Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

17:57 - 03/07/2014

Οι πραγματικοί Ηγέτες και οι Αρχές τους.

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Θα ήταν χρήσιμο να κάνετε ένα απλό πείραμα. Να ρωτήσετε τους φίλους ή τις φίλες σας, κοφτά και απότομα, να σας πουν ονόματα μεγάλων ηγετών της Παγκόσμιας Ιστορίας.


Θα διαπιστώσετε ότι ένας που θα ακουστεί πολύ είναι ο Μέγας Αλέξανδρος. Αν οι φίλοι σας είναι μορφωμένοι, ενδέχεται να σας αναφέρουν τον Γκάντι που απελευθέρωσε ειρηνικά την Ινδία από την Αγγλική Κατοχή.

Το επόμενο βήμα είναι να αναλύσετε τους χαρακτήρες των ηγετών που θα αναφερθούν για να διαπιστώσετε τα κοινά χαρακτηριστικά τους.

Θα εντυπωσιαστείτε από τα ακόλουθα κοινά χαρακτηριστικά τους:

Την ύπαρξη ενός ισχυρότατου συστήματος Ηθικών Αξιών. Ο Μέγας Αλέξανδρος για παράδειγμα υπήρξε ο μοναδικός Κατακτητής στην Παγκόσμια Ιστορία που σεβάστηκε τους Λαούς που κατέκτησε. Επίσης υπήρξε ένας από τους λίγους που σεβάστηκε τις θρησκευτικές αντιλήψεις των εχθρών του.

Ο Σεβασμός της Προσωπικότητας των “Συμπολεμιστών” και η δίκαιη διοίκηση τους.

Η ικανότητα και η αποφασιστικότητα τους να παρακάμπτουν τους τύπους και να επιδιώκουν την ουσία.Θυμηθείτε για παράδειγμα τον Γόρδιο Δεσμό. Θυμηθείτε ότι σε κάθε κατακτηθείσα Χώρα, προσάρμοζε τα συστήματα διοίκησης με βάση τις τοπικές δοξασίες και τα τοπικά ήθη και έθιμα.

Η υψηλή τους ικανότητα για κριτική ανάλυση των περιστάσεων που αντιμετώπιζαν αλλά και αυτών που προέβλεπαν ότι θα αντιμετωπίσουν.

Όμως υπάρχει και κάτι ακόμα που πρέπει να δώσετε μεγάλη σημασία.

Ότι αυτός ο ακαταμάχητος Ηγέτης που λεγόταν Μέγας Αλέξανδρος, υποκλίθηκε αμαχητί σε έναν Φιλόσοφο. Τον Διογένη. Διαβάστε προσεκτικά την ιστορία του Μ. Αλέξανδρου με τον Διογένη και θα τον αναλύσουμε στην συνέχεια.

” Όταν ο Αλέξανδρος ήταν στη Κόρινθο, ήθελε να γνωρίσει τον Διογένη και έστειλε έναν υπασπιστή του να βρει τον Διογένη που ήταν στο Κράθειο, και να του τον παρουσιάσει.

Αφού ο υπασπιστής τον εντόπισε, του είπε: “Σε ζητεί ο Βασιλεύς Αλέξανδρος να σε δει”. Ο Διογένης απάντησε “Εγώ δεν θέλω να τον δώ. Εάν θέλει αυτός εάς έρθει να με δει”. Και πράγματι, ο βασιλεύς Αλέξανδρος πήγε να δει τον Διογένη.

Τον πλησιάζει ο Αλέξανδρος και του λέγει “Είμαι ο Βασιλεύς Αλέξανδρος”. Ο Διογένης ατάραχος απαντά “Και γώ είμαι ο Διογένης ο Κύων”.

Ο Μέγας Αλέξανδρος απορεί και του λέγει “Δεν με φοβάσαι;” Ο Διογένης απαντάει “Και τί είσαι; Καλό ή κακό”;

Ο Αλέξανδρος μένει σκεπτικός. Δεν μπορεί ένας βασιλεύς να πεί ότι είναι κακό, και άμα είναι καλό, γιατί κάποιος να φοβάται το καλό; Αντί να απαντήσει ο Αλέξανδρος τον ερωτά εκ νέου “Τί χάρη θές να σου κάνω;”

Και ο Διογένης ξανά με λογοπαίγνιο απαντά “Αποσκότησων με”. Βγάλε με δηλαδή από το σκότος, την λήθη, και δείξε μου την αλήθεια. Με το έξυπνο λογοπαίγνιο του Διογένη, η απάντησή του μπορεί και να εννοηθεί έως “Σταμάτα να μου κρύβεις τον ήλιο”, καθώς οι κυνικοί πίστευαν πώς η ευτυχία του ανθρώπου βρίσκεται στη λιτότητα, στη ζεστασιά του ήλιου και δεν ζητεί τίποτα από τα υλικά πλούτη. Μόλις το άκουσε αυτό ο Αλέξανδρος είπε το περίφημο: ”Εάν δεν ήμουν Αλέξανδρος, θα ήθελα να ήμουν Διογένης”.

Ο Μέγας Αλέξανδρος και ο Διογένης είχαν μια μακρά συζήτηση με μεγάλη σημασία που σώθηκε από τον Δίονα τον Πλουσαραίο. Σε αυτή, ο Διογένης εξηγεί στον Αλέξανδρο πότε ένας Βασιλέας είναι ωφέλιμος. Ο Διογένης αποδίδει την ωφελιμότητα ενός βασιλιά στο “Εάν είναι ωφέλιμος στο λαό”. Για να δώσει ένταση σε αυτόν τον ισχυρισμό του λέει.“Εάν κατακτήσεις όλη την Ευρώπη και δεν ωφελήσεις τον λαό, τότε δεν είσαι ωφέλιμος. Εάν κατακτήσεις όλη την Αφρική και την Ασία και δεν ωφελήσεις το λαό, πάλιν δεν είσαι ωφέλιμος. Ακόμα και εάν περάσεις τις στήλες του Ηρακλέους και διανύσεις όλο τον ωκεανό και κατακτήσεις αυτή την ήπειρο που είναι μεγαλυτέρα της Ασίας και δεν ωφελήσεις τον λαό, πάλι δεν είσαι ωφέλιμος γιατί δεν ωφελείς το σύνολο”.

Με βάση τα ανωτέρω, δείτε την ματαιότητα των επιλογών που κάνουμε ως άνθρωποι. Τρέχουμε στα γυμναστήρια και σε άλλα ινστιτούτα αισθητικής. Κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να είμαστε αρεστοί στους γύρω μας. Πολλοί από εμάς εκμεταλλευόμαστε τους συνανθρώπους μας και απαξιώνουμε ηθικές αξίες.

Όμως δείτε πόσο απλά είναι κάποια πράγματα και εκεί είναι μια από τις ομορφιές της ζωής. Η ευτυχία δεν είναι στα πολλά. Ο Μέγας Αλέξανδρος κατέκτησε την τότε γνωστή οικουμένη και πέθανε στα 33 του. Αυτός ο μέγιστος ηγέτης και στρατηλάτης, υποκλίθηκε σε έναν απλό ταπεινό σοφό. Αντί να πάει ο σοφός στον Βασιλιά, έγινε το αντίθετο!!! Και αντί να σπεύσει να υποκλιθεί στον Βασιλιά, τον “γείωσε κανονικά” όπως θα λέγαμε στην σημερινή διάλεκτο!!!

Δείτε και κάποια άλλα σχετικά παραδείγματα της σύγχρονης εποχής στην Ελλάδα. Δύο σχετικά αμόρφωτοι Έλληνες, έγιναν αντικείμενο λατρείας από δεκάδες χιλιάδες Έλληνες!!! Ο Γέροντας Πορφύριος και ο Γέροντας Παϊσιος, με την απλότητα της ζωής τους…με την αγάπη στον Θεό και στον συνάνθρωπο σύμφωνα με τις επιταγές του Ευαγγελίου…Με άπειρους κόπους σε προσευχές, νηστείες, διακονίες προς τους συνανθρώπους τους…έγιναν χρήσιμοι για εκείνους που τους επισκέφθηκαν και άλλες χιλιάδες που διάβασαν τα λεγόμενα και τις ιστορίες τους. Και έτσι έμειναν βαθιά μέσα στις καρδιές μας..

Και εμείς; Υποταχθήκαμε στην Σάρκα μας…Πιστεύσαμε στα εφήμερα γλέντια…Γίναμε “Δικηγόροι” κρίνοντας τους γύρω μας…Γίναμε “Δημοσιογράφοι” αναμεταδίδοντας κακές πληροφορίες για φίλους και γνωστούς…Εγκαταλείψαμε την παιδεία των παιδιών μας στους υπολογιστές, στην τηλεόραση, στις παρέες τους, και σε ένα απίστευτα κακό εκπαιδευτικό σύστημα.

Τι θα θερίσουμε;;;;

Οι περισσότεροι από εμάς θα θερίσουμε Μοναξιά και έλλειψη στήριξης στα γηρατειά μας…Θα κλαιγόμαστε για την αδιαφορία των γύρω μας, όταν και εμείς ήμασταν αδιάφοροι. Θα μιλάμε για την αδιαφορία των παιδιών μας, όταν και εμείς δεν ασχοληθήκαμε μαζί τους. Θα μιλήσουμε και για την ανάλγητη Κοινωνία, όταν και εμείς υπήρξαμε αδιάφοροι και αμέτοχοι.

Όσο είναι νωρίς αλλάξτε δρόμο, έστω και την ύστατη στιγμή.

drachmoula.com

thesecretrealtruth.blogspot.com



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (33)

  1. Ανώνυμος 07/03/2014 @ 6:13 ΜΜ

    ΘΑ ΣΕ ΛΥΠΗΣΩ ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΕ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΣΕ ΔΙΑΨΕΥΔΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ….. Π ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ …. ΜΟΛΙΣ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ, ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΙΑΛΙΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΟΥ .. ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΠΑΡΜΕΝΙΩΝΑ, ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΟΦΕΙΛΕ ΤΙΣ ΝΙΚΕΣ ΤΟΥ . ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ ΜΕ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΤΟΝ ΓΥΙΟ ΤΟΥ ΠΑΡΜΕΝΙΩΝΑ, ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ ΤΟΝ ΚΛΕΙΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΟΝ ΓΡΑΝΙΚΟ ΠΟΤΑΜΟ, ΤΟΥ ΕΣΩΣΕ ΤΗΝ ΖΩΗ !!

    ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΗΤΑΝ Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΤΥΡΑΝΝΟΣ, Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ !!

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΛΑΤΡΕΨΑΝ ΟΙ ΕΛΕΕΙΝΟΙ ΤΥΡΑΝΝΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ, Ο ΗΛΙΘΙΟΣ ΤΥΡΑΝΝΟΣ Ο ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΝΟΙΚΙΑΚΟΙ ΤΥΡΑΝΙΣΚΟΙ ΤΗΣ ΔΕΚΑΡΑΣ !

    ΑΝ ΨΑΧΝΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ Η Γ Ε Τ Η , ΕΡΕΥΝΗΣΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΚΛΕΟΜΕΝΗ ΤΟΝ Γ ΄ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ. Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΥΤΟΣ ΗΓΕΤΗΣ, ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ ΤΟΥΣ ΣΚΛΑΒΟΥΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΟΜΩΣ, ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΣΕΛΛΑΣΙΑΣ ΩΣ Ε Λ Ε Υ Θ Ε Ρ Ο Ι ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΕΣΑΝ ΜΕΧΡΙΣ ΕΝΟΣ !!

    Ο ΚΛΕΟΜΕΝΗΣ Ο Γ ΄ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ., ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΗΓΕΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΚΛΑΣΣΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΗΡΘΕ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ- – ΤΥΡΑΝΝΙΑ ΠΟΥ ΡΗΜΑΞΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΛΕΨΕ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ !

    ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ Η ΓΝΩΣΗ – ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΝΑΕΙ….ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΥΤΗΡΙΑΣΜΟ ! ΠΟΝΑΕΙ, ΑΛΛΑ ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ.
    ΨΑΞΕ ΤΟΝ ΚΛΕΟΜΕΝΗ ΤΟΝ Γ΄ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΙΘΕΙΣ ….
    ΑΓΓΕΛΙΚΗ .

    • Σωστό το παράδειγμα σου για τον Κλεομένη Γ.Βασικά κατά την γνώμη μου η τελευταία μορφή του κλασικού Ελληνισμού είναι ο Φιλοποίμην ο Μεγαλοπολίτης!

    • Ανώνυμος 07/03/2014 @ 8:25 ΜΜ

      ΑΓΓΕΛΙΚΟΥΛΑ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΘΗΒΩΝ [ ΚΑΔΜΕΙΩΝ-ΕΒΡΑΙΩΝ-ΣΗΜΙΤΟΦΟΙΝΙΚΩΝ ] ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ…ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΡΥΠΑΡΑ ΓΕΝΗ ΣΤΑ ΕΓΚΑΤΑ ΤΗΣ ΓΗΣ…ΠΥΛΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΧΑΛΚΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ… ΓΙ ΑΥΤΟ Ο ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ ΛΥΣΣΑΛΕΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΧΟΛΙΓΟΥΝΤ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΑΕΙ …ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΟΜΟΦΥΛΛΟΦΙΛΟ ΚΑΙ ΦΟΝΙΑ …ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ …ΤΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ …ΣΑΡΡΙΖΑ…ΛΟΞΗ ΦΑΛΑΓΓΑ…ΜΕ ΛΙΓΕΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΛΙΑΔΕΣ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΤΟΤΕ ΓΝΩΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΔΕΚΑΕΞΙ ΠΟΛΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ…ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΝΑΤΑ ΖΗΤΗΣΕ …ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΨΕΡΕΤΡΟ …ΤΕΛΕΙΩΣ ΓΥΜΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΕΡΕΤΡΟ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΑΝΕ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΓΙΑΤΡΟΙ …ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ…ΟΤΙ ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΓΥΜΝΟΙ ΦΕΥΓΟΥΜΕ…ΚΑΙ ΜΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΚΑΜΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ …ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΒΑΡΒΑΡΗ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΔΩΡΙΕΙΣ…ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ-ΚΡΑΤΗ ΤΟΥΣ ΕΠΕΤΡΕΠΑΝ ΤΗΝ ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ….Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΕΔΕΗΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΡΙΑΔΥΚΟ ΘΕΟΟ…ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΤΗΝ ΔΕΧΤΗΚΕ ΤΗΝ ΔΕΗΣΗ ΤΟΥ [ ΤΣΟΥΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΥΤΑ ΛΕΜΕ ]….ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

      ΥΓ. ΦΙΛΕ ΗΛΙΑ [ ΜΠΛΑΚ-ΑΗΣ ] ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΘΕΣΗ…ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΝΔΡΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΟΝΟΜΑ…ΦΙΛΕ ΜΠΑΜΠΗ Η ΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΗΠΕΙΡΟΣ…ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΟΤΙ Η ΑΝΩΘΕΝ ΑΜΦΙ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΛΕΕΙ..ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ …ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ…

      • Ανώνυμος 07/03/2014 @ 8:41 ΜΜ

        ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ Γ

        ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΠΟΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑΝΝΗ

        ΟΛΑ ΕΝΑ ΤΑ ΘΕΛΟΥΝ

        ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ,ΕΜΕΙΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ

        ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΜΕ ,ΘΑ ΕΙΜΝΑΣΤΕ ΟΜΩΣ ΛΙΓΟΙ

        ΟΠΩΣ ΛΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ

        ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ

        ΥΠΑΤΙΑ

      • δεν κατάλαβες τι έγραψα ε?Ξέρω γεωγραφία.Εγώ επισήμανα ότι ο Διογένης ήξερε για την Αμερική-αφού ανακαλήφθηκέ το 1492.1)Την λοξή φάλλαγα την έμαθε ο Φίλιππος από τον Επαμεινώνδα των Θηβών2)Η Σάρισσα και οι Πεζέταιροι είναι τροποποίηση του Δόρατος των Ιφικράτιων οπλιτών πελταστών,και τα 2 αυτά ο Φίλιππος τα έμαθε όταν ήταν όμηρος στην Θήβα…ο Αριστοτέλης δεν έχει καμία σχέση με τον στρατό που κληροδότησε ο Φίλιππος στον Αλέξανδρο.Η μόνη τριάδα που γνώρισε ο και επιρεάστικε ο Αλέξανδρος είναι στρατιωτικά(στρατός-σφύρα και αμόνι-Ιππικό-σύνταγμα)από τον Πατέρα του,τον μυστικισμό την Θεομεγαλομανία και παράτολμο χαρακτήρα από την μάνα του,και την Ελληνική παιδιά του από τον Αριστοτέλη!Όμως πάντα είχε και την προστασία του αληθινού πατέρα του….του Θεου ΖΕΥΣ(τελευταίο Φαραώ ιερέα Νεκτανεβώ)

        • Ανώνυμος 07/03/2014 @ 10:26 ΜΜ

          ΕΝΑ ΓΕΙΑ ΣΤΗ ΦΙΛΗ ΥΠΑΤΙΑ…ΛΙΓΟΙ ΑΛΛΑ ΠΑΛΑΒΟΙ ΕΙΜΕΘΑ ΦΙΛΕΝΑΔΑ …ΦΙΛΕ ΜΠΑΜΠΗ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ…ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ …ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΡΙΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΟΞΗ ΦΑΛΑΓΓΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ…Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΕ…ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Ο ΟΜΗΡΟΣ ΚΑΝΕΙ… ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΧΙΛΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΓΝΩΣΤΗ …ΚΑΙ ΟΙ ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ ΜΙΑ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΣΑΝ…ΘΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΤΩΜΑ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΡΕΘΕΙ [ ΠΟΛΛΟΙ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΟΧΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ…ΑΡΑΓΕ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ -ΜΕΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΛΛΟΝ…ΚΑΘΩΤΙ ΜΕ ΣΩΜΑ ΤΑΞΕΙΔΙ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ]…ΠΕΘΑΝΕ ΑΡΑΓΕ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Η ΟΧΙ …ΤΩΡΑ ΑΝ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΕΝΩΧ ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΠΤΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΘΕΙ…ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΟΙΝΓΚ ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ…ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΑΝΑΚΑΤΕΥΩ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ…ΕΝΤΑΞΕΙ ΠΟΛΛΑ ΝΑΙ… ΑΡΑΓΕ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΑ…ΠΙΟ 1492 Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ [ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΟΜΗΡΟΣ ΗΤΑΝ ] ΟΙ 24 ΡΑΨΩΔΙΕΣ ΤΗΣ ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ ΤΙΣ ΗΡΑΚΛΕΙΕΣ ΣΤΗΛΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ …ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΣΤΑ ΠΕΡΙ ΖΕΥΣ ΠΕΡΙ ΔΗΘΕΝ ΘΗΒΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΡΙΣΑ …ΟΛΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΤΟΥ ΤΑ ΕΜΑΘΕ…ΕΓΩ ΙΣΩΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΙΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ …ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΕΙΣ …ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΙ ΦΥΛΛΟΥ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΡΥΒΕΣΑΙ…ΕΛΠΙΖΩ ΟΧΙ ΡΥΠΑΡΟ ΚΑΙ ΠΥΡΙΤΙΟΜΟΡΦΟ [ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΑΜΦΕΒΑΛΑ ]…ΤΗΝ ΟΥΝΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ…ΣΕ ΤΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ….ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

          • Ανώνυμος 07/04/2014 @ 6:39 ΠΜ

            ΤΕΛΙΚΑ ΕΣΥ ΟΛΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ.ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ…

          • Ανώνυμος 07/04/2014 @ 12:09 ΜΜ

            ΕΞΟΣΤΡΑΚΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΟΙΗΤΩΝ ΤΗΣ

            ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ -ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΠΑΝΤΑ –

            ΟΤΙ ΔΕΝ ΛΥΝΕΤΕ ΛΥΝΕΤΑΙ ΚΟΒΕΤΑΙ

            ΥΠΑΤΙΑ

      • Φίλε Γιάννη το ξέρω ότι στον Όμηρο λέει για το μακρύ δόρυ του Αχιλλέα…όμως έχει σημασία πως το χρησιμοπιείς…π.χ. την Φάλαγγα την είχαν ανακαλύψει η Σουμέριοι…αλλά δεν είχαν τις τροποπιήσεις που είχαν οι Αρχαίοι Έλληνες,των Σουμερίων απλός κινούνταν όλοι μαζί με ότι όπλα είχε ο καθένας(όπως η κέλτικες "celtic warband" όπως αποκαλούντε)..ενώ οι Αρχαίοι Έλληνες είχαν τον συνασπισμό(κλείδωμα ασπίδων) τον οθισμό(οι πρώτες 3 κρατάνε τον εχθρό,ενώ οι επόμενες πίσω 5 ωθούν ταυτοχρονά και σπρώχνουν το εχθρικό μέτωπο με σκοπό να σπάση,γιαυτό και όλοι αναγνωρίζουν την φάλαγγα σαν ελληνικό δημιούργημα…το ίδιο είναι και με την σαρισσα..όταν ο φίλιππος την δημιούργησε και άρχισαν της νίκες στις Θράκηκες και Υλλιρικές φυλές..ο Αλέξανδρος δεν είχε γεν'ηθη ακόμα…'αρα και ο Αριστοτέλης δεν είχε γνωριστεί με τον Φίλιππο!Ο Αλέξανδρος γεννήθηκε όταν ο Φιλιππος ήδη ήταν σε εκστρατεία στην Θράκη η στην Υλλιρία 10 μήνες(γιαυτό και ξέρουμε ότι ο Αλέξαδρος δεν είναι γιός του Φιλλίπου αλλά του Νεκτανεβώ-η τελευταία θέαση του Θεού-οντότητα-ανθρώπου Διά-το λέει η ίδια η Ολυμπία)
        υ.γ. όταν λέω τον Διά θεό δεν το λέω με την έννοια την δική σου του Δημιουργού όλης της πλάσης..αλλά αυτής την προκατακλυσμιαέας αθάνατης-μέσω τεχνολογιάς ανθρώπινης οντότητας

        • Ανώνυμος 07/04/2014 @ 7:07 ΜΜ

          ΜΠΑΜΠΗ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΜΠΛΑΚ-ΑΗΣ ΤΑ ΕΥΣΗΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ …ΠΑΙΧΤΟΥΡΑ [ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΛΕΦΑΝΤΟ ] ΔΥΝΑΤΗ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ …ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΔΕΚΤΑ ΟΛΑ…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

  2. Ανώνυμος 07/03/2014 @ 6:54 ΜΜ

    Και μια και αναφέραμε και για Ηγέτη….όταν μιλάμε για αυτόν ,είναι σαν να λέμε, ότι μπορούμε να περικυκλώσουμε τον Ήλιο με τον αντίχειρα και τον δείκτη μας (μπορούμε να το κάνουμε),εξακολουθεί όμως το φώς του να πλημμυρίζει ολόκληρο τον ουρανό.Η πραγματικότητα δεν καθορίζεται,βιώνεται μόνο…

    O Διογένης όμως ρώτησε και κάτι άλλο τον Μέγα Αλέξανδρο νομίζεις του είπε πως είναι ηνίοχος εκείνος που δεν μπορεί να κρατήσει τα ηνία; Ή εκείνος που δεν ξέρει να κυβερνήσει είναι κυβερνήτης; Ο Αλέξανδρος τότε, ανήσυχος μήπως θεωρηθεί ότι δεν γνωρίζει να βασιλεύει, ρωτά πολύ εύστοχα: Ποιος διδάσκει την βασιλική τέχνη που πρέπει να μεταβεί κανείς για να την μάθει;

    Στο ερώτημα ο Διογένης απαντά, πως η μόρφωση είναι δυο ειδών. Εκείνη που διαθέτει ο άνθρωπος από την φύση, την «θεία»,( ταλέντο ) και εκείνη που αποκτά από τους ανθρώπους την «ανθρώπινη». Δηλαδή η έμφυτη και η επίκτητη. Για να γίνει όμως κάποιος σωστά μορφωμένος, είναι απαραίτητο να προστεθεί η ανθρώπινη στην θεία. Δηλαδή ο κυβερνήτης ο βασιλεύς ο ιατρός πρέπει να έχει το ταλέντο, την έμφυτο κλίση να κυβερνήσει να βασιλεύει να ιατρεύει κλπ…..

    "ΔΕΛΤΑ"

  3. Ρε παιδιά πήρατε πρέφα τη είπε ο Διογένης στον Αλέξανδρο????? =Ακόμα και εάν περάσεις τις στήλες του Ηρακλέους(γριβαλταρ-ισπανια) και διανύσεις όλο τον ωκεανό(ατλαντικό) και κατακτήσεις αυτή την """"ήπειρο"""(αμερική) που είναι μεγαλυτέρα της Ασίας και δεν ωφελήσεις τον λαό, πάλι δεν είσαι ωφέλιμος γιατί δεν ωφελείς το σύνολο”.χαχαχαχαχαχ!!!

  4. Ο απελευθερωτης του ελληνισμου της μικρας ασιας τυραννος;
    Ο απελευθερωτης τοσων κατακτημενων απο τους περσες λαων,τυραννος;
    Ο οραματιστης και υλοποιητης της ενιαιας Ελλαδος τυραννος;
    Ο εκδικητης των δυναστων των ελληνων,τυραννος;
    Σας ειπε κανεις πως ηταν αλανθαστος; Να κρινεται το συνολο των εργων του και οχι αποσπασματικα!

    • Ανώνυμος 07/04/2014 @ 2:14 ΜΜ

      στην Αγγελικουλα πες τα που οταν κραζει το χριστιανισμο την αποθεωνετε!τωρα να σας δω που τα χωνει στο Μεγα Αλεξανδρο!το κοριτσακι δεν παει καλα…

  5. Ανώνυμος 07/04/2014 @ 12:10 ΠΜ

    Οι πραγματικοί Ηγέτες και οι Αρχές τους….ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΝΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΟ…ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ…ΤΟΥΣ ΟΜΟΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑ ΜΕΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟ…Η ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ-ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΞΙΑ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ ΩΣ ΙΣΟΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗ…ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ…ΠΟΛΥ ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΣΕ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ….ΕΔΩ ΚΑΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ…ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΑΝ ΚΛΕΨΕΙ Η ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΙΔΙΚΑΣΤΙΝΑ…ΘΑ ΤΟΝ ΣΤΗΛΕΙ ΙΣΟΒΙΑ….ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΜΦΥΤΕΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΒΙΒΑΖΟΝΤΑΙ….ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ….ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ….ΕΛΛΗΝΑΣ…ΕΛΛΑΔΑ…ΠΙΣΤΗ._

  6. μπλακ-αης 07/04/2014 @ 3:07 ΠΜ

    οπως παντα
    χαιρομαι και απολαμβανω τις Γνωσεις του Μπαμπη Σιμωνιδη αλλα και το ηθος της παρουσιας του!αφου οπου εμφανιζεται με το ονομα του αφηνει "ουσια" ,εργο,και Γνωσεις για ολους μας!!! και τον ευχαριστω.

    για μενα σε αυτα τα σχολια δυο ειναι οι εκπληξεις

    πρωτη εκπληξη
    οι Μυστικιστικες Γνωσεις του φιλου ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ με τις οποιες συμφωνω αν και λογω των θρησκευτικων δοξασιων του
    (μοναδικο ελλατωμα ενος ανθρωπου με τοσες Γνωσεις αλλα και προσπαθιες συσχετισμων μεταξυ των οπως ο ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ…τι την θελεις την Πιστη αγαπητε φιλε;;…οταν εχεις και μπορεις να στηριχθεις σε τετοια Γνωση….)

    ξεχνα ομως εσκεμμενα να παρουσιασει/συσχετισει στο σχολιο του οτι βρεθηκε παπυρος που γραφει –και μπερδευει την ιστορια του μεσανατολιτη προφητη οτι "εκεινα τα χρονια εζησε ο ΕΛΛΗΝΑΣ δικαιος και φωτεινος ΑΝθΡΩΠΟΣ…κ.τ.λ."
    αφηνοντας να εννοηθει οτι προκειται περι…ιστορικου μπερδεματος ειτε για ακομη μια κλοπη Ανθρωπινης διαδρομης αλλου ιστορικου Προσωπου και συνταυτισμο με τον…"αμνο"…

    η δευτερη εκπληξη μου
    ο προβοκατορικος ρολος της/του ΑΓΓΕΛΙΚΗ που σε αλλα σχολια της/του με παρεσυρε ωστε να επικροτησω την σταση και την αποψη της/του….που προσπαθω ομως να την δικαιολογησω σε τουτη την αναρτηση της σαν "ορμωνικη διαταραχη" και σαν "συγχυση" ειτε τελικα…σαν πειραμα/ερευνα αντιδρασης των αλλων σχολιαστων παρα σαν θεσεις/αποψεις της/του… διαφορετικα εχουμε να κανουμε με την πιο αισχρη και απαισχιντα σατανικη παρουσια …αναμεσα μας!!!! αφου δεν αφηνει να διαφανει ουτε καν η δικαιολογια των πραξεων που αναφερει του ΜΕΓΑ-ΜΕΓΙΣΤΟΥ- ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΟΥΣ- ΜΕΓΑΛΟΥ-ΜΕΓΑ -ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ Αλεξανδρου οτι ενας πραγματικος ΗΓΕΤΗΣ δεν μπορει να διακατεχεται ουτε απο συναισθηματισμους ουτε απο ευαισθησιες στην πορια της υλοποιησης του προορισμου του (αυτα ειναι χριστιανοβλακειες οδηγιες αποτυχιας ωστε να επιστρεφουν οι "αμνοι" στο μαντρι …και απο αυτες ειναι φαινεται επηρεασμενες οι "ορμωνικες διαταραχες" της/του ΑΓΓΕΛΙΚΗ σε αυτο το σχολιο της….)

    Η παρουσια του ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ και ΜΟΝΑΔΙΑΙΟΥ ΜΕΓΙΣΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΟΥΣ Αλεξανδρου στην πορια και εξελιξη του πολιτισμου του Πλανητη Γαια δεν μπορει να συνταυτησθει ουτε να συγκριθει με ολα αυτα που προβοκατορικα (και πιθανον υποβολημιαια) κατατιθενται σε σχολια χαμερπων ανθρωπινων εγκεφαλων…χρειαζεται πιο βαθια και βασανιστικη σκεψη για να μπορουμε να κρινουμε τετοια Ανθρωπινη παρουσια και τα εργα της!!!!!
    Ακομη και για το ολοκαυτωμα της πρωτευουσας του ηττημενου πλεον αντιπαλου του….ισως και η μοναδικη ελεγχομενη ανθρωπινη αποφαση Του…

    ο φιλος ΚΑΝΕΝΑΣ πλησιαζει πολυ ωραια και συντομα την ολη απαντηση που αρμοζει στην/στον επιφανιακων κινητρων αποψη της/του ΑΓΓΕΛΙΚΗ …που απο εδω και περα ας εγκαταλειψει την γειτονια μας διοτι εχει ηδη χασει το …οποιο κυρος της…..η ας αλλαξει πλευρο και ονομα!

    • Ανώνυμος 07/04/2014 @ 4:13 ΜΜ

      και γώ κάποια στιγμή επικρότησα παρασυρόμενος κάποια
      ανάρτηση της Αγγελικής.
      μετά κατάλαβα..

      ο μπλάκ αης φαίνεται να παραμέρισε την ένταση,εκεί που της πρέπει
      και χαίρομαι γ'αυτό.

      αυτό τί ;;

      ''ξεχνα ομως εσκεμμενα να παρουσιασει/συσχετισει στο σχολιο του οτι βρεθηκε παπυρος που γραφει –και μπερδευει την ιστορια του μεσανατολιτη προφητη οτι "εκεινα τα χρονια εζησε ο ΕΛΛΗΝΑΣ δικαιος και φωτεινος ΑΝθΡΩΠΟΣ…κ.τ.λ."
      αφηνοντας να εννοηθει οτι προκειται περι…ιστορικου μπερδεματος ειτε για ακομη μια κλοπη Ανθρωπινης διαδρομης αλλου ιστορικου Προσωπου και συνταυτισμο με τον…"αμνο"…''

      για πές,για ποιόν μιλάς;;

      sketo or….

    • Ανώνυμος 07/04/2014 @ 6:49 ΜΜ

      ΦΙΛΕ ΗΛΙΑ ΚΑΙ Ο ΑΡΗΣ [ ΙΧΘΥΣ] ΧΑΜΗΛΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ …Ο ΑΡΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΙΚΙΟ ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕ… ΕΣΥ ΠΡΩΤΑ ΕΙΠΕΣ ΜΕΤΑ ΑΚΟΥΣΕΣ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΔΙΚΙΟ ΝΑ ΛΕΓΕΤΕ…. ΤΙ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΕΓΩ… ΑΡΧΗΓΕ [ STRANTZER ] ΑΝ ΒΡΕΙΣ ΠΙΟ ΤΑΠΕΙΝΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΡΟΝΗΜΕΝΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΕΓΩ ΠΑΩ ΠΑΣΟ …ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΗΛΙΑ ΣΟΥ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ…ΔΕΝ ΧΑΜΠΑΡΙΑΖΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΟΤΙ ΛΕΣ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ…ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΩΤΕΙΝΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ…ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΡΚΕΤΟΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΟΝΤΩΣ…ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΖΩΗ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΞΟΥΝ [ ΟΧΙ ΑΝΑΣΤΑΗ ΟΜΩΣ ] ΜΑ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΦΘΑΡΤΟ ΣΩΜΑ…ΕΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΥΤΟ…ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΘΑΥΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΝ ΦΩΤΕΙΝΟ Η ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΟΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑ…ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ…Ο ΙΗΣΟΥΣ ΣΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ [ Ο ΜΟΝΟΣ ] ΕΙΠΕ '' ΕΙΜΑΙ Η ΟΔΟΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ '' …ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΕ ΑΥΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ…ΚΑΙ ΤΡΙΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΜΕ ΚΥΡΗΓΜΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ME THN ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ TOY KYΡΗΓΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΛΕΥΡΑ… O MONAΔΙΚΟΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ …ΕΙΝΑΙ ΕΓΩΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΘΕΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ….ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

      ΥΓ. ΓΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΦΙΛΟΥΣ 5.05 KAI 5.21 ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΑΓΚΕΣ… ΦΙΛΕ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΠΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΥΚΑΙΡΩ ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΠΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ [ 3-4 SITE ΟΛΑ ΚΙ ΟΛΑ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ ΠΟΔΙ KI AYTA ]…

  7. Ανώνυμος 07/04/2014 @ 7:17 ΠΜ

    καψατε οτι δεν σας βολευε ιουδαιοχριστιανοι και με τα λιγα σοιχεα που υπαρχουν πατε να οδηγησετε μια φορα ακομα αλλου την ιστορια
    ΔΕΝ θα σας περασει

  8. Ανώνυμος 07/04/2014 @ 10:48 ΠΜ

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΠΑΜΠΗ ΣΙΜΩΝΙΔΗ ,

    ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΗΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΟΙΛΟΠΟΙΜΕΝΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΙΤΗ, ΚΑΚΩΣ ΤΟΝ ΠΑΡΕΛΕΙΨΑ !

    ΚΑΙ ΕΠ' ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΩ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΝΟΗΣΗ :

    ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΠΡΙΝ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΔΙΕΤΥΠΩΣΕΣ ΑΠΟΡΙΑ, ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΒΕΒΑΙΑ, ΟΤΙ ΕΓΩ ΣΥΝΙΣΤΩ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΛΕΕΙΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ …. ΛΑΘΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΗΓΩ ΑΜΕΣΩΣ :

    ΕΙΠΑ ΟΤΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΟΡΓΑΝΩΤΗ ΚΙΝΗΣΗ, – ΕΚΤΡΟΠΗ, ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΦΑΣΙΣΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΠΟΥ ΚΑΡΑΔΟΚΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΦΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ Ε Μ Φ Υ Λ Ι Ο !

    ΤΟΝΙΣΑ ΟΤΙ, ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΚΑΤΟ-ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΚΛΟΓΕΣ- ΜΑΙΜΟΥ, ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΦΩΝΗ, ΑΛΛΟ ΕΑΝ ΟΙ ΔΗΜΙΟΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ !!

    ΤΟΝΙΣΑ ΟΤΙ, ΕΑΝ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΡΗΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟΝ ΠΤΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΥΣ . ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕ Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΓΙΑ ΤΗΝ " ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ " ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ ΜΑΣ ΧΩΡΑ

    ΚΑΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ, ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΑΛΛΑ Η ΛΕΣΧΗ ΜΠΙΛΤΕΜΠΕΡΓΚ !! ΑΥΤΟΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΟΧΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ !! ΑΠΟΧΗ 100% !

    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΝΑ ΚΑΤΕΧΕΙΣ ΚΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΩ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ, ΜΟΛΙΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΡΥΣΕ ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ, ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΣΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ :

    " Η ΤΡΥΦΗΛΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΝΙΚΗΣΕ !!!!" ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ, ΟΙ ΠΕΡΣΕΣ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΙΚΗΘΟΥΝ ΠΟΛΥ Ν Ω Ρ Ι Τ Ε Ρ Α !! ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΨΕΙ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ Ο ΞΕΡΞΗΣ, ΝΑ ΚΑΨΕΙ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΝΙΚΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ! ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ, ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΟΛΥ !

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΟΤΙΜΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟΝ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΥΤΗΣ ΝΑΥΜΑΧΙΑΣ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ !

    ΛΕΩ ΑΠΛΑ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ…….

    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ. .

  9. Ανώνυμος 07/04/2014 @ 2:05 ΜΜ

    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΓΙΑΝΝΗ
    http://youtu.be/ohw88fTbsNk

  10. Ανώνυμος 07/04/2014 @ 2:21 ΜΜ

    Γιαννη μαθαινω πολλα απο τα σχολια σου να σαι καλα και αν μπορεις να πεις περισσοτερα για τον Αριστοτελη..

  11. Ανώνυμος 07/04/2014 @ 2:41 ΜΜ

    ΥΠΑΤΙΑ
    εισαι λιγο "γκα-γκα" η εμενα μου φαινεται ….
    και εσυ εισαι παρα παρα πολυ "γκα-γκα" !!!!!

  12. μπλακ-αης 07/04/2014 @ 7:55 ΜΜ

    7.13 sketo original

    αγαπητε συνσχολιαστη και ερευνητη θα σου μεταφερω οπως ακριβως το διαβασα σε Ελληνοστροφη ιστοσελιδα (που δυστυχως αυτη την στιγμη μου διαφευγει….και να εισαι βεβαιος οτι μολις το θυμηθω θα σου το ενημερωσω!)

    βρεθηκε παπυρος σε καποια απο τις ανασκαφες που γινοντουσαν στα υψιπεδα Κουμραν απο το 1955 (….!) στο οποιο αναφερεται η πραγματικη παρουσια του Μεγαλου Αλεξανδρου και το οποιο τον χαρακτηριζει ως Μεγαλο Ελληνα…Δικαιο Ανθρωπο…Εργα για ολους τους δυστυχησμενους…

    Σε αυτο το αρθρο γινοταν μια αναλυση ενος απο σοβαροτερους καθηγητες θεολογιας στην οποια απεδεικνυε οτι (ισως…) το προσωπο του Χριστου και η ιστορια του οπως την ξερουμε να μην υπηρξε ποτε !!!!

    αλλα η φυσιογνωμια της προσωπικοτητας του Μεγαλου Αλεξανδρου ηταν παραδεκτη οπως και το εργο του και ποσο επηρεασε τον τοτε γνωστο κοσμο !!!

    τελειωνε την μελετη του ως εξης οτι παρολον που και το Ισραηλ και το Βατικανο (γιατι οχι και οι δικοι μας πατριαρχες….) γνωριζαν απο το 1955 την υπαρξη αυτου του κειμενου του παπυρου και τον εκρυψαν απο τους μελετητες της εποχης 350- 000 -350 και αφεθηκαν να διαδιδονται τα γνωστα κοσμιτικα επιθετα κατα της ποιοτητας της προσωπικοτητας και του εργου του Μεγαλου Αλεξανδρου…!!!!

    ( τα οποια εν ολιγοις μας τα μετεφερε ο προβοκατορικος σχολιασμος της ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ –αγνωστο που αποσκοπουσε και ποια τα κινητρα της–)

    Αγαπητε sketo-or

    ξεκαθαρα αναφερομαι σε αυτες τις δυο προσωπικοτητες εκεινης της εποχης που η μια ειναι αναγνωρισμενη και πραγματικη η δε αλλη αμφισβητουμενη και θολη…

    σε λιγο καιρο απο αυτην την ενημερωση επεσα πανω σε αλλην συζητηση ιστοσελιδας για το ιδιο θεμα που εκει απλωθηκαν και αλλες αποψεις και αλλα στοιχεια…που ειναι ομως δυσκολο να μεταφερθουν εδω.

    ελπιζω και οι δυο διαχειρησταδες των κατοχικων νεων αν διαβασουν το σχολιο μου θα ψαξουν και θα βρουν το αρθρο και θα μας το καρφωσουν για να το σχολιασουμε και εδω με την δικη μας ιδιαιτερη δεξαμενη σκεψης που εχουμε!!!

    • Ανώνυμος 07/05/2014 @ 11:38 ΠΜ

      μπλάκ-αης
      κρατάω οτι είπες…και είδομεν.
      θα ναι πολύ ενδιαφέρον,αν προκύψει κάποια σχετική ανάρτηση.

      sketo or…

  13. Ανώνυμος 07/04/2014 @ 8:06 ΜΜ

    ειστε αξιοι της μοιρας σας

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*