Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

04:59 - 22/08/2014

ΤΩΡΑ !! – ΙΣΧΥΡΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ 5 ΡΙΧΤΕΡ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Ισχυρός σεισμός 5,0 Ρίχτερ σημειώθηκε στις 07:27 στο πρώτο πόδι της Χαλκιδικής στον Θερμαϊκό κόλπο, με εστιακό βάθος μόλις 10 χιλιομέτρων.

Ο σεισμός έγινε αρκετά αισθητός σε όλη την Μακεδονία και την Θεσσαλία, ενώ αρκετά κουνήθηκε και η πόλη της Θεσσαλονίκης.

Να σημειωθεί ότι είχε προηγηθεί προσεισμός 4,0 Ρίχτερ στην ίδια περιοχή στις 07:22

Προς το παρόν δεν υπάρχουν αναφορές για ζημιές ή τραυματίες. Οι κάτοικοι στο πρώτο πόδι της Χαλκιδικής βγήκαν ανάστατοι από τα σπίτια τους, μιας και είναι ακόμα καλοκαίρι και υπάρχει αρκετός κόσμος στην περιοχή.

greek-weather



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (80)

  1. μπλακ-αης 08/22/2014 @ 5:10 ΠΜ

    Δηλαδης εννοεις …ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΑΝΑΚΤΟΡΟ …των διακοπων τους οι καλογεροι /γερονταδες/παπαδαρια/θεουσοι/κανδηλαναυτες/κωδωνοκρουστες/και λοιποι τροφιμοι του "ιερουδισκου";;;;; ΕΚΕΙ;;;;

    Εννοεις δηλαδη οτι τους συγχαθεικε και ο θεος και παναηα (…τους!!!)
    και θελουν να τους ξετιναξουν απο το ΙΕΡΟ τοπο της ΕΛΛΑΣ
    τωρα που θα βγει παλι η ΑΛΗΘΕΙΑ του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ
    λιγο πιο διπλα ….στην Αμφιπολη;;;;

    Ωρεεε τι στιγμες ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ ζουμε….. ω! ρε!!!!!

    Τον δικο τους λεγανε οτι αναστησανε με σεισμους και κεραυνους

    ο ΜΕΓΑΣ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΜΟΝΑΔΙΑΙΟΣ ΜΕΓΑΣ Αλεξανδρος ξανα γεννιεται με ΣΕΙΣΜΟΥΣ και Λιγμους αφυπνησης!!!!!!!!

    ποσα κελλια δηλαδης παλι τους γκρεμησε ο εγκελαδος ;;;;….

    • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 7:04 ΠΜ

      Και εσυ θα μετανιώσεις. Θα το δεις

    • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 8:13 ΠΜ

      Τα εχεισ παιξει εντελως

      • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 3:13 ΜΜ

        ποιος τα χει παίξει ρε ?τα παιζει ο μπλακυ ρε ?
        ποσοι εισαστε ρε ? μετρηθειτε και ερχομαι ρε..

        μπακυ τα χω παρει στην κρανα !
        τι πεσιμο ειναι αυτο που μας κανουν ! οι διεστραμενοι δουλοι του μεσανατολυτη δεν ντρεπεστε ρε ? τα βαζετε με τον μπλακυ ρε ?

        ο μπλακη ρε αμορφωτοι τενεκεδες πηγε στην Αμφίπολη και τον εφαγαν τα κουνουπια για χαρη σας.
        ναι ρε θρησκοβλαμενοι για σας πηγε για να διαλογιστει και να φορτώσει νεες αρχαιες ιδεες για να σας ξυπνησει ρεεεεεεεε

        εσεις ρε αχαριστοι αδερφάρες δεν αναγνωριζετε τιποτα !
        κανεναν κοπο καμια θυσια..
        ξερετε ρε ποσους βρωμιαρηδες χριστιανους σκοπιανους βουλγαρους αμερικανους αγγλους///εφαγε ο μπλακη στην μαπα για να φερει εις περας την αποστολη του

        αντε να χαθειτε ρε και που σας μιλαει ο μπλακυ χαρη σας κανει.
        μπλακ μαν να ξερεις οτι ερευνησα και καταλαβα πολλα για τους ανωνυμους που γραφουν δουλικα///ενα ατομο ειναι με πολλα ανωνυμα ονοματα/με πιανεις
        τι σημασια εχει ρε πρωτο ποδι η τριτο ποδι ?
        ολα δικα μας δεν ειναι ρε κολημενοι.ξεκολατε απο τα ποδια και κοιτατε το κεφαλι ! αφυπνειστε την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΝΗΜΗ
        αλλιως σας βλεπω για κατακομβες
        το πιασατε ? τελειωσατε να φυγετε απο τα ποδια να πατε στους οβραιους στα αδελφια σας.
        σας εχει φαει η ζηλεια ρε
        γιατι ολες οι σολες στα κατοχικα γουσταρουν τον μλακ αης
        σολες σολους παντα με ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΑΠΗ

        εληφθη over τερμα κλεινω ΔΕΚΑΝΕΑΣ

        • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 8:33 ΜΜ

          ΔΕΚΑΝΕΑΣ στο μυαλό, ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ στη μαλακία!!!

          • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 9:02 ΜΜ

            Με φτιαχνεις ! Λεμε//ανεβασε με δικε μου
            ΔΕΚΑΝΕΑΣ

        • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 8:53 ΜΜ

          Μετρηθήκαμε όλοι κομπλέ! Έλα με την όπισθεν, ξέρεις εσύ…

        • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 9:08 ΜΜ

          ΚΑΡΑΒΑΝΑ-ΔΕΚΑΝΕΑ 6.13… ΓΙΑ ΣΥΜΑΖΕΨΕ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΣΟΥ ΜΗΝ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΗΚΩΣΕΙ [ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΑΒΟΣ …ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΩ…ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΙΩΡΓΟΣ ] ΕΝΤΑΞΕΙ…ΒΛΑΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΣΑΙ…ΤΟΥΣ ΑΓΡΙΟ-ΤΣΟΜΠΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΜΟΡΦΩΤΟΥΣ ΤΙΣ ΠΑΛΙΟΤΕΡΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΤΟΥΣ ΔΙΝΑΝΕ ΓΑΛΟΝΙΑ [ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΥΤΥΧΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ]…ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΚΤΗΝΗ ΗΘΕΛΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ…ΠΕΣ ΜΑΣ ΕΓΙΝΕΣ ΠΡΟΣΦΑΤΑ Η ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΔΕΚΑΝΕΑΣ…ΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΓΚΑΡΙΣΜΑΤΑ ΣΟΥ ΕΔΕΙΞΕΣ ΤΙ ΠΑΛΙΟΣΕΙΡΑ ΕΙΣΑΙ…ΚΑΛΑ ΛΕΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΕΙΣΑΙ…ΤΟ ΚΥΡΗΓΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΟΞΑΣΙΑ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ…ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ…ΜΑΘΕ ΞΥΛΟΝ ΑΠΕΛΕΚΗΤΟΝ [ ΔΕΚΑΝΕΑ ] ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΕΒΡΑΙΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΙΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑΓΩΓΗ…Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΤΑΓΟΤΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΣΣΑΙΟΥΣ [ ΚΡΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΟΥΣ ] ΠΟΥ ΛΙΓΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΕΙΧΑΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ [ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ]…

          ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

          ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ

          ΦΙΛΕ ΜΠΛΑΚ-ΑΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ …ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΥΖΕΙΣ ΣΑΝ ΜΑΟΥΝΕΡΗΣ ΚΑΙ ΛΙΜΑΝΙΣΙΟΣ…ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ '''ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΤΙ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΔΩΣΩ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΩ ΝΑ ΤΟ ΛΕΣ ''…ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΣ ΠΟΛΥ…Ο ΦΙΛΟΣ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΕΣΑΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΦΑΤΕ…ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟΝ ΞΑΝΑΒΡΥΣΕΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΩ ΣΒΑΡΝΑ [ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΣΕ ΘΕΩΡΩ ΑΛΗΘΙΝΟ ΦΙΛΟ ]….ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΙΣ …ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ…ΚΑΡΑΒΑΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΒΡΥΣΕΙΣ ΤΑΠΙΣΤΕΥΩ ΜΟΥΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΟΥ ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΑ…

          • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 10:16 ΠΜ

            εγω ακουω μονο το μπακυ
            που ναι αρχηγος
            οτι λεω τα μαθα απο τον αρχηγο που φερει αρχαιοελληνικη κρανα
            δεν τα κατεβαζω απο το κεφαλι μου
            ΓΙΑΝΝΗ σε αντιλαμβανομαι
            σουρε οτι θες σε μενα
            τον καλυτερο μαθητη του αρχηγου.
            αν ο αρχηγος αλλαξει θεση
            θα κανω το ιδιο
            αν οχι////ακολουθω τον μπλακ
            που ειναι η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΝΗΜΗ
            ΔΕΚΑΝΕΑΣ

          • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 8:57 ΜΜ

            Ρε τί κοπρίτες ταίζουμε κάθε μήνα με τους φόρους μας…

        • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 12:05 ΜΜ

          διεστραμενοι δουλοι
          αμορφωτοι τενεκεδες
          θρησκοβλαμενοι
          αχαριστοι αδερφάρες
          βρωμιαρηδες χριστιανους

          EYΓΕ!!!

          πηγε στην Αμφίπολη και τον εφαγαν τα κουνουπια για χαρη σας. https://www.youtube.com/watch?v=0QszdBmfABI

          …να φερει εις περας την αποστολη του…!!! Τι να πω…?!

    • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 8:21 ΠΜ

      Ρε παπάρα βλαξ-αϊς, πρώτο πόδι (Θερμαϊκός) λέει το άρθρο, όχι τρίτο (Άθως)!
      Λάστιχο την έχεις κάνει λέμε, get a life man!

    • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 8:58 ΠΜ

      Οταν θα σκαση το 9 φωναξε Τον Δια να σε σωση
      αυτοι εινε απλως ορεκτικο

      ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ

    • Mόνο που ο σεισμός έγινε ανάμεσα στο πρώτο πόδι και τις Σποράδες…

    • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 9:28 ΠΜ

      Ότι να ναι …. αρχαιοπληγμένε …. η μανα σου ητανε θεούσα ?

    • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 10:38 ΠΜ

      Ναι.
      Και επισης σ'αυτα τα ΙΕΡΑ ΧΩΜΑΤΑ της ΕΛΛΑΣ που εχουν το ΑΝΑΚΤΟΡΟ των διακοπων τους περισσοτεροι σερβοι ρωσοι σκοπιανοι και βουλγαροι πλεον μια και οι ελληνες δεν μπορουν ουτε για διακοπες σε ενοικιαζομενα δωματια να ερθουν ,και συνεχιζουν να αγοραζουν τα σπιτια και τα χωραφια τωρα που οι τιμες επεσαν
      και που στα σχολεια τα παιδακια ειναι τα μισα απο μικτους γαμους (μπαμπας ελληνας-μαμα σερβα ,ή αν προτιμας "σερβιδα" οπως το λενε οι ντοπιοι,και μαντεψε πια γλωσσα μιλουν καλυτερα
      και τα αλλα μισα αλβανικης καταγωγης.
      Πως το'πες αυτο; "ε,ρε τι στιγμες ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ ζουμε ω, ρε";

    • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 10:45 ΠΜ

      Κολλημένε!

    • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 11:01 ΠΜ

      Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΧΩΣ ΟΡΙΑ..

    • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 11:21 ΠΜ

      Το χεις τερματισει μπλακι και συνεχως επαναλαμβανεσαι αηδιωδως . ΜΠΛΙΑΧ .

    • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 12:45 ΜΜ

      Μπλακ ας. …..έπρεπε να σε έλεγαν. ….Απλά γιατί τα σχόλια σου είναι του κολου. …
      Σταμάτα να ειρωνεύεσαι τους πάντες και τα πάντα. .
      Πάντα γνωστή του κολου

    • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 2:04 ΜΜ

      Απλά Βλάκα(η)ς!!!

      Κάποιος να τον βγάλει από την πρίζα για λίγο παρακαλώ, και στέλνω τεχνικό να τον συντονίσει ξανά…

  2. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 5:50 ΠΜ

    ΦΙΛΕ,Ο ΣΕΙΣΜΟΣ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ (ΠΟΔΙ),ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ
    ΤΟ ΤΡΙΤΟ ( ΤΟ ΜΑΚΡΥΤΕΡΟ….)

  3. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 6:13 ΠΜ

    είσαι και πολύ …

    στον ύπνο σου το έβλεπες να βρίσεις τα θεία;

    κάθισε μόνος σου στο σίτερ

  4. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 6:20 ΠΜ

    ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕ

  5. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 6:30 ΠΜ

    Εισαι τραγικος μαλακας καραγκιοζη(μπλακ αης-my ass)

  6. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 6:48 ΠΜ

    Ένα σχόλιο για έρευνα….θα το πω και ας γινω γραφικως/τρελός κα…

    Εχθές και προχθές είδα όνειρο ότι έκανε σεισμό, αλλά αυτό μάλλον οφείλετε ότι περίμενα τις τελευταίες ημέρες σεισμό και είχα επηρεαστεί…

    Πέρα από αυτό είμαι σίγουρος ότι οι τελευταίοι σεισμοί ήταν 100% τεχνητοί, φυσικα αυτο το πιστεύουν και άλλοι….

    έχω ξανα πεί όμως δημόσια ότι έχω παρατηρήσει τελευταία κάποια αλλαγή και παράξενα ψεκάσματα στον ουρανό, που όταν τα βλέπω μετά από λίγες μέρες κάνει σεισμό, φυσικά επειδή το βλέπω στην Κρήτη, περιμένω να κάνει σεισμό στην Κρήτη αλλά τελικά κάνει σε άλλο σημείο, δλδ γινετε σεισμος αλλα πεφτω εξω στο σημείο.

    Είχα ρωτήσει εαν εχει παρατηρήσει κανεις κατι παρομοιο στην υπόλοιπη Ελλάδα αλλα δεν απαντησε καποιος (σε γραφικους δεν δινουμε σημασια)

    Επειδή τώρα παρατηρησα ότι πρωτα ξεκινησαν μικροτεροι σεισμοί στην Κρήτη και μετά έκανε τον 5αρη στην χαλκιδική

    ακόμα και αν βγαζω τα παραπανω απο το μυαλο μου, ας ψάξει αν ενδιαφέρετε κάποιος γνώστης του αντικειμένου αν υπαρχει περιπτωση να στεκει κατι…πχ ψαξτε αν ξεκίνησε από Κρήτη και το ίδιο ρήγμα χτύπησε πιο μακρυα δλδ ειναι φυσιολογικο ή κατά ποσο έχει να κάνει με ψεκάσματα πχ υπάρχει κάτι παράξενο στα ψεκάσματα??? μπορω να σκεφτώ πολλές θεωρίες αλλά θέλουν πολυ ψαξιμο…

    δυστυχως δεν θυμάμαι παλαιότεροι σεισμοι αν ξεκινούσαν πρώτα από κρητη, ούτε μπορω να το ψαξω γιατί δεν εχω ολοκληρωμένες γνώσεις περί σεισμών περα των συνομωσιολογικών θεωριων και αυτόν τον καιρό ερευνάω άλλα πιο σοβαρά θεματα…

    Ο γραφικός (κατά τα άλλα ανοιχτόμυαλος):

    -Psilos-

    • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 11:50 ΠΜ

      Φιλε -Psilos-, εχω παρατηρησει και εγω τις τελευταιες 4-5 ημερες
      καποια παραξενα συννεφα, (τα οποια μοιαζουν σαν αυτά που
      δημιουργουνται μετα από τους χημικους ψεκασμους) στην περιοχη
      μεταξυ Αιγιου και Πατρας, χωρις όμως να εχω δει chemtrails, με
      αποτελεσμα η ευρυτερη περιοχη να είναι μουντη, να εχει μια θολουρα.

      4everpao13

      • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 6:10 ΠΜ

        Σωστά φίλε 4everpao13, τί σύννεφα είναι αυτα, από πού έρχονται;
        Εχω σκεφτεί αρκετά σενάρια για το τί παίζεται, αλλά επειδή αν δεν το παρατηρήσουν και το ερευνήσουν και άλλοι δεν προκειτε να βγάλουμε άκρη.

        Πάντως αν το ερευνούσα θα ξεκινούσα φυσικά από τα πιο ρεαλιστικά πχ κατα ποσο ειναι φυσιλολογικα σύννεφα (+ δονησμένα); κατα ποσο δεν ψεκαζουν αεροπλάνα; γιατί πολλες φορες ψεκάζουν βραδυνές ώρες απλα εμείς δεν τα βλέπουμε.

        Δυστυχώς δεν έχω γνώσεις για καιρικά φαινόμενα και άλλα παρεμφερή θέματα, μόνο αν το παρατηρήσει κάποιος ψαγμένος μπορεί να καταλάβει εάν μας έχουν πασάρει κάτι καινούριο (ή επανενεργοποίηση κάποιου συστήματος)

        Μακάρι να έχω άδικο….

        -Psilos-

    • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 1:38 ΜΜ

      Εχεις δικιο!!η παρατηρητικοτητα σου (συσχετιση ψεκασμων και σεισμων)ειναι σε επιστημονικη βαση και αυτοματως αποκλειει καθε απαντηση απο καποιους γραφικους.
      Λοιπον τωρα που ειναι Αυγουστος κι εχουν παχυνει η μυγες καποιοι ειτε τις χαφτουν ειτε τις ψεκαζουν!!!
      Οταν ψεκαζουμε τις μυγες ψοφανε(σαν τις μυγες)και πεφτουν- παχιες οπως ειναι μολλις προσκρουσουν στο εδαφος εξαιτιας του οτι ειναι πλεον υπερβαρες χτυπουν με μεγαλη δυναμη!!!
      Αποτελεσμα:ενεργοποιηση ρηγματων και προκληση σεισμων!!!
      Συμπερασμα :μην ψεκαζετε τις μυγες,χρησιμοποιηστε σκοτωστρα η ξυλακια οπως στο καρατε κιντ για να τις πιασετε για να μη μας βρουν σεισμοι,λοιμοι καταποντισμοι κλπ!!!
      ΝΙΚΟΣ

  7. Η αλήθεια του Ελληνικού πνεύματος έχει βγει εδώ και πάρα πολλους αιώνες.. Εκεί θέλουμε να επιστρέψουμε ;;;;
    Ανθρωποθυσία #1

    – Ο Παυσανίας, Έλληνας περιηγητής και γεωγράφος, συγγραφέας του έργου «Ελλάδος Περιήγησις», άκμασε γύρω στο 160 μ.Χ. και γράφει για τις ανθρωποθυσίες στην Αρκαδία:

    «Επί τούτου του βωμού τω Λνκαίω Διί θύουσιν εν απορρήτω· πολυπραγμονήσαι δε ου μοι τα ες την θυσίαν ηδύ ην, εχέτω δε ως έχει και ως έσχεν εξ αρχής» [1] .

    Δηλ.

    «Σ' αυτόν τον βωμό προσφέρουν μυστική θυσία στον Λύκαιο Δία. Δεν είχα όμως καμία διάθεση να ερευνήσω σχετικά μ' αυτή τη θυσία. Ας μείνει όπως είναι και όπως ήταν από την αρχή» [2] .

    Προσέχουμε ότι ο Παυσανίας γράφει στον 2 ο μ.Χ. αιώνα και μαρτυρά ότι κάποια θυσία λαμβάνει χώρα, όπως ακριβώς και στην αρχαιότητα. Ποια ήταν όμως η θυσία αυτή που ο Παυσανίας μας λέει «ας μείνει όπως είναι και όπως ήταν από την αρχή»; Μα φυσικά, ήταν η θυσία του Λυκάονα:

    «Λυκάων δε επί τον βωμόν του Λυκαίου Διός βρέφος ήνεγκεν ανθρώπου και έθυσε το βρέφος και έσπεισεν επί του βωμού το αίμα» [3] .

    Που σημαίνει:

    «Ο Λυκάονας όμως έφερε στον βωμό του Λυκαίου Δία βρέφος, το θυσίασε και έρανε τον βωμό με αίμα» [4] .

    Ανθρωποθυσία #2

    Ο Μίνωας συγκέντρωσε στόλο για να επιτεθεί στην Αθήνα. Ο πόλεμος όμως κρατούσε πολύ και ο Μίνωας παρακάλεσε τον Δία να εκδικηθεί τους Αθηναίους· πείνα και πανούκλα έπεσαν στην πόλη. Οι Αθηναίοι θυσίασαν πολλές παρθένες για να γλυτώσουν από τα δεινά, όμως χωρίς αποτέλεσμα και τότε ρώτησαν το μαντείο τι να κάνουν. Το μαντείο απάντησε πως για να σταματήσει αυτή η μάστιγα, οι Αθηναίοι έπρεπε να δώσουν στον Μίνωα αυτό που τους ζητούσε, δηλ. να του δίνουν κάθε χρόνο φόρο επτά νέους και επτά νέες οι οποίοι θα δίνονταν τροφή στον τερατόμορφο Μινώταυρο [5] .

    Ανθρωποθυσία #3

    Ο Αχιλλέας συνεχίζει την πορεία του προς την Τροία. Αιχμαλωτίζει νεαρούς Τρώες, που τους προορίζει για θυσία επάνω στον τάφο του Πάτροκλου [6] .

    Ανθρωποθυσία #4

    Μια φωνή βγήκε από τον τάφο του Αχιλλέα και ζήτησε να θυσιαστεί η Πολυξένη στη μνήμη του ήρωα [7] .

    Ανθρωποθυσία #5

    Κατά τη διάρκεια ενός πολέμου μεταξύ Αθηναίων και Ελευσινίων, ο Ερεχθέας ρώτησε το μαντείο των Δελφών πώς θα μπορούσε να κερδίσει τη νίκη. Το μαντείο του απάντησε πως θα έπρεπε να θυσιάσει μια από τις κόρες του [8] .

    Ανθρωποθυσία #6

    Όταν ορισμένες κρητικές πόλεις επαναστάτησαν εναντίον του Κύδωνα, αυτός ρώτησε το μαντείο να μάθει τι έπρεπε να κάνει. Το μαντείο του απάντησε πως έπρεπε να θυσιάσει μία παρθένα στους ήρωες της χώρας. Ο κλήρος έπεσε στην κόρη του Κύδωνα, την Ευλιμένη [9] .

    Ανθρωποθυσία #7

    Οι κάτοικοι της Πάτρας είχαν την υποχρέωση να προσφέρουν κάθε χρόνο στην Άρτεμη την πιο ωραία νέα κοπέλα και τον πιο ωραίο νέο της πόλης τους ως τιμωρία για κάποια ιεροσυλία, που είχε γίνει μέσα στο ιερό της θεάς [10] .

    Ανθρωποθυσία #8

    Η νίκη είχε εξασφαλιστεί για τους Ηρακλείδες και για τους συμμάχους τους Αθηναίους με τη θυσία μιας από τις κόρες του Ηρακλή, της Μακαρίας, που προσφέρθηκε οικειοθελώς να πεθάνει. Το μαντείο είχε ξεκάθαρα δηλώσει πως η Αθήνα θα νικούσε, αν θανάτωναν μια νεαρή κόρη από ευγενική γενιά [11] .

    Ανθρωποθυσία #9

    Η Αντιόπη, είχε αποκτήσει ένα γιο από τον Θησέα. Με εντολή ενός χρησμού ο Θησέας είχε θυσιάσει την Αντιόπη, στην αρχή του πολέμου, προσφορά στο θεό Φόβο [12] .

    Ανθρωποθυσία #10

    Κατά τη διάρκεια ενός λιμού, το μαντείο υπέδειξε ως φάρμακο να θυσιάσουν έναν ευγενή της χώρας. Ο Ίσχενος προσφέρθηκε αυθόρμητα ως θύμα, πράγμα που του έφερε μεγάλες τιμές [13] .

    Ανθρωποθυσία #11

    Η Καλλιρρόη ήταν μια νέα που απέκρουσε τον έρωτα ενός ιερέα του Διόνυσου, που λεγόταν Κόρεσος. Αυτός παραπονέθηκε στον Διόνυσο και ο θεός έστειλε σ’ όλη τη χώρα επιδημία. Οι κάτοικοι ρώτησαν το μαντείο της Δωδώνης, το οποίο αποκάλυψε πως, για να εξευμενίσουν το θεό, έπρεπε να του προσφέρουν θυσία τη νέα, ή όποιο άλλο πρόσωπο θα έπαιρνε τη θέση της, στο βωμό [14] .

    Ανθρωποθυσία #12

    Οι Κορωνίδες ήταν δύο νέες αδελφές, κόρες του Ωρίωνα. Κατά τη διάρκεια ενός λοιμού που μάστιζε την πατρίδα τους, τον Ορχομενό της Βοιωτίας, θυσιάστηκαν ως εξιλαστήρια θύματα

    Αρθρα απο ΟΟΔΕ.

    • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 3:35 ΜΜ

      Και ξέχασες και την ανθρωποθυσια της Ιφιγένειας στην Αυλίδα και να φυσήξει ο άνεμος.

  8. Κατά τη διάρκεια ενός λιμού, το μαντείο υπέδειξε ως φάρμακο να θυσιάσουν έναν ευγενή της χώρας. Ο Ίσχενος προσφέρθηκε αυθόρμητα ως θύμα, πράγμα που του έφερε μεγάλες τιμές [13] .

    Ανθρωποθυσία #11

    Η Καλλιρρόη ήταν μια νέα που απέκρουσε τον έρωτα ενός ιερέα του Διόνυσου, που λεγόταν Κόρεσος. Αυτός παραπονέθηκε στον Διόνυσο και ο θεός έστειλε σ’ όλη τη χώρα επιδημία. Οι κάτοικοι ρώτησαν το μαντείο της Δωδώνης, το οποίο αποκάλυψε πως, για να εξευμενίσουν το θεό, έπρεπε να του προσφέρουν θυσία τη νέα, ή όποιο άλλο πρόσωπο θα έπαιρνε τη θέση της, στο βωμό [14] .

    Ανθρωποθυσία #12

    Οι Κορωνίδες ήταν δύο νέες αδελφές, κόρες του Ωρίωνα. Κατά τη διάρκεια ενός λοιμού που μάστιζε την πατρίδα τους, τον Ορχομενό της Βοιωτίας, θυσιάστηκαν ως εξιλαστήρια θύματα [15] .

    Ανθρωποθυσία #13

    Ο Κρέοντας με υπόδειξη του Τειρεσία πρόσφερε τον ίδιο του το γιο, Μεγαρέα, θυσία στον Άρη και έτσι έσωσε την πόλη [16] .

    Ανθρωποθυσία #14

    Ο Λέος ήταν γιος του Ορφέα και είχε ένα γιο, τον Κύλανθο, και τρεις κόρες, τη Φασιθέα, τη Θεόπη και την Ευβούλη. Όταν έπεσε λιμός και το μαντείο των Δελφών ζήτησε να θυσιαστούν ανθρώπινα θύματα για να επανέλθει η αφθονία, ο Λέος εκούσια έδωσε τις τρεις κόρες του, παρθένες ακόμη, ως εξιλαστήρια θύματα [17] .

    Ανθρωποθυσία #15

    Ένας ήρωας με το όνομα Μάραθος ήταν κάποιος Αρκάδας, που συνόδευσε τον Εχέδημο στην εκστρατεία των Διοσκούρων εναντίον της Αττικής. Ο Μάραθος θυσιάστηκε εκούσια, γιατί ένας χρησμός είχε απαιτήσει ανθρώπινο θύμα [18] .

    Ανθρωποθυσία #16

    Ο Μόλπις είναι ένας ευγενής της Ήλιδας, ο οποίος κατά τη διάρκεια ενός λιμού, που μάστιζε τη χώρα του, θυσιάστηκε πρόθυμα, γιατί έτσι το ήθελε ένας χρησμός, για να ημερέψει το θυμό των θεών [19] .

    Ανθρωποθυσία #17

    Ο Οίνοκλος είναι ο βασιλιάς των Αινιάνων. Οδήγησε το λαό του ως την Κίρρα και εκεί τον λιθοβόλησαν, γιατί, σύμφωνα με το μαντείο του Απόλλωνα, η θυσία αυτή ήταν αναγκαία, αν ήθελαν να απομακρυνθεί ένας λιμός που μάστιζε τη χώρα [20] .

    Ανθρωποθυσία #18

    Ο Τάνταλος ήταν γιος του Δία και της Πλουτώς. Βασίλευε στη Φρυγία ή και στη Λυδία. Θυσίασε το γιο του για να ετοιμάσει ένα γεύμα, που το πρόσφερε στους θεούς [21] .

    Ανθρωποθυσία #19

    Ο Πλούταρχος, μαρτυρεί την εξής ανθρωποθυσία:

    «Kαι μέχρι νυν Ορχομένιοι τας από του γένους ούτω καλούσι. και γίνεται παρ’ ενιαυτόν εν τοις Αγριωνίοις φυγή και δίωξις αυτών υπό του Διονύσου ξίφος έχοντος. έξεστι δε την καταληφθείσαν ανελείν, και ανείλεν εφ’ ημών Ζωίλος ο ιερεύς» [22] .

    Το οποίο σημαίνει:

    «Μέχρι και σήμερα ακόμα οι κάτοικοι του Ορχομενού έτσι ονομάζουν τις γυναίκες που κατάγονται από την οικογένεια αυτή. κάθε χρόνο, στη γιορτή των Αγριωνίων οργανώνεται αναπαράσταση της φυγής και της καταδίωξής τους από τον ιερέα του Διονύσου που κρατάει ξίφος. Αν πιάσει κάποια, μπορεί να τη σκοτώσει, και στη δική μου εποχή ο ιερέας Ζωίλος σκότωσε μια από αυτές» [23] .

    Η φράση του Πλούταρχου «στη δική μου εποχή ο ιερέας Ζωίλος σκότωσε μια από αυτές» ακούγεται τρομακτική, διότι μιλάμε για τον 2 ο αιώνα μ.Χ. και ακόμα οι Έλληνες ήμασταν τα υποταγμένα πρόβατα των αιμοβόρων αιγυπτιακών θεών. Παρά ταύτα, οι νεοπαγανιστές και ο Θόδωρος Μαραγκός, μας προτρέπουν να νοσταλγήσουμε τις εποχές που οι άνθρωποι (ακόμα και τα βρέφη) σφάζονταν σαν ζώα για χάρη αυτών των αρρωστημένων θρησκευτικών

  9. Συνέχεια…

    Ασφαλώς, τα παραδείγματα είναι πολύ περισσότερα, αν κάποιος θελήσει να μελετήσει σε βάθος την αρχαία ελληνική γραμματεία. Αυτά όμως είναι αρκετά για να φανεί ότι η ειδωλολατρία που μας προτείνουν να πιστέψουμε οι νεοπαγανιστές, αποτελεί μια αποτρόπαια εκδοχή του κανιβαλισμού.

    Η δικαιολογία ότι πολλές από αυτές τις ανθρωποθυσίες αποτελούν εύρημα της μυθολογίας, είναι αυτονόητα αστείο: η μυθολογία δεν έρχεται από το υπερπέραν, αλλά παράγεται από την εμπειρία και τη ζωή του λαού. Άλλωστε, στους δεσμούς που δώσαμε στην αρχή του άρθρου, οι πρακτικές των ανθρωποθυσιών φαίνεται καθαρά ότι επικρατούσαν μέχρι και στην ύστερη αρχαιότητα. Ο Λιβάνιος, ρήτορας σημαντικός και μορφωμένος, ομολογεί ότι η κανιβαλική ανθρωποθυσία ήταν μια καθιερωμένη πρακτική για τον εξευμενισμό κάποιου «θεού» ώστε να αποσύρει την κατάρα του (με τη μορφή λοιμού ή ξηρασίας) από έναν τόπο. Επίσης, από τις μαρτυρίες του Παυσανία και του Πλούταρχου βλέπουμε ότι οι φρικιαστικές αυτές πρακτικές εφαρμόζονταν όχι στη μυθική εποχή, αλλά στον δεύτερο αιώνα μετά Χριστόν!
    Άρθρο από o.ο.δ.ε

  10. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 7:18 ΠΜ

    ΤΟ ΑΝΑΚΤΟΡΟ …των διακοπων τους οι καλογεροι /γερονταδες/παπαδαρια/θεουσοι/κανδηλαναυτες/κωδωνοκρουστες/και λοιποι τροφιμοι του "ιερουδισκου είναι στο τρίτο πόδι, ο σεισμός έγινε πιο κοντά στο πρώτο πόδι της χαλκιδικής

  11. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 7:20 ΠΜ

    Ελπιζω να μην βρουν δικαιολογία τον σεισμο, για να σταματησουν τις ανασκαφες.Αν ναι ,τοτε ο σεισμος δεν ειναι και τοσο φυσιολογικος.Δεν ειμαι συνομωσιολογος,απλα τους εχει φοβηθει το ματι μου. Κανουν οτι περναει απο το χερι τους για να μην προβάλλεται το Ελληνικο μεγαλειο του πολιτισμου μας.

  12. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 7:25 ΠΜ

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΠΛΑΚ ΑΗΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΝ ΤΟΙΣ ΑΛΛΟΙΣ. ΣΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΟΔΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΠΟΥ ΛΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΟΤΑΝ ΚΟΙΤΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΜΕ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ. ΒΓΑΛΕ ΤΙΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΓΥΡΩ ΣΟΥ. ΜΗΝ ΓΕΝΙΚΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. Η ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΤΟΥΣ ΑΓΝΟΥΣ ΥΠΕΡΜΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΕΥΩΝ ΤΟΥΣ. ΜΗΝ ΓΕΝΙΚΕΥΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΜΑΘΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ………..

    Ε.Κ.

  13. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 7:25 ΠΜ

    Πολύ π@Π@Ρ@σ είσαι αδερφέ μου.

  14. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 7:42 ΠΜ

    Εισαι τραγικα αξιολυπητος.ξεπερνας το ακρον αοτον της βλακειας.ειπες να πεις κ εσυ κατι κ τα ισοπεδωσες ολα.με τις υγειες σου .

  15. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 7:50 ΠΜ

    ΜΑ ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΒΛΑΚΗ.

    ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΣΤΟ ΡΑΨΕΙ Ο ΘΕΟΣ

    ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΣΕΒΑΣΜΟ ΔΕΝ ΣΤΗΝ ΕΜΑΘΑΝ?

    ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΝΙΕΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΤΙΣ ΕΝΝΟΕΙΣ ΗΤΑΝ ΒΑΣΙΚΟ

    ΣΤΟΙΧΕΙΟ.

    ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕΙΣ ΕΣΥ ΤΩΡΑ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ

    ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΕ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΩΡΑΣ.

  16. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 8:17 ΠΜ

    Ρε παπάρα, πρώτο πόδι λέει το άρθρο, όχι τρίτο (Άθως)! Λάστιχο την έχεις κάνει λέμε, get a life man!

  17. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 8:23 ΠΜ

    ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΓΙΑΤΡΟ.

  18. η κασανδρα ειναι το πρωτο ποδι…. αμεσως να κραξεις..! τι φταει το αγ ορος και οι μοναχοι??για καποιους λιγους μοναχους-παπαδες που ειναι θυματα της νεας ταξης οπως και εσυ! μ@λ@κα !

  19. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 10:06 ΠΜ

    Είπα κι εγώ… Μας ξέχασε το HAARP τέτοιες καυτές ώρες; Δώστε μας και μια γερή στο νοτιοανατολικό Αιγαίο τώρα να ξανανιώσουμε ελληνοτουρκική φιλία να φχαριστηθούμε όπως το '99.

  20. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 11:22 ΠΜ

    εγω παντως παρτηρω εναν γενικο εκνευρισμο στους ανθρωπους εδω.
    απο χθες πολλοι καυγαδες φωνες και φασαριες που δεν ηταν τοσο εντονα αλλες μερες. Ακομη συνεχιζεται.

  21. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 11:42 ΠΜ

    Κατα τα άλλα οι Έλληνες ορθόδοξοι είμαστε τα μπεεεε, (εσύ όμως φίλε, μπαααα)…!!! Κατα τα άλλα ο Έλληνας Χριστιανός Ορθόδοξος είναι αυτός που περιμένει την καταστροφή (αρχέτυπα) και χαίρεται με τους νεκρούς… Κατα τα άλλα ο Χριστός μας διαχωρίζει…

    Όχι βρε, δεν είσαι και συ μέρος του συστήματος! Εσύ θες την αλήθεια…

    21515

  22. μπλακ-αης 08/22/2014 @ 12:52 ΜΜ

    ρε ανεγκεφαλοι και ιδιοκτητες εγκεφαλοκενοταφειων

    τι σημμασια εχει ρε αν ηταν στο πρωτο στο τριτο και στο μεσαιο ποδαρι…
    ο σεισμος μπορει να εχει επικεντρο αλλου και τα αποτελεσματα του να φανουν αλλου …

    και εν παση περιπτωσει επειδη το κουνημα του σεισμου ειναι και μια προσωπικη αφυπνηση της συνειδησης στον καθε εναν παθοντα
    ιθε ο Εγκελαδος να βοηθησε ωστε τα μυαλα των παπαδογεροντων που διαγουν τις συνεχεις διακοπες τους στα ειδυλιακα ανακτορα του ποδιου που τρανταχτηκε (διοτι θα τρανταχτηκε …δεν γινεται διαφορετικα)

    να παρουν το μηνυμα της αναστασης του πνευματος του ΜΕΓΙΣΤΟΥ που ανασκαπτεται στην γειτονια τους…και να μην κυνηγανε οτιδηποτε του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ!!!

    τελικα ολοι σας …μα ολοι σας (οσοι με κατακρινατε…) ειστε απο εμπαθεις μεχρι φανερα θρησκοβλαμμενοι στοκκοι

    που σαν ανεπιδευτοι ερευνας και διαθεσης για ψαξιμο απορω γιατι βρισκεστε αναμεσα μας …

    απορω ρε για την φανατιλλα και την ωραιοπαθεια που επιδεικνυετε ως οι μονοι κατοχοι της Αληθειας!!!!

    τελικα αν νομιζετε οτι με το να στοχοποιητε τον αθεοφοβο που δεν συμφωνει μαζι σας για να αποκτησετε διαπιστευτηρια για τον υποσχομενο Παραδεισσο σας

    τοτε καλα κανετε και συνεχιστε να με κτυπατε !!!
    διοτι δεν εχετε να επιδειξετε τιποτα περισσοτερον απο παπαγαλιες του μεσανατολιτικου δογματισμου που σας δηλητηριασαν τις ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΨΥΧΕΣ σας

    δεν σας κρυβω κατοχοι ηλιθιας πνευματικοτητας σχολιαστες ….

    οτι πολυ περισσοτερον θα περιμενα ακομη και απο ΣΤΟΚΚΟΥΣ του δικου σας θρησκοβλαμμενου σχιζοφρενικου συνδρομου σας

    τις απαντησεις σας μεσω της σατυρας …της αστειοτητας…του χιουμορ…
    αλλα οπως δειξατε ακομη μια φορα η Οβραικη καταγωγη της ποιμνιοδουλικοτητας σας

    ελπιζει οτι με το να χυμηξετε τον λυκο (κατα την δικη σας χρησιμη ερμηνεια…) θα γλυτωσετε το ποιμνιοστασιο που γκρεμιζεται!!!!
    …..ποσο αφελεις αμνοι του κυριου σας ειστε…

    ωστε να αγεστε και να φερεστε απο τις κακκιες της εκδικητικοτητας…της τιμωριας…της πυρας…

    αντι να δουλευετε το Ανθρωπινο πνευμα σας για να πατε λιγο πιο περα …και να ανελιχθειτε…

    αλλα η ξεχασα εσεις περιμενετε την δευτερα παρουσια ….για να σας ανεβασει ο κυριος σας …

    αν μεχρι τοτε εσεις τοτε δεν θα εχετε σκουλικοφαγωθει στους ταφους σας περιμενοντας….

    ολα τα πιο πανω γραμμενα…χωρις εμπαθεια…κακκια…εκδικητικοτητα…
    απλα με διαθεση να γραψω και να περιγραψω την Αληθεια ΜΟΥ!

    σολους και σολες.!…
    Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΦΥΠΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΠΟΝΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΙΠΛΑ …αναζητηστε την…

    • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 6:42 ΜΜ

      χαχαχαχαχα… 'νταξ' τα ειπες όλα! Tilt 😛
      Πιτσιρικάς είσαι, οκ κέρδισες!

    • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 7:40 ΜΜ

      ΒΛΑΞ

      ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙΣ ΚΑ ΝΑ ΤΑ ΜΑΜΗΣΕΙΣ ΟΛΑ

      ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΑΙΖΑΝΕ ΩΡΑΙΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ

      ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΣΑΝ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΟΥ

      ΠΟΛΛΑ ΧΑΛΙΑ

      • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 8:12 ΜΜ

        εσυ ΕΙΣΑΙ ΤΗΣ ΚΛΙΚΑΣ!!! δεν μπορει…δεν γινεται να πεφτω εξω… χασατε νεα μελη στην αγγελη…γιαυτο και επιτιθεστε στον μπλακαη… αλλα σας καταλαβαμε …και συνεχιζουμε το πρεσσινγκ σας …μη και ξεμυτισσετε παλι…σας κλεισαμε τις πυλες με χαλκο και βαλσαμο ….

        • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 9:19 ΜΜ

          Ναι της κλικας ειμαι.ποια ειναι η κλικα ρε ζωντοβολο.μας εχεις κανει ανω κατω..δεν ορθωνουμε κουβεντα με την μλκ που επιβαλεις.
          Χαμπαρι δεν παιρνεις.απο την μια εισαι τιγκα στον εγωισμο και απο την αλλη γλυφεις δεξια και αριστερα τον κοσμο για να κερδιζεις συμπαθειες.
          Μετα λες για κλικες και μαλακιες σε ανωνυμα σχολια..
          Ποιος χεστηκε ρε μλκ
          Εδω μεσα μπαινουμε να ξεφυγουμε απο την μαλακια και να παμε λιγο παραπερα.
          Ποιος νοιαζετε για κλικες και @ρχιδι@ καπαμα?
          ΓΜΣ τα

  23. μπλακ-αης 08/22/2014 @ 1:12 ΜΜ

    Pandora….
    mio amico!!!

    ολα αυτα που γραφεις ειναι και ΑΛΗΘΙΝΑ και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ

    αποδεικνυουν δε την μεγιστη κλοπη που εκαναν οι ερπετοειδεις οφιουχοι εχθροι του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ φτιαχνωντας και κατασκευαζοντας μια θρησκεια που πλησιαζε κατα πολυ των εθιμων της ΕΛΛΑΣ…

    γιαυτο και διαβαζουμε στα βιβλια της μεσανατολιτικης θρησκειας της …"Αγαπης"…. πληθωρα απο θυσιες παιδιων…νεων …κ.τ.λ. οπως και αλλα αιμομειχτικα και σιχαμμερα ηθη που τα πουλησαν φυτευοντας τα στις πλατες των ΕΛΛΗΝΩΝ και ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ…

    η εποχη αυτη που αναφερεσαι ειχε αυτα τα ηθη και εθιμα και αυτην την πνευματικη εξελιξη /κατανοηση της υποταγης στο ανωτερο

    οταν ο Ανθρωπος σηκωνοταν και αρχιζε να Ανω θρωσκει και να φοβαται το ισχυροτερο που ανακαλυπτε…

    ωστε πιστευε οτι εαν θυσιαζε το πιο αγαπημενο του πλασμα θα αποκτουσε την ευεργεσια του ανωτερου ισχυρου και θα ειχε την ευνοια του …

    (τα ιδια πανωμοιοτυπα των διδασκαλιων της θρησκειας της "αγαπης" …που υποτιθεται επρεπε να ειχε αποφυγει …αλλα …"δεν"…)

    το γενικοτερο πλαισιο του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ..
    εμπεριεχει την Αληθεια …την Ανελιξη…την Αποκαλυψη…

    απλα χρειαστικε η συναρτηση του χρονου ωστε αυτα (που αναφερθηκες)
    να εξαληφθουν και να αντικατασταθουν
    απο τον σεβασμο στην Ανθρωπινη Οντοτητα και στην ανεμακτη θυσια για εξευγενισμο των Ανω ισχυρων…

    αξιοτιμη Pandoritsa

    σε αφηνω προς το παρον με σεβασμο και εκτιμηση στην ΣΟΒΑΡΗ παρουσια σου
    (πρεπει να απαντησω στους διαφορους ρεμπεσκεδες που νομιζουν οτι μπορουν να κανουν χαζι με την ωραιοπαθεια τους…)

    • Μπλακη…και ποιος βρέθηκε στην.αυτή συνάρτηση του χρόνου , ώστε να πραγματοποιηθεί η "μετάλλαξη" ;; Με στοιχεία όμως έτσι ..;;;
      Προσωπικά , δεν με ενδιαφέρει καθόλου το γενικότερο πλαίσιο του Ελληνικού πνεύματος ! Ζητώ συγκεκριμένα πράγματα ….
      Επίσης ,μην μου λες τώρα ότι οι θυσίες γινόντουσαν γιατί φοβόντουσαν το άγνωστο και το μεγάλο…!!! Όταν όπως λες , o άνθρωπος αρχίζει να έχει μία.ανάταση , (γράφεις άνω θρωσκει ), σημαίνει ότι αρχίζει να αντιλαμβάνεται , τον εαυτό του και το περιβάλλον του , αποκτά συνείδηση κτλ..κτλ. Είναι λογικό λοιπόν να κάνει θυσίες ,εκείνη την στιγμή ;;
      Όσον αφορά την επίθεση που δέχεσαι , να μου επιτρέψεις να πω ότι δουλεύεις καιρό τώρα αυτόν τον χείμαρρο !! Εε..δεν έγραφες και τα πιο ωραία λόγια…!!

    • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 10:12 ΜΜ

      ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΑ

      ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΟΥ

      ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΣΟΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ

      ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΣΕ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΘΕΙ

      ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΤΟΥ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΟΥ

      ΦΙΛΕ ΠΡΟΣΕΧΕ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ

      ΠΟΛΛΟΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ

      ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΕΣ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΠΟΥΛΟΥΝ ΤΙΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΤΟΥΣ

      ΤΟΥΣ ΕΞΩΣΤΡΑΚΙΣΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΑ

      ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΗΔΗ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ

      ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ

      Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ

      ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥΣ

      ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ

      ΣΕ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΜΑΣ

      ΣΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΑΣ

      ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΜΑΣ ΕΜΠΝΕΕΙΣ

  24. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 3:01 ΜΜ

    ΤΙ ΣΠΕΥΔΕΤΕ ΜΩΡΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΝΕΤΕ ΜΑΓΚΑ? ΠΕΤΑΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ. ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΟΝ. ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΩΡΙΑ.

    • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 7:10 ΜΜ

      +++++++++++

    • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 7:57 ΜΜ

      τς τς τς τς ..τιμωρια…μεγαλυτερη….μετα τι ερχεται;;;
      ο καυστηριασμος;;;
      τς τς τς τς …εκδικητικοτητα …εεεε…μας παει κοντρα ;;;;
      να τον πεταξουμε στην πυρα…για μεγαλυτερη τιμωρια!!!!!
      Οβραιοσκυλλο εκπαιδευμενο στην κουλτουρα του περιουσιου μεσσιανισμου …

    • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 8:22 ΜΜ

      ετσι ακριβώς αφού ενίοτε πιστεύω ότι είναι βαλτός να @@@ το επίπεδο που είχαν προηγουμένως οι συζητήσεις των κατοχικών έκτοτε χάλια, έχουμε αφήσει την ουσία που είναι τά άρθρα που δημοσιεύονται που μερικά από αυτά είναι καταπληκτικά, την χώρα μας και τους Ελληνες και όσα περνάμε και ασχολείστε όλοι με όσα το συγκεκριμένο άτομο λέει, όλοι οι φοβεροί σχολιαστές έχουν αποχωρήσει και το επίπεδο εξαιτίας του συγκεκριμένου στα πατώματα με τα ίδια και τα ίδια, όποιος δε φέρει αντίρρηση βρίζεται με αισχρές λέξεις ή ειρωνείες… που είναι οι σχολιαστές επιπέδου και οι συζητήσεις πριν από αυτόν, τα κατοχικά έχουν χωριστει σε προ μα και μετά μα, είδατε τα αρχικά του που οδηγούν το μυαλο; φυσικά και θα με βρίσει, τον αφήνετε όλοι ανενόχλητο να χαλάει το μπλοκ…

      • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 9:16 ΜΜ

        ακομη ενα μελος της γνωστης κλικκας των θεοστραβων που ψαχνουν τροπο να ξαναπαρυσφρεισουν ως οι μονοι κατοχοι της σοβαροτητας και του ελιτισμου της γνωσης σσσσσ μην τολμησετε να αντισταθειτε σε αυτους διοτι εχουν τον τροπο τους βαζουν την κλαψα και τις αρρωστιες μπροστα

      • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 9:25 ΜΜ

        Ετσι ακριβως..
        Ε και ε και που λεγαμε τι μπορεις να κανεις

      • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 9:26 ΜΜ

        χα χα χα χα χα ωραιο σχολιο απο τα ωραιοτερα σφιζει απο μορφωση απο ηθος απο ευγενεια απο ορθογραφια απο ελιτισμο αλλα και απο λοιδωρια συνσχολιαστη του αρα διχαστικο σχολιο αφου χωρις να τον αντιμετωπισει με επιχειρηματα προσπαθει να παραγει διαχωρισμο στους υοερ του μπλακ-αης και ενατιον του μπλακ-αης ωστε να ερθει η ελιτιστικη μπουρδολογικη κλικκα πισω για να λεει τα αρνητικα και τα υποχθωνια κηρυγματα της
        οξωωω ρεεεε αν μπορειται αντιμετωπιστε τον με επιχειρηματα και να τον διωξετε οχι με τακτικισμους …" αφου τον αφηνετε ολοι ανενοχλητο " …και το παραδεχεσαι το ΟΛΟΙ παπαρι …ε παπαρι υποχθωνιο…

      • Ανώνυμος 08/22/2014 @ 10:19 ΜΜ

        ο μπλακ αη δεν φταιει .εσεις δεν εχετε καταλαβει το πνευμα του .εχει ζωντανεψει το σαιτ με την παρουσια του .δεν καταλαβαινω αυτο το μισος .ισως γιατι δεν μπορειτε να τον αντιμετωπισετε .ελπιζω να μην αποχωρησει .
        οιστρογονο

  25. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 6:27 ΜΜ

    πληροφοριακα,τα λεγομενα ''κεφτεδακια'' ειναι νεφη απο χααρπ
    χθες κ σημερα την χαρπισαμε ,δεν διαλυεται με τιποτα
    τα γραφω εδω να μην τα δει ο ζαφονικος
    πολυ κωλοπαιδο ο κυριακος

  26. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 6:28 ΜΜ

    πληροφοριακα,τα λεγομενα ''κεφτεδακια'' ειναι νεφη απο χααρπ
    χθες κ σημερα την χαρπισαμε ,δεν διαλυεται με τιποτα
    τα γραφω εδω να μην τα δει ο ζαφονικος
    πολυ κωλοπαιδο ο κυριακος

  27. ΣΗΜΑΤΩΡΟΣ 08/22/2014 @ 10:00 ΜΜ

    μπλακ-αης το παιχνιδακη και απαντησεις ειναι στο αρθρο—ενα προφυτικο μηνυμα–
    παντωρα γιαυτο τιμωρήθηκε ο βασιλιας της αρκαδιας απο το ΔΙΑ για παντα
    αν ψαξεις λιγο πιο βαθιά θα δεις για τον μινωα και τον μινωταυρο ποιοι ειχαν καταλαβει την γη -οσο για τον ορχομενο του πλουταρχου συνεχιζει οτι ακομα και σημερα ναι σημερα η γιαγια μου τις ελεγε ΛΑΜΙΕΣ [ΨΑΞΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΜΙΑ Η ΡΩΤΑ ΕΝΑΝ ΠΑΛΙΟ]
    και εν συντομια αλλο να δεχεσαι να θυσιαστης για το συνολο αυτο ειναι πραξη ηρωισμου γιατι θυσια ειναι πραξη ΑΥΤΟΒΟΥΛΗ και αλλο να επιβαλουν σε αναγκαστικη θυσια σαν σημερα ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΑ
    ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΟ εχουν διαστρεβλωση την αληθεια για να μπορουν να σε κατευθυνουν στην αθρωποθυσια ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΤΡΩς ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΛΟΓΙΚΟ ενω η πραξη που ειναι σεβαστη σε ολο το συμπαν σαν την υψίστη θεση ειναι η ΘΥΣΙΑ ο ενας για να σωθουν οι πολλοι βλεπε Λεωνίδα-θυσεα -αντιγονη-κλπ κλπ

    • ΣΗΜΑΤΩΡΟΣ…. Αρχάνες – Μινωικό νεκροταφείο Φουρνι .
      O Σακελαρακης είχε ανακαλύψει Μινωικό βασιλικό τάφο με πολύ μεγάλης αξίας ευρήματα . Ανεβαινοντας την ανηφορα , στην βαση του Γιουχτα , βρίσκει την Ανεμοσπηλια , εκεί ανακάλυψε τον μέρος της θυσίας . Ένα γεγονός άγνωστο μέχρι σήμερα για τα Μινωικά δεδομένα. Εννοεί καθαρά ότι η ανθρωποθυσία είχε γίνει από τους Μινωιτες !!!

      Από ποτέ η θυσία είναι πράξη ηρωισμού και συνειδητής πράξης , όταν θυσιάζονται βρέφη και παιδιά ;; Στην συγκεκριμένη ανασκαφή , είχε θυσιαστεί 18 χρονο αγόρι !!!
      Μην προσπαθήσεις να με πείσεις ότι οι θυσίες γίνονταν εκούσια …το 99.99% ήταν εξαναγκασμός !!!! Στο υπόλοιπο 1% , αφήνω στους υπόλοιπους !!

  28. Ανώνυμος 08/22/2014 @ 11:58 ΜΜ

    1 1/2 χρονο καθημερηνα! Τωρα με κουρασατε…

  29. ΣΗΜΑΤΩΡΟΣ 08/23/2014 @ 8:04 ΠΜ

    παντορα σε αλλες θρησκειες ο αβραμ θυσιαζει παιδι κλπ κλπ ασυζητητη
    ενα θα σου πω οτι ο χρηστος θυσιαστηκε για ολους εμας αρα λοιπον μου φαίνεται οτι πρεπει να αναθεωρησεις την ιδεα σου περι θυσιας

    • Η θυσία του αβραάμ ποτέ δεν ολοκληρώθηκε , γιατί δεν ήταν o "σκοπός " της αυτός
      Έχεις απόλυτο δίκιο για την θυσία του Χριστού . Αυτό ήθελα να γράψω , αλλά για να μην συνεχίσει οοοολο αυτό από την αρχή , είπα να το σταματήσω . Όμως τώρα απαντώ. Για να μην νομιστη ότι αδιαφόρησα.

  30. μπλακ-αης 08/23/2014 @ 8:21 ΠΜ

    αγαπητε-η ΑΝΩΝΥΜΕ-Η 1.12 /αγαπημενε-η συνσχολιαστη-στρια

    θετικη η παρουσια σου αλλα θα επαναλαβω οτι ειμαι κατα της δημιουργειας κλικας και ομαδας υπερασπισης μου

    αλλα υπερ της παρουσιασης κειμενων , σχολιων, αποψεων, υπερ της αφυπνησης του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ!!!!

    εσυ και η παρουσια μου γνωριζουμε ποια και ποσα απο ολα αυτα που με χρεωνουν ειναι δικα μου ….!!!!!

    αν θες μην αφηνεις κειμενα οταν περνα απο την ροη το αρθρο διοτι χανονται

    τελικα εχεις δικηο χασανε την εισβολη τους σε αυτο το Ελευθερο Ανεξαρτητο ΕΛΛΗΝΙΚΟ σαητ και επιχειρουν να ξανα εισβαλουν διοτι τους πεταξανε εξω απο τα αλλα σαητ που πηγαν…

    μετρησε την ραγδαια αυξηση του αριθμου των σχολιων αρα και του ενδιαφεροντος που εχει παραχθει για την αφυπνηση του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ στον καθε εναν!!!!

    ολα ειναι αποδεχτα ακομη και οι αρνητισμοι των διαφορων ανεγκεφαλων παρουσιων …αντιμετωπισιμοι οπως θα παρατηρησες!!!!

    αγαπημενη συνσχολιαστρια /ποθητο "οιστρογονο"

    παντα ερχεσαι σε καιριες στιγμες και με υπερασπιζεσαι

    θα σου ζητουσα ομως να εισαι πιο πολυ ξεκαθαρη στα διαφορα σχολια σου που θα κανεις πιθανα "ανωνυμα" ωστε να φαινεσαι εσυ
    και να μην βγαινει το συμπερασμα της παρουσιας σου ως .."υπασπιστη" ..της δικης μου παρουσιας.

    ειναι πολυ ευκολοι και λιγοι αντιπαλοι!!!!…..
    αφου οπως θα προσεξες προσπαθουν με τακτικισμους και βωμολοχιες να με αντιμετωπισουν
    αν ειναι δυνατον….
    ζητουν απο την διαχειρηση να με αποκλισει !!!!!!!!! διοτι δεν μπορουν με επιχειρηματα και τις αποψεις τους να το καταφερουν……

    εχουν το ελιτιστικο στυλακκι ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΑ !!! ΕΜΑΣ ΝΑ ΑΚΟΥΤΕ!!!!
    γιαυτο και τους εδιωξαν και στα αλλα σαητ που πηγαν να κατοικοεδραιωσουν την σαχλαμερη παρουσια τους!!!!!

  31. μπλακ-αης 08/23/2014 @ 10:17 ΠΜ

    Pandoritsa

    αν και σου απαντησα συνοπτικα αλλα με ουσια και τα οποια σου τα επιβεβαιωσε και ο σεβαστος ΣΗΜΑΤΩΡΟΣ θα σου πω και οτι

    δυστυχως η απαντηση που προσπαθεις να εκμαιευσεις περι δηθεν οτι η μεταλλαξη του Ανθρωπου εγινε με την ελευση της μεσανατολιτικης Οβραικης κουλτουρας περι Πιστεων
    και οτι σταματησαν οι αιματηρες θυσιες με την θυσια του δικου σας μεσανατολιτη προφΥτη …………
    επαναλαμβανω δυστυχως!!! …εγινε το ΑΝΤΙΘΕΤΟ…

    βαρβατες θυσιες για τα δοντια των λιονταριων
    βαρβαρες εκδικητικοτητες στους μη αρεστους με την καυση των στην πυραν
    αιματοχυσιες και λεηλασιες στις σταυροφοριες
    για τα αισχη στους πιστους ΕΛΛΗΝΟΛΑΤΡΕΣ θα χρειαστουν πολλα μετρα σεντονι

    ακομη και σημερα διαβασε τις ανικοιες και βρωμικες επιθεσεις που δεχονται οι ΕΛΛΗΝΙΣΤΕΣ σε αυτον τον ιστοτοπο και θα καταλαβεις

    (κατ ουδενα δεν εννοω την σοβαρη παρουσια σου …τον ψυχισμο του ΓΙΑΝΝΗ ….του ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΥ2 ..δεν θυμαμαι αλλους…)

    σε παρακαλω ξανα ματα διαβασε το σχολιο απαντηση του ΣΗΜΑΤΩΡΟΥ για να μην επαναλαμβανομαστε

    φιλωωωωωω την σοβαρη σολα των κατοχικων που ομως επεσε μεσα στην καυτη σουπα που εφτιαξε για …αλλους!!! πρεπει να το παραδεκτεις…..

    • Μπορώ να σου απαντήσω για όλα αυτά , αλλά δεν θα το κάνω τώρα. Ένα κάθε φορά , γιατί κάποια σχόλια έχουν ξεφύγει… Το αν έχω πέσει σε σούπα που εγώ μαγείρεψα ..θα φανεί στα επόμενα επεισόδια !!
      Γεια σου ..σολε μπλακη !!!

  32. μπλακ-αης 08/23/2014 @ 10:40 ΠΜ

    σεβαστε συνσχολιαστη και αγαπημενε ΓΙΑΝΝΗ

    τωρα πηρα ειδηση οτι αναφερεσαι σε με…

    σε παρακαλω θα ηθελα να μου αποδειξεις οτι αυτο που σου φυτεψαν στην σκεψη περι μαουνιερηδων βρισιων μου και αλλων προερχονται απο τα δικα μου σχολια

    εχουμε βρεθει και σε αλλο χωρο και εαν βρεις εστω και μια βρισια μου θελω να μου την θυμισεις

    κατα αρχην το ηθος μου ειναι τετοιο ωστε να μην μου επιτρεπει την υβρη ασχετως εαν αναγκαζομαι μερικες φορες σε ηπιους και χαλαρους χαρακτηρισμους διαφορων ανεγκεφαλων ωστε να συνερχονται

    απο την αλλην διαβασε τι και ποσες βρισιες εχω διαβασει απο αλλους για την παρουσια των σχολιων μου ((διοτι σαν προσωπικοτητα κανεις τους δεν ξερει με ποιον εχουν να κανουν…αλοιμονο!!!!))

    ξερεις και κατι;;; εαν δεν διεγνωνα την ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ της κλικκας που προσπαθει να παρεισφυσει παλι αναμεσα μας
    ((….και που εσυ μολις τωρα ξυπνησες απο τον καλοσυνατο και ευπροσδεκτο χαρακτηρα σου και χυμηξες….τον εναν απο τους προπομπους …φαεθωνα….))

    λοιπον θα τους αφηνα να γελοιοποιουνται με την ακατασχετη μπουρδολογια τους …αλλα επειδη χρεισιμοποιουν τον χαμαιλεοντισμο αλλαζοντας προσωπα…αποψεις…και εκμεταλλευονται οτιδηποτε αφου σκοπος τους ειναι η μαζωξη κλικκας…

    (( ενας απο τους λογους που τους εδιωξαν κακην-κακως απο αλλα σαητς…))
    ειπα οτι θα τους ξεσκεπασω τους σκοπους τους…

    προκειται περι αισχρης και επικινδυνης κλικκας με αγγελικο προσωπειο!!!

    Αγαπημενε ΓΙΑΝΝΗ οπως διατινονται αυτοι σε γλυφω για να σε εχω απο κοντα….

    νασε καλα λοιπον και σε παρακαλω διεκρινε το τι μου αναλογει πριν με απορριψεις …
    σεβομαι τις αντιθετες απο τις δικες μου αποψεις σου …γιατι σε ξεχωρθζω για την πηγαιοτητα σου …τιποτα αλλο…

    να περνατε οικογενεακα καλα!

    • Ανώνυμος 08/23/2014 @ 2:07 ΜΜ

      ΦΙΛΕ ΗΛΙΑ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ…ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΕ ΒΡΙΖΟΥΝ ΑΔΙΚΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΠΩΣ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟΝ ΕΣΕΝΑ …

      ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ …ΛΕΕΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΧΩΡΙΣ ΒΡΙΣΙΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ.. ΝΑ ΤΟΥ ΣΕΡΝΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ…

      ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΙΑΡΟ ΙΣΡΑΗΛ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΓΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΓΑΖΑ ΤΟΥΣ ΦΕΡΝΕΙ ΑΠΟΤΡΟΠΙΑΣΜΟ…ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ [ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΛΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ] ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΤΟ ΓΡΑΦΟΥΝ…

      ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Π.Χ. ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΚΟΣ …ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΚΟΙ …ΟΧΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΕΤΣΙ…

      ΠΡΟΣΕΞΕ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΤΙ ΕΝΑΣ ΧΡΣΤΙΑΝΟΣ ΜΕ ΟΜΟΡΦΟ ΛΟΓΟ.. ΔΕΚΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΒΡΙΣΙΜΟ ΕΙΡΩΝΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΑΖΕΥΕΤΕ… ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΡΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΑΛΟΥΧΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΙΕΡΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ…ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΩ…ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑΛΙΜΠΑΝ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΒΟΔΙΑ…

      ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΚΛΙΚΑΣ…ΠΑΡΑΤΗΣΑΝ ΕΜΕΝΑ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ [ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ]…ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΔΕΚΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ [ ΕΝΤΑΞΕΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝΤΕΣ ΑΥΤΗΝ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ]…

      ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΠΛΕΟΝ…ΜΕ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ…ΔΥΟ ΤΡΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΕΙΞΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ [ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ]ΤΟΥΣ ΕΔΕΙΞΑ ΟΤΙ ΞΕΡΩ… ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΓΝΟΟΥΝ… ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΑΤΗΣΑΝ [ [' ΚΑΙ ΑΣ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΓΩΙΣΤΙΚΟ ΑΠΟ ΜΕΡΟΣ ΜΟΥ ]…

      ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΣΤΡΕΨΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΟΥ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΦΙΛΗ ΒΑΒΒΑΤΙΒΙ …ΕΓΩ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕ ΠΛΗΓΩΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΔΑ ΜΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΜΙΣΗΣΑ… ΑΝ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙ ΚΥΝΗΓΗΤΟ ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΑ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ… …ΙΣΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΣΤΑ ΠΩ…ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΘΑ ΠΡΟΔΩΣΩ ΚΑΙ ΑΔΙΚΗΣΩ…Π-Ο-Τ-Ε….

      ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΑΣ…

      ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

      ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ

      ΣΥΜΑΖΕΨΕ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΥΠΟΔΕΚΑΝΕΑ…ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΒΡΙΖΕΙΣ ΕΣΥ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙ
      ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ…ΑΝ ΕΣΥ ΓΙΝΕΙΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΠΑΠΑΣ …ΕΡΕ ΠΑΝΓΙΑ ΜΟΥ ΟΛΟΙ ΠΑΝΩ ΜΑΣ ΓΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΛΕΜΕ…

      ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕΣ ΣΤΟΝ ΦΑΕΘΩΝΑ…ΟΥΤΕ ΚΑΤΑΔΕΧΤΗΚΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ…Ο ΥΠΕΡΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ [ ΤΗΣ ΚΛΙΚΑΣ ] ΚΑΙ ΒΛΑΚΑΣ '' ΚΑΝΕΝΑΣ '' ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΛΟΓΙΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΧΡΕΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ……

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*