Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

13:48 - 07/01/2016

Απίστευτη αποκάλυψη: Πόσο κοστίζουν τα ιερατικά άμφια ;

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Σχόλιο: Αυτή είναι η μία άποψη, γιατί υπάρχει και η άλλη που θέλει ρακένδυτους ιερείς να δίνουν τα πάντα για τον συνάνθρωπο… Όπως πάντα το νόμισμα έχει δύο όψεις… Το ότι μερικοί ξεχνούν την αποστολή και τον όρκο του κάνει εν τέλει κακό σε αυτούς. Όσοι “σκανδαλίζονται” πρέπει να ψάξουν τον εαυτό τους και τις δικές τους αδυναμίες, γιατί τους παπάδες με τα ακριβά ράσα τους δημιουργούμε εμείς με την στάση μας (ακριβοί γάμοι σε “δημοφιλής” εκκλησίες πρώτη μούρη στο κέντρο της πόλης κ.ο.κ.). Το θέμα αξίζει ένα ξεχωριστό άρθρο, αλλά σας το δίνω για τροφή σκέψης… και σχολιασμού.

αμφιαΑπίστευτη αποκάλυψη: Πόσο κοστίζουν τα ιερατικά άμφια;

Εκείνοι που μπαίνουν στο στόχαστρο με τις ακριβές ενδυματολογικές επιλογές τους είναι συνήθως οι stars!

Ωστόσο, στην εκπομπή της Αννίτας Πάνια το βράδυ της Τετάρτης δεν πέρασαν στο «ντούκου» τους ιερείς που χθες είχαν την …τιμητική τους με τον εορτασμό των Θεοφανείων.

Άλλη ενδυμασία για την καθημερινή, άλλη για το Πάσχα, άλλη για τα Θεοφάνεια η οποία είναι προσωπική επιλογή του ιεράρχη για αυτό και τα περισσότερα από αυτά που φορούν δεν είναι ίδια για όλους.

Έτσι ενδεικτικά οι τιμές για τα Θεοφάνεια ξεκινούν από…
Ιερατικό άμφιο – 1.300 ευρώ
Μήτρα – 2.500 ευρώ
Σταυρός – 1.500 ευρώ
Σκήπτρο – 4.500 ευρώ
Που σημαίνει το ελάχιστο ποσό που χρειάζεται για τα 4 βασικά κομμάτια της ενδυμασίας για την ημέρα των Θεοφανείων είναι 9.800 ευρώ.

Τα αντίστοιχα για τη Μεγάλη Εβδομάδα η ενδυμασία κοστίζει 7.650 ευρώ και για τις γιορτές της ορθοδοξίας 10.500 ευρώ.

zappit.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ
O Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός είναι ένας "τρελός" από τη Μυτιλήνη. Η τύχη τον έφερε στην Αθήνα, όπου διαμένει σχεδόν 20 χρόνια και χαίρεται τη ζωή μέσα από την οικογένεια και τους φίλους του. Ο Ζαχαρίας είναι Χριστιανός Ορθόδοξος, όμως δεν έχει καμία σχέση με την παπαδοκρατεία (Πατριάρχες, Αρχιεπισκόπους,Επισκόπους και μικρό - ευτυχώς- μέρος των ανάξιων ιερέων) που μαστίζει την πραγματικότητα μας. Ο Ζαχαρίας είναι ΕΛΛΗΝΑΣ, πατριώτης και πιστεύει ότι η λεφτεριά της πατρίδος είναι κοντά, έστω και αν χρειασθεί ολοκληρωτική επανεκκίνηση!

Σχόλια Αναγνωστών (37)

  1. Δεν έχετε ιδέα τι λέτε και δεν ξέρω που βρήκατε αυτούς τους αριθμούς!
    Πιο απλά, οι ιερείς δεν έχουν σκήπτρο, μόνο οι επίσκοποι.
    Όσο για την πηγή, μιλάτε για την σύζυγο του κυρίου που υμνούσε τον σατανά με τραγούδι πριν κάποιους μήνες.

    Τι να σας πω, αν θέλετε να βοηθήσετε και να καθαρίσετε την εκκλησία μας όπως ισχυρίζεστε όλοι εσείς, αρχίστε από τον εαυτό σας… όλοι μας…

  2. Βασίλης 01/07/2016 @ 2:32 ΜΜ

    Έχει και άμφια με 450 ευρώ ή ίσως και λιγότερα. (houseofpriest.gr/default.aspx?action=productDetails&pcat_id=166&productID=25725)

  3. Γιώργος Λέρος 01/07/2016 @ 2:46 ΜΜ

    Στις κουρούνες οτι γυαλίζει αρέσει..

  4. ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ ΜΑΛΑΝ 01/07/2016 @ 3:05 ΜΜ

    Μία διευκρίνιση: Το άρθρο μιλάει για τα “ιερά άμφια”, αλλά, η περιγραφή που δίνει είναι για τα “αρχιερατικά άμφια”. Οι ιερείς που φορούν τα, πολύ φθηνότερα, ιερά άμφια είναι χιλιάδες, ενώ, οι αρχιερείς με τα ακριβά αρχιερατικά άμφια, που αναφέρει το άρθρο, είναι λίγες δεκάδες, όσοι και οι νομοί της χώρας.

    • ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ ΜΑΛΑΝ 01/07/2016 @ 3:26 ΜΜ

      Το αρχικό άρθρο είναι, μάλλον, παραπλανητικό. Καταλαβαίνω το σκεπτικό σας να αναδημοσιεύετε ό,τι βρίσκετε και να το αφήνετε στην κρίση μας, αλλά όμως, νομίζω ότι σας μειώνει το μη ξεσκαρτάρισμα ή έστω η μη διατύπωση κάποιου δικού σας σχολίου. Ο βαρύγδουπος προπαγανδιστικός τίτλος είναι του αρχικού αρθρογράφου? Εάν όχι, θα λυπηθώ διπλά.

      • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 01/07/2016 @ 3:26 ΜΜ

        Έχει σχόλιο πανω πάνω Κασσάνδρα.

        • ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ ΜΑΛΑΝ 01/07/2016 @ 3:33 ΜΜ

          Ευχαριστώ Ζαχαρία. Οταν άρχισα να γράφω το δικό μου δεν υπήρχαν σχόλια. Καταλαβαίνεις πόσο αργά γράφω, ειδικά όταν κάνω δεύτερες και τρίτες σκέψεις για το θέμα.

        • Και πάλι Ζαχαρία, το αρχικό σου σχόλιο είναι γενικό και δεν επικεντρώνεται στις εξαιρέσεις. Συνεχίζεις να μιλάς για ιερείς και επαναλαμβάνω ότι η μήτρα και το σκήπτρο που αναφέρεις ως πιο ακριβά είναι για αρχιερείς…

    • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 01/07/2016 @ 3:28 ΜΜ

      Για την ακρίβεια τα αρχιερατικά άμφια φορούν οι Αρχιερείς και οι Επίσκοποι.
      Αυτοί δυστυχώς δεν είναι 6 δεκάδες, αλλά 12 εκατοντάδες (1200).
      Δεν υπερασπίζομαι το άρθρο, αλλά θυμάμαι ότι τα αμφια είναι γενικά πανάκριβα. 450 ΕΥΡΏ κάνουν τα εντελώς απλά. Φαντάσου τα φανταχτερά που φορούν μερικοί μερικοί.

      • ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ ΜΑΛΑΝ 01/07/2016 @ 3:44 ΜΜ

        Από που βγαίνει ο αριθμός 1200 ? Η Πελοπόννησος έχει 9 -10, τα Επτάνησα 5 ή 6, η Κρήτη άλλους τόσους. Η υπόλοιπη Ελλάδα πόσους έχει? Οι περισσότεροι νομοί έχουν από έναν. Ερωτώ από ειλικρινή απορία.

        • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 01/07/2016 @ 3:50 ΜΜ

          Μετράς μόνο του επισκόπους, ξεχνάς του αρχιερείς. Δες στην απογραφή πόσοι είναι οι Αρχιερείς.

          • ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ ΜΑΛΑΝ 01/07/2016 @ 3:56 ΜΜ

            Θα φροντίσω να μάθω. Ευχαριστώ και πάλι, και συγγνώμη εάν υπερέβαλα.

          • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 01/07/2016 @ 4:14 ΜΜ

            Δεν υπερέβαλες, συζήτηση κάνουμε.

  5. Ενταξει …..διαβασα το αρθρο.
    Θα πω αυτο που αισθανομαι …..δε συμφωνω με την ενδυση των ιερεων, θα ηθελα να ειναι πιο απλο το ντυσιμο τους.
    Απο την αλλη εχουμε καταλαβει τι ακριβως κανουμε????
    Κρινουμε!!!! Ποιοι ειμαστε εμεις που παριστανουμε το Θεο ?????
    Οταν ερθει η ωρα ολοι θα κριθουμε …..απο τον εναν και μοναδικο Τριαδικο Θεο…….ΟΛΟΙ!!!!!!
    Αυτο που θα ηθελα …ειναι να μπορουσαμε ολοι οσοι ΝΟΙΑΖΟΜΑΣΤΕ να ενωθουμε , να γινουμε μια γροθια μαζι με τους ιερεις, μαζι με αυτους ομως ….που νοιαζονται οπως και εμεις …..και ειναι ειλικρινεις .
    Γιατι βλεπετε δεν ειναι ολοι ιδιοι……κανεις δεν ειναι ιδιος με τον αλλο…..ουτε καν μεσα στις οικογενειες.
    Αυτο ειναι ομως που μας κανει να ξεχωριζουμε.
    Δεν σας κρυβω οτι χαρηκα που καποιοι εσπασαν τη σιωπη τους……με οτι αυτο συνεπαγεται.
    Επιτελους καποιος διαφωνει, διαμαρτυρεται, αγανακτει……….φτανει το σκυψιμο του κεφαλιου .
    Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ……………

    • Ανώνυμος 01/07/2016 @ 4:16 ΜΜ

      Αννα, στην ώρα της κάθαρσης, δεν θα έχει σημασία ποιος πιστεύει απλά στο όνομα του Χριστού η πόσο φανατικός είναι, αλλά θα έχει σημασία ποιοι έκαναν αυτά που δίδαξε κ εκείνος κ οι Αρχαίοι Έλληνες… Δεν τα δίδαξε για να είναι η εξαίρεση κ να το παινεύετε, δεν είναι τέτοιος χαρακτήρας, τα δίδαξε για να μας δείξει κ τον τρόπο ζωής κ της δυνατότητες μας (γιαυτό δανείστηκε την ανθρώπινη σάρκα)… Δεν ξέρω πόσο πιο απλά να το πω, μέσα σε εκείνους που μας έχουν σκλαβώσει κ δεν θέλουν να εξελιχτούμε είναι κ η εκκλησία, όσα χρόνια πιστεύουμε στον τρόπο της εκκλησία μειωνόμαστε σαν Έλληνες, επειδή καθόμαστε (υποταζόμαστε) κ τους πιστεύουμε κ δεν ερευνούμε αντικειμενικά… Εκείνοι που μας έβαλαν δόλωμα την θρησκεία έχουν φτάσει τους Έλληνες κ την Ελλάδα σε αυτό το σημείο, έχουμε χάσει την πραγματική μας «ταυτότητα», κ έχουμε ξεχάσει που ανήκουμε… Ο πραγματικός Χριστός δεν έχει σχέσει με θρησκείες τα εμπόρια κ την σκλαβιά, γιαυτό τον σταύρωσαν (επειδή δεν ήταν δικός τους) κ μετά από τότε εκμεταλλεύονται τους πιστούς…

      Κ ότι αφορά το θέμα, δεν κοιτάζω το πόσο κάνει, αλλά την ουσία, πολύ χρυσαφική διαφήμιση μέσα στην εκκλησία… Δεν θέλουν να ντύνονται πιο απλά, έτσι θέλουν να μαθαίνουν τον κόσμο για πολλούς εμπορικούς λόγους…

  6. Ανώνυμος 01/07/2016 @ 3:38 ΜΜ

    Ας ανοιξουν ιεροραφειο να τα πουλαν πιο φτηνα. Δεν φταινε ουτε οι ιερεις ουτε οι επισκοποι για τις ακριβες τιμες. Εμεις θελαμε στολη για παπαδακι για τον γιο μας, στις Σερρες ειχε 200 ευρω και τελικα τρεχαμε στη Δραμα που ειχε 100. Ελεος. Κι ο φτωχος παπας σ ενα μικρο χωριο που θελει να αντικαταστησει το τριμενο του αντερι να δινει του κοσμου τα λεφτα. Ας τα βαλουν μ αυτους που τα πουλαν. Καλη χρονια να ειστε γεροι και ευλογημενοι.

  7. Ανώνυμος 01/07/2016 @ 4:17 ΜΜ

    Δεν είναι ούτε 140 μαζί με τους 6 συνταξιούχους και τους 30 βοηθούς επισκόπους…

    Έλεος πια ..

    Κάνετε ΌΤΙ ΚΟΡΟΪΔΕΎΕΤΕ

    ΠΕΊΤΕ ΚΑΙ ΌΤΙ ΚΆΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ ΔΕΝ ΠΕΙΡΆΖΕΙ

    ακου 1200…

    • ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ 01/07/2016 @ 4:52 ΜΜ

      Σύμφωνα με την απογραφή οι μισθοδοτούμενοι ως Αρχιερείς είναι 949 άτομα και περιλαμβάνονται Ηγούμενοι και Προηγούμενοι Ιερών Μονών.
      Σε αυτούς δεν περιλαμβάνονται οι επίσκοποι.

      Επιπλέον υπάρχουν Επίσκοποι με έδρα και Επίσκοποι (Τιτλουάριοι) χωρίς έδρα αλλά με χαρτοφυλάκιο.

      Στην επίσημη εκκλησία :
      36 είναι οι Μητροπόλεις – Νέες Χώρες)
      46 που υπάγονται στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών
      9 που υπάγονται στην Κρήτης
      6 που υπάγονται στο Πατριαρχείο (Δωδ/νησα)

      Οπότε έχουμε και λέμε 949+6+9+46+36= 1046 άτομα…

      Άλλοι τόσοι είναι στους Παλαιοημερολογίτες (ΓΟΧ) αν και κανείς δεν ξέρει τον ακριβή αριθμό τους.

      Επιπλέον πάνω από 500ιες “εκκλησίες” υπάρχουν με αρχιερείς και ιερείς (αιράσεις) που επίσης φορούν άμφια.

      Τώρα ποιος κάνει λάθος;

      Απλά φίλε ανώνυμε βλέπεις την μιση αλήθεια.

  8. Ανώνυμος 01/07/2016 @ 5:10 ΜΜ

    Το πόσο κοστίζουν τα εν λόγω άμφια ας πάει να το πει- όποιος τολμά βεβαίως-, στους άνεργους οικογενειάρχες, στα γερόντια που ψάχνουν τους σκουπιδοτενεκέδες, στα παιδάκια που λυποθυμούν στα σχολεία.Απευθύνομαι σε σχολιαστες όπως το Βασίλη που γράφει ότι υπάρχουν και άμφια με 450 ε ευρώ . φτήνεια και άγιος ο θεός πως λέμε …τί είναι 450 ευρώ για μια ιερή ρόμπα;

  9. IC XC
    Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί…

    Ιούδας:
    διατί τοῦτο τὸ μύρον οὐκ ἐπράθη τριακοσίων δηναρίων καὶ ἐδόθη πτωχοῖς; …

    ΙC XC
    τοὺς πτωχοὺς γὰρ πάντοτε ἔχετε μεθ’ ἑαυτῶν, ἐμὲ δὲ οὐ πάντοτε ἔχετε…

    Πρώτοι υποκριτές είμαστε εμείς που αγοράζουμε κινητά 500 και 800 ευρώ , και πρώτος εγώ, αυτό δεν είναι σκάνδαλο, τα άμφια των ιερέων μας πείραξαν για την λατρεία του Θεού.

  10. Αλήθεια, πόσα σχολεία, ορφανοτροφεία και νοσοκομεία θα μπορούσαν να είχαν χτιστεί με όλα αυτά τα λεφτά που κάνουν αυτά τα ρούχα… Πόσες οικογένειες θα έτρωγαν, πόσα παιδάκια, πόσα συσσίτια…

    Ε ρε Σοβιέτ που σας χρειάζεται…

    • Αυτά έλεγαν και οι Σοβιέτ και είδαμε που κατάντησαν την Ρωσία και με ποια φασιστικά μέσα… αλλά μην ανησυχείς σύντροφε, στον σκοταδισμό που βγήκε η Ρωσία μετά από 70 χρόνια μπαίνουμε εμείς τώρα. Διάβασε την ιστορία της Σοβιετικής Ένωσης και θα εκπλαγείς. Αυτά που λες εσύ τώρα και οι απόψεις αυτού του άρθρου δεν είναι καινούργιες (dejavu)

    • Ναι σας επιασε ο πονος για τα ορφανοτροφια τα συσσιτια κτλπ πριν απο την κριση που κανατε ολοι dolce vita και το μονο που σας εννοιαζε ηταν σε ποιο κεντρο διασκεδασης και με τι αμαξι μεγαλου κυβισμου θα πατε ηταν καλα; οταν ολοι ειχατε απομακρυνθει απο την εκκλησια ηταν καλα; τωρα θελετε απο την εκκλησια να ξεπλυνει τα δικα σας λαθη και να πληρωσουν καποιοι αλλοι οσοι δηλ εχουν ελληνικο ονομα και ας μην βρισκονταν στην ελλαδα οταν συνεβαιναν ολα αυτα, τα δικα σας καμμωματα; για ποιο λογο; ειναι δικαιο αυτο;

      • Ανώνυμος 01/09/2016 @ 11:10 ΠΜ

        Σταμάτα εσύ να είσαι ΑΠΟΛΥΤΟΣ χρησιμοποιώντας το “ΟΛΟΙ” και γενικεύοντας σε τέτοια έκταση το πρόβλημα, επειδή υπήρχαν αρκετοί που το έκαναν αλλά όχι όλοι, ούτε καν οι περισσότεροι, για να σταματήσουν και οι υπόλοιποι να χρεώνουν σε όλους τους ιερείς τα πολλά μεν αλλά όχι για… ΟΛΟΥΣ, αρχιερατικά άμφια!

  11. Προς Ανωνυμο
    Δεν λεω οτι η Εκκλησια δεν εχει ευθυνες…..εχει και πολλες μαλιστα.
    Με τη διαφορα οτι στην παρουσα φαση …..δεν ειναι λογικο, να καθομαστε να ασχολουμαστε με τα Αμφια…..
    Τα ρασα δεν κανουν τον Παπα ….λεει μια Ελληνικη παροιμια.
    Αυτο που θελω να πω …ο καθενας απο μας, ξερει οτι τον ΘΕΟ …..μπορεις να τον βρεις παντου ….στον αερα, στο νερο, στον ουρανο κ.τ.λ.
    Ολα προερχονται απο αυτον και καταληγουν σε αυτον.
    Εκεινος δημιουργησε το καθετι απο αυτα τα λιγα, που εμεις οι μικροι και ασημαντοι αντιλαμβανομαστε.
    Την εκκλησια και τους ιερεις δεν επιτρεπω στον εαυτο μου να τους κρινει ……γιατι θεωρω πως ειμαι ενας ανθρωπος με τις δικες του αδυναμιες και με αυτες πρεπει να ασχοληθω. Δεν θα το ηθελε αλλωστε και ο Θεος που πιστευω!!!!
    Συμφωνω μαζι σου πως ο Χριστος δεν εχει απολυτως καμια σχεση …….με τον πλουτο και με το χρυσαφι στα ρουχα η οπουδηποτε αλλου.Ουτε με την σκλαβια, με το εμποριο η την εκμεταλευση.
    Φτωχος και ταπεινος ηρθε σε αυτον τον κοσμο…….γιατι ειναι Βασιλιας, ειναι ΦΩΣ…..
    Οποιος θελει ας με ακολουθησει …..αυτα ηταν τα λογια του
    Αρα…. παμε στην εκκλησια γιατι θελουμε….γιατι ειναι το σπιτι του Χριστου μας…. μας περιμενει και ειναι ντροπη να αντιμετωπιζουμε το σπιτι του Θεου με περιφρονηση…….γιατι καποιοι μας κοροιδεψαν η μας εκμεταλευτηκαν.
    Με σεβασμο στις διαφορετικες απο τις δικες μου αποψεις.

    • Ανώνυμος 01/07/2016 @ 8:41 ΜΜ

      Πάντα με σεβασμό όταν σέβεται κ ο άλλος, κ ας έχουμε διαφορετικές απόψεις…
      Προσκόπηκα τον Χριστό τον νιώθω εξαγριωμένο, μετά την σταύρωση του έγιναν όλα όσα απαγόρευσε στους εβραίος που τον σταύρωσαν… Δεν ήθελε παλάτια εκκλησίες σπίτια, είναι μέσα μας αυτά που δίδαξε κ εκείνος κ οι αρχαίοι Έλληνες, κ κάποιοι μας σαμποτάρουν να τα εντοπίσουμε…
      Αν όλα λειτουργούσαν ρολόι, δεν θα υπήρχε λόγος να γίνονται αυτά που περνάμε, κ όσο καθόμαστε τους αφήνουμε να μας τα κάνουν…

      Ναι, τους κρίνω, έχω κρίνει αυστηρά τον εαυτό μου πρώτα, κ περνώ την ευθηνή της ζωή μου στα δικά μου χέρια, κ προσπαθώ να βοηθήσω κ εγώ όπως κ αρκετοί άλλοι την ανθρωπότητα να Αφυπνιστεί από αυτόν τον εικονικό τρόπο ζωής που μας επέβαλαν να ζούμε σκλαβωμένοι… Εκείνοι που μας τα κάνουν όλα αυτά θέλουν να καταστρέψουν τους Έλληνες κ την Ιστορία Μας…

      • Και πως βοηθας την ανθρωποτητα να αφυπνηστει; βγαινεις στον δρομο ας πουμε και φωναζεις ξυπνηστε; την εκκλησια και τους ιερομενους λιγο πολυ τους ξερουμε ολοι ετσι ηταν παντα καλο θα ειναι να κρινουμε τους εαυτους μας και οχι τους αλλους γιατι εμεις και μονο εμεις φταιμε για οτι συμβαινει αυτην την στιγμη στην χωρα και για οτι θα συμβει στο μελλον εξ αλλου τα πλουτη της εκκλησιας τους τα δινει απλωχερα ο κοσμος με ταματα χρυσα κτλπ ειπε ο Χριστος να δινεις ακριβα υλικα αγαθα; ενα κερακι και πιστη ειναι αρκετα για να εισαι κοντα στον Θεο τα υπολοιπα δεν χρειαζονται αλλα οταν ο απλος κοσμος δωριζει ακριβα υλικα αγαθα ειναι σαν να λεει στους ιερεις οτι να πρεπει και εσεις να ειστε αναλογα και οχι με απλα ρασα

        • Ανώνυμος 01/07/2016 @ 11:09 ΜΜ

          Έχω τον δικό μου τρόπο, με επιχειρήματα…
          Τον εαυτό μου τον έχω κρίνει πολλά χρόνια πριν, κ μετά έφυγα μακριά απ’ την εκκλησιά, κ μου έκανε μεγάλο καλό… Εκείνα που δίδαξε ο Χριστός κ οι Αρχαίοι Έλληνες είναι μέσα μου, δεν χιάζετε να δίνω στο εμπόριο αξία για κάτι δεν πρόκριτε να μου μάθουν, την Αλήθεια…

          • ΕΓΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΟΜΙΖΩ ΑΔΕΡΦΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΕΣ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΘΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΟΠΩΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟ ΒΡΙΣΚΑΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΝΑΜΕ ΓΙΑ ΤΠΤ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ…ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣ ΨΑΞΟΥΜΕ ΕΙΣ ΒΑΘΟΣ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ…

          • Ανώνυμος 01/08/2016 @ 2:02 ΠΜ

            Πιστεύω κ νιώθω πως το βρήκα, εννοείτε από την ώρα που έφυγα από την εκκλησιά… Αφυπνίστηκα, κ μέσα μου δεν φοβάμαι να αντικρίσω την Αλήθεια… Όμως ακόμα μαθαίνω κ θα συνεχίσω να μαθαίνω, κ λάθει θα κάνω, αλλά αυτά που δεν εμπιστεύομαι είναι κόκκινο πανί για μένα, επειδή δεν κάνουν μόνο σε εμένα κακό, αλλά σε όλους μας…

  12. Σσσσσ κακο δεν μηλανε ετσι για τους παπουληδες !!!!ντροπη!!!!!

  13. Ανώνυμος 01/07/2016 @ 10:13 ΜΜ

    Εμένα πάλι, δεν με νοιάζει το πόσο κάνουν τα άμφια,
    αλλά ενδιαφέρομαι πάρα πολύ να μάθω, ποιος ο “ρόλος” τους;
    γιατί χρειάζονται; ποιόν σκοπό εξυπηρετούν;

    Αν ακολουθήσουμε αντίστροφα αυτό τον ειρμό σκέψεων,
    για να απαντήσουμε στις άνωθεν ερωτήσεις,
    μπορεί να βρούμε εκπληκτικές απαντήσεις,
    είτε μας αρέσουνε, είτε όχι.

    • Γιατι χρειαζονται και τι εξυπηρετουν; φαντασου ενα κρατος χωρις κυβερνηση, χωρις στρατο χωρις τιποτα (πρωην Ελλας) ειναι αναποσπαστο κομματι της χωρας σου (πρωην) των ηθων και εθιμων καλος η κακος ειναι και αυτο αναπωσπαστο κομματι του ελληνισμου ασχετα αν δεν λειτουργει οπως θα επρεπε καπου εκει μας βρηκαν μποσικους και μας γεμισαν μουσουλμανους οποτε χριστιανισμος τελος

  14. Προς Ανωνυμο
    Εχω την εντυπωση οτι λεμε περιπου τα ιδια πραγματα ….με διαφορετικο τροπο…..και κοιτωντας τα απο αλλη οπτικη γωνια.
    Δεν υποστηριζω την χλιδη ,ουτε τον πλουτο…..αλλα το οικοδομημα και αυτο που αντιπροσωπευει.
    Αλλωστε Ναοι υπηρχαν παντα ….και στην Αρχαιοτητα…αλλα και οταν ηρθε ο Χριστος στη γη.
    Ολοι γνωριζουμε τα παιχνιδια που παιχτηκαν και εξακολουθουν να παιζονται απο αυτους που θελουν να εχουν τον πληρη ελεγχο πανω στους ανθρωπους.
    Εγιναν συμφωνιες και σφαγες , ευθυνες εχει και η Εκκλησια ……ολες τις συμφωνιες ,δεν μπορουμε να τις ξερουμε γιατι τοτε δεν ζουσαμε….αλλα απο αυτα που ξερουμε και μαθαινουμε μπορουμε να εχουμε μια εικονα.
    Βλεπεις, οπως εσυ ετσι και εγω ….δεν θελω να ζω στο σκοταδι.Ψαχνω οσο μπορω!!!!
    Δεν υποστηριζω τους ιερεις …απλα δεν θελω και να αδικο.
    Το αδικο δεν το θελει ο Θεος…
    Αυτοι που μας εχουν αδικησει …..να εισαι σιγουρος οτι θα παρουν αυτο που τους αξιζει ….οταν ερθει η ωρα.

    • Ανώνυμος 01/07/2016 @ 11:33 ΜΜ

      Το βλέπω ότι συμφωνούμε σε πολλά, σε διαβάζω αννα, κ εγώ θέλω να μονιάσουμε όλοι οι Έλληνες, όμως βλέπω ότι η εκκλησία μας έκανε μεγάλο κακό, κ στο άλλο είναι ότι δεν θέλω να αποκαλώ τον Χριστό θεό, νιώθω ότι τον προσβάλω, τον θεωρό κάτι πολύ ανώτερο… Με αυτά που γράφω, ξέρω ότι θα μου την μπούνε πολλοί, αλλά αυτά βλέπω κ αυτά γράφω, έχω μάθει τον εαυτό μου από πολλά χρόνια πριν να αντικρίζει την αλήθεια, όσο κ να πονάει, συχαίνομαι τελίος το ψέμα…

  15. Επίσκοπος και Αρχιερέας είναι το ίδιο πράγμα! Το μπαστούνι του Αρχιμανδρίτη (άγαμου ιερέα) δεν είναι ακριβό σε σύγκριση με την ράβδο του αρχιερέα. Τα αρχιερατικά άμφια πράγματι μπορούν να φθάσουν σε ψηλές τιμές, όμως πολύ λίγοι έχουν τα πολύ ακριβά. Όμως τα περισσότερα έχουν ήπιες τιμές γιατί είναι επίχρυσα (μοιάζουν ως χρυσά) και είναι απομιμήσεις τα πετράδια τους. Το πρόβλημα ΔΕΝ έγκειται μόνο σε λίγους κληρικούς που μπορεί να ξοδεύουν κάπως περισσότερα, αλλά κυρίως στους παραγωγούς που είναι περίπου μονοπώλιο! Αν τα άμφια έρχονταν από την Κίνα έτοιμα ή άλλες χώρες σε διάφορα μεγέθη, θα κόστιζαν όπως ένα απλό κοστούμι που φοράει ο περισσότερος κόσμος. Τα πολύ φθηνα 350 ευρώ δεν αντέχουν πολύ. Ερώτηση: Τι ειναι καλύτερο να πάρει κανείς των 350 που θα αντέξουν 5-6 χρόνια ή να πάρει ποιοτικό ύφασμα που θα αντέξει 30-40 χρόνια; Ποιό είναι το φθηνό στο τέλος;

  16. Ανώνυμος 01/08/2016 @ 12:12 ΠΜ

    wraio ar8ro synxaritiria gdiste kai tous papades are i krisi ti kanei ,apo tote pou valane syntaktes sta katoxika nea to exoun kseskisei toside krima sto strager

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*