18:42 - 10/02/2015

ΣΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΑΘΗΝΑΙ , ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ ΣΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. , ΟΜΑΔΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ , ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΣΚΕΛΟΣ .

OEA.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΛΙΚ

Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΜΥΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ « ΜΙΤ » , Η ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΜΥΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΕΚΟΥΡΙΜΙ , ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΩΝ « ΙΣΙΣ » ΥΠΟ ΤiΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΜΙΤ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΟΥΝ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΗΚΟΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΨΕΥΔΩΣ ΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΤΙΣ ΔΙΕΠΡΑΞΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ .

ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗ ΔΑΚΤΥΛΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ , ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ , ΝΑ ΔΙΑΝΕΜΗΘΕΙ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ , ΕΙΔΙΚΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΡΑΚΗΣ , ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΟΣ « ΚΕΡΒΕΡΟΣ » , ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ , ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ , ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΟΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ , ΗΤΟΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ ΡΟΔΟΥ .

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΠΙΔΩΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΞΕΝΕΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ , ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΩΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΣ ΟΤΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΙΣΛΑΜΙΚΑ ΚΡΑΤΗ , ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΚΤΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ , ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ , ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΣΧΑΣ-ΡΩΣΙΑΣ , ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΙΣΛΑΜΙΣΤΩΝ-ΤΟΥΡΚΩΝ-ΑΛΒΑΝΩΝ-ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΞΕΝΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΕΝΟΠΛΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΩΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΝΑ ΑΙΜΑΤΟΚΥΛΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΦΑΓΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ .

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΞΕΝΕΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΚΟΥΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΝΟΠΛΗ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ , ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΕΙ , ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΜΕΙΟΝΟtΗΤΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ . ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΝΑ ΑΠΟΜΟΝΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥΣ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΕΣ ΤΟΥ « ΙΣΙΣ » , ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ « ΜΙΤ » , ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΚΗΣ « ΣΕΚΟΥΡΙΜΙ » . Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ . ΑΛΛΑΧ ΑΛ ΑΚΜΠΑΡ !!! ΕΠΟΜΕΝΩΣ , ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΔΙΑΝΕΙΜΟΥΝ 2 ΣΕΛΙΔΕΣ Α4 ΣΤΙΣ 2 ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ : ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ Α4 ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ , ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ Α4 ΜΕ ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟ ΔΑΚΤΥΛΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ .

ΣΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΑΘΗΝΑΙ , ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝΕΣ . –

ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ ΣΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. , ΟΜΑΔΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ , ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΣΚΕΛΟΣ .

9 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015

ΘΕΜΑ : ΚΙΝΕΖΟ-ΕΒΡΑΪΚΗ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΔΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ-ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΣΥ.ΡΙΖ.Α.–ΑΝ.ΕΛ. , ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΝΟΠΛΗ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΩΝ ΤΗΣ Β.Α.Σ.Τ.Ρ. < ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ-ΑΛΒΑΝΙΑΣ-ΣΚΟΠΙΩΝ-ΤΟΥΡΚΙΑΣ-ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ > ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΣ ΕΩΣ ΛΑΜΙΑ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΩΣ ΕΩΣ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ . –

ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΗΜΑΤΟΣ : « ΣΥΝΟΠΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΩΝ , Η Ο.Ε.Α. ΔΙΔΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΙΣ ΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΙΝΕΖΟ-ΕΒΡΑΪΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΑ ΤΙΣ ΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΩΝ ΤΗΣ Β.Α.Σ.Τ./Ρ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ :

Α. ΑΠΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΣ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ,

Β. ΑΠΟ ΤΕΚΤΟΝΕΣ « ΕΝ ΥΠΝΩ » ΑΠΟΧΩΡΗΣΑΝΤΕΣ ΑΠΟ ΜΑΣΩΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ , ΚΑΙ

Γ. ΑΠΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΩΤΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. :

1. Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΥ ΤΣΙΠΡΑ « AXEL CHIPRAH » ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ Ή ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ :

Α. ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΟΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΞΕΝΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , ΗΤΟΙ ΣΤΟΥΣ « ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΕΝΙΑΣ » . –

Β. ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΣΥΓΓΕΝΩΝ « Α’ ΒΑΘΜΟΥ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑΣ » ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . –

Γ. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΣΥΝΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ Β.Α.Σ.Τ./Ρ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . –

Δ. ΣΥΝΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΩΝ ( ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ + ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ , ΕΠΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ «ΑΟΖ » , ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΧΩΡΙΚΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΞΙ ΜΙΛΛΙΩΝ . –

Ε. « ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ » , ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΤΩΝ ΥΜΙΩΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ « ΚΑΡΝΤΑΚ » . –

ΣΤ. « ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ » , ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΓΑΙΩΝ ΣΤΟΥΣ « ΤΣΑΜΗΔΕΣ » ΑΛΒΑΝΟΥΣ , ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΤΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ . –

Ζ. « ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ » , « ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΖΩΝΩΝ » ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ , ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ , «ΦΥΛΑΣΣΟΜΕΝΩΝ » ΑΠΟ SECURITY ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΩΝ , ΗΤΟΙ ΑΠΟ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΟ , ΣΚΟΠΙΑΝΟ , ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ , ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ , ΥΠΟΔΥΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ .

Η. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ « ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ » ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΡΑΚΗΣ , ΗΤΟΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΡΑΚΗΣ .

Θ. ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΔΙΑΛΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣΚΑΙ ΚΡΑΤΟΥΣ , ΟΠΩΣ ΕΠΙΒΟΛΗ « ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ 666 » . –

2. Ο Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ , ΩΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ , ΔΟΛΙΩΣ ΔΙΟΡΙΣΘΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟ CHIPRAH ΩΣ « ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΜΥΝΑΣ » , ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΘΕΙ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΜΙΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΩΣ ΑΝΩ ΠΡΟΔΟΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ , ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ Ή ΘΑ ΑΠΟΛΥΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ CHIPRAH , ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΗΝ ΕΚ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ « ΤΣΙΠΡΑΧ » ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ , ΚΑΙ ΑΚΥΒΕΡΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΧΑΟΣ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ « ΕΤΑΙΡΟΥΣ » ΤΗΣ « ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΕΩΣ » , ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΝ « ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ » (ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ : ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΤΩΝ ΡΟΤΣΙΛΝΤ) . –

3. ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΟΙ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ Β.Α.Σ.Τ./Ρ. ( ΜΙΤ , SECURIMI , ΚΛΠ ) ΘΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΗΚΟΟΥΣ , ΞΕΝΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ , ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ , ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΨΕΥΔΩΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΕΠΡΑΞΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ . –

4. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ , Η ΕΛΛΗΝΟΕΒΡΑΪΚΗ ΚΥΠ / ΕΥΠ ΔΙΔΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΤΗΣ , ΒΛΑΚΑ , ΚΟΑΖΟΝΤΑ ΒΑΤΡΑΧΟ ΝΑΖΙΣΤΗ ΣΑΤΑΝΙΣΤΗ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ « ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ » ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ , ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΒΡΑΪΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ (ΧΑΣΙΔ) , ΝΑ ΕΠΙΤΕΘΕΙ Η « ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ » ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ . –

5. ΟΙ ΣΤΡΑΤΟΙ ΤΗΣ « Β.Α.Σ.Τ./Ρ. » ΕΙΣΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΣ « ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΥΠΗΚΟΩΝ ΤΗΣ Β.Α.Σ.Τ.Ρ./Ρ. ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ » . – ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΕΝΟΠΛΗ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ . –

Ο ΜΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΚΠΟΝΗΣΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΗΣ ΩΣ ΑΝΩ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ , ΕΙΝΑΙ Η Ο.Ε.Α. . –

ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ , ΑΠΕΥΘΥΝΟΥΜΕ ΔΥΟ ΕΚΚΛΗΣΕΙΣ – ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ :

1. ΠΡΟΣ Π. ΚΑΜΜΕΝΟ : ΛΑΒΕΤΕ ΜΕΤΡΑ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ , ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΩΝ ΧΕΡΣΑΙΩΝ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ , ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΟΙ ΤΗΣ Β.Α.Σ.Τ./Ρ. ΘΑ ΕΠΙΤΕΘΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΩΝ ΩΣ ΑΝΩ ΣΥΝΟΡΩΝ , ΕΚΤΟΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ , ΑΤΤΙΚΗΣ , ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ . –

2. ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ « ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ » : ΔΗΛΩΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΟΤΙ ΑΠΟΚΗΡΥΣΣΕΤΕ ΤΗΝ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΧΙΤΛΕΡΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ , ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΕΨΤΕ ΤΟΥΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ , ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ , ΚΑΙ ΟΜΟΪΔΕΑΤΕΣ . –

ΕΠΙΤΕΘΕΙΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ « ΕΛΛΗΝΩΝ » ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ , ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ « ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ » ( ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΤΕ ΩΣ ΕΝΟΠΛΗ ΕΘΝΟΦΥΛΑΚΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΛ.ΑΣ.) . –

ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΜΗΝΥΜΑ ΝΑ ΑΝΑΠΑΡΑΧΘΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΕΙΣ ΧΕΙΡΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ . –

ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΧΡ . ΧΡ . ΓΙΑΝΝΗΣ , ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ , ΣΤΡ/ΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. , ΒΟΛΟΣ . –

Loading...

Σχόλια Αναγνωστών (128)

  1. 0
    0
    ειναι ψευτικο κ εσυ μιν ανεβαζεισ οτι μαλακια βρισ στο internet
  2. 0
    0
    Ετσι ακριβως…
  3. 0
    0
    Ασχολήσου με την βέφα για κανένα κλικ και άσε αυτά.ΑΡΚΕΤΑ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΣΟΥ
  4. 0
    0
    ΠΟΣΟ Μ@ΛΑΚΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ..
  5. 0
    0
    ΟΤΑΝ ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΣΟΒΑΡΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ βλεπουν το φως της δημοσιοτητας με αυτον τον τροπο , ΤΟΤΕ ..
    Ειμαστε εντελως στο ελεος του ΧΑΟΥΣ…
    και αν αποδειχθει αληθιενη μια τετοια αποκαλυψη…ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΗΘΕΙ ΛΑΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΑΙΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΓΕΝΟΜΕΝΑ !!!
    ΑΝ …ΟΧΙ….ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΚΛΩΤΣΕΣ ΣΥΝΕΦΟ ΣΤΟΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟ!!!!
    Παντως..,λαμβανω προσωπικα στα υπ'οψιν σοβαρα το συγκεκριμενο κειμενο..σαν ευαισθητος Ελληνας πατριωτης περισσοτερο.. ..και λιγοτερο σαν ευκολοπιστος βλακας !!!!
    Τα γεγονοτα αλλωστε συνηγορουν για κατι …περιεργο να συμβει !!!!!
  6. 0
    0
    ΑΝ Η ΜΑΛΛΟΝ ΟΤΑΝ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΨΕΛΙΣΕΙ ΕΣΤΩ ΤΑ ΜΙΣΑ ΑΠ ΟΣΑ ΛΕΣ ΠΡΟΣ " ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ " , ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΠΟΥΤΑΝΑ ΠΡΟΣ ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΓΑΙΑ ΠΥΡΙ ΜΕΙΧΘΗΤΩ . Α ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΑΗΔΙΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΣ .
    • 0
      0
      ΟΤΑΝ ΒΡΙΖΩ ΠΟΛΕΜΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΚΑΠΝΟΙ ΘΑ ΜΟΥ ΓΛΥΨΕΤΕ ΤΟΝ ΜΠΟΥΤΣΟΝ! – Γ. ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
    • 0
      0
      Προσωπικά πιστεύω πως η Εισβολή των ΣΤΡΑΤΏΝ ΤΗΣ Β.Α.Σ.Τ./Ρ αντιμετωπίζεται ευχερώς από προελαύνον GAY PARADE ΠΕΡΗΦΆΝΕΙΑΣ υπό Τον Στρατηλάτη Γ.Καμίνη.
    • 0
      0
      11.51 ΩΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΠΩΣ Ο ΚΑΡΑ…ΤΕΤΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΕΝΨΥΧΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΟΡΜΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΡΑ …ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΣΥ . Ο ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ ΠΟΛΕΜΑΓΕ ΕΝΩ ΑΥΤΟΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΣΜΟΥΣ . ΑΝΤΕ ΝΑ ΧΑΘΕΙΤΕ ΚΟΠΡΙΕΣ .
    • 0
      0
      ΚΟΠΡΙΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟ ΖΩΩΝ. Ή ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΒΟΘΡΟΛΥΜΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ Η ΚΟΠΡΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΞΙΑ.
      Ο ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΡΕ ΖΩΩΝ ΕΧΕΙ ΦΥΛΑΚΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΞΟΝΤΩΘΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ. ΕΣΥ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΡΕ ΒΟΔΙ? ΕΙΧΕΣ ΠΟΤΕ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ Ή ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ 1 ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΟΕΑ ΔΕΙΛΕ? ΑΝΤΕ ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΑΧΡΗΣΤΕ ΑΚΑΠΝΕ ΜΠΑΧΛΑΜΑ… ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΣΙ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΙΧΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΜΠΑΧΛΑΜΑΔΕΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ.. ΑΝΤΕ ΨΟΦΑ ΛΟΙΠΟΝ ΖΩΩΝ…ΨΟΦΑ…
    • 0
      0
      Εχεις δικιο δεν πρεπει να φυλακιζονται ανθρωποι σαν τον Καρατετοιο,αν ειχαμε σοβαρο κοινωνικο κρατος θα επρεπε να μεριμνησουν οι κοινωνικες υπηρεσιες και να τον βοηθησουν.
      Νοσηλεια χρειαζεται οχι φυλακισεις ,δικαστηρια κλπ,αλλα που…..
    • 0
      0
      το μόνο ΒΟΔΙ,είναι αυτός που δεν ξέρει ιστορία και ακούει τον κάθε φαινομενικά πατριώτη που σου λέει ότι ο Νόννος,Πλούταρχος,Ορφέας,Αχιλλέας,Σελλοί,Γραικοί,Πυθαγόρας είναι Εβραίοι,ώστε με πονηρό τρόπο να περάσει στους Έλληνες να μην αποδεχτούν την κληρονομιά τους,και μετά οι Εβραίοι του ΚΙΣ να σου πουν,ναι Έλληνα,όλοι αυτοί και τα κατορθώματα τους είναι Εβραίοι.Το ποιός είναι προδότης οι το ποιοι κρύβονται πίσω απο την Ο.Ε.Α και από την κάθε Ο.ε.α,θέλει πολύ συζήτηση.
      ΣΕΛΛΟΣ Δρακονιαν.
    • 0
      0
      ΣΙΓΑ ΜΗ ΣΚΙΣΕΤΕ ΚΑΝΑ ΚΑΛΣΟΝ ΠΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΠΝΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ , ΜΙΚΡΕΣ ΤΡΕΛΕΣ " ΣΟΥΛΙΩΤΟΠΟΥΛΕΣ " .ΜΠΑΡΟΥΤΟΚΑΠΝΙΣΜΕΝΕΣ . ΟΥΣΤ ΨΥΧΑΝΩΜΑΛΑ ΝΤΟΥΓΑΝΙΑ .
    • 0
      0
      ΟΥΣΤ ΑΚΑΠΝΑ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΑ ΓΙΔΙΑ ΝΕΟΣΚΑΤΕΛΛΗΝΕΣ!!
      ΟΥΣΤ ΠΟΥΣΤΑΡΑΔΕΣ!!!!!! ΒΡΕ ΟΥΣΤ!!!!!!!!!!
    • 0
      0
      ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΓΙΔΙ @9:00…ΠΟΤΕ ΕΙΠΕ Η ΟΕΑ ΟΤΙ ΟΙ Νόννος,Πλούταρχος,Ορφέας,Αχιλλέας,Σελλοί,Γραικοί,Πυθαγόρας… ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΟΙ?? ΧΑΧΑΧΑ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΣΩΣΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΝΕΟΨΕΥΔΕΛΛΗΝΕΣ!!!
      ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΒΡΑΙΟΣΠΕΡΜΑ ΚΑΙ ΘΙΓΕΣΑΙ ΚΑΙ ΛΥΣΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΕΑ..
      ΞΥΔΑΚΙ ΜΑΣΩΝΟΣΚΑΤΟ!! ΞΥΔΑΚΙ
    • 0
      0
      θρασυδειλος εισαι εσυ λουλου 12:49 που μονο εδω μεσα κανεις το νταη!
  7. 0
    0

    ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΑΝΕΧΩΡΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ ??

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ
    • 0
      0
      ξαναγυρισαν,ως ποκεμον.
    • 0
      0
      Μην μπερδεύεις τους γαλαξίες. Από την Ανδρομέδα είναι οι Ψεκαστές. Οι ΟΑΕΟΑΕΑ και λοιποί διαταραγμένοι είναι από το Μ του Λαγού, από όπου ήρθαν και οι Ελ(ληνες) στην Γη.

      ΖΦΝΤ (Πράκτορας – Άλλος για Ανδρομέδα)
    • 0
      0
      ΓΕΛΟΙΑ ΜΑΣΟΝΑΚΙΑ ΠΕΙΤΕ ΑΛΕΥΡΙ ΕΝΑ ΝΕΤΡΙΝΟ-ΝΕΙΖΕΡ ΣΑΣ ΓΥΡΕΥΕΙ…ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΕΙΣΤΕ ΞΟΦΛΗΜΕΝΟΙ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ…
    • 0
      0
      Ειχαν αναχωρησει αλλα το ουφο εμεινε απο λαστιχο και δεν ειχαν και ρεζερβα,τους βρηκε ευτυχως το διαστημικο λεωφορειο του Ελβις (εκανε τουρνε στο συμπαν)και τους ξαναφερε πισω.
    • 0
      0
      ΠΟΥΣΤΡΑΚΙ ΝΙΚΟ ΨΕΥΔΟΑΝΔΡΟΜΕΔΙΕ ΣΚΑΤΟΜΑΣΟΝΕ ΨΥΧΑΚΙΑ ΠΑΡΕ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΚΛΑΣΕ ΜΑΣ ΤΑ @@ ΜΑΛΑΚΑ Ε ΜΑΛΑΚΑ
    • 0
      0
      Μα καλα τι χαρακτηρισμοι ειναι αυτοι???δε ντρεπεσαι καθολου να βριζεις σα νταλικερης ??λοιπον μετεφρασε τα παρακατω και απεδειξε πως εισαι κι εσυ απο την Ανδρομεδα.
      %€#&¥&π *:¶©®×^$¢ ⅔⅞0|÷~ αντε γιατι γεμισαμε μαιμου Ανδρομεδιους
  8. 0
    0
    Η χρυσή αυγή το έχει δηλώσει επανειλλημενως οτι δεν έχει καμμία σχέση με ναζισμους τωρα γιατί εσυ καλείς να διώξουν τον Κασιδιάρη μάλλον για νεοταξικό μου κανει και φόβο προς τον ορθό εθνικό λόγο που εκφέρει ο Ηλίας.Ασε μας λοιπόν με τα ψευδη σήματα (άλλωστε το έχεις κανει πολλές φορές) γιατί κατάντησες σαν τον βοσκό που ψευδώς φώναζε για τον λύκο και όταν ήρθε δεν τον πίστεψε κανεις.
    • 0
      0
      ΦΙΛΕ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗ ΕΛΕΟΣ . ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΟΨΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΤΡΩΣ ΕΣΥ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ:

      ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΕ ΑΠΟ ΦΑΣΙΣΤΕΣ, ΝΑΖΙΣΤΕΣ, ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ, ΜΑΧΑΙΡΟΒΓΑΛΤΕΣ. ΑΠΕΙΛΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΘΑ ΣΠΑΣΕΙ ΚΕΦΑΛΙΑ, ΚΛΠ, ΚΛΠ… ΚΑΤΑ Τ'ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ & ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΝΩΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥΣ:
      https://www.youtube.com/watch?v=GbIQauNvTQk

      Ναζιστικό παραλήρημα Μιχαλολιάκου: "Ειμαστε η σπορα των ηττημενων (Χιτλερικων) του 1945. Ειμαστε Εθνικοσοσιαλιστες (ΝΑζι). Ειμαστε Φασιστες (Μουσολινι)
      https://www.youtube.com/watch?v=nS7SXA8nui8

      Ο Κασιδιάρης εξυμνεί τον Χίτλερ
      http://tvxs.gr/news/ellada/o-kasidiaris-eksymnei-ton-xitler

      Η Ο.Ε.Α. ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΣΑΣ ΔΙΑΤΑΖΕΙ. ΑΝΑΤΡΕΨΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙΣΤΕΣ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ, ΓΕΡΜΕΝΗ, ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ, ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΟ ΜΑΣΟΝΙΚΟ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ "ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ" (ΜΑΣΟΝΙΚΗ ΥΠΕΡΣΤΟΑ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΩΝ ΜΑΓΩΝ) ΚΑΙ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΩΜΑΣΤΕ, ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ…
    • 0
      0
      ΚΑΙ ΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΗ ΝΕΟΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ (ΚΑΙ ΤΟ ΟΜΟΙΟ ΔΙΑΛΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ Ο.Ε.Α. ΑΚΡΟΔΕΞΙΟ ΚΡΥΠΤΟΝΑΖΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΛΑ.Ο.Σ.):
      https://www.youtube.com/watch?v=s5l9p2SV4sA

      http://www.zougla.gr/blog/article/1053920

      Η Ο.Ε.Α. ΚΑΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΑΓΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΚΙΝΕΖΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΟΓΓΟΛΟΕΒΡΑΙΩΝ ΣΕΦΑΡΑΔΕΙΜ ΑΡΧΙΡΑΒΒΙΝΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΟΜΟΙΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ, ΩΣΤΕ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΒΑΛΟΝΤΑΙ ΕΠ'ΑΟΡΙΣΤΟΝ..

      ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΜΟΝΟ Η ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ, ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΟΕΑ….ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΞΑΝΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΣΟΒΑΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΧΩΡΑ…

      ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ? ΑΡΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΒΟΣΚΟΥΣ ΚΑΙ ΛΥΚΟΥΣ…ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΙΦΑΝΕΥΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΛΥΚΟΥΣ ΚΑΙ ΛΥΚΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Η Ο.Ε.Α. (ΒΛΕΠΕ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΛΥΚΑΟΝΩΝ ΩΣ ΚΛΑΔΟΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ)
    • 0
      0
      ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟ ΘΕΛΟΥΝ , ΑΥΤΟΙ ΕΚΤΙΘΕΝΤΑΙ . ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ . ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ , ΔΕΚΑ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΣ ΠΡΟΚΑΤΗΛΗΜΕΝΕΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ , ΕΝΑΣ ΑΧΤΑΡΜΑΣ ΚΑΙ ΜΗΔΕΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ .
    • 0
      0
      o OEA μας διαταζει κιολας !!!!εγω απο την αλλη λεω οτι εσυ που μας διαταζεις και μιλας για ολες αυτες τις ανοησιες καλα θα εκανες να πηγαινες σε κανεναν ψυχιατρο μηπως και σε βοηθησει οσο για την χρυση αυγη μην την πιανεις στο στομα σου γιατι ειναι οι μονοι που εχουν τα α@@@ια να τα βαζουν με το συστημα και την νεα ταξη και οι μονοι που δεν φταινε για την καταντια μας
    • 0
      0
      @2:42 ΒΡΕ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΟΡΦΑΝΟ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΥ ΚΑΡΓΙΟΛΗ ΧΙΤΛΕΡ-ΡΟΤΣΙΛΝΤ…ΤΣΕΚΑΡΙΣΕΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΟΥ ΜΗΠΩΣ ΕΙΧΕΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΤΑΓΜΑΤΑΣΦΑΛΙΤΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΩΝ ΝΑΖΙ ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΚΑΙ Ο ΟΥΡΑΚΟΤΑΓΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΑΣ? ΤΕΤΟΙΟΣ ΕΡΩΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΗ ΝΕΟΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΧΡΥΣΗ ΠΟΡΔΗ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΕ ΑΛΛΙΩΣ!! ΤΟ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΜΗΛΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΜΗΛΙΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙ…
  9. 0
    0
    BLAMENI ISTE OLI EDO MESA?
  10. 0
    0
    ΜΠΡΑΒΟ STRANGER ΠΟΥ ΤΟ ΕΒΑΛΕΣ..

    ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ:

    ΣΥΡΙΖΑ = ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΥΝΟΡΑ
    https://www.youtube.com/watch?v=jxzlh-u20Nc

    ΠΕΡΙ ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΟΥ ΔΗΘΕΝ «ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ» ΤΣΙΠΡΑ ΤΟ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ
    http://ellhnkaichaos.blogspot.gr/2012/06/blog-post_11.html
  11. 0
    0
    Βασικα δε πιστευω τιποτα απο οτι ειπατε..

    Δε λεω τα παραμυθια ειναι ωραια τις βραδυνες τις ωρες παινει ευκολοτερα ο υπνος.

    Ασωτος
  12. 0
    0
    Ο Εβραίος Τζόρτζ Σόρος (τσιράκι των Ροτσιλντ) χρηματοδοτεί τον Τσίπρα και το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ
    http://attikanea.blogspot.gr/2014/03/blog-post_1869.html

    Ο «πατριωτισμός» που ευαγγελίζεται ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ονοματεπώνυμο: Μιχάλης Τρεμόπουλος.
    Κρίμα που δεν θα πολιτευτεί και η Ρεπούση να χαρούμε κι άλλο…
    http://filosofia-erevna.blogspot.gr/2015/01/blog-post_32.html
  13. 0
    0
    Υ.Γ ΓΑΜΑΤΕ ΔΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΕΘΑ
  14. 0
    0
    Τι ειναι τωρα αυτο?…τι γινεται ρε παιδια?
    • 0
      0
      μην δίνεις σημασία,ιαχωβάδες η Εβραίοι είναι από πίσω που έχουν κατακλίση το διαδίκτιο και έχουν βγάλει την αρχαία μυθολογία σαν Εβραική,παίζουν με τις λέξης και έχουν αποδομήσει όλη την μυθολογία,δεν αργεί η μέρα που όλοι αυτοί θα φάνε πολύ…..
  15. 0
    0
    Το ψεκαστικό του κάπτεν Τζιμ που μ´αυτο θα φύγετε κι εσείς,….
    • 0
      0
      Α, όλα κι όλα. Να αφήσετε το ψεκαστικό του κάπτεν Τζιμ στην ησυχία του. Είναι σε συντήρηση για να είναι έτοιμο μόλις ανοίξει ο καιρός να ξαναρχίσει τις βόλτες από πάνω από τα κεφάλια των ψεκασμένων.

      ΖΦΝΤ (Πράκτορας – Τζιμ)
    • 0
      0
      Ρε συ ΖΦΝΤ αυτο το σερβις κρατησε πολυ κι οριστε τ'αποτελεσματα -εχουν ξεφυγει!!
      Παρε τηλεφωνο στα μαστορια να ετοιμασουν τα ουφοψεκαστικα γιατι τους βγηκε το συνδρομο στερησης !!!
  16. 0
    0
    Ανάθεμα κι αν έχει βγει τίποτα από όλα αυτά…
  17. 0
    0
    ΛΕΝΕ ΟΤΙ Ο ΠΑΠΑΓΟΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΣΕΒΑΣΤΗ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΒΛΑΨΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΟ ΔΩΣΑΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΓΝΩΣΤΟ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΒΙΚΥ ΝΑΥΠΛΙΟΝ
    • 0
      0
      αρχίδια ξεκίνησε ο Παπάγος,είναι βολικό να παίρνεις ένα πεθαμένο και να λες ότι το ξεκίνησε,το ίδιο και εγώ μπορώ να πω,είμαι σε μια οργάνωση που την ξεκίνησε ο Λεωνίδας.Ξέρεις πόσοι αγράμματοι θα με πιστέψουν!Οι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι,έχουν βγάλει όλα εβραικά και Κινέζικα,έχουν δώσει στην ιστορία μας και μυθολογία μας Εβραική υπόσταση.Το τραγικό είναι ότι πολλοί τους πιστευούν ότι είναι πατριώτες!Όλοι αυτοί βαζουν την ταμπέλα του πατριώτη,και με πονηρό τρόπο σου εισάγουν τους πατριώτες τους(ιαχωβάδες-Εβραίοι) μέσα στην ιστορία σου και μυθολογία σου για να σου γίνει υποσυνειδητα με την προπαγάνδα τους,το ψέμα τους σε αλήθεια!Ελληνες πότε δε ξέρετε τι έχει ο καθένας στο μυαλό του,άσχετα αν κατεβάζει πατριωτικές κορώνες!
    • 0
      0
      ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΕΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ…ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΒΡΑΙΟΣ Ή ΜΑΣΩΝΟΣ Ή ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΛΥΣΣΑΣ ΕΤΣΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΟΕΑ.
      ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΝ ΟΕΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΕ Ο ΗΡΩΑΣ ΣΤΡΑΤΑΡΧΗΣ ΠΑΠΑΓΟΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΡΦΩΣΕΙ ΤΑ ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ ΜΥΑΛΑ ΣΑΣ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΟ ΑΡΜΑΓΕΔΔΩΝΑ ΣΑΣ ΟΥΚ ΟΛΙΓΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΣΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΦΡΕΝΟ ΣΤΗΝ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ!!!
    • 0
      0
      ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ " ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ " Ε ; ΕΝΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΜΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ; ΘΑ ΣΑΣ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ Γ@ΜΗΘΕΙΤΕ , ΑΛΛΑ ΓΕΛΑΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΖΙ ΣΑΣ , ΟΠΟΤΕ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΑΚΑΜΑΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΕΤΕ . ΑΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑΑΑΑΑΑΑΑ
    • 0
      0
      ΓΕΛΑ ΓΕΛΑ ΠΑΛΙΑΤΣΟ ΓΚΡΕΚΟ ΜΑΣΚΑΡΑ…
      ΓΕΛΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΓΕΛΑΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ..
      ΑΝΤΕ ΠΑΡΕ ΦΟΡΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΚΛΑΣΕ ΜΑΣ ΜΙΑ ΜΑΝΤΡΑ ΑΡΧΙΔΙΑ…
  18. 0
    0
    ΕΝΑΣ ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΜΑΖΕΨΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ .Ο ΨΥΧΑΝΟΜΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΣ ΠΑΛΑΒΟΜΑΡΕΣ ΤΟΥ ,ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΣΠΗΛΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ .Η ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑΜΠΟΥΡΩΘΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΜΕ ΔΙΚΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΡΑΜΠΙΝΕΣ ,ΟΜΩΣ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΝΟΙΚΟΥ ,ΑΚΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΣΚΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΟΕΑ ,ΚΑΙ Ο ΨΥΧΑΝΟΜΑΛΟΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΩΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΟΕΑ ,ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΕΞΩ ; ΕΝΟΩ ΑΠΟ ΤΟ ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟ ,ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΙΘΑΛΨΟΥΝ ; Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ; Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ; ΟΙ ΤΡΕΛΟΓΙΑΤΡΟΙ ; ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ .ΕΛΕΟΣ ,ΚΑΙ ΜΗΝ ΓΕΛΑΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΡΙΝ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΕΡΙΞΑ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤHN ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΦΡΙΚΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΙΣ ΠΑΛΑΒΟΜΑΡΕΣ ΤΟΥ (( ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΤΗΣ ΕΟΕΑ )) ΤΙΣ ΕΧΟΥΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ .ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ
    • 0
      0
      ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΚΑΙ ΑΚΑΠΝΟΣ ΔΕΙΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΩ ΚΑΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ. ΓΙ'ΑΥΤΟ ΨΑΞΟΥ ΠΡΩΤΑ ΠΡΙΝ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΟ ΞΕΡΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΡΙΣΕΙΣ ΑΝΕΠΙΤΥΧΩΣ ΚΛΑΣΗΣ ΑΝΩΤΕΡΑ ΣΟΥ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΗΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΑΧΡΗΣΤΟ ΤΟΜΑΡΙ. ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΣ ΚΟΠΡΙΤΗ? Ε? ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΣ? ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΟΕΑ ΜΗ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΣΗΚΩΣΕΙ ΝΕΟΣΚΑΤΕΛΛΗΝΕΣ.
    • 0
      0
      Το κενο που υπαρχει στις κοινωνικες υπηρεσιες φαινεται,ανθρωποι που χρηζουν νοηλειας κυκλοφορουν ελευθεροι!!!!!
    • 0
      0
      Ναιτον είδαμε τον αγώνα σου ψεύτη στρατηλάτη φαντασμενε μογγολε, αντε να χαθείς παπαρα με τις βλακειες σου κολημενε ανδρομεδιε και δεν ξέρω γω τι αλλο θες να είσαι.. Σεβασμός στην οεα; ποια είναι αυτη; εσύ κανεις εκείνα τα 2ωρα βιντεο με τις ασυναρτησίες με τα λέιζερ, ακου λέιζερ ούτε να το πεις δεν ξέρεις αξεστε αμόρφωτε. Νετρινο λέιζερ και μπουτσες μπλε καμαρωτές…αντε στο δαφνι και όταν μπεις πατα και το κουμπί του λέιζερ και στρεψε το στο γκαζάκι μου να ανάψει φλόγα γιατι 2 μέρες τωρα δεν εχω αναπτηρα και δεν μπορώ να ψησω ελληνικό. Αντε πανιβλακα στρατηλάτη συνομοσιολογε.
    • 0
      0
      ΝΕΤΡΙΝΟ-ΝΕΙΖΕΡ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΡΝΙΟ ΤΕΝΕΚΕ ΞΕΓΑΝΩΤΕ… ΝΕΤΡΙΝΟ ΝΕΙΖΕΡ, ΟΧΙ ΛΕΙΖΕΡ!!!!
      Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΜΟΡΦΩΣΙΑ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΨΕΥΔΕΛΛΗΝΩΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΛΥΣΣΑΝΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΟΕΑ ΕΠΕΙΔΗ Η ΟΕΑ ΤΟΥΣ ΚΑΡΦΩΣΕ ΤΑ ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ ΤΟΥΣ Ή ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ!!…Ω ΝΑΙ!!!
    • 0
      0
      Α ναι συγνώμη νειζερ χαχαχαχαχαχαχαχαχα…..by the power of greyskull!!! Ο he-man και η shee-ra σε νέες περιπέτειες…
  19. 0
    0
    Αναμεμειγμένες πληροφοριές που υπάρχουν ήδη εδώ και δεκαετίες στην ευπ για θέματα αποσταθεροποίησης μέσω αλλοδαπών, συγκεκριμένα αλβανών και ισλαμιστών, γραμμένα τα βασικά και σε περιοδικά όπως τα "επίκαιρα", τα οποία παίρνει ο καραγεργίου για τα προσαρμόσει στο δικό του ιαχωβιτικο ευαγγελίο μιας ανύπαρκτης εικονικής οργάνωσης που ο μοναδικός της σκοπός όπως και των "εψιλον" είναι να κάθονται οι Έλληνες στους καναπέδες πιστεύοντας πως υπάρχουν έτοιμες υπερεξελιγμένες Ελληνοκεντρικές οργανώσεις και εξωγήινοι που θα τους σώσουν. Κατανοείστε.. οι μοναδικές οργανώσεις που υπάρχουν στην Ελλάδα είναι παρατεκτονικά ανθελληνικά ιδρύματα, αντιρατιστικές μκο, αντιεξουσιαστές ανθέλληνες και γνωστικιστικές βιτρίνες επιφανειακού Ελληνισμού που οδηγούν στον σατανισμό. Δεν υπάρχει καμιά πραγματική Ελληνική οργανωση, παρα μόνο ο στρατός που κυριολεκτικώς κοιμάται και είναι χειράγωγουμενος, και η "χλιαρή" εκκλησία που χάνεται στα μεγάλα ζητήματα.

    Το κείμενο του καραγεωργίου είναι οικιοποίηση πληροφοριών απο κρατικές υπηρεσίες και "συναγερμός" κορεσμού. Παντα υπάρχει κίνδυνος απο περιφεριακές δυνάμεις και ιδίως όταν βρίσκεται στην κυβέρνηση ένα αριστερό ανθελληνικό κόμμα, αλλά αυτά τα ζητήματα δεν συνδέονται πουθενά με τα "ευαγγέλια" και τις εμβόλιμες πίπες διαγαλαξιακής διπλωματίας της ο.ε.α ΄ή των "εψιλον". Ενδεχομένως να η ανάρτηση να αποτελεί τμήμα κάποιας επιδιωκόμενης προβοκάτσιας επιδιώκοντας επι της ουσίας αυτά που υποτίθεται καταγγέλει, Θυμάμαι τα παλίοτερα κείμενα της ο.ε.α που καλούσαν τους στρατίωτες και τους χαμηλόβαθμους αξιωματικούς να εξεγερθούν στα τυφλά εναντίον στους αρχηγούς γεεθα με τα προσχήματα πολιτικών προδοσιών κτλ, το όνειρο δηλαδή των πιό σκοτεινών "επαναστατικών" κομμουνιστικών κέντρων και της τουρκίας.
    Επίσης ο σχηματισμός τους εμβλήματος της οεα (πιθανολογώ οτι γι΄αυτό έγινε η ανάρτηση, δηλαδή να δειχθεί το έμβλημα της παρά η διάδοση του κειμένου όπως έχει ξαναγίνει) δεν είναι συμβατό (ο σταυρός μεταξύ των τετρασκελίων -γαμαδίων) με κάποιο Ελληνικό έμβλημα και βεβαίως το μεσαίο σύμβολο δεν συναντάται πουθενά στον Ελληνικό χώρο…αν δεν κάνω λάθος είναι ένα σύμβολο ερμαφροδιτισμού (ουρανος και αφροδίτη ως ένα, όπως η durga)
    • 0
      0
      Μα ποσο γελοιος εισαι??? Ποσο γελοιος και συκοφαντης?
      Να καθομαστε στον καναπε μας ε? Μαλλον εσυ καθεσε αναπαυτικά στον καναπε σου και κρινεις εκ του ασφαλους αλλους μαχητες μελη της οεα και μαχητες φιλους της οεα που παιζουν την ζωη τους κορωνα γραμματα (με ρισκα φυλακισεων, ρισκα δολοφονιας κλπ) για να αποτρεψουν γενοκτονιες και καταστροφες και για να ενημερωσουν για την κινεζικη δρακονιανη εισβολη και αλλα γεωστρατηγικα κολπα και προγραμματα που αγνοεις…
      Και για ποια ευπ μιλας, την ανυπαρκτη δηθεν ελληνικης και στην πραγματικοτητα εβραιομασωνικη μυστικη υπηρεσια της πλακας? Διοτι ως γνωστων ολοι οι στρατηγοι της ΕΛ.ΑΣ και της ΚΥΠ ειναι εβραιομασωνοι ανευ εξαιρεσεως, το ιδιο και οι στρατηγοι του στρατου μας, και εχουν δωσει ολοι αυτοι τον διεθνιστικο ορκο "να διαλυσουν ολα τα εθνη για να ιδρυθει η διεθνης υπερκυβερνηση ή βασιλεια του ιεχωβα" δηλαδη οπως αποκαλυψε μονο η οεα , αυτη η βασιλεια του ιεχωβα ειναι η πακγοσμια δικτατορια της Κινας και η ολικη γενοκτονια της λευκης+μαυρη φυλης στον κινεζοεβραικο αρμαγεδδωνα! Αυτα οσον αφορα τον Ιεχωβα που μη ξεχναμε οτι τον δοξαζει η οθοδοξια με τον εβραικο ψαλμο "Αλληλουγιαχ" = Δοξα στον Γιαχβε-Ιαχωβα θεο των εβραιων και των μασωνων!! Η ΟΕΑ εχει αποκαλυψει ποιος ειναι ο πραγματικος "Ιεχωβα" ή κατα το ελληνικοτερον "ΠΑΝ" ή "ΠΑΝΑΣ" ή "Αγνωστος θεος" ή "ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ" και ποιος ειναι ο ψευδοθεος Ιεχωβα του Ιουδαισμου – Χριστιανισμου ή αλλεως Σιν-Σιων-Σενταϊ καταζητουμενος ως στασιαστης ληστοπειρατης απο τις νομιμες κυβερνητικες γαλαξιακες δυναμεις της Συμπαντικης ιεραρχειας!
      Η ο.ε.α. και το ιστολογιο της εχουν αποκαλυψει επιπροσθετα χιλιαδες προδοσιες των ελληνοεβραιων και μασωνων πολιτικων και στρατηγων και γι'αυτο εχουν μπηξει σταθερα 2 αγκαθια στα ματια των πρακτορισκων και πρακτορων της φιλοσοφικης και θεοσοφικης μασονιας!
      Ενω ενημερωνοντας με αληθη γεωστρατηγικη τους Ρωσοεβραιους την CIA και αλλες κυβερνησεις εχει αποτρεψει προς το παρον τον Αρμαγεδδωνα και εχει φρεναρει την Κινεζικη πλανηταρχια!!!
      Η ΟΕΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΑΝΙΔΕΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΓΝΟΕΙΤΕ ή ΠΟΥ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΕΑΝ ΕΙΣΤΕ ΠΡΑΚΤΟΡΑΚΙΑ-ΜΑΣΩΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΛΥΣΣΑΤΕ.
      ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΣΤΗΝ Ο.Ε.Α. ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΗΤΕΣ ΤΗΣ.
      Ψοφος στους προδοτες!
      Υ.Γ. Οσο για τον πανσυμπαντικο ελληνικο συμβολο του "Διπλου Απολλωνειου Εψιλον" αυτο υπαρχει παντου στην Ελλαδα. Ως ουδετερος μεανδρος "Ωμέγα" , ως διπλο εψιλον στο θρονο του βασιλια Μινωα στην Κρητη, και ως Διπλο Εψιλον επι του Λοφο Γοριτσας στην Ακροπολη της Αρχαιας Ιωλκου στο Βολο.
    • 0
      0
      Αρχηγέ ΧΡ. ΧΡ. ΓΙΆΝΝΗ, ευελπιστώ πως θα'σαι Περήφανος για Μένα,Εγώ θα φέρω τη "κούπα" στην Ο.Ε.Α.Εδώ και δύο χρόνια άφησα στό ύπαιθρο -βροχή και υγρασία- το καμάκι του ψαροντούφεκου κι είναι κατασκουριασμένο,δώσε Εσύ το Σύνθημα κι ο εχθρός θα αφανισθεί από ΤΈΤΑΝΟ.
    • 0
      0
      Στην Ιωλκό αυτός ο όψιμος σχηματισμός είναι μακεδονικό κτίσμα οχυρού, χωρίς να χρίζει ιδιαίτερες ερμηνείες.
      Όσον αφορά τις συνωμοσιολογικές αποκαλύψεις της ο.ε.α. των χιλιάδων ερευνητών, αυτοί δεν είχαν προειδοποιήσει καν για το μνημόνιο.


      Το σύμβολο του Απόλλωνος ως Άρρην Θεός, έχει το γαμμάδιο, ένα σύμβολο, όπως άλλωστε προσδιορίζει και τον ουράνιο Δία. Δεν υπάρχει αλληγορικό ερμαφρόδιτο στις ανώτερες αρραιώτερες διαστάσεις, τα γένη είναι ξεχωρισμένα καλύτερα και από ότι είναι σε πυκνωμένες οντότητες στην γη. Δεν παρεμβάλει τίποτα μεταξύ των φύλων συμβολικά ή πρακτικά.
      οι θεοσοφιστές και η ο.ε.α αντιστρέφουν τα αυτονόητα και προσδίδουν ερμαφροδιτισμό (εκφυλισμό και στείρωση) μέσω "ουδέτερων" σταυρικών συμβόλων σε ανώτερες διαστάσεις εκεί που στην πραγματικότητα οι πολικότητες βρίσκονται σε απόλυτη αντιδιαμετρική όξυνση.

      Το σύμβολο της Ο.Ε.Α λοιπόν είναι των άφυλων κρόνιων αγγέλων της ιουδαιοχριστιανικής παράδοσης και των σατανιστικών έκφυλων τοτέμ.
      (βλέπε και προπαγάνδες ομοφυλόφιλων περί κατάργησης φύλων και εγκαθίδρυση κλώνων και βιορομπότ που θα είναι "ουδέτερα").
    • 0
      0
      Για δώσε μας ηχητικό ντοκουμέντο ή τα τεκτονικα – σατανιστικα συμβόλαια με τον διεθνιστικό όρκο που να περιγράφει επ' ακριβώς πως θέλουν "να διαλύσουν όλα τα εθνη για να ιδρυθει η διεθνης υπερκυβερνηση ή βασιλεια του ιεχωβα και "που αυτη η βασιλεια του ιεχωβα ειναι η παγκοσμια δικτατορία της Κίνας"… φέρε τα ντοκουμέντα και τα ξαναλέμε…. και δεν μιλάμε για πρωτόκκολλα των σοφών της σιών, αλλά για έγγραφα τεκτόνων ή καταγραφές που να αποδεικνύουν για παράδειγμα πως η βασιλεία θα είναι του ιεχωβα με το εξάκτινο και όχι του κομμουνισμού με το σφυροδρέπανο. ….Ακόμα περιμένουμε την παράθεση του πρωτότυπου κείμενου από το σήμα του κρόνου και την ηχογράφηση από τη "στοά" δρυός. Δε γαμι@σε ρε μαλ@κα 25 χρόνια κοροϊδεύεις τον κόσμο.
    • 0
      0
      Οσον αφορα για την αλλη "εξυπναδα" (διαβαζε: βλακεια) που ειπες οτι δηθεν η οεα θελει να προκαλεσει αυτα που καταγγελει, αυτες τις τρελαμαρες τις ελεγε και η προδοτικη παρεα του τρελο-σπυροπουλου (ΠΑΣΥΑ, αντιμετατρον και λοιποι ηλιθιοι προδοτες αποτυχημενοι πρακτορες του κωλου).. Οταν η ΟΕΑ διαταζει τους κατωτερους μη μασωνους αξιωματικους να επαναστατησουν και να επιβαλουν τις νομιμες θανατικες ποινες εναντιον των ανωτερων τους μασωνων προδοτων αξιωματικων και πολιτικων εβραιομασωνων προδοτων προισταμενων τους, ξερει πολυ καλα τι λεει και τι διαταζει!! Διοτι απαντες οι μασονοι της εξουσιας απο τους κατωτερους εως τους ανωτερους υπακουουν σε προδοτικες ανθελληνικες εντολες και διατασονται απο τη δρακονιανη σεληνιακη ιεραρχια και απο την δρακονιανη υπερστοα ΧΟΝΓΚ Κινας που εχει σκοπο και σχεδιο να γενοκτονησει την ελλαδα, τη λευκη και μαυρη φυλη για να επικρατησει αποκλειστικα στον πλανητη η κιτρινη δρακονιανη φυλη!!! Καταλαβες εξυπνακια και στην πραγματικοτητα πανηλιθιε σχολιαστη @12:39 π.μ.???
    • 0
      0
      πρωτη φορα εχω δει τετοιο μασονοσκυλο σαν εσενα αθλιε βρωμερε σχολιαστη @12:39.
      Οι βλακειες και η ασχετοσυνη σου ειναι απεριγραπτες…Δεν σε εχουν δασκαλεψει καλα στη στοα φαινεται. Μαλλον εισαι χαμηλοβαθμος νεοφυτος μασονος και δεν σε εχουν διακορευσει ακομα. Καταρχας και ο Απολλων εχει το αντιδιαμετρικο του θηλυκο στοιχειο που ειναι η αδερφη του Αρτεμις. Θηλυκο και Αρσενικο συναντομενα στη μεση μας δινουν το τριτο ουδετερο φυλο που ειναι το ερμαφροδιτο με αυτονομη ικανοτητα αναπαραγωγης (δηλαδη το ερμαφροδιτο ον εχει μεσα του σε 1 ΟΝ και το θηλυκο και το αρσενικο οργανο αναπαραγωγης και ετσι μπορει και αναπαραγεται μονο του!). Στο συμπαν λοιπον τα παντα ειναι τριαδικα, τρεις οι βασικες μορφες της υλης: Θετικο – Ουδετερο – Αρνητικο. (Υλη – Ουδετερη Υλη – Αντιύλη). Και αυτο συμβολιζει ο ισοσκελης σταυρος στο κεντρο του εμβληματος της ΟΕΑ, δηλαδη την ουδετερη μορφη της υλης και το ερμαφροδιτο φυλο! Και φυσικα ο ισοσκελης σταυρος ειναι παναρχαιο ελληνικο συμβολο οπως και το διπλο εψιλον που συμβολιζει το κοσμοανθρωποειδες (συμπαντικο οργανισμο) ή επιστημονικως το "διπλο διαπασων"…
      Οσο για το χτισμα με το ανδρομεδιο ΔΙΠΛΟ ΕΨΙΛΟΝ – διπλο διαπασων – στην Αρχαια Ακροπολη Ιωλκου φυσικα και δεν ειναι μακεδονικο..αλλα ειναι προιστορικο μνημειο και χτιστικε απο τον προιστορικο πολιτισμο των Μινυων.. Αυτες τις βλακειες που λες περι δηθεν μακεδονικου χτισματος τις λεει και η εβραιμασωνοκρατουμενη αρχαιολογικη υπηρεσια που παρεδωσε προδοτικα ολα τα ευρηματα που ειχε βρει ο αρχαιολογος θεοχαρης σε ξενες εβραιοσαξονικες αρχαιολογικες αποστολες ωστε να τα καταστρεψουν ή να τα εξαφανισουν…
      Για περισσοτερο ξεστραβωμα περι Διπλου Εψιλον επι του Λοφου Γοριτσας ας δουνε οι αναγνωστες αυτη την αναρτηση:
      AΛΗΘΗΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΠΟΛΕΩΣ ΙΩΛΚΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΛΟΦΟΥ "ΓΟΡΙΤΣΑΣ" , ΕΦΑΠΤΟΜΕΝΟΥ ΜΕ ΠΟΤΑΜΟ "ΑΝΑΥΡΟ" ΕΙΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΒΟΛΟΥ
      http://ellhnkaichaos.blogspot.gr/2013/02/a.html
      Και αντε πνιξου τωρα ανοητε ή απατεωνα ασχετε μασονισκο που θες και ηχογραφησεις ταλαιπωρε..δεν σου φτανουν δηλαδη οι προδοτικες δηλωσεις του εβραιομασωνου Μινεικο Παπανδρεου Τσιδεν Μπαουμ και αλλων που μιλανε για την αναγκη παγκοσμιας διακυβερνησης? Οι φιλοσοφικες στοες προωθουν διεθνισμο παγκοσμιας Κινεζοεβραικης κυβερνησης "βασιλειας του Ιεχωβα" (που τελικα θα την διοικει μοναχα η Κινα στο τελος) ενω οι συμπαιγνιακες θεοσοφικες στοες προωθουν προβοκατορικο νεοναζιστικο "εθνικισμο" Χρυσης Αυγης και αυτοκρατοριας μαιμου Κων/πολεως 666 ωστε να προβοκαρει η Ελλαδα-Δυση την Κινα (και το Ισλαμ) ωστε αντεπιτηθεμενη η Κινα να γενοκτονησει τους παντες και το δικο σου αχρηστο τομαρι…
      καταλαβες ανοητε νεοφυτε μασονισκο?
  20. 0
    0
    ΕΣΥ 10,06 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟΣ !!!
  21. 0
    0
    Ετσι και χειροτερα , Δεν εχουν γινει πολεμοι ,δεν εχουν γινει πολεμοι στην Ευρωπη,δεν εχουν γινει πολεμοι στα Βαλκανια , δεν εχει γινει ποτε πολεμος ή κατι σχετικο στην Ελλαδα ,το διαβασα στο facebook απο τον Σονος ο Μασονος ο πατερας του ηταν βουλευτης οποτε ειναι ντομπρος… Θα σας δωσουν ομως 700 ευρο μισθο οποτε θα ειστε χαρουμενα ζωα στο ιδιο σαπιο μαντρι .
  22. 0
    0
    ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, ΣΑΣ ΛΥΠΑΜΑΙ.
    ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΕΙ.
    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.
    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ, ΠΟΥ AΦΗΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΡΕΖΙΛΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΕΛΛΗΝΩΝ, ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ, ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.
    ΛΙΓΟ ΣΕΒΑΣΜΟ, ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΥΣΙΑΣΑΝΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΣΑΣ.
    ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΗΝ Ο.E.A.
    • 0
      0
      τιμη και δόξα στον πάτο σου…κωλο ιαχωβά!
    • 0
      0
      ΜΗΝ ΛΥΠΑΣΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ, Ο ΚΑΘ΄ΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΜΑΡΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ.
      ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΦΥΠΝΙΣΤΙΚΗ ΟΔΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΟΜΕΝΟ ΝΑ ΛΟΙΔΩΡΗΘΟΥΝ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Ο ΠΑΠΑΓΟΣ, ΑΠΟ ΠΟΥ ΟΡΜΩΜΕΝΟΣ, ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ Η ΟΕΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΜΗΝΕΣ!!!
      ΧΩΡΙΑ ΟΙ ΣΥΝΔΙΑΣΤΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΣΕ ΑΝΑΡΙΘΜΗΤΕΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ!!!

      ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΩΣ ΕΧΩΝ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΨΑΞΙΜΑΤΟΣ….. ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ

      Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΦΑΣΤ ΦΟΥΝΤ ΘΕΛΕΙ ΦΑΣΤ ΓΝΩΣΗ ΣΕ ΕΝΕΣΙΜΗ ΜΟΡΦΗ… ΑΥΤΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΦΕΥΡΕΘΕΙ ΑΚΟΜΑ…
    • 0
      0
      Ρε π² σε ειχα παρεξηγησει εισαι θεομουρλοπαλαβος!!σημερα ολοι δωσατε ρεστα και γαμω το γελιο !!!!!!!!!!!!!επαθα τραβηγμα στους κοιλιακους με τους υπερουχους χαρακτηρισμους που ανταλλασετε!
    • 0
      0
      ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΓΕΛΑΜΕ ΟΤΑΝ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕ ΣΦΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΓΟΝΑΤΟ ΟΙ ΣΤΡΑΤΟΙ ΒΑΣΤ (ΑΝ ΜΕΝΕΙΣ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ Ή ΝΗΣΙΑ) Ή ΡΙΚ (ΑΝ ΜΕΝΕΙΣ ΑΘΗΝΑ – ΝΟΤΙΑ ΕΛΛΑΔΑ)
      ΘΑ ΣΟΥ ΚΟΠΕΙ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΤΟΤΕ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΦΙΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ…
      ΓΕΛΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΠΟΙΟΣ ΓΕΛΑΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ.
  23. 0
    0
    ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ Ο.Ε.Α.

    Ελλ. Ελευθ. Εν.
  24. 0
    0
    Τι θυσιασανε για εμάς βρε μπαγλαμά;
  25. 0
    0
    Ο ΜΙΣΤΕΡ ΟΕΑ ΔΕΝ ΨΟΦΣΕ ΑΚΟΜΑ….?
    ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΨΟΦΟΥΣΕ ΤΟ ΠΑΠΑΡΙ… ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΑΑΑΑΕΙ ΤΗΝ ΖΩΟΥΛΑ ΤΟΥ…
  26. 0
    0
    ΠΡΟΣΟΧΗ! Η Ο.Ε.Α. ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ!
    • 0
      0
      Ποια αιρεση…..ασυλο ανιατων ειναι !!!!χαχαχχχαχχααα
    • 0
      0
      Η ΜΟΝΗ ΑΝΙΑΤΗ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΣΕΛΗΝΙΑΣΜΕΝΕ ΨΕΥΔΟΑΝΔΡΟΜΕΔΙΕ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΥ ΚΩΛΟΥ…
      ΠΟΙΑΣ ΜΑΣΟΝΙΚΗΣ ΘΕΟΜΟΥΡΛΗΣ ΘΕΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΚΟΤΣΑΡΙΣΕΣ ΤΟ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΝΙΚΟΣ ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΟΥ ΠΑΝΗΛΙΘΙΟ ΤΗΛΕΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟ ΒΛΗΜΑ ΑΕΡΟΥΣ ΕΔΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΕΔΑΦΟΥΣ?
      ΤΟΥ ΚΟΕΜΤΖΟΓΛΟΥ ΜΗΠΩΣ?
      ΤΟΥ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗ?
      ΤΟΥ ΦΟΥΡΑΚΗ?
      ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΕΟΥΜΟΥΡΛΕ ΝΙΚΟΛΑΚΗ – ΣΚΑΤΑΚΗ – ΠΟΥΣΤΡΑΚΗ?
    • 0
      0
      Δεν παιζεστε!!!!μιλαμε για πολυ τρελα³!!!
      Δεν τους ξερω αυτους που αναφερεις αλλα μου ανοιγεις νεους οριζοντες χαχαχαχα,να'σαι καλα ,με την πρωτη ευκαιρια δωσε τα στοιχεια σου να στειλω να σε ψεκασουν με φλιτ.
      Εισαι σιγουρα μαϊμου ανδρομεδιος – δεν καταφερες να μεταφρασεις αυτα που εγραψα πιο πανω.
      Λοιπον ηταν οι διασυμπαντοπαραλληλικες συντεταγμενες του διεθνοαστρικου στρατηγειου της Ανδρομεδας,ολοι οι γιαλαντζι στρατηγοι εδω μεσα ειστε,τρελοπαρδαλοσχιζοφρενειασμενοπαλαβιαρηδες!!!!
  27. 0
    0
    ΠΡΟΣΟΧΗ!
    Η Ο.Ε.Α. ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΙΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ!
    ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΙΞΗ ΠΟΛΛΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΜΑΖΙ, ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ:
    ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΥΦΟΛΟΓΙΑΣ, ΜΑΓΕΙΑΣ, ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ, ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΕΪΑΣ, ΑΝΑΠΟΔΕΙΚΤΩΝ ΨΕΥΔΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΘΕΩΡΙΩΝ, ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΑΣ-ΑΡΜΑΓΕΔΩΝΟΛΑΓΝΕΙΑΣ, ΠΑΡΑΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΟΛΑΤΡΕΙΑ.

    • 0
      0
      ΠΡΟΣΟΧΗ : Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ ΚΑΙ ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑΙΣΜΟΥ-ΕΒΡΑΙΣΜΟΥ.
      Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΙΞΗ ΠΟΛΛΩΝ ΠΑΡΑΝΟΙΚΩΝ ΤΑΛΙΜΠΑΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΡΛΟΥΜΠΩΝ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΥΒΡΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΟΦΟΥΣ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΜΑΣ.
      ΚΙΝΕΙΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΔΟΓΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΥΛ "ΣΦΑΞΕ ΜΕ ΤΟΥΡΚΕ-ΠΑΣΑ ΜΟΥ ΝΑ ΑΓΙΑΣΩ (ΣΤΟΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ)" ΚΑΙ "ΗΤΑΝ ΘΕΛΗΜΑ ΘΕΟΥ Η ΠΟΛΗ ΝΑ ΤΟΥΡΚΕΨΕΙ – ΜΟΓΓΟΛΕΨΕΙ"..
      ΔΙΑΔΙΔΕΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΠΡΟΤΡΟΠΕΣ ΟΠΩΣ "ΑΝ ΣΕ ΧΑΣΤΟΥΚΙΣΟΥΝ – ΓΕΝΟΚΤΟΝΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΕΝΑ ΜΕΓΟΥΛΟ (ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ) ΑΣΕ ΝΑ ΣΕ ΧΑΣΤΟΥΚΙΣΟΥΝ – ΓΕΝΟΚΤΟΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ (ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ)"
      ΤΟ ΘΕΟ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ "ΒΑΣΙΛΕΑ ΤΗΣ ΣΙΩΝ" ΚΑΙ ΔΟΞΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΚΟ ΨΑΛΜΟ "ΑΛΛΗΛΟΥΓΙΑΧ" = ΔΟΞΑ ΣΤΟ ΓΙΑΧΒΕ!
      ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΜΟΡΦΩΜΑ – ΔΟΥΡΕΙΟ ΙΠΠΟ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ..
    • 0
      0
      1:06 και αυτο που εχεις μεσα στο κεφαλι σου λεγεται αερας κοπανιστος
    • 0
      0
      Ποιες αιρεσεις ,μιξη κλπ,ψυχιατρικη κλινικη ειναι η οποια εμεινε χωρις γιατρο εξαιτιας περικοπων και οι νοσηλευομενοι ξεσαλωνουν χωρις τα απαραιτητα φαρμακα!!!!
    • 0
      0
      ΛΥΣΣΑΞΕΣ ΡΕ ΓΙΔΙ ΝΙΚΟΛΑΚΙ ΘΕΟΜΟΥΡΛΟ ΜΑΣΩΝΑΚΙ ΠΟΥΣΤΡΑΚΙ…ΑΦΡΟΥΣ ΣΕΛΗΝΙΑΖΟΜΕΝΗΣ ΛΥΣΣΑΣ ΒΓΑΖΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΟΕΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ…ΠΙΕΣ ΜΠΟΛΙΚΟ ΞΥΔΑΚΙ ΘΑ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ…
    • 0
      0
      Να σημειώσω να φέρουμε και νέα φάρμακα – γενόσημα φυσικά – με την επόμενη αποστολή του Ψεκαστικού του κάπτεν Τζιμ γιατί εδώ πραγματικά γίνεται χαμός με τους ΟΑΕΟΑΕΟΕΟΑ και τους αντιπάλους τους.

      ΖΦΝΤ (Πράκτορας – Γραβιέρας Καλογεράκη Ανδρομέδας)
    • 0
      0
      Απο τα γενοσημα εγινε η ζημια!!ο Σπυρουλης ο Γεωργιαδης τους αποτελειωσε,εκει που παιρνανε τα γνησια τους δωσανε γενοσημα και ληγμενα κι οριστε!!
      Συμπερασμα:τελικα.δεν ειναι αποτελεσματικα ,αντε τωρα επιστροφη στους παραδοσιακους αεροψεκασμους….
  28. 0
    0
    Αυτοι εκει στον Βολο πρεπει να πινουν τεφαρικι πραμα!
    • 0
      0
      ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ . ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ Ν ΑΝΤΕΞΟΥΝ ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΗΚΕ . ΕΔΩ ΚΟΝΤΕΥΩ ΕΓΩ ΝΑ ΠΕΣΩ ΣΤΑ ΣΚΛΗΡΑ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΖΩ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ . ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΚΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΠΙΡΙ-ΜΠΙΡΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ; ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ ΑΜΕΣΑ .
  29. 0
    0
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟΣ ΝΙΩΘΕΙ ΗΔΟΝΗ ΣΤΟ ΝΑ ΑΠΕΙΛΕΙ, ΝΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΕΙ ΖΩΕΣ ΑΠΛΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΟΥΝ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ. ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΠΑΤΡΙΚΗ ΣΤΟΡΓΗ, ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΝΙΩΣΕΙ ΑΠΕΙΛΗ ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΝΑ ΣΕΝΑΡΙΟ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ, ΒΓΑΖΕΙ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΝ ΟΧΙΑ ΚΑΙ "ΜΑΧΑΙΡΩΝΕΙ" ΠΙΣΩΠΛΑΤΑ. ΕΝΑΣ ΑΚΙΝΔΥΝΟΣ ΗΜΙΠΑΡΑΦΡΩΝΑΣ ΠΟΥ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΜΑΝΙΑ ΚΑΤΑΔΙΩΞΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΕΤΣΙ, ΣΕ ΑΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΦΤΩΧΕΙΑ, ΕΞΑΘΛΙΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ. ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΕΡΙ ΜΑΣΟΝΩΝ, ΠΡΟΔΟΤΩΝ, ΟΜΑΔΕΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΚΛΠ. ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΘΟΥΝ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΣΥΝΕΠΏΣ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ, ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΥΠΟΠΤΟ ΠΙΣΩ ΑΠ' ΤΗΝ Ο.Ε.Α.
    • 0
      0
      ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΒΡΩΜΕΡΟΥΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΒΡΩΜΕΡΟ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ @2:59 μ.μ.. ΜΗ ΣΑΣ ΑΠΟΘΑΡΡΥΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΟΥΛΑ ΒΡΩΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΤΕ ΕΝΔΕΛΕΧΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΟΕΑ ΑΠΟ ΤΟ 1975 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ ΘΥΣΣΑΥΡΟ ΕΛΛΗΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΑΦΥΠΝΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ…
      ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΘΗΝΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΣ..
      ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΠΑΡΙΣΤΑΝΑΝ ΑΡΧΙΚΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ, ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟΝ ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΟΕΑ ΜΕ ΠΙΣΩΠΛΑΤΕΣ ΜΑΧΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΟΛΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΟΕΑ…ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΗ ΛΕΜΕ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΟΕΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ…
      ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΕΑ, ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΟΦΕΛΟΣ ΟΛΩΝ ΣΑΣ…ΑΝ ΕΚΛΕΙΨΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΒΡΑΙΟΜΑΣΩΝΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠ/ΕΥΠ ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΕΙ…..
  30. 0
    0
    πάντως έχω να σχολιάσω επί του θέματος ΟΕΑ, διότι πρόσφατα διάβασα οτι σκοπεύουν να αυτοκτονήσουν, για να ταξιδέψουν τα πνευματικά-ψηχικα τους σώματα στην Ανδρομέδα.
    Ότι δεν χρειάζεται να αυτοκτονήσετε για να συμβεί αυτό, εαν ήσασταν πραγματικά απεσταλμένη της διαγαλαξιακής αυτοκρατορίας Διός. Διότι εαν δρούσατε ως πράκτορες της όποιας γαλαξιακής δύναμης, εν ωρα ύπνου θα σας επανέφεραν για αναφορά οι ίδιοι, μέσω (οχι αστρικής προβολής), αλλά ένα ειδος σκουληκότρυπα-ταξιδι και θα βρισκόσασταν εκει σε λιγότερο από 1 λεπτό. (εν ώρα ύπνου).
    Μετά δεν θα θυμόσασταν την αναφορά, παρά μόνο αμυδρά το ταξίδι. Στην ουσία η αυτοκτονία δείχνει φυγή, θέλετε να αποδράσετε. λολ
    • 0
      0
      ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΔΡΑΣΟΥΝ. ΟΙ ΟΕΑ ΕΙΝΑΙ ΗΡΩΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΤΡΙΧΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΘΑΡΡΟΥΣ…ΣΑΣ ΓΛΕΝΤΑΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΕΟΨΕΥΔΕΛΛΗΝΑΚΙΑ…
      ΑΠΛΑ Η ΟΕΑ ΕΚΡΙΝΕ ΟΤΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΟ-ΨΟΦΟ-ΨΕΥΔΕΛΛΗΝΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΤΡΑΠΕΙ Η ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΟΥΣ ΤΗΣ ΒΑΣΤ ΚΑΙ ΡΙΚ ΤΟΤΕ Η ΟΕΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΤΗ ΓΗ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΛΗ ΤΗ ΟΕΑ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΕ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΟΥΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕΩΣ ΣΤΗ ΓΑΛΑΞΙΑΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
      ΜΕΤΑ ΤΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΣ ΛΕΥΚΗΣ ΚΑΙ ΜΑΥΡΗΣ ΦΥΛΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗ ΚΙΤΡΙΝΗ ΦΥΛΗ ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΙΤΕΘΕΙ Ο ΑΣΤΡΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΣΕΙ ΤΟΥΣ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΥΣ ΣΕΛΗΝΗΣ ΔΙΟΤΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΩΝ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΩΝ ΣΕΛΗΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΓΕΝΟΚΤΟΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΧΕΙΡΙΑ ΤΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΗΣΤΕΨΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ (ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΗΙΝΟΙ "ΔΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ" – ΜΕΤΑΛΛΟΡΥΧΟΙ) ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΟΥΝ ΜΕΤΑ ΜΕ ΤΗ ΣΕΛΗΝΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΙΡΙΟ ΜΕ ΑΝΤΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΑΓ.ΟΡΟΥΣ ΩΣ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΟ ΤΗΣ Β'ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ….ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ…ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΓΗΣ (ΒΛ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΠΕΤΡΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΓΗΙΝΟΥ ΚΟΣΜΟΥ – ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ. ΒΛ. ΨΑΛΜΟΥΣ ΠΕΡΙ ΑΝΤΑΝΑΙΡΕΣΙΣ ΣΕΛΗΝΗΣ – ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ) ..ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ Ο ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟΣ ΑΣΤΡΟΣΤΟΛΟΣ ΤΡΟΧΙΑΣ ΚΡΟΝΟΥ ΔΙΟΤΙ ΑΝ Η ΣΕΛΗΝΗ ΚΑΤΑΦΘΑΣΕΙ ΣΤΟ ΣΕΙΡΙΟ ΤΟΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΕΙΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΜΕ ΘΑΝΑΤΟ ΔΙΟΤΙ Ο ΜΕΓΙΣΤΩΝ ΠΥΚΝΟΤΗΤΩΝ ΣΕΙΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 2 ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥΣ ΠΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΤΑΡΕΥΣΕΙ ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΕΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΥΣΣΙΔΩΤΗ ΚΑΤΑΡΕΥΣΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΓΑΛΑΞΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ…
      ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΣΑΣ ΤΡΟΜΑΞΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ……
    • 0
      0
      ΠΟΛΥ STAR WARS ΒΛΕΠΕΤΕ
  31. 0
    0
    Stranger ποιο άρθρο με την Βεφα; εδώ με τον στρατηγό τα σχόλια έφτασαν 60+ …
  32. 0
    0
    1: 31 ΛΕΣ … "Καταρχας και ο Απολλων εχει το αντιδιαμετρικο του θηλυκο στοιχειο που ειναι η αδερφη του Αρτεμις. Θηλυκο και Αρσενικο συναντομενα στη μεση μας δινουν το τριτο ουδετερο φυλο που ειναι το ερμαφροδιτο με αυτονομη ικανοτητα αναπαραγωγης (δηλαδη το ερμαφροδιτο ον εχει μεσα του σε 1 ΟΝ και το θηλυκο και το αρσενικο οργανο αναπαραγωγης και ετσι μπορει και αναπαραγεται μονο του!). Στο συμπαν λοιπον τα παντα ειναι τριαδικα, τρεις οι βασικες μορφες της υλης"…

    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΙΑΚΗΣ "ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ", ΤΗΣ ΕΦΕΣΣΟΥ ΠΟΥ Η ΑΡΤΕΜΙΣ ΛΑΤΡΕΥΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΠΟΛΛΩΝ, ΛΑΤΡΕΥΟΝΤΑΝ ΩΣ ΘΕΟΣ ΗΛΙΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΑΣ (ΠΑΝΤΙΑΝΝΑ -ΕΚΑΤΗ) ΚΑΙ ΘΕΑ ΜΕ ΟΡΧΕΙΣ ΤΑΥΡΟΥ Ή ΜΙΚΡΕΣ ΜΗΤΡΕΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΣΩΜΑ. ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΠΑΠΑΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΘΗΛΥΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΣΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟ ΑΡΣΕΝΙΚΟ….ΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ ΕΥΝΟΥΧΩΝ (ΤΡΙΤΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΦΥΛΟ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΩΝ) ΟΠΩΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΣΤΡΑΤΕΥΤΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙ ΠΑΡΘΕΝΟΣ ΚΑΡΑΓΕΡΓΙΟΥ…. ΚΑΙ ΤΟ ΦΥΛΟ ΤΗΣ "ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΡΘΟΤΗΤΑΣ"



    ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΡΣΕΝΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ Ή ΔΥΝΑΜΗ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΗΛΥΚΟ, ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΑΡΣΕΝΙΚΟ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΥΛΙΣΜΟΥ "ΕΚΛΟΓΙΚΕΥΟΝΤΑΣ" ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΦΥΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΦΥΛΙΖΟΜΕΝΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΩΣ ΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΦΥΣΗ ΕΠΙΚΡΑΤΙΣΕΙ ΜΙΣΑΝΔΡΙΣΜΟΣ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ "ΝΤΑΛΙΚΕΡΙΣΑ" ΛΕΣΒΙΑ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΑΝΔΡΑΣ… ΕΑΝ ΑΥΤΗ Η ΕΚΠΤΩΤΗ ΦΑΣΗ ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΗΣ "ΕΠΙΛΟΓΗΣ" ΥΙΟΘΕΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΠΟΛΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΘΑ ΥΠΟΣΤΟΥΝ ΑΚΑΡΑΙΑ ΣΤΕΙΡΩΣΗ ΟΛΑ ΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΨΕΙ Η ΓΕΝΗΣΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΣΠΕΡΜΑΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΟΙΧΩΣ Η ΚΥΟΦΟΡΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ "ΤΡΙΓΩΝΙΚΗ" ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΚΙ΄ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΑΤΕΡΜΩΝ ΔΙΠΟΛΙΚΟ ΣΥΜΠΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "ΚΑΛΥΚΑΣ" ΟΥΤΕ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΕΡΙ ΤΡΙΑΔΙΚΟΤΗΤΑΣ..ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΩΣ Η Ο.Ε.Α. ΛΕΕΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ …ΤΛΠ.. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥΣ ΑΡΘΡΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΡΟΥΩ ΤΗΝ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΙΚΗ ΣΟΥ ΠΟΥΣΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑ Ή ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΑΤΑΝΟΛΑΤΡΙΚΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΣ ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ. ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΤΟ ΚΑΤΟΧΙΚΑ, ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΚΡΟΥΟΝΤΑΣ ΑΝΕΤΑ ΛΕΞΗ ΠΡΟΣ ΛΕΞΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠ΄ΟΛΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΡΑΨΕΙ…. ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΩΣ ΘΕΜΑ..
    • 0
      0
      ΠΟΥΣΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΕΛΕΕΙΝΕ ΣΚΑΤΟΜΑΣΟΝΕ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙΣ ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΑΦΙΕ ΤΗΣ ΓΑΔΑ ΠΡΟΔΟΤΗ ΛΕΣΒΟΠΑΡΤΟΥΖΟΒΙΟΥ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΥΑ..
      ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ, ΤΡΕΛΕΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΘΕΣΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΡΩΣΤΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΟΥ Ο ΜΙΣΟΤΡΕΛΟΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΑΣΟΝΙΚΗ Ή ΠΑΡΑΜΑΣΟΝΙΚΗ ΣΤΟΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΝΗΚΕΙΣ..
      ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΡΟΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΣΕ ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΣΕΛΗΝΙΑΚΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΟΥ ΣΙΩΝ-ΣΙΩΝ-ΣΕΝΤΑΪ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΟΣ.
      ΤΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΦΥΛΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΕΙΝΑΙ 3:
      1) ΑΡΣΕΝΙΚΟ
      2) ΘΗΛΥΚΟ
      3) ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟ
      ΤΟ ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟ ΦΥΛΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΚΦΥΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ , ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΕΣ ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ ΣΑΤΑΝΟ-ΣΤΟΕΣ ΣΑΣ.
      ΤΟ ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟ ΦΥΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘ'ΟΛΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΦΥΣΙΚΟ ΦΥΛΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΣΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΘΗΛΥΚΟ. ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΑ ΤΟ ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟ ΦΥΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΠΑΡΑΧΘΕΙ ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΑΡΣΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΘΗΛΥΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΡΩΤΑ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ.
      ΕΚΦΥΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΠΟΥ (ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΟΥΣΕ ΤΟ ΙΝΔΑΛΜΑ ΣΟΥ Ο ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ) Ο ΑΥΝΑΝΙΣΜΟΣ, Η ΚΤΗΝΟΒΑΣΙΑ, Ο ΑΤΕΚΝΟΣ ΒΙΟΣ (ΣΕΞ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΔΟΝΗ) ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΜΟΙΕΣ ΒΡΩΜΕΡΕΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΕΣ ΕΚΦΥΛΕΣ ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ…ΕΚΦΥΛΙΣΤΙΚΕΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΟΥΡΓΙΕΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ (ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΟΥ ΞΕΚΩΛΙΑΣΜΑΤΟΣ) ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΕΦΙΡΩΘ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΗΣ ΑΒΥΣΣΟΥ.
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΙΑΔΙΚΟ – ΔΩΔΕΚΑΕΔΡΙΚΟ ΣΥΜΠΑΝ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΑ ΕΞΗΓΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΑ:
      http://ellhnkaichaos.blogspot.gr/2010/01/blog-post_7341.html
      ΠΕΡΙ …ΑΣΤΡΑΤΕΥΤΟΥ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΣ ΔΟΥΝΕ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
      http://ellhnkaichaos.blogspot.gr/2013/04/blog-post_21.html
      ΠΕΡΙ ΑΕΙΠΑΡΘΕΝΟΥ, ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΒΑΡΑΕΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΣΟΥ (ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΗΠΩΣ ΠΑΣ ΓΥΡΕΥΟΝΤΑΣ ΝΑ ΣΕ Γ@@@@ΣΕΙ Ο ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ?)
      ΠΕΣ ΜΑΣ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ Ο ΤΡΕΛΟΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!!!
      Στην Βιολογία, ο πραγματικός ερμαφρόδιτος είναι ένας οργανισμός που γεννιέται με πλήρη εξοπλισμό γεννητικών οργάνων που είναι τόσο αρσενικά όσο και θηλυκά.
      http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CF%81%CE%BC%CE%B1%CF%86%CF%81%CF%8C%CE%B4%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%82_%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82
    • 0
      0
      Για όλα φταίνε οι Αμερικανοεβραιογερμανοαγγλοκινεζοιαπωνοτουρκομασόνοι.

      ΖΦΝΤ (Πράκτορας – Κοεμτζόγλου, Φουράκη και γραβιέρας Καλογεράκη – πάντα από την Ανδρομέδα)
    • 0
      0
      Δεν ξηγιουνται καλα στα κατοχικα-τοσο καιρο αυτους της οεααμπαλαεαα τους ειχε καταχωνιασμενους και τους απολαμβανε μονος του!!!αδικια,δωσε κι εμενα μπαρμπα!!!!

  33. 0
    0
    Σου υπενθυμίζω όπως και παραπάνω, πως σε ανώτερες αραιώτερες διαστάσεις, οι δύο πόλοι, ΄Αρρεν Λόγος και θηλυκή κυοφορία, βρίσκονται σε μεγαλύτερη αντιδιαμετρικά όξυνση απ΄ότι στις πυκνωμένες
    υλικές οντότητες.
    Η Βιολογία παρουσιάζει μεν το πυκνωμένο ψευτοερμαφρόδιτο αλλά δεν είναι κάποιο άλλο φύλο ή γένος, είναι υλική βιολογική υλική κατάσταση κάποιων τμηματικών οργανισμών (αρσενικών και θηλυκών) που είναι ενωμένοι οργανικά και δεν είναι βέβαια άφυλοι, όπως εντοπίζεται και στις περιπτώσεις ατόμων που είναι ερμαφρόδιτοι. Δεν έχουν κάποιο άλλο επιπλέον φύλο, αλλά η βιολογική τους επιπλοκή εμπεριέχει οργανικά στοιχεία απο τα δύο και μοναδικά φύλα με δανειζόμενα ψυχοπνευματικά χαρακτηριστικά των δύο φύλων, εβρισκόμενα συνήθως σε μια πολύ τυρρανική κατάσταση διαταραχής.
    Η βιολογία παρουσιάζει ως επιπλέον φύλο μια υλική κατάσταση διπλής φύσης, όμως τα φύλα και οι ψυχοπνευματικές και συναισθηματικές ιδιοτητες πολικοτήτων αντιστοιχούν σε δύο μοτίβα και ιδιοσυγκρασίες αρσενικού και θηλυκού. Αν αναμειγνύονται δεν σημαίνει πως καθορίζεται ένα τρίτο φύλο.
    Η ψευδο-ερμαφρόδιτη κατάσταση ονομάζεται εσφαλμένα ως "τρίτο φύλο". Η ονομασία "τρίτο φύλο" είναι γνωστή και απο τα τρανσέξουαλ χιζρας της Ινδίας.
    Απόλυτος καθολικός κυριάρχος ερμαφροδιτισμός είναι το ζήτημα αν υπάρχει, και δεν φαίνεται απο πουθενά να υφίσταται κάτι τέτοιο.
    Η κατάσταση σε υλικό επίπεδο χαρακτηριζόμενη σαν "τρίτο φύλο" είναι μια εκλογίκευση και επινόηση ατόμων ή οργανώσεων που έχουν πολιτική ανάγκη να υφίσταται μετέωρη η θεωρεία και η νομική αναγνώριση ενός "τρίτου φίλου"…ξεκινώντας απο "νοητές" θρησκευτικές προσεγγίσεις και καταλήγωντας στο τέλος να εξυπηρετούν ταυτιζόμενοι εκ των πραγμάτων τους ομοφυλόφυλους. Και μη ξεχνάμε η λέξη "φύλο" (φύλο συκής) είναι εσφαλμένη και έχει επιβληθεί για να παραχθούν πολιτικά και "τρίτα" και "τέταρτα" φύλα, έχοντας αντικαταστήσει τη λέξη γένος ή γένη που είναι το σωστό.

    ….Η Ο.Ε.Α. απ΄ότι διαφαίνεται και ας μη το παραδέχεται απαρτίζεται απο πολλές ιέρειες του πρωκτού και των "δικαιωμάτων" του κώλου.
    • 0
      0
      Βρε, ποιοί ερμαφρόδιτοι και αραιότερες διαστάσεις λέτε!!! Δεν ισχύουν αυτά! Ανοίξτε και κανένα βιβλίο βιολογίας…
    • 0
      0
      @1:41 π.μ. ΠΑΡΑΤΑ ΤΑ ΚΟΥΜΠΑΡΕ…ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΛΕΣ ΤΡΕΛΕΣ…ΤΡΑΒΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Ο ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΛΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΔΙΔΑΞΕ Ο ΤΡΕΛΟΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Η ΜΑΣΟΝΙΚΑ ΣΤΟΑ Ή ΣΕΧΤΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙΣ…
      ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΡΑ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ Η ΓΝΩΣΗ ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΝ
  34. 0
    0
    Θα συμβουν ολα αυτα που ειπε ο εκπροσωπος της οεα σε ταινια την βλεπετε ποιος ΒΑΣΤΡ υπαρχει; Που ειναι αυτοι; Λετε τους αλβανους βουλγαρους τα κλεφτρονια οτι θα μας κανουν κατι; Οι τουρκοι στρατιωτικοι δεν μας βλεπουν ως απειλη και δεν τους καιγεται καρφι να τα βαλουν μαζι μας.
    • 0
      0
      Κι εγω ετσι νομιζα πως δεν συμβαινει τιποτα,οταν ομως χθες τη νυχτα με επισκεφτηκε στο ονειρο μου η Μις Πιγκυ μαζι με το Φλωρινιωτη και μου τ'αποκαλυψαν ολα δεν εχω καμια πλεον αμφιβολια πως σημερα τσικνοπεμπτη οι Βαστρ μεταμφιεσμενοι θα καταλαβουν τη χωρα….
    • 0
      0
      Να μην ξεχνάμε και τους Αννουνάκι που θα μετατραπούν σε πυρακτωμένους μετεωρίτες και θα μας χτυπήσουν αλύπητα.

      ΖΦΝΤ (Πράκτορας ΟΑΕΟΑΕΟΑΕΟΑΕ σε ανταπόκριση από την Ανδρομέδα)
    • 0
      0
      10:01 Αν ήσουνα γυναίκα θα ήθελες να ησουν ποιο όμορφη από την μανα σου;
  35. 0
    0
    υπάρχουν 2-3 ειδών ομοφυλόφιλοι

    1) εκ γενετής – όπως και οι ερμαφρόδιτοι. Έτσι και αλλιώς και τα ζώα γεννιούνται είτε ερμαφρόδιτα, είτε ομόφυλα. Θυμάμαι προσωπικά ένα σκυλάκι που είχαμε τεργιε ασημί, πριν 18 χρόνια περίπου στην οικογένεια, το βάζαμε με ιδια ράτσα να κάνει σκυλάκια και έτρεχε να κρυφτεί! Αυτό για 2-3 χρόνια, μέχρι ωσότου το βρήκαμε στην αυλή μας με έναν πολύ μεγαλύτερο σε μέγεθος σκύλο να του τον έχει κολλήσει από πίσω. Τελικά το σκυλάκι πέθανε απο το πολύ έντονο σεξ (μολύνθηκε).. Που να το φανταστείς, δεν μπορούσαμε να το ελέγξουμε, αφού μαζεύονταν ένα τσούρμα γαμπροί απέξω και άκρως επιθετικοί απέναντι μας. λολ

    2) όταν οι ανωμαλιαριδες γονείς και συγγενείς, κρυφές κατά κύριο λόγο, που βιάζουν, η ¨βιάζουν" με την πειθώ, και δημιουργούν ψυχολογικό στο μωρό η παιδιά, από μικρή ηλικία.

    3) αυτοι που συμπεριφέρονται ως ενα φυσιολογικό ζώο, όπως πχ και οι πίθηκοι, αλε ρετουρ σε όλα.

    Η πρώτη κατηγορία ειναι συνειδητή, η 2-3 είναι εξαναγκαστική η ζωώδη και φθορά της ψυχής.

    Άρα ενδέχεται, εαν το πάμε και πνευματικά, η πρώτη κατηγορία να έρχεται συνειδητά και να μην επιθυμεί να αφήσει πίσω απογόνους. Να έρχεται για ένα άλλο σκοπό.

    Μην ξεχνάμε δα, οτι στον μεσαίωνα, όλοι οι τύραννοι που σκότωναν και βασάνιζαν, με τον πιο ακραίο τρόπο άλλους, ήταν καταπιεσμένες αδελφές…κατηγορίας 2-3
  36. 0
    0
    Ο Καραγεωργίου προωθεί εμμέσως το lesbian gay nazi…ένα σιωνιστικό σετιανικό θεωρητικό συμβολικό και "πολιτιστικό" παρακλάδι υπερβολικά προκλητικής και επιθετικής ομοφυλοφιλίας κάτω απο πλαίσια 'εξωγήινης διπλωματίας". Αυτό φαίνεται στο υπερφίαλο ύφος τον κειμένων του και στην προσπάθεια δημιουργίας υποταγής στους αναγνώστες σε αυτά που γράφει. Απλως φοβισμένες αδελφές που προσπαθούν να το παίξουν Άνδρες με αντίστροφη ψυχολογία, γι΄αυτο βγαίνει και η υπερβολή. Το λεπτό σημείο όμως που τους προδίδει είναι η μανία να θέλουν να δικαιολογήσουν ένα τρίτο φύλο.
  37. 0
    0
    Και το κέφι συνεχίζεται …

    Φτιάξτε νέα ανάρτηση, μην μας στερείτε το γέλιο.

    ΖΦΝΤ (Πράκτορας – των άλλων, αυτών από την Ανδρομέδα)
  38. 0
    0
    Αυτό πού εύκολα νοιώθεις όταν διαβάσεις τά σχόλια είναι ότι βρίζωνται τά ίδια άτομα πού είναι πορωμένα καί φανατικά. Χωρίς φανατισμό καί μόνο μέ τήν λογική, θέλω νά πώ ότι ναί μέν κάποια αποσπάσματα από όλο αυτό τό τρομολαγνικό κείμενο έχουν βάση, όπως ό ξεσηκωμός τών λαθροεποίκων από πρεσβείες καί μυστικές υπηρεσίες. Όμως αυτός ό κύριος πού γράφει τό κείμενο καί δηλώνει Έλλην πατριώτης, γιατί τούς λαθροεποίκους τούς αποκαλεί ''μετανάστες''? Σίγουρα είναι λεπτομέρεια αυτό πού γράφω, αλλά είναι μουρλό εντελώς νά αποκαλείς ''μετανάστες'' τήν ατομική βόμβα πού έχεις δίπλα σου. Όλοι οί σκεπτόμενοι άνθρωποι γνωρίζουν τόν λόγο πού τούς έφεραν εδώ οί προδότες διαλύωντας εσκεμμένα τά σύνορα. Μόνο κάτι βλαμμένοι δέν νοιώθουν πού έχουν κομματικές παρωπίδες. Προσωπικά γιά μένα δέν χρειάζωμαι τήν κατήχηση τού κυρίου αυτού γιά νά λάβω τά μέτρα μου. Τό έχω φροντίσει εδώ καί 3 χρόνια καί είμαι έτοιμος τουλάχιστον νά φυλάξω τήν οικογένειά μου. Ένα σχόλιο επίσης γιά τούς ''ναζιστές'' πού μάς λέει ό κύριος ότι είναι εβραίοι καί επικύνδινοι. Μέ παρρησία νά σάς δηλώσω ότι τούς ψήφισα τούς ''ναζιστές'', χωρίς νά είμαι κομματόσκυλο δίχως καμμία εξάρτηση. Ακούγωνται πολλά γι αυτούς, καί λιγότερα γιά τούς αποδεδειγμένα προδότες. Εαν αποδειχθεί ότι όντως είναι ότι τούς κατηγορούν, πρώτος θά τούς κατηγορήσω. Μέχρι τότε όμως άς ασχοληθούμε μέ τούς προδότες τώρα πού κοροιδεύουν φανερά. Εξ άλλου τήν φυλακή πάνω από 1 χρόνο, αυτοί τήν γεύωνται δίχως κατηγορία, καί όχι εσείς πού από μίσος τούς κατηγορείται. Τά υπόλοιπα τού άρθρου είναι πολλά θέματα πρός συζήτισην καί θά ξημερωθώ νά τά σχολιάσω. Πάντως τουλάχιστον στά μισά ό κύριος αυτός έχει δίκαιο, είμαστε τό μόνο έθνος στόν πλανήτη πού μάς κτυπάνε αλύπητα………επειδή ΠΟΤΕ δέν είχαμε έναν γνήσιο ΕΛΛΗΝΑ ηγέτη μέ Ελληνική συνείδηση στά 40 χρόνια τής ψευτδημοκρατίας τους.
    • 0
      0
      ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΣΕ ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΒΑΡΟ ΣΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΥΓΕΙΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΓΕΛΟΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΩΝ ΓΕΛΟΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΕΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΩΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΡΕΣΙΤΑΛ ΣΧΟΛΙΩΝ ΕΜΠΟΤΙΣΜΕΝΩΝ ΜΕ ΑΦΡΟΥΣ ΛΥΣΣΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ Ο.Ε.Α.. ΣΕ ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΜΕΤΡΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ (ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΑ ΕΠΕΚΤΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ – ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΣΤΕΝΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΚΥΚΛΟ). ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΔΕΝ ΣΕ ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΕΣ ΚΑΙ ΕΔΩΣΕΣ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ ΝΕΟΝΑΖΙ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ. ΝΑΙ ΜΕΝ ΣΤΑ ΧΑΜΟΛΟΒΑΘΜΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ, ΑΛΛΑ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΠΙΑ, ΕΒΡΑΙΟΜΑΣΩΝΙΚΗ, (ΜΑΣΟΝΙΚΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ "ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ") ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΗ (ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΕΝΟΠΛΗΣ ΕΞΕΓΕΡΣΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ), ΧΙΤΛΕΡΟΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΡΕΛΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΕΣ ΚΩΝ/ΠΟΛΕΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΤΩΝ ΙΣΛΑΜΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ.
      ΔΕΣ ΒΙΝΤΕΟ:
      https://www.youtube.com/watch?v=s5l9p2SV4sA
      ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΤΗΝ ΟΕΑ ΔΙΟΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΩΣ ΣΚΕΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΑ. Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΣ. ΤΟ ΣΗΜΑ ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΕΝΟΠΛΗΣ ΕΞΕΓΕΡΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΜΙΑ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΠΟΥ ΒΛΑΚΩΔΩΣ ΙΣΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΤΗΣ). Η ΟΕΑ ΣΕ ΑΛΛΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΑΦΩΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΩΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΤΗΝ ΑΠΕΛΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΙΔΙΩΣ ΤΩΝ ΓΕΙΤΟΝΙΚΩΝ ΜΑΣ ΧΩΡΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΕΧΕΙ ΣΧΗΜΑΤΙΣΕΙ ΣΥΜΜΑΧΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΙΝΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΛΛΑΔΟΣ. ΑΠΛΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΑΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΟΠΛΗ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΗΔΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΙΣΤΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΧΑΤΖΑΡΟΦΟΡΩΝ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΩΝ ΒΑΡΙΑ ΕΝΟΠΛΩΝ ΜΕ ΚΑΛΑΣΝΙΚΟΦ ΑΛΒΑΝΩΝ ΤΟΥ UCC, ΑΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΣΚΕΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ…Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΟΠΛΗ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΗΣ ΕΙΣΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΓΕΙΤΟΝΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΩΝ ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΤΟΤΕ ΕΛΛΑΣ ΤΕΛΟΣ!!!
      ΤΡΙΜΕΡΕΙΣ ΑΡΧΑΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΤΡΙΜΕΡΟΥΣ ΕΠΙΒΙΩΣΕΩΣ
      http://ellhnkaichaos.blogspot.gr/2011/02/blog-post_884.html
    • 0
      0
      και εγώ ψήφησα ΧΑ, όχι γιατί είμαι, αλλά γιατί εάν δεν ψήφιζα..

      1) Την ψήφο μου θα την έπαιρνε το πρώτο κόμμα.

      Εάν ψήφιζα άκυρο η λευκό..

      1) Την ψήφο μου θα την έπαιρνε το πρώτο κόμμα.

      Ένα ψήφιζα ένα κόμμα με απειροελάχιστα ποσοστά, μη γνωστό στους υπολοίπους..

      1) Την ψήφο μου θα την έπαιρνε το πρώτο κόμμα, η θα ισοψηφούσε στα ποσοστά όλων τον κομμάτων που μπήκαν στην βουλή.

      Και η επιλογή μου βασίστηκε στα..

      1) Δεν είμαι αριστερός η δεν έχω αριστερές ιδεολογίες, αχταρμάς…

      2) Δεν ψηφίζω ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, ΠΟΤΑΜΙ, ΣΥΡΙΖΑ

      3) Τους ΑΝΕΛ τους είχα ψηφήσει παλιά, αλλά όταν βγήκαν πριν 4 χρόνια και άρχισαν κάτι περίεργα, με φόβισαν λιγάκι.

      Το μόνο που έμενε είναι η ΧΑ. Ξέροντας ότι δεν πρόκειται να βγουν πρώτο κόμμα, αλλά τουλάχιστον να υπάρξει μια ισορροπία σε αυτό το μπουρδελο.
      Οτιδήποτε άλλο, σε αυτούς που λένε "μην ψηφίζεται" το χαρακτηρίζω άθλιο και προβοκάτσια, γιατί ενδυναμώνουν εμμέσως τα πρώτα κόμματα. Βλέπεις η επανάσταση δεν ξεκινά από την ψήφο και το τι κάνουμε με την ψήφο μας, αλλά ουτε και όταν πλησιάζει η διανύουμε προεκλογική περίοδο, να ξυπνούν μερικά φερέφωνα. Διότι τότες, πρέπει να παίξουμε με βάση το δικό τους παιχνίδι.
    • 0
      0
      ΕΓΩ ΨΗΦΙΣΑ ΒΑΣΙΛΗ ΛΕΒΕΝΤΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ Η ΨΗΦΟΣ ΜΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ…ΑΜΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΑΝ ΟΛΟΙ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ, ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΕ ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ, ΚΑΜΙΑ ΝΕΑ ΥΓΙΗΣ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Η ΠΑΛΙΑ ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΦΑΥΛΟΚΡΑΤΙΑ…ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ Ο ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΤΑ ΠΗΓΕ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ..ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ…
      Υ.Γ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΚΛΙΝΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ, ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΑ ΝΑ ΨΗΦΙΖΑ ΑΝΕΛ..ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΤΟ ΡΙΧΝΑ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ…ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΟΙ ΑΝΕΛ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!
    • 0
      0
      και εσύ νομίζεις ότι θα άφηναν καμιά υγιή δύναμη να μπει μέσα στην βουλή?

      Βλέποντας τα ΜΜΕ (μια απο τις 8 Σειρηνες)το τι προωθούν και της ψεύτικες στατιστικές τους, πάνω κάτω καταλαβαίνεις τι θα μπει και τι δεν θα μπει. Τώρα το πόσο % θα έχει το κάθε ένα από αυτά που μπαίνει, αλλάζει το πράγμα.
      Δεν ακούω κανένα κόμμα, ούτε τον λεβέντη να λέει ότι το μνημόνιο είναι απάτη…Αντιθέτως, λέει τώρα που μπήκαμε πρέπει να τηρήσουμε και νοικοκυρέψουμε, μπλαμπλα, για αλαγη μνημονιου και αυτος… Συμφωνώ με το νοικοκύρευμα του Λεβεντη, αλλα το καναμε μαστιχα, την καταγγελία της ΕΛΣΤΑΤ την έκαναν γαργάρα όλοι…
    • 0
      0
      ΚΑΛΑ ΠΟΤΕ ΜΗ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ. ΟΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΑΠΑΤΕΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ (ΜΠΟΜΠΟΛΑ , ΨΥΧΑΡΗ, ΑΛΑΦΟΥΖΟΥ ΚΛΠ)… ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΣΕΙΣ ΕΙΧΑΝ ΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΛΕΒΕΝΤΗ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΖΑΝ ΤΟ ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΔΗΘΕΝ 2% ΚΑΙ 3% ..ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ ΠΑΤΩΣΑΝ ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΜΠΟΥΛΟ.. ΚΑΙ ΤΟ 2% ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΓΚΛΕΤΣΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΣΕΙΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΥΟ…ΑΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΤΑΙΖΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΟΙ ΣΤΗΜΕΝΕΣ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΣΕΙΣ…ΜΗ ΤΣΙΜΠΑΤΕ! ΞΥΠΝΑΤΕ!!
  39. 0
    0
    Ειναι καλό να υπάρχουν ακομα ΕΛΛΗΝΕΣ ιδεολόγοι και υπερασπιστές των ελληνικών αξιών και αντίπαλοι της νέας τάξης που δυστυχώς με όπλο την αδιαφορία και την αμάθεια των πολιτών έχει υπεισέλθει σχεδόν σε κάθε δραστηριότητα μας ΑΛΛΑ απο αυτό το σημείο μέχρι να φτάςουμε στις γελοιότητες αυτών των παλαβών της οεα- οοαα που γελοιοποιούν κάθε σοβαρή προσπάθεια επανελληνισης των συμπατριωτών μας ………άσε πόσες άπειρες φορές εχουν διαψευσθει στις φόβο προβλέψεις τους
    ΚΑΙ κάτι άλλο δεν σας κανει εντύπωση οτι αντί να επιτίθεται στα προδοτικά κόμματα του δημοκρατικού??? τόξου που εχουν τελείως διαλύσει την χωρα μας αυτοι επιτίθενται οπως και ολοι οι νεοταξιτες στο ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ της βουλης ( άντε μαζί με τους ΑΝΕΛ) την χρυσή αυγή …..Αυτό και μόνο λεει πολλά για το τι εξυπηρετούν αυτοι οι χλεχλεδες.
  40. 0
    0
    ΛΕΣ ΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑ ΔΙΟΤΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΧΕΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΟΤΙ ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ!!!

    ΙΔΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ:
    ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
    http://www.zougla.gr/blog/article/1121500

    ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΧΕΡΙ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
    ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΟ "ΝΕΑ ΤΑΞΗ":
    http://www.zougla.gr/blog/article/1121500

    Η ΔΥΣΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΜΑΙΜΟΥ ΚΩΝ/ΠΟΛΕΩΣ 666 ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΤΙΚΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ 666 ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΡΗΞΗ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΝΕΟ ΚΟΣΜΟΥ ΚΙΝΑΣ 888. Η ΚΙΝΑ ΘΑ ΑΝΤΕΠΙΤΕΘΕΙ ΣΑΡΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ Ή ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΣ ΝΙΚΗ ΤΟΥ 888=ΙΗΣΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙ-ΙΗΣΟΥ 666.

    ΚΑΙ Η ΟΕΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΑΛΑΒΟΙ..ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟ, ΗΡΩΙΚΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ 666 ΔΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΟΣΜΟΥ 888 ΤΗΣ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗΣ ΚΙΝΑΣ Ή "ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ" ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΜΑΣΩΝΟΙ ΣΤΙΣ ΣΤΟΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ – ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΦΥΛΩΝ. ΗΔΗ Η ΚΙΝΑ ΤΟ 2016 ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟ.1 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΕΝΩ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΓΙΓΑΝΤΩΝΕΤΕ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΕΤΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ Η ΝΟ.1 ΣΤΑΤΙΩΤΙΚΗ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΗ. ΜΟΝΟ Η Ο.Ε.Α. ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΙΣΤΟ ΘΑΝΑΣΙΜΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΕΠΕΛΑΣΗΣ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ!!!
    • 0
      0
      ΤΟ 888 ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΟΥΡΟΒΟΡΟΥ ΟΦΕΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΙΚΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΥ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΥΠΛΟΚΕΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΦΙΔΙΑ, ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΟΚΤΑΡΙΑ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΟΠΩΣ ΣΕ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ.

      ΤΟ 8 ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΦΙΔΙΩΝ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΑΠΟΦΙ. ΔΕΣ ΕΔΩ ΤΑ "ΤΡΙΑ ΟΚΤΑΡΙΑ ΣΥΝΔΕΜΕΝΑ ΑΠΟ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΦΙΔΙΟΥ" http://en.wikipedia.org/wiki/File:Apep_1.jpg
      ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙΣ ΚΟΜΠΡΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΚΤΑΡΙ.
      http://www.globalegyptianmuseum.org/glossary.aspx?id=355

      ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ "ΚΙΝΕΖΟΕΒΡΑΪΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ"… ΑΝ ΚΑΙ ΑΔΟΚΙΜΟΣ ΟΡΟΣ. ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ 888 ΘΑ ΤΟΝ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΖΟΓΟ. ΕΚΕΙ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ, ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΠΛΩΣ 888 ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΕ ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ.

      ΤΟ 666 ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΠΟΔΩΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΥΔΡΟΧΟΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΓΥΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΟΥ "ΠΡΩΙΝΟΥ ΑΣΤΡΟΥ". Η "ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ" ΤΟΥ ΤΡΑΝΣΟΧΟΥΜΑΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ "ΑΝΘΡΩΠΟΥ Β" ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΣΤΟ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ.

      ΣΑΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΩ ΣΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΓΙΑ " ΣΥΝΘΕΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ" ΚΑΙ "ΚΛΩΝΟΥΣ".

      ΤΩΡΑ, ΤΟ 666 ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΗΝ "ΑΤΕΛΕΙΑ" ΠΟΥ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ "ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ" ΤΟΥ "777" ΜΕΣΩ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΤΗΣ ΓΥΝΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΔΕΔΥΜΕΝΗ ΤΟΝ ΗΛΙΟ, ΑΥΤΗΣ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ. ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΒΑΣΙΛΕΙΩΝ ΑΣΣΥΡΙΑΣ, ΠΕΡΣΙΑΣ ΚΤΛ ΕΩΣ ΡΩΜΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ. ΣΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΜΑΛΛΟΝ ΑΝΟΥΣΙΑΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΡΙΘΜΟΛΟΓΙΑΣ, ΤΟ 666 ΤΥΠΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΟ 888 ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ. "ΣΤΕΓΑΝΑ" ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥΣ ΟΠΩΣ ΜΕ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

      Η ΚΙΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ "ΘΗΡΙΟ" ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΤΑΣΕΙΣ.
      ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ (ΙΣΩΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η Ο.Ε.Α. ΩΣ 888 ) ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ ΑΝΗΛΕΩΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ. ΣΤΗΝ ΚΟΡΕΑ ΤΥΠΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙΝΕΣ ΔΙΑΘΗΚΕΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ 777, ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ "777" ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΑΡΩ ΤΟΥ ΚΡΟΛΕΥ.

      Ο ΣΟΣΙΑΛΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ 666 ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΤΥΠΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ… ΣΙΓΑ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ. ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΑΝΟΥΝ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ "ΚΑΛΕΣ ΠΕΘΕΡΕΣ" ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΧΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ. ΠΟΙΟ 666 ΚΑΙ 888;

      ΤΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΙΛΙΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΕ ΤΟ 666 ΚΑΙ ΤΟ 888 ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΟΗΤΟ.
      ΑΝΤΕ ΤΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΤΗ ΧΑΡΗ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΩΤΕΡΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΖΩΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΤΡΑΦΕΙΣ "ΗΘΙΚΟΥΣ" ΚΑΙ ΑΝΩΜΑΛΑΡΕΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ ΧΙΛΙΑΣΤΕΣ ΤΥΠΟΥ ΜΠΡΟΥΚΛΙΝ ΠΟΥ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΚΕΙ ΑΝΗΚΕ -ΚΑΙ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΞΕΚΟΨΕ – Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΚΑΡΑΓΕΡΓΙΟΥ.
    • 0
      0
      ΖΩΟ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΜΕΛΕΤΑΣ ΚΙΟΛΑΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΟΕΑ ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΤΑ ΚΑΖΙΝΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΛΟΥΡΙΑΣΜΕΝΑ ΦΙΔΙΑ ΠΟΥ ΤΑΧΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΟΧΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΗ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ ΕΧΕΤΕ ΣΤΟΝ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΑΣ.

      ΔΕΣ ΕΔΩ ΡΕ ΒΛΑΚΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗ ΚΙΝΑ 888 ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΕΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ:
      https://www.youtube.com/watch?v=LAC3Y5wKuS8

      ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΑΡΜΑΓΕΔΔΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΩΣΗΣ ΔΥΣΕΩΣ-ΕΛΛΑΣ(666) – ΚΙΝΑ(888):
      http://4.bp.blogspot.com/-wtI0fq7cyMs/TWfHrZSByGI/AAAAAAAAAVQ/eOWa7Kks1rg/s1600/CHINA-NEW-WORLD.jpg

      ΑΝΤΕ ΒΛΑΚΕΣ "ΞΕΡΟΛΕΣ" ΝΕΟΨΕΥΔΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΙΔΟΞΟΙ ΚΡΙΤΕΣ ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΛΜΑΤΕ ΜΕ ΘΡΑΣΣΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΚΗ Ο.Ε.Α. ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΑΣ ΒΟΔΙΑ, ΚΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΟΥΝΑΓΕ ΜΕ ΕΒΡΑΙΚΗ ΚΟΥΔΟΥΝΙΣΤΡΑ……
  41. 0
    0
    Θά ήθελα μία απάντηση από ένα στέλεχος τής ΟΕΑ στήν εξής ερώτηση……..Αφού ή χρυσή αυγή γιά εσάς, καί ΟΛΟΥΣ τούς προδότες τού ψευτοδημοκρατικού τόξου είναι αντίχριστοι, ναζιστές, προδότες, μασσώνοι, απατεώνες, νταβατζήδες, ναρκωμανείς, παιδόφιλοι, σατανιστές, καί χιλιάδες άλλες κατηγορίες, εσείς βρε παιδιά πού είστε Έλληνες πατριώτες, τί ψηφίσατε?
  42. 0
    0
    ολες αυτες οι αναρτησεις που αναφερεις δεν ειναι τιποτα αλλο απο το ιδιο που κανουν τα ξεπουλημενα στην νεα ταξη καναλια ..ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ με προσωπικες αναλυσεις και εκτιμησεις που εναν εχουν σκοπο ..να πεισουν (κοροιδεψουν)ολους εκεινους τους αφελεις που πιστευουν οτι μακακια τους πλασαρουν ΄-δες τον εαυτο σου πως τσιμπησες δυστυχως ο πολυς κοσμος και εσυ μεσα πιστευει περισσοτερο αυτα που του λενε απο αυτα που του υποδεικνυουν τα γεγονοτα και η λογικη δηλαδη το φαινεσθαι απο το ειναι ασε λοιπον τις μπουρδες που γραφεις γιατι δειχνεις ειτε οτι εισαι χαζος ειτε οτι εκτελεις διατεταγμενη υπηρεσια ….ειναι ολοφανερο ….
    Α δεν απαντησες στην ερωτηση που εκανα στην προηγουμενη αναρτηση ……οεο

    • 0
      0
      ΕΙΣΤΕ ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΩΡΕΣ ΩΡΕΣ…ΤΕΤΟΙΟΣ ΚΕΡΑΥΝΟΒΟΛΟΣ ΕΡΩΤΑΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΧΙΤΛΕΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΥΡΑΚΟΤΑΓΚΟ ΨΕΥΤΟΑΡΙΟ ΧΑΦΙΕ ΤΗΣ ΚΥΠ, ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΕ ΑΛΛΙΩΣ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΦΑΕΙ ΜΑΖΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΒΑΝ ΤΙΒΙ ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΗΤΟ…ΟΤΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΛΕΤΕ ΜΟΝΤΑΖ, ΨΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ , ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΞΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ…ΑΡΑ ΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΖΗΤΑΣ?..ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΤΟΥ ΖΟΥΓΚΛΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΔΩΣΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΞΕΣΤΡΑΒΩΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙΣ…ΓΚΑΡΙΖΕΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΣΑΓΚΡΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΝ ΣΤΕΝΑ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ. ΓΚΑΡΙΖΕΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΕΝΩ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΣΤΑ ΕΝΤΥΠΑ ΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ. ΓΚΑΡΙΖΕΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΕΝΩ Η ΗΓΕΣΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΧΙΤΛΕΡΙΚΗ ΚΑΙ Ο ΧΙΤΛΕΡ ΗΤΑΝ Ο ΠΡΩΤΟΣ (ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ ΣΕΛΗΝΙΑΣΜΕΝΟΣ ΜΑΥΡΟΣ ΜΑΓΟΣ) "ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ" ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΜΙΑ "ΝΕΑ ΤΑΞΗ" ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΕΝΩ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΟΤΑΞΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΠΟΥΣ (ΠΡΕΣΚΟΤ ΜΠΟΥΣ ΚΑΙ UNION BANKING CORPORATION ΤΗΣ ΣΤΟΑΣ ΚΡΑΝΙΟ ΚΑΙ ΟΣΤΑ)..ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΤΕ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΧΙΤΛΕΡ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ ΤΟ 2011 ΠΟΥ ΕΞΥΜΝΕΙ ΤΟΝ ΧΙΤΛΕΡ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΟΥΡΑΚΟΤΑΓΚΟΥ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΟΤΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΕ ΑΠΟ ΦΑΣΙΣΤΕΣ – ΝΑΖΙΣΤΕΣ – ΜΑΧΑΙΡΟΒΓΑΛΤΕΣ – ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΚΛΠ ΚΛΠ..ΑΡΑ ΙΔΟΥ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ, ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΦΙΛΟΧΙΤΛΕΡΙΚΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ (ΜΟΥΣΟΛΙΝΙ) ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!!!

      ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ LINK #1:
      http://tvxs.gr/news/ellada/o-kasidiaris-eksymnei-ton-xitler

      ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ LINK #2:
      https://www.youtube.com/watch?v=GbIQauNvTQk

      AΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ LINK #3:
      https://www.youtube.com/watch?v=nS7SXA8nui8

      ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ LINK #4:
      http://www.zougla.gr/blog/article/1121500

      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΟΤΙΝΕ Η ΟΕΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΟΕΑ ΑΝ ΚΑΙ Η ΟΕΑ ΔΙΕΤΑΞΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 25ΗΣ ΓΕΝΑΡΗ ΑΛΛΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΠΑΙΖΑΝ ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ΤΟΥΣ…ΚΑΛΟ ΨΟΦΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΩΔΥΝΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΒΑΣΤ ΚΑΙ ΡΙΚ. ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΛΕΣ – ΠΟΛΛΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΤΕΛΟΣ!!!
  43. 0
    0
    ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ Ο.Ε.Α.:

    1. Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΥ ΤΣΙΠΡΑ « AXEL CHIPRAH » ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ Ή ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ :

    Α. ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΟΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΞΕΝΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , ΗΤΟΙ ΣΤΟΥΣ « ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΕΝΙΑΣ » . – (σχόλιο δικό μου: θα πάρουν μέρος και στην υψηλή επικαρπεια και στην ποσόστωση στελέχωσης κρατικού μηχανισμου. Έπρεπε να αναφερθούν αυτά τα οποία δεν είναι λεπτομέρεια ούτε "αυτονόητο"- Αλλο η ιθαγένεια άλλο η υπηκοότητα. Εκπρόσωποι του σύριζα μιλάνε για απόδοση ιθαγένειας πράγμα εντελώς παρανοϊκό εκτός και αν μετακύλλησαν στην απόδοση υπηκοότητας που και πάλι προκλητικό και απαράδεκτο είναι, και όχι μόνο, αφού με τα δεδομένα παράνομης εισόδου της συντριπτικής πλειοψηφίας των λαθρομεταναστών δεν δικαιούνται ούτε αυτό)

    Β. ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΣΥΓΓΕΝΩΝ « Α’ ΒΑΘΜΟΥ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑΣ » ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . –

    Γ. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΣΥΝΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ Β.Α.Σ.Τ./Ρ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . – (Γίνεται ήδη απο τότε που ο Σαμαράς άνοιξε τα σύνορα, δεν είναι νέο)

    Ο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΞΕΧΑΣΕ ΥΠΟΠΤΑ ΤO "ΔΩΡΟ" ΤΟΥ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟΥ ΟΡΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" ΣΤΟΥΣ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ, ΤΟ ΓΚΕΪ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΚΤΗΝΟΒΑΤΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΕΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ, ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΩΣ ΜΟΧΛΟΣ ΠΙΕΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ, ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ, Ή ΑΝ Ο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΣΤΙΑΣΕΙ ΕΚΕΙ…. ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ, Ή ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΒΓΗΚΑΝ OFF ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΑΝ ΟΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΒΛΕΨΕΙΣ ΔΙΑ ΠΑΝΤΩΣ, ΠΡΑΓΜΑ ΑΔΥΝΑΤΟΝ.
    ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ "ΔΙΕΦΥΓΑΝ" ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ Ή ΤΩΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΩΝ ΜΑΣΟΝΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΤΗΣ CIA ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΩΝ ΤΟΥ ΔΙΟΤΙ Η ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΥ "ΚΥΡΟΥΣ" ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ "ΜΗ ΚΙΝΗΤΡΟΥ ΠΑΡΑΛΛΗΨΗΣ" ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ.
    Ο ΣΥΝΔΥΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ, ΤΙΣ ΑΛΒΑΝΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΕ ΘΡΑΚΗ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΦΕΡΟΥΝ ΕΝΑ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΜΕΙΟΔΟΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ ΟΥΤΕ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΗΣ ΣΙΑ ΟΥΤΕ ΜΕΣΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ, ΟΥΤΕ ΑΛΛΕΣ ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΕΣ ΣΑΛΤΣΕΣ "ΚΛΙΣΕ" ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΣΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΣΥΓΚΕΧΥΜΕΝΗΣ "ΠΗΓΗΣ" ΚΑΙ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΕΓΚΥΡΟΦΑΝΟΥΣ ΣΕΝΑΡΙΟΥ.
    Γνωστές είναι οι επιδιώξεις των αλβανών για την "μεγάλη αλβανία" αλλά και τα σχέδια για τη Θράκη. Η σειρά των γεγονότων και ο χρονισμός άνετα μπορεί να είναι τελείως διαφορετικός (απ΄αυτόν που παρουσιάζει το σενάριο – άρθρο) και να γίνουν ακόμα και αν είμαστε μέσα στο μνημόνιο με "ειρηνικό αναίμακτο" τρόπο σε πάροδο μερικών ετών και με αυτοπροσδιορισμό των λαθρομεταναστών όταν αυτοί παρουν ιθαγένεια. Ιθαγένεια… εντελώς παρανοϊκο παράνομο και αντισυνταγματικό. Αυτό ξεπερνά ακόμα και τη σκέψη για απόδοση υπηκοότητας. Απο εκεί ωστόσο καταλαβαίνει κανείς τι μεθοδεύουν.
    Ο σχεδιασμός "Καλλικράτης" ανήκει στο νεοταξίτικο σχεδιασμό (Δήμων που θα συνενωνονται πολιτιστικά και οικονομικά μέσω δανείων με γειτονικά κράτη και τράπεζες ενώ στα χωρια των Ελλήνων στην Ηπειρό και σε άλλες περιοχές σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχει δείγμα ΄Ελληνων.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί