Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

21:26 - 13/08/2014

” Η ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ (ΓΩΓ) ΣΤΟΝ ΓΠΠ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΕΡΑ ΒΙΒΛΙΑ”

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

ΟΙ ΓΡΑΦΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ

“ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Ο ΓΠΠ
ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΚΑΙ Η ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ
ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ”

ΟΠΩΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΕΙΔΙΚΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ

ΙΕΡΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ ΔΙΑΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ

Ο ΓΠΠ ΝΑ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ ΣΤΗ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ “ΜΕΓΚΙΝΤΟ”,
15 ΜΙΛΙΑ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΗΣ ΧΑΊΦΑΣ …

ΕΙΚΟΣΙ ΕΞΙ ΑΙΩΝΕΣ ΠΡΙΝ ΟΙ ΠΡΟΟΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΩΝ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ ΣΥΝΕΚΛΙΝΑΝ ΣΕ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ
(ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΣΕΤΕ ΤΟΝ ΔΑΝΙΗΛ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ,ΜΑΤΘΑΙΟΣ Κδ) …

ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ(ΡΩΣΙΑ) ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΙΕΖΕΚΙΗΛ, ΤΟΥ ΔΑΝΙΗΛ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΩΗΛ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΟΡΟΥΝ ΤΗ ΤΡΟΜΕΡΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΓΠΠ …

Ο ΙΕΖΕΚΙΗΛ ΑΝΑΦΕΡΕΙ:

ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ ΣΥ, ΥΙΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΠΡΟΦΗΤΕΥΣΟΝ ΚΑΙ ΠΕΣ ΣΤΟΝ ΓΩΓ,
ΑΥΤΑ ΛΕΓΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ:

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΚΕΙΝΗΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Ο ΛΑΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΕΙΡΗΝΙΚΩΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ, ΤΟΤΕ ΣΥ ΘΑ ΕΠΕΛΘΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ;
ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΚΡΑ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΘΑ ΕΛΘΟΥΝ ΠΟΛΥΑΡΙΘΜΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΕΘΝΗ, ΟΛΟΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΙΠΠΟΥΣ, ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ …

ΘΑ ΕΠΕΛΘΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΜΟΥ ΩΣΑΝ ΝΕΦΕΛΗ, ΔΙΑ ΝΑ ΣΚΕΠΑΣΕΙΣ ΟΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ …
ΑΥΤΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΟΔΗΓΗΣΩ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟΥ ΛΑΟΥ …

ΟΤΑΝ Ο ΓΩΓ (ΡΩΣΙΑ) ΒΡΕΘΕΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ, ΛΕΓΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ, ΘΑ ΕΚΣΠΑΣΕΙ Ο ΘΥΜΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΟΥ …
ΕΠΑΝΩ ΣΤΗ ΦΛΟΓΑ ΤΗΣ ΟΡΓΗΣ ΜΟΥ ΕΛΑΛΗΣΑ …

ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΕΚΕΙΝΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕΙΣΜΟΣ ΜΕΓΑΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ …
(ΤΟ ΣΗΜΑΔΙ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΤΑΝ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΒΡΕΘΟΥΝ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ)

ΘΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΜΟ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΜΟΥ ΟΙ ΙΧΘΥΕΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ, ΤΑ ΠΤΗΝΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ, ΤΑ ΘΗΡΙΑ ΤΗΣ ΥΠΑΙΘΡΟΥ, ΟΛΑ ΤΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΕΡΠΟΥΝ ΣΤΗ ΓΗ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΤΑΣΗ ΑΥΤΗΣ …

ΘΑ ΔΙΑΡΡΑΓΟΥΝ ΤΑ ΟΡΗ, ΘΑ ΚΡΗΜΝΙΣΘΟΥΝ ΟΙ ΦΑΛΑΓΓΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΟΧΥΡΟ ΤΕΙΧΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΕΙΣ ΕΡΕΙΠΙΑ …
ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΠΙΦΕΡΩ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΓΩΓ ΚΑΘΕ ΦΟΒΟΝ,
ΛΕΓΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ …

Ο ΤΡΟΜΟΣ ΚΑΙ Η ΣΥΓΧΥΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΩΣΤΕ Η ΜΑΧΑΙΡΑ ΕΝΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ ΤΟΥ ΓΩΓ ΘΑ ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ
ΣΥΣΤΡΑΤΙΩΤΗ ΤΟΥ …

ΘΑ ΚΡΙΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΩ ΤΟΝ ΓΩΓ ΕΙΣ ΘΑΝΑΤΟΝ, ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΑΙ ΒΡΟΧΑΙ ΘΑ ΠΛΗΜΜΥΡΙΣΟΥΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ …
ΘΑ ΒΡΕΞΩ ΠΑΝΩ Σ’ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ Σ’ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΝΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ, ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΧΑΛΑΖΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΠΕΤΡΕΣ,
ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΘΕΙΑΦΙ …>>

Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΔΑΝΙΗΛ ΑΝΑΦΕΡΕΙ:

ΘΑ ΑΠΛΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ …

Η ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΑΠ’ ΑΥΤΟΝ …

ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΚΡΥΜΜΕΝΩΝ ΘΗΣΑΥΡΩΝ, ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΑΡΓΥΡΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΣ ΑΛΛΟΥ ΠΟΛΥΤΙΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ, ΤΩΝ ΛΙΒΥΩΝ ΚΑΙ ΑΙΘΙΟΠΩΝ, ΘΗΣΑΥΡΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΚΡΥΒΕΙ
ΣΕ ΦΡΟΥΡΙΑ …

ΔΥΣΜΕΝΕΙΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΘΑ ΤΟΝ ΤΑΡΑΞΟΥΝ …

ΘΑ ΕΠΕΛΘΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΥΤΩΝ ΜΕ ΘΥΜΟΝ ΠΟΛΥΝ ΔΙΑ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΛΕΘΡΟΝ …
Ο ΛΑΟΣ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΣΤΗΣΕΙ ΤΗ ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ (ΤΟ ΑΝΑΚΤΟΡΟ ΤΟΥ) ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ ΘΑΛΑΣΣΩΝ, ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΚΡΑΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ, ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΕΝΔΟΞΟΝ ΙΕΡΟΝ ΟΡΟΣ …

ΤΟΤΕ ΟΜΩΣ ΘΑ ΦΘΑΣΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΥΡΕΘΕΙ

ΝΑ ΤΟΝ ΓΛΥΤΩΣΕΙ … >> (Η ΣΥΓΚΛΙΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ Η ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΡΩΣΙΑΣ – ΑΙΓΥΠΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΟΤΣΙ, ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΥΜΜΑΧΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑ, ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΝΑ ΕΝΝΟΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΟ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ ΛΥΤΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΚΑΤΟΧΙΚΗ)

Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΙΩΗΛ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΙΕΡΟ ΠΟΛΕΜΟ

ΠΡΟΟΡΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ Ο ΜΕΣΣΙΑΣ ΘΑ ΣΥΝΤΡΙΨΕΙ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΟΥΣ
ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ, ΒΑΣΙΛΕΙΑ
ΑΛΗΘΟΥΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΑΕΝΑΗΣ ΜΑΚΑΡΙΟΤΗΤΑΣ …

Ο ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΡΟΛΕΓΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΖΟΥΝ
ΕΚΕΙΝΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΜΕΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΣΩΘΕΙ ΚΑΤΑ ΘΑΥΜΑΣΤΟ ΤΡΟΠΟ …
ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΣΕΙΣΜΟ (ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΕΙ) ΠΟΥ ΘΑ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΕΛΑΙΩΝ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΙΛΑΔΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΩΝ ΤΗΣ ΓΗΣ …

ΟΠΩΣ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ (ΟΣΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ, ΛΕΩΝ Ο ΣΟΦΟΣ Κ.Τ.Λ…) ΠΡΟΟΡΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΣΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΙΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΟΛΩΝ ΤΗΣ ΓΗΣ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ …

ΟΠΩΣ ΘΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΓΗ ΘΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΣΑΝ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΙΗΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΟΔΕΨΟΥΝ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΣΥΜΒΑΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΤΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΓΗΣ …

ΛΕΓΕΙ Ο ΙΕΖΕΚΙΗΛ:

ΥΣΤΕΡΑ ΕΙΔΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΓΗ, ΓΙΑΤΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΓΗ ΕΦΥΓΑΝ>> …
Η ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΓΩΓ (ΡΩΣΩΝ) ΘΑ ΕΞΑΠΛΩΘΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΕΝΑ ΤΕΧΝΗΤΟ ΦΛΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΤΟΝ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ
ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ …

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΘΟΝΗΣ !!!

ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (50)

  1. Ανώνυμος 08/13/2014 @ 9:33 ΜΜ

    μαλλον πλακα κανετε εδώ μου φαινεται…… εε….

  2. Ανώνυμος 08/13/2014 @ 9:35 ΜΜ

    Παντα εκει γινονται ολα και πανω κατω με την ιδια καταστροφικη καταληξη λη πεδιαδα λεγεται Μεγιδδώ ……εξ ού και το "!Αρμαγεδδών ή Αρμαγεδδώνας αποτελεί απόδοση στα Ελληνικά του εβραϊκού όρου αρ-Μαγεδών, που σημαίνει «Όρος της Μεγιδδώ» ""

  3. μπλακ-αης 08/13/2014 @ 9:46 ΜΜ

    καλα …αργησατε…Αυτα Ακριβως και Επ Ακριβως…τα εγραψε ο ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ…
    πριν καψει φλαντζες…

    ρε συ Γιαννη…φοβερη νυχτα αποψε απο την ζεστη…φαντασου τι θα μας φερει το δεκαπενταυγουστο με το 44 αρι…

    και να εχεις και εαρ κοντισιον και να μην το αναβεις…γμ την δεη γμ..

    παρολον που σε ξανα ρωτησα για τα ημερομηννια και δεν μου απαντησες θα σου πω αυτο που ξερω σχετικα και θα περιμενω εαν εχεις γνωσεις περι του θεματος…

    λοιπον εαν απο 15 εως 21 Αυγουστου εχουμε ζεστες …ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΖΕΣΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!!! εαν εχουμε κρυο…ΤΗΝ ΒΑΨΑΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!!

    ((καθε μερα απο το πρωι μεχρι το μεσημερι και απο το μεσημερι μεχρι το βραδυ ειναι δυο διαφορετικοι μηνες
    –οπως και απο το βραδυ μεχρι τα μεσανυχτα και απο τα μεσανυχτα μεχρι το πρωι δινουν περαιτερω πληροφοριες για τους δυο ιδιους μηνες της ημερας–εαν δε συσχετιστουν οι καιρικες συνθηκες αυτων των ωρων των ημερων με τις συνθηκες του διαστηματος απο 1 εως 6 Αυγουστου
    βγαινει ο καιρος ολου του επομενου χρονου…
    εξυπακουεται οτι ο καθε τοπος εχει την διαφορετικοτητα του στις μετρησεις…))

    υ.γ."καψει φλατζες":… πριν αρχισει να βαριεται να γραφει σχολια…μην παρεξηγηθω…
    υ.γ: βαλε σταυρο και ονειρα απονηρευτα …την Παρασκευη κοινωνας…

  4. Ανώνυμος 08/13/2014 @ 10:06 ΜΜ

    ΕΛΑ ΡΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ….SUKHOI-35 ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ….ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

    ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
    Ο ΓΩΓ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΝΑΡΓΥΡΕ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΡΩΣΣΙΑ …ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΩΝ ΜΑΓΩΓ ΤΩΝ ΡΥΠΑΡΩΝ ΓΕΝΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ΣΤΑ ΕΓΚΑΤΑ ΤΗΣ [ ΚΟΙΛΗΣ ] ΓΗΣ …

    ΜΠΑΜΠΗ ΕΜ ΜΑΣ ΒΡΙΖΕΙΣ ΕΜ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ …ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΞΗΓΗΘΗΚΑ ΑΝΤΡΙΚΙΑ….ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑ ΤΕΤΟΙΑ [ ΑΠΟ ΜΕΡΟΣ ΣΟΥ ] ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ …

    • Ανώνυμος 08/14/2014 @ 2:51 ΠΜ

      τιποτα σε βεσπα υπαρχει; διοτι απο σουκωι πηξαμε! ο μπαμπης δεν βρισκεται αναμεσα μας …μονον οι γωγ και ο μαγωγ μας ξηγουνται!
      αυτοι μαλλον με ποδηλατο την κανουν…

    • Όλα ok όλα καλά.Είναι ίσως η μοναδική αναφορά-προφητεία που η από σύμπτωση η από "εσκεμμένη" παρέμβαση τον μεσαίωνα πέφτει μέσα!Γιατί σύμπτωση και γατί εσκεμμένη?Διότι είχαν είδη γνώση από την αρχαιότητα για τους ΓΩΓ-ΜΑΓΓΩΓ από την επιδρομή των Σκύθων(Κιμμέριοι-ΚΙΜΠΒΡΙΟΙ=αρχαίοι Γερμανοί) στην Βαβυλώνα εως την Αίγυπτο και από τους Υκσως 1700 Π.Χ. στην Αίγυπτο αλλά και για τα ΤΑΡΤΑΡΑ=ΤΑΡΤΑΡΟΙ όσο αφορά τους αρχαίους έλληνες(άρα έχουμε μια όμοια μυθολογία Ελλήνων και Ιουδαίων,στην περίπτωση των Ιουδαίων προέρχεται από την Βαβυλώνα.Γωγγ είναι το κεφάλι και Μαγγωγ είναι ο λαός!Τώρα,τον μεσαίωνα ξέρουμε για όλες τις μογγόλικες ορδές,τις Ούνικες(Τούρκοι).Οι προφίτείες γράφτηκαν μετά το τελευταίο Ελληνιστικό βασείλιο της Dyuan και ΒακτρΙανής που καταστράφηκαν από τους SAKA RAOUSKA=SAXSA=SAXONS=ΕΓΓΛΈΖΟΙ(είχαν άποψη επί του θέματος διότι υπήρχε το κράτος -φυλή ΓΩΓτουρκ στην ΤΑΚΛΑ ΜΑΚΛΑΝ)και ποιό ανατολικά τα αδερφάκια τους Μογγόλοι(ΜΑΓΓΩΓ)Βασικά είναι πολλά μέχρι σήμερα που πρέπει να γραφτούν….θα έρθω όμως σήμερα,η προφητεία-καλή μαντεψια από τους προγόνους μας δικαιώνεται…γαιτ?Γαιτί η Ρωσία είναι το Κεφάλι ΓΩΓ- κράτος και όλοι οι λαοί της ΜΑΓΓΩΓ είναι όλοι οι μογγόλικοι λαοί =ΤΑΡΤΑΡΟΙ-ΜΑΓΙΑΡΟΙ-ΤΟΥΡΚΜΕΝΟΙ-ΧΑΖΑΡΟΙ-ΜΟΓΓΟΛΟΙ-ΤΟΥΡΚΟΙ-ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΤΟΥ ΒΟΛΓΑ-ΚΛΠ ΚΛΠ.

      Υ.Γ.1)Δεν πιστεύω στις προφητείες,πιστεύω σε αρχαία γνώση(προκατακλυσμίαια) και συμπεριφορές κρατών που έχουν γίνει-γίνονται και θα ξαναγίνουν..οπότε είναι εύκολο να προφητέψεις αν ξέρεις τι έγινε "πριν"..μάθε τα παλιά για να ξέρεις τα καινούργια λέει ο σοφός λαός μας!
      2)Οι Εγγλεζοι έχουν σύμβολα με τουσ ΓΩΓ ΜΑΓΓΩΓ και ταυτίζονται και οι Ίδιοι http://www.solomonstemple.com/2010/08/who-were-the-saxons-saka-sacae-scythians-sons-of-isaac/
      http://www.british-israel.com/resources.html
      http://en.wikipedia.org/wiki/Gog_and_Magog
      3)Οι Or;iginal Κινέζοι(πριν το 1000 μ.χ.) δεν έχουν τίποτα κοινό με τους Μογγόλους-λόγω της Ο.Ε.Α πήγα και δίαβασα ιστορία της Κίνας(δεν μου αρέσει να τρώω μασημένα) και οι άνρθωποι έχουν μεγάλες καταστροφές από τουσ ΜΟγγόλους στην Ιστορία τους,περισσότερες από εμάς στην Ευρώπη-υπάρχει τεράστιο μισός μεταξύ Μογγόλων και Κινέζων(καντονέζοι)
      4)Οι μογγόλοι δεν έχουν καμία σχέσει με τουσ Κινέζους αλλά και έμας καθότι οι ΜΟΥΝΙΕΣ στην ΤΑΚΛΑ ΜΑΚΛΑΝ που είναι του 2500 π.χ. είναι ΚΟΚΙΝΟΤΡΙΧΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΛΕΥΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ(ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΟΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ)???????Φυσικά στην πορεία της ιστορίας ενώθηκαν με άλλους λαούς και είναι και λευκοί και κινέζοι τουτέστιν λευκομογγόλοι και κινεζομογγόλοι)!
      5)Οί imitation Γερμανοί cimbri είναι οι Σαρμάτες Κιμμέριοι http://en.wikipedia.org/wiki/Cimbri
      6)Οι Υκσώς της Αιγύπτου είναι οι ίδιοι με τους Υκσως του Νόννου της Ινδίας,και πιστέυω ότι προέρχονται από την κατεστραμένη Μοχένζο Ντάρο 3500-1700 π.χ. και πατρίδα του βραχμάνου Αβρααμ
      http://www.academia.edu/4540206/Brahma_and_Abraham_Divine_Covenants_of_Common_Origin
      http://www.hermetics.org/Abraham2.html
      http://www.torahveda.org/
      είναι πάρα πολλά που μπορώ να γράψω..έχει και σχέσει με την Αντλαντίδα=Σαντορίνη-Κρήτη εναντίον vs Σουμμέριοι(χαζάροι) και Μοχέντζο Ντάρο(εβραίοι σεφαρδίμ)..η Σαντορίνη και η Μοχέντζο καταστράφικαν την ίδια περίοδο 1700 π΄χ..η μια από ηφαίστειο(ΧΑΡΠ) και η άλλη από ραδιενέργια΄(ο μύθος αντλαντίδας είναι ίδιος με αυτόν του Θησέως αλλαγή εξουσίας από την Κρήτη στην Ηπηρωτική Ελλάδα πιθανών μετά την καταστροφή της Σαντορίνης) http://teachingreek.blogspot.gr/2009/11/blog-post_1762.html.
      7)Ο Αβρααμ κατά την γνώμη μου δεν είναι ένας αλλά πολοί(ιερατικό αξίωμα),διότι δεν γίνετε να ξεκίνησε από Μοχένζο ντάρο να πήγε στην Χαλδαία να έζησε εκεί και μετα να έζησε στην Αίγυπτο..η αποστάσεις είναι τεράστιες για την εποχή(εκτός αν έχει τεχνολογία????)

      αυτά…έχει πάρα πολλά…..αλλά που να γράφεις με ταμπλετ…θέλει ψάξιμό
      Πάντως κατά την γνώμη μου ΓΩΓ είναι η Ρωσία(όχι Κίνα) με πρωτεύουσα την ΑΣΤΑΝΑ…κάπου εκεί οι Ρώσοι αρχαιολόγοι βρήκαν πολιτισμό 4000 π.χ….πριν την Σουμμέρ και με θρησκεία παρεμφερές του Μίθρα.

      • Ανώνυμος 08/14/2014 @ 6:05 ΜΜ

        SAKA RAOUSKA=SAXSA=SAXONS=ΕΓΓΛΈΖΟΙ

        ή

        SAKA RAOUSKA=SAXSA=SAXONS=ΓΕΡΜΑΝΟΙ

        που στην πορεία έγιναν και εγγλέζοι ;;

        εδώ το είδα..

        http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2013/11/to-eidolo-tou-theou-thor.html

        • Τα κείμενα του υδροχόου είναι απίστευτα!Όλοι οι Έλληνες θα πρέπει να διάβασουν Υδροχόο,δίνει σημαντικές πληροφορίες και διασταυρώσεις στην αρχαία ιστορία……..αλλά καθώς και την Ο.ε.α(αν και δεν συμφωνώ με πολλά της ο.ε.α,περί κρόνιου 12θεου κ.α.-Κινέζοι) αλλά έχει αρκετά καλά και μυστικισμό!

    • ορίστε μια ιδέα για τι πράγμα μιλάω"παν-μογγολισμός,σαμαν ,"παν-τουρκισμός" εργκένεκοκ…η Ρωσία είναι γεμάτο από αυτά τα τουρκο-μογγολια. https://www.youtube.com/watch?v=quDRrkc2j4k#t=266

    • Ανώνυμος 08/14/2014 @ 9:30 ΜΜ

      γιαννη θελω να σε ρωτησω για την κοιλη γη που λες. πως περπατανε αυτοι που ειναι στην κοιλη γη στο κεντρο της γης εχει γη? η στον φλοιο απο την εσωτερικη μερια? μηπως αιωρουνται στο κενο? καποιος να μου απαντησει ειναι σημαντικο.

      • Ανώνυμος 08/15/2014 @ 1:53 ΠΜ

        ΦΙΛΕ/Η 12.30…Ο ΚΑΤΩ ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΚΟΙΛΟΤΗΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΜΕ ΣΤΟΕΣ…ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΓΗ…ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ…

        ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΤΑΜΙΑ ΡΕΕΙ ΑΦΘΟΝΟ ΝΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΑΛΛΟ…ΤΑ ΡΕΥΜΑΤΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΟΤΑΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΙ ΑΣΤΗΡΕΥΤΑ…ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΥΡΙΝΗ ΦΩΤΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΤΑΜΟΙ ΛΑΣΠΗΣ…ΥΔΑΡΗ ΛΑΣΠΗ ΠΟΤΕ ΔΙΑΥΓΗΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΛΑΣΠΟΥΔΕΡΗ…Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΛΑΣΠΗΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑΚΗ ΛΑΒΑ..

        ΣΤΗ ΣΙΚΕΛΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΟΜΟΙΟΙ ΠΟΤΑΜΟΙ ΛΑΣΠΗΣ… …ΤΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΨΥΧΡΑ Η ΘΕΡΜΑ ΝΕΡΑ…ΑΥΤΗΝ Η ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΚΙΝΗΣΗ ΝΕΡΩΝ ΚΑΙ ΛΑΣΠΗΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΠΑΝΩ ΩΦΕΙΛΕΤΕ ΣΑΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΙΩΡΗΣΗ ΕΝΑ ΕΚΡΕΜΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΣΧΙΖΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΓΗ…

        Ο ΟΜΗΡΟΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΕΙΠΕ… '' ΠΟΛΥ ΒΑΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΙΟ ΒΑΘΥ ΒΑΡΑΘΡΟ ''…ΕΝΝΟΩΝΤΑΣ ΚΑΘΑΡΑ ΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ…ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ…Ο ΗΣΙΟΔΟΣ ΣΤΗ ΘΕΟΓΟΝΙΑ ΕΙΠΕ …'' Ο ΤΑΡΤΑΡΟΣ ΑΠΕΧΕΙ ΟΣΟ Η ΓΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ''… ΧΙΛΛΙΑ ΧΙΛΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΤΗΣ ΓΗΙΝΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ …ΑΡΑ Η ΚΟΙΛΗ ΓΗ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΑΝΔΥΑ ΤΗΣ ΓΗΣ …

        ΠΡΟΣΕΞΕ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΝΑΩΝ…Η ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΕΚΑΤΟΠΥΛΙΑΝΗ ….Η ΠΑΡΑΠΟΡΤΟΡΙΑΝΗ….Η ΤΡΥΠΗΤΗ…ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑΟΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΥΛΗ [ ΠΡΟΣ ΚΟΙΛΗ ΓΗ ] ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΑΓΓΕΛΟΥ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΕΔΩ ΝΑ ΜΠΕΙ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΜΟΥ…ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΣΤΑ ΙΕΡΑ ΤΟΥΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΥΛΕΣ …

        ΔΕΝ ΧΤΙΣΤΗΚΑΝ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΝΑΟΙ ΣΕ ΤΥΧΑΙΑ ΜΕΡΗ…ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΗ ΓΗ …Ο ΗΡΑΚΛΗΣ …Ο ΘΗΣΕΑΣ …Ο ΣΟΥΜΕΡΙΟΣ ΒΑΣΣΙΛΙΑΣ ΓΚΙΛΓΚΑΜΕΣ…ΟΛΟΙ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΓΙΑ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΚΟΤΟΣ…

        ΤΟ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΚΑΙ Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ [ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ]…ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΤΑ ΡΥΠΑΡΑ ΓΕΝΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΜΥΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ…ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΡΟΦΗ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΜΕ ΠΡΑΣΙΝΟΜΟΡΦΟΥΣ ΥΠΟΧΘΟΝΙΟΥΣ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΤΥΧΑΙΑ… ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΡΚΟΥΣΕ ΦΑΓΗΤΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΜΗΝΑ…

        ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

  5. Ανώνυμος 08/13/2014 @ 10:14 ΜΜ

    Δεν νομίζω ο Ιζεκιήλ να χρησιμοποίησε τον όρο "φλάς"
    Ποιός έγραψε το παραπάνω κείμενο;;;

  6. Ανώνυμος 08/13/2014 @ 10:14 ΜΜ

    ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΤΗΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΟΠΩΣ ΝΑ ΝΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΛΕΝ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΟΥ ΓΩΓ Η ΡΩΣΙΑ ΤΕΣΠΑ ΑΛΛΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ Κ ΟΧΙ ΑΥΤΑ ΤΟΝ ΙΕΖΕΚΙΗΛΚ Κ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΔΙΑΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟΤΕ ΛΕΜΕ ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ.

  7. Ανώνυμος 08/13/2014 @ 10:41 ΜΜ

    Το ότι πέρνεις λιγμένα είναι προφανές!

  8. Ανώνυμος 08/13/2014 @ 11:13 ΜΜ

    τελικα ταινια ειναι ή σειρα
    ευτυχως που εχουμε ψηφιακη

  9. Ανώνυμος 08/13/2014 @ 11:38 ΜΜ

    ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ Ο ΠΟΥΤΙΝ ΘΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΟΥΚ ΑΝΕΥ…ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΜΕ ΣΥΝΕΣΗ ΠΡΙΝ ΔΙΑΒΕΙ ΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΗ ΚΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ ΙΖΡΑΗΛ…ΕΚΕΙ ΘΑ ΗΤΗΘΕΙ…Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΛΗΜΑ ΘΕΟΥ ΠΡΟΣ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ…ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΠΩΣ ΝΟΜΙΣΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΦΩΤΗ Η ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡΕΦΑΝΕΥΘΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΘΕΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΣΩ…Ο ΠΟΥΤΙΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ…ΟΠΩΣ Ο "ΣΑΟΥΛ".

    • Ανώνυμος 08/14/2014 @ 2:44 ΠΜ

      εισαι Οβραιος η Οβραια της μοσαντ………………..
      τραβα να πεις το αιμα των παλαιστινοπουλων που δολοφονησατε!!!!!!!!!
      ειναι που δεν σε πηρε ειδηση τι κουμασσι εισαι η Κοζανη διαφορετικα θα εβλεπες τι θα ακουγες……………………………….
      ιζ ραηλ….ιζ ραηλ……ιζ ραηλ σε καταλαβαμε βρωμιαρη-βρωμιαρισσα.

  10. Ανώνυμος 08/13/2014 @ 11:51 ΜΜ

    Δοξασίες καμηλοβοσκών (ιωήλ, σκατουήλ και λοιπών κτηνοβατών) και του … θεούλη τους (σαδίσταρος του κερατά)

  11. μπλακ-αης 08/14/2014 @ 3:57 ΠΜ

    ΓΙΑΝΝΗ
    εισαι φαουλ εδω 1.06!!!

    ο Μπαμπης ουτε σε εβρισε…ουτε σουπε….ουτε μουπε…ουτε τουπε…
    (ωστε να παρεις εσυ το δικαιωμα μπαλας … και να παρεξηγηθεις)!
    εξεφρασε απλα τα δικα του πιστευω οπως κανεις και εσυ.

    αυτος με την επιστημονικοτητα της σκεψης του
    και εσυ με τον ψυχισμο της ερευνας σου

    θα ειναι μεγαλο πεναλντυ η τυχουσα αναμεταξυ σας παρεξηγηση…..
    ειστε απο τους πιο δημοφιλεις και σεβαστους συνσχολιαστες μας!!!!
    (( ασε δηλαδη που εσυ εχεις το (μονο) μεινονεκτημα του παρασυρμου σου απο την μεσανατολιτικη κουλτουρα …οχι τωρα να δημιουργουνται θεματα …πλεγματα!))

    μαγαπη και στον εναν και στον αλλον!

    • Ανώνυμος 08/14/2014 @ 11:57 ΠΜ

      Ο Μπαμπηs εβρισε πολυ ασχημα το Γιαννη στην αναρτηση , τριγωνο ουφο παρακολουθει τουs πολιτεs στο Σουθαμπτον .

  12. Ανώνυμος 08/14/2014 @ 5:32 ΠΜ

    ιστορικα ο γωγ και τα μαγωγ ξερουν απο που ειναι και απο που καταγονται.το χρηματιστηριο του λονδινου εχει 2 αγαλματα μπροστα του.οι ανατολικες φιλοσοφιες αναφερουν τον γωγ και τους μαγωγ του και υπαρχουν και απεικονησεις των μορφων τους σε μικρα αγαλματα που βρεθηκαν σε ανασκαφες.το να λεμε ομως οτι γωγ και μαγωγ ειναι οι ρωσσοι,ειναι σαν να λεμε οτι ο αρχαιος ελληνικος πολιτισμος ηκμασε στο βλακισταν η καπου στον ν.ειρηνικο.η ευρωπη προσκαλεσε και εφερε στισ χωρες της τα μαγωγ.
    οσοι εχουν λιγο μυαλο και γνωριζουν λιγοι ιστορια ξερουν.ο αλεξανδρος ηξερε γιατι τους εκλεισε στις χωρες τους.οι πτολεμαιοι συνεχισαν τον αποκλεισμο τους οι ρωμαιοι επισης ηξεραν και δεν τους αφησαν να ερθουν στην δυση,το βυζαντιο τους κρατησε χιλια χρονια μακρια απο την ευρωπη.μετα ομως η ετρωπη αρχισε να τους φερνει με το τσουβαλι με πρωτη και καλλιτερη την αγγλια,με αποτελεσμα σημερα να εχουμε 2 εκατομυρια μαγωγ στην χωρα μας.
    Προφητεια του Αγιου Ανδρεα, δια το Χριστο σαλός, σχετικα με τα οσα θα γινουν κατα την συντελεια του κοσμου

    Κατά τό έτος έκείνο θ' όνοίξη ό Κύριος τίς πύλες τών Ίνδιών πού έκλει*σε ό βασιλιάς τών Μακεδόνων Άλέξανδρος. Θά βγοϋν τότε απ' έκεί οί έβδομηκοντα δύο βασιλείς μέ τόν λαό τους, τά λεγόμενα βδελυρά έθνη, πού εί*ναι πιό σιχαμερά όπό κάθε άηδία καί δυσωδία. Αύτά θά διασκορπισθοϋν σ' ολο τόν κόσμο. Θά τρώνε ζωντανούς τούς άνθρώπους καί θά πίνουν τό αίμα τους. Θά καταβροχθίζουν έπίσης μέ μεγάλπ ηδoνή μύγες, βατράχους, σκυ*λιά καί κάθε άκαθαρσία. Άλλοίμονο στίς περιοχές, απ' οπου θά περάσουν! Αν είναι δυνατόν, Κύριε, άς μην ύπάρχουν τότε Χριστιανοί! Γνωρίζω δμως οτι θα ύπάρχουν.
    ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΜΙΛΑΕΙ????ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΟΥς ΞΕΡΕΤΕ

  13. Ανώνυμος 08/14/2014 @ 5:39 ΠΜ

    ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΝΤΕΙΝΕΤΕ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΧΑΝΟΙ ΟΣΟ ΔΕΙΧΝΕΤΕ.
    Οι γίγαντες Γωγ και Μαγώγ θεωρούνται προστάτες και φρουροί για το City του Λονδίνου, την συνοικία που βρίσκεται το χρηματιστήριο και η τράπεζα της Αγγλίας, στο κέντρο δηλαδή της οικονομικής δραστηριότητας της Βρετανίας. Κάθε χρόνο, το δεύτερο Σάββατο του Νοέμβρη, στην επίσημη τελετή του Δημάρχου, παρελαύνουν στους δρόμους τα θεώρατα αγάλματα των γιγάντων.
    Η καταγωγή τους κρατάει από πολύ παλιά. Λένε κάποιοι πως ο Ρωμαίος αυτοκράτορας Διοκλητιανός είχε τριαντατρείς παρακαλώ θυγατέρες, τη μία πιο κακιά από την άλλη. Όταν κατάφερε να τις παντρέψει, αυτές ξαπάστρεψαν τους άντρες τους από τον πρώτο χρόνο γάμου. Για τιμωρία τους τις έρριξαν στη θάλασσα. Αυτές, όχι μόνο δεν πνίγηκαν, αλλά ξεβράστηκαν σώες και αβλαβείς σ΄ ένα νησί. Η μεγαλύτερη, και πιο κακούργα απ΄ όλες λεγόταν Αλμπα κι έδωσε τ΄όνομά της στο νησί, Albion, η γηραιά Αλβιόνα, παλιότερο όνομα της Βρετανίας. Εκεί λοιπόν, πλήρως απελευθερωμένες, ζευγάρωσαν με δαίμονες και γέννησαν στρατιές γιγάντων. Δύο από αυτούς είναι ο Γωγ και ο Μαγώγ.
    Υπάρχουν όμως κι άλλες ιστορίες, παλαιότερες. Μία απ΄αυτές διηγείται πως ο Μεγαλέξανδρος, ο Δίκερως όπως τον λέγαν τότε, έφτασε στα πέρατα της γης. Πήγε μάλιστα και στο σημείο από όπου ξεχύνονταν στον κόσμο οι Γωγ και Μαγώγ. Άκουσε τις παρακλήσεις του λαού που ζούσε εκεί κι έχτισε, με πέτρες σιδερένιες και λιωμένο χαλκό, φράγμα για να προστατέψει την οικουμένη απ΄αυτούς. Δεν πρόκειται για σκηνή παράστασης θεάτρου σκιών ή μεταμεσονύκτιο παραλήρημα προώθησης βιβλίων. Αναφέρεται στο Κοράνι , το ιερό βιβλίο των Μουσουλμάνων, με πάσα σοβαρότητα.(XVIII, 98-108)
    Από κοντά και η Αποκάλυψη του Ιωάννη προφητεύει, ότι ο Σατανάς θα πλανέψει το Γωγ και το Μαγωγ, τα έθνη που είναι διασκορπισμένα στις τέσσερις άκρες της γης και θα τους καλέσει σε πόλεμο. Και θα είναι αμέτρητοι σαν την άμμο της θάλασσας. Θα τους κάψει όμως τελικά και θα τους κάνει στάχτη, φωτιά από τον ουρανό.
    Ο Μαγώγ αναφέρεται πρώτη φορά στη Γένεση της Παλαιάς Διαθήκης, ως γιος του Ιάφετ και εγγονός του Νώε. Ο προφήτης Ιεζεκιήλ τον θεωρεί βασιλιά της χώρας Γωγ, στην περιοχή της σημερινής Αρμενίας.
    Είναι χαρακτηριστικό πως και τα τρία ιερά βιβλία των μονοθεϊστικών θρησκειών αναφέρουν τους Γωγ και Μαγώγ. Ορισμένοι πιστεύουν ότι πρόκειται για τον αρχαίο λαό των Χαζάρων, που εξαφανίστηκε στο Λεξικό (Lexicon cosri) του Σέρβου συγγραφέα Μίλοραντ Πάβιτς. Ο Μάρκο Πόλο τους συνάντησε στην επικράτεια του Ιωάννη του Πρεσβύτερου, χριστιανού βασιλιά στα βάθη της ανατολής και στις σελίδες του Ουμπέρτο Εκο.
    Ο προηγούμενος πρόεδρος των ΗΠΑ όμως, ο Τζωρτζ Μπους ο νεώτερος, είχε άλλη γνώμη. Όπως και άλλοι σύγχρονοι του πίστευε πως οι Γωγ και Μαγώγ άνοιξαν το φράγμα του Μεγαλέξανδρου κι ανέλαβαν δράση στο σημερινό κόσμο. Αποφάσισε λοιπόν να τους αντιμετωπίσει εισβάλλοντας στο Ιράκ, σταυροφόρος της ανθρωπότητας. Ζήτησε μάλιστα και την υποστήριξη του Ζακ Σιράκ, προέδρου της Γαλλίας τότε, χρησιμοποιώντας για επιχειρήματα τα εδάφια της αποκάλυψης. Φαντάζομαι θα το πιστεύει ακόμα…

  14. Ανώνυμος 08/14/2014 @ 5:47 ΠΜ

    Και πως μεταφραζεται το ΓΩΓ σε ΡΩΣΙΑ;;;

  15. Ανώνυμος 08/14/2014 @ 5:55 ΠΜ

    ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ! ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΗΣ ! ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΜΩΜΛΩΧ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ , ΠΟΥ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ,ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ !!! ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΒΑΣΗ ΣΕ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ , ΤΩΡΑ ΕΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΑΝΙΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΕΥΣΕΙ Μ Ε ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΦΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΤΙΚ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΡΚΕΣ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑΣ ??? ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 123

    • γιώργος 08/15/2014 @ 7:56 ΜΜ

      Αγαπητέ Δημήτριε . Η ΠΔ προετοιμάζει τον άνθρωπο για αυτά που θα συμβούν στην ΚΔ . Οι Προφήτες μίλησαν με πνεύμα Θεού για τον ερχομό του Ιησού Χριστού και για γεγονότα της μετά Χριστού εποχής , που αναφέρονται και στην Αποκάλυψη του Αποστόλου Ιωάννη . Η γλώσσα που χρησιμοποιεί ο Θεός στην ΠΔ είναι αυτή που καταλαβαίνει ο άνθρωπος της εποχή εκείνης . Ο ερχομός του Ιησού δεν καταργεί τον Παλαιό Νόμο , αλλά τον δικαιώνει . Είναι ευκαιρία να δικαιώνουμε κι εμείς την πίστη μας , έναντι του μισόχριστου γένος των Εβραίων , μέσω της ΠΔ.

      • Ανώνυμος 08/16/2014 @ 8:33 ΠΜ

        Δημητριε
        ακουγε τι σου λεει
        εγκω συμφωνω με τον γιωργο
        οτι λεει θα τα κανει οτι λεει ειναι αληθεια….

  16. γιώργος 08/14/2014 @ 6:06 ΠΜ

    Μελετάτε τας γραφάς , είπε ο Κύριος . Αλλά με τί πνεύμα θα προσπαθήσει κάποιος να μεταφράσει και να μεταδώσει αυτό που μελέτησε; Αυτά που υπάρχουν στήν Ιερά Βίβλο , γράφτηκαν για να προετοιμάσουν τον κόσμο για αυτά που θα γίνουν . Η προετοιμασία πώς θα γίνει; Μόνο μέσα από την λατρευτική ζωή της εκκλησίας μας , με την συμμετοχή στα ιερά μυστήρια . Κάποιοι αρέσκονται στο να κινδυνολογούν μεταφέροντας στη κοινή γνώμη κομμάτια από τα βιβλία της Βίβλου . Χωρίς να τους χαρακτηρίζει πνεύμα Θεού ερμηνεύουν κατά το δοκούν. Ο λαός ακατήχητος όπως είναι πιστεύει ότι του πλασάρεται και μπερδεύεται . Γι αυτό ας μελετάμε την ΠΔ και την ΚΔ αφου δοκιμαστουμε μέσα από την συμμετοχή μας στην λατρευτική ζωή της εκκλησίας .

    • Κύριε Γιώργο,μιας και ξέρεις καλά τα περί χριστιανισμού,να σου κάνω μια ερώτηση?Υπάρχει το όνομα Υπερίων-Υπερίωνας αλλά και Εριννύς στούς αρχαγγέλους η στους έκπτωτους….η οπουδήποτε σε ιερά βιβλία ιουδαικά η χριστιανικά?

    • γιώργος 08/15/2014 @ 7:45 ΜΜ

      Τα ονόματα των αγγέλων που μας δίνει η Αγία Γραφή είναι των Αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβριήλ και του Αγγέλου Ραφαήλ . Τάγματα Αγγέλων με ονομασίες είναι των Χερουβίμ , Σεραφίμ , Θρόνων , Κυριοτήτων , Δυνάμεων Εξουσιών , Αρχών , Αρχαγγέλων και Αγγέλων .

  17. Ανώνυμος 08/14/2014 @ 6:08 ΠΜ

    Αγαπητέ 2:51 έχεις απόλυτο δίκηο ! Πήξαμε στις δοξασίες των αγράμματων εβραίων τσοπαναραίων Ιωήλ, σκατουήλ, κατρουλήλ , ευκοιλιοήλ κ.λ.π. που προπαγανδίζουν τον Εβραίο ουράνιο Τρομοκράτη σαν …θεό της …Αγάπης.

    Πρώτα προπαγανδίζουν τις συμφορές που οραματίζεται ο …θεός για την Ανθρωπότητα μέσω των αγράμματων …προφητών και μετά, οι ανά τον κόσμον εβραίοι- σκατο-κυβερνήτες του, τις υλοποιούν.

    Αλήθεια, ο θεός που έχει ιδιόκτητο σπίτι ολόκληρον τον Ουρανό, θα πληρώσει ΕΝ.Φ.ΙΑ ?
    ΑΓΓΕΛΙΚΗ

    • Ανώνυμος 08/15/2014 @ 6:31 ΜΜ

      ΝΑ ΕΙΧΕΣ ΚΑΙ ΧΙΟΥΜΟΡ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΟΙΟΣ ΕΣΚΑΖΕ… ΦΡΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΟΥ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

      ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
      Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΕΙ ΠΤΥΧΙΑ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ…ΜΑ ΜΟΝΟ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΡΔΙΕΣ…ΠΑΛΙ ΑΔΙΑΒΑΣΤΗ ΕΡΧΕΣΑΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΚΑΤΕΒΕΙ…ΑΠΟΡΩ [ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ] ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ…ΚΡΙΜΑΣ ΚΡΙΜΑΣ ΑΧ ΚΙ ΝΑ ΧΑ ΤΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ Σ….

    • Ανώνυμος 09/02/2014 @ 3:13 ΜΜ

      ΤΗΝ ΓΚΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΤΡΙΣΤΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙΣ Η' ΤΟ ΣΚΑΣΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΦΝΙ…

  18. Ανώνυμος 08/14/2014 @ 6:16 ΠΜ

    ΙΕΖΕΚΙΗΛ, ΤΟΥ ΔΑΝΙΗΛ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΩΗΛ ……. Όλο "Ελληνικά" ονόματα είναι αυτή η θρησκεία ρε παιδί μου. Πάππου προς πάππου Ελληνική. Μπέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

    • Ανώνυμος 08/14/2014 @ 9:03 ΜΜ

      ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΙΣ 10 ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΜΩΥΣΗ
      ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΣΑΑΚ!
      ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

  19. Ανώνυμος 08/14/2014 @ 6:41 ΠΜ

    Η ΛΕΞΗ ΡΩΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΗΘΕΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΜΕΤΕΦΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΝΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ,ΕΠΕΙΔΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΟΤΥΠΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΕΒΡΑΙΚΑ,ΑΝΑΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΕΒΡΑΙΚΑ.ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕΤΑΦΡΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΚΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΟΤΥΠΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ.

    • Ανώνυμος 08/14/2014 @ 10:00 ΠΜ

      http://books.google.mk/books?id=W67M0RLkUdQC&lpg=PA3&dq=Die+Sprachen+Albanesen+oder+Schkipetaren&pg=PA288#v=onepage&q&f=false." Η γλώσσα των Αλβανών ή Σκιπτάριδων " γραμμένο από τον γλωσσολόγο μέλος της Βασιλικής Ακαδημίας Επιστημών της Σουηδίας και ταυτόχρονα Υποστράτηγος, Βαυαρός Joseph Ritter von Xylander,το 1835.
      Διαφορετικά,Von Xylander έχει τα πρωτότυπα αντίγραφα των εγγράφων για την παρανόηση της Αρχαιοελληνικής από την Νέοελληνική,γράφοντας για τη μετάφραση της Βίβλου από την Αρχαιοελληνική στην νέα αναφέρει την αδυναμία της κατανοήσεως. Η Παλαιά Διαθήκη προσαρμόστηκε πιο εύκολα στην Αλβανική γλώσσα και έπειτα μεταφράστηκε από την Αλβανική στην Νεοελληνική.Ένα απόσπασμα από το βιβλίο :
      «Λέξεις της Αλβανικής γλώσσας,χωρίς ουσιαστικές αλλαγές και εν μέρει από τη ρίζα,βρίσκονται επίσης και στις άλλες γλώσσες,όπως στην Αρχαιοελληνική και Νεοελληνική,Λατινική,στις Ρομανικές γλώσσες,στην παλιά και νέα Γερμανική,Σουηδική,Δανική,Αγγλική,Σλαβικών,Περσική, Αραβική,Κελτική γλώσσα,Βασκική και παλιά Ινδική. Η κατάληξη του οριστικού άρθρου και η ευστροφία του,που είναι πιο αναπτυγμένη από εκείνη στη Βασκική γλώσσα,Ισλανδική,της Σουηδικής και της Δανικής,δεν βρίσκεται σε οποιαδήποτε από τις γλώσσες των λαών που έχουν επηρεάσει την Αλβανική.
      Η αντιστοιχία με την Περσική και την Σανσκριτική δείχνουν την άμεση παρά την ενδιάμεση σχέση,σύνδεση με τον κοινό κορμό προτού εμφανιστούν οι λαοί στην ιστορία … "

      • Ανώνυμος 08/14/2014 @ 3:10 ΜΜ

        και μετα ηρθαν οι αγριοχηνες.και ο αλεξανδρος ηταν σκοπιανος,και ο αχιλλεας ηταν απο το κοσοβο και ο ηρακλης ηταν απο την κεντρικη αφρικη και η ελληνικη γλωσσα εμφανιστηκε πριν 30 χρονια και οι σουηδογερμανες αδελφες αναλογα με το ποιος τους …….ανεφεραν και κατι.και τρεις λαλουν και δυο χορευουν.επισης ευτυχως που οι ηρωικοι αλβανοι αντισταθηκαν στους γερμανοιταλους και εγραψαν το λεγομενο αλβανικο επος του 40,ενω αντιθετως οι ελληνες τους καλοδεχθηκαν χωρις πολεμο τους γερμανοιταλους και παραδοθηκαν αμμεσα.
        λιγο διορθωση στην ιστορια http://ksipnistere.blogspot.gr/2013/01/blog-post_7828.html?spref=bl

  20. Ανώνυμος 08/14/2014 @ 6:55 ΠΜ

    Οι γωγ-μαγωγ ειναι μεσα και δεν τους εχουμε δει ακομη ( ευτηχως )
    Οι μαλακιες μας σηματοδοτουν την ολοκληρωση ενος κυκλου και μεσω του
    επικειμενου χαλασμου το περασμα στην 4η διασταση ( νεος ουρανος-γη )
    για οσους εχουν ηδη ετοιμαστει και καποιους απο αυτους που ετοιμαζονται.

    ( ενας παλιος φιλος )

  21. Ανώνυμος 08/14/2014 @ 10:51 ΠΜ

    Αυτος ο Λιακοπουλος τελικα εχει καψει κοσμο και κοσμακη!

  22. Ανώνυμος 08/14/2014 @ 11:01 ΠΜ

    MELETA GIA NA GRAFIS KE NA TA SKEFTESE KALITERA…GOG DEN INE I RUSSIA…………

  23. Ανώνυμος 08/14/2014 @ 11:04 ΠΜ

    ΜΕΛΕΤΑ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΕ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΑΦΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ… ΓΩΓ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΡΩΣΣΙΑ ΒΡΕ ΑΧΑΠΑΡΟΙ…

  24. Ανώνυμος 08/14/2014 @ 12:07 ΜΜ

    Το σημαντικότερο: Η λέξη "ρως" ( ), στην Παλαιά Διαθήκη, δεν έχει την έννοια ονόματος κάποιου έθνους, αλλά έχει μείνει αμετάφραστη, από τα Εβραϊκά! Η λέξη αυτή στα Εβραϊκά, σημαίνει κυρίως: "Κεφαλή", και δευτερευόντως: "Αρχή" και "Αρχηγός". Κάποιες από τις πάνω από 600 φορές που αναφέρεται στην Παλαιά Διαθήκη, η λέξη αυτή σημαίνει "κλάδος", "κορυφή", "προσκέφαλο", "αρχή", "κεφάλαιο" (σύνολο), "κιονόκρανο", "πρωτεύουσα", "σώμα" (στρατού), "πρώτη θέση", "άκρο", "λόχος", "εκλεκτός", "εξαίρετος", "ισχυρός", "πρώτος", "άρχοντας". Αυτό γίνεται πάντοτε με την έννοια του κορυφαίου, του ανωτέρου, του επικεφαλής. [Στα Εβραϊκά, ο αρχιερέας λεγόταν και: "hakoen rosh" (ιερέας κορυφαίος), η Πρωτοχρονιά "rosh hasana" (πρώτη του έτους), η Κυριακή ως πρώτη ημέρα της εβδομάδος λέγεται "yom rishon" (ημέρα πρώτη), και η αρχική φράση της Πεντατεύχου "Εν αρχή" είναι "bereshith" από την πρόθεση be και τη ρίζα rsh]. O μόνος άνθρωπος που ονομάζεται Ρως στην Αγία Γραφή, είναι κάποιος γιος του Βενιαμίν (Γένεσις 46/μς΄ 21), που δεν έχει σχέση με έθνος και ηγέτη.

    Εκείνο που συμβαίνει στην πραγματικότητα, είναι ότι και εδώ υπάρχει μεταφραστικό λάθος, καθώς στα Ελληνικά η λέξη "ρως" αφέθηκε αμετάφραστη, παραπλανώντας τον Έλληνα αναγνώστη. Έτσι, η φράση θα έπρεπε να αποδοθεί: "Άνθρωπε, κοίταξε προς τον Γωγ στη χώρα του Μαγώγ, στο μεγάλο άρχοντα της Μεσέχ και της Τουβάλ και προφήτεψε εναντίον του" ("Μετάφραση στη Δημοτική" – Έκδοση Βιβλικής Εταιρίας 1997).

    Μήπως το λάθος αυτό έγινε "χάριτι Θεού", ώστε να εντοπισθεί ο λαός της προφητείας; Κάτι τέτοιο φαίνεται πολύ "τραβηγμένο". Φαίνεται τελικά ότι η προφητεία δεν έχει σχέση με τη Ρωσία, παρά τις ομοιότητες. (Ακόμα και το "άγγιστρο στα σαγόνια", θα μπορούσε αντί για αρκούδα, να αναφέρεται στην ταύτιση του Γωγ με τον δράκοντα Λεβιάθαν της προφητείας Ιεζεκιήλ 29/κθ΄ 4, που προεικονίζει τον Αντίχριστο).

    Στην πραγματικότητα, το να μην ανακατέψουμε τη Ρωσία στην προφητεία, απλοποιεί τα πράγματα, καθώς δεν χρειάζεται να αναρωτιόμαστε για το πώς είναι δυνατόν να σχετίζεται ο Εβραίος Αντίχριστος και τα στρατεύματά του με τη Ρωσία. Ακόμα, γίνεται πιο κατανοητό, ότι τα γύρω έθνη, Βορείως του Ισραήλ, είναι αυτά που θα εμπλακούν εναντίον του στον προφητευμένο εκείνο πόλεμο.

    http://www.oodegr.com/oode/esxata/gog1.htm

  25. μπλακ-αης 08/14/2014 @ 1:59 ΜΜ

    ΠΡΟΣ ΦΙΛΟΥΣ:
    ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣ μπαμπης συμεωνιδης ΚΑΙ γιαννης-κοζανη
    """""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

    τωρα πηρα ειδηση τι συνεβηκε αναμεταξυ σας …μετα την διευκρινηση του εμβολιμου φιλου στο σχολιο μου…

    πεταχτηκα μεχρι το αρθρο που παρανοησατε ο ενας τον αλλον …και διεπιστωσα οτι ΗΤΑΝ Η ΚΑΚΙΑ ΩΡΑ …και για τους δυο σας!!!

    αφου ο μεν ΓΙΑΝΝΗΣ ειναι εξω καρδια και αυθορμητος αλλα Αληθινος και οχι πστς!!!
    και ο δε ΜΠΑΜΠΗΣ ειναι σοβαρος και εστιασμενος στον στοχο χωρις επιεικεια στους παραδρομους!!!!

    ειμαι βεβαιος οτι το πνευματικο επιπεδο και των δυο θα ξεπερασει την παρανοηση της κακκιας ωρας και θα ετοιμαστειτε για μια ΝΕΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΣΑΣ

    προς οφελος της Γνωσης ολων των υπολοιπων συνσχολιαστων σας!!!!!!

    επαναλαμβανω οτι ειστε ο καθενας απο την μερια του και με την αναλογικη ευθυνη του… ΧΡΗΣΙΜΟΤΑΤΟΙ και αξιολογοτατοι για ολους μας…

    και η επιστημονικοτητα του ΜΠΑΜΠΗ και ο ψυχισμος του ΓΙΑΝΝΗ

    τελειωνοντας θα θυμισω σολους και σολες οτι
    το ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ πραγμα στην Ζωη μας ειναι οι ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ …..

    • Ανώνυμος 08/14/2014 @ 4:38 ΜΜ

      πές το ξανά αυτό το τελευταίο και κοίτα τον καθρέπτη..βλάκα ε βλάκα

    • Ανώνυμος 08/16/2014 @ 12:46 ΜΜ

      ΠΡΟΣ μπλακ-αης

      ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ.

      ΑΚΟΜΗ ΔΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΚΤΟΠΟΙΗΣΕΣ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

      Ω ΤΙ ΥΠΕΡΟΨΙΑ ΕΝΟΣ ΜΑΛΑΚΑ.

      "το ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ πραγμα στην Ζωη μας ειναι οι ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ"

      ΕΧΕΙΣ ΔΡΟΜΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ. ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΕΙΣ

      ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΕΦΟΔΙΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ

      ΞΑΝΑΡΘΕΙΣ ΑΛΛΙΜΟΝΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΩ ΣΟΥ

      ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ Ε….Ε…Ε….

  26. μπλακ-αης 08/14/2014 @ 5:51 ΜΜ

    η παρουσια του σχολιου του ανοου τετραποδου 7.38 ενισχυει την αποδειξη της τελευταιας μου προτασης για το ειδος των ανθρωποειδων που δυσκολευουν τις δικες μας Ανθρωπινες σχεσεις μας….ενα ακομη εμπαθες ανεγκεφαλο σχολιο του!

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*