Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

20:44 - 03/03/2014

Να ξεκαθαρίσω κάτι για να μην τσακώνεστε…

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Αν και ειναι χιλιοειπωμένα θα το κάνω… Ποιο είναι το δόγμα του Stranger λοιπόν για να τελειώνουμε να δω και εγώ με ποιους θα συνεννοούμαι …

Όλοι οι αρχηγοί κρατών είναι ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ …ΟΛΟΙ!

ΟΛΟΙ ανήκουν στην ΝΕΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΑΞΗ …. δεν υπάρχει καμία κόντρα ..ότι “κόντρα” παρακολουθείτε είναι μόνο και μόνο γιατί πρέπει να αποδεχτείτε το μέλλον σας-μας!

Πράγμα που σημαίνει ότι όσο ποιο πολλοί από εμάς αποδεχτούν έναν πόλεμο μέσα από οποιαδήποτε δικαιολογία ..είτε θεϊκή ..είτε με το καρότο ο καλός και ο κακός …τόσο ποιο εύκολα η ΝΕΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΑΞΗ θα πετύχει τους σκοπούς της !

Η μόνοι που θα μπορούσαν να γλυτώσουν από την συγκομιδή (και έτσι ίσως γλίτωναν και τους υπόλοιπους) είναι οι άνθρωποι που θα κατανοούσαν ότι το σύστημα το ίδιο είναι ο εχθρός τους , ότι οι ίδιοι βρίσκονται μέσα σε ανθρωποφαρμα και θα ενωνόντουσαν κάτω από νέες συμβάσεις αλήθειας με τους συνανθρώπους τους !!

Αυτό όμως σημαίνει και άμεση κατάρριψη κάθε ταμπέλας και νόμου που το σύστημα εχθρός κατάφερε να περάσει μέσα στα κύτταρα μας ! ΔΥΣΚΟΛΟ …ΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ!

Άλλα είναι η μοναδική λύση το ανθρωπινο είδος να προλάβει και να σώσει το ήμισυ του πληθυσμού του!

Τώρα στην πορεία της εξέλιξης του ντόμινο θα πρέπει κάποιος να έχει αφυπνίσει πολυ καλά την καρδία του ώστε να γνωρίζει αν αυτό που σήμερα γίνεται είναι για καλό η για κακό …κάθε δράση έχει μια αντίδραση … !!

Οι λύκοι που ελέγχουν την ανθρωποφαρμα έχουν δημιουργήσει μοντέλα και νόμους οι οποίοι στηρίζονται στην απλή λογική ….στην λογική της μνήμης ! Ο άνθρωπος λόγω μικρής δυνατότητας Ζωής (ίσως και ηθελημένα) δεν μπορεί να έχει μνήμη σε γεγονότα πριν από αυτόν για αυτόν..και όταν λέγω άνθρωπος εννοώ την μάζα των ανθρώπων ..τους πολλούς και όχι μεμονωμένα!

Για να μην σε μπερδέψω γιατί είναι λίγο δύσκολο αυτό που προσπαθώ να σε κάνω να κατανοησεις σκέψου γιατί τα συμβόλαια των rothchild υπογράφονται κάθε 99 χρόνια; …Οι γενιές ξεχνάνε όταν μάλιστα μπορείς ανα πάσα στιγμή να τις κοιμίσεις είτε μέσω τις παιδείας είτε μέσω των Θεαμάτων!

Που καταλήγω με αυτό , υπάρχουν συμβόλαια με χώρες , υπάρχουν προσαρτήσεις εδαφών , υπάρχουν χιλιάδες πράγματα που ακόμα και οι πιο επιμελείς δεν γνωρίζουν , το θέμα είναι ότι όλα αυτά υπάρχουν εκεί εδώ και δεκάδες χρόνια έτοιμα να έρθει η ώρα της πληρωμής τους !! …

Πράγμα που σημαίνει ότι οι έχοντες την εξουσία (οι μαριονέτες δηλαδή) σε κάθε τους θητεία λαμβάνουν ένα βαλιτσάκι με πράγματα που πρέπει να εκτελέσουν σαν νόμους μικρούς …νόμους που άμα τους δεις δεν σου βγάζουν κανένα νόημα ούτε δείχνουν ότι είναι επικίνδυνοι!!

Αυτό γιατί κανείς άνθρωπος που δεν μπορεί να δει το μεγαλύτερο παζλ νόμων και κανόνων δεν μπορεί να κατανοήσει το ολοκληρωτικό σχέδιο!

Παράδειγμα για να γίνω όσο μπορώ κατανοητός , ο Σαμαράς ψηφίζει (η ο ίδιος η το συναφη του) να αφαιρεθούν από τα σχολεία η Παναγία Και ο Χριστός ….ποιος του είπε να το κάνει ;

Ξύπνησε ένα πρωί και είπε να κάτι καλό που θα κάνω; Σκέφθηκε ότι με αυτό τον τρόπο θα εξυπηρετήσει κάποιον σκοπό ; Αν ναι ποιος είναι αυτός ο σκοπός; Πότε είναι το τελειωτικό στάδιο του σκοπού ;Ποιος έδωσε αυτό τον άχρηστο σε ουσία νόμο; …άχρηστο για το τώρα!

Συνήθως οι νόμοι που γίνονται με σκοπό την αλλαγή συνήθειας ,αλλαγή νοοτροπίας ,αλλαγή πίστης κοκ στο κοπάδι είναι νόμοι που ακολουθούν ένα μοτίβο πολλών δεκαετιών και συνήθως χρειάζονται τρεις γενιές να ολοκληρώσουν οι μικροί και άσχετοι νόμοι το μεγάλο στόχο νόμο!!!!

Το ίδιο συμβαίνει όταν το κοπάδι αυξηθεί πολύ η όταν “ενημερωθεί” πολύ , δημιουργούνται τότε λοιπόν οι χρήσεις των δεδικασμένων νόμων και συμβολαίων ώστε να μπορεί να υπάρχει πάντα η δικαιολογία κάθε πράξης! (Ιστορικό μοτίβο)

Σήμερα δέχεσαι ότι η Ρωσία προστατεύει του πολίτες της …Αύριο δεν θα δεχθείς αν η Τουρκία προστατέψει τους πολίτες της στην Θράκη..και οι Τούρκοι δεν θα δεχτούν αν εμείς προστατέψουμε τους πολίτες μας στην Κύπρο κοκ κοκ κοκ…

Το να δώσεις μια γερή κλωτσιά στο αναπηρικό καροτσάκι της ειρηνης την στιγμή που βρίσκεται σε μια μεγάλη κατηφόρα για μένα είναι μια κολάσιμη πράξη που δεν μπορώ να δικαιολογησω με απλότητα !

Το κάθε ντόμινο που ξεκινάνε οι πράξεις μας θα έπρεπε κανονικά να μας έκανε να είμαστε ένοχοι σε όλη την πορεία του…όπως ακριβώς όταν μια σφαίρα εξοστρακιστεί και σκοτώσει και άλλους εκτός από αυτούς που θέλαμε!

Το δόγμα μου λοιπόν μιλάει για την Ειρήνη και το δικαίωμα της να υπάρχει αν εμείς ως άνθρωποι καταφέρναμε να έχουμε δικαιοσύνη και αφύπνιση. Για μένα δεν υπάρχει τίποτα που να δικαιολογει τον πόλεμο πάρα μόνο η υστάτη στιγμή της Άμυνας!

Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε τις υπογραφές -νόμους να τις πληρώνουμε με αίμα , ούτε να πληρώνουμε το χρήμα με αίμα ,ούτε τα χρέη ούτε την ύλη,ούτε την γη ούτε,ούτε,ούτε ..με τίποτα !

Πρέπει επιτέλους σαν πολιτισμός να φθάσουμε την αξια της Ζωής στα ύψη ,αδιαπραγμάτευτη αξία !

Λυπάμαι λοιπόν όσους από αφέλεια ,από πίστη, από λήθη και ότι άλλο από υπάρχει…λυπάμαι πραγματικά που υπάρχουν Έλληνες πλανημένοι που υποστηρίζουν την οποιαδήποτε δράση Πολέμου και δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι κάθε δράση έχει και αντίδραση!!!!!

Stranger…



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (87)

  1. Ανώνυμος 03/03/2014 @ 8:59 ΜΜ

    POSO DIKIO EXEIS!!! DISTIXOS OI PERISOTEROI EINAI FANATIKH ME KOMMATA KAI DEN BLEPOUN GIRO TOUS TIPOTA POS KAI EDO STHN ELADA MAS DOULEBOUN OLA TA KOMMATA!!!!AKOMA ME PSEFTIKES DHMOSKOPISEIS POU 8ELOUN STO TELOS NA PISTEPSOUME PGIA KOMMATA EINAI PROSTA SE POSOSTA!!!!

    • Ανώνυμος 03/04/2014 @ 9:49 ΜΜ

      Πρωτόκολλο Εικοστό Μια προοδευτική φορολογία θα δώσει πολύ μεγαλύτερο εισόδημα από τη σημερινή αναλογική φορολογία, η οποία μας είναι χρήσιμη μόνο για να διεγείρουμε αναταραχές και δυσαρέσκειες μεταξύ των Χριστιανών. Προκαλέσαμε στους Χριστιανούς οικονομικές κρίσεις με μοναδικό σκοπό ν' αποσύρουμε το χρυσό από την κυκλοφορία. Τεράστια κεφάλαια έμειναν στάσιμα, αποσύροντας και το χρήμα των Κρατών, που υποχρεώνονταν έτσι ν' απευθύνονται στα ίδια αυτά κεφάλαια, για να βρουν χρήματα. Τα δάνεια αυτά επιβάρυναν τα οικονομικά των Κρατών με την πληρωμή τόκων. Τα υποδούλωσαν στο κεφάλαιο. Η συγκέντρωση της βιομηχανίας στα χέρια των κεφαλαιοκρατών, οι οποίοι κατέστρεψαν τη μικρή βιομηχανία, απορρόφησε όλες τις δυνάμεις του λαού και συγχρόνως του Κράτους. Όσο καιρό τα δάνεια παρέμειναν εσωτερικά, οι Χριστιανοί δεν έκαναν τίποτα άλλο από το να μεταβιβάζουν το χρήμα από την τσέπη του φτωχού στις τσέπες του πλούσιου. Όταν όμως εξαγοράσαμε τα πρόσωπα που χρειάζονταν για να μεταφέρουμε τα δάνεια σε εξωτερικό έδαφος, όλα τα πλούτη των Χριστιανών διοχετεύθηκαν στα ταμεία μας και όλοι οι Χριστιανοί άρχισαν να μας πληρώνουν φόρο υποτέλειας. Πόσο φανερή είναι η απουσία της κρίσης από τα καθαρά ζωώδη μυαλά των Χριστιανών! Δανείζονταν από μας με τόκο και χωρίς να σκέπτονται ότι θα χρειαζόταν ν' αφαιρέσουν το χρήμα αυτό επιβαρυμένο με τους επιπλέον τόκους από τα ταμεία του Κράτους για να μας εξοφλήσουν! Υπήρχε τίποτε απλούστερο από το να παίρνουν το χρήμα που είχαν ανάγκη από τους φορολογουμένους τους;

      Πρωτόκολλο Εικοστό Πρώτο Επωφεληθήκαμε τη διαφθορά των διοικητών και την αμέλεια των κυβερνητών, για να εισπράξουμε ποσά διπλάσια, τριπλάσια και ακόμη μεγαλύτερα, δανείζοντας στις κυβερνήσεις των Χριστιανών χρήμα που δεν ήταν καθόλου αναγκαίο στο Κράτος. Θα καταργήσουμε επίσης όλα τα χρηματιστήρια, γιατί δεν επιτρέπουμε να κλονιστεί το γόητρο της δυνάμεώς μας με την αυξομείωση των τιμών των αξιών μας.

      Πρωτόκολλο Εικοστό Δεύτερο Έχουμε στα χέρια μας τη μεγαλύτερη δύναμη της σημερινής εποχής, το χρυσό. Μήπως δεν αποδείξαμε με τον τόσο μεγάλο πλούτο ότι το κακό που αναγκαστήκαμε να διαπράξουμε για τόσους αιώνες χρησίμευσε επιτέλους στο αληθινό καλό, να τακτοποιήσουμε δηλαδή τα πάντα; Ορίστε η σύγχυση του ορισμού του καλού και του κακού. Η τάξη θ' αποκατασταθεί κάπως με τη βία, αλλά επιτέλους θ' αποκατασταθεί. Θα εξηγήσουμε συγχρόνως ότι η ελευθερία δεν έγκειται στην ακολασία και το δικαίωμα της ισχύος. Το κράτος μας θα είναι ένδοξο, γιατί θα είναι ισχυρό, θα διοικεί και θα διευθύνει και δε θα ρυμουλκείται από αρχηγούς κομμάτων και ρήτορες, που απαγγέλλουν ανόητες λέξεις, τις οποίες ονομάζουν μεγάλες αρχές αλλά στην πραγματικότητα είναι ουτοπίες.

  2. Ανώνυμος 03/03/2014 @ 9:05 ΜΜ

    έλα ρε? τι φιλοσοφίες λες τώρα? που είναι τα κινέζικα που έγραφες συνήθως? δεν μπορώ να καταλάβω τι σε ενοχλεί εάν κάποιοι υποστηρίζουν την οποιαδήποτε πολεμική πράξη. Δικαίωμα τους, το πιασες φιλαράκο? Δεν είσαι εσύ εξυπνότερος ή πιο μορφωμένος, ένας σκατάς είσαι που παίζει το ξερόλα

  3. Ανώνυμος 03/03/2014 @ 9:06 ΜΜ

    Ποσο πολυ συμφωνω για την πολεμο και την αποφυγη του! Οπως το λες, μονο σε υστατο ενδεχομενο αμυνας, μονο τοτε. Δεν μπορω να διανοηθω οτι οι συνΕλληνες ακουνε για πολεμο και το εκλαμβανουν ως κατι θετικο.

  4. Βασίλης Κ. 03/03/2014 @ 9:07 ΜΜ

    Ωραία τα λες αλλά πρέπει να γυρίσει ένας διακόπτης και όχι όλοι να γίνουν οπαδοί της μη-βίας. Για να συνεχίσω το παράδειγμα σου. Τι πρέπει να κάνω όταν οι Τούρκοι αποφασίσουν να βοηθήσουν τους μουσουλμάνους της Θράκης. Μη-βία; Και όταν αποφασίσουν να βοηθήσουν τους μουσουλμάνους της Αθήνας; πάλι μη-βία. Ε δεν θα μείνουμε και πολλοί υποστηρικτές της μη-βίας έτσι.

  5. Ανώνυμος 03/03/2014 @ 9:07 ΜΜ

    ναι…σωστο το αρθρο σου περι του παζλ και περι των μικρων αθωων φαινομενικα νόμων που δεν σ αφηνουνε να δεις το τελικο αποτελεσμα σε βαθος χρονου!
    μην περιμενεις ομως αποκαλοντας τους αναγνωστες ηλιθιους ή βριζοντας την πιστη του καθε ενος,να σε παρουν στα σοβαρα.
    ναι…υπαρχει φανατισμος θρησκευτικος..οπως υπαρχει και φανατισμος στα γηπεδα…στην πολιτικη και σε ολους τους τομεις πια!!!
    ειναι ο πιο ευκολος τροπος του διαίρει και βασίλευε!
    ναι…ολοι λενε οτι το βλεπουν…κανεις ομως δεν μπορει να απαλαχτει απο αυτο το καρκινωμα!!
    και κατι τελευταιο που εχω αναφερει σε πολλους…και ολοι συμφωνουν πως ειναι ετσι…αλλά κανεις δεν μπορει να καταλαβει εκεινη την ωρα οτι συμφωνοντας σ αυτο,ουσιαστικα αναιρει ολα τα πιστευω του ,που με τοσο παθος εκφραζει…και ειναι το απλο εξεις:………
    για οσους πιστευουν , αλλά και για οσους δεν πιστευουν αν υποθεσουμε οτι ο Χριστος κατεβηκε στην γη 2000 χρονια πριν ,και τον Σταυρωσαμε στα 33 Του….εαν κατεβαινε σημερα , δεν θα εφτανε τα 15 Του!!!

    ειμαστε οτι χειροτερο εχει γνωρισει ο πλανητης αυτος στα 4-5 δις χρονια υπαρξης του!!!το οτι δεν υπαρχει αντιλογος απο τα υπολοιπα εμβυα οντα …αυτο δεν μας αθωωνει καθολου!!

    Ο ΑΝΙΣΣΟΡΟΠΟς

  6. Φίλε μου, αυτό το άρθρο είναι η αλήθεια. Πιο ξεκάθαρα δε γίνεται να τα γράψεις.
    Αυτό το " Όλοι οι αρχηγοί κρατών είναι ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ …ΟΛΟΙ! ", όποιος το χωνέψει καλά, τόσο πιο εύκολα θα αντιλαμβάνεται για ποιό λόγο συμβαίνουν αυτά γύρω του. Και όχι μόνο αυτό, αλλά θα αρχίζει να "διαβάζει" και καταλαβαίνει απόλυτα, για το τι θα γίνει και με ποιο τρόπο στο μέλλον. Να'σαι καλά πάντα αδελφέ.

  7. Ανώνυμος 03/03/2014 @ 9:20 ΜΜ

    ολα καλα αυτα που λες…πως μπορουμε να αντιδρασουμε?δηλαδη αν μπει η τουρκια στη θρακη τι πρεπει να κανουμε?να κατσουμε στα αυγα μας?

  8. Ανώνυμος 03/03/2014 @ 9:29 ΜΜ

    ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΘΕ ΔΡΑΣΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΙΑ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΒΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ. ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ. ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ. ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΜΑΧΗ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ- ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ- ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ – Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ. ΕΤΣΙ ΠΑΝΕ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΕΤΣΙ ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΛΟΓΙΖΟΜΑΣΤΕ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ…

  9. Ανώνυμος 03/03/2014 @ 9:32 ΜΜ

    Να ξεκαθαρίσω κάτι για να μην τσακώνεστε ! Χαχαχα
    Ξέρεις τι μου θυμίζει αυτό Νίκο ?
    "Φοβάμαι ότι μια μέρα θα με αφήσουν όλοι και θα μείνουν μόνοι τους" …
    Και μετά που θα είστε μόνοι βρε γατάκια να δούμε τι θα κάνετε . Και δεν εννοώ χωρίς τον Νίκο αλλά χωρίς όλους τους Νίκους ή όπως αλλιώς τους λένε ,αυτούς που βλέπουν πιο πέρα και πιο πάνω από την μύτη τους . Θα σας σιχαθούν τόσο πολύ μια μέρα , θα πάνε να ζήσουν μονοι τους στο βουνό γιατί σιχάθηκαν να βλέπουν ανθρώπους να υποκρίνονται τόσο πολύ μέσα στα θέατρα τους ,που να μην αρθρώνουν ούτε μια λέξη στον λόγο τους , που να έχει την αλήθεια τους μέσα .Την προσωπική αλήθεια του καθενός από εμάς . Δεν έχετε κατανοήσει τπτ ακόμα .Νομίζετε ότι η ζωή είναι αυτό που βλέπετε . Κι όμως η ζωή είναι αυτό που ΔΕΝ βλέπετε .
    Η αγάπη για την ζωή είναι το μεγαλύτερο αγαθό και η προστασία της ζωής ,είναι θεικό έργο σε όποιον το υπηρετεί .Τώρα πως λένε τον θεό που πιστεύει κάποιος όταν έχει θεό του την αγάπη σας νοιάζει πως τον λένε ? Δεν έχετε κατανοήσει ότι όποια θρησκεία και να έχεις αν είσαι επιδερμικά πιστός δεν προσθέτει καμιά αξία στην ζωή σου . Πόσοι χριστιανοί πηγαίνουν στην εκκλησία κάθε Κυριακή και όταν φεύγουν για το σπίτι ή το καφενείο δεν ακούς ούτε μια καλή λέξη για τους άλλους ανθρώπους από το στόμα τους ? Και μιλάω για τους χριστιανούς γιατί αυτούς ξέρω .Είμαι ελληνίδα χριστιανή ορθόδοξη και πιστεύω στον Χριστό . Ακολουθώ όμως ΜΟΝΟ τα λόγια του και το παράδειγμα το δικό του .Όλα τα άλλα δεν με αγγίζουν απλά γιατί πολλά από αυτά είναι κίβδηλα και κατευθυνόμενα .Δεν περιμένω να κατανοήσετε γιατί απλά δεν έχουμε όλοι το ίδιο επίπεδο κατανόησης . Το γνωρίζω και το αποδέχομαι .
    Και .. Νίκο ! Ξέρεις τι έλεγε ένας φίλος μου ?
    Μην δίνεις μαργαριτάρια στα γουρούνια .Θα τα πετάξουν στην λάσπη γιατί αυτό είναι το συνήθειο τους ..

    mimian

  10. Ανώνυμος 03/03/2014 @ 9:33 ΜΜ

    δυστυχως τον πολεμο τον επιβαλει η παγκοσμια χουντα των εβραιομασωνον που με το δντ θελει να τους σκλαβωσει ολους στην ουσια η ρωσια το εχει καταλαβει το παιχνιδι τους και παιρνει τα μετρα της αυτο δεν σημαινει ομως οτι ο πουτιν θελει πολεμο αλλοστε απο τον πουτιν γλυτωσαμε τον σεπτεμβρη τον πολεμο που θα γινοταν στην συρια δηθεν για τα χημικα που ηθελε να τα εξαλειψη ο ομπαμας

  11. Ανώνυμος 03/03/2014 @ 9:34 ΜΜ

    mpeee mpeee .. thelo to afentiko moy ..se parakalo mipos jeris pios eine ????

  12. Ανώνυμος 03/03/2014 @ 9:35 ΜΜ

    Εγω δεν πιστευω οτι θα γινει πολεμος με οπλα.Ο αφανισμος μερικων εκατομ.ψυχων μπορει να ερθει σε λιγο μεσα απο το νερο την τροφη και τον αερα που αναπνεουμε.Ετσι υπουλα…και αυτο ειναι το χειροτερο φιλε Νικο.

  13. Ανώνυμος 03/03/2014 @ 9:37 ΜΜ

    stranger , η μοναδική δράση και αντίδραση -αν θέλεις- , είναι η αποχή όλων μα όλων , απο τις εκλογές !!! Ας αρχίσουμε πρώτα απο την ειρήνη του τόπου μας !

  14. Ανώνυμος 03/03/2014 @ 9:39 ΜΜ

    11:05….apo.pote.exoun-apopsikai.ta.provata;;

  15. Ανυπαρκτος 2Ε 03/03/2014 @ 9:41 ΜΜ

    σωστοτατος! το επιπεδο ομως νοημοσυνης των ζωων δεν θα τους επιτρεψει να καταλλαβουν αυτα που εγραψες.

    3 Μαρτίου 2014 – 11:05 μ.μ. σκατας εισαι εσυ που γραφεις ως ανωνυμος. βαλτε ενα ονομα ολοι εσεις οι ανωνυμοι και κρατηστε το. τι φοβαστε ρε ζωα;

  16. Ανώνυμος 03/03/2014 @ 9:45 ΜΜ

    Xμμ από ότι ξέρω με πόλεμο ξαναγίναμε , εστω όπως γίναμε κράτος το 1821.Δεν μας άφησαν οι Τούρκοι καλή τη θελήσει. Εκτος αν απιστεύεις ότι έπρεπε να μείνουμε πάντα σκλάβοι .

    Καλό το στόρι περί ανθρώπινης ζωής σαν αξία , αλλά κάπου μπαζει δεν νομίζεις;

  17. Ανώνυμος 03/03/2014 @ 9:51 ΜΜ

    Report Jungler please.

  18. Ανώνυμος 03/03/2014 @ 9:57 ΜΜ

    -ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ.

    -ΔΙΑΡΡΗΓΝΥΕΙΣ ΤΑ ΙΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ….

    -ΜΑ ΣΕ ΕΙΡΗΝΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ,
    ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΗ .

    -ΟΙ NEW YORK TIMES σέ πρωτοσέλλιδο αναφέρουν ότι
    ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ Ψ Ω Φ Ι Σ Ο Υ Ν ….ΣΑΝ ΤΑ ΒΑΤΡΑΧΙΑ,
    τά οποία δηλ δέν αντιδρούν όταν η θερμοκρασία τής κατσαρόλας
    [διάβαζε μέτρα] ανεβαίνει σιγά σιγά .

    ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ……ΕΝ ΕΙΡΗΝΗ….

    ΑΣΕ ΠΟΥ ΟΣΟΙ ΕΠΙΖΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΟ ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑ..
    [εφημερίδα τό ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ]

  19. Ανώνυμος 03/03/2014 @ 10:11 ΜΜ

    11.39 και το λεω σε ολους με την ελπιδα να ανεβει το σχολιο μου αρχικα , και κατοπιν να σκεφτουμε ολοι πανω σε αυτο , ενα προβατο η μεσα στο μαντρι η στο δροσερο χορταρι , η στο κολωνακι , προβατακι θα ειναι το καημενο , αγνο και ασπηλο . Δεν μπορει να ειναι κατι αλλο … ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ . Το κακο γι αυτο , ειναι οτι , οχι για εναν-καλα θα τανε-αλλα για παρα-παρα πολλους , ειναι πεντανοστημο και ευκολοπιστο , αρα καμια πιθανοτητα να παει απο γεραματα . Το ιδιο βεβαια ισχυει για οοολη την πανιδα . Η αλεπου ειναι αλεπου , ο λυκος λυκος , η κοτα κοτα και οποιος καταλαβε , καταλαβε . Δεν ειμαι ο 11.05 και χαιρετω ευχομενη καλη σας τυχη .

  20. Ανώνυμος 03/03/2014 @ 10:18 ΜΜ

    http://www.zougla.gr/kosmos/article/oikrania-ora-miden
    για οποιον ψαχνει την αληθεια

  21. ""Πρέπει επιτέλους σαν πολιτισμός να φθάσουμε την αξια της Ζωής στα ύψη ,αδιαπραγμάτευτη αξία !""

    ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΟΤΑΝ Η ΙΔΙΑ ΜΑΣ Η ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΕΞ΄ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΦΑΝΕΙΣ "ΠΑΙΚΤΕΣ" ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΩΣ ΥΣΤΑΤΗ ΠΡΑΞΗ ΑΜΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ;;;;

    ΠΩΣ ΘΑ ΑΜΥΝΘΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑΪΖΟΥΝ, ΠΟΤΙΖΟΥΝ, ΨΕΚΑΖΟΥΝ, ή ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΣ;;;;

    ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΤΗΛΕΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΤΙΘΟΝΤΑΙ, ΛΟΓΩ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ή ΟΤΙ ΑΛΛΩΝ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΩΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΑΧΘΕΙ Η ΖΩΗ ΩΣ ΥΨΙΣΤΗ ΑΞΙΑ;;;;

    ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΓΝΩΣΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΥΠΟΚΙΝΟΥΝ ΑΠΑΝΤΕΣ ΝΑ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΙΑΖΟΝΤΑΙ, ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ, ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ ΓΙ ΑΥΤΟ, ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΕΦ΄ ΟΣΟΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ;;;;;

    ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ Η ΥΠΕΡΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΣΕ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΑ "ΒΟΥΝΑ" (ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ή ΝΟΗΤΙΚΑ), …..ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΑΜΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ "ΒΟΥΝΑ";;;;;;

    ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΛΛΑ, ΕΧΩ ΚΑΤΑΡΡΙΨΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ ΚΑΘΕ, ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ, ΚΑΘΕ ΤΑΜΠΕΛΑ. ΠΩΣ ΟΜΩΣ ΑΠΟΤΡΕΠΩ ΤΟΝ ΑΡΓΟ ΘΑΝΑΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΜΕΣΩ ΨΕΚΑΣΜΩΝ, ΑΣ ΠΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΠΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ, ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ;;;;;;;;;;

  22. Ανώνυμος 03/03/2014 @ 10:34 ΜΜ

    Τι μας λες ρε μαπα ημερα μνημης του Αυξεντιου αρε κουφαλες δεν γλυτωνει κανεις σας ουτε με ελικοπτερα ουτε με αεροπλανα υποστηριζεις και τους Τουρκους τωρα ρε παιδι των λουλουδιων ?Γενοκτονια συντελειτε κατα του Ελληνισμου αλλα εισαι βολεμενος στο συστημα τους και αραδιαζεις μπαρουφες περι ''ειρηνης''την ωρα που η χωρα μας το εθνος μας απειλητε με εξαφανιση στους νεοελληνες καναπεους ,λοιπον νεοελληνες καναπεους θα πρεπει να αποδειξετε οτι αξιζετε να ειστε Ελληνες οι αλλοι ψοφηστε μαζι και εγω αν δεν το αξιζω αντε λαμογιαααααα

  23. Ανώνυμος 03/03/2014 @ 10:39 ΜΜ

    συγνωμη stranger για το μπινελικι τις προαλλες σε ένα αρθρο σου αν και δεν συμφωνω μαζι σου και δεν σε πιστευω σε αυτά που καταλαβαινω θελω να σου ζητησω συγνωμη γιατι παραφερθηκα δεν επρεπε ό,τι και να είναι αυτά που λες και ο,τι και να θεωρω εγω γι αυτά που γραφεις…καλο θα ηταν να μην βριζουμε ειδικα εδώ που είναι και ανανδρο και το πιο ευκολο..συγνωμη και από ολους τους αναγνωστες του blog..

    -φοιτητης-

  24. έχεις δίκιο γενικά αλλά μην τρελαίνεσαι έχε πίστη έστω εκεί που πιστεύεις όλα θα παν καλά δεν χρειάζεται να σώσεις όλο τον κόσμο κανε το καλό για εσε και ότι μπορείς για τους άλλους και ότι γίνει..να σε καλά και είθε όλοι να βρούμε την σωτηρία μας…

  25. Ανώνυμος 03/03/2014 @ 10:59 ΜΜ

    πρωτα απο ολα ,δεν σας πιεσε κανεις να διαβασετε τα αρθρα τοy stranger,αμα δεν καταλαβαινετε κατι μπορειτε να τον ρωτησετε αντι να τον κραζετε.
    το θεμα ειναι ρε stranger kai εσυ ορισμενες φορες τα γραφεις με μυστικιστικο χαρακτηρα ,δυσκολα κατανοητο προς ολους,λεσ οτι θεσ να αφυπνισεις τον κοσμο αλλα πςσ αν το 80% δεν καταλαβαινει τι γραφεις?
    οσο αφορα αυτα που λες συμφονο απολυτα οτι το να επικροτεις εναν πολεμο ,μεγα λαθος,πως γινετε αυτο ρε παιδια!!!

    ολοι ειμαστε ανθρωποι και αυτο που χυνετε ειναι αιμα,και χυνετε το δικο μας οχι το αιμα τον ατομων που κρυβοντε πισω απο καθε συνομωσια και καθε σκακιερα.ανθρωπινο αιμα……

    πρεπει επιτελους να καταβουμε οι περισσοτεροι, οτι μας εχουνε διδαξει τα περισσοτερα ψεματα ,οτι ειμαστε απλα αναλωσιμοι στα παιχνιδια κυριαρχιας και οτι μονο αν αφυπνιστει ο γενικος πλυθισμος και ενωθει περα θρησκευτικης αντηλιψεως,πολιτικων πεποιθησεων και χρωματος,μονο τοτε θα επελευθερωθει το ανθρωπινο γενος.

    αλλα χρειαζετε θαρρος και ανοιχτο μυαλο,δεν νομιζω οτι υπαρχει θεος που ειναι εκδηκητικος και θελει εμεισ οι ανθρωποι να σκωτονομαστε για συνορα και για χρηματα.
    ανοιξτε τισ καρδιες σας και συμπονεστε τον συνανθρωπο σας,ειτε ειναι διπλα σας ειτε ειναι στην αλληγ ακρη του κοσμου

  26. Ανώνυμος 03/03/2014 @ 11:11 ΜΜ

    Θα ηθελα να καταθεσω τη γνωμη μου προς ολους και ο καθε ενας ας βγαλει τα δικα του συμπερασματα . Επειδη εδω μεσα ακουγονται συχνα πολλα βελασματα κυριως και κατα κορων προς τους χριστιανους , λεω σ αυτους που βελαζουν πως ειναι αδυνατον να προσβαλεις καποιον που εχει λιγο εγκεφαλο σε λειτουργια , παρομοιαζοντας τον με ενα απο τα πιο αγνα και ακακα πλασματα αυτου του ανιερου και αφιλοξενου πλανητη . Ποσο δε μαλλον οταν αυτο το ιδιο πλασμα διαλεξε ο ιδιος ο Αρχηγος της Ζωης και της Πιστης του για να παρομοιασει τον ιδιο του τον εαυτο . Ειναι χαζο να προσβαλεσαι οταν σε παρομοιαζουν με τον Αμνο Κυριο Ιησου Χριστο . Ειναι τιμη και επιθυμια να εχεις την αγνοτητα και την ακακια αυτου του πλασματος , μονο γελιο για την αγνοια του βελαζοντος και χαρα για την παρομοιωση μπορεις να νιωθεις. Ερπετο και Ορνεο φυλαξου να μη σε πουνε…να χαιρεσαι που σε λενε προβατο…το πολυ πολυ να σε φανε…εσυ ξερεις το τελος που θα εχουν αυτοι . Καλη κι ευλογημενη Αγια τεσαρακοστη . Ο Θεος μεθ ημων .

  27. Ανώνυμος 03/03/2014 @ 11:21 ΜΜ

    καλα που το ξεκαθαρισες
    δεν ξεκαθαριζεις τωρα ,ΕΙΣΑΙ ΜΑΣΩΝΟΣ ΝΑΙ Η ΟΧΙ??…για 7η φορα

  28. Ανώνυμος 03/03/2014 @ 11:32 ΜΜ

    STRANGER SYMFONO PERIPOU ME AFTA POU LES KAI AS POUME OTI EINAI OLA SOSTA.MONO POU DEN ANEFERES KAI TON EAFTO SOU POSO KALOS KATHODIGITIS KAI KALOS DIDASKALOS TIS NEAS TAKSIS TON PRAGMATON EISAI.GIATI TO LEW AFTO? TO MI VIA POU LES I EIRINI OLOI OI LAOI NA ZISOUME EIRINIKA KAI AGAPI FRONTIDA KAI PRODERM AFTA DEN TA PISTEVO. AMA LAXEI THA POLEMISO KAI AN DEN TO EXO KANEI AKOMI I EGW I KAPOIOS ALLOS PERIMENOUME TIN KATALLILI STIGMI KAI THA DEIS OTI EIMASTE POLLOI. KANEIS DEN ESOSE TON KOSMO KAI DEN EDOSE PSOMI KAI ELEFTHERIA STON KOSMO. POLEMOI GINONTOUSAN GINONTAI KAI THA GINONTAI STON AIONA TON APANTA. EINAI MEROS TIS ZOIS MAS. DEN YPARXEI PROODOS XORIS POLEMO. NA MIN DINOUME KAI TOSO AKSIA STIN SARKIKI ZOI EDO STI GH. EIMASTE ANALOSIMOI KAI AFTO TO KSEROUME APO TIN MERA POU GENNITHIKAME. O KATHENAS NA TA VREI ME TON EAFTO TOU KAI ME TIN PISTI TOU. I ZOI EDW DEN EINAI MONIMI KAI SIGOURI GIA KANENAN. EIMASTE APLA ZOA ME NOIMOSYNI KAI TIPOTA ALLO.DEN THELW NA FERW PARADEIGMATA GIATI EINAI POLLA KAI OUTE ATHEOS EIMAI.FOVAMAI KAI EGO TON THANATO ALLA AFTO POU PERIGRAFEIS STRANGER DEN YPIRXE POTE SE KAMIA EPOXI APO TOTE POU YPARXEI O ANTHROPOS EITE ME TOU DARVINOU TA LEGOMENA EITE ME TON ADAM KAI TIN EVA. ESY TORA MAS LES NA KANOUME TI?:))) EDW GELAME. PERIGRAFEIS ENAN IDANIKO KOSMO OPOS TON EXEIS ONEIREFTEI ESY KAI ISWS POLLOI ALLOI ALLA ENA SOU LEW,. KSYPNA KAI DES EKEI EKSO. DEN SOU FTANEI AFTI I ZOI KAI AFTO TO SITE NA TOUS KSYPNISEIS PRAGMATIKA OLOUS. MOU THYMIZEIS SAN KAPOION POU EXEI MAGEIREPSEI EXEI FAEI KAI META APO KAMIA ORA AFOU EXEI FAEI THYMITHIKE OTI DEN EXEI VALEI ALATI STO FAGITO TOU.

    V

  29. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 12:01 ΠΜ

    ενταξει,ολοι ξερουμε οτι οι ''ηγετες ειναι μαριονετες''το θεμα ειναι οτι βαλαμε το χερακι μας και εμεις για να γινουν…

    Αγαπητε φιλε,εχεις το πλεονεκτημα να ποσταρεις πρωτος τις σκεψεις σου και τραβας την κουβεντα οπου θες εσυ,ομως το να λες τετοια πραγματα και να πατροναρεις την μη βια σε εναν κοσμο βιαιο,γελαει ο κοσμος

    λοιπον φιλε πως θα απαντησει η ελλαδα στην αμφισβητηση των δικαιωματων της στο αιγαιο απο τους τουρκους?
    με πορειες ειρηνης, η με θετικο οραματισμο?Αυτο προτεινεις εσυ?

    Οταν αυριο αγαπητε φιλε πας να ψαρεψεις στο αγαθονησι η εξω απο την κω και δεις μια τουρκικη φρεγατα να σε σημαδευει ελα μετα να μου πεις αυτα που μας ελεγες σημερα.
    θα τα μαζεψεις και θα φυγεις τρεχατος και θα καταγγειλεις την ελληνικη κυβερνηση με απεργιες πεινας και πορειες ειρηνης που δεν εκανε τιποτα να προστατεψει εσενα ,εναν κολοψαρα που του ηρθε ξαφνικα να ψαρεψει μεσα στην χωρα του, χωρις να παρει την αδεια των τουρκων…
    -φυσικα ο βενιζελος θα σε γραψει στα απαυτα του…..

    ολοι ειμαστε υπερ της ειρηνης και της αγαπης .οχι μονο για μας αλλα για ολον τον κοσμο,αλλα η ειρηνη αγαπητε μου κερδιζεται, δεν χαριζεται.Αν εισαι ισχυρος εχεις και ειρηνη-αν το θελησεις- αν εισαι πατσαβουρα σαν τους ουκρανους που δεν εχουν μαντιλι για να κλαψουν , κανεις τουμπεκι και διαλεγεις στρατοπεδο μπας και σου διαφυλαξουν αυτοι την ειρηνη ,-με ανταλλαγματα βεβαια- γιατι εσυ εισαι τιποτας-
    αρα δεν πουλας μουρη στον βλαδιμηρο που τα εχει ολα και εσυ τιποτα..γιατι θα σε λιωσει

    αυτα βεβαια ισχυουν και για τους εδω δοσυλογους που μας κυβερνανε με την ψηφο μας, και για μενα το θεμα ειναι πως να ξυπνησει ο κοσμος για να τους στειλουμε στο σπιτακι τους, αυτο εμενα με καιει…

    συνοψη
    πρωτα διωχνουμε αυτους, μετα θωρακιζουμε στα μουλωχτα την χωρα και μολις φτιαχτουμε μιλαμε για ειρηνη,-γιατι θα μπορουμε να την επιβαλλουμε- και για ολα αυτα τα τοσο ωραια που μας λες

  30. 1.21 θα σου απαντησω οπως θα απαντουσα σε κολητο μου φιλαρακι…Αφου εισαι μαλακας και δεν πας να δεις στο stranger voice αυτο που ψαχνεις 555 φορες να με ρωτησεις δεν θα σου απαντησω … δες …και θα καταλαβεις ..ακου εστω τα podecast μου τα εκανες τσουρεκια!!! σε κατι που εχει απαντηθει 100 φορες

  31. Άκου Σαμιαμίθι ..κ προσπάθησε να ξυπνήσεις..

    http://www.youtube.com/watch?v=95XiepbwTek

  32. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 12:26 ΠΜ

    ΣΤΡΕΙΝΤΖΕΡ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 300 ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ?
    ΛΑΘΟΣ ΚΙΝΗΣΗ ΟΙ ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ?
    ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΣΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΝΙΡΒΑΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ?

  33. Stranger, how difficult is it for you to answer this bloke, 4 Μαρτίου 2014 – 1:21 π.μ., you have to reply to this. I'm quite sure that others would like to know as well. So for the 8 th time Stranger are you a mason or not ?

    Mihalis Pagomenos

  34. ΟΧΙ ΑΓΑΠΗΤΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΑΣΩΝΟΣ , ΑΛΛΑ Η ΛΑΘΟΣ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΛΑΘΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΒΟΛΗ… ΜΕΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΟΣΟ ΑΓΩΝΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΩ ΕΔΩ ΟΤΙ ΚΥΡΙΟΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΑΣΩΝΟΣ…ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ…ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ…ΠΕΙΤΕ ΤΟΥς ΕΝΑ ΓΕΙΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ…ΠΕΙΤΕ CHEESSSSEEEE!!

  35. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 2:07 ΠΜ

    στραβωσανε οι στρατοκαυλοι στρειντζερ!!
    που να καταλαβουν απο λευτερια τα προβατα ωρε!!

  36. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 2:50 ΠΜ

    πολυ νωρις υπεκυψες..κριμα και ειχα βλεψεις για σενα..
    με τη Στοα του βιβλιου τι σχεση εχεις..
    ΜΠΟΥΑΑΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧ

  37. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 4:18 ΠΜ

    stranger min fovase proxora dynata opos eisai!!! kai ego aytes tis meres den eimai kalla giati epeireazome apo tis arnitikes skepseis ton mi afipnismenon. oso perna o kairos tha dynamonoume kai den tha mas stamateisei tipopta.pame oloi gia mia eleytheri Gaia kai i arxi apo tin ELLADA!!! exoume to meros tis fysis,ayti mas eftiakse gia kapoion skopo kai aytin ma sprostateyei!!! pame dynata kai se opoion aresei…

  38. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 4:32 ΠΜ

    ΜΗ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ! ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΙΑΣ ΜΑΣΩΝΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ!
    Χαρακτηριστικά της μασονίας είναι μεταξύ άλλων η μυστικότητα των συνεδριάσεων η αυστηρή επιλογή των μελών της και η πυραμοειδής οργανωτική δομή με σκοπό τη διοχέτευση στο εσωτερικό κάθε χώρας ιδεών και απόψεων, που υπαγορεύονται απ’ έξω!
    Για να δούμε λοιπόν, τολμάς να δημοσιεύσεις αυτό το σχόλιο ή όχι;

  39. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 4:38 ΠΜ

    ΤΟ ΣΩΣΙΒΙΟ…………..

    ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ……..ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ……ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ ΟΙ ΦΛΟΓΕΣ……………..

    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ…….ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ…….ΚΑΙ ΕΝΩ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ………ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙ………ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ……ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ Ο ΘΕΟΣ…………..ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ………ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΙΣ ΠΑΓΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝΕΙ ΤΟ ΘΗΡΙΟ………..ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ………..

    ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ…….ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ…………ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟ……..ΒΡΗΚΑΝ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ……..ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΝ………….ΔΕΝ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟ………ΕΔΩΣΑΝ ΜΑΧΑΙΡΑ……ΚΑΙ ΕΛΑΒΑΝ ΜΑΧΑΙΡΑ………….

    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΔΩΣΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ Ο ΘΕΟΣ…….ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΜΕ…….

    ΕΧΕΤΕ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΘΑΡΡΟΣ……Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ……ΟΠΩΣ ΣΚΕΠΑΖΕΙ Η ΜΑΝΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ……ΕΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ…..ΘΑ ΜΑΣ ΣΚΕΠΑΣΕΙ…….ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΜΑΚΡΙΑ ΤΗΣ…….ΤΗΝ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ……..ΔΗΛΑΔΗ….ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟ…….ΑΚΟΥΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΗΣ…….ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ……..ΕΤΣΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ…….ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΕΙ………….

    ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΙΑ ΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ

    Ο ΑΧΡΟΝΟΣ

  40. Δυστυχώς , αγκαλιαζετε το δέντρο και χάνετε το δάσος . Σας είπα κι αλλού , ο καθένας έχει έναν η πολλούς ρόλους – σκοπούς να περατώσει , δεν θα κάνω κρίση πανω σ αυτό ,απλα θα σας βεβαιωσω για αλλη μια φορά …..
    Ουδέν κακόν , αμιγές καλού …έτσι είναι ….και πονααααει .
    Αν πιστεύεις πως όχι …τσεκαρισε το….με γεγονότα ! .-
    Υ.Γ Ας συμφωνησω λοιπον στον ορο μαριονέτα ,αλλά να μην ξεχάσω σε ποιον ανήκει το θέατρο .Γιατί , άλλο μαριονέτα ,άλλο κουκλοπαιχτης ,και άλλο Θεατραρχης .-

  41. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 6:31 ΠΜ

    Σε κανω χαζι!!!!!!μπηκα τυχαια σε αυτο το σαιτ και αναρωτιεμαι δεν εχεις αλλη ασχολια!!!!!!το να σχολιαζομε τους παντες ειναι το μονο ευκολο οπως και να τα ξερουμε ολα!!!!!στην ζωη μας ειναι η μαγγια να σταθουμε αξια και πορευομαστε με τη βοηθεια του Θεου!!!!!

  42. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 6:45 ΠΜ

    συμφωνω!!!! νομιζω τα ειπες ολα! μας ειπαμε που να εχουν μυαλο τα ζωα,να αντιληφθουν!! το σχεδιο τους σε αυτους απευθυνεται…ξερουν τι κανουν..

  43. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 6:47 ΠΜ

    η Ρωσία θα πολεμήσει με τη δύση…….χαχαχαχαχαχαχα πλάκα έχετε….όλη η Ευρώπη εξαρτάται ενεργειακά απ τη Ρωσία και η Ρωσία εξαρτάται απ το χρηματοπιστωτικό σύστημα της δύσης. Μοιράζουν τα παιχνίδια τους!!!!!!

  44. ΚΑΛΩΣ, ΜΑΣWΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ…ΑΣ ΤΟ "ΠΙΣTΕΨΩ", ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ STRANGER. ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤWΡA ΚΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ. ΓΙΑΤΙ STRANGER ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΞΑΣΤΕΡΑ ?
    ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ ? ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΡΥΒΕΙΣ STRANGER ?
    ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ, ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΟΥ ΠΕΣ ΜΟΥ, ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΙΠΕ ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΤΗΣ OEΑ, ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΚΑΤΩ. ΑΛΛΑ ΠΕΣ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΗΝ OEΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ?
    ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ. ΕΧΕΙΣ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ PFC ? ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ, ΕΝΑ ΝΑΙ 'Η ΟΧΙ ΑΡΚΕΙ.
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΓΩΜΕΝΟΣ

  45. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 7:13 ΠΜ

    ΑΝ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ, ΦΥΤΕΥΤΙΚΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΝΟΟΤΡΟΠΟΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΚΟΠΟ, ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ (ΤΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ) ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΟΥ ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑΤΟΣ, ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ, ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΚΤΛ????
    ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΣΟ ΠΟΝΗΡΟΣ ΚΑΙ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ???
    Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΗΤΟΡΙΚΗ.
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΙ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ????

    αναστασία

  46. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 7:13 ΠΜ

    και παμε τωρα λοιπον να πουμε και για τον πολεμο.Πολυ σωστα ο αμυντικος πολεμος ειναι δικαιολογημενος.Τι ειναι ομως αμυντικος πολεμος?Οταν βλεπεις οτι ο μελλοντικος σου εχθρος σιγα σιγα δυναμωνει και καποια στιγμη στο μελλον δεν θα μπορεις να αμυνθεις τοτε αν τον χτυπησεις οσο ειναι αδυνατος τοτε τι πολεμος ειναι επιθετικος η αμυντικος?Δυστυχως καλη ειναι η ειρηνη αλλα θα πρεπει να συνυπαρχει με ευημερια και δικαιοσυνη αλλιως ειναι αχρηστη.Γιατι να πεθανω απο πεινα και οχι πολεμωντας?(εννοω πολεμωντας εναντιον οποιουδηποτε θελει τωρα η στο μελλον να μου στερησει την ελευθερια -ευημερια -δικαιοσυνη)

  47. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 7:54 ΠΜ

    Εν κατακλείδι…
    Το "σύστημα" θριαμβεύει επειδή είναι μια ενωμένη μειοψηφία που ενεργεί εναντίον μιας διαιρεμένης πλειοψηφίας!!

  48. Ο strainger σας μιλαει και εσεις λογο βλακειας διαφονειτε η συμφωνειτε.δεν γνωριζετε.δεν προσπαθειτε να ενθιμυθειτε. καν. ειστε πυλος στα χερια οποιουδηποτε.νοητικα ασθενεις.ανικανοι να διαπιστωσετε την πραγματικοτητα .προσεχετε το μπουμεραν γιατι παει καρφι για την κεφαλα σας.αγιος ο πουτιν; θα παρουμε και την αγιασοφια;θα μας τη δωσουν οι θεοι;οι θεοι των αλλων τι θα τους δωσουν;α ρε βλαμενοι.ρε δεν ξυπνατε με τιποτα.σας δειχνουν και κοιτατε παντα το δαχτυλο.αν συνεχισετε τωρα που ειναι κρισιμα τα πραγματα για παγκοσμιο πολεμο θα μπει δτον κολο σας.μην θελετε αιμα.κανενος το αιμα δεν αξιζει να χυθει απο βλαμενους.

  49. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 10:05 ΠΜ

    and then?

  50. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 10:41 ΠΜ

    Οσο μιλατε για πολεμο εγω στοχευω στην Ειρηνη.
    Οσο μιλατε για διχασμο εγω στοχευω στην Ενοτητα.
    Οσο μιλατε για φοβο εγω στοχευω στη Γαληνη.
    Οσο μιλατε για θυμο εγω στοχευω στην Ηρεμια.
    Οσο μιλατε για μισος εγω στοχευω στην Αγαπη.
    Οσο μιλατε για αδυναμια εγω στοχευω στη Δυναμη.
    Οσο μιλατε για φτωχεια εγω στοχευω στην Ευημερια.

    Οσο περιμενετε τους "αλλους" να σας σωσουν εγω χρησιμοποιω τα "οπλα" που μου δοθηκαν σ αυτην εδω τη ζωη : νου και καρδια. Και τα χρησιμοποιω οχι οπως μου εμαθαν οτι πρεπει, αλλα οπως η καρδια μου προσταζει. Με τον τροπο που η καρδια μου ηρεμει. Κι η καρδια μου ηρεμει μονο με θετικα συναισθηματα. Η δικια σας?

  51. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 10:55 ΠΜ

    ΜΠΟΡΕΙς ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙς ΠΟΥ ΤΗ ΒΛΕΠΕΙς ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ , ΚΑΘΩς ΚΑΙ ΠΟΣΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΑΝ ΘΑ ΠΑς ΑΠΟ ΣΦΑΙΡΑ Η ΑΠΟ ΠΕΙΝΑ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΦΑΡΜΑΚΩΝ Η ΑΠΟ ΛΗΣΤΗ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ Η ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ . ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΕΜΟς ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙς ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙς ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ " ΕΙΡΗΝΗ" , ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙς ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ , ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥς ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ . ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΕΜΟς ΝΑ ΣΕ ΒΓΑΖΟΥΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ , ΝΑ ΧΑΝΕΙς ΤΟΥς ΔΙΚΟΥς ΣΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕς , ΚΑΚΟΥς ΔΡΟΜΟΥς , ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΚΛΠ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙς ΝΑ ΑΜΥΝΘΕΙς , ΝΑ ΚΟΥΝΗΘΕΙς , ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙς ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΝΙΚΗΣΑΝ ΧΩΡΙς ΟΠΛΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΠΩς ΖΕΙς ΣΕ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΕς . ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΠΩς ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΠΟΛΕΜΑς , ΝΑ ΑΜΥΝΕΣΑΙ , ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΧΘΡΟς ΤΗς ΕΙΡΗΝΗς ΤΟΥς, ΚΙ ΕΣΥ ΦΟΒΑΣΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΛΥΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΣΥ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΕς .ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΑ . ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΑΝ ΘΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΑ , Η ΑΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΣΟΥ ΣΤΕΡΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟ ΘΡΕΨΕΙς ΣΩΣΤΑ . ΑΥΤΕς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΕς ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΕΜΟς ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥς ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΟΛΕΜΟς . ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΤΑΝ Η ΡΩΣΙΑ ΣΗΚΩΝΕΙ ΠΑΝΤΙΕΡΑ ; ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΑΤΑΠΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΧΟΥΜΕ ΕΙΡΗΝΗ ; ΠΟΣΟΥς ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΙΣΤΕΥΕΙς ΝΕΚΡΟΥς ΠΩς ΕΧΕΙ ΕΝΑς ΠΟΛΕΜΟς ΕΠΙΣΗΜΟς ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ . ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΚΕΙ ΞΕΡΕΙς ΤΙ ΣΟΥ ΓΙΝΕΤΕ , ΕΝΩ ΣΤΗΝ " ΕΙΡΗΝΗ " ΣΟΥ , ΑΠΛΑ ΜΑς ΝΙΚΑΝΕ . ΚΑΝΕΙς ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΕΜΟ ΚΙ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ . ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΟς ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΗς … ΚΑΘΑΡΣΗ , ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΙ ΕΛΠΙΔΑ ΖΗΤΑΜΕ ΟΛΗ , ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ , ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΨΕΥΤΙΚΗ ΟΠΩς Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΟΥ …ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΤΣΙ Ως ΕΚ ΘΑΥΜΑΤΟς . ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΧΡΟΝΟ , ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕς ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩς ΚΑΙ ΒΙΑ . ΜΟΝΟ ΠΟΥ Η ΒΙΑ , ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΠΡΟΣΩΠΗ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥς ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ " ΕΙΡΗΝΗ" ΠΟΥ ΕΣΥ ΜΑς ΛΕς ΠΩς ΕΧΟΥΜΕ . ΠΩς ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΛΕς ΠΩς ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΡΗΝΗ ; ΚΙ ΕΝ ΠΑΣΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ , ΕΧΕΙς ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙς ΕΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΙς ΚΑΙ ΝΙΩΘΕΙς ΚΑΛΥΤΕΡΑ . ΔΕΝ ΕΧΕΙς ΟΜΩς ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩς ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙς , ΝΑ ΥΠΟΤΙΜΑς , ΝΑ ΛΕς ΑΙΜΟΔΙΨΕΙς ΚΑΙ ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΥς ΑΥΤΟΥς ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΩς ΒΙΩΝΟΥΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΧΑΝΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΛΑΧΤΑΡΑΝΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΟΥΝ : " ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΙΑς ΩΡΑς ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΗ , ΠΑΡΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΟΥς ΣΚΛΑΒΙΑ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΗ " . ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΑΞΗ…ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ , ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕς .

  52. Ο stranger σας μιλαει και εσεις λογο βλακειας διαφονειτε η συμφωνειτε.δεν γνωριζετε.δεν προσπαθειτε να ενθιμυθειτε. καν. ειστε πυλος στα χερια οποιουδηποτε.νοητικα ασθενεις.ανικανοι να διαπιστωσετε την πραγματικοτητα .προσεχετε το μπουμεραν γιατι παει καρφι για την κεφαλα σας.αγιος ο πουτιν; θα παρουμε και την αγιασοφια;θα μας τη δωσουν οι θεοι;οι θεοι των αλλων τι θα τους δωσουν;α ρε βλαμενοι.ρε δεν ξυπνατε με τιποτα.σας δειχνουν και κοιτατε παντα το δαχτυλο.αν συνεχισετε τωρα που ειναι κρισιμα τα πραγματα για παγκοσμιο πολεμο θα μπει δτον κολο σας.μην θελετε αιμα.κανενος το αιμα δεν αξιζει να χυθει απο βλαμενους.
    4 Μαρτίου 2014 – 9:58 π.μ.

    Ανώνυμοςείπε…
    Οσο μιλατε για πολεμο εγω στοχευω στην Ειρηνη.
    Οσο μιλατε για διχασμο εγω στοχευω στην Ενοτητα.
    Οσο μιλατε για φοβο εγω στοχευω στη Γαληνη.
    Οσο μιλατε για θυμο εγω στοχευω στην Ηρεμια.
    Οσο μιλατε για μισος εγω στοχευω στην Αγαπη.
    Οσο μιλατε για αδυναμια εγω στοχευω στη Δυναμη.
    Οσο μιλατε για φτωχεια εγω στοχευω στην Ευημερια.

    Οσο περιμενετε τους "αλλους" να σας σωσουν εγω χρησιμοποιω τα "οπλα" που μου δοθηκαν σ αυτην εδω τη ζωη : νου και καρδια. Και τα χρησιμοποιω οχι οπως μου εμαθαν οτι πρεπει, αλλα οπως η καρδια μου προσταζει. Με τον τροπο που η καρδια μου ηρεμει. Κι η καρδια μου ηρεμει μονο με θετικα συναισθηματα. Η δικια σας?
    4 Μαρτίου 2014 – 12:41 μ.μ.

    Μαζί σας ρε αδέρφια…….άντε να νιώσουμε και λίγο…

    • Ανώνυμος 03/04/2014 @ 8:05 ΜΜ

      Η πιστη φερνει στην ψυχη ειρηνη και αγαπη
      Με προσευχη γιατρευομε και ολα μας τα παθη!!!
      Εζησα χρονια δυσκολα με φοβο στην ψυχη μου
      Τη ΘΕΙΑ σου παρεμβαση ενωσα στη ζωη μου!!!
      Τωρα ακουω ενα σωρο ανουσιες βλακειες
      Απο μια αδειανη ψυχη που λεει μαλακιες!!!!
      Δεν νιωθει και κατηγορει δεν θελει να πιστεψει
      Πως φανερωνετε ο ΘΕΟΣ σε οποιον τον λατρεψει!!!
      Μας μαθανε την πιστη μας γονεις μα και σχολειο
      Ομως αυτο που εζησα ηταν το μεγαλειο!!!
      Ειναι ΟΛΟΙ ολοζωντανοι οι αγιοι ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ
      Γιατρευουν σωμα και μυαλο με διχως αυταπατες!!!
      Πως ομως να πιστεψετε με την καρδια σας αδεια????
      Γιαυτο και καταντησετε τη ζηση σας ρημαδια!!!!
      Ολοι εμεις οι χριστιανοι εχομε εμπιστοσυνη
      Σε ενα δικαιο ΘΕΟ που μονο αγαπη δινει!!!
      Γνωμη δεν μας αλλαζετε οσο κιαν προσπαθητε
      Γιατι εμεις βιωσαμε!δεν το κατανοητε!!!
      Γιατρευτικε η ψυχουλα μας και δεν αμφεισβητουμε
      Ευχομε να το ζησετε κι υστερα να τα πουμε!!!
      Τα λογια και τα φουμαρα που τωρα αραδιαζεις
      Ψυχη μου εισε αδειανη σε ολους το φωναζεις!!!
      Ψαξε να βρεις μες τη ζωη ΧΡΙΣΤΟκαιΠΑΝΑΓΙΑ
      Αγιοι θανε διπλα σου σε καθε δυσκολια!!!

  53. ανώνυμε/η 12.41'…

    είπες τόσο εύστοχα ό,τι είχα στο μυαλό και στη καρδιά μου…

    να'σαι καλά

    κάνε το χαμόγελο.. προσευχή… και στείλτο να πάει… ΣΤΟ ΚΑΛΟ…

    η "Ψυχαγωγός"

    Υ.Γ. επιτέλους ειρήνη… ηρεμία… απαραίτητη η αρραγής ενότητα…
    όπως το οξυγόνο.. για να ζήσεις…

  54. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 11:53 ΠΜ

    and then?

  55. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 12:57 ΜΜ

    Αφου το πατας το ρημαδι το "Σ" στο μεσον των λεξεων, στο τελος γιατι το κανεις "ς";

  56. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 1:04 ΜΜ

    Ας διαλέξουμε λοιπόν τη λοβοτομή – νιρβάνα μέσα σε μια ΕΠΙΠΛΑΣΤΗ ειρήνη που μας χάρισαν οι ΛΥΚΟΙ με τη μορφή προβάτων, οι προβατόσχημοι νεοταξίτες, αυτούς ΜΑΣ ΕΙΠΕ να προσέχουμε.

  57. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 1:42 ΜΜ

    παρακολουθω το το σαιτ λιγο διαστημα και δεν εχω γραψει παλι.το συγκεκριμενο αρθρο μου φαινετε σωστο,αν και σε πολλα αλλα διαφωνω.τα λιγα που εχω διαβασει απο τον (παραξενο) με μπερδευει πολλες φορες.ποια ειναι η γνωμη σου στο τι θα κανουμε τελικα.δεν μου αρεσει ο πολεμος ουτε και πραξεις βιας,αν και εχω εμπλακει και τσακωμους στα 31-15 μερες χρονια μου,παντα αμυνομενος και εκει οπου λογος δεν επιανε αλλα μονο η ραβδος…και ποτε δεν ξεκινισα εγω.δεν ειμαι θρησκεβομενος αλλα πιστευω σε κατι ανωτερο οπως και να το λενε.το θεμα ειναι οτι εσυ μενεις σε ανθρωπους που καλως η κακος,εχουνε γινει ενα με το συστημα.ομως καποιος που βλεπει τα κακα αυτων και οχι τα καλα των οιπολοιπων,δειχνει κατι υποπτο…
    θα ηθελα πιο αντικειμενικοτητα σε καποια θεματα.εχοθμε αφυπνιστοι πολλοι,αλλα τα οπλα μας ειναι ειναι μιδαμινα στου περρισοτερους απο εμας και δυστηχως δεν μπορουμε να κανουμε δυναμικη αντισταση αλλιως,για την ελευθερια της ζωης μαςμε καποιες πορειες υποτονικες δεν ειδα κατι να αλλαζει τα τελευταια χρονια,για τι ακομα πολλοι εχουν τις καποιες ανεσεις στους και φοβουνται μην χαλασει….τα μμε εχουν το πληρες απο την κυβερνηση στα δικα τους συμφεροντα,οπως πχ με την ουκρανια που τα μεγαλα καναλια ειναι υπερ της δυσης και τις εε και κανουν στου ρωσους πολεμοιους.και ο ομπαμια ξεχασε τον νταβατζη που κανει τοσα χρονια η αμερικη οτι γουσταρει.η ρωσια ειναι η τελευταια χωρα που αντιστεκετε στην ΝΤΠ και αυτο εχει χαλαση τους εβραιους,την αμερικη και αλλους…αυτο πυ με στενοχωρει ειναι η σταση τις ελλαδος.αν δεν πεσει η κυβερνηση και ο τσιπρας δεν μου γεμιζει το ματι καθολου,γιατι του ιδιου συστηματος ειναι.αν δεν ριξει ο ιδιος ο λαος την κυβερνηση τι ποτα δεν θα γινει και πολι φοβαμαι με απλες πορειες δεν γινετε τιποτα.αλλα μονο με τα οπλα θαγινει κατι μονο οι περισσοτεροι δεν εχουμε ουτε αεροβολο.ειμαι απαισιοδοξος γενικα με το μελλον που μας φτιαχνουν και χωρις καποιον ηγετη με αγνες προθεσεις για τον λαο τις ελλαδας και με πιστη στιν πατριδα δεν ξερω τι θα γινει.αφυπνισμενοι ειμαστε πολλοι εδω.εναν αρχηγο με ικανοτητες θελουμε και τον θανατο δεν τον φοβομαστε.
    ενασ 3χρονια ανεργος αποτην πατρα και με τα ονειρα διαλυμενα και την φαντασια πετσοκωμενη.συγνωμη για τον χρονο σας.αντρεας-πατρα

  58. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 1:48 ΜΜ

    Μετά τη σαφή δήλωση του κ. stranger ότι δεν είναι μασώνος (όσοι επίμονα τον ρωτούσαν όλες αυτές τις μέρες καταλαβαίνουν πολύ καλά τι σημαίνει η δήλωση αυτή), καλείται τώρα να αποδείξει ότι δεν ειναι και ελέφαντας. Μέχρι τότε διατηρούμε τις επιφυλάξεις μας για τον ύποπτο ρόλο του και τα σκοτεινά του παιχνίδια….

  59. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 1:49 ΜΜ

    12.55 με εκανες και σκεφτηκα , με εκανες και βουρκωσα , με εκανες και ντραπηκα . Μου εδωσες την ευκαιρια να καταλαβω πως καποιοι και για τους δικους τους – προφανης πια -λογους , θελουν να εξαφανισουν την ελληνικη ψυχη με καθε " ειρηνικο " τροπο . Εχουν πετυχει να ξεριζωσουν απο την ψυχη του ελληνα τη θυμηση του πως διεκδικεις και του πως κερδιζεις την Ελευθερια σου πανω σ αυτη τη γη . Με το προσχημα της ταχα μη βιας , σε λιγο θα λεμε- οσοι μειναμε- ψιθυριστα και απο μεσα μας τον Εθνικο μας Υμνο…Πως να φωναξεις αλλωστε δυνατα πως κερδιζεται η λευτερια , χωρις να σε πουν βιολαγνο και αιμοδιψη φιλοπολεμο . " ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΨΗ ΤΟΥ ΣΠΑΘΙΟΥ ΤΗΝ ΤΡΟΜΕΡΗ . ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΨΗ ΠΟΥ ΜΕ ΒΙΑ ΜΕΤΡΑ ΤΗ ΓΗ . ΑΠ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΒΓΑΛΜΕΝΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΑ ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΠΡΩΤΑ ΑΝΔΡΙΩΜΕΝΗ , ΧΑΙΡΕ Ω ΧΑΙΡΕ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ " . Ας το φωναζουμε λοιπον εμεις οι " αιμοδιψεις" οσο ακομα μπορουμε και ας το κλειδωσουμε στην ψυχη μας για τα πιο δυσκολα που ερχονται . Οσο για αυτους που πιστευουν πως εχουν ειρηνη , ηθε να μαζευουν λουδουδακια στους δηλητηριασμενους αγρους και να πετανε σαν πεταλουδιτσες απο τη μια φυσσαλιδα του ματριχ στην αλλη , αναιμακτα , φουλ στην τραβηγμενη απο τα μαλλια ( βιαια ) θετικη ενεργεια , τρεφοντας ποιος ξερει ποιους . Πως να δεχτει αλλωστε αυτος που ακομα τρωει πως δεν εχει ειρηνη κι αν την εχει δεν αξιζει , επειδη καποιος αλλος πειναει . Του χαλας το μουντ…τον γεμιζεις αρνητικη ενεργεια και ετσι φερνεις βια … χαχαχαααα , γελαω . Πικρα , αλλα γελαω . Τιποτα δεν ειναι ασπρο η μαυρο , εχουνε γινει πια τοσα πολλα τα χρωματα και τοσο ανακατεμενα , που μονο ενας τυφλος μπορει πια να διακρινει τα σχηματα του πινακα . Να εισαι καλα και σ ευχαριστω πολυ .

  60. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 2:55 ΜΜ

    εσυ θιγεσαι που σε αποκαλλουν μασωνο.αλλα κ εσυ μας ειπες ηλιθιους σε αλλη αναρτηση.

  61. Αν ειναι θελημα του Μεγαλου ολα θα γινουν και κανεις δε μπορει να σταματησει οτι ερχεται.Η ειρηνη δεν ειναι πανακεια ουτε ο πολεμος βεβαια αλλα εσυ δε βλεπεις οτι συντελειται γενοκτονια σε περιοδο ειρηνης?
    new age bull and intergalactic nonsense αγαπη ειρηνη διαλογισμος……
    Και οταν μπουκαρουν οι εχθροι να δω ποιος θα θυσιαστει.Τεσπα μπορει και ολα αυτα που λες να ναι σωστα και μεις να μαστε προβατα αλλα εως τωρα μονο ο ρωσσος εχει δειξει αδενες εναντιον της ντπ.Απ αυτα που βλεπουμε στις 3 διαστασεις……..

  62. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 4:48 ΜΜ

    http://imverias.blogspot.gr/2013/11/blog-post_1298.html ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΛΟΓΟ…..ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ Η' ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ! ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΑΛΛΑ ΠΕΔΙΑ ΒΛΑΚΕΙΕΣ, ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΙΜΑΣ ΚΤΛ. ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΝΕΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ! ΧΑΝΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΕΜΕΙΝΕΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ…ΚΑΙ ΧΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ !Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΔΟΞΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ..ΟΧΙ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ,ΚΑΘΟΛΙΚΙΣΜΟΥΣ ,ΠΡΟΣΤΕΤΑΝΤΙΣΜΟΥΣ ΜΑΦΙΕΣ ΜΑΣΟΝΙΕΣ…ΚΑΘΑΡΙΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΟΤΥΧΙΕΣ ΣΑΣ..ΒΓΗΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ…..ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ…ΑΓΑΠΗ …..ΑΗΡ-ΑΙΘΗΡ-ΓΗ-ΠΥΡ- ΥΔΩΡ(Η) Η ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ…ΟΙ ΧΑΡΕΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΤΙΣ ΑΦΥΠΝΙΣΕΤΕ..ΜΕ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ-ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΖΩΗ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ..ΜΗΝ ΧΩΡΙΖΕΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΣΑΣ..ΤΕΤΟΙΕΣ ΩΡΕΣ..Η ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΙΣΟΥΤΑΙ ΜΕ ΕΛΕΥΣΙΣ ΤΩΝ Ε..ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ..ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ….ΟΛΑ ΔΙΕΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ 1 (ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΗ 111)…ΕΝΩΘΕΙΤΕ ! ! ! ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ! ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ !

  63. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 5:17 ΜΜ

    μιχαλη παγωμενε αφου παρακουλουθεις 2 χρονια και δεν εχεις καταλαβει τιποτα,μαλλον δεν προκειται να καταλαβεις!δεν κανεις παραπερα να ξεπαγωσεις κανα δυο χρονια και βλεπουμε…μας κουρασες λεμε

  64. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 7:13 ΜΜ

    Ευστοχο και σαφες αρθρο…..η αιωνια αρχη της δρασης και της αντιδρασης και της αντιθεσης…βαση και αρχη καθε σχεδιου….δεν θα μπορουσα να διαφωνησω σε αυτο…φιλε stranger…

  65. Παίζοντας ένα παιχνίδι στρατηγικής χωρίς συμμάχους κάνοντας τους δούλους και αυτοί τα αφεντικά. Δεξιά (Ισραήλ,Αμερική,Αγγλία,Γερμανία,Τουρκία) δοκιμάσαμε δεύτερη επιλογή βοήθεια κοινού

  66. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 7:32 ΜΜ

    3.49,
    δεν καταλαβες τιποτα….. Αλλα ξεχασα! Ειναι πιο ευκολο το κλαιγεσαι παρα το να πιστεψεις στη δυναμη που εχεις! Γιατι τοτε ….θα πρεπει να δρασεις…Μεινε λοιπον με το φοβο, την απογνωση, τη θλιψη, το μισος. Αλλα τι ακριβως ΚΑΝΕΙΣ για ν αλλαξεις το σημερα? Εσυ και μονο εσυ. Τι ακριβως ΚΑΝΕΙΣ?

  67. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 8:44 ΜΜ

    @4 Μαρτίου 2014 – 1:21 π.μ.

    Εσυ πες μας απο πια στοα μας μιλας αδερφε;
    (βορειοανατολικα εισαι αλλα δεν ξερω ακριβως που, θα βοηθησεις;)

  68. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 9:32 ΜΜ

    12.55 Τα σεβη μου !!!

  69. Ανώνυμος 03/04/2014 @ 11:40 ΜΜ

    4 Μαρτίου 2014 – 12:55 μ.μ ΈΝΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ΄!!!!!!!!!!

  70. Ανώνυμος 03/05/2014 @ 12:56 ΜΜ

    and then?

  71. Ανώνυμος 03/06/2014 @ 12:17 ΠΜ

    strangerούλη απάντησε αν μπορείς με καποιο τρόπο στον 4 Μαρτίου 2014 – 12:55 μ.μ… Εδώ σε θέλω καρντασάκο μου!!

  72. πολυ καλα τα λες ααλα υπαρχουν ενστασεις.
    α) ξεκινας το αρθρο με την παραδοχη πως ολοι ειναι στο ιδιο τσουβαλι και υπηρετες της ΝΤΠ.-διαφωνω καθετα και δεν αναφερομαι μονο στον πουτιν.
    εξαλλου μια τετοια παραδοχη λειτουργει ενισχυτικα στο να υλοποιηθει η ακραια αυτη γενικοτητα.
    β)στο καροτσακι της ειρηνης μπροστα στην κατηφορα, η πατριδα μας βρεθηκε ουκ ολιγες.δεν ειναι η εκδικητικοτητα μας αλλα νεμεσις αυτη που επαναλαμβανει μοτιβα πολεμου στην ιστορια του ανθρωπου.ισως να ξεκινα κι απο τον καιν και αβελ.
    το πως θα φτασουμε σε απολεμες κοινωνιες εχει πολυ πολυ δρομο.εως τοτε ισχυει το πολεμος πατηρ παντων (δυστυχως) κατα τα αλλα πολυ ενδιαφεροντα οσα παραθετεις

  73. Ανώνυμος 03/06/2014 @ 12:18 ΜΜ

    πως γινεται να εισαι κατα της ΝΤΠ και μετα να λες πως ολοι ειναι στο ιδιο καζανι υπηρετες της ΝΤΠ?υπαρχουν και ηγετες που δεν ειναι φιλε.αυτες οι γενικοτητες πως ολοι προσκυνανε την ΝΤΠ απλως ειναι επικινδυνες και ενισχυουν την δουλικοτητα στη ΝΤΠ.
    κατα δευτερον η ελλας βρεθηκε πολλες φορες στο καροτσακι στη κατηφορα και η ο νομος της δρασης- αντιδρασης δεν εχει να κανει παντα με την εκδικηση αλλα με την νεμεση!
    οι κοινωνιες και οι λαοι εχουν πολλα ψωμια να φανε μεχρι να γινουν απολεμες-μεχρι τοτε ισχυει"πολεμος πατηρ παντων"-δυστυχως.
    ελπιζω να το δημοσιευσεις γιατι χθες δεν το επραξες.
    εαν δεν το κανεις δεν δινεις βημα και απλα θα το δημοσιευσω το σχολιο αλλου

  74. Ανώνυμος 03/07/2014 @ 8:55 ΠΜ

    καλα που το ξεκαθαρισες
    δεν ξεκαθαριζεις τωρα ,ΕΙΣΑΙ ΜΑΣΩΝΟΣ ΝΑΙ Η ΟΧΙ??…για 7η φορα
    4 Μαρτίου 2014 – 1:21 π.μ.

    Το ότι δε σου απαντάει κανείς (ούτε σχολιαστής ούτε ο stranger), κανείς δεν ασχολείτε μαζί σου, δε σε υποψιάζει για το πόσο γελοίο νούμερο είσαι;

    Ασχολούμαι εγώ λοιπόν τώρα γιατί εκτός από γελοίος έχεις αρχίσει να γίνεσε και πληκτικός (όπως κάθε βλάκας) και εκνευριστικός (όπως κάθε καρφίτσα που τρυπάει τον κώλο μας):

    ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΣΩΝΟΥΣ ΔΕ, ΑΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ (έχουν το ελεύθερο σ' αυτό) ΑΝ ΟΧΙ ΚΑΤΣΕ ΚΑΙ ΒΡΑΖΕ ΣΤΟ ΒΡΩΜΟΖΟΥΜΙ ΣΟΥ.

    σταμάτα όμως να μας τα κάνεις τούμπανο.

  75. Ανώνυμος 03/07/2014 @ 8:57 ΠΜ

    Να απαντησω εγω στην 4 Μαρτιου 12.55?
    Μιλας για θανατους απο "ελλειψη φαρμακων, ληστιες, κακους δρομους, ναρκωτικα, αυτοκτονιες". Τωρα τα βιωνεις εσυ αυτα?! Τα τελευταια χρονια?! Να υποθεσω οτι ζεις στην Αθηνα, η τελος παντων σε καποια πολη. Γιατι αν ρωτησεις εμας που ζουμε στα χωρια, η ακομα χειροτερα στα νησια, αυτα τα ζουσαμε απο ΠΑΝΤΑ εχω να σου πω! Μονο που τοτε αυτα ηταν ειδησεις που δεν σας αφορουσαν, γιατι εσεις ειχατε αφθονια! Ελλειψη φαρμακων?! Απο τοτε που ημουνα μικρη θυμαμαι τα φαρμακα μας να "βγαινουν" απο βοτανα! Γιατρος?! Ειδος πολυτελειας! Που λεφτα να τρεχεις στην Αθηνα? Ληστειες? Οι πρωτοι αλλοδαποι που ηρθαν στο χωριο μας, δεχτηκαν εξ αρχης την εξης απλη προειδοποιηση "αν θελετε δουλεια, θα συμπεριφερεστε σωστα. Με το παραμικρο λαθος, θα εξαφανιστειτε και κανεις δεν θα μαθει τι απογινατε!" Ισες ευκαιριες στην παιδεια και στην δουλεια? Ας γελασω!!! Αλλα, φυσικα, ολα αυτα για εσας ειναι τοσο καινουρια! ΤΩΡΑ ζεις τον πολεμο εσυ? ΤΩΡΑ????????? Τωρα που ΕΣΥ στερεισαι τη δυνατοτητα να θρεψεις σωστα τα παιδια σου??? Τωρα αποφασισες ν αγωνιστεις??????? Τωρα μου θες την "καθαρση" εστω και ψευτικη???????????????? Αργησες καμια 40αρια χρονια…. Στα μερη μου μαθαμε απο μικρα να εκτιμουμε για κολατσιο 10 ελιες και μια φετα ψωμι. Μαθαμε απο μικρα το καθε βοτανο τι θεραπευει. Μαθαμε να καλλιεργουμε εστω και στη γλαστρα, αν δεν εχουμε δικη μας γη, τα βασικα για το φαγητο. Μαθαμε απο μικρα οτι αν παρεις ναρκωτικα θα πεθανεις. Μαθαμε απο μικρα οτι ΚΑΝΕΙΣ δεν θα φροντισει για μας, περα απο μας τους ιδιους. Μαθαμε απο μικρα οτι δεν χρειαζεται να γινουμε ολοι γιατροι και δικηγοροι. Μαθαμε απο μικρα να βρισκουμε την ευτυχια στη θαλασσα, στο χωραφι, στον ηλιο, στα απλα. Ποτε δε ζητησαμε πολεμο. Ουτε ψευτικη καθαρση. Φτιαξαμε τη ζωη μας μ οτι ειχαμε χωρις να σας ζητησουμε ΤΙ ΠΟ ΤΑ. Τωρα ξυπνησατε??? Μαλλον ειναι αργα….

  76. Ανώνυμος 03/07/2014 @ 8:52 ΜΜ

    Ετσι . Μπραβο 12.55 ! Γεια στο στομα σου . Ετσι να το πιανουν ολοι οσοι πρεπει , οτι δεν τρωμε μουργα ολοι σ αυτον τον τοπο και δε μασαμε στο ονομα της " ειρηνης" ΤΟΥΣ . Ουτε θα στησουμε ολοι κ@λο στο ονομα της . Οποιος κλεινει τα ματια και δεν καταλαβαινει που ζει κλπ η φοβαται η τ αρπαζει . Σεβαστο το πρωτο , συνηθες το δευτερο…βεβαια υπαρχει και η βλακεια , αλλα αυτη ειναι αητητη και υποτιμημενη , αν σκεφτεις πως αιωνες τωρα κανει κουμαντο σ αυτο τον ερημο πλανητη .

  77. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 8:37 ΠΜ

    Μπλά….μπλά……μπλά…..
    Κάτι άλλο;

  78. Ανώνυμος 03/08/2014 @ 10:18 ΠΜ

    Νικο εσυ γραφεις τους λογους του μπαροζο ; Τον ακουγα που μιλαγε για την " ειρηνη" μεσα στην οποια ζουμε , κι ηταν σα να σε διαβαζα ρε συ . Τετοια ταυτηση αποψεων σε αφηνει αναυδο ! Ειδες τι μπορει να κανει η " ειρηνη " … πραματα και θαματα .

  79. Ανώνυμος 03/09/2014 @ 3:33 ΜΜ

    ΡΕ ΣΥ 10:55 ΚΟΨΕ ΤΟ ΧΟΡΤΟ,ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
    ΚΑΙ ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΣ ΤΩΡΑ…
    ΕΙΣΑΙ ΤΖΕΡΕΜΕΣ ΝΑΙ Η ΟΧΙ?
    ΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΑΑΧΧΑΑΑΑΧΑΑΧΑΑ

  80. Ανώνυμος 03/10/2014 @ 9:44 ΠΜ

    Ρε συ stranger κάθεσε και απαντάς αν είσαι μασώνος ή όχι; Δεν έχεις καταλάβει γιατί σε ρωτάνε;
    τα χριστιανοδουλικά πιστεύουν (από την εποχή της γιαγιάς μου έως σήμερα ακόμα) ότι οι μασώνοι είναι σατανιστές αντίχριστοι οπότε όποιος τους φτύνει στα μούτρα και αυτούς και την "εκκλησία" τους και το δόγμα τους και όλα θεωρείτε από αυτούς μασώνος (το πρώτο που σκέφτονται).
    Επειδή τελευταία τα έβαλες με το δόγμα τους και τα παπαδαριά η πρώτη σκέψη που τους ήρθε στο μυαλό είναι ότι είσαι μασώνος.
    Για αυτό σε ρωτάνε.

    Η επόμενη σκέψη τους μετά είναι -αν δεν είσαι μασώνος- ότι είσαι "δωδεκαθεϊστής" (γιατί επίσης πιστεύουνε ότι προσκυνάμε αγάλματα και έχουμε "εικόνα" του Δία σπίτια μας….!?)

    εκεί τελειώνει, μη φοβάσαι, δεν έχει άλλο, ξεκαθάρισε αν είσαι και "δωδεκαθεϊστής" και καθάρισες. Το μυαλό τους δεν προχωράει παρακάτω.

  81. Ανώνυμος 03/10/2014 @ 2:58 ΜΜ

    8 Μαρτιου 12.18 !!! Εισ ωραιος . Εισαι πολυ ωραιος !!!

  82. Ανώνυμος 03/11/2014 @ 12:14 ΠΜ

    πολυ κατω πηγε το μυαλο σου 11:44
    απλα θεωρουμε τους μασωνους πουστρακια του κερατα

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*