Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

10:27 - 06/12/2014

Πώς ο Μωυσής «χώρισε» την Ερυθρά Θάλασσα – Η επιστημονική άποψη

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Με αφορμή την ταινία «Έξοδος» που αναφέρεται στην ιστορία του Μωυσή από την Παλαιά Διαθήκη, επιστήμονες επιχειρούν να εξηγήσουν με βάση τα φυσικά φαινόμενα, ένα από τα «θαύματα» που περιγράφονται στο ιερό κείμενο.

Η ταινία διηγείται την βιβλική ιστορία του Μωυσή, που κυνηγημένος από τους Αιγύπτιους οδήγησε το λαό του Ισραήλ στους μετέπειτα Ιερούς Τόπους, διασχίζοντας και την Ερυθρά Θάλασσα, η οποία «άνοιξε για να περάσουν» οι Ισραηλίτες.

Η πρώτη κινηματογραφική μεταφορά έγινε το 1956, στην θρυλική πια ταινία «Οι Δέκα Εντολές» με πρωταγωνιστή τον Τσάλτον Ίστον, όπου ο σκηνοθέτης επέλεξε να παρουσιάσει τη σκηνή μεταφέροντας κατά γράμμα την διήγηση της Βιβλου. Όταν ο Μωυσής και ο λαός έφτασαν στις όχθες, ο Θεός επενέβη και ως διά θαύματος το νερό άνοιξε για να περάσουν. Κατόπιν και ενώ ακολουθούσε πανίσχυρος στρατός του Φαραώ, η θάλασσα «έκλεισε» πάλι με ορμή και έπνιξε τους πάντες. Έτσι το Ισραήλ σώθηκε και το περιστατικό έμεινε στην θρησκευτική ιστορία.

Ο Ρίνλτεϊ Σκοτ που σκηνοθετεί τη φετινή ταινία, όπου πρωταγωνιστεί ο Κρίστιαν Μπέιλ, φιλοδοξεί να κάνει τα πράγματα πιο «φυσικά». Έτσι, στην επίμαχη σκηνή δεν ακούγεται ο Θεός να παρεμβαίνει με κάποιο τρόπο, αλλά αντίθετα ο Μωυσής «εκμεταλλεύεται» ένα φυσικό φαινόμενο. Ένας μεγάλος σεισμός που σημειώνεται στις όχθες της Ερυθράς και το επερχόμενο τσουνάμι δίνουν αυτή τη φορά τη λύση. Το Ισραήλ διασχίζει την Ερυθρά αμέσως μετά το σεισμό, ενώ τα νερά έχουν τραβηχτεί πριν το τσουνάμι, κάτι που όντως συμβαίνει, όπως εξηγούν οι επιστήμονες.

Μόνο που και αυτή η εκδοχή δεν μπορεί να σταθεί, αν αποκλειστεί η θεϊκή παρέμβαση. Γιατί πώς ο Μωυσής ήξερε πότε θα γίνει ο σεισμός, και πώς πρόλαβε ολόκληρος ο λαός να περάσει τη θάλασσα, πριν χτυπήσει το τσουνάμι, δηλαδή το πολύ 20 λεπτά μετά τη δόνηση;

Τι μπορεί λοιπόν να συνέβη τότε, στην αρχαία Αίγυπτο, την εποχή του Μωυσή; Είναι εντελώς φανταστική η ιστορία αυτή της Βίβλου ή όντως συνέβη;

Όχι, απαντούν οι ειδικοί επιστήμονες, όντως τα νερά της Ερυθράς Θάλασσας αποτραβήχτηκαν κι έτσι σώθηκαν οι κυνηγημένοι Ισραηλίτες. Το σχετικά συνηθισμένο φαινόμενο της παλίρροιας εξηγεί τι ακριβώς συνέβη. Καθώς ο Μωυσής γνώριζε καλά την περιοχή, μπορούσε να προβλέψει πότε ακριβώς θα συμβεί και πότε τα νερά θα «ανοίξουν» το δρόμο για το λαό και τη σωτηρία του. Αντίθετα, ο αιγυπτιακός στρατός, υπό την ηγεσία των Φαραώ δεν γνώριζε πως η παλίρροια επιστρέφει… Μην μπορώντας να το προβλέψει κανείς τους, οι Αιγύπτιοι πνίγηκαν και οι Ισραηλίτες σώθηκαν!

Κάτι ανάλογο, λένε οι επιστήμονες συνέβη και το 1798, όταν ο Μέγας Ναπολέων με ένα μικρό αριθμό στρατιωτών επιχειρούσε να διασχίσει τον Κόλπο του Σουέζ, και πάλι στην Ερυθρά Θάλασσα. Ενώ διέσχιζαν την περιοχή όπου το νερό με το ζόρι τους έφτανε ως τους αστραγάλους, ξαφνικά η παλίρροια άρχισε να ανεβαίνει και μάλιστα παραλίγο να τους πνίξει.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, οι ειδικοί επισημαίνουν πως αν ήταν όντως η παλίρροια που βοήθησε τον Μωυσή και το λαό να περάσουν την Ερυθρά Θάλασσα, τότε θα πρέπει να θεωρείται ως η μεγαλύτερη στην ανθρώπινην ιστορία!

ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (40)

  1. Ανώνυμος 12/06/2014 @ 10:28 ΠΜ

    Γράψτε το σχόλιο σας εδώ . . .

  2. Ανώνυμος 12/06/2014 @ 11:40 ΠΜ

    ΕΒΡΑΪΚΕΣ ΤΡΙΧΕΣ ……

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ

    • Ανώνυμος 12/06/2014 @ 7:05 ΜΜ

      αφου το λες εσυ….

    • Ανώνυμος 12/07/2014 @ 7:36 ΠΜ

      αετσι ακριβως οπως το ειπε η αγγελικη. οβριακες δωδωνιακες ιστοριες με σκοπο τον αφανισμο τον πιστευω τον καθαριων ΕΛΛΗΝΩΝ.οσοι τον πιστευεται μην ξεχασεται παιδακια να πατε να αναψεται και ενα κερακι στην εκκλησια για την οβριακη ψυχη του και αφυστε και κανενα κομματακι χρυσο μπορει να του χρειαστει εκει που ειναι…. στον πατερα του τον γιαχβε.

      Υ.Γ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΑΝΑ ΕΝΣΑΡΚΩΘΕΙ Ο ΓΙΑΧΒΕ ΤΟΥ Ή ΠΑΝΑΣ Η ΣΑΒΒΑΩΘ ΑΣΤΑΡΩΘ ΒΑΑΛ ΜΙΠΩΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΩ ΤΟ ΟΒΡΙΑΚΟ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΗ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙΦΑΛΑΚΙ ΤΟΥ.

      Υ.Γ. 1 ΑΝΤΕ ΨΟΦΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ

  3. Ανώνυμος 12/06/2014 @ 12:12 ΜΜ

    ο μωζες ,εκανε…"θαυματα"!!! να μην ετοιμαζει ομως τα μουτρα του ξανα!!!
    σημερα εχει μεινει μονος ο μωζες….
    και συντομα θα τον παρουν στο κυνηγι,πολλοι…
    αυτην την φορα δεν θα υπαρχουν …."θαυματα"…

  4. Ανώνυμος 12/06/2014 @ 12:32 ΜΜ

    Θάλασσες που ανοίγουν, λιμοί που σκοτώνουν λαούς για τιμωρία, μπαρμπουνια τηγανητά και ψωμάκι σικαλεως που πέφτει απο τον ουρανό, νεράκι απο βάλτο της στεπας που που γίνεται Κτήμα Άλφα κόκκινος ξηρός, τυφλοί που βλέπουν, ανάπηροι που περπατούν, νεκροί που ζωντανεύουν και άλλες ιστορίες του… ΛΟΥΝΑ ΠΆΡΚ, ανάλογες με την ΓΥΝΑΊΚΑ ΜΕ ΤΟ ΜΟΥΣΙ, και τον ΝΆΝΟ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΚΕΦΑΛΙΆ!!! Μήπως έχουν επιστημονική εξήγηση γιατρέ μου;
    Μα φυσικά! Πέντε κρίκοι ένα ταληρο, για περάστε παρακαλώ!!!
    ΠΩ, ΠΩ ΜΠΑΜΠΑΚΟ, ΓΙΟΜΑΤΟΣ ΘΑΜΑΤΑ ΑΥΤΌΣ Ο ΚΌΣΜΟΣ!
    Για αυτούς τους κακομοιρηδες εντάξει, τι άλλο να σκεφτούν! Όχι και για εμας όμως!
    ΕΝΏ για αυτούς είναι η ιστορία τους, για εμάς όλο αυτο εκφράζεται με ένα τραγούδι του Άκη Πάνου.
    ΤΟ ΘΟΛΩΜΕΝΟ ΜΟΥ ΜΥΑΛΌ! Λίγος σεβασμός στην μνήμη των κάκιστη προγόνων μας ΜΌΝΟ καλό θα κάνει!

  5. Ανώνυμος 12/06/2014 @ 1:51 ΜΜ

    Παλι δηλαδη αμφισβητουν το Θεο…….. ντροπη

  6. Ανώνυμος 12/06/2014 @ 2:14 ΜΜ

    EXODUS MY ASS

  7. Γιώργος 12/06/2014 @ 4:09 ΜΜ

    Το μικρότερο άνοιγμα στην ερυθρά θάλασσα είναι περίπου 10 χιλιόμετρα! Είναι δυνατόν να κράτησε τόσες ώρες κάποιο φυσικό φαινόμενο το οποίο γνώριζε μόνο ο Μωυσής;;;; Οι Αιγύπτιοι ήταν ηλίθιοι και δεν το γνώριζαν;;;;

    Παραμύθια των Εβραίων είναι όλα αυτά. Καμιά ερυθρά θάλασσα δεν πέρασαν. Απλά όλα ήταν μια παγίδα που έστησε ο Μωυσής και έπνιξε τους Αιγύπτιους σε κάποιο κομμάτι της σημερινής διώρυγας του Σουέζ που τότε είχε ξεκινήσει να δημιουργείται για να ενώσει τις μικρές λίμνες που υπήρχαν εκεί, αλλά είχε εγκαταλειφθεί μισοφτιαγμένη.

    • Ανώνυμος 12/06/2014 @ 7:08 ΜΜ

      βγηκαν ολα τα σαϊνια οι σχολιαστες να πουν τις επιστημονικες τους αποψεις..

    • Γιώργος 12/06/2014 @ 10:55 ΜΜ

      Μην δίνεις σημασία σε αυτά που λέμε εμείς τα "σαΐνια".
      Εσύ που είσαι πραγματικό σαΐνι ασφαλώς θα πιστεύεις και στον Άγιο Βασίλη μέρες που έρχονται!
      Περιμένεις και δώρο;;;
      Γράμμα του έγραψες;;;
      Καμινάδα έχεις;;;;

    • Ανώνυμος 12/07/2014 @ 7:41 ΠΜ

      Φίλε 9:08 είμαι ένα απο τα "σαϊνια" που βγήκα να πω την άποψη μου! Επειδή είμαι πιο σκληρός απο τον Γιώργο πιστεύω ότι πρέπει να σου πούμε την αλήθεια πιο "ωμά"!
      Κάθησε λοιπόν κάπου κρατήσου και δείξε δύναμη:
      1) ΣΊΓΟΥΡΑ δεν υπάρχει Αϊ Βασίλης!!!
      (ελπίζω να αντεξες γιατί έχω και δεύτερη αποκάλυψη)
      2) Εάν είσαι χριστιανός (που βλέπω ότι σιγουρα είσαι) να σου πούμε ότι ΌΛΗ Η ΠΑΛΑΙΆ ΔΙΑΘΉΚΗ ΕΊΝΑΙ ΚΑΘΑΡΉ ΕΒΡΑΪΚΉ ΙΣΤΟΡΊΑ, ΠΕΡΙΓΡΆΦΕΙ ΤΟΥΣ ΑΓΏΝΕΣ ΕΠΙΒΊΩΣΗΣ ΤΟΥ ΛΑΟΎ ΤΟΥ ΙΣΡΑΉΛ, ΚΑΙ ΟΙ ΑΒΡΑΆΜ, ΙΣΑΆΚ, ΜΩΥΣΗΣ, ΔΑΥΙΔ, ΗΛΙΑΣ, ΙΩΒ, ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΊ ΆΛΛΟΙ, ΕΊΝΑΙ ΑΠΛΆ ΠΡΌΓΟΝΟΙ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΊ "ΉΡΩΕΣ" ΤΩΝ ΕΒΡΑΊΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΈΠΕΙΑ ΟΥΔΕΜΊΑ ΣΧΈΣΗ ΈΧΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΌ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΌ!!!
      ΟΥΤΕ ΚΑΝ Ο ΘΕΌΣ ΕΊΝΑΙ ΊΔΙΟΣ ΜΕ ΑΥΤΌΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΎ!
      Απλούστατα, βρήκαν την ευκαιρία οι πανεξυπνοι μεσανατολιτες, να περάσουν τα ιστορικά τους στοιχεία μέσα απο τον ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΌ, να πείσουν τον κόσμο ότι έχει την ίδια καταγωγή και ιστορία και άρα… ΩΩΩ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ Ο ΜΠΑΜΠΆΣ ΣΑΣ ΕΊΝΑΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΌΣ!!! Δηλαδή ΕΞΙΟΥΔΑΪΣΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΌ, ο οποίος χρειάζεται άμεσα ΑΠΟΪΟΥΔΑΪΣΜΟ!
      3) Εαν είσαι ΕΒΡΑΊΟΣ (γονιδιακά εννοώ και όχι σαν πεποίθηση που δυστυχώς είναι οι περισσότεροι χριστιανοί σήμερα), ΤΌΤΕ ΈΧΕΙΣ ΑΠΌΛΥΤΟ ΔΊΚΙΟ ΝΑ ΑΝΤΊΔΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΊΑ ΑΜΦΙΣΒΉΤΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΊΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΎ ΣΟΥ!!!
      Και εγώ το ίδιο θα έκανα στη θέση σου σαν Έλληνας που είμαι Εαν μου αμφισβητούσαν τους ΣΩΚΡΆΤΗ, ΠΛΆΤΩΝ, ΑΡΙΣΤΟΤΈΛΗ, ΠΥΘΑΓΌΡΑ, ΑΧΙΛΛΈΑ, ΟΔΥΣΣΈΑ, ΑΛΈΞΑΝΔΡΟ, ΚΟΛΟΚΟΤΡΏΝΗ, ΚΑΡΑΪΣΚΆΚΗ, ΔΙΑΚΟ, ΠΑΎΛΟ ΜΕΛΆ καθώς και παρα παρα πολλούς άλλους, απο την μνήμη των οποίων ζητώ συγγνώμη που δεν τους αναφέρω, αλλα όπως θα γνωρίζεις η ιστορία του λαού μου έχει περισσότερους επιφανείς άνδρες, όχι ΜΌΝΟ απο τον δικό σου λαό αλλα σχεδόν απο όλους στον πλανήτη!
      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΣ ΤΌΣΕΣ ΑΛΉΘΕΙΕΣ ΜΑΖΕΜΕΝΕΣ! ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΆΡΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΎΘΩΝ!!!

    • Ανώνυμος 12/07/2014 @ 7:38 ΜΜ

      Φίλε 09.41, οταν θα γονατίσεις (γιατί θα γονατίσεις!!!!)
      θα θυμηθείς ολα αυτά που γράφεις….

      Το μόνο που σου ευχομαι, να μην ειναι αργά…..
      Και πεταχτεί να μιλήσεις κανένας έξυπνος για φόβο κλπ
      Μπερδέψατε τα πράγματα.
      Αλλο φόβος, άλλο επιλογή, αλλο ζωή, άλλο δικαιοσύνη…..

    • Γιώργος 12/08/2014 @ 11:14 ΠΜ

      Προσκύνα όσους Εβραϊκούς Θεούς θέλεις. Ειδικά δε για τον Γιαχβέ μπορείς να τουρλοκωλιάζεσαι και να σέρνεσαι στο χώμα για να σε συγχωρήσει! Αλήθεια όμως, για ποιό πράγμα να σου συγχωρήσει;;; Τί έχεις κάνει ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ που χρειάζεται τουρλοκώλιασμα για να συγχωρεθεί;;;;

      Εγώ σαν Έλληνας (και πάρα πολλοί ακόμα Έλληνες) δεν προσκυνούμε κανένα Θεό, γιατί οι Θεοί των Ελλήνων απαγορεύουν το προσκύνημα (με την χριστιανική αντίληψη, στα γόνατα όπως λές κι εσύ, γιατί κατά λέξη σημαίνει αγκάλιασμα και φίλημα). Θέλουν οι Έλληνες να είναι ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ και να κοιτούν τους θεούς στα μάτια!!!! Θέλουν ελεύθερους ανθρώπους και όχι δούλους, όπως ο Γιαχβέ, ο Θεός του Αβραάμ, του Μωυσή και των Εβραίων!

    • Ανώνυμος 12/08/2014 @ 2:04 ΜΜ

      Το τι εχει κανει το ξερει ο ιδιος..Ολοι μας κανουμε αμαρτιες που πρεπει να συγχωρεθουν.Αλλα η προσκυνηση δεν ειναι μονο για μετανοια,αλλα για τιμη,δοξα και ευχαριστια.
      Η σχεση μας με το Δημιουργο ειναι σχεση αγαπης.Δουλοι ειμαστε μακρια απο Αυτον.
      Αληθεια εχεις κοιταξει κανενα θεο στα ματια?

    • Ανώνυμος 12/08/2014 @ 2:05 ΜΜ

      Το τι εχει κανει το ξερει ο ιδιος..Ολοι μας κανουμε αμαρτιες που πρεπει να συγχωρεθουν.Αλλα η προσκυνηση δεν ειναι μονο για μετανοια,αλλα για τιμη,δοξα και ευχαριστια.
      Η σχεση μας με το Δημιουργο ειναι σχεση αγαπης.Δουλοι ειμαστε μακρια απο Αυτον.
      Αληθεια εχεις κοιταξει κανενα θεο στα ματια?

    • Ανώνυμος 12/08/2014 @ 3:00 ΜΜ

      Γιατί είσα τόσο μπερδεμένος; Τι σχέση έχει ο θεός και ο Χριστός με την ιστόρια των Εβραίων, τους αγώνες τους για ελευθερια, τους ηγέτες τους όπως ο Μωυσής; Κάτι ακόμα που ήθελα μας εξηγήσεις, τόση δουλικοτητα και αυτοεξευτελισμο ώστε για να τιμήσει και να ευχαριστήσει κανείς κάποιον να πέφτει στα τέσσερα και να δηλώνει ΔΟΥΛΟΣ, τι σόι κοσμοθεωρια είναι αυτή που τα διδάσκει;
      Όσο για το αν μπορεί να κοιτάξει ένας άνθρωπος τον θεό στα μάτια η απάντηση είναι προφανής. ΣΑΦΩΣ ΌΧΙ! Αλλά να σου κάνω και εγώ μια ερωτηση. ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΌΤΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΉ ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΌΤΕΡΟ ΝΑ ΔΕΊΧΝΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΌ ΤΑ ΜΆΤΙΑ ΤΟΥ Ή ΤΟΝ ΚΑΛΌ ΤΟΥ ΤΟΥΡΛΟΜΕΝΟ ΠΕΦΤΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΤΈΣΣΕΡΑ;

      • Ανώνυμος 12/09/2014 @ 3:36 ΜΜ

        Ενας είναι ο αληθινος Θεός ο Τριαδυκός και Αυτον προσκυνω.
        Ο Χριστός δεν ζητάει από τους ανθρώπους να γονατίζουν μπροστά Του.Ομως Εκείνοι το κάνουν.Και τούτο, γιατί εγώ (ο τόσο εγωιστής και ικανοποιημένος με τον εαυτό μου και τα «κατορθώματά μου») δεν είμαι καλύτερος από τους αδύναμους ή αμαρτωλούς που αναφέρει το ευαγγέλιο πως γονάτιζαν και ζητούσαν βοήθεια.
        Νιώθω το ίδιο δέος μπροστά στο θείο μεγαλείο και τη θεία ταπείνωση, που ένιωθαν και εκείνοι που συνάντησαν το Χριστό. Θέλω να γονατίσω.«Με κάθε γονυκλισία», γράφει ο Μέγας Βασίλειος, «δείχνουμε ότι, με την αμαρτία, πέσαμε στη γη και, με το έλεος του Θεού, ανυψωθήκαμε στον ουρανό»
        Αν εσύ, νιώθεις πως μειώνεσαι αν γονατίσεις για να προσευχηθείς στο Χριστό ή στην Παναγία (πολύ περισσότερο, αν νιώθεις μειονεκτικά γονατίζοντας μπροστά σε μια εικόνα των προσώπων αυτών, κι αν νιώθεις περιφρόνηση ή «συμπάθεια» βλέποντας έναν αγράμματο χριστιανό να γονατίζει), τότε είναι ακόμη πιο επείγον να γονατίσεις, γιατί ο εγωισμός σου έχει χτυπήσει κόκκινο… (Ή μήπως δεν αξίζει να γονατίσω μπροστά το Χριστό;). Και με σημαία τον εγωισμό δε μπαίνουμε στη βασιλεία των ουρανών, γιατί ο Θεός είναι ταπεινός και μόνο ταπεινοί μπορεί να τον πλησιάσουν.

        • Ανώνυμος 12/09/2014 @ 5:32 ΜΜ

          Δεν διαφωνώ απόλυτα αν και σηκώνει μεγάλη συζήτηση η τοποθέτηση σου. Μου κάνει όμως εντύπωση ότι απαντας ΜΌΝΟ στο ένα σκέλος της δικής μου!
          Επαναλαμβάνω λοιπόν! Τι είναι για έναν χριστιανό ο ΜΩΥΣΗΣ, τι ο ΑΒΡΑΆΜ, τι ο ΔΑΥΙΔ, ο ΙΣΑΆΚ, η ΣΑΡΑ, η ρεββεκα, η Ραχηλ, ο ΝΩΕ και όλοι οι αλλοι ΉΡΩΕΣ της Εβραικης ΙΣΤΟΡΊΑΣ;
          Γιατί ο μέσος Έλληνας χριστιανός παρεξηγηται όταν τους αμφισβητεί κάποιος;
          Τα πρώτα σχόλια στο άρθρο δεν αφορούσαν σε τίποτε τον ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΌ αλλα ΜΌΝΟ την έξοδο των ΕΒΡΑΊΩΝ με ηγέτη τον ΜΩΥΣΉ!
          Είδαμε όλοι ότι κατευθείαν παρεξηγηθηκες (ΕΣΥ ή και οποίος άλλος)
          Πρόσεχε αδελφέ, γιατί πιστεύω ότι η πλεκτανη δούλεψε απόλυτα σωστά τόσα χρόνια!
          Όπως το Πάσχα (Πεσαχ) τα κανάλια έδειχναν πριν και μετα τα ΠΆΘΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΎ το ΜΠΕΝ ΧΟΥΡ και την ιστορία ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΆ ΔΑΥΙΔ (ΕΒΡΑΪΚΉ ιστορία), έτσι βλέπω ότι και όλοι οι νεοχριστιανοι θεωρείται κομμάτι της θρησκείας τους ΓΙΑΧΒΕΔΟΗΡΩΕΣ! Για πρόσεξε το ΛΊΓΟ αυτο τεκνον μου, γιατί προλαβαινεις να σωθείς εαν… ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙΣ!!!

          • Ανώνυμος 12/09/2014 @ 10:16 ΜΜ

            Δε διαφωνω σ αυτα,γι αυτο δε σταθηκα εκει…

        • Γιώργος 12/09/2014 @ 5:38 ΜΜ

          Εγώ τον Θεό μου τον θέλω να είναι σαν τον πατέρα που αγαπά και συγχωρεί ΠΑΝΤΑ τα παιδιά του χωρίς να τα υποχρεώνει (ή έστω να απαιτεί) να γονατίσουν και να σέρνονται σαν δούλοι! Εάν είμαι δημιούργημα του Θεού, τότε είμαι παιδί του και τον αγαπώ και με αγαπά ανιδιοτελώς, χωρίς καμιά άλλη υποχρέωση.

          Και μην ξεχνάς ότι σαν Παντογνώστης Θεός που είναι ξέρει εκ των προτέρων αν θα αμαρτήσω και ΟΦΕΙΛΕΙ να με προστατέψει! ΔΕΝ θέλω να με "δοκιμάζει" ο Θεός μου!!! ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕΖΕΣ για να με δοκιμάζει. Εγώ θέλω ο Θεός και πατέρας μου να με αγαπάει και να τον αγαπώ και όχι να με ταλαιπωρεί με δοκιμασίες. Δεν γουστάρω σαδιστή Θεό. Αν αρέσει σε εσένα, τι να κάνουμε; Γεμάτος ο κόσμος από μαζοχιστές…

          Οποιονδήποτε Θεό με μεθόδους εξαναγκασμού για αποδοχή του από τον άνθρωπο, να τον βράσω! Τον απορρίπτω, δεν μου κάνει, πώς το λένε! Και αν τολμήσει και προσπαθήσει να σηκώσει χέρι επάνω μου, ο δικός μου ΘΕΟΣ, ο Θεός της Αγάπης, θα τον κάνει σκόνη!!!

          • Ανώνυμος 12/09/2014 @ 10:19 ΜΜ

            Βρε Γιωργο δε σε αναγκαζει κανεις γι αυτο το λενε ελευθερη βουληση.
            οσο για το "Θεός που είναι ξέρει εκ των προτέρων αν θα αμαρτήσω και ΟΦΕΙΛΕΙ να με προστατέψει!" αυτο ειναι τελειως παιδιαστικη σκεψη..

          • Γιώργος 12/10/2014 @ 3:40 ΜΜ

            Κατ' αρχάς πρέπει να μάθεις (αν δεν ξέρεις) τον τρόπο με τον οποίο "επικράτησε" ο Χριστιανισμός από το 300 μ.Χ. και μετά και θα καταλάβεις πόση καλοσύνη και ελεύθερη βούληση υπήρχε, αλλά και υπάρχει σε αυτή τη θρησκεία, την οποία δεν την απορρίπτω έτσι απλά αλλά μετά από πάρα πολύ μελέτη! Γιατί, τί σόι ελεύθερη βούληση είναι αυτή όταν αν ΔΕΝ ακολουθήσεις αυτά που ΔΙΑΤΑΣΣΕΙ ο Θεός των Εβραίων (αλλά και των μουσουλμάνων, ο ίδιος Θεός είναι) τότε σε περιμένει ηαιώνια τιμωρία μέχρι 5ης γενιάς;;;;;

            Κατά δεύτερον, παιδιάστικη σκέψη είναι να πιστεύεις στον Άη Βασίλη και στο ότι ο Ιησούς ήταν Έλληνας!!!!

            Και κάτι ακόμα: Ο Ιησούς ήταν Χρισμένος (Χριστός), έτσι;;; Τον έχρισαν Θεό στον Ιορδάνη ποταμό και ακούστηκε η φωνή του Πατέρα του, τού Γιαχβέ τού Θεού των Εβραίων, που το επιβεβαίωνε! Αφού ήταν Θεός γιατί τον έχρισαν Θεό;;; Θεός είσαι, δεν γίνεσαι! Και αν δεν τον έχρισαν Θεό, τότε τί τον έχρισαν;;;;

            Α.. Και κάτι άλλο μιας και είπα για την βάφτιση στον Ιορδάνη ποταμό. Γιατί φαίνεται σαν να μην γνωρίζονται ο Ιωάννης ο Βαπτιστής με τον Ιησού; Κανονικά έπρεπε να γνωρίζονται και μάλιστα πολύ καλά αφού ήταν ξαδέλφια. Η Καινή Διαθήκη αναφέρει αυτή τη συγγένεια, αλλά αναφέρει και το ότι δεν γνωρίζονταν!!!!!

            Κατάλαβες τώρα ποιός ασχολείται με παιδιάστικα πράγματα και πιστεύει "Ιερά βιβλία" που λένε για Εβραίους Θεούς που χρίστηκαν Θεοί και για ανυπόστατα πράγματα (πρώτα έγινε η ημέρα και η νύχτα και μετά ο ήλιος και το αυτόφωτο φεγγάρι!!!!!!, άκου αυτόφωτο!!!!!) και καίνε το μυαλό των ανθρώπων;;;

          • Ανώνυμος 12/10/2014 @ 5:24 ΜΜ

            Αν αναφερεσαι στις δηθεν καταστροφες των ελληνικων ναων κανεις λαθος,γιατι αλλοι τους κατεστρεψαν.Ο χριστιανισμος δεν επιβληθηκε με τη βια.Οσο για την αιωνια τιμωρια,ετσι ειναι η θα εισαι με το καλο η με το κακό.Τι περιμενεις,να αμαρτάνεις ασυστολα χωρίς συνεπειες?η εξουσια σου φτανει μεχρι το χωμα.Μετά ομως??
            Ο Χρσιτος βαπτίσθηκε για να φανερωθεί το μυστήριο της αγίας Tριάδος.Το όνομα Χριστός, είναι μία ομολογία όλης της Τριάδος.Σημαίνει ότι δείχνει τον Θεό που έχρισε, τον Υιό που εχρίσθη και το Χρίσμα που είναι το Άγιο Πνεύμα.Αποκαλυψη αγιας τριαδας.Ο Ιησους εχρίσθη,δηλαδή αποκαλύφτηκε ότι αυτός είναι ο Μεσσίας που περιμένουμε.Η Βάπτιση του Κυρίου με άλλα λόγια, έχει σπουδαιότητα και επάρκεια για μας, όχι για τον Ιησού.Η κάθοδος του Αγίου Πνεύματος στον Ιησού στον Ιορδάνη, αφορά εμάς, διότι έφερε το σώμα μας και δεν συνέβη για την τελειοποίηση του Λόγου, αλλά για τον δικό μας Αγιασμό.

            Οι δύο άντρες ασφαλώς, ως συγγενείς που ήταν, θα πρέπει να είχαν συναντηθεί και άλλοτε. Ο Ιωάννης όμως δεν γνώριζε ότι ο Ιησούς ήταν ο αναμενόμενος Μεσσίας. Αυτό το έμαθε από θείο φωτισμό τότε και εκεί στον Ιορδάνη.

          • Γιώργος 12/11/2014 @ 12:19 ΜΜ

            Ο κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα και την ελευθερία να πιστεύει ό,τι θέλει. Εγώ δεν κάνω ούτε κατήχηση ούτε προσηλυτισμό. Αυτό είναι προνόμιο των Χριστιανών και γενικά των Αβρααμικών θρησκειών. Εγώ αναφέρω πραγματικά γεγονότα και ιστορικά κείμενα. Άρα εσύ φίλε μου πίστευε και μη ερεύνα και άσε εμένα, άσχετα με το αν πιστεύω ή όχι, να ερευνώ.

            Τώρα για το πώς εξαπλώθηκε ο Χριστιανισμός ξέρει όλος ο κόσμος, ακόμα και οι παπάδες και γι' αυτό και ο Πάπας όπως και ο Πατριάρχης ζήτησαν ΕΠΙΣΗΜΑ συγνώμη για τα αίσχη και τις σφαγές που έγιναν για χάρη του Γιαχβέ και του Γιού του!

            Και ένα τελευταίο για το ποιός γκρέμισε τα Ιερά των προγόνων μας: Τη φράση "ες έδαφος φέρειν", το να ισοπεδωθούν δηλαδή σε ολόκληρη την επικράτεια όλα τα μνημεία και Ιερά των Ελλήνων ποιός το είπε, γνωρίζεις;;;;;; Μήπως κάποιος Ιωάννης Βρομόστομος… συγγνώμη Χρυσόστομος ήθελα να πώ! Εεεε;;;;

            Μήπως γνωρίζεις τί έγινε η Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας;;;;;
            Μήπως γνωρίζεις κάποια φιλόσοφο Υπατία και πώς πέθανε;;;
            Μήπως γνωρίζεις κάποιο Αλάριχο με κάποιους μελανοχίτωνες ακολούθους;;;
            Για κάποιο Ναό της Εφέσου έχεις ακουστά;;; Ένα από τα 7 θαύματα του κόσμου ήταν!!!

            Μακάρι να μπορούσα να σου πω "καλημέρα" γιατί ξύπνησες,αλλά θα πώ "καληνύχτα και όνειρα γλυκά".

          • Ανώνυμος 12/11/2014 @ 3:39 ΜΜ

            Φυσικα ο καθενας εχει δικαιωμα να πιστευει ο,τι θελει.Οπως δεν αναγκασε κανενας εσενα να γινεις χριστιανος με το ζορι.Αλλά τυποι σαν εσενα νομιζουν οτι ειναι εξυπνοι και ολοι οι αλλοι χαζοι.Ο πάπας καλα εκανε και ζητησε συγνωμη γιατι οι καθολικοι εχουν κανει τα μεγαλυτερα εγκληματα!
            Η Ορθοδοξία όχι μόνο δεν κατέστρεψε αρχαία μνημεία, όπως κακόβουλα διαδίδουν οι νεοπαγανιστές, αλλά διέσωσε όσα μπόρεσε, ενάντια στη φθορά του χρόνου και στους επιδρομείς. Βεβαιωμένους βανδαλισμούς έκαμαν οι βάρβαροι αιρετικοί αρειανοί Γότθοι τον 5ο μ.Χ. αιώνα. Τότε θύματα βανδαλισμών έπεσαν και οι Ορθόδοξοι ναοί της Ελλάδος!

            Ο Αλάριχος δεν ήταν Βυζαντινός αλλά Γότθος.Οπως και oι μοναχοί που τον συνόδευαν στις καταστροφές ήταν αιρετικοί αρειανοί, τους οποίους ο ίδιος ο Θεοδόσιος είχε καταδιώξει.

            Αυτοί που έκαψαν τα βιβλία τών φιλοσόφων, τών Χριστιανών, ακόμα και τη βιβλιοθήκη τής Αλεξανδρείας με τον ομόπιστό τους ειδωλολάτρη Καίσαρα, (που έκαψε 400.000 τόμους βιβλίων), ψευδώς κατηγορούν τους Χριστιανούς για τα δικά τους εγκλήματα.
            Ηδη Το 263 μ.Χ. οι Γότθοι εισέβαλαν στην Μικρά Ασία, λεηλάτησαν και πυρπόλησαν το ναό της Αρτέμιδος, καθώς και όλη σχεδόν την πόλη.
            Επισης έχει καταγραφεί μία καταστροφή από τον Ηρόστρατο τον Εφεσιο.

            Το τι εγκληματα μπορεί να έκαναν ορισμένοι φανατικοί (όπως και στην περίπτωση της Υπατίας) δεν φταίει ο Θεός και ο Χριστός.Βαλε στο μυαλό σου ότι υπαρχει και διαστρέβλωση γεγονότων και αποκρυψη στοιχείων.Και στο ξαναλέω δε σε υποχρεώνει κανεις να Τον ακολουθήσεις.Η δέχεσαι το κύρηγμά Του ή όχι.
            Το ποιος τελικά κοιμάται αστο…

          • Γιώργος 12/11/2014 @ 10:19 ΜΜ

            Εάν σου αρέσει να είσαι απόγονος των Εβραίων (Αβραάμ, Ισαάκ κλπ κλπ κλπ) και να ταυτίζεσαι με την ιστορία τους είναι δικαίωμά σου. Εγώ προτιμώ να μην έχω καμιά συγγένεια με δαύτους!!! Μου κάνουν ο Πυθαγόρας, ο Σωκράτης, ο Πλάτωνας, ο Αριστοτέλης και η ιστορία της πατρίδας μου που είναι και αρχαιότερη και καλύτερη.

          • Ανώνυμος 12/12/2014 @ 8:37 ΠΜ

            Φίλε Γιώργο, να σε ενημερώσω ότι προσπαθείς να συνομιλήσεις με τον… "γιώργο", γνωστό σχολιαστή των Κατοχικών Νέων από το παρελθόν, που απο την λεκτική κλωτσοπατιναδα που έτρωγε στο ΤΈΛΟΣ, απο τουλάχιστον το 80% των σχολιαστων, άρχισε τα τεχνάσματα!
            Αρχικά άρχισε να γράφει μια με μικρούς και μια με μεγάλους χαρακτήρες, μια ήπια και μια επιθετικά (όλα αυτά για να δείξει ότι είναι ΠΟΛΛΟΊ!
            Αργοτερα εξαφανίσθηκε για λίγο και επαστρεψε ως "Ανωνυμος" ώστε να συνεχίσει το… θεάρεστο έργο – αποστολή κατα του κλασικού Ελληνισμού!
            Για να καταλάβεις ποιος είναι, ψάξε να βρεις την ιστορία των ΜΑΚΚΑΒΑΙΩΝ που γιορτάζει η… "ελληνική" εκκλησια μας και μετα ρωτά τον για την άποψη του.
            Εαν αρνηθεί την αλήθεια πάλι κέρδος θα είναι γιατί θα τον ΈΧΕΙΣ κάνει να αρνηθεί τα πιστεύω του!!!
            Πρόσεξε, δεν λέω ότι είναι κακός, ΕΒΡΑΙΟΠΛΑΝΕΜΕΝΟΣ είναι, θύμα των χιλιάδων χρόνων πλύσης εγκεφάλου!
            Δεν παύει όμως να είναι ένας σύγχρονος ΠΑΡΑΒΟΛΑΝΟΣ, άθελα του ΠΡΟΔΌΤΗΣ του ίδιου του του γένους, ο οποίος δεν διστάζει να δημιουργήσει μια νε ξεθεμελιωση, του και πάλι αναδυομενου ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ ΠΝΕΎΜΑΤΟΣ!
            Μην πρωτεία θύμα διαλόγου μαζί του, γιατί το ΜΌΝΟ που θέλει είναι η παρουσίαση των στρεβλή απόψεων του, τις οποίες όλο και κάποιο πλανεμενο ακόμη αδερφακι μας μπορει να πιστέψει και να χάσουμε την δυνατότητα ΕΝΘΥΜΙΣΗΣ σε ΑΥΤΌΝ!
            "γιωργάκη" συνέχισε ακάθεκτος (αν και σε έχω ικανό να μας πεις ότι είσαι και η… "μαρια"!!!

          • Ανώνυμος 12/12/2014 @ 12:09 ΜΜ

            Δεν ειμαι απογονος κανενος Εβραίου.Ούτως η άλλως αυτοί αρνήθηκαν το Χριστό.
            10:37 δεν ειμαι ο Γιωργος που λες.Δεν ειναι ο μοναδικος χριστιανος ορθοδοξος εδω περα.Κουβεντα κανουμε δεν ειναι κακο.Ομως ειναι δυσκολο εδω μεσα να γινονται τετοιες σοβαρες κουβεντες.

          • Γιώργος 12/12/2014 @ 2:49 ΜΜ

            Φίλε μου έχεις δίκιο! Δεν πήγε το μυαλό μου καθόλου στον "συνονόματο"! Δεν αξίζει να συνεχίζεται ένας τέτοιος διάλογος! Δυστυχώς η βλακεία είναι ανίκητη! Και η πλύση εγκεφάλων έχει γίνει με πράσινους, μπλέ και κόκκινους κόκκους!

        • Ανώνυμος 12/09/2014 @ 7:25 ΜΜ

          Συμφωνώ απόλυτα με την ταπεινότητα και την μετριοφροσύνη αλλα αν πιστεύεις ότι αυτή πρέπει να εκφράζεται με σωματικές στάσεις και καραγκιοζιλικια εκδηλώσεις νομίζω ότι κάτι δεν ΈΧΕΙΣ καταλάβει!
          Η ταπεινότητα πηγάζει απο την ψυχή, εκφράζεται μέσω του ΠΝΕΎΜΑΤΟΣ και η μόνη στάση με την οποία μπορεί να εκδηλωθεί είναι η… ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ!
          Αποδεικνύεται μέσα απο μικρές ή μεγάλες δράσεις της καθημερινότητας, τόσο προς τον συνάνθρωπο, όσο προς την φύση ολόκληρη, προς τα υπόλοιπα πλάσματα και φυσικά χωρίς να ΤΥΡΒΑΖΕΙ καθώς και να ΕΠΙΔΕΙΚΝΎΕΤΑΙ!
          Μέσα απόρων συνολική στάση ΖΩΗΣ δηλώνεται η ταπεινότητα προς τον ΘΕΟ!
          Οσφυοκαμπτικά ακροβατικά, καλύτερα απο εμάς τους χριστιανούς, κάνουν οι μουσουλμάνοι!
          Πιστεύω στον ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΌ αλλα θεωρώ ότι η σύγχρονη έκφραση του υπαρκτού ΙΣΛΑΜΙΣΜΟΥ και ΧΡΙΣΤΑΝΙΣΜΟΥ, είναι "καπελωμένη" απο τον… ΙΟΥΔΑΙΣΜΟ, ο οποίος και έχει περάσει τα ήθη, έθιμα, παραδόσεις, πιστεύω και λατρευτικό τελετουργικό του και στις δυο θρησκείες, χρησιμοποιώντας την τεχνική του ΔΟΥΡΕΙΟΥ ΙΠΠΟΥ!
          Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΣ Χριστιανισμός είναι η λατρεία του ΕΝΌΣ και ΜΟΝΑΔΙΚΟΎ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΎ!
          Αυτό που σου επέβαλαν μέσω της… "εκπαίδευσης" των προγόνων σου να πιστεύεις με τέτοιου τύπου εκδηλώσεις και πεποιθήσεις είναι ο ΓΑΧΒΕ!
          Ο υιός του ΜΟΝΑΔΙΚΟΎ ΘΕΟΎ, δίδασκε ότι ο ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΕΊΝΑΙ ΥΙΌΣ ΘΕΟΎ, δημιουργημενος καθ' εικόνα και καθ' ομοίωση του πατρός του!
          Κανείς πατέρας δεν θέλει να βλέπει τον γιο του ούτε στα τέσσερα, ούτε στα γόνατα, ούτε να τον ακούει να αποκαλεί εαυτόν ΔΟΥΛΟ!
          Ο ένας και ΜΟΝΑΔΙΚΌΣ κακοψυχος και εκδικητης που ζητάει τέτοια και τιμωρεί βάναυσα τα δημιουργήματα του εχθρού του, του πραγματικού ΘΕΟΎ, είναι ο σκοταδιστής ΓΙΑΧΒΕ!
          Σε αθώους σαν και εσένα (όχι λάθος ούτε κακούς, παρά μόνο αθώους) κατάφερε ΑΥΤΌΣ και ο ΛΑΌΣ ΤΟΥ, μέσω του σκοταδισμού που επέβαλε στον κόσμο, να ξεχάσεις τον πραγματικό ΘΕΟ της ΑΓΆΠΗΣ που θέλει τον ΥΙΟ ΤΟΥ ελεύθερο και άγονο, και να πιστεψεις στον εχθρό του ΠΑΤΈΡΑ ΣΟΥ που θέλει το γιο του ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟ και ΔΟΥΛΟ.
          ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉ ΔΙΔΑΣΚΑΛΊΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΎ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΈΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΌ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ!!!
          Ξυπνά πριν είναι αργά! Με το καλό να έρθεις ξανά κοντά μας, ΣΤΗΝ ΑΛΉΘΕΙΑ!!!

          • Ανώνυμος 12/09/2014 @ 10:42 ΜΜ

            Βεβαιως και το κυριοτερο ειναι η σταση ζωης!Δε διαφωνω και δεν ειπα οτι αρκει μονο η προσκυνηση.
            Ο Θεος μας θελει πνευματικα ελευθερους και δεν ειναι ουτε τιμωρος ουτε εκδικητης.Ξερω την αληθεια,πιστευω στον αληθινο τρυαδικο Θεο.

  8. Ανώνυμος 12/06/2014 @ 6:24 ΜΜ

    Ένα από τα φαραωνικά έργα ήταν και η ένωση των απέναντι ακτών του Σουέζ.
    Είχαν κατασκευάσει δυο παράλληλα αναχώματα μέσα στην θάλασσα από ακτή σε ακτή.
    Στο ενδιάμεσο στράγγισαν τα ύδατα για να στρώσουν πέτρα ως βάση πάνω από την οποία θα έπεφταν άλλες στρώσεις για να φτιαχτεί ένας δρόμος από ακτή σε ακτή.
    Ο Αρχιμηχανικός ήταν ο Μωυσής και το "Θαύμα" συνέβηκε όταν το έργο ήταν ημιτελές
    και τα δύο αναχώματα είχαν υποστυλώσεις σε κάποια σημεία , ο Εβραίος αρχιμηχανικός
    σαμποτάρισε το έργο και φρόντισε να ρίξει τα αναχώματα μετά την διέλευση των Εβραίων. Το σαμποτάζ στα εβραϊκά ονομάζεται θαύμα.

  9. Ανώνυμος 12/06/2014 @ 10:00 ΜΜ

    Ο Μωυσής ειναι ενα υβρίδιο, σάτυρος… Δείτε το άγαλμα του πρώτα και μετα παρομοιάστε τον ως έναν παππούλη με άσπρα μαλλιά…
    Ενα βδέλυγμα ήταν και εάν ψάξουμε την πραγματική έννοια του σατύρου είναι αυτο που αποκαλούν σήμερα δαιμόνια, αν και εγω δεν χρησιμοποιώ την λέξη δαίμονας ποτέ, μιας και είναι τιμητικός τίτλος, μια χλαπατσα βδέλυγμα είναι….

  10. Ανώνυμος 12/07/2014 @ 6:33 ΜΜ

    ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΠΩς ΕΧΕΤΑΙ ΓΝΩΣΗ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΗΘΕΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΝ ΜΑΣΩΝΙΚΩΝ ΣΤΟΩΝ, ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΟΧΤΡΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΑΙ ΨΑΧΝΟΝΤΑς ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ ΑΥΤΩΝ.

    ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΤΑΛΜΟΥΔ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΤΩΝ ΡΑΒΒΙΝΩΝ ΑΥΤΩΝ.

    1] – ABHODAH ZARACH (26Β) : Οι καλύτεροι των Ελλήνων πρέπει να φονεύονται.

    2] -SEPHER OR ISRAEL (177B) : Εάν Εβραίος φονεύση Έλλην , δεν διαπράττει έγκλημα. [ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ Ε!]

    3] – ABHODAH SARACH (22 Α ) : Ύποπτοι είναι οι Έλληνες της συνουσίας μετά ζώων.[ΔΕΝ ΝΩΜΙΖΩ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ 9:41 π.μ. ΝΑ ΚΑΝΑΝΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ή ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΟΙ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΡΥΠΑΡΑ ΕΘΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΗΣΤΙΚΑΝ ΜΕ ΤΑ ΖΩΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΩΣ ΝΕΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ]

    4] -MIDRASCH TALPIOTH (225) : Oι Έλληνες επλάσθησαν , δια να υπηρετούν τους Εβραίους πάντοτε. [ΟΙ ΕΛΛΗΝ, ΖΩΑ ΟΒΡΙΟΙ ΔΕΝ ΠΛΑΣΤΗΚΑΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΣΕΙΣ ΗΣΑΣΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΖΟΜΠΙ) ΑΠΟ ΠΙΘΙΚΟΕΙΔΟΙΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ]

    5] "Αν ένας εβραίος έχει έναν μη-εβραίο υπηρέτη η καμαριέρα που πεθάνει, κανείς δε θα πρέπει να συλληπηθεί τον εβραίο. Θα πρέπει να πείτε στον εβραίο : 'Ο Θεός θα αποκαταστήσει την 'απώλειά' σου', σαν ακριβώς να είχε ψοφήσει ένα από τα ζώα του." TALMUD: Jore Dea 377

    ΚΑΙ ΠΛΥΘΟΣ ΑΛΛΩΝ ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΩΝ ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΑΣ ΠΑΤΑΝΕ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΒΡΑΙΚΑ ΨΕΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΠΛΑ ΠΡΙΝ ΠΕΙΤΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΑΛΑΚΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΙΑΣΩΝ [ιησουσ ΣΤΗΝ ΟΒΡΙΑΚΗ ΔΙΑΛΕΚΤΟ] ΣΑΣ ΤΟ ΕΙΠΕ: ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΜΗ, ΕΡΕΥΝΑ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ. ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΑΝ ΚΑΛΑ ΔΟΥΛΙΚΑ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΕΡΕΥΝΑΤΕ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ ΟΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΣΑΣ ΔΩΣΑΝΕ ΠΡΟΣΠΑΘΟΝΤΑΣ ΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΥΛΟΣΟΥΝ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ-ΜΑΣ.

    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΓΙΑΤΙ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΠΕΡΗΜΕΝΟΝΤΑΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΤΗΝ ΜΑΣΗΜΕΝΗ ΤΡΟΦΗ ΟΠΟ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥ [ΜΑΣΗΜΕΝΗ ΤΡΟΦΗ= ΕΒΑΓΓΕΛΙΑ ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΦΗΤΙΕΣ (ΣΧΕΔΙΑ) ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ].

    ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΦΗΤΙΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ:
    "Κατά το έτος εκείνο θ’ ανοίξει ο Κύριος τις πύλες των Ινδιών πού έκλεισε ο βασιλιάς των Μακεδόνων Αλέξανδρος. Θα βγουν τότε απ’ εκεί οι εβδομήκοντα δύο βασιλείς με τον λαό τους, τα λεγόμενα βδελυρά έθνη, πού είναι πιο σιχαμερά από κάθε αηδία και δυσωδία. Αυτά θα διασκορπιστούν σ’ όλο τον κόσμο. Θα τρώνε ζωντανούς τούς ανθρώπους και θα πίνουν το αίμα τους. Θα καταβροχθίζουν επίσης με μεγάλη ηδoνή μύγες, βατράχους, σκυλιά και κάθε ακαθαρσία. Άλλοίμονο στίς περιοχές, απ’ οπου θά περάσουν! Αν είναι δυνατόν, Κύριε, ας μην υπάρχουν τότε Χριστιανοί! Γνωρίζω όμως ότι θα υπάρχουν."

    ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΘΕΝ ΑΓΙΟ ΑΥΤΟ ΑΚΑΤΑΛΑΒΗΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΟΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΕΙ:

    η παλαια διαθηκη (ελληνικο κειμενο των εβδομηκοντα)
    + ΤΟ ΛΙΝΚ ΑΥΤΗΣ: http://www.myriobiblos.gr/bible/ot/

    ΤΩΡΑ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ: ΤΙ ΣΤΟΝ Π..ΤΣΟ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ 2 ΜΑΖΙ ?

    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ !!! [+]

    Υ.Γ. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

  11. Hi thеre every one, here every one is sharing such knowledge, so it’s pleasant to read this blog, and I used to ɡo to see this web site every day.

  12. Hoѡdy! This is kind of off topic but I neеd some advice from аn established blog.
    Is it tough to set up your oᴡn blog? I’m not very techincal but
    I can figure thingѕ out pretty fast. I’m thinking about
    mаking my own bᥙt I’m not sure where to start. Do
    you have any pߋintѕ or suggestions? Thank you

  13. Εxceⅼlent, what a weblog it іs! This webpage provides helpful information to us, keep it
    up.

  14. Thanks for finally writing about > Πώς
    ο Μωυσής «χώρισε» την Ερυθρά Θάλασσα – Η επιστημονική άποψη < Loved it!

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*