Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

03:58 - 30/08/2015

Δοξολογούν το Λούσιφερ μες την Βασιλική του Αγίου Πέτρου… (Βίντεο)

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

sat
Δοξολογούν το Λούσιφερ μες την Βασιλική του Αγίου Πέτρου.

Δεν είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που ο Πάπας είναι ένας Ιησουίτης. Αυτός εδώ ο Πάπας είναι ο χειρότερος σατανιστής που έχει περάσει ποτέ…Οι Ιησουίτες είναι ένας πολύ σκοτεινός κλάδος της Ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας. Είναι αδίστακτοι δούλοι του Εωσφόρου/Λουσιφερ…έτσι όπως τον ονομάζουν και ψέλνουν στην Βασιλική του Αγίου Πέτρου στη Ρώμη όπως θα δείτε στο βίντεο.

Η εξουσία του Εωσφόρου στη γη όπως καταλαβαίνεται είναι τεράστια…13 οικογένειες τον εκπροσωπούν στη γη…και οι Ιησουίτες βρίσκονταν στην κορυφή της πυραμίδας.

Στο βίντεο ψέλνουν ότι ο Εωσφόρος είναι ο πραγματικός Θεός…το κοπάδι είναι τόσο υπνωτισμένο που δεν καταλαβαίνει καν το μήνυμα.. οι καθολικοί υπνωτισμένοι από τα μάγια που τους έχουν κάνει αντιδρών με Αμήν!!!

Ζούμε σε ένα πολύ πονηρό καιρό που όλα βρίσκονται μπροστά μας…αλλά είμαστε αόμματοι αι δεν βλέπουμε τι μας γίνεται…

https://www.youtube.com/watch?v=dcpVrtv2t-M



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με KORAKAS NEWS
Αγαπητικός της έρευνας και εραστής της ζωής...! Οταν κραζει ο κόρακας, θα κράξει τρεις φορές, και το μήνυμα έχει περάσει στο υλικό πεδίο: -Καθημερινό ξεβράκωμα των συνωμοτών εναντίον της χώρας και του λαού μου...

Σχόλια Αναγνωστών (22)

  1. ΓΙΑΤΙ ΨΈΜΜΑΤΑ ΕΊΝΑΙ????ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΦΤΙΆΞΕΙ Ο ΓΙΑΛΝΤΑΜΠΑΟΘ!!!!!

  2. Πασχάλια διακήρυξη ή Easter Proclamation ή στα Λατινικά Praeconium Paschale

    https://en.wikipedia.org/wiki/Exsultet

    Orámus ergo te, Dómine,
    ut céreus iste in honórem tui nóminis consecrátus,
    ad noctis huius calíginem destruéndam,
    indefíciens persevéret.
    Et in odórem suavitátis accéptus,
    supérnis lumináribus misceátur.

    Flammas eius lúcifer matutínus invéniat:
    ille, inquam, lúcifer, qui nescit occásum.
    Christus Fílius tuus,
    qui, regréssus ab ínferis, humáno géneri serénus illúxit,
    et vivit et regnat in sæcula sæculórum.

    Therefore, O Lord,
    we pray you that this candle,
    hallowed to the honour of your name,
    may persevere undimmed,
    to overcome the darkness of this night.
    Receive it as a pleasing fragrance,
    and let it mingle with the lights of heaven.
    May this flame be found still burning
    by the Morning Star:
    the one Morning Star who never sets,
    Christ your Son,
    who, coming back from death’s domain,
    has shed his peaceful light on humanity,
    and lives and reigns for ever and ever.
    Amen.

    Πολλές φορές έχουμε αναφερθεί μέσα από τα ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ ότι ένα κόμμα ή μία τελεία, ακόμα και ένας τόνος, μπορεί να μας οδηγήσει σε διαφορετικά συμπεράσματα. Εντελώς διαφορετικές έννοιες.

    Δεν είμαι καθολική, δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη πάνω στο συγκεκριμένο ψαλμό. Γι’αυτό και διαβάζω την επίσημη αγγλική εκδοχή μετάφρασης έτσι όπως διατυπώθηκε το 1920.

    Οι λέξεις και ιδιαίτερα όταν προέρχονται από μία γλώσσα την οποία δεν χρησιμοποιούμε (άρα δεν μπορούμε να μεταφράσουμε με ακρίβεια) μπορούν να διαστρεβλωθούν, να παραφραστούν. Πόσο μάλλον όταν χρησημοποιούμε τμήματα μιας φράσης και όχι ολόκληρη τη φράση.

    Σίγουρα ο ρόλος του Βατικανού μας έχει απασχολήσει έντονα και όχι αδικαιολόγητα και χωρίς αιτία. Όμως πρέπει να υπάρχει διάκριση.
    Και στο τέλος άλλο τι ψέλνεις και άλλο τι σκέφτεσαι καθώς ψέλνεις. Αυτό όμως είναι ένα άλλο θέμα.

  3. Μπορει καποιος να βοηθησει με την μεταφραση απο τα λατινικα/αγγλικα παρακαλω?
    δεν εχω καταλαβει κατι:
    -Αποκαλει τον Χριστο υιο του Λουσιφερ ή κατι δεν εχω καταλαβει σωστα??

    Το παραπανω λεει:
    his flame dawning his own creation
    may i say o lucifer, who knows no setting
    christ your son
    who came back from the dead and shed his peaceful light to the human race
    and is alive and reigns for ever and ever

    και στα λατινικα:

    flammas eius Lucifer matutinus inveniat
    ille inquam Lucifer, qui nescit
    Christus Filius tuus,
    qui, regressus ab inferis, humano generi serenus illuxit
    et vivit et regnat in saeculorum.

    Στο βιντεο λεει οτι ειναι Isaiah 14:12-14
    Σε οτι εψαξα το εδαφιο ειναι διαφορετικο.
    “12 How art thou fallen from heaven, O Lucifer, son of the morning! how art thou cut down to the ground, which didst weaken the nations!
    13 For thou hast said in thine heart, I will ascend into heaven, I will exalt my throne above the stars of God: I will sit also upon the mount of the congregation, in the sides of the north:
    14 I will ascend above the heights of the clouds; I will be like the most High.”

    και στα ελληνικα:
    πῶς ἐξέπεσεν ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ὁ ἑωσφόρος ὁ πρωΐ ἀνατέλλων; συνετρίβη εἰς τὴν γῆν ὁ ἀποστέλλων πρὸς πάντα τὰ ἔθνη.
    Ησ. 14,12 Πως εξέπεσε στον αφανισμόν και την εξουδενωσιν ο βασιλεύς της Βαβυλώνος, ο οποίος εφαίνετο ώσαν αυγερινός, που πρωϊ-πρωϊ ανατέλλει στον ουρανόν; Συνετρίβη επάνω εις την γην αυτός, ο οποίος έστειλε νικηφόρα τα στρατεύματα του εναντίον όλων των εθνών.
    Ησ. 14,13 σὺ δὲ εἶπας ἐν τῇ διανοίᾳ σου· εἰς τὸν οὐρανὸν ἀναβήσομαι, ἐπάνω τῶν ἀστέρων τοῦ οὐρανοῦ θήσω τὸν θρόνον μου, καθιῶ ἐν ὄρει ὑψηλῷ, ἐπὶ τὰ ὄρη τὰ ὑψηλὰ τὰ πρὸς Βοῤῥᾶν,
    Ησ. 14,13 “Συ, αλαζονικέ βασιλεύ της Βαβυλώνος, δταν εζούσες, είπες με τον νουν σου· Θα ανεβώ στον ουρανόν, επάνω εις τα αστέρια του ουρανού θα στήσω τον θρόνον μου, θα καθίσω ένδοξος βασιλεύς εις όρος υψηλόν, εις τα όρη τα υψηλά, που ευρίσκονται βορείως της Βαβυλώνος.
    Ησ. 14,14 ἀναβήσομαι ἐπάνω τῶν νεφῶν, ἔσομαι ὅμοιος τῷ Ὑψίστῳ.
    Ησ. 14,14 Θα ανεβώ, είπες, επάνω από τα σύννεφα, θα γίνω όμοιος προς τον Υψιστον Θεόν”!

    Ειναι η Λατινικη μεταφραση ακριβής και αρα δεν ειναι εδαφιο του Ησαια αλλα κατι αλλο??

    Το δε googgle το μεταφραζει:
    ξημερώνει φλόγες του
    Είπε ο Εωσφόρος, ο οποίος γνωρίζει
    Ο Χριστός είναι ο Υιός του Θεού,
    ο οποίος επέστρεψε από τους νεκρούς, και να ρίξει φως ειρηνική του για όλους τους ανθρώπους,
    ? να ζει και βασιλεύει μαζί σου στο ποτέ.

    Μπορει καποιος να βοηθησει?

  4. Προς Χαρα , δεν καταλαβα τι ακριβως θελεις να μεταφρασουμε?
    Γι αυτο θα σου πω τι περιπου λεει το αριθιμενο κειμενο στα Αγγλικα απο το ΒΙΝΤΕΟ.Ετσι οπως το μεταφραζω εγω.
    Με ποση τεχνη επεσε απο τον Παραδεισο ο Λουσιφερ ο γιος του πρωινου.
    Με ποση τεχνη εκοψε το εδαφος το οποιο αποδυναμωσε τα Εθνη
    Με γδουπο ειπε στις αδυναμες καρδιες. ( η λεξη γδουπος ειναι μεταφορα και μπορει να σημαινει βροντοφωνα? Κ.Τ.Λ.)
    Θα ανυψωθω στον θρονο μου πανω απο τα ουρανια στα αστερια του Θεου.
    Θα κατσω? θα ιππευσω?θα ανεβω στις συναθροισειςστην πλευρα του βορα.(το mount εχει πολλες εννοιες γι αυτο το εβαλα με ερωτηματικο)
    Θα ανυψωσω το αναστημα πανω απο τα ουρανια,πανω απο τα συννεφα.
    Θα γινω ο ψηλοτερος.
    Αν καπου εχω κανει λαθος στην μεταφραση παρακαλω διορθωστεμε

    • καλημέρα Άννα, εάν σου είναι εύκολο ρίξε μια ματιά στο παραπάνω σχόλιο που έκανα επί του θέματος
      και δώσε μου μια άποψη

  5. Dr. Van Helsing 08/30/2015 @ 1:15 ΜΜ

    Απορία: τελικά αυτός είναι ο κόσμος του θεού που παρυσφρύει σε αυτόν ο/η διάβολος, ή ο κόσμος του/της διαβόλου που
    παρυσφρύει σε αυτόν ο θεός? Μήπως είναι συνεργασία ή ακόμα περισσότερο μήπως είναι το ίδιο “πρόσωπο”? Μήπως αυτό που λέμε θεός δέν είναι Ο ΘΕΟΣ? Και τις προσευχές και ενέργεια παίρνει ένας Ιανός με δύο πρόσωπα δημιουργός της πλάσης που όμως εκ των πραγμάτων υπερισχύει η ύλη έναντι του πνεύματος? Δέν έχω την διάθεση να δοξολογήσω κανέναν λούσιφερ είτε ως διάβολο είτε ως θεό ακόμα και αν αυτός/ή είναι ο/η δημιουργός μου και ας μας παρουσιάζεται και έτσι και αλλοιώς και αλλοιώτικα. Κι εγώ επαναστατώ ως πρός τον επαναστάτη τότε και επιλέγω ΑΥΤΌ που είναι απο πίσω. Όχι τον τρελλό κόσμο της ύλης με έναν σχιζοφρενή δημιουργό με διπλή προσωπικότητα. Λέω γω τώρα.

    • Αυτη ειναι και η ουσιαστικη μου απορια Dr. Van Helsing. Καιρο τωρα προσπαθω με την ταπεινη μου κατανοηση να καταλαβω. Μηπως η ιστορια που εχουμε στα χερια μας ειναι τοσο διαστρεβλωμενη που προσκυναμε λαθος θεο?? και η ενεργεια μας παει στην ακριβως αντιθετη πηγη?? Η πηγη ειναι μια. Το σκοταδι ενυπαρχει του φωτος. Μεσα απο το σκοταδι γεννιεται το φως. Μηπως το σκοταδι πρεπει στον χρονο να αποροφηθει απο το φως?? και ετσι να επελεθει η απολυτη ισσοροπια?? Και ενταξει, ολα καλα ας υποθεσουμε μεχρι εδω. Ας θεωρησουμε οτι η πηγη ειναι μια. Γιατι ολοι οι αστροναυτες που επιστρεφουν στην γη μιλουν για την υπεροχη αισθηση ενοτητας ολων σε ενα -αισθηση που μονο μεσα απο διαλογισμο μπορουμε εμεις οι καθημερινοι ανθρωποι να βιωσουμε?? Τι ειναι αυτο, και ποιοι ειναι αυτοι που μας κρατανε αποκλεισμενους απο το ολον?? Απο την ουσια τις υπαρξης μας?? Εαν ελεγχουν τα παντα τοτε γιατι να μην ελεγχουν και τους θεους μας??

      • ορθοδοξος ελληνας 08/30/2015 @ 4:52 ΜΜ

        Αγαπητη συναγωνιστρια,κανενα φως δεν γενιεται απο το σκοταδι.δες το Συμβολο της Πιστεως:ΦΩΣ ΕΚ ΦΩΤΟΣ ΘΕΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΝ ΕΚ ΘΕΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ……………κτλ.Ο Πατερας προ των αιωνων γεννα Τον Υιο.Το αναστασιμο απολυτικιο του πλ.ά λεει:τον συναναρχον Λογον Πατρι και Πνευματι.το φως δηλαδη δεν εχει αρχη.δεν γενναται απο καπου.προυπαρχει.ο εωσφωρος με την πτωση του αποκοβεται απο τον Θεο που ειναι ΦΩΣ και αυτοματα κατα την πτωση του γινεται σκοτος.πολυ απλα σκοτος=απουσια ΘΕΟΥ.

      • ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΒΟΛΕΑ 08/30/2015 @ 5:47 ΜΜ

        ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΦΕΡΩΝ ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο… ΚΑΚΟΣ, ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ Ο ΚΡΥΜΕΝΟΣ ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΩΡΟΣ, ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΟΞΟΛΟΓΟΥΜΕ ΩΣ ΔΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ ΩΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΜΕΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ.
        ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΑΣΚΑ – ΠΡΟΒΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΔΥΜΕΝΟΣ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΗ ΓΙΑΧΒΕ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΟ ΛΑΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΝΑ ΔΟΞΑΖΟΥΝ ΣΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΚΑΙ ΜΙΣΗΤΟ ΑΥΤΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΔΩΣΕ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗΣ, ΕΧΕΙ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΨΥΧΙΚΗ – ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ – ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ.
        ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΑΛΥΜΕΝΟ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΓΡΑΦΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΙΜΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΟΞΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΚΠΤΩΤΟ ΓΙΑΧΒΕ, ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ, ΟΙ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΜΑΣ ΕΠΕΙΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ, ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ Ο… “ΚΑΚΟΣ” ΕΙΝΑΙ Ο ΦΩΤΟΔΟΤΗΣ!
        ΚΑΛΗ ΑΦΥΠΝΗΣΗ!!!

    • Ανώνυμος 08/30/2015 @ 3:08 ΜΜ

      ΕΙΝΑΙ ΔΙΧΑΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΣΕ ΠΟΥ ΣΕ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΑΤΡΑΠΟΥΣ
      Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΚΟΣΜΟΣ ΥΛΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ
      ΑΥΤΟΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΟ ΤΟΥΣ

    • Ανώνυμος 08/30/2015 @ 3:14 ΜΜ

      ΠΑΡΕΙΣΦΡΥΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ
      ΑΛΛΙΩΤΙΚΑ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΛΛΟΙΩΤΙΚΑ
      Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΟΡΘΑ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΥΡΩΣΤΟ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ

  6. Οσο για το αν αποκαλει τον ΙΗΣΟΥ γιο του Λουσιφερ? προσπαθω να κανω αλλη μεταφραση απ την δικη σου, αλλαδεν μπορω.

  7. George P'Spyropoulos 08/30/2015 @ 1:43 ΜΜ

    ό πάστοπρας Μαλαχι Μάρτιν υπήρξε εξέχουσα μορφή τής Αμερικανικής ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας.
    προέβη σέ αποκαλύψεις γιά τόν θάνατο τού πάπα τών 30 ημερών,δείχνοντας ότι τόν δολοφόνησαν.
    ό Μ.Μάρτιν πέθανε μετά από δηλητηρίαση τό 1999.

  8. Προς filarianna συμφωνω μαζι σου ολα μπορουν να αλλαξουν με πολλα πραγματα, οχι μονο με ενα κομμα και σιγουρα πρεπει να υπαρχει διακριση. Με την μεταφραση μου που μπορει και να μην ειναι σωστη, προσπαθησα να βοηθησω. Δεν ξερω ομως αν μπορεσα να τα καταφερω? Αλλωστε καποιος αλλος μπορει να μεταφραζει το οτιδηποτε πολυ διαφορετικα απο εμενα, δεν σημαινει οτι κανει λαθος ! απλα βλεπει με τον δικο του διαφορετικο τροπο τα πραγματα.Ολα ειναι σεβαστα. Το μονο σιγουρο ειναι οτι αυτο που μας καθοριζει, ειναι αυτο που αισθανομαστε μεσα στην ψυχη μας.

  9. Ανώνυμος 08/30/2015 @ 4:27 ΜΜ

    εχω την εντυπωση οτι ο νεος παπας καθολου δεν αλλαξε το τυπικο της καθολικης εκκλησιας,δηλαδη ολα αυτα επι αιωνες τα ψελνουνε,εμεις απλα τα παρατηρουμε τωρα λογω αφυπνισης ιντερνετ και γενικης εσχατολογιας….παπαδες μου λεγανε σε ανυποπτο χρονο,προπολλων ετων για τις σχεσεις της καθολικης εκκλησιας με τον ακατανομαστο…..!
    επισης ηθελα να πω οτι ο συγκεκριμενος κυριος περα απο το που ανηκει(ιησουιτης) και τους οιωνους που ολοι ειδαμε,μεχρι στιγμης δειχνει οτι θα επιβεβαιωσει το ρολο του,θα σηματοδοτησει αυτη τη νεα εποχη γιατι εχει καταπληκτικο χαρισμα,,,ειναι φοβερα δημοφιλης,προσηνης και ταπεινος και ακουγοντας τον να μιλαει δειχνει εξαιρετικα σοφος και γνωστης των θεματων αλλα τα μεταδιδει και με απλο και ευχαριστο τροπο,,,,μην με παρεξηγησουν οι θρησκοληπτοι μας δεν θελω να του πλεξω το εγκωμιο απλα λεω οτι ειναι ικανοτατος και δειχνει να κανει σωστα τη” δουλεια” του(θα τον παρομοιαζα με τον Χριστοδουλο,αλλα μην κραζετε δεν κρινω το περιεχομενο,μονο τη βιτρινα).επισης εχει ενα φοβερα πονηρο ονομα,Φραγκισκος της ασιζης ηταν ο αγιος των φτωχων,φτωχουλης του Θεου κατα καζαντζακη,,,μια μορφη που στις ψυχες εκατομυρια καθολικων και οχι μονο ηταν υποδειγμα αγιοσυνης και ανθρωπισμου….

  10. ορθοδοξος ελληνας 08/30/2015 @ 4:39 ΜΜ

    Σκοταδι δεν υφισταται ως ουσια.ειναι απλα η απουσια του φωτος.αν στο σκοταδι αναψεις φως το σκοταδι χανεται.το φως μπορεις να το σκεπασεις με σκοταδι;;;;;;;;;;και βεβαια οχι.

  11. Συμφωνω ανωνυμε μαζι σου, για αυτο πρεπει να ειμαστε επιφυλακτικοι με οτι μας σερβιρουν. Αλλωστε παντα το κακο μεχρι να αποδειχθει οτι εναι κακο εχει τη μορφη του καλου.

  12. ΆΣΤΑ ΑΥΤΆ. ΑΥΤΆ ΕΊΝΑΙ ΣΕ ΆΛΛΗ ΧΏΡΑ -ΨΏΡΑ-. ΕΊΝΑΙ ΑΠΌ ΕΚΕΊ ΠΟΥ ΉΡΘΕ Ο Χ.Ο., ΑΝΈΛΥΣΕ ΤΟΥΣ ΜΑΙΜΟΥΔΟΨΑΛΜΟΥΣ ΣΤΑ ΕΝΤΩΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΑΓΑΖΙΆ ΤΟΥ ΠΑΠΠΑ.

  13. Ανώνυμος 08/30/2015 @ 5:50 ΜΜ

    2ο ….δεν ξερω καθολου λατινικα,αλλα αυτο που καταλαβαινω απο την αγγλικη μεταφραση και νοηματικα αν το παρεις,δεν λεει οτι ο Χριστος ειναι γιος του εωσφορου….αυτο που λεει το κειμενο ειναι οτι Χριστος και λουσιφερ(εωσφορος,morning star) ειναι το ιδιο προσωπο…..οχι οτι ειναι κατι καλυτερο αυτο,απλα ετσι καταλαβαινω απο τη μεταφραση……..
    May this flame be found still burning
    by the Morning Star:
    the one Morning Star who never sets,
    Christ your Son,
    who, coming back from death’s domain,
    has shed his peaceful light on humanity,
    and lives and reigns for ever and ever.
    Amen.
    ειθε η φλογα να βρεθει ακομα αναμμενη
    απο τον πρωινο αστερα(εωσφορος)
    τον εωσφορο που ποτε δεν δυει (ταυτολογια)
    τον Χριστο τον υιο σου
    ο οποιος ερχομενος πισω απο την περιοχη του θανατου
    ελουσε με το φως της ειρηνης την ανθρωποτητα
    και ζει και βασιλευει για παντα…

    νομιζω ειναι φανερο απο τη μεταφραση οτι ταυτιζει το Χριστο με το λουσιφερ…..

  14. Ανωνυμος 08/31/2015 @ 4:15 ΠΜ

    ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΤΕ.ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΙΠΕ Ο ΟΡΘΟΔΟΞ ΕΛΛΗΝ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΓΗ(ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΣΟΥ)ΕΙΝΑΙ Ο ΕΚΠΤΩΤΟΣ.

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΔΥΝΑΜΟΙ ΣΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ ΜΑΣ ΜΟΡΦΗ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ,ΕΙΝΑΙ ΜΑΕΣΤΡΟΣ,ΕΥΦΥΙΕΙΣ,ΜΑΓΟΣ ΤΩΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΙΣΘΗΣΕΩΝ,Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ.ΕΝΑ ΔΙΠΟΔΟ ΟΝ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΤΟΝ ΣΥΜΠΑΝ ΠΟΥ ΑΡΝΗΤΑΙ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ…ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΠΟΔΟ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΕΝΑΝ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΟΠΛΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ(ΑΗΡ ΓΗ ΑΙΘΕΡΑΣ ΠΥΡ Η=ΥΔΡΟΓΟΝΟ)
    +++=

    ΟΛΗ Η ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΘΕΟΙ ΜΕ Θ ΜΙΚΡΟ,Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΛΕΙΟΙ ΑΛΛΑ Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΧΑΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΕΜΑΣ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ.ΜΠΟΡΕΙ Η ΕΛΛΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΦΩΤΕΙΝΗ ΧΩΡΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΖΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*