Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

09:09 - 21/09/2014

Ο ¨ΤΑΦΟΣ¨ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΤΑΦΟΣ…

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Σύμφωνα με τον ερευνητή Βασίλειο Βασιλάκο εκ της Τραπεζοντής Σπάρτης στο βιβλίο του «Οι μύστες του Ταϋγέτου» αναφέρει:«Ελληνικό κράτος καλείται το τμήμα της γης που αποτελείται από υψηλές & αιχμηρές κορυφές επί το πλείστον πετρώδεις για την δημιουργία σκιών και κατ΄επέκταση θρησκειών».

Σύμφωνα με την πολυετή έρευνα και τα ευρήματα του (πλήθος κτερισμάτων και αποδεικτικών αρχαιολογικών στοιχείων που επιβεβαιώνουν την θεωρία του), το 25.000 π.Χ. ένα διαστημόπλοιο με το όνομα «Τάλετον» προσγειώθηκε στην κορυφή του Ταΰγετου που έχει σχήμα τέλειας πυραμίδας.

Οι αστρικοί ταξιδιώτες αναζητούσαν μια τέλεια πυραμίδα, όπου με βάση την σκιά της και τις αστρικές καθετοποιήσεις θα έδιναν χρησμούς για να φτιαχτούν οι πόλεις και τα ιερά όλου του πλανήτη.

Από την λέξη σκιά προέρχεται και η λέξη θρησκεία, που ασφαλώς δεν έχει καμία σχέση με την σημερινή έννοια της θρησκείας. Η σκιά της πυραμίδας ήταν ιερή και απαγορεύονταν να αλλοιωθεί το σχήμα της, γι΄αυτό και η λέξη θρη-σκια, σημαίνει: «θύω την σκιά», θυσιάζω στην σκιά για να κρατήσω σταθερό τον χρησμό.

Η έννοια του χρησμού (μήνυμα-πληροφορία)ήταν η επισημοποίηση προς τους ανθρώπους του καταλληλότερου σημείου για να κατασκευάσει πόλεις και ιερά.

Η μεταβίβαση του χρησμού γινόταν μόνο με οπτική επαφή από κορυφή σε κορυφή ανάμεσα στα ιερατεία. Το όνομα της νέας περιοχής ή της πόλης δινόταν με βάση ποιο Άστρο ή Αστερισμό ευθυγραμμίζονταν (καθετοποίηση).

Π.χ. το σημείο ΕΝΑ του πλανήτη (όσο αφορά τις ευθυγραμμίσεις – χρησμούς) ήταν ο Ταΰγετος (= ταγεύω την γη, την εξουσιάζω).

Από εκεί πήρε ¨χρησμό¨ η κορυφή του Ολύμπου, το σημείο ΔΥΟ ( πόλη Δίον), και μετά πήρε ¨χρησμό¨ το σημείο ΤΡΙΑ ή αλλιώς ΤΡΟΙΑ ήΙΛΙΟΝ.

Μεταξύ τους τα τρία σημεία κάνουν ένα ορθογώνιο τρίγωνο (εικόνα 2).

Ανάμεσα στο σημείο ΕΝΑ (Ταΰγετος) και σημείο ΔΥΟ (Δίον), υπάρχουν οι Δελφοί και συγκεκριμένα το ακριβές μέσο σημείο της απόστασης (χρυσή τομή), είναι το χωριό «Χρυσό» 5 χλμ νοτιο-δυτικά των Δελφών.

Η ευρύτερη περιοχή επειδή είναι αμφι & ισα των δυο πρώτων χρησμοδοτικών σημείων ονομάστηκε Άμφισσα.

Λίγο πιο κάτω γεωγραφικά η πόλη Γαλαξίδι πήρε το όνομα της επειδή το 12,000 π.Χ. ευθυγραμμίζονταν με τον γαλαξία της Ανδρομέδας!

Δεν είναι τυχαίο ότι στην δυτική ήπειρο, την Αμερική και συγκεκριμένα στο Μέξικο, υπάρχει μια κορυφή βουνού σε κατάληξη τέλειας πυραμίδας που ονομάζεται¨ΕΛ ΤΑΓΙΝ¨, (Ταΰγετος).

Ας πάμε τώρα στην ΑΜΦΙΠΟΛΗ να αναλύσουμε το όνομα και να καταλάβουμε τελικά τι συμβαίνει εκεί.
Αμφι – πόλη –> αμφι – πόλος, δηλαδή πόλος ή σημείο με διττή Φύση ή έννοια διπλής διαδρομής (όπως Άμφισσα). Όπως θα δείτε στην κάτωθι εικόνα…

…από το σημείο ΔΥΟ (Όλυμπος), ο χρησμός (πληροφορία) περνά (οπτικά) μέσα από τα δυο πρώτα πόδια της Χαλκιδικής, μετέπειτα διασχίζει το Αιγαίο, καταφθάνει στην νήσο Λήμνο και καταλήγει απέναντι στο σημείο ΤΡΙΑ (Ίλιον).

Επειδή όμως η απόσταση από το δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής μέχρι την Λήμνο είναι αρκετά μεγάλη, αφού μεσολαβεί το αιγαίο πέλαγος, χρησμοδότησαν (δρομολόγησαν) μια εναλλακτική διαδρομή μέσα από τις κορυφές της βορείου Ελλάδος κα κατέλεξαν στην περιοχή της σημερινής Αμφίπολης, όπου κατασκεύασαν την ομώνυμη πόλη.

Από την Αμφίπολη ο χρησμός όδευε προς Θάσο – Σαμοθράκη – Ίμβρο και κατέληγε στην ΤΡΟΙΑ, μέσα από τις κορυφές των βουνών των νησιών, που είχαν μικρή απόσταση μεταξύ τους και εξυπηρετούσε ευκολότερα στην μεταφορά του χρησμού.

Η Αμφίπολη είναι σημαντική γιατί ήταν παραθαλάσσια περιοχή και ήταν το τελευταίο χερσαίο χρησμοδοτικό ιερατικό κέντρο πριν περάσει¨ το μήνυμα στα νησιά και στον αντίποδα του Αιγαίου.

Αμφί-πολη/πόλο ονομάστηκε γιατί αφενός ήταν μια εναλλακτική διαδρομή μεταφοράς του χρησμού μεταξύ των σημείων Δυο & Τρία και αφετέρου το ιερατείο της Αμφιπόλεως μπορούσε να λάβει και να δώσει χρησμό τόσο από το σημείο ΔΥΟ όσο και από το σημείο ΤΡΙΑ αφού διατηρούσε αμφί-δρομη σχέση μεταξύ δεύτερου και τρίτου σημείου αναφοράς.

Η απόσταση της Αμφίπολης απο το όρος Σάος της Σαμοθράκης είναι ίδια με την απόσταση της κορυφής του Ολύμπου.

Λόγω του χαμηλού υψόμετρου όντας παραθαλάσσιο μέρος και έλλειψης υψηλών κορυφών κοντά στην θάλασσα, κατασκεύασαν μια πυραμίδα με ύψος τουλάχιστον 150 μέτρων (τώρα έχει απομείνει με ύψος 125 μέτρα περίπου) και τοποθέτησαν το ιερατείο απέναντι από τον γεωμετρικό όγκο ώστε να επιβλέπουν την σκιά του και να ¨θύουν¨ εκεί για να κρατούν τον χρησμό όπως πίστευαν.

Ο λεγόμενος ¨τάφος¨ της Αμφίπολης, μόνο τάφος δεν είναι. Είναι ο χώρος του ιερατείου που μελετούσε τις σκιά της πυραμίδας με βάση τον ήλιο, (ηλίδα) την σελήνη (σελίδα) και τα αστέρια (αστρίδα).

Γι΄αυτό τον λόγο πίστευαν ότι η σφίγγα σαν σύμβολο είχε απόκρυφες δυνάμεις και μπορούσε να κρατήσει την ιερότητα του χώρου σταθερή (σκία) ώστε να μπορεί το ιερατείο να χρησμοδοτεί από εκεί και στο μέλλον.

Στον χώρο των ανασκαφών βρεθήκαν σφίγγες που επιβεβαιώνουν ότι δεν είναι τάφος αλλά ιερός μυητικός χώρος. Το ίδιο συμβαίνει και στην Αίγυπτο.

Εκεί δεν έχει βουνά ή κορυφές ψηλές και σταθερές για να μελετήσουν την σκιά του Ήλιου, της Σελήνης και των Άστρων (νοητικώς), οπότε κατασκεύασαν τις πυραμίδες μαζί με την σφίγγα για να κρατά τον χρησμό σταθερό. Αν δείτε τις παρακάτω εικόνες θα διαπιστώσετε ότι:

Το κέντρο της πυραμίδας που είναι πίσω από την σφίγγα έχει απόσταση 630 μέτρα, αλλά και η πυραμίδα της Αμφίπολης από το ιερό που βρεθήκαν οι σφίγγες έχει πάλι την ιδία απόσταση!

Οι σφίγγες τοποθετούνταν σε τέτοια απόσταση από τις πυραμίδες με βάση την σκιά του γεωμετρικού τους σχήματος στα ηλιοστάσια του έτους.

Από εκεί αντιλαμβανόμαστε ότι εφόσον οι σφίγγες της Αμφίπολης και της Αιγύπτου ισαπέχουν από την αντίστοιχες πυραμίδες τους, άρα το ύψος της πυραμίδας του Αμφίπολης ήταν ίδιο με του Χεφρήνου!

Στον χώρο των ανασκαφών δεν πρόκειται να βρεθεί κανένας νεκρός ούτε ήρωας της αρχαιότητας, και αν βρεθεί θα είναι γιατί μετέπειτα κάποιοι χρησιμοποίησαν των χώρο σαν τάφο.

Σε καμία περίπτωση δεν κατασκευάστηκε αυτός ο χώρος για την ταφή κάποιου μεγάλου άντρα, αλλά είναι αφιερωμένος στον θεό ήλιο, όχι τον δικό μας αλλά στον ΒΑΣΙΛΙΣΚΟ.

Ο βασιλίσκος από μυθολογικής πλευράς ήταν ένα απ’ τα χειρότερα τέρατα που έχει πλάσει η φαντασία του ανθρώπου.

Στις πρώτες αναπαραστάσεις του έμοιαζε με ένα μικρό φίδι με λοφίο, που μπορούσε να σκοτώσει με το δηλητήριο του αλλά και με το ίδιο του το βλέμμα, καθώς πίστευαν πως μπορεί να βάλει φωτιά ή να πετρώσει κάποιον ή κάτι όταν το κοιτάει.

Ο μόνος τρόπος για να σκοτώσει κανείς βασιλίσκο ήταν να του δείξει το είδωλό του σε έναν καθρέφτη ή να τον βάλει να ακούσει το λάλημα ενός κόκορα.

Το μόνο ζώο όμως που μπορούσε να σκοτώσει το τρομερό τέρας αυτό ήταν η μικροσκοπική νυφίτσα, καθώς είχε ανοσία στο βλέμμα και το δηλητήριό του.

Αστρονομικά όμως είναι το λαμπρότερο αστέρι του αστερισμού του Λέοντα (Leon A) με τη λατινική ονομασία Regulus.

Το όνομα Βασιλίσκος σημαίνει «μικρός βασιλιάς» και προέκυψε από την πίστη ότι ο συγκεκριμένος αστέρας κυβερνούσε τις ουράνιες υποθέσεις.

Ο Βασιλίσκος είναι τριπλός αστέρας, με δύο αμυδρούς συνοδούς που σχηματίζουν διπλό σύστημα.

Είναι το αστέρι που ευθυγραμμίζεται (καθετοποιείται) με τον ιερό της Αμφίπολης, γι΄αυτό συναντούμε τον πανίσχυρο και μεγαλόπρεπη λέοντα που πάρθηκε από τον χώρο του και έχει στηθεί εδώ και δεκαετίες σε λάθος σημείο.

Υπολείπονται να βρεθούν δυο ακόμη μικρότεροι λέοντες και διάφορα γεωμετρικά και αστρονομικά ευρήματα, καθώς και τύμβους στον θεό ήλιο.

Ας μην ξεχνάμε ότι η κατοχική κυβέρνηση Σαμαρά θα δώσει τέλος στο σήριαλ του ¨τάφου¨, όταν θα έχει ολοκληρώσει τις ανθελληνικές της προθέσεις.

ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (165)

  1. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 9:17 ΠΜ

    ΠΑΝΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ…!

  2. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 9:18 ΠΜ

    εχουν βαση αυτα! το θέμα ειναι να μαθουμε την αληθινη ιστορια …αν το επιτρεψουν οι ψευδο-αρχαιολογοι. οχι οπως τα πετραλωνα!

    • Ανώνυμος 10/01/2014 @ 7:25 ΠΜ

      Ποια Πετράλωνα; Εκεί που έστησε τη φάμπρικα με τα παραμύθια του ο Πουλιανός;

  3. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 9:29 ΠΜ

    εχει μεγαλη βαση στα οσα λεει ο Βασιλακος, καπως ετσι και οι αρχαιοι ελληνες εκαναν οτι εκαναν, απλα εμεις σημερα ζουμε στον κοσμο μας και το μονο που μας ενδιαφερει ειναι το εγω μας και αφηνουμε το μυαλο μας να χανει την ουσια. ΑΦΥΠΝΗΣΗ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΛΑ ΚΟΙΤΑΧΤΕ ΠΙΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΩ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΙΕΡΓΗΣΤΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΑΣ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ

  4. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 9:38 ΠΜ

    γαλαξιδι εχει ωραια σουβλακια
    συνταγη απο ανδρομεδα αραγε..

  5. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 9:44 ΠΜ

    «Ελληνικό κράτος καλείται το τμήμα της γης που αποτελείται από υψηλές & αιχμηρές κορυφές επί το πλείστον πετρώδεις για την δημιουργία σκιών και κατ΄επέκταση θρησκειών»

    ΑΥΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΣΜΟΣ!!! ΕΛΑ ΝΑ ΓΥΡΙΖΕΙ Ο ΜΠΑΦΟΣ

  6. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 9:52 ΠΜ

    Και τα σεναρια δινουν και παιρνουν χωρις σταματημο αν θελουμε να μαθουμε την αληθεια για το ταφο θα πρεπει να παμε οι ιδιοι ως εκει..

    Ασωτος

  7. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 9:56 ΠΜ

    κλειστο γηπεδακι ειναι..αλλα πως να το δειτε..το παιδοιο σας κρατα κοιμισμενους..κουταβακια

  8. Μηπως εισαι και αρχαιολογος ρε μεγαλε!!!! Αχ αυτοι οι μισθοφοροι των σαιτ ολα τα ξερουν ποτε θα γινει πολεμος ο ταφος δεν ειναι ταφος κτλ

  9. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 10:07 ΠΜ

    πω πω!
    εντυπωσιαστηκα ρε πουστη μου
    παω να χεσω τωρα

  10. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 10:10 ΠΜ

    Πως να μη πέφτει το μαλλί ?……..φιλε μου αφου καταφερες και τα συμμαζεψες ολα αυτα και τα εβαλες σε μια ταξη και τους εδωσες νοημα αν μη τι αλλο μπραβο σου. https://lh5.googleusercontent.com/-hre6HQpNiQU/T30v7csKADI/AAAAAAAAB-A/cAu5ieQ0ijk/s69/boss.gif

  11. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 11:06 ΠΜ

    Ασύλληπτες μπούρδες. Διασκεδαστικές όμως. Συνεχίστε όμως, μιας και το γέλιο χρειάζεται.

  12. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 11:08 ΠΜ

    Καλο αρθρο……

    βεβαια χωρις να το γνωριζει αυτος που το ανεβασε μεσα στο αρθρο υπαρχει ΚΛΕΙΔΔΩΜΕΝΗ ΓΝΩΣΗ.

    εχω δικαιωμα να την ξεκλειδωσω για πολους λογους…..

    δεν ειμαι μυστης οποτε δεν πηρα ορκους μυστικοτητας

    δεν ειμαι δουλος του συστηματος και δεν λαμβανω υπεραξια διοτι ειναι επιλογη μου αρα δεν θελω και δεν εχω κανενα συμφερον να μην αποκαλυπτω……τα αποκρυφα μυστικα

    και φυσικα μιλαω ελληνικα και ειμαι ελληνας οποτε βαση φιλοσοφιας εχω δικαιωμα ελευθερα να πραττω….

    παμε να ξεκλειδωσουμε μυστικα λοιπον με σκοπο την καλυτερευση των συνθηκων……

    ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ: ο βασιλισκος ειναι τριπλος αστερας,με δυο αμυδρους συνοδους που σχηματιζουν διπλο συστημα

    τι μπορει να ειναι κλειδωμενο εδω;;;

    Κυβερνουσε λεει αλλου τις ουρανιες υποθεσεις……

    ΛΟΙΠΟΝ…….απο το ονομα φαινετε οτι ειναι συμαντικος………

    Οι συνοδοι στα τεκτενομενα επι της γης ειναι δυο………..

    Ο Μ.αλεξανδρος ειναι ο ενας ο Χριστος ειναι ο Αλλος…

    σχηματιζουν διπλο συστημα…….

    το ενα συστημα ειναι των ιουδαιων…..αυτο που κυβερναει τη γη…..

    το αλλο ειναι των ελληνων….αυτο της ιδανικης εποχης της αθηνας…..τοτε που με τη φιλοσοφια αγγιξαμε τη θεωση…..

    Σχηματιζεται διπλο συστημα……ενωνονται αυτα τα δυο για κοινο σκοπο…..αυτο εχει γινει στη γη τωρα……

    Αν δεν ηταν οι ελληνες να θυσιαστουν δεν θα γινοταν τεραστιο το συστημα ουτε ο χριστιανισμος…..

    και ειναι τριπλος αστερας διοτι μολις γιγαντωθει το συστημα θα ερθει ο Υιος του θεου να το διαλυσει και να καταστρεψει τους δουλους….

    θα ζουμε με τον θεο σε τελεια καταδταση….εν ζωη…

  13. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 11:55 ΠΜ

    Βασιλίσκος ήταν και το φίδι στον Χάρρυ Πόττερ. Κάτι ήξερε και η Ρόουλινγκ που τα έγραφε αυτά.

  14. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 12:36 ΜΜ

    Η γεωμετρία των αρχαίων μας ιερών είναι ανεξάντλητος θησαυρός. Στην "Ιερή Αρχιτεκτονική" και το "Ιερό Ταξίδι στην Μυστηριακή Ελλάδα" του Γ. Μπαλτογιάννη υπάρχει αρκετό αναγνωστικό υλικό για όσους ενδιαφέρονται να εστιάσουν στο ίδιο θέμα. Διάβασα δύο φορές το καθένα για να μπορέσω να συνδυάσω κάποιες σημαντικές λεπτομέρειες.

  15. ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

    ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΦΙΚΑ ΤΩΡΑ…

    (ΟΠΟΙΟΥ ΔΕΝ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΦΙΚΑ ΑΣ ΜΗΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΡΟΣΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΑ, ΧΑΡΗ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ)

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΄΄ΤΑΞΙΔΙ΄΄ ΣΤΟ ΑΧΑΝΕΣ ΒΑΘΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ, ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΄΄ΜΥΘΟΣ΄΄ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΑΚΟΥΜΠΟΥΝ ΤΟ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ, ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ,
    (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΤΟ ΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟ ΤΡΕΛΛΟ)
    ΕΚΕΙ ΠΟΥ Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΄΄ ΜΥΘΟ ΄΄ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΑΙ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΙΧΝΗ, ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΨΗΓΜΑΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΩΝ ΦΩΤΟΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ, ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ..

    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΟΡΘΩΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΑΙΟΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΑΥΓΕΤΟΣ (ΚΛΕΙΔΙ/ΡΙΖΑ>ΤΑΥ) ΤΑΛΕΤΟΣ ΩΣ ΄΄ΕΝΑ΄΄ ΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΤΟΥ ΔΥΟ ΤΟΥ ΤΡΙΑ ΚΛΠ.. ΤΩΝ ΑΣΤΡΙΚΩΝ ΧΡΗΣΜΩΝ (ΟΤΙ ΠΑΝΩ ΕΤΣΙ ΚΑΤΩ).

    ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΓΡΑΦΙΚΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ,

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΟΥ ΘΑ ΒΓΟΥΝ…
    ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΣΦΙΓΓΕΣ ΜΟΛΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΟΙ ΟΛΟΣΩΜΕΣ ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΜΕΓΙΣΤΟ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΜΑΣ..
    ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ…
    ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΝΥΣΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΛΛΑ 54 ΜΕΤΡΑ ΚΑΤΑ ΜΕΤΩΠΟΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΛΑΔΙΑ ΟΠΟΥ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΣΕ ΄΄ΑΜΦΙ ΟΛΑ΄΄ ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΡΟΧΩΡΑΝΕ ΘΑ ΕΝΤΑΘΕΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ…

    ΑΠΟ ΘΑΛΑΜΟ ΣΕ ΘΑΛΑΜΟ ΘΑ ΜΑΣ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ;

    ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΥΠΟΧΕΙΡΙΑ ΕΛΛΑΔΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΞΕΝΩΝ/ΕΓΧΩΡΙΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΣ ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ…
    ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΑΣ ΠΑΛΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ…

    ….ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΛΕΞΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΗΓΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΑΚΟΥ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΜΕ..
    …ΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΟΝΟΝ…

    ΕΤΣΙ..
    ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΑΝΑΣΚΑΦΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ
    ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΤΟ ΤΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΥ ΠΑΕΙ, ΗΤΟΙ ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ…

    …ΜΑΤΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΛΟΙΠΟΝ…
    …Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΡΧΙΖΕΙ….

    ΚΛΕΙΔΙ>54.20Μ

    ΚΛΕΙΔΙ>ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΛΕΩΝ ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ.

    ΚΛΕΙΔΙ>ΚΑΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΣΥΛΗΣΗ ΑΠΟ ΚΛΕΙΔΙ ΟΡΟΦΗΣ.

    ΚΛΕΙΔΙ>ΝΕΑΡΧΟΣ

    ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΓΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΡΗΜΑΔΑ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ….

    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ…

    ΕΝΑΣ
    ΠΟΥ
    ΒΛΕΠΕΙ

    • Ανώνυμος 09/22/2014 @ 6:31 ΠΜ

      παααλλιιιιι…παααλλλιιιιιιι…πνευματικος αυνανισμος απο ΕΝΑΝ ΑΠΟΒΛΗΤΟ !!!!!
      απο που ρε το εκλεψες παλι το σχολιο και μας το κουβαλησες;…
      παλι και ξανα παλι ….παρουσιαση κλεμμενων ιδεων απο εναν ασχετο… με ακατασχετη….φλυαρια μπουρδολογιων…
      γλυψε κιαλλο …γλυψε κιαλλο…με την υποχθωνια καιροσκοπικη ευγενεια σου…
      σε καταλαβαν …γιαυτο και εισαι …συγκεκριμμενα ΑΠΟΒΛΗΤΟ και απο το δικο μας ιστολογιο (οπως και οπου πηγες αλλου και σε διωχνανε…)

      Αληθεια…οι οπαδοι …τι ωρα θα βγουν στην πασαρελλα να σε μπιζαρουν;;;;…για ποτε το συνεννοηθηκατε…επικινδυνε τυπακο…

      • Ανώνυμος 09/22/2014 @ 11:24 ΠΜ

        ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ?
        ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΠΗΓΕ ΕΣΥ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥ ΤΥΦΛΟΥΣ?
        ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ή ΑΥΤΗ.

        1.ΘΕΛΩ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ
        2. ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΝ ΑΠΕΒΑΛΑΝ
        3.ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΣΥ ΚΡΙΝΕΙΣ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΩΣ ΑΠΟΒΛΗΤΟ.

        ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ
        ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΙΧΛΗ ΑΦΟΥ ΚΟΠΤΕΣΑΙ ΤΟΣΟ
        ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΜΑΣ.

        ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΚΟΒΟΥΛΑ ΣΧΟΛΙΑ .

        ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΠΟΣΑ ΑΠΙΔΙΑ ΧΩΡΑΕΙ Ο ΣΑΚΟΣ.

        ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΛΕΣ.

        • Ανώνυμος 09/22/2014 @ 7:05 ΜΜ

          ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΝΟΥΜΕΡΟ ΑΥΤΟΟΟΟΟ…..
          ΔΕΝ ΤΟ
          ΒΛΕΠΕΙΣ….

          • Ανώνυμος 09/22/2014 @ 7:47 ΜΜ

            ΤΟΣΟ ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ?
            ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ?
            ΓΙΑΤΙ ΜΕΝΕΤΕ ΣΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ?
            ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΛΕΙΠΕΙ Η ΟΥΣΙΑ?
            ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΟΣΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ?

      • Ανώνυμος 09/22/2014 @ 6:08 ΜΜ

        Δεν έμαθα από πότε διώξαμε, και ποιοι, μέσα από εδώ τον ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ? Επίσης και οποιονδήποτε άλλο?

        Από πού ακριβώς τους διώχνουμε ? Στην χώρα της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ από πότε δεν έχει χώρο η "άλλη άποψη?

        Αφελής η ερώτηση από τον ΣΩΚΡΆΤΗ νομίζω.

        Κατά άλλα είμαστε υπερασπιστές της Ελληνικής σκέψης.

        Καιρός να μαζευτούμε η βλακεία έχει χτυπήσει κόκκινο.

        Ποιό ΒΛΑΚΗΣ πεθαίνεις

        • πανθορω 09/22/2014 @ 7:16 ΜΜ

          Ρε Συ Δεν Βλεπεις Οτι Προκαλεις Αναστατωση Με Τις Σαχλαμαρες Σου
          Αξιοπρεπεια Δεν Εχεις Στην Εντεταλμενη Επι Υποχθωνιων Σκοπων Σωνει Και Καλα Να Τρυπωσεις Σε Εμας
          Και Να Αποχωρησεις
          Αφου Δεν Βλεπεις Αφουγρασου Την Αρνητικη Ενεργεια Που Σε Περιτριγυριζει Και Αντε ΓΕΙΑ!

          • Ανώνυμος 09/22/2014 @ 8:02 ΜΜ

            Δεν μου απαντάς ?

            Γιατί προκαλώ αναστάτωση?

            Επειδή επιμένω στην ελευθερία των απόψεων ?

            Επειδή επιμένω στο γεγονός ότι η προστασία του

            καθένα είναι ατομική του υπόθεση και όχι συλλογική?

            Επειδή πρέπει να μιλάμε με στοιχεία ?

            Υποκρισία μεγίστου βαθμού

          • Ανώνυμος 09/23/2014 @ 9:57 ΠΜ

            η παρουσια σου ρε ειναι ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΗ
            το θεμα ειναι ομως γιατι εσυ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ νασαι αναμεσα μας
            οι σκοποι σου ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ

          • Ανώνυμος 09/23/2014 @ 6:16 ΜΜ

            Ξέρεις ποιός είμαι?
            Νομίζεις ότι επειδή εσύ δεν με γουστάρεις συμβαίνει το ίδιο με όλους τους άλλους?

          • Ανώνυμος 09/23/2014 @ 8:15 ΠΜ

            πανθορω

            εντελώς τυφλός ,είσαι σκέτη παραπληροφόρηση μέχρι την μύτη σου ζήτημα, να φτάνει η όραση σου .

      • Ανώνυμος 09/22/2014 @ 8:53 ΜΜ

        Δρ. Βλάκα(η)ς:

        Αερολόγος-Μπουρδολόγος του πανεπιστημίου της Οξπόρδης…

        ΩΩΩΩΩΩΩΩ Πορδή των σοφών !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • πανθορω 09/22/2014 @ 6:36 ΠΜ

      ποιος εισαι ρε μεγαλε που θα μας κατευθυνεις κιολας!!!!
      ο ενας που δεν βλεπει οτι δεν τον θελουν επιμενειι να βλεπει την ανακαιοτητα να ειναι αναμεσα μας.
      χα χα χα χα χα χα …ντααααααααα…ενας τυφλος που βλεπει οτι εισαι τελειως αθλιος στην σκεψη και στις πραξεις σου.

      • Ανώνυμος 09/22/2014 @ 11:30 ΠΜ

        ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΛΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΣΥΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΟΙ.
        ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΕΔΩ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ .

        ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΕΧΕΙΣ ?

        ΠΕΣ ΜΑΣ

        • Ανώνυμος 09/22/2014 @ 7:11 ΜΜ

          αμολυθηκαν τα σουργελλα απο το σανατοριο του "καπη" της κλικκας ….χαχαχαχαχαχαχαχα…
          πως ξεβρακωνεται η κλικκα …
          ησασταν οργανωμενοι γιαυτην την εισβολη στον ιστοτοπο ετσι;….χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
          ξεβρακωθειτε κιαλλο …κατεβαστε τις κιλωτες …
          αυτη η επιμονη αυτου που θελει να μας καπελωσει ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΙ
          ειναι ηδη αποβλητο …
          θα εξελιχθει σε απορριμμα …
          οταν αποκαλυφθουν οι σκοποι του …
          ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑ…
          και ολη η ολιγομελης σουργελλο κλικκα του
          χαχαχαχαχαχαχαχαχα…

          • Ανώνυμος 09/22/2014 @ 7:50 ΜΜ

            ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ?
            Ή ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΣΑΣ ΚΑΤΣΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΓΛΥΨΙΜΟ?
            ΑΝΔΡΑΣ ΠΡΟΣ ΑΝΔΡΑ

          • Ανώνυμος 09/22/2014 @ 8:06 ΜΜ

            σωστε μας επιτελους

          • Ανώνυμος 09/22/2014 @ 8:51 ΜΜ

            Δρ. Βλάκα(η)ς:

            Αερολόγος-Μπουρδολόγος του πανεπιστημίου της Οξπόρδης…

            ΩΩΩΩΩΩΩΩ Πορδή των σοφών !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          • Ανώνυμος 09/23/2014 @ 3:02 ΜΜ

            ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΉΧΟ ΚΆΝΕΙ Η ΣΟΥΦΡΙΤΣΑ ΣΟΥ. ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΆΞΕΙΣ!

        • Ανώνυμος 09/23/2014 @ 3:00 ΜΜ

          ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΟ SUPERMARKET, ΤΗ ΘΈΛΕΙΣ;

    • ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ, ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΑ ΤΟ ΄ΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΜΑΛΛΟΝ!

      ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ, ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ!

      • φίλε Π εξήγησέ μου τι γίνετε ρε συ αν ξέρεις,και καταρχήν πως κάποιοι λένε σε κάποιον να φύγει από ένα σαιτ ελευθέρο?Αυτό δεν το καταλαβαίνω?Το να φύγει κάποιος?Και το θέμα είναι ότι δεν λένε και τπτ,παρα μόνο να φύγει και συκοφάντη??????????

        • ΦΘΟΝΟΣ, ΕΠΑΡΣΗ, ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΠΡΕΠΕΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΠΙΝΟΥΝ ΑΜΑΣΗΤΑ!
          ΑΝΕΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΠΟΡΙΣΜΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ.
          Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΙ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΕΝΑΝ ΜΑΛΑΚΑ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΘΙΞΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ.

          • Ανώνυμος 09/23/2014 @ 2:59 ΜΜ

            ΝΟΥΜΕΡΟ ΣΕ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΣΕΝΑ Η ΚΛΙΚΚΑ ΤΟΥΣ….ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΚΥΒΙΣΜΟΣ;

  16. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 2:39 ΜΜ

    καλα τοσες αηδιες μαζεμενες ουτε κιεσυ δεν τις αντεχεις πιστευω..δεν ξερω ομως γιατι τις εγραψες με το ζορι..

  17. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 2:59 ΜΜ

    ΩΩΩΩΩΩ ΤΡΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ!!!!!!!!!!!!!

  18. "Αυτοί, που θέλησαν να "θάψουν" ζωντανούς τους Έλληνες, θα την "πατήσουν" από τους νεκρούς που θα "ξεθάψουν"

  19. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 3:21 ΜΜ

    και?

  20. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 3:31 ΜΜ

    PERASTIKA SOY………………..

  21. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 3:45 ΜΜ

    Κύριε Βασιλακο, πόσα θέλεις να μας τρελάνεις;;;;;

  22. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 3:59 ΜΜ

    ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ . ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΙ ΟΜΩΣ , ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΟ ΝΕΚΡΟΙ . ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑΛΑΜΟΙ . ΧΡΥΣΟ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟ .

  23. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 4:22 ΜΜ

    Το αλβανικό χασίς καλλιεργείται κυρίως σε εκτάσεις απόρριψης τοξικών.Προτιμάτε το ελληνικό,το επιβεβαίωσε και ο καθηγητής Κλεάνθης Γρίβας…..

  24. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 4:27 ΜΜ

    τραλαλαλα…..θελω σχολιο ΝΙΚΟΥ……τραλαλαλα…….

  25. Τρυπια Καλτσα Του Πρασινου Μονοκερου 09/21/2014 @ 5:10 ΜΜ

    Εχετε δικιο! ειναι η διαγαλαξιακη πυλη που ενωνει τον κοσμο μας με την marioland.. ειχα παει μια φορα πριν 65 χρονια και απο τοτε ολα αλλαξαν.. συνειδητοποιησα πως δεν ειμουν μπανανα και ειμαι ο 15ος ξαδερφος του χαρη ποτερ που ειχε παει για εκδρομη στη χονολουλου για το κυνηγι της φουσκωτης παπιας με φυσοκαλαμο!

  26. Κωσταντινος Κατακουζηνος 09/21/2014 @ 5:12 ΜΜ

    Να σας πο τι σιμβαινη αικη στιν αμφιπολη…Οπος ολοι γνωριζεται ο Κ.Τουτανχαμον ειχα 2 παιδια το ενα το ειχε στην εξορια γιατι ηταν κομουνιστης αλλα το 2ο παιδι ηταν κοντρα στην αποψη του πατερα του για την εηορια του αδερφου του.. Ετσι εγινε και ο ιδιος κομοθνιστης για να παει να βρει τον αδερφο του εκει που τον ειχε εξορισει ο Κ.Τουτανχαμον.Οπως καταλαβενεται λοιπον απο την τροπη τις ιστοριας ο Τουτανχαμον δεν ειχε παρα να συγχωρεσει τα παιδια του…Αλλα τα παιδια του δεν μπορουσαν να συγχωρεσουν τον πατερα τους για το κακκο που τους ειχε προξενισει….Ετσι ο Πατερας Τουτανχαμον αποφασισε να τους φτοιαξει ενα καστρο στην Ελλαδα(προσπαθισε να το χτισει χωρις να το καταλαβουν τα παιδια του) αλλα τα παιδια το καταλαβαν…Ετσι σκοτοσαν τον πατερα και το τον θαψαν κατω απο το καστρο που τους ειχε χτισει στην Ελλαδα…Οποτε μην παραξενεφτειτε για τον Τουτανχαμον…Ευχαριστω για την προσοχη σας και προσεχτε γιατι οποιος νυχτα περπατει κοιματε ξυμεροματα…

  27. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 5:30 ΜΜ

    Παιδιά, ακόμη και μένα που μου αρέσουν οι ιστορίες τέτοιου τύπου, τολμώ να πω ότι αυτή η ανάλυση παραπάει… πολύ-πολύ παραπάει… και όπως τελειώνει και ένα ανέκδοτο "είπαμε του τρελού να χέσει και αυτός ξεκολώθηκε!"

  28. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 6:19 ΜΜ

    Σεβαστή, βεβαίως, κάθε έρευνα / μελέτη, όμως κάποια πράγματα με ξένισαν ιδιαιτέρως, π.χ.
    …θρη-σκια, σημαίνει: «θύω την σκιά»

    Αλήθεια, το Ρ τί έγινε?

    1) Η ελληνική λέξη θρησκεία (τού 5ου αιώνα) παράγεται από το ρήμα θρησκεύω (απ’ όπου και το θρήσκος). Ετυμολογικά η λέξη πρέπει να συνδέεται με δύο διαλεκτικές λέξεις (πιθανότατα ιωνικές), δύο «γλώσσες» τού λεξικογράφου Ησυχίου *, τις λέξεις…
    θρήσκω = «νοώ» / θράσκειν = «ἀναμιμνήσκειν» και την ομόρριζη ἐν-θρεῖν = «φυλάσσω, τηρώ».
    Βάσει αυτών μπορούμε να πούμε ότι στην Ελληνική η λέξη θρησκεία θα σήμαινε «τη νοητική σύλληψη και ανάκληση στον νου, την ανάμνηση τού θείου» (κάτι που θα θύμιζε την περί ιδεών θεωρία τού Πλάτωνος) και, κατ’ επέκτασιν, «την τήρηση αυτής τής νοητικής σχέσης προς το θείο και αυτών που συνδέονται με αυτήν (ευσέβεια, διαφύλαξη, λατρεία)».
    * Ο Ησύχιος ο Αλεξανδρεύς ή Αλεξανδρινός ήταν Έλληνας γραμματικός που άκμασε κατά τον 5ο αιώνα (μ.Χ.) και συνέγραψε το γνωστό «Λεξικό Ησυχίου» που θεωρείται απ΄ όλα τα σωζόμενα το πλουσιότερο και σπουδαιότερο.
    http://www.babiniotis.gr/wmt/webpages/index.php?lid=1&pid=22&catid=1&apprec=9

    2) …ότι ο άνθρωπος προέρχεται από το άνω+θρώσκω. Γράφει ότι και η θρησκεία έχει την ίδια ετυμολογία ( : από το ρήμα θρώσκω) αλλά δεν είναι όπως μας λέει. Η λέξη θρησκεία προέρχεται εκ του ρήματος θρησκεύω…
    …"άνθρωπος" : άνω + αθρώ(-εω) + ωψ(ωπός). Και ωψ(ωπός)= όμμα, οφθαλμός.2 όψις, πρόσωπον. Βλ. Λεξικό Ορθογραφικό Ερμηνευτικό Δ. Δημητράκου.
    http://kyprianoscy.blogspot.gr/2010/04/blog-post_19.html

    3)…ΑΝΘΡΩΠΟΣ είναι ο εκ των ΑΝΩ ΘΕΡΑΠεύων
    ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΝ = αρχική δύναμις Νοός – Νόμου, ΘΡΩ = Θέα Ροής επί γηίνου χΩρου, ΠΟ = Πυρ σε χώρΟν.
    Δύναμις Νοός Θεώμενη να Ρέη με Πυρ.
    Δύναμις Νοός και ΘΡΩΠΟΣ = θεραπεία ή δύναμις Νοός, η οποία Θεραπεύει.
    Δύναμις Νοός παράγουσα σπέρμα (ΘΟΡΟΣ = σπέρμα ανδρός) πυρίνης δυνάμεως.
    Διά των εμπεριεχομένων αφώνων Θ και Ρ παράγεται το ρήμα Θροέω = λέγω – ομιλώ, άρα η λέξις άνθρωπος εμπεριέχει την έννοιαν της δυνάμεως του ομιλείν. Διά των τελευταίων γραμμάτων ΩΠΟΣ και με τροπήν του Ω σε Ε παράγεται η λέξις ΕΠΟΣ = λέξις,ουσία λόγου.
    Εν συνόλω, δηλαδή, η λέξις ΑΝΘΡΩΠΟΣ σημαίνει τον νοήμονα κάτοικον του πλανήτου, ο οποίος δύναται να ομιλή (ΕΠΟΣ) και να αναπαράγη (ΘΟΡΟΣ) το είδος κατά Νόμον.
    Θεολ. Σημαιοφόρος,
    ΕΛΛΗΝ ΛΟΓΟΣ-ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΟΣ ΚΩΔΙΞ
    πηγή http://www.ramafa.gr/

    4) Kατά τον ίδιο τρόπο φωτίζεται & η ΛΕΞΙΣ (LUX=φως) Θρησκεία…
    ΘΡΗΣΚΕΙΑ είναι η ΘΡΗ = Θέα Ροής υπερτάτου φωτισμού του ΡΑ (ηλίου-Σειρίου-Κυρίου), που Η = φανερούται & γίνεται Σ = εσωτερικά θεάσιμη / αντιληπτή, εδώ Κ = Κάτω, Ε = εκτεινομένη, διά Ι = διαρκούς ακτινοβολίας, από την Α = Αρχική δύναμη
    http://ramafa.gr/pinakas1.html
    Θα μπορούσαμε, ακόμη, να πούμε πως στην ΘΡΗ-ΣΚΕΙΑ, αναγνωρίζουμε ΘΡΗ την Η = φανέρωση, ΘΡ θεωρίας, θωριάς, θάρρους & θορού (ανδρ. σπέρμα), καθώς & το θροέω (λέγω>λόγος)
    Όλες οι ανωτέρω έννοιες / ενέργειες, Ρ ρέουν προς τον εδώ ΚΕΙΑ κάτω χώρον της ΣΚ(Ε)ΙΑς, βεβαίως, αλλά & θεώνται (γίνονται αντιληπτές)
    Σ εσωτερικά, σαν να ευρίσκονται μέσα σε ΣΚ σάκο / σάκα…
    http://ramafa.gr/pinakas2.html

    Είναι τόσο θαυμαστή η γλώσσα μας & κάθε γράμμα αποκαλύπτει τον εαυτό του. Δεν περισσεύει κανένα.

    φιλικά
    art

  29. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 7:48 ΜΜ

    Της μαλακειας το αναγνωσμα

    • Ανώνυμος 09/23/2014 @ 3:05 ΜΜ

      Άνοιξε κανένα λεξικό γιατι εμάς θα μας βαρέσει πράγματι κατά την ανάγνωση η μαλακία του τρόπου που γραφεις.

  30. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 8:30 ΜΜ

    Ο σαμαρακος είναι βάλτος θα τα εξαφανίσει όλα ….απορω αφού είναι κουτός πως είναι στη θεση που είναι κ ε αφού είναι εκεί ποσο χαζός τελικά είναι ο λαος που τον ξεγελάει ένας κουτός.ντοινγκ λολ

  31. ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ . ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΜΕ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ .ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΕ ΚΑΤΙ ?

    • Μέχρι και πριν λίγο καιρό, δεν έφτανε έως εκεί η αντίληψή μου. Πλέον το πιστεύω. Έχει να κάνει με ενέργεια και καθοδήγηση της ενέργεις αυτής. Και το χρονικό σημείο είναι επίσης προσεκτικά επιλεγμένο και όλα, τίποτα μα απολύτως τίποτα δεν αφέθηκε στην 'τύχη΄. Δεν είμαι σίγουρος για το τι, αλλά κάτι έγινε το περασμένο Σάββατο, 20.09.14 – κάτι που από τι μία περιέπλεξε περισσότερο την υπόθεση, από την άλλη πιστωποίησε της ύπαρξή της. Είναι συναρπαστική η στιγμή συνειδητοποίησης αυτού. Ότι είναι, γνωστό ή άγνωστο, θα φανερωθεί σύντομα. Και πάντα υπάρχει και θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής, αρκεί η επιλογή να γίνει με καθαρό μυαλό – με ελεύθερη βούληση, τι όμως από όσα έχεις πιλέξει ήταν όντως δικές σου επιλογές, εδώ σε θέλω…

  32. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 11:04 ΜΜ

    ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΗ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΑ ΘΕΤΕΙΣ ΑΛΛΑ ΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΑΝ ΤΟ 25.000Π.Χ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝ ΧΡΗΣΜΟ,ΤΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΥ,ΚΑΙ ΛΕΩ ΚΑΙ ΓΩ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΛΑΜΠΡΟ ΧΩΡΟ ΝΑ ΜΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ(ΜΑΚΑΡΙ)!ΣΧΕΔΟΝ 25.000 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ?

  33. Ανώνυμος 09/21/2014 @ 11:57 ΜΜ

    stis 20 tou mina,niko, mas ipes pos kati simantiko tha simvi i kati tha ksekinisi…omos opos panta,epeses ekso….

  34. Ανώνυμος 09/22/2014 @ 6:11 ΠΜ

    Ειμαι σιγουρος πως το αρθρο εχει την διηγηση στον δημοσιογραφο του Χαραλομπου Τραμπακουλα οταν ειδε το ουφο!!!!ποιος αποκρυπτει την αληθεια?γιατι δεν βαζεις ολη την περιγραφη???
    ΝΙΚΟΣ

  35. Ανώνυμος 09/22/2014 @ 7:22 ΠΜ

    Δεν επεσε εξω

    Καταργειται το μνημονιο
    Το Παιδοιο θα μεινει σε νιρβανα
    και μετα ΤΕΣΣΕΡΑΣ χιλιαδες ετη θα
    τζιτζικωθειτε.

    ΜΙΑ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΡΟΛΙΕΣ

  36. μπλακ-αης 09/22/2014 @ 7:24 ΠΜ

    καλα βρε Θεικο ΕΛΛΗΝΙΚΟ Συμπαν
    τοσο πολυ με δικαιωσες και τοσο πολυ ΑΜΕΣΑ!!!!

    ….μολις εμφανηστικε ο/η "τραλαλω-τιαλαλει" οτι ειναι ο μονος που βλεπει…για να νουθετησει τους αδαεις …υπολοιπους σχολιαστες…

    και μαλιστα τολμα να θελει να μας προσανατολισει στον…δικο του (…αν ειναι δυνατον…) τροπο και οπτικη σκεψη…

    ….ειναι φανερα και τα κινητρα του και οι σκοποι του στην επανεμφανηση του

    —οφειλω ακομη μια φορα να… μας…ενθυμησω το ποιον της σαπιας ποσοτητας των αντιγραφων που μας παρουσιαζει σαν δικα του!!!!….
    και να μην παρασυρομαστε απο την δηθεν και πονηρη ευγενεια που επιδεικνυει.

    ….(ακομη και το εικονιδιο αλλαζει κατα το δοκουν των σκοπων του για τον επηρεασμο των αδαων υπηκοων της κλικκας του….)

    • Ανώνυμος 09/22/2014 @ 11:36 ΠΜ

      ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ

      ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΚΟΙΝΟΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ .

      ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΣ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ/ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΕΔΩ

      ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ .

      ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΥΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ .

      ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

      ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ .

      ΕΣΥ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΠΗΔΗΜΑ ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙΣ.

      • ΟΡΘΑΝΟΙΧΤΑ ΜΑΤΙΑ 09/22/2014 @ 7:23 ΜΜ

        ΚΥΝΟ ΘΘΘΘΘΘΘΘ ΩΩΩΩΩΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ….

        ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΥΝΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΣΟΥ

        ΚΑΙ ΒΓΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΓΥΡΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ…

        ΚΑΝΕ ΔΥΟ ΣΤΡΟΦΕΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΛΙΓΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΛΟ

        ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΤΟΝ ΥΠΟΠΤΟ ΡΟΛΟ ΣΑΣ ΚΑΙ

        Α Ν Τ Ε …..ΓΕΙΑ ΣΑΣ…

        ΑΥΤΟ
        ΤΟ
        ΒΛΕΠΕΤΕ
        για εσας ειναι …δεν βρεχει…

      • Ανώνυμος 09/23/2014 @ 3:07 ΜΜ

        ΟΥΣΤ ΠΟΥΣΤ!!!

    • ΦΙΛΕ ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ""ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΑΝ ΔΙΚΑ ΤΟΥ"";; ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ;;;
      ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΛΙΝΚ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΠΕΜΨΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ;;;

      • Ανώνυμος 09/22/2014 @ 7:53 ΜΜ

        ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ?

      • Ανώνυμος 09/22/2014 @ 9:17 ΜΜ

        ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ , ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙ , ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΛΥΣΑΛΕΑ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΕΙΧΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΑΥΤΟΣ . Η ΖΗΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΤΩΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΝΙΩΘΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ , ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΦΑΝΕΡΑ . ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΥΠΑΜΕ . ΕΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Ο ΚΑΗΜΕΝΟΣ . ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΡΥΨΕΙ . ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ .

        • Ανώνυμος 09/23/2014 @ 3:03 ΜΜ

          εσυ εισαι ο ιδιος ο αθλιος αρουραιος που βλεπει μεσα στα λαγουμια της ποντικοτρυπας που ζει
          ξεβρακωνεται το κομπλεξικο υφακι σου απο τον τροπο που με μισανθρωπισμο γραφεις καλα σε παροτρυνουν να αποχωρησεις απο εδω……………………

        • Ανώνυμος 09/23/2014 @ 3:09 ΜΜ

          Δουλίτσα δεν έχεις, ε; Ανεργία;

    • Ανώνυμος 09/22/2014 @ 6:15 ΜΜ

      Από τι ακριβώς μας προστατεύεις ?Επειδή μας το λες συνέχεια ,από πού αντιγράφει?Μπορείς να μας πεις για να μάθουμε και εμείς που χρίζουμε άμεσης προστασίας,εφόσον αυτό χρίστηκες προστάτης μας?

      • Ανώνυμος 09/22/2014 @ 7:34 ΜΜ

        ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΟΥΓΚΑΤΕΖΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΩΝ
        ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΥΤΟΥΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ ΤΟΥ
        ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΥΡΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΥΠΟΧΘΩΝΙΟ ΚΑΤΗΦΟΡΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ
        δεν υπαρχει καπνος …χωρις φωτια
        γιαυτο φωναζουν τοσοι πολλοι και μας προειδοποιουν
        γιαυτον και την κλικκα του

        Μαριος/Μαρια/Μαρικα/Μαριαννα/Μαρι/Μαρκος

    • φίλε μπακ αης τι συμβαίνει με τον "ένα που του την λέτε".Γιατί του λέτε να φύγει?

      • Ανώνυμος 09/22/2014 @ 9:22 ΜΜ

        Ποιοι του λενε να φυγει ; Ο μπλακ-αης ειναι και γραφει ασταματητα . Μολις δει σχολιο του ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ και δυο-τριων ακομα σχολιαστων , αφιονιζεται και δειχνει πιος πραγματικα ειναι .

        • Ανώνυμος 09/22/2014 @ 9:54 ΜΜ

          Πόσο δίκιο έχεις…

        • Ανώνυμος 09/23/2014 @ 3:07 ΜΜ

          ζητα τα "url" των ποσταρισματων μας απο τους διαχειρησταδες
          ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΕΙΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΤΑΤΟ μπλακ-αης ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
          οτι να λεγεται για τον στραβο — και λιγα ειναι

          • Ανώνυμος 09/25/2014 @ 11:30 ΠΜ

            ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.Ο ΒΛΑΚΗΣ
            ΜΟΝΟ ΒΡΙΖΕΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΠΑΕΙ .
            ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΑΙΜΟΝΙΖΕΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ .
            ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΘΕΣΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?

            ΑΡΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΥΠΑΡΧΕΙ .
            ΕΣΥ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ?

            ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΤΟΥΣ ΑΘΕΟΥΣ ΟΜΩΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΣΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΙ ΤΑ ΘΕΙΑ ,ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ.
            ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΘΡΗΣΚΟΛΥΠΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΕΠΕΙΣΜΕΝΗ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΚ ΤΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ .ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΡΤΥΡΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΙΣΙΜΟ.
            ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ. ΑΡΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ .
            ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ,ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΤΑ ΕΞ ΑΜΑΞΗΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ .

            ΕΛΕΟΣ

          • Ανώνυμος 09/26/2014 @ 5:38 ΠΜ

            ΠΙΣΩ….ΠΙΣΩ…ΣΤΟ ΣΑΝΑΤΟΡΙΟ!!!

            ΜΕΣΑ …ΜΕΣΑ …ΣΤΟ ΛΑΓΟΥΜΙ….

            ΘΑ ΣΑΣ ΜΑΛΛΩΣΕΙ Ο ΓΝΩΡΙΖΩΝ ΒΛΕΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΒΔΕΛΥΜΜΑΤΩΝ

            ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΚΛΙΚΚΑΣ ΣΑΣ

            ρουφιανοι καταδοτες ασφαλιτες καρφια ψιθυρηστες συκοφαντες

        • Ανώνυμος 09/24/2014 @ 7:35 ΜΜ

          ετσι ακριβως..

          με τον μαλακα τον μπλακ

          εχω ξενερωσει απιστευτα…

          τα γαμαει ολα κυριολεκτικα…

          περιμενει να γραψουν 3-4 που τους εχει βαλει στο ματι..

          και μας εχει πρηξει τα @ρχιδια…

          γραφει καμια δεκαρια σχολια ανωνυμα…

          και μετα πεταει και ενα με το ΜΛΚΣ ΑΗΣ

          αης σιχτιρι ΠΑΛΙΟ ΠΑΠΑΡΙ

          • Ανώνυμος 09/26/2014 @ 5:34 ΠΜ

            συνεννοημενο …συνενοημενο…

            απονημενη προσπαθεια να συκοφαντησετε τον αξιολογο και αγαπητο σε ολους μπλακι

            εκτος απο την κλικα σας που σας ξεσκεπασε
            και εχει δικηο ειστε υποπτοι ΚΑΤΑΔΟΤΕΣ
            που αντιγραφετε τα σχολια μας

          • Ανώνυμος 09/26/2014 @ 2:34 ΜΜ

            ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΘΕΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΠΛΟΚ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ?
            ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ "ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ" ΚΡΑΤΗΣΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΟΣ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ.

            ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ ?

            Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΙΚΟ ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΝΟΛΙΚΟ.

            ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΥΒΡΙΣ ΔΩΣΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.

            ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΛΙ ΡΕΝΤΑ ΕΧΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ.

            ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΑ ΘΕΟ .

            ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΣΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ ΔΩΣΑΝ ΤΟ ΚΩΝΕΙΟ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕ ΕΝΦΙΑ.

          • Ανώνυμος 09/26/2014 @ 5:46 ΠΜ

            βρωμας απο μακραν οτι εισαι ο γνωστος απο παλια βωμολοχος του ιστοτοπου
            ετσι κι αλλοιως χαμηλος και λιγος αναξιος ακομη και πνευματικης ροχαλας
            ασε που βρεχει και θα χαθει ευκολα και ειναι αναγκαια η ορατοτητα της για την ακαταλληλοτητα σου ως ιδιαιτερα αντικοινωνικος ….

    • Ανώνυμος 09/22/2014 @ 8:43 ΜΜ

      ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ Πορδή των Θεώωωωωωων!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ανώνυμος 09/22/2014 @ 10:28 ΜΜ

      Βρεεε ο μπλακης……..χαθηκες ρε κοπρια……τι λεει?Για να μαθουμε νεα σου πρεπει να γραψει ο ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ?…..Δηλαδη ρε φιλαρακι τι σε καναμε και χαθηκες?Αν δεν γραψει ο ενας που βλεπει θα κανουμε καιρο να μαθουμε νεα σου?

  37. Ανώνυμος 09/22/2014 @ 7:55 ΠΜ

    ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΙ ΗΔΗ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΑΝΑΠΑΥΕΤΑΙ Ο ΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟΠΡΟ-ΠΑΠΠΟΥΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΡΗ ΑΠΟ ΤΗ ΓΝΩΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΜΠΟΜΠ ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΗΣ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΠΑΝΤΕΛΟΝΗΣ.

  38. Ανώνυμος 09/22/2014 @ 7:55 ΠΜ

    ΣΑΧΕΡΝΕΧ ΡΙΓΑΝΑΤΟ

    • Ανώνυμος 09/23/2014 @ 12:11 ΜΜ

      Τι ειναι το Σαχερνεχ;;;;

      • Saharneη Σαχαρνεχ είναι οι Σάξονες στα σκωτζέζικα, αλλά και ένας Νεφελιμ Δαίμονες κατά Λιακό…πιθανών το πήρε ο Λιακό από τους Στωτζέζους και ονομάτισε ένα Δαίμονα….μαλστσεχ και τέτοια…..πάντως είναι οι Αγγλοσάξονες στα αρχαία κελτικά ,και τους λένε μέχρι και σήμερα έτσι.

  39. Ανώνυμος 09/22/2014 @ 8:27 ΠΜ

    Internet! Μαγεία! Ό,τι θέλει ο καθένας γράφει, τζάμπα είναι!

  40. Ανώνυμος 09/22/2014 @ 8:47 ΠΜ

    Στον Ταυγετο ολα τα βοτανα δεν ειναι "αγαθα" θελει προσοχη!!!

  41. Ανώνυμος 09/22/2014 @ 8:57 ΠΜ

    Αυτα ειναι πολυ μυητικα. Κακως βγαινουν ετσι στην φορα. Οι περισσοτεροι αναγνωστες εχουν επιπεδο πιθηκου η ειναι χασικλωμενοι. Βλεπετε λοιπον οτι θελουμε δουλεια ακομη….αφηστε τους στον υπνο τους

    • Ανώνυμος 09/22/2014 @ 9:27 ΜΜ

      Κι επειδη καποιοι βρισκονται σε ημιζωωδη κατασταση , οι υπολοιποι δεν πρεπει να εχουν γνωση ; Νομιζω πως οχι . Ειναι πολυ καλο να προβαλονται τετοιες ερευνες και ο καθενας κρινει . Αλλωστε ειναι κι ενας τροπος να βλεπουμε που ειμαστε .

    • Ανώνυμος 09/22/2014 @ 9:52 ΜΜ

      Το μαιμού τέλει μπανάνα;;;;;

  42. Ανώνυμος 09/22/2014 @ 10:16 ΠΜ

    Ο ΤΥΜΒΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΜΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ Χ.Ε.Σ.Τ.Ρ.Α. ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΕΣ 10 90 30 ΣΕ ΣΥΣΤΗΜΑ 1,2,4.
    …………………………ΑΣΧΕΤΟΙ……ΕΓΩ ΞΕΡΩ ………………….ΑΣΤΑΔΙΑΛΑ ΡΕ

  43. Ανώνυμος 09/22/2014 @ 10:59 ΠΜ

    Πως γινετε αυτος που λεει οτι βρηκε τον ταφο να γινετε αρχιφυλακας του?

    Πως γινετε ο εφορος αρχαιων λαζαριδης.. να μην αφηνει στην κορη τον φακελο…
    Η κορη αρχαιολογος .. φευγει απο αμφιπολη και παει αθηνα…
    φιλοπαππου κατηγοριες για καταπατηση χωρις τιμωρια….
    λες να ξερει κατι?

    Η πρ ωτη βοηθος του λαζαριδη γινετε προεδρος της υπγρεσιας χρηματοδοτησης ανασκαφων αλλα στην αμφιπολη σκαβουν σχολεια…
    Η περιστερη βοηθος και αυτη.. παει μετα απο 70 χρονια να σκαψει…εφορος αρχαιοτητων και αυτη…

    Αυτα ολα ειναι λιγο περιεργα… και μπερδεμενα…και εχουν ολα κρατικους φορεις… διορισμενους στο δημοσιο.

    και μια συμπτωση ……

    καθε φορα που ξεκινουν ανασκαφες η προγραμμα ανασκαφων στην περιοχη μετα απο λιγο σταματουν λογω. κυβερνησεων εκτακτου αναγκης..
    η κυβερνηση υπηρεσιακη…..

    λες???

    Ψαχτο βρωμαει…

    Πρακτωρ….

  44. Ανώνυμος 09/22/2014 @ 12:23 ΜΜ

    πωπωππωω δεν την αντεχω τοση μαλακια ποια…παιδια κραξτε οσο θελετε αυτος δεν διορθωνεται με ΤΙΠΟΤΑ…ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ….ΤΙ ΑΝΑΚΡΙΒΙΕΣ…ΤΙ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ…..ΠΩΩΩΩ ΕΛΕΟΣ….ΕΛΕΟΣ ΑΘΛΙΟΙ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΟΙ….

  45. Ανώνυμος 09/22/2014 @ 2:55 ΜΜ

    μηπως ειναι αρθρο απ το κουλουρι ; ΚΟΥΛ +ΡΗ =ΚΟΥΛΟΥΒΑΧΑΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ

  46. Ανώνυμος 09/22/2014 @ 3:05 ΜΜ

    μαλακίες …. ειναι τάφος και μαλιστα του Μητσοτάκη….απο τοτε τον περιμένανε……γι αυτο δε θα βρεθουν οστά….

  47. Ανώνυμος 09/22/2014 @ 3:05 ΜΜ

    Μυητικα ειναι οπως λες γιατι ομως κακος βγαινουν στη φορα;;;

    οι μυστες εχουν παρει ορκο να κανουν τουμπεκι και αυτο γιατι προστατευουν το συσστημα που τους κανει δουλους του αλλα τους δεινει και φραγκα για χαι ζωη…..

    Η πλακα ξερεις ποια ειναι;;;;

    οτι αυτο που προστατευαν τοσους αιωνες και κρατουσαν μυστικα…τη γνωση…….καποιοι πιθηκοι θα την αποκαλυψουν…..

    ξερεις γιατι;;;;

    γιατι κανανε το μεγαλυτερο λαθος που ηταν δυνατο…..

    αφησανε να δημιουργηθει ελληνικο κρατος με μητρικη γλωσσα τα ελληνικα και εκτος αυτου αντι να μας πανε λαου λαου για να μη τους γαμησουμε τι νομιζεις εκαναν τα παληκαρια;;;;

    κοψανε και τα φραγκα απο τους ελληνες…….για τοσο μαλακες μιλαμε

    τωρα λοιπον θα δουν πως οι πηθικοι που λες η τα προβατακια γινονται ταυροι…….

    και οταν οι ελληνες γινομαστε ταυροι το συστημα γινεται υαλοπολειο………

    η γνωση θα αποκαλυφθει γιατι πολυ απλα ειναι γραμμενη και δωσμενη στα ελληνικα…..

    ο αχιλλεας λιγο ακομα θα ειναι θυμωμενος…..περιμενει τα οπλα του…και αυτη τη φορα θα πολεμησει ο ιδιος………

    γατακια του συστηματος αυτο που δεν ξερετε ειναι οτι η ηλιαδα και η οδυσσια εχουν διαφορετικο τελος…. . ..την τςλευταια φορα που διαδραματιζοντε σστη γη

  48. Ανώνυμος 09/22/2014 @ 7:20 ΜΜ

    σεβασμος στην πρωτη παραγραφο!!γιατι ενοχλουντε αραγε και εξοργιζονται μερικοι τοσο???εκτιμω οτι δεν φταινε,,απλα δεν μπορουν να εκτιμησουν,,ισως το παλιο δικτυο,,,τι να πω…ισως δεν ειναι και δικοιμας…αυτες οι λιγες σκεψεις απο μενα,,(αγροικας

  49. Ανώνυμος 09/22/2014 @ 7:21 ΜΜ

    Απο σημερα αποθηκευω αυτο το σαιτ….. Πραγματικα με αυτα που διαβασα αισθανομαι πιο εξυπνος πιο ανοιχτομυαλος πιο καθυστερημενος πιο ασχετος πιο κοιμισμενος…….. Δε ξερω πως νοιωθω……… Παντως γελασα με τη καρδια μου και λησμωνω τις παλιες εποχες που την επινα με φιλους και καναμε τετοιες επιστημονικες συζήτησεις….. Φιλικα

  50. Ανώνυμος 09/22/2014 @ 9:25 ΜΜ

    ο αχιλλεας λιγο ακομα θα ειναι θυμωμενος…..περιμενει τα οπλα του…και αυτη τη φορα θα πολεμησει ο ιδιος………

    Το καλυτερο που διαβασα….εδω και καιρο!!
    Εμεις θα σταθουμε διπλα του αφοβοι και δυνατοι ..!!

  51. Ανώνυμος 09/23/2014 @ 6:58 ΠΜ

    ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΝΗ(14 περίπου) ΤΩΝ ΥΙΩΝ ΤΩΝ 'ΝΕΦΕΛΙΜ' ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ 'ΛΑΧΜΕΧ' = ΣΩΜΑ ΑΙΛΟΥΡΟΥ – ΜΕ ΦΤΕΡΑ – ΚΕΦΑΛΙ ΠΟΥΛΙΟΥ = γνωστοί ΚΑΙ ΣΑΝ 'ΓΡΥΠΕΣ'.
    ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ? ……ΣΩΜΑ ΑΙΛΟΥΡΟΥ-ΜΕ ΦΤΕΡΑ(πρώτη Πύλη Τύμβου Αμφίπολης)

  52. μπλακ-αης 09/23/2014 @ 9:51 ΠΜ

    Αγαπημενε συνσχολιαστη/ Αγαπητε Μπαμπη!
    """""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    –σεβομενος την επιστημονικοτητα σου στην καταρτηση της ερευνας που με ζηλο αναδευεις τα δεδομενα και τις υποθεσεις
    θα σου απαντησω εχοντας παντα υποψη μου οτι ξαναδιασταυρωθηκαν οι αποψεις μας σε αλλα αρθρα που τελικα ηταν αμοιβαια συμπληρωματικες !

    –η πολυπροσωπικοτητα στα σεντονια των σχολιων αυτου που με περισσιο εγωισμο διαφημιζει οτι ειναι και ο ελιτιστης της Γνωσης εχει επισημανθει και απο αλλους συνσχολιαστες μας που με ακολουθησαν σε αυτην την ΕΛΛΗΝΙΚΗ γειτονια των "κατοχικων νεων" εδω και δυο χρονια περιπου…

    –τοτε αγαπημενε Μπαμπη ζητουσε ολη η κλικκα του να με διωξουν απο το σαητ διοτι τους ξεσκεπασα τα κινητρα και τους σκοπους τους …μαλιστα καποια ως πειθινιο μελος της κλικκας του φωναζε στα σχολια της οτι …ο ιστοτοπος δεχεται επιθεση !!!!!!

    –μετεπειτα συνεχιστηκε σε απειλες προς τους διαχειρησταδες του σαητ οτι υα αποχωρησουν …και θα εχανε η χρυσοβελονια το …βελονι!!!

    –τελευταιως οταν καταλαβαν πλεον οτι και που εφυγαν (τους εδιωξαν και απο κει που παρκαρισσαν…) δεν καταφεραν τιποτα ξεσηκωσαν αλλο τροπαρι του στυλ …συμφωνειται εσεις των κατοχικων για την κριτικη που δεχεται ο αρχηγος μας (της κλικκας τους…) απο εμενα και την ετικεττα που εδωσαν στους συμφωνουντες με μενα αλλους πλειστους συνσχολιαστες…(δηθεν κλικκα τουωτρολλ…— αντιλαμβανεσαι το επιπεδο του!!!!)

    –συν τω χρονω οι καταρες και οι ευχες κατα της υγειας μου απο μελη της κλικκας τους εδιναν και επαιρναν μεχρι του σημειου να επισημανθει και απο συμπαθεστατη συνσχολιαστρια μας!!!!

    –επειδη πιστευω οτι εχουμε καθηκον ολοι μας να αυτοπροστατευομαστε αλλα και να προστατευουμε την δεξαμενη σκεψης μας απο παρασιτα και σκουπιδια που ερχονται να σπειρουν ζιζανια στον κηπο της Γνωσης μας (εσυ δεν γνωριζεις οτι πριν απο πολυν καιρο αυτος εβλεπε…!!! μονον υποχθωνιους εχθρους …μαυρους ανταγωνιστες…που παντα πολεμουσε και …στο τελος κερδιζε ολους …υπερ των αδαων θυματων αναγνωστων του…)

    –επειδη με τον προσωπικο αγωνα που ξεκινησα και μετα ξεθαρρεψαν και ακολουθησαν κι αλλοι καταφεραμε να μην εχουμε αναμεσα μας το παπαδιστικο κατηχητικο του πατερημα γιωργου…

    –επειδη τα σχολια αυτου του επικινδυνου ηδονο/βλεψια ειναι πνευματικα σκουπιδια αποτελουμενα απο αχρηστες πληροφοριες (κλεμμενες απο αλλα ξενα σαητς….) που σκοπο εχουν αλλωτριους προς αυτους που δηθεν εμφανιζει…

    –επειδη εχει αλλαξει πολλες τακτικες μεχρι τωρα (τελευταιως δε μετα την δικη μου επανακαμψη στα σχολια των κατοχικων νεων το γυρισε σε ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ σημαιες και σε ΕΛΛΗΝΙΚΑ δηθεν σκεφτικα…) αρα αποδεικνυεται το υποπτο καιροσκοπικο της παρουσιας του αναμεσα μας

    –επειδη η επιμονη του να καταφερει να τρουπωσει υπουλα (αλλωτε με προπομπους μελη του για ανιχνευση…και αλλωτε με δικες του ανωνυμες υβρεις κατ εμου…)
    ειναι οποπτος και υποχθωνιος

    –επειδη τον εχω καταταξει στους επικινδυνους στους καιροσκοπους στους υπουλους συκοφαντες στους ενεργουντας μετα εσκεμμενων σκοπων στο σαητ μας

    –προσωπικα τοσον εγω οσον και αλλοι συνσχολιαστες μας πιστευω οτι θα τον στριμωξουμε ωστε να μην μπορει να παιρνουν ανασα οι σκοποι του και να αποχωρησει οπως και ο κατηχητικος πατερημας που ησυχασαμε και απελευθερωθηκε μεγαλη ποσοτητα ενεργειας μας

    –Αγαπημενε συνσχολιαστη σου απαντησα μοναχα για να σε προστατευσω και οχι για να σε επιστρατευσω …μακρυα απο μενα η κλικκα …η ομαδοποιηση…το αρχηγιλικκι …

    • Ανώνυμος 09/23/2014 @ 6:28 ΜΜ

      ΠΑΛΙ ΛΕΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ .

      Η ΛΕΞΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ/Η ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΣΟΥ .

      ΕΔΩ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ ΤΑ

      ΣΧΟΛΙΑ .ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΛΤΣΕΣ .

      ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΓΡΑΦΗΣ ΣΤΑ

      ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΥΤΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΣΥ .

      ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΓΛΥΦΕΙΣ .ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΓΛΥΨΙΜΟ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.

      ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΗΣ

      ΟΥΣΙΑΣ.

      ΑΠΟ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ

      ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΤΗΝ ΤΡΕΜΗ.

      • Ανώνυμος 09/23/2014 @ 8:55 ΜΜ

        αρουραιε αφου ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ οπως αυτοδιαφημιζεσαι
        ξανατραβα μεσα στα υποχθωνια λαγουμια σου
        μονον εκει αξιζει να ειναι η αθλια παρουσια σου
        κατηντησες ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΝΑ ρε σουργελλο

      • Ανώνυμος 09/23/2014 @ 9:01 ΜΜ

        εσυ ρε ως γλοιωδης παρουσια ΞΕΡΕΙΣ πολυ καλα απο ΓΛΥΨΙΜΟ
        αυτος που κρινει …κρινει ΕΞ ΙΔΙΩΝ τα αλλωτρια…!!!!
        τελικα ποιος ΓΛΙΤΣΑΣ εισαι;
        ο ΚΥΝΟΘΩΝΑΣ (ΦΑΕΘΩΝΑΣ)….
        η ΙΩ ΜΙΚΡΟΤΡΕΛΛΗ ΨΥΧΗ…..
        η Αθηνα…..
        ο π2….
        ο c-spec….

        ολη η κλικκα ενα ματσο χαλια γλιτσας εισαστε!!!
        αντε ΓΕΙΑ …σας βαρεθηκαμε! διχαστικα γελοια πλασματακια…

        • Ανώνυμος 09/25/2014 @ 11:35 ΠΜ

          ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ

          ΦΙΛΕ ΜΟΥ .ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΖΗΛΙΑ ΕΤΣΙ

          • Ανώνυμος 09/26/2014 @ 5:28 ΠΜ

            ΣΕ ΒΛΕΞΩ
            ΚΑΘΑΡΑ

            ΣΕ ΒΛΕΠΩ
            ΚΑΘΑΡΑ

            ΕΙΣΑΙ
            Ο
            ΕΝΑΣ
            ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ

            αυτο ειναι το βρωμικο και Α-νηθικο στυλακι σου, μυριζεις απο το γουαι φαι ρε.

  53. Ανώνυμος 09/23/2014 @ 11:19 ΠΜ

    Το αρθρο αφορα μαλλον λιγους ερευνητες.οι υπολοιποι μπειτε να σχολιασετε στον λιακοπουλο. Αυτα που γραφει ο ερευνυτης αυτος ειναι τρομερα κ δεν ειναι τελιωμενους καναπεδατους ψευτοεπαναστατες του φ β

  54. Ανώνυμος 09/23/2014 @ 11:23 ΠΜ

    Οι μισοι απο εδω μεσα ειναι χρηστες ναρκωτικων κ οι αλλοι ασχολουνται με τον μπαοκ η την παραγκα του ολυμπιακου. Ψηφιζουν πασοκ κ νδ κ αν τους ρωτησεις ποτε γενηθηκε ο μεγας αλεκος δεν ξερουν να σου πουν.κατα τα αλλα εχουν αποψη χαχαχαχα ελαχιστοι καταλαβαν το κειμενο ευγε τους.υπαρχουν ακομη καθαρα μυαλα.

  55. Ανώνυμος 09/23/2014 @ 3:21 ΜΜ

    Δεν ξέρω ποιος το έγραψε αυτό αλλα πέφτει μέσα! Είμαι στις ανασκαφές του χώρου. Θα διατηρήσω την ανωνυμία μου για ευνόητους λόγους. Έως τωρα δεν υπαρχουν ενδειξεις ότι πρόκειται για τάφο. Είναι κατί αλλο, δεν εχουμε ξανασυναντήσει κάτι παρόμοιο γιαυτό οι απόψεις τοσο μεγάλων αρχαιολόγων δεν συμφωνουν ακόμη. Είναι σαν ιερο, σαν ναός αλλα θαμενος μεσα σε ένα λόφο! Σαν να λέμε υπογειος ναος που χτίστηκε σκόπιμα σε τέτοιο βαθος. δεν ξερω… πραγματικα ειναι μυστηριο, οσο μυστηριο παραμενουν ακομη οι πυραμιδες. μην παραξενευτείτε αν ποτέ δεν βγει άκρη. Το άρθρο αυτο εχει μεγαλη βαση,δεν ειναι ταφος σίγουρα, κατι αλλο είναι. Σας ευχαριστω για το βήμα!

    • Ανώνυμος 09/23/2014 @ 11:58 ΜΜ

      Εάν όντως είσαι στις ανασκαφές θα μπορούσες ίσως να μας απαντησεις εάν πραγματικά βρέθηκαν επιγραφές στον δεύτερο θάλαμο;

  56. ΠΡΟΣΚΛΗΣΙΣ > ΠΡΟΚΛΗΣΙΣ

    ΠΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ/ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΙΚΩΝ ΝΕΩΝ.

    ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΟΥΝ, ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΩΝ, ΩΣΤΕ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΞΕΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ.

    ΔΙΟΤΙ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ,

    -ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ-

    ΩΣΤΕ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ
    Α-ΝΟΗΤΑ ΄΄ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΚΛΙΚΑΣ ΤΡΟΛ΄΄
    ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΥΠΟΥΛΟ/ΔΟΛΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟ ΠΑΝΤΩΝ Α-ΝΟΗΤΟ ΤΡΟΠΟ, ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ
    ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΩΝ ΓΡΑΦΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ
    ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ Α-ΝΟΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΛΕΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ..

    ΚΑΛΩ, ΠΡΟΣΚΑΛΩ, ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ/ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΙΚΩΝ ΝΕΩΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ,
    ΚΑΘΟΣΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΡΙΕΣ ΄΄Η΄΄ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΣΤΕΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ ΣΤΟΝ
    ΓΡΑΦΟΝΤΑ ΄΄ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ΄΄.

    ΔΗΛΑΔΗ ΛΕΩ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΕΙΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο Α-ΝΟΗΤΟΣ ΄΄μπλακ-αης΄΄ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΥΝ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΠΙΑΣΕΙ ΛΑΧΝΟ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΕΙ..

    ΄΄ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ΄΄

    ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ/ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΜΟΥ.

    ΟΣΟΙ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ/ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΜΟΥ
    ΑΠΑΝΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΄΄Η΄΄ ΜΗ.

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ..

    ΕΝΑΣ
    ΠΟΥ
    ΒΛΕΠΕΙ

    • Ανώνυμος 09/24/2014 @ 7:28 ΠΜ

      χα χα χα χα χα χα χα χα……πολυ γελιο …ρε αδελφια…
      χα χα χα χα χα α….ακου να δεις….βλεπει λεει!!!!
      ο Α-φρωνας …τιποτα!!!!!

      ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

  57. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΑΝΩΤΕΡΩ ΚΕΙΜΕΝΟ.

    –ΠΡΟΚΛΗΣΗ–

    ΤΩΡΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΩΝ Α-ΝΟΗΤΩΝ

    ΄΄ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΩΝ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΚΛΙΚΑΣ ΤΡΟΛ΄΄

    ΠΟΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΚΑΗΜΟ ΕΧΕΙ Ο Α-ΝΟΗΤΟΣ ΄΄μπλακ-αης΄΄
    ΚΑΘΩΣ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΗΝ ΑΡΧΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΥΠΟΣΤΑΣΗ
    (ΠΟΥ ΕΚΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΩΣ ΥΠΕΡΜΕΤΡΗ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ)
    ΚΑΘΩΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΥΕΤΑΙ Ο ΄΄ ΑΛΑΖΟΝΑΣ ΄΄ ΟΤΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ ΠΟΙΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ, ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΄΄Η΄΄ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΜΕ ΤΑ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΤΟΝ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΑΛΛΑ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΝΕΤΙΣΤΕΙ ΗΤΟΙ ΝΑ ΚΑΠΕΛΩΘΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΙΩΧΝΕΙ ΜΕ ΄΄ΒΟΗΘΕΙΑ΄΄ ΦΥΣΙΚΑ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΥΝ.

    MIA ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΥΠΟΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΩΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΣΧΟΛΙΟΥ ΤΟΥ Α-ΝΟΗΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΄΄μπλακ-αης΄΄..

    —ΠΟΙΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΥΕΙ ΠΟΙΟΝ ;

    ΠΟΙΟΣ ΝΟΥΘΕΤΕΙ ΠΟΙΟΝ ;
    ΠΟΙΟΣ ΔΑΣΚΑΛΕΥΕΙ ΠΟΙΟΝ ;
    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ;
    ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΚΡΙΤΗ ΜΑΣ ;
    ΠΟΙΟΣ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ;

    Ο Α-ΝΟΗΤΟΣ ΄΄μπλακ-αης΄΄ ΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ ΕΝΝΟΕΙ;

    ΕΤΣΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ
    ΚΑΘΟΣΟΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΛΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ/ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ,
    ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΙΚΩΝ ΝΕΩΝ.

    ΟΜΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ, ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΛΕΩ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ,
    ΟΤΙ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΗΝ ΡΟΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΙΚΩΝ ΝΕΩΝ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.

    ΑΡΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΚΑΤ΄ΕΠΕΚΤΑΣΙΝ ΛΟΓΙΚΗΣ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΑΡΣΗ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΑ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΄΄ΔΟΥΛΕΙΑ΄΄ ΕΔΩ, ΔΙΩΧΝΟΝΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ/ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ Α-ΝΟΗΤΗ ΕΠΑΡΣΗ/ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΛΙΚΑ ΤΟΥΣ ΄΄Η΄΄ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΝΟΥΣ..

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ..

    ΕΝΑΣ
    ΠΟΥ
    ΒΛΕΠΕΙ

    • Ανώνυμος 09/24/2014 @ 7:31 ΠΜ

      χα χα χα χα χα χα χα χα….αν αντεξατε μεχρις εδω….
      περιμενετε να δειτε και την συνεχεια ….

      κατα τα αλλα …λεει οτι βλεπει…!!!!!
      ο Α-θλιος σκουπιδιαρης Α-χρηστων πληροφοριων….

      χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα…..

      ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ….

  58. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΑΝΩΤΕΡΩ ΚΕΙΜΕΝΟ.

    ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ, ΤΟ ΣΗΜΑΔΙ (ΚΟΥΤΣΟΥΛΙΑ) ΤΟΥ Α-ΝΟΗΤΟΥ ΄΄μπλακ-αης΄΄
    ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΩΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΚΑΙ ΥΒΡΙΖΕΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ ΑΛΛΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΑΝΩΝΥΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΞΗ ΚΛΕΙΔΙ

    ΄΄ΚΛΙΚΑ΄΄

    ΕΠΕΙΔΗ ΤΕΛΙΚΩΣ (ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΟΥ) ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΙΜΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΚΛΙΚΑ ΤΗΝ ΓΡΑΦΕΙ ΄΄ΚΛΙΚΚΑ΄΄
    ΜΕ ΔΥΟ ΄΄Κ΄΄

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΛΕΞΗ ΄΄ΚΛΙΚΚΑ΄΄ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΒΡΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΙΣΩ, ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΙ ΤΟΥ ΛΕΝΕ, ΗΤΟΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΄΄ΠΑΠΙΑ΄΄.

    ΕΝΤΑΞΕΙ Α-ΝΟΗΤΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΄΄μπλακ-αης΄΄ ΚΑΙ ΤΟ Α-ΝΟΗΤΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΗΤΟΙ ΄΄ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΚΛΙΚΑΣ ΤΡΟΛ΄΄ ;
    ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΄΄Η΄΄ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΠΙΟ ΛΙΑΝΑ ;

    ΕΤΣΙ,
    ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΠΗΡΕΣ ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΑΡΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ,

    ΕΝΟΣ ΑΠ΄ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟ ΤΡΟΠΟ ΓΡΑΦΗΣ ΣΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΝΙΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑΙΤΙΑ ΤΟΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑ ΤΡΙΨΕΙ ΣΤΗΝ ΜΟΥΡΗ.

    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΕ ΑΛΛΗ ΕΚΔΟΣΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ.

    ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΣΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΄΄Α-ΝΟΗΤΟΣ΄΄
    ΄΄Α-ΝΟΗΤΟΙ΄΄ (Η ΠΑΡΕΑ ΣΟΥ) ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΚΑΠΟΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΜΟΝΟΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΩ ΤΟ ΔΕΛΦΙΚΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΜΑ

    ΄΄ ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ ΄΄ (Να προφυλάσσεσαι από τους εχθρούς).

    ΤΟ ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.
    ΣΑΣ ΕΧΩ ΠΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΣΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ
    (ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΦΟΜΕΝΩΝ ΜΟΥ ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ)
    ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΙ, ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ, ΔΕΝ ΚΑΤΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ, ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΒΙΒΛΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΜΙΣΘΟΔΟΤΕΙΣΘΕ ΚΑΘΟΣΟΝ ΔΕΝ ΚΑΤΕΧΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΕΧΕΤΕ ΕΠΑΡΣΗ, ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΤΕ (ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΑΣ) ΩΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ
    (ΓΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΩΝ) ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ, ΤΩΝ ΑΠΛΥΤΩΝ, ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ, ΤΩΝ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΄΄ΛΥΚΩΝ΄΄ ΜΕ ΠΡΟΒΙΑ ΠΡΟΒΑΤΟΥ..

    ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΩ ΛΟΙΠΟΝ ΕΣΕΝΑ Α-ΝΟΗΤΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΄΄μπλακ-αης΄΄ ΚΑΙ ΤΟ Α-ΝΟΗΤΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΣΟΥ ΄΄ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΚΛΙΚΑΣ ΤΡΟΛ΄΄
    ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΤΕ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΗΤΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ, ΛΙΝΚ, ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΄΄Η΄΄ ΠΟΙΑ SITE ΜΕ ΔΙΩΞΑΤΕ ΑΦΟΥ ΑΥΤΟ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΕ ΜΑΝΙΩΔΩΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΤΟΣ, ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ, ΑΝ ΕΓΡΑΦΑ ΚΑΠΟΥ, ΚΑΠΟΤΕ, ΑΛΛΟΥ, ΤΙ ΕΓΡΑΦΑ, ΑΝ ΕΓΡΑΦΑ, ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΑΝΤΕΓΡΑΦΑ, ΤΙ ΑΝΤΕΓΡΑΦΑ

    (ΚΑΛΑ ΕΔΩ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΣ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΡΑΤΑ ΑΡΧΕΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ ΤΟΤΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ, ΩΣ ΚΩΔΙΚΕΣ/ΚΛΕΙΔΙΑ ΓΡΑΦΗΣ, ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΕΔΩ).

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ..

    ΕΝΑΣ
    ΠΟΥ
    ΒΛΕΠΕΙ

    • Ανώνυμος 09/24/2014 @ 7:36 ΠΜ

      χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χσ χα

      …αν αντεξατε μεχρι εδω την μπουρδολογια
      ενος υποχθωνιου Α-σχολιαστη …που στραβωνεται για εσας!!!!

      ο οποιος με την γνωστη εμπαθεια του κατα ενος
      πολυ ποιοτικου και εξιψωμενου επιπεδου συνσχολιαστη μας
      εκφραζει ολη την εκδικητικη χολη του …

      …δεν χρειαζεται καμμια σοβαρη αντιμετωπιση στην χολερικη διαροια του απλα το χαμογελο και γελιο..
      πολυ γελιο!!!!

      χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα….

      ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ….

  59. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΑΝΩΤΕΡΩ ΚΕΙΜΕΝΟ.

    ΕΤΣΙ,
    ΟΛΑ ΣΤΑ ΑΦΗΝΩ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΝΑ ΨΑΞΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΛΙΜΑΚΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ SITE

    ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΕΔΩ ΣΤΟ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ

    ΕΣΕΝΑ Α-ΝΟΗΤΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΄΄μπλακ-αης΄΄ ΚΑΙ ΤΗΝ Α-ΝΟΗΤΗ ΚΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΖΙ,
    ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
    (ΠΟΥ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ, ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΚΑΠΕΛΩΣΕΙΣ, ΝΑ ΔΙΧΑΣΕΙΣ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΠΕΛΩΝΕΙΣ, ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΓΛΥΦΕΙΣ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟΝ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΣΟΥ ΕΜΑΘΑΝ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΩΣ ΓΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΩΝ, ΕΤΣΙ ΕΜΑΘΕΣ ΝΑ ΔΙΧΑΖΕΙΣ, ΕΤΣΙ ΠΡΑΤΕΙΣ, ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΟΝΟΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΣΑΙ)
    ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΣΟΥ…

    ΨΑΞΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ;

    ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΟΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ
    (ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΣΕ ΠΗΡΑΝ ΄΄ΠΡΕΦΑ΄΄ ΠΟΥ ΛΕΝΕ)
    ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΄΄ ΔΟΥΛΕΙΑ ΄΄ ΣΟΥ ΕΔΩ..

    ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΘΕΑ, ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΣΑΣ..

    ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ ΟΠΩΣ ΑΝΑΓΩΡΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ…

    ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΕΣΑΣ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΑ ΄΄ ΠΡΑΚΤΟΡΑΚΙΑ ΄΄ ΑΡΚΕΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΟΥ ΦΑΓΑΤΕ..

    ΜΟΝΟΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΛΕΟΝ..

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ..

    ΕΝΑΣ
    ΠΟΥ
    ΒΛΕΠΕΙ

    • Ανώνυμος 09/24/2014 @ 7:41 ΠΜ

      χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα…..

      ο απατεωνας …ο υποχθωνιος…ο εντεταλμενος…ο ΣΥΚΟ/φαντης…
      θελει πολλα λογια για να πεισει και να αποπροσανατολισει…
      και αυτο κανει με το δικο λαμπρο βλεμμα …προς τους νηστικους οπαδους της κλικκας του …που τον θεωρουν μεγ/καλο μυαλο!!!!!!!

      γελαμε και εδω …και προχωραμε παρα κατω …ουφ και δεν αντεχεται…

      χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα

      ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ….

  60. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΑΝΩΤΕΡΩ ΚΕΙΜΕΝΟ.

    Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ/ΚΡΙΣΕΩΣ ΑΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ/ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΙΚΩΝ ΝΕΩΝ ΕΓΕΝΕΤΟ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΗΚΕ.

    Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΚΛΗΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΑ
    ΄΄ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΚΛΙΚΑΣ ΤΡΟΛ΄΄
    ΕΓΕΝΕΤΟ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΗΚΕ.

    ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ: ΠΡΟΣ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ/ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ ΕΙΝΑΙ 13 ΜΗΝΕΣ ΗΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΓΡΑΦΩ ΣΧΟΛΙΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΤΕ ΑΔΙΚΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΤΙ ΕΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΥΣΤΑΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ.

    ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ, ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΗΣ Α-ΝΟΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ..

    ΙΣΩΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΘΑ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΣΚΛΗΡΟΣ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΑ ΣΕ ΥΨΙΣΤΟ ΒΑΘΜΟ
    (ΛΗΦΘΕΙ ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ ΣΤΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ)
    ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ,
    ΟΤΙ ΕΙΠΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΧΩ..

    ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ, ΕΧΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ Α-ΝΟΗΤΑ ΔΟΤΑ ΄΄ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΚΛΙΚΑΣ ΤΡΟΛ΄΄ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ, ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ, ΜΑ ΠΑΡΑ, ΜΑ ΠΑΡΑ, ΠΟΛΛΟΙ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΕΙΞΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΟΤΙ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ.

    —ΚΕΙΜΕΝΟ..
    ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΙΚΑ ΜΕΣΑ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΜΟΝΟΝ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΔΙΕΤΑΞΑΝ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΕΝΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΒΙΑΙΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ
    ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΄΄Η΄΄ ΚΡΥΒΟΥΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΜΕΣΗΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΣ ΤΑ ΥΠΟΧΕΙΡΙΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΕΙ ΤΗΝ ΣΟΥΠΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ Α-ΦΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ
    Α-ΝΟΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

    ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟΥΣ ΥΠΟΧΕΙΡΙΟΥΣ ΕΛΛΑΔΙΚΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΣΥΦΕΡΤΟ ΤΟΥΣ..

    ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΔΙΕΤΑΞΕ ΤΗΝ ΚΑΤΩΤΕΡΩ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ;

    ΠΕΙΡΑΙΑΣ>ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΗ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΄΄ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ΄΄

    https://www.youtube.com/watch?v=em0pJQnDVvY#t=97

    http://www.pireasnews.gr/2014/09/blog-post_191.html

    ΠΟΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΕΚΑΝΑΝ
    ΟΙ ΄΄ΔΙΚΟΙ ΣΑΣ΄΄ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΜΕΣΗΝΗ ΚΑΙ ΒΑΛΑΤΕ
    ΛΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΩΣ ΜΕΓΙΣΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ;

    ΤΙ ΣΑΣ ΞΕΝΙΣΕ, ΤΙ ΣΑΣ ΦΟΒΗΣΕ, ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΕΤΕ ΑΝ ΒΓΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ, ΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΠΕΣΕΙ ΑΠΟ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΦΤΙΑΞΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΦΟΒΗΘΗΚΑΤΕ ΠΟΥ ΔΩΣΑΤΕ ΕΝΤΟΛΗ ΑΜΕΣΗΣ ΣΥΝΕΧΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΑΝΑΣΚΑΦΗΣ (ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1960 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1985 ΤΟ ΕΙΧΕ Ο ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ) ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ ΕΝΩ ΤΟ 2012 Η ΄΄ΔΙΚΗ ΣΑΣ΄΄ ΠΕΡΙΣΤΕΡΗ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΄΄ΔΙΚΗ ΣΑΣ΄΄ ΚΟΥΚΟΥΛΗ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ;

    ΞΑΦΝΙΚΑ ΒΡΗΚΑΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΕΕΕΕΕ ;
    ΑΥΤΟ ΗΤΑΝΕΕΕΕΕΕΕΕ;

    ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΤΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΦΟΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

    -ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΜΕ ΠΛΗΡΗΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ-

    ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΒΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ.

    ΚΑΛΟ ΨΑΞΙΜΟ…

    ΕΝΑΣ
    ΠΟΥ
    ΒΛΕΠΕΙ

    • Ανώνυμος 09/24/2014 @ 7:51 ΠΜ

      χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα

      εδω ειπε να καταληξει την Α-φελεια του να πιστευει οτι ετσι κερδισε νεα μελη στην υποπτη κλικκα του …
      και οτι καταγραφηκε ως …σπουδαιος που κατατρωποσε ολους τους ανεμομυλους…ο δυστυχης…ηδονοβλεψιας…..απο τα λαγουμια που λειτουργει το διαταραγμενο του …δικο του …μυαλο του …!!!!

      χα χα χα χα χα χα χα ….γελασαμε με τον δυστυχη …Α-φελη αρχηγο της επικινδυνης κλικκας που αποπροσανατολιζει ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ την σοβαρη ερευνα των υπολοιπων σχολιαστων…

      απομονωνουμε τους γνωστους και τους αποβαλλουμε

      Α-ναρωτιουμαστε ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ κατοχικα νεα;;;;;;;;;;;;;;;;

      λοιπον επειδη και η πλακα εχει το οριο της
      προσοχη στις τελευταιες απο δω και μετα εμφανησεις του
      …θα αποχωρησει …απλα θα ειναι πολυ πιο αποπροσανατολιστικος και επικινδυνος …για να βρει στηριγματα…

      ευτυχως ….ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ !!!!!
      το ΜΠΕΝ-ΧΟΥΡ εφθασε στο τελος του!

      χα χα χα χα χα χα χα χα χα…..

      • Ανώνυμος 09/25/2014 @ 11:38 ΠΜ

        ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ?

        ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΚΑ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ

        ΒΛΑΚΗΣ ΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΒΛΑΚΗΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ ΕΤΣΙ …

        ΜΑΣ ΤΑ ΖΑΛΙΣΕΣ ΦΙΛΕ ΑΝΤΕ ΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ Σ ΆΛΛΗ

        ΠΑΡΑΛΙΑ .

        ΞΕΣΚΟΝΙΣΕ ΤΟΥΣ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ .

        ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ.

      • Ανώνυμος 09/25/2014 @ 6:01 ΜΜ

        Α-ναρωτιουμαστε ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ κατοχικα νεα;;;;;;;;;;;;;;;;
        ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΔΩ ΕΧΩ ΔΥΟ ΑΠΟΡΙΕΣ
        1,ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ? ΥΠΟΠΤΟ ΑΥΤΟ…..
        2.ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ Η ΠΑΡΕΑ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ?
        ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΣΕ ΑΔΙΚΟΥΜΕ ΒΛΑΚΗ .
        ΕΠΕΙΔΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΙΞΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ.
        ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΕΧΕΙ ΓΕΜΙΣΕΙ Η ΧΩΡΑ.

        ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΕ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΤΙ.
        ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΑΜΦΙΒΑΛΩ.

        ΕΝΑΣ ΤΗΣ ΚΛΙΚΑΣ ΟΠΩΣ ΑΡΕΣΚΕΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΣ.

    • Ανώνυμος 09/24/2014 @ 12:09 ΜΜ

      Σωστά "ΑΥΤΟΙ "την ανοχή και την αδιαφορία την θεωρούν αδυναμία νομίζουν ότι είναι οι άμεσα κερδισμένοι.

      Κατέβηκε το επίπεδο των σχολιασμών στα τάρταρα όχι επειδή έχουν άλλη άποψη βέβαια,αλλά λόγω των

      ύβρεων σε κάθε σχολιαστή που δεν συμφωνούσε μαζί τους ή ακόμη χειρότερα επειδή μπορεί να

      συμφωνούσε μαζί σου.Σε κάθε περίπτωση χρειαζόμαστε την γνώση οι περισσότεροι από εμάς ,χρειαζόμαστε

      την άλλη άποψη ,σίγουρα δεν χρειαζόμαστε την βλακεία .Προσωπικά έχω δεχθεί τα υβριστικά σχόλια του

      βλάκη πολλές φορές επειδή απήντησα σε εσένα .

      Εχω αρχείο σχολίων και αναρτήσεων σου να τους το στείλω για διευκόλυνση μην κουραστούν τα τρολ.

      Να είσαι πάντα καλά .

      ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΚΛΙΚΑ

      • Ανώνυμος 09/25/2014 @ 11:37 ΠΜ

        προσοχη στην παραδοχη του/της!
        """""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
        ΕΧΩ ΑΡΧΕΙΟ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ !!!!!!!!!!

        επιβεβαιωνονται:
        τοσον η εσκεμμενη παρουσια της κλικκας αυτων που βλεπουν και της επικινδυνοτητας τους
        οσον και για την επιμονη τους να θελουν να διεισδυσουν στα σχολια μας
        ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΦΑΚΕΛΛΩΝΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΑΣ
        ————————————————-

        ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΚΛΙΚΚΑ ΤΟΥΣ
        """""""""""""""""""""""""""""""""""""""

        (η αντιγραφη των σχολιων μας γινεται για την καταδοση ορισμενων σχολιαστων στους ασφαλιτες του διαδυκτιου
        γιαυτο πρεπει να απομονωσουμε τους ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ της αστυνομιας και που ειναι η κλικκα οσων ακολουθουν τον υποχθωνιο οραματιστη των ονειρατων του….)

        • Ανώνυμος 09/25/2014 @ 6:09 ΜΜ

          ΕΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΙΣ

          ΡΕ ΥΠΕΡ ΦΙΑΛΕ ,ΕΓΩΙΣΤΗ , ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΣΧΟΛΙΑ .ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΒΛΑΚΙΑΣ?
          ΕΧΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΑΚΟΝΙΖΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ

          ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΦΑΚΕΛΩΣΟΥΜΕ ΕΣΕΝΑ ΠΛΑΚΑ ΕΧΕΙΣ.

          ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΒΛΑΚΗ

    • Ανώνυμος 09/24/2014 @ 10:02 ΜΜ

      Σωστος ο φιλος ενας που βλεπει…..Στην αρχαια μεσηνη λοιπον βρεθηκε ο ταφος του βασιλια Αριστοδημου και η πυλη του Αδη.Εκει λοιπον βρεθηκαν χρυσα ανω του 1 δις ευρο.Καποιοι λενε για την πυλη οτι κατι γινετε και προσπαθουνε να προλαβουν κατι….
      Κατα τα αλλα πως ειστε απο ψυχολογια?Ειμαστε μια ωραια παρεα ετσι δεν ειναι?
      C-Spec

  61. Ανώνυμος 09/24/2014 @ 10:04 ΠΜ

    Καλημέρα σας. Επιτέλους και κάποιος άλλος ξέρει. Παρακαλώ διαβάστε το παρακάτω και πείτε μου την γνώμη σας. http://anton-dion.blogspot.gr/2014/09/alien-oracle-with-crop-circle-reveals.html?spref=fb

  62. Ενας ερευνητης του μνημειου εγραψε

    φιλε μου δεν βγαζετε ακρη στην αμφιπολη διοτι ανα τους αιωνες υπαρχει αποκρυφη γνωση που τη φιλανε τα λαμογια σαν κορη οφθαλμου.

    ο αρθογραφος λεει για τις σφιγγες

    να κανουμε κατι αποκρυφο φανερο για να δειτε ποσα κριβουν και ποσο πολυπλοκο ειναι το θεμα……..και μπροστα στα ματια μας

    τι εχει η σφυγγα της αιγυπτου;;;

    σωμα ταυρου…

    φτερα αετου……

    κεφαλι ανθρωπου……

    ποδια λιονταριου………

    τι εχει αναλογα χαρακτηριστικα στην ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ;;;

    Δεν αναφερει ο ιωαννης αυτα τα 4χαρακτηριστικα σε κατι ζωομορφα οντα που βλεπει μπροστα στο θρονο τα οποια ειναι τα μονα που δεν προσκυνανε τον θρονο;;;

    τι συμβολιζουν;;

    Οι πυραμιδες δεν συμβολιζουν το συστημα;;

    τα τεσσερα χαρακτηριστικα σφιγγας δεν ανοικουν στον Μ.αλεξανδρο και στον Χριστο;;

    ποιο ευκολα θα καταλαβετε τι συμβαινει και γιατι στα μνημεια και στην αμφιπολη αν ρωτησετε τον παππα και το βατικανο

    με την προυποθεση να θελει να σας πει την αληθεια μια φορα…..

  63. Ανώνυμος 09/24/2014 @ 1:15 ΜΜ

    ΤΑΠΕΊΝΩΣΗ

    ΑΓΚΑΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΕΛΛΙΠΕΣ..

    ΓΛΥΚΎΤΗΤΑ ΨΥΧΗΣ..

    ΟΥ ΓΑΡ ΟΊΔΕ ΤΙ ΠΟΙΕΊ..

    ΘΈΛΕΙ ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ..

    ΦΑΕΘΩΝ

    ουε ΤΟΙΣ ηττημενοις

    ΟΙΚΤΟΣ

    ΟΥΚ ΕΞΕΣΤΙΝ ΣΌΙ ΔΥΣΙΝ ΚΥΡΙΟΙΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΝ!

    πότε θα σταματήσεις τις κακιουλες μωρέ…

    • Ανώνυμος 09/25/2014 @ 3:37 ΜΜ

      ΚΥΝΟ ΘΘΘΘΘΘΘΘΘ ΩΩΩΩΩΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ….

      γαβ…γαβ….

      θα σε δαγκωσωωωωω……

      ΚΥΝΟΘΘΘΘΩΩΩΝΑΑΑΑΑΑ…

      Προσεχε…..

  64. Ανώνυμος 09/24/2014 @ 4:14 ΜΜ

    Το ξερω οτι το τελευταιο πραγμα που χρειαζεσαι, ειναι το χειροκροτημα,αλλα αν ειμασταν σε χωρο που ηχος θα μπορουσε να ταξιδεψει θα χειροκροτουσα μεχρι να πονεσουν τα χερια μου!!!
    Ευχαριστουμε για το "μαθημα' σωστης αντιμετωπισης διανοητικου πολεμου.

    Παντα με χαμογελο!

  65. Ανώνυμος 09/24/2014 @ 5:09 ΜΜ

    κριμα , αντι να μοιραστειτε γνωσεις , υπαρχει μια λυσσα ,μια φαγωμαρα , μια αηδιαστικη ατμοσφαιρα , φυσικα και υπαρχουν προδοτικοι μηχανισμοι παντου , μαλλον ολο αυτο το μπαχαλο γινεται επιτηδες ! για να μην υπαρξει υγειης ανταλλαγη γνωσεων , το δε , επιπεδο ανεβοκατεβαινει συνεχως ,λες και μιλανε καθηγητες με μαναβηδες , πως να βγαλει ακρη καποιος εδω μεσα , και η μη ευγενεια ειναι παντα υποπτη !

  66. Ανώνυμος 09/24/2014 @ 11:07 ΜΜ

    Ενα καρο μπουρδες και ετυμολογιες λεξεων οπως σας βολευει για να βγει και καλα νοημα στις αρλουμπες σας. Εχετε καει πληρως ρε

  67. Ανώνυμος 09/25/2014 @ 5:05 ΠΜ

    Αντι ν α ασχοληθουμε πως θα παρει το κκε πανω απο 5% ασχολουμαστε με μαλακιες

  68. το κκε φιλε απο πανω ηταν ενα οπλο των προτεσταντων κατα την εποχη που επερναν την κυριαρχια επι της γης!!

    οι προτεσταντες ευθυνονται για ολλους τους πολεμους απο το 1200 μεχρι και σημερα!!!

    το ασχημο ειναι οτι φανταζει σαν σωτηρια οπως ολα τα οπλα τους!!!

    το κκε ηταν ενα πληγμα στην ορθοδοξη εκκλησια για να χασει τα πρωτια της!!

    οι προτεσταντες ολλανδοι,βρετανοι,η.π.α,γερμανια ελεγχουν με ταχυδαχτυλουργικο τροπο τα παντα!!

    εχει τεραστια διαφορα αυτο το ωραιο που σκεφθηκε ο μαρξ με την ηγεσια του κκε….με τα ανθρωπακια στον περισσο που ειναι κακοψυχα και νομιζουν οτι οταν τους δινουν μια θεση εκει τους την δινουν γιατι το αξιζουν και οχι επειδη ειναι υπακουα και δεν φερνουν αντιρρησεις!!!

    ονειρευοντε την ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΛΥΨΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ απο την ταξη των πλουσιων στην ταξη των εργατων!!!

    δεν τους ενδιαφερει η καταργηση της εξουσιας!!!

    και αν μεσα σ αυτους βρισκετε και κανενας καλος νομιζεις οτι το συστημα δεν εχει προβλεψει πως θα τον διαφθυρει???αν δεν υπακουσει παθαινει αυτο που επαθε ο ΤΣΕ!!!

    ΑΝ ΥΠΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΠΙΟΝΙ!!
    Ο Μ.ΘΕΟΔΟΡΑΚΗΣ μονος του δεν αποκαλυψε οτι οταν ηταν εξορια μυστικα η c.i.a τον πηγε αμερικη και μαζι συζητουσαν το μελλον της ελλαδας μετα τη χουντα??ελευθερια ειναι αυτο??
    να μην πιασω στο στωμα μου τον γλεζο που εχει παθει και μαλακινση σ αυτη την ηλικα??

    ελευθεροι σου φενονται αυτοι??εμενα μου φενονται πιονια!!

    κανενας σε κανενα κομμα δεν λεει τη γνωμη του ελευθερα και ποτε δεν γινεται κατι αν δεν ειναι αποφαση της ιεραχιας…απο κατω τα προβατα αν θελουν να ανεβουν θεση θα λενε οτι λενε οι ανωτεροι….αλλιως θα κολλανε αφισες μεχρι τα 60 τους!!

    κοπροσκυλα γινονται στην πορεια απο προβατακια μετα γινονται λυκοι και γουρουνια αναλογα!!και ειναι ολοι μαζι στο εκαστωτε μαντρι!!

    ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΣΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ

    ΧΑΙΡΕΤΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΠΛΑΤΑΝΟ!!!οπως λενε και στα χωρια!!

    απλα ο κοσμος εχει κενα ιστοριας παρασκηνιου γ αυτο φανατιζεται!!!

  69. Ανώνυμος 09/25/2014 @ 1:54 ΜΜ

    τι εχει η σφυγγα της αιγυπτου;;;

    σωμα ταυρου…

    φτερα αετου……

    κεφαλι ανθρωπου……

    ποδια λιονταριου………

    τι εχει αναλογα χαρακτηριστικα στην ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ;;;

    Τι εχει;

    • κατω απο το θρονο ο ιωαννης βλεπει τεσσερα ζωομορφα οντα τα οποια δεν ξερει τι ειναι και τα περιγραφει!!!

      λεει οτι αυτα ειναι τα μονα που δεν προσκυνουν τον θρονο

      και στην περιγραφη αναφερει τα τεσσερα χαρακτηριστικα που ανεφερα και τα εχει η σφιγγα

      βρες στην αποκαλυψη και διαβασε το να δεις

      μεταφραση> αυτα τα οντα ειναι ο Μ.Αλεξανδρος και ο Χριστος αναλογα με τις ιδιοτητες που εδρασαν στη γη!!!

      • Ανώνυμος 09/26/2014 @ 9:48 ΠΜ

        τι λες βρε αρχω που ναι ο Χριστος και ο Μ Αλεξανδρος??αυτο ειναι ενα δικο σου ανοητο συμπερασμα!!συμβολιζουν τον υλικο και πνευματικο κοσμο απλα!

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*