Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

10:00 - 19/10/2014

Τι θα ξανά γίνει στην γη όταν ανοίξει η Σελήνη.

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Του Γιώργου Παπαγεωργίου

Από την αρχαιότητα η Σελήνη έχει χαρακτηριστεί ως τεχνικό δημιούργημα, αφού υπάρχουν καταγεγραμμένες ιστορικές φάσεις όπου στον ουρανό της γης δεν υπάρχει η ύπαρξη της. Ο Δημόκριτος και ο Αναξαγόρας δίδαξαν ότι υπήρχε μιά εποχή όπου η Γη ήταν χωρίς φεγγάρι.

Υπάρχουν ακόμα και σύγχρονες μαρτυρίες, για την ύπαρξη κενού κάτω από τον φλοιό της Σελήνης. Πρόσφατα μάλιστα επιστήμονες έκαναν λόγο για Μυστηριώδης στρογγυλή Δομή κάτω από την θάλασσα της ΓαλιλαίαςΜυστηριώδης στρογγυλή Δομή κάτω από την θάλασσα της Γαλιλαίας.

(κάντε κλικ επάνω στα κόκκινα γράμματα) Είναι μάλιστα και το μοναδικό ουράνιο σώμα, το οποίο δεν κάνει τις κινήσεις όλων των άλλων γνωστών πλανητών και δορυφόρων τους, ενώ το μέγεθος της είναι δυσανάλογο για δορυφόρος της γης μας.

Οι σύγχρονοι ρώσοι επιστήμονες πρόσφατα ετοίμασαν ένα σχέδιο όπου θα είναι δυνατόν….

οι άνθρωποι να μπορούν να ζήσουν μέσα σε ειδικά διαμορφωμένα μπαλόνια στα κενά όπου υπάρχουν, κάτω από την επιφάνεια της Σελήνης. Εκεί δεν υπάρχει εκείνη η…. θανάσιμα επικίνδυνη για τον άνθρωπο διαστημική ακτινοβολία, και η δύναμη βαρύτητας είναι ανάλογη με αυτή, στην οποία συνήθισαν οι γήινοι. Στην σεληνιακή δε επιφάνεια θα μπορούν να βγαίνουν αποκλειστικά με σκάφανδρα.

Ακόμα ένα χαρακτηριστικό άρθρο μας μπορείτε να δείτε ΕΔΩ το οποίο περιέχει αποδείξεις για τον πολιτισμό που κρύβει η Σελήνη κάτω από τον φλοιό της!
«Εν αρχή ην το Χάος[1]» κατά τον Ησίοδο. Τρία στοιχεία όμως συνυπάρχουν, το Χάος, η Γαία και ο Ερωτας. Ο Ερωτας δεν γεννά αλλά ενθαρρύνει και διευκολύνει τη γέννηση και τη δημιουργία. Από το Χάος γεννήθηκαν το Έρεβος και η Νύχτα, ενώ τα παιδιά τους ήταν ο Αιθέρας και η Ημέρα.
«ἤτοι μὲν πρώτιστα Χάος γένετ’· αὐτὰρ ἔπειτα Γαῖ’ εὐρύστερνος, πάντων ἕδος ἀσφαλὲς αἰεὶ ἀθανάτων οἳ ἔχουσι κάρη νιφόεντος Ὀλύμπου, Τάρταρά τ’ ἠερόεντα μυχῷ χθονὸς εὐρυοδείης, ἠδ’ Ἔρος, ὃς κάλλιστος ἐν ἀθανάτοισι θεοῖσι, λυσιμελής, πάντων τε θεῶν πάντων τ’ ἀνθρώπων δάμναται ἐν στήθεσσι νόον καὶ ἐπίφρονα βουλήν.» (Ησιόδου Θεογονία 116-122)

Το χάος είναι η προσωποποίηση του πρωτογενούς κενού, το οποίο προηγείται από την δημιουργία, τότε που η τάξη δεν είχε ακόμα επιβληθεί στα στοιχεία του κόσμου.

Ο Αριστοτέλης έγραψε ότι η Αρκαδία, πριν κατοικηθεί από τους Έλληνες, είχε Πελασγικό πληθυσμό και ότι αυτοί οι αυτόχθονες κατοικούσαν σε αυτή την περιοχή από μία πολύ μακρινή εποχή όπου ακόμα δεν υπήρχε η σελήνη στον ουρανό. Γι αυτό τον λόγο τους ονόμασε και Προσέληνες.
Ο Απολλώνιος ο Ρόδιος ανέφερε την εποχή “όταν δεν υπήρχαν όλα τα περιφερόμενα σώματα στον ουρανό, πριν εμφανιστούν οι φυλές της Δανάης και του Δευκαλίωνα, και υπήρχαν μόνο οι Αρκάδες, για τους οποίους λεγόταν ότι κατοικούσαν πάνω στα βουνά και τρέφονταν με βελανίδια, πριν την ύπαρξη της σελήνης”.
Παρόμοιες αναφορές έχουμε από τον Πλούταρχο, τον Οβίδιο, τον Ιππόλυτο, τον Λουκιανό, τον Censorinus. Κατά τα φαινόμενα, στην Νότια Αμερική, σύμβολα που βρέθηκαν στους τοίχους του προαύλιου του Καλασάγια, κοντά στην πόλη του Τιαχουανάκο (στην Βολιβία), καταγράφουν την σελήνη να πρωτοεμφανίζεται πριν από περίπου 12.000 έτη.

Η εμφάνιση της Σελήνης λέγεται ότι προκάλεσε μεγάλες αναταραχές στην Γη, στη μορφή σεισμών, μαζικών πλημμυρών και κλιματολογικών αλλαγών. Ενδιαφέρον παρουσιάζει, ότι αυτή η μακρινή περιοχή έχει προταθεί από κάποιους λόγιους ως η πραγματική περιοχή της μυθικής Ατλαντίδος του Πλάτωνα και αυτή η μεγάλη πλανητική αναταραχή ως το κατακλυσμιαίο γεγονός που κατάστρεψε την Ατλαντίδα. Μια παρόμοια μεταβολή της σήμερα θα μπορούσε να προκαλέσει και την μετακίνηση των μαγνητικών πόλων της γης με παρόμοια καταστρεπτικά αποτελέσματα για τον σύγχρονο πλανήτη μας.
Ο Ελληνικής καταγωγής Λουκιανός από την Σαμοσάτα της Συρίας έζησε το 120 μ.χ. στο βιβλίο του “Αληθινή Ιστορία” δίνει πληροφορίες που ξαφνιάζουν γιατί ήταν αδύνατο να γνωρίζει άνθρωπος εκείνη την εποχή.

Για να καταλάβετε διαβάστε στην συνέχεια.

“Πήγαινε με ένα καράβι που το πήρε ο αέρας για εφτά μερόνυχτα και την όγδοη ημέρα έφτασε στο φεγγάρι.” Τόσο κάνουν σήμερα τα σύγχρονα διαστημόπλοια για να πάνε στο φεγγάρι. “Μπήκε μέσα σ’ ένα πηγάδι που από πάνω είχε καθρέφτες και έβλεπε όλη τη γη.” Βασιλιάς της Σελήνης ήταν ο Ενδυμίωνας που τον πήραν από την γη και τον πήγαν στο φεγγάρι και τον έκαναν βασιλιά.» Περιγράφει τρικινητήρια αερόπλοια “τρικέφαλοι αλογογύπες που πετούσαν” περιγράφει σύγχρονες τηλεσκόπια, “έβαζαν και έβγαζαν τα μάτια τους που μπορούσε να τα φορά ο καθένας και έβλεπαν πολύ μακρυά”, περιγράφει πολεμιστές με διαστημική στολή που είχε δύο κέρατα “κεραίες”.

Επίσης, περιγράφει ταξίδια στ’ άστρα του ζωδιακού καθώς και προσθαλάσσωση ίδια με αυτή των συγχρόνων κοσμοναυτών και μάλιστα στην περιοχή των Βερμούδων. Τέλος περιγράφει πόλεμο μεταξύ των κατοίκων της Σελήνης και του Σειρίου που αναφέρει ότι είχε επισκεφτεί. ”Έγιναν αερομαχίες και χρησιμοποιήθηκαν τρομερά όπλα και νίκησαν οι Σείριοι”

Οι Έλληνες φιλόσοφοι γενικότερα γνώριζαν πάρα πολλά για την σελήνη και ασχολήθηκαν πολυ μαζί της. Ο Θαλής, που θεωρείται ο πατέρας της Ελληνικής και παγκόσμιας φιλοσοφίας ήταν ο πρώτος που είπε ότι η Σελήνη λαμβάνει το φως από τον Ήλιο αλλά και ο πρώτος που υπολόγισε τη διάμετρο αλλά και τη τροχιά της.
Ο Ξενοφάνης αναφέρει ότι ο δάσκαλός του ο Σωκράτης την χαρακτηρίζει: “Μεγάλη κούφια σφαίρα που στο εσωτερικό της υπάρχουν θάλασσες και στεριές που κατοικούν άνθρωποι σαν εμάς”. Λόγια του Σωκράτη που …υποστηρίζουν και σύγχρονοι αστρονόμοι σήμερα.
Ο Πυθαγόρας αφηγείται ότι έκανε στροφές γύρω από την σελήνη με τα οχήματα των θεών που κατοικούσαν εκεί, ενώ αναφέρει ότι η σεληνιακή ημέρα είναι 15 φορές μεγαλύτερη από της γης, όπως και είναι!

Ο Πυθαγόρας, επίσης, επέμενε ότι η Σελήνη κατοικείται από όντα θεϊκά όμοια με τους ανθρώπους αλλά πιο ψηλά, πιο ξανθά και πολύ πιο όμορφα. Όλες οι γνώσεις του Πυθαγόρα, Μαθηματικά, Μουσική, Γεωμετρία, Φυσική δηλώνει ότι είναι γνώσεις που πήρε από τους ουράνιους με τους οποίους είχε συνεχή επαφή.
Πολλές αναφορές για την σελήνη έχουμε και από κείμενα της Ελληνικής μυθολογίας που αναφέρονται σε θεούς και ημίθεους. Ο Έλληνας θεός Ορφέας, γιος του Απόλλωνα, ο πιο τακτικός ταξιδιώτης της Σελήνης και του Σειρίου, μας λέει: “Η Σελήνη έχει βουνά πολιτείες και σπίτια, η επιφάνεια της είναι έδαφος όπως της γης και κατοικείται από θεϊκές κοινωνίες.” Ο Ορφέας γνώριζε το σεληνιακό ημερολόγιο των 12 μηνών και τις φάσεις της σελήνης.

Μιλά για την περιστροφή της γης γύρω από τον ήλιο, τις εύκρατες, τροπικές και πολικές ζώνες της γης, τις εκλείψεις της σελήνης, τα ηλιοστάσια, τις ισημερίες, τις κινήσεις των πλανητών και την παγκόσμια έλξη, και ισχυρίζεται ότι οι κάτοικοι της σελήνης είναι αυτοί που περιπλανήθηκαν από πλανήτη σε πλανήτη. Όλοι αυτοί οι ισχυρισμοί του Ορφέα αναφέρονται σε αρχαία κείμενα του Πλούταρχου και του Διογένη του Λαέρτιου.
Πολλές πληροφορίες από αρχαία κείμενα μας έρχονται και για τους Τελχίνες της Ρόδου και τους Κάβειρους της Σαμοθράκης που εξαφανίστηκαν σύμφωνα με τον μύθο μετά τον μεγάλο κατακλυσμό. Η τεχνολογική τους εξέλιξη ήταν τέτοια που τους επέτρεψε να εγκαταλείψουν την γη και να σωθούν στην Σελήνη ή τον Άρη, σε βάσεις που χρησιμοποιήθηκαν από τους θεούς κατά τον εποικισμό της γης.

Ο Νονός αναφέρει ότι ο Φαέθων έκανε 30 περιστροφές γύρω από το φεγγάρι, ταξίδεψε στην Αφροδίτη και επισκεπτόταν συχνά τους πόλους της Γης.
Ο Διόνυσος, η Άρτεμις και ο Ηρακλής είχαν ταξιδέψει στην Σελήνη και ο Ίδμων ταξίδευε εκεί με το άρμα του που έμοιαζε με απαστράπτοντα κομήτη, δίνοντας ακριβέστατες πληροφορίες για την αθέατη πλευρά της σελήνης, κάτι που μόλις πριν λίγα χρόνια έκανε ο σύγχρονος άνθρωπος.
Συμπερασματικά θα πρέπει να περιμένουμε εξελίξεις από τον τεχνικό δορυφόρο της γης, όλα τα στοιχεία συγκλίνουν πως εκεί πάνω κάποιο μάτι μας παρακολουθεί.

ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (37)

  1. Ανώνυμος 10/19/2014 @ 11:01 ΠΜ

    για σας θα ήθελα να σας στείλω ένα ντοκιμαντέρ όπου έχω κατέβαση από το ίντερνετ αφορά την σελήνη και της δραστηριότητες εκεί επάνω και επίσης της "άμεσες ενεργίες" που έκανε ο αμερικανικός στρατός την δεκαετία του 60 κάτω από την μύτη και του προέδρου της αμερικης! πως θα μπορούσα να σας το στείλω? θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας!

    • Επιλέγεις την διεύθυνση που αναγράφει επάνω στον διαδικτυακό σου περιηγητή [Browser, Firefox, Explorer, Safari, Google Chrome] δεξί κλικ "Αντιγραφή" [Copy], έρχεσαι εδώ στα σχόλια, να γράψεις ένα νέο σχόλιο, και μέσα στο άδειο πλαίσιο κάνεις δεξί κλικ "Επικόλληση" [Paste] και επιλέγεις το κουμπί "Δημοσίευση".

      Σου επισυνάπτω σύνδεση σε εικόνα που θα μπορέσει να σε βοηθήσει ως προς ποια είναι η διεύθυνση που πρέπει να μεταφέρεις εδώ από το Youtube.
      https://dl.dropboxusercontent.com/u/83758183/Sample.jpg

    • nyxtobatis0@gmail.com
      H ανέβασε το στο you tube να το πάρουμε από εκεί ….

    • Κανε απλη αντιγραφη στο λινκ του ντοκυμαντερ και επικολληση στα σχολια..

  2. Ανώνυμος 10/19/2014 @ 11:10 ΠΜ

    όλοι οι αρχαίοι θεοί μας, έχουν 2 εκδόσεις, την βρωμιάρικη ατλαντιδομογγολα και την ελληνική.
    Η ψευδό Άρτεμης συμβολίζει το βρομώ φεγγαρο… Η πραγματική Άρτεμης οχι…
    Το ίδιο και η Αθηνά στα πολύ αρχαία χρόνια, με την μογγολα Αθηνά της ψευδό αποστατικης δημοκρατίας.

  3. +++++++++++++++σίγουρα κάποιο μάτι μας παρακολουθεί-παρατηρούν…άλλα όχι για να μας καταστρέψει,αν ήθελαν θα το είχαν κάνει όταν πετάγαμε σφεντόνες.Πάντως οι αρχαίοι Έλληνες δεν λένε "κακά " λόγια για την Σελήνη.Ρε σεις λέτε η Σελήνη να είναι η Ατλαντίδα και η Κρήτη- Σαντορίνη-Ελλάδα το outpost της στην γη(αν το καλοσκεφτούμε) η Ελλάδα είναι στο κέντρο σχεδόν του παγκόσμιου χάρτη-ιδανική τοποθεσία)!
    -στο STARGATE ATLANTIS Η ΑΤΛΑΝΤΊΔΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΡΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΓΗ και είναι μονίμος σε στελθ κατάσταση στο σαν φρανζισκο.

    • Μπάμπη… κι έχεις και Αρχαία περικεφαλαία και υποθέτω δεν κάνεις πλάκα όσον αφορά τα της Αρχαίας Ελλάδας… Ο Πλάτωνας λέει επακριβώς που βρισκόταν η Ατλαντίδα. Πέρα από τις Ηράκλειες στήλες, στη μεγάλη Θάλασσα, και εννοεί τον Ατλαντικό Ωκεανό, ο οποίος υπήρχε πριν δημιουργηθεί από τους Ατλάντιους η Μεσόγειος Θάλασσα η οποία και κατέπνιξε το μεγαλύτερο μέρος του Ελλας [της Ελλάδας]! Οσοι ενδιαφέρονται, σέβονται, ασπάζονται τους Αρχαίους Ελληνες, αυτά πρέπει να τα γνωρίζουν και να τα προστατεύουν, από τη στιγμή που στην Μητρική μας γλώσσα τα έγραψε ο Πλάτωνας κι όχι σε κάποια γλώσσα η οποία μπορεί να μεταφραστεί κατά το δοκούν! Εξού λοιπόν και το όνομα Ατλαντικός!

      • Κοίταξε φίλε Στρατή,κατά πρώτον η συντροφός μου είναι άνεργη αρχαιολόγος,και σε συζητήσεις και με εμένα αλλά και μεταξύ τους λένε αρκετοί ακριβώς αυτό που σου λέω,κατα δεύτερον αμα ξέρεις ιστορία και όλους τους αρχαίους λαούς,όλα δένουν με την Σαντορίνη.
        -ΤΙ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΟΤΑΝ ΕΜΑΘΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ????
        -ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΜΗ" ΝΑΥΤΙΚΟ ΠΛΑΤΩΝΑ???
        -ΠΟΙΕΣ ΗΡΑΚΛΕΙΕΣ ΣΤΗΛΕΣ…..ΑΠΟ ΟΛΕΣ????
        -ΜΕΓΆΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΗΝ ΛΕΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΣΕΒΑΣΜΟ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΚΕΦΑΛΕΑ….ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 4-5 ΗΡΑΚΛΕΙεΣ ΣΤΗΛΕΣ….ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ "ΕΛΛΗΝΑΣ"….ΠΟΥ ΣΕΒΕΣΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΝΟ ΘΑ ΤΟ ΗΞΕΡΕΣ ΦΑΝΤΑΖΟΜΕ…ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ πήγαινε και δίαβασε "Ιστορία του Ελληνικού έθνους" του Παπαρηγόπουλου,και μετά έλα να μιλήσουμε για το τι τι γρΆΦΟΝΤΕ ΣΤΑ μπλοκ…….και εξηγούμε δεν εννοώ τα κατοχικά,που είναι υποχρεωμένος να βάζει τα πάντα μιας και είναι η δουλεία του(δεν μπορεί να τα φιλτράρη όλα)
        εδώ δες τι έχω γράψει
        http://www.katohika.gr/2014/09/pote-kai-apostatisan-oi-drakonianoi.html
        επειδή βαριέμε να γράφω,μου είναι δύσκολο λόγο στο ότι δεν είμαι καλός στην έκθεση και κάνω και ορθογραφικά λάθη.

        • Οι Ατλάντιοι και η Ατλαντίδα ήταν εχθροί των Ελλήνων. Στην Σαντορίνη ζούσαν Ελληνες. Δεν βλέπω τίποτε το θελκτικό στο να ήταν η Σαντορίνη η χαμένη Ατλαντίδα παρά μόνο μια διάθεση των εντόπιων να το εκμεταλλευτούν τουριστικά. Η Αλήθεια είναι μοναδική, οποιαδήποτε εναλλακτική εκδοχή της Αλήθειας είναι απλά ΜΗ Αληθής!

          Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου να μου απαντήσεις αν και διαφωνούμε.

          Αν θέλεις δες αυτό. ΑΝ το επιθυμείς. Με όλο τον σεβασμό.
          http://youtu.be/PsPgJh6WhMQ?t=16m37s

          Με εντυπωσίασε όταν είδα πως καταλήγω στο ίδιο συμπέρασμα μαζί του, και μάλιστα και οι Πλειάδιοι δίνουν ξεκάθαρα τη θέση της Ατλαντίδας ακριβώς εκεί καθώς και άλλες λεπτομέρειες που δεν αναφέρει ο Πλάτωνας, από όσα του είχαν διηγηθεί οι Πατέρες του που φυσικά ελπίζω να αποδέχεσαι βρέθηκαν και πιο κοντά χρονικά από ότι εμείς.

          • Ανώνυμος 10/20/2014 @ 8:08 ΠΜ

            Πλειαδιοι,Σειριοι,Ανδρομεδιοι,διαστημικοι Ρειντζερ,ο κακος Λυκος ο Κοντορεβυθουλης ,η κοκκινοσκουφιτσα κλπ σε παρακολουθουν Μπαμπης!!!
            Διαπιστωνω οτι υπαρχουν πολυ απογοητευμενες γυναικες….εκτος κι αν ειναι κι αυτη φανταστικη η το κοριτσι λαστιχο απο φυσικο αντιαλεργικο λατεξ απο την Κινα!!!
            Ξερω εχεις επιπεδο και τετοια…….
            ΝΙΚΟΣ

          • Εμένα βρίζεις……αλλά εσύ είσαι αυτός που τα ξέρεις από τι βλέπω!Μάλλον μιλάς για τον εαυτό σου,διότι έχεις κάνει έρευνά αγοράς.
            πας να βγεις αλλά είσαι και μαλάκας…..μαλα-κάκο
            Η συντροφός μου είναι "παν-έξυπνο άτομο" και πολύ όμορφη….και το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν της αξίζω…μιας και είμαι άνεργος..
            και τις προσβολές κράτατες για τον ΠΑΤΟ ΣΟΥ…εσύ όταν ήσουν μικρός πρέπει να έχεις πέσει από την κούνια και να είσαι παραμορφομένος…δεν εξηγείτε αλλίως η "γυναικία κακία" που βγάζεις σε όλους ανεξεραίτος.

      • Στρατή δεν υπάρχει ΘΕΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ κάτι θελκτικό ΣΕ ΕΜΕΝΑ στο να θέλω σονυ ντε και καλά να είναι η Ατλαντίδα η Σαντορίνη διότι…..ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ΑΠΛΑ,δεν είναι θέμα πεπίθεσης δικής μου….απλά εκεί είναι.
        -Οι Άτλαντες είναι Έλληνες.Φίλε Έλληνας(σαν ονομασία) είσαι από το 900 π.χ. και μετά..ποιό μπροστά ήσουν Αχαιός,ΜΙνωιτές(Άτλαντες),Δωριείς,κλπ κλπ
        -το Σαντορίνη είναι σαντα ιρινε από τους Φράγκους ιππότες το …όποιό κάνει παραφθορά σε SANTORINI/SATOURN/SAN-TOYRINIOI/ όπου Τουρίνιοι είναι και οι Ετρούσκοι(πρόγονοι των Ρωμαίων) αλλά και οι τουρανικές φυλές (τούρκοι),εξού και η τακλα μακαν(ΣΑΤΟΥΡΝ-ΤΟΥΡΑΝ -ΙΟΙ=ΛΑΌς ΤΟΥ ΚΡΌΝΟΥ http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A4%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%AC%CE%BD_(%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%87%CE%AE )
        -Στην Σαντορινη υπάρχει μια τοιχογραφία με ",γκρίζο γαλάζιες -μπλε μαιμούδες….το οποίο κοιτά που ζούνε…πως έφτασαν εκεί οι Σαντορινιοί,αν δεν είχαν καταπληκτικές γνώσεις http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_monkey ….για μένα δεν είναι αυτές οι μαιμούδες,αλλά είναι το ποιό κοντινό σε μπλε που υπάρχει στον πλανήτη…διότι είναι ξεκάθαρο ότι οι μαιμούδες στην Σαντορίνη είναι ΜΠΛΕ οπως ήταν ο ΧΟΜΟ ΣΑΠΙΕΝΣ πριν 200000 χρόνια.
        -προχθές έμαθα για μια στήλη που υπάρχει,το πάριο χρονικό το όποίο έχει χρονολόγιση της Ελλάδας και ξεκινάει από τον Δευκαλίωνα το 1700 π.χ….το 1700 είναι η καταστροφή της Σαντορίνη.Διάβασε το,είναι "ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΟ" http://www.hellinon.net/NeesSelides/ParioXroniko.htm
        -όσο αφορα τα χάλκινα βιβλία,και άλλου τύπου τέτοια,ο καθένας δίνει την δική του ερμηνία…ο λιακόπουλος λέει αλήθειες ανακατεμένη με ΚΟΥΡΝΙΑΧΤΟ σκόπιμα για να βάλει και τον χριστιανισμο μέσα και άκουσον άκουσον Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΕΓΑΣ ΓΟΥΝΑΡΑΣ….ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟς είναι γυιος του ΔΙΑ Νεκτανεβώ-μέγα ιερέα και ΦΑΡΑΩ????,το ίδιο Τουλάτος και όλοι αυτοί……,μια φορά ο Τουλάτος είπε του είλωτες ότι ήταν "άποικοι" στην Σπάρτη,….οι άνθρωποι καν δεν ξέρουν ιστορία και τα έχουν μάθει παπαγαλία αυτά που λένε(αυτό σαν παράδηγμα)

        • Κοίτα να δεις που στο τέλος μόνο για τη θέση της Ατλαντίδας θα διαφωνούμε. Θα προσπαθήσω να δω τις παραπομπές που μου προσφέρεις. Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου θερμά Μπάμπη. Να είσαι καλά!

        • Ανώνυμος 10/20/2014 @ 11:47 ΜΜ

          Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΤΙΜΑΙΟΥ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΑ , Η ΑΤΛΑΝΤΙΣ ΗΤΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΡΑΚΛΕΙΕΣ ΣΤΗΛΕΣ(ΓΙΒΡΑΛΤΑΡ) ΚΑΙ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΜΕ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΜΕ ΑΛΟΙΦΗ ΓΙΑ ΜΥΚΗΤΕΣ, ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΑΡΕΕΣ

          • ποιές από όλες τις 4 Ηράκλείες στήλες?Ο Πλάτωνας ΛΕΜΕ ΗΤΑΝ 10 ΧΡΟΝΩΝ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΣΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ………………………………………………ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΘΥΜΑΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΗ ΜΕΤΑ ΑΠΌ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΙΟ ΕΙΔΟΥΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΕ "ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ" ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΗΝΕΤΗΣΗ ΤΟΥΣ "ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ"……………..ΠΟΥ ΕΡΕΠΑΝ ΣΤΗΝ ΔΗΜΑΓΩΓΙΑ,"""οπως σημερα"""ΑΦΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΚΟΤΩΣΗ ΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ ,ΕΙΧΑΝ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟ ΠΟΛΕΜΟ…ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟΝ ΣΤΟΛΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗΣ ΣΥΡΑΚΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΣτΟΥΣ ΑΙΓΟΣ ΠΟΤΑΜΟΥΣ….ΑΠΟ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΓΟΥ ΑΛΚΗΒΙΑΔΗ
            -ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕ ΟΤΙ ΟΙ ΗΜΕΡΩΜΗΝΙΕΣ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΟ 10000…ΔΙΟΤΙ Ο ΠΑΓΕΤΩΝΑΣ ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ 3000-10000 ΧΡΟΝΙΑ….Ο ΠΑΓΕΤΟΝΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟ 9000-10000…ΟΤΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ Η ΥΠΟΤΗΘΕΜΕΝΗ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ
            -ο πολιτισμος που είναι πριν το παγετώνα(13000 π.χ. πριν) είναι άλλος(μπιμινι-ιαπωνια-πυραμιδες).
            -οι λάσπεσ που βρίσκονται στο γριβαλταρ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΤΙ ΒΥΘΙΣΤΙΚΕ Η ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ…..ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΝΕΡΟ ΜΠΑΙΝΟΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΓΕΙΟ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΕΙ ΛΑΣΠΗ….ΟΠΩΣ ΣΤΑ ΔΕΛΤΑ ΤΩΝ ΠΟΤΑΜΩΝ

  4. Ανώνυμος 10/19/2014 @ 1:22 ΜΜ

    Να αφήσετε την Σελήνη στην ησυχία της. Εκεί έχουμε την βάση μας και τις αποθήκες των χημικών με τα οποία σας ψεκάζουμε. Αν τολμήσετε και έρθετε από εδώ, θα σας ψεκάσουμε περισσότερο και από κοντά.

    ΖΦΝΤ (Πράκτορας Ανδρομέδας – Υπεύθυνος Βάσης Ω, 7ος τομέας, Σελήνη Γης)

  5. Ανώνυμος 10/19/2014 @ 2:31 ΜΜ

    ΜΠΑ ?? ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΗΝ ΣΕΛΗΝΗ Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΘΕΟΥΛΗΣ, ΙΑΧΩΒΑΣ- ΓΙΑΧΒΕ ΠΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΑΝΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ??

    ΑΡΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΛΕΕΙ Η ΒΙΒΛΟΣ …..

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑΧΒΕ ! ΟΥΤΕ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ, ΟΥΤΕ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗΣ ΕΙΣΑΙ ΕΤΣΙ ?

    ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΤΣΑΚΩΝΟΥΜΕ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟ…..
    ΑΓΓΕΛΙΚΗ

    • Ανώνυμος 10/19/2014 @ 5:35 ΜΜ

      Παιδί μου γιατι υποβαθμίζεις συνεχώς και κατακρυμνίζεις το γυναικείο φύλο;

    • Ανώνυμος 10/19/2014 @ 5:36 ΜΜ

      ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΘΕΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΩΡΑ ΑΓΓΕΛΙΚΟΥΛΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ,ΘΥΜΗΣΟΥ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΙΡΩΝΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΛΕΣ.ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΣΤΙΣ ΘΥΜΗΣΕΙ Ο ΓΙΑΧΒΕ

    • Ανώνυμος 10/19/2014 @ 7:45 ΜΜ

      βγηκε παλι βολτα ο δαιμονας και πεταει τη χολη του!Σιγα μαρη που θα τα βαλεις και με το Δημιουργο τωρα!Και μιλας εσυ για αγραμματοσυνη μιασμα!!

    • αντε μωρη γιδα που θα μας πεις και τι θεο θα πιστευουμε

    • Ανώνυμος 10/19/2014 @ 10:23 ΜΜ

      Η ΠΡΟΣΩΝΥΜΙΑ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΩΣ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΣΩΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ …Ο ΜΟΝΟΣ ΑΞΙΟΣ ΣΩΤΗΡΑΣ…

      ΦΙΛΙΣΤΑΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΡΗΤΕΣ ΑΠΟΙΚΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΦΙΛΙΣΤΑΙΟΙ…ΜΕ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΝ ΦΙΛΙΣΤΟ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗΝ ΙΟΥΔΑΙΑ …ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥ ΦΙΛΙΣΤΟΥ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ…

      ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣΑΝ ΦΙΛΙΣΤΑΙΟΙ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΟΙ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΙ…Ο ΙΗΣΟΥΣ ΗΤΑΝ ΦΙΛΙΣΤΑΙΟΣ…ΜΙΛΟΥΣΕ ΔΕ ΤΑ ΑΡΑΜΑΙΚΑ ΠΟΥ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΑΓΝΟΟΥΣΑΝ…ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΡΗΤΙΚΟ ΜΑΙΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΜΑΤΙΖΟΜΕΝΟ ΕΓΙΝΕ ΜΑΡΙΑ…ΤΟ ΜΑΡΙΑΜ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΗΤΙΚΟ ΜΑΙΡΑ [ ΜΑΡΙΑ ] ΠΡΟΗΛΘΕ…

      Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΣΗΜΗ ΜΕ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ…ΔΙΑΚΥΡΗΞΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΟΥΔΑΙΟΙ Η ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΠΕ ΟΛΟΙ ΑΔΕΡΦΙΑ ΕΙΝΑΙ….ΜΕ ΤΟ '' ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ '' ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ…

      ΛΕΕΙ Ο ΨΑΛΜΟΣ ΤΟΥ Μ. ΣΑΒΒΑΤΟΥ '''ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ ΙΗΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΕΝΤΑΦΙΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΞΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΚΛΙΝΕΙ '' …ΦΑΝΕΡΑ ΓΙΝΕΤΕ ΛΟΓΟΣ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΜΗ ΕΒΡΑΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ…Ο ΚΡΗΤΙΚΟΣ [ ΦΙΛΙΣΤΑΙΟΣ ] ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΠΗΓΕ ΤΟ ΝΕΚΡΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ …

      ΕΔΙΝΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΠΕΤΡΟΣ=ΠΕΤΡΑ ΦΙΛΙΠΠΟΣ= ΦΙΛΟΣ ΚΛΠ…ΛΕΕΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΤΟ ΜΟΙΡΟΛΟΙ ΤΗΣ '' Ω ΑΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΜΙΕΡΟΙ ΙΟΥΔΑΙΟΙ ΠΩΣ ΣΤΑΥΡΩΝΕΤΑΙ ΕΝΑΝ ΞΕΝΟ ''…

      ΝΤΥΝΟΤΑΝΕ ΕΠΙΣΗΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΙΤΩΝΑ ΧΩΡΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΥ…ΕΝ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΛΕΜΠΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΤΟΥΡΜΠΑΝΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ…

      ΟΤΑΝ ΕΜΑΘΕ ΟΤΙ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΛΑΜΨΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ''' ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΙΝΑ ΔΟΞΑΣΘΗ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ''…

      ΤΕΛΟΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ…ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕ ΜΙΕΡΟΥΣ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΣ ..

      ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

  6. Ανώνυμος 10/19/2014 @ 6:39 ΜΜ

    Δείτε αυτό το πολύ ενδιαφέρον ντοκιμαντέρ, προϊόν έρευνας 14 χρόνων. Εκτός από όσα λέγονται στο ίδιο το βίντεο, σημασία έχουν και κάποιες λεπτομέρειες και σύνδεσμοι που δίνονται στην περιγραφή του βίντεο, αλλά και όσα απαντά ο ιδιοκτήτης στα σχόλια.

    http://www.youtube.com/watch?v=L_x0abB40mo

  7. θα ανοιξει η σεληνη και θα σας πεταει υπνοστεντον νουμερα

  8. ΠΥΡΙΦΛΕΓΕΘΩΝ 10/20/2014 @ 6:56 ΠΜ

    ΜΠΑΜΠΗ, ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΣΑΝΤΟΡΙΝΙΟΙ ΕΠΩΦΕΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΤΟΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΟ…

    ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΠΟΔΙ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ Α)ΒΑΦΤΙΖΟΝΤΑΣ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΘΗΡΑ ( ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΤΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΝΤΑ ΙΡΕΝΕ=ΑΓΙΑ ΕΙΡΗΝΗ)

    ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΣΑΝ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ( ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΚΔΟΧΗ) ΚΑΙ
    Β)ΠΑΡΑΧΩΝΩΝΤΑΣ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ Ν.ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΛΑΣΤΑ ΑΓΓΕΙΑ ΠΟΥ ΝΑ "ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ" ΤΗΝ ΣΗΜΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΓΝΩΣΤΟ ΤΟΙΣ ΠΑΣΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΕ ΥΠΟΨΙΑΖΕΙ…

    ΓΙΑΝΝΗ-ΚΟΖΑΝΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΦΙΛΟΙ… ΕΧΕΤΕ ΣΚΕΦΤΕΙ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ΑΝ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ (ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΟ ΝΑ ΤΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ, ΟΙ ΑΙΤΙΑΣΕΙΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΕΣ}, ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΕΛΑΦΡΥΣ ΝΕΟΠΛΑΤΩΝΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ, ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΣΑΝ ΘΕΟ ΣΑΣ???

    ΓΙΑΤΙ ΑΣΠΑΖΕΣΤΕ ΤΗΝ ΕΒΡΑΙΚΗ ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΑ??? ΑΔΑΜ-ΕΥΑ, ΑΒΡΑΑΜ,ΙΣΑΑΚ ΚΛΠ???

    ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΤΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ… ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ…

    ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΥΤΟ ΚΟΛΠΟ, ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΗ , ΣΑΣ ΤΟ ΚΟΤΣΑΡΙΣΕ Η ΕΒΡΑΙΛΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ, ΤΟΥ ΣΑΟΥΛ-ΠΑΥΛΟΥ… Η ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΗΤΑΝ ΑΠΛΗ…ΑΦΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ ΗΤΑΝ ΕΒΡΑΙΟΣ ( ΑΠΟΣΙΩΠΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΛΗΘΩΡΑ ΤΩΝ ΕΚΕΙ ΕΛΛΗΝΩΝ)…

    ΤΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΛΑΣΤΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΣΟΥΠ…
    ΧΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΒΡΑΙΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ… ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΟΜΗΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΚΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥΣ…

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ 2,000 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ… ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΡΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ, ΠΟΤΕ¨ ??? ΜΑ ΠΟΤΕ' … ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟΝ???

    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΕΣΦΑΤΟ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ… ΤΟ "ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΜΗ ΕΡΕΥΝΑ" ΚΑΙ Η ΙΕΡΑ ΕΞΕΤΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΔΩΣΕΙ ΕΜΦΑΣΗ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΘΕΜΑΤΑ????

    ΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΞΗΓΗΣΗ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ..

    ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ΤΟΝ ΕΦΑΓΑΝ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ Κ-Α-Ι ΓΙΑ ΑΥΤΟ…ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΨΑΧΝΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΘΕΜΑ… ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΕΛΛΗΝΑ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΗ…

    ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΑΝ ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΕΒΡΑΙΚΗ ΚΟΣΜΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ???

    ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΘΑ ΕΜΕΝΑΝ ΟΡΦΑΝΟΙ… ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟΣ ΛΑΟΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ΘΕΟ ΖΗΛΙΑΡΗ, ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΙΜΟΣΤΑΓΗ…

    ΚΑΙ Κ-Υ-Ρ-Ι-ΩΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΑΛΛΟΘΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ… ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΓΙ΄ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΡΟΜΕΡΕΣ… ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ… ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ…

    ΕΑΝ ΤΩΡΑ ΣΥΝΔΕΣΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΘΗΡΑΣ-ΑΤΛΑΝΤΙΔΑΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ-ΕΛΛΗΝΑ, ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΦΩΡΤΩΣΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΓΑΙ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ…

    ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ… ΜΗΝ ΤΟ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΤΕ ΧΑΜΟΓΕΛΩΝΤΑΣ ΜΕ ΘΥΜΗΔΙΑ… ΕΙΝΑΙ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ…

  9. Ανώνυμος 10/20/2014 @ 12:43 ΜΜ

    η σεληνη ειναι πλανητης ρε ασχετοι, και ειναι αδυνατον να ειναι κουφια εκτος αν εκει μεσα κινουνται με προωθητηρες στην πλατη. αντε διαβαστε κανενα σοβαρο βιβλιο εκτος απο τις μαλακιες του λιακοπουλου

    • Ανώνυμος 10/20/2014 @ 6:13 ΜΜ

      Κάνεις λάθος. Είναι κούφια. Άσχετα από ότι ισχυρίζεται ο Λιακόπουλος, την φτιάξαμε ειδικά για αποθήκες χημικών για τους αεροψεκασμούς στην Γη. Δες και παραπάνω ανάρτηση.

      ΖΦΝΤ (Πράκτορας – Υπεύθυνος γεμιστής Σελήνης)

  10. Θυμηθείτε στον 'prometheus" του ΡΙΝΤΛΕΙ ΣΚΟΤ …τι χρώμα έχουν οι γενετηστές Αννυνακι που ήταν οι γεννήτορες μας https://www.youtube.com/watch?v=jRsc0k_5QlY

  11. ΠΥΡΙΦΛΕΓΕΘΩΝ 10/21/2014 @ 12:30 ΜΜ

    ΜΠΑΜΠΗ ΜΟΥ, Ο "ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ" ΤΟΥ ΠΙΝΝΤΛΕΙ ΣΚΟΤ , ΗΤΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ, ΜΑΙ ΧΛΑΠΑΤΣΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ..
    ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΕΟΥΣ ΣΑΝ ΘΝΗΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΥΣ…
    ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΝ "ΣΩΤΗΡΕΣ" ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ…

    ΕΒΑΛΕ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΧΡΥΣΩΣΕΙ ΤΟ ΧΑΠΙ… ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΕ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ …

    ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥΣ, ΣΑΦΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΕΟΙ ΣΤΑ ΑΓΓΕΙΑ…ΛΕΥΚΟ…ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΕΙΑ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΕΟΥΣ ΚΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΟΥΝΑΚΙ…ΑΥΤΟΥΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΜΑΥΡΩΣΕΙ…

    ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΝΟΥΝΑΚΙ ΒΡΕ ΜΠΑΜΠΗ??? ΓΙΑΤΙ ΟΝΟΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΣΣΥΡΙΩΝ???
    ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΓΕΝΝΗΤΟΡΕΣ???
    ΕΓΩ ΟΧΙ…
    ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΟΙ ΑΣΣΥΡΙΟΙ Κ ΟΙ ΧΕΤΑΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ, ΑΝΤΕ ΑΣ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΙΑΜΠΕΛΟ

    ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΓΕΝΝΗΤΟΡΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΕΟΙ…
    ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΞΗΓΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΑ, ΟΤΑΝ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ…
    ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ…
    ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ..

    • Ανώνυμος 10/21/2014 @ 4:46 ΜΜ

      ο,τι σε συμφερει και εσενα.Και γιατι να λενε ψεμματα οι αναφορες στους "ελληνες θεους" που τους δειχνει μισανθρωπους?

    • ναι έχεις δίκιο υποθέτω,αλλά τους είπα Αννυνάκι,διότι ίσως έχουν κάποιά σχέσει όλοι αρχαίοι θεοί με τους Έλληνες Θεούς….ίσως τελικά αυτό να είναι και η αποστασία Διός(Άθηναίοι) έναντι Κρόνου(Άτλαντες) που μας λέει ο Ησίοδος.δηαλδή να είναι η ιστορία του Πλάτωνα,….η αλήθεια είναι δεν ξέρουμε απόλυτα τι έχει συμβεί….εκτόσ για την τοποθεσία της σαντορίνης……ένα άλλο που έχω παρατηρήση είναι ότι πολλοί θεοί έχουν μπλε χρώμα π.χ. Κρίσνα-Ινδία, http://www.iskcondesiretree.net/photo/krisnhttp://sanio.deviantart.com/art/Osiris-and-Isis-270919187a-3?context=user Όσιρις-Πταθ-Ισις -Αίγυπτο http://www.costumesupercenter.com/csc_inc/html/static/btarticles/ultimateresourceofegyptiangods.html
      Οι Έλληνες Θεοί,ιδίως ο Ποσειδώνας ίσως λόγο νερού
      -Οι Αζτέκοι http://home.freeuk.net/elloughton13/aztecgod.htm
      -το βιντεο κλιπ της kedy pery https://www.youtube.com/watch?v=0KSOMA3QBU0
      -το νοκυμαντέρ της Γαλλικής ακαδημίας για την ιστορία του ανθρώπου με τους γαλαζιους χομο σαπιενσ
      -Σταρ τρεκ οι Γαλαζοπρασινοι Βολκαν είναι στον χάρτη στον αστερισμό του Σείριου.-Οι βολκαν είναι αυτοί που πάντα "παρατηρούσαν" την Γη
      -ο Προμηθέας του ριντλευ.
      -o Λόκυ των Βικινγκς
      -παραείναι σύμπτωσεις
      θα πρέπει ίσως να ασχολιθούμε και με τους Βικινγς κάποια στιγμή,διότι έχουν ένα πόλεμο αναμεταξύ 2 ομάδων θεών …τους Æsir–Vanir ,το οποίο είναι ίδιο με την Τιτανομαχία,αλλά οι Θεοί της κάθε ομάδας είναι διαφοριτικά πλάσματα,οι Æsir είναι "ντελικάτα" θα λέγαμε ενώ οι Vanir "αρχέγονοι γίγαντες"…..σαν να λέμε μεταξύ 2 διαφορτικών ειδών πλασμάτων????αν έχεις διαβάσει την μυθολογία τους σου θυμίζει τους 2 κυρίαρχους είδη εξωγήινων στο defancie ,οι ΒΑνιρ είναι μετά κόκκινα μαλιά ενώ οι "αλμπίνο" είναι οι Æsir,έχω παρατηρήση ότι οι σκηνοθέτες ταινιών έχουν αντιγράψει όλα τα πλάσματα της μυθολογίας σε ταινίες-σειρές sci-fi,ίσως γιατί τους είναι εύκολο…αλλά ίσως γιατί είναι αλήθεια https://www.youtube.com/watch?v=wxD4uQZLCDI

  12. Ανώνυμος 11/02/2014 @ 5:58 ΜΜ

    περιμένω την άποψη σας για το ντοκιμαντέρ! μόνο άμα το δείτε μέχρι το τέλος θα καταλάβετε μπορη να είναι λίγο βαρετό για κάποιους
    http://www.youtube.com/watch?v=dNgHwVTfQfg

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*