Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

13:01 - 11/10/2016

Άνθρωπος: Σημασία κι Ετυμολογία

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

«Σας διδάσκω τον Υπεράνθρωπο. Ο άνθρωπος είναι κάτι που θα πρέπει να υπερβείτε. Τι έχετε κάνει για να τον υπερνικήσετε; Τι είναι ο πίθηκος για τους ανθρώπους; Αντικείμενο χλεύης ή οδυνηρής αμηχανίας. Έτσι ακριβώς θα πρέπει να είναι ο άνθρωπος για τον Υπεράνθρωπο: αντικείμενο χλεύης ή οδυνηρής αμηχανίας. Έχετε προοδεύσει από το σκουλήκι στον άνθρωπο και ένα μεγάλο μέρος μέσα σας είναι ακόμα σκουλήκι. Ιδού, σας διδάσκω τον υπεράνθρωπο. Ο Υπεράνθρωπος είναι το νόημα της ζωής. Αφήστε τη βούληση σας να πει: Ο Υπεράνθρωπος θα είναι το νόημα της γης! Σας ικετεύω, αδελφοί μου, μείνετε πιστοί στη γη και μην πιστεύετε εκείνους που σας μιλάνε για υπερκόσμιες ελπίδες! Είναι δηλητηριαστές, είτε το γνωρίζουν είτε όχι. Είναι καταφρονητές της ζωής, ατροφούντες και αυτοδηλητηριαζόμενοι άνθρωποι, που τους έχει βαρεθεί η γη ̇ ας εξαφανιστούν λοιπόν!» Nietzsche, 1883-1885

Κάθε άτομο, σύμφωνα με τον Nietzsche, έχει τη δυνατότητα να γίνει υπεράνθρωπος. Αυτό που διαφοροποιεί τον υπεράνθρωπο από τον μη υπεράνθρωπο είναι το πάθος, το θάρρος, η δύναμη και τίποτε άλλο. «Τολμήστε μόνο να πιστέψετε στον εαυτό σας. Εκείνος που δεν πιστεύει στον εαυτό του ψεύδεται πάντα!»

Ανθρωπος: αρχαιότερη μαρτυρία, αρχική σημασία και ετυμολογία

Θα αναβάλλουμε την εξέταση των λατρειών (επιθυμιών) που προανήγγειλα για το μέλλον και θα ασχοληθούμε σήμερα με την ετυμολογία και την αρχική σημασία της λέξης ‘άνθρωπος’. Να σας πω μόνο προκαταβολικά ότι η λατρεία της αφθαρσίας έχει διατυπωθεί στην Ιλιάδα (που αλλού;) ότι στο ίδιο κείμενο λανθάνει και η λατρεία της σπανιότητας, ότι η λατρεία της αμεταβλητότητας είναι το πυρηνικό περιεχόμενο της φιλοσοφίας του Παρμενίδη και ότι η λατρεία της έκρηξης εμφανίστηκε μετά την χρήση της πυρίτιδας – θα δούμε ότι αυτή επέτρεψε την διατύπωση της θεωρίας της Μεγάλης Έκρηξης (big bang), θεωρία την οποία δεν ασπάζομαι ούτε με σφαίρες.

Θα ήθελα καταρχάς να στρέψουμε την προσοχή μας σε κάποιες περίεργες φράσεις της νεοελληνικής. Λέμε, τι λες, βρε άνθρωπε; Άσε με ήσυχο, βρε άνθρωπε! Ξεφορτώσου με, άνθρωπέ μου! Τι λέει ο άνθρωπος! Είναι σαφές ότι η σημασία αυτών των εκφράσεων είναι περιφρονητική, υποτιμητική, υβριστική. Γιατί όμως; Μια πρώτη εξήγηση θα ήταν η γνωστή κοινοτοπία περί του ανθρώπου ως *κτήνους, θηρίου, ως του χειρότερου ζώου και τα λοιπά. Όχι, φίλες και φίλοι! Αυτές οι περιφρονητικές, υποτιμητικές και υβριστικές φράσεις είναι κληρονομιά αντίστοιχων αρχαιοελληνικών, οι οποίες ουδεμία σχέση έχουν με την προαναφερθείσα κοινοτοπία. Αυτές θα εξετάσουμε σήμερα και θα επιχειρήσουμε να εντοπίσουμε την προέλευσή τους, την πηγή τους.

Λέμε ακόμα ότι αυτός είναι άνθρωπος τους, είναι άνθρωπος της Ασφάλειας, είναι άνθρωπος του κόμματος, έχασε τον άνθρωπό της, ήρθαν οι άνθρωποι του και . . . Σε αυτές τις περιπτώσεις η λέξη «άνθρωπος» δηλώνει τον υπηρέτη, τον οπαδό, τον σύζυγο ή τον αφοσιωμένο φίλο, κλπ. Και αναρωτιόμαστε: υπάρχει άραγε κάποια σημασιολογική σχέση μεταξύ αυτών δυο σημασιών; Μήπως η περιφρόνηση που δηλώνει η λέξη «άνθρωπος» προέρχεται από τη σημασία «υπηρέτης, τσιράκι, δούλος, οπαδός»; Ναι, φίλες και φίλοι, από αυτή τη σημασία προέρχεται. Γιατί όμως η λέξη «άνθρωπος» να σημαίνει «υπηρέτης, οπαδός»;

Εάν έχετε σχηματίσει την εντύπωση ότι η λέξη άνθρωπος είναι αρσενικού γένους, σας διαβεβαιώνω ότι η εντύπωση αυτή είναι λανθασμένη. Στα αρχαία ελληνικά, η λέξη άνθρωπος είναι και θηλυκού γένους. Ο Ησύχιος μας πληροφορεί ότι οι Σπαρτιάτες εκτός από τη λέξη γυνή, γυναίκα, μεταχειρίζονταν και τη λέξη «η ανθρωπώ» (ανθρωπώ: γυνή παρά Λάκωσιν), με έντονο το στοιχείο της περιφρόνησης. Η αρχαιότερη μαρτυρία της ανθρώπου, της γυναίκας δηλαδή, ανάγεται στον Ηρόδοτο, στα μέσα του 5ου π. κ.ε. αιώνα (Α, 160) και δηλώνει τη δούλη, την ταλαιπωρημένη γυναίκα, με σαφή περιφρονητική σημασιολογική χροιά.

Η χρήση του θηλυκού «άνθρωπος» μας αναγκάζει να συμπεράνουμε ότι το αρσενικό αναφέρεται στους άνδρες, και όχι γενικά στους ανθρώπους. Δηλαδή, όταν οι αρχαίοι έλεγαν και έγραφαν άνθρωπος πολύ συχνά εννοούσαν μόνο τους άνδρες. Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι κυρίως εννοούσαν και τους άνδρες και τις γυναίκες, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μερικές φορές εννοούσαν μόνο τους άνδρες. Εξ ου και το θηλυκού γένους όνομα «η άνθρωπος» και «η ανθρωπώ».

Δεν είναι λίγες οι μαρτυρίες της αρχαιοελληνικής γραμματείας, οι οποίες μας πληροφορούν ότι η λέξη «άνθρωπος» δηλώνει τον δούλο, τον υπηρέτη, ότι εκφράζει περιφρόνηση και υποτίμηση ή χρησιμοποιείται υβριστικά. Στον Πρωταγόρα του Πλάτωνα (314e) δηλώνει τον δούλο, πέραν πάσης αμφιβολίας. Με αυτή τη σημασία τη διαβάζουμε στον Ηρόδοτο, τον Δημοσθένη, τον Αισχίνη, στον Πλούταρχο και κατά την ύστερη βυζαντινή εποχή στον Ευστάθιο και τον Ιωάννη Μαλάλα. Πως προήλθε αυτή η σημασία; Γιατί η λέξη να δηλώνει το σύνολο των ανδρών και των γυναικών από τη μια, κι από την άλλη τον δούλο, τον υπηρέτη, τον οπαδό, το όνομα των οποίων δεν αξίζει καν να αναφέρουμε;

Εάν ανατρέξουμε πιο πίσω στο χρόνο, θα αναγκαστούμε να κάνουμε μια στάση στην Ιλιάδα. Θα παρατηρήσουμε ότι η λέξη άνθρωπος δηλώνει και τους άνδρες και τις γυναίκες – τη διαβάζουμε όμως 3 φορές στον ενικό και 69 φορές στον πληθυντικό. Μας λέει κάτι αυτό; Θέλετε να μάθετε πόσες φορές διαβάζουμε τη λέξη ανήρ, άνδρας; Πάνω από 460 φορές! Ο Ζεύς είναι πατήρ ανδρών τε θεών τε. Ο Αγαμέμνων είναι άναξ ανδρών. Η λέξη ανήρ στην Ιλιάδα δεν δηλώνει τον άρρενα, τον αρσενικό άνθρωπο, όπως νομίζουμε, αλλά τον πολεμιστή. Είναι ένα περιληπτικό όνομα, το οποίο σημαίνει το σύνολο (α-) των φονέων πολεμιστών (*ner). Ο Ζεύς δεν είναι πατήρ Θεών και ανθρώπων, ούτε ο Αγαμέμνων είναι άναξ (βασιλιάς) ανθρώπων!

Υπάρχει λοιπόν στην Ιλιάδα μια διάκριση μεταξύ των ανδρών και των ανθρώπων. Η διάκριση αυτή είναι πιο σαφής εάν συγκρίνουμε τα επίθετα που αποδίδονται τους ανθρώπους και τους άνδρες. Θα παρατηρήσουμε ότι δεν έχουν κανένα απολύτως κοινό επίθετο. Οι άνθρωποι είναι θνητοί, καταθνητοί, επιχθόνιοι (ζουν πάνω στη γη, σε αντίθεση με τους ουρανίωνες, τους Θεούς), μέροπες (άγνωστης σημασίας), δικαιότατοι, οψίγονοι (μεταγενέστεροι) και πολυσπερείς. Πριν δούμε τι σημαίνει αυτό το πολυσπερείς, επαναλαμβάνω ότι ούτε ένα από αυτά τα επίθετα αποδίδεται στους άνδρες. Δεν είναι επιχθόνιοι οι άνδρες; Δεν είναι θνητοί; Δεν είναι πολυσπερείς;

Πολυσπερείς είναι οι άνθρωποι οι οποίοι σπέρνουν πολύ, καλλιεργούν δηλαδή τη γη, είναι γεωργοί. Είμαστε κάτι παραπάνω από βέβαιοι ότι οι ήρωες της Ιλιάδας δεν είναι γεωργοί, είναι ποιμένες. Η Ιλιάδα παρέχει κάποιες ενδείξεις εγκατάλειψης της εκτροφής των ζώων και της στροφής προς την καλλιέργεια της γης αλλά οι ήρωες είναι ποιμένες, πέραν πάσης αμφιβολίας. Μπορεί να ζουν πάνω στη γη, αλλά δεν έχουν άμεση σχέση με τη γη και το έδαφος όπως έχουν οι πολυσπερείς άνθρωποι – πέραν του ότι το μυαλό τους και το βλέμμα τους είναι στραμμένο στον ουρανό και στα ύψη.

Και βέβαια, άνθρωποι και άνδρες είναι θνητοί, αλλά, φίλες και φίλοι, τη σημασία της λέξης θνητός θα πρέπει να την επανεξετάσουμε. Θνητός δεν είναι αυτός που πεθαίνει από φυσικό θάνατο, αλλά από βίαιο θάνατο. Αυτή είναι η αρχική σημασία της λέξης. Ο θνητός είναι αυτός που πεθαίνει στο πεδίο της μάχης, είναι ο ηττημένος εχθρός.

Ας ανακεφαλαιώσουμε τη διάκριση μεταξύ ανδρών και ανθρώπων.

Οι άνδρες σχετίζονται με τους θεούς (πατήρ ανδρών τε θεών τε), αλλά οι άνθρωποι αναφέρονται σε αντίθεση με τους θεούς (άρα και με τους άνδρες): οι θεοί είναι αθάνατοι, δηλαδή ανίκητοι, οι άνθρωποι είναι θνητοί. Οι άνδρες είναι ποιμένες, οι άνθρωποι είναι γεωργοί. Οι άνδρες είναι πολεμιστές, οι άνθρωποι είναι δικαιότατοι. Η Ιλιάδα μας λέει ότι πρόκειται για δυο διαφορετικά σύνολα: οι άνδρες δεν είναι άνθρωποι, οι άνθρωποι δεν είναι άνδρες.

Σε ένα σημείο της ραψωδίας Ι (στ. 328) ο Αχιλλέας διηγείται τα πολεμικά κατορθώματά του γύρω από την περιοχή της Τροίας και λέει: «δώδεκα δε ξυν νηυσί πόλεις αλάπαξ’ ανθρώπων». Με τα πλοία μου δώδεκα παραθαλάσσια χωριά ανθρώπων αλάπαξα, άδειασα, εκκένωσα, ρήμαξα. (Το ρήμα αλαπάζω προέρχεται από το λαπάζω , το οποίο δηλώνει την ορμητική έξοδο των σκατών μετά από δυσκοιλιότητα – την βίαιη εκκένωση). Θέλει να πει ότι δεν έμεινε ούτε ένας ζωντανός, τίποτε απολύτως όρθιο, ότι εξόντωσε τους ανθρώπους και ισοπέδωσε καίγοντας τα χωριά – τα όμορφα χωριά, όμορφα καίγονται. Σε αυτά τα χωριά λοιπόν κατοικούσαν άνθρωποι, δικαιότατοι, ειρηνικοί και φιλήσυχοι δηλαδή, άρα θνητοί, επιχθόνιοι, γεωργοί. Προφανώς και σε όλη την ελλαδική χερσόνησο.

Και μετά από όλα αυτά, θα μπορούσαμε να θέσουμε το ρητορικής μάλλον φύσης ερώτημα: μήπως οι άνθρωποι ήταν οι γηγενείς κάτοικοι των χωριών της ελλαδικής χερσονήσου; Η προϊστορική αρχαιολογία της νεολιθικής και πρωτοελλαδικής εποχής του χαλκού μας επιβεβαιώνει ότι ήταν γεωργοί, με πολύ εξελιγμένο πολιτισμό. Μήπως οι άνδρες ήταν οι εισβολείς ποιμένες, οι κατακτητές; Εάν είναι έτσι, τότε η λέξη άνθρωποι θα πρέπει να δήλωνε τους υποταγμένους, κατακτημένους, υποδουλωμένους γηγενείς κατοίκους, γεωργούς, των οικισμών της ελλαδικής χερσονήσου.

Γιατί όμως οι άνδρες ποιμένες αποκάλεσαν τους κατακτημένους γηγενείς «ανθρώπους»;

Για να απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα θα πρέπει να εξετάσουμε την αρχαιότερη μαρτυρία της λέξης άνθρωπος. Τη διαβάζουμε σε ένα κρατικό αρχείο της μυκηναϊκής Πύλου, σε μια πινακίδα (Ta 722.1) που καταγράφει τέσσερα σκαμνιά πολυτελούς κατασκευής, που θα ανήκαν προφανώς στους αξιωματούχους του ανακτόρου, στην ιθύνουσα τάξη της μυκηναϊκής κοινωνίας της Πϋλου.

Παραθέτω το κείμενο, το μεταγράφω στην αλφαβητική ελληνική και το μεταφράζω: ta-ra-nu a-ja-me-n0 e-re-pa-te-jo a-to-ro-qo i-qo-qe po-ru-po-de-qe po-ni-ke-qe ΣΚΑΜΝΙ 1 θρανυς αιαιμένος ελεφαντείω ανθρώπω ίππω τε πολυπόδει τε φοινίκει τε ΣΚΑΜΝΙ 1 Ένα σκαμνί διακοσμημένο (με μορφή) ανθρώπου, αλόγου, χταποδιού και φοίνικα (πτηνού) από ελεφαντόδοντο.

Έχουμε την περιγραφή ενός πολυτελέστατου και πολύτιμου σκαμνιού, πάνω στο οποίο έβαζαν τα πόδια τους όταν κάθονταν σε ψηλό θρόνο. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγουμε λόγω της λεπτομερούς περιγραφής θρόνων στην ίδια συλλογή πινακίδων, όπου καταγράφονται κι άλλα έπιπλα και σκεύη (τραπέζια, αγγεία, μαγκάλια). Το σκαμνί αυτό θα πρέπει να ήταν ξύλινο, αναπαυτικό και διακοσμημένο με μορφές ανθρώπου, αλόγου, χταποδιού και φοίνικα. Κάθονταν λοιπόν πάνω σε πολυτελέστατα καθίσματα και έβαζαν τα πόδια τους πάνω σε αυτά τα σκαμνιά. Δεν αποκλείεται και να κάθονταν κιόλας. Όπως και να έχει το πράγμα, αυτοί ήταν από πάνω και το σκαμνί με τις μορφές από κάτω.

Αναρωτιέμαι: τι συμβολίζει η αναπαράσταση του σκαμνιού;

Είναι σαφές ότι μεταξύ του καθισμένου Μυκηναίου Κυρίου και των μορφών του σκαμνιού εγκαθιδρύεται μια συγκεκριμένη σχέση. Κατά συνέπεια, η αναπαράσταση συμβολίζει την Κυριαρχία επί των υποτελών ανθρώπων και της φύσης, συμβολίζει την κατάκτηση των ανθρώπων και της φύσης. Νομίζω πως είναι σαφές. Το άλογο συμβολίζει την κατάκτηση της γης και των ζώων της, το χταπόδι την κατάκτηση της θάλασσας και ο φοίνικας την κατάκτηση του ουρανού. Αλλά ενώ οι αναπαριστώμενες μορφές του αλόγου, του χταποδιού και του φοίνικα είναι σαφείς, αυτή του ανθρώπου μας δυσκολεύει. Ποια χαρακτηριστικά να είχε αποδώσει άραγε ο τεχνίτης σε αυτή τη μορφή; Όποιος έβλεπε αυτή τη μορφή θα αντιλαμβανόταν αμέσως ότι πρόκειται περί κατακτημένου γηγενούς, περί ανθρώπου.

Εάν σωζόταν κάποιο από αυτά τα σκαμνιά, θα μπορούσαμε να δώσουμε μια απάντηση. Αλλά δεν έχει σωθεί. Αναγκαζόμαστε λοιπόν να καταφύγουμε στην ετυμολογία της λέξης, να δούμε τι μας λέει η ίδια η λέξη. Γιατί όμως η λέξη άνθρωπος να έχει υποτιμητική σημασία;

Δείτε την επόμενη ή προηγούμενη σελίδα πατώντας τα νούμερα

Σελίδες — 1 2



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (14)

  1. Ανώνυμος 10/11/2016 @ 2:49 ΜΜ

    Ο Μεγας Αλέξανδρος κινητοποίησε ένα τεράστιο Στρατό,έφιππους και ΠΕΖΟΥΣ και έφτασε στην Ινδία σε διαστημα δέκα(ΔΕΚΑ)ετών σαίνι μου.Οι περιβόητοι “Ινδοευρωπαίοι” σας,γιατί αυτό υπονοείς με την μπαρούφα περί “ξανθών κατακτητών”,φαίνεται ότι χρειάστηκαν κάποιες… Χιλιάδες χρόνια για να εγκαταλείψουν τις πατρογονικές τους εστίες “κάπου στην Ασία”.Ποιος ήταν ο λόγος κύριε?Τους “έκοψε το κρύο” ή η “πείνα”?Με αυτή τη λογική,η σκανδιναυική χερσόνητος,η Βρεττανία,η Γερμανία,η Ρωσία έπρεπε να ήταν ΑΚΑΤΟΙΚΗΤΕΣ,στα αρχαία χρόνια, ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝΤΑΝ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΟΛΙΘΙΚΗ ΕΠΟΧΗ.

  2. ΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣς ΤΟΥ Ή ΜΑ ΠΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΡΑΤΣΑ !!!
    ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΑ ΑΚΡΑ, ΜΕ ΛΟΓΙΚΟΦΑΝΕΙΣ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΥΣ, ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΙ…
    ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟΔΟΜΕΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥΣ, ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ…
    ΕΘΕΣΕΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΑΡΑΕΤΥΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΑΠΟΡΡΙΨΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΤΥΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΟΥ ΣΕ ΒΟΛΕΥΕΙ,ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΗΓΕΝΝΕΙΣ ΗΤΑΝ ΜΑΥΡΟΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΜΥΚΗΝΑΙΟΙ ΗΤΑΝ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ !!!
    ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΣΙ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟΝ ΨΥΧΟΠΑΘΗ ΜΠΕΡΝΑΛ, ΠΟΥ “ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ” ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΦΡΙΚΑΝΟΙ…!!!
    ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑ ΕΤΥΜΟΛΟΓΟ ΠΛΑΤΩΝΑ,ΑΝ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΨΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΕΤΥΜΟΛΟΓΗΣΗ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΞΕΡΕΙΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟΣΙΩΠΑΣ Σ-Υ-Ν-Ε-Ι-Δ-Η-Τ-Α….

    Η ΛΕΞΗ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟ Ε-Λ-Λ-Ο-Γ-Ο ΟΝ, ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΜΒΙΑ… Η ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ…
    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ , ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ Ο “ΑΝΑΘΡΩΝ Α ΟΠΩΠΕ”=ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΔΕ…ΔΛΔ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝ ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΔΕ…!!!
    ΟΣΟ ΓΟΙΑ ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΝΗΜΑΤΟΣ, ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΝΟΗΣΙΑ ΠΟΥ ΛΕΣ , ΟΤΙ Η ΛΕΞΗ “ΘΡΩΣΚΩ” ΠΡΟΗΛΘΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΟΡΙΣΤΟ ΤΗΣ “ΕΘΟΡΟΝ”…!!!
    ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ Ο ΕΝΕΣΤΩΤΑΣ “ΤΡΩΓΩ” ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΟΡΙΣΤΟ “ΕΤΡΩΓΟΝ”…
    ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΟΡΙΣΤΟ, ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΝΘΙΣΤΕΙ…
    ΚΑΠΟΥ, ΚΑΤΙ ΑΚΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟ ΚΟΤΣΑΡΙΣΕΣ ΕΔΩ …
    ΟΣΟΙ ΕΘΝΟΑΠΟΔΟΜΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΤΕΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΑΡΦΙΣΤΕΙΤΕ ΠΙΟ ΑΛΗΘΟΦΑΝΕΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΟΡΝΙΘΟΣΚΑΛΙΣΜΑΤΑ…

    • Ανώνυμος 10/11/2016 @ 6:25 ΜΜ

      “ΟΣΟΙ ΕΘΝΟΑΠΟΔΟΜΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΤΕΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΑΡΦΙΣΤΕΙΤΕ ΠΙΟ ΑΛΗΘΟΦΑΝΕΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΟΡΝΙΘΟΣΚΑΛΙΣΜΑΤΑ…”
      Γιατί να το κάνουν αδερφέ, μέχρι πρόσφατα το… ΠΟΙΜΝΙΟ αμάσητα τα κατέβαζε τέτοια… “αφηγήματα”!!!
      Μη σου πω ότι το ΚΟΠΑΔΙ είναι ακόμη αρκετά μεγάλο!
      ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΡΟΠΑΤΟΡΩΝ ΜΑΣ ΑΒΡΑΑΜ ΚΑΙ ΙΣΑΑΚ

  3. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΜΝΗΝΟΣ 10/11/2016 @ 10:39 ΜΜ

    [ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝ ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΔΕ…!!!] και διαλογιζόμενος κάνει τα κτηνώδη πράγματα που βιώνουμε όλοι μας !!!! που να μην διαλογιζόταν κι όλας …. !
    Είστε ανίκανοι να διαβάσετε ένα σωστό κείμενο πόσο μάλλον να αντιληφθείτε τι διαβάζετε!

    • ΕΣΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ,ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΟΛΗΜΕΝΟΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΕ ΠΟΤΙΣΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΛΔ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ-ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΟΠΤΙΚΗ…
      ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΛΕΩ, ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΔΡΟΜΟ…
      ΚΟΥΡΑΓΙΟ…

      • ΑΝΩΝΥΜΟΣ 10/12/2016 @ 10:21 ΠΜ

        ΕΣΥ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ; ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΜΝΗΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ. ΑΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΓΥΡΩ ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ( ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ). ΜΑΛΟΝ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΥ ΔΡΟΜΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ…

    • ΑΝΩΝΥΜΟΣ 10/12/2016 @ 10:18 ΠΜ

      ΣΩΣΤΟΣ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

  4. ΑΝΩΝΥΜΟΣ 10/12/2016 @ 10:24 ΠΜ

    Ο άνθρωπος ως οικονομικός πόρος

    Human resources το λένε οι αγγλοσάξωνες. Ανθρώπινοι πόροι. Κυνισμός μαζί και ακριβολογία. Ο άνθρωπος είναι πόρος. Με την οικονομική έννοια. Μάλιστα είναι ο απόλυτος οικονομικός πόρος. Χωρίς την παρέμβαση του ανθρώπου κανένας φυσικός πόρος δεν μπορεί να έχει ή να αποκτήσει αξία.

    Ο άνθρωπος και η ανθρώπινη εργασία είναι ο απαραίτητος όρος και ο καταλύτης που μεταμορφώνει τους φυσικούς πόρους, όπως τα μεταλλεύματα και τα ορυκτά, τα χωράφια και τις σοδειές, την ξυλεία των δασών, το νερό των ποταμών, την πέτρα την ίδια, σε κάτι με αξία. Σε πλούτο. Οι πόλεμοι, μικροί και μεγάλοι, δεν γίνονται μόνο για τους φυσικούς πόρους. Γίνονται βασικά για την κυριαρχία πάνω σε μεγάλους πληθυσμούς ανθρώπων. Ουσιαστικά όλη η παγκόσμια διαμάχη ιστορικά έχει μία και μόνη επιδίωξη. Την κυριαρχία επί ανθρώπων. ΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ; ΕΧΕΙΣ ΔΡΟΜΟ….

  5. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΘΕΙ Η ΑΠΟΡΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΣΦΩΝΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΩΣ “ΑΝΘΡΩΠΟ”, ΑΝΑΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ “ΚΡΑΤΥΛΟΣ” ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ, ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ, Η ΛΕΞΗ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΩΣ Ι-Δ-Ι-Ο-Τ-Η-Τ-Α ΔΛΔ ΕΠΙΘΕΤΟ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΩΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ… ΔΛΔ ΚΑΠΟΤΕ ΣΕ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΕ Ο ΑΛΛΟΣ πχ “ΑΝΘΡΩΠΕ ΝΙΚΟ”=ΕΛΛΟΓΕ ΝΙΚΟ…
    ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ “ΑΝΘΡΑΚΕΣ Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ”, Κε ΑΡΘΟΓΡΑΦΕ…
    ΤΖΑΜΠΑ Ο ΚΟΠΟΣ ΣΟΥ…
    Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΤΙΣΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ… ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΚΕΨΗΣ…!!! ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΤΟ ΑΠΕΔΩΣΑΝ ΜΕ ΤΟ ΛΑΤΙΝΙΚΟ HUMAN, ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΞΗ “ΧΩΜΑ-ΧΩΜΑΤΙΝΟΣ”=ΘΝΗΤΟΣ…
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ, ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΜΝΗΝΟ, ΕΙΣΤΕ ΕΚΤΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΟΥ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΑΖΕΙ ΓΛΩΣΣΙΚΑ-ΦΥΛΕΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΑ…
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΩ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΜΩΝ ΤΟΥΣ !!!

  6. “άνθρωπος” : ἄνω + ἀθρῶ (-έω)+ ὤψ (ωπός).
    Επίρρημα ἄνω
    Ρήμα ἀθρῶ (-έω)Βλέπω, παρατηρώ, θεώμαι, εξετάζω νοερώς, αντιλαμβάνομαι.
    Ρήμα θρῴσκω (αόρ. β’ ἔθορον) “πηδώ, εφορμώ”
    -ωπός < αρχαία ελληνική -ωπός < (-ῶπις) < ὤψ (όψη)
    Και ωψ(ωπός)= όμμα, οφθαλμός, όψις, πρόσωπον.
    εφορμώ (=θρώσκω) ώστε να κατακτήσω τα άνω (τον ουρανό) δια της λογικής.
    Πηγή : [ kyprianoscy.blogspot.gr/2010/04/blog-post_19.html ]
    Αυτή είναι η Φύση μας και ο λόγος ύπαρξής μας (η προσπάθεια πνευματικής και νοητικής ανέλιξης) που εμπεριέχεται σε μία μόνο λέξη (τέτοια είναι η δύναμη της Ελληνικής γλώσσας). Τα υπόλοιπα είναι μία προσπάθεια υποβιβασμού του «ΑΝΘΡΩΠΟΥ».

  7. “Προσπαθεια υποβιβασμου του ανθρωπου”
    Βελα τη ζωνη σου μη μας πεσεις απο το βαθρο του ανθρωπινου θρονου σου ω κορωνις της δημιουργιας!

    “Αποδομηση της ελληνικης ιστοριας”
    Πουθενα σε καμια τοιχογραφια του κυκλαδικου και μινωικου πολιτισμου δεν υπαρχουν πολεμικες παραστασεις. Κατι που πλεον ειναι συνηθες απο τις μυκηναϊκες κι εντευθεν. Αυτο απο μονο του λεει πολλα. Οταν η Αιγηις καταβυθιστηκε, μερος των κατοικων σωθηκαν μεταναστευοντας προς βορρα. αν καποιος εξετασει την δομη και το συντακτικο της γερμανικης, ειναι πολυ πιθανο ενα μεγαλο ποσοστο των παναρχαιων γερμανικων φυλων (οχι τα γνωστα του μεσαιωνα) να σχετιζονται γενετικα με τους προαναφερθεντες μεταναστες της Αιγηιδας. Ειναι γνωστο πια οτι το περιβαλλον αναδιαμορφωνει το DNA (επιγενετικη). Συνεπως μετα απο αιωνες παραμονης σε βορεια γεωγραφικα πλατη και δεκαδες γενεων, αλλαξε και η φυσιογνωμια και τα σωματικα τους χαρακτηριστικα. Οταν καποτε αρκετα πριν τον τρωικο πολεμο κατηφορησαν προς νοτο (ισως γιατι το κλιμα εγινε ανυποφορο, στο κατω κατω δεν ησαν ποτε τους εσκιμωοι), κατηφορησαν ως πολεμοχαρεις επηλυδες και κατακτητες. Θυμηθητε εδω, πως οι σαριζες των Μακεδονων ησαν εισαγωγη πολεμικου υλικου απο τους Κελτες.
    Εν κατακλειδι, το μονο που αποδομηται, ειναι η παραποιημενη ιστορικη γνωση σας και τιποτις αλλο.
    Μπουενας νοτσες αμιγκος!

    • ΟΝΤΩΣ ΕΦΥΓΑΝ ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝΠΑΤΡΙΔΑ…
      ΟΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΥΚΗΝΑΙΚΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑ…
      ΑΛΛΑ Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥΣ , ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΙΟΥΚΛΙΟΥ ΚΑΙΣΑΡΑ, ΗΤΑΝ ΒΑΡΒΑΡΙΚΗ…
      Ο ΕΞΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΙΝΕ ΟΤΑΝ Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡ ΤΟΥΣ ΟΘΩΝ Ο Β΄, ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Β’, ΤΟΥ ΒΟΥΛΓΑΡΟΚΤΟΝΟΥ, ΟΝΟΜΑΤΙ ΘΕΑΝΩ…
      ΤΟΤΕ ΕΙΣΗΛΘΕ ΜΕ ΟΡΜΗ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΣΑΡΩΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ…
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΡΙΣΑ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ΕΚ ΤΩΝ ΚΕΛΤΩΝ…
      ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΑΣΙΕΣ…
      1)ΣΑΡΙΣΑ, ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΤΑ ΔΟΡΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΥΤΑ ΜΑΚΡΥΝΟΥΝ…
      2)ΤΗΝ ΜΑΚΡΥΑ ΣΑΡΙΣΑ ΕΙΣΗΓΑΓΕ ΣΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΦΑΛΑΓΓΑ Ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕΙ ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΚΕΛΤΕΣ , ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ
      Α)ΗΣΑΝ ΚΟΜΜΑΤΙ ΜΑΚΡΥΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ…
      Β)ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΝ ΚΑΤΑ ΜΠΟΥΛΟΥΚΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ Η ΣΑΡΙΣΑ, ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΔΙΖΕ ΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΝ…!!
      ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ, ΛΟΙΠΟΝ, ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ…!!!
      ΑΝΤΙΘΕΤΑ, ΤΗΝ ΜΑΚΡΥΑ ΣΑΡΙΣΑ ΕΙΣΗΓΑΓΕ ΩΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ Ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΣΤΗΝ ΦΑΛΑΓΓΑ, ΑΙΦΝΙΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ, ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟ ΝΕΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΥ…
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΓΝΩΣΗ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΕΙΚΑΣΙΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΕΚΜΗΡΙΑ….

  8. “Βάλε” ειναι το ρημα το σωστο

  9. ΆΝΘΡΩΠΟΣ
    Το “Ν” μας φανερώνει ότι έχει ΝΟΥ
    Το Α μας φανερώνει αρχική ηλιακή ενέργεια
    Τα άφωνα ΘΡΣ δηλώνουν Θωρός = ουράνιον σπέρμα
    Τα άφωνα ΘΡΠ δηλώνουν Θεράπων
    Τα γράμματα ΩΠΟΣ δηλώνουν παρατειρητικότητα
    Τα γράμματα ΑΝΘΡ δηλώνουν αναθρωση = αναθρώνει αυτά που βλέπει,

    Η κάθε λέξη, αυτή καθεαυτή φέρνει στο φως το νόημα της ίδιας της λέξης, και το νόημα της λέξης είναι το ΌΝΟΜΑ της λέξης, και το όνομα της λέξης, είναι ο ΝΟΜOΣ εκάστου ονομαζόμενου, οπιος έχει το όνομα το γνήσιο τοu αντικειμένου, έχει το σύνολο των ιδιωτητων του ονομαζωμένου

    Εδώ η ίδια η λέξη μας παρέχει το σύνολο των ιδιοτήτων του Ανθρώπου μιά από αυτές της ιδιότητες είναι ότι ο άνθρωπος μπωρει χρησιμοποιώντας το νου, να θεραπεύει.

    …..Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος, αυτάρ εμοί γένος ουράνιον,

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*