Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

21:06 - 15/05/2016

Ορθοδοξία: Εβραϊκή και ξένη προς τον ελληνισμό θρησκεία;

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Από τον β΄ πλέον αιώνα άρχισαν οι δυσπιστίες των Εβραίων προς τους Ο΄ και έγιναν προσπάθειες νέων ελληνικών µεταφράσεων, του Ακύλα, του Συµµάχου και του Θεοδοτίωνος(9). Και επειδή το εβραϊκό πρωτότυπο χάθηκε, από τον ζ΄ ως τον ι΄ µ.Χ. αιώνα δηµιουργήθηκε το λεγόµενο µασοριτικό κείµενο από Ιουδαίους της Παλαιστίνης και της βαβυλωνιακής διασποράς, όπου µπήκαν φωνήεντα και συστηµατοποιήθηκε η παραδεδοµένη κριτική εργασία, η οποία ολοκληρώθηκε τον ιδ΄αιώνα. Στην προσπάθεια αυτή αγνοήθηκε τελείως η Μετάφραση των Ο΄, αλλοιώθηκαν κάποια χριστολογικά χωρία και µέχρι σήµερα παρουσιάζονται πολλά και ανυπέρβλητα µεταφραστικά λάθη(10).

Όλα τα παραπάνω αναφέρθηκαν, για να γίνη αντιληπτό, ότι µετά την Ανάσταση του Χριστού τα ίδια τα όπλα των Εβραίων εστράφησαν εναντίον τους. Έχασαν οι Εβραίοι τον πολύτιµο θησαυρό της Παλαιάς Διαθήκης και όπως ο Σταυρός, έτσι και η Μετάφραση των Ο΄ έγινε δώρο δικό µας, δώρο του Τριαδικού Θεού προς τους Έλληνες και προς όλους εν γένει τους Χριστιανούς.

Ας αναφερθεί ένα παράδειγµα, για να γίνη πιο αντιληπτό το ανωτέρω. Όταν ο Ευαγγελιστής Ματθαίος αναφέρει την Προφητεία του Ησαΐα: «Ιδού η Παρθένος εν γαστρί έξει, και τέξεται υιόν και καλέσουσι το όνοµα αυτού Εµµανουήλ»(11) (χωρίο που καθώς λέγεται αναγράφεται αυτούσιο και στα χειρόγραφα της Νεκράς Θαλάσσης), τη δανείζεται από τη Μετάφραση των Εβδοµήκοντα; Ενώ η Μασόρα λέγει «Ιδού η νεάνις». Σήµερα, αν δεν υπήρχε η ελληνική µετάφραση, θα µας κατηγορούσαν οι Εβραίοι, ότι εµείς οι Έλληνες Χριστιανοί τροποποιούµε τις προφητείες κατά το δοκούν. Επειδή όµως υπάρχει η µετάφραση, γραµµένη από τους ίδιους 250 περίπου χρόνια προ Χριστού, αποστοµώνονται. Να η αξία, η σαφήνεια και η ακρίβεια της ελληνικής γλώσσας. Συνεπώς η µετάφραση των Εβδοµήκοντα, απορριπτέα από τους φανατικούς Εβραίους, έγινε καθαρά ελληνικό κείµενο.

Όσοι λοιπόν πολεµούν την Παλαιά Διαθήκη, δηλαδή την Μετάφραση των Ο΄, ουσιαστικά πολεµούν τον ίδιο τον Χριστιανισµό στη ρίζα του, το ίδιο το Ευαγγέλιο, την Καινή Διαθήκη και εξυπηρετούν τα συµφέροντα των Εβραίων, που από τινος και εφεξής µίσησαν το εξελληνισµένο αυτό ιερό κείµενο. Συνεπώς και οι Ολυµπιστές, οι Δωδεκαθεϊστές και οι όµοιοί τους Νεοεποχίτες, πολεµώντας τόσο λυσσαλέα την Παλαιά Διαθήκη, πολεµούν την ίδια την Ορθοδοξία στη βάση της και προωθούν εκόντες-άκοντες τα σχέδια της Παγκοσµιοποίησης και του Διεθνούς Σιωνισµού, έστω κι αν εξωτερικά υποκρίνονται τους αντισηµίτες.

Πολλοί Εκκλησιαστικοί Συγγραφείς και Πατέρες τίµησαν την εξελληνισµένη Παλαιά Διαθήκη, όπως ο Ωριγένης, ο Ευσέβιος Καισαρείας, ο Θεόδωρος Μοψουεστίας, ο άγιος Ειρηναίος, ο άγιος Κύριλλος Ιεροσολύµων, καθώς και ο άγιος Χρυσόστοµος, ο οποίος τονίζει την αξιοπιστία της, ενώ θεωρεί τις µετά Χριστόν µεταφράσεις ύποπτες, στις οποίες οι Ιουδαίοι επίτηδες συσκιάζουν τις προφητείες(12).

Επίσης από την ιστορία γνωρίζουµε, ότι το κύρος και την αυθεντία της Παλαιάς Διαθήκης το αµφισβήτησαν και οι Γνωστικοί και οι Μανιχαίοι και οι Ναζιστές (οι λεγόµενοι Γερµανοί Χριστιανοί)(13) και από όλους αυτούς οι Νεοεποχίτες έχουν δανειστεί πολλές δοξασίες(14). Άραγε είναι τυχαίο;

Εκ παραλλήλου, ο Έλληνας ήταν πάντοτε ανοιχτός και αφοµοιωτικός σε κάθε τι καλό, εξ ου και ο θαυµασµός του Πτολεµαίου. Στο ίδιο κέντρο πολιτισµού, στην Αλεξάνδρεια, την ίδια εποχή περίπου µε τη Μετάφραση των Ο΄, από τον σοφό Αιγύπτιο Ιερέα Μανέθωνα µεταφράζονται από τα αιγυπτιακά ιερογλυφικά στα ελληνικά τα λεγόµενα Ερµητικά Κείµενα, κείµενα µε µονοθεϊστικά στοιχεία (Ποιµάνδρης). Γιατί αυτά τα κείµενα θεωρούνται από τους Ολυµπιστές δικό µας απόκτηµα, καθαρά ελληνικό, ενώ παραθεωρούνται και υποτιµώνται τα βιβλικά κείµενα; Πάντοτε ο Έλληνας δεν αφοµοίωνε τα καλά στοιχεία από οπουδήποτε;

Ας αναφερθή και εδώ µια βασική ιστορική µαρτυρία. Το θέµα της ιερογλυφικής γραφής, ότι τάχα «διαβαζόταν», ήταν ένα παιχνίδι των Αιγυπτίων ιερέων της Ελληνιστικής Περιόδου µε πολλή σοβαροφάνεια, για να υποτιµήσουν την ήδη υπάρχουσα βιβλική και αρχαιοελληνική γραµµατεία. Στην ουσία τα κείµενα τους ήσαν αντιγραφές της Βίβλου και των Ελληνικών συγγραµάτων µε πολλή φαντασία. Αυτό µας βεβαιώνουν και αρχαίοι Έλληνες συγγραφείς, αυτό αποδεικνύει και η σύγχρονη επιστήµη(15). Το να ανάγονται λοιπόν τα Ερµητικά Κείµενα στα 9000 χρόνια π.Χ., όπως ισχυρίζονται πολλοί Ολυµπιστές, για να θεωρήσουν τον Μωυσή αντιγραφέα των Ερµητικών Κειµένων, είναι προφανής απάτη και ανεπιστηµονική πλάνη(16). Ας αναφερθή επίσης, ότι τα Ερµητικά Κείµενα στη σηµερινή τους µορφή ανάγονται τουλάχιστον στην αρχή του δευτέρου µ.Χ. αιώνα, δηλαδή µετά τη συγγραφή του Κατά Ιωάννην Ευαγγελίου(17). Αυτά από επιστηµονική δεοντολογία . . .

Παραποµπές:

1. Συνέντευξη του Μίκη Θεοδωράκη, εν: περ. «Δαυλός», τ. 246, Ιούνιος (2002), σελ. 15976-15984.

2. Παν. Μπρατσιώτου, Εισαγωγή εις την Παλαιάν Διαθήκην, Αθήναι (1975), σελ. 523-532.

3. Μαργαρίτου Δήµιτσα, Ιστορία της Αλεξανδρείας, Αθήνα (1995)2, σελ. 321-328, 560-563.

4. Πρόκειται για τη γνωστή ψευδεπίγραφη επιστολή του Αριστέα προς τον Φιλοκράτη. Την παράδοση αυτή δέχονται µεταγενέστεροι Ιουδαίοι συγγραφείς (Φίλων, Ιώσηπος), καθώς και Χριστιανοί (Ιουστίνος, Ειρηναίος, Κλήµης Αλεξανδρεύς, Κύριλλος Ιεροσολύµων, Κύριλλος Αλεξανδρείας, Ιωάννης ο Χρυσόστοµος). Βλ. σχ. Παν. Μπρατσιώτου, Εισαγωγή εις την Παλαιάν Διαθήκην, Αθήναι (1975), σελ. 549-553. | 5. Ένθ’ ανωτ., σελ. 550. | 6. Ένθ’ ανωτ., σελ. 552. | 7. Ένθ’ ανωτ. | 8. Ένθ’ ανωτ., σελ. 559- 562. | 9. Ένθ’ ανωτ., σελ. 583-587. 10. Ένθ’ ανωτ., σελ. 533-546. 11. Ησ. 7, 14. 12. Ένθ’ ανωτ., σελ.562- 563. |

13. Νικ. Βασιλειάδη, Η Παλαιά Διαθήκη στην Ορθόδοξον Εκκλησίαν, Αθήνα (2002), σελ. 21-23.

14. Μεταξύ των οµάδων των νεοεποχιτών υπάρχει σέκτα που ονοµάζεται «νεογνωστικοί». Είναι βέβαια γνωστό, ότι όλες αυτές οι οµάδες κατέχονται από το πνεύµα του δυαλισµού των ανατολικών θρησκειών και αιρέσεων. Θα πρέπει, επίσης, να σηµειωθή ότι και ο γνωστός Σαµαέλ Αούν Βεόρ, γνωστός νεοεποχίτης µε αρκετά βιβλία, αναφέρεται στα λάθη του Χίτλερ και του Ναζισµού και γιατί δεν µπόρεσε ―ενώ θάπρεπε― να επικρατήση. Υπονοεί στο µέλλον, σε µια νεώτερη προσπάθεια Παγκοσµιοποίησης, να προσεχθούν να µη ξαναγίνουν

15. Βλ. σχετικά: Κωνσταντίνου Σιαµάκη, Το Αλφάβητο, Θεσσαλονίκη (1988), σελ. 71-80. Δειγµατοληπτικά, ας αναφέρουµε ένα απόσπασµα: «(Οι Αιγύπτιοι ισχυρίζονταν) ότι ανάµεσα στον πρώτο βασιλιά τους θεό Ήλιο και στον Μ. Αλέξανδρο, µεσολάβησαν 23.000 έτη».

16. Μιχ. Καλόπουλου, Βιβλική Θρησκεία. Το µεγάλο ψέµα, στη σκιά του γίγαντα Ελληνισµού, 8η έκδοση, Θεσσαλονίκη (1995)1, σελ. 8 και 10-11.

17. Βλ. µητροπολίτου Περγάµου Ιωάννου Ζηζιούλα, Ελληνισµός και Χριστιανισµός. Η συνάντηση των δύο κόσµων, εν: Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, εκδ. «Εκδοτική Αθηνών», τ. 6, Αθήνα (1976), σελ. 537.

Δείτε την επόμενη ή προηγούμενη σελίδα πατώντας τα νούμερα

Σελίδες — 1 2 3



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Εδώ στου δρόμου τα μισά κατάλαβα! Κι έφτασε η ώρα να το πω, ότι είναι άλλα αυτά που αγαπώ, και γι' άλλα πράγματα γεννήθηκα! Η ζωή και η καθημερινότητα, με παρέσυρε σε μια ζωή που ποτέ δεν αγάπησα ... μα τώρα άλλαξα! Κόντρα στο ρεύμα προχωρώ... Αγαπώ, χαμογελώ, αισθάνομαι, μοιράζομαι, μετανοώ, συγχωρώ, επικοινωνώ... ΖΩ!

Σχόλια Αναγνωστών (96)

  1. Nikos Papadopoulos 05/15/2016 @ 10:04 ΜΜ

    Αν είναι δυνατόν, θα τρελαθώ. Κάποιος πρέπει να βρεθεί να απαντήσει σε αυτόν τον άνθρωπο.

    Έλληνες, ξυπνήστε. Ντροπή και σε εσάς που δημοσιεύετε τέτοια κείμενα. Τι νομίζετε; ότι είναι για καλό;

  2. Δεν ειμαι δωδεκαθειστης η νεοεποχιτης…Αλλα ρε γαμωτο η παλαια διαθηκη πρεπει να φυγει απο την ορθοδοξια..Δεν γινεται ρε γαμωτο να υπαρχουν τετοια γραπτα στην ορθοδοξια..

    η θεολογικη σκεψη των οβραιων δεν ταιριαζει με αυτην των πατερων της ορθοδοξιας,ενα τρανταχτο παραδειγμα που μου ηρθε τωρα στο μυαλο,ο θεος των οβραιων κινειται ενω ο θεος της ορθοδοξιας ,ειναι ακινητος!!!

    τι σχεση εχει ο ιεχωβας με τον θεο τον δικο μας?
    -καμμια!!!

    ο ενας ειναι γ διαλογης ..και ο δικος μας ειναι top class…

    δεν καταλαβαινω αυτο το παθος των παπαδων μας με την παλαια διαθηκη..φτανει στα ορια της τρελας!!!

    ο κοσμος εξελισεται,οποιος μελετα την ορθοδοξια φρικαρει με την παλαια διαθηκη…

    πρεπει να την σουταρουμε αμεσα

    • Ανώνυμος 05/16/2016 @ 3:31 ΜΜ

      Διάβασε τι είπε ο Χριστος για τους προφητες πρώτα και μετά σουτάρισε τους εσύ άν θέλεις.Επειδή έχεις λόξα στον εγκέφαλο εσύ δεν θα αλλάξουμε τις Γραφές για πάρτυ σου.Τί δεν σου κολλάει καλά;Στο ότι ο Θεός άφησε τα Σόδομα και τα Γόμορα στην φθορά και τις συνέπειες των αμαρτιών τους;Στο ότι άφησε τον Φαραώ να δεχτεί τις συνέπειες της σκληρότητας του απέναντι στους Εβραίους παίρνωντας τα νήπια των Αιγυπτίων στον ΥΠΝΟ τους.(που μερικοί Νεοποχίτες λένε οτι δηθεν τα κατέσφαξε?).Τα μωρά των Εβραίων και οι ίδιοι που δεχόταν επι 400 χρόνια την σκλαβιά,την σκληροτητα,τον θάνατο και τον εξευτελισμό και πόσα άλλα ήταν καλά;Ο Θεός είναι δίκαιος και όχι σφαγέας.2000 έναντι πολλαπλασίως των Εβραίων το βρίσκεις άδικο;Υπάρχει η ελευθερία της επιλογής.Ο Φαραώ επέλεξε τις ίδιες αμαρτίες του την ίδια λογική των προκατόχων του.Ο Θεός είναι ο Κύριος της ζωής και του Θανάτου.Ποιοί είμαστε εμείς που θεωρούμε τον ευατό μας άξιο για να τον κρίνουμε για ότι έχει κάνει;Kάθε τί που χάνεται σε αυτό το σύμπαν αυτλός γνωρίζει πολύ καλύτερα τον προορισμό του.
      Νομίζεις οτι εμείς αξίζουμε τον παράδεισο έτσι που χρησιμοποιούμε τον πλανήτη,τον συνάνθρωπό μας,με την αλαζονεία που μας διακατέχει,την βρώμα και την δυσωδία που μας περιβάλει,το μίσος και την σκληρότητα που μας διακτέχει;νομίζεις οτι εμείς επειδή έχουμε ένα κινητό στο χέρι διαφέρουμε απο αυτούς τους ανθρώπους της Παλαιάς Διαθήκης,της Αρχαιότητας;Νομίζεις οτι το τέλος της ανθρωπότητας θα έρθει με άνθη και λουλούδια;Η ζωή δεν είναι δίκαιη πάρτο χαμπάρι όσο ο άνθρωπος κουβαλά και θα κουβαλά τα ίδια μυαλά ΕΩΣ της συντελείας.
      Αγωνίσου για την ψυχή σου,δώσε τον απόλυτο αγώνα σου και άσε αυτά που δεν δύνασαι να γνωρίζεις για τον Θεό.Δεν είμαστε άξιοι ούτε να τον αντικρύσουμε.Αρχίσαμε να τον κρίνουμε κιόλας;
      Ξεκαβάλα το καλάμι και βάλε τα μυαλά στην θέση σου.
      Ερευνάτε τας Γραφάς.Δεν έχεις δικαίωμα να αλλάξεις ούτε μία γραμμή.Πόσο μάλλον δε να αφαιρέσεις τους Προφήτες του.
      Καλή μετάνοια…

    • Ανώνυμος 05/16/2016 @ 7:48 ΜΜ

      Δεν είσαι τίποτα από τα δύο, κομμουνιστής είσαι.

  3. Χρήστος Γιαννόπουλος 05/15/2016 @ 11:31 ΜΜ

    Δουλάκια του Γιαχβέ, Ανθέλληνες μέχρι το μεδούλι και λάτρεις των σατανοεβραίων……..Α ρε Ελλάδα πως σε κατάντησαν έτσι οι Ρασοφόροι σατανάδες σου και τα τυφλά γίδια που τους προσκυνάνε….Α ρε Ελλάδα…….

    • Ανώνυμος 05/16/2016 @ 3:19 ΠΜ

      ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΘΕΝΟΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ

      Ο ΑΘΕΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΑΦΡΟΣΥΝΗ ΚΑΙ
      ΑΜΑΘΕΙΑ…Η ΑΘΕΙΑ ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ
      ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ…ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ
      ΣΤΗΝ ΑΘΕΙΑ…ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΡΟΣΠΟΙΟΥΜΕΝΟΙ
      ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΑΘΕΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΗΝ
      ΑΔΙΑΦΑΝΗ ΔΙΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΤΑΚΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ

      Η ΑΘΕΙΑ ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ
      ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΕ ΣΑΝ ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ…
      ΣΦΟΔΡΑ ΧΤΥΠΙΕΤΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ…ΚΑΙ
      ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝ ΟΙ ΨΥΧΙΑΤΡΟΙ ΟΙ ΜΑΓΟΙ ΟΙ ΑΣΤΡΟΛΟΓΟΙ
      ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟΙ…

      Ο ΑΘΕΟΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ
      ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ…
      ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΓΙ ΑΥΤΟΝ
      ΚΑΙ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ…

      ΤΕΛΟΣ ΟΣΟΙ ΘΕΩΡΗΘΗΚΑΝ ΑΘΕΟΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
      ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΘΕΟΙ…ΑΛΛΑ ΑΡΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΙΣΧΥΟΝΤΟΣ ΘΕΟΥ …
      ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΥΚΟΥ ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΘΕΟΥ …ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ
      ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΑ ΤΟΥ…ΨΕΥΤΟΔΩΔΕΚΑΘΕΟ..
      ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΘΕΟΣΟΦΙΣΤΕΣ ΕΞ ΑΝΑΤΟΛΩΝ ΚΛΠ…

      ΓΙΑΤΙ Η ΑΘΕΙΑ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΣΕ
      ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΑΙΤΙΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΝ
      ΣΕ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΑΙΤΙΑ…

      ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

      • ΕΝΩ Η ΠΙΣΤΗ ΒΑΣΊΖΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΉΡΙΑ…..

        ΕΛΕΟΣ, ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΤΑ ΕΙΧΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΟ “ΓΕΙΑ ΣΟΥ” ΑΤΟΜΟ.

        ΕΝΑΣ ΕΝΘΕΟΣ ΑΘΡΗΣΚΟΣ.

        • Ανώνυμος 05/16/2016 @ 3:05 ΜΜ

          ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΘΡΗΣΚΟΣ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ.ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ.ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΣΕ ΠΛΑΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΩΣΦΟΡΟ.ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΒΟΥΤΥΡΟ.ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΝΑ ΔΕΙΣ Ο ΙΕΖΕΚΙΗΛ ΠΩΣ ΤΟΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΙ ΗΤΑΝ,ΤΙ ΚΑΤΕΙΧΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΦΤΑΣΕΙ.ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΚΑΤΙ(ΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΟ) ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΟΣ Ο ΝΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΩΡΕΣΕΙ.
          ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝΕ ΝΑ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΟΥΝ(ΣΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ)ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΤΟΥΣ.
          ΕΝΑΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ.
          ΠΑΤΗΡ ΥΙΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ.
          Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΑΡΧΗ ΟΥΤΕ ΟΥΤΕ ΤΕΛΟΣ ΕΝΣΑΡΚΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΘΝΗΤΗ.Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ.ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΞΑΣΤΕΡΑ.
          ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ.ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΕΔΩ.ΑΓΑΠΗΣΕ ΜΕ,ΑΓΑΠΗΣΕ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΣΟΥ ΓΙΝΕ ΜΙΚΡΟΣ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΕΛΑ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ.
          ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙΣ ΑΘΑΝΑΤΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΗΣΟΥΝ.ΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ.
          ΘΕΛΕΙ ΑΓΩΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟ.
          ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΣΠΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ.ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΕΙΧΕΣ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΕΣ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΝΟΥΣΙΟ.ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΔΗΘΕΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΥΠΟΥ ΣΤΗΒΕΝ ΧΩΓΚΙΝΓΚ ΕΙΝΑΙ ΟΡΚΙΣΜΕΝΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΤΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΜΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥΣ.YOU KNOW…
          ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ.ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΙΜΑΤΙΟ,ΗΤΑΝ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΩΘΕΙΣ.ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΤΟΝ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.
          ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙΣΕ;ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΜΕΤΡΗΤΟΙ ΓΑΛΑΞΙΕΣ;ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΥΔΡΑΤΜΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΤΟΥ ΓΑΛΑΞΙΑ ΜΑΣ;ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΘΕΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΣ,ΝΑ ΤΑ ΔΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΛΟΣ ΟΤΑΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ;ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΟΦΘΑΛΜΟΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ…
          ΣΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΗΝ ΠΕΤΑΣ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΙΚΗ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΘΕΟΣ.Η ΥΛΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΣΜΕΝΗ ΝΑ ΑΠΟΤΥΧΕΙ.ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΘΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΦΘΑΡΣΙΑ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ.ΕΓΩ ΑΥΤΑ ΕΙΧΕ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ…

          • ανωνυμος 05/16/2016 @ 5:10 ΜΜ

            ΟΙ ΙΕΧΩΒΑΔΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ—–

          • Ανώνυμος 05/16/2016 @ 8:33 ΜΜ

            (17:10)
            ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΙΕΧΩΒΑΔΕΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ;
            ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ;
            ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ;

      • Ανώνυμος 05/16/2016 @ 12:51 ΜΜ

        Έτσι ακριβώς είναι Γιάννη.
        Τα είπες με πολύ ουσία.

      • ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑΝΝΗ, ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ…
        ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΣΕ, ΟΥΤΕ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΚΕ ΤΗΝ ΑΘΕΙΑ…
        ΤΩΡΑ, ΑΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΤΡΩΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ, ΟΙ ΑΠΟΛΟΓΗΤΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΟΥΝ, ΤΟΥΣ ΚΟΛΑΝΕ ΤΗΝ ΤΑΜΠΕΛΑ ΤΟΥ ΑΘΕΟΥ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΑΥΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΤΕΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΑΠΟΛΟΓΗΤΕΣ, ΠΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΠΙΑ Ο ΠΡΟΣΥΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ, ΡΙΧΝΟΥΝ ΛΑΣΠΗ, ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΑΜΑΥΡΩΣΟΥΝ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟΥΣ “ΑΠΟΣΚΙΡΤΗΣΑΝΤΕΣ”…
        ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ, ΟΤΑΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΨΕΥΔΩΣ, ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ…
        ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΤΕΡΩΝ ΔΟΓΜΑΤΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑ, ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΠΕΔΕΧΟΝΤΟ, ΤΟΥΣ ΒΑΦΤΙΖΑΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ, ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΛΠ…
        AΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ, ΟΤΙ Ο ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΣ, ΕΙΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ, ΕΙΤΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ, ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ, ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ…
        ΑΠΟ ΣΕΝΑ, ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΨΑΧΤΗΣ ΚΙ “ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΥΑΛΟ”, ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΛΟΣΔΙΟΛΟΥ ΓΚΕΜΠΕΛΙΣΤΙΚΗ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ…

        • Ανώνυμος 05/16/2016 @ 6:33 ΜΜ

          ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΧΑΩΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
          ΣΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΤΟ ΠΟΛΥ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΟ
          ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟ.. ΠΡΟΣΕΞΕ ΜΑΣ ΤΑ ΠΕΤΑΞΕ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ
          ΕΦΥΓΕ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΑ
          ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ…

          ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΙΣΧΥΕΙ…
          ΑΝ ΟΧΙ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΣΥ ΤΟΤΕ ΙΣΧΥΕΙ…ΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
          ΡΕ ΦΙΛΕ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΠΟΙΑΣ
          ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ … ΟΥΤΕ ΓΥΡΙΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΣΩ
          ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ…ΠΩΣ ΝΑ ΠΕΙΣΩ
          ΜΕΤΑ ΕΓΩ ΕΣΕΝΑ…

          ΜΟΝΟΝ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ…
          – ΕΓΩ ΕΙΜΙ Η ΟΔΟΣ –
          ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ…

          ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

          • ανωνυμος 05/16/2016 @ 11:06 ΜΜ

            ΙΕΧΩΒΑΣ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑΝΝΗ΄΄

          • Ανώνυμος 05/17/2016 @ 12:31 ΠΜ

            23.06…
            ΑΡΟΝ ΤΟ ΡΟΥΤΕΡ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΑTΕΙ

            ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

          • Ανώνυμος 05/17/2016 @ 12:47 ΠΜ

            ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΠΛΗΚΤΟΥΣ ΓΙΑΝΝΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΙΕΧΩΒΑΔΕΣ.ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΒΑΔΕΣ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΡΟΣΠΕΡΝΟΥΝ…ΧΑΧΑΧΑ…ΑΝ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙΣ ΝΑ ΧΩΡΗΣΟΥΝ 2 ΓΑΙΔΑΡΩΝ ΑΧΥΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ.ΑΥΤΟΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΠΟΤΕ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΝΟΗΣΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΟΥΝΕ;ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ…

          • ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥ,ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΕΠΕΚΕΙΝΑ…
            ΤΩΡΑ, ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ, ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΕ ΠΟΙΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΕΡΑΥΝΑΣ ΨΑΧΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ…
            ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΜΑ…
            Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΕΠΙΛΕΓΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΗΝ “ΣΩΤΗΡΙΑ” ΤΟΥ…
            Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΔΟΓΜΑΤΩΝ ΝΑ ΑΜΑΥΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΜΕ ΓΚΕΜΠΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ, ΤΙΣ ΑΛΟΤΡΟΙΕΣ ΔΟΞΑΣΙΕΣ…

  4. τον γιαχβε που τον πολεμανε ολοι και ο λιακοπουλος που λεει οτι ειναι ο σατανας τι λεει η εκκλησια

  5. Τι λεει η παλαιά διαθήκη να λιθοβολήσουν εναν άνθρωπο γιατι δούλεψε την ημερα του σαβατου και λετε οτι ο γιαχβε ειναι ο ιδιος θεος με τον Χριστο δηλαδή ο ιδιος θεος διέταξε να λιθοβολήσουν εναν άνθρωπο για το τίποτα και μετα ήρθε και έσωσε μια πόρνη απο το να την λιθοβολήσουν πραγματικά δεν βγάζει νοιμα ολο αυτο φυσικά και δεν θα απαντήσετε και για αυτο και τσαμπα τα λετε αυτα http://www.prisonplanet.gr/prisonplanet/118071-%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%87%CE%B2%CE%AD

    • Απο αυτο φαίνεται οτι εχει πειραχτεί η παλαιά διαθήκη ετσι και αλλιώς το λεει ξεκάθαρα ο παυλος αμα δεν κανω λαθος δεν σώζεσαι με την παλαιά διαθήκη μονο με την καινή διαθήκη

  6. ΠΑΝΑΝΔΡΟΣ ΕΛΛΗΝ 05/16/2016 @ 12:09 ΠΜ

    Όσοι σιγοντάρουν την προπαγάνδα του σιωνισμού κατά της ορθοδοξίας και του ελληνισμού είναι συνένοχοι στο ίδιο έγκλημα…….. δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφορά …..

    Δεν υπάρχει η λέξη ‘’πλουραλισμός’’ και ‘’δημοκρατία’’ σε κείμενα που αναπαράγονται με στόχο τον ελληνισμό……..

    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΗ…. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ……

  7. Ανώνυμος 05/16/2016 @ 12:24 ΠΜ

    Αψογο το αρθρο συγχαρητηρια στον αρθρογραφο.Επιτελους ενα αρθρο για την απομυθοποιηση του ισχυρισμου καποιων ανεγκεφαλων οτι η Παλαια Διαθηκη ειναι εχθρος του Ελληνισμου.Ποια η αξια της με αναλυτικο τροπο και σε τι αναφερεται ιδιαιτερα για την μεταφραση των Ό.
    Αλλωστε αυτα εχουν αποσαφηνιστει απο καθηγητες ιστορικους και Θεολογους με πολλες πηγες και αναλυτικη αναφορα.
    Οι εβραιοι ενω προοριζοταν να γνωρισουν τον Χριστο ως αυτος που αναφεροταν στην ΠΔ τον αρνηθηκαν και σταυρωσαν.Ακομη και που εχουν καταλαβει την μαλακια τους ειναι αμετανοητοι οπως ο ιδιος ο Διαολος.
    Αγια Γραφη χωρις Παλαια Διαθηκη δεν νοειται.
    Ας ξεκινησουν τωρα οι Νεοεποχιτες την προπαγανδα τους την γνωστη.Ενας τους καθεται στον λαιμο και αυτος ειναι ο Χριστος.Γνωστη αλλωστε η συνεργασια των Νεοεποχιτων με τις μασονικες στοες.Επιθεση στην Ορθοδοξια και τον Ελληνισμο.

    • Γεώργιος 05/16/2016 @ 8:20 ΠΜ

      Συγχαρητήρια για την απάντηση σου. Ο,τιδήποτε αναφέρεται από τον Ιησού ή τους Αποστόλους, αναφέρεται μέσα από τα βιβλία της ΠΔ. Δεν έχει προστεθεί, ούτε αφαιρεθεί ούτε ένα γιώτα. “Ουχί πέραν τούτου από ό,τι είναι γεγραμμένο” “Ούτε θα προσθέσεις, ούτε θα αφαιρέσεις” (Εξοδος κλπ)

  8. Ελληνοχριστιανικος πολιτισμός = σχιζοφρένεια
    Είναι σα να πιστεύει και να υποστηρίζει κάποιος την ανωτερότητα του δολοφόνου του.

    Φυσικά αντιλαμβάνεται κάποιος με ορθή σκέψη γιατί πεθαίνει ο Ελληνισμός παγκοσμίως.

  9. Η Π.Δ δεν μπορεί να απορριφθεί στο σύνολο της για δυο βασικούς λόγους.

    1) Η Αγγελολογία βασίζεται στην Ιουδαϊκή παράδοση.

    2) Οι προφητείες για τον ερχομό του Μεσσία, οι οποίες επαληθεύθηκαν μέσα από το πρόσωπο του Ιησού Χριστού.

    Αυτό που μπορεί να γίνει είναι μια αντικειμενική μελέτη αυτών των κειμένων η οποία να προβλέπει και την πιθανή παρεκτροπή του Εβραϊκού ιερατείου, το οποίο άλλωστε σταύρωσε τον Χριστό.

    Θεωρώ επίσης ότι χρήσιμο θα ήταν να γίνει μια ανίχνευση της ιστορικής προέλευσης της Εβραϊκής παράδοσης η οποία και προφανώς συνδέεται με την Φοινικική και συνεπώς και με την Βαβυλωνιακή παράδοση και μόνο το γεγονός ότι το Εβραϊκό αλφάβητο προέρχεται από τα Φοινικικό είναι αρκετό για να γίνει μια σχετική επιστημονική ερεύνα με στόχο την κατανόηση της ιστορίας.

    Άλλωστε στο Εβραϊκό όπως και στο Ελληνικό αλφάβητο εφαρμόζεται η Γεματρία η οποία αρχικά εφαρμοζόταν στο Φοινικικό αλφάβητο. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο χρήσιμο θα ήταν να γίνει κατανοητό ότι η γνώση για την Γεματρία έχει Ασσυρο-Βαβυλωνιακή προέλευση.

    Ενδιαφέρον είναι επίσης το γεγονός ότι η γλώσσα του Ιησού ήταν τα Αραμαϊκά, τα οποία έχουν Ασσυρο-Βαβυλωνιακή προέλευση.

    https://www.youtube.com/watch?v=ROM5EpCQUlg

    Σε σχέση με τα Εμρητικά κείμενα συμφωνώ με το άρθρο. Πρόκειται ξεκάθαρα για μια απάτη.

    • Ανώνυμος 05/16/2016 @ 12:36 ΜΜ

      Συμφωνω σε αυτά που λές ιδιαίτερα για τους λόγους που η ΠΔ δεν μπορεί να απορριφθεί απο την Αγία Γραφή.Αυτά έχουν ξεκαθαριστεί απο τους Πατέρες της εκκλησίας εδώ και 17 αιώνες.
      Για τα ερμητικά εγώ τα βλέπω πολύ σωστά όπως και το ότι στην περιοχή εκεί που βρισκόταν οι Εβραίοι ΉΤΑΝ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ πολλών φυλών όπως και της Ελληνικής.Οι ιστορικοί έχουν αποφανθεί για αυτά ξεκάθαρα.Έχω δεί πάρα πολλά ντοκυμαντερς με αυτό το θέμα.
      όπως επίσης για την αντιστοιχία του Δωδεκάθεου με τις Αιγυπτιακές Θεότητες στις οποίες αναφέρεται ο Ηρόδοτος στα ταξίδια του.

      • Δεν έχω πρόβλημα με τα Ερμητικά κείμενα αλλά με τον τρόπο που κάποιοι προσπαθούν να τα χρησιμοποιήσουν γιατί ακόμα και αν αυτά τα κείμενα είναι παλαιότερα της Π.Δ που είναι και το πιθανότερο, αυτά εμφανίστηκαν τον 2ο αιώνα μ.χ και βασικά πρώτα από όλα δεν μπορούν να είναι Ελληνικά και ακόμα εκεί όπου αναφέρεται ο Ασκληπιός, ακολουθώντας την λογική θα πρέπει να ανατρέξουμε στον Imnhotep που είναι και σύμφωνα και με τους αρχαίους Έλληνες η Αιγυπτιακή έκδοση και προφανώς προγενέστερη έκδοση του Ασκληπιού η οποία είναι και πιθανότερα να αναφέρετε σε ένα πραγματικό ιστορικό πρόσωπο ο οποίος μάλιστα φαίνεται να είχε καθοριστική συμβολή στην οικοδόμηση των Αιγυπτιακών πυραμίδων.

        Είναι προφανές ότι δεν μιλάμε για Έλληνα γιατί τότε δεν υπήρχαν Ελληνικά και άρα δεν υπήρχε κανένας Ασκληπιός με αυτό το όνομα και ακόμα και αν μιλάμε για κάποιον Πελασγό, κάτι που θα μπορούσε να ισχύει, καθώς η Αίγυπτος δεν είναι και τόσο μακριά και η όλη προσπάθεια που γίνεται για ταύτιση και των Ερμητικών αλλά και της Αιγυπτιακής παράδοσης με την Αρχαία Ελληνική είναι εκτός πραγματικότητας, και είναι προφανές, ότι ακόμα και αν υπήρχαν Αιγύπτιοι Πελασγοί μιλάμε για Αιγύπτιους οι οποίοι ακολουθούσαν τα Αιγυπτιακά έθιμα και όχι για Έλληνες, καθώς η εθνική συνείδηση του Έλληνα ξεκίνησε με την γλώσσα του και δεν έχουμε καν ενδείξεις για κάποια συμπαγή Πελασγική παράδοση η οποία να προβλέπει και την εθνική συνείδηση.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Imhotep

        Η εκτίμηση ότι και καλά ο Μωυσής (που ήταν άλλωστε ιεροφάντης των Αιγυπτιακών μυστηρίων) “αντέγραψε” η ακόμα και “έκλεψε” από τον “Έλληνα” και καλά Ερμή Τρισμέγιστο, είναι αυθαίρετη και ανυπόστατη και ακόμα και αν μιλάμε για κάποιο μυθολογικό πρόσωπο (όπως για παράδειγμα θα μπορούσε να είναι ο Ασκληπιός) της Εβραϊκής παράδοσης, που πήρε για παράδειγμα στοιχεία από τον Sargon και τον Ηamur-rabi ο τρόπος που προσπαθούν κάποιοι να μηδενίσουν την Χριστιανική παράδοση με αυτού του είδους τις μπουρδολογίες, είναι από ύποπτος έως και κωμικοτραγικός.

        http://www.truthmagazine.com/archives/volume45/V4501040103.htm

        http://www.tektonics.org/copycat/sargon.php

        • Ανώνυμος 05/16/2016 @ 7:36 ΜΜ

          Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΣΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΜΑΤΙΑ. ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΠΕΛΑΣΓΟΥΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.
          ΤΟ ΠΕΛΑΣΓΟΣ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΛΑΓΟΣ, ΕΙΝΑΙ Ο ΠΕΛΑΓΙΣΙΟΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΗΜΟΝΕΣ ΓΝΩΣΤΟ, ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΚΕΙΝΟΥ ΤΟΥ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Η ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ ΘΑΛΑΣΣΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΓΚΩΝ ΠΑΓΟΥ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΟΛΩΝ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ΕΠΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΟ ΩΣ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟ.
          ΧΩΡΙΣ… ΠΕΛΑΓΟΣ (ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ Ή ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ) ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΕΛΑΣΓΟΙ. ΑΝΤΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΡΕ ΚΟΜΠΟΓΙΑΝΙΤΕΣ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.

          • Okay σε ευχαριστώ. Δεν υπήρχαν Πελασγοί αρά είναι ακόμα πιο βέβαιο ότι μιλάμε για Αιγυπτίους. Σε σχέση με αυτό που λες δεν θα κάτσω να ασχοληθώ, καθώς μου αρκεί το συμπέρασμα.

          • Σε σχέση με την “επιστημονική έρευνα” που φανερώνει ότι και καλά η Αιγυπτιακή παράδοση είναι 5.6 εκατομμυρίων ετών θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε περισσότερα αλλά δεν κρίνεται αναγκαίο και με βάση μάλιστα το συμπέρασμα.

            http://news.softpedia.com/news/The-Mediterranean-Sea-Created-by-Massive-Flood-129359.shtml

          • Ανώνυμος 05/17/2016 @ 1:54 ΠΜ

            ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟ;
            ΟΙ ΠΕΛΑΣΓΟΙ ΕΙΧΑΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΙΓΥΠΤΙΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑΝ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ.

  10. ΑΥΤΟΣ Ο ΕΙΔΟΛΟΛΑΤΡΕΙΣ ΤΕΧΝΙΤΟΣ ΙΟΥΔΑΙΟΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝ ΔΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΙΑΧΟΣΟΥΑ, ΙΑΧΒΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΑΖΕΥΕΤΑΙ ΤΟΝ ΤΑΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΦΗΚΟΦΩΛΙΕΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΟΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 1500 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΠΑΡΑΝΟΜΗ Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΥΡΩΝ ΦΑΣΙΣΤΩΝ ΠΡΟΣΥΛΙΤΙΣΤΩΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΔΡΑ ΩΣ ΚΡΑΤΟΣ ΕΝ ΚΡΑΤΕΙ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ! ΔΙΩΞΤΕ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑΣ!

    • Ανώνυμος 05/16/2016 @ 7:50 ΜΜ

      Αυτά είπε η Δωδεκαθεούσα και ξεκίνησε την επανάστασή της…όποιος ζεί ζεί απο τον ιδρώτα του.Έχει κάθε δικαίωμα να λέει κάποιος την άποψη του και τα πιστέυω του.
      Η αλήθεια πονάει Δωδεκαθείστρια έτσι;

    • ΜΟΛΟΣΣΟΣ 05/17/2016 @ 2:51 ΜΜ

      ΑΘΗΝΑ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ Η ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ.

      ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΚΟΚΟ, ΝΙΚΟΛΑΚΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΚΗΦΗΝΕΣ.

    • Ανώνυμος 05/17/2016 @ 3:33 ΜΜ

      Ο ΧΙΤΛΕΡ ΠΑΝΤΩΣ ΝΗΠΙΟ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ.ΤΟΣΗ “ΑΓΑΠΗ” ΠΩΣ ΤΗΝ ΑΝΤΕΧΕΙΣ?

  11. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ 05/16/2016 @ 10:28 ΠΜ

    Εξαιρετική ανάλυση για νοήμονες ανθρώπους και τελικά επαφίεται στην προδιάθεση του κάθε ανθρώπου να βιώσει ουσιαστικά και όχι επιφανειακά την Ορθοδοξία για να αλλάξει η καρδιά του, η ψυχή του και να σωθεί ως άνθρωπος.

  12. Μια πιθανή παρεκτροπή του Εβραϊκού ιερατείου είναι η δολοφονία της μητέρας Θεάς και βασίλισσας του ουρανού στην συνείδηση της ανθρωπότητας, κάτι το οποίο ίσως και να συνιστά σοβαρό έγκλημα, το οποίο σε ένα αρχετυπικό επίπεδο ίσως και να προβλέπει και την σταύρωση του υιού του ανθρώπου η οποία άλλωστε έγινε από Εβραίους.

    Η Asherah η αλλιώς Αστάρτη-Ishtar λατρευόταν από τους αρχαίους Εβραίους αλλά και από άλλους λαούς της περιοχής όπως για παράδειγμα οι αρχαίοι Κύπριοι ως η μητέρα όλων των Ελοχίμ-Ελ-Ανουννάκι από την παράδοση των οποίων προέρχεται και η νεότερη Ελληνική παράδοση των Ολυμπίων η οποία και χρησιμοποιείτε από τους Σατανιστές και γενικότερα τους απατεώνες για να σπείρει την βλακεία και την πόλωση η οποία στο τέλος της ημέρας εξυπηρετεί τα σχέδια των Σιωνιστών όπως πολύ ορθά επισημαίνει το άρθρο.

    Μια βασική διαφορά του Χριστιανισμού με τον Ιουδαϊσμό είναι η βασίλισσα του ουρανού Παναγία η οποία σε ένα συμβολικό επίπεδο ανυψώνεται στο status της αρχαίας μεγάλης θεάς και βασίλισσας του ουρανού πάνω και από τους Αρχαγγέλους.

    Ενδιαφέρον είναι επίσης το γεγονός ότι η Παναγία συνδέεται με συμβολισμούς της αρχαίας μητέρας θεάς, όπως για παράδειγμα το Ρόδο και το 8άκτινο άστρο, σύμβολα τα οποία βρίσκουμε συχνά σε αγιογραφίες της Πανάγιας η οποία στην Κύπρο είναι γνωστή και ως Παναγια η Αφροδίτισσα. H Ishtar/Asherah/Αφροδίτη συνδέεται επίσης με τον συμβολισμό του Ιερού Δισκοπότηρου όπως και η Παναγία αλλά και με το λευκό περιστέρι.

    Εδώ είναι μια ενδιαφέρουσα έρευνα:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Queen_of_heaven_(antiquity)

    O συσχετισμός της Μεγάλης Μητέρας Θεάς και βασίλισσας του ουρανού με τον πλανήτη Αφροδίτη είχε γίνει αρχικά από τους Βαβυλώνιους, οι οποίοι και είχαν δώσει το όνομα Ινάννα/Ιστάρ στον πλανήτη Αφροδίτη, που είναι γνωστός και ως ο Πρωινός Αστέρας.

    MORNING STAR = 888

    888 = GODDESS ISHTAR

    888 = THE CABIRI GODDESS

    888 = THE ELOHIM WOMB

    888 = THE COSMIC WOMB

    888 = DIVINE MATRIX

    Matrix σημαίνει μήτρα.

    888 = ISHTAR’S VAGINA

    888 = THE DOOR TO EDEN

    888 = ENTER INTO EDEN

    888 = GARDEN OF THE GODS

    en.wikipedia.org/wiki/Garden_of_the_gods_%28Sumerian_paradise%29

    Για καλύτερη κατανόηση του θέματος:

  13. ΑΝΩΝΥΜΟΣ 05/16/2016 @ 6:42 ΜΜ

    Η παλιοδιαθήκη, η ιστορία του ΙΟΥΔΑΙΟΕΒΡΑΙΣΜΟΥ δηλαδή, μπήκε με το τέχνασμα του ΕΙΣΟΔΙΣΜΟΥ μετά τον 4ο μ.Χ. αιώνα στον αγνό και πραγματικό Χριστιανισμό, ώστε να ΕΞΙΟΥΔΑΙΣΕΙ τον τότε γνωστό κόσμο.
    Η “Αγγελολογία” περιλαμβάνετε και στην αρχαία ελληνική γραμματεία με άλλον ορισμό, τον οποίο οι μογγολόγυφτοι ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΑΝ όπως και τα παράγωγα της λέξης ΕΛΛΑΣ ώστε να αλλάξουν το νόημά τους.
    Η λέξη ευ-ΔΑΙΜΟΝ-ια για παράδειγμα, την οποία χρησιμοποιούμε και σήμερα ως καλή τΰχη – ζωή, σήμαινε το να έχεις μαζί σου καλές – θετικές (ΕΥ) ενεργειακές οντότητες που να σε προστατεύουν, να σε βοηθούν και να σου κάνουν τη ζωή πιο..ΕΥ
    Οι δαίμονες χωρίζονται σε θετικούς – καλούς και αρνητικούς – κακούς, όπως και οι καλοί άγγελοι και οι εκπεσόντες.
    Αρα ΔΕΝ χρειαζόμαστε την ΕΒΡΑΙΟΔΙΑΘΗΚΗ ώστε να έχουμε επαφή με τις ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ.
    Όσο για το αν στην ΕΒΡΑΙΟΔΙΑΘΗΚΗ προφητεύεται η ΕΛΕΥΣΙΣ του Χριστού, από την στιγμή που ήρθε και δίδαξε, ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΦΗΤΕΥΘΗΚΕ Ο ΕΡΧΟΜΟΣ ΤΟΥ.
    Μετά απο τον Χριστό ΔΕΝ υπάρχει πριν.
    Ακόμη αν το θέλουμε υπάρχουν και αναφορές στην αρχαία ελληνική γραμματεία αλλά και… “μαντεψιές” που μπορεί όποιος θέλει να χρησιμοποιήσει και να μην χρειάζεται ο ΕΞΕΒΡΑΙΣΜΟΣ!
    Όσο για κάτι λεβεντες που φουσκώνουν τα… Βυζάκια τους για να τσιρίξουν ότι… “ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙΟΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΙ… ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ” πίσω έχει η αχλάδα την ουρά Αβραμοσποράκια και θα το διαπιστώσουμε ολοι λίαν συντόμως!
    ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟΙΟΥΔΑΙΣΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΤΗ ΜΑΜΑ ΣΑΡΑ!!!

    • Ανώνυμος 05/16/2016 @ 8:01 ΜΜ

      Άλλα ντάλα της παρασκευής το γάλα.

    • Ανώνυμος 05/16/2016 @ 8:20 ΜΜ

      “Μὴ νομίσητε ὅτι ἦλθον καταλῦσαι τὸν νόμον ἢ τοὺς προφήτας· οὐκ ἦλθον καταλῦσαι ἀλλὰ πληρῶσαι.” (Ματθ. Κεφ. 5ο, 17).
      ΈΧΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ.ΟΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΤΗΣ ΠΔ ΣΤΗΝ ΚΔ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΗΚΤΕΣ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΔΗΓΟΥΝΕ ΣΕ ΑΤΟΜΟ ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΟ.ΤΑ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ.Η ΕΝΤΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΗΣ ΝΑ ΜΕΛΕΤΑΜΕ ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ.ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΙΣ Ή ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ.ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΡΑΤΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ.
      ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΔ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟΙ.ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΝΑ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΙΣ ΛΙΓΑΚΙ.

      • Ανώνυμος 05/16/2016 @ 9:31 ΜΜ

        Είσαι ένα βήμα πριν τη βιβλιογραφία του… “ΞΥΠΝΑ” και της… “ΣΚΟΠΙΑΣ”, κι εκείνοι για τον ΓΙΑΧΒΕ της παλιοδιαθήκης μιλάνε, για αυτό και το ΙΑΧΩΒΑ(γιαχβε)ΔΕΣ.
        Αυτά λοιπόν που λες οδηγούνε σε ιουδαίο ζηλωτή και παραβολάνο. Αυτό δείχνει ότι λατρεύεις τους Εβραίους κι τους προτιμάς από τους Έλληνες οπότε για καταγωγή “ο νοών νοείτω”.
        Αυτά που λες καλύτερα να τα κρατάς για τα αδέρφια σου από τη Μέση Ανατολή και σε κανένα άρθρο σε κυριακάτικη εφημερίδα του Τελ Αβίβ.

        • Ανώνυμος 05/17/2016 @ 12:38 ΠΜ

          ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΩ ΤΟΝ ΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ…ΜΑΛΙΣΤΑ…ΞΕΦΤΕΡΙ ΑΠΟ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.ΜΗΠΩΣ ΑΝ ΔΗΛΩΣΩ ΑΘΕΟΣ Ή ΙΝΔΟΥΙΣΤΗΣ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΒΡΑΙΟΦΟΒΙΑ ΣΟΥ;
          ΜΑΘΕ 3 ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΙΞΕΙΣ ORIGINALE ΕΛΛΗΝΑΣ.ΔΙΟΤΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙΣ ΜΙΑ…ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΩΝΙΚΑ ΝΤΟΥΒΑΡΙ.ΠΙΟ ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΩ.

          • Ανώνυμος 05/17/2016 @ 1:52 ΜΜ

            Μα και βέβαια ΟΧΙ, αλλά δεν καταλαβαίνω το γιατί ΔΕΝ σου αρκεί ο ΧΡΙΣΤΟΣ και η ΠΑΝΑΓΙΑ καθώς και ο βίος των ΑΓΙΩΝ (αυτών που δεν καθιερώθηκαν από τους Ιουδαίους εννοείται) και “ψάχνεσαι” με Αβράμ, Ισαάκ, Σάρα, Δαυίδ, Ιεζεκιήλ, Ηλία, Ιακώβ, Ιεροβοάμ, Μαλαχία, Μακκαβαίους και κάθε λογής ήρωες της ΙΣΤΟΡΙΑΣ των ΙΟΥΔΑΙΩΝ!
            ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ με Καινή Διαθήκη, με Πράξεις Αποστόλων, με Επιστολές Παύλου και ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ…..
            ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ με ελληνική ιστορία και Αρχαία Ελληνική γραμματεία, με ΣΕΒΑΣΜΟ στους ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ και τις παραδόσεις τους, χωρίς όχι μόνο να τους ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΜΕ, να τους ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΥΜΕ και να τους ΕΞΥΒΡΙΖΟΥΜΕ ΑΣΥΣΤΟΛΑ που σε χαλάει!
            Χριστιανισμός ως η ΕΞΕΛΙΞΗ της ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ των ΕΛΛΗΝΩΝ, με πολλά στοιχεία από το παρελθόν ΜΑΣ γιατί σε… πικραίνει!
            Χριστιανισμός χωρίς τα στοιχεία του λαού που ΔΕΝ αναγνώρισε τον Χριστό γιατί σε προβληματίζει!
            Εδώ και αιώνες λατρεύουμε τον Χριστό ΤΙΜΩΝΤΑΣ παράλληλα τους ΔΙΩΚΤΕΣ του, μαθαίνοντας την ΙΣΤΟΡΙΑ τους, λατρεύοντας τους τόπους τους και έχοντας όχι μόνο θαυμάζοντας ως ΗΡΩΕΣ αλλά θεωρόντας ΠΡΟΠΑΤΟΡΕΣ αυτούς των ΔΙΩΚΤΩΝ του!
            ΤΙ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ! (στους Έλληνες απευθύνομαι και ΟΧΙ στα ΤΡΟΛΑΚΙΑ)

          • Ανώνυμος 05/17/2016 @ 3:02 ΜΜ

            13:52
            ΒΛΕΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΙΠΑ ΝΤΟΥΒΑΡΙ ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ 3 ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ;ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ.ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΠΡΗΞΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΙΟΥΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ.
            ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΙΝΗ.ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΦΤΙΑΞΕ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΘΡΗΣΚΕΙΑ.
            ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΒΡΑΙΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ.ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΜΑ ΔΕΧΤΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ;ΠΙΣΤΕΨΕ ΣΤΟ ΔΙΑ ΣΤΗΝ ΗΡΑ ΣΤΟΝ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ…ΤΟΣΟΥΣ ΕΧΕΙ.ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ORIGINALE GREEK PERSON.ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.ΕΝΑ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΟ ΝΤΟΥΒΑΡΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΛΕΓΩΝΤΑΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.
            http://orthodox-world.pblogs.gr/2008/05/ti-epidiwkei-o-neopaganismos.html
            http://www.apologitis.com/gr/ancient/apates_peri_Xristoy.htm
            ΚΑΠΟΥ ΕΔΩ ΜΕΣΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΒΛΕΠΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ.ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΔ ΩΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ,ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΞΙΣΩΝΕΤΑΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΙΟΥΔΙΑΣΜΟ,ΛΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟ ΤΥΝΕΑ,ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ,ΤΗΝ ΑΛΛΗ…ΓΝΩΣΤΑ.ΚΟΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΡΑΒΕΤΑΙ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ.
            ΤΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΠΑΠΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΕ ΑΥΤΗΝ.ΑΝΤΕ ΤΡΑΒΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΥΣΥΧΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΗ.

          • Ανώνυμος 05/17/2016 @ 7:52 ΜΜ

            Κοίταξε, εγώ στο επίπεδό σου δεν θα πέσω γιατί μου αρέσει να βλέπω πόσο σας έχουν ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΕΙ την ψυχή οι Ιουδαίοι και ποια έκπτωση αξιών έχετε υποστεί και είστε παράδειγμα ΑΠΟΦΥΓΗΣ από μόνοι σας!
            Συνεχίιζεις να προσβάλεις σχολιαστή χωρίς αυτός να σε προκαλέσει!
            Σαν τη μούρη σου δηλαδή είναι ο… ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ; Να μας λείπει τους Έλληνες αυτό το έκτρωμα! Προσελκύει ΜΟΝΟ αμμόρφωτους και κακόψυχους όπως εσύ, οι οποίοι ΒΡΩΜΑΤΕ ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΙΑ και ΜΙΣΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ από μακριά!
            Τέλος να σου πω ότι μέσα στο μικρό και θολό μυαλό σου τα έχεις κάνει όλα σαλάτα!
            Έχεις μπερδέψει τουλάχιστον τέσσερις διαφορετικές κατηγορίες σχολιαστών σε μία!
            Κιμαδοποίηση από απλοϊκό τρόπο σκέψης, που πηγάζει από ένα ακαλιέργητο και γεμάτο ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ μυαλό!
            Ευτυχώς που η συνομοταξία σου είναι ΑΠΟΚΡΟΥΣΤΙΚΗ για τον κόσμο!
            Μου θέλεις και Χριστιανισμό με τη διδασκαλία Του, τα υψηλά νοήματά της και τον γεμάτο Αγάπη Λόγο!
            Ίδιους με τα μούρα τους σας έκαναν οι Ιουδαίοι με τον Ιουδαικο ψευδοΧριστιανισμό που σας πότισαν!
            Ίδιους με την κακία της παλιοδιαθήκης και με τον “θεό” που μισεί και τιμωρεί!
            Για αυτό έρχεται η ώρα της απομονωσής σας!!!

          • Ανώνυμος 05/18/2016 @ 10:59 ΠΜ

            19:52
            Tα εκτρώματα απο πότε έχουν άποψη;Τέτοιο που είσαι εσύ μου αρέσει που κάνεις και μαθήματα.Τέτοιες μαλακίες που λές καις φαιά ουσία για να τις λές;
            Άσε βρε Μασονάκι.

  14. προς τον αγαπητο φιλο που με λιγα λογια λεει οτι εχω σκατα στο κεφαλι μου..χαχχαχαχχαχαχ

    φιλε μου…

    ειπα ενα θεολογικο πραδειγμα που μου ηρθε στο φτερο…κι εσυ μου λες αλλα αντι αλλων..

    ειναι δυνατον ο θεος των πατερων της ορθοδοξιας να ειναι ιδιος με τον θεο των οβραιων?

    -Σου εγραψα και πριν ο θεος των οβραιων κινειται και ο θεος της ορθοδοξιας ειναι ακινητος…τι σκατα να σου πω αλλο?
    ειναι ιδιος αγαπητε φιλε?

    και αν ειναι ιδιος που το γραφει αυτο και ποιος το λεει…γελαει ο κοσμος μαζι σας αγαπητε φιλε..
    θελω στην απαντηση σου ονοματα και διευθυνσεις …

    η πλακα τελος,.με την παλαια διαθηκη…πρεπει να φει σουτ απο την ορθοδοξια…

    ασε τους ησαιες και τους ιωβ ξκκαι τους μαλαχιες…μην με κανεις και ποσταρω τι λενε για τον θεο οι αγιοι της ορθοδοξιας …
    ,τον δικο μας εννοω..

    θα γελαει ο κοσμος με αυτα που θα διαβαζει….
    περιμενω αδελφε να μου πεις που κολλαει η παλαια διαθηκη με την ορθοδοξια…

    Αγιος ιωαννης ο Δαμασκηνος speaking για τον ΘΕΟ KAI OXI O ΜΠΑΡΜΠΑ PANDAROS…
    ξυπνατε ρε,,,,διαβαστε και κανα πατερα της Εκκλησιας..

    ”και ομολογούμε ότι ο Θεός είναι χωρίς αρχή και τέλος, αιώνιος,
    παντοτινός, αδημιούργητος, ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΟΣ, ΑΝΑΛΟΙΩΤΟΣ, απλός, ασύνθετος,
    ασώματος, αόρατος, αψηλάφητος, απερίγραπτος, άπειρος, απεριόριστος,
    ακατάληπτος,
    αχώρητος στο νου, αγαθός, δίκαιος, παντοδύναμος, δημιουργός
    όλων των κτισμάτων,παντοκράτορας, παντεπόπτης, προνοητής όλων..!!!!

    ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΡΕ ,Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑς ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ?

    αυτοσ ρε μιλουσε με τον αδαμ.!!!και του εκανε πλακα και απο πανω…χαχαχχαχαχ

    και ο αδαμ τον εβλεπε γιαυτο φορεσε σωβρακο απο φυλα συκης για να μοιαζει στους ΕΛΟΧΙΜ ΠΟΥ ΕΒΛΕΠΕ!!!

    ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕ ΤΩΡΑ…εγω λοιπον που τα βλεπω αυτα ειμαι αντιχριστος και εσεις οι θεουσες που δεχεστεε την παλαια διαθηκη ειστε χριστιανοι…

    εχουμε ρε τον ιδιο θεο?

    δηλαδη ο αγιος ο ιωαννης ειναι μαλακας και νουμερο…΄
    διαβαστε ρε..

    ”’…Όλα τα όντα είναι ή κτιστά ή άκτιστα. Εάν βέβαια είναι κτιστά, σίγουρα είναι
    και ΜςΤΑΒΛΗΤΑ!!!. Διότι, εκείνα τα οποία άρχισαν την ύπαρξή τους με τη μεταβολή,
    αυτά σίγουρα θα υπόκεινται στη μεταβολή ή με φυσική φθορά ή με θεληματική
    αλλοίωση.
    Εάν όμως είναι άκτιστα, σύμφωνα με λογική ακολουθία, θα είναι
    οπωσδήποτε και ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΑ

    ΔΗΛΑΔΗ ΑΚΙΝΗΤΑ….!!!!

    ΑΥΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ…Τα παραπονα σας σε αυτον…

    σημερα μιλαμε με ονοματα και διευθυνσεις ΟΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΓΚΙΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΤΕΛΟΣ….

    ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ..να μιλησει, με ονομαστα και διεθυνσεις..μαλακιες και βλακιουλες τελος..

    ΔΕΧΕΣΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ?εχουν σχεση με την παλαια διαθηκη?
    Αν ναι γραφουμε που ποτε και γιατι….
    μαλακιες τελος…
    ουτε αριθμομαλακιες..ουτε τιποτα…

    ποιος αγιος το λεει και που..

    για να ληξει η πλακα με την ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ…

    • Αναφέρεσαι στον Άγιο Ιωάννη τον Δαμασκηνό για αυτό καλό ήταν να γνώριζες και τα εξής:

      Προχωρώντας ένα βήμα περισσότερο μας λέει πως η έννοια της τριάδας είναι η μόνη που δύναται να μας αποκαλύψει το μυστήριο της θείας ζωής, αφού η μοναρχία θα στερείτο αγάπης. Βασικό σημείο της τριαδολογικής διδασκαλίας του Αγίου επίσης είναι αρκετά σημεία σημεία της Παλαιάς Διαθήκης όπως το «Τω λόγω του Κυρίου οι ουρανοί εστερεώθησαν και τω πνεύματι του στόματος αυτού η δύναμις αυτών»[12], για να καταδείξει πως ήδη από την Παλαιά Διαθήκη διαφαινόταν αυτό που πλήρως αποκαλύφθηκε στη Καινή. Έτσι ο Λόγος και το Άγιο Πνεύμα λαμβάνουν αρχή άμα, δηλαδή ταυτόχρονα.

      —-

      Ο Ιωάννης στήριξε τη δυνατότητα προσκύνησης των εικόνων πάνω σε μια σχέση «μεταξύ του πνευματικού και του υλικού, μεταξύ του αοράτου και του ορατού, όπως αυτό μας αποκαλύφθηκε μέσα στο φως της ενανθρωπήσεως»[14]. Έτσι ουσιαστικά θεωρεί πως η εικονομαχία είναι μια στάση «δοκητισμού, μια αναισθησία του μυστηρίου του Θε-ανθρώπου, και κατά μία έννοια, ένα είδος προ χριστιανικής νοοτροπίας»[15]. Ο ίδιος δεν αρνείται την ακαταληψία του Θεού, ούτε το απερίγραπτό του, επισημαίνει όμως πως όλοι οι προφήτες στην Παλαιά Διαθήκη είδαν κάποια εικόνα του Θεού, όχι την αληθινή του ουσία. Έτσι για παράδειγμα η φλεγόμενη βάτος είναι μία εικόνα του Θεού, μια συμβολική μορφή. Η επιχειρηματολογία του όμως δε σταματάει εκεί, εξού και συμφωνεί με το Μέγα Βασίλειο, ότι η εικόνα αποτελεί ότι και οι λέξεις για τους αγράμματους και τους αδαείς. Αλλά και ο Θεός δημιουργεί εικόνες. Γεννά τον Υιό του το Μονογενή που είναι η ζωντανή και φυσική εικόνα του Πατρός, δημιουργεί τον άνθρωπο ως κατ’εικόνα Αυτού. Έτσι λοιπόν η σχέση ορατού και αοράτου, μεταβάλλεται οριστικά. Ο Υιός του Θεού από αόρατος και άυλος γίνεται ορατός. Τότε δε μπορούσε να απεικονιστεί, τώρα όμως μπορεί απεικονίζοντάς τον, όχι απλώς συμβολικά ή σε ένα πρότυπο, «αλλά με μια άμεση αίσθηση μιας άμεσης περιγραφικής αναπαραγωγής τού ότι ήταν»[16]. Έτσι αναφέρει, δεν απεικονίζω τον αόρατο Θεό στην εικόνα, αλλά τη σάρκα που ήταν ορατή. Στο Ισραήλ δε μπορούσαν να απεικονίσουν αυτό που δεν είδαν, εμείς όμως μπορούμε διότι Τον είδαμε. Άρα η απεικόνιση του Ιησού, βασίζεται πάντα πάνω στο μυστήριο της ενανθρώπησης, πάνω στο γεγονός του ιστορικού ευαγγελίου. Γι αυτό και η εικόνα είναι τα γράμματα των αγραμμάτων, είναι ένα υπόμνημα, είναι ότι η λέξη στο αυτί και εικόνα για το μάτι, μια πνευματική ένωση που φωτίζει τις αισθήσεις μας. Άλλωστε και οι Γραφές ουσιαστικά είναι ένα είδος λεκτικής απεικονίσεως. Έτσι η απαγόρευση της Παλαιάς Διαθήκης για τη δημιουργία ομοιωμάτων, για τον Ιωάννη το Δαμασκηνό, έχει χρονική σημασία και ισχύ, καθώς είχε παιδαγωγικό χαρακτήρα με στόχο να ανακόψει την έφεση προς την ειδωλολατρία, όμως τώρα αυτή η εκπαίδευση έχει πάψει, έχει εκλεπτυνθεί, δε διατηρεί άλλωστε αυτός ο Νόμος την ίδια ισχύ μέσα στη βασιλεία της χάριτος. Αυτό καταστρατηγήθηκε από τη στιγμή που ασώματος απέκτησε σώμα, έγινε άνθρωπος. Αλλά μήπως και ο Υιός του Θεού δεν ενσαρκώθηκε και η θεότητα του δεν ενώθηκε με το κτιστό και ορατό σώμα, όπως το υλικό που ενώνεται με τη φωτιά και γίνεται φωτιά, ερωτά ο Δαμασκηνός. Έτσι και η υπόσταση του ενσαρκωμένου ανθρώπου ήταν και αυτή θεϊκή και γνήσια απεικόνιση του Θεού η οποία αποκτά έννοια λόγω του μυστηρίου της ενσαρκώσεως, όχι ως απλό σώμα, αλλά ως Θεός.

      https://el.orthodoxwiki.org/Ιωάννης_ο_Δαμασκηνός

  15. Δεν προκεται ποτε να βγει καμια ακρη με τους δαιμονισμενους που απλα ψαχνονται για συγκρουση και σε προεκταση για εμφυλιο και εχουν χασει καθε επαφη με τα λογικα τους.

    Λοιπον ο Ιησους Χριστος ηρθε απο την Ιουδαια. Η μητερα του μεγαλωσε σε Ιουδαικο ναο λογω και του γεγονοτος οτι ηταν ενα χαρισματικο παιδι και οι αποστολοι ηρθαν απο την Ιουδαια, οπως και οι πρωτοι Χριστιανοι.

    Σε σχεση με την Αγγελολογια, τα Αγγελικα Ταγματα και για τον Μιχαηλ κλπ εδω:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Angel

    Μια αναφορα που υπαρχει για Αγγελους στην Αρχαια Ελλαδα ειναι απο τον Προκλο που ειχε ζητησει να καουν ολα τα συγγραματα του εκτος απο τα σχολια του στους Χαλδαικους χρησμους.

    Μιλαμε δηλαδη για μια ακομα εισαγωμενη γνωση που πιθανοτητα να συνδεεται με τον Ζωροαστρισμο, καθως αλλωστε η αρχαια Ελληνικη παραδοση ηταν ενα μειγμα κυριως ανατολικων παραδοσεων, ετσι οπως εξηγησε και ο ιστορικος της φιλοσοφιας Διογενης ο Λαερτιος και ετσι οπως φανερωνει η σοβαρη ερευνα σε σχεση με την προελευση των παραδοσεων των θεων αλλα και του βιου των αρχαιων μυστων οπως για παραδειγμα ο Εμπεδοκλης, ο Πυθαγορας, ο Πλατωνας κλπ.

  16. Οι δαιμονισμένοι ειδωλολάτρες που μπλέκουν και τον Χριστό μέσα στο παραλήρημα τους έχουν χάσει κάθε επαφή με τα λογικά τους και είναι λογικό να θεωρούν ότι υπάρχουν μόνο δαίμονες, καθώς η πραγματικότητα είναι ότι για αυτούς πλέον υπάρχουν μόνο δαίμονες χωμένοι βαθιά μέσα στην ξεσκισμένη κωλοτρυπίδα τους και για αυτό άλλωστε έχουν χάσει κάθε επαφή με τα λογικά τους και πάσχουν από αυτή την υπεροπτική δαιμονική μανία.

    Καταρχήν η λέξη δαίμονας ανεξάρτητα με τα πιστεύω των αρχαίων είναι αρνητικά φορτισμένη από όλες τις παραδόσεις και για παράδειγμα τα αρνητικά πνεύματα της Βαβυλωνιακής παράδοσης αναφέρονται πλέον ως δαίμονες.

    Κατά δεύτερον λόγω της επαφής που είχαν οι αρχαίοι θεουργοί με τα μυστήρια της ανατολής, είχαν αρχίσει να αναπτύσσουν μια διάκριση ανάμεσα στους αγγέλους και τους δαίμονες όμοια με την διάκριση ανάμεσα στα asuras και τα devas της Ινδουιστικής παράδοσης.

    Για παράδειγμα ο Ιάμβλιχος είχε πει:

    “Οι Θεοί, οι Άγγελοι, οι Δαίμονες όπως και οι εκσαρκωμένες

    ψυχές μπορούν να εκδηλωθούν κατά κάποιο τρόπο μέσω επικλήσεων και

    προσευχών. Αλλά κατά την διάρκεια αυτών των επικλήσεων γίνεται ένα

    λάθος.

    Δεν πρέπει να φανταζόμαστε ότι επικοινωνούμε με ευνοϊκές θεότητες επειδή

    μπορεί να είναι κακοί Δαίμονες μεταμφιεσμένοι σε καλούς. Γιατί τα

    Στοιχειακά συχνά μεταμφιέζονται και παρουσιάζονται σαν καλά”

    —-

    Ο Εμπεδοκλής που ήταν επίσης μυημένος απο Χαλδαίους είχε πει ότι εξέπεσε από την θεϊκή του φύση και ότι νοιώθει σαν δαίμονας κυνηγημένος από θεούς και δαίμονες.. Πέρα λοιπόν από αυτό το λεκτικό μπουρδούκλωμα ο Εμπεδοκλής είχε αποδώσει έκπτωτη φύση στους δαίμονες γενικότερα.

    Επίσης για ποιους δαίμονες μιλάμε και ποια είναι ονόματα τους;

    • Ανώνυμος 05/17/2016 @ 1:21 ΜΜ

      Το… “αναφέρονται ΠΛΕΟΝ” νομίζω ότι μας καλύπτει όλους εδώ μέσα ΠΛΕΟΝ!
      Αυτό είναι ένα από τα βασικά σημεία του προβλήματος, το ΠΩΣ φτάσαμε σε αυτό το… ΠΛΕΟΝ!
      Το ΤΙ και το από ΠΟΙΟΥΣ έγινε ώστε να υπάρχει ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ σε ότι έχει σχέση με τον ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ!
      Σε ευχαριστώ για την έξοχη… “πάσα”, γιατί μου έδωσες τη δυνατότητα να εξηγήσω το πρόβλημα και όχι μέσα από τα γυαλιά ενός “δωδεκαθειστή” ή “ειδωλολάτρη αρχαιόπληκτου” όπως αρέσει σε πολλούς να ταμπελώνουν εδώ μέσα, παρά σαν ΕΛΛΗΝΑΣ (κυρίως) και ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ (δευτερευόντως) να καταδείξω ότι το ΠΡΟΒΛΗΜΑ του Ελληνισμού ΔΕΝ είναι ο Χριστιανισμός, παρά μόνο ο ΙΟΥΔΑΙΣΜΟΣ που τον κατέλαβε μέσω των δομών ΕΞΟΥΣΙΑΣ της… “εκκλησιάς”, χρησιμοποιώντας τον ΕΙΣΟΔΙΣΜΟ, γνωστό τέχνασμα που όχι μόνο ΑΝΤΕΓΡΑΨΑΝ αλλά και ΕΞΕΛΙΞΑΝ από τους Ελληνες οι Ιουδαίοι, διαβάζοντας για τον πολυμήχανο Έλληνα ΟΔΥΣΣΕΑ και τον ΔΟΥΡΕΙΟ ΙΠΠΟ (αφού εμείς δεν μελετάμε την αρχαία ελληνική γραμματεία εδώ και 2000 χρονάκια και όχι με τη θέλησή μας).
      ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ

      • Αρνητικη φορτιση εχει ο κατεστραμμενος σου εγκεφλος και οχι οτιδηποτε εχει σχεση με τον Ελληνισμο με τον οποιο αλλωστε εσυ δεν εχεις καμια σχεση οπως και με το ανθρωπινο ειδος γενιξοτερα με το οποιο ουτε εσυ ουτε καποιος αλλος κατεστεαμμενος και αρρωστημενος νεοναζι θα εχει ποτε..Σου εξηγω ρε δαιμονισμενε οτι αυτη η διακριση ξεκινησε προ χριστου.

        Οι λεξεις της οποιασδηποτε γλωσσας αποεικονιζουν το νοημα με το οποιο τις φορτιζεις δεν το δημιουργουν και για αυτο αλλωστε η απροσδιριστη αρχαιολατρια μεσα στα ορια που προδιαγραφει το Ελληνικο διαλεκτικο χαος και περα και απο τα οσα λεχθηκαν επι του θεματος στο παρελθοον, ειναι ξεκαθαρα ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΑ.

        Ειναι εντελος διαφορετικο για παραδειγμα να λες οτι εισαι Πλατωνιστης η μαθητης του Πυθαγορα απο το να δηλωνεις αρχαιολατρης γενικοτερα, καθως μιλαμε για ενα χαος μεσα στο οποιο μποορυσαν να χωρεσουν ολες οι ανατολικες παραδοσεις, αλλα και οι παραδοσεις της Αφρικης κλπ μεσα στα πλαισια μια καταστασης οπου υπηρχαν ακρεες ιδεολογικες διαφορες και συγκρουσεις οι οποιες οδηγησαν και στο σφαγιασμο των Πυθαγορειων και γενικοτερα στο διωγμο των αριστων.

      • Επισης απλα να αναφερω σε σχεση με το ποιοι “εκλεψαν” οτι συμφωνα και με τους αρχαιους ερευνητες οι μεγαλυτεροι κλεφτες και οι μεγαλυτεροι απατεωνες στην ιστορια της ανθρωποτητας υπηρξαν οι αρχαιοι Ελληνες, οι οποιοι οχι μονο εκλεβαν ξενες παραδοσεις που δεν ηταν παραγογο της δικης τους εμπειριας στις πλειστες των περιπτωσεων, αλλα επισης δεν απεδιδαν τα copy rights δηλαδη τα πνευματικα δικαιωματα και παουσιαζαν την εμπειρικη γνωση της ανατολης ως δικο τους δημιουργημα, αντικαθιστωντας επι της ουσιας τους δημιουργους θεους και την πνευματικη ιεραρχεια με την εγωμανια τον υπερκομππλεξισμο και την αλαζονεια τους.

        Ενα απλο παραδειγμα του υπερκομππλεξισμου των αρχαιων ειδωωλολατρων ειναι το γεγονος οτι θεωρουαν τους Μακεδονες (και συνεπως και τον Μεγα Αλεξανδρο) ως Βαρβαρους!

        Μεσα σε αυτα τα πλαισια ο Χριστιανισμος δεν μπορει να συμβιβαστει καθ’ουδενα τροπο με τον αρχαιο Ελληνισμο στο συνολο του (το οποιο αλλωστε περιλαμβανει και τον θεσμο της παιδεραστιας κλπ) και ακομα χειροτερα με την αρχαιολατρια, παρα μονον μεσα απο εναν επαναπροσδιορισμο που να στοχευει στο μελλον και οχι στο εγκλωβισμο στο παρελθον και στην καθοολικη συγκρουση με τον Χριστιανισμο, ο οποιος αλλωστε προηλθε απο την Ιουδαια.

        Ο Ελληνοχριστιανισμος μπορει να προκυψει μονο μεσα απο ενα θεολογικο διαλογο επι της ουσιας του θεματος και βασικα με σεβασμο αρχικα στους μαρτυρες και στις βασικες αρχες του Χριστιανσιμου μεσα ισως και στα ορια που εθεσε ο νεοπλατωνισμος και οχι με βαση την πραγματικοτητα στην αρχαια Ελλαδα η οποια αλλωστε οχι μονο σκοτωσε τον Σωκρατη, αλλα οδηγσε και τον Πλατωνα στην αυτοεξορια.

        • Ανώνυμος 05/17/2016 @ 8:04 ΜΜ

          Όσο συνεχίζεις να αυτοεκθέτεις τον ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟ σου θα συνεχίζω να σε ευχαριστώ, γιατί ΔΙΩΧΝΕΙΣ από την πλευρά σου τους παγματικούς Έλληνες!
          Ευτυχώς για τον Ελληνισμό που ο Γιαχβέδαρος έβαλε τόσο ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ δεσμοφύλακες σαν εσένα να κρατούν φυλακισμένους τους Έλληνες!
          Δεσμοφύλακας που διώχνει τους πνευματικούς
          κρατούνενους!
          Θα σε ΚΑΨΕΙ ο Γιαχβέδαρος που του γαμάς τη δουλειά που έκανε τόσα χρόνια γέρο Βαβυλώνιε! χαχαχαχαχα

          • Μεγαλυτεροι ανθελληνες και μεγαλυτερα σουργελα απο το ειδος σου δεν υπηρξαν ποτε. Εσεις οι αρρωστοι μαλακες που δεν ξερετε τι σας γινεται βλαπτετε το εθνος οσο κανενας αλλος.

      • Να διορθώσω και την ορθογραφία.

        Αρνητική φόρτιση έχει ο κατεστραμμένος σου εγκέφαλος και όχι οτιδήποτε έχει σχέση με τον Ελληνισμό με τον οποίο άλλωστε εσύ δεν έχεις καμία σχέση όπως και με το ανθρώπινο είδος γενικότερα με το οποίο ούτε εσύ ούτε κάποιος άλλος κατεστραμμένος και αρρωστημένος νεοναζί θα έχει πότε..Σου εξηγώ ρε δαιμονισμένε ότι αυτή η διάκριση ξεκίνησε προ χριστού.

        Οι λέξεις της οποιασδήποτε γλώσσας απεικονίζουν το νόημα με το οποίο τις φορτίζεις δεν το δημιουργούν και για αυτό άλλωστε η απροσδιόριστη αρχαιολατρία μέσα στα όρια που προδιαγράφει το Ελληνικό διαλεκτικό χάος και πέρα και από τα όσα λέχθηκαν επί του θέματος στο παρελθόν, είναι ξεκάθαρα ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΑ.

        Είναι εντελώς διαφορετικό για παράδειγμα να λες ότι είσαι Πλατωνιστής η μαθητής του Πυθαγόρα από το να δηλώνεις αρχαιολάτρης γενικότερα για να βάλεις σε συγκρουσιακή πορεία δυο πολιτισμικά μορφώματα του παρελθόντος, καθώς μιλάμε για ένα χάος μέσα στο οποίο μπορούσαν να χωρέσουν όλες οι ανατολικές παραδόσεις, αλλά και οι παραδόσεις της Αφρικής κλπ μέσα στα πλαίσια μια κατάστασης όπου υπήρχαν ακραίες ιδεολογικές διαφορές και συγκρούσεις, οι οποίες οδήγησαν και στον σφαγιασμό των Πυθαγορείων και γενικότερα στο διωγμό των αρίστων.

        Επίσης απλά να αναφέρω σε σχέση με το ποιοι «έκλεψαν» ότι σύμφωνα και με τους αρχαίους ερευνητές, οι μεγαλύτεροι κλέφτες και οι μεγαλύτεροι απατεώνες στην ιστορία της ανθρωπότητας υπήρξαν οι αρχαίοι Έλληνες, οι οποίοι όχι μόνο έκλεβαν ξένες παραδόσεις που δεν ήταν παράγωγο της δικής τους εμπειρίας στις πλείστες των περιπτώσεων, αλλά επίσης δεν απέδιδαν τα copy rights δηλαδή τα πνευματικά δικαιώματα και παρουσίαζαν την εμπειρική γνώση της ανατολής ως δικό τους δημιούργημα, αντικαθιστώντας επί της ουσίας τους δημιουργούς θεούς και την πνευματική ιεραρχία με την εγωμανία τον υπερκομππλεξισμό και την αμίμητη μέσα στους αιώνες αλαζονεία τους την οποία τους έκοψε ο Χριστός και την πέταξε στα σκουπίδια.

        Ένα απλό παράδειγμα του υπερκομππλεξισμού των αρχαίων ειδωλολατρών είναι το γεγονός ότι θεωρούσαν τους Μακεδόνες (και συνεπώς και τον Μέγα Αλέξανδρο) ως Βάρβαρους!

        Μέσα σε αυτά τα πλαίσια ο Χριστιανισμός (όπως και ο Λόγος) δεν μπορεί να συμβιβαστεί καθ’ουδενα τρόπο με τον αρχαίο Ελληνισμό στο σύνολο του (το οποίο άλλωστε περιλαμβάνει και τον θεσμό της παιδεραστίας κλπ) και ακόμα χειρότερα με την αρχαιολατρία, παρά μόνον μέσα από έναν επαναπροσδιορισμό που να στοχεύει στο μέλλον και όχι στον εγκλωβισμό στο παρελθόν και στην καθολική σύγκρουση επί της ουσίας με τον Χριστιανισμό, ο οποίος άλλωστε προήλθε από την Ιουδαία.

        Ο Ελληνοχριστιανισμός μπορεί να προκύψει μόνο μέσα από ένα θεολογικό διάλογο επί της ουσίας του θέματος και βασικά με σεβασμό αρχικά στους μάρτυρες και στις βασικές αρχές του Χριστιανισμού μέσα ίσως και στα όρια που έθεσε ο νεοπλατωνισμός και όχι με βάση την πραγματικότητα στην αρχαία Ελλάδα η οποία άλλωστε όχι μόνο σκότωσε τον Σωκράτη, αλλά οδήγησε και τον Πλάτωνα στην αυτοεξορία.

  17. Ο Ελλάς αρχαία χώρα τι μαλάκες βγάζεις τώρα. Μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε

    • Ανώνυμος 05/17/2016 @ 2:13 ΠΜ

      Μουυυυ Μουυυυ Μουυυυ Μουυυυ Μουυυυ Μουυυυ Μουυυυ Μουυυυ Μουυυυ Μουυυυ Μουυυυ Μουυυυ Μουυυυ Μουυυυ ….

    • ΜΟΛΟΣΣΟΣ 05/17/2016 @ 3:37 ΜΜ

      JE BENT NIET NIEMAND MAAR EEN SODOMIETER.

      ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΓΙΝΑΤΕ ΠΟΥΛΟΝΤΑΣ ΓΥΡΟ ΚΑΙ ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ.

  18. Οι δαιμονισμένοι νεοναζί αρχαιοσαύροι είναι τα γελοιότερα σούργελα που έχουν υπάρξει ποτέ στην ιστορία του πλανήτη, και φυσικά είναι ξεκάθαρο πέραν πάσης αμφιβολίας, ότι μιλάμε για ειδωλολάτρες του κατώτερου είδους, που έχουν επενδύσει το είναι τους στην άπατη τον κομππλεξισμό την κουτοπονηριά και την εξυπνοβλακεία, καθώς τους έχει ήδη ξεράσει ο Λόγος και η ύπαρξη τους σε αυτό το σύμπαν δεν έχει πλέον κανένα νόημα και η οποιαδήποτε ασχολία μαζί τους είναι χάσιμο χρόνου, εκτός και να στόχος είναι να γίνουν το αρνητικό παράδειγμα και όταν αναπόφευκτα θα ξυπνήσουν μέσα στον εφιάλτη τους θα διαπιστώσουν ότι είναι ήδη αργά για να ακούσουν την συμβουλή του Εμπεδοκλή για παράδειγμα και να μετανοήσουν.

    Επί του θέματος δεν υπάρχει ποτέ θέμα μαζί τους και ούτε πότε θα υπάρξει, καθώς άλλωστε παρακαλάνε το σύμπαν να τους σφραγίσει και να δέσει τις καμένες ψυχές τους και να τις πετάξει στα σκουπίδια, μαζί φυσικά με τα αόρατα αφεντικά τους που όλοι όσοι έχουν ακόμα τα λογικά τους μπορούν να φανταστούν ποιοι είναι, καθώς ψάχνουμε για τους δημιουργούς της απάτης και για τον πάτερα του ψεύδους, που άλλωστε εξουσίαζε και τους αρχαίους.

    • Ανώνυμος 05/17/2016 @ 2:02 ΜΜ

      Πάλι αρχίζεις βλέπω τις ΚΑΤΑΡΕΣ γεροντάκι και νομίζω ότι σε λίγο δεν θα υπάρχει δρόμος επιστροφής!
      Μάζεψέ το όσο είναι καιρός και φρόντισε να μην ΞΑΝΑεκτροχιάσεις τη συζήτηση.
      Κάτι έχουμε πει και δεν θέλω να το επαναλάβουμε!
      ΜΑΖΕΨΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΛΛΙΩΣ ΑΛΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ!!

      • Ανώνυμος 05/17/2016 @ 8:00 ΜΜ

        «Μετά πρώτης και δευτέρας νουθεσίας παραιτού» συμβούλευε τον Τίτο ο Απόστολος Παύλος (Προς Τίτο Επιστολή, Κεφ. 3,11-12).
        ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ.ΥΠΗΡΧΕ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΛΕΓΕ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΑ.ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ.Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.
        ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ.

      • Αυτος που μονιμως εκτροχιαζει την “συζητηση” εισαι εσυ που εισαι μονιμως εκτος θεματος και μονιμως με μια χυδαια προκλητικοτητα και μια μανιωδη επιθετικη διαθεση και για σενα δεν υπαρχει καμια επιστροφη και επισης δεν ειμαι γεροντακι σαν αυτους που επισης βριζεις και μαλιστα αυτους που ανεβαινουν τον δικο τους πνευματικο Γολγοθα λογω την αρρωστημενης νεοναζιστικης σου νοοτροπιας και αμα τελικα η επιλογη του Ελληνα ειναι να καει στα Ταρταρα εγω δεν προκειται να σταθω εμποδιο, απλα σε καποια φαση θα σας αφησω με τους δαιμονες σας να τα πειτε καθως αλλωστε αν δεν αντιδρασουν καποιοι μεσα στα πλαισια αυτης της δαιμονικης αρρωστιας που εχετε σπειρει δεν σας σωζει τιποτα.

        Πρωτου να ερθεις εσυ δεν υπηρχε καμια διαθεση για συγκρουση απο μερους μου. Εσυ εισαι μονιμως σε μια μανιωδη δαιμονικη κατασταση και εχει την εντυπωση οτι εχεις και κατι να πεις περα απο το να παραληρεις και οτι θα γινεις και υγετης μαλιστα του νεοναζιστικου “Χριστιανισμου”. lol

        • CYPRUS 12 POINTS 05/17/2016 @ 9:34 ΜΜ

          Σκέφτομαι να γίνω…. “υγέτης” αλλά όχι εδώ, μόνο στο χώρο της “υγείας”!
          Τι εννοείς προκαλώ, το ότι έχω διαφορετική άποψη; Για παρέθεσε κάποια αποσπάσματα με βωμολοχίες, προσβολές ή “κατάρες”, με παραπομπή στην ώρα του σχολίου και θα κάνω το ίδιο και εγώ!
          Το ότι υπάρχει διαφορετική άποψη δεν σου δίνει το δικαίωμα να παρεκτρέπεσαι!
          Εκτός αν θεωρείς την απάντηση στη δήλωσή σου ότι οι πρόγονοί μας… “κωλοξεσκοζοτανε”, όπου και αν απάντησα ήταν πολύ ήπια η απάντησή μου σε σχέση με το υβρεολόγιο!
          Λοιπόν σε έχω προειδοποιήσει πολλές φορές μετά τα τελευταία μας σε άλλο σχόλιο!
          Θα συμπεριφερθεις σαν άνθρωπος στους Έλληνες!
          ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΞΕΡΩ.

          • Ρε παρανοικε τραβα να σε κοιταξει κανενας γιατρος και κοψε την μαλακια που την ειδες και Ελληναρας κατεστραμμενε πανιβλακα. lol

            Επιτιθεσε σαν μανιακη πουτανα σε οποιον δεν συμφωνει με την μανια σου αρρωστε κατεστραμμενε και καταραμενε πανιβλακα. lol

            Ποιος εισαι ρε καταραμενε που θα ορισεις τον Ελληνισμο και συυνεχιζεις να προσβαλλεις ππανω στην βαση της αρρωστιας σου; lol

            Για το δεντρο της ζωης και την προελευυση της σχετικης γνωσης απο τα μυστηρια της ανατολης ισως αναφερθω στην συνεχεια προφανως οχι για σενα και για τους υπολοιπους καμμενους.

          • Ναι ρε καταραμενο σκατο της υπαρξης κωλοξεσκιζονταν με δαιμονες οπως και εσυ και σκατα ξερεις και ολη η υπαρξη σου ειναι σκατα και η μονη συζητηση που μπορεις να κανεις ειναι με την ροχαλα μου ψυχωτικο αρρωστημενο σκατο. lol

  19. Ανώνυμος 05/17/2016 @ 3:12 ΜΜ


    Ο ΦΟΥΡΑΚΗΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΩΝ ΤΑ ΕΙΠΕ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΞΑΣΤΕΡΑ.
    ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ,ΙΕΧΩΒΑΔΕΣ,ΑΘΕΟΙ(ΔΗΘΕΝ) ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΣΥΝΑΠΑΝΤΕΜΑΤΑ ΟΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΜΕ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥΣ ΣΕ SITES ΤΗΝ ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΗΜΕΝΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.ΕΧΟΥΝ ΞΕΒΡΑΚΩΘΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ.
    ΨΑΞΤΕ ΜΑΣΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ,ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΜΕΡΙΚΟΙ.
    ΠΡΑΚΤΟΡΑΚΙΑ ΟΛΑ ΤΟΥΣ…

    • Εδω μεσα υπαρχει μια δαιμονισμενη νεοναζιστικη Μογγολοσαυρα που συνεχως πορκαλει με τα σκατα που παραγει ο κατεστραμμενος και αρρωστημενος εγκεφαλος της και που φαντασιωνετε οτι μπορει να κανει και καλα συζητηση μεσα απο μια συνεχομενη και ανουσια προκληση. lol

      Αυτη ειναι η αρρωστια που εσπειραν αυτοι στους οποιους αναφερεσε και η κατασταση με αυτους τους καταραμενους ηλιθους εχει ξεπερασει καθε οριο βλλακειας και ανωμαλιας. Γενικα το μονο που αξιζουν ολοι αυτοι ειναι να τους φτυνεις.

      • Ανώνυμος 05/17/2016 @ 9:43 ΜΜ

        Πως να μην “πορκαλεί” ρε… porky γεροντοlol; (το lol σε μάρανε γεροντοΒαβυλώνα)
        Όλο porkλήσεις είσαι κι εσύ ρε λιγδοΚυπρίνε, τι καλύτερο περιμένεις;

  20. Η μανία που έχουν οι δαιμονισμένοι ειδωλολάτρες αρχαιόπληκτοι και αρχαιοκάπηλοι να στοχεύουν στην εκμηδένιση της ουσίας του Λόγου και του πνεύματος επί της ουσίας πάνω στην βάση του ποιος ήρθε πρώτος και το ποιος “έκλεψε” από ποιον πάνω στην βάση ενός εθνικιστικού παραληρήματος, είναι βασικά λόγω του γεγονότος ότι οι αρχαίοι ειδωλολάτρες υπήρξαν οι μεγαλύτεροι κλέφτες και οι μεγαλύτεροι ιερόσυλοι σύμφωνα και με τον Ιάμβλιχο και απλά οι σημερινοί ειδωλολάτρες και λόγω του γεγονότος ότι τους έχει ξεράσει ο Λόγος και τους έχει αποβάλει η Έννοια επικεντρώνονται στο είδωλο και στα λεκτικά μπουρδουκλώματα της επιφάνειας που στοχεύουν πάντα στο κενό, καθώς και να ήθελαν να δουν πέρα από το είδωλο αυτό πλέον είναι ανέφικτο, καθώς δεν υπάρχει για αυτούς κανένας κόσμος πέρα από το κτιστό φως και το είδωλο, καθώς έχουν ταυτίσει το εγώ και το είναι τους με το κτιστό η αλλιώς το Εωσφορικό “φως”.

    Το θράσος που έχουν σήμερα αυτά τα γελοία και θλιβερά υποκείμενα είναι ένα απότοκο της μαλακιάς που έδερνε τους αρχαίους ειδωλολάτρες, οι οποίοι άλλωστε εξασκούνταν από νεαρή ηλικία στα κωλοξεσκίσματα πάνω στην βάση μάλιστα μιας “μυητικής” διαδικασίας των ανηλίκων από τους ενήλικες πορνόγερους, που δεν θα μπορούσε παρά να είναι μια δαιμονική έμπνευση.

    Ο Χριστός και μέσα από τους αποστόλους μιλούσε την γλώσσα των μυημένων και για αυτό άλλωστε υπήρξαν άνθρωποι προερχόμενοι από όλες τις μυστηριακές παραδόσεις, που μπορούσαν να κατανοήσουν τον Λόγο του μέσα από την δική τους γλώσσα και ακόμα και σήμερα υπάρχουν άνθρωποι από όλες τις παραδόσεις πέρα από τις θρησκευτικές ιδιομορφίες, που αναγνωρίζουν στο πρόσωπό του Χριστού έναν δικό τους άνθρωπό η και θεό όπως για παράδειγμα στην περίπτωση των Ινδουιστών που ταυτίζουν μέσα από την δική τους γλώσσα τον Ιησού με τον Κρίσνα κλπ για αυτό και άλλωστε μέσα από την δίκη μου γλώσσα προσπαθώ να εξηγήσω την αρχετυπική σχέση του Ιησού με τον Απόλλωνα η οποία άλλωστε αποτέλεσε αντικείμενο ερευνάς των νεοπλατωνιστών επί της ουσίας Ροδοσταύρων και όχι φυσικά γιατί ο Ιησούς ήταν Έλληνας η γιατί ταυτιζόταν με την παράδοση των αρχαίων η των Ινδουιστών κλπ. Άλλωστε αυτή η ταύτιση είχε γίνει και από τους αρχαίους που έγιναν Χριστιανοί οι οποίοι απεικόνιζαν σε αρκετές περιπτώσεις τον Ιησού ως τον καλό ποιμένα Απόλλωνα.

    http://s32.postimg.org/k2oj8nmtx/Apollo_Jesus_shepherd.jpg

    Αυτό συμβαίνει κατά την άποψη μου λόγω του γεγονότος ότι ο Ιησούς υπήρξε ο ενσαρκωμένος Λόγος η αλλιώς το Αρχέτυπο η αλλιώς ο Αρχετυπικός Νους που είναι άλλωστε και μια Πλατωνική έμπνευση.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Logos_(Christianity)

    Οι νεοπλατωνιστές άλλωστε έχουν συνεισφέρει τα μέγιστα στην κατανόηση της αναλογικής σχέσης κτιστού και άκτιστου και για αυτό άλλωστε και δεν νοείται μασόνος που να μην είναι μυημένος στην νεοπλατωνική σκέψη η οποία άλλωστε αποτέλεσε και την βάση για την κατανόηση του Ein Sof από κάποιους Εβραίους μυστικιστές.

    “Ein Sof, or Ayn Sof (/eɪn sɒf/, Hebrew: אין סוף), in Kabbalah, is understood as God prior to his self-manifestation in the production of any spiritual realm, probably derived from Ibn Gabirol’s term, “the Endless One” (she-en lo tiklah). Ein Sof may be translated as “no end”, “unending”, “there is no end”, or infinity.[1] It was first used by Azriel ben Menahem, who, sharing the Neoplatonic belief that God can have no desire, thought, word, or action, emphasized by it the negation of any attribute.”

    https://en.wikipedia.org/wiki/Ein_Sof

    Η νεοπλατωνική σκέψη δεν είναι κάποιο κληρονομικό δικαίωμα, λόγω μάλιστα της ταύτισης των αρχαιοκαπήλων με τα είδωλα των αρχαίων και με την πραγματικότητα τους επί της ουσίας στο σύνολο της χωρίς καμία διάκριση, κάτι που είναι ξεκάθαρο ότι συνιστά ειδωλολατρία.

    Ίσως να συμπληρώσω την σκέψη μου στην συνέχεια.

    • Ανώνυμος 05/17/2016 @ 8:13 ΜΜ

      ΝΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ.
      Kabbalah ΠΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ Kabbalah ΠΡΟΣΚΥΝΑΝΕ.
      ΚΡΙΜΑ ΣΟΥ ΚΑΤΕΛΑΒΕ ΤΗ ΒΑΓΔΑΤΗ Ο ISIS.
      ΑΡΕ ΤΙ ΤΡΑΒΑΤΕ ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ? ΓΙΑΥΤΟ ΤΟΣΟ ΖΟΡΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΤΣΙ? ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΧΑΤΕ ΦΤΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΑΡΙΣΙ. ΞΕΡΞΗ ΣΕ ΛΕΝΕ?

      • Δεν εισαι Ελληνας ρε καταραμενο σκατο και ουτε ανθρωπος. Εισαι ενας προδοτης και ενα γελοιο και θλιβερο και καταραμενο υποκειμενο. Σε σχεση με τον Isis τραβα ρε μαλακα να σκοτωνεις και εσυ Χριστιανους να ηρεμισεις δαιμονισμενο σουργελο.

        Εσυ δεν θα λειψεις καθολου ουτε απο τον Ελληνισμο ουτε απο το συμπαν.

      • Σε σχεση με το ονομα μου θα μπορουσαν να με λενε Πλατωνα, Προκλο, Ιαμβλιχο, Ηροδοτο, Πυθαγορα και Ορφεα ακομα αμα δεν τον εκαναν και αυτον παιδεραστη και θα μπορουσαν να με λενε ακομα και Απολλωνα σε ενα παραλληλο συμπαν, εκει οπου ο Λογος ειναι ακομα ζωντανος και εκει οπου φυσικα ο Απολλωνας/Ωρος/Apulunas δεν ειναι παιδεραστης.

        Εσενα παλι θα μπορουσαν να σε λενε Αχμετ Ελληνοκαυλογλου.

        • Ανώνυμος 05/18/2016 @ 11:12 ΠΜ

          Ε όχι και Πρόκλο, Πρώκτο ίσως, σου πάει γάντι!
          Σου έχω και ονοματεπώνυμο… Αβραμοσάρας Ευρύπρωκτος, ο γνωστός και ως ιουδαιοπρωκτογλύφτης!
          Ουουουουστ ΣΙΧΑΜΑ!!!

          • Αυτό περιμένω από σένα αρρωστημένε και καταραμένε Τουρκόσπορε. Περιμένω να συνεχίσεις να αναδεικνύεις το “μεγαλείο” των νεοναζί αρχαιοσαύρων συνεχίζοντας να παραληρείς “σαν” δαιμονισμένη πουτάνα.

            Κανε μου χώρο να στοχεύσω τους δαίμονες. Είσαι καλό κατσικάκι.

            Σε σχέση με τον Πρόκλο ήταν και αυτός Μεσανατολίτης “ανθέλληνας” (όπως και ο Μέγας Αλέξανδρος αλλωστε lol) που πίστευε στην αυθεντικότητα των Χαλδαϊκών χρησμών, καθώς επίσης θεωρούσε τα σχόλια του επί του θέματος το σημαντικότερο μέρος της εργασίας του για αυτό και ο νεοναζισμός δεν θα σε κάνει ποτέ Έλληνα έτσι όπως το φαντάζεσαι αξιολύπητη μογγολόσαυρα.

  21. Μέσα λοιπόν σε αυτά τα πλαίσια οι μυημένοι στα μυστήρια της Μεγάλης Θεάς όπως για παράδειγμα οι προερχόμενοι από τα Καβείρια μυστήρια, αποδέχθηκαν τον Λόγο του Ιησού και μέσα στα πλαίσια μιας διδασκαλίας η οποία επί της ουσίας και πέρα από την επιφάνεια στόχευε στην αποκατάσταση του status της Μεγάλης Θεάς, βρήκαν χώρο για να οικοδομήσουν τα Χριστιανικά μυστήρια.

    Πέρα δηλαδή από την προστασία της μάζας από τις δαιμονικές συχνότητες υπήρχε και ένα άλλο ζητούμενο μέσα στα πλαίσια της Χριστιανικής πραγματικότητας, το οποίο ξεχάστηκε μέσα στον χρόνο πιθανότατα και με την εθελουσία συμβολή του ιερατείου, το οποίο ήταν η αποκατάσταση της Σοφίας της συζύγου δηλαδή του Κοσμικού Χριστού που υλοποιήθηκε ως Ιησούς και που πέρασε μέσα στην Χριστιανική ψυχοσύνθεση και ως η Βασίλισσα Σοφία.

    Η Π.Δ λοιπόν και η Ιουδαϊκή επιρροή έγινε ένα όπλο στα χέρια του μαύρου ιερατείου που στόχευε βασικά να ευνουχίσει τον “θεό” της μάζας για να μπορέσει να επιβληθεί για αυτό και δεν είναι εντελώς άκυρες όλες αυτές οι αντιδράσεις σε σχέση με το θέμα, το οποίο όμως είναι ένα θέμα προσέγγισης και ναι υπάρχει πρόβλημα, εκεί όπου η Π.Δ εκλαμβάνεται ως ενεργός νόμος και όχι ως η προγονική εστία του Χριστιανισμού η οποία μάλιστα θα έπρεπε να είναι υπόλογη στο φως του Χριστού και σε καμία περίπτωση φυσικά το αντίθετο.

    Αυτή φυσικά η προσέγγιση απέχει από την καθολική απόρριψη της Π.Δ η οποία επί της ουσίας είναι ένα μέρος του κορμού του Χριστιανικού δόγματος και το οποίο μάλιστα μας συνδέει έστω και μέσα από τις μεθοδεύσεις του Εβραϊκού ιερατείου με την ρίζα της παράδοσης των Ελοχιμ-Ελ-Ανουννάκι που είναι φυσικά η Σουμερο-Βαβυλωνιακή παράδοση. Αυτό ίσως να μπορούσε να γίνει και μέσα από την Ελληνική παράδοση που όμως λόγω και του εθνικού κομπλεξισμού και του γενικότερου διαλεκτικού χάους που επικρατούσε, πολύ δύσκολα θα μπορούσε να δομηθεί ένα δόγμα που να μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της εποχής και να συμπορευτεί με τον Λόγου του Χρίστου, κάτι που θα μπορούσε να γίνει σήμερα αν δηλαδή υπάρχει σωτηρία από τον καρκίνο που έσπειραν οι δαιμονισμένοι και φυσικά όχι μέσα από την καθολική απόρριψη της Π.Δ αλλά μέσα από έναν επαναπροσδιορισμό και με βάση μάλιστα τις διδασκαλίες των αγίων όπως για παράδειγμα του Ιωάννη του Δαμασκηνού.

    Για την πιθανή σχέση των Καβειριων θεών/αγγέλων με το τάγμα του Μελχισεδέκ έχω αναφερθεί στο παρελθόν που είναι κάτι το οποίο άλλωστε γνωρίζω μέσα από την επικοινωνία που είχα με τους Καβεριους θεούς/αγγέλους που είναι Ελοχίμ-Ελ και παιδιά της Μεγάλης θεάς που είναι η THE ELOHIM WOMB = 888. Ίσως να το αναπτύξω στην συνέχεια.

  22. Να δώσω αρχικά συγχαρητήρια στην ΑΕΚ καθότι αν και Ολυμπιακός δεν έχω ιδιαίτερη συμπάθεια στο ποδοσφαιρικό τμήμα και χαίρομαι επίσης για την επιτυχία του δικέφαλου.

    Πέρα λοιπόν από τους μανιακούς που έχουν γεμίσει το κεφάλι τους με σκατά και μονίμως ψάχνουν την σύγκρουση η οποία αναπόφευκτα οδηγεί σε εμφύλια σύγκρουση την οποία άλλωστε επιδιώκουν τα δαιμονισμένα καθίκια εδώ μέσα που κάνουν πλάτες και στις διάφορες οργανώσεις που ψάχνουν για το αίμα των Ναζωραίων κλπ, υπάρχει και η ουσία του θέματος για αυτούς που δεν τους έχει ξεράσει ακόμα ο Λόγος.

    Επί της ουσίας του θέματος έθεσα και τα εξής ερωτήματα στο παρελθόν όχι για τα καθίκια, αλλά για τους ζωντανούς αν υπάρχουν ακόμα:

    Μιας και το πρόβλημα είναι κυρίως πνευματικό και μιας και ορισμένοι μιλάνε για κάποιον και καλά Έλληνα Χριστό και προσποιούνται μέσα στο παραλήρημα τους θρησκευτική ταυτότητα, θα επιχειρήσω και εδώ την γεφύρωση αυτού του χάσματος μέσα από ένα κάλεσμα για διάλογο επί της ουσίας σε ότι αφορά το θέμα «Ελληνοχριστιανισμός».

    Έχουμε λοιπόν το εξής φαινόμενο: Κάποιοι που αδυνατούν να κάνουν τον οποιονδήποτε διάλογο επί της ουσίας και που δεν έχουν ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τον Ελληνισμό και την Ρωμιοσύνη, βρίσκονται μόνιμα σε μια μανιώδη κατάσταση κυνηγώντας φαντάσματα και προσπαθούν να φτάσουν τα πράγματα στα άκρα και να προκαλέσουν εμφύλιο πόλεμο, αναζητώντας μέσα στα πλαίσια της ανεδαφικής τους ιδεολογίας το αίμα των «μη καθαρών Ελλήνων» οι οποίοι μάλιστα δεν προκύπτουν μέσα από κάποια γενετική ερεύνα, αλλά μέσα από την αποδοχή τους η μη του φυλετιστικού παροξυσμού και φυσικά δεν μιλάμε μόνο για τους «Ναζωραίους» οι οποίοι βρίσκονται στο στόχαστρο αυτών των μανιακών, αλλά και για όλους όσους δεν ασπάζονται την ανεδαφική τους μανία, που είναι και η πλειοψηφία, τόσο του Ελληνικού όσο και του Κυπριακού λαού.

    Ο Νεοναζιστικός λοιπόν Ελληνοκεντρισμός μπορεί να συμβιβαστεί με τον Σατανιστικό πυρήνα της Χρυσής Αυγής που προβλέπει και τα ακόλουθα, όχι όμως με τον Ιησού Χριστό από την Ιουδαία:

    Μεγάλη Παρασκευή (σελίδα 12). »Το πλήθος απ΄τον ξύλινο σταυρό θα κατεβάσει το μυρωμένο ξόανο… Γιορτάζουν πάλι οι Χριστιανοί, εγώ όμως όχι. Απ’ τις σκυφτές λατρείες τους, καιρό πια, τώρα λείπω».
    Εωσφόρος (σ. 13). »Κι’ αλλοίμονο σε σας τους ταπεινούς. ΞΑΝΑΗΡΘΑΜΕ ενταγμένοι στα ΜΑΥΡΑ ΤΑΓΜΑΤΑ της κόλασης… Ο Εωσφόρος φωτίζει το δρόμο μας».
    Σύμβολο σκυφτής πίστης (σ. 15).
    Χρυσή Αυγή (σ. 16-17).
    Ο Μάγος (σ. 19).
    Τι είπε το φίδι στους Πρωτόπλαστους (σ. 20).
    Ο αρχηγός των δαιμόνων (σ. 25). »Είμαι στοιχείο του θανάτου και γέννημα τ’ αβύσσου… το χρώμα μου κατάμαυρο… δαιμόνους δένω στο σφυρί… κι ενώνω κόσμους του φωτός… σύρετε το μήνυμα τ’ αβύσσου… στη γή ξανά θα φαίνομαι, δαιμόνους νά ανασταίνω».
    Εωσφορικός ύμνος (σ. 26). »Φωνή από την άβυσσο σου γνέφει… ως της κόλασης, πνιγμένο φως θωρώντας στ’ αστραφτερό σκοτάδι σου… Ευλογημένος ο ερχομός σου αστέρι της αυγής».
    Η »εξομολόγηση» ενός Παγανιστή (σ. 27).
    Φθονώ (σ. 30). »Την σκυφτή σας πίστη φθονώ, το ταπεινό σας γονάτισμα… λεπρού εκκλησιαστικό σάβανο… των πνιγμένων στα λιβάνια σας».
    Το τραγούδι της Μάγισσας (σ. 31). »Μα, από της κόλασης το φώς… Ο μέγας θεός Παν».

    Από: https://norfid.wordpress.com/2013/05/03/πειραιώς-σεραφείμ-πειραιώς-σεραφείμ/

    Αυτό είναι και ένα ακόμα ερώτημα. Μπορεί;

    Θα επαναλάβω λοιπόν και τα υπόλοιπα ερωτήματα επί της ουσίας του θέματος χωρίς προσωπικές επιθέσεις, ψάχνοντας για ανθρώπους, για έλλογα δηλαδή όντα:

    Ας εξετάσουμε λοιπόν το θέμα μέσα από ένα απλό ερωτηματολόγιο επί της ουσίας και όχι μέσα από θυμό και αναθεματισμούς εκατέρωθεν και ταυτόχρονα θα επανέλθω στην αντίθεση μου προς τους αναθεματισμούς της Ορθοδοξίας εφόσον μάλιστα δεν υπάρχει ουσιαστικός λόγος (ο οποίος μέχρι τώρα φαίνεται ότι υπάρχει και με το παραπάνω).

    Τι πρέπει να προβλέπει λοιπόν ο Ελληνοχριστιανισμός;

    1) Θα αποδέχεται η όχι τον Ιησού Χρίστο;

    2) Θα αποδέχεται η όχι την Παναγία και τους αποστόλους;

    3) Θα σέβεται η όχι τα εκατομμύρια Χριστιανών μαρτύρων;

    4) Θα πιστεύει η όχι στα Αγγελικά τάγματα;

    5) Θα μπορεί να συνυπάρξει με την εκκλησία μέσα ίσως μάλιστα από κάποιο ανασχηματισμό με εθνικό προσδιορισμό;

    6) Θα πιστεύει στην αναγωγή της πίστης σε γνώση σε σχέση μάλιστα με την απροσδιόριστη βούληση κάποιας ανώτερης οντότητας η στην καθολική κατάργηση της πίστης;

    7) Ποια θα είναι η θέση του για τον αποκρυφισμό και την αριστερή ατραπό;

    8) Ποια θα είναι η θέση του για την αριθμολογία και τον Πυθαγορισμό;

    9) Θα πιστεύει η όχι στην ύπαρξη δαιμονικών και Σατανικών δυνάμεων;

    10) Θα πιστεύει η όχι ότι ο σταυρός του Χριστού μπορεί να μας σώσει από δαιμονικές δυνάμεις;

    11) Θα πιστεύει η όχι ότι η προσευχή μπορεί να σε φέρει πιο κοντά στον εσωτερικό Χριστό;

    12) Θα πιστεύει η όχι στο Αρχέτυπο και στον Αρχετυπικό Νου και θα επανεξετάσει η όχι τις θέσεις των Νεοπλατωνιστών που προβλέπουν μια αναλογική σχέση του κτιστού με το άκτιστο;

    13) Θα πιστεύει στην συλλογικότητα μέσα από ένα ΔΟΓΜΑ όπως για παράδειγμα αυτό της θεολογίας του Ορφέα η στην ατομικότητα;

    14) Θα μπορούσε η ατομικότητα η οποία παραγάγει την καινοτομία να συμβιβαστεί με την συλλογικότητα ενός δόγματος που να παρέχει πνευματική στέγη στο σύνολο σε ένα εθνικό αλλά και σε ένα ευρύτερο πλαίσιο;

    15) Ποια θα είναι η θέση του για τον φυλετισμό/ρατσισμό;

    16) Ποια θα είναι η θέση του για τον πλούτο και τον Μαμμωνά;

    17) Ποια θα είναι η θέση του για την σεξουαλικότητα την «σεξουαλική ελευθερία» και την σεξουαλική ηθική;

    18) Θα πιστεύει η όχι στον γάμο και στην ιερότητα του μυστηρίου του γάμου;

    19) Θα πιστεύει η όχι στο προπατορικό αμάρτημα και στην πτώση επί της ουσίας του πνεύματος μέσα στην υλιστική πόλωση;

    20) Θα πιστεύει στην αμαρτία και την ΜΕΤΑΝΟΙΑ και αν όχι γιατί και με πιο δικαίωμα να απαιτεί κάποιος από αυτούς που μας εξουσιάζουν να μετανοήσουν;

    21) Θα πιστεύει στην ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ όπως για παράδειγμα οι αρχαίοι Έλληνες;

    22) Θα πιστεύει η όχι στην αγιοσύνη και στην αγαθότητα της ψυχής και του πνεύματος η θα βρίζει και θα ειρωνεύεται τα γεροντάκια που ανεβαίνουν τον δικό τους πνευματικό Γολγοθά;

    23) Θα πιστεύει στο έλεος του Κυρίου και στην νοερή προσευχή;

    24) Θα πιστεύει στην αγαθοεργία και στην ενεργειακή-καρμική ανταμοιβή από το απροσδιόριστο Ον;

    25) Θα πιστεύει στο απροσδιόριστο Ον το οποίο μπορεί να προσεγγιστεί μόνο μερικώς μέσα από την πίστη και την γνώση όπως δίδαξαν οι Αρχαίοι Έλληνες;

    Σε σχέση με αυτό το ερώτημα θα παραθέσω μερικά αποφθέγματα του Ηρακλείτου:

    ἐὰν μὴ ἔλπηται ἀνέλπιστον οὐκ ἐξευρήσει, ἀνεξερεύνητον ἐὸν καὶ ἄπορον.

    Αν δεν ελπίζεις, δε θα βρείς το ανέλπιστο, που είναι ανεξερεύνητο και απλησίαστο.

    νὴρ νήπιος ἤκουσε πρὸς δαίμονος ὅκωσπερ παῖς πρὸς ἀνδρός.

    Ο άνθρωπος νήπιο αποκαλείται απ’ τη θεότητα, όπως ακριβώς το παιδί από τον άντρα.

    ἦθος γὰρ ἀνθρώπειον μὲν οὐκ ἔχει γνώμας, θεῖον δὲ ἔχει.

    Το ανθρώπινο ον δεν κατέχει την αληθινή γνώση, αλλά το θείο την κατέχει.

    Ἀλλὰ τῶν μὲν θείων τὰ πολλὰ, καθ’ Ἡράκλειτον, ἀπιστίῃ διαφυγγάνει μὴ γιγνώσκεσθαι.

    Τα πιο πολλά από τα θεία πράγματα μας ξεφεύγουν από απιστία, και δεν γίνονται γνωστά.

    Αυτά είναι κάποια από τα θέματα ουσίας σε ότι αφορά το θέμα «Ελληνοχριστιανισμός» και όχι ο απροσδιόριστος αφορισμός του «Ιουδαϊκού» στοιχείου λόγω κάποιου απροσδιόριστου και τεχνητά κατασκευασμένου «Ελληνοκεντρικού» στοιχείου.

    Στην συνέχεια θα προσπαθήσω να αναπτύξω το θέμα του δέντρου της ζωής, το οποίο άλλωστε αναφέρεται και στις Χριστιανικές γραφές και ίσως να αναπτύξω το θέμα της λατρείας της Μεγάλης Θεάς και μητέρας όλων των Ελοχίμ και το πως αυτή σχετίζεται με τα μυστήρια του Χριστιανισμού αλλά και με την αριστερή ατραπό και τον Γνωστικισμό και φυσικά από τα αρχαιοτρόλ περιμένω να συνεχίσουν να κάνουν το μοναδικό πράγμα που γνωρίζουν που είναι φυσικά να παραληρούν μέχρι να σας κάψουν όλους, αλλά και το έθνος για το οποίο και καλά κόπτονται πέρα από την αρρωστημένη τους εγωμανία.

    • ZERO ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΕΙΣΑΙ 05/18/2016 @ 11:46 ΠΜ

      Χριστός και ΑΕΚ και ο Ολυμπιακός του οποίου οπαδός ήταν η Παναγία, θα κάνει μεταγραφή τον Asharlui tsikitai tsiki tsiki tsikitai αϊντι μάλε, τον ΑιΓΥΦΤΙΟ!
      Με προπονητή τον Teshub και προπονητή τερματοφυλάκων τον Tammuz!
      Όλα αυτά είναι μέρος του βιβλίου… “Ο Χριστός δεν ήταν Μπαρτσελόνα” του αγίου Λεμονίδα του Ισοβίτη και θα συμπεριληφθει στην Αγία Γραφή των τριάκοντα ΗΛΙΘΙΩΝ!!!
      ΝΟΣΗΛΕΥΣΟΥ ΑΑΑΡΩΩΩΣΤΑΑΑΚΙΙΙ!!!

  23. Ανώνυμος 05/17/2016 @ 11:34 ΜΜ

    «Μετά πρώτης και δευτέρας νουθεσίας παραιτού» συμβούλευε τον Τίτο ο Απόστολος Παύλος (Προς Τίτο Επιστολή, Κεφ. 3,11-12).
    ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ.ΥΠΗΡΧΕ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΛΕΓΕ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΑ.ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ.Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.
    ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ.
    ΕΛΛΗΝΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ.
    ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΖΗΤΩ Ο ΠΟΝΤΟΣ.

  24. Σε με την προέλευση αυτής της δαιμονικής αρρώστιας από την οποία πάσχουν οι καταραμένες και μανιακές νεοναζιστικές μογγολασύρες που συνεχίζουν να προσπαθούν να επιβάλουν την απάτη και την αρρώστια τους, προσβάλλοντας και προκαλώντας μέσα από την ανωμαλία τους όλους του μη μαλάκες επί της ουσίας, που δεν θεωρούν ότι οι Χριστιανοί Ορθόδοξοι είναι Εβραίοι κλπ, κάποιος θα πρέπει να ανατρέξει υποχρεωτικά στους ψυχανωώαλους Σατανιστές Ναζί και να ανιχνεύσει την πιθανή σχέση που έχουν αυτά τα σκατά του σκότους με τους Bavarian Illuminati αλλά και τους Χαζάρους τραπεζίτες.

    http://666blacksun.blogspot.com.cy/search/label/2.%20Jesus%3A%20The%20Jewish%20Archetype

    http://dawn666blacksun.angelfire.com/Main.html

    Οι νεοναζιστικές σαυροκλανιές συνηθίζουν να μπλέκουν τα @@ με τα μύδια και να φτιάχνουν αρρωστημένες θεωρίες τις οποίες και καλά πρέπει να επιβάλουν γιατί αυτό τους λένε οι δαίμονες που τους γαμάνε και τελικά το μόνο πράγμα που ψάχνουν είναι για ΑΙΜΑ και ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ και δεν είναι φυσικά καθόλου τυχαίο που χρηματοδότες τους ήταν οι Χάζαροι τραπεζίτες και γενικά όποιος νομίζει ότι μπορεί να βγάλει άκρη με τα σκατά που έχουν μέσα στα κεφάλια τους οι δαιμονισμένοι είναι πολύ γελασμένος.

  25. Απλά για να γίνω περισσότερο κατανοητός, καθώς δεν εννοώ ότι όλοι οι μυημένοι στα μυστήρια της Μεγάλης Θεάς ακολούθησαν το κάλεσμα του Ιησού, καθώς και οι Γνωστικοί προέρχονται από τον ίδιο πυρήνα και είχαν τον δικό τους ρόλο στο θείο σχέδιο.

    Μέσα λοιπόν σε αυτά τα πλαίσια οι μυημένοι στα μυστήρια της Μεγάλης Θεάς (όπως για παράδειγμα οι προερχόμενοι από τα Καβείρια μυστήρια) που αποδέχθηκαν τον Λόγο του Ιησού και μέσα στα πλαίσια μιας διδασκαλίας η οποία επί της ουσίας και πέρα από την επιφάνεια στόχευε στην αποκατάσταση του status της Μεγάλης Θεάς, βρήκαν χώρο για να οικοδομήσουν τα Χριστιανικά μυστήρια και συνέβαλαν στην κατανόηση της πραγματικής φύσης της Παναγίας Μεγάλης Θεάς που είναι πόρνη μόνο μέσα στα μυαλά ανωμάλων. .

    Πέρα δηλαδή από την προστασία της μάζας από τις δαιμονικές συχνότητες υπήρχε και ένα άλλο ζητούμενο μέσα στα πλαίσια της Χριστιανικής πραγματικότητας, το οποίο ξεχάστηκε μέσα στον χρόνο πιθανότατα και με την εθελουσία συμβολή του ιερατείου, το οποίο ήταν η αποκατάσταση της Σοφίας της συζύγου δηλαδή του Κοσμικού Χριστού (που υλοποιήθηκε ως Ιησούς) που πέρασε μέσα στην Χριστιανική ψυχοσύνθεση και ως η Βασίλισσα Σοφία.

    Η Π.Δ λοιπόν και η Ιουδαϊκή επιρροή έγινε ένα όπλο στα χέρια του μαύρου ιερατείου που στόχευε βασικά να ευνουχίσει τον «θεό» της μάζας για να μπορέσει να επιβληθεί για αυτό και δεν είναι εντελώς άκυρες όλες αυτές οι αντιδράσεις σε σχέση με το θέμα, το οποίο όμως είναι ένα θέμα προσέγγισης και ναι υπάρχει πρόβλημα, εκεί όπου η Π.Δ εκλαμβάνεται ως ενεργός νόμος και όχι ως η προγονική εστία του Χριστιανισμού η οποία μάλιστα θα έπρεπε να είναι υπόλογη στο φως του Χριστού και σε καμία περίπτωση φυσικά το αντίθετο.

    Αυτή φυσικά η προσέγγιση απέχει από την καθολική απόρριψη της Π.Δ η οποία επί της ουσίας είναι ένα μέρος του κορμού του Χριστιανικού δόγματος και το οποίο μάλιστα μας συνδέει, έστω και μέσα από τις μεθοδεύσεις του Εβραϊκού ιερατείου με την ρίζα της παράδοσης των Ελοχιμ-Ελ-Ανουννάκι που είναι φυσικά η Σουμερο-Βαβυλωνιακή παράδοση.

    Αυτό ίσως να μπορούσε να γίνει και μέσα από την Ελληνική παράδοση που όμως λόγω και του εθνικού κομπλεξισμού και του γενικότερου διαλεκτικού χάους που επικρατούσε, πολύ δύσκολα θα μπορούσε να δομηθεί ένα δόγμα που να μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της εποχής και να συμπορευτεί με τον Λόγου του Χρίστου, κάτι που θα μπορούσε να γίνει σήμερα αν δηλαδή υπάρχει σωτηρία από τον καρκίνο που έσπειραν οι δαιμονισμένοι, και φυσικά όχι μέσα από την καθολική απόρριψη της Π.Δ αλλά μέσα από έναν επαναπροσδιορισμό και με βάση μάλιστα τις διδασκαλίες των αγίων όπως για παράδειγμα του Ιωάννη του Δαμασκηνού.

    Για την πιθανή σχέση των Καβειριων θεών/αγγέλων με το τάγμα του Μελχισεδέκ έχω αναφερθεί στο παρελθόν που είναι κάτι το οποίο άλλωστε γνωρίζω μέσα από την επικοινωνία που είχα με τους Καβεριους θεούς/αγγέλους που είναι Ελοχίμ-Ελ και παιδιά της Μεγάλης θεάς που είναι η THE ELOHIM WOMB = 888 = THE CABIRI GODDESS.

    Θα το αναπτύξω στην συνέχεια με την συνοδεία προφανώς τον αρχαιοτρόλ.

    • Ανώνυμος 05/18/2016 @ 8:17 ΠΜ

      ΕΤΣΙ, ΕΤΣΙ ΕΚΘΕΣΟΥ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΡΝΗ ΤΗΣ ΒΑΒΥΛΩΝΑΣ, ΔΕΙΞΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ… “ΜΕΓΑΛΕΙΟ” ΣΟΥ!
      ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ!

      • Σε περιμένω και σένα και τους νεοναζί φίλους σου μαζί με την Κυπριακή αστυνομία. Άσχετα με την αρρώστια σου ανθέλληνα προδότη που βαφτίζεις όλους τους Χριστιανούς Ορθοδόξους ως Εβραίους για να ταΐσεις την νεοναζιστική αρρώστια σου και το ψέμα σου σε σχέση με την αρχαία Ελλάδα σε προκαλώ επί του θέματος μια και ποστάρες εδώ πέρα την βλακεία σου να μου πεις που βρίσκεις το ανθελληνικό σε αυτό που λέω επί του θέματος. Όχι ότι θα βγει ποτέ άκρη με τους άρρωστους.

        Διαφωνείς δηλαδή όtι η Π.Δ πρέπει να είναι υπόλογη στον Λόγο του Χριστού ανθέλληνα προδότη που προσπαθείς με μανίας να προκαλέσεις την εμφύλια σύγκρουση;

      • Ανώνυμος 05/18/2016 @ 11:07 ΠΜ

        Καμιά δωδεκαθεούσα του κερατά θα είσαι ανοργασμική.Διαβάζω τον τρόπο που σχολιάζεις σε όλα τα παιδιά παραπάνω και απότι βλέπω και ρίχνεις την συζήτηση γιατί δεν έχεις πηγές και επιχειρήματα και μας το παίζεις και γνήσια αρχαιόπληκτη.Νόμιζα οτι αυτοί που θέλουν να νομίζουν οτι είναι ανώτεροι πρέπει και να είναι.Δεν νομίζεις;
        Είτε σου αρέσει είτε όχι η Ελλάδα είναι και θα παραμείνει Ορθόδοξη.Τα επιχειρήματα σου περι Ανθελληνισμού,Ιουδαισμού,Εβραισμού και άλλα τέτοια σε εκθέτουν τόσο σαθρά που είναι.
        Μαζέψουν λιγάκι,δεν είναι κακό να παραδέχεσαι την ανοησία σου.

  26. Σύμφωνα λοιπόν με αυτούς τους παρανοϊκούς, όποιος δεν είναι μαλάκας ψεύτης και απατεώνας και όποιος δεν ακολουθεί την αρρώστια τους την οποία προσπαθούν να επιβάλουν με την βια είναι ανθέλληνας η Εβραίος και αυτό φυσικά περιλαμβάνει και όλους τους αρχαίους παιδεραστές και μη, καθώς οι διάφορες ομάδες αρχαιόπληκτων δεν τα βρίσκουν μεταξύ τους σε τίποτα, πέρα από την μανία τους κατά του Ιησού και φυσικά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τους νεοναζί που επικαλούνται δαίμονες για την κακοποίηση επί της ουσίας Ελλήνων και με τους Σώρρες και τις διάφορες ομάδες παρανοϊκών που αναζητούν όπως και αυτοί το αίμα των Ναζωραίων. Το μοναδικό τους πρόβλημα είναι ο Ιησούς από την Ιουδαία που έδωσε ψυχή στους πρόγονους μας που το πιθανότερο είναι να εσμίξαν με τους “άψυχους” δούλους που ήταν η πλειοψηφία του πληθυσμού στην αρχαία Ρώμη.

    Για τον Σώρρα είναι ανθέλληνες όλοι οι υπόλοιποι που δεν τον ακολουθούν και γενικά άμα ψάχνετε ομοιότητες με τoν συγκεκριμένο “ηγέτη” δεν θα απογοητευτείτε.

    Σε σχέση με το έθνος εδώ:

    Ο αρχαίος Ελληνισμός λόγω και του γεγονότος, ότι υπήρξε το κυρίαρχο πολιτισμικό μόρφωμα της εποχής, μπορούσε να αφομοιώσει ανθρώπους από άλλες φυλές, αλλά και στοιχεία από άλλες παραδόσεις.

    Η Ρωμαϊκή αυτοκρατορία και το Βυζάντιο είχαν επίσης αυτή την δυνατότητα να δομήσουν μια πολυφυλετική ομοιογένεια για τον ίδιο ακριβώς λόγο.

    Ο σημερινός Αρχαιοελληνισμός αλλά και ο Βυζαντινισμός δεν έχουν αυτή την δυνατότητα, καθώς το κυρίαρχο πολιτισμικό μόρφωμα είναι ο Αμερικανισμός.

    Όταν λοιπόν μιλάμε για τους Βυζαντινιστές και τους Αρχαιοελληνιστές μέσα στα πλαίσια του νεοελληνικού έθνους, μιλάμε για δυο διασπαστικά στοιχειά, που προσπαθούν να μας εγκλωβίσουν στο παρελθόν μέσα στα αδιέξοδα της ιστορίας, ακριβώς όπως και ο κομμουνισμός με το διδυμάκι του τον εθνικοσοσιαλισμό κλπ.

    Μιλάμε για δυο διασπαστικά στοιχειά, που λόγω και της αδυναμίας τους να αφομοιώσουν ανθρώπους και ιδέες μέσα στα πλαίσια ενός πολιτισμικού μορφώματος, δεν θα μπορούσαν εκ των πραγμάτων να αποτελέσουν την απάντηση για το μέλλον, τόσο του έθνους, όσο και της ανθρωπότητας.

    Μέσα στα πλαίσια αυτής της διαμάχης το νεοελληνικό έθνος πεθαίνει και η εθνική ταυτότητα εξαφανίζεται, μέσα στα πλαίσια μιας ακατάσχετης μπουρδολογίας, καθώς επίσης σε ένα ευρύτερο πλαίσιο αυτή η διαμάχη προβλέπει την σύγκρουση της ανατολής με την δύση και η Ελλαδίτσα μας βρίσκεται στο επίκεντρο αυτής της σύγκρουσης, και για αυτό θεωρώ ότι ο Έλληνας του σήμερα μέσα από ένα επαναπροσδιορισμό της εθνικής του ταυτότητας, πάνω στην βάση αυτών που μας ενώνουν, μπορεί να δημιουργήσει ένα νέο πολιτισμικό μόρφωμα με την δυνατότητα αφομοίωσης ομογενών αλλά και αλλογενών στοιχείων με συγκεκριμένη στόχευση.

    Εγώ λοιπόν δεν είμαι απλά εθνιστής λόγω της Ανάγκης των συνθηκών, αλλά αντίθετα θα μπορούσα να θεωρηθώ ακόμα και ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ μέσα από μια ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ σε ένα πνευματικό επίπεδο, για αυτό άλλωστε προσπαθώ να επικεντρώσω το θέμα στο πρόσωπο του οικουμενιστή Μεγάλου Αλεξάνδρου.

    Τα πάντα κινούνται και τα πάντα μεταλλάσσονται. Εσύ θα παραμείνεις ακίνητος μέσα στα τεχνητά κατασκευασμένα συγκρουσιακά αδιέξοδα της ιστορίας;

    Ένας «Ελληνισμός» λοιπόν που δεν μπορεί να αφομοιώσει ούτε καν τα ομογενή στοιχεία λόγω κάποιου φυλετικού η θρησκευτικού παροξυσμού και δεν μπορεί επί της ουσίας να τα βρει με την ιστορία του, είναι μια κουράδα στην μέση του πουθενά που απλά περιμένει κάποιον περαστικό να την σκουπίσει.

  27. Η Σφραγίδα 05/18/2016 @ 11:37 ΠΜ

    Σε σχέση με τις εκπορεύσεις του Αρχετύπου και την συμπαντικής μήτρα για να μην νομίζουν κάποιοι ότι ακόμα και οι τρίχες από τα μαλλιά τους δεν είναι μετρημένες από τους θεούς.

    “Κατά Λουκάν Κεφ. 12

    αλλά και αι τρίχες της κεφαλής υμών είναι πάσαι ηριθμημέναι. Μη φοβείσθε λοιπόν· από πολλών στρουθίων διαφέρετε.”

    WHO ARE THE ILLUMINATI = 1338

    1338 = BABYLONIAN BROTHERHOOD

    Μιλάμε φυσικά για τους αποστάτες του Βαβυλωνιακού ιερατείου και για αυτό άλλωστε οι αποκρυφιστές Ναζι μέσα στο παραλήρημα τους φαντασιώνονται ότι έχουν κάποια σχέση με τον Εν.Κι άλλα και με τον Απόλλωνα κλπ.

    1338 = THE SYNAGOGUE OF SATAN

    http://biblehub.com/revelation/3-9.htm

    1338 = THE SEAL OF THE LIVING GOD

    http://biblehub.com/psalms/42-2.htm

    1338 = THE SEAL OF THE DIVINE CHILD

    1338 = THE SEAL OF THE MOST HIGH

    1338 = THE SEAL OF MENTAL ALCHEMY

    1338 = THE SEAL OF THE EVIL ELITE

    1338 = THE SIGNATURE OF SATAN

    http://en.wikipedia.org/wiki/Diabolical_signature

    1338 = I PUT A CURSE ON YOU

    1338 = THE CURSE OF SOLOMON

    Όπως είναι γνωστό ο Σολομώντας με εξουσία δοσμένη από τους θεούς και όχι με κάποιο “τρικ” έτσι όπως νομίζουν οι πλανεμένοι από τα ψευδεπίγραφα όπως για παράδειγμα η Σολομωνική) σφράγισε τους δαίμονες και για αυτό άλλωστε όλα όσα σκέφτονται είναι μέσα στα όρια που προδιαγραφεί το Αρχέτυπο, το ποίο παράγει και τα συγκεκριμένα αποτελέσματα της Γεματρίας.

    1338 = THE FREQUENCY OF SATAN

    1338 = THE BEAST IS DESTROYED

    1338 = BAPHOMET IS DESTROYED

    1338 = BEELZEBUB IS DESTROYED

    1338 = CONTROLLED BY THE GODS

    Για αυτούς φυσικά που καίγονται μέσα σε αυτή την παραίσθηση (ILLUSION = 666) και μέσα σε αυτό το παραλήρημα (INSANITY = 666) η Μεγάλη Θεά δεν είναι Παναγία αλλά μια πόρνη που μπορεί μάλιστα να σχετίζεται με τη Λιλίθ και εδώ είναι το κλειδί της όλης ιστορίας σε σχέση με τ τελετουργικά της αριστερής ατραπού που στοχεύουν στην “απελευθέρωση” από το Χριστιανικό πνεύμα.

    • Ανώνυμος 05/20/2016 @ 9:28 ΠΜ

      11 880 = Το μόνο που θυμάμαι
      11 888= Super αριθμός
      11 821= Αριθμός επανάσταση
      18 330= Κρέμα προσώπου

      6969 = η χείρα (και όχι η χήρα) με τα 5 ορφανά = βρες τρόπο να αδειάσεις τα μαραμένα @ρχιδ!@ σου από το πύον που μαζεύουν και μοιάζει για σπέρμα, αφού δεν μπορείς ούτε να τον παίξεις και σε χτυπάει στο κεφάλι!
      Άντε μήπως γλυτώσουμε από τη βρωμιά που αφήνεις εδώ μέσα!

  28. Να παραθέσω και την ανάλυση σε σχέση με τα Καβείρια μυστήρια ενός από τους πλέον επιφανούς Ροδοσταύρους, ο οποίος μάλιστα εξέφρασε την απέχθεια του στις πρακτικές του Crowley ο οποίος και δεν έγινε ποτέ αποδεκτός επί της ουσίας από τους πραγματικά μυημένους στα μυστήρια της Μεγάλης Παναγίας Θεάς.

    Άλλωστε οι Ροδοσταύροι του είδους της τότε εποχής δεν αναγνώριζαν καμιά αρχή πάνω από τον Ιησού Χριστό και όπως γνωρίζουμε είχαν έρθει σε σύγκρουση με τους Bavarian Illuminati οι οποίοι παρήγαγαν και τους Ναζι στους οποίους ο Crowley είχε ανοίξει ένα αόρατο πόλεμο λόγω και του γεγονότος ότι ήταν πράκτορας της Αγγλίας στον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο.

    Αυτά είναι και για αυτούς που νομίζουν ότι μπορούν να χωρέσουν το χάος μέσα ένα νεοναζιστικό κουτάκι που περιορίζεται στην βλακεία τους.

    The rites of Sabazius were very similar to those of Bacchus and it is generally believed that the two deities are identical. Bacchus was born at Sabazius, or Sabaoth, and these names are frequently assigned to him. The Sabazian Mysteries were performed at night, and the ritual included the drawing of a live snake across the breast of the candidate. Clement of Alexandria writes: “The token of the Sabazian Mysteries to the initiated is ‘the deity gliding over the breast.'” A golden serpent was the symbol of Sabazius because this deity represented the annual renovation of the world by the solar power. The Jews borrowed the name Sabaoth from these Mysteries and adopted it as one of the appellations of their supreme God. During the time the Sabazian Mysteries were celebrated in Rome, the cult gained many votaries and later influenced the symbolism of Christianity.

    Εδώ να σημειώσω ότι αυτό ισχυρίστηκε και ο νεοπαγανιστής Γεώργιος Τσαγγγρινός μέσα από το δικό του φυσικά ανεδαφικό πρίσμα σε ότι άφορα δηλαδή την σχέση του θεού της Π.Δ με τον Διόνυσο και σε προέκταση με τα Οσιριακά μυστήρια.

    The Cabiric Mysteries of Samothrace were renowned among the ancients, being next to the Eleusinian in public esteem. Herodotus declares that the Samothracians received their doctrines, especially those concerning Mercury, from the Pelasgians. Little is known concerning the Cabiric rituals, for they were enshrouded in the profoundest secrecy. Some regard the Cabiri as seven in number and refer to them as “the Seven Spirits of fire before the throne of Saturn.” Others believe the Cabiri to be the seven sacred wanderers, later called the planets.

    While a vast number of deities are associated with the Samothracian Mysteries, the ritualistic drama centers around four brothers. The first three–Aschieros, Achiochersus, and Achiochersa–attack and murder the fourth–Cashmala (or Cadmillus). Dionysidorus, however, identifies Aschieros with Demeter, Achiochersus with Pluto, Achiochersa with Persephone, and Cashmala with Hermes. Alexander Wilder notes that in the Samothracian ritual “Cadmillus is made to include the Theban Serpent-god, Cadmus, the Thoth of Egypt, the Hermes of the Greeks, and the Emeph or Æsculapius of the Alexandrians and Phœnicians. ” Here again is a repetition of the story of Osiris, Bacchus, Adonis, Balder, and Hiram Abiff. The worship of Atys and Cybele was also involved in the Samothracian Mysteries. In the rituals of the Cabiri is to be traced a form of pine-tree worship, for this tree, sacred to Atys, was first trimmed into the form of a cross and then cut down in honor of the murdered god whose body was discovered at its foot.

    If you wish to inspect the orgies of the Corybantes, ” writes Clement, “Then know that, having killed their third brother, they covered the head of the dead body with a purple cloth, crowned it, and carrying it on the point of a spear, buried it under the roots of Olympus. These mysteries are, in short, murders and funerals. [This ante-Nicene Father in his efforts to defame the pagan rites apparently ignores the fact that, like the Cabirian martyr, JESUS CHRIST was foully betrayed, tortured, and finally murdered!] And the priests Of these rites, who are called kings of the sacred rites by those whose business it is to name them, give additional strangeness to the tragic occurrence, by forbidding parsley with the roots from being placed on the table, for they think that parsley grew from the Corybantic blood that flowed forth; just as the women, in celebrating the Thcsmophoria, abstain from eating the seeds of the pomegranate, which have fallen on the ground, from the idea that pomegranates sprang from the drops of the blood of Dionysus. Those Corybantes also they call Cabiric; and the ceremony itself they announce as the Cabiric mystery.”

    Πιθανότατα να ασχοληθώ περαιτέρω με το θέμα στην συνέχεια, καθώς η πιθανή σχέση των Καβειριων μυστηρίων με τους Ελοχιμ-Ελ και ίσως ακόμα και με τους 7 Αρχαγγέλους που σχετιζονται και με τους 7 πλανήτες, είναι αν μη τι άλλο ένα ενδιαφέρον θέμα πέρα δηλαδή από την πασιφανή σχέση των Χριστιανικών μυστηρίων με αυτά των Καβείριων τα οποία μπορεί κάποιος να διαπιστώσει και σε αυτό το άρθρο:

    olympia.gr/2011/07/04/φως-στα-καβείρια-μυστήρια/

    • CYPROUS ZERO POINTS 05/20/2016 @ 9:17 ΠΜ

      Copy Paste και ιδού μια ίδια βλακεία
      Copy Paste και ιδού μια ίδια βλακεία
      Copy Paste και ιδού μια ίδια βλακεία
      Copy Paste και ιδού μια ίδια βλακεία
      Copy Paste και ιδού μια ίδια βλακεία

  29. Οι άνθρωποι δυσκολεύονται πολύ ακόμα να αποδεχτούν το διαφορετικό. Αν θέλουν να συγκρούονται ας συνεχίσουν.
    Τα διάφορα πιστεύω δεν καταστρέφονται, μπορεί όμως κάποιος να επιλέξει από ποιά θα επηρεαστεί.

    Καί, το πιό σημαντικό, οι άνθρωποι δυσκολεύονται πολύ ακόμα να εμπιστευτούν τον εαυτό τους. Αν θέλουν να είναι θύματα ή “καρυδότσουφλα στην θάλασσα” ας συνεχίσουν.

    Ηλίας Α. Λυμπέρης

  30. Το πρόβλημα που έχουν λοιπόν οι αρχαιόπληκτοι νεοναζί δεν είναι μόνο με τον Ιησού και την καταγωγή του, αλλά με τον τον Θεό τους θεούς και τα αρχαία μυστήρια στο σύνολο τους και γενικότερα με το σύμπαν και ασφαλώς και με τους Έλληνες θεολόγους, όπως ο Πλάτωνας και ο Πυθαγόρας με τους οποίους δεν έχουν απολύτως καμία σχέση.

    Το μοναδικό πράγμα που τους απασχολεί επί της ουσίας είναι να ψάχνουν για το αίμα των Ναζωραίων για να προκαλέσουν εθνική διάσπαση με βάση τον αμίμητο στην ιστορία της ανθρωπότητας κομπλεξισμό τους και να υπερασπίζονται τα αφεντικά τους και οτιδήποτε έχει να κάνει με το πνεύμα του Αντίχριστου.

    Τρέχουν να υπερασπιστούν τους “Illumimnati” και την δαιμονική ελίτ και σε θέματα μάλιστα που δεν θα έπρεπε σε καμιά περίπτωση και λόγω της απύθμενης βλακείας τους να τους αφορούν, καθώς παίρνουν εντολές από σκιές και το πρόβλημα τους φυσικά είναι οι εκπορεύσεις του Αρχέτυπου και οι διδασκαλίες του Πλάτωνα επί του θέματος, αλλά και του Πυθαγόρα σε ότι αφορά την αριθμολογία και την Γεματρία, οι οποίες και θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν προς όφελος της ανθρωπότητας εναντίον της δαιμονικής ελίτ που τους έσπειρε. Προσπαθούν δηλαδή να σκοτώσουν όχι μόνο το πνεύμα του Χριστού μέσα από την αρρωστημένη και χυδαία τους μπουρδολογία αλλά και το Ελληνικό πνεύμα, απλά και μόνο για να ταΐσουν την αθεράπευτη αρρώστια τους.

    Το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να τρολάρουν να παραληρούν και να βρομίζουν το σύμπαν. Σε σχέση με το ποιος και καλά προκαλεί, κανένας δεν προκάλεσε το τρόλ που μπήκε με αυτή την δαιμονική διάθεση σε αυτό το θέμα για να προκαλέσει αυτό το χάος, όπως και σε όλα τα θέματα.

    Μιλάμε για δαιμονισμένα άτομα που έχουν χάσει κάθε επαφή με τα λογικά τους και που δικαιώνουν εν μέρη ακόμα και τους αναθεματισμούς της Ορθοδοξίας, καθώς μιλάμε για μια πνευματική μόλυνση και το να τους πει κάποιος ειδωλολάτρες είναι το λιγότερο.

    Όσοι λοιπόν δεν αντιδρούν σε αυτό το αρρωστημένο φαινόμενο γιατί τους είπε κάποιος δαίμονας μέσω των εκπροσώπων του ότι αυτή η αρρώστια θα τους κάνει Ελληνάρες είναι συνένοχοι και όπως είπε και ο εκπρόσωπος του σκότους Θεόδωρος Πάγκαλος μαζί τα έφαγαν και τα δανεικά από την Ευρώπη, αλλά και τα δανεικά από την ιστορία και τους θεούς.

  31. Thanks for finally writing about > Ορθοδοξία: Εβραϊκή και
    ξένη προς τον ελληνισμό θρησκεία; – Σελίδα 3 από 3 < Liked it!

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*