Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

15:31 - 18/10/2016

Είτε με τον έναν είτε με την άλλον τρόπο πάμε για κυβέρνηση 240 βουλευτών

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Γράφει ο Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός

Γνωρίζω ότι οι “πολιτικές” προβλέψεις είναι άκρως επικίνδυνες, αφού το πολιτικό τοπίο της χώρας είναι θολό και δεν επιτρέπει οι αρθρογράφοι να παίρνουν τέτοια ρίσκα, που είναι δυνατόν να χτυπήσουν την αξιοπιστία τους.

Όμως η πληροφορία μου ήρθε από τον άνθρωπο που μου έδωσε 4 μέρες πριν με ΑΠΟΛΥΤΗ ακρίβεια τα εκλογικά ποσοστά των εκλογών του Σεπτεμβρίου 2015 (ξέρετε τότε  που έδιναν τη ΝΔ μπροστά με 2 μονάδες και τελικά έχασε με 7 μονάδες ακριβώς όπως με είχε ενημερώσει ο πληροφοριοδότης μου από την Πέμπτη το πρωί).

Σύμφωνα λοιπόν με την “πηγή”  η εντολή από “έξω” είναι : ΔΥΝΑΤΗ κυβέρνηση 240 εδρών, το γρηγορότερο δυνατόν (ακόμα και πριν τα Χριστούγεννα) με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, ώστε να προχωρήσουν οι “μεταρρυθμίσεις”, δλδ το τελικό ξεπούλημα, η ενεργοποίηση του κόφτη το μνημόνιο 4 και  η απομείωση του χρέους,μέσα από τρομερά δυσβάσταχτους όρους!!!

Δλδ ή κυβέρνηση που θα προκύψει μέσα από την παρούσα Βουλή  ή μέσα από νέες εκλογές. 

Πως θα μπορούσε να γίνει αυτό;

Είναι πολύ απλό. Ήδη ΠΑΣΟΚ, ΠΟΤΑΜΙ, ΑΝΕΛ, ΛΕΒΕΝΤΗΣ είναι υπό πλήρη διάλυση και τα στελέχη τους καλοβλέπουν ένα – δύο χρόνια σε μια κυβέρνηση ή έστω βουλευτές σε μια αντιπολίτευση (από το τίποτα που τους προφυλάσσει το άμεσο μέλλον).

Κανείς ακόμα και τώρα δεν μπορεί να προεξοφλήσει αν ο Τσίπρας θα αφήσει να σκάσει η βόμβα στα χέρια του ή θα την πασάρει την τελευταία στιγμή στον Κούλη.

Μέσα σε αυτό το περίεργο πολιτικό κλίμα, αναδεικνύεται και ένα ακόμα μεγάλο πρόβλημα. Δεν υπάρχει το αντίπαλό αντιμνημονιακό δέος. Δηλαδή το πολιτικό κόμμα, που θα μπορούσε να σταθεί στην αντίπερα όχθη των ευρωπαϊστών και των φιλομνημονιακών κομμάτων.

Η Χρυσή Αυγή παρόλο τον ντόρο του μεταναστευτικού προβλήματος δεν μπορεί να ανεβάσει τα ποσοστά της, το ΕΠΑΜ του Καζάκη δεν μπορεί να πείσει (σε αυτό ευθύνεται και η μέχρι πρότινος θέση για το μεταναστευτικό), ενώ το ΚΚΕ όπως πάντα βρίσκεται στον δικό του μικρόκοσμο, αρνούμενο να παραδεχθεί ότι από το 1920 έχουν περάσει σχεδόν 100 χρόνια και ότι τελικά η γη γυρίζει.

Την ίδια ώρα το πατριωτικό μέτωπο δεν έχει να επιδείξει κάτι αξιόλογο (κάποιες προτάσεις από πρώην ΑΝΕΛ και άτομα με αμφίβολο παρελθόν και σχέσεις με τη νύχτα είναι απλά γελοίες και δεν πείθουν) με αποτέλεσμα να οδηγούμαστε με μαθηματικό τρόπο στις πρώτες εκλογές που θα ψηφίσουν μόνον τα κομματόσκυλα του κάθε κόμματος, ενώ το φιλοπατριωτικό κομμάτι του πληθυσμού οδηγείται με μαθηματική ακρίβεια στην αποχή!!!

Τουτέστιν στις επόμενες εκλογές ρόλο θα παίξουν μόνον οι συσπειρώσεις τον κομμάτων και όχι η ιδεολογική διείσδυση στην κοινωνία. Και αυτό θα γίνει κατά την ταπεινή μου άποψη για τελευταία φορά.

Όλο αυτό είναι  απλά ο επιθανάτιος ρόγχος ενός παραπαίοντος πολιτικού συστήματος. Αυτές είναι οι τελευταίες εκλογές (όποτε και αν γίνουν) που θα πραγματοποιηθούν με τους συμβατικούς πολιτικούς όρους που γνωρίζουμε. Ήδη η τσιπροαριστερά μας το λέει με όλη τη δύναμη της φωνής της… Το θέμα είναι την ακούει κανείς; Ή κάνει πως δεν την ακούει;

Σε κάθε περίπτωση βλέπουμε τους τίτλους τέλους, ενός έργου τσόντα, που στο ρόλο της πόρνης  βρίσκεται ένας ολόκληρος λαός. 

Πηγή λαλητρίς



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ
O Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός είναι ένας "τρελός" από τη Μυτιλήνη. Η τύχη τον έφερε στην Αθήνα, όπου διαμένει σχεδόν 20 χρόνια και χαίρεται τη ζωή μέσα από την οικογένεια και τους φίλους του. Ο Ζαχαρίας είναι Χριστιανός Ορθόδοξος, όμως δεν έχει καμία σχέση με την παπαδοκρατεία (Πατριάρχες, Αρχιεπισκόπους,Επισκόπους και μικρό - ευτυχώς- μέρος των ανάξιων ιερέων) που μαστίζει την πραγματικότητα μας. Ο Ζαχαρίας είναι ΕΛΛΗΝΑΣ, πατριώτης και πιστεύει ότι η λεφτεριά της πατρίδος είναι κοντά, έστω και αν χρειασθεί ολοκληρωτική επανεκκίνηση!

Σχόλια Αναγνωστών (46)

  1. Vigilant Watcher 10/18/2016 @ 3:52 ΜΜ

    Εύχομαι να επαληθευτείς και να τελειώσουμε μετά και την τελευταία αυτή ταλαιπωρία από παρόν σάπιο σύστημα και τους εκπροσώπους του.

  2. Δυστυχως τιποτα απο οσα γραφεις δεν θα γινει…
    Δυστυχως ο αλεκσης θα συνεχισει να κανει τρυπες στο νερο και οι ψηφοφοροι του θα τον δοξαζουν
    Δυστυχως ολα τα κομματα (πλην ενος) εξακολουθουν να παιρνουν οδηγιες,γραμμη και εντολες απο την ξενη ελιτ
    Δυστυχως ο κοσμος τρωει χρονια το κουτοχορτο και το συνηθισε δεν το αλλαζει ουτε με χαβιαρι
    Δυστυχως οσοι ΑΞΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ μπορουν και πρεπει να βγουν μπροστα δεν το κανουν (φοβουνται μην μπλεξουν με τα πιτουρα)
    Δυστυχως εχουμε να φαμε πολυ ακομα …..δημοκρατια για το ….καλο μας (δηλ.μεχρι οριστικης εξοντωσης)
    Δυστυχως μπλεξαμε με ΠΡΟΔΟΤΕΣ και αν δεν τους κανουμε οτι αρμοζει στους προδοτες τοτε θα μας κανουν αυτοι οτι αρμοζει στους δουλους.

    • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 10/18/2016 @ 9:15 ΜΜ

      Ιών ξέρεις γιατί θα πάμε σε βουλή 240 βουλευτών; Γιατί αυτά που έρχονται θέλουν πλειοψηφία 2/3… Δλδ 201 βουλευτές…

      • ποτε τους δεν κολλησαν Ζαχαρια σε τετοιες ….λεπτομερειες ,αν παλι ειναι τοσο αναγκαιο θα κανουν το ιδιο που εκαναν με την ψηφιση του τριτου μνημονιου δηλ. θα δωσουν θετικη ψηφο στον συριζα. Δεν προκειται η ελιτ να καψει τις εφεδριες της βαζοντας τους μαζι να συγκυβερνησουν.

  3. Αγρότης Ανεπιστήμονας 10/18/2016 @ 4:34 ΜΜ

    Με συγχωρείται κ. Μυτιληνιέ αλλά μένω έκπληκτος. Για τους 35+ συναγωνιστές μας στο ΟΧΙ που δεν ψήφισαν ποτέ μνημόνια στην πράξη κι όχι στα λόγια δεν έχετε ακούσει τίποτα.
    Λοιπόν η αγωνίστρια στην πράξη κι όχι στα λόγια Ζωή Κωνσταντοπούλου που με την διεθνή επιτροπή για το χρέος το έβγαλε Παράνομο, απεχθές και επονείδιστο δεν βοήθησε σε τίποτα τον ελληνικό λαό και την Ελλάδα;;;;;;
    Οι υπόλοιποι που βρέθηκαν στο ΛΑΕ του Λαφαζάνη και κατασυκοφαντήθηκαν από του ανθρώπους του συστήματος, ούτε αυτοί μας κάνουν;;;;
    Δεν μπορώ να βρω έναν λόγο για την παράληψή τους από το παραπάνω άρθρο που να δικαιολογεί την αυτή την στάση σας. Ε ας ψηφίσουμε τότε ΟΥΛΟΙ δαγκωτό τον ΚΟΥΛΗ.

    • Μιλάμε πάντα για την ίδια “αγωνίστρια”, που παρέα με τους υπόλοιπους 35 συναγωνιστές της, ψήφισε και με τα 2 χέρια το λαθρομεταναστευτικό, ψήφισε το σύμφωνο συμβίωσης, έβαλε πλάτες στην φασιστερά της Ν.Τ.Π και μέχρι αρχές Αυγούστου 2015 δήλωνε ότι δεν ψηφίζει μνημόνιο 3, αλλά στηρίζει Σύριζα κι Αλέξη Τσίπρα; Και που μετά αποφάσισε να κάνει solo καριέρα; Ή μήπως μιλάμε για άλλο πρόσωπο;

    • ΑΝΩΝΥΜΟΣ 10/18/2016 @ 8:11 ΜΜ

      Συμπαθη αγροτη ανεπιστημονα η Ζωη πραγματι εκανε αξιολογες κινησεις
      στα θεματα του χρεους και σε θεματα τηρησης των κανονων ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ,ΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ,ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ,Κ.Α. …..ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Ο ΛΑΦΑ. κλασικοι κουμμουνιστες,διεθνιστες και οι δυο ,,,και οπως ξερεις οπου κομμουνισμος ισον, διαλυση της οικονομιας, εξαθλιωση φτωχεια και δυστυχια των λαων,κατι σαν το τωρινο δηλαδη και λιγο χειροτερα, οποτε αφησε τα …..

    • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 10/18/2016 @ 9:18 ΜΜ

      Αγρότη θεωρώ αστείο να ασχοληθεί Έλληνας με την “προοδευτική” αριστερά για τα επόμενα 200 τουλάχιστον χρόνια. Εκτός και ΑΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΣΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ και η Ζωίτσα και ο Λαφά ΕΧΟΥΝ ΤΑΥΤΟΣΗΜΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ!!!
      Και όπως λέω εμείς του πατριωτικού χώρου οδηγούμαστε μαζικά στην αποχή. Τώρα πως εσύ το εξέλαβες να πάμε στον Κούλη δεν μπορώ να το καταλάβω.

      • ΗΛΕΚΤΡΑ 10/20/2016 @ 10:19 ΠΜ

        Δηλαδη φίλε Αγρότη
        Μας λες να ξεχάσουμε οτι η Ζωιτσα βγήκε απο την Βουλή να προϋπαντήσει τους γκει και μάλιστα τους προσκάλεσε και μεσα στην Βουλή την επόμενη φορά;;;; Η Βουλή δεν ειναι σπιτι της. Αν θέλει ας τους καλέσει στο δικο της σπιτι.
        Εξ αλλου στο λαθρομεταναστευτικό τα ιδια μυαλά κουβαλάνε κι αυτοι με τους υπόλοιπους αριςτερους. Τι να το κανω εγω αν το χρέος βγει παράνομο, αλλ η Ελλαδ γεμίσει με λαθρο;;;; αρ η Σλλαδα δεν θα ειναι των Ελληνων, αλλα ενός συρφετός που αυτοι θα μαζέψουν εδω. Για μένα το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν ειναι το χρέος, αυτους καποια στιγμη θα τους διώξουμε, οταν χτυπήσει κόκκινο η βελόνα, τους λαθρο τι θα τους κανουμε;;;;; Αυτοι ειναι ο στρατος τους που θα στρέψουν εναντιον μας, οταν χάσουν την εξουσία.
        Τι δεν καταλαβαινετε;;;;;

  4. The war is on, NOW is the time for humanity to Unite, step into our power as a collective and take this planet back from AI before it it gets legs and takes off. This is the precipice at which we, the collective of humanity find ourselves…
    https://ascendingstarseed.wordpress.com/2016/10/17/the-administrations-report-on-the-future-of-artificial-intelligence/

  5. επιθανάτιος ρόγχος, όχι βρόγχος

  6. ΣΗΜΑΤΩΡΟΣ 10/18/2016 @ 6:04 ΜΜ

    ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΥΗΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΚΑΤΙ …ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ///////αφου πληρωση φορους ,υπεραξιες ,κληρονομιες ΕΝΦΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΚΡΙΘΕΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΗ,,,,,ΤΕΛΙΚΑ ,,,,,ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗΣΗ …….
    ΑΥΤΟΙ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ .ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΜΕ ΤΙ ΤΙΤΛΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΚΗ ΚΑΙ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ????????
    ΛΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ,,,,,,ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΑΡΑ ΜΕΤΟΧΟΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ,,,,,ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΕΙΤΕ ΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΕΙΤΕ ΜΕ ΕΚΧΏΡΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ,,,,,,,,
    ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΟ ΛΕΕΙ ΡΗΤΑ,,,,,,,Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΕΡΧΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΔΕΈΣΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΛΕΝΕ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΟΡΚΙΖΟΝΤΕ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
    ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΒΡΗΣΚΟΝΤΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΟΥ ΟΡΚΙΣΤΗΚΑΝ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΝΙΚΑ ΔΙΚΆΣΙΜΟΙ ,, ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ????????
    ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΥΤΟΙ ..ΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ,,αλλα το ΤΑΜΕΙΟ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ,,,,,,,ΤΟΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΜΈΝΟΙ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΟΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ,,ΩΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΕΣ

    ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΜΕ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 120 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ……ΠΟΥ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΕΧΕΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΩΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΞΕΝΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ..ΗΗΗ ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΝ ΗΗΗ ΔΙΑΦΕΝΤΕΥΟΥΝ ,,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑ Ο ΛΑΟΣ ,,,,,,ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ,,ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΜΕ ΟΔΥΝΗ ,,ΧΑΜΕΝΑ ΚΕΡΔΗ…ΚΑΙ ΑΜΕΣΣΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΗ ΠΟΙΝΗ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΕΣ ΞΕΝΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ
    ΣΗΜΑΤΩΡΟΣ

    • ΣΗΜΑΤΩΡΟΣ 10/18/2016 @ 10:10 ΜΜ

      ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΤΗΣ ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΠΙΟΤΕΡΟ ΚΟΚΚΙΝΑ …ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ….ΖΑΧΟ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΓΙΝΕ ,,,,,,,,ΚΑΤΙ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ ,,,,ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ,,ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ?????ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ???ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΜΕΙΜΑΡΑΚΗΣ [ψαξε στο υ/π ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ],,, ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΠΡΟΤΡΕΠΑΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΑΠΟΧΗ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΣΑΝ ΑΠ ΕΞΩ,,,,,ΑΠΟΧΗ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΑ,,ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΗΤΗ ΤΣΙΠΡΑ…….

      • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 10/19/2016 @ 11:21 ΜΜ

        Φίλε Σηματωρέ όταν μιλάω πάντα μιλάω με συγκεκριμένες πληροφορίες και στοιχεία. Ξέρω ότι με παρακολουθείς γι΄αυτό και θα σου ότι σαν Ζαχαρίας αρθρογράφος ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΤΡΕΠΩ τους αναγνώστες μου να συμμετέχουν μαζικά. Ακόμη και εγώ που στις προηγούμενες εκλογές προτίμησα να απέχω (κυρίως λόγω της πουστιάς που έπεξε Μιχαλολιάκος , Καμμένος, Τσίπρας Μεϊμαράκης) στον Ελληνικό λαό, εν τούτοις δεν το ανακοίνωσα μέχρι την ώρα που πλέον το ποσοστό ήταν ξεκάθαρο. Όπως ξέρεις πολύ καλά είχα ανακοινώσει ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ τα αποτελέσματα 4 μέρες πριν τις εκλογές και ενώ σήσωμο το πολιτικό κατεστημένο και οι δημοσιοκάφροι μιλούσαν για πύριο νίκη της ΝΔ (+2%).

        • ΣΗΜΑΤΩΡΟΣ 10/19/2016 @ 11:53 ΜΜ

          ΔΕΝ ΜΙΛΉΣΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ,,,,ΕΙΠΑ ΓΕΝΙΚΑ,,,ΝΑ ΨΑΞΟΥΝ ..ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΚΑΤΙ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ …..ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΤΟΤΕ ΗΜΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩς ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΝΑΖΑ…….Η ΖΩΗ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΤΑ ΣΤΗΘΙΑ ΤΗς ΚΑΙ ΕΡΙΞΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ,,ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙς ΨΗΦΙΣΕ ΤΟ ΜΕΤΑΜΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ….ΟΛΟΙ ΤΟΤΕ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΙΣΩς ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙς ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΕ,,,,ΤΕΛΟς ΠΑΝΤΩΝ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ,,,,ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ,,ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΕΞΩ ΕΙΠΑΝ 4 Η ΒΡΕΤΑΝΙΑ 6 ΚΛΠ ,,ΟΛΟ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΜΕΣΩ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΣΟΙΝΤΕΡ ΔΙΕΥΘΗΝΤΗ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΚΑΝΑΛΙ ,,ΜΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΕΥΚΟΛΟ ,,ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,,,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΠΑΜΑ ..ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩς ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΕΠΕΤΕΙΑΚΗ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΕΔΩ ,,,,,,,,ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥς ΜΟΥ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΕΤΡΑΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ

  7. ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 10/18/2016 @ 6:12 ΜΜ

    ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΜΟΝΟ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΡΕ!

    • DISLIKE
      δεν ξέρω πόσο τυχαίο είναι το γεγονός ότι δηλώσεις διαφωνίας και αντίθεσης σε αυτό το σχόλιο δεν καταγράφονται…

  8. Πες αλεύρι... 10/18/2016 @ 6:40 ΜΜ

    Και θα δούμε αν το πατριωτικό μέτωπο θα πάει στην αποχή ή όχι.

    • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 10/18/2016 @ 9:22 ΜΜ

      Στις προηγούμενες εκλογές πήγε κατά 40%. Εκτιμώ ότι θα πολύ μεγαλύτερο στις επόμενες (με τις παρούσες συνθήκες).

      • Περίπου 10/18/2016 @ 11:05 ΜΜ

        Το 40% ήταν το σύνολο της αποχής όχι του πατριωτικού μετώπου.

        • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 10/19/2016 @ 11:17 ΜΜ

          Αγαπητέ το ποσοστό αποχής ήταν 43,4 στο σύνολο του πληθυσμού.
          Εγώ μίλησα για την αποχή ΑΜΙΓΩΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. Που το 40% των πατριωτών ενώ χαρακτηρίζεται από την μαζική συμμετοχή αυτή τη φορά προτίμησε να απέχει. Το ότι ταιριάζει με το γενικό σύνολο είναι αδιάφορο και τυχαίο.

  9. Αγαπητε φιλε ζαχαρια…..εχοντας περασει αρκετο καιρο απο την ζωη μου στην αριστερα ,ειτε μεσα, ειτε αργοτερα στην απεξω αλλα με φιλους που ηταν και ειναι ακομη μεσα……Σου εχω πει πολλες φορες πως η συμμορια του ΑLEX ηταν να μην [παρει την εξουσια…..Διαβασες σημερα πως η τραπεζα Πειραιως ζηταει 160 χαρτια απο τον κουλη …κασαδουρα…χαχχαχχαχαχ θα τους ξεπατωσει ολους….Μς αυτα που βγαζει αλλα και που θα βγαλει στην φορα ,αυτοι οι μαιμου Αριστεροι θα φαινονται ασπιλοι και αμολυντοι μπρος σε κουληδες βενιζελους και Σαμαραδες…!!!!!!!….και να μην τους τα παρει θα τους εκβιαζει! !!!!!!!!….. τα αυριζα ειναι κλασικο συνομωτικο κομμα που πατανε ακριβως πανω στα χναρια που διδαξε ο Λενιν….οι Δεξιοι μπροστα τους ειναι τιποτες,χαβαλεδες και πουθεναδες….. η απλα καλθτερα να το διατυπωσω ,ερασιτεχνες…οχι στην διαπλοκη που ειναι καθηγητες ,αλλα στον τροπο που ασκησαν την εξουσια…Ακουαε με φιλε….Ειμαι πεπεισμενος πως αυτοι οι τυποι δεν θα πεσουν ουτε με…πραξικοπημα!!!!!χαχχαχχαχαχχαχ….εχουν το μαχαιρι και το καρπουζι…και 240 βουλευτες να παρουν-που δεν θα παρουν- ο ALEX θα κανει κουμαντο!……Δεν ια αφησει κανενα κομμα να τον καπελωσει…θα τους εκμηδενισει ,θα τους κανει ρεταλια οπως τους εχει κανει ηδη, θα αναγκασει την φωφη να διωξει αυτον τον χοντροβουβαλο τον Βενιζελο…και το ποταμι να διωξει τον σταυρακα…Τον βασιλακη τον λεβεντη τον αφηνει, ειναι ακινδυνος αυτος…….ερχετε και ο Ομπαμιας στην Ελλαδα…και αν γινει και κατι με το χρεος, τοτε ποιος τον πιανει…….θα τους ξεσκισει ολους….[με πρωτους απ΄ολους εμας..αλλα αυτο ειναι μια αλλη συζητηση]…..δεν θα ξεμπλεξουμε ευκολα με αυτον….μην ακουτε τους χρυσαυγιτες και τον καζακη και το κκε,,,,,αυτοι δεν ειναι πουθενα…,,Αυτος θα την παθει μονο απο την ΖΩΗ…αν καταφερει και βγει στην βουλη,δηλαδη αν την αφησουν τα συριζια να βγει…ΑΥΤΗ ΘΑ ΤΟΝ ΞΕΒΡΑΚΩΣΕΙ……

  10. Ανώνυμος 10/18/2016 @ 7:40 ΜΜ

    Ζαχαρία για τον Καζάκη κάνεις λάθος. Τον παρακολουθώ πολύ καιρό. Έχει πολλές φορές μιλήσει για απελάσεις και πως ανάμεσα στους μετανάστες βρίσκονται τζιχαντιστές. Δες αυτό το link https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=nKCMnyUYwtY

    • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 10/18/2016 @ 9:25 ΜΜ

      Λάθος δεν κάνω γιατί παρακολουθώ από πολύ κοντά τον Καζάκη χρόνια τώρα. Και όταν ήρθε στην περιοχή μου του έκανα ερωτήσεις από κοντά που οι απαντήσεις ήταν τουλάχιστον χαζές. Δλδ μιλάνε όπως και η ΧΑ για απελάσεις; Προς τα που, αφού δεν μπορούν καν να εξακριβώσουν τις χώρες προέλευσης. ΕΠιπλέον προς στις εμπόλεμες περιοχές δεν επιτρέπονται απελάσεις. Μετά είναι και το θέμα του λεξιλογίου… Μέχρι πριν 2 μήνες μιλούσε για “προσφυγικο” και “πρόσφυγες”. Τα “” τα έβαλε στο λεξιλόγιο του απο το Σεπτέμβρη, ενώ το ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ακόμα δεν λέει να το πει. Τέλος ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΗΜΑ γιατι ο Σκούφος ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΩΝΙΚΟΣ τα τελευταία 300 χρόνια…

      • Καζάκης:
        “…Αυτό που είπαμε και εξακολουθούμε να το υποστηρίζουμε είναι κάτι πολύ απλό. Η Ελλάδα δεν πρέπει για κανένα λόγο να κρατά εγκλωβισμένους μετανάστες και πρόσφυγες. Δεν μπορεί και δεν πρέπει να μετατρέπει σε γκέτο γειτονιές της Αθήνας, ή να δημιουργεί στρατόπεδα συγκέντρωσης για να τους κρατά ως ομήρους. Οφείλει να τους παρέχει τάχιστα – σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ και μόνο μ’ αυτήν – τα απαραίτητα έγγραφα, ώστε να μπορέσουν να πάνε όπου οι ίδιοι θέλουν…”
        http://dimitriskazakis.blogspot.gr/2016/02/blog-post_14.html

        Το ερώτημα όμως είναι, τώρα πού το σίδερο βράζει, θες να σε κυβερνάνε κάποιοι άλλοι ή θες να είσαι αυτεξούσιος;

        Τώρα πού το σίδερο βράζει σημαίνει ότι, αυτοί πού είχαν μέχρι τώρα την εξουσία, (τούς την είχες παραδώσει), βρίσκονται σε πανικό, διότι βλέπουν ότι ο έλεγχος έχει φύγει από τα χέρια τους, παρόλο πού τα φαινόμενα ακόμα δεν το δείχνουν ξεκάθαρα.

        Ηλίας Α. Λυμπέρης

        • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 10/19/2016 @ 11:13 ΜΜ

          Είδες που πάτησες την πεπονόφλουδα; Λες “σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ”… εδώ λοιπόν είναι το βασικό πρόβλημα…
          Οι αρμοστείες και οι διεθνείς οργανισμοί είναι ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΕΒΡΑΙΟΚΙΝΟΥΜΕΝΕΣ οπότε από το 0 αφαίρεσε το τίποτα και μετά βγάλε αποτέλεσμα.

          • «σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ»…

            δεν το λέω εγώ το λέει ο Καζάκης. Εγώ λέω αυτό πού είναι κάτω από το link, αυτά πού είναι πάνω τα έγραψε ο Καζάκης. οοο Δικιά μου άποψη είναι ότι αυτό πού λες εσύ δεν είναι κατακριτέο ότι δηλαδή το ΟΗΕ είναι επί το πλείστον εργαλείο των εκμεταλλευτών της ανθρωπότητας, ούτε αυτό πού λέει ο Καζάκης είναι κατακριτέο δηλαδή ότι “Οφείλει να τους παρέχει τάχιστα – σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ και μόνο μ’ αυτήν – τα απαραίτητα έγγραφα, ώστε να μπορέσουν να πάνε όπου οι ίδιοι θέλουν”, διότι αυτό προβλέπεται από το διεθνές δίκαιο καί ο Καζάκης θέλει να είναι σύμφωνος με αυτό. Αυτό θα μπορούσε να έχει κάποιο αποτέλεσμα, π.χ. αν το ΟΗΕ δεν συνεργαστεί τότε εκτίθεται ξεκάθαρα παγκοσμίως ότι δεν τηρεί το διεθνές δίκαιο. Σε περίπτωση αθέτησης από πλευράς τού ΟΗΕ τότε, το τι θα κάνει το ελληνικό κράτος είναι ένα ερώτημα. οοο Πως απαντάω εγώ σε όλα τα ζητήματα της ανθρωπότητας. Είχα γράψει καί στον Καζάκη ότι ο πολίτης, ο καθένας μας καλύτερα, είναι ελεύθερος να λειτουργεί με δομές καί χωρίς δομές. Είναι ελεύθερος να λειτουργεί όχι μόνο με σύνταγμα, δίκαια, οργανώσεις, αλλά καί χωρίς αυτά. Εγώ βλέπω ότι ένα μεγάλο μέρος της ανθρωπότητας πορεύεται στην κατεύθυνση: ελευθερία καί ευημερία όλων καί του καθενός, με προτεραιότητα στην ελευθερία όλων καί του καθένα.
            Αυτεξούσιος, χωρίς μεσάζοντες.

            Ηλίας Α. Λυμπέρης

  11. ξεχασα να γραψω πως ο εχων την εξουσια εκβιαζει τους παντες!!!!Μην ξεχναμε πως εμπασε στο παιχνιδι τον χοντρο τον μαρινακη που ειχαν ηδη συνεργαστει στις νομαρχιακες και δημοτικες εκλογες….Ο ΑΛΕΞΗς ΕΡΙΞΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΔΡΙΤΣΑ για να βγει ο χοντρος…..και μαλιστα ,ΑΚΟΥΤΕ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ….ο χοντρος τα ειχε βρει με τον παναγιωταρο που ειχε παρει 14 % στις νομαρχιακες απο μαλακες χρυσαυγιτες ενω στις δημοτικες εβαλαν ενα τιποτα που πηρε 2.5% για να μην κοψει τον χοντρο………….εβαλε και στο παιχνιδι τον ρωσο…με ολα τα μπαοκια…και ,να μου το θυμηθειτε ΑΥΤΟ ο ΑΛΑΦΟΥΖΟΖ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΡΙΞΕΙ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ…ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ!!!!!!!…..
    ….ΜΜΕ- ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ[ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΚΕΙ…ΕΜΦΤΑΓΜΑ Ο ΕΝΑς… ΓΙΑ ΑΔΕΛΦΗ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ …ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ Η ΑΛΛΗ..ΙΧΙΧΙΙΧΙΧΙ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΄[Ο ΠΑΝΟΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΚΕΙ]….ακρινως οπως τα λεει και ο ΛΕΝΙΝ…αλλα που να ξερουν οι περισσοτεροι τι λεει ο ΜΕΓΑΣ μαστορας της επαναστασης…και ο πατριωτικος χωρος?……δεν θελω να γελασω για τον χωρο αυτον,….μην γραψω δηλαδη,,χαχχαχαχχα γιατι ολοι αγαπαμε την πατριδα μας…εστω και με διαφορετικο τροπο …..απλα θελω να τονισω οτι ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ,,,, ΜΕ ΕΥΧΕΣ, ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΚΑΠΕΛΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ…ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ….ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΣΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΘΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑ….ΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ…τοσο απλα..στην αριστερα ολοι εκφραζονται ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ//..θες ΜΛ ΚΚΕ…ΘΕΣ ΑΝΤΑΡΣΥΑ..ΘΕΣ ΛΑΕ ..ΘΕς ΖΩΗ///ολοι υπαρχουν…..τοσο απλο ειναι…ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕς ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΥΛΗ!!!!χαχχαχαχχα εδω γελαμε//τον μιχαλολιακο//ξαναγελαμε..ιχιχιιχιχιιχ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ…..Αρα δεν υπαρχετε εγαπητοι φιλοι… ειναι θλιβερο θλιβερο,αληθεια σας το λεω, αλλα στην τελικη ειστε ανυπαρκτοι……..ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΤΕ ΣΑΝ ΧΩΡΟΣ…ΕΚΤΟς ΑΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΔΕΞΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ Ο ΑΝΘΙΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ!!!!χαχχαχαχα ξαναγελαμε εδω…αρα φτιαχτειτε μπας και δει η χωρα καμμια ασπρη μερα…Η ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΑΚΡΟ….ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΤΣΟ…..πλατωνας αδελφια….πλατωνας σε ολα….ασπρο και μαυρο αλογο σε πληρη αρμονια για να γαμησει και να δειρει το αρμα της ζωης….της ψυχη θα ελεγε ο πλατωνας αλλα εγω το φερνω στην τωρινη ζωη μας….ποιο πεζα κα ποιο κατανοητα….

    • ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ 10/18/2016 @ 10:12 ΜΜ

      Εσυ κατσε στην αποχη σου …..ετσι κανουν αλλωστε οι ριψασπιδες…..εμεις παλι οσοι ειμαστε πατριωτες και αισθανομαστε Ελληνες θα ψηφισουμε πατριωτικα ΕΛΛΗΝΙΚΑ κομματα οποια υπαρχουν και ας βγαζετε εσεις το κομπλεξ απεναντι στην χρυση αυγη,συνηθισμενη ειναι και παρα τον πολεμο ΟΛΩΝ εναντιων της πληθαινουν οι υποστηρικτες της …και κοιτα μην τριβεις τα ματια σου με τα ποσοστα που θα φερει.

  12. Γιώργος Γλυφάδα 10/18/2016 @ 9:01 ΜΜ

    Φίλε Ζαχαρία γράφεις:… “Σύμφωνα λοιπόν με την «πηγή» η εντολή από «έξω» είναι : ΔΥΝΑΤΗ κυβέρνηση 240 εδρών, το γρηγορότερο δυνατόν (ακόμα και πριν τα Χριστούγεννα) με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, ώστε να προχωρήσουν οι «μεταρρυθμίσεις», δλδ το τελικό ξεπούλημα, η ενεργοποίηση του κόφτη το μνημόνιο 4 και η απομείωση του χρέους,μέσα από τρομερά δυσβάσταχτους όρους!!! Δλδ ή κυβέρνηση που θα προκύψει μέσα από την παρούσα Βουλή ή μέσα από νέες εκλογές.”…… Δηλαδή οι Ξένοι ΔΕΝ θέλουν την σημερινή κυβέρνηση γιατί προφανώς δεν “συμμορφώνεται προς τας υποδείξεις” και γι’ αυτό θέλουν να φτιάξουν μια άλλη κυβέρνηση “με τον ένα ή τον άλλο τρόπο” ώστε να κάνουν όσα θέλουν εις βάρος του λαού μας! Άρα εμείς τί πρέπει να θέλουμε;;; Ό,τι θέλουν οι ξένοι;;;;; Μάλλον όχι. Αυτό θέλεις να πεις ή κάνω λάθος;

    • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 10/18/2016 @ 9:14 ΜΜ

      Σε αυτό το άρθρο δεν γράφω τι θέλουμε εμείς (που στο τέλος λίγη σημασία έχει αφού ως λαός τα τελευταία χρόνια είμαστε χάπατα, σανοφάγοι) αλλά τι θέλουν αυτοί ΓΙΑ ΕΜΑΣ.

      • Γιώργος Γλυφάδα 10/18/2016 @ 10:19 ΜΜ

        Ευχαριστώ για την διευκρίνηση.

      • Ζαχαρία θες απλώς να προβλέψεις ή διακρίνω ηττοπάθεια;

        Ηλίας Α. Λυμπέρης

        • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 10/19/2016 @ 11:15 ΜΜ

          Καμία ηττοπάθεια κ. Ηλία.
          Όπως είπα όλα γίνονται όπως πρέπει ή έστω όπως κάποιοι θέλουν ή έχουν σχεδιάσει. Εμείς το έργο παρακολουθούμε.
          Για να αλλάξουν τα πράγματα αλλάζουν με έναν τρόπο… Με αίμα… Όχι τώρα… εδώ και χιλιάδες χρόνια!

          • Ζαχαρία, όταν λες τα πράγματα γίνονται όπως πρέπει, συμφωνώ. Όταν λες όμως ότι γίνονται όπως κάποιοι άλλοι έξω από σένα θέλουν ή έχουν σχεδιάσει διαφωνώ, διότι αυτό σημαίνει ότι υποτιμάς τον εαυτό σου. Με αποκαλείς πιό πάνω κύριο, ο καθένας είναι ο μοναδικός κύριος ολόκληρης της ζωής του. οοο Ο καθένας είναι ελεύθερος να ερμηνεύει καί να ζωγραφίζει την ιστορία όπως θέλει. Όταν η κατεύθυνση είναι η ελευθερία όλων καί του καθενός, τι έγινε με τό αίμα πού χύθηκε στην επανάσταση τού 1821 γιά παράδειγμα; πέτυχαν το επιθυμητό; Όχι διότι ο απλός πολίτης από άγνοια άφησε να τον χρεώσουν οι κυβερνώντες στούς Ρότσιλντ. Έτσι η σκλαβιά των Ελλήνων συνεχίζεται μέχρι σήμερα εξαιτίας της άγνοιας τού πολίτη όσον αφορά τον εαυτό του, όσον αφορά την πολιτική, όσον αφορά την οικονομία, όσον αφορά την νομισματική έκδοση καί πολιτική, όσον αφορά τα μονοπώλια, όσον αφορά την επιστήμη, την θρησκεία καί με δυό λόγια σε ποιόν δίνει την αυθεντία καί την εξουσία της ζωής του στον εαυτό του ή στούς άλλους καί για ποιό λόγο. Όταν λοιπόν ο άνθρωπος κατανοήσει το όλο σύστημα εκμεταλλεύσεώς του καί, ταυτοχρόνως ανακτήσει την εκτίμηση του καί την εμπιστοσύνη του στον εαυτό του, τότε η αλλαγή θα έχει διάρκεια. Βλέπω ότι εσείς, συνήθως, βοηθάτε προς αυτή την κατεύθυνση γι αυτό, σας δίνω συγχαρητήρια.

            Ηλίας Α. Λυμπέρης

      • Ανώνυμος 10/18/2016 @ 11:51 ΜΜ

        Φιλε ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΕ δεν μας τα λες καλα για τον ΚΑΖΑΚΗ και δεν ξερω απο τη ελατηρια δονησε.Αντε και κανει λαθος για το μεταναστευτηκο που δεν κανει στα υπολειπα τι? και εκει λαθος ειναι? και μας λες οτι τον παρακολουθεις και καιρο ,και αυτο με τον σκουφο ελεος πια μασονικος και αηδειες,και ετσι να ειναι που δεν ειναι η Ελλαδα απελευθερωθηκε απο τον ελευθεροτεκτονισμο (φιλικη εταιρεια). Και αυτο με την Ζωη Κωσταντοπουλου παρατηστε μας επιτελους η πορεια της δειχνει ποια ειναι ξεκαθαρα

        • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 10/19/2016 @ 11:12 ΜΜ

          α)Για τη Ζωή συμφωνώ 100% γι΄αυτό και την βγάζω μόνιμα στη σέντρα.
          β)Για τον Καζάκη κράτα μικρό καλάθι γιατί μιλάει για πράγματα που απαιτούν ΑΛΛΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ (αφού δεν προβλέπονται από το σύνταγμα). Επίσης καλή η θεωρία και η προσωπολατρία αλλά υπάρχει θέμα ΣΤΕΛΕΧΩΝ… Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη. Και το ΕΠΑΜ είναι ΚΑΖΑΚΙΚΟ ΚΟΜΜΑ, χωρίς αυτόν αύριο δεν θα υπάρχει.

  13. Γιώργος 10/18/2016 @ 9:56 ΜΜ

    Ζαχαρία με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο για το πως περίπου θα εξελιχθούν τα γεγονότα.

  14. Ζαχαρια να θυμησω μόνο ότι στο τελευταίο μνημόνιο γράφει ότι υπάρχουν μέτρα,δεν θυμάμαι τώρα συγκεκριμένα να γράψω ποια,τα οποία θα ενεργοποιηθούν αυτόματα και θα ισχύουν,χωρις να χρειαστεί να περάσουν από την βουλή.προφανως το γράφει αυτό το μνημόνιο για να είναι σίγουροι οι έξω ότι θα γίνει αυτό που θέλουν χωρίς τυχόν διαρροές από βουλευτές.

    • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 10/19/2016 @ 11:10 ΜΜ

      Μόνο μισθολογικά μέτρα. Εγω δεν μιλάω για αυτά. Άλλα είναι που απαιτούν 200+1 βουλευτές…

  15. ΑΙΜΑΧΟΝ 10/19/2016 @ 12:52 ΠΜ

    Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ …ΑΝΕΛ …ΔΗΛΑΔΗ ΗΤΑΝ ΟΙ ΑΝΕΛ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΚΑΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΟΝΗ ΤΗΣ…..ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΣΩΝΟΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΣΤΗΜΕΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ..ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΤΕ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ…

  16. να λοιπον, η περιφημη "πολιτειακη Ανωμαλια" !!!! 10/19/2016 @ 1:22 ΜΜ

    ποια θα ειναι !!! Αμεσως θα τραβηξει πισω το κεφαλαιο, κουρεμα-μηδενισμος καταθεσεων, και ο λαος στους δρομους ! με τους λαθρο !

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*