Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

20:43 - 27/05/2017

Διαφημίσεις

Η NASA έχει προετοιμάσει κάτω από άκρα μυστικότητα μια ειδική αποστολή  σε έναν αστεροειδή που απειλεί να «τερματίσει» τον κόσμο όπως τον γνωρίζουμε μέχρι σήμερα. Η αποστολή ανακάλυψης του αστεροειδή έχει το ελληνικότατο όνομα «Ψυχώ  16» .

Πρόκειται για ένα τεράστιος αστεροειδής, που θα μας πλησιάσει σε περίπου τέσσερα χρόνια.

Ο αστεροειδής  είναι ένας από τους μεγαλύτερους διαστημικούς βράχους στη ζώνη αστεροειδών του ηλιακού μας συστήματος και  λόγω της περίεργης μεταλλικής σύνθεσής του έχει «στρατοσφαιρική αξία» όπως αναφέρουν οι επιστήμονες .

Ο Δρ Jim Green επιστήμονας της NASA  εκτιμά την αξία του του αστεροειδούς διότι εκτός όλων των άλλων κουβαλά στα «σπλάχνα του» πολύτιμα μέταλλα  .

Ο αστεροειδής εμπεριέχει σε τεράστιες ποσότητες χρυσό , νικέλιο και σίδηρο το οποίο  θα μπορούσε να σώσει  την παγκόσμια οικονομία.

Ωστόσο όμως η NASA,  δεν σχεδιάζει να κάνει οποιαδήποτε εξόρυξη σε αυτόν αλλά ένα  ταξίδι που θα είναι καθαρά επιστημονικού χαρακτήρα .

Οι αστεροειδείς είναι μικρά, βραχώδη αντικείμενα που περιστρέφονται γύρω από τον ήλιο.

Ο πρώτος αστεροειδής ήταν ο Ceres, που ανακαλύφθηκε από τον Giuseppe Piazzi το 1801. Σήμερα υπάρχουν πάνω από 600.000 γνωστοί αστεροειδείς στο ηλιακό μας σύστημα. Οι περισσότεροι αστεροειδείς βρίσκονται σε τροχιά γύρω από μια σειρά δακτυλίων που βρίσκονται ανάμεσα στις τροχιές του Άρη και του Δία.

Υπάρχουν εκατομμύρια αστεροειδών στο ηλιακό μας σύστημα, που συνήθως συναντώνται στη ζώνη αστεροειδών μεταξύ του Άρη και του Δία, όμως εκείνοι που περνούν από τη Γη ονομάζονται «αντικείμενα κοντά στην γη» .

Οι  αστεροειδείς  είναι μικρά, βραχώδη σώματα που περιστρέφονται γύρω από τον ήλιο. Ένα μικρό κομμάτι αστεροειδούς με το μέγεθος ενός αυτοκινήτου πέφτει στην ατμόσφαιρα της Γης περίπου μία φορά το χρόνο.

Οι αστεροειδείς συχνά ονομάζονται μικροί πλανήτες ή πλανητοειδή επειδή είναι μικρότεροι από τους πλανήτες ακόμη και από το φεγγάρι, ενώ  μερικοί αστεροειδείς έχουν και φεγγάρια.

«Ψυχώ 16»: Παγκόσμια ανησυχία για την αποστολή της NASA σε αστεροειδή που πλησιάζει τη Γη – Η ταινία «Αρμαγεδδών» γίνεται πραγματικότητα… - Εικόνα0

Η NASA πιστεύει ότι ο αστεροειδής « Ψυχώ 16» αποτελούσε μέρος  ζώνης αστεροειδών μεταξύ του Άρη και του Δία, και ενέχει κίνδυνο για τον πλανήτη μας .

Ο Jim Green, διευθυντής της Διεύθυνσης Πλανητικών Επιστημών στην έδρα της NASA στην Ουάσιγκτον, χαιρέτισε την ομάδα του για την επίσπευση του χρόνου αποστολής που απαιτείται.

Ο ίδιος δήλωσε: «Η  ομάδα σχεδιασμού της αποστολής θα διερευνήσει εάν μια πιο κοντινή ημερομηνία εκτόξευσης θα μπορούσε να προσφέρει μια πιο αποτελεσματική τροχιά για την παρακολούθηση του  αστεροειδή σε μεγαλύτερο βαθμό.

«Αυτό θα μας επιτρέψει να εκπληρώσουμε τους στόχους της επιστήμης μας πιο γρήγορα και με μειωμένο κόστος. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι η εξαιρετική πορεία, η οποία μας φέρνει περίπου δύο φορές πιο γρήγορα κοντά στον αστεροειδή  οικονομικότερα και αποδοτικότερα», δήλωσε ο ίδιος .

Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι ο συγκεκριμένος αστεροειδής διαθέτει επιφάνεια που πιστεύεται ότι είναι 90% μεταλλική, ενώ  η ενδελεχή μελέτη του θα αποκαλύψει περισσότερα για τον πυρήνα του δικού μας κόσμου.

Τελικά όμως το ερώτημα παραμένει για όλους του κατοίκους της γης ….κινδυνεύουμε ναι ή όχι από αστεροειδή ;

Εφόσον τον εντοπίσουμε σχετικά έγκαιρα είμαστε σε θέση να τον εξουδετερώσουμε ;

Ο κόσμος μας  όμως κινδυνεύει σύμφωνα με την ιστορία του πλανήτη γη , διότι πριν εκατομμύρια χρόνια ένας αστεροειδής κτύπησε την γη εξαφανίζοντας όλους τους δεινόσαυρους και τα μεγάλα ζώα αλλάζοντας πολλά στο έδαφος.

Οι απαντήσεις σε αυτό το θέμα δεν είναι γνωστές ακόμη και μέχρι σήμερα μόνο η ρωσική αεροδιαστημική άμυνα διαθέτει πιστοποιημένα πυραύλους S-500 , οι οποίοι δύνανται να εξουδετερώσουν διαστημικά ευρήματα στην στρατόσφαιρα.Ηδη η Ρωσία ενημέρωσε πως ξεκίνησαν οι βολές αντιαεροπορικών πυραύλων του «Προμηθέα».

Σχετίζεται αυτό με το «Ψυχώ 16»;

pentapostagma

Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (8)

1. Σε 4 χρόνια ποιος ζει-ποιος πεθαίνει…

2. Περίεργος 05/27/2017 @ 10:44 ΜΜ

Άλλη μία μαλακία της ΜΑΣΑ για τα ζώα.

3. Η NASA έχει προετοιμάσει κάτω από άκρα μυστικότητα ;;;;;;;;;;;;;;;;;

4. ΣΩΣΕ ΜΑΣ ΝΑΣΑ 05/28/2017 @ 3:04 ΠΜ

ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ

5. ΜΝΗΚΑΝΔΡΟΣ 05/28/2017 @ 6:34 ΠΜ

Ωωωωωω! Περίεργη μεταλλικη σύνθεση; ποιοι ετοιμάζονται να δραπετεύσουν για το σκάφος; ποιοι μετακομίζουν,οξω ρεεέεεε! Στον αγυριστο! Μην ξεχασετε τις ουρές σας!

6. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ 05/28/2017 @ 12:29 ΜΜ

“Ο Δρ Jim Green επιστήμονας της NASA εκτιμά την αξία του του αστεροειδούς διότι εκτός όλων των άλλων κουβαλά στα «σπλάχνα του» πολύτιμα μέταλλα .

Ο αστεροειδής εμπεριέχει σε τεράστιες ποσότητες χρυσό , νικέλιο και σίδηρο το οποίο θα μπορούσε να σώσει την παγκόσμια οικονομία.”…… ΕΤΣΙ ΛΕΕΙ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΒΟΥΝΑ ΣΕ ΧΡΥΣΟ ΟΣΟ ΤΑ ΙΜΑΛΑΙΑ ΝΑ ΕΞΩΡΡΥΣΑΝ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΤΩΧΕΥΜΕΝΟΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ. ΣΕ ΑΛΛΩΝ ΘΥΣΑΥΡΟΦΥΛΑΚΙΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣ ΟΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ, ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΤΣΕΠΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ.

7. Απο τη στιγμη που η γη και οι υπολοιποι πλανητες κοντα της βρισκονται σε δειαρκη κινηση πως μπορει η Νασα να υπολογιζει με τετοια σταθεροτητα το καθε τι ουρανιο αντικειμενο που πλησιαζει προς τα εδω;
    Και πως γινεται παλι σε μια διαρκη κινηση να συνανταμε τετοια ουρανια αντικειμενα με τοσο σπανιο ρυθμο συναντησης;
    Κι αν η γη τρεχει με τετοια ταχυτητα τι ακριβως διαστημοπλοιο θα φτιαχτει και θα ειναι τοσο καταλληλο ωστε να του επιπτρεψει την επιστροφη του στη γη;
    Με την προυποθεση φυσικα οτι οι αστροναυτες δεν θα πανε σε αποστολη αυτοκτονιας και φυσικα το αντικειμενο αυτο θα βρισκεται την ωρα της επιχειρισης πιο μακρια απο τη σεληνη γιατι θα πρεπει να υπολογιστει και η ταχυτητα που αν ακομα γινει η εκρηξη κοντα στη σεληνη θα εχουμε τεραστιες επιπλοκες στη γη.
    Οποτε βγαινουμε στο συμπερασμα οτι αν ερθει αστεροιδης δεν θα μπορει να σταματηθει και θα πεσει καπου στη γη.

8. “Ο αστεροειδής εμπεριέχει σε τεράστιες ποσότητες χρυσό , νικέλιο και σίδηρο το οποίο θα μπορούσε να σώσει την παγκόσμια οικονομία.”

μεγαλυτερη ανοησια δεν εχει ξαναγραφτει,πωσ θα εσωζε την παγκοσμια οικονομια ενα βουνο χρυσου δηλαδη?
    ο χρυσος διατηρει την αξια του γιατι ειναι περιορισμενης ποσοστητας,αμα βρεθει πολυς θα στοιχιζει οσο και ο τσιγκος