10:36 - 09/02/2014

Όσοι έχετε καταλάβει τι παίζετε πρέπει να το δείτε και να ενημερώσετε τους φίλους σας !

chemtrails

Loading...

Σχόλια Αναγνωστών (13)

  1. 0
    0
    Ellinikous ipotitlous an mporite
  2. 0
    0


    Η αλήθεια είναι πως ακόμα και σήμερα, η κοινότητα που πιστεύει πως τα λευκά ίχνη των αεροπλάνων είναι χημικά, δεν έχει καταλήξει στην αιτία ύπαρξής τους. Όλοι έχουν κάτι να πουν και αν ψάξετε λίγο παραπάνω θα βρείτε και άλλους λόγους πέραν αυτών που αναφέρω.

    Ένα άλλο θέμα το οποίο είναι αρκετά ασαφές είναι το τι περιέχουν αυτά τα χημικά που ψεκάζουν. Τα πιο “συνηθισμένα” χημικά που αναφέρονται είναι αλουμίνιο, βάριο, ασβέστιο, μαγνήσιο και τιτάνιο.

    Σχετικά με τα Condensation Trails (contrails)

    Τα contrails δημιουργούνται από τα αεροπλάνα. Όταν καίγεται το καύσιμο παράγει, μεταξύ άλλων, νερό το οποίο βγαίνει από τις τουρμπίνες σε πολύ υψηλή θερμοκρασία και με μεγάλη πίεση. Όταν αυτό το νερό, που είναι σε μορφή υδρατμών, συναντήσει την ατμόσφαιρα και αν η θερμοκρασία είναι κάτω από -40C, παγώνει αμέσως και φαίνεται σαν μια λευκή γραμμή πίσω από το αεροπλάνο. Η δημιουργία αυτών των ιχνών εξαρτάται από:

    •τη θερμοκρασία της ατμόσφαιρας
    •την ποσότητα των υδρατμών που δημιουργεί η συγκεκριμένη μηχανή
    •την υγρασία στην ατμόσφαιρα
    •την πίεση της ατμόσφαιρας

    Καθώς οι υδρατμοί βγαίνουν από τη τουρμπίνα του αεροπλάνου, συναντούν τον κρύο αέρα και παγώνουν. Αν όμως ο αέρας δεν είναι αρκετά κρύος και δεν έχει κορεστεί από υγρασία, τότε το ίχνος δεν δημιουργείται. Αντιθέτως, όσο πιο κρύος είναι ο αέρας, τόσο λιγότερη υγρασία μπορεί να αποθηκεύσει και συνεπώς τόσο πιο έντονο είναι το ίχνος. Επίσης εάν οι καιρικές συνθήκες δεν αλλάξουν τότε το ίχνος μπορεί να παραμείνει στον ουρανό για ώρες. Αντιθέτως, όσο περισσότερη υγρασία μπορεί να απορροφήσει ο αέρας, τόσο πιο γρήγορα θα σβήσει το ίχνος





    Contrails μπορούν επίσης να δημιουργηθούν και κατά την απογείωση, αν ο αέρας είναι αρκετά κρύος (έχουμε δει παρόμοια φαινόμενα στην Αλάσκα) ακόμα και στα άκρα των φτερών, όχι από την υγρασία των κινητήρων αλλά από την πίεση της άκρης του φτερού στην υγρασία που περιέχεται στον αέρα. Το ίδιο μπορούμε να δούμε και στους έλικες.

    Οι φωτογραφίες και τα video που κυκλοφορούν συνήθως είναι από απλά contrails. Μερικές είναι ψεύτικες, φτιαγμένες για να δημιουργήσουν αίσθηση, αλλά αυτές δεν είναι πολλές. Αυτό που τονίζουν τα άτομα που πιστεύουν στους ψεκασμούς είναι οι περιπτώσεις που τα ίχνη μοιάζουν να διακόπτονται και να ξαναρχίζουν. Ή οι περιπτώσεις που τα ίχνη ξεκινάν από τις άκρες των φτερών όπου δεν υπάρχουν κινητήρες για να τα δημιουργήσουν.
  3. 0
    0
    Οι φωτογραφίες και τα video που κυκλοφορούν συνήθως είναι από απλά contrails. Μερικές είναι ψεύτικες, φτιαγμένες για να δημιουργήσουν αίσθηση, αλλά αυτές δεν είναι πολλές. Αυτό που τονίζουν τα άτομα που πιστεύουν στους ψεκασμούς είναι οι περιπτώσεις που τα ίχνη μοιάζουν να διακόπτονται και να ξαναρχίζουν. Ή οι περιπτώσεις που τα ίχνη ξεκινάν από τις άκρες των φτερών όπου δεν υπάρχουν κινητήρες για να τα δημιουργήσουν. Έχοντας όμως δει νωρίτερα πως δημιουργούνται τα contrails μπορούμε να καταλάβουμε πως προκύπτουν αυτές οι διαφοροποιήσεις που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Όπως είπαμε, η μορφή του ίχνους έχει να κάνει με διάφορους περιβαλλοντικούς παράγοντες όπως η υγρασία του αέρα και η θερμοκρασία αλλά και με το μέγεθος του κινητήρα και την ταχύτητα του αεροπλάνου.

    se ayto to link tha ayipnistite k eseis

    πατώντας εδώ https://www.facebook.com/SafeInternetGr
  4. 0
    0
    Klasiki Ellada , twra ginane oles oi proodeytikes pilotoi kai sou lene gia contrail , Ma mono etsi eksugeite h nohmosynh aytwn pou psifizoun kathisterimena proodeytika
    MPEEEEE PROVATA , MUDENISTE TA OLA KATASTREPSE OLOUS TOUS POLITISMOUS EIDIKA TWN ELLHNIKO KAI SKYFTE STOUS LATHRAIOUS KAI STO PRRODEYIKO XAOS SAS MALAKES OTANA ALLAZEI O KAIROS APOTOMA KAI OLA TA VOREIA PROASTEIA METAMWRWSH MEXRI KHFISIA ENAI PLEGMENOS XIASTH PERASANE 200 AEROPLANA SE SXUMATISMO
    A RE NEOELLHNA TI SE PERIMENEI ME TA TSOUTSEKIA POU EXEIS NA KSERNANE STO KEFALI SOU
  5. 0
    0
    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΡΗ????????
  6. 0
    0
    Οπως ταιζουν με σιδηρο τα φυκια σε ορισμενα σημεια του Ατλαντικου ωκεανου και του Ειρινικου , για να αρχισουν να αναπτυσσονται παλι και να παραγουν πολυ οξυγονο γιατι ως γνωστο εχουμε βιασει και αυτο το κομματι του οικοσυστηματος μας . Αλλα παρολα αυτα δεν εχει κανενας ιδεα ακριβως σαν τους αεροψεκασμους πως θα επιρεασουν μακροπροθεσμα εναν ανθρωπο ή αλλες μορφες ζωης του πλανητη μας.
  7. 0
    0
    Όσοι επιμένουν να ειρωνεύονται τους ψεκασμούς δεν διαβάζουν επιστημονικά περιοδικά. Για τους αγγλομαθείς:
    «In August 2012, a cost analysis, also published in Environmental Research Letters, found that the basic technology to distribute aerosols exists and could be implemented for less than $5 billion (3.65 billion euros) a year.
    This compared to a cost, in 2030, of between $200 billion and $2,000 billion (146 and 1,460 billion euros), to reduce carbon dioxide (CO2) to safer levels, it said.
    That estimate, though, did not factor in any environmental risks.
    In a 2009 overview of geo-engineering, the Royal Society, Britain's academy of sciences, said the advantage of aerosols was that they could be deployed quickly and start reducing temperatures within a year.»
    Read more at: http://phys.org/news/2014-01-global-sunscreen-tropics.html#jCp

    Οι επιστήμονες παραδέχονται πως χρησιμοποιούν την γεωμηχανική για έλεγχο του κλίματος με τεράστιες ποσότητες θειικών ενώσεων που όμως κάνουν τοξικά τα νερά των θαλασσών, λιμνών, κλπ. Αυτό που δεν λένε είναι αν αυτές προκαλούν προβλήματα στην υγεία μας. Δεν λένε επίσης αν στα αέρια που ψεκάζονται υπάρχουν και άλλες ουσίες-ενώσεις-φάρμακα με κατευθυνόμενη επίδραση στους πληθυσμούς των περιοχών που ρίχνονται.
  8. 0
    0
    Συνέχεια από το προηγούμενο post, όπου παραδέχονται την ανάγκη ψεκασμού με τεράστιες ποσότητες αεροζόλ.
    «In a paper published in the journal Environmental Research Letters, the British scientists said it would take a staggering volume of particles, called aerosols, to reverse warming.
    "To reduce global temperatures enough to counter effects of global warming would require a massive injection of aerosol," said Angus Ferraro at the University of Exeter, southwestern England.
    Each year, it would require the equivalent of five times the volume of ash disgorged by Mount Pinatubo in 1991—the biggest volcanic eruption in the last quarter of a century.
    Read more at: http://phys.org/news/2014-01-global-sunscreen-tropics.html#jCp»
  9. 0
    0
    9 Φεβρουαρίου 2014 – 10:24 μ.μ.
    Αυτοί που μας ψεκάζουν ζουν εδώ και ΔΕΝ ανήκουν στο ίδιο είδος με εσένα, δεν είναι άνθρωποι. Οι ψεκασμοί γίνονται για το είδος σου το οποίο, τα υπόλοιπα είδη, το έχουν για κάτι λιγότερο από ….. μύγα (το "πρόβατο" είναι τίτλος τιμής γιατί τουλάχιστον έχει μια χρησιμότητα)
  10. 0
    0
    10 Φεβρουαρίου 2014 – 10:40 π.μ.

    Εσύ φυσικά όλα αυτά τα ξέρεις γιατί είσαι ένας από αυτούς.

    Αλλιώς για μύγα/πρόβατο μου φαίνεσαι αφού πιστεύεις και υποστηρίζεις με τέτοιο σθένος όλες αυτές τις αερολογίες που σου πασάρει ο οποιοσδήποτε πανάσχετος πανεπιστήμονας σουπερ-ξερόλας.
  11. 0
    0
    Η παρουσίαση πολύ καλή, αλλά για να διαδοθεί, καλό θα'ταν να μεταφραστεί…
  12. 0
    0
    εγω παντως απο μικρος που κοιτουσα τον ουρανο ποτε δεν εβλεπαασπρες γραμεσ πισω απο αεροπλανα γιατι ? τοτε δεν υπηρχαν θερμοκρασιακες διαφορες?καποιες φορες ομωσ κ για να ακριβολογουμε εβλεπα γραμεσ αλλα μετα απο λιγα δευτερολεπτα εωσ λεπτα εξαφανιζοταν,τουτες εδω απλωνονται κ ακαλυπτουν τεραστιεσ εκτασεις, ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ…………

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί