Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

20:04 - 30/03/2016

Μια φορά και…..δεν θυμάμαι τι καιρό Νο.2

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Μια φορά κι έναν…..δεν θυμάμαι τι καιρό..

Ξάφνου βρέθηκα σε ένα μέρος που δεν είχα δει ποτέ μου ούτε καν σε φαντασία
….Υπήρχαν 2 ήλιοι ο Ουρανός Γαλάζιος το πράσινο δε τόσο φανταχτερό και καθαρό
όπως βλέπουμε σε εικόνες φανταστικές …. το ποτάμι μπλέ αλλά όχι σε υγρή μορφή
ήταν σε ζελέ ….. Κοίταξα στο βάθος και είδα ένα Μονόκερο μαύρο …..

Περπατησα αρκετή ώρα, βρέθηκα μπροστά απο έναν τεράστιο Ναό σαν Κάστρο ήταν όλο
απο χρυσό …. το χάζευα για αρκετή ώρα…. πήγα μπροστά στην είσοδο όπου στέκονταν
2 Ιππότες απο ασήμι δεν έβλεπες πρόσωπο…

Μίλησα σε μία γλώσσα που δεν ξέρω καν αν υπάρχει … και μου έδειξαν την είσοδο
το μέσα δεν το θυμάμαι καθόλου .. όταν βγήκα κράταγα έναν πάπυρο στα χέρια μου
πάνω ένα σχέδιο που θύμιζε τον δίσκο της Φαιστού ..μου είπαν : Αυτό είναι το κλειδί!

Παραμύθι ή πραγματικότητα;;; το αφήνω πάνω σας…

Πόσοι βρεθήκατε σε μέρη για πρώτη φορά αλλά νιώθατε σα να χετε ξαναπάει
εκεί και γνωρίζεται και λεπτομέρειες απο το μέρος αυτό;;

Αφορμή για το άρθρο ήταν … κάποιες απαντήσεις σε άλλο αρθρο μου που κάποιος
αναφέρθηκε στην Μετενσάρκωση … και κάποιος άλλος του απάντησε πως αυτό δεν υπάρχει
να μη βολεύεται!!

Όμως απο που πηγάζει η σιγουριά αυτή ότι δεν ΥΠΑΡΧΕΙ; Αφού η ψυχή μας είναι αφθαρτη
εις τους αιώνες!!

θα παραθέσω μερικά κομμάτια Αρχαίων και Χριστιανικών κειμένων :

1.ο Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός, τον οποίο επι­καλείται ο Γ. Βουλούκος, είναι σφοδρός πολέμιος της με­τενσάρκωσης. Στον Α’ Θεολογικό του Λόγο υπογραμμίζει:

«Βάλλε μοι Πλάτωνος τας ιδέας, και τας μετενσωματώσεις και περιόδους των ημετέρων ψυχών και τας αναμνή­σεις, και τους ου καλούς δια των καλών σωμάτων επί ψυ­χήν έρωτας…» Πολέμησε τις θεωρίες του Πλάτωνος περί ιδεών και περί του ότι οι ψυχές μετά τον θάνατο εισέρχο­νται σε άλλα σώματα και ότι περιοδεύουν και ότι ενθυ­μούνται την προΰπαρξή τους και ότι οι αισχροί έρωτες προς τα ωραία σώματα ανάγονται στην ψυχή (Γρηγ. Θεολ., Α’ Θεολ. Λόγος 1, ΒΕΠ 59, 218).

2.Ο Ωριγένης υπήρξε ένας από τους μεγαλύτερους Εκκλησιαστικούς Πατέρες και είναι γνωστός όχι τόσο για το κολοσσιαίο του έργο, όσο για τη διδασκαλία του για τη Μετενσάρκωση ή προΰπαρξη των ψυχών.Το 212 πήγε για λίγο στη Ρώμη με επιθυμία του, όπου συναντήθηκε και συζήτησε με τον Ιππόλυτο (180-250). Το 215 πήγε στην Αραβία προσκεκλημένος του άρχοντα της χώρας Φιλίππου, ο οποίος μαγεμένος από τη φήμη του ήθελε να τον γνωρίσει και να συζητήσει μαζί του για θρησκευτικά θέματα. Την εποχή αυτή, τόσο μεγάλη ήταν η φήμη του ώστε ζητιόταν με επιμονή η γνώμη του για οποιοδήποτε εκκλησιαστικό θέμα. Το 216 έφυγε στην Καισάρεια Παλαιστίνης διότι ο Καρακάλας μαθαίνοντας ότι τον χλεύαζαν οι Αλεξανδρινοί, έστειλε εναντίον τους τις λεγεώνες.
Ήταν απόλυτα πεπεισμένος για τη θεοπνευστία των Γραφών, τα νοήματα των οποίων έχουν τριπλή έννοια και ερμηνεία, που αντιστοιχεί στα τρία συστατικά του ανθρώπου : τη σωματική ή κατά γράμμα ερμηνεία, την ψυχική ή ηθική και την πνευματική ή μυστική ή προφητική ερμηνεία.

3.Τους πρώτους χριστιανικούς αιώνες ο Χριστιανισμός αποδεχόταν την ύπαρξη της μετενσάρκωσης. Για τους χριστιανούς θεολόγους, όπως για τον Ωριγένη, τον Γρηγόριο τον Ναζιανζηνό, τον Βασιλίδη και άλλους, η Μετενσάρκωση ήταν – ως τον 6ο αιώνα- μια αδιαφιλονίκητη αλήθεια. Ακόμα η ύπαρξή της επιβεβαιώθηκε στην Ιερή Σύνοδο της Χαλκηδόνας, το 451. Για πολιτικούς όμως λόγους και για να δικαιολογήσει ανεμπόδιστα τη θεία προέλευση της βασιλικής της εξουσίας (την οποίαν η ύπαρξη της μετενσάρκωσης και του κάρμα δεν δικαιολογούσε την περίπτωσή της σαν πρώην εταίρας), η Αυτοκράτειρα Θεοδώρα, παρακινώντας τον σύζυγό της Ιουστινιανό, συγκάλεσε την λεγόμενη «Πέμπτη Οικουμενική Σύνοδο» το 553 και με δόλιο τρόπο επηρέασε τους περισσότερους από τους 165 επισκόπους που ήταν παρόντες για να κηρύξουν ως αιρετικό δόγμα το Νόμο της μετενσάρκωσης. Εκμεταλλευόμενη την αυτοκρατορική εξουσία κατάφερε να επιβληθεί και να καταδικάσει ως «αιρετικούς» όσους δεν συμφωνούσαν με τις απόψεις της.

4.Για τους Πυθαγόρειους και Πλατωνικούς η λέξη άνθρωπος σήμαινε κάτι πολύ περισσότερο από τον ορατό άνθρωπο και, στην κυριολεξία, με τον όρο αυτόν εννοούσαν αποκλειστικά τον άνθρωπο, ως το πνεύμα και την ψυχή την ενσαρκωμένη προσωρινά στο ανθρώπινο σώμα. «άνθρωπος εστί ψυχή σώματι χρωμένη» (Πλάτων, Τιμαίος 42 D, Φαίδων 111 Α).

Και για να μην κουράζω υπάρχουν άπειρα κείμενα που αναφέρονται στην Μετενσάρκωση κι απο Χριστιανούς της Πρώτης Εκκλησίας αλλά και απο τους Αρχαίους μας Σοφούς!

Προσωπικά δεν μπορώ και δεν θέλω να δεχτώ πως όταν φεύγει ένα πρόσωπο δικό μου * δεν θα μιλήσω για αγνώστους για να μην υπερβάλλω* απλά χάνεται … απλά δεν υπάρχει… ή αυτό ηταν… τελος…
Έμαθα να κρατώ ότι νιώθω μέσα μου Αλήθεια! Αναρωτηθείτε και εκφραστείτε πάντα με όμορφο τρόπο
και με σεβασμό στο διαφορετικό σκεπτικό του καθενός.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Giwta M.
Ελεύθερη και μαχητική ψυχή .

Σχόλια Αναγνωστών (48)

  1. ααααααααααααα 03/30/2016 @ 8:33 ΜΜ

    υπάρχουν άπειρα κείμενα που αναφέρονται στην Μετενσάρκωση κι απο Χριστιανούς της Πρώτης Εκκλησίας??????????????????????????
    Kι εσυ τα εχεις διαβασει τα απειρα ε????
    Εγω βλεπω να εχεις κανει κοπυ paste απο 2 σελιδες της νεας ταξης γεματες ψεμματα κ αλλοιωσεις….
    Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΨΕΜΜΑ ΤΗ ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΗ!!!!
    κατσε κ διαβασε http://oodegr.co/oode/anatolikes/genika/menens_nea_epoxi_1.htm

    • Δεν νομίζω πως ανέφερα πως τα χω διαβάσει όλα πουθενά στο κείμενο μου!! Ναι είναι κοπιά όχι μόνο απο δύο…εσύ κρατάς τα γνήσια χειρόγραφα;

      Γνωρίζω όπως και πολλοί , ότι η Εκκλησία μας
      δεν το δέχεται ..
      στο κείμενο θέλω να τονίσω και την αντίθετη άποψη
      Σέβομαι την άποψη σου αλλά δεν την συμμερίζομαι.

      • aaaaaaaaaaaaaaa 03/30/2016 @ 8:55 ΜΜ

        σου ξαναλεω κατσε κ διαβασε το λινκ…..
        εκει θα δεις την αληθεια κ οχι τα ψεμματα απο sites της νεας ταξης που πολεμανο τον Χριστιανισμο

        • Τι σε κάνει να νομίζεις πως δεν γνωρίζω τι θέση έχουν οι μεν και οι δεν;
          Πειράζει που κρατώ αυτό που με κάνει να ΝΙΩΘΩ;

          • aaaaaaaaaaaaaaa 03/30/2016 @ 9:05 ΜΜ

            μπορεις να πιστευεις οπου θελεις ….
            Αλλά μα μη γραφει ψέμματα οπως αυτο
            ‘υπάρχουν άπειρα κείμενα που αναφέρονται στην Μετενσάρκωση κι απο Χριστιανούς της Πρώτης Εκκλησίας’

          • αααααααααααααα 03/30/2016 @ 9:06 ΜΜ

            να μη γραφεις ψεμματα εννοουσα

          • Ψέμματα; γιατί ψέμματα; εχεις κάποιο κείμενο που να βγάζει ψευδή τα συγκεκριμένα λόγια;
            εδωσα ονόματα μπορείς να διαβάσεις βίους…

            Το οτι απορρίφθηκαν αργότερα απ την Εκκλησία δεν σημαίνει πως είναι ψέμματα , ούτε πως η Εκκλησία δεν έκανε
            σφάλματα και λαθη.

          • Μη σε χαλάνε……
            κράτα αυτό που νιώθεις !!

        • Στασινος 03/30/2016 @ 9:17 ΜΜ

          Ζητούμενο στη Ζωη να καθαρίσουμε τη ψυχή μας καλό πνευματικό μας αγώνα αδερφε

        • Και όμως η γη είναι επίπεδη 08/20/2017 @ 2:57 ΠΜ

          Ενώ το λινκ μου προτείνεις εσύ λέει την αλήθεια! (της ορθοδοξίας είναι το λινκ;)
          Ο μεγαλύτερος μύθος του κόσμου, ο χριστιανισμός, λέει την αλήθεια!

    • ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 03/30/2016 @ 10:16 ΜΜ

      προς πρόβατον ΑΑ ποιότητος μαθε πως στους πρώτους χριστιανικούς αιώνες ο Χριστιανισμός αποδεχόταν την ύπαρξη της μετενσάρκωσης. Για τους χριστιανούς θεολόγους, όπως για τον Ωριγένη, τον Γρηγόριο τον Ναζιανζηνό, τον Βασιλίδη και άλλους, η Μετενσάρκωση ήταν – ως τον 6ο αιώνα- μια αδιαφιλονίκητη αλήθεια. Ακόμα η ύπαρξή της επιβεβαιώθηκε στην Ιερή Σύνοδο της Χαλκηδόνας, το 451. Για πολιτικούς όμως λόγους και για να δικαιολογήσει ανεμπόδιστα τη θεία προέλευση της βασιλικής της εξουσίας (την οποίαν η ύπαρξη της μετενσάρκωσης και του κάρμα δεν δικαιολογούσε την περίπτωσή της σαν πρώην εταίρας), η Αυτοκράτειρα Θεοδώρα, παρακινώντας τον σύζυγό της Ιουστινιανό, συγκάλεσε την λεγόμενη «Πέμπτη Οικουμενική Σύνοδο» το 553 και με δόλιο τρόπο επηρέασε τους περισσότερους από τους 165 επισκόπους που ήταν παρόντες για να κηρύξουν ως αιρετικό δόγμα το Νόμο της μετενσάρκωσης. Εκμεταλλευόμενη την αυτοκρατορική εξουσία κατάφερε να επιβληθεί και να καταδικάσει ως «αιρετικούς» όσους δεν συμφωνούσαν με τις απόψεις της. Γι αυτό από τότε μέχρι σήμερα, η μετενσάρκωση θεωρείται αιρετική δοξασία. Όμως οι Συμπαντικοί Νόμοι ΔΕΝ αλλάζουν ούτε καταργούνται από θνητούς και από τις συνόδους τους .-

  2. Στασινος 03/30/2016 @ 8:49 ΜΜ

    …Κάποτε είχα σκεφτεί πώς υπάρχει η περίπτωση η Ψυχή να διαλέγει ακόμη και τους γονείς της πού θα γεννηθεί…δεν έχω αποδείξεις σίγουρα απλά το ένιωσα…η Ομήρου Οδύσσεια είναι το μεγαλύτερο ψυχαναλυτικό έργο που έχει γραφτεί στην ανθρώπινη ιστορία με σεβασμό στην ανθρώπινη αξία να βαδίζουμε στη Ζωή με Ειρήνη και Ομόνοια.Καλη Ιθακη σε όλους μας?

  3. Ανώνυμος 03/30/2016 @ 9:47 ΜΜ

    Γιατί αλάνια των κατοχικών δημιοσιεύετε τέτοια άρθρα?Είναι δυνατόν να βάζετε ιδέες σε κάποιους αναγνώστες ότι υπάρχουν.. αντιστοιχίες μεταξύ της Γυναίκας,της Γης και της Σελήνης?
    Μπαααα,αποκλείεται σου λέω Στρέητζερ,αυτά είναι παραμύθια..
    των ειδωλολατρών που ήσαν πλανεμένοι…
    🙂

    • Ανώνυμος 03/30/2016 @ 10:48 ΜΜ

      Γυναίκα θηλυκο Λίλιθ;
      Σελήνη Λίλιθ λαμασθού;

      • IN GOLD WE TRUST 03/31/2016 @ 10:44 ΠΜ

        Υπάρχει κάποια .. συνωμοσία που προωθεί τα καμώματα της “μαντόνα”,της λαίδη γκάγκα, της Σάιρους ή… ακόμη και μιας ντόπιας
        που δηλώνει.. “γιατρός”?
        Μήπως στο μυαλουδάκι σου έχει εμφυτευτεί η αντίληψη ότι η “πρώτη γυνακα” ήταν πόρνη?
        🙂

        • Ανώνυμος 03/31/2016 @ 10:47 ΜΜ

          Ο λιακό δεν λέει για σελήνη και Λίλιθ λαμασθού;
          Ο λιακό νομίζω έχει μιλήσει για πρώτο θηλυκό τη Λίλιθ που δεν έκανε χωριό με τον πρώτο αρσενικό Αδάμ με καμία Μαντόνα;

          Υγ η Μαντόνα δεν είναι θηλυκό άπιαστο όχι ως σεξουαλικό σκεύος ηδονής αλλά σα γυναίκα δεν είναι άλλη φάση; Δεν κάνει ότι θέλει μόνη της; Δεν δίνει την εντύπωση ότι δεν μπορει να τη κάνει καλά ούτε άντρας ούτε γυναίκα;

    • περα απο την πλακα συμφωνώ οτι ειναι νεοταξικοτατο η μετενσάρκωση

  4. εγω δεν ξέρω θα πω την γνώμη απο την έρευνα που εχω κάνει ειναι σίγουρο οτι υπάρχει ψυχή μετα θανάτων και δεν υπάρχει στα μερη μας μετενσάρκωση και ειναι παρα πολες οι μαρτυρίες ακόμα και γνωστόν μου δειτε αυτο https://www.youtube.com/watch?v=gIGORQoNnsc απο την άλλη και στην κινα υπάρχουν παρα πολλές για οτι υπάρχει μετενσάρκωση και σκέφτομαι εγω πως ειναι δυνατών να τους κρίνει ο Χριστος ενω δεν εχουν ακούσει ποτέ για αυτον και μετα σκέφτεσαι γιατι ειναι άπυροι οι κινεζοι και οι ινδουιστες δεν ξερω αμα με πιάνετε

  5. τοκος π. 03/30/2016 @ 10:07 ΜΜ

    Απο τους αγιους και τους μεγαλοθεολογους που εχουν χαρακτηριστει αγιοι ο,τι και να διαβασεις δε σημαινει οτι ειναι και σωστο.Μονη αληθεια τα λογια του ιδιου του Ιησου Χριστου,και δε νομιζω να εχει αναφερθει ποτε και πουθενα σε μετενσαρκωσεις ,προηγουμενες ζωες κλπ

  6. τι λες ρε ησαν πλανεμένοι οι ειδωλολάτρες εσυ τι ησαν δηλαδή αχαχαχα

  7. Θελω να κανω μια ερωτηση..

    Γιατι η ψυχη να αφησει την μακαριοτητα της στον υπερβατικο κοσμο και να ξαναρθει να κατεβει στην γη ?

    ειναι χαζη?
    θελει να περιοριστει σε ανθρωπινο σωμα?

    μην ακουσω τωρα για σχολεια και φροντηστηρια κλπ….ετσι?

    εδω δεν μπορουσε να μιλησουμε καν για την ψυχη και μιλαμε και για την εκαπαιδευση της!!!!αχχαχαχα
    και μαλιστα στην γη!!!!

    οσο για τον χριστιανισμο και τι λεει για την ψυχη τα εχω ξαναπει…
    καθε σωμα εχει και την ψυχη του και η ψυχη περιμενει το σωμα στην ανασταση νεκρων…ΤΕΛΟΣ
    διαβαστε το πιστευω αδελφια τα λεει ολα…

    ο ωριγενης δεν ηταν πουθενα στην σκεψη…μπρος στον Αγιο Μαξιμο τον ομολογητη….
    Ο Αγιος μαξιμος ηταν κλασης ανωτερος απο αυτον…

    και χαρη σε αυτον τον μεγαλο θεολογο χριστιανισμος ξεφυγε απο τον εβραισμο. αλλα και απο τον πλατωνισμο και εγινε μια γαματη νεα θρησκεια ..

    στην διαρκεια ομως των επωμενων αιωνων ο σχολαστικισμος αλλα και ο σκουπιδοεβραισμος αυτην την γαματη νεα θρησκεια την κανανε σαν τα μουτρα τους….

    απο τον χριστιανισμο του Αγιου Μαξιμου φτασαμε στον χριστιανισμο των γερονταδων ε τις προφητειες τους ..αλλα και στον χριστιανισμο του νεοταξιτη Ιερωνυμου ,,,
    γελαει ο κοσμος..

    τα λεμε αδελφια

    • οσο για τον χριστιανισμο και τι λεει για την ψυχη τα εχω ξαναπει…
      καθε σωμα εχει και την ψυχη του και η ψυχη περιμενει το σωμα στην ανασταση νεκρων…

      Θες να μας πεις οτι στην δευτέρα παρουσία θα βγουν οι νεκροί φάση σαν ζόμπι??Την παλεύεις??

      • Ανώνυμος 03/31/2016 @ 9:05 ΠΜ

        Και γιατι να ενδυθει με σωμα παλι η ψυχη,δε μπορει να κριθει ανευ σωματος για οτι επραξε; Η πιστη ειναι πιστη,ειναι αχρηστα τα λογικα επιχειρηματα σε καθε περιπτωση.

      • αγαπητε φιλε

        δεν τα λεω εγω αυτα τα λεει το συμβολο της χριστιανικης πιστης ”το πιστευω!!!

        χαχαχαχχα ..ετσι λενε τα χαρτια..εγω σου εκανα μια αναφορα στον χριστινισμο του Αγιου Μαξιμου,,που ηταν αλλη κλαση και δες πως εγινε αυτη η θρησκεια..

        τελως παντων αν εσυ πιστευεις η μαλλον αν γνωριζεις οτι η ψυχη κανει βολτες προς τα κατω ,δηλαδη στον κοσμο μας καντο μας λιανα να μαθουμε και εμεις..

        η γοητει; ειναι το σωμα να ανεβει προς τα πανω,δηλαδη να νεβει επιπεδο και φυσικα εκει θα το περιμενει η ψυχη του..

        Να μαι γαματη ιδεα..

        για οσους πιστους….

  8. Ανώνυμος 03/31/2016 @ 2:03 ΠΜ

    Η Ορθοδοξία δεν είναι δυνατόν να πρεσβεύει τη μετενσάρκωση. Δυο παραδείγματα απλά και σχεδόν καθημερινά το αποδεικνύουν:

    1. Ο Χριστός κατά τον τριήμερο θάνατό Του με τη Σταυρωση κατέβηκε στον κάτω κόσμο να διδάξει όσους πέθαναν πριν την έλευσή Του στη γη και πριν τον γνωρίσουν. Αν υπήρχε μετενσάρκωση τότε ο Χριστός θα είχε την υπομονή να ξαναενσαρκωθούν οι παλαιοί κεκοιμημένοι και να μάθουν για Εκείνον.

    2. Η Εκκλησία μας έχει θεσπίσει τα κόλλυβα και τα μνημόσυνα και μάλιστα το μνημόσυνο του Ψυχοσάββατου που είναι την παραμονή της Κυριακής της Αποκριάς οι ιερείς μνημονεύουν τους απαρχής κόσμου κεκοιμημένους. Πώς θα ήταν δυνατόν να πιστεύει στη μετενσάρκωση και να μνημονεύει αιωνίως ανθρώπους που πέθαναν αιώνες πριν;

    Η Ορθοδοξία πιστεύει στην Ανάσταση των νεκρών, όχι στη μετενσάρκωσή τους.

  9. ΚΑΙ Ο ΠΛΑΤΩΝ, ΝΕΟΤΑΞΙΤΗΣ, ΛΟΙΠΟΝ…
    ΚΑΙ Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΗΡΟΣ ΣΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ…
    ΠΡΟΣ ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗΣ…
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΠΑΣΟΥΝ ΠΟΤΕ ΟΙ ΝΟΗΤΙΚΟΙ ΣΚΛΑΒΟΙ ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΤΟΥΣ…
    ΕΙΝΑΙ ΒΟΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΟΝΤΑ ΠΟΥ ΤΡΕΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ…

    • ρε συ ,διαβαζεις καλα?
      ειπα εγω τετοια πραμματα οτι ο πλατων ειναι νεοταξιτης?
      Για τον ιερωνυμο ελεγα…το εγραψα κιολας…

      ομως τωρα που το εγραψες…δεν εχεις και αδικο…ιχιιχιχιχιιχ

      ολη η πολιτεια του πλατωνος δεν ειναι πρεπει να ειναι το ευαγγελιο των νεοταξιτων?

      την εχεις διαβασει?
      τι απο οσα λεει δεν προσπαθουν να τα εφαρμοσουν οι νεοταξιτες?

      πες μου αδελφε που εχω λαθος?

      οπως ο μαρξ με την μελετη και την αναλυση του κεφαλαιου εκανε τους πλουσιους πλουσιοτερους αλλα κανεναν φτωχο πλουσιο ,,,ετσι και ο πλατωνας με την μελετη του
      στα της πολης ανοιξε τα στραβα των λαμογιων να κανουν επιστημονικη δουλεια..

      μην ξεχνας οτι ενας απο τους τριακοντα δοσιλογους ο Κριτιας ηταν μαθητης τυο Πλατωνα και εκανε την Αθηνα μπουρδελο..
      Μεχρι τον γιγαντα Σωκρατη σκοτωσε

  10. Ανώνυμος 03/31/2016 @ 9:18 ΠΜ

    Παιζει και η περιπτωση να ειναι παγιδες η ανασταση και η μετανσαρκωση,να ειμαι αιωνια ψυχη/συνειδηση αλλα παγιδευμενοι σε ματριξ..

  11. Προσοχή Κίνδυνος! 03/31/2016 @ 10:48 ΠΜ

    Η Ορθοδοξία έχει δημιουργήσει στα μυαλά του κόσμου κάποιον αντίχριστο και έχει τεράστια ευθύνη για αυτό που συμβαίνει στις μέρες μας και σε σχέση με την κόντρα με τους αρχαιοελληνιστές που την πληρώνει αθώος κοσμάκης και φυσικά ο Χριστός που τουλάχιστον αυτός αντέχει τα χτυπήματα.

    Εδώ φαίνεται ξεκάθαρα η πίστη στην μετενσάρκωση και οι ερμηνείες που προσπαθούν να δώσουν επί του θέματος οι αντιθεολόγοι του δόγματος είναι κωμικοτραγικές.

    «For all the prophets and the law have prophesied until John. And if you are willing to receive it, he is Elijah who was to come.» (Matthew 11:13-14)

    Εδώ φαίνεται ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι ο Ιωάννης ο Βαπτιστής θεωρείτο ως η μετενσάρκωση του Ηλία.

    «And the disciples asked him, saying, ‘Why then do the scribes say that Elijah must come first?’

    «But he answered them and said, ‘Elijah indeed is to come and will restore all things. But I say to you that Elijah has come already, and they did not know him, but did to him whatever they wished. So also shall the Son of Man suffer at their hand.’

    «Then the disciples understood that he had spoken of John the Baptist.» (Matthew 17:10-13)

    Με πολύ απλά λόγια ο κύριος ημών Ιησούς Χριστός αναγνώρισε τον Ιωάννη τον Βαπτιστή ως την μετενσάρκωση του Ηλία.

    In very explicit language, Jesus identified John the Baptist as the reincarnation of Elijah. Even the disciples of Jesus understood what Jesus was saying. This identification of John to be the reincarnation of Elijah is very important when it comes to Bible prophecy. By identifying the John with Elijah, Jesus identified himself as the Messiah. The Hebrew scriptures mentions specific signs that would precede the coming of the Messiah. One of them is that Elijah will return first.

    Ασφαλώς εδώ πέρα εχουμε μια εκπληρωση της προφητειας της Π.Δ που λεει οτι o Θεος θα στειλει πρωτα τον Ηλια και μετα τον μεσσια οπου και εδω εχουν ξεκαθαρα πιστη στην μετενσαρκωση.

    «Behold I will send you Elijah the prophet, before the coming of the great and dreadful day of the Lord.» (Malachi 4:5)

    Ξεκολλήστε το μυαλό σας και άγιοι μπορεί να κάνουν λάθος και μάλιστα αυτό δεν σημαίνει ότι παύουν να είναι άγιοι και ότι όλα όσα είπαν είναι λάθος. Μην προσπαθείτε να περάσετε τους άγιους ως τον Αντίχριστο.

    Να πείτε στους παπάδες ότι εγώ είμαι η ορθοδοξία και δεν θα τους αφήσω να την καταστρέψουν και επίσης να προετοιμάζονται οι δούλοι του αντίχριστου να μας αδειάσουν την γωνιά.

    • μάλλον δεν ξερεις αγγλικα αστα για κάποιον αλο και δες το στα ελληνικα http://oodegr.co/oode/anatolikes/genika/menens_nea_epoxi_1.htm

      • Δυστηχώς 03/31/2016 @ 7:23 ΜΜ

        Θα σας παρακαλεσω να μην προκαλειτε και να μην χαλατε την υγεια σας για ενα θεμα μαλιστα στο οποιο υπηρχε διχογνωμια αναμεσα στους πρωτους Χριστιανους.

        Αυτο που λεει ο Αγιος Παισιος εν μερη ειναι αληθεια καθως αλλωστε και ο Crowley πιστευε στην μετενεσαρκωση και γενικα η επιφανειακη επαφη με την ανατολικη πνευματικοτητα μπορει να σε απομακρυνει απο τον Χριστο και να σε οδηγησει σε αδιεξοδα μονοπατια αλλα ισως για αυτο να ευθυνεται και η εκκλησια. Απο την οπτικη δηλαδη ενος μοναχου που ειναι περιορισμενη μεσα στο δογμα γινεται ορατος ο κινδυνος και για τους πιστους που μπορει να πλανηθουν και για την εκκλησια αλλα καποια πραγματα δεν μπορουν να εξηγηθουν διαφορετικα.

        Δηλαδη τουλαχιστον θα πρεπει να ανοιξει η πορτα στην επιλεκτικη μετενσαρκωση φωτισμενων πνευματων οπως ο Ηλιας και ο Ενωχ κλπ αλλιως το δογμα χωλαινει και εχει επι της ουσιας προβλημα και βασικα σε μερικα χρονια αν απομεινουν πιστοι στην Ορθοδοξια ετσι οπως παει οι περισσοτεροι θα πιστευουν στην μετενσαρκωση καθως ειναι και θεμα εμπειριας και κατανοησης και οχι μονο θεμα πιστης.

        Σε σχεση με το θεμα που μετενσαρκωμενου Ηλια/Ιωαννη δεν βλεπω καμια απαντηση και αν εσυ βλεπεις σε παρακαλω να την παραθεσεις.

      • Δυστηχώς 03/31/2016 @ 8:00 ΜΜ

        Ας το δούμε και στα Ελληνικά.

        5. Ιδού, εγώ θέλω αποστείλει προς εσάς Ηλίαν τον προφήτην, πριν έλθη η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής·

        Εδώ πέρα λέει ξεκάθαρα ότι θα στείλει τον Ηλία τον προφήτη.

        11. Ο δε Ιησούς αποκριθείς είπε προς αυτούς· Ο Ηλίας μεν έρχεται πρώτον και θέλει αποκαταστήσει πάντα·
        12. σας λέγω όμως ότι ήλθεν ήδη ο Ηλίας, και δεν εγνώρισαν αυτόν, αλλ’ έπραξαν εις αυτόν όσα ηθέλησαν· ούτω και ο Υιός του ανθρώπου μέλλει να πάθη υπ’ αυτών.
        13. Τότε ενόησαν οι μαθηταί, ότι περί Ιωάννου του Βαπτιστού είπε προς αυτούς.
        14. Και ότε ήλθον προς τον όχλον, επλησίασεν εις αυτόν άνθρωπός τις γονυπετών εις αυτόν και λέγων·

        Διάβασα τι λέει το λίνκ δεν βλέπω καμία απάντηση. Εδώ το θέμα είναι ξεκάθαρο και η προσπάθεια του απολογητή ανεπαρκής και δεν φταίει αυτός για αυτό ούτε ο Άγιος Παΐσιος και είναι κρίμα.

  12. // Archangel Mihail \\ 03/31/2016 @ 11:46 ΠΜ

    – Γέροντα, πώς μερικοί άνθρωποι, ακόμη καί μορφωμένοι, πιστεύουν στήν μετεμψύχωση;

    – Ή μετεμψύχωση βολεύει τούς ανθρώπους, καί ειδικά τούς άθεους, τούς άπιστους.

    Είναι ή μεγαλύτερη πονηριά τού διαβόλου. Τούς κρατά ό διάβολος στήν ζωή τής αμαρτίας, μέ τον λογισμό ότι ή ψυχή έρχεται καί ξανάρχεται σε αυτόν τον κόσμο. «Έ, καί αυτήν τήν φορά άν δεν πετύχης, τούς λέει ό διάβολος, θά ξαναρθης στήν ζωή καί θά πετύχης τήν επόμενη φορά· καί άν πάλι δέν πετύχης, θά ‘ρθής, θά ξαναρθης, θά εξελίχθης…»!

    Όποτε καί αυτοί λένε: «δέν πειράζει κι άν κάνω καί αυτήν τήν αμαρτία» καί τό ρίχνουν έξω· ζούν απρόσεκτα, δέν μετανοούν. Βλέπεις πώς τούς τυφλώνει ό διάβολος καί τούς γαντζώνει στήν κόλαση! Δέν έχω δει μεγαλύτερη πονηριά καί τέχνη τού διαβόλου, γιά νά μαζεύη τούς ανθρώπους στήν κόλαση! ….

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Παρακαλώ διαβάστε και το υπόλοιπο …
    Η ερώτηση ήταν στον Αγιο Παϊσίο.
    (Ο νεότερος Αγιος μας, που σέβομαι και πιστέυω πολύ και με αγάπη)

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    ΥΓ: Επειδή φοβάμαι ολα τα κείμενα της παραπληροφόρισης που υπάρχουν, μια ερευνα (συντομη) στην αγια γραφή δεν αναφερει κάπου το θεμα “μετενσαρκωση”. Και συνδιαστικά με τα λόγια του Αγίου δέχομαι ως ταπεινό ον οτι δεν υπάρχει.

    Ποιοί ειμαστε εμείς να πούμε οτι υπάρχει ή δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, αφού είναι έξω από την ανθρώπινη σφαίρα που είμαστε πλασμένοι;

    • ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ 03/31/2016 @ 1:22 ΜΜ

      ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ. Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΤΡΕΦΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ.ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΦΟΒΗΘΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ

    • Έτσι είναι, μπράβο.

    • ΑΡΧΙΤΙΤΑΝΟΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΥΠΕΡΜΕΓΙΣΤΟΚΛΗΣ 08/20/2017 @ 10:32 ΠΜ

      Έχουν μια αλήθεια αυτά, γιατί δεν είναι κυριολεκτικά αλλά έχουν ένα κρυμμένο νόημα:
      Πως είναι δυνατόν η ψυχή, ως αιθερικής μορφής, μετά τον θάνατο, ενώ το σώμα/ δοχείο, σκορπίζει και γίνεται ένα με την ύλη, η ψυχή να μην σκορπίζει και αυτή και να ανακατεύεται με τον υπόλοιπο αιθέρα;
      Στην ουσία ακόμα και η λέξη μετενσάρκωση, κακώς την θεωρεί ο κόσμος κυριολεκτική, διότι η ψυχή, ο αιθέρας, που θα σκορπίσει και θ’ ανακατευτεί με τον υπόλοιπο αιθέρα, ναι μεν αυτά τα στοιχεία αιθερικής μορφής, θα πάνε και στην υπόλοιπη ύλη που υπάρχει γύρω μας, διότι όλα είναι ανακυκλώσιμα σ’αυτόν τον κόσμο, τόσο η ύλη, όσο και η ενέργεια αλλά τι μπορεί να εγγυηθεί, ότι τα κομμάτια της, δεν θα πάει το ένα αλλού και το άλλο αλλού;
      Δεν βγάζει νόημα προφανώς…
      Οπότε, στην ουσία ότι μετενσαρκώνετε, σημαίνει ότι ανακατεύεται με άλλα στοιχεία της ύλης αλλά και πάλι, δεν είναι συμπαγής, μια ενιαία μάζα.
      Οπότε και οι λεγόμενες μνήμες άλλων ζωών που λένε, (βλ. θεωρία, περί του νερού που κρατά μνήμη) δεν είναι τίποτ άλλο από τυχαίες μνήμες, που πολλές δεν είναι καν δικές σου.
      (Βέβαια, άλλοι λένε, ότι ο ”διάολος” λέει: Ζεις μόνο μια φορά, απόλαυσέ το, σε σχέση μ αυτό που λες αλλά ούτως η άλλως είναι μεταφορικά τα περί διαόλου. Στην ουσία, είναι λάθος και να σκεφτείς με την νοοτροπία, ”ε μια φορά ζω, ας κάνω ότι να ναι χωρίς να με νοιάζει τίποτα, τι είναι σωστό τι λάθος” και είναι επίσης λάθος, να σκεφτείς ”ε δε πειράζει θα ξαναενσαρκωθώ οπότε σκασίλα μου για τις συνέπειες των πράξεών μου”
      Και τα δυο λαθος είναι, οπότε μπορούμε να πουμε μεταφορικά, πως τα λέει ο διάολος, τουλάχιστον για να μπορέσουμε έστω να εξηγήσουμε τι είναι σωστό, σ’αυτούς που δεν καταλαβαίνουν με την σκέψη αλλά μόνο με θεική φοβέρα… Εντάξι, αν και δεν συμφωνώ, μπορώ να παραδεχτώ πως, έχει μια (Χ) πρακτικότητα, ιδίους στους χαζούς…

  13. Πως θα εισέλθεις στο βασίλειο χωρίς το κλειδί; 03/31/2016 @ 1:57 ΜΜ

    Ρε παιδια ξυπνατε πως θα ερθουν ο Ενωχ και ο Ηλιας και ακομα και ο Χριστος αν οχι μεσα απο μετενσαρκωση εκει οπου μαλιστα μας λενε οτι οι δυο προφητες θα δολοφονηθουν και θα ειναι δηλαδη θνητοι;

    Εγω παλι πιστευω οτι εχουν γινει τοσες πολλες αλχημιες και μεδοδευσεις στα κειμενα που ολα πλεον ειναι πιθανα και απλα πρεπει να βρεθει καποιος να μας βγαλει απο το αδιεξοδο και να χαραξει ενα νεο δρομο. Αλλωστε ο κυριος μας ειπε οτι θα τα κανει ολα καινουργια.

    Εν παση περιπτωσει δεν εχει σημασια τι πιστευει καποιος σε αυτο το θεμα και εφοσων μαλιστα υπηρχε διχογνωμια αναμεσα στους πρωτους Χριστιανους αλλα και τους Ιουδαιους και καλο θα ηταν να χαλαρωσουν ορισμενοι.

    Απλα ισως θα πρεπει να σκεφτειτε οτι δεν θα μπορουσε κανενας να γνωριζει τον Χριστο αν δεν ειναι Χριστος και ο κυριος μας ειπε οτι θα δουμε ποιος πραγματικα ειναι οταν ερθει ξανα και θα περπατησει αναμεσα μας, δηλαδη οταν θα μετενσαρκωθει.

  14. ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑ ΚΑΙΡΟ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΧΑΝ ΓΙΑ ΘΕΟ ΤΗ ΒΡΟΝΤΗ ΤΗΝ ΑΣΤΡΑΠΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΦΟΒΟ ΓΙ ΑΥΤΕΣ.
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΚΑΠΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΕΝΑ ΘΕΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗΣ.ΜΕΤΑ ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥΣ ΔΙΕΚΡΙΝΕ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΟΙ ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΟΛΟ ΜΠΟΥΡ ΜΠΟΥΡ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ.ΑΥΤΟΙ ΕΙΧΑΝ ΠΟΛΛΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΚΑΝΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΒΕΡΤΑ.ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΤΑΝ ΡΗΤΟΡΕΥΑΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΠΕΡΙ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΗΣ.ΗΡΘΕ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΧΒΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΗΘΕΛΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ.ΠΕΡΑΣΑΝ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΕΝΑΣ ΜΟΝΤΕΡΝΟΣ ΙΟΥΔΑΙΟΣ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΛΛΗ ΕΠΟΧΗ.ΠΗΡΑΝΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΛΑΟΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΗΡΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΚΟ ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΑΝ ΠΛΕΟΝ ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΜΕΤΕΝΨΥΧΩΣΗ.ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΝΕ ΟΙ ΚΟΝΤΡΕΣ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ?ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΡΙΣΙΜΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ Η ΟΧΙ?ΥΠΑΡΧΕΙ ΨΥΧΗ Η ΟΧΙ ?ΕΧΟΥΝ ΧΥΘΕΙ ΤΟΝΟΙ ΜΕΛΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΥΤΑ.ΑΛΛΟΙ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΩΣ ΝΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΩΣ ΟΧΙ .ΟΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ.ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΕ Η ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΕΚΕΙ.ΚΑΙ ΑΣ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΟΡΑΜΑΤΟΣ ΣΟΥ ΑΝΗΚΕΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ?ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΠΑΡΕΝΘΕΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΕΣΤΩ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ?ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΡΩΤΑΩ ΕΜΕΝΑ ΤΙ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΗΝ ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΗ Η ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΑΔΙΚΕΙΣ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ ΣΟΥ ΑΝ ΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΖΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΧΤΗΣΕΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΩΣ ΠΟΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΡΥΦΤΕΙ ΠΟΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΣΒΗΣΤΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕ ΜΑΘΑΜΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΡΑ ΤΙ ΜΕΝΕΙ ?ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΨΥΧΗ.ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΚΛΕΙΔΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΛΛΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΛΕΓΕΤΕ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΣΥΝΔΕΕΤΕ ΜΕ ΤΗ ΚΡΗΤΗ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΥΡΟΣ ΣΟΥ ΕΜΟΙΑΖΕ ΜΕ ΤΟ ΔΙΣΚΟ ΤΗΣ ΦΑΙΣΤΟΥ ,ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΝΑ ΛΥΣΕΙΣ ΤΟ ΓΡΙΦΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΖΗΤΑΣ.ΚΑΙ ΖΗΣΑΝΕ ΑΥΤΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ,ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΩ ΣΑΣ ΤΟ ΕΙΠΑ ΣΗΜΕΡΑ?:)

  15. Λοιπόν για να μη Μαλώνουμε όλοι , ο καθένας έχει τα πιστεύω του μιλώ για άποψη και πίστη !!!

    Δεν κρίνω κανέναν … Η άποψή μου ηταν και θα είναι πως η Ψυχή μιας και άυλη δεν φθείρετε υπάρχει , να απαντήσω έναν φίλο που μιλά , για τους νεκρούς μας στην Δ.Παρουσία … δεν θα ναι Ζόμπι όχι .. αλλά θα ναι με τις ψυχές τους απ την άλλη τα περισσότερα λόγια του Χριστού ηταν αλληγορικά οχι κατα λέξη!!

    Προς Άννα Κ. : έχεις δίκιο τότε όταν είδα το όραμα – όνειρο … ήμουν σε ενα είδος δόγμα – αίρεσης .

    Χώμα κρατώ και διασκορπώ
    από τον Ψηλορείτη
    και το σκορπίζω να γενεί
    όλος ο κόσμος Κρήτη! :)))

  16. Φωσφόρος 04/01/2016 @ 12:08 ΜΜ

    Ξεχάσατε τον μαθητή του Ωριγένη τον Κλήμη τον Αλεξανδρεύς που είχε σημαντικό ρόλο στην προστασία της πίστης του απλού κόσμου από τις γνωστικές αιρέσεις.

    Υπάρχει φυσικά και η αντίθετη άποψη αλλά η λογική των λεγομένων του λέει ότι και αυτός πίστευε στην μετενσάρκωση όπως και ο μαθητής του ο Ωριγένης.

    Ο Κλήμης είχε επιχειρήσει να κάνει ένα πάντρεμα της φιλοσοφίας με την πίστη και είχε μάλιστα υιοθετήσει κάποιες από τις απόψεις των Γνωστικών και είχε πει ότι υπάρχει μια μυστική διδασκαλία του Ιησού και των αποστόλων που δεν απευθύνεται στην μάζα.

    Μέσα λοιπόν στα πλαίσια της Πλατωνικής σκέψης οι δημιουργοί του Χριστιανισμού προσπάθησαν να δημιουργήσουν μια ευκολοχώνευτη για τον απλό κόσμο πίστη με βασικό στόχο την προστασία του από τα επικίνδυνα μονοπάτια του Γνωστικισμού και τις αιρέσεις, κάτι που όμως στην συνέχεια με την βοήθεια του “Σατανά” Εωσφόρου και της θρησκευτικής αλλά και κοσμικής εξουσίας οδήγησε στην σύγκρουση της γνώσης με την πίστη, κάτι που φυσικά ήταν το αντίθετο από αυτό που επιδίωκε ο μεγάλος αυτός Χριστιανός πατέρας που ήταν η αναγωγή της πίστης σε γνώση.

    Το θρησκευτικό κατεστημένο εξοβέλισε τους δημιουργούς του Χριστιανισμού οι οποίοι θεμελίωσαν τόσο το Χριστιανικό δόγμα όσο και τα Χριστιανικά μυστήρια με τα οποία το τωρινό θρησκευτικό κατεστημένο έχει μια επιφανειακή μόνο σχέση, καθώς τελικώς οι πραγματικά φωτισμένοι πνευματικά διδάσκαλοι έπρεπε να κρύβονται στο σκοτάδι και ίσως ακόμα και μέσα σε στοές.

  17. AN ΓΙΝΟΤΑΝ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΡΗΤΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΘΡΩΠΟΙ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΝΑ ΠΙΝΟΥΝ ΡΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΠΩΣ Ο ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ
    Από που ερχόμαστε; Που πηγαίνουμε; Τι νόημα έχει τούτη η ζωή; φωνάζουν οι καρδιές, ρωτούν οι κεφαλές, χτυπώντας το χάος.

    Και μια φωτιά μέσα μου κίνησε ν’ απαντήσει. Θα ’ρθει μια μέρα, σίγουρα, η φωτιά να καθαρίσει τη γης. Θα ’ρθει μια μέρα, σίγουρα, η φωτιά να εξαφανίσει τη γης. Αυτή είναι η Δευτέρα Παρουσία.

    Μια γλώσσα πύρινη είναι η ψυχή κι αγλείφει και μάχεται να πυρπολήσει τον κατασκότεινο όγκο του κόσμου. Μια μέρα όλο το Σύμπαντο θα γίνει πυρκαγιά.
    ΑΣΚΗΤΙΚΗ
    ΚΡΗΤΗ=ΨΥΧΗ=ΑΙΩΝΙΑ

    • ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΟΠΤΡΑΣ 08/20/2017 @ 10:15 ΠΜ

      Και πέραν απ αυτό, δεν θ’ανεχόντουσαν νόμους που σκοτώνουν τα ήθη τους και τον τρόπο ζωής τους, γιατί θα μιλούσαν τα όπλα…

  18. ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 04/07/2016 @ 10:59 ΜΜ

    Γιωτα χρησιμοποιεις την μεθοδο hemi-sync;

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*