19:58 - 11/10/2016

Τόσο πολύ Ατζέντα 21 στα ελληνικά σχολεία δεν περίμενε ούτε η Νέα Τάξη

Τόσο πολύ Ατζέντα 21 στα ελληνικά σχολεία δεν περίμενε ούτε η Νέα Τάξη

Σύμφωνα με την Ατζέντα 21 όσο πιο μορφωμένοι είναι οι άνθρωποι, τόσο περισσότερα χρήματα κερδίζουν και άρα καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες προϊόντων και ενέργειας, μολύνοντας το περιβάλλον.

Γι’ αυτό η μόρφωση υποβαθμίζεται.

Πραγματικός σκοπός είναι η συνεχής πτώση του μορφωτικού επιπέδους των ανθρώπων, προκειμένου να είναι εύκολο-ελεγχόμενοι, όπως γινόταν στον Μεσαίωνα.

Στην Ελλάδα ρυθμός που αυτές οι πολιτικές που εφαρμόζονται, αναγκάζουν ακόμα και τον Ομπάμα να ζηλεύει.

Έτσι, σύμφωνα με νέα εγκύκλιο που απέστειλε ο υπουργός Νίκος Φίλης στα σχολεία, ακόμα και με βαθμό 5 στα βασικά μαθήματα θα μπορούν πλεον οι μαθητές του Γυμνασίου να προάγονται στην επόμενη ταξη ή και να παίρνουν απολυτήριο.

Αρκεί ο μέσος όρος του μαθητή να «βγαίνει» 13, χωρίς κανέναν περιορισμό όμως στο πώς θα υπολογίζεται αυτό.

Μπορεί δηλαδή ο μαθητής να έχει 5 στη Γλώσσα, τα Μαθηματικά, τη Φυσική ή την Ιστορία, αλλά με ένα… 20 στη Γυμναστική να το «καλύπτει», να φτάνει στο μέσο όρο 13 και έτσι να προάγεται.

Εν συνεχεία θα έχει τα απαραίτητα προσόντα για να διοριστεί στο Δημόσιο-παρακλάδι της παγκόσμιας εξουσίας.

Επομένως, ελάχιστοι θα διαβάζουν ουσιαστικά, μαθαίνοντας από μικρή ηλικία την μέθοδο της «αρπαχτής», της «αραχτής» και του «ωχαδερφισμού».

Στην ουσία ο Νικος Φίλης καταργεί προηγούμενη διάταξη βάσει της οποίας οι μαθητές χρειάζονταν τουλαχιστον 8 στα μαθήματα αυτά, που θεωρούνται «βασικά», ώστε να προαχθούν και παράλληλα ο γενικός μέσος όρος της βαθμολογίας τους να είναι 13.

Οπώς καταγγέλλουν όμως οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ, οι μαθητές του Γυμνασίου δεν θα έχουν πια ουτε αυτή την ελάχιστη υποχρέωση.

Ειδικότερα σχετικά με την προαγωγή των μαθητών η νέα τροποποιητική εγκύκλιος ορίζει τα εξής:

1. Στα μαθήματα της πρώτης ομάδας (Ομάδα Α’) βαθμός ετήσιας επίδοσης των μαθητών είναι το ένα τρίτο του αθροίσματος των βαθμών του πρώτου τετραμήνου, του δεύτερου τετραμήνου και της γραπτής ανακεφαλαιωτικής εξέτασης.

2. Στα μαθήματα της δεύτερης ομάδας (Ομάδα Β’) και της τρίτης ομάδας (Ομάδα Γ’) βαθμός ετήσιας επίδοσης των μαθητών είναι ο μέσος όρος των βαθμών του πρώτου τετραμήνου και του δεύτερου τετραμήνου.

3. Αν σε ένα μάθημα για κάποιο λόγο λείπει ο βαθμός του ενός από τα δύο τετράμηνα, ως βαθμός επίδοσης για αυτό το τετράμηνο θεωρείται ο βαθμός του άλλου τετραμήνου. Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν κατατεθεί βαθμολογία ενός μαθήματος σε κανένα τετράμηνο και εφόσον η φοίτηση του μαθητή κριθεί επαρκής, ο Διευθυντής του σχολείου συγκροτεί διμελή επιτροπή εκπαιδευτικών του σχολείου που έχουν σε πρώτη ή σε δεύτερη ανάθεση το εξεταζόμενο μάθημα, η οποία διενεργεί ειδική προφορική εξέταση στην ύλη του Β ́ τετραμήνου το αργότερο την επομένη ημέρα από τη λήξη των μαθημάτων του Β ́ τετραμήνου. Η βαθμολογία αυτής της εξέτασης αποτελεί τον βαθμό επίδοσης για κάθε τετράμηνο.

4. α. Ο μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης,
i) όταν έχει σε κάθε μάθημα βαθμό ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δέκα ή
ii) όταν έχει γενικό μέσο όρο βαθμών ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δεκατρία.
β. Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης, ο μαθητής παραπέμπεται σε επαναληπτική εξέταση στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι μικρότερος από δέκα.

Για τους παραπεμπόμενους μαθητές αμέσως μετά το τέλος της πρώτης εξεταστικής περιόδου καταρτίζεται με ευθύνη του Διευθυντή του Σχολείου και υλοποιείται από τους εκπαιδευτικούς πρόγραμμα υποστηρικτικής διδασκαλίας για κάθε μάθημα των Ομάδων Α ́ και Β ́ στο οποίο έχει παραπεμφθεί μαθητής. Συγκεκριμένα για κάθε μάθημα προσφέρεται πρόγραμμα διάρκειας πέντε έως δέκα διδακτικών ωρών, ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών. Η υλοποίησή του ανατίθεται σε εκπαιδευτικούς του σχολείου από τον σύλλογο διδασκόντων. Στο τρίτο δεκαήμερο του Ιουνίου διεξάγονται οι επαναληπτικές εξετάσεις για τους παραπάνω μαθητές (δεύτερη εξεταστική περίοδος).

γ. Για τα μαθήματα της πρώτης ομάδας (Ομάδα Α’) οι επαναληπτικές εξετάσεις είναι προφορικές και γραπτές. Ο Διευθυντής του σχολείου συγκροτεί διμελή επιτροπή εκπαιδευτικών του σχολείου που έχουν σε πρώτη ή σε δεύτερη ανάθεση το εξεταζόμενο μάθημα, η οποία διενεργεί τις προφορικές και γραπτές εξετάσεις. Η προφορική εξέταση προηγείται της γραπτής.

Για τα μαθήματα της δεύτερης και της τρίτης ομάδας οι επαναληπτικές εξετάσεις είναι προφορικές. Ο Διευθυντής του σχολείου συγκροτεί διμελή επιτροπή εκπαιδευτικών του σχολείου που έχουν σε πρώτη ή σε δεύτερη ανάθεση το εξεταζόμενο μάθημα, η οποία διενεργεί τις εξετάσεις.

Δείτε την επόμενη ή προηγούμενη σελίδα πατώντας τα νούμερα

Σελίδες — 1 2

Loading...
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα ! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (7)

  1. 2
    8
    αν θελετε να κραξετε την παιδεια στην χωρα μας διαλεξατε λαθος θεμα. στις θετικες επειστημες η Ελλαδα ειναι ανάμεσα στις 10 χώρες ανάμεσα σε Ρωσσία, Βουλγαρία, Κύπρο. Δεν είναι τυχαίοι οι Έλληνες επιστήμονες που διαπρέπουν στο εξωτερικό. Είτε σας αρέσει είτε οχι και η δευτεροβάθμια καιη τριτοβλαθμια εκπαίδευση σε πολύ καλά επίπεδα από άποψη σπουδών. Υλικοτεχνικά είμαστε να μας κλαίνε οι ρέγγες.
    • 14
      0
      Ρε βλακεντιε αδαή αυτό κατάλαβες.? Για το τι παιδεία παρέχετο μέχρι πριν λίγα χρόνια το γνωρίζουμε καθώς επίσης ότι ένεκα αυτής η Ελλάδα είναι ανάμεσα στις κορυφαίες χώρες σε επιστημονικά μυαλά. Οι επόμενες γενιές θα έχουν μεγαλύτερα κίνητρα μαθησιακης κ νοητικης κοπάνας αν και αυτό δεν εμπόδισε στο παρελθόν και κάτι τύπους σαν και εσένα όπως φαίνεται.
    • 10
      0
      Μα δέν λεει για τους τωρινους που εχουν αποφοιτησει ηδη,τα σχεδια ειναι για τις νεες γενιες,οταν εμεις τελειωσουμε τον βιολογικο μας κυκλο,θα τελειωσουν και οι αναφορές στο πως ηταν τα παλιά χρόνια.Σιγα σιγά θα εξαφανιστει καθε αναφορα σε θρησκεια,μαθηση,πατριδα,γλωσσα,εθνικη συνειδηση.Θα ειναι μια παγκοσμια δεξαμενη πρωτης υλης,γι οπου χρειάζεται
  2. 18
    1
    Καλά ρε σεις τι περιμένετε από ένα «αμόρφωτο» Υπουργό. Μεγαλύτερη απόδειξη;; Κοιτάξετ μόνο πως είναι. Τι λέγανε οι αρχαίοι ημών πρόγονοι;; Νους υγιής εν σώματι υγιές!!!!!
    • 6
      0
      Ετσι λες για τον Φιλη ; Κακεντρεχης εισαι!! Ακου λεει νους υγιης εν σωματι υγιες! ΔΗΛ…φιλε μου, Ο ΦΙΛΗΣ 10κης ΧΡΥΣΟΣ ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗΣ ΤΗΣ ΣΑΒΟΥΡΟΚΑΤΑΒΡΟΧΘΗΣΗΣ ,ΚΑΙ ΕΠΙΤΙΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ,,,..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΘΛΗΤΗΣ; το αδικεις το βοδι μας!!
  3. 1
    0
    Μέχρι τώρα απαιτούνταν 9.5 ή 10 το 13 θυμίζει τα σχολικά χρόνια του Φίλη.Αν πραγματικά ενδιαφέρεστε να μάθετε πως προάγονται ανά τάξη διαβάστε τη σχετική εγκύκλιο του υπουργείου (τα κατοχικά προσφέρονται για άλλου τύπου ενημέρωση-κουβέντα να γίνεται…). Υ.Γ. αν επίσης σας έρθει να σχολιάσετε περί Λωζάννης, πρίν αναπαράξετε ό,τι μαλακία σας γράφουν,κατεβάστε τη συνθήκη και διαβάστε την.Μόνο τότε δικαιούστε να έχετε ή να συντάσσεστε με κάποια άποψη…Ο παπάς παπάς κι ο ζευγάς ζευγάς…Η άγνοια μόνο σαματά και πανικό προκαλεί.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί