Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

11:31 - 24/01/2016

Η δομή της Παγκόσμιας κρυμμένης κυβέρνησης και αυτοί που ζουν ανάμεσα μας – Watchers

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Η δομή της Παγκόσμιας κρυμμένης κυβέρνησης και αυτοί που ζουν ανάμεσα μας – Watchers

Το σύνολο των θεωριών συνομωσίας, δεν αναφέρεται σε κάποιους κακούς και ανάλγητους κεφαλαιοκράτες αλλά σε οργανωμένες αδελφότητες που περιβάλλονται από άλλες και οι άλλες από άλλες και ούτω καθεξής. Η διοικητική μέθοδος δηλαδή της πυραμίδας ναι μεν είναι πιο απλή στο να γίνει αντιληπτή, αλλά η πραγματική διοικητική μέθοδος των Νεφελίμ είναι η μέθοδος φλοιών κρεμμυδιού, όπως έχω πει στο παρελθόν.

Όσο πιο μέσα στο <<παιχνίδι>> μπαίνει κανείς, σε τόσο πιο μικρή ομάδα ανήκει. Για να γίνει αντιληπτή η δομή διοίκησης της Μαύρης Αδελφότητας, θυμίζω αρχικά ότι η Μαύρη Αδελφότητα είναι εκείνη που δημιουργήθηκε από τους γιους των Ελοχίμ και της Λίλιθ τους Ναχσχραμόν, με σκοπό την διοίκηση του κόσμου.

Το <<αντίπαλο δέος>> τους η Λευκή Αδελφότητα δημιουργήθηκε από τους Ναχσχραμόν που δεν συμμετείχαν στην ηγεσία της Μαύρης. Καθώς οι χιλιετίες κυλούσαν , όλα τα γένη των Νεφελίμ, ερχότανε σε επιμιξίες όχι μόνο μεταξύ τους, αλλά κυρίως με τους ανθρώπους. Έτσι από τις επιμιξίες των Νεφελίμ και των ανθρώπων γεννήθηκαν οι Ραν.

Στην αρχή οι ιδιότητες των Νεφελίμ, απαντιότανε σε όλους τους Ραν (ημίθεους) . Με την πάροδο όμως των γενεών και των επιμιξιών, κάποιων Ραν, στις μέρες μας, τον καταλαβαίνεις μόνο με εξέταση DNA, με την προϋπόθεση ότι γνωρίζεις το τι ψάχνεις. Καθώς οι χιλιετίες εν τω μεταξύ κυλούσαν, κάποιοι από τους Ραν, που οι Νεφελίμ τους χρησιμοποιούσαν σαν βασιλείς και αυτοκράτορες για την διακυβέρνηση του πλανήτη, συνειδητοποιούσαν τον εκφυλισμό των ιδιοτήτων τους λόγω των επιμιξιών και να κάνουν γάμους μόνο μεταξύ τους. Έτσι δημιουργήθηκε ο θρύλος ή αν θέλετε μύθος των <<γαλαζοαίματων>> Βασιλειάδων που κάθε άλλο παρά γαλαζοαίματοι ήταν βέβαια. Τα κλειστά αυτά διοικητικά κλαμπ των βασιλέων της Μαύρης Αδελφότητας, δεν έμειναν αναπάντητα και έτσι δημιουργήθηκαν οι κλειστές κοινωνίες της Λευκής Αδελφότητας.

Όλα αυτά τα συνειδητοποιημένα κλαμπ ή οίκοι των Ραν, δεν ήταν δυνατόν να μείνουν εκτός του παγκόσμιου συστήματος διακυβέρνησης. Με το σκεπτικό μάλιστα του ότι κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει, συνεργαζότανε μεταξύ τους. Όταν η Λευκή Αδελφότητα έστησε την Γαλλική και την Αμερικανική επανάσταση, κατά το ξεκίνημα της κατάληψης της εξουσίας του πλανήτη, οι Ραν βρέθηκαν σε αντίπαλα στρατόπεδα.
Η αποδοχή της κυριαρχίας του Σαμαέλ (του διαβόλου) από τις δύο Αδελφότητες έφερε μετά τον Β’ παγκόσμιο πόλεμο μία αναγκαστική συνεργασία, ανάμεσα στους οίκους, βασιλικούς και μη, των Ραν.

Οι οίκοι αυτοί στις μέρες μας, αποτελούν όλους τους βασιλικούς και αυτοκρατορικούς οίκους, αλλά και τους οίκους των ευγενών και μεγαλοτραπεζιτών. Τα μέλη των οίκων αυτών κάνουν γάμους και απογόνους μόνο μεταξύ τους και μόνο αν κριθεί ότι το DNA κάποιων είναι αρκετά ισχυρό, επιτρέπεται γάμος με άτομο έξω από αυτούς. Πολλοί, άνδρες και γυναίκες που παντρεύτηκαν κάποιον γόνο βασιλικής οικογένειας, βρέθηκαν νεκροί λόγω κάποιου <<ατυχήματος>>. Βλέπε Νταϊάνα κ.τ.λ.

Όλοι αυτοί, εκπαιδεύονται από μικροί στην <<τέχνη>> του χειρισμού των λαϊκών μαζών των γκοϊμ, των <<καταναλώσιμων>> δηλαδή ανθρώπων. Όλοι τους επομένως χρησιμοποιούνται στους παγκόσμιους οργανισμούς διοίκησης του πλανήτη, ή στους οργανισμούς στράτευσης ανθρώπων για να χρησιμοποιηθούν και αυτοί με τη σειρά τους στους οργανισμούς αυτούς, μέσω των οποίων ελέγχονται οι <<δημοκρατικά εκλεγμένες κυβερνήσεις>> των λαών.

Οι οργανισμού αυτοί είναι, μεταξύ άλλων: Η Τριμερής Επιτροπή, ο ΟΗΕ, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, η Παγκόσμια Τράπεζα, η Λέσχη Μπίλντεμπεργκ, η Λέσχη της Ρώμης το Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων, η Λέσχη της Βουδαπέστης, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, που πρόσφατα κόντεψε να τρελάνει τον παγκόσμιο πληθυσμό με την βοήθεια των ΜΜΕ ισχυριζόμενος ότι δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπων θα πεθάνουν από την γρίπη των πουλερικών , αν δεν κάνουν εμβόλιο, κ.τ.λ.

Έχουμε επομένως στο διοικητικό δίκτυο του πλανήτη, συνεργασία Ραν και ανθρώπων. Αν χρησιμοποιήσουμε το μοντέλο του κρεμμυδιού, το μοντέλο δηλαδή των διοικητικών διαστρωματώσεων, οι πολίτες όλων τω ν κρατών έχουν αρχικά απέναντί τους την δημόσια και δημοτική διοίκηση και τις δυνάμεις ασφαλείας. Από εκεί και πέρα για να μπορέσουν να μεταφέρουν οποιοδήποτε αίτημα στους πραγματικούς κυβερνώντες του κόσμου τούτου, τα πράγματα δυσκολεύουν. Τα στρώματα λοιπόν της διοίκησης είναι :

1. Δημόσιοι υπάλληλοι, δημοτικοί υπάλληλοι, δυνάμεις ασφαλείας.
2. Δικαστική εξουσία.
3. Τοπική κυβέρνηση.
4. Κοινοτική εξουσία (ΗΠΑ, Ε.Ε., κ.τ.λ.)
5. Παγκόσμιοι χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί (παγκόσμια τράπεζα, Διεθνές Νομισματικό Ταμείο κ.τ.λ.)
6. Άγνωστοι για τους λαούς παράγοντες, παρουσιαζόμενοι σαν το <<απρόσωπο κεφάλαιο>> , <<κεφαλαιοκράτες>>, <<κερδοσκόποι>>, <<Μασόνοι>>, <<Ιλλουμινάτι>>, κ.τ.λ.)

Τα δεδομένα που τεχνηέντως προωθούνται, από τα απόλυτα καθοδηγούμενα ΜΜΕ, είναι αυτά των στρωμάτων ένα έως πέντε. Το έκτο στρώμα εξουσίας αφήνουν να το δημιουργήσει η φαντασία του καθενός. Θυμίζω ότι εξουσία ονομάζουμε οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει την ζωή μας όπως την αντιλαμβανόμαστε στον ψεύτικο και προσωρινό κόσμο που ζούμε.

Τα στρώματα λοιπόν ένα έως πέντε , παίρνουν οδηγίες από τις δεξαμενές σκέψεις, ιδρύματα που οι Αδελφότητες έχουν δημιουργήσει, ώστε να προωθούν τα σχέδια τους, ως δήθεν προερχόμενα, από ομάδες <<σοφών>> που η δουλειά και το μέλημα τους είναι η λύση των προβλημάτων του κόσμου. Η Λευκή Αδελφότητα από την υπόγεια Λευκή Πολιτεία στην έρημο Τάκλα Μακάν και η Μαύρη Αδελφότητα από τις εγκαταστάσεις της στο Νόϊνσβανσταϊν της Βαυαρίας , δίνουν διαρκώς λεπτομερείς οδηγίες, αφ’ ενός μεν για τους στόχους τους που πρέπει να επιτευχθούν, αφ’ ετέρου δε για τις μεθόδους που πρέπει να ακολουθήσουν.

Οι στόχοι και οι σκοποί των Αδελφοτήτων, μερικές φορές είναι κοινοί, μερικές φορές πλήρως αντικρουόμενοι , και μερικές φορές άσχετοι μεταξύ τους. Οι Ραν των βασιλικών, ευγενών ή αριστοκρατών οίκων της Μαύρης Αδελφότητας, είναι γνωστοί στην Ευρώπη ως Μαύρη Αριστοκρατία. Οι <<οίκοι που χρησιμοποιούνται από την Λευκή Αδελφότητα δεν έχουν αριστοκρατικές καταβολές και είναι οικονομικοί οίκοι και τραπεζικοί οίκοι, όπως οι Ροθτσιλντ, Οι Ροκφέλερ κ.τ.λ. Όλοι αυτοί είναι Ραν κυρίως από τους Μπαχομέχ και Λοσντβέχ για την Μαύρη Αδελφότητα, δηλαδή βρυκόλακες και λεοντόμορφοι , επί των λαϊκότερων και από τους Μαλτσέχ , τους Καχσναχ και τους Σαχερνέχ για την Λευκή Αδελφότητα. Δηλαδή λυκάνθρωποι, ερπετοειδής και πτηνόμορφοι . Οι Ραν υψηλού επιπέδου απαρτίζουν μαζί με <<επιλεγμένους ανθρώπου όλους τους παγκόσμιους οργανισμούς, αλλά κανένας από αυτούς δεν ανήκει στους <<παρατηρητές>> (watchers).

Oι λεγόμενοι παρατηρητές, αυτοί που ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ, είναι καθαρόαιμοι Νεφελίμ και δεν συμμετέχουν σε κανένα οργανισμό λήψεως αποφάσεων. Ελέγχουν όμως διαρκώς, για λογαριασμό των δύο Αδελφοτήτων κατά το δυνατόν τα πάντα, όσα διαδραματίζονται στον πλανήτη.

Αυτή είναι η αποστολή τους, αυτό είναι το θέλημά τους. Με τη μορφή ανθρώπων κινούνται παντού. Από τα κοινοβούλια, μέχρι τις γειτονιές των ανθρώπων και αναφέρουν οτιδήποτε θα μπορούσε εξελισσόμενο να κάνει τους ανθρώπους επικίνδυνους για τις κοινωνίες των Νεφελίμ στα Τάρταρα, στο εσωτερικό δηλαδή της Κοίλης Γης.

Απόσπασμα κειμένου απο τον τόμο 50 (Τίτλος: Το παιχνίδι που λέγεται ζωή) απο την σειρά » ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ » Του Δημοσθένη Λιακόπουλου

xristaras1925

prisonplanet.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (27)

  1. ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ 01/24/2016 @ 12:16 ΜΜ

    Για ρωτήστε κανέναν κληρικό τι λέει για αυτά που διαδίδει ο Λιακόπουλος;

  2. Ανώνυμος 01/24/2016 @ 12:58 ΜΜ

    Αυτός ο Λιακόπουλος… που “ήταν πρώην” υπάλληλος του Ν.Α.Τ.Ο. (κατά δική του επανειλημμένη ομολογία) έχει ξεπεράσει σε πνευματικότητα πάρα πολλούς!

    Ανάμεσα σε αυτούς τον Αριστοτέλη, τον Πλάτωνα, τον Αισχύλο, τον Επίκουρο, τον Ηράκλειτο, τον Αριστοφάνη, τον Πλούταρχο, τον Θουκυδίδη κ.λ.π. κανείς από όλους αυτούς και άλλους τόσους δεν είχε τα πνευματικά αρχίδια να γράψει για τους Νεφελίμ… για τους Ραν… για την Λίλιθ, για τους Ναχσχραμόν και το κακό συναπάντημα!!!

    Αυτό ίσως να συμβαίνει (ποιος ξέρει;)γιατί οι πρόγονοι μας δεν διετέλεσαν υπάλληλοι (πράκτορες) στο Ν.Α.Τ.Ο.

    Τον καιρό της μεγάλης παρακμής… έχει γεμίσει η χώρα των Ελλήνων, από προδότες, μαλάκες, λαοπλάνους και θεομπαίχτες… πέραν από τους βλάκες που αποτελούν την μεγαλύτερη κοινωνική ομάδα.

    Αυτά.

    Υγ. Στο όλο κείμενο και ειδικά στην παράγραφο “τα στρώματα της διοίκησης” δεν αναγράφεται το Ν.Α.Τ.Ο. παρά αφήνεται στην φαντασία του καθενός να εννοηθεί, γιατί;

  3. Καλέ ΔΕΝείναο τέρατα αυτοί που μας κυβερνάνε!…’Ισα-ίσα που είναι καλοκαμωμένοι “κύριοι”,φορούν κουστούμι ΚΑΙ γραβάτα,χαμογελάνε κιόλας!

    • ΑΝ μιλάτε γι’αυτόν που είναι πρώτο πλάνο στην φωτογραφία ,αυτός όντως είναι “ερπετοειδής”αν όμως μιλάτε και για τους υπολοίπους ,ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΊΝΑΙ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΕΊΣ!

  4. Ανώνυμος 01/24/2016 @ 3:33 ΜΜ

    Γράφει τη φράση στο κείμενο:
    “να το δημιουργήσει η φαντασία του καθενός.”

    Αν ο καθένας αφήνει τη φαντασία να δημιουργεί, τότε κατεβάζει ό,τι θες παπάδες

  5. Αλκίνοος 01/24/2016 @ 5:16 ΜΜ

    Ο ρόλος των WATCHERs πάντα υπήρχε και στις δομές εξουσίας της ανθρώπινης κοινωνίας!
    Κάθε ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ είτε η κάθε παλιά είτε η κάθε καινούρια που αντικαθιστούσε την προηγούμενη, είχε όλες τις δομές, με πολύ σημαντικό ρόλο τους… ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ (watchers).
    Μαντέψτε ποιοί ήταν οι watchers της σήμερα απερχόμενης ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ!
    Μα φυσικά οι ΙΕΡΕΙΣ!
    Από τα ΤΡΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ (πολιτική, στρατιωτική, θρησκευτική – ιδεολογική) τα οποία απαρτίζουν τη δομή της, ποια πιστεύετε ότι κάνει ότι βρίσκεται πιο “κοντά” στον καθημερινό άνθρωπο, με τους πόνους, τις αγωνίες, τα άγχη και τα προβλήματά του;
    Σε ποιόν θα απευθυνθεί ο καθημερινός φουκαράς; Που θα μιλήσει για τα προβλήματα που του δημιουργούν οι άλλες δύο εξουσίες; (πολιτική και στρατιωτική).
    Σε ποιόν θα παραπονεθεί;
    Μα φυσικά στον… “ΚΑΛΟ ΜΠΑΤΣΟ”!!! (το γνωστό παιχνίδι του καλού και του κακού μπάτσου).
    Γιατί νομίζετε ότι τα μεσαία στρώματα της ιεραρχίας ονομάζονται… “ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ”; Μα γιατί είναι επί σκοπόν, γιατί επισκοπεύουν – παρακολουθούν – ελέγχουν, αν όλα βαίνουν καλώς για το σύστημα ΕΞΟΥΣΙΑΣ!
    Πώς ονομάζονται τα μικρότερα τμηματα ελέγχου; Μα φυσικά ΕΝΟΡΙΕΣ με υπεύθυνους ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ – Watchers, ωστε να επισκοπεύονται – παρακολουθουνται ευκολότερα οι πολίτες –
    ΕΝΟΡΙΤΕΣ μέσα στην επικράτειά τους!
    Σε ποιούς εμυστηρεύονταν τα πάντα στο παρελθόν οι ταλαίπωροι; Μα πάντα στους “πνευματικούς” watchers”!
    Για αυτό οι παπαwatchers από πάντα τριγυρνούσαν στις γειτονιές, παρακολουθούσαν και επέβλεπαν τα πάντα, εάν δεν τα κατάφερναν μόνοι τους είχαν πάντα την βοήθεια των ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΡΟΥΦΙΑΝΩΝ της ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ, οι οποίοι με το όποιο αζημίωτο “ΕΔΙΝΑΝ” τους συνανθρώπους – συμπολίτες – γείτονές τους, οι οποίοι πίστευαν ότι είχαν ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ σε σχέση με τα θέλω της ΕΞΟΥΣΙΑΣ!
    Τέλος, το ισχυρότερο όπλο των παπαwatchers ήταν η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ, η εθελοντική παραδοχή της “απόκλισης”, η οποία ΕΚΒΙΑΖΟΝΤΑΝ με τον… “ΦΟΒΟ ΘΕΟΥ ΤΙΜΩΡΟΥ”, αφού πρώτα γέμιζαν τους ΦΤΩΧΟΜΥΑΛΟΥΣ (είχαν φροντίσει πρώτα να αποκλείσουν από την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ γνώση τους πάντες)
    με ΑΜΑΡΤΙΕΣ, με ΤΥΨΕΙΣ και ΕΝΟΧΕΣ!!!
    Έτσι κρατούσαν ΦΑΚΕΛΟ οι WATCHERs για τον κάθε ενορίτη, που με την πρώτη ευκαιρία τον παρεδιδαν στην πολιτική εξουσία και αυτή με τη σειρά της τον ΣΥΝΕΤΙΖΕ!
    Αν η “αποκλίνουσα” συμπεριφορά ήταν σοβαρότερη κατά της ΕΞΟΥΣΙΑΣ, αναλάμβανε το στρατιωτικό σκέλος της και τον ΕΞΑΦΑΝΙΖΕ (πολλές φορές και την οικογένειά του).
    Αυτό συνέβαινε για αρκετούς αιώνες στα πλαίσια της σκοτεινής Ανατολικής Αυτοκρατορίας (την ψευδώς επονομαζώμενη σήμερα “Βυζάντιο”), αλλά κράτησε και μέχρι τα μέσα του προηγούμενου αιώνα (πολύ κοντά μας χρονικά).
    Σημερά μην το ψάχνετε ως φαινόμενο, γιατί αυτό το ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑ είναι πλέον σε ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΗ, υφίσταται μόνο ως πολεοδομικά και ελέω “παράδοσης” (τρομάρα μας) διακοσμητικό στοιχείο και δεν έχει πλέον καμία χρησιμότητα για τους ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ, οι οποίοι εδώ και χρόνια προετοιμάζουν ΝΕΕΣ ΔΟΜΕΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ, με ΝΕΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ και ΝΕΟ ΡΟΛΟ WATCHER, κοινώς ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ώστε να μας διοικούν!
    Δεν είναι τυχαίες και οι ορολογίες που χρησιμοποιήθηκαν από την θρησκευτική εξουσία:

    1. Εμείς ως ΠΟΙΜΝΙΟ, δηλαδή κοπάδι!

    2. Οι κληρικοί ως ΠΟΙΜΕΝΕΣ, δηλαδή οι βοσκοί μας, που όπως οι τσοπανηδες κάθονται και… “παρακολουθούν” τα ζώα είναι WATCHERs!

    3. Οι επίσκοποι ως άλλοι ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΙ!!!

    “ΣΥ ΠΟΥ ΠΟΙΜΕΝΕΙΣ ΤΑ ΑΡΝΊΑ – ΣΥ ΠΟΥ ΒΟΣΚΕΙΣ ΤΑ ΠΡΟΒΆΤΙΑ” αναφέρει μια εκκλησιαστική ρήση!

    Εσύ που πληρώνεις τους watchers κι εσύ που τους θεωρούσες για εκατοντάδες χρόνια “πνευματικούς” σου και τους βοηθούσες να σε ρουφιανεύουν πιο εύκολα” θα το μετατρέψω εγώ απευθυνόμενος σε ΕΣΕΝΑ αναγνώστη!

    Μην ξεχνάτε να φιλάτε το χέρι του watcher της γειτονιάς – ενορίας σας, ωστε να του αποδεικνύεται την ΥΠΟΤΑΓΗ, την ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ και την ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΗ με τις επιταγές της ΕΞΟΥΣΙΑΣ συμπεριφορά και ζωή σας, γιατι για αυτό γίνονταν όλα αυτά!
    ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!!! (φόβητρου – τιμωρού)

    • Ανώνυμος 01/24/2016 @ 6:20 ΜΜ

      Και γνωριζουν πραγματι ολοι αυτοι καποιο επιπεδο αλλο της πραγματικοτητας που το κρυβουν;Πως μπορει να γινει φανερο κατι τετοιο; Η απλα..ψαρωνουν τα πληθη;

    • Ανώνυμος 01/24/2016 @ 6:31 ΜΜ

      Πωπω κουράστηκα μόνο που το διαβάζω!…πολυεξοδο κ αναχρονιστικο…σπάταλο μπάτζετ παλαιάς μόδας στην εποχή της υψηλής τεχνολογίας;

      Κι όλοι αυτοί να προσβλέπουν σε ρουσφέτια κ βολεματα;

      Μεταρρύθμιση χρειάζεται επειγόντως άμεσα!

      Μεταρρύθμιση είναι το τσιπαρισμα, ελάχιστο μπάτζετ, ανεξάρτητο ρουσφετιού κ πλήρως βελτιστοποιημενο, απαλλαγμένο του ανθρώπινου παράγοντα

      Μεταρρύθμιση εδώ κ τώρα!

    • κενδεας 01/28/2019 @ 11:15 ΜΜ

      φιλε να πας να κοιταχτεις.χρειαζεσαι βοηθεια

  6. Ανώνυμος 01/24/2016 @ 5:20 ΜΜ

    Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΨΕΥΤΟΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΟΥ ΖΟΥΡΑΡΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΖΑΓΟΡΑΚΗ….

  7. Ταξιάρχης Απόλλωνας 01/24/2016 @ 6:02 ΜΜ

    Ο Λιακουρας ειναι πνευματικος βιαστης. Πλασαρει θεωριες που βγαζει απο τον κωλο του χρησιμοποιωντας ονοματα και συμβουλισμους που απο μονα τους φανερωνουν την γελοιοτητα του θεματος οπως για παραδειγμα η Λιλιθ που ειναι γνωστη απο την Βαβυλωνιακη μυθολογια ως το ενεργειακο αντιθετο της Ισταρ και τους “Μπαχομεχ” απο το Μπαφομετ που ειναι ενας αποκρυφιστικος συμβολισμος του Ελιφα Λεβι που εμφανιστηκε τα τελευταια 200 χρονια.

    Θεωρω οτι ολα τα βιβλια του καλο θα ηταν να καουν για να μην κανει μεγαλυτερη ζημια σε αθωους νοες.

    Σε σχεση με τους watcher σας εχω εξηγησει στο παρελθον οτι μιλαμε για τους IGIGI = 246 = DAMNED = BELIAL που επαναστατησαν κατα του συμβουλιου των θεων και σχετιζονται με τις βασιλικες οικογενειες κλπ αλλα ολα τα αλλα ειναι μπουρδες.

    Igigi στα Βαβυλωνιακα σημαινει watch η to watch και φυσικα μιλαμε για πνευματικες οντοτητες που συνηθως βρισκονται πισω απο διαφορες αποκρυφιστικες οργανωσεις τις οποιες θα μπορουσαμε να προσδιορισουμε και ως δαιμονες.

    en.wikipedia.org/wiki/Igigi

    • Σιμωνίδης 01/25/2016 @ 8:55 ΠΜ

      ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ….Ε ΜΑΛΑΚΑ ΣΟΥΡΓΕΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΨΕΙΣ ΒΙΒΛΙΑ.ΤΕΛΙΩΣΑΤΕ,ΕΙΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ,ΕΙΣΤΕ ΑΓΚΥΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ…ΠΑΝΕ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΕΚΑΙΓΕ ΒΙΒΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΕΣΣΟ ΚΑΙ ΠΕΡΓΑΜΟ ΣΑΝ ΕΡΓΑΣΙΑ “”ΔΑΙΜΟΝΩΝ””….Η Ο ΧΙΤΛΕΡ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ.

      ότι και αν είναι ο Λιακόπουλος …θα το δείξει η ιστορία(εγώ με τον Λικόπουλο δεν συμφωνώ σε τίποτα…μα τίποτα όμως,έχει βγάλει όλους τους θεούς σαν Δαίμονες)

      περί βιβλίων ο λόγος που είπε ο Βλαμμένος παραπάνω για κάψιμο…..που με αυτό που είπε δείχνει πόσο άρρωστο μυαλό έχει ….ΚΑΙ ΔΑΙΒΟΛΌΣΠΕΡΜΑ ΕΊΝΑΙ…διότι θέλει να ακούγετε μόνο η δικιά του γνώμη….ΣΑΝ ΚΛΑΣΙΚΌς ΦΑΣΙΣΤΑΣ….

      Τώρα περιμένω να εκδοθεί ένα βιβλίο που ήταν “χαμένο”-καμένο από χριστιανύς του 5 αιώνα…και σώθηκε από τύχη(ΘΕΟΣ)!Μόλις κυκλοφορήσει…τότε αφού η γνώση θα αποκαλύφθη…..θα πω τι ξέρω…μου το είχαν πει μικρός,αλλά δεν έδωσα σημασία…αλλά ξέρω!Αν δεν βγει…διότι μπορεί να μην προλάβουν!ήταν στα Λατινικά μεταφρασμένο από τα αρχαία Ελληνικά…το οποίο ποτέ δεν μεταφράστηκε στα νέα τα το διαβάσουμε και εμείς….μόλις κυκλοφορήσει …θα καταλάβετε γιατί κάτι τύποι σαν τον “”ΙΓΓΙΓΓΙ-ΤΟΥΡΚΟΜΟΓΓΟΛΟ””(άκου όνομα ρε μαλάκα μου)καίγανε βιβλία στο Βυζάντιο!

      ‘Οταν θα δεις τρεις ήλιους κ 4 Σελήνες …..Οι Σαυρομάτες(Ανατολίτες-τουρκομογγόλοι) θα κάνουν επίθεση στην Ρώμη(Ευρώπη-Πελασγία-Ελλάδα).

      έχουμε δει τους δυο ήλιους(τον ένα τον ονομάζουν Νιμπιρου και καλά-καμία σχέσει)….

      • Ταξιάρχης Απόλλωνας 01/25/2016 @ 9:08 ΠΜ

        Κουραγιο συνανθρωπε.

        Ο πρωτος που εκαιγε βιβλια ειναι ο Πλατωνας.

        Για τα υπολοιπα ουτε καψιμο βιβλιων ουτε ψυχιατρος σας σωζει πλεον για αυτο καλο θα ηταν να προστατεψετε τα παιδια σας απο αυτο τον καρκινο.

        • Ανώνυμος 01/25/2016 @ 11:31 ΠΜ

          Σε μια σύντομη ιστορία ζεν, μεταφορική, γράφει ότι ένας σοφός όλη του ζωή μελετούσε αδιάκοπα περιστοιχισμενος με αμέτρητες βιβλιοθήκες γεμάτες χιλιάδες βιβλία. Το μέρος που έμενε είχε καταντήσει απέραντη Βιβλιοθήκη. Αν

          • Σιμωνίδης 01/25/2016 @ 2:59 ΜΜ

            Σε βολεύει ε να ζεις με στερεότυπα του τύπου ..αν κάποιος διαβάζει πολλά βιβλία…δεν έχει προσωπική ζωή…κλησμένος σε βιβλιοθήκες,δεν έχει ερωτευτεί,δεν έχει ζήσει(ΖΕΝ)…
            ΧΑ μάγ(κ)α μου…αυτό πρσπαθούμαι να κάνουμε στην κοινωνία…. να διαλύσουμε τα στερεότυπα…μόνο οι βαρετοί οι συνηθησμένοι και μονότονοι σκέφτονται με στερεότυπα!

    • Σιμωνίδης 01/25/2016 @ 1:20 ΜΜ

      ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕς ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ(ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΟΣ)…ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΕΝΟ ΣΕ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕς.ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟ(ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ).ΜΙΑ ΠΗΓΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΞΕΝΟΣ(ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ).ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟΣΟΙ ΜΑ ΤΟΣΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ….ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ????

      ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΨΕΜΜΑΤΑ….ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΑΙΣ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ…ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΥΣ…ΟΠΩΣ ΠΧ.Χ Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ…ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ Ο ΑΛΛΟΣ…ΕΝΩ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΝΠΝΕΥΣΤΑ…ΑΣΕ ΡΕ ΓΑΤΑΚΙ…ΤΣΑΜΠΑ ΜΑΓ(Κ)ΟΣ.

      Η ΟΠΩΣ Ο ΕΛΛΗΝΟΦΟΙΝΙΚΑΣ ΗΡΟΔΟΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΙΝΙΚΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ…ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟΣΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΝ ΦΟΙΝΙΚΕΣ(ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙ ΦΟΙΝΙΚΕΣ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ….ειναι προ-ελληνες)….ΕΝΩ ΑΛΛΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΛΕΝΕ ΑΛΛΑ..ΟΠΩΣ Π.Χ. ΘΟΥΚΙΔΙΔΗΣ,ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ,ΑΠΟΛΛΟΔΩΡΟΣ,ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ….ΠΛΗΘΩΝ ΓΕΜΙΣΤΟΣ(ΒΥΖΑΝΤΙΟ)

      Σ

      ΑΣΕ ΡΕ ΠΑ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ

      • Ταξιάρχης Απόλλωνας 01/25/2016 @ 4:02 ΜΜ

        Χαλαρωσε συναθρωπε θα παθεις ακομα μεγαλυτερη ζημια απο αυτην που ηδη εχεις και εσυ και ολοι οι κατεστραμμeνοι ομοιοι σου. Εσας δεν σας σωζει τιποτα απο τον εαυτο σας. ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.

        Συμφωνα με την λογικη των παρανοικων θα πρεπει να δεχομαστε τις ιστορικες αναφορες μονο οσον βολευουν τις Ελληνοκεντρικες φαντασιωσεις και αρα ο ημιτρελος Πλατωνας που παλαβωσε μεσα στα πλαισια του Ελληνικου χαους δεν εκαιγε βιβλια σε καμια περιπτωση.

        en.wikipedia.org/wiki/List_of_book-burning_incidents

        Εγω δεν ημουν ποτε δημοκρατης και θα ανταλαζα ανα πασα στιγμη το δικαιωμα ψηφου με κατι που να τρωγεται .

        Σε σχεση με τα υπολοιπα ουτε καψιμο βιβλιων, ουτε εξορκιστης ουτε τιποτα σας σωζει και μαζι με την αρρωστια σας θα καψετε και το Λαμογισταν μεγαλωνοντας συνεχως το καρμικο χρεος λογω φυσικα της μοναδικης στα παγκοσμια χρονικα βλακειας σας.

        Εσυ εισαι απλα ενα δαιμονισμενο παραπληγικο που επιτεθειτε σε εμενα σε σχεση με αυτο που ειπα για τις ανοησιες του Λιακοπουλου προσπαθωντας να μου καταλογισεις το καψιμο βιβλιων απο Χριστιανους. Εσας ρε καμμενε καραγκιοζη δεν πρεπει μονο τα βλιβλια να σας καψουν αλλα και να σας ευνουχισουν για το καλο της ανθρωποτητας.

        • Σιμωνίδης 01/25/2016 @ 7:21 ΜΜ

          όλλο διαμαντάκια μου δίνεις…λες=

          Εγω δεν ημουν ποτε δημοκρατης και θα ανταλαζα ανα πασα στιγμη το δικαιωμα ψηφου με κατι που να τρωγεται .

          είμαι σίγουρος ότι προτιμάς το να τρως…από την ελευθερία του λόγου και της βούλησης …ΖΕΙΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ!!!Δεν χρειάζεται να μας το πεις οτι δε γουστάρεις την δημοκρατία….ΦΕΝΕΤΕ!!

          Στο ξαναλέω….αλλά δεν λες να καταλάβεις…η δεν θέλεις να καταλάβεις…είναι δυνατόν κανείς μαθητής του Πλάτωνα(ανάμεσα και ο Γίγαντας Αριστοτέλης)…..ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ…….
          Η ΚΑΤΑΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΛΕΩ Η ΟΧΙ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΛΈΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΟΥΝΤ απράγματα είναι απλά….ακνε΄ςι άλλος εκτός τον Αριστόξενο(κάτι που μας δείχνει περίτρανα πολιτική εμπάθεια)

          μου έβαλες και για τον Προταγόρα…και ποιος το λέει ….χμ ..ένας χριστιανός..ο

          en.wikipedia.org/wiki/Diogenes_La%C3%ABrtius

          περίεργο όμωςρε φιλε …όλες οι αναφορές σου είναι είτε Εβραιοι ,εότε Σουμέριοι ,είτε ο Σιτσιν,είτε Χριστιανοί….το θέμα είναι πως γίνετε να τα ξέρουν αυτά 500-1000 χρόνια μετά…και να μην αναφέροντε σε αρχαία συνγράματα…..ΑΞΙΟΠΕΡΙΕΡΓΟ Ε?

          μου έκανε και κάτι άλλο εντύπωση…πουθενά δεν γράφει για τον απόστολο Παυλο στην Εφεσσο και Περγαμο στο λινκ?

  8. Ταξιάρχης Απόλλωνας 01/25/2016 @ 9:15 ΠΜ

    Αναφερω τους Igigi απλα για να εξηγησω απο που προερχεται αυτη η παραδοση με τους εκπτωτους.

    Τα υπολοιπα ειναι ανοησιες για αυτους που μαλιστα δημιουργησαν το φαινομενο του Μογγολου σχιζοματη υπερελληνα Ψωρρα. Μιλαμε για κωμικοτραγικες καταστασεις.

    • Ταξιάρχης Απόλλωνας 01/25/2016 @ 11:55 ΠΜ

      Βασικα διαφωνω καθως επισης θεωρω οτι τα περισσοτερα απο τα βιβλια που ασχολουνται με αυτα τα θεματα ειναι ανοησιες για αυτο θα ηταν ισως καλο να περιοριστουν οι ανοησιες αφαιροντας απο την λιστα τουλαχιστον αυτα που ειναι πολυ μεγαλες ανοησιες. Τι Μπαχομεχ και Νεφελιμ Ολυμπιοι και κουραφεξαλα;

      Εδω περα μιλαμε για πνευματικο βιασμο που ειναι και παλι μεσα στα πλαισια του Ελληνοκεντρισμου με πολιτικη στοχευση που εξυπηρετει βασικα και το Ορθοδοξο ιρατειο και την τεχνητη πολωση.

      Θα μπορουσαν φυσικα να τα θαψουν μαζι με τα βιβλια του Κροουλι σε καποιο υπογειο για να τα ερευνουν πραγματικοι ερευνητες και οχι ο απλος κοσμακης που ουτε χρονο εχει ουτε την δυνατοτητα να βγαλει ακρη σε σχεση με αυτα τα θεματα. Αυτο που χρειαζεται ειναι ενα γενικο ξεσκαρταρισμα απο ανεξαρτητες ομαδες πραγματικων ερευνητων. Δηλαδη επιστημονες. Αν δηλαδη δημιουργηθει ενας αξιοπιστος πολος πληροφορισης σε σχεση με αυτα τα θεματα δεν υπαρχει κανενας λογος να καει κανενα βιβλιο. Αλλωστε θα μπορουσαν να χρησιμευσουν και για κωλοχαρτα σε δυσκολους καιρους και οχι μονο για να σε ζεσταινουν τις δυσκολες μερες τους χοιμωνα καιγοντας τα στο τζακι.

      Ενα απλο παραδειγμα σε σχεση με το ποσο επικινδυνα μπορει να ειναι τα βιβλια που πραγματευονται αυτα τα θεματα:

      Ο Πρόκλος ήθελε να αποσύρει από την κυκλοφορία όλα τα βιβλία εκτός από τα Τίμαιος και Χαλδαϊκά Λόγια, ώστε να εμποδίσει να βλάψουν τους ανεκπαίδευτους. (Μαρίνος, Βίος Πρόκλου, 38)

      Βασικα οταν ημουνα καπου στα 18 ειχα γραψει ενα βιβλιο περιπου 250 σελιδες με την ονομασια “Διανοητικος Αλγοριθμος” που ηταν κατα βαση μια Ελληνοκεντρικη αντιχριστιανικη κουραδα την οποια και εκαψα οταν αντιληφθηκα οχι μονο την πλανη αλλα και το γεγονος οτι ολα αυτα που εγραφα δεν προερχοντουσαν απο μενα, καθως επισης ειχα και καποιες μεταφυσικες εμπειριες που δεν νομιζω να σας αφορουν.

  9. Ταξιάρχης Απόλλωνας 01/25/2016 @ 11:00 ΠΜ

    Eγω απλα αποδεικνυω μεσα απο την ιστορικη αληθεια οτι αυτα που λεει ο Λιακουρας για τους Ολυμπιους Νεφελιμ ειναι ανοησιες, καθως μιλαμε για τις εθνικες παραστασεις των Φοινικιων Ελ-Ελοχιμ και αυτη η ΑΛΗΘΕΙΑ μπορει να βαλει και ενα τελος στην τεχνητη διαμαχη αναμεσα στους Χρστιανους και τους Αρχαιολατρες.

    Ενα απλο παραδειγμα σε σχεση με την κοινη προελευση αυτων των παραδοσεων ειναι το θεμα του Λοταν του εχθρου του Βααλ/Δια που στην Εβραικη παραδοση εγινε Λεβιαθαν ο εχθρος του Γιαχβε/Ιακχου/Οσιρι/Δια που ειναι το αντιστοιχο του Απεπ που στην Ελληνικη παραδοση εγινε Τυφωνας.

    en.wikipedia.org/wiki/Lotan

    Η ιστορικη αληθεια μπορει να ξεδιαλυνει το θεμα και σε σχεση με τα ψευδη αλλα και την ασχετοσυνη του Χριστιανικου ιερατειου και σε σχεση με το τσιρκο με τους παπαρεψιλον τους Σωρρες κλπ.

    Σε σχεση με τα βιβλια που εκαιγε ο Πλατωνας μπορειτε να googlαρετε καθως θεωρω οτι δεν ειναι παντα κακη ιδεα να καιγονται αχρηστες εως και επικινδυνες πληροφοριες. Για παραδειγμα θεωρω οτι θα επρεπε να καουν και ολα τα βιβλια του Κροουλι κλπ.

    Περισσοτερα εδω στα σχολια:

    katohika.gr/diethni/poion-messia-anamenoun-oi-mousoulmanoi/

    Και εδω:

    katohika.gr/sinomosia/poia-alithi-istoria-prospathisan-oi-arxirabbinoi-kai-masonoi-na-apokrypsoyn-apo-toys-ellines/

    • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 01/25/2016 @ 11:14 ΠΜ

      Αδελφέ ΚΑΝΕΝΑ βιβλίο δεν πρέπει να καίγεται γιατί πολύ πιθανόν να περιέχει στοιχεία που να βοηθήσουν σε έρευνας που να πάνε την ανθρωπότητα 100 βηματα μπροστά. Μην ξεχνάς ότι τα “αιρετικά” βιβλία που κάηκαν πολλές φορές στην ιστορία της ανθρωπότητας ήταν αυτά που συνετέλεσαν στη μεγάλη διάρκεια του Μεσαίωνα (και για να μην παρεξηγούμαστε ο Μεσαίωνας δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με την Ιερά Εξέταση και τον Καθολικισμό, που ανήκουν στην πολύ μεταγενέστερη περιόδο του Διαφωτισμού).

      • Ταξιάρχης Απόλλωνας 01/25/2016 @ 1:16 ΜΜ

        Εδω ηθελα να το ποσταρω. Να το διορθωσω κιολας.

        Βασικα διαφωνω καθως επισης θεωρω οτι τα περισσοτερα απο τα βιβλια σε σχεση με αυτα τα θεματα ειναι ανοησιες για αυτο θα ηταν ισως καλο να περιοριστουν οι ανοησιες αφαιροντας απο την λιστα τουλαχιστον αυτα που ειναι πολυ μεγαλες ανοησιες. Τι Μπαχομεχ και Νεφελιμ Ολυμπιοι και κουραφεξαλα;

        Εδω περα μιλαμε για πνευματικο βιασμο που ειναι και παλι μεσα στα πλαισια του Ελληνοκεντρισμου με πολιτικη στοχευση που εξυπηρετει βασικα και το Ορθοδοξο ιρατειο και την τεχνητη πολωση.

        Θα μπορουσαν φυσικα να τα θαψουν μαζι με τα βιβλια του Κροουλι σε καποιο υπογειο για να τα ερευνουν πραγματικοι ερευνητες και οχι ο απλος κοσμακης που ουτε χρονο εχει ουτε την δυνατοτητα να βγαλει ακρη σε σχεση με αυτα τα θεματα. Αυτο που χρειαζεται ειναι ενα γενικο ξεσκαρταρισμα απο ανεξαρτητες ομαδες πραγματικων ερευνητων. Δηλαδη επιστημονες. Αν δηλαδη δημιουργηθει ενας αξιοπιστος πολος πληροφορισης σε σχεση με αυτα τα θεματα δεν υπαρχει κανενας λογος να καει κανενα βιβλιο. Αλλωστε θα μπορουσαν να χρησιμευσουν και για κωλοχαρτα σε δυσκολους καιρους και οχι μονο για να σε ζεσταινουν τις δυσκολες μερες του χειμωνα καιγοντας τα στο τζακι.

        Ενα απλο παραδειγμα σε σχεση με το ποσο επικινδυνα μπορει να ειναι τα βιβλια που πραγματευονται αυτα τα θεματα:

        Ο Πρόκλος ήθελε να αποσύρει από την κυκλοφορία όλα τα βιβλία εκτός από τα Τίμαιος και Χαλδαϊκά Λόγια, ώστε να εμποδίσει να βλάψουν τους ανεκπαίδευτους. (Μαρίνος, Βίος Πρόκλου, 38)

        Βασικα οταν ημουνα καπου στα 18 ειχα γραψει ενα βιβλιο περιπου 250 σελιδες με την ονομασια «Διανοητικος Αλγοριθμος» που ηταν κατα βαση μια Ελληνοκεντρικη αντιχριστιανικη κουραδα την οποια και εκαψα οταν αντιληφθηκα οχι μονο την πλανη αλλα και το γεγονος οτι ολα αυτα που εγραφα δεν προερχοντουσαν απο μενα, καθως επισης ειχα και καποιες μεταφυσικες εμπειριες που δεν νομιζω να σας αφορουν.

  10. Ταξιάρχης Απόλλωνας 01/25/2016 @ 4:46 ΜΜ

    Να μην ξεχασω να αναφερω οτι για το καψιμο των βιβλιων του Πρωταγορα απο την Αθηναικη πολιτεια συνεβαλε τα μεγιστα ο Πλατωνας ο οποιος τον σαρκαστηκε ελεεινα. Αλλωστε ειναι ο Πλατωνας που ελεγε στους νομους της πολιτειας του οτι οι αθεοι θα πρεπει να εκτελουνται κατι που προφανως επιρρεασε και την διανοηση της ιερας εξετασης αλλα και την καταδικη σε θανατο του Πρωταγορα για αθεια.

    Εδω ειναι ενα κειμενο απο εναν αθεο που εξεταζει το θεμα:

    sfrang.blogspot.com.cy/2013/02/blog-post_28.html

    Δεν συμφωνω σε πολλα απο αυτα που λεει οπως για παραδειγμα στο θεμα του Εμπεδοκλη αλλα στο θεμα του Πλατωνα καπως ετσι εχουν τα πραγματα.

    Go to:
    1.2 Ο Πλάτων και η μισαλλόδοξη καταστολή της αθεΐας

  11. Ταξιάρχης Απόλλωνας 01/25/2016 @ 6:02 ΜΜ

    Ασφαλως ο Πλατωνας λογω και του γεγονοτος οτι ηταν μυημενος και γνωριζε καλα τις μυστηριακες παραδοσεις της ανατολης γνωριζε επισης οτι οι θεοι υπαρχουν και μπορουσε να δει που θα οδηγησει η υλιστικη αθεια, κατι το οποιο βιωνουμε σημερα.

    Δεν συμφωνω με την εκτελεση των αθεων αλλα φυσικα και δεν μπορει να συνεχιστει αυτη η κατασταση της πληρους ισοπεδωσης των παντων και δεν μπορει φυσικα να οδηγησει πουθενα ο υπερσυμπλεγματικος Ελληνοκεντρισμος που ειναι ξεκαθαρα ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΑ. Δεν μπορουν οι βλακειες του Λιακουρα του Ψωρρα και του προκλητικου πανιβλακα υπερλαμογιου Ψωρονιδη να ανακοψουν το κυμα της πληρους ισοπεδωσης.

    Αντιθετως τις περισσοτερες φορες ολοι αυτοι μαζι και μαζι μαλιστα με τα ιρατεια ειναι συμμαχοι, καθως επικεντρωνονται στην επιφανεια των πραγματων και προσπαθουν επι της ουσιας να προστατεψουν το επιφανειακο ψευδος που καλλιεργησαν οι εξουσιαστικες δομες αλλα και ο εθνικος κομπλεξισμος μεσα στους αιωνες. Δεν τους ενδιαφερει πραγματικα η ερευενα και η πνευματικη διασταση του θεματος η οποια δεν μπορει να περιοριστει μεσα στις δομες ειτε του Χριστιανισμου, ειτε του Ελληνισμου.

    Φυσικα η ανθρωπομορφη κουραδα ο Ψωροβλακωνιδης θα συμμαχισει κυριως με τους αθεους αλλα και γενικοτερα μαζι με ολα τα σουργελα του πλανητη εναντιον του πνευματος το οποιο φυσικα ανοικει στα κατεστραμμενα αρχαιοπληκτα σουργελα οπως και ο πολιτισμος στο συνολο του και αυτο δεν ειναι ΜΕΓΙΣΤΟ πνευματικο εγκλημα και αρχαιοκαπηλια.

    • Σιμωνίδης 01/25/2016 @ 8:33 ΜΜ

      Άκου εξυπνάκια,η ανθρωπότητα δεν χρειάζεται οδηγητές(ιδίως σαν και του λόγου σου)…διότι θα πρέπει κάθε φορά να σε ρωτάνε που πρέπει να πάει…η ανθρωπότητα χρειάζεται καθοδήγησει ώστε ο καθένας μόνος του να μπορεί να βρίσκει τον δρόμο του κάθε φορά…

      ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ …ΑΠΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ,ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ…ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΠΟ ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΜΑΝΟΥΣ…..καλά για Μαγ(κ)ους δεν το συζητό!!

      τράβα να βρεις κανένα καθρέυτη να αντικρήσεις τον

      Μπαφο Νετ

  12. πανεξυπνος!!!Απο την μια δεν πιστευουμε στον Ιησου αλλα πιστευουμε στα νεφελιμ κλπ που μας πλασαρει ο καθενας βιβλιοπολης και μαλιστα απο την τηλεοραση!!!!

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*