Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

14:01 - 11/05/2016

Στα κάτεργα της ομογένειας: Εκεί όπου οι Έλληνες εκμεταλλεύονται Έλληνες

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Πρόσφατα αναδημοσιεύσαμε στη σελίδα μας στο Facebook ένα άρθρο με τίτλο “Έλληνας μάγειρας στη Γερμανία: Αηδίασα με τους Έλληνες εργοδότες”, από το site bangladeshnews.gr, που μια βδομάδα πριν είχε δημοσιεύσει το “Έλληνας σεφ στην Αυστραλία: Οι Έλληνες εργοδότες συμπεριφέρονται σαν σκουπίδια στους συμπατριώτες τους”. Πρόκειται για ένα θέμα που έχει συζητηθεί πολύ από στόμα σε στόμα, αν και δυστυχώς έχουν γραφτεί γι’ αυτό ελάχιστα.

Έχοντας αναφερθεί κι εμείς παλιότερα σε τέτοιες περιπτώσεις, θελήσαμε να κάνουμε μια μικρή έρευνα, σταχυολογώντας μαρτυρίες μελών της κοινότητας της New Diaspora. Ξεκινώντας από τα σχόλια του ποστ, κάποια από τα πιο χαρακτηριστικά ήταν:

Κική: “Καιρός να βγούνε μερικά πράγματα στη φόρα. Έτσι για να ξορκιζεται και η legenda metropolitana του πόσο αλληλέγγυοι είμαστε.”

Παναγιώτα: “Περσινά ξινά σταφύλια, το ξέρει όλος ο κοσμος, και απορώ πώς υπάρχει ακόμα κόσμος στην Ελλάδα που φεύγει να πάει να δουλέψει σε εστιατόριο στη Γερμανία…”

Άλεξ: “Αυτοί δυστυχώς δεν είναι Έλληνες, αλλά και το τι είναι πάλι κάνεις δεν ξέρει. Το μόνο που ξέρω είναι ότι ακόμα και εδώ στον Καναδά τα ίδια γίνονται και χειρότερα. Για αυτό και δεν ασχολούμαι με κανέναν τους.”

Θάνος: “Να μην έχετε καμία επιφύλαξη… δυστυχώς, να δείτε μαρτυρίες που έχω μαζέψει εγώ στη Σκανδιναβία, που έφταναν μέχρι ξυλοδαρμούς!”

Αδάμ: “Άκουσα ίδια ιστορία και εδώ στην Μελβουρνη , άτομο που δουλεβε στην κουζίνα εστιατορίου ο Έλληνας ιδιοκτήτης έβριζε τους υπαλλήλους!”

Πάνος: “Τα ίδια και εδώ στην Αστόρια δυστυχώς παιδιά…”

μπριζολα-1024x627

“Δυστυχώς αυτό που περιγράφει το άρθρο είναι ο κανόνας, και αυτό εδώ και δεκαετίες” μας γράφει η Χριστίνα απο το Ντίσελντορφ. “Έχω μεγαλώσει Γερμανία και γνωρίζω πολλούς “γαστρονόμους” και τις άθλιες συνθήκες στα μαγαζιά τους, αλλά και το πώς εκμεταλλεύονται τους ανθρώπους που έρχονται. Το ιδανικό για αυτούς είναι τα ζευγάρια που πληρώνονται με ένα μισθό-πακέτο. Από τα €1.500-1.700 που σου τάζουν (ταρίφα ζευγάρι) εννοείται πως το αφεντικό ποτέ δεν σε δηλώνει/ασφαλιζει, και αν ναι με ελαχιστα, τα οποία εξοδα πάλι τα κρατάει απο τον δήθεν μισθό. Αφαιρούν μετά και “το σπίτι” που συνήθως είναι σπίτι πάνω από το μαγαζί σε άθλια κατάσταση και πολλες φορες με άλλους μέσα. Αφαιρούν και το φαγητό που τρως και τελικά αν δεν σε πετάξει στο δρομο και πάρεις λεφτά θα είναι χαρτζιλίκι. Κλασικό είναι να “σου χρωστάνε” μη τυχόν και φύγεις. Το ίδιο ισχύει βέβαια και για αυτούς που δουλεύουν γκαρσόν και γνωρίζουν γλώσσα.

Σε ελάχιστα μαγαζιά -εγώ προσωπικα δεν γνωρίζω κανένα- δίνονται τα tips. Πορτοφόλι έχει πάντα το αφεντικό, το οποίο κρατά φυσικά και όλα τα tips από τα οποία και πληρώνει και το γκαρσόν. Win-win για το αφεντικό. Προσωπικά αντιμετωπίζω άλλο πρόβλημα, και αυτό είναι από συγγενείς και φίλους οι οποίοι δεν πιστεύουν πολλές φορές αυτά που περιγράφω, νομίζοντας ότι δεν τους θέλω εδώ. Υπάρχουν δυστυχώς ακόμα πολλά “γραφεία εύρεσης εργασίας” που υπόσχονται άλλα και νομίζουν ότι έρχονται στη Γη της Επαγγελίας. Και έτσι, πάρα τις προειδοποιησεις, βρέθηκα δύο φορές να μαζεύω κάποιο ξάδερφο από Ανατολικη Γερμανία και άλλους γνωστούς στην άλλη άκρη της Γερμανίας, που μετά από τέτοια συμφωνία-απάτη βρέθηκαν στη μέση του πουθενά και δεν ήξεραν τι να κάνουν. Η αλληλεγγύη πάντως μεταξύ Ελλήνων της Γερμανίας είναι άγνωστη, ή τουλάχιστον πολύ σπάνια.”

“Γνωρίζοντας περισσότερους νεομετανάστες εδώ, και κυρίως λόγω της μεταπτυχιακής μου εργασίας, διαπίστωσα ότι οι περισσότεροι που ήρθαν χωρίς γνώσεις γερμανικών ήταν εύκολη λεία για τους «φιλεύσπλαχνους» συμπατριώτες μας” μας γράφει ο Θωμάς Τζήρος.

“Οι νεομετανάστες που πήρα συνέντευξη μού είπαν, όσοι περάσανε από ταβέρνες, λίγο-πολύ την ίδια ιστορία. Τούς προσφέρθηκε δουλειά με τμήμα των χρημάτων μαύρα. Την αποδέχτηκαν γιατί α) μπορούσαν να εμφανίζουν ότι έχουν ένα εισόδημα και έτσι να νοικιάσουν κάπου, β) δεν είχαν ιδέα γιατί δεν τους συμφέρει να μην είναι κανονικά δηλωμένοι, και γ) δεν είχαν άλλη επιλογή και σε κάθε περίπτωση θέλανε να μάθουνε τα γερμανικά και να κάνουν κάποια δουλειά σχετική με αυτή που κάνανε στην Ελλάδα. Στην πορεία διαπιστώσανε ότι γερμανικά δεν μπορούσαν να μάθουν γιατί το σπαστό ωράριο που δουλεύανε (11π.μ – 15:00 μ.μ. και 17:00μ.μ. – 23:00 και) δεν τους επέτρεπε να πάνε πουθενά να παρακολουθήσουν μαθήματα γλώσσας. Οι πιο πολλοί περίμεναν να περάσει ένας χρόνος ώστε να δικαιούνται ταμείο ανεργίας, και με το που θα βγουν στην ανεργία να ξεκινήσουν μαθήματα γερμανικών. Αυτό που διαπιστώσανε ήταν ότι το επίδομα ανεργίας ήταν ποσοστό του τελευταίου μισθού τους και όσοι δεν είχαν δηλωμένοι όλο τον μισθό παίρνανε λιγότερο επίδομα, αρκετοί δε από αυτούς ήταν δηλωμένοι ως minijobs (450€), οι οποίες δεν δικαιούνται επίδομα.

Οι προηγούμενες περιπτώσεις θεωρούνται ήπιες, μια και αυτά που ακούγαμε ήταν ακόμα πιο άγρια. Κάποια στιγμή έπεσα σε μια εκπομπή του γαλλογερμανικού ARTE όπου μιλούσαν για το θέμα με αφορμή την περίπτωση του Χ.Κ. Έλληνα , που τύχαινε να τον ξέρω μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα και ο οποίος, όχι μόνο δεν πληρώθηκε ό,τι συμφώνησε αλλά όταν δεν άντεξε άλλο, πήρε το αμάξι της δουλειάς, μια και δεν είχε λεφτά ούτε για εισιτήριο με τα ΜΜΜ και πήγε στο αεροδρόμιο του Αμβούργου, το άφησε σε πάρκινγκ και έστειλε μήνυμα στο αφεντικό του για να το παραλάβει. Από εκεί και πέρα το αφεντικό του του έκανε καταγγελία ότι του έκλεψε το αυτοκίνητο, εκδόθηκε ένταλμα σύλληψής του, τον έψαχνε η Ιντερπόλ και εν πάση περιπτώσει πέρασε μια δικαστική περιπέτεια, όπου στο τέλος αθωώθηκε.

Παρακολουθώντας διάφορα γκρουπ Ελλήνων στο Facebook έπεφτα συχνά σε καταγγελίες για κακομεταχείριση Ελλήνων από Έλληνες. Παράδειγμα το παρακάτω ποστ από γκρουπ του Βερολίνου πριν από περίπου 2 χρόνια:

berlin-tavernes

Αυτό που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον δεν είναι τόσο το ερώτημα του ανθρώπου όσο κάποιες από τις απαντήσεις που πήρε. Μια ξεχώρισε τόσο, ώστε την έκανα screen capture σαν δείγμα νοοτροπίας.

berlintavernes-answers

Παρόμοια περίπου προβλήματα διαπίστωσα την ίδια εποχή σε γκρουπ του Ντυσελντορφ, όπου η συζήτηση έγινε τόσο σουρεαλιστική που δεν θέλησα ούτε καν να την κρατήσω ως ανάμνηση.

tavernes

Θα νόμιζε κανένας ότι με την πάροδο των χρόνων αυτό το φαινόμενο θα εξαφανιζόταν, όμως όπως διαπίστωσα πρόσφατα από γκρουπ Ελλήνων του Μονάχου, η εκμετάλλευση συνεχίζει.
munich

Έχω δει σε διάφορα κοινωνικά δίκτυα αλλά και έχω ακούσει με τα αυτιά μου Έλληνες παλαιότερων γενεών στην Γερμανία να παραπονιούνται για τους νέους Έλληνες και στο τέλος η κουβέντα να καταλήγει στο ότι «εμάς κανένας δεν μας στήριξε όταν ήρθαμε εδώ». Στην πραγματικότητα αυτό που ισχύει είναι η γνωστή τάση της φυλής μας που λέγεται «η πάρτη μου». Δεν υπάρχει πουθενά η έννοια τις κοινότητας αλλά και η διάθεση να δουλέψει κανένας ομαδικά. Μεγάλες κοινότητες είναι διαλυμμένες με έριδες και καταγγελίες μεταξύ των συμμετεχόντων ή των διαγκωνιζόμενων για την καρέκλα του προέδρου. Εξαιρέσεις υπάρχουν, αλλά δυστυχώς μόνο για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα.”

Τέλος, στο μήνυμα που μας έστειλε ο Ηλίας από τη Γαλλία αναρωτιέται: “εκτός απο την δημιουργία και την δημοσίευση κάποιου νέου άρθρου, έχετε και κάποιον άλλον σκοπό κατά νού ή θα παραμείνετε μόνο στο πλαίσιο της πληροφόρησης; Διάβασα σε κάποιο σχόλιο του άρθρου ότι κάποιος ζητούσε τα ονόματα των επιχειρήσεων και δεν ξέρω αν είναι νομικός και θέλει να τα χρησιμοποιήσει για κάποια καταγγελία, η οποία δεν είναι καθόλου άσχημη ιδέα γιατί υπάρχουν δυστυχώς πολλοί κάφροι εθνοσωτήρες που ζουν στο εξωτερικό.”

Η New Diaspora δεν έχει φυσικά τη δυνατότητα να μπλέξει σε δικαστικές διαμάχες, αλλά αν κάποιοι άλλοι πάρουν την πρωτοβουλία πολύ ευχαρίστως να δημοσιεύσουμε κάτι σχετικό (π.χ. στοιχεία επικοινωνίας για όσους θέλουν να κάνουν καταγγελίες). Προτιμούμε να ασχολούμαστε με μια δυσάρεστη πραγματικότητα που δεν μας τιμάει καθόλου ως λαό, παρά να κάνουμε τα στραβά μάτια για να μη χαλάσουμε την ειδυλλιακή εικόνα μιας ομογένειας που στηρίζει εξίσου όλα τα παιδιά της.

Πηγή: newsdiaspora.com

alfavita



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (48)

  1. Ανώνυμος 05/11/2016 @ 2:42 ΜΜ

    9 στους10 σε είναι απατεώνες.. Είμαι στο εξωτερικό και τους σιχαίνομαι.. Μόνο να σε κλέψουν βλέπουν..

  2. Αυτό συμβαίνει πολλά χρόνια και ειδικά στη Γερμανία.. Εγώ βρέθηκα στην Αυστραλία πριν λίγο καιρό και παρότι ήμουν απτους τυχερούς που βρήκα δουλειά σε Έλληνα , ΈΛΛΗΝΑ όμως,δεν μπορώ να πω το ίδιο για άλλους γνωστούς μου. Το ωρομίσθιο εκεί ήταν 25 δολλάρια και οι¨Έλληνες¨έδινα 8 δολλάρια την ώρα. Μεγάλη εκμετάλλευση γιατί όπως μας έλεγαν , ήρθαν οι πεινασμένοι να τους πάρουν τις δουλειές τους.. Οι ίδιοι Έλληνες εκεί στη Μελβούρνη, μας έλεγαν οτι είμαστε τεμπέληδες, δεν δουλέψαμε ποτέ, είμαστε κλέφτες κλπ. Μιλούσαν αυτοί ,που πιάνουν δουλειά στις 7, κάνουν διάλειμμα στις 9:30, ξανά στις 12:30 και σχολάνε στις 3, εχουν δεν έχουν αφήσει δουλειά πίσω… Τρώνε στα φαστ φουντ, πίνουν μέχρι να κατουρηθούν πάνω τους και ξανά την επόμενη μέρα…Επειδή το κράτος τους τα δίνει όλα στο χέρι , δεν πάλεψαν ποτέ για τίποτα, έχουν άποψη για τα πάντα. Έρχονται τα καλοκαίρια στην Ελλάδα , μας ζηλεύουν γιατι έχουμε οικογένειες ενω εκείνοι είναι διαλυμένοι, θαλασσα και καθαρό ουρανό, ενω εκείνοι 4 εποχές σε μια μέρα….κολυμπάνε σε βούρκους…τι να πρωτοθυμηθώ…και επιστρέφω Ελλάδα,δουλεύω 14 ώρες την ημέρα για 456 ευρω, εχω 2 παιδιά που σε λίγο θα θέλουν να σπουδάσουν, δεν παίρνω ανάσα, απελπίζομαι , αλλά εκείνη τη στιγμή σκέφτομαι πόσο ευλογημένος είμαι , να έχω την οικογένειά μου, την υγειά μου και έχει ο Θεός…εύχομαι και παρακαλώ να μας βοηθήσει η Παναγία να συνέλθουμε και να ορθοποδήσουμε ως έθνος ξανά και να αποδείξουμε σε αυτούς τους δήθεν Έλληνες τρίτης και τέταρτης γενιας , που δηλώνουν Έλληνες μόνο όταν έρχονται εδώ για διακοπές, οτι εμείς δεν εκμεταλλευτήκαμε ποτέ κανένα στον πόνο του, βοηθήσαμε και βοηθάμε ακόμα και όταν δεν μπορούμε να βοηθήσουμε τον εαυτό μας. Να μνημονεύσω και όσους παρότι πέρασαν πολλά χρόνια έξω, παραμένουν Έλληνες και μεγαλώνουν τα παιδιά τους σωστά με ηθική και αρχές και δεν μπαίνουν στην ευκολία της εκάστοτες χώρα, ότι φάμε ότι πιούμε και ότι αρπάξει ο κ…ος μας!

  3. Ανώνυμος 05/11/2016 @ 5:13 ΜΜ

    Alitheia ine. To periergo paramenei pos kapoioi peftoun akoma apo ta synnefa.

  4. aeras dunatos2223 05/11/2016 @ 5:19 ΜΜ

    Σιγά ρε κουρ@δια νεοέλληνες δεν ψάχνουν διευθυντές , λάντζα και σερβιτόρους θέλουν. Φαγητό , νερό στέγη εξασφαλησμένη τι θέλετε και wifi να μπαίνετε FB ?

    Όταν αυτοί που λέτε οτι σας εκμεταλεύονται όταν πήγαν εκεί κάνανε απο 2 δουελειές ο ένας με κάθε δουλειά να απαιτεί 9-10 ώρες κάθε μέρα χωρίς ΣΚ και αργίες.

    Πώς νομίζεται βγαίνει το ψωμάκι ρε κουρ@δια ? Με ξάπλα, φραπεδιά και FB? Όποιος του κόβει για παραπάνω , τα εστιατόρια είναι σχολεία θα βρεί και τις ευκαιρείες του , θα γνωρίσει και σημαντικούς ανθρώπους και ΑΝ ΤΟΥ ΚΟΒΕΙ θα πάει παραπάνω

    • δυστυχως, για πρωτη φορα εδω στα κατοχικα θα μιλησω χυμα..

      Εισαι μεγας μαλακας αδελφε…εχεις σπασει ολα τα μαλακομετρα που υπαρχουν στην γη..

      βρε μαλακα,,,για να φυγει ενας νεαρος απο την ελλαδα παει να πει οτι ψοφοπειναει…
      που σημαινει οτι αν ειχε μια κωλοδουλεια θα εμενε στην ποτριδα μας οπως εσυ και εγω…και ολοι οι αλλοι που μας διαβαζουν…

      τι σημαινει ρε οτι ο ενας ειναι πλυστης και ο αλλος σερβιτορος?
      Η αξια ενος ανθρωπου μετραει απο την δουλεια που κανει?
      πρεπει βρε μαλακα ,οι λατζεριδες να δουλευουν σαν σκλαβοι?
      και να πληρωνονται τα αρ@@χι@@δια του αφεντικου?
      εισαι μαλακας ρε…

      Να ενα ταξικο θεμα…
      ποια η διαφορα ρε, των ελληνων μικροαστων αφεντικων σε σχεση με τους ξενους,,

      ΚΑΜΙΑ!!!

      εχει ρε ενας ενα εστιατοριο και νομιζει οτι εχει πιασει τον παπα απο τα αρχιδια..οτι ειναι ο γενικος γαμαω και ολοι ειναι υποταχτικοι του….

      ποιος?

      ο μικροαστος του κωλου,,,,

      εκμεταλευεται τους νεαρους υποαλληλους του και τους φερεται σαν σκουπιδια..τους πληρωνει αρ@@χι@@δια λεφτα και εχει και την απαιτηση να ειναι και αποδοτικοι!!!χαχαχχαχχαχ

      σας διαβεβαιω οτι αν γινει επανασταση ο πρωτος που θα παρει τα αρχιδια μου θα ειναι αυτος ο μικροαστος επιχειρηματιας του κωλου και τυοι σαν και εσενα που γραφουν τετοια σχολιο σαν και αυτο αυτο ….

      καθηκια του κερατα…

      • ΑΝΩΝΥΜΟΣ 05/12/2016 @ 12:40 ΠΜ

        Γιατί προτειμάνε τους νεοέλληνες όμως για εργαζόμενους και όχι τους Γερμανούς όλοι αυτοί οι τάχαμου πιασμένοι!!!! παλαιοέλληνες εστιάτορες δεν μας απαντάνε. Τους προτειμάνε γιατί τον Γερμανό πχ πρέπει να τον πληρώσουν καινα τον ασφαλίσουν απ΄την πρώτη ώρα. Ενώ τους νεοέλληνες ΝΑΙ πραγματικά τους εκμεταλλεύονται για να βγάζουν το άχτι της μειονεξίας τους και της αμορφωσιάς τους. Παραδείγματα αμέτρητα. Βεβαίως υπάρχουν και οι ελάχιστες εξεραίσεις απλά για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

      • aeras dunatos22233 05/12/2016 @ 12:38 ΜΜ

        Ρε πάνε και γ@μήσου να κάνεις καριέρα τεμπελαρά. Ελεύθερη οικονομία λέγεται. Δεν σε άκουσα να σκούζεις όταν οι Αλβανοί σου μάζευαν τις ελιές , τις φράουλες , καλλιεργούσαν τα χωράφια σου όσο ήσουν στα κ2λόμπαρα. Δεν σε άκουσα να σκούζεις όταν λίγοι σοβαροί έλληνες αποταμίευαν , αγόραζαν γη και επιχειρήσεις την ώρα που εσύ μπατάκι του κερ@τα φόρτωνες τις πιστωτικές σου. Τι θες τώρα? Όσο μεροκάματο δίνει η αγορά θα παίρνεις αλλιώς ψώφα.
        Όσο εσύ ψωλ@ριζες εγώ βαρούσα 12ωρα χωρίς Σ/Κ για να δημιουργήσω και οχί απλά να πάω στα μπθζούκια και στα μπαρ. Τι θες τώρα?

        Το ξέρεις το παραμύθι με τον τζίτζηκα και το μέρμυγκα? Ε εσύ είσαι ο τζίτζηκας και γω ο μέρμυγκας και έξω κάνει ψοφόκρυο και είμαι εγώ ο κακός που δεν ανοίγω για να ψωφήσουμε και οι 2.
        Όχι 4 αλλά 100στό μνημόνιο να βάλλουν μυαλό δεν βάζετε ΖΩ!

    • Ανώνυμος 05/11/2016 @ 9:30 ΜΜ

      Δεν σε εχουν δηλωμενο, κοιμασαι σε μια αχουραποθηκη, σου δινουν 3 €/ ωρα, χτυπας 12ωρα, δουλευεις 7π.μ. με 6μ.μ. και καμια φορα εως 8μ.μ, δεν σου βαζουν ενσημα κλπ. Και σου την λένε και απο πάνω….
      Ποιος σου είπε οτι ο ελληνας ψαχνει «διευθυντηλικια» ρε ταγάρι ??? Μεροκαματο ψαχνει να στειλει χρήματα πισω στην ελλδα στην οικογενεια του…
      Αντε γ@μήσου παλιο@ρχίδι!!!! Βολεμενε….!!!

      • Αλβανο του 93 στην Ελλαδα περιγραφεις?

        • Ανώνυμος 05/12/2016 @ 12:06 ΜΜ

          Ετσι είναι τα «ελληνικα αφεντικα» σε ελλαδα και εξωτερικό….

        • Ανώνυμος 05/12/2016 @ 12:14 ΜΜ

          Όχι, έλληνα στο Βερολίνο το 2012

        • aeras dunatos22233 05/12/2016 @ 12:43 ΜΜ

          Τότε το 90 -2000 δεν έσκουζαν , ήταν γεμησμένα τα στόματα με κοψίδια και ουίσκια, οι γκόμενες βάζανε βυζιά , και τα μερσεντόνια ζαντικά … Έτσι πατριωταράδες του κώλου ? Ρε 10 μνημόνια και κράτος πάλι δεν φτιάχνεται πρωτόζωα

      • aeras dunatos22233 05/12/2016 @ 12:41 ΜΜ

        {άνε γίνε διευθυντής στο υπουργείο οικονομικών ρε ταγαρε.
        Μια ερώτηση ? Πόσο πλούτο είσαι ικανός να παράξεις ? Με βάση τις ικανοτητές σου , τις δεξιοτητες σου , τις γνώσεις σουΠ ΠΟΣΟ ΠΛΟΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΞΕΙΣ ΡΕ? μετά έλα να συζητήσουμε πόσα θα σε δίνουμε και πως θα ζεις . Θα κόωενε τα δανεικά και τις πιστωτικές και σε 4-5 χρόνια γονατήσατε παράσιτα

    • Ανώνυμος 05/12/2016 @ 12:27 ΠΜ

      Διαβάζω πού και πού τα σχόλιά σου και περιττό να σου πω ότι διαφωνώ κάθετα αλλά σέβομαι την άποψή σου. Δικαίωμά σου βρε αδερφέ! Να θυμάσαι όμως κάτι εσύ που τόσο εύκολα κρίνεις και κυρίως κατηγορείς: “ρόδα είναι και γυρίζει”. Δεν ξέρω αν είσαι απλά τόσο νέος ή τυχερός στη ζωή, ούτε αν πληρώνεσαι για να προσφέρεις αυτήν την αντινόηση (αλήθεια δεν θέλω να πιστέψω ότι πληρώνεσαι για τις “απόψεις” σου, και θεωρώ πραγματικά ότι είναι δικές σου αφού εχουν μια “συνέπεια”). Όμως ο σεβασμός στον ό,ποιο παθόντα, καλώς ή κακώς του συνέβει το ό,τι του συνέβει, είναι ένδειξη πνευματικής καλλιέργειας και ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ. Είναι ένδειξη ανωτερότητας. Μπορείς να κατακρίνεις όσο θέλεις, αλλά οφείλεις ως άνθρωπος (ΑΝΩ-ΘΡΩΣΚΩ) να θυμάσαι ότι ο σεβασμός στα δεινά του συνανθρώπου είναι το μόνο που μπορεί να σε σώσει από την κοινή μοίρα που μοιραζόμαστε όλοι οι άνθρωποι. Και δεν εννοώ την ύβρι, αλλά το απλό και λιτό ενός εκ των 7 σοφών της αρχαιότητας, του Σόλωνα του Αθηναίου: “μηδένα προ του τέλους μακάριζε”. Να θυμάσαι πάντα “ρόδα είναι και γυρίζει”. Τάρα εδώ, αύριο εκεί. Και τα “καλά στερνά” κατακτώνται με τον αγώνα ολής της ζωής. Όχι εύκολα, όχι πάντα. Λίγη ταπεινότητα και πολύς (αυτο)σεβασμός είναι η συνταγή για το πρώτο βήμα.
      DP

      • aeras dunatos2233 05/12/2016 @ 12:53 ΜΜ

        Επειδή φαίνεσαι να έχεις λίγο παραπάνω iq απο τα άλλα τα πρωτόζωα εδώ μέσα θα καθήσω να σου απαντήσω με τεκμήρια.
        Α) Το 90-2000 Πέρασες χρυσά χρόνια όσο ο μέσος Γερμανός σου κατασκεύαζε το μερσεντές χωρις να παίρνει αύξηση, ο Αλβανός σου καλλιεργούσε τη γη δινοντάς του ψίχουλα και πολλές φορές τον έδερνες κιόλας , οι Κρητικοί οι λεβέντες δεν πατούσαν στα κοπάδια τους αγόραζαν navara σε φάση που η Nissan europe ενδιαφέρθηκε ιδιαίτερα με παρουσίαση νέων εκδόσεων για τους Κρητικούς.
        Β) Οι τραπεζες σου δίνανε δάνεια με επιτόκια της πλάκας. Όποιος είχε μυαλό πρόκοψε. Έφτιαξες σπίτι και εξοχηκό χωρίς να έχεις δουλε΄ψει και χωρίς να παράγεις αληθινό πλούτο
        Γ) Στην επαρχία είχαν περισσότερα κ@λάδικα απ’οτι βιοτεχνίες. Ο μέσος βιοτέχνης είχε μερσεντέ , εξοχικό , φουσκωτό , δκόμενα με πλαστικά βυζιά και σύζυγο με 1000 το μήνα ατομικά έξοδα. Τα ξεχάσαμε πατριωταράδες μου?
        Δ) Στο στρατό όλοι βάζανε το βυσματάκι τους , όλοι στην ρεμούλα , διαφθορά παντού , βρώμα που τα πατσουλιά των κυριών δεν κάλυπταν
        Πως θαρρείς να αισθανόταν ο μέσος Γερμανός ή Έλληνας της Γερμανίας που δούλεύει 11 μήνες για να πάει ένα μήνα διακόπές την ώρα που εδώ κανένας δεν έκανε κανονική δουλέιά (αλήθεια τι γίνανε όλα τα μεσιτικά στελέχη , σύμβουλοι, διαφημιστές κτλ με τα ακριβά ρολόγια και τα ανοιχτά πουκάμησα?

        Άντε λάτζα στη Γερμανία με 3/ω΄ρα και να λέτε και ευχαριστώ λαμόγια .

        • Ανώνυμος 05/12/2016 @ 9:54 ΜΜ

          Σ’ ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να μου απαντήσεις. Τα επιχειρήματά σου έχουν ισχύ και δεν διαφωνώ (ιδίως στο θέμα της διαφθοράς που πότισε και ποτίζει βαθιά το λαό μας), όμως το θέμα είναι η εκμετάλλευση των Ελλήνων μεταναστών από τους ομοεθνείς τους. Πίστεψέ με, ισχύει. Το ξέρω από τον ξάδερφό μου που δούλεψε για λίγο σε ελληνική ταβέρνα στη γερμανία ως ψήστης. Εκμεταλλέυονται την ανάγκη του μετανάστη (άσχετα με το αν είναι ομοεθνής τους ή όχι) και παρανομούν, δίνοντας χαμηλότερους μισθούς από το νόμιμο επίπεδο της όποιας χώρας και πολλάς φορές χωρίς καθόλου ασφάλεια. Βλέπεις, αυτό που λέμε “ελληνάρας” και συνδέεται με την κακή μας νοοτροπία, μας ακολουθεί σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης. Κάνουν αυτό που περιγράφεις ότι κάναμε στους εδώ μετανάστες το 90-2000.
          Αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν το καθιστά σωστό, ούτε τότε ούτε τώρα. Στο ξαναείπα “ρόδα είναι και γυρίζει”. Αλλά ακόμη κι αν παθαίνουμε αυτά που κάναμε κάποτε, σε καμία περίπτωση δεν δεχομαι ότι η εκμετάλλευση της ανθρώπινης ανάγκης είναι σωστή ή δίκαιη, πόσο μάλλον από ομοεθνείς που ξέρουν καλύτερα τι σημαίνει μετανάστης και ξενητειά. Αυτό καυτηριάζω.
          Δεν μου αρέσει η λογική του “καλά να πάθεις” γιατί έτσι κανείς δεν μαθαίναι ποτέ, και ο ανθρώπινος πόνος και συνάμα η κακοποίση συνεχίζεται εσαεί.
          DP

          • aeras dunatos223 05/13/2016 @ 1:44 ΜΜ

            Ποίος μίλησε για σωστό και δίκαιο? Τίποτα στη ζωή δεν είναι σωστό και δίκαιο. Είναι σωστό και δίκαιο κάποιος να έχει την μισή σταδίου και να εισπράτει ενοίκια και άλλος να φτύνει αίμα για να δημιουργηθεί?

            Είναι σωστό και δίκαιο κάποιος να έχει 1000 στρλεμματα γης και κάποιος άλλος να έχει 10 απο κληρο ?

            ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η Γ@ΜΗΜΕΝΗ Η ΖΩΗ τα υπόλοιπα είναι να χαμε να λέγαμε. Όσο για την εκμετάλευση δεν έχει να κάνει με εθνικότητα αλλά με το πόσο ανάγκη έχει ο ένας και πόσο κέρδος θέλει να βγάλει ο άλλος.
            Σε αντίθεση με άλλους λαούς οι Έλληνες αποδείχτηκαν ΗΛΙΘΙΟΙ (άλλωστε φαίνεται απο τα σχολιά τους εδώ μέσα) διότι πέρασαν 20 χρόνια χρυσών ετών . Απο το 1990 μέχρι το 2008 ΕΒΡΕΧΕ λεφτά . Σε ποιά άλλη χώρα έγνε αυτό ? Εγινε στην Αλβανία? Έγινε στην Τουρκία? Τι σκ@τά θέλατε για να μην ψωμολυσάτε σήμερα? Σας φταίει η Ευρώπη ρε τ@γάρια( δεν μιλώ για σένα που έχεις iq ) που θα χόρτασε χρήμα επι 20 χρόνια ? Απο το σχέδιο μάρσαλ και μετά ΒΡΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ όποιος έίχε μυαλό φτιάχτηκε οι υπόλοιποι λάντζα … κάποιος πρέπει να πλένει και τα πιάτα κύριοι

        • Ανώνυμος 05/12/2016 @ 10:17 ΜΜ

          Τελικά θα σου απαντήσω κι εγώ όπως και οι υπόλοιποι εδω μέσα κι έχοντας κι έναν λόγο παραπάνω απο τους άλλους εδω μέσα γιατί ήμουνα στην Γερμανία κι εγώ πρίν πολύ καιρό ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΘΙΚΙ ΥΠΕΡΟΠΤΙΚΕ ΒΟΛΕΜΕΝΕ ΠΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ Ο ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΟΥ ΕΓΙΝΕ ΒΟΛΕΜΕΝΟΣ ΚΙ ΕΣΥ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΜΟΧΘΟΥ, ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΠΟΣΟΥΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΔΕΝ ΔΙΝΑΝΕ ΦΡΑΓΚΟ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΕ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΤΑΝ ΒΓΑΙΝΑΝΕ ΕΞΩ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΚΟΡΠΟΥΣΑΝΕ ΤΑ ΜΑΡΚΑ ΣΑΝ ΠΕΤΣΕΤΑΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΤΣΙΜΠΟΥΣΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΝΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΑΡΑ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ, ΑΠΛΥΤΟΙ ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΤΥΧΕΡΗ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΤΕ ΕΙΧΑΝΕ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΥΠΟΛΗΨΗ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΕΤΥΧΑΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΕΞΥΠΝΟΙ ΤΑΓΑΡΙΑ ΜΕ ΓΚΛΙΤΣΑ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΠΟΥ ΒΟΣΚΑΤΕ ΠΡΟΒΑΤΑ, ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΑΣ ΑΙΜΑ ΣΑΣ ΕΣΩΣΕ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΑΓΑΠΟΥΣΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗΚΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ, ΑΞΕΣΤΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΕΛΕΕΙΝΟΙ ΚΑΙ ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ ΟΙ ΠΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΓΚΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΠΟΥ ΠΗΔΟΥΣΑΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΔΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΑΣ ΜΕ ΤΑ ΛΕΥΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.
          ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΣΑΣ ΛΙΓΟΙ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΝΑΓΚΗ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙΣ ΣΗΜΑΣΙΑ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝΕ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΔΩ ΜΟΧΘΗΣΑΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝΕ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΝΑ ΒΡΟΥΝΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΕΝ ΚΟΜΜΑΤΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΑΝ ΜΑΘΟΥΝΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΘΕΙ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ ΟΠΩς ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΜΑΛΑΚΟΕΛΛΗΝΑΡΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΠΙΑΣΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΑΘΗΚΕ ΤΥΧΕΡΟΣ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΥΠΟΤΙΜΑΕΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΜΟΧΘΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΣΤΟ ΚΩΛΟΚΡΑΤΟΣ ΣΟΥ , ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝΕ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΦΟΡΤΩΝΕΙΣ ΕΝΟΧΕΣ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΕΚΤΟΣ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΕΣΥ ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΕ ΤΙ ΩΦΕΛΗΣΕΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΣ ΕΣΥ Σ ΕΜΑΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΠΑΣΧΙΖΟΥΜΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΡΕ ΒΟΛΕΜΕΝΕ ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΑ ΕΛΛΗΝΑΡΑ, ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΑΚΙΩΜΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΠΟΥ ΧΟΡΤΑΣΕ ΨΩΜΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΣΥ ΗΣΟΥΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ? Ή ΕΠΙΑΣΕΣ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΗΚΕΣ ΤΥΧΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΕΣ ΦΡΑΓΚΑ, ΣΑΝ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΥΡΙΖΟΥΝΕ ΤΑ ΧΝΩΤΑ ΣΟΥ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΘΥΜΗΣΟΥ ΟΤΙ ΚΙ ΕΣΥ ΑΠΟ ΕΔΩ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΣΟΥ ΑΝ!!!! ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΛΛΗΝΑ ΑΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΑΡΧΙΔΙΑ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΣΑΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑΤΡΙΧΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΙΣΗ ΑΚΟΜΑ ΑΚΙ ΘΕΛΟΥΝΕ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝΕ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝΕ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝΕ ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΕΜΠΕΛΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΨΑΧΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΕΤΟΙΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.
          Η ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΕΙΣΤΕ ΛΑΙΛΑΠΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΣΑΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΝΑ ΣΑΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟΥΜΠΕΚΙ ΨΙΛΟΚΟΜΜΕΝΟ ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΙ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΟΥΚΙΝΟ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΣΑΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΕ ΠΟΣΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΨΩΜΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΧΑΜΗΛΑ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΔΙΝΕΤΕ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙΤΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΕΣΑ ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΤΕ ΓΙΑ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΔΩ ΜΠΑΙΝΟΥΝΕ ΜΟΝΟ ΕΞΥΠΝΑ ΑΤΟΜΑ ΕΞΥΠΝΑΚΗΔΕΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ.
          ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΑ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΥΝΕΧΙΣΕΣ ΤΙΣ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΣΟΥ, ΤΕΜΠΕΛΗΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΕΚΕΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΠΙΟΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΕ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΕΜΕΙΣ ΗΡΘΑΜΕ ΠΙΣΩ, ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΝΝΟΩ ………..

          • aeras dunatos22222 05/13/2016 @ 1:50 ΜΜ

            Ρε πρωτόζωο άσε το κύρηγμα και πες κανα επιχείρημα έχεις ? 20 χρόνια ρε καραγκίοζη έβρεχε λεφτά , τώρα τι θές? Ελεύθερη οικονομία λέγεται , τα μεροκάματα καθορίζονται με ιδιωτικές συμφωνίες , ποιό βασικό μου τσαπουνάς και μ@λακίες ? Άμα δεν σ’αρέσει δεν υπογράφεις. Ποιά εκμετάλευση ρε καραμήτρο ? Άμα δεν θες 10 ωρο με φαγητό και στέγη μην υπογράφεις. Τον Κινέζο τον ρώτησες ρε αν θέλει να σου φτιάχνει το iphone με 10$ την ημέρα? Την Ουκρανή την ρώτησες αν θέλει να της πιάνεις τον κ@λο για 5 ευρώ στα κωλάδικα το 2000? Ξύπνα ζωάδι … Εκμετάλευση υπήρχε , υπάρχει και θα υπάρχει όσο υπάρχουν έξυπνοι άνθρωποι με φιλοδοξίες και ανόητοι (καλή σου ώρα). Διότι δεν είανι δυνατόν ένας έξυπνος άνρωπος να αρκεστεί στο να απολαμβάνει τα ίδια πράγματα με κα΄ποιον ανόητο.

          • ΝΕΟΧΩΡΙΤΕΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕΓΑΛΗ ΜΕ ΔΑΥΤΟΥΣ 05/13/2016 @ 3:10 ΜΜ

            Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
            ΤΟ 80 ΤΗΣ ΕΚΑΤΟ ΤΩΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΕ ΕΝΑ ΧΩΡΙΟ.
            ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΤΣΙ ΜΑΘΑΝΕ.
            ΤΟ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΠΡΙΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΟΜΙΖΩ ΔΕΚΑΤΙΑ 70 80 ΤΟΥΣ ΔΙΝΑΝ ΜΑΓΑΖΙΑ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΜΠΥΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΔΙΝΑΝ ΕΤΟΙΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ .
            ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΧΑΜΗΛΟΥ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΥΠΟΥΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΔΥΝΑΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΟΣΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
            ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ.
            Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΤΕ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΕΙΤΕ ΑΛΛΕΣ ΦΥΛΕΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΕΝΑ ΣΥΓΡΟΝΟ ΤΡΟΠΟ ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΛΟΓΟ ΑΓΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΣΤΑΣΗΣ.
            ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΩΡΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΙ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΡΑΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΣΩΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ.
            ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΔΙΑ (ΧΑ ΧΑ ΧΑ ) ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΜΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΥΤΑ ΚΑΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ.
            ΥΣ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΤΟ ΧΩΡΙΑ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΤΑΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΕΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΝΕΟΧΩΡΙ Η ΝΙΧΩΡΙ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ

        • Σκουπιδι..βρωμας ανθελληνισμο απο χιλιομετρα,ολα αυτα τα ομρρφα που περιγραφεις γιναν αλλα δεν φαγανε ολοι ετοιμο χρημα..πολλοι βαλαν το χερι στο μελι και συ θα το εκανες αν ειχες κονε με κανα βουλευτη.Συγκεντρωσου μαλακα και μην τα γενικευεις ετσι..θα μας παρουσιασεις και τη γερμανια σαν αγια τωρα γαμω τη siemens σου γαμω..πειναει κοσμος ο οποιος δε φταιει βρωμοζωο..

          • aeras dunatos278 05/13/2016 @ 4:18 ΜΜ

            Ρε αρχίδι το 2000 που βαρούσα 12 ωρα χωρίς αργίες και Σ/Κ που ήσουν? Σε κανα κωλάδικο ή έβαζες ζαντικά στη CLK? Άντε πάρε το ντελιβεράδικο και φέρε κανα σουβλάκι και αν είσαι ευγενικός θα σου δώσω 2ευρο για φιλοδώρημα.

          • aeras dunatos2223 05/13/2016 @ 6:17 ΜΜ

            Πρωτόζωο άντε το ντελιβεράδικο και συ να βγάλεις κανα 10ρηκο μην ψωφήσεις και βρωμάς

          • Ανώνυμος 05/13/2016 @ 11:41 ΜΜ

            Αερας δυνατος λέει, δεν λέει αερας βρωμερός ο βρωμιάρης, συνεχίζω για δεύτερη μέρα να διαβάζω τις μαλακίες που γράφεις και πόσο ελεεινός άνθρωπος είσαι αν δεν το κατάλαβες, όλοι τα έχουνε βάλει μαζί σου σου παρουσιάζουν επιχειρήματα κι εσύ ακομα την μαλακία σου για τα 12ωρα που δούλεψες όχι μόνο μαλάκας είσαι αλλά και ανισσόροπος και αποκλείετε να καταλάβεις όπως εξηγεί ο φίλος για τους νεοχωρίτες οτι σας ξέρουμε σας φάγαμε στην μάπα και βρωμάτε ακόμα τυρόγαλο βρωμιάρηδες εκμεταλευτές αντε σιχτιρ μαλάκα ΆΝΤΕ

        • Ανώνυμος 05/13/2016 @ 11:32 ΜΜ

          ΤΕΤΟΙΟΙ ΤΥΠΟΙ ΣΑΝ ΤΟ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ .
          ΜΕ ΠΑΡΑΦΟΥΣΚΩΜΕΝΟ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΥΠΟΙ ΕΓΩ ΓΑΜΑΩ ΚΑΙ ΔΕΡΝΩ ΑΠΟ ΕΞΩ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΑΠΙΟΙ.
          ΛΟΓΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΙΟ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΣΟΥΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΝΟΧΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΣΟΓΟΣ ΟΙ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΜΕ ΠΙΕΣΗ ΧΩΡΙΣ ΕΠΑΡΚΗΣ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΓΧΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΣΤΡΕΣ ΕΤΣΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ Η ΠΙΕΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΔΙΟΧΕΤΕΥΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΣΠΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΚΑΙ ΔΕΡΝΩ ΚΑΙ ΖΩ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΤΟ ΨΕΥΤΙΚΟ ΕΓΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ ΜΟΥ Η ΠΑΙΡΝΩ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΚΑΛΑ Η ΤΑ ΠΑΙΖΩ ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΤΖΟΓΟ ΓΙΑΤΙ ΛΕΙΠΕΙ Η ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΣ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΑΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΓΙΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ.
          ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΙΑΤΡΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΑΜΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΣΩΣΤΕΣ ΥΓΙΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥΣ.
          ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΔΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣ (XA XA XA)
          ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΕΡΑ ΚΟΥΒΑΡΝΤΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ.
          ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΓΙΑΤΡΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΧΑΖΟΜΑΡΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ.
          ΟΤΑΝ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΝΤΕΛΙΒΕΡΙ ΔΩΣΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΕΥΡΩ ΤΣΙΓΓΟΥΝΗ ΣΠΑΓΓΟΡΑΜΕΝΕ
          (XA XA XA)

          • aeras dunatos223 05/14/2016 @ 4:37 ΜΜ

            2 ευρώ είμαι ανένδοτος. Τα παραπάνω θα σε διαφθήρουν μιας και δεν συνήθισες να ζεις με περισσότερα

          • aeras dunatos2223 05/14/2016 @ 4:38 ΜΜ

            Έρε ψυχολόγε σε όλα μέσα έπεσες , άντε στο ντεληβεράδικο τώρα

  5. ΠΛΑΤΩΝΑΣ 05/11/2016 @ 6:14 ΜΜ

    Ξερω προσωπικα και την αλλη οψη του νομισματος απο φιλο που εχει εστιατοριο.οσοι ηρθαν σε αυτον ηταν απαιτητηκοι.ενα χιλιαρικο του εδινε καθαρα στο χερι,ενω ολα πληρωμενα,φαγητο,διαμονη,ιατρικη περιθαλψη κτλπ,και αυτος ζητουσε 1500 1800 στο χερι,αχαριστος δεν ειναι?στο ελλαδισταν ποσα θα παρει ο κυριος?500?γιαυτο λοιπον κοψτε αυτα που ξερετε.απο την αλλη,δεν λεω σιγουρα υπαρχουν λαμογια,εκμεταλλευτες.να τα λεμε ολα ομως.οχι οπως μας συμφερει μονο,και οσο για το αρθρο που λεει καποιος αλεξης,οτι δεν ειναι ελληνες,ρωταω:εσεις θεωρειστε ελληνες,που οποιον ελληνα ερχεται απο εξω επειδη τον αναγκασανε οι συνθηκες να φυγει,τον λετε λαζο?μετα πως περιμενεις να σε υποδεχτουνε οι ελληνες με ανοιχτες αγκαλες?αυτη ειναι η αληθεια και σε οποιον αρεσει.παντα τους ελληνες απο εξω τους βλεπατε με αλλο ματι.tetia kolofara eimaste.

    • Ανώνυμος 05/11/2016 @ 9:51 ΜΜ

      1500€ – 1800€ τόσο είναι ο βασικό εκει ρε μπάζο, ποσο ήθελες να ζητησει ?? Εχεις ιδεα πόσο κοστιζει ενα ενοικειο εκει??? και δεν μιλαμε για σπιταρωνα, αλλα για ενα δωματιο με μια κουζινουλα και μια τουαλέτα….
      Το κόστος ζωής σε αυτες τις χωρες είναι μεγαλύτεροι της ελλαδας… Σιγουρα εχεις δικό σου μαγαζι και είσαι εκμεταλευυτης και θυσαυριζεις εισβαρος συμπατριωτων σου!!

      Δεν εχει συνδικαλισμούς εκει ούτε και επιχορηγήσεις και επιδοτησεις… και γ@μ@τε τον ελληνα φουκαρα για να κονοματε….

      Αντε και γ@μήσου ελληναρα…..

      • ΠΛΑΤΩΝΑΣ 05/12/2016 @ 5:33 ΜΜ

        Νεοελληνα ραγια σε ποναει η αληθεια ε?γιαυτο βριζεις?εγω δεν σε εβρισα,ηταν αναμενομενο να βρισεις.1.δεν εχω μαγαζι,2.σου εγραψα οτι ειναι ολα πληρωμενα,για ποια ενοικια μιλας ρε αμορφωτε?και ποιος σου ειπε εσενα οτι σε κουζινα παιρνεις 1500 και πανω,αυτα σας λενε?ξυπνατε ζωα!!!ανειδικευτος 1500 κ πανω,δεν πας καλα,εισαι ασχετος.μαυτο το πλευρο να κοιμασαι.ουτε στο εργοστασιο δεν παιρνεις τοσα.κ οσο για την εκμεταλλευση,εδω στο ελλαδισταν δεν εκμεταλλευονται κανεναν ε?δικαιοι οι εργοδοτες.γαμω τα μυαλα σας που εχουν γεμισει σκατα.κολολαος ειμαστε παρτο χαμπαρι επιτελους και ασε τα κλαματα και τις δικαιολογιες.

    • Ανώνυμος 05/12/2016 @ 12:40 ΠΜ

      “οσοι ηρθαν σε αυτον ηταν απαιτητηκοι” Τι ακριβώς εννοείς;;;; Πόσο είναι ο βασικός ΜΑΖΙ ΜΕ ΠΛΑΡΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ εκεί όπου πήγαν;;; Δεν θα αναφερθώ στα διαφορερικά κόστη διαβίωσης ανάλογα με το κράτος, απλά θα ρωτήσω: Ποιος είναι ο νόμιμος μισθός του κράτους που πήγαν;;; Κάθε κράτος εχει διαφορετικούς δείκτες διαβίωσης αλλά όλα έχουν νόμους!!! Τι θα πει πόσα έπαιρνε στο Ελλαδιστάν;;; Μα άφησε το Ελλαδιστάν όπως το λές και ξεσπιτώθηκε για κάτι καλύτερο και κυρίως νόμιμο! Και απευθύνθηκε στην ώρα της ανάγκης, εκεί στην σκληρή ξενητειά στον “ομοαίματο αδερφό”!!!! Αποτέλεσμα;;; “Ήταν ο πόνος αδερφός κι ο αδερφός μαχαίρι”, που λέει και το τραγούδι! DP

  6. Ανώνυμος 05/11/2016 @ 6:46 ΜΜ

    Εσείς στο τέλος θα μας πείτε ότι το μεγαλύτερο μέρος των πρώην η νυν ποδαπών κατοίκων της χώρας των Ελλήνων, είναι μουνόπανα… η ότι οι Εβραίοι μπροστά μας… ωχριούν!

    Σιγά – σιγά θα μας πείτε ότι το μεγαλύτερο μέρος των αυτονομαζόμενων προγόνων των άλλοτε Ελλήνων, έχουν για Θεό το χρήμα, και δεν ορρωδούν σε τίποτα, ως προς την απόκτηση του!

    Αυτά.

    • Ναί ρε φίλε , πολλοί απο αυτούς ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΘΕΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑ – και αυτό είναι αναμφοισβήτητο . Ακόμη κι εγώ που είμαι εντελώς άσχετος γνωρίζω για αυτά τα λαμόγια απο πρώτο χέρι , που πρώτα απ’ όλα κοιτούν τον κώλο τους , και πόσα θα αρπάξουν όντας άπληστοι και πάράνομοι πάντα εις βάρος άλλων . Μάλιστα αυτοί οι ασυνείδιτοι “Έλληνες” έχουν και το διεθνές όνομα το οποίο και τους χαρακτηρίζει άψογα : ΛΑΖΟΓΕΡΜΑΝΟΙ! Για ποιό λόγο; Γιατί εκτός απο άτιμοι και άπληστοι είναι και καβαλημένοι. Έχουν καβαλήσει το καλάμι προ πολλού και περνιούνται για άρχοντες ή ακόμη και για θεοί . Η μόνη τους σκέψη είναι το χρήμα . Νόμιμο ή παράνομο ! Και μην χρησιμοποιήτε την καραμέλα οτι π.χ. αυτούς δεν τους βοήθησε κανένας και ότι τα κατάφεραν μόνοι τους κ.λ.π. κ.λ.π. όλοι μας έχουμε βρεθεί σε τέτοιες καταστάσεις . Κι εγώ σε ηλικία 13 – 14 ξυπνούσα στις 4:30 την νύχτα για πάω στην δουλειά . Και τί έγινε ; αυτό σημαίνει οτι πρέπει να ΚΛΕΒΩ τον κάθε συνάνθρωπο και συμπατριώτη μου που βρίσκεται σε ανάγκη ; Δεν ντρέπονται λεω εγώ οι αλήτες ! Στο κάτω κάτω μαζί τους θα τα πάρουν; Δυστυχώς και το λέω με πόνο ψυχής οι περισσότεροι απο δαύτους είναι ΛΑΖΟΓΕΡΜΑΝΟΙ και ντροπιάζουν πρώτα απ’ όλα τον εαυτό τους που δεν τον σέβονται καθόλου και ύστερα τον όπου γης Ελληνισμό με τις ατιμίες τους .

      • ΠΛΑΤΩΝΑΣ 05/13/2016 @ 7:25 ΜΜ

        Την μιση αληθεια λες τωρα,δεν μου λες οι ελληνες εδω ελλαδα δεν ειναι κλεφτες,γιατι χρεωκοπησαμε νομιζεις ρε γιδι?γιατι το κλεψιμο πηγαινε συννεφο,ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ!!ντροπη ειστε εσεις που χρεωκοπησατε την χωρα.οι λαζογερμανοι τοσο συναλλαγμα στειλανε και καμια αναπτυξη τιποτα,ολα τα φαγατε,κονδυλια πηρες απο την ευρωπη και αυτα τα εφαγες,αντε και στα τσακιδια λοιπον.ζωα!!και χαρη σε σας τους ανεπροκοπους και αχαιρευτους πηρανε κακη φημη και οι ελληνες του εξωτερικου.θα το πω και παλι,και οι ελληνες του εξωτερικου δεν ειναι αγιοι,αλλα οι περισσοτεροι που πηγανε προκοψανε γιατι εκει υπαρχουν αλλες αρχες.αλλα ειμαι σιγουρος οτι εξω απτο κολοχωρι σου δεν εχεις βγει και ουτε στο εξωτερικο,γιαυτο βγες μπας και ξεστραβωθεις λιγο να δεις πως δουλευουν τα συστηματα εκει,αιντε με τον καθε τσομπανοβλαχο που το παιζει εξυπνος.

    • ΗΛΕΚΤΡΑ 05/11/2016 @ 11:04 ΜΜ

      Οι Εβραίοι βοηθανε ο ενας τον αλλον, γι αυτο μας κυβερνανε σήμερα.
      Οταν ερχεται στο εξωτερικό ενας Εβραίος, υπάρχει μια οργάνωση οπου απευθύνεται. Τον βοηθανε λοιπον να αγοράσει μια επιχείρηση. Μόλις ορθοποδήσει ομως ειναι υποχρεωμένος να δίνει καθε μήνα ενα ποσο σε αυτήν την οργάνωση, ωςτε να βοηθηθεί και ο επόμενος Εβραίος.
      Ετςι έφθασαν εδω που έφθασαν. Εμεις συνήθως βγάζουμε ο ενας το μάτι του αλλου. Οι Εβραίοι λενε πως οταν βλέπουν εναν Έλληνα να προοδεύει, τον τρέμουν. Ξέρουν πως θα φθάσει ψηλά. Οταν ομως βλέπουν δυο η τρεις μαζι, δεν ανησυχούν καθόλου. Απλώς περιμενουν. Ξέρουν πως πολυ σύντομα θα τσακωθούν και αυτοι θα ειναι έτοιμοι να τους εξαγοράσουν. Δυςτυχως αυτη ειναι η αληθεια.μοι Ελληνες σαν μονάδες διαπρεπουμε, οταν ομως προσπαθούμε να συνεργαστούμε, εκει χάνουμε τον μπούσουλα. Ιςως ειναι στο ντι εν ΕΙ μας. Απο τα αρχαια χρονια οι πόλεις κράτη πολεμούσαν μεταξύ τους, παρ ολο που ηταν ολοι Ελληνες.
      Δυςτυχως, αυτη ειναι η κατάρα της φυλής μας.

    • Ανώνυμος 05/12/2016 @ 12:12 ΜΜ

      Ναι ρε φιλαρακι, ο σημερινός ελληνας είναι μουνοπ@νο!!! Κατι τετοιοι του εξωτερικου εχουν την ίδια νοοτροπία με αυτους που στελεχωνουν (κατα 90%) το δημόσιο…. σημερα…
      Αρπαγες και βολεψακηδες….
      Δες τι είχε γινει με τους πρασινοφρουρούς του 81….

  7. Ανώνυμος 05/11/2016 @ 9:08 ΜΜ

    απ΄ολα τα σχολια ενα συμπερασμα βγαινει οτι δεν υπαρχει αλληλοβοηθεια.
    Γιατι αραγε και να υπαρρχει? Οι εβραιοι που ανεφερε και ο 1846 κανουν τα ιδια στους δικους τους? Οχι βεβαια, αρα ειμαστε μουνοπανα παγκοσμιας εμβελειας…….και καλα καναν και μας στειλαν τους μουσουλμανους να μας γαμησουν και να μην ξεχασουν και τα κωλομαγαζα των ελληνων μεταναστατων ανα τον κοσμο. Υποτιθεται οτι θα κυριαρχουσε η αρετη μετα απο χιλιετηριδες πολιτισμου της χεστρας οπως αποδειχτηκε τελικα αλλα δεν υπαρχει οχι μονο φως στον οριζοντα αλλα σκοτος χειροτερο της πισσας στα ελληνοσκατομυαλα.

  8. Ανώνυμος 05/11/2016 @ 9:45 ΜΜ

    Τα ίδια και στην Αυστραλία…

  9. ψεματα ολα!
    προπαγανδα εναντιον των ελληνων του εξωτερικου απο αναρχοκομουιστες
    οι αναρχοκομουνιστες ερχονται γερμανια χωνονται σε μαγαζια ελληνων (το παιζουν ελληνες ενω μισουν καθε τι ελληνικο) και ζητανε τα τρελα τους ενω ειναι ανικανοι προς εργασιαν,
    και μετα κατηγορουν και συκοφαντουν τους ελληνες που δεν τους κανουν οτι γουσταρουν
    αμα εισαι αχρηστος στη γερμανια παιρνεις δρομο. η κομουνιστικη προπαγανδα δεν περναει εδω!

    • Ανώνυμος 05/12/2016 @ 1:26 ΠΜ

      ΠΟΙΑ ΨΈΜΑΤΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ??? ΔΟΥΛΕΨΑ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΟ 1995 ΚΑΙ ΤΑΝ ΈΤΣΙ Κ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ! ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΑΖΟΝΤΟΙΤΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΑΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ.

  10. ΠΑΛΙΑ ΚΑΡΑΒΑΝΑ 05/12/2016 @ 12:05 ΠΜ

    ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ;; 1985 ΜΕΞΙΚΟ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΑΝ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΕΣ ..1991 ΜΕΛΒΟΥΡΝΗ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΑΝ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

  11. Ανώνυμος 05/12/2016 @ 12:18 ΜΜ

    Παντως αμα γινει κανα kaboom, δεν θα φοβηθώ ούτε Τούρκο, ούτε Αλβανό, ούτε Τζιχαντιστή αλλα ούτε και οποιονδήποτε άλλον εισβαλλει εδω μεσα….
    Τον έλληνα φοβάμαι….

  12. Ανώνυμος 05/13/2016 @ 8:22 ΜΜ

    ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΕΡΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΠΩ ΑΥΤΟ.
    ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΌΤΗΤΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΑΝΕ ΕΥΡΩΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ.Η ΑΔΙΚΙΑ ΚΑΙ Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ.ΠΑΝΤΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΙ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΑΚΗΔΕΣ ΠΑΝΤΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΘΕΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΕ 2 ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΤΩΝ ΜΟΥΖΟΥΚΙΩΝ ΠΗΡΑΝ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.
    ΤΟ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΟΜΩΣ ΕΛΛΗΝΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΕΙΤΕ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΙΤΕ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΑΠΛΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΤΙ ΓΙΝΑΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΠΩΣ ΤΑ ΜΑΣΟΝΙΑ.
    ΜΑΣ ΚΑΝΑΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΚΑΤΑ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΥΣ.ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΦΤΑΕΙ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟ ΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ.
    ΛΥΠΑΜΑΙ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ.ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΣΒΗΝΕΙ…ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ…
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!!

  13. ΕΥΛΟΓΗΤΟΣ 05/14/2016 @ 3:51 ΠΜ

    ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ!!!

  14. Αστερίωνας 13 05/14/2016 @ 3:02 ΜΜ

    Ζω στην Μελβουρνη 13 μηνες τωρα και το αρθρο ισχυει δυστυχως.Να ξερεις οτι οι αυστραλοι και οι τουρκοι ειναι καλοπληρωτες με ολους και να βλεπεις οτι οι συμπατριωτες σου σου δινουνε λιγοτερα και αδηλωτα και να σε βριζουνε.
    Τα περναω και τωρα δυστηχως και γι αυτο ψαχνομαι στο να αλλαξω δουλεια και σιγουρα δεν θα ξαναδουλεψω σε Ελληνα.Τα ιδια ειναι και οι ιταλοι.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*