Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

15:16 - 24/08/2015

Καμία «Μετενσάρκωση», μια παγίδα ψυχών είναι!!! Θυμήσου…γιατί σε καταπιέζουν από το πρωί μέχρι το βράδυ;;; 3ο Μέρος

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

01-Earth-Matrix-Flower-of-Life-Chakra

Καμία «Μετενσάρκωση», μια παγίδα ψυχών είναι!!! Θυμήσου… γιατί σε καταπιέζουν από το πρωί μέχρι το βράδυ;;; 1ο Μερος

Καμία «Μετενσάρκωση», μια παγίδα ψυχών είναι!!! Θυμήσου… γιατί σε καταπιέζουν από το πρωί μέχρι το βράδυ;;; 2ο Μερος

Καμία «Μετενσάρκωση», μια παγίδα ψυχών είναι!!! Θυμήσου…γιατί σε καταπιέζουν από το πρωί μέχρι το βράδυ;;; 3ο Μέρος

Δεν έχουμε ακόμα συνειδητοποιήσει, ότι οι πραγματικοί καταπιεστές της ανθρωπότητας, αυτοί που προκαλούν τις καθημερινές θυσίες, σε τρένα, σε αμάξια και αεροπλάνα, είναι μη-φυσικές αλλά ενεργειακές οντότητες, αόρατες για τα ανθρώπινα μάτια (θυμάστε πριν λιγες εβδομάδες σε ένα βιντεο με τον Ομπαμία και την σκιά που βιντεοσκόπησε η κάμερα; τέτοιες οντότητες βρίσκονται συχνά μαζί με τα υποχειριά τους).

Μάλλον σε όλες τις θρησκείες και πολιτισμούς, γινονται αναφορές για τους «άρχοντες» και έχουν διαφορετικά ονόματα ανά τον κόσμο. Για παράδειγμα αποκαλούνται «Νζιν» στο Ισλάμ και ως οι «δαίμονες» στον Χριστιανισμό. Είναι επίσης γνωστοί στη σύγχρονη λογοτεχνία, και έχουν αναφερθεί από διάφορους συγγραφείς, όπως στα βιβλία του Carlos Castenada, με την ονομασία «Ιπτάμενοι, Σκιές», ή Βολαδόρες στα Ισπανικά…

Ας δούμε τώρα τι μπορεί να συμβεί με την μετενσάρκωση και τι είναι αυτό το δίχτυ ψυχών ..;

Μετά από το θάνατο μας, χωρίζεται η ψυχή από αυτό που ονομάζουμε την “άπειρη συνείδηση”, και απο το επίγειο φυσικό σώμα.. και υποβάλλεται σε μια διαδικασία όπου η μνήμη μας σβήνει και μπαίνει στην ανακύκλωση –δηλαδή θα μετενσαρκωθεί – σε ένα άλλο σώμα, έτσι η διαδικασία ξαναρχίζει από την αρχή. Με αυτόν το τρόπο η γη είναι κυριολεκτικά ένας πλανήτης φυλακή, από την οποία είναι πολύ δύσκολο να ξεφύγουμε από το δίχτυ/πλέγμα των ψυχών που βρίσκεται γύρω από την γη.

Πρέπει να είναι ένα τεχνητό δικτυωτό πλέγμα και όχι φυσικό όπως είναι οι γραμμές Ley πάνω από τη γη. Από αυτό το τεχνητό πλέγμα, είναι δύσκολο να γλυτώσει η ψυχή…

ley-lines-grid
Ley γραμμές γύρω από τη γη

Η γη παραμένει λοιπόν ένα κλειστό σύστημα ανακύκλωσης, στο οποίο οι άνθρωποι θα ξαναγεννηθούν ως πηγή ενέργειας για τους άρχοντες, η τροφή τους είναι ως επί το πλείστον η αρνητική ενέργεια μας. Οι άνθρωποι έχουν ξεχάσει ποιοι πραγματικά είναι και δεν είμαστε ικανοί ακόμη να νιώσουμε τον ανώτερο, αρχικό μας εαυτό…το δίχτυ ψυχών μας κρατά καλά στον πλανήτη σαν ενεργειακή τροφή για τους παρασιτικούς άρχοντες που παίζουν με τα συναισθήματα μας μέσα σ΄αυτόν τον τρισδιάστατο κόσμο των φυσικών εμπειριών .
Στις μέρες μας αυτό γίνεται μέσω των μέσων ενημέρωσης, μας προβάλουν τον ένα πόλεμο μετά το άλλο, σπέρνουν τον φόβο του θανάτου μέσα από πολλές μορφές απάτης, τρομοκρατίας, κρίσεων κτλ. Όπως ο Don Juan στα βιβλία του Καστανέντα περιγράφει (The Active Side of Infinity/ Η ενεργή πλευρά του απείρου): εμείς οι άνθρωποι είμαστε « ‘humaneros’», μας κρατούν σαν τα βοοειδή σε ένα αγρόκτημα, ως τροφή για τους άρχοντες.

carlos-castaneda

Σε αυτό το τελευταίο του βιβλίο, ο Καστανέτα αναφέρεται στην προετοιμασία του σκοπού της ζωής, που οι σαμάνοι θεωρούν σαν το τελικό ταξίδι της ανθρώπινης ψυχής με την αναζήτηση των “αξέχαστων στιγμών” για την τελική προετοιμασία…

Υπάρχουν πολλά παραδείγματα μέσα από το Χόλυγουντ για τους Ελεγκτές των ανθρώπων. Στις ταινίες του Ματριξ βλέπουμε τον Μορφέα να δείχνει στον ΝΕΟ τη συγκλονιστική αλήθεια: ότι μεγαλώνουμε για να γίνουμε η ενέργεια των Ελεγκτών μας. Και δείχνει την εικόνα της μπαταρίας στον ΝΕΟ. Αν και η μπαταρία είναι ένα καλό σύμβολο, σαν ενεργειακή αποθήκευση, η γεννήτρια, είναι ίσως ένα πολύ καλύτερο σύμβολο.

Μέσα από τις γνώσεις των σαμάνων, μάθαμε ότι η ζωή μας είναι μια προετοιμασία του ταξιδιού της ανθρώπινης ψυχής. Οι Αρχόντες όμως μας εμποδίζουν να εξελιχθούμε και μας δελεάσουν για να τους επιτρέψουμε να μας παραπλανήσουν, γιατί βασικά είμαστε πολύ πιο ισχυρά όντα από αυτούς. Πώς το κάνουν αυτό; Πώς μας ξεγελούν κάνοντας μας πρόθυμους στην ανακύκλωση της ψυχής μας;

Με το τέχνασμα του λευκού φωτός…

Συνεχίζεται..



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με KORAKAS NEWS
Αγαπητικός της έρευνας και εραστής της ζωής...! Οταν κραζει ο κόρακας, θα κράξει τρεις φορές, και το μήνυμα έχει περάσει στο υλικό πεδίο: -Καθημερινό ξεβράκωμα των συνωμοτών εναντίον της χώρας και του λαού μου...

Σχόλια Αναγνωστών (42)

  1. πολυ σωστα!μακαρι να αυξηθουν τετοια αρθρα γιατι η αφυπνηση αυτων που ειναι ετοιμοι θα γινει με βιαιο (ως προς τις πεποιθησεις ) τροπο.σιγουρα τα περισσοτερα σχολια θα ειναι αρνητικα κυριως απο σαστισμενους ψευδοορθοδοξους,αλλα ας ψαξουν να βρουν την ετυμολογια του ονοματος Ιησου (Jesua) ετσι θα μαθουν οτι στην πραγματικοτητα ειναι αμνοι του Ιεχωβα

    • Η ορθοδοξια δεν παραδεχεται την υπαρξη μετενσαρκωσης.κατα τα αλλα το αρθρο ειναι για γελια.

      • όλα είναι μπροστα μας απλα δεν θελουμε να αντικρύσουμε και να καταλάβουμε ότι ο μαγαζάτορας τοσους αιώνες σκόρπιζε τον φοβο της τιμωρίας αν τολμουσες να δεις την άλλη πλευρά που δεν τον σύμφερε…το δογμα σκοτωνει την ζωη και την έρευνα
        …να γελας οσο μπορεις και εγώ αυτό προσπαθω να κανω κάθε μερα

        • αγαπητε Κοραξ
          οταν διαβαζα Καστανεντα πριν εικοσι χρονια που πρωτοεκδοθηκε στην Ελλαδα απο τον Καστανιωτη ειχα ενθουσιαστει…βολαδορες και μαυρες σκιες…ο τελευταιος Χορος του Πολεμιστη…να εισαι αψογος οτι και αν κανεις…κλπ
          η ερευνα μου με οδηγησε στην Ορθοδοξια.ΥΠΕΡΚΑΛΥΦΘΗΚΑ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…
          Το Δογμα της Ορθοδοξας ειναι ο αψογος τροπος ζωης του πολεμιστη αλλά και ΠΟΛΛΑ περισσοτερα.Άλλα δογματα ειναι θεωρειες το ορθοδοξο δογμα ειναι τροπος ζωης που υπερκαλυπτει τον ιοδηποτε Καστανεντα και όχι μονο.Αυτά δειχνει η δικη μου ερευνα μεχρι στιγμης.
          σ ευχαριστω για την απαντηση σου, γελαω οπως τα παιδια, και αν γελαω κοροιδευοντας ειναι μονο για τον εαυτό μου.
          νασαι καλά

          • ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ 08/30/2015 @ 12:33 ΠΜ

            ΔΙΠΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΧΑΡΗ, ΔΙΟΤΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΡΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑΔΙΔΕΙΣ.

  2. Κοραξ, ειναι γνωστες αυτες οι αποψεις…πες μας ξεκαθαρα κατι που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΘΕΙ:

    Πως γινεται η πρωτη-πρωτη αρχη και μπαινει/παγιδευεται μια ψυχη μεσα στο φυτωριο της ανθρωποφαρμας?
    Ισχυουν οσα λεει ο Πλατωνας στο μυθο του Ηρος?
    Συμφωνουμε στο πακετο του βιου που θα ζησουμε?

    ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ σε παρακαλω, απο μεσοβεζικες θεωριες εχουμε μπουχτησει…..

    Ευχαριστω!

  3. ΣΩΤΗΡΙΑ 08/24/2015 @ 4:17 ΜΜ

    Όταν κάποτε πέσουν οι μάσκες και δείτε όλοι αυτοί της ΝΤΠ να υποστηρίζουν ανάμεσα σε άλλα και μέρη από αυτά που λέτε, να τα κάνουν μία ωραία πολυσαλάτα παντός γούστου και να τη σερβίρουν προς απώλειαν ψυχής, ενώ λίγο μετά θα πέφτει η μάσκα και θα αποκαλύπτεται η σαπίλα από πίσω, θα συνειδητοποιήσετε με πόνο ψυχής ότι η αλήθεια ήταν μπροστά σας, γύρω σας και πάντα σας περίμενε με αγάπη. Είναι απλή και ταπεινή η αλήθεια, δε χρειάζεται να στύψεις τον εγκέφαλο αλλά την καρδιά σου για να τη νιώσεις, να τη στύψεις καλά και να τη στρέψεις στο Χριστό. Ο κόσμος μας ναι, είναι πολύπλοκος, υπάρχουν πολλά που δεν κατανοούμε εδώ, αλλά η αλήθεια μας προσφέρεται απλά με μόνη προυπόθεση την καλή προδιάθεση ώστε να ανοίξουν τα μάτια της ψυχής: “Εις ΄Αγιος, εις Κύριος Ιησούς Χριστός εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν”.Μακάρι ο Θεός να μας φωτίσει. Μακάρι να στραφούμε σε Κείνον. Κάποια πράγματα δε λέγονται, βιώνονται. Θέληση θέλει μόνο, λίγη θέληση…μακάρι

    • Σωτηρία θεληση θελει να δουμε τα πραγματα από μια άλλη πλευρά άγνωστη ίσως…οι οντότητες αυτές μας πολεμανε καθημερινά. Οι δουλοι τους θυσιάζουν παιδακια, ανθρώπους και λαους ολοκληρους καθημερινα στον θεο τους/θεους τους…ζουμε σε μια ζουγκλα και μας πινουν καθημερινα το αιμα
      Ο θεος δεν θα σε φωτισει εάν εσυ δεν ανοίξεις από μονη σου τα ματια…την φωτηση την εχεις εσυ η ιδια

    • Είσαι υπέροχη!!! Συμφωνώ απολύτως μαζί σου αλλά τα γράφεις και πολύ ωραία (και με άψογη ορθογραφία, πράγμα όλο και σπανιότερο).

  4. Ο ιεχωβα ειναι το τετραγραμματον διας ζευς καμμια σχεση με τον Υιο του Θεού τον Ιησού Χριστό τον ΕμμανουΕΛ .

    Αλλο Ψυχη και αλλο Πνεύμα και αλλο Νους

    Το οτι ζει η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ σε έναν πλανήτη φυλακή τα εχει εξηγησει ο Ερμής ο Τρισμεγιστος ο Σωκράτης κτλ…τιποτα το καινούργιο. Ο ΣΩΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΑΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΣΗΜΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΗΤΑΝ ΕΚ ΓΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΙ ΠΑΡΘΕΝΟ ΜΑΡΙΑ (ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ)

    • Ανώνυμος 08/24/2015 @ 11:02 ΜΜ

      ΦΙΛΕ ΘΕΟΓΝΩΣΤΕ ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ …ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ…

      Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΙΚΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ…Η ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥ…Η ΔΕ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ…

      ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ — ΔΥΝΑΜΕΙΣ — ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΨΥΧΗΣ…

      –ΤΟ ΔΕ ΠΝΕΥΜΑ ΠΡΟΘΥΜΟ Η ΔΕ ΣΑΡΚΑ ΑΔΥΝΑΤΗ —
      — ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ —
      ΚΑΘΑΡΑ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ…

      ΕΣΣΑΙΑ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΗΤΑΝ Η ΘΕΩΜΗΤΩΡ ΠΑΝΑΓΙΑ…
      ΜΑΡΙΑ = Ο ΑΝΑΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΑΙΡΑΣ [ Η ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ] …

      ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

  5. Εύγε ΚΟΡΑΞ, αυτό, ότι μας έχουν παγιδεύσει εδώ τεχνητά, το νιώθω χρόνια μέσα μου (πριν το ακούσω)… Η τεχνίτη παγίδευση με κάποιο είδους πλέγμα είναι η μια πλευρά, υπάρχει κ κάποια άλλη, η πνευματική, οπως υπάρχει το εξωτερικό μάτριξ, υπάρχει κ το μάτριξ ξεκινάει από μέσα μας…

  6. Γκαλζου 08/24/2015 @ 6:05 ΜΜ

    η τροφή τους είναι ως επί το πλείστον η αρνητική ενέργεια μας. Οι άνθρωποι έχουν ξεχάσει ποιοι πραγματικά είναι και δεν είμαστε ικανοί ακόμη να νιώσουμε τον ανώτερο, αρχικό μας εαυτό…

    ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ, ΟΜΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΕΣΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ:
    ΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΓΡΑΨΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ 100% ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΝΕΟΓΕΝΝΗΤΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΥΤΟ ΜΟΛΙΣ ΣΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ?
    ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ “ΑΡΧΩΝΤΩΝ” ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ? ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ?
    ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΦΥΛΑΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΦΥΓΗ?

    • Γκαλζου, θα απαντήσω όπως πάντα με την γνώμη μου…
      Τα παιδιά που φεύγουν, είναι κάτι σαν κ τα παιδιά που γεννιόνται με προβλήματα. Έχει να κάνει με το Τσερνόμπιλ, με τα χημικά στον ουρανό, την κακή διατροφή, με κάποιο πρόβλημα των γονέων, κ με διαφορά αλλά πράγματα που σχετίζονται με το ότι οι εχθροί έχουν χαλάσει το κλήμα γενικά για άλλους λόγους, δεν τους νοιάζει αν χαθούν κάποια παιδιά, θα ξαναρθούν…

  7. Το πρόβλημα στην ανθρωπότητα μέχρι σήμερα ήταν ότι στην καλύτερη περίπτωση δινόταν στους ανθρώπους κομμάτι της αλήθειας. Και με αυτό τοn τρόπο ήταν αδύνατο μέχρι σήμερα να μπορέσει η ανθρωπότητα να γνωρίσει όλη την αλήθεια. Εκεί έχει δημιουργηθεί όλη αυτή η δυσαρμονία της ανθρώπινης εξέλιξης. Π.χ. τι δίδαξε ο Βούδας, τι ο Ιησούς, ποιος ο αποσυμβολισμός του 12Θεου, γιατί για χιλιάδες χρόνια η ανθρωπότητα πολεμάει. Ενώ η τροφή που χρειάζεται κάθε ψυχή στο πλανήτη είναι αποτέλεσμα εργασίας μόνο του ήλιου και της γης, η ανθρωπότητα λιμοκτονεί. Αυτά και πολλά άλλα έχουν κάνει το νου του ανθρώπου να χάσει το προσανατολισμό του. Δηλαδή ποιος είναι, τι ήρθε να κάνει σ’ αυτό το πλανήτη και μετά το φυσικό του θάνατο που πάει αυτό που ονομάζεται “ψυχή”. Γι αυτό, εάν από όλη την αλήθεια έχετε πάρει μόνο ένα κομμάτι της, θα χάσετε το δρόμο σας σχεδόν σίγουρα. Γιατί αυτός που ελέγχει την ανθρωπότητα στη γη, έχει βάλει άπειρες παγίδες. Για να πάρετε όλη τη γνώση και την ΑΛΗΘΕΙΑ που θα σας οδηγήσει στην απόλυτη ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ για να γίνετε δάσκαλοι του εαυτού σας, και όχι να πάρετε τη γνώση από στημένους προβοκάτορες και ημιμαθείς, διαβάστε εδώ: kataklusmosnoe.blogspot.gr

  8. Ανώνυμος 08/24/2015 @ 7:32 ΜΜ

    Ο ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ ΕΙΠΕ …
    ” ΤΟ ΣΟΦΟΤΕΡΟ ΤΩΝ ΟΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ”…Η ΑΙΤΙΑ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ Η ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΕΙΡΗ ΣΧΕΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ …ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΖΩΗΣ…

    ΟΙ ΜΥΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΑΝ ΤΑ ΙΕΡΑ ΚΤΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΣΧΕΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ…

    ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΟΥ ΙΣΗΜΕΡΙΝΟΥ…

    ΑΝ ΠΡΟΕΚΤΕΙΝΟΥΜΕ [ ΝΟΗΤΑ ] ΤΟΥΣ ΚΙΟΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΝ ΣΕ 1852 ΜΕΤΡΑ…ΤΟΤΕ Η ΝΟΗΤΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΟΓΚΟ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΥΡΑΜΙΔΟΣ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ [ GARL BRIGHTON …ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΕΣ ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΡΓΟ ]…

    Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΔΕΛΦΩΝ ΔΗΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 1460 [ =11 ] ΣΤΑΔΙΑ…ΑΝ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ 1460 ΤΟΝ ΔΙΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ 4 [ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΙΕΡΑ = ΔΕΛΦΟΙ ΔΗΛΟΣ ΔΙΟΝ ΔΩΔΩΝΗ ] 1460 ΔΙΑ 4 = 365 ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΕΣ ΕΝΟΣ ΓΗΙΝΟΥ ΕΤΟΥΣ…ΕΠΙΣΗΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ 1460 ΗΤΑΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ 1460 ΕΤΗ ΕΜΦΑΝΙΖΟΤΑΝ ΣΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΣΤΕΡΕΩΜΑ Ο ΤΡΙΠΛΟΣ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΕΙΡΙΟΥ…

    Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΕΡΗ ΘΕΙΚΗ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΗΝ ΠΙΟ ΤΡΕΛΗ ΚΑΙ ΑΧΑΛΙΝΩΤΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ….ΤΕΛΟΣ…

    ΜΕΓΑΣ Ο ΘΕΟΣ ΜΕΝ ΓΕΩΝΕΤΡΕΙ ….ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ [ ΕΛΛΗΝΑΣ ] ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΤΑΝΟΕΙ ΟΛΑ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ….

    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΘΕΙΚΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ…Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ …Η ΥΛΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΔΙΑΙΣΤΕΡΗ ΤΟΥ ΑΚΤΙΣΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ…ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ Ο ΕΝΣΑΡΚΩΘΕΙΣ ΛΟΓΟΣ…Ο ΘΕΟΣ ΕΝ ΣΑΡΚΙ……. Η ΦΘΑΡΤΗ ΥΛΗ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΤΕΙ ΣΕ ΑΦΘΑΡΤΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ…Η ΣΥΜΒΙΩΣΗ ΠΛΕΟΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΥΛΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΥ ΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΑ…

    ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

    • ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑΝΝΗ ΕΣΠΑΣΕΣ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΣΟΥ…. ΔΟΞΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ… ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ… ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ, ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΤΕΘΟΥΜΕ, ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ…

      ΕΥΓΕ… ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ

      ΙΩ

      • ναι, επιτελους, ειναι και παλι εδω…… για να μας φωτισει..να σαι καλα Ιωαννη και Ιω…. χρ.α.

    • ΑΔΑΜΑΝΤΑΣ 08/25/2015 @ 10:18 ΠΜ

      ΚΑΛΑ ΕΣΥ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟΥΡΛΟΥ. ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΣΥΝΧΡΟΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΟΙ “ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΙ”. ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΜΠΕΡΔΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΣΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΛΕΥΚΟΥ ΦΩΤΟΣ ΜΕ ΟΛΟΓΡΑΜΑΤΑ “ΘΕΩΝ” Κ “ΑΓΙΩΝ”.
      ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥΣ ΜΕΝΕΙΣ ΧΑΜΗΛΑ Κ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΦΩΤΑ Κ ΟΛΟΓΡΑΜΑΤΑ.
      ΑΛΛΑ ΠΑΣ ΠΡΟΣ ΒΟΡΕΙΟ ΠΟΛΟ. ΕΚΕΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ Κ ΘΑ ΒΡΕΙΣ Κ ΠΟΛΛΑ ΓΝΩΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.
      ΑΠΛΑ, ΒΟΡΕΙΟΣ ΠΟΛΟΣ………….ΜΗΝ ΤΡΩΤΕ ΤΟ ΤΥΡΙ ΤΟΥΣ.
      ΜΑΣ ΤΡΕΜΟΥΝ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ Κ ΤΟΥΣ ΜΑΓΚΟΣΟΥΜΕ. ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 11.000 ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Ο ΧΡΟΝΟΣ .
      ΜΗΝ ΜΑΣΑΤΕ ΜΙΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΣΑΣ ΤΡΟΜΑΖΟΥΝ.
      ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ “ΣΠΟΡΟ” ΤΩΝ “ΘΕΩΝ” ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ.
      ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΧΑΘΕΙ………….ΝΕΜΕΣΙΣ

    • Γεια σου ΓΙΑΝΝΗ, μας ελειψες……… Συνεχισε να γραφεις γιατι καθε φορα μαθαινουμε και κατι καινουργιο απο σενα.

  9. Το αρθρο ειναι πολυ καλο και ειναι μια πολυ καλη αποψη εγω φυσικα δε συμφωνω σε αυτο στου οτι η μνημη μας διαγραφεται η μνημη μας δε διαγραφεται το μυαλο φυλακιζει τη μνημη κα τη ψυχη μαζι.
    Οι οντοτητες οι λεγομενοι δαιμονες αυτη ναι κλεβουν τις ψυχες κυριως αυτες που δε γνωριζουν δε τις κλεβουν ομως ετσι απλα τις κοροιδευουν θα μπορουσα να πω.
    ο ανθρωπος εχει μια ελπιδα οχι απλα να παει στην αλλη διασταση αλλα και να μη πεσι στη παγιδα τους αυτη η ελπιδα δινεται απο αυτη τη ζωη με τα ονειρα ο θανατος ειναι αδελφος του υπνου λενε η ψυχη συνδεεται κατα καποιο τροπο με τα ονειρα.
    Στη ψυχη δε διαραφεται η μνημη οχι σε ολες σε οσες πιαστουν ναι στις υπολοιπες δε διαγραφεται η μνημη απλα ο χρονος περναει διαφορετικα εκει περα πχ μια βδομαδα εδω περα μπορει να ειναι ετη ολοκληρα εκει περα αυτο το καταλαβαινει κανεις απο τα ονειρα.

    Βλεπεις ονειρα που στο ονειρο μεσα εχεις την αισθηση οτι το ονειρο δειαρκει μερες ολοκληρες στο πραγματικο χρονο νιωθεις οτι περασαν λεπτα στη πραγματικοτητα ο χρονος αυτος ειναι ελαχιστα δευτερολεπτα.
    Οποτε καταλαβαινουμε οτι ο χρονος περναει πιο γρηγορα εκει περα οποτε αν μια ψυχη λειπει στον αλλο κοσμο για πχ 100 γηινα χρονια σκεφτειται τις χιλιετιες που θα λειπει στον αλλο κοσμο οποτε ειναι λογικο μετα απο τοσο μεγαλο χρονικο διαστημα να μην ηξερες πως σε λενε στη προηγουμενη ζωη σου.

    Αυτο που η ψυχη δε παιρνει μαζι της δεν τις επιτρεπεται να παρει η κατα καποιο τροπο δεν αφηνει η γη το μαγνητικο πεδιο να περασει ειναι οι αναμνησεις απο τις χιλιετιες του εξωκοσμου που θα μπορυοσε να ειναι μια παραλληλη διασταση ενας παραλληλος κοσμος ισως μια πραλληλη γη ολ αυτα φυσικα αν δε πεσεις στη παγιδα των δαιμονων..

    Εγω εχω δει σε ονειρα τι γινεται μετα θανατων οπως κι απο ενος γνωστου μου την αφηγηση το τι γινεται ο γνωστος μου ηταν για μερικα λεπτα κλινικα νεκρος..

    Ολα αυτα ομως διαφερουν μεταξυ τους οποτε μπορει κανεις να καταλαβει οτι δε κανουν ολες οι ψυχες το ιδιο ταξιδι κι ουτε οτι καθονται για καποιο συγκεκριμμενο χρονικο διαστημα στη γη μπορει να φυγουν κι αμεσα μπορει να μη φυγουν και ποτε..

  10. Αυτά .......... 08/24/2015 @ 9:19 ΜΜ

    Προσωπικά έχω δώσει μια υπόσχεση …. όταν ΑΡΚΕΤΟΙ θα είναι έτοιμοι θα σας δώσω όλο το πακέτο. Μέχρι στιγμής απλά έχω γράψει εδώ εκεί λίγα σκόρπια πράγματα, πόσοι τα πιάσανε ;;

    Για την ώρα μένει να δούμε μέχρι που θα φτάσει ….. ο ΚΟΡΑΚΑΣ.

    Πάντως να θυμάστε …. ότι έτσι ή αλλιώς …. όπως και να έρθουν τα πράγματα, κάποιος θα βρεθεί που θα τα πει ΟΛΑ .

    Αλλά το θέμα είναι ….. το πόσοι θα ακούσουν.

    Ανάλογα το πως θα εξελιχθούν τα πράγματα …. μπορεί να φτάσουμε μέχρι του σημείου να σπάσει οριστικά το απόστημα.

    ΙΔΩΜΕΝ !!!

    Αυτά ……….

    • ΕΓΩ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΣ Ο Λ Α “ΑΥΤΑ’…. ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΩ.

      ΙΩ

    • Αυτα…… κ εγώ περιμένω να ακούσω, τουλάχιστον κάντο πριν πέσουν οι επικοινωνίες (υπάρχει κ αυτό το ενδεχόμενο)…

    • ‘ΑΥΤΑ’ , Αφου εχεις αποφασισει να τα πεις ΟΛΑ γιατι δεν το κανεις μια ωρα αρχιτερα; Πιστεψε με, υπαρχουν παρα πολλοι που περιμενουν να ‘μαθουν’ περισσοτερα………..

    • ΑΥΤΑ, ΔΥΟ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:

      1. ΟΤΑΝ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ (ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΕΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ-ΥΠΟΣΧΕΣΗ), ΕΝΝΟΟΥΣΕΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ;;;

      2. ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΩΣ ΨΕΥΔΟΝΥΜΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕΣ ΔΥΟ ΚΙΝΕΖΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΑΝ;;;;

      ΑΝ ΘΕΣ ΑΠΑΝΤΑΣ….

      • Αυτά .......... 08/25/2015 @ 5:02 ΜΜ

        Στην πρώτη δεν γίνεται να σου απαντήσω τώρα….. υπομονή !!

        Στην δεύτερη … ΟΧΙ – ήταν άλλο πρόσωπο, όχι εγώ.

        Αυτά ……….

    • Αυτά .......... 08/25/2015 @ 5:37 ΜΜ

      Σε όλους σας που περιμένετε …. όπως λέτε να κάνω πράξη …. την υπόσχεσή μου.

      Να ξεκαθαρίσω κάτι σημαντικό ….. το οποίο απ’ ότι έχω δει μάλλον δεν το έπιασε κανείς μέχρι τώρα.

      Αρκετός κόσμος ψάχνει για πληροφόρηση και γνώση ….. σε Μπλογκ, Χώρους Συζητήσεων, κλπ. κλπ.
      Πολλοί απλά μένουν στο να μαζεύουν …. τίποτε πιο πέρα.
      Κάμποσοι …. όχι όμως πάρα πολλοί χρησιμοποιούν και επεξεργάζονται αυτή την πληροφορία και καταφέρνουν μια κάποια αφύπνηση, αυτό μπορείτε να το συμπεράνετε εκ του ότι αν όντως ήσαν πολλοί θα είχαν παράξει-επιφέρει κάποιο αποτέλεσμα και αυτό θα είχε γίνει εμφανές …. πράγμα που δεν βλέπουμε … οπότε …. τα συμπεράσματα δικά σας

      Εκείνο για το οποίο μίλησα δεν είναι απλή πληροφορία.
      Από την στιγμή που θα δωθεί …. θα γίνει το έλα να δεις – για όσους βέβαια θα μπορούν να δουν.
      Τότε το Σύστημα θα επιδωθεί σε έναν ανελέητο πόλεμο …. όχι εναντίον εμού, αυτό το κάνει και τώρα, αλλά εναντίον όλων αυτών που θα λάβουν το συγκεκριμένο.
      Αυτό δεν έχει να κάνει απλά τόσο με πληροφορία …. γιατί τότε δεν θα είχε ιδιαίτερο νόημα.
      Έχει να κάνει με …. πράξη.
      Όποιος το πάρει πρέπει κατευθείαν να το βάλει σε εφαρμογή …. για να έχει μια ελπίδα, αφού έτσι και αλλιώς θα του πηδηχτεί το κέρατο.

      Το ότι δεν έχω “Δει” αρκετούς να είναι σε αυτή την φάση …. είναι που με κρατάει (βέβαια δεν είναι το μόνο, αλλά το κύριο, έχω και εγώ τα δικά μου μεγάλα αγγούρια που πρέπει να παλέψω …. και τα οποία μου αφαιρούν πολύ χρόνο.)

      Επίσης υπαρχει το θέμα ότι από την στιγμή που δωθεί … το Σύστημα θα αρχίσει να οργανώνει τις άμυνές του, που σημαίνει ότι θα πέσει τόση πολύ παραπληροφόρηση, αποδώμηση και αντινόηση που δύσκολα θα μπορούν μετά από κάποια στιγμή να το πάρουν και άλλοι και θα γίνει δυνατό μόνο αφού όσοι το δουλέψουν φέρουν αποτέλεσμα.

      Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

      Άλλωστε μην νομήσετε ότι θα είμαι ο μοναδικός ….. θα προσπαθήσουν να το περάσουν και άλλοι, σας έχω πει ότι έχουμε έρθει αρκετοί γι’ αυτήν την δουλειά.

      Πάνω απ’ όλα όμως αυτό που μετράει είναι ότι η εποχή μας έχει ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό (δεν θα πω περισσότερα τώρα επ’ αυτού) το οποίο δίνει την δυνατότητα να υπάρξει ένα καθοριστικό αποτέλεσμα.

      Ετοιμαστήτε να δουλέψετε ….. μόνοι σας θα πρέπει να το κάνετε …. μην περιμένετε για αρκετό καιρό να απλωθουν χέρια.
      Να είστε όμως απόλυτα σίγουροι ….. ότι αν δουλέψετε με ότι σας δωθεί …. η επιτυχία σας θα αγγίξει το 100% χωρίς υπερβολές, τουλάχιστον για τον εαυτόν σας θα μπορέσετε να καθαρίσετε με το Σύστημα.

      Αυτά ……….

      • ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!

        ΚΑΤΙ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΥΠΟΠΤΕΥΟΜΑΙ….

        ΑΛΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ, ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΟΣΗ ΕΙΡΩΝΙΑΣ, ΟΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ “σας έχω πει ότι έχουμε έρθει αρκετοί γι” αυτήν την δουλειά” ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΝΟΥ, ΕΙΝΑΙ: ΠΟΙΟΙ ΕΧΕΤΕ ΕΡΘΕΙ; ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ; ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΡΘΕΙ;
        ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟΥ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΔΑΕΙΣ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΠΩΣ…

        ANYWAY, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ!

  11. Dr. Van Helsing 08/24/2015 @ 10:21 ΜΜ

    Η σάρκα είναι η γλυκόπικρη φυλακή της ψυχής, ωστόσο μια επιλογή απο το βήμα β και μετά όταν ας πούμε αποκτιέται μια δυναμική και μια σχετική αυτοδυναμία. Ο ερχομός σε ύπαρξη σηματοδοτείται απο μία ανάγκη
    η οποία είναι το αίτιο και το αποτέλεσμα του εαυτού της μηχανικά και μη συνειδητά
    παρ’όλο που ο μηχανισμός λόγω της φύσης του δίνει την εντύπωση συνείδησης χωρίς να επηρεάζει καθόλου το θέμα αποφάσεων και επιλογών λόγω της σχετικής αυτοδυναμίας
    … Συν.

  12. Τρεις ερωτήσεις:
    Πως αμύνεται ο άνθρωπος στην καθημερινή του ζωή; Πως κατορθώνει και δεν γίνεται βορά των ”αρχόντων” κατά τους Γνωστικούς και τα χειρόγραφά τους στο Nag Hamanti, ή τους ”loosh harvesters” κατά R.Monroe ή τους ”voladores” κατά την αφήγηση των Τολτέκων μάγων; Πρακτικές, παρακαλώ, απαντήσεις.
    Όταν έρθει εκείνη η ώρα το πνεύμα/ψυχή μπαίνει μέσα στο άσπρο φως; Αν δεν μπει τι κάνει μετά; Απαντήσεις που να περιέχουν τον ”Αετό” και πως στέκεται ο ”πολεμιστής” απεναντί του και το υπόλοιπο τυπικό κρίνονται a priori ανεπαρκείς.
    Και τέλος: Στη φιλολογία της αναδρομής ύπνωσης τύπου LBL (Life between lives) δεν αναφέρεται καθόλου η ύπαρξη αυτών των οντοτήτων. Έχει κάποιος να καταθέσει κάποια μομφή ή αρνητική άποψη για την συγκεκριμένη μορφή αναδρομής ή κάποια εκτίμηση για το γεγονός ότι δεν αναφέρεται καθόλου στους ”άρχοντες”;
    Eυχαριστώ προκαταβολικά,
    Σ.

  13. Dr. Van Helsing 08/25/2015 @ 1:48 ΠΜ

    … Συν.
    Η ροπή πρός (επαν-)ενσάρκωση λαμβάνει χώρα λόγω της ηδονής της σάρκας στήν οποία συμπεριλαμβάνεται και η ηδονή του εγκεφάλου ο οποίος υπάγεται και αυτός στην σάρκα φυσικά, όταν δημιουργώντας συνάψεις από νέες γνώσεις εμπειρίες δεδομένα διαπιστώσεις κλπ απελευθερώνονται συστατικά τα οποία ,
    ερεθίζουν, όχι και πάρα πολύ διαφορετικά
    από την σεξουαλική διέγερση ή οποία δρά κατά τον αυτόν τρόπο. Σε πάροδο πολλών κύκλων το αίτιο αλλάζει σε αναζήτηση συγνώμης μετάνοια ανακάλυψη κατάστασης εύρεση τρόπου διαφυγής& τερματισμό.
    Διαπίστωσα ότι η ζωή ειναι μία υπόσχεση , διαφορετική για τον καθένα που ή
    δέν πραγματοποιείται ποτέ ή, εάν παρ’ελπίδα πραγματοποιηθεί θέλει εξαιρετική μαεστρία και γνώση για να μην πληρωθεί στο δεκαπλάσιο.Ανεξάρτητα από την έλλειψη συνείδησης που υπάρχει από πίσω εκτός από έναν μηχανισμό αγνό και αυτόν όπως και αγαθό στήν ουσία του παρ’ότι που είναι συχνά πηγή κακού όπως το αντιλαμβανόμαστε, σε ένα αφηρημένο επίπεδο ” ενός ” ακατάληπτου “κάτι” όπου
    ο εγκέφαλός μας δέν έχει στίς προδιαγραφές λειτουργίας του ούτε το
    0,0000…1^%0 σύλληψής του,είναι χρήσιμο ίσως και απαραίτητο, για τούς ίδιους ασύλληπτους λόγους αυτού του ασύλληπτου κάτι πού είναι τόσο ασύλληπτα παντοδύναμο σιωπηλό και ακατάληπτο,
    αυτή η παγίδευση η οποία δέν μπορεί όμως εκ των πραγμάτων να είναι μόνιμη. Μόνο υποθέσεις μπορούν να γίνουν που αποσκοπούν -και αν- όλα αυτά τα ασύμβατα με την δικιά μας στενή & προκαθορισμένων
    πλαισίων λογική, πράγματα. Ασφαλώς και υπάρχουν πράγματα για τα οποία έχουμε άγνοια της άγνοιας μας σε τέτοιο βαθμό που καθιστά αδύνατον να ξέρουμε τι δεν ξέρουμε και ούτε πρόκειται ποτέ ούτε καν να διανοηθούμε… Συν.

  14. Dr. Van Helsing 08/25/2015 @ 6:55 ΠΜ

    …Συν.
    Τώρα, όσον αφορά το σενάριο για οντότητες οι οποίες παρεμβάλλονται σε μια κατά τα άλλα φυσική διαδικασία, δέν είναι κάτι που μπορεί να αποκλειστεί έτσι απλά ούτε είναι και Σίγουρα έτσι. Εάν είναι όμως έτσι, τότε ζούμε σε μία κλειδαμπαρωμένη φυλακή που η περίσσεια ενέργεια δεν εκτονώνεται αλλά συσσωρευμένη όλο και πιό πολύ προκαλεί, και φέρνει, ούτε λίγο ούτε πολύ την κόλαση, ή για να το θέσω αλλοιώς, ζούμε Ήδη στην κόλαση. Τότε κόλαση είναι η διαστρέβλωση φυσικών
    λεπτοφυών νόμων και η ύπαρξη σε αυτό το πλαίσιο διαστρέβλωσης. Βέβαια η πολύχρονη ιστορική παραμονή σε αυτό το φασιστικό καθεστώς δίνει την εντύπωση της φυσιολογικότητας- παρ’ολα τα
    παλαβά καί εξωφρενικά τής ζωής κάτω απο την αόρατη δικτακτορία αυτή- ελλείψη αντιπαραβολής, τουλάχιστον αρκετής αρκετής ισχύς για να έχουμε σαφή εικόνα.
    Και φυσικά τα κακέκτυπα που ονομάζουμε θρησκείες υποστηρίζουν όλο αυτό το φρικτό θέατρο του παραλόγου απο την στιγμή μάλιστα που πατάνε πάνω σε οδηγίες δραπέτευσης από κάποιους ιερούς. Ίσως και λόγω παντελούς άγνοιας στο τι πρεσβεύουν στην εξωτερική στοιβάδα των οργανώσεων τους που αφήνει χώρο βέβαια-ίσως και λόγο έμμεσης διαφήμισης- στην εσωτερική που βγάζει ιερούς διότι είναι ελάχιστοι αυτοί και αμελητέοι για να είναι επικίνδυνοι για σθεναρή αλλαγή και άμυνα. Το κοπάδι είναι κοπάδι…συν

  15. ΣΩΤΗΡΙΑ 08/25/2015 @ 2:49 ΜΜ

    σωστός ανατόλιε, δυστυχώς ζούμε σε άθλιες εποχές όπου κυριαρχεί ο μυστικισμός κι η πολύπλοκη διαστρέβλωση της αλήθειας, χαρακτηριστικό του ωξαποδώ, κάτι που χρησιμοποιεί η μασωνία με τη νέα τάξη πραγμάτων για να μπερδέψει και παραπλανήσει τους ανθρώπους και να τους σπρώξει στην παγκόσμια θρησκεία που θα είναι ένα κράμα από διάφορες θρησκείες, παραθρησκείες κι αιρέσεις στοχεύοντας στην απομάκρυνση του ανθρώπου από την πηγή που είναι ο Θεός και στην ενδυνάμωση του εγωισμού του, του τύπου “είσαι αυτόφωτος”. να μη νιώθουμε τον εαυτό μας, τον πλησίον και πάνω από όλα το Θεό ως συγκοινωνούντα δοχεία αγάπης. η αλήθεια είναι απλή, μας ειπώθηκε στο Λόγο Του, μας δόθηκε, θέλει καρδιά κι όχι μυαλό. δε λέω να μην ερευνούμε, να μην αναρωτιόμαστε για όσα συμβαίνουν γύρω μας, να μην παλεύουμε για το καλύτερο. αλλά.. τώρα στύβουμε το μυαλό μας να καταλάβουμε αυτά που δεν μπορούμε αυτή τη στιγμή, ενώ χάνουμε πολύτιμο χρόνο από το στόχο, του να βελτιωθούμε και να πλησιάσουμε στο Θεό.ο Θεός που μας αγαπάει τόσο πολύ να μας φωτίσει.μακάρι

    • ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ 08/25/2015 @ 3:53 ΜΜ

      ΟΛΑ Μ’ ΑΡΕΣΑΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ, ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΟ “ΩΞΑΠΟΔΩ”!

    • Σωτηρία, πολύ σωστή!!! Εύγε. Αυτά όλα τα περίεργα μυστικιστικά που εμφανίζονται στο διαδίκτυο τα τελευταία χρόνια είναι για γέλια και για κλάματα. Έχουν μπερδέψει όλες τις θρησκείες τουρλού, τα τσάκρα, τη μετεμψύχωση, το φενγκ σούι, την καμπάλα, καβάλα πάει ο χάροντας το Διγενή στον Άδη και άλλα φαιδρά. Όλα όπως λες είναι δουλειά του ωξαποδώ. Γι αυτό η λύση είναι απλή. Επιστοφή στις ρίζες και την ορθόδοξη πίστη που πρεσβεύει ότι όσο αγωνιζόμαστε να γίνουμε καλύτεροι τόσο πιο κοντά φτάνουμε στον συνάνθρωπο και το δημιουργό. Έτσι η γη μας γίνεται παράδεισος καλοπροαίρετων ανθρώπων. Όσο για τις γνώσεις μας, εν οίδα, ουδέν οίδα. Ο Κύριος επέτρεψε να ξέρουμε όλα όσα χρειαζόμαστε. Σε χαιρετώ εν Χριστώ αδελφή….

  16. Προς στα ορθοδοξα και μη χριστιανα και τα ξαδελφακια τους τα μουσλιμια , η μετενσαρκωση ηταν κοινως αποδεκτη πραγματικοτητα για τους πρωτους χριστιανους και τους πρωτους πατερες βλεπε Ωριγένη τον μεγα μεχρι την 5η οικουμενικη συνοδο οπου αποφασισε ο αιμοσταγης ιουστινιανος με την πορνη θεοδωρα οτι τα χριστιανα δεν χρειαζεται να ξερουν την αληθεια της μετενσαρκωσης αλλα την “αληθεια” της αιωνιας κολασης και του παραδεισου ετσι ωστε να ειναι ποιο φοβισμένα δηλαδή καλύτερη τροφή για τους βολαδορες. τι αρνείστε να κατανοήσετε

  17. Dr. Van Helsing 08/26/2015 @ 8:33 ΠΜ

    Εάν δεχτούμε – έστω υποθετικά – το σενάριο για αρπακτικές οντότητες, που παρεμβάλλονται επενεργώντας επιθετικά σε μια κατά τα άλλα φυσική διαδικασία, με τις ανάλογες συνέπειες, τότε έχουμε να κάνουμε με μια παραβίαση. Αυτό το κρατάμε. Τώρα, είναι μάλλον ανούσιο να μιλήσω για την ισορροπία που διέπει το πάν
    , εκτός από ένα πολύ πολύ πολύ πολύ μικρούλι ποσοστούλη … – μάλλον δέν θα εμβαθύνω, έχει όμως να κάνει με αυτά που έγραψα στήν αρχή πιο πάνω – και δεχόμαστε ότι η ισορροπία είναι ζωτικής σημασίας για την λειτουργία όλου του κόσμου ή των κόσμων κλπ κλπ. Αφού όμως έχουμε παραβίαση, αν έχουμε, τότε Αυτόματα Αυτοστιγμή χωρίς την παραμικρότερη αργοπορία Απόλυτα ψυχρά μηχανικά κινητοποιείται ένας παντοδύναμος μηχανισμός για την επαναφορά της τάξης που διαταράχθηκε
    στήν πρότερη κατάσταση τέλειας -αλλά όχι Απόλυτης ούτε μονής φοράς – ισορροπίας. Άμα λοιπόν έχουμε μια κατάσταση παραβίασης, έχουμε και μια κατάσταση κινητοποίησης για επαναφορά της νομιμότητας. Όμως εάν η παραβίαση έχει εισχωρήσει πολύ βαθιά η κινητοποίηση θα είναι δραστική. Έλα όμως πού με μιά τέτοια δραστική κινητοποίηση νομιμότητας ο μηχανισμός εξισορρόπησης
    Θα υπερβεί την λειτουργία του, και θα κάνει παραβίαση και αυτός τελικά? Έτσι, η άνευ συνείδησης Τέλεια Σοφία , τι κάνει?
    … Συν.

  18. Ανώνυμος 08/26/2015 @ 12:46 ΜΜ

    οεο ε!

  19. ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ 08/30/2015 @ 12:40 ΠΜ

    http://www.pigizois.net/vivlia/H_Psixi_Meta_Thanato.pdf

    ΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ ΒΙΒΛΙΟ.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*