14:34 - 11/02/2017

Ο απόλυτος καθαρισμός του κινητήρα σας ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ

Σε μόλις 30 λεπτά!
Καθαρίζουν:
βαλβίδες,
θάλαμος καύσης,
πολλαπλή εξαγωγής,
βαλβίδα EGR,
καταλύτης – DPF,
εξάτμιση…
και προλαμβάνονται ακριβές φθορές!

ΓΙΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ Η ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΕΜΑΙΛ ΣΤΟ katohika@gmail.com με τα στοιχεια σας και το τηλεφωνο σας και θα επικοινωνησουμε αμεσα μαζι σας ! Οι θεσεις για αντιπροσωπιες σε ολη την ελλαδα μολις ανοιξαν !!!!

Loading...
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας !

Σχόλια Αναγνωστών (23)

        • 26
          1
          Είναι η ελευθερία του διαδικτύου για την οποία μας μιλάνε όσοι έχουν ιστολόγια, μπλόγκς και βγάζουν το ψωμάκι τους μέσω της ελευθερίας. Δεν είναι σοβαρό , παλιότερα τους στέλνανε και στα γκούλαγκ , οπότε μια χαρά είμαστε. Απλά να σημειώσω , οτι το σχολι μου δεν περιείχε ανάρμοστες εκφράσεις , προσβλητικές συμπεριφορές και ήταν σύννομο με τους κανόνες τις google. Αν θα ήθελε ο κύριο κατοχικός ας μου αναφέρει το λογο διαγραφής του σχολίου μου. Το οποίο,παραδόξως, είχε πολλές θετικές γνώμες παραδόξως
          • 4
            7
            Για oτι απορία έχετε παρακαλούμε επικοινώνησε μαζί μας στο hhototal@gmail.com σας ευχαριστούμε!
          • 2
            2
            ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΓΚΟΥΓΚΛ, ΕΤΑΙΡΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ. ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΣΥΝΝΟΜΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΟΤΑΝ ΑΦΟΡΑ ΕΤΑΙΡΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΛΑΥΣΙΝΟΗ ΑΣΤΡΟΣΚΟΝΗ. ΑΓΕΝΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ.
  1. Μητσος εξ Αγγλιας 11 Φεβρουαρίου 2017 @ 20:18
    13
    3
    ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΥΛΙΚΟ ΓΙΝΕΤΕ Ο ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΟΛΟΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
    • 5
      19
      ΜΕ ΚΑΥΣΗ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ..
      • Μητσος εξ Αγγλιας 11 Φεβρουαρίου 2017 @ 23:52
        10
        4
        το υδρογονο στη μηχανη εισερχετε ετοιμο παραγεται με πυρολυση στο θαλαμο καυσης ειναι διαδικασια ομοια με το water injection αν δεν θελεις να το δημοσιευσεις το σχολιο μου δεν με πειραζει απλα ρωταω γιατι η δουλεια μου εχει να κανει με αγωνιστικα αυτοκινητα F1 στην αγγλια και επειδη στους ελληνες προφητες και εφαρμοστες γιατι μηχανικοι δεν ειναι δεν εχω καμια εμπιστοσυνη ζητω περισοτερες λεπτομεριες καλοπροαιρετα παντα,και χωρις δολο .ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΥΓΡΟΠΑΓΙΔΕΣ ΑΦΗΝΕΙ ΥΓΡΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΝ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ ΘΑ ΔΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΕΙΚΤΗ ΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ ΣΑΠΟΥΝΑΔΑ. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
        • Μητσος εξ Αγγλιας 12 Φεβρουαρίου 2017 @ 03:45
          11
          3
          Kαλο θα ηταν να βλεπαμε τη συσκευη και τον κατασκευαστη της και ενα πιο ολοκληρωμενο βιντεο με την διαδικασια καθαρισμου γιατι το συγκεκριμενο βιντεο και ο υποτιτλισμος θυμιζει αμερικανικα βιντεο που διαφημιζουν διαιτα και υποσχονται πολλα, χωρις αποτελεσμα. Για το κοστος του καθαρισμου δεν ρωταω ειναι το τελευταιο,που ενδιαφερει.Δεν κανω τον εξυπνο γηρασκω αει διδασκομενος
        • 6
          8
          Η μονάδα έχει ξεχωριστό σύστημα καινοτόμου νεροπαγίδας και φλογοπαγίδας από ανόργανα υλικά έτσι ώστε να το αέριο το οποίο εξέρχεται να είναι απόλυτος απαλλαγμένο από υγρασία. Σας ευχαριστούμε για την ερώτηση σας!
          • Μητσος εξ Αγγλιας 12 Φεβρουαρίου 2017 @ 13:43
            11
            3
            ΣΤΟΝ ΥΠΟΤΙΤΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΜΠΕΚ ΕΩΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗ. ΤΑ ΜΠΕΚ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ Η ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΥΠΕΡΗΧΩΝ. ΤΟ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟ ΚΟΜΑΤΙ ΤΟΥ ΜΠΕΚ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΘΑΛΑΜΟ ΚΑΥΣΗΣ ENAI ΑΜΥΔΡΗ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΕΦΟΣΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΗΝ EGR [ΒΑΛΒΙΔΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ]ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΥΡΜΠΟ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ VGT ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΦΤΕΡΩΤΕΣ. [ΚΟΛΗΜΑ ΤΩΝ ΠΤΕΡΥΓΙΩΝ] ΑΠΟ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΑΝΘΡΑΚΑ, ΚΟΙΝΟΣ ΑΠΟ ΗΜΙΤΕΛΗ ΚΑΥΣΗ .-. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΟΧΙ 100ΤΟΙΣ 100 ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΛΟΓΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ [ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ OTTO] ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΜΟΙΡΕΣ ΑΒΑΝΣ, ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟ ΜΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ MANAGEMENT, ΑΣΧΕΤΩΣ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΟΤΙ Η ΜΟΝΑΔΑ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΥΠΕΡΚΑΛΥΨΕΙ. ΤΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ ΠΟΣΟΣΤΑ,ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΣΧΕΔΟΝ ΤΕΛΕΙΑΣ ΚΑΥΣΗΣ. ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΑΝΕΥ ΔΟΛΟΥ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ [ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ] ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
          • 4
            3
            Σε απάντηση σχετικά με τα μπεκ, ναι έχετε δίκιο ότι ο σωστότερος τρόπος είναι ο καθαρισμός με υπερήχους. Όμως παρόλα αυτά, ακόμα και ο εξωτερικός καθαρισμός τους μαζί με τα υπόλοιπα τμήματα που καθαρίζονται συνολικά, είναι ικανά για να επιφέρουν την επιθυμητή διαφορά. Το υδρογόνο μπορεί να μην περνά μέσα από τα μπεκ –μη εφικτό- αλλά περνά από όπου το καύσιμο και τα καυσαέρια από τον θάλαμο καύσης και μετά. Έτσι ο συνολικός καθαρισμός όλων των τμημάτων παράγει το αποτέλεσμα. Το μηχάνημα μας καθαρίζει τις επικαθήσεις του άνθρακα από την καύση Total-“Carbon”-Cleaner. Συγχαρητήρια για την ασχολία σας με το υδρογόνο.
          • Μητσος εξ Αγγλιας 13 Φεβρουαρίου 2017 @ 13:29
            3
            1
            Ευχομαι καταρχην καλες δουλειες αυτο τον καιρο της [κρισης] των τραπεζων και του ανθρωπινου μυαλου. Για να ειμαι ειλικρινης μαζι σας η απαντησεις σας δεν με καλυπτουν απολυτα, αλλα δεν ειναι και ο χωρος των κατοχικων για τετοιες συζητησεις, για τον λογο οτι μπορουν να διμιουργηθουν εντυπωσεις προθεσης ανταγωνισμου η κακοπροαιρετου σχολιασμου απο μερους μου με αλλες σκοπιμοτητες. Κατι τετοιο δεν υφισταται. ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Παρολα αυτα,ευχαριστω ξανα για την αμεση επικοινωνια, και ισως σε καποιο ταξιδι μου να το δω απο κοντα σε δικο μου αυτοκινητο και φυσικα με μετρησεις πριν και μετα την εφαρμογη.ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΗΜΕΡΕΥΣΗ.
        • 3
          1
          Υπάρχει τρόπος παραγωγής υδρογόνου με πυρόλυση ;;;; πρώτη φορά το ακούω αυτό εκτος αν εννοείς ηλεκτρόλυση που δεν έχει καμία σχέση με την πυρόλυση στους αφρούς που αναφέρεσαι φταίει η ποιότητα της Κυψέλης αλλά είναι υπερβολικό να λες στα αφρο στα λάδια αν η Κυψέλη δεν είναι καλή βάζει νερά με ποτάσα από εκεί που βγαίνει το αέριο . η μονάδα αν δεν είναι καλή όπως και στο σωστό σημείο ισως να υπάρχει πρόβλημα. Αλλα αυτά αφορούν τις χάρτινες μονάδες ή τις ιδιοκατασκευές…. χρησιμοποιώ υδρογόνο εδώ και εφτά χρόνια και έχω μάθει πολλά από όλα μου τα οχήματα γι’ αυτό σου το λέω
          • Μητσος εξ Αγγλιας 13 Φεβρουαρίου 2017 @ 04:18
            5
            1
            Αγαπητε Κωστα αν σε μεταλλο με υψηλη θερμοκρασια ψεκασεις νερο πες μου τι θα συμβει. Απλο πειραμα στο σπιτι σου και τα συμπερασματα δικα σου. πες μου τι υδατο παγιδες χρησιμοποιεις. αν εχεις την καλοσυνη καθως επισης την ποσοτητα που παραγεις ανα λεπτο τα αμπερ την ταση που χρειαζεσαι, το χρονο αντιδρασης και τον εγκεφαλο [Συμαντικο] που το ελεγχει. Ακομη και τη συχνοτητα του ρευματος να αλλαξεις. θα αλλαξουν οι τιμες. το κοματι που αναφερω ως πυρολυση εχει να κανει με αναμορφωση ατμου με υψηλη θερμοκρασια καθως και πιεση με απουσια οξυγονου . Το ψαχνεις αν θες. Εσυ προφανως δουλευεις με ΚΟΗ για ηλεκτρολυτη και ανοξειδωτες πλακες. ο αδρανης λευκοχρυσος ειναι πιο καλος για αυτη τη χρηση με αλλους ηλεκτρολυτες φυσικα. Αnyway μαλλον θα ξερεις καλυτερα. Και κατι τελευταιο. Οι κινητηρες των αυτοκινητων ειναι σχεδιασμενοι και εξελιγμενοι ωστε να παραγουν την μεγαλυτερη ειδικη ισχυς με την μικροτερη καταναλωση, φανταζομαι το γνωριζεις, αυτο σημαινει οτι δουλευουν φτωχη αναλογια μιγματος και επιπλεον καιγεται μονο το 35εως 40 τις εκατο απο το καυσιμο ως κινητικο εργο το υπολοιπο χανεται σε θερμικες και αλλες απωλειες .το υδρογονο το βοηθαει να καει μεγαλυτερο μερος χωρις καταλοιπα Να ειοαι καλα και καλα αποτελεσματα στην ερευνα. Κανε και μερικα κοματια κρυογενεση να εχεις την τσεπη σου ησυχη. Πιστη στην πτηση και θαρρος στην πτωση συμπατριωτη.
        • 1
          0
          Εχω μια απορια .Γιατι οι Αγλοσαξωνιδες πανε αριστεροστροφα και οι υπολοιποι αντιστροφα???
  2. 13
    24
    ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΠΟΥ ΣΒΗΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΜΠΟΣΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ … ΤΟ ΠΑΡΑΧΕΣΑΤΕ ΠΙΑ !
    • Μητσος εξ Αγγλιας 12 Φεβρουαρίου 2017 @ 13:51
      14
      2
      ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑΣ ΔΥΝΑΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΤΑΝ ΣΕ V6 ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΒΗΣΑΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΥΤΕ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΙΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΕΩΝ
    • τσιριπιμ τσιριπομ 12 Φεβρουαρίου 2017 @ 19:09
      7
      4
      μην τους ξανά παίξεις κ να μην τους κάνεις παρέα στο διάλειμμα…!
  3. 10
    1
    Κοστος? Γραπτη εγγυηση? Θα ειστε πρωτοι μαγκες, εαν ανοιξετε ενα κεφαλαρι πριν τον καθαρισμο και μια μετα τον καθαρισμο. Και για να δουμε τη διαφορα και να βεβαιωθουμε οτι με την συγκεκριμενη καυση δεν απολιπαινονται τα τοιχωματα των κυλιδρων και δεν εχουν φθορες απο τα ελατηρια..
  4. 1
    3
    Το κανω καθε 50000 στον μινητβτα μου, απλο ειναι αφεινης στο 1/5 το ρεζερβουαρ με καυσιμο το κοπανας μεσα αφεινης τον κινητιρα να δουλεψει 20 λεπτα χωρις να πατας το γκαζι, μετα φουλαρις και εισε ετιμος, πρωτιμηστε ομως προιντα γνωστα οπως τηα λικουι μολλυ και οχι σαβουρες.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί