17:13 - 02/10/2017

Γιατί πολλές ιστοσελίδες συγκρίνουν τα ασύγκριτα με το θέμα καταλονίας εμπλέκοντας τη Θράκη;

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Δεν θα το παίξω πολύξερος αλλά διαβάζοντας στο ίντερνετ το θέμα με την Καταλονία και τα βίαια επεισοδια εκει έπεσα σε πολλές φωνές που ειδοποιούσαν να μην είμαστε τόσο αφελείς οι άλλες φωνές που έλεγαν καλά τους κάνουν και μην μιλάτε τώρα γιατι δεν ξέρετε και θα παθουμε τα ίδια… Και μου έκανε εντύπωση πως ανθρωποι τόσο απλά επικροτούν τη βία και όχι τη δημοκρατία… Και λέω για κάτσε θα διαβάσω λίγο να καταλάβω τι γίνεται να μη με πιάσουν και εμένα μαλακα!

Πολλές και σοβαρές ιστοσελίδες έχουν περάσει το μήνυμα της αντινοησης σε στυλ θα έκανες διάλογο στη Θράκη;

Πριν περάσω σε αυτά που έμαθα για να κατανοήσω γιατί αυτή η αντι-νοηση έχει πλέον ξεφύγει μέσα στο διαδίκτυο να πω ότι ο διάλογος Πάντα πρέπει να υπάρχει ειτε σε συμφέρει είτε όχι είτε επειδή άφησες να συμβούν πράγματα είτε επειδή εκμεταλευτηκες πράγματα είτε επειδή βολεύτηκες με πράγματα και δεν ήθελες να χαλάσεις την ησυχία σου… Ο διάλογος Πρέπει πάντα να υπάρχει εκτός και αν είσαι φασίστας! Εκτός και αν η έννοια δημοκρατία Υπάρχει μόνο σε όποια θέματα μας συμφέρει!

Πάμε τώρα να δούμε με ποιον τρόπο δεκάδες ιστοσελίδες προσπαθούν να πείσουν τους Έλληνες πολίτες οτι το να Ματσουκιαζεις ανθρωπους που έχουνε Μία επιλογή είναι και το σωστό που πρέπει να κάνεις!

Η Θράκη είναι θρησκευτική μειονότητα και όχι Εθνική μειονότητα και η Καταλονία είναι έθνος συνταγματικά αναγνωρισμένο πού την επικράτεια του την έχουν διαμοιρασεί η Γαλλία και Ισπανία, είναι ένα έθνος χωρίς κράτος!

Στη Θράκη κυριαρχεί το ελληνικό στοιχείο αν ήθελε Ποτέ η Θράκη να αυτονομηθει θα έπρεπε να ζητήσει δημοψήφισμα όπου το σύνολο των πολιτών της θα αποφάσιζε για την τύχη της.

Το ίδιο συμβαίνει και για την Κρήτη Το ίδιο συμβαίνει για οποιοδήποτε σημείο στην Ελλάδα Έχουν προσπαθήσει να μας βάλουν εμβόλιμες σκέψεις αμφιβολίας για τον αν αύριο οι Έλληνες θα επιλεξουν την ΠΑΤΡΙΔΑ τους η την αυτονομηση.

Διάβασα και εδώ στο Κατοχικά κάποια σχόλια που προσπάθησαν να περάσουμε την αντι-νοηση του στυλ οτι τους καταλανούς τους ταΐζε η Ισπανία και τώρα θέλουν να πάρουν λέει και ολόκληρη την πίτα ή την ομελέτα απάντησα κατάλληλα στον άνθρωπο που προσπάθησε να βγάλει και σήμερα το μεροκάματο του!

Λογικές από ανθρώπους που είτε είναι ημιμαθής είτε εκτελούν κάποιο σκοπό κοινωνικής μηχανικής μην τα ξαναλέω τα θέματα περί επιφάνειας της πληροφορίας και πόσο πολύ τους ενδιαφέρει να παίρνουν τον αφρό από τους ανθρώπους που ασχολούνται με την επιφάνεια… Βλέπετε η εποχή μας και οι ταχύτητες της, τα άγχη και οι φόβοι, στο μεγαλύτερο ποσοστό των συνανθρώπων μας δεν αφήνουν μεγάλο κομμάτι χρόνου διαθέσιμο ώστε να μπορούν να εμβαθύνουν σε οποιαδήποτε πληροφορία και αυτό το γνωρίζουν οι εχθροί της ανθρωπότητας…. και για αυτό στοχεύουν εκει είτε σε σχολια είτε σε άρθρα γιατί γνωρίζουν ότι όταν βάζεις ένα δίχτυ μέσα στη θάλασσα έχεις να πιάσεις χιλιάδες ψαρια!

Προσπάθεια δικαιολόγησης του απαράδεκτου μεσα στην “δημοκρατικη” Ευρωπη; η προσπάθεια να μην εξαγριωθεί ο κόσμος; η προσπάθεια να ρίξουμε άδεια για να πιάσουμε γεμάτα;

Το σίγουρο είναι ότι αυτές οι σελίδες που έχουν διαμοιρασει πλέον αυτή την πληροφορία δεν θα τις κατηγορήσει κανείς για σελίδες ψεύτικων ειδήσεων, δεν θα της πει κανείς σελίδες συνωμοσιολογικές και να στε σίγουροι ότι αυτές οι σελίδες που σήμερα έχουν αυτή την αντίληψη θα φροντίσει το σύστημα ώστε τα άρθρα τους και η αντίληψή τους να φτάσουν σε πολύ περισσότερα μάτια από ότι η αληθινή πληροφορία λέει!

Διαβάζοντας ένα άρθρο σε στυλ αν θα εκανες διάλογο στη Θράκη δύο γεγονοτα θα συμβουν.. είτε Θα το διαβάσει ένας άνθρωπος που έχει κάποια γνώση ιστορική με το θέμα της Ισπανίας και της καταλονίας και αμέσως θα καταλάβει ότι διάβασε ένα έκτρωμα ή θα το διαβάσουν άνθρωποι οι οποίοι δεν έχουν σχέση με την ιστορία αυτή και κατά το μεγαλύτερο ποσοστό θα καταπιούν αυτή την πληροφορία και θα την κάνουν κτήμα τους και προφανώς θα αρχίσουν να την διαμοιράζουν σαν άποψη δική τους με σθένος δυνατό!

Και εδώ είναι που καταλήγουμε σε όλα αυτά που σας λέω περι Υπεροντοτητας πληροφορίας στην κοινωνική της μορφή Βέβαια και οχι στη μεταφυσική της… Όποια και αν είναι η αλήθεια, όποια και αν είναι η ιστορική αλήθεια πάντα εκεί έξω θα υπάρχουν από 2 έως 32 διαφορετικές απόψεις… Οι λόγοι πολλοί αλλά ένας ειναι ο πιο σημαντικός από όλους τους άλλους, ένας λόγος που εκμεταλευτηκαν τα επικυριαρχα ερπετα και Ξεκίνησαν αυτο το υπερόπλο που λέγεται Facebook και πλέον μας έχει ελέγξει πλήρως..Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΜΑΣ !

Το ότι μία παγκόσμια τάξη θα προσπαθήσει να διαιρέσει όσους περισσότερους και όσες περισσότερες χωρες μπορεί είναι γνωστό…

Το να πιάνουμε όμως μία κεντρική ιδέα ενός σχεδίου που έχει δημιουργησει μία παγκόσμια φαρα απο εχιδνες και να την εξισώνουμε συγκρίνοντας ασύγκριτα θέματα μοιάζει με το να υπηρετούμε άθελά μας το ίδιο το σχέδιο το οποίο θεωρούμε ότι αντιπαλεύουμε !

Κλείνοντας να υπενθυμίσω σε όλους …το Ματσούκι είναι Ματσούκι και η δημοκρατία δεν είναι Δημοκρατία όταν επιλέγει να προσπαθεί να το δικαιολογήσει!

Stranger…

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Stranger
Μετά από την πρώτη πτώση στα 3 μου έτη από μια αντίκα κούνια της γιαγιάς δημιούργησα τα πρώτα μου κενά ! Στην πορεία ένα ατύχημα με ένα ποδήλατο, όπου σε μια κατηφόρα βουνού, συνάντησα ένα γέρικο πλάτανο με το κεφάλι,η συνάντηση αυτή με έφερε στην κατάσταση της μόνιμης Νιρβάνας που βρίσκομαι σημερα!Οι φίλοι μου μου λένε ότι κάπου κάπου ξυπνάω μέσα από τον λήθαργο μου και αρχίζω και γράφω ..η μιλάω σε ένα μικρόφωνο… δεν έχω καλους φίλους το γνωρίζω…από παιδί με κοροϊδεύουν!

Σχόλια Αναγνωστών (49)

  1. ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ ΣΤΡΕΪΝΤΖΕΡ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΚΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ!!!! ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΑΥΡΙΟ ΗΘΕΛΕ Ν’ ΑΥΤΟΝΟΜΗΘΕΙ Ο ΠΟΝΤΟΣ, ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ;;;;;;

    • Θελω να αγιασω μα δεν μπορω 10/02/2017 @ 8:50 ΜΜ

      Εσεις που ντε και καλα ειστε μες στα πραγματα και ξερετε τα παιχνιδια των μεσων μαζικης αποβλακωσης,ξερετε πολυ καλα ποσο ευκολα γυρνανε καποια πραγματα και οτι η διεθνης κοινη γνωμη,τα προβατα παγκοσμιως δεν θα σκασουν αν μιλαμε για εθνικη θρησκευτικη η σεξουαλικη μειονοτητα,υπαρχουν δυο μετρα και σταθμα.Ειναι μεγαλος ο κινδυνος για θρακη,κρητη και ηπειρο.Γιαυτο κοψτε τις μαλακιες ολη την ωρα περι δημοκρατιας που βαραει και λαικο αισθημα που πνιγεται γιατι θα τα βρουμε μπροστα μας.

      • Κατοχικά Νέα 10/02/2017 @ 9:39 ΜΜ

        Ναι μωρε στυλιαρη καργα , αμα θελησει καποιος να αυτονομηθει στυλιατη καργα γιατι δεν πρεπει την μαλακια μας να την πληρωνουμε ποτε , δεν πρεπει την μαλακια μας ου δεν παραγουμε τιποτα να την πληρωσουμε αλλα να λιωσουμε στο ξυλο τους κρητικους αν τολμησουν , δεν πρεπει την μαλακια μας να την πληρωσουμε που στην θρακη εχει τουρκικη τραπεζα και δινει δανεια με υποθυκευση πρεπει να στυαλιαρισμους τους θρακιωτες ..και προσεχε…Ενα κρατος κυριαρχο ειναι ικανο να δημιουργησει νομους που οχι μονο να εγκλωβισει της οποιες κινησεις του καθε σωρρος αλα να τις κανει και ολοτελα ασυμφορες…αλλα το κρατος και οι μαριονετες δεν προκειτε ποτε να το κανει …απλα να ριξει στυλιαρη οταν ερθει η ωρα…ωστε μετα απο μερικα χρονια να εχεις και πολεμο μεσα σου και και και …ρε στυλιαρη ρεεεε….Ποια δημοκρατια μαλακες …πληρωστε δημοκρατικα την γερμανια , παρτε καμια πιπουλα στην αναπηρο που σας εκανε την μεγαλυτερη κομπινα στην γη … ψηφιστε μονο συμφεροντολογικα ,…κοιταξτε μονο την προσωπικη σας βολεψη επιβιωση οικογενια …..αλλα…αν ειναι να κανουν μαλακια ..ΣΤΥΛΙΑΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!

        • Θελω να αγιασω μα δεν μπορω 10/02/2017 @ 10:41 ΜΜ

          Ωραια,επειδη δλδ εγιναν χιλιες δυο μαλακιες πρεπει να αυτοτιμωρηθουμε αφηνοντας να αλωνιζουν οι καθε λογης πρακτορες και να σηκωνουν σημαιες;γιατι ρε stranger;για πες μου.μπορει να ειναι ολα μια μεγαλη απατη,ενα πραγμα δεν ειναι,οι νεκροι που επεσαν γιαυτο τον λογο.Ναι εχω και εγω οργη για την μπανκα της τουρκιας στη θρακη.Να τα αφησω ολα ετσι οπως ερθουν;δλδ ειναι τοσο παραλογο αυτο που λεω;δεν ευαγγελιζομαι υποταγη στο κρατος,απλα βλεπω ενα επικινδυνο παιχνιδι.

          • Κατοχικά Νέα 10/02/2017 @ 10:58 ΜΜ

            Τι σχεση εχει η θρακη με την καταλονια ρε φιλε…στην θρακη μιλας για μουσουλμανους και στην καταλονια για ενα εθνος που εχει ενωθει πληρως με την ισπανια .. αν ζητησουν αυτονομια στην θρακη οι μουσουλμανοι τουρκογενεις και ελληνογενεις θα φταιει το πολιτικο συστημα που ψηφιζεις εδω και 100 χρονια … δεν θα φταιει οτι ειναι ενα εθνος αποροφημενο απο την ελλαδα … Τα σχεδια του καθε σωρρος δεν αλλαζουν φιλε .. οι επικυριαρχοι εχουν ηδη δωσει την θρακη με συμφωνια των προδωτον πολιτικων … ουτε καταλονιες θα φταινε ουτε μαλακιες ολα ηδη εχουν δρομολογηθει εδω και χρονια ξυπνατε μια γη δεν χωριζεται ταυτοχρονα παντου ετσι απλα… !Εχουν εδω και χρονια μοιρασει την γη μεταξυ τους οπςω ακριβως θελουν και τωρα οι υπαλληλοι τους εκτελουν τις εντολες !

          • Νικητας..2ο σχολιο 10/02/2017 @ 10:59 ΜΜ

            Οπως ανησυχεις εσυ φιλε μου .., να ανησυχησουν και εκεινοι που ζουν εκει…,και να αντιδρασουν αναλογως !! ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΕΛΛΗΝΩΝ …ΕΜΠΡΑΚΤΩΣ !!!…Τα σχεδια των Τουρκων , ειναι γνωστα!! Ποιοι ..και ποσοι ειναι αυτοι (Θρακιωτες) που τα υποστηριζουν; Αυτο ειναι το ερωτημα…ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΘΡΑΚΙΩΤΕΣ ΔΥΝΑΜΙΚΑ !!! ΚΑΙ ΘΑΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ !!!

        • Νικητας..2ο σχολιο 10/02/2017 @ 10:51 ΜΜ

          ΣΥΜΦΩΝΩ !!!,,Στο θεμα που εθιξες …εχει μπερδευτει η βουρτσα με την π@υτσα!!….Οποιος θελει να αυτονομηθει ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ…,και καλο θα κανει στο εθνος !!! να ξεχωρισει η ηρα απο το σιταρι επιτελους !! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ !!! ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ !!!…ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ…ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ !!!!

          • ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ Ο,ΤΙ ΛΕΣ ΜΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ,ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ ΚΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΕΔΑΦΗ

          • Νικητας 10/03/2017 @ 2:47 ΜΜ

            Προς ELSAA !!! ΕΞΥΠΑΚΟΥΕΤΑΙ ΟΧΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΕΔΑΦΗ !!…..Γιαυτο εγραψα …τον πουλο !!! που σημαινει στην αργκο…να παρει δρομο..κοινως ..στον αγυριστο !!!!

      • ΤΟ 2013 ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ! ΕΙΔΕΣ ΕΣΥ ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ;;;; ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΕΝΟΣ ΡΩΤΗΣΑ ΤΟΠΙΚΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ’13 ΘΑ ΘΕΛΩ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΚΡΗΤΗ, ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ Μ ΕΔΕΙΡΕ. ΑΝ ΗΞΕΡΕΣ ΛΙΓΟ ΚΡΗΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΑΓΩΝΑ ΕΚΑΝΕ Η ΚΡΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΤΗΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΛΕΓΕΣ ΑΥΤΑ.

      • ΟΣΟ ΓΙΑ ΘΡΑΚΗ, ΔΕΝ ΜΠΑΣΤΑΚΩΣΑ ΕΓΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΚΕΙ! ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΣΑΝ ΑΥΤΟ, ΝΑ ΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ, ΑΜΑ ΘΕΛΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΟΥΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΥ ΝΑ ΧΤΥΠΑΜΕ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΜΑΣ ΚΑΤΩ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!

        • Θελω να αγιασω μα δεν μπορω 10/02/2017 @ 10:47 ΜΜ

          Εσυ μιλησες με ενα παραγοντα που ηταν ελληνας στην ψυχη.Οταν εμφανιζονται ομως σελιδες,σημαιες κκαι κοσμος σημαινει οτι το ολο θεμα υποδαυλιζεται αγριως,αυτη ειναι η δυναμη των χρηματων και της προπαγανδας.
          Αφου λοιπον βλεπουμε αυτα τα πραγματα,θα τους δωσουμε και λαβη για νομιμοποιηση,ειτε λεγεται κρητη ειτε θρακη ειτε κερκυρα;για σκεψου λιγο,εκτος αν θελουμε να μεινουμε με τα χερια σταυρωμενα,κατα το σφαξεμε αγα να αγιασω.θες κατι τετοιο;

      • ΑΛΛΑ ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ; ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ, ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΟΧΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΑΝΩΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΧΙ, ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΣΚΑΣΟΥΝ

      • ΠΑΝΟΣ ΣΑΜΙΟΣ 10/04/2017 @ 12:29 ΠΜ

        ΑΥΤΟ ΦΙΛΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΑΠ’ΤΟΥΣ ΝΕΝΕΚΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΠΡΟ ΠΟΛΛΩΝ ΕΤΩΝ !!!!!!ΕΓΩ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗΝ ΣΤΑΗ ΟΤΑΝ ΞΕΚΑΡΦΩΤΑ ΕΙΠΕ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΟ ΕΞΗΣ :: ΟΛΟΙ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ !!!! Ε ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΧΑΡΤΗΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ !!!!!!! ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΧΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΡΟ 17 ΧΡ.ΤΟ 2005 ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΑΠ’ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΗΝ ΜΠΕΝΑΚΗ !!!!! ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΑΝΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ !!!!!!

    • Από εκεί θα αρχίσει, από την Θράκη ! 10/02/2017 @ 10:37 ΜΜ

      Μου λέει ο γέροντας “θα σου πω… Εγώ μου λέει δεν θα το δω, εσύ θα το δεις. Θα γίνει επί των ημερών σου! Εσύ θα το ζήσεις το γεγονός αυτό… Το πρόβλημα θα αρχίσει από την Θράκη. Θα είναι ένα διπλωματικό επεισόδιο το οποίο δεν θα μπορεί να λυθεί. Τότε όμως οι δήθεν «φίλοι» μας θα βοηθήσουν την Ελλάδα μας αλλά στην ουσία αυτοί θα έχουν το μυαλό τους στα Δαρδανέλια και στην Ευρωπαϊκή Τουρκία.

      Από εκεί θα αρχίσει, από την Θράκη!”.
      hggiken.pblogs.gr/2012/09/anekdoth-martyria-apo-ton-geront

      • Κατοχικά Νέα 10/02/2017 @ 11:01 ΜΜ

        Δεν αντιλεγει κανεις οτι η θρακη ειναι μεσα στο μενου της νεας ταξης πραγματων ..ηδη εχουν συμφωνησει οι προδοτες οτι η θρακη θα χαθει και οχι μονο,… αλλο αυτο ομως και αλλο να λεμε ξυλο να μην χασουμε τα εδαφη μας …σιγα μην περιμενουν οι επικυριαρχοι δημοψηφισματα …αν η ψηφος του ανθρωπου ειχε ποτε καποια σημασια και μπορουσε να αλλαξει το παραμικρο θα σταμτουσαμε να ψηφιζουμε με νομο την ιδια στιγμη !

        • Θελω να αγιασω μα δεν μπορω 10/02/2017 @ 11:43 ΜΜ

          Ηθελα να σου απαντησω σε αλλο σχολιο αλλα ελειπε η δυνατοτητα απαντησης και αφετερου το νοημα ειναι το ιδιο.Οντως δεν εχουν καμμια σχεση οι καταλονοι με τους μουσουλμανους και το ολο θεμα της θρακης,αλλα φιλε stranger πιστευεις οτι η παγκοσμια μαζα θα ασχοληθει με τετοιες λεπτομερειες;πετα δυο λεξεις,δικαιωμα και αυτοδιαθεση και θα βρεις υποστηρικτες μεχρι τον Β.Πολο.Και σε ρωτω:ειμαι απο εκει,τι θα κανω;θα δεκτω αδιαμαρτυρητα το ολο θεμα;θα γινω προσφυγας επειδη θα γινει ενα δημοψηφισμα;

          • Κατοχικά Νέα 10/02/2017 @ 11:53 ΜΜ

            Η λογικη της δημοκρατιας λεει να σεβαστεις την πλειοψηφια … και εγω λεω αν εχουμε παντελονια και θελουμε να εχουμε και λογο τοτε η ΤΩΡΑ κατανουμε που βρισκομαστε και τους γ@μαμε οτι εχουν και δεν εχουν Η αφου ακολουθαμε τους νομους τους σε ολα ..κανουμε την παπια … ! Το να θες να την βγαλεις , κουτσοβγαλεις κρυμενος πισω απο την ¨δημοκρατια¨μια ζωη και οταν αυτη θελησει να κανει αυτο που υποιτθεται οτι πρεπει να κανει να σε ενοχλει ειναι προβληματικο! Η λοιπον ΤΩΡΑ οπωσ κανω εγω λες οτι αυτο το μπουρδελο ειναι ενας πολιτισμος της χεστρας και ανωνομαστε ολοι μαζι να κανουμε οτι μπορυμε να κανουμε χωρις να υπολογιζουμε νομο ,δημοκρατια κοκ…Η μην μιλας καθολου την εχεις χεσμενη την φωλια σου ! Σωρρυ για το λεξιλογιο φιλε μου σου μιλαω σαν να μιλουσαμε μαζι με τα τσιπουρακια μας !

          • Θελω να αγιασω μα δεν μπορω 10/02/2017 @ 11:59 ΜΜ

            Φιλε stranger κανενα προβλημα με τη γλωσσα,θελω και εγω να μιλαμε ειλικρινα.Απλα αν θες,δινε την δυνατοτητα απαντησης.Προσωπικα ποτε δεν ημουν φαν αυτης της επιπλαστης καταστασης που ονομαζουν δημοκρατια.Απο κει και περα,νομιζω μπορουν να γινουν πολλα.Αναμενω λοιπον.

        • Ανώνυμος 10/03/2017 @ 8:28 ΠΜ

          Συμφωνω, και προσθετω αυτο που εχει γραφτει και αλλου : “ΟΤΑΝ ΤΟ ΥΠΕΔΑΦΟΣ ΜΙΑΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟ, ΤΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ ΦΥΤΡΩΝΟΥΝΕ ΑΥΤΟΝΟΜΙΣΤΙΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ” !!!

  2. Ανώνυμος 10/02/2017 @ 5:52 ΜΜ

    Νικολάκη μπερδεύτηκες!

    Δεν μιλάμε για τους κούρδους του Ιρακ αλλά για τους Καταλανούς.

    Οι κούρδοι δεν ζήτησαν ανεξαρτησία για τα φράγκα κάτι που έκαναν οι Καταλανοί.

    Οι καταλανοί θέλουν ματσούκι γερό,πολύ γερό!

    Αν πάλι γουστάρεις με αυτό τον τρόπο να διαλυθεί η ευρωπαική ένωση τότε πάω πάσο,διότι και η Βαυαρία
    μπορεί για παράδειγμα να ζητήσει ανεξαρτησία και πάει λέγοντας.

    Τι θα έκανες Νικολάκη αν οι Κρητικοί με τις πλάτες ξένων δυνάμεων ζητούσαν ανεξαρτησία μια και στα κατατόπια τους

    • Κατοχικά Νέα 10/02/2017 @ 6:22 ΜΜ

      Νομιζω φιλαρακο μου οτι αυτη την στιγμη ολοι οσοι πιστευεις σαν ταμπελα τριβουν τα χερια τους να διαλυθει οχι μονο η ευρωπη αλλα ολος ο ντουνιας γιατι μονο ετσι θα ξεφυγουν απο τα εγκληματα τους !!..Προσωπικα δεν με ενδιαφερει τι θα κανει το τερατουργημα που λεγεται ευρωπη ..δεν εχω φτασει στι επιπεδο της μαλακυνσης να με προσδιοριζει μια ευρωπη! Ξανα θα στο πω γιατι εισαι μουλος κρυμενος πισω απο πληκτρολογιο προσβαλεις αυτη την στιγμη την χωρα μου και τους κρητικους … αλλα αν το ηθελαν ειναι δικαιωμα τους ..και αλλο δεν μπαινω σε αυτο το τριπακι …δεν περναει αλλο σχολιο σου !

  3. Ανώνυμος 10/02/2017 @ 5:53 ΜΜ

    Τι θα έκανες Νικολάκη αν οι Κρητικοί με τις πλάτες ξένων δυνάμεων ζητούσαν ανεξαρτησία μια και στα κατατόπια τους διαθέτουν γιγαντιαία κοιτάσματα πετρελαίου-φυσικού αερίου;

    Θα τους ματσούκωνες ναι ή όχι;

    Μήπως Νικολάκη και εσείς στο Κατοχικά είστε απο ξεχωριστές πάστες;Γιατί άλλα μας λες εσύ και άλλα πράγματα μας λέει το άρθρο

    Ο ΠΟΤΑΜΟΣ ΕΒΡΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΟΝΙΑΣ ΚΙ Ο ΠΟΤΑΜΟΣ ΕΒΡΟΣ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ! ΔΥΟ ΠΟΤΑΜΙΑ, ΔΥΟ ΔΕΛΤΑ, ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ, ΜΙΑ … ΙΣΤΟΡΙΑ !!!

    • Κατοχικά Νέα 10/02/2017 @ 6:19 ΜΜ

      Αν οι κρητικοι ζτησουν ανεξαρτησια ειναι δικο τους θεμα και ειναι δικαιωμα τους , οχι δεν θα ματσουκωνα εναν συννεληνα και συνανθρωπο μου , αν ειναι τοσο μαλακες ειναι δικαιωμα τους ! Μαθε τι σημαινει δημοκρατια η εχε τα αρχιδια να μην κρυβεσαι πισω της και κανε κατι να την αλλαξεις ! Οσο για το αρθρο τι μου το δειχνεις και τι λεει και τι σχεση εχει με αυτα που λεω εγω ενας θεος ξερει !

    • ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ 10/02/2017 @ 8:54 ΜΜ

      1. Οι μουσουλμάνοι της Θράκης, δεν είναι εθνική μειονότητα, άρα συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. 2. Ναι, η κάθε ”φυλή” έχει το δικαίωμα να χει, πρωτεύουσα, σύνορα, στράτευμα, πολιτιστικά γνωρίσματα. 3. Στην αρχαία Ελλάδα ήταν: Πόλεις κράτη/ Βασίλεια, που συμφωνήσαν στο συνέδριο της Κορίνθου με ηγέτη τον Αλέξανδρο. Έτσι και τώρα, οφείλει να γίνει και ως έθνος, να συμφωνήσουμε σε ένα κοινό εθνικό σύνταγμα, εθνικό συμβούλιο και εθνικό στράτευμα.

    • ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΟΥ Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΕΤΥΧΕ ΕΝΩ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΕΙ. ΑΡΑ; 10/02/2017 @ 8:58 ΜΜ

      4. Έτσι, διατηρεί ο καθένας, την αυτοδιαχείρισή του, τα πολιτιστικά του ήθη, τους νόμους που του ταιριάζουν, τον πλούτο της περιοχή (Αντί να πηγαίνει στο ”καπιτώλιο”) να κάνει τα έργα που χρειάζεται, με δικά του χρήματα κλπ. κλπ.
      5. Πάντα θα υπάρχει, άλλη άποψη, άλλη κοσμοθεωρία, άλλα ήθη και έθιμα μέσα σ ένα έθνος. Η τους δίνεις την δυνατότητα να τα χουν, η θα βρεθείς αντιμέτωπος με επανάσταση και αυτό συνήθως τα εκμεταλλεύονται ξένες δυνάμεις, προκειμένου να τους κάνουν προτεκτοράτο.

    • ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΟΥ Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΕΤΥΧΕ ΕΝΩ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΕΙ. ΑΡΑ; 10/02/2017 @ 9:02 ΜΜ

      Όσοι ανησυχείτε, μη τυχόν και έχει μια περιοχή αντίρρηση στις αποφάσεις ”του καπιτώλιου” το μυστικό είναι, να μην αποφασίσεις γι αυτούς, δίχως αυτούς και εις βάρος τους. Μήπως τελικά αυτό είναι το πρόβλημα; Τότε προφανώς, είσαι υπερ του μοναρχικού πολιτεύματος. Διότι τρία πολιτεύματα υπάρχουν: Δημοκρατία (Αρχαία Αθήνα) Ολιγαρχία (Σημερινή Ελλάδα) Μοναρχία (Νέα τάξη πραγμάτων)

      • Πτολαιμαίοι και οθωμανικό - δημοκρατικο μοντέλο οι βάσεις της νέας ταξης - βαβελ 10/02/2017 @ 10:13 ΜΜ

        Ως προς το μέγεθος και διάρκεια το ισχυρότερο μοντέλο και πετυχημένο από άποψη ολοκλήρωσης και σταθερότητας και μεγέθους ήταν του Τσέκινς Χαν εως το τέλος της οθωμανικής αυτοκρατορίας. Η διάλυση της Περσίας από τον γκαιουλα Αλεσάντρο και το χάος που άφησε ήταν καταλυτικά για το μπαστάρδεμα μετέπειτα.
        Επειδή σκοτώνονταν με ταταρους και κινέζους δεν είχαν σχηματίσει οι μογγόλοι τις ορδές τους εκείνη την περίοδο, που στη δύση μάλωναν Σελευκίδες&Πτολαιμαίοι, αλλιώς θα έφταναν στο Γιβραντάλ.

        • ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΑ ΟΛΙΒΕΡ ΣΤΟΟΥΝ ΠΑΛΙΑΔΕΡΦΗ, ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΟΥΣΤΗΣ Ο Μ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΣΕ Γ@Μ@ΣΕ;;;!;!;!;!

          • Πουστοαυτοαυτοκρατορία Περσίας-Αιγύπτου - και καλά συνέχεια "Ελληνισμού" 10/03/2017 @ 12:26 ΠΜ

            Αμφισεξουαλικός δια του λόγου του αληθές, γι΄αυτό το έκανε διάδρομο μεταξύ Ελλάδος – Βαβυλώνας αφού πρώτα γενοκτόνησε τους μισούς ΄Ελληνες ο πατέρας του. Ναι ρε, το έδειξε ο Στόουν. Ερεθίζονταν με τα έκφυλα γκαιούλια του παλατιού.
            Δεν θα διαφωνούσε πολύ με τις δηλώσεις κουνιστού Καπουζίδη πως “οι λαθρομετανάστες είναι κι΄αυτοί Ελλληνες”.
            Δε νομίζω να πιστεύετε τις ανοησίες Λιακόπουλου και Καραγεωργίου “πως έκλεισε πύλες μυαρών”, και τα αγγλομασονάκια. Αυτός τις άνοιξε, όχι τις έκλεισε.

          • οσα dislike και να γίνουν σας ανατρέπει η ιστορική αναπομπή στην γκαιουλιά ή τους υπερανεκτικούς σε αυτή 10/03/2017 @ 2:18 ΠΜ

            Για σχολιαστή “ΑΑ]+[“και 21:02. ΄Ολο το εκλεκτό πολιτικό συρφετό νεοοθωμάνιων σε κρατικές και εκπαιδευτικές θέσεις, λοιπών συριζαίων, υπουργούς παιδείας, υποστηρίζουν αμφότεροι τον καπιταλισμό του George SOROS!!. Το γνωρίζεις μάλλον. Οχι δεν είναι κατ΄ανάγκη από άλλη αυτοκρατορία ή κάποια βαθιά αντιπαλότητα συστημάτων. Συνεχίζουν τη NWO από εκεί που τους βολεύει κατά σύγκλιση – Σχόλιον 22:13 περιεκτικότατο κατά τίτλο.

        • president PUTIN 10/02/2017 @ 11:30 ΜΜ

          Είδες πολλούς τρύπιους μωρή κλώσσα να γαμάνε και να δέρνουν;Αν ήταν γκέουλας σαν και του λόγου σου θα πήγαινε στα τέσσερα,δε θα ήταν μέγας

          • Πέρα της Αριστοτελικής επιδρασης και των στρατηγικών ικανοτήτων του Αλέξανδρου... 10/03/2017 @ 12:59 ΠΜ

            Για να τελειώνει το θέμα. Η κληρονομιά του Αλέξανδρου είναι ένας πλουρεαλισμός τουρκοπερσικής πουτανιάς. Στημένο όλο από τους “Κάβειρους” και έκπτωτους ζωροαστριστές – αναχιτιστές, αμφίδρομα και ελεγχόμενο από δρακόσαυρους που προσχωρούσαν παντου. Αζερμπαϊτζάν Τουρκία ούνοι, δεν θα υπήρχαν χωρίς τον Αλέξανδρο. Είναι πράγματι ένα κατασκεύασμα της “νέας τάξης” και των σχεδιασμών Γκόμπι – Σελήνης. Ισλαμιστές τουρκμανοι και πάκια έρχονται στην Ελλάδα ως δήθεν απόγονοι του Αλεξάνδρου.

          • Νικητας 10/03/2017 @ 7:06 ΜΜ

            Προς ΠΕΡΑ….00:59….Μαλλονν εισαι ερωτευμενος με μογγολακια κακομοιρα ,που σε βολευουν κανονικα !! ΔΕΝ ΕΞΗΓΗΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΑΣ ΜΟΥΡΛΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ , ΑΛΑ ΡΕΠΟΥΣΗ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΟ ΦΙΛΗ !! Εκτος κι αν εισαι αυτοπροσωπως η πουτανο Τατσουλα !!! Χμμμμ……..

  4. ΔΥΟ ΑΠΛΕΣ ΛΕΞΕΙ.. ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΣΟΝΑΡΑΔΕΣ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ. 10/02/2017 @ 6:18 ΜΜ

    ΕΜΦΥΛΙΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ

  5. Κωσταντινος 10/02/2017 @ 8:19 ΜΜ

    ολα τα αυτονομιστικα κινηματα βρισκονται στην λογικη του οσο το δυνατον αποδυναμωσης των χωρων για πιο ευκολο και γρηγορο ελεγχο .Τοσο απλα και το οτι το διαχειριζεται ο Σορρος το πρακτορακι των Ροτσιλντ δεν ειναι τυχαιο.Πολυ πιο ευκολα διοικεις μια μικρη χωρα τυπου σκοπια παρα μια γιουκοσλαυια πχ.ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΟΛΙ μην απατασθαι

  6. 1)ΣΧΟΛΙΟ 10/02/2017 @ 8:41 ΜΜ

    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΡΤΕΡΟΎΝ ΓΙΑ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΥΜΦΈΡΟΝΤΑ ΠΡΟΣΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥ – ΚΥΡΙΏΣ ΙΣΡΑΗΛ ΤΟΥΡΚΙΑ – ΟΜΩΣ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΤΟΥΝ ΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ-ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΕΙΣΤΙΚΟ.
    ΤΩΡΑ ΜΕ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΡΗΤΙΚΩΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΙΑ ΙΣΡΑΗΛ ΠΡΟΣΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥ, ΔΕΝ ΤΟ ΚΙΝΗΣΑΝ ΤΟ 2013. Η “ΜΠΟΓΙΑ” ΤΟΥΡΚΟΚΡΗΤΕΣ Ή “ΚΟΥΣΤΏ” ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΒΕΝΕΖΙΛΗΔΩΝ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ.

  7. 2)ΣΧΟΛΙΟ 10/02/2017 @ 9:03 ΜΜ

    Η ΚΑΤΑΛΟΝΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΖΉΤΗΜΑ ΤΗΣ “ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ”, ΑΛΛΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΞOYN ΘΑ ΑΦΡΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘOYN ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ. ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΙΑ ΙΣΡΑΗΛ Ή ΚΑΙ ΑΦΡΙΚΗ ΓΙΑ ΤO ΣΧΕΔΟΝ “ΟΜΟΙO ΘΕΜΑ”.
    AFRO-OTTOMAN TURKS LIBERALS, ΚΕΝΤΡΑ, G.SOROS, ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΒΕΝΙΖΕΛΙΚΟΙ ΜΟΙΡΑΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΗΤΙΚΉ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΥΠΟΘΕΤΙΚΗ.

  8. ΑΓΧΙΝΟΟΣ 10/02/2017 @ 9:04 ΜΜ

    «Σύμφωνα με το σύνταγμα της Ισπανίας, η ψηφοφορία στην Καταλονία δεν ήταν νόμιμη», είπε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, που όμως αναγνώρισε την ψηφοφορία στο Κόσσοβο η οποία σύμφωνα με το Σύνταγμα της Σερβίας ήταν παράνομη.
    Ο αλκοολικός Ζαν-Κλοντ είπε ότι η Καταλονία είναι «εσωτερικό ζήτημα της Ισπανίας», αλλά το Κοσσυφοπέδιο ήταν Διεθνές. deltio11.blogspot.com

  9. Ανώνυμος 10/02/2017 @ 9:35 ΜΜ

    Νικολάκη άλλο πράγμα το να ζητώ ανεξαρτησία για λόγους φυλετικούς και άλλο για οικονομικούς.
    Για φυλετικούς λόγους συμφωνω μαζί σου,για οικονομικούς λόγους επιβάλλεται ματσούκι.

    ΟΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ΤΟ 1940 ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΑΧΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΦΥΛΕΤΙΚΟΥΣ!

    ΚΑΙ ΟΙ ΧΙΩΤΕΣ ΤΟ 1821 ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΦΥΛΕΤΙΚΟΥΣ

    ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΦΥΛΕΤΙΚΑ ΙΔΕΩΔΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΤΟ ΜΑΤΣΟΥΚΙ

    • Κατοχικά Νέα 10/02/2017 @ 9:47 ΜΜ

      Οταν σου κανει μια πο@στια ενας συνανθρωπος σου πας στο αστικο η το ποινικο δικαιο …σωστα; Αν δεν εχεις κανει την σωστη κινηση και δεν εχεις παρει προφυλαξεις περνεις τα @ρχιδια μου σε ολα τα δικαστηρια αρα εχασες !! Θα μπορουσε λοιπον η κυβερνηση της ισπανια να βγαλει ενα δυο νομους και να πει ..παιδακια θελετε να φυγετε; αν ναι απο τοσα χρωστατε ο καθενας ..και ολα τελειωναν εκει..αλλα αυτα τα κανουν τα κυριαρχα κρατη..αν υπαρχουν πανω στην γη !!Οσο λοιπον εμεις μαθαινουμε στο στυλιαρι και το επικροτουμε τοσο το στυλιαρι θα ερθει και σε εμας φιλε! Απλα πραγματα η πας με τους νομους σε ΟΛΑ η τους γαμας το ταμτιριμ ΑΜΕΣΑ !!.. Να εισαι με τους μισους νομους και οποτε θες να παραβιαζεις ανθρωπινα δικαιωματα τοτε φιλε εχεις χασει την μπαλα στο τι πραγματικα συμβαινει στον κοσμο! Δεν μου λες αν ο στοχος ειναι η γη ποσο κοστιζει ολη η γη; Κοστιζει το ιδιο με ανθρωπους πανω της η ξερη; Και αν κοστιζει παρπανω με ανθρωπους πανω της ..πως πρεπει να ειναι αυτη οι ανθρωποι; … Νομιζεις λοιπον εσυ ακομα οτι χει την παραμικρη αξια το οποιο χρεος ;οτι εχει καμια αξια το χαρτακι; οτι οι επικυριαρχοι χρειαζονται χρηματα , συναλλασονται με χρηματα ; η οτι ηδη εχουν μοιρασει την γη και πλεον εκπαιδευουν τους ανθρωπους να γινουν το live stock που θα ειναι χρησιμο στην κατακτηση του πλανητη; Και εσυ φιλε μου αυτη την στιγμη αποδεχομενος το στυλιαρη εισαι ενας χρησιμο ασετ της εταιριας γη ! Εγω ομως δεν σου φταιω σε τιποτα ….γιατι η δικη σου υποταγη σε νομους που στερουν ανθρωπινα δικαιωματα καταδικαζουν και εμενα …Αρα αν το στυλιαρη και η ανομια ειναι καλη για το κρατος τοτε με την ιδια λογικη πρεπει να σε σφαξω στο γονατο που συμβαλεις στον πλανητη φυλακη που θα μου επιβαλουν!

  10. Ανώνυμος 10/02/2017 @ 10:52 ΜΜ

    Δυστυχώς,παίρνουν αξία λόγια χωρίς ουσία,από ανθρώπους ανιστόρητους.
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

  11. Γιά ποιό λόγο το ονομάσατε αντι νόηση ρε παιδιά…και όχι μαλακία…?

  12. Ανώνυμος 10/03/2017 @ 12:57 ΠΜ

    Νικολάκη γιατί κάνεις τον χαζο;

    ΜΑΤΣΟΥΚΩΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ!
    ΟΣΟΙ ΖΗΤΟΥΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΑ ΧΑΡΤΑΚΙΑ, ΤΟΥΣ ΔΕΡΝΟΥΜΕ!

    ΠΩΣ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΛΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ;
    ΜΕ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ;

    ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΠΛΑΝΗΤΕΣ-ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

    ΑΠΑΡΝΗΣΟΥ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΧΕΣΤΡΑΣ ΖΩΝΤΑΣ ΣΑΝ ΑΣΚΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΕΚΙΝΑ ΤΙΣ ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ

  13. ΘΑΗΘΕΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΧΟΥΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΜΟΥΣΙΑ ΜΑΚΡΥΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΟΥΛΣΟΥΜΑΝΙΚΑ ΒΑΜΕΝΑ ΡΟΖ.ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΕΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ ΜΟΥΛΣΟΥΜΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΝ.

  14. Η ΠΟΛΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΒΛΑΦΤΕΙ 10/03/2017 @ 3:54 ΠΜ

    καποιοι που δηλωνουν ανοιχτοματηδες κλεινουν τα ματια οταν η πραγματικιτητα δεν συμβαδιζει με την ιδεολογια τους

    • Η ΠΟΛΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΒΛΑΦΤΕΙ 10/03/2017 @ 4:06 ΠΜ

      Κσι επειδη πολυ συντομα θα λες το ιδιο για την ανεξαρτησια του Κουρδισταν .Διαβασε πρωτα το παρακατω.http://secretsofthefed.com/rothschild-now-owns-iraqi-oil/

      • Η ΠΟΛΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΒΛΑΦΤΕΙ 10/03/2017 @ 4:26 ΠΜ

        Φυλλο δεν κουνιετσι στο δεντρο των Rotchild εαν δεν το θελουν οι ιδιοι The House of Rothschild in Spain, 1812–1941 Miguel A. López-Morell – 2016 – ‎Preview – ‎More editions It is to such questions that this book turns its attention, utilising sources in Britain, France and Spain to fully analyse financial activities carried out by the Rothschild House in Spain…. the work on the Saragossa connection and the willingness to allow the Catalan committee some degree of independence

  15. ΠΑΙΞΕ ΜΟΥ ΔΙΠΛΟ ΠΕΝΙΑ... ΚΑΙ Ο ΜΗΝΑΣ ΕΧΕΙ ΕΝΝΙΑ ...ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ ΚΑΤΣΙΑΠΛΙΑ 10/03/2017 @ 4:03 ΜΜ

    ΠΑΙΞΕ ΜΟΥ ΔΙΠΛΟ ΠΕΝΙΑ… ΚΑΙ Ο ΜΗΝΑΣ ΕΧΕΙ ΕΝΝΙΑ …ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ ΚΑΤΣΙΑΠΛΙΑ

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*