Όλη αυτή η προσπάθεια που γίνεται για την παραχάραξη της ιστορίας που πηγάζει από συγκεκριμένα σκοτεινά κέντρα, τα οποία θα μπορούσαν να σχετίζονται και με τους Εβραίους το πρόβλημα των οποίων είναι κυρίως ο Ιησούς Χριστός δεν έχει καμία απολύτως ουσία και δεν εξυπηρετεί ούτε το έθνος, ούτε και κάτι άλλο πέρα από τον εθνικό κομπλξισμό και τις σκοτεινές ατζέντες απατεώνων οι οποίες παρήγαγαν και τα γνωστά τραγελαφικά φαινόμενα των Εψιλονιστών και απλά να θυμίσω τι ρόλο βαράνε όλοι αυτοί οι διαταραγμένοι που επί της ουσίας έσπειραν το σκότος και το χάος στην Ελληνική συνείδηση με τα λόγια του Φουράκη:

    • ΜΠΑΜ ΡΕ 04/13/2016 @ 8:27 ΜΜ

      Μπουρτζοβλαχε οι Πελασγοι δεν ειχαν μυστιρια και αυτο ηταν που ανυσηχουσε τους ομοιους σου. Μην μπερδευεις κατι που δεν μπορεις να κατανοησεις με τα εβραικα πιστευω σου. Αντε με τις εβραιογενεις μαλακιες φτανει πια. Εσεις και η εκκλησια σας εχετε μυστιρια για να καλυπτετε την εβραικη ταυτοτητα σας και αυτα πασαρατε στον κοσμο. ΟΧΙ ΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ.

      • Ανώνυμος 04/14/2016 @ 11:24 ΠΜ

        Τα Καβειρια μυστηρια δεν ειχαν εθνικο χαρακτηρα και ας πουμε τελος παντων οτι δεν ειναι η συνεχεια των Πελασγικων οπως λενε οι σοβαροι ερευνητες και παλι η ουσια αυτου που λεω παραμενει και η προσπαθεια του να περιριοριστει η Πελασγικη παραδοση στην ξενοφερτη μαλιστα αρχαιοελληνικη ειναι τουλαχιστον κωμικοτραγικη, εκει οπου μαλιστα οπως γνωριζουμε οι Πελασγοι συμμαχησαν με τους Τρωες κατα των Ελληνων.

        Οι Χριστιανοι αλλα και οσοι δεν εχουν χασει τα μυαλα τους απο τις Ελληνοκεντρικες ανωμαλιες που απευθυνονται σε παραπληγικα ατομα δεν ειναι Εβραιοι καλε μου. Δεν εινα Εβραιοι οσοι δεν ασπαζονται τις ξενοφερτες επι του προκειμενου ματαιοδοξιες των αρχαιων και τις ανωμαλιες της τοτε ελιτ των παιδεραστων.

        Απλα καποιοι προσπαθουν να σας αποβλακωσουν και να σας πεταξουν εξω απο το συμπαν λογω βλακειας και σας φταιω εγω γιατι ειμαι βασικα κατα της βλακειας.

        Καλο Πασχα.

  17. Καλό Πάσχα 04/14/2016 @ 11:39 ΠΜ

    Okay μπορει ο Ηροδοτος που ηταν μυημενος στα Καβειρια μυστηρια να εκανε και λαθος και μπορει και εγω να κανω λαθος που ειχα επικοινωνια με τους Καβειριους θεους σε ενα ναο της Αφροδιτης οπως εχω εξηγησει στο παρελθον και μπορει τελικα οι Πελασγοι να ηταν αθεοι και υλιστες να μην ειχαν καμια σχεση με τα αρχαια μυστηρια και παλι δεν αλλαζει η ουσια αυτου που λεω σε σχεση με τον μη εθνικο χαρακτηρα των Καβειριων μυστηριων που αλλωστε παρηγαγαν τον οικουμενιστη Αλεξανδρο, ο οποιος μαλιστα επελεξε τον Λυβιο θεο Αμμων και το ιερατειο του εναντι της Ελληνικης του εκδοσης (Διας) και εναντι του Ελληνικου ιερατειου οπως υποστηριζει και ο Πλουταρχος, κατι το οποιο μπορει να διασταυρωθει και απο τα αρχαια κειμενα.

    “Κατά τον Ηρόδοτο, “τη Σαμοθράκη κατοικούσαν παλαιότερα Πελασγοί”. [9]. Από τους Πελασγούς προέρχονται τα Καβείρια μυστήρια.”

    https://el.wikipedia.org/wiki/Πελασγοί

    Να σας πω και παλι Καλο Πασχα και η Μεγαλη Θεα να σας ελεησει γιατι χρειαζεστε πραγματικα το ελεος της.

  18. Ανώνυμος 04/14/2016 @ 12:14 ΜΜ

    Σε σχεση με τους διαταραγμενουυς και δαιμονισμενους επι της ουσιας Ελληνοκεντρικους απογονους των αρχαιων ανωμαλων παιδεραστων που ορευονται ανδρικους κωλους τα εχουμε πει, και βασικα ολοι ειναι το ιδιο.

    Μιλαμε για αρρωστα ατομα που ειναι ετοιμοι να σε σφαξουν και σου βριζουν μανες και οικογενειες λογω της πλυσης εγκεφαλου εχουν υποστει και μετα μιλανε για σεβασμο της διαφορετικοτητας και για ενοτητα υπο την ομπρελα του ψευδους και της ανωμαλιας και κανουν πλατες σε παρανοικους οπως αυτοι του Hellenic Religion και “lycans” και αλλοι που ψαχνουν για το αιμα των Ναζωραιων και προσπαθουν επι της ουσιας να προκαλεσουν εμφυλιο πολεμο.

    Οι καλυτεροι φυσιικα ειναι αυτοι του ΥΣΕΕ που τουλαχιστονν αναγνωριζουν την καταγωγη του Ιησου και των αποστολων και δεν εχουν το θρασος που εχουν αλλοι ψυχανωμαλοι.

    Ολοι φυσικα πασχουν απο αυτο το κομπλεξ κατωτεροτητας που ειναι γνωστο και ως το tiny penis syndrome και προσπαθουν να τα βαφτισουν ολα Ελληνικα για να ταισουν την απειρη και ασυλληπτου μεγεθους βλακεια τους σε τετοιο σημειο που εχουν χασει καθε επαφη με τα αρχαια μυστηρια και το πνευμα γενικκοτερα και απλα περιοριζονται στο νοητικο αυνανισμο με βαση τις εξουσιαστικες δομες.

    Καποιοι θα σου επιτεθουν αμα τους μιλησεις για την καταγωγη του Ιησου και των αποστολων κλπ και καποιοι θα σου επιτεθουν με την ιδια ενταση αμα αμφησβητησεις την Ελληνικη καταγωγη του Ινδουισμου και της Αιγυπτιακης παραδοσης και ισως ακομα και του Ζωροαστρισμου και γενικα η παρανοια τους δεν εχει κανενα φρενο.

    Ειναι ΞΕΚΑΘΑΡΟ οτι μιλαμε για ΑΡΡΩΣΤΙΑ και αυτη η αρρωστια ειτε σας αρεσει ειτε οχι μας αφορα ολους γιατι οσο παει η κατασταση με τους δαιμομισμενους (που δεν ειναι καθολου τυχαιο το γεγονος οτι ορευονται ανδρικους κωλους) παει απο το κακο στο χειροετρο και η πολωση του εγω τους σε σχεση με την ταυτιση του με την υλη και τα ειδωλα της επιφανειας ειναι μαλλον μη αντιστρεψιμη, κρινοντας και απο τους αμετανεοητοους μαλακες εδω μεσα που συνεχιζουν να προσπαθουν να κοροιδεψουν τον εαυτο τους και τους γυρω τους με καθε δυνατο τροπο επιστρατευοντας καθε ειδους χυδαιο νοητικο τεχνασμα προσπαθουντας επι της ουσιας να αποδειξουν οτι ειναι οι μεγαλυτεροι και χυδαιοτεροι μαλακες στον πλανητη.

    Ο Ελληνισμος πρεπει πρωτα απο ολα να σωθει απο τους Ελληνοκεντρικους απατεωνες και απο τους παπαδες λεω εγω και μετα βλεπουμε. Μεχρι τοτε και οσο συνεχιζουν καποιοι να επενδυουν στο ψεμα και στονν κομπλεξισμο μην περιεενετε να σωθειται απο την ενεργιακη επι της ουσιας χρεοκοπια. Καθως τα παντα εχουν ενα ενεργειακο κοστος. Μην φοβαστε το φως το σκοτος που σας εχει καταβαλει να φοβαστε.

    • ΑΝΩΝΥΜΟΣ 04/14/2016 @ 2:35 ΜΜ

      ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΝΑΖΩΡΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΥΡΑ ΤΩΝ ΝΥΚΟΚΥΡΑΙΩΝ!
      ΠΑΡΑ ΚΑΝΕΝΑ ΧΑΠΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙΣ.
      ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΠΑΣΧΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ;
      ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΟΜΩΣ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ.
      ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΝ ΒΡΑΣΜΩ ΨΥΧΗΣ, ΜΕ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΚΑΙ ΕΜΟΝΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.
      ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ, ΟΠΩΣ Η ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑΤΙΚΗ ΛΟΓΟΔΙΑΡΟΙΑ.
      ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΡΕ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΖΗΤΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ.

      • Ανώνυμος 04/14/2016 @ 3:00 ΜΜ

        Αμα μου πεις και που κανω λαθως επι της ουσιας θα τα σκεφτω πολυ σοβαρα τα σοφα λογια σου και θα αναζητησω βοηθεια απο τους ειδικους. Αλλωστε μην ξεχναμε οτι πασχω απο αρκετες ασεθενειες οπως για παραδειγμα η ομοφοβια και ισλαμοφοβια.

  19. Ανώνυμος 04/14/2016 @ 1:02 ΜΜ

    Ο Μεγας Αλεξανδρος που ακολουθησε το Λυβικο ιερατειο ηταν Λυβιος;

    Ο Προκλος που θεωρουσε συμαντικοτερο μερος της διδασκαλιας του τους Χαλδαικους χρησμους ηταν Χαλδαιος;

    Ο Μεγας Κωστακης που ηταν ιερεας των Μιθραικων μυστηριων ηταν Περσης;

    Αυτοι που πιστευαν και πιστευουν στον Θρακα Ορφεα με το Φρυγικο καπελο που διδαξε για τον Μεμφιτη Απολλωνα ηταν/ειναι Θρακες, Φρυγες η Αιγυπτιοι;

    Αυτοι που πιστευουν στον Απολλωνα το ονομα του οποιου προερχεται απο την παραδοση του Apuluna των Χαιτεων ειναι Ελληνες, Ρωμαιοι η Χετταιοι;

    Ο Αρτεμης που πιστευει οτι ο Δανιηλ ηταν προφητης ειναι Εβραιος;

    Το ολο σκεπτικο των Ελληνοκεντρικων ειναι αρρωστημενο και ανεδαφικο και ειναι ανεφικτο το να γινει ο οποιοσδηποτε διαλογος με αυτα τα διαταραγμενα ατομα πανω σε πραγματιστικη βαση, καθως επι της ουσιας προσπαθουν να επιβαλουν την απατη και ασυλληπτη αρρωστια τους στην νεολληνικη συνειδηση με την βια απλα και μονο για να ταισουν τον αρρωστημενο τους κομπλεξισμο και μετα ειναι τοσο ηλιθιοι και αρρωστοι ππου μιλανε και για ενοτητα, εκει οπου για ολα τους φτενε οι Χριστιανοι και οι πραγματικοι προγονοι τους αλλα για παραδειγμα για το 99.999% αυτων των αρρωστημενων υπανθρωπων ολα ειναι καλα με το Hellenic Religion και τους υπολοιπους αρρωστημενους ψυχανωμαλους που ψαχνουν για εμφυλιο πολεμο και για το αιμα των Ναζωραιων. Μιλαμε πλεον για το ΤΕΡΜΑ της ΠΑΡΑΝΟΙΑΣ και της βλακειας.

    Μιλαμε ισως για τους μεγαλυτρους καραγκιοζηδες και τα χυδαιοτερα υποκειμενα που εχουν υπαρξει ποτε στον πλανητη και για κομπλεξικα υβριδια που φαντασιωνονται οτι ειναι γνησιοι και πραγματικοι Ελληνες λογω του γεγονοτος οτι ασπαζονται τις ξενοφερτες δοξασιες των αρχαιων και οχι μονο Ελληνες δεν ειναι συμφωνα με το πως προσδιοριζουν τους Ελληνες αναλογα με τα πιστευω τους με τα οποια δεν εχουν καμια σχεση, αλλα και ανθρωπους να τους πεις το πιθανοτερο ειναι να κανεις λαθος, καθως μαλλον μιλαμε για σαυρες οπως λεει αλλωστε και ο ΟΕΑ με τον οποιον συμβιβαζονται οι περισσοτεροι αρχαιοπληκτοι οταν βριζει τον Χριστο και τους Χριστιανους.

  20. Ανώνυμος 04/14/2016 @ 2:52 ΜΜ

    Εσύ όμως δείχνεις τόσο παθιασμένος ανθελληνοκεντρικός που βγαίνει άλλο αποτέλεσμα.
    Παν μέτρον άριστον ειπε ο Αριστοτέλης και μέτρο δεν έχουν ποτέ τα άκρα κι εσύ είσαι το άλλο ακρο από αυτούς.
    Δεν σε κόβω για σωστό, μάλλον για ανάγωγο με τον τρόπο που αναφελρεσαι στους άλλους και αν πεις ότι το ίδιο σου κάνουν και αυτοί, δεν αλλάζει σε τίποτε το λάθος σου, γιατι μάλλον η συμπεριφορά του ενός προς τον άλλον σας αξίζει.
    Όμοιος τον όμοιο κι κοπριά στα λάχανα.
    Από την άλλη εφαρμόζοντας τον ιουδαικό νόμο που λέει: οφθαλμός αντι οφθαλμού και οδόντας αντί οδόντος, εκτός από ανθελληνοκεντρικός δείχνεις και ιδιαίτερα ιουδαιοκεντρικός, κάτι που πιστεύω ότι παραξενεύει και βάζει σε υποψίες πολύ κόσμο.
    Έτσι φαίνεσαι και έτσι στα λέω.

    • Ανώνυμος 04/21/2016 @ 11:59 ΠΜ

      Ρε καημενοι κυνηγοι φαντασματων απο που συμπεραινεται οτι ειμαι Ιουδαιοκεντρικος απο το γεγνος οτι κανω τελετες σε ναους της Αφροδιτης και μιλαω με τους Καβειριους θεους η απο το γεγονος οτι τα βρισκω καλυτερα με την παραδοση του Ινδουσιμου παρα με αλλες παραδοσεις; lol

      Εσεις εχετε τοση σχεση με τους αρχαιους θεους και τα αρχαια μυστηρια οσο οι παιδεραστες με τις κωλοτρυπιδες των ανηλικων ερωμενων τους και η πλυση εγκεφαλου που εχετε υποστει ειναι τοσο μεγαλη που δεν προκειται ποτε να αποκτησετε την παραμικη σχεση με τα αρχαια μυστηρια περα απο τα τεχνητα κατασκευαματα του αστρικου τα οποια στοχευεουν την βλακεια σας και αυτο ειναι κυριως γιατι σας εχουν γαμησει τα κεφαλια μεσα στα πλαισια των τεχνητ κατασκευασμενων συγκρουσιακων αδιεξοδων των χαμηλωων συχνοτητων και δεν θελετε καν να μαθετε την ιστορικη αληθεια ουτε για τους Ελληνισμο ουτε για τον Χριστιανισμο και ολοκληρη σας η υπαρξη ειναι ενα ΨΕΜΑ.

      Ειμαι Ιουδαιοκεντρικος γιατι απλα λεω την αληθεια σε σχεση με την ιστορικη προελευση του Ιησου της μητερας του των αποστολων και γενικοτερα του Χριστιανισμου; lol

      Και ο ξεδιαντριοπος απατεωνας ειναι Ελληναρας γιατι προσπαθει να επιβαλει το ΨΕΜΑ και την νεοναζιστικη ΑΡΡΩΣΤΙΑ του; lol

      Αμα τελικα το Ελληνας ειναι συνονημο του απατεωνας και του μαλακας τοτε εχετε δικαιο σε ολα οσα προσπαθειτε να μου καταλογισετε.

      Επιτρεψτε μου ομως να διαφωνω οτι ειμαστε ολοι μαλακες και ξεφτυλισμενοι ξεδιαντροποι απατεωνες.

  21. Ανώνυμος 04/14/2016 @ 2:55 ΜΜ

    Να αποβαλουμε το Ιουδαικο στοιχειο απο τον Χριστιανισμο λεει ο μεγας ξεδιαντροπος και διαταραγμενος απατεωνας διδασκαλος της αρχαιοπληξιας και του νεοναζισμου. lol

    Να αποβαλουμε δηλαδη:

    1) Τον Ιησου Χριστο

    2) Την μητερα του

    3) Τους αποστολους

    4) Ολους ανεξαιρετως τους Χριστιανους αγιους

    5) Τους αρχαγγελους τους οποιους γνωρισαμε μεσα απο την παραδοση της Π.Δ

    6) Τους Γνωστικους που επικαλουνταν τους Αρχαγγελους οπως για παραδειγμα οι μαθητες του Βασιλειδη

    Αμα αυτο δεν ειναι μια εκφραση του πνευματος του Αντιχριστου τοτε τι ΣΚΑΤΑ ειναι; lol

    Η εμμονη των διαταραγμενων να επιβαλουν την αρρωστια τους εχει ξεπερασει καθε οριο παραλογισμου και φυσικα και δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑ περιθωριο για διαλογο με αυτες τις αδιεξοδες σκεπτομορφες που σας εβαλαν απο τον κωλο, οι οποιες επι της ουσιας εχουν ως μοναδικο στοχο την πνευματικη ενεργεια η οποια παραγει η πιστη του κοσμακη η οποια φυσικα και εχει εξασθενισει με ολους αυτους τους ξεδιαντροπους απατεωνες που σας εχουν γαμησει τα μυαλα με τις “ανωτερες” αρχαιπουστρικες πρωκτοσοφιες τους, οι οποιες απλα ενδυναμωνουν την πολωση και εξυπηρετουν την πλανη που βολευει και τους παπαδες και την γενικοτερη πλανη που οδηγει αε συγκρουσιακα αδιεξοδα, καθως καποιος πρεπει να ειναι ΠΟΛΥ ΗΛΙΘΙΟΣ για να φαει αυτες τις ανοησιες και μεσα απο αυτη την πραγματικοτητα τονιζεται η αναγκη της διατηρησης της αμετακινητης παραδοσης της Ορθοδοξιας για την προστασια απο αυτο το ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΟ και ΚΑΤΑΦΑΝΕΣ ΨΕΜΑ που επι της ουσιας στοχευει στην πληρη ιδοπεδοση της πνευματικης παραδοσης του εθνους τα τελευταια 2000 χρονια.

    Τι ειναι ο Ελληνοχριστιανισμος και πως προσδιοριζεται; Τρψγεται η μηπως αμα το φας κινδυνεyεις να πεθανεις απο τροφικη δηλητηριαση;

    Αμα μιλησουμε για καποιον Ελληνοχριστιανισμο που εμφανιστηκε τις τελευταιες δεκατιες και που θα μπορουσε να οικοδομηθει στο μελλον το θεμα θα ηταν εντλος διαφορετικο και δεν θα μιλουσαμε για μια ΑΠΑΤΗ αλλα για μια NEA προσπαθεια γεφυρωσης του θεολογικου χασματος. Για ποιον γαμημενο λογο θα πρεπει να ανασυρθουν δαιμονες απο το παρελθον για να μιλησουμε για μια ΝΕΑ θεολογικη δομη;

    Εχετε τα λογικα σας; Εχετε νοημοσyνη ανωτερη απο τις παπιας; Τι σκατα συμβαινει μεσα στα κεφαλια σας;

  22. Χέστηκε ο Αντίχριστος 04/14/2016 @ 3:54 ΜΜ

    Σε σχεση με τις μαλακιες του διαταραγμενου τις οποιες απαξιω να διαβασω στο συνολο τους καθως ειναι προφανες οτι μιλαμε για ενα δαιμονισμενο και διαταραγεμνο ατομο που εχει χασει καθε επαφη με τα λογικα του μεσα στα πλαισια της νεοναζιστικης αρχαιοπληξιας και οσοι γουσταρουν αυτα τα θλιβερα υποκειμενα ας τα βαλουν στον κωλο τους, καθως εγω οχι μονο στο ιδιο εθνος δεν ανηκω με αυτους τους εξυπνοβλακες που ξεφτυλιζουν και το εθνος και το ανθρωπινο ειδος αλλα ουτε και στο ιδιο ειδος, καθως δεν τους θεωρω καν ανθρωπους.

    Εδω λοιπον ειναι πολυ ξεκαθαρη απαντηση μου επι της ουσιας και οχι επι της αρχαιοκλανιας του καθε ψυχανωμαλου που υπηρετει τις γνωστες σκεπτομορφες για τις οποιες μιλησε ο Φουρακης και οι οποιες φορτιζονται με το αιμα (πνευματικη ενεργεια) Χριστιανων και ειναι ξεκαθαρα ενα παραγογο του Σατανισμου που απυεθυνεται σε ηλιθιους και που δεν εχει καμια σχεση ουτε με τον Χριστο, ουτε με καποια θετικη οντοτητα γενικοτερα:

    Να αποβαλουμε το Ιουδαικο στοιχειο απο τον Χριστιανισμο λεει ο μεγας ξεδιαντροπος και διαταραγμενος απατεωνας διδασκαλος της αρχαιοπληξιας και του νεοναζισμου. lol

    Να αποβαλουμε δηλαδη:

    1) Τον Ιησου Χριστο

    2) Την μητερα του

    3) Τους αποστολους

    4) Ολους ανεξαιρετως τους Χριστιανους αγιους

    5) Τους αρχαγγελους τους οποιους γνωρισαμε μεσα απο την παραδοση της Π.Δ

    6) Τους Γνωστικους που επικαλουνταν τους Αρχαγγελους οπως για παραδειγμα οι μαθητες του Βασιλειδη

    Αμα αυτο δεν ειναι μια εκφραση του πνευματος του Αντιχριστου τοτε τι ΣΚΑΤΑ ειναι; lol

    Η εμμονη των διαταραγμενων να επιβαλουν την αρρωστια τους εχει ξεπερασει καθε οριο παραλογισμου και φυσικα και δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑ περιθωριο για διαλογο με αυτες τις αδιεξοδες σκεπτομορφες που σας εβαλαν απο τον κωλο, οι οποιες επι της ουσιας εχουν ως μοναδικο στοχο την πνευματικη ενεργεια η οποια παραγει η πιστη του κοσμακη η οποια φυσικα και εχει εξασθενισει με ολους αυτους τους ξεδιαντροπους απατεωνες που σας εχουν γαμησει τα μυαλα με τις “ανωτερες” αρχαιπουστρικες πρωκτοσοφιες τους, οι οποιες απλα ενδυναμωνουν την πολωση και εξυπηρετουν την πλανη που βολευει και τους παπαδες και την γενικοτερη πλανη που οδηγει αε συγκρουσιακα αδιεξοδα, καθως καποιος πρεπει να ειναι ΠΟΛΥ ΗΛΙΘΙΟΣ για να φαει αυτες τις ανοησιες και μεσα απο αυτη την πραγματικοτητα τονιζεται η αναγκη της διατηρησης της αμετακινητης παραδοσης της Ορθοδοξιας για την προστασια απο αυτο το ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΟ και ΚΑΤΑΦΑΝΕΣ ΨΕΜΑ που επι της ουσιας στοχευει στην πληρη ισοπεδοση της πνευματικης παραδοσης του εθνους τα τελευταια 2000 χρονια.

    Τι ειναι ο Ελληνοχριστιανισμος και πως προσδιοριζεται; Τρωγεται η μηπως αμα το φας κινδυνευεις να πεθανεις απο τροφικη δηλητηριαση;

    Αμα μιλησουμε για καποιον Ελληνοχριστιανισμο που εμφανιστηκε τις τελευταιες δεκαετιες και που θα μπορουσε να οικοδομηθει στο μελλον το θεμα θα ηταν εντλος διαφορετικο και δεν θα μιλουσαμε για μια ΑΠΑΤΗ αλλα για μια NEA προσπαθεια γεφυρωσης του θεολογικου χασματος. Για ποιον γαμημενο λογο θα πρεπει να ανασυρθουν δαιμονες απο το παρελθον για να μιλησουμε για μια ΝΕΑ θεολογικη δομη;

    Εχετε τα λογικα σας; Εχετε νοημοσυνη ανωτερη απο τις παπιας; Τι σκατα συμβαινει μεσα στα κεφαλια σας;

    Περνιεστε κα για εξυπνοι γιατι κοροιδευεται τον εαυτο σας και τους υπολοιπους ηλιθιους; lol

    • ΤΑΞΙΑΡΧΟΚΥΝΗΓΟΣ 04/15/2016 @ 9:55 ΠΜ

      1. Γράψε το κουραδοκείμενο σου άλλες τέσσερις φορές ώστε να χρησιμοποιήσεις και τις άλλες μαλακίες που χρησιμοποιούσες για ονόματα, ΒΛΑΚΟΤΑΞΙΑΡΧΟΥΚΟ!

      2. Όταν σε πηδάνε στο διάλογο αρχίζεις τους αφορισμούς και μπουρδολογείς ότι δεν διαβάζεις το κείμενο!
      Πιο πάνω ο ΔΟΤΗΣ σε άφησε διαλεκτικά έγκυο σε τετράδυμα, που να τολμήσεις να ξαναπλησιασεις.

      3. Βελτιώθηκες βλέπω και σταμάτησες να ασχολήσαι με την μορφολογία του ανδρικού γεννητικού οργάνου!
      ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΤΟΜΗ ΟΥΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΛΕΟΝ ΒΛΕΠΩ!!!
      Γιατί έτσι; Εσύ δεν έλεγες ότι όλοι οι άνδρες που αγαπούσες είχαν κάνει ΠΕΡΙΤΟΜΗ; Ο Πυθαγόρας σου δεν είχε κάνει ΠΕΡΙΤΟΜΗ;
      Μέχρι και την εκκλησιά που… ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ την ΠΕΡΙΤΟΜΗ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ – ΘΕΟΥ στη 1 Ιανουαρίου, για να μας ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ την θρησκευτική ΙΟΥΔΑΙΚΟΤΗΤΑ του Χριστού υπερασπίζεσαι (ή μήπως την διδάσκεις κιόλας;)

      3). Για τις… ΠΟΔΙΤΣΕΣ μην το πολυσκαλίζεις, γιατί μάλλον αντιπερισπασμό κάνεις!
      Εκτός και αν έχεις παρασυρθεί από το ιντερνετ και τους ιστότοπους από τους οποίους προσπαθείς να μορφωθείς και ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ότι ο ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΣ και ο ΓΝΩΣΤΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ είναι ΑΔΕΛΦΙΑ και αφορούν τόσο τη βάση των θεωριών των ΤΕΚΤΟΝΩΝ όσο και την θεωρητική μαγιά των ΝΑΪΤΩΝ ΙΠΠΟΤΩΝ, των ΑΡΧΙΜΑΓΙΣΤΡΩΝ ΤΟΥ ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΥ!
      Σε μπέρδεψαν με τα κόλπα τους ρε ψευτοκουλτουριάρη του ίντερνετ.
      Ε βέβαια, αυτά συμβαίνουν όταν προσπαθείς να μορφωθείς από το ίντερνετ, και προσπαθείς να δέσεις όλη αυτή τη ΘΟΛΟΥΡΑ με τη ΜΑΣΤΟΥΡΑ της εκκλησιάς που έμαθες στη Λάρνακα!!

      4). Άσε τα σάπια ΒΛΑΚΟΤΑΞΙΑΡΧΗ, γιατί το ποιός ξεκίνησε να βρίζει και το κάνεις εδώ μέσα ακόμη και σε αυτούς που σου μιλούν καλά, το αντιλαμβάνεται ο κάθε ένας!

      Σου το υποσχέθηκα ότι γουστάρω να ασχολούμαι με τους ΜΙΣΟΤΡΕΛΟΥΣ σαν και του λόγου σου (όχι τους πιστοποιημένους άρρωστους τους οποίους σέβομαι) και επειδή είμαι άνεργος και έχω χρόνο, ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΟΥ πάρτο απόφαση!
      Είμαι η ΓΑΤΑ και είσαι ο… ΠΟΝΤΙΚΟΣ (και πνευματικά αλλά και σε δόλο είσαι πράγματι ποντικαράς).
      Χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχα
      Ναι ρε παπαδιά, ναι μωρή ραββίνου, εγώ γουστάρω ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΩΛΑΡΑΚΙΑ σαν το δικό σου, τα οποία εχουν για πρωκτό το στόμα και ξεστομίζοντας τις αηδίες που παράγει το πνευματικό τους έντερο, άλλοτε ΚΛΑΝΟΥΝ ΜΙΛΩΝΤΑΣ και άλλοτε ΧΕΖΟΥΝ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΚΑΤΑ όπου βρουν!
      Λοιπόν πάρτο απόφαση, ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΚΩΛΟΣ ΜΟΥ ΑΝΗΚΕΙ και θα τον κρατάω ΒΟΥΛΩΜΕΝΟ, προστατεύοντας τους ΣΥΜΠΑΤΡΙΏΤΕΣ ΜΟΥ από τις ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ και ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΑΚΑΘΑΡΣΙΕΣ σου και την ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΜΠΟΧΑ που παράγεις!

      Υ.Γ.: Γιατί σου λένε όλοι να ξεστραβωθείς σε κανένα βιβλίο;
      Διάβασε για τον ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΔΙΟΝΥΣΟ (μην τον μπερδέψεις με την θεολογία αμμόρφωτε) και το πότε έκανε την ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΙΝΔΩΝ, των ανδρών της ΘΕΑΣ ΚΑΛΙ, των Κάλι(κ)-αντζαρων (ανδρών) δηλαδή, εκστρατεία μεγαλύτερη και από αυτή του Μεγάλου Αλεξάνδρου και πως καθώς και από πότε, ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, η ΘΕΟΛΟΓΙΑ και οι ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ των Ελλήνων ΜΕΤΑΔΟΘΗΚΑΝ σε λαούς όπως οι ΧΕΤΤΑΙΟΙ και οι ΑΣΥΡΙΟΙ, κατάλαβες ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕ ΜΠΟΥΦΟ!!
      Διάβασε και τίποτε άλλο και ΞΕΣΤΡΑΒΩΣΟΥ ΛΕΜΕ!!!
      ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΜΩΣ ΘΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΟΤΙ Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΠΙΣΙΝΟΣ ΣΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΑΡΟΥΡΑΙΕ!!! χαχαχαχαχα

  23. Ανώνυμος 04/16/2016 @ 3:33 ΜΜ

    h gwgw einai theaaaaaaaaaaaaaa

  24. Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΠΛΗΞΙΑΣ 04/21/2016 @ 11:07 ΠΜ

    Προκαλω οσους νομιζουν οτι το θλιβερο και καταραμενο υποκειμενο που μιλαει για Ελληνoχριστιανισμους κλπ να μου αποδειξουν οτι δεν ειναι ενα δαιμονισμενο παρασιτο που δεν ξερει τι της γινεται και τι λεει και απλα προκαλει σαν πουτανα και αποτελει την μεγιστη υβρι για το συμπαν και το ανθρωπινο ειδος.

    Αυτο το διαταραγμενο πραγμα δεν ξερει τι λεει και δεν επικοινωνει με το αχρηστο σκατοκεφαι της και απλα παρακαλαει το συμπαν να την καψει και μαζι και ολους εσας.

    Μπορω να απαντησω και της ερωτησεις αυτης της δαιμονισμενης τροτεζας του Σατανα αλλα δεν υπαρχουν ερωτησεις. Αυτο το διαταραγμενο σκατο απλα προσπαθει να επιβαλει την αρρωστια της και ΟΛΟΙ οσοι την υποστηριζουν τα θελει ο κωλους τους και τους προκαλω αν εχουν ιχνος αξιοπρεπειας να ερθουν να μου εξηγησουν σαν ανθρωποι αν αυτο τελικα ειναι δυνατον, τι απο ΟΛΑ αυτα που λεει αυτο το διαταραγμενο σκατο εχει καποια εστω ελαχιστη βαση στην πραγματικοτητα;

    Εδω ειναι οι δικες μου ερωτησεις;

    Ποιοι ηρθαν πρωτοι (εχετε ζαλισει το συμπαν βλακοσουργελα σε σχεση με το ποιοι ηρθαν πρωτοι, αντε να δουμε) οι Χετταιοι οι Ελληνες;

    Ποιος ηρθε πρωτος ο Apulunas (ο φυλακας των πυλων) η ο Απολλωνας;

    Θα μπορουσε ο Apulunas των Χετταιων να ειναι ο Απολλωνας των Ελληνων που υποστηριξε τους Τρωες και τους Πελασγους και τιμωρησε τυς Ελληνες;

    Ποιοι ηρθαν πρωτοι οι Φρυγες η οι Ελληνες;

    Ποιος ηρθε πρωτος ο Διονυσος Σεβασζιος η αρχαιοελληνικη αντιγραφη του μετα απο 100αδες χρονια;

    Πιστευετε πραγματικα οτι ο Ινδουσιμος οφειλει την υπαρξη του σε καποιον Ελληνα με το ονομα Διονυσος και αν ναι ποσο αρρωστοι απατεωνες και ιεροσυλοι εισαστε;

    Πιστευετε οτι σας ανηκει ο Ινδουισμος;

    Πιστευετε οτι οι Αιγυπτιακοι θεοι ηταν Ελληνες και αν ναι γιατι νομζετε οτι αξιζετε τον αερα που αναπνεετε;

    Πιστευετε οτι σας ανηκει η Αιγυπτιακη παραδοση και οτι οι θεοι των Αιγυπτιων ειναι τα πουτανακια σας;

    Πιστευετε πραγματικα οτι αυτο το καταραμενο αντιθεο νεοναζιστικο υπερσκατο ου ξεφτυλιζει το ανθρωπινο ειδος και που εχει το θρασος να μιλαει για τους αρχαιους θεους οτι εχει καποια σχεση με τα αρχαια μυστηρια περα απο τα ειδωλα της επιφανειας και με τις ψωωλες των δαιμονων που μπαινοβγαινουν στον ξεσκισμενο κωλο της;

    Τι ειναι ο Ελληνοχριστιανισμος τελικα που ειναι απαλλαγμενος απο το Ιουδαικο στοιχειο και πως προσδιοριζεται;

    Ειναι μηπως η θρησκεια του νεοελληνα μαλακα απατεωνα που ξεφτυλιζει το ανθρωπινο ειδος;

    Δεν ειναι η ευλογη η απoρροια μου;

    Πιστευει καποιος μαλακας πραγματικα οτι αυτο το δαιμονισμενο αντιθεο νεοναζιστικο σκατο μπορει να κανει διαλογο και οτι εχει καποιο νοημα η υππαρξη του σε αυτο το συμπαν;

  25. Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΠΛΗΞΙΑΣ 04/21/2016 @ 11:38 ΠΜ

    Πρεπει να καταλαβετε το πως καποιοι εξυπνοβλακες που σχετιζονται με τον αλφα η τον βητα τροπο με αυτους που υπεδειξε ο Φουρακης (ο “προφητης” του Ελληνα «Χριστου» 666) που παριστανουν τους φιλοσοφους και τους πνευματικους διδασκαλους ελκουν μια ανεφ προηγουμενου ΚΑΤΑΡΑ στο εθνος και οτι περα απο την ενεργειακη ενταση των σκεπτομορφων που τους εξουσιαζουν, οι οποιες φορτιζονται με τις γνωστες Σατανιστικες τελετουργιες, ειναι ηλιθιοτεροι απο την απατη ηλιθιοτητα και οσοι τους υποστηριζουν με τον αλφα η τον βητο τροπο τους αξιζουν και αξιζουν πραγματικα τον τιτλο των διαγαλαξιακων πρωταθλητων στην μαλακια και μαλιστα ολων των εποχων.

    Τι ΣΚΑΤΑ ειναι ο Ελληνοχριστιανισμος και πως προσδιοριζεται;

    Τα εκατομμυρια χριστιανων που σφαγαστηκαν απο τους αρχαιους ανωμαλους παιδεραστες πουσταραδες της Ελληνορωμαικης ελιτ και πριν και μετα το Βυζαντιο ηταν Ελληνοχριστιανοι;

    Ολοι αυτοι που μαρτυρησαν και δημιουργησαν αυτον τον πνευματικο μαγνητη που παρευσρε ολοκληρη την Ρωμαικη πουστοκρατορια το εκαναν για να μαλακιζονται καποιοι αρρωστοι πανιβλακες που παριστανουν τους φιλοσοφους που ηρθαν το 2016 να μας πουν οτι οι χριστιανοι μαρτυρησαν για το τιποτα και οτι τελικα το μηνυμα του Χριστου ειναι ο νοητικος αυνανισμος και η αρχαιοπληξια;

    Μεχρι που μπορει να φτασει η ΠΑΡΑΝΟΙΑ των δαιμονισμενων και καταραμενων ειδωλολατρων;

    Μιλαμε αυτα τα οντα που λανθασμενα λογιζονται ως ανθρωποι καθως δεν εχουν ιχνος συνειδησης και αξιοπρεπειας και μιλανε για το εγω των αλλων για ενοτητα και για σεβασμο της διαφορετικτοητας και οτι αλλη μαλακια μπορει να χωρεσει το μυλο ενος δαιμονσιμενου ψυχανωμαλου.

    Μιλαμε για πνευματικες κλανιες και για θλιβερα οντα του σκοτους που τρεφονται με σκατα και που νομιζουν οτι ειναι εξυπνοι γιατι μαλακιζονταιι με το αχρηστο και χυδαιο κουραδομυαλο τους και παριστανουν τους εξυπνους και τους φυλετικα και οχι μονο ανωτερους μεσα στα πλαισια μιας καταστασης οπου κυριαρχουν τα χαμηλα στοιχειακα και για αυτο υπαρχουν οι ηλιθιιοι που τους παιρνουν στα σοβαρα καθως επι της ουσιας αυτα που λενε αυτα τα παραπληγιικα και διαταραγμενα ατομα δεν εχουν την παραμικρη βαση στην πραγματικοτητα. Μιλαμε για ειδωλολατρικα σκατα που τα εχεσε ο παιδεραστης Διας, οι οποιοι απλα ξεφτυλιζουν τα αρχαια μυστηρια και οι οποιοι ακομα περιμενουν τον απεσταλμενο του θεου που θα τους σωσει απο την απατη και ασυλληπτη πμνευματικη και νοητικη ανωμαλια τους.

    «Θα μείνετε κοιμισμένοι σε όλη σας τη ζωή εάν δεν σας λυπηθεί ο Θεός να σας στείλει κάποιον άλλον» (Πλάτωνος, Απολογία Σωκράτους 18{31α})

    Ποιος θεος να λυπηθει αυτους τους νεοναζιστικους καρκινους και ΓΙΑΤΙ;

    Αμα αυτα τα θλιβερα υπανθρωπινα μιασματα θελουν σεβασμο τοτε θα πρεπει να σεβαστουν και τους πραγματικους Χριστιανους που μαρτυρησαν μεσα στους αιωνες για την πιστη τους στον εσωτερικο Χριστο τον θεο μεθ’ημων και οχι φυσικα για τα ειδωλα της επιφανειας τις εξουσιαστικες δομες την αρχαιοπληξια και το δικαιωμα στον νοητικο αυνανισμο, αλλιως ολα οσα λετε και για τους Ελληνοχριστιανισμους και για τον σεβασμο της διαφορετικοτητας κλπ αυτοαναιρουνται και απλα εισαστε τοσο βλακες και τοσο βαθια χωμενοι μεσα στο σκοτος και στα ΣΚΑΤΑ, που δεν εχετε την δυνατοτητα να το καταλαβετε, καθως επισης σας στηριζει η πνευματικη ανωμαλια που εξουσιαζει γενικοτερα στις μερες μας.

    Υπηρξαν αραγε μεγαλυτεροι απατεωνες και μεγαλυτερα σκατοσουργελα στην ΙΣΤΟΡΙΑ του πλανητη;

    Υπαρχει καποιος ΜΑΛΑΚΑΣ εδω μεσα που πιστευει οτι αυτη η ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΠΟΥΤΑΝΑ αξιζει καποια απαντηση και οτι υπαρχει καποιο θεμα;

    Ποιο ειναι το θεμα;

    Μππορει καποιος ΜΑΛΑΚΑΣ να καταλαβει ποιο ειναι το θεμα και να εκφερει το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ επιχειρημα που να εχει καποια βαση;

    Ποιο ειναι το θεμα;

    Σε αυτους που νομιζουν οτι τελικα αυτο το διαταραγμενο σκατο αυτη η ΣΑΥΡΑ αυτο το δαιμονισμενο σκατουβριδιο που παριστανει τον Ελληναρα και που κυνηγαει φαντασματα εχει κατι να πει εχω να πω το εξης: ΑΝΑΘΕΜΑ, ΑΝΑΘΕΜΑ, ΑΝΑΘΕΜΑ και παλι ΑΝΑΘΕΜΑ.

  26. Ο Διάλογος και τα ξεράσματα του Λόγου 04/21/2016 @ 3:24 ΜΜ

    Οι ξεσκισμενοι απο ψωλες δαιμονων απατεωνες εχουν χασει καθε επαφη με την πραγματικοτητα και ειναι ενας καρκινος στην συνειδηση του εθνους αλλα και της ανθρωποτητας και δυστηχως για αυτα τα καταραμενα και τρισαθλια υποκειμενα που λανθασμενα λογιζονται ως ανθρωποι υπαρχει Θεος και δικαιοσυνη και αυτο θα το μαθουν καλα απο την αναποδη, οπως αλλωστε και οι αρχαιοι Σατανιστες που γαμαγανε τα παιδακια και παρισταναν τις ανωτερες και να πεις οτι δεν τους προειδοποιησε ο Σωκρατης, δυστηχως τους προειδοποιησε και ο Σωκρατης και ο Ιαμβλιχος και αλλοι.

    Τα ξερασματα του Λογου οι ξεδιαντροποι απατεωνες νομιζουν οτι ειναι σε θεση να κανουν διαλογο πανω σε καποια πραγματιστικη βαση με τα δαιμονικα νοητικα τεχνασματα που απευθυονται σε ηλιθιες τροτεζες του Σατανα και καταραμενα υποκειμενα που παριστανουν τις εξυπνες και εχουν ξεφτυλισει καθε εννοια του θειου και προσπαθουν να σοδομισουν τον Λογο και να τον κανουν πουστη για να μοιαζει στους “προγονους” τους.

    Μιλανε για ουσια οι ψυχωτικες πορδες που προσπαθουν επι της ουσιας να αποδειξουν οτι η ουσια της πορδης ειναι η δημιουργικη αρχη που καθοριζει την πραγματικοτητα και συνεχιζουν να κλανουν ασυστολα στοχευοντας στο θυμικο και το συναισθημα προσπαθωντας να ξεγελασουν ανυπποψιαστους που ομως τις περισσοτερες φορες ομως τα θελει ο κωλος τους.

    Ο Σοφος δειχνει το αστρο στις πορδες και αυτες συνεχιζουν να πουλανε εξυπναδες, καθως κοιτανε το χερι του Σοφου οπως λεει και η Κινεζικη παροιμια με τον Σοφο που δειχνει το αστρο και με τον ηλιθιο που κοιταει το χερι.

    Η οποαδηποτε ασχολια με αυτα τα ξεδιαντροπα μιασματα τα οποια εχει ξερασει η ιδια η υπαρξη ειναι χασιμο χρονου, καθως δεν υπαρχει ΚΑΜΙΑ ΟΥΣΙΑ και ΚΑΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ σε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΛΕΝΕ. Ειναι η ενσαρκωση της πλανης του ψευδους και της απανθρωπιας.

    Ποιο διαλογο να κανει καποιος με αυτες τις δαιμονισμενες πορδες;

    Ποιος Ελληνοχριστιανισμος μωρε και ποιος Ελληνας Διονυσος που υπηρξε χιλιαδες χρονια πριν απο τους Ελληνες; lol

    To ΜΟΝΑΔΙΚΟ πραγμα που εχει καποια αξια για αυτα τα τραγελαφικα ΑΝΤΙΘΕΑ υποκειμενα ειναι η ΤΑΜΠΕΛΑ και το ΕΙΔΩΛΟ και η μονη ουσια με την οποια εχουν καποια σχεση ειναι η ΠΟΡΔΗ.

    Η μυθομανια και η επι της ουσιας ΜΑΛΑΚΙΑ και η εξυπνοβλακεια θα σας παει απο εδω μεχρι τα ΤΑΡΤΑΡΑ, εκει που θα ειναι και η τελευταια σας κατοικια και αντε εκει περα να τους πειτε οτι για αυτο το πνευματικο χαλι σας φταιει ο Ιησους και η περιτομη του αθλια υπερκομπλεξικα μιασματα που θα κανετε και διαλογο και φαντασιωνεστε οτι οι πορδες σας εχουν καποια ουσια περα απο ΒΡΩΜΙΑ και ΑΙΣΧΟΣ.

    Αυτα τα ΜΙΑΣΜΑΤΑ δεν θελουν να μαθουν και να κατανοησουν και τα μυστηρια και την ιστορια της ανθρωποτητας. Θελουν να ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ τον ΥΠΕΡΚΟΜΠΛΕΞΙΣΜΟ και την ΑΡΡΩΣΤΙΑ τους.

    Αντε να προσπαθησεις να εξηγησεις σε αυτα θλιβερα υποκειμενα οτι η πηγη ολων των αρχαιων παραδοσεων ειναι ο Σαμανισμος και ο Τοτεμισμος. Τι να τους πεις για την Φιδοθεα των Μινωιτων και την Αθηνα/Σοφια μεσα απο την οποια εκφραζεται η μητερα της πλασης οπως και μεσα απο την Παναγια; ΜΑΤΑΙΟΣ ΚΟΠΟΣ να ασχολειται καποιος με τους ΒΙΑΣΤΕΣ της Σοφιας του Πνευματος και της Φυσης που παριστανουν και τους λατρες της Μεγαλης Θεας η οποια τους εχει ξερασει.

    Αυτοι οι ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΙ που υπηρετουν τους “εχθρους” τους προσπαθουν να σκοτωσουν απο την μητρα της την οποιανδηποτε θετικη προσπαθεια επιχειρηθει για γεφυρωση του θεολογικου χασματος και να αποτρεψουν επι της ουσιας την ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ κατι νεου μεσα απο την ενδυναμωση της τεχνητης πολωσης με επικεντρο την εθνικιστικη τους ανωμαλια που κανει ακομα και τον μαλακα τον Νιτσε να μοιαζει μικρος για να περιγραψει την απιστευτου μεγεθους ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ που παραγει ο εθνικισμος οταν αυτος μαλιστα εμπλεκεται σε θεολογικα θεματα. Ο Νιτσε αλλωστε ειχε πει οτι ο εθνικισμος απευθυνεται σε ΗΛΙΘΙΟΥΣ και εδω περα μιλαμε για το ΤΕΡΜΑ της ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ η οποια προσπαθει να ΘΑΨΕΙ τα ΑΧΡΗΣΤΑ ΜΥΑΛΑ των ΗΛΙΘΙΩΝ στο ΠΑΡΕΛΘΟΝ και σε μια αδιεξοδη εθνικη ταχα μου κοντρα, εκει οπου η πληοψηφια των Ελληνων εγιναν Χριστιανοι πολυ πριν να αναγνωρισει την νεα θρησκεια ο Μεγας Κωστακης και για αυτο αλλωστε τελικα συμπορευτηκε και μετετρεψε το Χριστιανικο πνευμα σε ενα οργανο εξουσιας.

    Ποιο ειναι τελικα το αποτελεσμα της αρχαιοπληξιας και της ειδωλολατριας ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ;

    1) Ο βασιλεας των ηλιθιων ο Ψωρρας με τα τρισεκατομμυρια πορδες.

    2) Τα σκατα του Hellenic Religion και αλλων απατεωνων που ψαχνουν για εμφυλιο πολεμο και δεν σταματανε να βριζουν και να προκαλουν μεσα σε μια κατασταση οπου το εθνος κινδυνευει οσο ποτε αλλοτε απο το Ισλαμ με το οποιο αλλωστε δηλωσαν οτι θα μπορουσαν να συμμαχησουν κατα των Χριστιανων.

    3) Οι 10αδες αν οχι 100αδες ομαδες Εψιλον που σκοτωνονται μεταξυ τους προσπαθοντας να αποδειξουν ποιοι ειναι οι περισσοτερο ηλιθιοι και κομπλεξικοι.

    4) Ο “γνησιος” Χριστιανισμος των νεοναζι που εχουν μπλεξει την βουρτσα με την πουτσα και τα αρχιδια με τα μυδια. Ο “Χριστιανισμος” δηλαδη της φαντασιας των ξεδιαντροπωων απατεωνων που στοχευει στην πληρη καταργηση και ισοπεδοση τοσο της πνευματικης παραδοσης του εθνους τα τελευταια 2000 χρονια οσο και της διδασκαλιας του Ιησου, που ασφαλως μεσα σε αυτα τα πλαισια δεν ηταν ο Χριστος γιατι ο Χριστος θα επρεπε σωνει και καλα να ειναι Ελληνας οπως για παραδειγμα ο Σωκρατης για να τον σκοτωσουν και αυτον οι αρχαιες. lol

    Η ολη φαση με το πνευματικο επιπεδο του νεοελληνα ο οποιος επετρεψε σε αυτες τις ανωμαλιες να εγκαθιδρυσουν αυτο το ανεφ προηγουμενου ΨΕΜΑ και αυτη την τεχνητη πολωση εκφραζετε μεσα απο αυτο αποκαλυπτικο βιντεο και δεν εχει καμια σημασια που οι βοσκοι της αρχαιοπληξιας ειναι μασονοι, καθως αυτη η ΑΡΡΩΣΤΙΑ προυπηρχε και απλα περιμενε καποιους “εξυπνακιδες” με νοημμοσυνη κατωτερη της παπιας για να την ξυπνησουν.

    Οταν θα ξυπνησετε μεσα στον δαιμονικο εφιαλτη που σας κληροδοτησαν οι αρχαιοι παιδεραστες θα παρακαλετε να ανοιξει η γη να σας καταπιει και δεν βρισκετε τρυπα για να κρυψετε την ντροπη σας.

    Και επειδη αυτη η δαιμονισμενη ψυχωτικη σκατοσαυρα θα συνεχισει να προσπαθει να βιασει την μητερα του ολου και να σκοτωσει το πνευμα για να ταισει τους δαιμονες που σας εχουν ξεσκισει αυτη θα ειναι η μονιμη μου απαντηση.

    Εχουμε και λεμε λοιπον.

    1) Επι της ουσιας δεν στεκει ΚΑΝΕΝΑ επιχειρημα των αντιθεων αρχαιοσαυρων και δεν υπαρχει ΚΑΝ καποιο επιχειρημα πανω σε πραγματιστικη βαση παρα μονο ενα δαιμονικο παραληρημα και περα απο την δαιμονικη επιθεση απο τις ψυχωτικες πορδες που ειναι γνωστες απο ολους οσους δεν πασχουν απο αυτην την ανιατη αρρωστια και που δεν εχουν υποταχθει επι της ουσιας στο πνευμα του Αντιχριστου δεν στεκει ΤΙΠΟΤΑ που να εχει καποια βαση και καποια ουσια.

    2) Ειναι οι ψυχωτικες “γατες” κλπ που τους γαμανε ολοι οι δαιμονες της κολασης και καθως τους γαμανε τους φτυνουν και τους κατουρανε και τους χεζουν πανω στον ταφο και σπανε πλακα με τα υπερκομπλεξικα μιασματα.

    3) Αυτο που θα επρεπε να κανουν ολες οι δαιμονισμενες ψυχωτικες πορδες ειναι περιτομη και ειναι πλεον ξεκαθαρο το ποσο συμαντικο ειναι το γεγονος οτι τελικα ο Ιησους εκανε περιτομη οπως αλλωστε και ο Ορφεας και ο Πυθαγορας και ο Θαλης και ολοι οσοι ηταν μυημενοι στα Αιγυπτιακα μυστηρια και ετσι γινεται ξεκαθαρο οτι αυτα τα χυδαια σιχαμερα και ξεδιαντροπα υβριδια που εχουν κολλησει το αχρηστο γεματο ΣΚΑΤΑ μυαλο τους στο θεμα της περιτομης δεν εχουν ΚΑΜΙΑ σχεση με τους αρχαιους Ελληνες μυστες και φιλοσοφους και φυσικα και δεν εχουν ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ σχεση με τους αρχαιους θεους και τα αρχαια μυστρια.

    4) Οταν μιλαμε για αυτο το σιχαμερο υποκειμενο που συνεχιζει να προκαλει σαν πουτανα και να προσπαθει να ξεφτυλισει ολα τα θεματα (και ακομα και το θεμα της ΕΟΚΑ) για να ταισει την αρρωστια της δεν μιλαμε ουτε για Ελληνες ουτε για ανθρωπους. Μιλαμε για υβριδια και ξεσκισμενες σκατοσαυρες που εχουν χασει καθε επαφη με την πραγματικοτητα.

    5) Δεν υπηρξε κανενας Ελληνοχριστιανισμος που να ηρθε σε κοντρα με τον Ιουδαιοχριστιανισμο και αυτο ειναι ενα δημιουργημα ανωμαλων και διαταραγμενων ατομων της επιφανειας που προσπαθουν να επιβαλουν την ΑΡΡΩΣΤΙΑ τους και απλα αποδυκνυουν οτι ειναι οι μεγαλυτεροι και οι πλεον χυδαιοι ΜΑΛΑΚΕΣ στην ιστορια του πλανητη. Ακομα και ο νεοπλατωνισμος αυτη η Χαλδαικη επι της ουσιας αιρεση ειχε υιοθετησει Ιουδαικα στοιχεια, αλλα οταν μιλαμε για τον νεοπλατωνισμο και τους Μιθραιστες επι της ουσιας δεν μιλαμε σε καμια περιπτωση για Χριστιανισμο και αυτη η απατη μπορει να περαπτησει μονο μεσα στα πλαισια της νεοελληνικης απατης και δεν μπορει φυσικα να τυχει της υποστηριξης του οποιουδηποτε σοβαρου ερευνητη εντος και εκτος Ελλαδας και αρα αυτο το ΑΘΛΙΟ κασκευσμα ειναι ΑΧΡΗΣΤΟ και στοχευει στον εξευτελισμο του εθνους και στην παραγωγη υπερκομπλεξικων υποκειμενων που κανενας δεν θα ηθελε να τους εχει να του ζαλιζουν τα αρχιδια.

    Θελετε διαλογο. Κοψτε λοιπον την μαλακια ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ και καντε μου ερωτησεις επι της ουσιας και σε εμενα και στους ΘΕΟΥΣ και εδω ειναι οι δικες μου ερωτησεις:

    1) Ποιοι ηρθαν πρωτοι οι Χετταιοι η οι Ελληνες;

    2) Ποιος ηρθε πρωτος ο Apulunas (φυλακας των πυλων που δεν περασετε ποτε και θα σας καψει ολους στα Ταρταρα) η ο παιδεραστης Απολλωνας των Ελληνων;

    3) Θα μπορουσε ο Apulunas των Χετταιων να ειναι ο Απολλωνας του Ομηρου που πηρε το μερος των Τρωων και των Πελασγων και τιμωρησε τους Ελληνες;

    4) Θα μπορουσε ο τιμωρος Apulunas που ηταν ο ΤΡΟΜΟΣ μεσα στις ταξεις των αρχαιων μυημενων να ειναι ο Απολλυων της Αποκλαυψης και αν οχι ΓΙΑΤΙ;

    5) Ποιοι ηρθαν πρωτοι οι Φρυγες η οι Ελληνες;

    6) Ποιος ηρθε πρωτος ο Διονυσος του Θρακα (δηλαδη μη Ελληνα) Ορφεα με το Φρυγικο καπελο η ο Διονυσος Σεβαζιος των Φρυγων και ο Οσιρις-Asar των Αιγυπτιων που ειναι μια συνεχεια της παραδοοσης του Ταμμουζ η αλλιως Asarluhi η Διονυσος των Ελληνων προ και μετα τον Ορφεα;

    7) Ειναι ο Ινδουισμος δημιουργημα του Ελληνα ταχα μου Διονυσου που υπηρξε χιλιαδες χρονια πριν απο τους Ελληνες και αρα οι Ινδουιστες θα πρεπει να σκυψουν στους δαιμονες σας να τους πηδηξετε γιατι και καλα εισαστε κληρονομοι του ταχα μου Ελληνα Διονησου;

    8) Ειναι Ελληνες οι Αιγυπτιακοι θεοι που υπηρξαν χιλιαδες χρονια πριν απο τους Ελληνες;

    9) Πιστευετε οτι το συμπαν πρεπει να σκυψει για να το πηδηξετε για να ταισετε τον απιστευτου μεγεθους υπερκομπλεξισμο σας οπως για παραδειγμα εσκυβαν οι ανηλικοι στους ανωμαλους παιδεραστες;

    Περιμενω τις ερωτησεις και τις απαντησεις σας για να κανουμε και καλα “διαλογο” περα απο την μαλακια που σας δερνει και τις εξυπνοβλακειες σας οι οποιες απευθυνονται σε παραπληγικα ατομα που συνηθως τα θελει ο κωλος τους.

    Σε σχεση με το ΚΑΜΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟ ΕΓΩ σας βαλτε το εκει που ξερετε, καθως το δικο μου “εγω” εχει να κανει με την ΟΥΣΙΑ η οποια περιμενει απαντηση και η οποια δεν θα χαθει μεσα στο ΣΚΟΤΟΣ και την ΜΑΛΑΚΙΑ που σας δερνει γιατι ετσι σας καπνισε πανιβλακες που μου θελετε και θεους και αρχαια μυστηρια και βαζετε στο βρωμικο και χυδαιο στομα σας ακομα και τον Χριστο χωρις ιχνος ΝΤΡΟΠΗΣ.

    Υ.Γ: Αμα νομιζετε οτι μπορειτε να κρυφτειτε απο το ΦΩΣ με τις γνωστες νεοελληηνικες κουτοπονηριες που μας εχουν φτασει σε αυτο το ΧΑΛΙ εχετε κανει ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ και εσεις και τα αορατα αφεντικα σας.

  27. Make Your Final Choice 04/21/2016 @ 8:19 ΜΜ

    Μπορει αραγε αυτη η ψυχωτικη κλανια που παριστανει την εξυπνη να φερει εστω ενα ερωτημα που να εχει καποια ουσια;

    Ποιος διαολογος εγινε και που με τις δαιμονισμενες ψυχωτικες κλανιες; lol

    Βλεπει καποιος με νομοσυνη ανωτερη της παπιας να μπορουν αυτα τα τρισαθλια υποκειμενα να κανουν διαλογο με Χριστιανους η ακομα και με Παγανιστες καποιας αλλης παραδοσης; lol

    Υπαρχει απλα μια τρισγαμημενη και τρισκαταραμενη κλανια που προσπαθει να αποδειξει οτι το μαυρο ειναι ασπρο και μαλιστα ειναι τοσο αρρωστημενη που θελει να επιβαλει το ΣΚΟΤΟΣ.

    Η υπερξεφτυλισμενη ψυχωτικη κλανια που εχει ζαλισει τα αρχιδια στο συμπαν με την περιτομη ειναι αυτη η “επιφανης” αρχαιοσαυρα που εβριζε την μανα μου γιατι απλα ειπα αυτο που γνωριζει ολοκληρος ο πλανητης οτι δηλαδη ο Ιησους και η μητερα του και οι αποστολοι ηρθαν απο την Ιουδαια και αυτη η τρισκαταραμενη αθλια σκατοσαυρα μιλαει και καλα για καποιον Ελληνοχριστιανισμο και το βρηκε το κολπο να φορτωσει ολα τα κακα του Χριστιανισμου στο “Ιουδαικο στοιχειο” υπονοωντας φυσικα οτι ολα ηταν καλα με το Ελληνορωμαικο μπουρδελο το οποιο επι της ουσιας παρηγαγε την Ορθοδοξια. lol

    Μιλαμε για ιεροσυλα και καταραμενα ατομα με νοημοσυνη κατωτερη της παπιας που οχι μονο με τους Χριστανους δεν μπορουν να κανουν κανενα διαλογο, αλλα και γενικοτερα με το πνευμα και με ολες τις πνευματικες παραδοσεις του πλανητη τις οποιες προσπαθουν να καπηλευτουν, καθως μιλαμε για τους μεγαλυτερους και τους πλεον χυδαιους απατεωνες στην ιστορια του πλανητη οι οποιοι δεν εχουν ΚΕΝΕΝΑ αλλο συμμαχο περα απο τους Σατανιστες και σε καποια φαση θα ξυπνησουν στην πραγματικοτητα.

    Μιλαω ασφαλως και για τους αρχαιους απατεωνες, αλλα οι νεοι τους εχουν ξεπερασει κατα πολυ στα περισσοτερα απο τα αρνητικα και δεν εχουν παρει ουτε ενα χιλιοστο απο τα θετικα.

    Ακομα και οι θεοι να εμφανιστουν μπροστα σε αυτες τις υπερξεφτυλισμενες σκατοσαυρες αυτες θα συνεχιζουν να παριστανουν τις εξυπνες.

    Μιλαμε για το ΤΕΡΜΑ της “ανθρωπινης” βλακειας και ανωμαλιας και δεν υπαρχει παρακατω και οπως εξηγησα και στο ππαρελθον, κανουν ΤΕΡΑΣΤΙΟ λαθος αυτοι που νομιζουν οτι ολοι οσοι εχουν σιχαθει αυτη την απιστευτου και ασυλληπτου μεγεθους ανωμαλια ειναι ειτε Χριστιανοι, ειτε Ιουδαιοι, εκει οπου μαλιστα οπως ελεγε ο Ιαμβλιχος οι θεοι ολων των παραδοσεων απεχθανονται τους υπερκομπλεξικους “εξυπνακιδες” που ειναι επι της ουσιας οχι μονοι οι βιαστες της Σοφιας, αλλα και οι επιδοξοι βιαστες του Λογου, καθως αλλωστε εχουν πειστει οτι οι κλανιες των αρχαιων παιδεραστων ειναι το αλφα και το ωμεγα.

    «Τώρα, λοιπόν, για το ότι τα πάντα, και τα ονόματα [των θεών] και οι προσευχές [προς τους θεούς], έχουν σχεδόν σβήσει, φταίει το εξής, ότι, δηλαδή, δεν σταματούν καθόλου να μεταβάλλονται διαρκώς από την καινοτομία και την παρατυπία των Ελλήνων. Γιατί οι Έλληνες είναι εκ φύσεως νεωτεριστές και κινούνται παντού με ορμή, χωρίς να έχουν μέσα τους κανένα στήριγμα˙ και χωρίς να διαφυλάσσουν ό,τι τυχόν παραλάβουν από κάποιους, αλλά εγκαταλείποντας και αυτό γρήγορα, όλα τα μεταπλάθουν σύμφωνα με την άστατη λεκτική εφευρετικότητά τους˙ οι βάρβαροι, όμως, επειδή είναι σταθεροί στα ήθη τους, μένουν επίσης σταθεροί στα ίδια λόγια˙ γι’ αυτό ακριβώς αυτοί είναι αγαπητοί στους θεούς και απευθύνουν τους λόγους τους αρεστούς στους θεούς˙ και δεν επιτρέπεται σε κανέναν άνθρωπο να τους αλλάξει με κανέναν τρόπο. Αυτά απαντάμε σε σένα για τα άρρητα ονόματα, τα οποία αποκαλούνται βαρβαρικά, είναι όμως ιεροπρεπή» (Ιάμβλιχου, Περί Μυστηρίων, Ζ’, 5).

    Υπαρχει πραγματικα καποιος εδω μεσα που να καταλαβαινει τι σκατα ψαχνει αυτο το τρισκαταραμενο ψυχωτικο σκατο που την ειδε Ελληναρας;

    Δηλαδη το μοναδικο επιχειρημα και το προβλημα αυτης της δαιμονισμενης κλανιας ειναι η περιτομη του Ιησου; lol

    Περα λοιπον απο τα σεντονια με τις ασυναρτητες νεοελληνοπουτανιες τις οποιες αλλωστε γνωριζει καλα ολοκληρος ο πλανητης ας ψαξουμε για την ΟΥΣΙΑ η οποια εχει ξερασει αυτα τα βιολογικα αποβλητα.

    Εχετε καποια ερωτηση προς εμενα η προς τους θεους;

    Εχετε καποια απαντηση στα ερωτηματα που εθεσα η να μεγαλωσω την λιστα μηπως και μπορεσετε να απαντησετε εστω σε ενα ερωτημα;

    1) Ποιοι ηρθαν πρωτοι οι Χετταιοι η οι Ελληνες;

    2) Ποιος ηρθε πρωτος ο Apulunas (φυλακας των πυλων που δεν περασετε ποτε και θα σας καψει ολους στα Ταρταρα) η ο παιδεραστης Απολλωνας των Ελληνων;

    3) Θα μπορουσε ο Apulunas των Χετταιων να ειναι ο Απολλωνας του Ομηρου που πηρε το μερος των Τρωων και των Πελασγων και τιμωρησε τους Ελληνες;

    4) Θα μπορουσε ο τιμωρος Apulunas που ηταν ο ΤΡΟΜΟΣ μεσα στις ταξεις των αρχαιων μυημενων να ειναι ο Απολλυων της Αποκαλυψης και αν οχι ΓΙΑΤΙ;

    5) Ποιοι ηρθαν πρωτοι οι Φρυγες η οι Ελληνες;

    6) Ποιος ηρθε πρωτος ο Διονυσος του Θρακα (δηλαδη μη Ελληνα) Ορφεα με το Φρυγικο καπελο η ο Διονυσος Σεβαζιος των Φρυγων και ο Οσιρις-Asar των Αιγυπτιων που ειναι μια συνεχεια της παραδοοσης του Ταμμουζ η αλλιως Asarluhi η μηπως ο Διονυσος των Ελληνων προ και μετα τον Ορφεα;

    7) Ειναι ο Ινδουισμος δημιουργημα του Ελληνα ταχα μου Διονυσου που υπηρξε χιλιαδες χρονια πριν απο τους Ελληνες και αρα οι Ινδουιστες θα πρεπει να σκυψουν στους δαιμονες σας να τους πηδηξετε γιατι και καλα εισαστε κληρονομοι του ταχα μου Ελληνα Διονυσου;

    8) Ειναι Ελληνες οι Αιγυπτιακοι θεοι που υπηρξαν χιλιαδες χρονια πριν απο τους Ελληνες;

    9) Πιστευετε οτι το συμπαν πρεπει να σκυψει για να το πηδηξετε για να ταισετε τον απιστευτου μεγεθους υπερκομπλεξισμο σας οπως για παραδειγμα εσκυβαν οι ανηλικοι στους ανωμαλους παιδεραστες;

    Σε σχεση με το ποιος εβρισε πρωτος κλπ ρε αντε να κυλιστειτε μεσα στην λασπη σας χυδαια γουρουνια που δεν εχετε αφησει τιποτα ορθιο μεσα στο καταραμενο συμπαν σας και που συνεχιζετε να προκαλειτε ακομα και σε ασχετα θεματα οπως αυτο εδω γιατι απλα λεω την αληθεια σε σχεση με την καταγωγη του Ιησου κλπ.

    Εδω και 15 χρονια απο τοτε ακομα που εκανα το λαθος να γινω εθνικος, προσπαθω να επικοινωνησω με τα λογικα διαταραγμενων ατομων που εχουν ξεπερασει τα ορια της αθλιοτητας και της γελοιοτητας και δεν μιλαμε μονο για ενα η δυο χυδαια υποκειμενα οπως η χυδαια και καταραμενη κλανια ο Δοτης, μιλαμε για ενα συλλογικο πνευμα που εχει καταστρεψει τα μυαλα σας.

    Τωρα σε σχεση με ολους οσους παιρνουν το μερος αυτου του αθλιου υποκειμενου με τον αλφα η τον βητα τροπο δυστηχως δεν ξερουν τι κανουν αλλα εγω δεν προκειται να ζητησω απο τον πατερα μου για να τους συγχωρεσει αλλωστε δεν ειμαι ο Ιησους.

    Η οργη των θεων θα σας βαρεσει εκει που δεν το περιμενετε και οπου ολα πανε σκατα, θα σας ερθει και απο πανω ο κεραυνος και ολα θα σκοτεινιασουν και αμα νομιζετε οτι οι θεοι χεστηκαν, ειτε για την γλωσσα που σας εδωσαν, ειτε για οτιδηποτε αλλο με το οποιο εχετε ταυτισει το εγω σας, κανετε μεγαλο λαθος.

  28. Έκανες την επιλογή σου; 04/21/2016 @ 10:35 ΜΜ

    Αμα δεν ποσταρεις την απαντηση μου σε αυτον τον χυδαιο βρωμιαρη σου υποσχομαι οτι δεν προκειται να ξανασχοληθω μαζι σας και απλα θα κανω αυτο που κανει η ορθοδοξια και που ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ κανει δηλαδη που ριχνει ΚΑΤΑΡΕΣ και θα σας αφησω στην κοσμαρα σας, απλα θα πρεπει να σου εξηγησω οτι με αυτο το τροπο θα παρεις ξεκαθαρα το μερος των κταραμενων ανωμαλων που ειναι μια βρισια απο μονοι τους και οτι και να τους πεις ειναι λιγο και αρα αμα ξαναβαλεις στο στομα σου τον Απολλωνα θα σου ελεγα να το ξανσκεφτεις αμα θες να μπλεξεις και αμα θελεις τελικα να γινεις με τους τρισθαλιους απατεωνες.

    Σε σχεση με ποιος προακαλει μππρεις να βρεις παντου τους καταραμενους τρισαθλιους βρωμιαρηδες να κυνηγανε οχι μονο Χριστιανους αλλα και αρχαγγελους ακομα και ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ συνδεεται με τον Χριστιανισμο και σου το εξηγω για να το καταλαβεις οτι δεν υπηρξαν ποτε στον πλανητη μεγαλυτεροι και χυδαιοτεροι μαλακες και αυτο δεν προκειται να αλλαξει με θεωριες του κωλου και οταν μιλαμε για τους Ιουδαιους δεν μιλαμε για τους Χαζαρους τραπεζιτες που καμια σχεση δεν εχουν με τον Θεο του Δαβιδ για παραδειγμα τον θεο δηλαδη των φτωχων και επειδη μαλλον εσεις εισαστε πλουσιοι οπως οι αρχαιοι ανωμαλοι δεν χρειαζεστε τον θεο των φτωχων, ουτε καν για παρηγορια για αυτο παρτε τους ψευτοθεους των παιδεραστων και παρτε και βαζελινη γιατι κατα εκει παει το πραγμα με τους ανωμαλους που εχετε μπλεξει.

    Εδω ειναι απλα ενα πραδειγμα με τον Πουτανοσθενη:

    http://www.pronews.gr/portal/20160420/religion/ορθοδοξια/τι-είναι-τα-σεραφίμ-και-χερουβίμ-ποιές-και-πόσες-είναι-οι-αγγελικές

    Αντε γεια και καλη τυχη και οπως ειπαμε να προσεχετε να μην ξυπνησετε αποτομα μεσα στον εφιαλτη σας. Αντε και με το καλο να ξεβρωμισει ο πλανητης απο την νεοελληνικη χολερα.

  29. Διόνυσος Σαβάζιος - Adonai Sabaoth 04/22/2016 @ 11:15 ΠΜ

    Ο ιστορικος Ηροδοτος που ηταν μυημενος στα Καβειρια/Πελασγικα μυστηρια ειπε απλα αυτο που μπορει να καταλαβει ο οποιοδηποτε μυημενος η μη στις μερες μας, καθως ειναι απλα θεμα λογικης το να καταλαβει καποιος οτι αυτα που λεγονται για την εκστρατεια του ταχα μου Ελληνα Διονυσου στην Ινδια ειναι προιοντα της ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ και της εθνικης πλανης που πουλησε το σκοταδι στους αρχαιους, καθως ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να υπηρχαν Ελληνες χιλιαδες χρονια πριν απο τους αρχαιους Ελληνες και πριν ακομα και απο τους Πελασγους η παραδοση των οποιων ασφαλως και δεν μπορει να περιοριστει στην αρχαια Ελληνικη πραγματικοτητα η οποια μαλιστα ειναι γνωστο οτι ηρθε σε συγκρουση με την Πελασγικη παραδοση σε ιδεολογικο επιιπεδο, καθως οι αρχαιοι κομπλεξαρες θεωρουσαν τους Πελασγους Βαρβαρους που μιλουσαν μια Βαρβαρικη γλωσσα και υπαρχουν αρκετες αναφορες που επιβεβαιωνουν του λογου το αληθες και υπαρχουν φυσικα και οι αναφορες ακομα και για στρατιωτικη συγκρουση των Ελληνων με τους Πελασγους οπως για παραδειγμα στην Τροια.

    Ιστορίαι Β’ 52: «Έθυον δε πάντα πρότερον οι Πελασγοί θεοίσι επευχόμενοι, ως εγώ εν Δωδώνη οίδα ακουσας, επωνυμίην δε ουδ’ ουνομα εποιεύντο ουδενί αυτων· ου γαρ ακηκόεσάν κω. Θεους δε προσωνόμασάν σφεας από του τοιούτου ότι κόσμω θέντες τα πάντα πρήγματα και πάσας νομάς είχον. Έπειτε δε χρόνου πολλού διεξελθόντος επύθοντο εκ της Αιγύπτου απικόμενα τα ουνόματα των θεών των άλλων, Διονύσου δε ύστερον πολλώ επύθοντο· και μετά χρόνον εχρηστηριάζοντο περί των ουνομάτων εν Δωδώνη· το γαρ δη μαντηιον τουτο νενόμισται αρχαιότατον των εν Έλλησι χρηστηρίων είναι, και ην τον χρόνον τουτον μουνον. Επεί ων εχρηστηριάζοντο εν τη Δωδώνη οι Πελασγοί ει ανέλωνται τα ουνόματα τα από των βαρβάρων ήκοντα, ανείλε το μαντηιον χράσθαι. Από μεν δη τούτου του χρόνου έθυον τοίσι ουνόμασι των θεών χρεώμενοι· παρά δε Πελασγών Έλληνες εδεξαντο ύστερον».

    Δηλαδή: “Πιο παλιά, όπως πληροφορήθηκα στη Δωδώνη, οι Πελασγοί πρόσφεραν θυσίες κάθε είδους και προσεύχονταν στους θεούς χωρίς όμως να τους δίνουν ονόματα ή τίτλους, αφού δεν είχαν ακούσει ακόμα κάτι τέτοιο. Τους αποκαλούσαν με την ελληνική λέξη “θεοί” επειδή αυτοί “έθεσαν” και τακτοποίησαν τα πάντα με την πρέπουσα τάξη και επίσης αυτοί κυβερνούσαν. Τα ονόματα των θεών έφτασαν πολύ αργότερα στην Ελλάδα από την Αίγυπτο κι έτσι τα έμαθαν οι Πελασγοί, με εξαίρεση αυτό του Διονύσου, τον οποίο γνώρισαν πολύ αργότερα· εκείνη την εποχή, λοιπόν, έστειλαν αντιπροσώπους στο μαντείο της Δωδώνης (το αρχαιότερο, και εκείνη την εποχή, μοναδικό μαντείο στην Ελλάδα) να ρωτήσουν πόσο ήταν σωστό να υιοθετήσουν βαρβαρικά στη χώρα ονόματα. Το μαντείο απάντησε ότι μπορούσαν να τα χρησιμοποιούν. Κατά συνέπεια, από εκείνη την εποχή και ύστερα, οι Πελασγοί άρχισαν να επικαλούνται τους θεούς στις θυσίες, και από αυτούς πήραν τα ονόματα όλοι οι Έλληνες”.

    Ο μοναδικος που ΙΣΩΣ να μπορουσε να θεωρηθει Ελληνας ο οποιος εκανε εκστρατεια στις Ινδιες ειναι ο Μεγας Αλεκος και λεω ΙΣΩΣ γιατι οι κομπλεξαρες Αθηναιοι δεν θεωρουσαν Ελληνες τους Μακεδονες και αλλωστε ο Αλεκος λογω της μητερας του ειχε μεγαλυτερη σχεση με τα Καβειρια/Πελασγικα μυστηρια που δεν ειχαν σε καμια περιπτωση εθνικο χαρακτηρα, αλλα και με το ιερατειο του Λυβιου θεου Αμμων παρα με την εθνικη παραδοση των Ελληνων και το Ελληνικο ιερατειο.

    Το να πει καποιος οτι ο Αλεκος ηταν εθνικος, ετσι οπως μαλιστα αυτοπροσδιοριζονται οι εθνικοι ειναι τουλαχιστον εκτος πραγματικοτητας και προφανως αυτος ειναι και ο λογος που οι αρχαιοι κομπλεξαρες τον δολοφονησαν και επειτα σφαγιασαν και την οικογενεια του, καθως ακολουθησε τα βηματα του Κυρου του Μεγα τον οποιο θαυμαζε και θεωρουσε ολους τους υποικοους της αυτοκρατοριας τους ως ισους, ανεξαρτητα απο την καταγωγη και την εθνικοτητα, αρα ακομα και να τον θεωρησουμε ως Ελληνα (κατι με το οποιο δεν ειμαι σιγουρος οτι συμφωνει και με βαση τα σημερινα δεδομενα μαλιστα) σιγουρα δεν ηταν ΚΟΜΠΛΕΞΑΡΑΣ και ΞΕΦΤΥΛΑΣ.

    Οι Μακεδονες οπωως και οι Πελασγοι θεωρουντο απο τους κομπλεξαρες απατεωνες ως Βαρβαροι και βασικα το θεμα δεν ειναι τοσο απλο οσο πιστευουν οι νεοελληνες, καθως υπηρχε απο τοτε θεμα σε σχεση με την Ελληνικοτητα των Μακεδονων.

    Εδω ειναι μια προσπαθεια για αντικειμενικη προσεγγιση του θεματος:

    “Η Μακεδονία θα πρέπει να θεωρούνταν και από τον Θουκυδίδη (όπως και από τον Ηρόδοτο) -εξαιτίας της παρουσίας των μεταξύ Αξιού και Στρυμόνα θρακικών φύλων- “πολυεθνικό” κράτος. Η εντύπωση από αυτόν τον χαρακτήρα μπορούσε να αποτελέσει την αφετηρία για τη διάκριση με τους νότιους Έλληνες και τον χαρακτηρισμό των Μακεδόνων συλλήβδην ως “βαρβάρων”. Οι αναφορές στη Μακεδονία και στους Μακεδόνες από τους συγγραφείς του πρώτου μισού του 4ου π.×. αι. έχουν και αυτές περιστασιακό χαρακτήρα. Γίνονται με αφετηρία διάφορα γεγονότα ή στο πλαίσιο πολιτικών αντιπαραθέσεων ή φιλοσοφικών συζητήσεων.”

    “Η εικόνα που προκύπτει από τις σχετικά λίγες γραμματειακές μαρτυρίες του 5ου και 4ου αι. για τη σχέση των Μακεδόνων προς τους νότιους Έλληνες είναι ασφαλώς ελλιπής και δύσκολα θα μπορούσε να ληφθεί ως αφετηρία για να απαντηθεί το πρόβλημα της εθνικής προελεύσεως των πρώτων.”

    Απο: http://gefiri.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=173:arxaioi-makedones&catid=29&Itemid=327

    Εδω βλεπουμε αυτο που μπορει να εξαχθει και ως συμπερασμα απο αλλες πηγες οτι οι Ιουδαιοι ειχαν αποδεχθει τον Αλεξανδρο ως αποσταλμενο του Θεου:

    «Και εγένετο μετά το πατάξαι Αλέξανδρον τον Φιλίππου τον Μακεδόνα, ος εξήλθεν εκ της γης Χεττειείμ, και επάταξε τον Δαρείον βασιλέα Περσών και Μήδων και εβασίλευσεν αντ᾿ αυτού πρότερος επί την Ελλάδα. και συνεστήσατο πολέμους πολλούς και εκράτησεν οχυρωμάτων πολλών και έσφαξε βασιλείς της γης· και διήλθεν έως άκρων της γης και έλαβε σκύλα πλήθους εθνών. και ησύχασεν η γη ενώπιον αυτού, και υψώθη, και επήρθη η καρδιά αυτού. και συνήγαγε δύναμιν ισχυρὰν σφόδρα και ήρξε χωρών και εθνῶν και τυράννων, και εγένοντο αυτῷ εις φόρον. και μετά ταύτα έπεσεν επί την κοίτην και έγνω ότι αποθνήσκει. και εκάλεσε τους παίδας αυτού τούς ενδόξους τους συντρόφους αυτού απὸ νεότητος και διείλεν αυτοίς την βασιλείαν αυτού ἔτι ζῶντος αυτού. και εβασίλευσεν Αλέξανδρος έτη δώδεκα και απέθανε. και επεκράτησαν οι παίδες αυτού έκαστος εν τῷ τόπῳ αυτού. και επέθεντο πάντες διαδήματα μετά το αποθανείν αυτόν καὶ οι υιοί αυτῶν ὀπίσω αυτῶν έτη πολλὰ καὶ επλήθυναν κακά εν τη γη. καὶ εξῆλθεν εξ αυτῶν ρίζα ἁμαρτωλὸς Αντίοχος Επιφανής, υιός Αντιόχου βασιλέως, ος ην όμηρα εν τη Ρώμη· και εβασίλευσεν εν έτει εκατοστώ και τριακοστώ και εβδόμω βασιλείας Ελλήνων. (Μακκαβαίων, Κεφ. 1 , 1 – 10)

    «Ιδού. Τράγος ήρχετο από της δύσεως επί πρόσωπον πάσης της γης και δεν ήγγιζεν το έδαφος….. και είδον αυτόν ότι επλησίασεν εις τον κριον …. και εκτύπησε … και συνέτριψε και έρριψεν αυτόν κατά γης, και κατεπάτησεν αυτόν…. Δια τούτο ο τράγος εμαγαλύνθη σφόδρα…… Είναι οι βασιλιείς της Μηδίας και της Παρσίας ….. ο τριχωτός τράγος είναι ο βασιλεύς της Ελλάδος ….» (Δανιήλ)

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*