Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

10:19 - 10/12/2015

Η ερπετοειδής φυλή που ζει κάτω από την Ινδία.Βίντεο

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Η ερπετοειδής φυλή που ζει κάτω από την Ινδία.Βίντεο

Γράφει ο Σπύρος Μακρής

Η Ινδία είναι ένας τόπος που κρύβει πολλά μυστικά και, ίσως, πολύ περισσότερα μυστήρια. Αρχαία κείμενα, μιλούν για ιπτάμενα οχήματα και διαστημικούς πολέμους… Αναφέρονται, όμως, και σε ερπετοειδείς φυλές που, ίσως, δεν είναι και τόσο ανύπαρκτες και φανταστικές, όσο θα ήθελαν κάποιοι…

Όπως δείξαμε, διακεκριμένοι επιστήμονες έκαναν εκθέσεις και αναφορές που δηλώνουν καθαρά πως θα μπορούσε να υπάρχει σήμερα, ένα εξελιγμένο είδος «Σοφών Δεινοσαύρων» που θα μπορούσαν να κυριαρχούν. Αυτή η διαπίστωση αποκτά τεράστιο ενδιαφέρον αν το συνδυάσουμε που πρόσφατες έρευνες οι οποίες έδειξαν ότι δεν εξαφανίστηκαν όλα τα είδη των δεινοσαύρων πριν 65 εκ. χρόνια, αλλά πολύ-πολύ αργότερα…

Αν και κινούμαστε σε ένα επίπεδο μεταξύ επιστημονικής αλήθειας και πιθανοτήτων, αξιόπιστα πρόσωπα με σημαντικές θέσεις στο στρατό και αλλού, έχουν υποστηρίξει την ύπαρξη των ερπετοειδών, δίνοντας βάση στις σχετικές συνωμοσιολικές θεωρίες.

Κατά συνέπεια, ίσως έχει ενδιαφέρον να μάθουμε κάποια πράγματα για τις ερπετοειδείς φυλές που, σύμφωνα με την ινδική παράδοση, υπήρξαν κάποτε –και ίσως υπάρχουν ακόμα…

Στο video που ακολουθεί εξιστορείται η ερπετοειδής φυλή Naga που ζει υπόγεια, ενδεχομένως κάπου στην Κούφια Γη και αλληλεπιδρούσε interact με βασιλιάδες και άλλους στον εξουσιαστικό χώρο που ζούσαν στην επιφάνεια.

Μέσα από αρχαίες σανσκριτικές περιγραφές, πολλοί θεωρούν ότι η φυλή των Naga, ίσως ήταν η ίδια με εκείνα τα όντα ή «θεούς» που οι Μάγιας και οι Αζτέκοι , λάτρευαν, όπως π.χ. ο Κουετζαλκοάτλ. Αυτό πιστεύεται καθώς, ανάμεσά τους υπάρχουν αρκετά ικανοποιητικές ομοιότητες.

Κι όμως, όπως ίσως θα διαπιστώσετε όλες οι μυθολογίες και οι παραδόσεις που αφορούν τα ερπετοειδή, συνδέονται μεταξύ τους σε παγκόσμια κλίμακα. Αν ακολουθήσετε τα ίχνη τους, θα δείτε πως συνδέονται με μυστικές στοές, απόκρυφες και σκοτεινές εξουσίες. Τυλίγουν τον πλανήτη σαν ένα θανατηφόρο περιδέραιο…

http://www.diadrastika.com/2015/12/india-naga-reptilian-race-fyli-erpetoeidon.html#sthash.riQEF0C9.dpuf



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (31)

  1. Το βίντεο αξιόλογο και τεκμηριώνει με ιστορικά στοιχεία και ευρήματα την ύπαρξη αυτής της φυλής που σήμερα οι “πολιτισμένες κοινωνίες” θεωρούν αστικό μυθο. Σκοπεύει να κάνει σειρά τετοιων βίντεο (όπως λέει ) που θα καταδεικνύει πολιτισμικά και ιστορικά ευρήματα σε άλλη περιοχή/χώρα. Ζήτησα από το/τη χρήστη/χρήστρια που το ανέβασε, την άδεια να τα ανεβάσω με ελληνικούς υπότιτλους. Αν την πάρω, θα ξεκινήσω.

    • Eleni Kava-Kavgakou 12/10/2015 @ 4:55 ΜΜ

      Vascula υπάρχει περίπτωση να βάλεις Ελλ. υπότιτλους στη συνέντευξη του Credo Mutwa “the reptilian agenda”?

  2. Eleni Kava-Kavgakou 12/10/2015 @ 12:02 ΜΜ

    Το βίντεο αυτό προσπάθησε να παρουσιάσει τα ερπετοειδή όντα ως ευφυή και δημιουργικά και προστατευτικά με το περιβάλλον….
    Βεβαίως οι περιοχές Ινδιας/Κίνας ειναι η κατεξοχήν επικράτειά τους, με τα περισσότερα σημεία εξόδου τους προς την γήινη επιφάνεια….
    Ασχέτως της εμφάνισής τους, η ουσιαστική τους διαφοροποίηση απο τον Άνθρωπο, ειναι η απουσία λιμβικου εγκεφάλου/καρδιάς: δεν έχουν ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ, δεν μπορούν να δώσουν τίποτα χωρίς βέβαιο προσωπικό όφελος…δεν ξέρουν την Αγάπη!
    Ειναι ΕΥΦΥΕΣΤΑΤΑ & ΕΓΩΚΕΝΤΡΙΚΑ.
    Όλο το κίνημα του Transhumanism, Cyborgs, κατάκτηση της Αθανασίας διαμέσου της ένωσης με τις μηχανές και τα ηλεκτρονικά κυκλώματα, ειναι το δικό τους “δώρο” προς την Ανθρωπότητα…. αυτός ειναι ο απαγορευμένος καρπός του Δένδρου της Γνώσης στον χαμένο Κήπο της Εδέμ….το ερπετό τον διαφήμισε ως ΘΕΩΣΗ, αλλα η ΑΛΗΘΕΙΑ ειναι ότι ο ´Ανθρωπος “πεθαίνει”, χάνει την Καρδιά/ΨΥΧΗ/ικανότητα για Αγάπη……
    Ακόμα όμως δεν εχω καταλάβει γιατι το ΦΙΔΙ χρειαζόταν τον Άνθρωπο για να αξιοποιήσει αυτόν τον καρπό…..

    • ΓΡΗΓΟΡΗΣ 12/10/2015 @ 4:11 ΜΜ

      ποσο χρονων εισαι?

      • Eleni Kava-Kavgakou 12/10/2015 @ 8:18 ΜΜ

        Γρηγόρη έκλεισα τα 53 στις 27/8/2015. Τί σημασία έχει?

      • Ανώνυμος 12/10/2015 @ 8:24 ΜΜ

        Να σου πει καλύτερα τον καφέ;

        • Eleni Kava-Kavgakou 12/10/2015 @ 8:56 ΜΜ

          Δεν εχω την παραμικρή σχέση με κατινομαντειες φίλε Ανώνυμε….Απελευθέρωσε το μυαλό σου απο κλισέ συμπεράσματα κι αυτόματες αντιδράσεις….ειναι τυπική λειτουργία του ερπετικου στελέχους του εγκεφάλου σου….

          • Ανώνυμος 02/14/2016 @ 8:13 ΜΜ

            εγω ελενη ειμαι 28 ,οντωσ φαινεσαι πολυ διαβασμενη και ατομο που οντωσ μπορει να μεταλαμπαδευσει γνωσεις.σε πειραζει να μου δωσεισ τ μαιλ σου ‘η θεσ να παραθεσω εγω το δικο μου ,γτ θα θελα να σου κανω διαφορεσ ερωτησεισ και γενικοτερα χαιρομαι να κανω σηζητησεισ με ατομα που εχουν να δωσουν

          • ΓΡΗΓΟΡΗΣ 02/14/2016 @ 8:14 ΜΜ

            εγω ελενη ειμαι 28 ,οντωσ φαινεσαι πολυ διαβασμενη και ατομο που οντωσ μπορει να μεταλαμπαδευσει γνωσεις.σε πειραζει να μου δωσεισ τ μαιλ σου ‘η θεσ να παραθεσω εγω το δικο μου ,γτ θα θελα να σου κανω διαφορεσ ερωτησεισ και γενικοτερα χαιρομαι να κανω σηζητησεισ με ατομα που εχουν να δωσουν

  3. καλησπερα φλοι και φιλες

    και εγω ερωτω την αγαπητη φιλη Ελενη

    Γιατι η αρχαια ελλαδα και γενικα ο αρχαιοελληνικος πολιτισμος ειχε το φιδι οχι απλα σε εκτιμηση αλλα σε τεραστια εκτιμηση..

    ολη σχεδον η λατρεια των αρχαιων ελληνων ηταν μια φιδολατρεια!!!!!

    μονο οι κινεζοι μας κοντραρουν στην φιδολατρεια..

    θελω να πω πως αν το φιδι ηταν κακο,,,τοτε γιατι αυτος ο λαμπρος αρχαιοελληνικος πολιτισμος το ειχε σε τετοια εκτιμηση ?

    μονο ο χριστιανισμος για τους δικους του λογους περιορισε την φιδολατρεια …ακομη ομως και σημερα μετα απο 2000 χρονια χριστιανισμου ψηγματα φιδολατρειας εχουμε μεχρι και σημερα.!!!!.

    • Eleni Kava-Kavgakou 12/10/2015 @ 8:51 ΜΜ

      Γεια σου φίλτατε Πάνδαρε!
      Χαίρομαι αφάνταστα που ανέφερες την αποθέωση του Οφεως στην Αρχαία Ελλαδα…..όπου και να κοιτάξεις, θα τα βρεις μπροστά σου….
      Άσε προς το παρόν τον Χριστιανισμό, υπάρχει τεράστια σύγχυση και υπάρχουν σύμβολα πάνω απο σύμβολα και συγκαλύψεις….
      Ας θυμηθούμε μονον την προτροπή του Ιησού, …να είστε φρόνιμοι και συνετοί ως οι όφεις….
      Επίσης άσε την σκέψη σου ελευθερη απο ΟΛΕΣ τις βεβαιότητες για το ποιοί ειναι οι καλοί, οι κακοί, οι άσχημοι, οι σοφοί, οι βάρβαροι, κ.α.
      Αναρωτήσου:
      Γιατι ο πλέον γενικευμένος συλλογικός ενστικτώδης φόβος του Ανθρώπου ειναι τα ερπετά?
      ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη και τις εποχές της Γης?
      Γιατι τα σύμβολά τους βρίσκονται σε όλες τις θρησκείες, τελετουργίες, ιατρικές θεραπείες αλλά και βασιλείς και εξουσίες???
      Γιατι σε θρύλους και παραδόσεις ειναι φύλακες του χρυσού και του καθε θησαυρού??
      ΓΙΑΤΙ η Ανθρωπότητα έχει καταντήσει να λατρεύει και να κατακλύζεται απο ενα πλάσμα που την απειλεί και το φοβάται??
      Το ΥΓΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΑΤΡΕΥΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΑΠΑΕΙ !!
      ΠΟΤΕ & ΠΩΣ η Ανθρωπότητα έχασε τόοοοοσο χοντρά την Ισορροπία της????
      Σκέψου…..κι εγώ σκέφτομαι…..

      • Ανώνυμος 12/11/2015 @ 3:26 ΠΜ

        Από που και ως που οι άνθρωποι φοβούνται τα ερπετά για κάποιο δήθεν άγνωστο λόγο; Μα καλά, ναρκωτικά παίρνετε και παραμιλάτε; Ο άνθρωπος φοβάται αυτό που μπορεί να τον βλάψει ασχέτως τι είναι.

        • Eleni Kava-Kavgakou 12/11/2015 @ 8:40 ΜΜ

          Φίλε, εγώ τουλάχιστον δεν εχω την παραμικρή σχέση με ναρκωτικά και δεν ασπάστηκα ποτε μου την μόδα ότι οι διάφορες ψυχοτρόπες ουσίες σε οδηγούν στην Φώτιση και στην Απελευθέρωση!
          Βγάλε την σκέψη σου απο τον αυτόματο πιλότο…
          Δες και την απάντηση μου στον Σιμωνίδη…

  4. Αγαπητε Stranger Οι δεινοσαυροι δεν ειναι εκατομμυριων ετων ΑΛΛΑ ΧΙΛΙΑΔΩΝ.

    Εχει αποδειχτει απο οστα δεινοσαυρων που ειχαν πανω τους ΑΙΜΑ , ΜΑΛΑΚΟ ΙΣΤΟ , ΚΟΛΑΓΟΝΟ κλπ.

    Η ζωη στην Γη ειναι χιλιαδων ετων κ οχι εκατομμυριων . Η Βιβλος μιλαει για 6000 χρονια ζωης.
    Πολυ Χριστιανοι ειμαστε που απορριπτουμε την Βιβλο.

    Μαλακος ιστος ΔΕΝ ΔΙΑΤΕΙΡΗΤΕ ΓΙΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΧΩΝΕΨΤΕ ΤΟ.

    Υπαρχουν κ ΑΠΕΙΡΕ΅απεικονισεις δεινοσαυρων σε τοιχους , σπηλιες , πινακες , πυλινα αγγεια κλπ. οι Δρακοι της ιστοριας ειναι. οι κινεζοι ειναι μαλακες που εχουν 11 πραγματικα ζωα στον ζωδιακο κυκλο και εβαλαν κ ενα ψευτικο μεσα τον δρακο ???

    ΞΥΠΝΑΤΕ

    • Eleni Kava-Kavgakou 12/10/2015 @ 9:17 ΜΜ

      Blackbird777 Ζήτω! !
      Δεν το ήξερα για το κολλαγόνο….γνώριζα ότι ειναι χιλιάδων ετών, σε καμμία περίπτωση εκατομμυρίων!
      Αυτό που λες για το Ζωδιακό, φίλε μου, το συλλογίζομαι τρία χρόνια τώρα…..
      Στον Δυτικό Ζωδιακό υπάρχει ο Σκορπιός, που ΚΑΝΕΝΑ πνευματικό/ανυψωτικό νόημα δεν υπάρχει σε αυτό το πλάσμα….Επίσης υπάρχει η Κεφαλή και η Ουρά του Δράκου/οι Δεσμοί της Σεληνης….
      Στον Κινεζικό υπάρχει ο Δράκος και το ΦΙΔΙ…..
      Αλλα, στα 27 Nakshatras της Βεδδικης Αστρολογίας, γίνεται εκτενής αναφορά στην Aslesa, τον εναγκαλισμό του φιδιού…..
      Ειναι ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΑΝΟΗΤΟ να απορρίψει κανείς την Αστρολογία ως δεισιδαιμονία……
      Εάν αρχίσεις να την μελετάς σοβαρά, θα σου σηκωθεί η τρίχα ΚΑΓΚΕΛΟ απο τις αποκαλύψεις που θα κάνεις………
      Blackbird777 γράψε κι άλλες σκέψεις σου, το σχόλιό σου ήταν ριπή φρέσκου αέρα……

      • Σιμωνιδης 12/11/2015 @ 8:00 ΠΜ

        Ερώτηση?Γιατί η θηλυκή Ερπετόμορφη-Φιδοκέφαλη Μέδουσα “πετρώνει” μόνο άντρες…και όχι και γυναίκες?

        • Σιμωνίδη καλημέρα. Πιστεύω ότι έχει να κάνει με την αιγίς (Ασπίδα) του Δία. Πάρα πολύ ενδιαφέρον θέμα. Προσωπική μου άποψη, η εξήγηση στην ερώτησή σου έρχεται μέσω αυτής – της αιγίδας δηλαδή. Ξέρω ότι αν υπάρχει κάποιος κατάλληλος για περεταίρω εξήγηση, αυτός είσαι εσύ. Ξεκίνησα να μελετάω την Αμάλθεια ……. Δύο μήνες μετά και ακόμα τραβάει!

          • Eleni Kava-Kavgakou 12/11/2015 @ 8:43 ΜΜ

            Φιλαριαννα μια ερώτηση:
            Μπορεί το κέρας της Αμαλθείας να συμβολίζει τεχνολογία στροβίλων?
            Ευχαριστώ!

      • Σιμωνιδης 12/12/2015 @ 10:36 ΠΜ

        όχι δεν είμαι,είμαι ένας άφραγκος τίποτας…..
        Καταρχήν δεν θέλω να παρεξηγηθώ από τις κυρίες από αυτά που θα πω(ίσα ίσα είμαι οπαδός της μητριαρχίας,τις λατρεύω τις γυναίκες,πιθανών να τις λατρεύω υπερβολικά..ότι και αν μας κάνουν).Η Μέδουσα είναι η Μητέρα μας.Είναι ένας παρόμοιος μύθος με αυτόν του Οιδίποδα.Ο Περσέας-(ο καθένας άντρας από εμάς)(Ήρωας πρώτης γενιάς)…με συμβουλές της Αθηνάς(Θείος νους=λογική) καλείτε να αντιμετωπ’ισει την Μέδουσα (μητέρα μας)(να απογαλακτιστεί πλήρως-αλλά και μελλοντικά να μην επηρεάζεται από την γυναίκα του)….ώστε μετά με το τρόπαιο αυτό της αυτογνωσίας του(κεφάλι Μέδουσας) να μπορεί να σώσει την Αριάδνη(ένα άλλο θηλυκό πλάσμα- η μέλλουσα γυναίκα -η ερωμένη του κάθε ‘αντρα),που ο όχλος(κόσμος) την έδωσε για σφαχτό στο θαλάσσιο Κήτος(η ζωή ,ο βίος μας του καθενός από εμάς και η ανάγκη του άντρα να προστατεύει την γυναίκα του-οικογένεια του από τους εξωτερικούς κινδύνους).Ο Περσέας αφού νίκησε το Κήτος,έδωσε στην Αθηνά(θείος νους) σαν τρόπαιο να το φορά στην Πανοπλία της και με αυτό το όπλο να το χειραγωγεί και να αντιμετωπίζει τους ίδιους τους Τιτάνες(αρχέγονες-πρωτόγονες δυνάμεις μας) Γιαυτό πολλοί άντρες προσπάθησαν να τα βάλουν με την Μέδουσα ….αλλά ένας τα κατάφερε…ένας ημίθεος.
        Η ΑΘΗΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΙΟΣ ΝΟΥΣ…ΓΕΝΝΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΔΙΑ.

        Έχεις δίκιο φίλε Πάνδαρε οι αρχαίοι Έλληνες είχαν σε σεβασμό τα φίδια…ΟΛΥΜΠΙΑΣ =μάνα του Αλέξανδρου.

    • Σιμωνιδης 12/11/2015 @ 6:08 ΠΜ

      έχεις δίκιο,ο κόσμος είναι μόνο 6000 ετών….keep walking like this….ΞΥΠΝΑΤΕ “”ΣΚΟΠΙΑ””

      news247.gr/eidiseis/psixagogia/politismos/elefantes-sth-megalopolh-entopisthke-sfageio-hlikias-toylaxiston-300-000-etwn.3658941.html

      στην Αφρική όπου δεν έχουν να φάνε πάντως έχουν τα ψάρια σε εκτίμηση …..και τρώνε όλα τα φίδια.Το ίδιο και στους Ινδιάνους.
      προς Ελένη κάβα……….ο άνθρωπος φοβάται και τις αράχνες και τις κατσαρίδες(για τον τρόπο που λειτουργούν και ζουν το καθένα από αυτά)και είναι τόσο μα τόσο μικρά(έχω δει άντρα να χορευει τσιφτετελι μόλις είδε κατσαρίδα!!!)……..και θαυμάζει τα μερμήγκια και τις μέλισσες(για την αυτοθυσία δομή και την αυτπάρνηση στην κοινωνία τους)…

      • Eleni Kava-Kavgakou 12/11/2015 @ 8:35 ΜΜ

        Αγαπητέ Σιμωνίδη,
        Ο άνθρωπος φοβάται πολλά ζώα και τρώει τα πάντα και έχει σε εκτίμηση επίσης πολλά ζώα για διαφορετικούς λόγους το καθένα.
        Το ερώτημα που έθεσα παραπάνω ειναι:
        Γιατι τα φίδια/ερπετά, ενώ ειναι απειλητικά, δηλητηριώδη και φορτισμένα με αποκλειστικά αρνητικά, ύπουλα, θανατηφόρα νοήματα σε όλες τις κουλτούρες, ΚΑΤΑΚΛΥΖΟΥΝ θρησκείες, εξουσίες και θεραπείες με την μορφή και τα σύμβολά τους???
        ΚΑΝΑΝΕ ΑΛΛΟ ΖΩΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΦΟΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ.
        Ως προς την Μέδουσα: σίγουρα γνωρίζεις τον μύθο, και εκεί διαφαίνεται η στοχοποίηση του επιθετικού αρσενικού απο την δημιουργό της Αθηνα… Τί ήταν πραγματικά όμως η Μέδουσα? Δεν ξέρω αλλα μου μοιάζει με βιονικό υβρίδιο….
        Πάλι όμως, ο,τι κι αν ήταν για όποιον λόγο κι αν φτιάχτηκε, ξανά τα φίδια επιστρατεύτηκαν για την πρόκληση του μεγίστου τρόμου και αποτροπής…..χάθηκαν τα αλλα απειλητικά ζώα? Με πιάνεις?
        Θέλω ειλικρινά την άποψή σου για όλα αυτα.
        Και μια ερώτηση: εισαι συγγραφεας?
        Σε ευχαριστώ για τον διάλογο!

  5. Καλησπέρα Ελένη,
    αν θες ρίξε μια ματιά στα παρακάτω
    diadrastika.com/2015/05/keras-amaltheias-kosmiki-fanerosi.html#sthash.oWTiC5cH.dpuf
    και
    facebook.com/permalink.php?story_fbid=700781733381716&id=398129516980274

  6. Διάβασα το κείμενο του Σιμωνίδη (ομολογουμένως εξαιρετικό), μία εναλλακτική εξήγηση που όμως είναι απόλυτα λογική και σαφής. Κοίτα να δεις τώρα. Σύμφωνα με αυτά που προσπαθώ να μελετήσω και αυτά που αναφέρει ο Σιμωνίδης
    Ο Ήφαιστος έφτιαξε την ασπίδα του Δία από το δέρμα της Αμάλθειας. Ο Όμηρος αναφέρει τον Δία ως «αιγίοχο», ο οποίος παραχωρεί την ασπίδα (με το κεφάλι της Μέδουσας που σκότωσε ο Περσέας) στην Αθηνά (θείος νους), αλλά και στον Απόλλωνα (ο θεός του Φωτός) Ιλιάδα Ο 229, 308, 318, 361 Ω 20, καθώς επίσης και η μάχη με το δράκοντα Πύθωνα.
    ……………το δε Κέρας της Αμαλθείας που έλαβε ο Αχελώος το έδωσε στον Ηρακλή και αυτός στον Οινέα, τον σύντροφό της Αλθαίας. Με θαυμαστόν τρόπον, ο Οινεύς κωδικώς, με το γράμμα Ν σημαίνει τον Νου, ενώ η Αλθαία είναι η Αλήθεια η ΑΙ = αιωνία.
    Άρα το Κέρας της Αμαλθείας ή η δύναμις της Αληθείας, ανήκει στον Οινέα, δηλαδή τον Νουν, διότι αυτός είναι η αληθινή αξία του κόσμου τούτου…………..
    Ουσιαστικά λοιπόν, έχουμε να κάνουμε με το διανοητικό αγώνα του Ανθρώπου, την πνευματική του άνοδο και είναι πολυεπίπεδος.
    Σε όλους τους θρύλους οι ήρωες που μάχονται κατά του Δράκου-φιδιού-ερπετού κτλ, πρέπει να το σκοτώσουν, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να βγουν νικητές να ξεπεράσουν τους πειρασμούς (εδώ νομίζω ότι μπαίνει και ο Ηρακλής). Πώς μπορούν οι αρετές να βλαστήσουν μέσα μας, εάν δεν υπήρχε ο πειρασμός; Ο Δράκος, μεταφορικά ίσως, εάν χρησιμοποιηθεί με σύνεση, μπορεί να δώσει μια ώθηση στην διανοητική μας εξέλιξη, ή αντιθέτως, αν χρησιμοποιείται ασύνετα, μπορεί να μας οδηγήσει στην στασιμότητα.

  7. Eleni Kava-Kavgakou 12/12/2015 @ 1:21 ΜΜ

    Ευχαριστώ τους φίλους Σιμωνίδη και Φιλαριαννα για τις ερμηνείες τους, σε ψυχολογικό επίπεδο αυτή η αποκωδικοποίηση ειναι σωστή και συμφωνώ μαζί τους.
    Πιστεύω όμως ότι υπάρχει κι άλλο νόημα/πληροφορία σε ολη τη μυθολογία, που αφορά σε πραγματικά γεγονότα και όντα….
    Σιμωνίδη, μην απαξιώνεις τον εαυτό σου, ένας άνδρας που μελετάει και συνειδητοποιεί ψυχολογικές διαδρομές ειναι ΠΛΟΥΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ !

    • Σιμωνιδης 12/13/2015 @ 6:53 ΠΜ

      Καλημέρα.Δεν απαξίωσα τον εαυτό μου,ίσα ίσα…απλά δεν με ενδιαφέρουν τα λεφτά,η του να είμαι κάποιος.
      Οι μύθοι σίγουρα έχουν γίνει…αλλά επαναλαμβάνω,τα φίδια εναντιθέτως με τους Δράκους οι αρχαίοι πατέρες μας τα λάτρευαν…σαν χθόνια-γήινα-μητέρα Γη(όχι υποχθόνια)…. αυτό υπάρχει (ευτυχώς)και στην ορθοδοξία μας.
      Ο Κάδμος σκοτώνει τον Δράκοντα της Θήβας(οι Σπαρτοί παίζουν μεγάλο ρόλο στην μυθολογία μας=ιερατείο)
      Ο Απόλλωνας τον Πύθωνα Δράκοντα κατά άλλους των Δελφών(εδώ έχουμε αλλαγή εξουσίας από την λατρεία της μάνας Γη των Μινύων & Μινωιτών Κρητών με τα φίδια ..στην λατρεία του κατεξοχήν Έλληνα & Δωρικού Θεού Απόλλωνα)
      Ο Ιάσονας τον Δράκο της Κολχίδας…και οι Σπαρτοί no 2
      Ο Ηρακλής την Λερναία Ύδρα
      Ο Περσέας το Κήτος,άλλοι μιλάνε για ψαρόμορφο τύπου Κθούλου,άλλοι για δράκοντα(Κράκεν και Θωρ στην Νορβιγική)
      Ο Οδυσσέας τα βάζει με την σκύλα και χάρυβδη
      όλοι οι Μεγάλοι Ήρωες πρώτης και δευτερης γενιάς σκοτώνουν Δράκοντας και Τιτάνες!Άρα και να υπάρχουν ερπετοειδής(που δεν πιστευω)….δεν έμεινε ρουθούνη!!!
      Αντιθέτως όμως τα φίδια,είναι παντού στην αρχαία Ιστορία μας,από τις ασπίδες των οπλιτών,Κέκροπα ,Ερεχθέας,τα φίδια της Ήρας στον Ηρακλή,τα φίδια της Ολυμπιάς,της μητέρας Γης των Κρητών,τα φίδι του Ποσειδώνα και ο Λαοκόων(παραφθορά του Λυκάων..Τρώες=άποικοι Αρκάδες) μέχρι τα φιδάκια στην Κεφαλονία σήμερα…αλλά και τις πανοπλίες των Ρωμαίων-Σπαρτών.

  8. ερπω: κινούμαι έχοντας, εκούσια, όλο το σώμα μου σε επαφή με το έδαφος

    Οταν επεσε ο σαμαελ σαταν γιαταλμαοθ και απεφασισε να βιασει την Ευα (κλωνοποιημενη υπαρξη γυναικος απο τον Αδαμ) για να βαλει τον σπορο του μεσα στην ανθρωποτητα εφοσον προσπαθησε να δολοφονησει τον Αδαμ και δεν τα καταφερε τοτε βιασε την Ευα και το αποτελεσμα ηταν ο καιν ο οποιος μολις εμαθε οτι ο πατερας του ηταν ο σαταν δολοφονησε τον αβ’ελ’ τον υιο του Αδαμ και της Ευας. Τοτε η αποφαση Ανωτερου Δικαστηριου ηταν να του κοπουν τα ποδια και τα χερια του σαταν εφοσον βιασε την Ευα. Του αφησαν τα μεμβρανοειδη φτερα ομως ετσι οταν πεταει εχει χρωμα φωτος νεον απο το γενος των φτερωτων αγγελων οφανειμ. Ενεκα αυτου του γεγονοτος γραφει στην Παλαια Βιβλο οτι θα ’ερπει’ θα σερνεται σαν ερπετο. Τα ερπετοειδη υπαρχουν. Ο Απολλων και Αρτεμις πολεμησαν και κατανικησαν το ερπετο κατελαβαν το μαντειο των Δελφων και το αλλαξαν απο ερπετοειδες σε σωστο των ΕΛ για τους Ελληνες. Τα ερπετοειδη ειναι μια γεννητικη αναμειξη του Ανθρωπινου Γενους με τα ερπετα μεσω DNA εγινε για να υπαρχει και αυτο το ειδος των Νεφελιμ οι οποιοι αριθμουν αρκετες αρχικες γεννετικες μειξεις του Ανθρωπινου DNA με το ζωικο βασιλειο ουτως ωστε να πολεμουν αρχικα μεταξυ τους και μετεπειτα να γινουν δουλοι κλωνοι του σαταν και του δαιμονικου κατεστημενου. Εφοσον εξελιχθηκαν πιο δυνατοι των Ανθρωπων ετρωγαν τους ανθρωπους (βλεπε Ενωχ ) μεχρι που ηλθε η επεμβαση (Διας Απολλων Αθηνα Αρτεμις κτλ) Ο πολεμος δεν εχει τελειωσει με την αφιξη του Κυριου ημων Ιησου Χριστου και την Ανασταση Του για να βοηθησει την Ανθρωποτητα η οποια περιλαμβανει και τα τεκνα των Νεφελιμ που ζουν αναμεσα μας οι λεγομενοι ’ραν’. Ο Ιησους Χριστος εξηγησε στο κατα Ιωαννην Ευαγγελιον οτι αλλα τα τεκνα του Αβρααμ δηλαδη των Ανθρωπων και αλλα τα τεκνα του διαβολου εφοσον εβλεπε τι πνευμα η ψυχη ηταν μεσα στο ανθρωπινο σωμα.
    Ολα τα πλασματα μπορουν να σωθουν εφοσον ακολουθησουν τον Ιησου Χριστο, ο οποιος εξηγησε οτι ως καλος Ποιμην Ποιμανδροις θα παραλαβει οτι του ανηκει ολα τα προβατα τα οποια ετσι και αλλιως δεν εχουν βουληση για ολους τους αλλους ομως που γνωριζουν ειπε ξεκαθαρα οστις βουλεται ας με ακολουθησει, την οδο την γνωριζουν ολοι. Ο Αγιος Χριστοφορος ραν εκ γενους μαλτσεχ δηλαδη λυκανθρωπων. Αρα αλλοι μεν αποφασιζουν να ειναι με το σαταν τον αντιχριστο και αλλοι με τον Ιησου Χριστο και θα χωρισει η ηρα απο το σιταρι τα προβατα απο τις κατσικες. Θα ελθει και ο Πατηρ εδω κατα και ολα θα τακτοποιηθουν σφοδρα.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*