17:21 - 07/09/2017

Και τώρα αρχίζουν τα δύσκολα..

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Θα σου παρουσιάσω μια είδηση από το φιλικό Μακελειό…..

Αποκάλυψη που συγκλονίζει! Μήνυμα από τον Θεό στο ανθρώπινο DNA…

Μία συγκλονιστική αποκάλυψη από επιστήμονες που θα φέρει τα πάνω κάτω στην ιστορία της ανθρωπότητας…

Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ ανακοίνωσαν ότι έχουν βρει ένα μήνυμα από το Θεό γραμμένο μέσα στο ανθρώπινο γονιδίωμα! Μια ομάδα από κορυφαίους γενετιστές ανακάλυψαν ένα απόσπασμα 22-λέξεων της αρχαίας αραμαϊκής στην οποία ο Θεός επιβεβαιώνει την ύπαρξή του και το ρόλο του στη δημιουργία της ζωής πάνω στη Γη.

«Ξέραμε ότι τα σχέδια δεν ήταν φυσικά» εξηγεί ο Charles Watson, ο επικεφαλής επιστήμονας για το έργο, «αλλά εμείς δεν μπορούσαμε να καταλήξουμε σε οποιαδήποτε πειστική εξήγηση γι’ αυτό. Πάνω σε μια ιδιοτροπία, αρχίσαμε παραπομπές των προτύπων με τις γλωσσικές βάσεις δεδομένων γλώσσα», εξηγεί, «και είμαστε συγκλονισμένοι αφού διαπιστώσαμε ότι τα σχέδια αντιστοιχούν στην αρχαία αραμαϊκή», όπως αναφέρει το strange.

Ζαλισμένη από την ανακάλυψη, η ομάδα του επικοινώνησε με ειδικούς γλωσσολόγους, εξοικειωμένους στην αραμαϊκή – τη γλώσσα που μιλούσε ο Ιησούς Χριστός στην καθημερινή του ζωή. Μετά την αποκωδικοποίηση, εμφανίστηκε το εξής μήνυμα: «Γεια σας παιδιά μου. Αυτό είναι ο Γιαχβέ, ο μοναδικός αληθινός Κύριος. Έχετε βρει το μυστικό της δημιουργίας του. Τώρα μοιραστείτε το ειρηνικά με όλο τον κόσμο».Ο Γιαχβέ είναι το βιβλικό όνομα για τον Θεό της Χριστιανοσύνης…

Και τώρα πρέπει να αναρωτηθούμε ποσo τυχαία διαρρέει αυτή η είδηση αυτή την εποχή στο πεδίο πληροφορίας !

Εγώ μέχρι και χτες αν και ανακατεύομαι με διάφορα θέματα πίστης κοκ…δεν είχα ιδέα για Γιαχβέ και με τα λίγα που έχω δει το όνομα αυτό είναι κόκκινο πανι για όλους όσους είναι αντίθετοι με τον χριστιανισμό ….δηλαδή αυτό το όνομα που παραπέμπει σε Ιουδαϊκό ονομα – Εβραικο όνομα … !

Με τα λίγα ακόμα που ξέρω είναι ..ότι με αυτό το όνομα πια κεφάλια της εκκλησίας μας προχωρούν προς την πανθρησκεια κοκ !

Είμαστε στην αστρολογική εποχή όπου αλλάζουν οι θεότητες , όπου η Ελίτ θέλει να φέρει τον νέο Θεό της !!

Τα παλιά χρόνια όταν θέλησαν να κάνουν τους αρχαίους Έλληνες να πιστέψουν στον Χριστο εκμεταλλεύτηκαν την ήδη θέση αλλά και λεγόμενα πολλών φιλοσόφων ..για την ύπαρξη του Ενός αγνώστου θεου!

Τότε δεν άλλαξαν τα Ιερά αλλά μέσα σε αυτά ταυτόχρονα γινόταν και η κατήχηση της νέας θρησκείας !

Τώρα επειδή είναι πολύ λεπτό θέμα το θέμα πίστης και φοβάμαι ότι οι ταμπέλες και το δόγμα δεν θα αφήσουν τους πιστούς να κατανοήσουν τι θέλω να τους πω …ας εξηγηθω λιγο καλυτερα.

Για μένα Θεός είναι ένας και δεν έχει όνομα ..Όνομα δίνουν όλοι όσοι έχουν την ανάγκη πάνω σε αυτό το όνομα να κερδίσουν ιεραρχία και εξουσία απέναντι στον πιστό λαό – κοπάδι !

Για αυτό και πχ .. Ακούς ο δούλος του θεου .. ο οποίος επί της ουσίας είναι Τεκνο του θεου …και αν ερωτήσεις οποιοδηπητε γονέα θα σου πει ότι με τίποτα δεν αναγνωρίζει στον απόγονο του την ιδιότητα του δούλου…φαντάσου ο υπέρτατος και Θεός της αγάπης τι θα έλεγε για αυτό !

Λενε ..Ο ποιμένας για καθε αξιωματούχο … και εσενα σε λένε αμνό … Έχουν ακόμα και μεγάλα μπαστούνια όπως ακριβώς έχει και ένας τσοπάνης για να σαλαγαει τα πρόβατα ! Μα αν σε ρωτησω εισαι προβατο ; Θα μου πεις βεβαια οχι …

Ο Χριστός ,Ο Θεός δεν θέλησε ποτέ να έχει ιεραρχία , εκκλησία κοκ…. μάλλον στο βάθος της προσφοράς του στον άνθρωπο τα αντίθετα θέλησε για αυτόν!

Αρα για να μην σε βουρλίζω … Ο Χριστός ..είτε λέγεται Χριστός είτε λέγεται Βούδας …είναι ένας ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ Θεός ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ για κοπάδι !

Ανάγκη για κοπάδι έχει ο χαμηλότερος σε αισθήματα και ιδιότητες άνθρωπος !

Είναι γνωστό λοιπόν ότι η Εκκλησία είτε η καθολική ειτε η ορθόδοξη ότι είναι ανακατεμένη στην ιστορία της ανθρωπότητας σε όλα τα δεινά αλλά και τα καλά της (αναγκαστικό αυτό, δεν μπορεί να ηγείται σε ενα σύστημα υπακοής και να μην ακολουθεί τα καλά που η ίδια η φύση από μόνη της θα δημιουργήσει) … Τώρα λοιπόν έχουμε μια είδηση …που πως να την χαρακτηρίσω; …Εύκολο ψέμα; … Δύσκολο να είναι αλήθεια ;…αν το κάνω οι ίδιοι οι αμνοί θα θελήσουν να με φάνε ..μιας και αυτή η είδηση τους δίνει μεγάλη δύναμη σαν ομάδα…άσχετο αν ο ίδιος ο Θεός τους τους μίλησε για αλήθεια και όχι ομάδα , όχι οπαδιλικη…άσχετο αν ήθελε να τους δείξει να ερευνούν και όχι να πιστεύουν τυφλά ..άσχετο αν ήθελε να τους απελευθερώσει από τα κατωτέρα συναισθήματα και πάθη!Αλλά για μένα αυτή η είδηση με κάνει να νοιώθω ότι είναι κατά παραγγελία της ιεραρχίας της πίστης …!Σαν ενα ακομα εμβολιο να ντοπαρουν το κοπαδι με την αποδοχη των εσχατων που ετοιμαζουν !

Ο πόλεμος της πίστης εχει ξεκινήσει εδώ και καιρό , τα πιόνια της πίστης είναι ήδη στην σκακιέρα , το σχέδιο του ΝΕΟΥ ΕΝΟΣ είναι σε εφαρμογή !

Εσείς λοιπόν οι πιστοί καλό είναι να ανοίξετε τα μάτια σας και να κοιτάξετε πολλές ώρες αφαλό ώστε να ρωτήσετε ..Μήπως ο εχθρός είναι από μέσα;

Μήπως το ίδιο το σύστημα κάθε συγκεκριμένο αστρολογικό χρόνο κάνει τις αλλαγές που θέλει αλλάζοντας Θεούς γλυκά γλυκά …αλλάζοντας ιερά γλυκά γλυκά … ;

Τα λίγα που μπορώ να πω για να μην με παρεξηγήσουν όλοι όσοι άφησαν το δόγμα να τους καταπιεί γιατι δεν έχω καμία όρεξή να θίξω την πίστη κανενός και ιδίως συνανθρώπων μου που για αυτούς μέσα μου έχω μονο Αγαπη !

Stranger…..Αφιερωμενο στον φιλο μου τον Γερασιμο !

ΚΑΤΟΧΙΚΑ

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Stranger
Μετά από την πρώτη πτώση στα 3 μου έτη από μια αντίκα κούνια της γιαγιάς δημιούργησα τα πρώτα μου κενά ! Στην πορεία ένα ατύχημα με ένα ποδήλατο, όπου σε μια κατηφόρα βουνού, συνάντησα ένα γέρικο πλάτανο με το κεφάλι,η συνάντηση αυτή με έφερε στην κατάσταση της μόνιμης Νιρβάνας που βρίσκομαι σημερα!Οι φίλοι μου μου λένε ότι κάπου κάπου ξυπνάω μέσα από τον λήθαργο μου και αρχίζω και γράφω ..η μιλάω σε ένα μικρόφωνο… δεν έχω καλους φίλους το γνωρίζω…από παιδί με κοροϊδεύουν!

Σχόλια Αναγνωστών (79)

  1. χρηστος αρκας 09/07/2017 @ 5:31 ΜΜ

    «Κατα Ιώαννην» 8:19 – «ἔλεγον οὖν αὐτῷ· ποῦ ἐστιν ὁ πατήρ σου;»
    «Απεκρίθη ᾿Ιησοῦς· οὔτε ἐμὲ οἴδατε οὔτε τὸν πατέρα μου..»

    μτφ : Του έλεγαν λοιπόν (οι Εβραίοι νομοδιδάσκαλοι), “Πού είναι ο Πατέρας σου ;”.
    «Αποκρίθηκε ο Ιησούς : Ούτε εμένα ξέρετε, ούτε τον Πατέρα μου.

    Ο Χριστός σύμφωνα με όσα μας μεταφέρει ο αγαπημένος Του μαθητής, ο Ιωάννης, είπε καθώς προσευχόταν :

    «Κατα Ιωάννην» 17:25 : «πάτερ δίκαιε, καὶ ὁ κόσμος σε οὐκ ἔγνω, ἐγὼ δέ σε ἔγνων..»

    μτφ : «Πατέρα δίκαιε και ο κόσμος δε σε γνώριζε, εγώ όμως σε γνώριζα.»

    «Κατα Ιώαννην» 8:19

    «ἔλεγον οὖν αὐτῷ· ποῦ ἐστιν ὁ πατήρ σου;»

    «Απεκρίθη ᾿Ιησοῦς· οὔτε ἐμὲ οἴδατε οὔτε τὸν πατέρα μου..»

    • χρηστος αρκας 09/07/2017 @ 5:40 ΜΜ

      Τα έλεγε στους Εβραίους, που λάτρευαν το Γιαχβέ, πως δεν γνώριζαν τον Πατέρα Του……

      • Πολύ σωστά. Όλα αυτά είναι δικά τους παραμύθια. Ο Γιαχβέ είναι ο ο δικός τους προσπαθούν να μας το πασάρουν με κάθε τρόπο παραποιώντας Ακόμα και τα δικά μας Ευαγγέλια. Ο Ιησούς το λέει ξεκάθαρα ότι δεν τον γνωρίζουν.
        Αυτό είναι άλλη μία επίθεση εναντίον του Χριστού.
        Αλλά τζάμπα προσπαθούν.
        Ιησούς Χριστός Να!

        • πρώτων το Γιαχβε ρε μπουνταλάδες δεν ειναι καν ονομα και οταν ακούω κατι χαζα γιατι δεν υπάρχει η λεξη Γιαχβε στην καινή διαθήκη μου έρχεται να χτυπήσω το κεφαλι μου στον τοίχο αφου η καινή διαθήκη ειναι μεταφρασμένη στα Ελληνικά ο Χριστός και οι αποστολοι του τα Ελληνικά διαλεξαν που ειναι η ανώτερη γλωσσα στον κοσμο και για αυτο και δεν βλεπετε την λεξη Γιαχβε και βλεπετε την λεξη κύριος και ο ων αυτη ειναι η μετάφραση του Γιαχβε, οπως δεν βλεπετε και την λεξη γιαχουσουα που ετσι ελεγαν τον Χριστό στο Ισραήλ με αυτο το ονομα τον αναφέρουν οι ιστορικοί τις εποχής, για αυτο ανοίξτε κανένα βιβλίο και μην λετε βλακείες και δαιμονοποιείτε την λεξη κυριος και ο ων τον Χριστό βρίζετε οταν βρίζετε τον γιαχβε απλα τον βρίζετε στα αραμαϊκά http://www.oodegr.com/oode/swthria/onoma3.htm

          • Και επίσης Stranger οταν λες ο Θεός δεν εχει ονοματα αρα σύμφωνης με τον χριστιανικό θεο που λεγετε Γιαχβε στα αραμαϊκά και μεταφραζετε κύριος που κύριος δεν ειναι ονομα και ουτε πατερας δεν ειναι ονομα ετσι αποκαλούσε ο Χριστος τον πατερα του και ετσι τον αποκαλούσαν και οι Εβραίοι της εποχης Θεό και κυριο δεν τον αποκαλούσαν ουτε Μπάμπη μου ουτε μιτσο μου ουτε Γιάννη μου, αλλα σας εχουν μπερδέψει και εσας πράκτορες οπως οι λιακοπουλοι που το μονο που κανουν ειναι να δαιμονοποιούν λεξης οπως το Γιαχβε μια φιλική συμβουλή μην πιστεύεις τιποτα απο οσα λεει αυτος ο τύπος και φύγε οσο μακρια του γινετε δεν αναρωτιέσαι πως τον προωθεί ολόκληρη η ελληνική τηλεόραση ακριβως οπως γίνεται με τον alex jones στην Αμερική, το δικο σου το σαιτ αφου εχει περισσότερη επισκεψιμότητα γιατι δεν σε διαφημίζει η να σε δυσφημήσει κάποιος απο την τηλεόραση γιατι και η δυσφήμιση διαφήμιση ειναι ετσι κανουν και στην Αμερική με τον alex jones και μπαίνουν να ακουσουν εναν τρελο για να βγάλουν γελιο αλλα διαπιστώνουν οτι δεν ειναι και τοσο τρελος τελικα

          • χρηστος αρκας 09/07/2017 @ 11:10 ΜΜ

            Στην παν-αίρεση του Εβραιοχριστιανισμού ειναι ετσι οπως τα λες….. Οπως ειπες οι αποστολοι διαλεξαν τα Ελληνικα αλλα και ο χριστος διδασκε στα Ελληνικα και δι στα αρχαια(δε διαβαζουμε μεταφρασεις…!!!!)! Δε μου λες ειδες πουθενα ο Χριστος να αυτοαποκαλειτε γιαχβε; Ειδες πουθενα εστω σε εβραικο κειμενο να μιλαει για τριαδικο εκτος απο γιαχβε; Δε μου λες ειδες η διαβασες καπου ο Χριστος να ασπαζεται εστω της 10 εντολες του γιαχβε; οεο…. Κανε προσευχη στο γιαχβε και μην κανεις στον Ιησου Χριστο τον τριαδικο αφου ειναι ο ιδιος…

          • ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΛΥΣΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Ο ΓΙΑΧΒΕ(ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ),ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟΝ ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΕΙΣΤΟΝ(ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ),ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΦΩΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ.
            ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΣΚΟΤΕΙΝΟΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ,ΟΝΤΩΣ ΗΞΕΡΑΝ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,ΑΛΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΗΞΕΡΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΤΟΥ ΣΚΟΤΕΙΝΟΥ.
            ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ,Ο ΣΑΜΑΕΛ,Ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΠΛΕΟΝ,ΕΧΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ ΝΑ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
            ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΑΠ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΤΑ ΦΩΝΗΕΝΤΑ(Ο ΛΟΓΟΣ),ΔΙΟΤΙ ΠΑΡΑΣΥΡΟΜΕΝΟΙ ΑΠ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΠΥΡΓΟ ΠΟΥ Ν ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ ΤΟΝ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!!!!
            ΤΑ ΒΟΔΙΑ ΑΥΤΑ,ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟ,ΜΕ ΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΤΟΥΣ!!!ΑΛΛΑ ΕΠΑΘΑΝ ΝΕΙΛΑ ΧΟΝΤΡΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.
            ΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΛΟΓΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΜΩΥΣΣΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΑΧΒΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ,ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΝΑ ΤΟ ΕΚΦΕΡΕΙ!!!ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟΝ Ν ΑΚΟΥΣΤΕΙ,ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ?
            Η ΠΡΩΤΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΗΤΑΝ ΓWXW,ΑΥΤΟ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑΧΒΕ?ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ,ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΟΝΗΡΟΙ ΠΡΟΣΘΕΣΑΝ ΦΩΝΗΕΤΝΤΑ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΤΟ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΟ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΚΦΕΡΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ.
            ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ Ο ΛΟΓΟΣ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΜΕ ΦΩΝΗΕΝΤΑ,ΑΛΛΑ ΜΙΛΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΣΥΜΦΩΝΑ!!
            ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥΣ,ΕΚΛΕΙΠΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΦΩΝΑ,ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΕΚΦΕΡΟΥΤ,ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ.
            ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΧΒΕ,ΚΑΜΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ,ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΕΙΣΤΟΝ,ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ.
            ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΤΕ ΟΤΙ Ο ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΔΛΔ Ο ΓΙΑΧΒΕ.ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΕ ΠΑΝΤΑ ΕΣΕΙΣ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ.
            ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΑΠΟ ΦΙΔΙΑ,ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΩΝ ΕΡΠΕΤΩΝ ΤΗΝ ΕΧΙΔΝΑ!!!(ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ)
            ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΡΙΤΟΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΝ ΤΟΥΣ ΛΕΓΕΙ ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ,ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ.
            ΑΡΑ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ,ΤΟΥΣ ΑΠΕΧΘΑΝΕΤΑΙ,ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ!!!
            ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!
            ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΓΕΝΝΑΤΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ,ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΔΟΥΛΩΝ ΤΟΥ(ΕΒΡΑΙΩΝ-ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ),ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ ΑΥΤΟ,ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΞΗ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΕΙΣΤΟΥ ΠΕΡΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ.
            Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΑΛΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΙ Ο ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΑΡΚΑΣ,ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΚΕΙΝΟΣ(Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ),ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΕΤΑΙ!!!
            Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΟΣ,ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΑΥΤΟΥΝΟΥ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ,ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΕΟΣ,ΚΑΘ ΟΜΟΙΟΣΙΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΕΙΣΤΟΥ.
            ΑΥΤΑ.

          • χρηστος αρκας το πεζης χαζος η εισαι γιαχβε θα πει κυριος στα αραμαικα δεν ειναι ονομα η κυριος πεις η γιαχβε ειναι το ιδιο πραγμα σε αλλη γλωσσα οσο για αυτο που ειπες οτι ο χριστος δεν αναφερει πουθενα για της δεκα εντολες ειναι ενφανες οτι δεν εχεις ανηξει ποτε την καινη διαθηκη αμα την ειχες ανηξει θα εβλεπες αυτο

            Mη νομίσετε ότι ήρθα να καταργήσω το νόμο ή τους προφήτες. Δεν ήρθα να καταργήσω αλλά να εκπληρώσω. 18 Γιατί, σας βεβαιώνω πως ώσπου να αφανιστούν ο ουρανός και η γη ούτε ένα γιώτα ούτε
            ένας τόνος δεν πρόκειται να καταργηθεί από το νόμο, μέχρι που να πραγματοποιηθούν όλα. 19 Όποιος, λοιπόν, αθετήσει έστω και μια από τις πιο μικρές τούτες εντολές και διδάξει τους άλλους να κάνουν το
            ίδιο, αυτός θα ονομαστεί πολύ μικρός στη βασιλεία των ουρανών. Όποιος όμως τις εφαρμόσει και τις διδάξει, αυτός θα ονομαστεί μεγάλος στη βασιλεία των ουρανών.20 Γιατί, σας λέω πως αν η δικαιοσύνη
            σας δεν ξεπεράσει κατά πολύ τη δικαιοσύνη των δασκάλων του νόμου και των Φαρισαίων, δε θα μπείτε στη βασιλεία των ουρανών.

          • χρηστος αρκας 09/08/2017 @ 2:12 ΠΜ

            ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΚΑΤΑΓΕΣΤΕ! ο μη ων=κρονος, γιαχβε, σατανας!
            Oι προφήτες της Παλιάς Διαθήκης δεν μιλάνε για τον Χριστό, αλλά για τον Μεσσία των Εβραίων, που θα έλθει στον ναό του Σολομώντος. Ο Μεσσίας των Εβραίων είναι ο Αντίχριστος.
            Ιησους ο «Ναζωραίος» σημαίνει «ξένος, άλλου αίματος» Ο Χριστός εχει επιβεβαιώσει τα λόγια των Ελλήνων φιλοσόφων! (τι νομίζεται οτι ετσι ο χριστιανισμός ηρθε στην Ελλάδα; ως δια μαγείας;)H ένωση-παναίρεση Εβραιοχριστιανισμού αργοτερα επι βυζαντιου επιβλήθηκε παντού όπως ορίζει ο νόμος του Γιαχβέ-Αλλάχ. Αυτοί μας ταΐζουν σανό, εμείς γιατί το τρώμε…?

          • χρηστος αρκας 09/08/2017 @ 3:13 ΠΜ

            Σου απανταει ο Χριστος αν αποδεχεται των μωσαικο νομο! Οτι και να σου πω εγω δεν εχει σημασια. ΑΦΥΠΝΙΣΟΥ Ματθ. 5,43 Ἠκούσατε ὅτι ἐῤῥέθη (στην παλιά διαθήκη απο το Γιαχβέ), ἀγαπήσεις τὸν πλησίον σου καὶ μισήσεις τὸν ἐχθρόν σου.
            Ματθ. 5,44 Ἐγὼ δὲ λέγω ὑμῖν, ἀγαπᾶτε τοὺς ἐχθροὺς ὑμῶν, εὐλογεῖτε τοὺς καταρωμένους ὑμᾶς, καλῶς ποιεῖτε τοῖς μισοῦσιν ὑμᾶς καὶ προσεύχεσθε ὑπὲρ τῶν ἐπηρεαζόντων ὑμᾶς καὶ διωκόντων ὑμᾶς. ΟΙ 10 ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΟΥ ΚΑΝΕΙΣ. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΥ! ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!!!!!!! ΧΑΟΣ ΜΕΤΑΞΗ ΤΟΥΣ……

          • ΑΕΡΑΚΗΣ 09/08/2017 @ 8:38 ΠΜ

            Η λέξη Γιαχβέ ή ΙΑΒΕ για τους Εβραίους είναι λέξη Ταμπού που απαγορεύεται να την ξεστομίζουν και να την γράφουν …

  2. Ο Θεός δεν είναι τίποτα παραπάνω από μία ενέργεια που υπάρχει παντού σε όλο το σύμπαν. Αυτή η ενέργεια υπάρχει μέσα μας, στα ζώα, στην φύση και γενικά σε οτιδήποτε είναι δημιουργία του Θεού (της ενέργειας). Με λίγα λόγια όλοι είμαστε μέρος του Θεού και τα πάντα είναι Θεός (ενέργεια). Ο Θεός δεν είναι ο παππούς που μας κοιτάει από ψηλά και ασχολείται μαζί μας και όλες αυτές τις μπούρδες που μας λένε όλες οι θρησκείες. Ο Θεός βρίσκεται παντού. Κάθε φορά που ξεφεύγετε από την πόλη, το stress, την καθημερινότητα της επιβίωσης κλπ κλπ και πάτε στην εξοχή να χαλαρώσετε κατευθείαν νιώθετε τον Θεό δίπλα σας, νιώθετε αυτή την ενέργεια της γαλήνης Τόσο απλά και ωραία. Αυτό είναι ο Θεός. Άκου εκεί Γιαχβέ χαχαχχαχααχαχχαχααχαχα ΞΥΠΝΗΣΤΕ

    • ΣΑΛΟΣ Από μικρό και τρελό, μαθαίνεις την αλήθεια 09/08/2017 @ 5:56 ΠΜ

      Ο Θεός είναι τα Πρόσωπα του από Πάντα Τριαδικού Θεού, Πατήρ, Υιός και Παράκλητος – Άγιο Πνεύμα που πιστεύουν οι Ελληνορθόδοξοι Χριστιανοί και εμείς οι έλλογοι άνθρωποι είμαστε Εικόνες του Προσώπου του Πατέρα μας Θεού. Ο Θεός Γιαχβέ και Θεός Αλλάχ είναι σκόπιμα λανθασμένες εκδοχές των Εβραίων και των Μουσουλμάνων … Ο Θεός «Ενέργεια» όπως λες είναι Μασονική κτλ εκδοχές …
      Ο Θεός ΕΙΝΑΙ -ΑΩ στους αρχαίους Έλληνες αφήνεται ανερμήνευτος και η αγνωστικιστική Ορφική θεώρηση δέχεται αρχικό ΧΑΟΣ μέσα από το οποίο αναδύουν …. ο ΈΡΩΣ και ο ΦΆΝΗΣ που φανερώνουν (Φάνης-Έρως) τον Κόσμο (ΓΑΙΑ και ΟΥΡΑΝΟ και το Γενεαλογικό Δέντρο θεών) …. θεωρήσεις που σε κάποιο βαθμό επηρέασαν και πολλές αρχαίες παγανιστικές και ανιμιστικές πρωτόγονες θεωρήσεις … όπως η μαγική (καβαλά-σολομωνικής) της πραγματικής Μυθολογίας των Εβραίων.
      …..
      Όσον αφορά τους Πρωτόπλαστους, Αδάμ και Εύα, από πουθενά δεν συμπεραίνεται ότι είναι οι Πρώτοι Άνθρωποι!!! και πολύ περισσότερο ότι είναι Εβραίοι!!! … Ε λοιπόν με κανένα τρόπο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΟΙ …. περισσότερο μπορούμε να πούμε ότι είναι ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΜΕΡΙΟΙ !!!…. Ο Αδάμ και η Εύα μετά την ελευθέρα βούληση τους “παράκουσαν” Τον Δημιουργό τους Θεό και έτσι απώλεσαν την ικανότητα να θεωθούν ως Εικόνες Του Προσώπου Του Πατέρα Θεού, αφού με την ελεύθερη επιλογή τους εξελικτικά προορίζονταν να μοιάσουν με το Πρόσωπο Του Θεού. Έτσι μόνοι τους χωρίς να μεταμεληθούν εξήλθαν από την ανατολική πύλη της Εδέμ, δηλαδή του ετοιμασμένου Νέου Κόσμου ειδικά για την έλευση υπό τον Αδάμ σε Σωτηρία και Θέωση όλων των εν Άδη «νεκρών» καταδυναστευομένων δούλων του Εωσφόρου, των δαιμόνων και των διαφοροποιημένων θεών Προσώπων του παλαιού κόσμου μας. Τον Παλαιό Υλικό μας Κόσμο τον Δημιούργησε ο Θεός από ευσπλαχνία προς τον Εωσφόρο και τους άλλους «πεπτωκότες» Αγγέλους (Δαίμονες) ως δεύτερη «επικοινωνιακή» ευκαιρία για ελεύθερη επιλογή τους για επάνοδο σε Θέωση τους … Η γέννηση Προσώπων γενιών Ανθρώπων (Χρυσού, Ααργυρού, Χάλκινου) είναι παράπλευρες γεννήσεις. Ιδιαίτερα μνεία για τα Πρόσωπα του Ηρωικού Γένους Ανθρώπων, απόγονους Ηρώων δηλαδή παιδιών θεών και ανθρώπων ….

      Μετά την έξοδό τους από την Ανατολική πύλη της Εδέμ, το 5509π.Χ. ο Αδάμ και η Εύα βρέθηκαν στην μυθική πόλη της Ιρέμ … της Ευδαίμονος Αραβίας και από εκεί μέσα από την κοίτη του Αραβικού παραπόταμου του Ευφράτη Φυσώνα, αποξηραμένου σήμερα, έφτασαν στην Σουμέρια όπου ο χαρισματικός Αδάμ έγινε Βασιλιάς της Σουμεριακής παλαιότερης πόλης του κόσμου, της Εριντού και φυσικά ιστόρησε αυτά τα απίστευτα θαυμαστά που έλαχε να ακούσω και τώρα να σας τα πω. Πολύ αργότερα οικονομικοί πρόσφυγες Αιθίοπες από το Κέρατο της Αφρικής πέρασαν την Ερυθρά Θάλασσα στις πύλες του Μπαμπ Ελ Μαντέμπ προς την Μεσοποταμία και μαζί με Ακκάδες από τον Καύκασο αποτέλεσαν το λίκνο της Σημιτικής φυλής των Αράβων φάρα από τους οποίους είναι οι άραβες Εβραίοι… Γεγονός είναι ότι οι Σημίτες κατόρθωσαν με γενοκτονίες να αφανίσουν τους Σουμέριους … «ντάλε κουάλε» με την γενοκτονία των ερυθροδέρμων της Αμερικής από τους νεοφερμένους Λευκούς…. και σε ένα βαθμό να οικειοποιηθούν πολλά από τις Σουμεριακές γνώσεις …. και έτσι να Ιδρύσουν τις πρώτες Αυτοκρατορίες βορείων Ασσυρίων και νοτίων Βαβυλωνίων …. Επιζήσαντες Σουμέριοι επέζησαν σε Διασπορά και γονιμοποίησαν κάθε φυλή του γνωστού κόσμου …. Με αποτέλεσμα ο 6ης Χιλιετίας Αδάμ (Διασπορά σε Άρκτο, Δύση, Ανατολή, Μεσημβρία) να θεωρείται προπάτορας «όλων» των ανθρώπων του Κόσμου ….. όπως και ο προγενέστερος της 10ης Χιλιετίας Ήρωας Δευκαλίων που θεωρείται Πατέρας όλων των Ελλήνων και Ελληνογενών Ανθρώπων του Κόσμου. Εκ των Υστέρων πρωτόπλαστοι … επινοήθηκαν και άλλοι … Αυτά τα ολίγα σε απάντηση της λογικής άποψής σας. Μάθετε ότι η λογική και η ανακάλυψη για να δικαιολογηθεί ακουμπά σε φιλοσοφικές φαντασίες …. Ενώ η αποκάλυψη είναι αυτή που έφθασε στις μέρες μας ως απευθείας γνώση … δυστυχώς δεν μπορούμε να την αποδείξουμε με την λογική μας … απλώς πρέπει να την πιστέψουμε … αν πιστεύουμε στην μητέρα μας και η μητέρα μας στην μητέρα της και ούτω καθεξής τότε θα διαπιστώσουμε ότι τελικά μας αποκαλύπτεται μια διαφορετική αλήθεια ….
      Παρακαλώ οποιαδήποτε αναφορά στα παραπάνω να αναφέρεται πηγή http://katohika.gr/stranger-voice/kai-tora-arxizoun-ta-diskola/?replytocom=387793#respond και ψευδώνυμο συγγραφέα ….ΣΑΛΟΣ Από μικρό και τρελό, μαθαίνεις την αλήθεια

  3. Ο Χριστος εχει ονομα Ιησους οπως και εγω που ειμαι Χριστος και με λενε Κωστα ….το ονομα του Υιου του Θεου ειναι Ιησους….και δεν ηταν Ιουδαιος ..δεν μιλουσε Αραμαικα….ηταν Ελληνας και μιλουσε τα Αρχαια Ελληνικα…οσο για το Χριστος …Χριστοι ειμαστε ολοι ….Δεν λεμε στο ονομα του Πατρος και του Χριστου και του Αγιου Πνευματος….λεμε στο ο ομα του Πατρος και του Υιου και του Αγιου Πνευματος …Υιος ειναι ο Ιησους…δηλ Ιαστης….Οσο για το τι ανακαλυψαν ..αλλη μια μπουρδα…απο τις πολλες…Α!!!!και κατι τελευταιο….απο μας ξεκινησαν ολα ..και σε μας θα τελειωσουν….οπως καθε φορα που τα κανουν σκατα ολοι οι Ανεγκεφαλοι αυτου του σκοτεινου κοσμου…

    • ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΣΟΑ ΛΕΣ ΑΔΕΛΦΕ ΜΕ ΜΙΑ ΜΟΝΟΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ.
      ΟΝΤΩΣ ΓΙΝΕΣΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ(ΚΑΘ ΟΜΟΙΟΣΙΝ),ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΕΚ ΟΥΣΙΑΣ!!!
      ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΝ ΘΕΟΝ.
      ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΗΜΑΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.
      Ο ΠΙΣΤΕΥΩΝ ΕΙΣ ΕΜΕ ΕΧΕΙ ΖΩΗΝ ΑΙΩΝΙΟΝ.
      ΤΑ ΛΕΕΙ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ,ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΜΙΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΙ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.
      ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ,ΟΣΤΙΣ ΘΕΛΕΙ,ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΥΛΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ!!!!
      ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ.

      • ΑΕΡΑΚΗΣ 09/08/2017 @ 6:16 ΠΜ

        Φίλε καλά τα λες …. το μήνυμα αυτό δεν προορίζεται για σένα αλλά για τους ακατανόμαστους εχθρούς μας που θέλουν να γίνουν Αφεντικά μας Θεού θέλοντος για να μας δοκιμάσει και άλλο …. Όλα όσα σχολιάζουμε είναι προκλήσεις … για να κάνουν οι ακατανόμαστοι εχθροί μας gallop … για στατιστικές πληροφορίες … πόσο Ελληνορθόδοξοι Χριστιανοί είμαστε ή πόσο μας έχουν αγγίξει άλλες φερτές δοξασίες. Εχθροί μας ξέρουμε πλέον ποιοι σας κατευθύνουν … Μάθετε όμως ότι οι Έλληνες ότι και να πιστεύουν είναι πάντα Έλληνες … Να ανησυχείτε γιατί όλοι μαζί οι Έλληνες κάποια στιγμή θα βρουν τρόπο να τα βρουν μεταξύ τους ανεξάρτητα από το τι πιστεύουν και θα ελευθερωθούν από σας και από τους μισθοφόρους σας …

      • Τα παραπανω που γραφω ειναι εν περιληψη..Οταν λεω οτι ο Ιησους ηταν Ελληνας εννοω σαν ανθρωπος …απο την πλευρα της μητερας…γιατι σιγουρα σαν Θεος δεν εχει καταγωγη…Δεν μιλουσε Αραμαικα γιατι συναναστρεφοταν με Ελληνες και η γλωσσα που μιλουσαν τοτε ηταν τα Αρχαια Ελληνικα…τους δε Ιουδαιους τους μπινελικωνε….Οσο για το Χριστος (χρειστος) ..ε!!!αυτοι που ενδιαφερονται ας ψαξουν την αληθεια….ολα ετοιμα θα τα δινουμε…..δεν εχει ουσια….Οποιος θελει κανεις με το ζορι..

        • ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΤΑ ΟΣΑ ΜΟΥ ΛΕΓΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ,ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ,ΔΙΟΤΙ Η ΓΝΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΤΗΜΑ ΚΑΝΕΝΟΣ.
          Η ΓΝΩΣΗ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ ΑΠ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΕΙΣΤΟΝ.ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ,ΤΟΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΓΝΩΣΗ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ.
          ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΙΡΩΝΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΟΥΜΕ,ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΛΟΙΔΩΡΟΥΝ,ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΙΖΟΥΝ,ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΕΙΣΤΟΝ,ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟΝ ΘΕΟΝ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.
          ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΛΑΛΕΙΣ ΣΤΑ ΠΕΡΑΤΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ.
          ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΥΙΟΣ ΤΟΥ,ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΟΥΛΟΣ,ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ.
          ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ,ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΥΜΠΟΝΟΙΑ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΙΔΩΡΟΥΝ,ΑΦΟΥ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ.
          ΙΧΝ

          • Να εισαι καλα Αγαπητε μου φιλε….Συγνωμη για το φιλε ..δεν ειναι ειρωνικο….οι ανθρωποι μεταξυ τους …αν και δεν γνωριζονται…ειναι φιλοι και αδερφοι….και να συμπεριφερονται με σεβασμο και ευγενεια…

  4. Εγώ πάλι Ιαχωβάδες οσμίζομαι…

  5. Μια διορθωση εγραψα Χριστοι ειμαστε ολοι …φτανει να το θελουμε γιατι υπαρχουν και αυτοι που δεν θελουν ….οι λεγομενοι Αντι..χριστοι…Αντε να ξυπναμε…

  6. Ο θεος ειναι ο δημιουργος του συμπαντος και ειναι ενας, απλα οι ανθρωποι του δινουν διαφορα ονοματα και δημιουργουν θρησκειες απο αναγκη/συμφερον. Αρκει να καταλαβει κανεις οτι αλλο πιστη και αλλο θρησκεια.

  7. George Kaddas 09/07/2017 @ 6:17 ΜΜ

    Και το Big Bang φούσκα ήταν κι έσκασε;
    Αλλά αν δεν μπορούν (τη φούσκα) να τη σπάσουν οι επιστήμονες του Χάρβαρντ, θα τη σπάσει ο Ιδομενέας.

  8. George Kaddas 09/07/2017 @ 6:20 ΜΜ

    Άθρησκοι μπορεί να υπάρχουν, άθεοι όχι.
    Ιδομενέας

  9. σας έχω ονομάσει φίλους 09/07/2017 @ 6:20 ΜΜ

    Δεν χρειαζόμαστε θεωρίες. Είναι όλα στα Ευαγγέλια.
    ————–
    Ιωάννης 14.6 λεγει αυτω ο ΙΗΣΟΥΣ εγω ειμι η οδος και η αληθεια και η ζωη ουδεις ερχεται προς τον πατερα ει μη ΔΙ ΕΜΟΥ == (Του λέει ο Ιησούς: «Εγώ είμαι ο Δρόμος και η Αλήθεια και η Ζωή. Κανένας δεν έρχεται στον Πατέρα παρά μονάχα περνώντας από μένα.)
    ————–
    Ματθαίος 7.21 ου πας ο λεγων μοι κυριε κυριε εισελευσεται εις την βασιλειαν των ουρανων αλλ ο ποιων το θελημα του πατρος μου του εν ουρανοις
    ===(Στη βασιλεία των ουρανών δε θα μπει ο καθένας που μου λέει: Κύριε, Κύριε, αλλά όποιος κάνει το θέλημα του Πατέρα μου του ουράνιου)
    ————–
    Ιωάννης 15.15 ουκετι υμας λεγω δουλους οτι ο δουλος ουκ οιδε τι ποιει αυτου ο κυριος υμας δε ειρηκα φιλους οτι παντα α ηκουσα παρα του πατρος μου εγνωρισα υμιν === (Δε σας ονομάζω πια δούλους, γιατί ο δούλος δεν ξέρει τι κάνει ο κύριός του. Εσάς όμως σας έχω ονομάσει φίλους, γιατί όλα όσα άκουσα από τον Πατέρα μου, σας τα έκανα γνωστά.)
    ————–

  10. ΗΛΕΚΤΡΑ 09/07/2017 @ 6:28 ΜΜ

    Βρε αφήστε τις μπούρδες, δεν υπάρχει αλλη γλώσσα απο τα Ελληνικά. Για ηλίθιους ψάχνετε;;;

  11. ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΓΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ 09/07/2017 @ 7:00 ΜΜ

    Ότι κάνουν αυτοί που προωθούν, τον παρόν πολιτισμό της χ…ς και θέλουν πανθρησκεία με ανάμειξη πάσα θρησκείας, κάνουν και οι άλλοι, ποιο συντηρητικοί, βαθειά Ιουδαιστές, χρησιμοποιώντας την αποκάλυψη και την Βίβλο ως μέσο.
    Οι μεν φανερώνονται ως καλοί, με μάσκα τους ”προοδευτικούς και φιλελεύθερους” οι δε ως ”του θεού” παρ αυτά, είναι όλοι τους ίδιοι και τα χέρια τους είναι βαμμένα και θα βαφούν με το αίμα αθώων.
    Μεγάλη η παγίδα για τους χριστιανούς και υπάρχουν πολλές ακόμα και για αρχαιόθρησκους και για άθεους και για τους πάντες… Δεν θα την γλιτώσουμε έτσι απλά, διότι θα προκύψουν πολλές ακόμα παγίδες με σκοπό ακόμα και οι ποιο δύσκολοι να γίνουμε θύματα του εχθρού.

  12. ΠΑΡΑΞΕΝΑ… ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΑ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΩΡΑΙΑ Ε;

  13. Ανώνυμος 09/07/2017 @ 7:08 ΜΜ

    οψόμεθα τον Θεό καθώς εστί, γέροντος Σωφρονίου Σαχάρωφ, προτείνω να το διαβάσεις και μην παίζεις το παιχνίδι της πανθρησκείας άθελα σου, ένας ο Τριαδικός Θεός, Πατήρ, Υιός και Αγιον Πνεύμα, και ναι η Ορθοδοξία έχει την αλήθεια, το μυαλό μπερδεύεται γιατί δεν έχει βίωμα ορθόδοξο, η Ορθοδοξία είναι βίωμα δεν είναι μελέτη και ανάγνωση και πτυχιακή, δεν είναι εγκεφαλικό παιχνίδι

  14. Υπαρχει καποια πυγη για ψαξιμο?
    Οταν γινετε μια τετοιου ειδους “ανακαλυψη”,τοσο βαθια θα ελεγα,θα υπαρξουν και αλλες πληροφοριες μελλοντικα,τωρα το ποσο κοντα θα ειναι αυτο το μελλοντικα θα δουμε. Παντως σαν πρωτη αποψη,μου ακουγεται σαν να ετοιμαζουν την επισημη ταυτοποιηση και φανερωση του στην ανθρωποτητα. Και σε συνδιασμο με τις 23 που εγω πιστευω οτι θα γινει ενα μπαχαλο εκει ψιλα οι σκατοψυχοι ετοιμαζουν την ελευση του και οπως λεει και η παροιμια “Ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται”

  15. Κατοχικά Νέα 09/07/2017 @ 7:39 ΜΜ

    Για ποιους μιλας ρε Αερακη?

    • ΑΕΡΑΚΗΣ 09/07/2017 @ 8:50 ΜΜ

      Για όλους τους Έλληνες ανεξάρτητα από τι πιστεύουν αρκεί να συμφωνήσουν σε κοινή στάση … με εξαίρεση τα αμετανόητα μεγάλα λαμόγια και αυτούς που θα παραμείνουν μισθοφόροι των ξένων αφεντικών και συμφερόντων που θα πρέπει να μεταβιβάσουν το σύνολο της αποκτηθείσας περιουσίας τους που απέκτησαν από υπηρεσίες στα πρώην Αφεντικά μας και να ταχθούν στο μέλλον να υπηρετήσουν αφιλοκερδώς το κοινωνικό σύνολο των Ελλήνων …

  16. Αγαπητέ βρίσκεσαι σε πλάνη. Όσο για την είδηση υπάρχει και άλλη οπτική από αυτή που παρουσιάζεις.. Ο Θεός είναι ένας και ειναι αγάπη. Όμως είναι και τρία Πρόσωπα ο Πατήρ ο Υιός και το Άγιο Πνεύμα. Όπως το κεραμίδι πάρε παράδειγμα όπου είναι ένα αλλά και τρία δηλαδή χώμα νερό και φωτιά. Τώρα για το “δούλος” θα αναφέρω μόνο τι είπε η Παναγία στον Άγγελο : ιδού η δούλη Κυρίου … Μήπως η Κυρία Θεοτόκος ήταν δούλη ; όχι αλλά έκανε υπακοή στο θέλημα του Κυρίου της. “Κύριος” είναι ένα από τα ονόματα του Θεού και στα εβραϊκά λέγεται Γιαχβέ όπως στα αγγλικά λέγεται λορντ κλπ.

  17. ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 09/07/2017 @ 8:42 ΜΜ

    ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΙΔΕΑ ΟΤΙ Ο ΛΕΓΟΜΕΝΟΣ ΓΙΑΧΒΕ Η ΑΝΤΩΝΑΪ Η ΕΛΟΪΜ (Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΖYΓΟ ΤΗΝ ΑΣΕΡΑ(ΑΣΤΑΡΤΗ-ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΚΑΝΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ) ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΣΠΟΡΑ ΜΕΣΩ ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ 6000-5000 ΠΧ, Η ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΑΥΤΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΒΡΑΪΚΗ ΒΙΒΛΟ ΟΠΟΥ Ο ΑΔΑΜ ΚΑΙ Η ΕΥΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΖΟΥΝΕ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ (ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΕΙΣ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΟΙ Ε;;) ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΟΚΟΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ 5000 ΧΡΟΝΩΝ ΠΑΛΙΟΣ (ΑΦΟΥ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΟΛΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΟΚΟ ΤΟΥΣ), ΕΙΝΑΙ Η ΣΠΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥ ΑΣΤΡΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ Ο ΕΡΜΗΣ Ο ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ. ΑΠΛΑ ΤΩΡΑ ΒΡΗΚΑΝΕ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑΤΑΚΙ ΑΝΤΩΝΑΙ ΓΙΑΧΒΕ ΕΛΟΪΜ ΣΤΟ ΔΝΑ (ΚAI ΠΑΩ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑΤΑΚΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ)

    • Ανώνυμος 09/07/2017 @ 10:34 ΜΜ

      Παίζει το ενδεχόμενο ο Αδάμ και η Εύα να είναι μέσα από την γενετική μηχανική, πλαστουργήματα του… Προμηθέα; Που εκδιώχθηκαν από το γενετικό εργαστήριο – παράδεισο, όταν προσπάθησαν να γευτούν από το Δέντρο της Ζωής και να γίνουν αθάνατοι! Όταν αναφερόμαστε σε αυτούς τους Έλληνες, αναφερόμαστε σε μια άλλη διαφορετική γενετική μηχανική που για πρώτη ύλη δεν είναι το χους Homo Sapiens… διαφορετικό το υλικό, διαφορετική και η ποιότητα. Αυτά.

      • ΣΑΛΟΣ Από μικρό και τρελό, μαθαίνεις την αλήθεια 09/08/2017 @ 6:52 ΠΜ

        Ο Αδάμ και η Εύα εξήλθαν από την ΕΔΕΜ στο ανοιγμένο στο ιουλιανό ημερολόγιο έτος 5509/5508π.Χ. (01-09-5509πΧ.) που θεωρήθηκε ως Έτος Κόσμου (Anno Mundi) ή έτος κτίσης Νέου Κόσμου εγκατάστασης αθανάτων ανθρώπων (και φυσικά και της Εδέμ, επίλεκτων με την ελεύθερη βούληση τους επιπρόσθετα για θέωση τους), έτος αφετηρία του χρονολογικού συστήματος της Νέας Ρώμης ή Κωνσταντινουπόλεως της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας …,
        …………
        Οι Άραβες Εβραίοι από πάντα παραχαράκτες της Ιστορίας έκαναν τους δικούς τους «αλχημικούς» υπολογισμούς έτσι ώστε να κρύψουν την χρυσή Σουμεριακή εποχή στην Μεσοποταμία με παραγκωνισμό και ιδιοποίηση του πολιτισμού των Σουμερίων από τους προγόνους τους Ασσύριους και Βαβυλώνιους. Έτσι παρουσίασαν ως αφετηρία του χρονολογικού συστήματος του εβραϊκού ημερολογίου πολύ μεταγενέστερο έτος το ανοιγμένο στο Ιουλιανό ημερολόγιο έτος 3760 π. Χ. της πιθανής έλευσης των πρώτων οικονομικών προσφύγων εκ του κέρατου της Αφρικής με διάβαση της Ερυθράς θάλασσας στις Πύλες του Μπαμπ Ελ Μαντέμπ (Άντεν) Αιθιόπων προγόνων τους …. Που έβαλαν πόδι ως “πρόσφυγε” και κατέλαβαν ακολούθως την Μεσοποταμία…. Παλιά τέχνη τους …

  18. Ανωνυμος 09/07/2017 @ 9:01 ΜΜ

    με τετοια βοδια που εχουν να κανουν γιατι να μην πουν οτιδηποτε , εδω μας φερνουν τους βιαστες,τους εγκληματιες και τους ληστες λαθρμουσουλμανους και βγαινουν τα βοδια και διαδηλωνουν υπερ τους ….μην σας κανει εντυπωση τιποτα πλεον.

  19. Οι θεοί έχουν πολλά ονόματα και δεν υπάρχει κανένας Θεός που να μην εκφράζετε με κάποιο όνομα μέσα από τις διαβαθμίσεις της κοσμικής συνείδησης και τις ουράνιες ιεραρχίες. https://en.wikipedia.org/wiki/Servant_of_God Δούλος του Θεού μπορεί να είναι και αυτός που δεν υποτάσσεται στην ανθρώπινη εξουσία αλλά εργάζεται για ένα ανώτερο πλάνο. http://www.jesus.org/is-jesus-god/names-of-jesus/how-was-jesus-a-servant.html

  20. Η Αραμαϊκή ήταν η γλώσσα του Ιησού και είναι μια πανέμορφη γλώσσα. https://www.youtube.com/watch?v=ROM5EpCQUlg

  21. ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΗΝΥΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ DNA, ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ. ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

  22. Chaoskampf 888 09/07/2017 @ 9:55 ΜΜ

    Βλέπω ένα 888 πάνω από το σχόλιο μου στην λίστα αλλά δεν υπάρχει κανένα σχόλιο από κάποιον 888 εκτός από μένα. Παράξενα πράγματα. http://tinypic.com/r/2rfattu/9

  23. Ανώνυμος 09/07/2017 @ 10:14 ΜΜ

    ΣΤΟ DNA ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΡΑΜΜΕΝΗ Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ. ΟΥΤΕ ΘΕΟΙ ΟΥΤΕ ΔΑΙΜΟΝΕΣ…Η ΜΟΝΗ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΣΚΙΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΛΙΘΟΣ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ!!! DNA = Δ…η δύναμις που δομεί και δημιουργεί, Ν…νούς, νόμος (και τα νερά στη φύση που ώς γνωστόν το νερό εμπεριέχει μνήμη), Α…αρχική δύναμις. Για όσους ενδιαφερονται να κατανοήσουν τον κώδικα της ελληνικής γλώσσης, ο ΕΛΛΗΝ ΛΟΓΟΣ επεξηγεί και αποκωδικοποιεί.. http://www.ramafa.gr/pinakas1.html

  24. Chaoskampf 888 09/07/2017 @ 10:37 ΜΜ

    Εμφανίστηκε τώρα. https://gnosticwarrior.com/yahweh.html

  25. καλησπερα…………………………………..μερικοι φιλοι σχολιαστες προσπαθουν να κανουν το ασπρο-μαυρο!!!!ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΞΗ “Γεχοσούα” (יהושע),ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΕΒΡΑΙΚΑ που σημαίνει ο «Γιαχβέ Είναι Σωτηρία»???………………….Γιατι μπλεκομαστε δεν μπορω να καταλαβω………………Η ΛΕΞΗ ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΗΣ ΕΒΡΑΙΚΗΣ ΛΕΞΗΣ ΜΕΣΙΑΣ?…..οι οβραιοι ΜΕΣΙΑΣ (משיח ‎Μασίαχ) ΔΕΝ ΟΝΟΜΑΖΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΜΕΝΟ?……………..Αφηστε τωρα που ειμαστε ολοι χρισμενοι ,δηλαδη χριστοι../…………..ΟΙ ΟΒΡΑΙΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΕΝΑΝ!!!!!και μονο χρισμενο τον ΜΑΣΙΑΧ-ΧΡΙΣΤΟ…………………………………………………….ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΟΠΑΘΕΙΑΣ ΑΔΕΛΦΙΑ.Δεν ειναι ειναι δυνατον ΝΑ ΔΕΣΕΙ Ο ΕΒΡΑΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ………….δεν μπορει να αποβαλλει ο χριστιανισμος τον εβραισμο γιατι μετα δεν θα ειναι η ιδια θρησκεια……………….ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΕΥΟΥΜΕ ΟΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΠΕΙΘΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΙΕΧΩΒΑ -ΚΡΟΝΟ .ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΥΙΟ ΤΟΥ ΓΕΧΟΣΟΥΑ,ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Ο ΙΕΧΩΒΑΣ-ΚΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΤΗΡΙΑ!!!…………………εδω παει η παροιμια αδελφες και παλικαρια γινανε μαλλια κουβαρια………………………….Απο την μια η χριστιανικη θρησκεια που στηριζεται στο εΒραικο διδυμο ιεχωβας και γεχοσουα……και απο την αλλη ο Ελληνισμος με την ΠΑΝΑΓΙΑ και τους ΑΓΙΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!……………………………………Η παρανοια αυτη συνεχιζεται με τους συγχρονους καλογερους που ειναι ΑΝΤΙΕΒΡΑΙΣΤΕΣ στον λογο τους αλλα ταυτοχρονα να ψαλλουν το Αλληλούια » ή « Hallelujah הללו יה ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΝ ΓΙΑΧΒΕ -ΚΡΟΝΟ!!!!! ειναι για δεσιμο τα ατομα….χαχχαχχαχαχα..ασπρη μπλουζα και στο τρελοκομειο…………………………………..Η ΤΡΕΛΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ…………..ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΓΕ Ο ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΟ ΘΡΥΛΙΚΟ ΠΛΕΟΝ ”’λαε του θεου”” και να εννοουσε στην ουσια το λαε του γιαχβε -κρονου………….ουτε και οι συγχρονοι ιερεις να λενε ”ο θεος της ελλαδας ””’και να δοξαζουν ταυτοχρονα τον ΓΙΑΧΒΕ!!!!! Αν δεν ειναι αυτο τρελα αδελφια, πειτε μου τι ειναι………………………………..

    • ΠΟΛΛΑ ΑΠ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΛΟΓΙΚΗ,ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΩ ΑΜΕΣΩΣ ΤΙ ΘΕΛΕΩ ΝΑ ΠΩ.
      ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ,ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΟΙΣ Η ΟΤΙ ΚΑΤΑΓΕΤΑΙ ΑΠ ΤΗΝ ΦΥΛΗ ΤΟΥ ΔΑΥΙΔ.ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΤΟΥΣ ΞΕΣΚΕΠΑΖΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΑΝΤΟΝ ΕΓΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΔΑΥΙΔ,ΚΑΙ Ο ΔΑΥΙΔ ΝΑ ΜΕ ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΕ!!!
      ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΑΝ ΟΠΩΣ ΛΕΣ Ο ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΟΣ,ΕΦΕΥΡΗΜΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ,ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΟΛΟΣΤΕΙΛΕ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ,ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΓΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ?
      ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΩΤΕΡΟΝ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΕ ΗΣΑΝ ΟΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑ?Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΝΤΩΣ ΗΤΑΝ ΕΒΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΦΥΛΗ ΚΑΤΑΓΟΝΤΑΝ.
      ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ,ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ,ΚΑΙ ΦΤΑΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ?
      ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΙΣΧΩΡΗΣΕΙ Ο ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΕΙΣΧΩΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ ΑΥΤΟΥ.
      ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΟ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΑΛ(ΤΟ ΦΩΣ Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ,ΚΑΙ Ο ΕΛ ΤΟ ΤΕΚΝΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΓΙΑΧΒΕ!!!
      ΑΥΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ,ΓΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΚΑΤΑΛΑΒΙΣΤΙΚΑ,ΑΛΛΑ ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΑΝ ΕΝΩΣΕΙΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ,ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ,ΔΛΔ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΕΙΣΤΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ!!!
      ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΕΙΤΕ ΟΧΙ,ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΒΕΙ ΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑΤΡΙΑΧΡΟΝΙΑ,(Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ).
      ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΑΟΣ,ΧΩΡΙΣ ΠΙΑ ΕΛΕΟΣ ΕΠΙ ΓΗΣ.
      ΛΥΠΑΜΑΙ.

    • Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 09/08/2017 @ 2:44 ΜΜ

      PANDAROS

      http://www.apologitis.com/gr/ancient/xr_gr.htm

      Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΟΙ;
      Του Άρη Ζεπάτου
      (Περιοδικό “Τότε…”, τ. 45, Νοεμ.-Δεκ. 1993)

      Σήμερα, εποχή έντονων αναζητήσεων για το μέλλον του ελληνισμού, πολλοί ψάχνουν να βρουν τα αίτια της προβληματικής καταστάσεώς του. Ορισμένοι νόμισαν πως βρήκαν τον μεγάλο ένοχο. Λέγουν: “Ο Χριστιανισμός είναι ο καταστροφέας του λαμπρού ελληνικού πολιτισμού, ο Χριστιανισμός είναι το σκότος που κάλυψε το ελληνικό φως”.

      Ο Χριστιανισμός ρίζωσε όπου υπήρχε Ελληνικός πολιτισμός

      Εμείς όμως θα ρωτήσουμε: Ποιοι δέχθηκαν τον Χριστιανισμό; Δεν υπάρχει δεύτερη γνώμη, ότι τον Χριστιανισμό τον εδέχθησαν οι Έλληνες και όσοι είχαν επηρεασθεί βαθιά από τον ελληνικό πολιτισμό. Από τους αρχαίους λαούς, οι οποίοι είχαν συγκροτήσει ισχυρούς πολιτισμούς πριν την εμφάνιση του Ιησού ΧΡΙΣΤΟΥ, μόνο οι Έλληνες και όσοι είχαν επηρεασθεί ισχυρά απ’ αυτούς δέχθηκαν μαζικά τον Χριστιανισμό. Αυτοί και κανένας άλλος. Οι Εβραίοι παρ’ ότι στα πλαίσια του έθνους τους εμφανίστηκε και έδρασε ο Ιησούς ΧΡΙΣΤΟΣ δεν ΤΟΝ εδέχθησαν. Οι Χριστιανοί ανάμεσα στους Εβραίους ήσαν πάντα μια μικρή ομάδα, η οποία την εποχή της Ιουδαϊκής επαναστάσεως του 70 μ.Χ. αποχωρίσθηκαν από τον κορμό του Εβραϊκού έθνους.

      Η Εβραϊκή παράδοση αποδείχθηκε στην πράξη αντίθετη και εχθρική με τον Ιησού ΧΡΙΣΤΟ. Επίσης και οι Πέρσες δεν εδέχθησαν μαζικά τον Ιησού ΧΡΙΣΤΟ. Στην Περσία το Ευαγγέλιο του Ιησού ΧΡΙΣΤΟΥ κηρύχθηκε, όμως οι χριστιανοί ουδέποτε ήσαν κάτι περισσότερο από μια μικρή μειοψηφία. Στις Ινδίες είχαμε παρόμοια περίπτωση. Στις Ινδίες τον Χριστιανισμό κήρυξε ο Απόστολος Θωμάς. Η εκκλησία του Αποστόλου Θωμά είναι μία από τις αρχαιότερες εκκλησίες, όμως απέμεινε απομονωμένη μέχρι την εποχή μας, σχεδόν 2000 χρόνια, στις Ν.Δ. ακτές της Ινδίας. Η κουλτούρα των Ινδιών φαίνεται να προβάλει μια ιδιαίτερη αντίσταση στον Χριστιανισμό. Το ίδιο παρατηρούμε σ’ όλο τον χώρο της Άπω Ανατολής. Ο Χριστιανισμός σε διάφορες ευκαιρίες διδάσκεται αλλά πουθενά δεν ρίζωσε και δεν αναπτύχθηκε, όπως στο χώρο όπου είχε δεχθεί το ελληνικό πνεύμα. Μιλώντας γενικά μπορούμε να πούμε, ότι οι ανατολικοί πολιτισμοί απεδείχθησαν σε μεγάλο βαθμό ασύμβατοι με τον Χριστιανισμό.

      Ενώ αντίθετα, όπου έχουν διαδοθεί οι ελληνικές πολιτιστικές αξίες εκεί ο Χριστιανισμός ριζώνει και επικρατεί. Είναι ενδιαφέρον να επισημάνουμε ότι έχουμε ένα φαινόμενο χωρίς εξαιρέσεις. Όπου ο ελληνισμός διαδόθηκε και επηρέασε σοβαρά τα πνεύματα, ο Χριστιανισμός ακολούθως επικράτησε. Τα σύνορα εξαπλώσεως του Χριστιανισμού συμπίπτουν ακριβώς με τα σύνορα εξαπλώσεως του ελληνισμού. Δεν υπήρξε περίπτωση λαού που δέχθηκε σοβαρή επίδραση του ελληνισμού και να μη δέχθηκε τον Ιησού ΧΡΙΣΤΟ στην συνέχεια. Όπως δεν υπήρξε περίπτωση λαού ανατολικού πολιτισμού που να δέχθηκε μαζικά τον Ιησού ΧΡΙΣΤΟ.

      Φαίνεται πως υπάρχουν μέσα στον ελληνικό πολιτισμό κάποια στοιχεία που βοηθούν την αποδοχή του Ιησού ΧΡΙΣΤΟΥ ενώ αντίθετα υπάρχουν κάποια στοιχεία στην ανατολική πολιτιστική παράδοση που είναι αντίθετα.

      Μείναμε Έλληνες διότι είμαστε Χριστιανοί

      Καθώς κινούμαστε στην επιφάνεια των ιστορικών φαινομένων διαπιστώνουμε κάτι ακόμα πολύ χαρακτηριστικό. Η πίστη στον Ιησού ΧΡΙΣΤΟ βοήθησε στις δύσκολες στιγμές της ιστορίας μας να κρατήσουμε την ελληνικότητά μας. Μείναμε Έλληνες γιατί κρατήσαμε την πίστη μας στον ΧΡΙΣΤΟ. Μπορεί να χάσαμε την γλώσσα μας στο Ερζερούμ ή την Καισάρεια, μπορεί να χάσαμε την ελληνική παιδεία μας, εφ’ όσον όμως κρατήσαμε τον ΧΡΙΣΤΟ, η ελληνικότητα ήταν αυτονόητη και παρούσα. Αντιθέτως όσοι Έλληνες εγκατέλειψαν τον Ιησού ΧΡΙΣΤΟ, έστω κι αν διατήρησαν την ελληνική γλώσσα έχασαν την ελληνική τους συνείδηση. Το φαινόμενο αυτό το παρατηρούμε στους Τουρκοκρητικούς, στους Τουρκοκύπριους, στους Βαλάαδες της Κοζάνης, στην μερίδα των Ποντίων που εξισλαμίστηκαν. Αυτοί εγκατέλειψαν τον ΧΡΙΣΤΟ και διατήρησαν την ελληνοφωνία τους. Η ελληνοφωνία δεν βοήθησε καθόλου στην διατήρηση της ελληνικότητός τους.

      Κι εδώ έχουμε ένα φαινόμενο με απόλυτη ισχύ. Εγκατάλειψη του Ιησού ΧΡΙΣΤΟΥ με διατήρηση της ελληνοφωνίας συνοδεύεται πάντα από την απώλεια της ελληνικότητας. Ενώ αντιθέτως, η απώλεια της ελληνοφωνίας σε συνδυασμό με την πίστη στον ΧΡΙΣΤΟ συνοδεύεται πάντα με τη διατήρηση της ελληνικότητας.Αυτό υπαινίσσεται, ότι η πίστη στον ΧΡΙΣΤΟ εγκλείει μυστικά και το ελληνικό πολιτιστικό υπόβαθρο. Τέλος υπήρξε και μια κατηγορία λαών, οι οποίοι εδέχθησαν τον Χριστιανισμό ενώ ευρίσκοντο σε κάποιο στάδιο βαρβαρισμού. Μιλάμε για τα Γερμανικά και Σλαβικά φύλα, τους Σκανδιναβούς, τους Άγγλους τους Ιρλανδούς. Αυτοί οι λαοί, όλοι χωρίς εξαίρεση, σε κάποιο στάδιο της αναπτύξεώς τους ενδιαφέρθηκαν ζωηρά και προσέλαβαν τον ελληνικό πολιτισμό. Είναι ενδιαφέρον να επισημάνουμε, ότι μόνο αυτοί οι λαοί ενδιαφέρθηκαν ζωηρά για τον ελληνικό πολιτισμό και όχι οι Αφγανοί, οι Ινδοί και οι Κινέζοι. Και αυτή η περίπτωση αποτελεί ισχυρή ένδειξη της αμοιβαιότητας Χριστιανισμού και ελληνισμού.

      Διαπιστώσαμε μέχρι τα τώρα, ότι ο ελληνικός χώρος ήταν ιδεώδης για το χριστιανικό κήρυγμα, ότι η πίστης στον Ιησού ΧΡΙΣΤΟ προφύλαξε την ελληνικότητα και ότι βαρβαρικοί λαοί, οι οποίοι εδέχθησαν τον ΧΡΙΣΤΟ, εν συνεχεία εδέχθησαν και τον ελληνικό πολιτισμό. Αυτά είναι πολύ ισχυρές ενδείξεις για την ύπαρξη μιας βαθύτερης συγγένειας ανάμεσα στον ελληνισμό και τον χριστιανισμό. Όμως παρ’ όλα αυτά κάποιοι ισχυρίζονται πως ο Χριστιανισμός κατέστρεψε τον ελληνισμό.

      Έλληνες άγιοι οικοδομούν την Εκκλησία του Χριστού

      Στην πραγματικότητα ο ελληνισμός είχε συντριβεί πολιτικά πολύ πριν την εμφάνιση του Ιησού ΧΡΙΣΤΟΥ. Όταν ο ΧΡΙΣΤΟΣ κήρυξε το Ευαγγέλιο δεν υπήρχε Έλληνας, που να μην είχε υπαχθεί στην εξουσία της Ρώμης. Τους τελευταίους αιώνες πριν την εμφάνιση του Ιησού ΧΡΙΣΤΟΥ και τους πρώτους μετά την εμφάνισή ΤΟΥ, οι Έλληνες ασχολούντο με τον σχολιασμό και την κατάταξη των παλαιών έργων. Καινούργιες σημαντικές αναβάσεις και τομές σ’ όλους τους τομείς της πνευματικής ζωής δεν συντελούνταν πλέον. Εκεί που άλλοτε έρεε ένας μεγάλος ποταμός, μετά βίας υπήρχε ένα μικρό ρυάκι. Αυτό δεν έγινε εξ’ αιτίας ενός εξωτερικού παράγοντα αλλά από εσωτερικούς λόγους. Οι βαθείς λόγοι της παρακμής του ελληνισμού βρίσκονται στην αντιφατική και δίβουλη λειτουργία της ελληνικής ψυχής και όχι σε κάτι εξωτερικό. Το να επισημάνουμε τους λόγους της αυτοφθοράς του ελληνισμού είναι προϋπόθεση για μια εθνική αναγέννηση, γιατί ό,τι ίσχυε παλιά ισχύει και σήμερα. Πάντως λογικά δεν είναι δυνατόν να συνδυάσουμε την παρακμή του ελληνισμού με τον Χριστιανισμό, γιατί η ελληνική παρακμή και το πνευματικό αδιέξοδο της ελληνικής ψυχής εμφανίζεται και εξελίσσεται αιώνες πριν την εμφάνιση του Ιησού ΧΡΙΣΤΟΥ αγκαλιάζοντας όλες τις πλευρές του βίου και της ψυχής του Έλληνα.

      Λοιπόν όταν ο Ιησούς ΧΡΙΣΤΟΣ εμφανίζεται, ο ελληνισμός βρίσκεται σε αδιέξοδο και παρακμή η οποία διαρκεί αιώνες. Είναι τελείως φανερό πως ο ελληνισμός με τα δικά του μέσα δεν μπορούσε να ξεφύγει από το αδιέξοδο. Ακριβώς επειδή η ελληνική ψυχή μπορεί λόγω της παιδείας της να συνειδητοποιεί το αδιέξοδό της, και επειδή έχει μάθει να ερευνά, αντιλαμβάνεται πιο εύκολα από τους ανθρώπους άλλων πολιτισμών την μεγάλη ευκαιρία που δίνει σ’ όλους τους ανθρώπους ο Ιησούς ΧΡΙΣΤΟΣ, ο άρτος ο εκ του Ουρανού καταβάς.

      Ο ελληνισμός όταν δέχεται τον ΧΡΙΣΤΟ πραγματοποιεί δύο μεγάλα έργα τα οποία συνδέονται μεταξύ τους. Το πρώτο έργο είναι η οικοδόμηση της εκκλησίας του ΧΡΙΣΤΟΥ. Αμέτρητοι μάρτυρες και άγιοι στους πρώτους αιώνες του Χριστιανισμού, Έλληνες στη συντριπτική τους πλειοψηφία, με τη δράση τους, την πίστη τους, το αίμα τους οικοδομούν την εκκλησία του ΧΡΙΣΤΟΥ. Σε συνδυασμό μ’ αυτό το έργο, αυτήν την εποχή μέσα στην ελληνική ψυχή συντελείται μια μεγάλη πνευματική επανάσταση. Η φιλοσοφία μετατρέπεται σε φιλοκαλία…

      Η φιλοκαλία, όπως λέει η λέξη, είναι η αγάπη του καλού, εργάτης της φιλοκαλίας είναι ο άγιος. Ο άγιος είναι ένας καινούργιος τύπος ανθρώπου, ένα καινούργιο πρότυπο. Είναι ενδιαφέρον να σημειώσουμε ότι πολλοί επιφανείς άγιοι των πρώτων αιώνων του Χριστιανισμού είχαν πολύ ισχυρή φιλοσοφική μόρφωση. Ήξεραν πολύ καλά την φιλοσοφική μέθοδο και ακριβώς γι’ αυτόν τον λόγο μπορούσαν να εκτιμήσουν με ακρίβεια, τα όρια αυτής της μεθόδου. Ο Χριστιανός άγιος ξέρει, ότι η γνώση αυτή καθεαυτή δεν μπορεί να μετουσιώσει τα ψυχικά περιεχόμενα ενός ανθρώπου. Όπως ακριβώς η συνειδητοποίηση του γεγονότος ότι είμαι βρώμικος δεν με καθαρίζει, αν δεν κάνω μπάνιο, έτσι και η λογική κριτική ενός πάθους της ψυχής δεν οδηγεί στην απαλλαγή μου από το πάθος. Ο φιλόσοφος νους μπορεί να ερευνά και να ορθολογίζεται, όμως δεν μπορεί να καθαρίσει την ψυχή από τα πάθη που δημιουργούν δυσαρμονία μέσα μας και έξω μας. Αυτό δεν σημαίνει ότι η λογική γνώση είναι άχρηστη. Αντιθέτως είναι πολύ χρήσιμη γιατί μας βοηθάει να εντοπίσουμε το πρόβλημα και μας εμπεδώνει την διάθεση να το λύσουμε. Τη λύση του προβλήματος της ανθρώπινης ψυχής δεν μας την δίνει ο Έλληνας φιλόσοφος αλλά ο Έλληνας Άγιος. Οι χριστιανοί άγιοι έχουν εκπονήσει μία μέθοδο θεραπείας της ανθρώπινης ψυχής. Ακρογωνιαίος λίθος της θεραπείας της ανθρώπινης ψυχής είναι η ζωντανή και βιωματική σχέση με τον Ιησού ΧΡΙΣΤΟ. Χωρίς αυτήν την σχέση, η οποία περνάει από πολλά στάδια και αναβαθμούς, τίποτα δεν είναι’ δυνατόν. Το δεύτερο σημείο που έχει τεράστια σημασία είναι η θέληση να γεννηθεί μέσα μας η απέραντη, η απεριόριστη Αγάπη, η οποία αγκαλιάζει τους πάντες και τα πάντα. Η Αγάπη αυτή δεν έχει καμμία σχέση με την “αγάπη” του συναισθήματος, που μας κρατάει εξαρτημένους απ’ ό,τι έχουμε ανάγκη. Αντίθετα η απέραντη Αγάπη, για την οποία μιλάμε, μας δίνει απέραντη ελευθερία και αυτάρκεια και μας μετατρέπει σε δημιουργούς. Οι Έλληνες άγιοι δημιούργησαν μια πλούσια κληρονομιά, η οποία δυστυχώς είναι άγνωστη ακόμα και σε εμάς τους Έλληνες. Το αν θα θελήσουμε να προσεγγίσουμε τον πνευματικό θησαυρό που έχουν συσσωρεύσει οι Έλληνες άγιοι θα καθορίσει την τύχη του έθνους μας αλλά και ολόκληρης της ανθρωπότητας.

      Σήμερα…

      Σήμερα ζούμε μια εποχή που πολλούς απελπίζει. Όλα τα νοήματα που θέλησε να υψώσει η ανθρώπινη έπαρση έχουν καταπέσει στερημένα από αξία. Όλες οι διαδρομές έχουν διανυθεί πολλές φορές. Όλες οι πιθανότητες και τα ενδεχόμενα έχουν ερευνηθεί λεπτομερειακά και δεν έχει βρεθεί λύση στο ανθρώπινο πρόβλημα. Τι θα παρηγορήσει την ανθρώπινη ψυχή; Τι θα την καθαρίσει από τα πάθη; Τι θα τη θρέψει και αναπτύξει; Κανένας φιλόσοφος, κανένας ερευνητής δεν έδωσε ποτέ πραγματική απάντηση. Μόνον ο Ιησούς ΧΡΙΣΤΟΣ και οι πραγματικοί μαθητές ΤΟΥ, οι άγιοι της φιλοκαλίας. Πρέπει σήμερα να αναρωτηθούμε, τι καινούργιο έφερε στον κόσμο η ελληνική ψυχή και τι απέραντες προοπτικές έφερε στον κόσμο ο Ιησούς ΧΡΙΣΤΟΣ.

      Πρέπει να κατανοήσουμε βαθειά, πώς και γιατί ο ελληνισμός συναρμόστηκε και υπηρέτησε το Λόγο του Ιησού ΧΡΙΣΤΟΥ, ώστε σήμερα η πεμπτουσία του να είναι ενσωματωμένη αξεδιάλυτα στο λόγο και την πράξη των αγίων της φιλοκαλίας.

      Αν…

      Αν ο κρυμμένος μαργαρίτης της φιλοκαλίας βγει στο φως. Αν παραμερίσουμε τις στάχτες για να λάμψει η πυροστιά. Αν θελήσουμε να ρίξουμε φρύγανα στην πυροστιά για να φανεί η φλόγα. Αν πολλοί εργάτες της φιλοκαλίας εργασθούν στον κόσμο. Άνθρωποι που θα ενώνονται βιωματικά με τον Ιησού ΧΡΙΣΤΟ, που θα θέλουν να γεννηθεί μέσα τους η απεριόριστη Αγάπη και ακόμα που θα θεωρούν με ήρεμη και εντατική προσοχή το πάντα μέσα τους κι έξω τους. Τότε ποιος θα μπορεί να μιλάει για την ελληνική παρακμή; Ποιος θα μπορεί να μιλάει για το σάπισμα του κόσμου και του ανθρώπου

  26. Μας τρολαρει και ο ίδιος ο θεός, αχαχαχαχα

  27. Ταῦτα δὲ αὐτοῦ ἐνθυμηθέντος ἰδοὺ ἄγγελος Κυρίου κατ᾿ ὄναρ ἐφάνη αὐτῷ λέγων· Ἰωσὴφ υἱὸς Δαυΐδ, μὴ φοβηθῇς παραλαβεῖν Μαριὰμ τὴν γυναῖκά σου· τὸ γὰρ ἐν αὐτῇ γεννηθὲν ἐκ Πνεύματός ἐστιν Ἁγίου.τέξεται δὲ υἱὸν καὶ καλέσεις τὸ ὄνομα αὐτοῦ Ἰησοῦν.
    ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΗΣΟΥΣ.
    ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΙΗΣΟΥΣ?
    Ο ΓΙΑΧΒΕ ΣΩΖΕΙ.ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΙΗΣΟΥΣ.

    • Ανώνυμος 09/08/2017 @ 2:20 ΜΜ

      Μπα ξέρεις και εβραϊκά;

      • Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Ο ΓΙΑΧΒΕ ΣΩΖΕΙ ΙΣΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΕΟΣ! Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ!

  28. Chaoskampf 888 09/08/2017 @ 8:55 ΠΜ

    Το ενδεχόμενο που “παίζει” βασικά είναι οι “Ελληνοκεντρικοί” και οι φίλοι να είναι οι μεγαλύτεροι τομαριστές στον πλανήτη. Ανεξάρτητα με το θέμα το να βγαίνουν κάποιοι και να λένε ότι δεν υπάρχει άλλη γλώσσα και ότι το υπέρτατο ον μιλάει μόνο την γλώσσα τους και άρα υπάρχει μόνο για αυτούς συνιστά μια σοβαρή πνευματική και διανοητική διαστροφή.

  29. Ανώνυμος 09/08/2017 @ 9:19 ΠΜ

    ιεχωβαδες κοπροσκυλααααααααααααααααααα

  30. Chaoskampf 888 09/08/2017 @ 10:46 ΠΜ

    Αυτό που σας κατευθύνει όλους βασικά είναι η βλακεία και όχι κάποιοι “πράκτορες” και σε ότι αφορά τις παγίδες όλοι βασικά είσαστε μέσα σε μια τεράστια παγίδα και περιμένετε κάποιον να σας βάλει την φάκα με το τυράκι και να σας πει αυτό που θέλετε να ακούσετε και για αυτό εγώ θα συνεχίσω να σας λέω αυτό που δεν θέλετε για να πιαστούν όλα τα ποντίκια στις φάκες και να σταματήσουν να κρύβονται μέσα στις τρύπες τους. Ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός γεννήθηκε ως Εβραίος και μίλαγε Αραμαϊκά και σε όποιον δεν αρέσει τουλάχιστον ας πάψει να δηλώνει χριστιανός και ακόλουθος του Ιησού και όσοι δηλώνουν χριστιανοί και έχουν σοβαρό κόλλημα με το όνομα του Γιαχβέ να δέσουν μια πέτρα στον λαιμό τους και να πάνε να πηδήξουν στον βυθό της θάλασσας αλλιώς να πάψουν να αναφέρονται στον Ιησού Χρ(ε)ίστο και να δηλώσουν ξεκάθαρα την αντίθεση τους καθώς ο Μέγας Ραβί Ιησούς ήταν ένας πνευματικός διδάσκαλος που απευθύνθηκε σε όλους τους ανθρώπους ανεξάρτητα από την εθνικότητα τους και όχι κάποιος πολιτικός που ασχολείται για παράδειγμα με το αν η Μακεδονία είναι Ελληνική όπως ο Άνθιμος. Το γεγονός ασφαλώς ότι ο Ιησούς ήταν Εβραίος και προέρχεται από την παράδοση του Γιαχβέ δεν σημαίνει ότι ούτε αποδέχθηκε στο σύνολο την παράδοση του Εβραϊκού ιερατείου το οποίο είναι γνωστό άλλωστε ότι το κεραυνοβόλησε και ούτε ότι την αποδέχθηκε καθώς είναι ξεκάθαρο άλλωστε ότι ο Λόγος του εκφράζει ταυτόχρονα μια συνεχεία αλλά και μια διαφορετικότητα. Οι απολυτότητες σε αυτά τα θέματα αφορούν κυρίως την βλακεία και τις πολιτικές σκοπιμότητες των ιερατείων και η εμμονή σε κάποιο όνομα ανάλογα και μέσα σε πιο πλαίσιο αυτή εκδηλώνετε μπορεί να οδηγήσει ακόμα και στην παράνοια όπως άλλωστε συμβαίνει και με την περίπτωση σας καθώς άλλωστε ο Γιαχβέ εκφράζετε ως ο Ιησούς μέσα στην χριστιανική πραγματικότητα και εσωτερικά και εξωτερικά σε πολιτικό επίπεδο και θα πρέπει να γίνει βασικά αυτή διάκριση μέσα στα μυαλά των ασθενών για να αμβλυνθεί η πόλωση καθώς το βασίλειο του θεού είναι μια πραγματικότητα στο μέσα μας που θεωρητικά θα υλοποιηθεί στο μέλλον της ανθρώπινης πραγματικότητας σύμφωνα και με τις γραφές και όχι ασφαλώς οι πολιτικοί σχεδιασμοί των ιερατείων για το μέλλον τα οποία άλλωστε δεν θα έχουν καμία θέση μέσα σε ένα υποθετικό βασίλειο του θεού όπου θα αποκατασταθεί αυτή η σχέση και αυτή η διάσταση μεταξύ του θεού και του ανθρώπου καθώς ο ίδιος ο Θεός και δηλαδή ο ενσαρκωμένος Λόγος 1140 θα έρθω και θα περπατήσει ανάμεσα μας και για αυτό άλλωστε δύσκολα θα βρουν την εσωτερική πύλη αυτοί που έχουν αγκυλώσει το εγώ τους στις δομές του εξωτερικού και αυτοί που βασικά τρέφονται είτε δραστικά είτε αντιδραστικά από τις πολιτικές σκοπιμότητες και την τεχνητή πόλωση.

    • Chaoskampf 888 09/08/2017 @ 11:22 ΠΜ

      *ούτε ότι την αρνήθηκε στο σύνολο

    • ΑΠΑΝΤΗΣΗ 09/08/2017 @ 2:15 ΜΜ

      Αφησε κατά μέρους τις προσβολές και τις δήθεν πολιτικές σκοπιμότητες των ιερατείων και μίλησε για τη δική σου σκοπιμότητα! Σου υπενθυμίζω λοιπόν ότι τα περί Γιαχβέ τα αποδέχονται τα ιερατεία και αλλοίμονο εάν κάποιος τους πει ότι ο Χριστός ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΒΡΑΙΟΣ.Θα σε φάνε όλοι τους. Αλλα και οι ίδιοι οι Εβραίοι, οι οποίοι θεωρούν τον Χριστό ως έναν απατεώνα, και αυτοί θα σε φάνε εάν υποστηρίξεις ότι ο Χριστός ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΒΡΑΙΟΣ. Γιατί; Μα γιατί μέσω της δήθεν εβραϊκότητας του Χριστού, μαθαίνει όλη η ανθρωπότητα τη γενεαλογία τους, τη μυθολογία τους και το είναι αυτοί είναι ο περιούσιος λαός! Και πιστεύοντας η ανθρωπότητα ότι αυτοί είναι οι περιούσιοι, έγιναν στην πραγματικότητα περιούσιοι! Και γιατί είναι οι Εβραίοι περιούσιοι; Επειδή ο προπάτοράς τους Αβραάμ, δέχτηκε να σφάξει το παιδί του, υπάκουσε δηλαδή στον ισχυρό που του έδωσε εντολή να το κάνει (αποδέχτηκε δηλαδή να διαπράξει ανθρωποκτονία, παιδοκτονία και ταυτόχρονα τεκνοκτονία και για επιβράβευση, ονομάστηκαν οι απόγονοί του ως περιούσιοι). Πες μου εσύ λοιπόν, που γνωρίζεις καλύτερα σε ποια φυλή ανήκεις, με ποιον έκανε τη συμφωνία ο Αβραάμ; Επίσης θέλω και μία άλλη απάντηση: Οταν ο Χριστός ονομάτισε (στο Κατα Ιωάννη) τους Εβραίους παιδιά έχιδνας και διαβόλου, αυτοί τι απάντησαν; Κι εσύ προέρχεσαι από επιμιξία με ειδολολάτρες. Δεδομένου ότι ο τυπικά επίσημος πατέρας Ιωσήφ ήταν από τη φυλή του Ιούδα, άραγε ποια εννοούσαν ειδολωλάτρη και γιατί; Οχι, ο Ιασος δεν ήταν απλά πνευματικός δάσκαλος, ούτε ασπάστηκε ποτέ το μωσαϊκό νόμο, που εσύ ασπάζεσαι… Α, κα να πάψεις να δηλώνεις χριστιανός…

      • Chaoskampf 888 09/08/2017 @ 7:34 ΜΜ

        Ο Ιησούς ήταν Εβραίος και πάλι καλά που δεν ήταν ένας άρρωστος και πανίβλακας νεοναζί νεοελληνοβλαοπίθηκος που να βγάζει τόσο μίσος προς τις υπόλοιπες φυλές και τις υπόλοιπες γλώσσες και ακόμα και προς την προσευχή του Ιησού στα Αραμαικά. Επισης τραβάτε να σας κοιτάξει κάποιος γιατρός. Για το καλό σας το λέω καθώς η αρρωστημένη κατάσταση σας βρίσκεται σε οριακό σημείο.

      • Ανώνυμος 09/08/2017 @ 8:24 ΜΜ

        ΡΕ ΦΙΛΕ, ΤΟ ΕΔΑΦΙΟ ΛΕΕΙ ,”ὑμεῖς ποιεῖτε τὰ ἔργα τοῦ πατρὸς ὑμῶν. εἶπον οὖν αὐτῷ· ἡμεῖς ἐκ πορνείας οὐ γεγεννήμεθα· ἕνα πατέρα ἔχομεν, τὸν Θεόν.”
        ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΕΔΩΣΑΝ.
        ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ,
        ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΜΑΡΙΤΗΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΑΙΜΟΝΙΑ!
        ” ἀπεκρίθησαν οὖν οἱ Ἰουδαῖοι καὶ εἶπον αὐτῷ· οὐ καλῶς λέγομεν ἡμεῖς ὅτι Σαμαρείτης εἶ σὺ καὶ δαιμόνιον ἔχεις;”.
        ΗΤΑΝ ΣΑΜΑΡΙΤΗΣ?
        ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ,ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ
        ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ.

  31. Οι αντιγραφές γιατί γίνονται , για να φθάσουν το πρωτότυπο. Ή να το περάσουν για πρωτότυπο. μια άλλη σκέψη είναι ότι πολλοί πιστεύουν εύκολα και παρασύρονται. Δεν βλέπεις την σημερινή κοινωνία; Μήπως και αυτό είναι μια μικρή παραπλάνηση; Πολλοί ή λίγοι έχουν δίκιο ; Πολλοί έχουν την εξουσία ή λίγοι ; εξουσία και δίκιο αντίστροφες έννοιες. Άρα και το παραπάνω αντίστροφο είναι και όχι ανάλογο.

  32. ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΕΙΠΑΝ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΟΤΙ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.
    ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ, ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΔΕΙΤΕ ΟΤΑΝ ΕΚΣΑΡΚΩΘΗΤΕ.
    ΜΗΝ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΦΩΣ ΣΑΝ ΖΑΒΛΑΚΟΜΕΝΑ ΓΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΕΤΑΙ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΓΙΑΧΒΕΧΑ ΚΑΙ ΣΙΑ , ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.
    ΠΑΝΤΕ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΗΛΑ.

  33. newsbomb.gr/ellada/ekklhsia/story/575492/se-poia-glossa-milisan-o-pilatos-me-ton-xristo

    Διαβάστε και θα καταλάβετε..

  34. Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 09/08/2017 @ 1:00 ΜΜ

    Κοιτώντας καλύτερα την ιστορία θα δούμε ότι ο Σωκράτης παρόλο ότι ήταν βαθιά θρησκευόμενος είχε πάρα πολύ δραστήριο πνεύμα και προσπαθούσε να κάνει τους ανθρώπους καλύτερους το οποίο και εξελάμβανε σαν ειδική εντολή που του δόθηκε από τον Θεό. Λέει ο Ξενοφώντας «Αυτός αεί περί των ανθρωπείων διελέγετο , σκοπών , τι καλόν , τι αισχρόν , τι ευσεβές , τι ασεβές , τι δίκαιον , τι άδικον , τι σωφροσύνη , τι μανία , τι ανδρεία , τι δειλία , τι πόλις , τι πολιτικός , τι αρχή ανθρώπων , τι αρχικός ανθρώπων» (Απομν. Α’ α , 16). Κάτι παρόμοιο με τις κατηγορίες και το κριτικό πνεύμα του Χριστού ενάντια στο Φαρισαϊσμό. Ο Σωκράτης κατά την διδασκαλία του συναναστρέφονταν με τους νέους γι αυτό και έπειτα κατηγορήθηκε ότι «τους νέους διαφθείρει».

    Αρκετοί καλόγεροι σήμερα , που διακηρύττουν και βιώνουν τις ίδιες αρχές με τον Σωκράτη , γίνονται παραλήπτες του γιουχαΐσματος των Εθνικών μόνο και μόνο επειδή είναι Χριστιανοί . Από αυτό καταλαβαίνει κανείς ότι τους φανατικούς Εθνικούς δεν τους ενδιαφέρουν οι «αξίες» αλλά τους ενδιαφέρει σε ποια θρησκευτική παράταξη ανήκουν τα «πρόσωπα» που τις διαδίδουν. Η Ορθοδοξία αντιθέτως ένταξε ακόμη και στο Αγιολόγιο της άνδρες με σοφία που έζησαν προ Χριστιανισμού. Χριστιανοί να ενταχθούν στο Ηρώο του σημερινού Εθνισμού είναι αδύνατο διότι ο σημερινός Εθνισμός είναι στείρος και κουτσουρεμένος και επί συνόλου Αντίχριστος Σημ: αρνείται τον Υιό του Θεού Χριστό ως Θεό.

  35. Xa xa xaxaaaa!..

  36. ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ DNA ΤΩΝ ΑΛΗΘΙΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΠ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΙΧΩΡΑ!!!
    ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΧΗ ΡΟΗ ΙΗΣΟΥ ΧΡΕΙΣΤΟΥ,ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΟΥΝ ΣΕ ΥΙΟΙ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ!!!
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΕΙΣΤΟΥ(ΕΛΛΗΝΕΣ),ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΕΙΣΤΟΝ.
    ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑ ΧΑΡΙΝ ΧΡΙΣΤΟΙ!!!
    ΟΣΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΟΥ ΑΣΧΗΜΑ,ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ DNA!!!
    ΛΥΠΑΜΑΙ.

  37. ΣΩΤΗΡΙΑ 09/08/2017 @ 5:41 ΜΜ

    νομίζω ότι δεν είναι να πιστεύουμε και πολλά από τέτοιου τύπου “ανακαλύψεις” στις μέρες μας. και δυστυχώς, τα περισσότερα είναι εκ του πονηρού και για να εξυπηρετήσουν μελλοντικούς σκοπούς…τώρα όσον αφορά το μήνυμα που “έγραψε” ο Θεός στο dna μας, στην ύπαρξή μας όλη θα έλεγα, το “διαβάζουμε” χωρίς λέξεις και κείμενα…το ζούμε όποτε νιώσουμε όμορφα, συμπάθεια, συμπόνια για συνάνθρωπό μας..όποτε νιώσουμε την ανάγκη να πούμε “καλημέρα” ή “ευχαριστώ” στο Δημιουργό μας. όποτε νιώσουμε ξαφνικά πολύ αγαπητοί,ότι μας αγαπάει πολύ… μας το ψιθυρίζει κι άλλοτε το βροντοφωνάζει το μέσα μας αν κάνουμε λίγο ησυχία να το ακούσουμε.αυτό που δεν περιγράφεται με λέξεις και “κατοικεί στην καρδιά” που θα’λεγε κι ένας ποιητής, αυτό έγραψε ο Θεός, ο Ποιητής, τους στίχους που διαβάζονται με την καρδιά και τους ζεις…τα κείμενα κι οι φανφάρες που έξαφνα ανακάλυψαν νομίζω ότι είναι μπουρδολογία…

  38. Chaoskampf 888 09/08/2017 @ 7:52 ΜΜ

    Εγώ δεν δηλώνω Χριστιανός καθώς αυτό είναι και μια δήλωση πολίτικης ταυτότητας. Εγώ δηλώνω φίλος του Ιησού και δηλαδή του Μέγα Ραβί Jehoshua είμαι απλά στους δαιμονισμένα νεοναζιστικά γουρούνια που σας οδηγούν στην παράνοια και ΚΑΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ βλαμμένα και βρώμικα αρρωστάκια που έχετε ξεπεράσει κάθε όριο αθλιότητας και υπάρχει και καλά θέμα για την καταγωγή του Ιησού και του Χριστιανισμού και θα πρέπει να αλλοιωθεί η ιστορία για να ταΐσει την αρρώστια το κάθε νεοναζισιτικό παράσιτο και μετά ψάχνετε και το λάθος γιατί βουλιάζετε μέσα στην παράνοια. Ρε γελοία αρρωστάκια άμα έχετε πρόβλημα με τον Ιησού αλλάξτε θρησκεία και σταματήστε να ζαλίζετε τα αρχίδια στο σύμπαν με την δαιμονική σας αρρώστια.

    • Chaoskampf 888 09/08/2017 @ 9:05 ΜΜ

      *Εγώ δηλώνω φίλος του Ιησού και δηλαδή του Μέγα Ραβί Jehoshua και είμαι ενάντια στα δαιμονισμένα νεοναζιστικά γουρούνια που σας οδηγούν στην παράνοια και ΚΑΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ

  39. Chaoskampf 888 09/08/2017 @ 8:10 ΜΜ

    Βασικά είναι αμφίβολο αν έχουν υπάρξει ποτέ πιο γελοίοι και πιο άρρωστοι υπάνθρωποι μαλάκες από τα νεοναζιστικά γουρούνια που έσπειραν αυτή την αρρώστια και προσπαθούν τα δαιμονισμένα και καταραμένα φιρικιά να επιβάλουν το ψέμα και την αρρώστια και θα πρέπει και καλά να φτιάξουν έναν Αντίχριστο Ελληνάρα για να πάει πίσω στον χρόνο να σκοτώσει τον Ιησού και όλους τους μαθητές του από την Ιουδαία και όλους τους μάρτυρες κλπ για να ταΐσει την αρρώστια του το κάθε νεοαναζιστικό σκουπίδι που έχει και το θράσος να παριστάνει τον ακόλουθο του Ιησού. Μιλάμε ότι βασικά η πνευματική και διανοητική διαστροφή σας έχει πλέον ξεπεράσει κάθε όριο και κάθε προηγούμενο στην παγκόσμια ιστορία και κάποιος ασφαλώς θα μπορούσε να θεωρήσει ότι αυτή η ασύγκριτη πλέον στα παγκόσμια χρονικά πνευματική διαστροφή σχετίζετε και με την ανωμαλία των αρχαίων παιδόφιλων την οποία πιθανότητα κάποιοι αμόλησαν για να σας βουλιάξουν μέσα στο σκατό σας.

  40. Chaoskampf 888 09/08/2017 @ 8:59 ΜΜ

    Ο Εβραίος Μέγας Ραβί Ιησούς Χριστός είναι ένας αρχιερέας κατά την τάξη του Χαναναίου ΜελχιΣεδέκ και δηλαδή του πλανήτη Μαρδούκ-Σεδέκ-Δια-Νιμπίρου ακόμα και αν δεν γνώριζε τον βασιλέα των θεών και το πρωτότυπο του Γιαχβέ που είναι ασφαλώς ο Μαρδούκ. Ακόμα και η Εβραϊκή λέξη Ραβί προέρχεται από την Βαβυλωνιακή λέξη “Ραβ” που σημαίνει “Σοφός” και προέρχεται από το ιερατείο του Μαρδούκ και τον ΧαμουΡάβι και προσέχετε μόνο να μην ξυπνήσετε απότομα στην πραγματικότητα 1140 γιατί αυτό που σας περιμένει είναι ένας ατέρμονος εφιάλτης. Είναι ξεκάθαρο ότι όλοι εσείς και οι μεν και οι δε έχετε υποταχθεί στο υλιστικό θηρίο και κανένας από εσάς δεν ενδιαφέρετε και δεν μπορεί άλλωστε να εισέλθει 888 στο βασίλειο του Θεού 888. Η κατάρα του νεοναζισμού που κρύβετε πίσω από την επικάλυψη του Ελληνοκεντρισμού σας έχει κάψει όλους και πλέον η κατάσταση σας είναι μη αντιστρέψιμη. Ασφαλώς φταίνε και οι παπάδες περισσότερο από όσο μπορείτε να φανταστείτε άλλα και οι δάσκαλοι σας κλπ και τελικά οι μόνοι που γλύτωσαν είναι οι ρέμπελοι όπως εγώ που την ώρα της εθνικιστικής πλύσης εγκέφαλου και των θρησκευτικών έφτιαχνα αεροπλανάκια και σημάδευα τον κώλο της δασκάλας καθώς από τότε που ήμουνα στο δημοτικό δεν μπορούσα να αποδεχθώ ότι ο κόσμος είναι τόσο ηλίθιος όσο αυτό που μου σερβίρουν και για αυτό τέσταρα όλες τις θεωρήσεις και αριστερά και δεξιά και τελικά κατέληξα στο συμπέρασμα ότι είσαστε όλοι ναρκομανείς και ποντίκια που περιμένετε για κάποιον να σας βάλει το τυράκι πάνω στην φάκα για να συνεχίσετε να ταΐζετε το ψέμα και τις παραισθήσεις που σας προκαλούν τα χαλασμένα ναρκωτικά.

    • Που’σαι χάος 888 κόψε το πολύ το τακα τακα και σοβαρεψου. Μην διαβάζεις πολύ λιακοπουλο και μας τον κάνεις και κοπι πεϊστ εδώ μέσα ώστε να περνιεσε και για φωστηρας που έλυσε τα διαγαλαξιακα ερωτήματα του Ανθρώπου. Αραξε λίγο και βρες καμιά κοπελίτσα να περνάτε όμορφα. ΚΑΙ ΚΟΨΕ ΤΟ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ… ΚΆΝΕΙ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ.

    • χρηστος αρκας 09/09/2017 @ 5:05 ΠΜ

      Chaoskampf 888 Εχεις μπερδέψει το Ιησού Χριστό με τον αντίχριστο! Όλα τα εμβόλιμα στην καινή διαθήκη για να ειναι ιουδαίος και ραβι και να ”κολλάει η παλαιά”….. την ώρα που ο Χριστός τα βάζει με τους εβραιους για το οτι πιστεύουν τον γιαχβε!!!!!!!!!!!! Πιστεύουν στον μεσσία αντίχριστο τον άρχοντα της ύλης! τον ραβι οπως λες. Ο Ιησούς Χριστός αμα ήταν η ενσάρκωση του γιαχβε τι τον κάνει με τα δικά σου λεγόμενα; Τον σταύρωσαν, γιατί απλά αυτά που δίδαξε ο Χριστός δεν ταίριαζαν με αυτά που ήξεραν από τον γιαχβέ, δεν κολλάνε. Παρόλα αυτά, μας τα έχουν βάλει μέσα στα ιερά μας βιβλία πλάι πλάι και καθώς τα βλέπουμε και τα ξεχωρίζουμε παίρνουμε πάνω μας τη ρετσινιά του αιρετικού και του πλανεμένου!!!
      Από ποιους; Από αυτούς που έχουν φτιάξει την μεγαλύτερη αίρεση όλων των εποχών! ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ
      * Στον Ελληνισμό πως διαδόθηκε ο Λόγος του Ιησού; Έτσι οως δια μαγείας; Οι Ύπατοι Φιλόσοφοι τι έλεγαν; ‘Προφητείες’ δεν υπήρχαν;
      * Και άντε είναι ετσι όπως τα λες… ραβι ραβι και κλπ! Δε μας λες στην ‘παλαιά’ ‘διαθήκη’ συνηγορεί το πνεύμα του γιαχβε (το ενοποιημένο) με τον Ιησού Χριστό; Τι άλλαξε γνώμη ως προς τον Λόγον του; Αφού οι Ιουδαίοι έχουν κάνει ανθρωποθυσία για να σφραγιστεί η οτι θα είναι ο περιούσιος λαός μετά απο αίτημα του γιαχβε η όχι ;;;;;

  41. Chaoskampf 888 09/09/2017 @ 11:44 ΠΜ

    Σας έχω σιχαθεί όσο δεν πάει άλλο ζαβλακωμένοι αντίχριστοι αρρωστημένοι εγωμανείς τομαριστές υπερκαραγκιόζηδες που έχετε ξεφτιλίσει τα πάντα και που κάνατε όλοι τις πάπιες αρρωστημένες ανθρωπόμορφες κουράδες όταν δεχόμουν μανιακή επίθεση από τους νάζι γιατί απλά έλεγα την ΑΛΗΘΕΙΑ της ΔΙΚΗΣ ΣΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ και φαντάσου να ήταν ο Ιησούς και να προσπαθούσαν να τον σκοτώσουν και να τους έβριζαν την ανατολίτισσα μάνα του την Παναγία οι ναζί εθνοκάπηλοι. Είσαστε η απολυτή ντροπή και ξεφτίλα του ανθρωπίνου γένους και όποιος σας ακουμπάει και εσάς και τις θρησκείες και τα όλα σας βρομίζει. Ο ένας λέει ότι διαβάζω τον Ελληνοκάπηλο Λιακόπουλο που ενδυναμώνει την αρρώστια στο θέμα του Γιαχβέ και από την άλλη λέει ότι ο El Shandai είναι ο αληθινός Θεός που νίκησε τον Δια που είναι βασικά ακόμα ένα όνομα του Θεού της Π.Δ και ο άλλος λέει ότι ο Εβραίος Ιησούς που έχει το κλειδί του οίκου του Δαβίδ είναι ο Αντίχριστος. Ρε άρρωστοι αλλάξτε θρησκεία σας λέω καθώς αυτά που λέτε δεν βασίζονται πουθενά πέρα από την ΠΑΡΑΝΟΙΑ σας και την εθνοφυλετική πανούκλα του νεοναζισμού που είναι καθολικά αντίθετη με το συνολικό μήνυμα του Ιησού από την Ιουδαία. Ο Χριστιανισμός είναι αυτό που είναι και είναι η Κ.Δ που μας μιλάει για τον Εβραίο Ραβί Ιησού. Άμα δεν σας αρέσει ΑΛΛΑΞΤΕ ΘΡΗΣΚΕΙΑ και σταματήστε να ζαλίζετε τα @@ στο σύμπαν με την απύθμενη βλακεία και την ασύγκριτη στην παγκόσμια ιστορία αρρώστια σας. Μόνο ένας ΠΟΥΣΤΗΣ απόγονος του ΠΟΥΣΤΗ μπορεί να ισχυριστεί ο Ιησούς ήταν εθνοφυλετιστής για να ταΐσει την ΑΡΡΩΣΤΙΑ που έσπειραν οι ζαβλακωμένοι Ελληνοκάπηλοι νεοναζί. Είσαστε τόσο απίστευτα βρώμικοι και άρρωστοι που πλέον η αρρωστημένη κατάσταση σας είναι μη αντιστρέψιμη. Είσαστε τόσο βρώμικοι και τόσο τρισάθλιοι και εσείς και οι θρησκείες σας και τα όλα σας που άμα σας ρίξει κάποιος μέσα στον βόθρο θα λερωθούν τα σκατά και έχετε και το θράσος καταραμένοι τρισάθλιοι νεοναζί και γελοία βρωμολαμόγια να μιλάτε και για τον Ιησού και για αυτούς που μαρτύρησαν από τους διεστραμμένους πνευματικούς προγόνους των εθνοκάπηλων ναζί. ΡΕ ΑΝΤΕ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ.

  42. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 09/09/2017 @ 12:13 ΜΜ

    Κατ αρχήν την αγάπη μου στον CHAOS,μην του την πέφτετε. είναι ψυχούλα!
    Ο πονηρός παλαιόθεν ,μέσα στο ανθρώπινο σύμπαν στηρίζεται στο ψέμα και την πλάνη.
    Είναι αδύναμος αλλά γίνεται πανίσχυρος όταν τρέφεται από τις ανθρώπινες αδυναμίες.
    Μια από αυτές τις ανθρώπινες αδυναμίες είναι η ματαιοδοξία του ανθρώπου στην
    ερμηνεία του Κόσμου και του γίγνεσθαι.
    .Ητοι,αντί να ενηλικιωθεί κάποτε ο άνθρωπος και να αποδεχτεί ότι
    Ο ίδιος ευθύνεται για το χάλια του κόσμου φθάνει στο άκρο η ανευθυνότητα του
    Και κατηγορεί τον δημιουργό του ως κακό!
    Κι όμως είναι δυνατό από τον άνθρωπο ,το ακατανόητο,τον μεγαλύτερο εχθρό της
    Ανθρώπινης Ύπαρξης Να τον αναγορεύσει δημιουργό του,για να ξεφορτωθεί τις ευθύνες
    του.Υπάρχει μεγαλύτερη πτώση του όντος από αυτό?
    Ανθρωπε,Ο θεός σε δημιούργησε ‘’θεό’’ στον κόσμο ελεύθερο με λογική,
    Αντί κάθε μέρα να τον εξυμνείς με αγαθές πράξεις και λόγια,
    τον κατηγορείς ότι είναι κακός…
    Η αχαριστία είναι φτωχή σαν λέξη για να περιγράψει το ανερμήνευτο.
    Μέσα σε αυτό το πλαίσιο αγνωμοσύνης και ανωριμότητας του ανθρώπου εντάσεται και ο
    γνωστικισμός.
    Υπάρχουν διάφορες μορφές, μια μορφή του κυρήσει ότι ο Ιησούς Χριστός
    Δεν είναι ο υιός λόγος του Θεού…
    Μία άλλη τον δέχεται ως υιό του Θεού ,όχι όμως του Γιαχβέ ο οποίος είναι
    Ο κακός θεός.
    Για να τελειώνουμε με τις ασυναρτησίες.Εάν τον άνθρωπο τον έφτιαχνε
    Ένας κακός Θεός δεν μπορεί παρά να μην έχει καμία ελπίδα.
    Απλούστατα διότι ο κακός δημιουργός δεν θα τον σώσει γιατί τότε δεν
    Θα είναι κακός και από την άλλη ο καλός και πάνσοφος Θεός γιατί να σώσει
    δημιούργημα άλλου θεού?
    Ο υιός λόγος του Θεού, τον γνωρίζουμε ήρθε,κατέπεσε στην γή έγινε υιός του ανθρώπου
    Κύρηξε την αλήθεια,χλευάσθηκε,υπέφερε,σταυρώθηκε για να
    Αναστήσει την ανθρώπινη οντότητα με την αναστασή του.
    Η αγάπη και η ελπίδα είναι δίπλα μας κάθε ημέρα δεν ‘’έφυγε ποτέ’’ από εδώ
    Ποτέ από τότε.Ο Θεάνθρωπος είναι η μόνη οδός για τον άνθρωπο για να γευτεί το
    εκπορευόμενοΑγιο Πνέυμα από τον πατέρα και να σωθεί!

    ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΑ
    1.ΟΙ ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΔΙΩΧΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ
    ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΔΙΩΚΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ,ΠΟΤΙΖΕ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ
    ΓΙΑΤΙ ΘΥΣΙΑΖΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΑΝ!
    2.ΕΠΕΙΔΗ Η ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΤΟΙΜΗ,
    ΛΟΓΟΜΑΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ,ΟΧΙ ΓΙΑΧΒΕΝΟΙ.Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ,
    ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΩΑΜΕΘΑΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΟ ΘΕΟ.

  43. Chaoskampf 888 09/09/2017 @ 3:12 ΜΜ

    Η αντίληψη περί κακού δημιουργού Ιαλνταμπαώ0-Γιαχβέ που πλασάρει ο Λιακόπουλος αφορά μόνο μια σέκτα των Γνωστικών και δεν υπάρχει και κανένας λόγος να κάτσω να το αναλύσω και πάλι γιατί ποτέ δεν πρόκειται να βγει άκρη με τους παρανοϊκούς. Πάρε τώρα την “λογική” του εθνοκάπηλου τρισανώμαλοου: Όλοι οι Ορθόδοξοι που συμμετέχουν στα μυστήρια της εκκλησίας και όσοι βασικά ψέλνουν για παράδειγμα τους ψαλμούς του Δαβίδ πιστεύουν στον Αντίχριστο!!! Και φυσικά το πρόβλημα των “χριστιανών” είμαι εγώ γιατί είπα την αλήθεια για την καταγωγή του Ιησού και της μητέρας του που μεγάλωσε σε ένα Ιουδαϊκό ναό και για αυτό καλά να μου κάνουν οι καταράμενοι νεοναζί και βασικά σας είδα όλους στα Τάρταρα βρώμικοι τρισάθλιοι υπάνθρωποι.

  44. Chaoskampf 888 09/09/2017 @ 3:35 ΜΜ

    Ο Ιησούς ήταν ένας Γνωστικός θρησκευτικός αναμορφωτής όπως ο Ορφέας και για αυτό και δεν βγάζετε άκρη από τα Γνωστικά κείμενα της Βίβλου (και σε ότι αφορά τον Πρωινό Αστέρα κλπ) από τους Γνωστικούς μαθητές του Ιησού που τα προσάρμοσε στα μέτρα της η Ρωμαϊκή εξουσία για να εξουσιάσει αυτό που δεν μπορούσε να εξαφανίσει και δηλαδή το πνεύμα του Γνωστικού Κοσμικού Χριστού που θα σας κάψει όλους. Οι απόγονοι λοιπόν των ανωμάλων είναι που επέβαλαν την Π.Δ ως την μοναδική αλήθεια και αυτοί που κυνήγησαν τους Γνωστικούς γιατί απειλούσαν το ψέμα τους καθώς το φως είναι πάντα απειλή για το σκότος και για αυτό τους τρομάζει ο ΕΩΣΦΟΡΟΣ και δηλαδή ο Ιησούς σύμφωνα με τα χριστιανικά κείμενα (προκαλώ) τα οποία είναι και προφανές και πέραν πάσης αμφιβολίας ότι ανήκουν σε εμάς που είμαστε μυημένοι στα μυστήρια του Κοσμικού Χριστού και είμαστε σε επικοινωνία με τις αρχαγγελικές δυνάμεις και όχι στις θρησκείες σας καθώς εμείς είμαστε το φως και μέσα και έξω από τις θρησκείες. Εμείς είμαστε το τάγμα του Μελχισεδέκ και οι παπάδες σας είναι κοινοί απατεώνες.

  45. Chaoskampf 888 09/09/2017 @ 5:07 ΜΜ

    Θα προσπαθήσω να εξηγήσω κάποια απλά πράγματα αν και δεν υπάρχει περίπτωση πότε να βγει άκρη με τους παρανοϊκούς ειδικά τώρα που τελείωσε ο χρόνος τους μετά την παράταση που λανθασμένα τους δόθηκε καθώς έχουμε μπει στην εποχή του Υδροχόου εδώ και δεκαετίες και τελείωσε η περίοδος της σταύρωσης και μετανιώνω που νοιάστηκα και που χαράμισα έστω και ενα δευτερόλεπτο από την ζωή μου για ους “χριστιανούς” και τους Ελληνοκάπηλους και την αρρώστια τους καθώς είναι ξεκάθαρο ότι ΟΛΟΙ είσαστε προγραμματισμένοι από το μαύρο ιερατείο να ανοίξετε πόλεμο στον Κοσμικό Χρίστο και στον HE IS AQUARIUS = 888. Ο Ορφέας λοιπόν ήταν ενας θρησκευτικός αναμορφωτής της λατρείας του Διόνυσου την οποίαν άλλαξε ριζικά όχι όμως καθολικά και δεν κατάργησε ασφαλώς το όνομα του Διονύσου. Αυτό ακριβώς συμβαίνει και με τον Ιησού όπως είπα και πιο πάνω καθώς ούτε αποδέχθηκε ούτε και αρνήθηκε στο σύνολο της παράδοση του Γιαχβέ η οποία έχει και θετικά στοιχεία όπως και όλες οι παραδόσεις. Άμα νομίζετε ότι πρέπει να απαντήσω και καλά στις βλακείες σας είτε εγώ είτε ο Μέγας Ραβι Jehoshua είναι γιατί είσαστε βλάκες και όχι κάποιον άλλο λόγο.

    • ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΡΕ ΧΑΟΣ,ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ,ΚΑΙ ΝΥΝ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ?
      ΑΦΟΥ ΟΙ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΗΛ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΙΣΧΥΣ,ΔΥΝΑΜΙΣ.
      ΓΑΒΡΙΗΛ,ΡΑΦΑΗΛ.ΜΙΑΧΗΛ,ΟΥΡΙΗΛ,ΠΩΣ ΛΕΓΟΝΤΑΝ Ο ΛΕΓΑΜΕΝΟΣ ΩΣ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ,ΚΑΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ?
      ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΑΙΤΑΝ,ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΤΗΤΑ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟΣ.
      ΤΟ ΑΛΗΘΝΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ,ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ?
      ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*