Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

20:07 - 22/10/2014

ΗΛΕΚΤΡΟΣΟΚ!!!ΑΜΦΙΠΟΛΗ!!!Ο ΤΑΦΟΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ!!!!Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΡΥΒΑΝ!!!

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Η ΑΜΦΙΠΟΛΗ, Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ

Γράφει ο Ιωάννης Λαμπρόπουλος

Το να μιλήσεις για αυτό το μοναδικό ταφικό-μνημείο είναι εύκολο. Να πεις όμως ουσιώδεις και λογικές αλήθειες, αυτό είναι δύσκολο. Όχι όμως λόγω του “γρίφου”, που κάποιοι ισχυρίζονται πως καλύπτει την έρευνα, αλλά λόγω των γεωστρατηγικών συμφερόντων που υπάρχουν από πίσω και λόγω φυσικά του ανθελληνικού “λόμπυ” που κυβερνάει και ελέγχει τα πράγματα στην Ελλάδα.

Είναι η ώρα λοιπόν, να μάθουν ΚΑΙ οι Έλληνες την αλήθεια για το παγκόσμια μοναδικό και μεγαλοπρεπές Ταφικό ΜΝΗΜΕΙΟ της ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ. Και λέω να μάθουν και οι Έλληνες, γιατί ΟΛΟΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ εκτός από τους Έλληνες. Το γνωρίζουν οι αρχαιολόγοι της Ελλάδος, αλλά και αρχαιολόγοι του εξωτερικού. Το γνωρίζουν όλοι σχεδόν οι Κυβερνήτες και οι Πρωθυπουργοί της Ελλάδος, από τον Μεταξά μέχρι σήμερα. Αλλά κανείς δεν έδωσε ποτέ την εντολή της ανασκαφής, γιατί αυτό δεν συμβαδίζει με τα συμφέροντα των ανθελλήνων και των Μασόνων που μας ελέγχουν.

Σε κανέναν δεν άρεσε δηλαδή η Ιδέα, της τεράστιας προβολής που θα έπαιρνε η Ελλάδα ανά τον κόσμο, μετά την ανασκαφή του ταφικού μνημείου, της μεγαλύτερης και ιστορικότερης παγκόσμιας μορφής, του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ.

Μην βλέπετε που δείχνουν οι αρχαιολόγοι “ψύχραιμοι”. Τα ευρήματα μέχρι τώρα είναι απίστευτα , μοναδικά και πρωτόγνωρα για την παγκόσμια αρχαιολογία. Για να σας το πω σε μια πιο απλή γλώσσα, κοιτάζονται μεταξύ τους, για να βεβαιωθούν πως είναι αλήθεια αυτά που βλέπουν και δεν ζουν σε όνειρο. Δεν βλέπουν μόνο έναν ΤΑΦΟ. Βλέπουν μαζί και ένα ΜΝΗΜΕΙΟ. Βλέπουν μαζί και ένα ΗΡΩΟ. Βλέπουν μαζί και ένα ΜΑΝΤΕΙΟ. Βλέπουν ένα παγκόσμια ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΑΥΜΑ, όπως παγκόσμια ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ είναι και ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.

Γνωρίζουν πως θα βρούν τον ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ από την ώρα που αποφάσισαν να ξεκινήσουν την εκσκαφή. Όπως είπαμε είναι γνωστό εδώ και δεκαετίες, αλλά κανείς δεν το ξεκίναγε, διότι επικρατούσαν τα ανθελληνικά συμφέροντα.

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΔΗΛΑΔΗ ΞΑΦΝΙΚΑ;; ΕΓΙΝΑΝ ΦΙΛΛΕΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ;;

Όχι, όχι μην νομίζετε πως το κάνουν για το συμφέρον της Ελλάδος. Τα ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ που βρίσκονται από πίσω και αποφάσισαν την εκσκαφή, ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ, και εντελώς ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ και ΑΝΤΕΘΝΙΚΑ. Αλλά πρίν ΑΠΟΚΑΛΥΨΩ τις πληροφορίες μου, να δούμε τα πράγματα ένα ένα και να τα βάλουμε στη θέση τους.

Καλά δεν αναρωτήθηκε κανένας, γιατί να θέλουν ΤΩΡΑ οι καταστροφείς της Ελλάδος, να κάνουν την εκσκαφή του Τάφου του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ;;; Γιατί τώρα αφού το γνωρίζουν εδώ και δεκαετίες;; Μήπως νομίζετε πως τώρα τους έπιασε το ενδιαφέρον για τον ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ;;

Και να κάνω και άλλη μία ερώτηση; Αν οριστικοποιηθεί πως είναι ο τάφος του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, αυτό τι σημαίνει για τα Σκόπια ΞΕΡΕΤΕ;;;; Σημαίνει ΔΙΑΛΥΣΗ του ψευτοκράτους εντός 15 ημερών αφού θα τελειώσει γι’ αυτούς οριστικά το όνομα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ που πάνω σε αυτό θεμελίωσαν το ψευδοκράτος και τις όποιες διεκδικήσεις τους.

Και να κάνω άλλη μία ερώτηση; Οι κυβερνώντες μας, ΣΑΜΑΡΑΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ και τα λοιπά ΛΑΜΟΓΙΑ που αποφάσισαν τώρα την εκσκαφή, γιατι νομίζετε το έκαναν;; Για να ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ τα Σκόπια;; Και θα έκαναν μόνοι τους κάτι τέτοιο, στο ΠΡΩΤΕΚΤΟΡΆΤΟ των ΗΠΑ;; Τους έχετε δηλαδή για τόσο “καρυδάτους Έλληνες”;;

Και θα κάνω και άλλη μία συγκεντρωτική ερώτηση: Πόσο νομίζετε μας αγαπούν οι λεγόμενοι “σύμμαχοί”μας;; Πόσο μας αγαπούν οι ΗΠΑ;; Πόσο η Γερμανία;; Πόσο τα υπόλοιπα Ευρωπαϊκά κράτη;; Πόσο οι γείτονες;; Πόσο η Τουρκία;; Πόσο η Αλβανία;; Πόσο τα Σκόπια;; Πόσο μας αγαπούν οι ομάδες των Αλβανών του UCK που είναι οπλισμένες στην Ελλάδα;; ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΕΑ: Απόρρητη έρευνα για τον UCC.

Κρύπτες όπλων και ομάδες των 5, προδίδουν την ύπαρξη τουΠόσο οι λαθροματανάστες και οι Τζιχαντιστές που είναι μέσα στο σπίτι μας;; Πόσο μας αγαπάει η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ μας;;

ΑΛΗΘΕΙΑ, μήπως έχετε αναρωτηθεί, πως ζούμε και υπάρχουμε ακόμα, με τόση “αγάπη” γύρω μας;; ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ, ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΝ ΘΕΟ.

Εσείς θα απαντήσετε ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ στις ερωτήσεις που έκανα. Τώρα θα ΑΠΟΚΑΛΥΨΩ τις πληροφορίες μου και θα τις συνδέσω με την εκσκαφή της Αμφίπολης, για να καταλάβουμε όλοι γιατί έγινε τώρα.

Από την αρχή του χρόνου, οι δύο γείτονες που έχουμε από ΠΑΝΩ μας, (Σκόπια-Αλβανία) δέχονται πολλές πιέσεις από τους “φίλους” και τους “συμμάχους” μας στο ΝΑΤΟ, να μας επιτεθούν. Ναι όπως το ακούτε. Να μας επιτεθούν στρατιωτικά. Από το 2012 το συζητάνε, αλλά τον τελευταίο χρόνο τους πιέζουν πολύ, ιδιαίτερα τα Σκόπια.

Τους διαβεβαιώνουν πως η Ελλάδα δεν έχει καμία τύχη και να μην φοβούνται, γιατί ταυτόχρονα θα χτυπήσει και η Αλβανία και η Τουρκία και ο UCK που έχει οπλισμένες ομάδες μέσα στην Ελλάδα και οι Τζιχαντιστές με τους μετανάστες μέσα στις πόλεις. ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Έτσι τους λένε. Αρκεί να κάνετε εσείς από ΠΑΝΩ την αρχή. Γιατί το λέει και η προφητεία του αγίου Κοσμά: “Αν πιαστεί ο πόλεμος από πάνω, τότε θα ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΝ”.

Οι Σκοπιανοί όμως παρ’ όλες τις διαβεβαιώσεις των Αμερικανών ΔΕΝ ΤΟ ΤΟΛΜΟΥΝ. Τους απείλησαν λοιπόν ανοιχτά πως αν δεν επιτεθούν στην Ελλάδα, Θα διαλυθούν σαν κράτος και θα προσχωρήσουν στην Αλβανία. Ταυτόχρονα έδωσαν εντολή να ξεκινήσουν οι ανασκαφές στον Τύμβο της Αμφίπολης, που εδώ και δεκαετίες γνωρίζουν πως πρόκειται για τον τάφο του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ.

Τον έχουν “σαρώσει” με ακτίνες από δορυφόρο και γνωρίζουν πως οι θάλαμοι είναι επτά. Στον δε έβδομο υπάρχει κάτι που θα αφήσει άφωνη την ανθρωπότητα. Αρκεί να υπάρχει ακόμα η Ελλάδα, γιατί ο σκοπός των “φίλων” και των “συμμάχων” που μας “αγαπούν” είναι ένας: ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΠΙΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΜΕ.

Η βοήθεια που προσφέρει η Ελληνική Κυβέρνηση στους επιτιθέμενους είναι αυτή: “ 27 Οκτ 2013 – Καταργούν πλήρως σε λίγες ημέρες το ένδοξο Β΄ Σώμα Στρατού, που τσάκισε τους Ιταλούς το 1940 … νικηφόρα ως την ηρωική Χειμάρρα της Βορείου Ηπείρου!”

Με εντολή του “πατριώτη” ∆ηµήτρη Αβραµόπουλου, καταργείται το Β’ Σώµα Στρατού, που εδρεύει στη Βέροια και στο οποίο υπάγεται όλη η αφρόκρεµα των Ειδικών ∆υνάµεων, καταδροµείς, αλεξιπτωτιστές και πεζοναύτες. Αυτή είναι η Βοήθεια που προσφέρουν οι προδότες της κυβέρνησης στους εχθρούς της Ελλάδος. ΑΦΟΠΛΙΣΜΌς των Εθνοφυλάκων της Μακεδονίας το 2012 και ΑΠΟΣΤΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ της Βορείου Ελλάδος με κατάργηση του Β’ σώματος στρατού το 2013.

ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ Η ΟΧΙ;;

Η Κυβέρνηση τους ανοίγει τον δρόμο για να επιτεθούν, και αυτοί ακόμα φοβούνται τους Έλληνες. Τώρα όμως με την ανασκαφή της Αμφίπολης κινδυνεύουν άμεσα να διαλυθούν ως κράτος, γι’ αυτό είναι επικίνδυνοι. Αν ακούτε λοιπόν ότι οι ανακοινώσεις των κατευθυνόμενων αρχαιολόγων και τα ΜΜΕ, μιλούν ότι πλησιάζουμε στον Μέγα Αλέξανδρο, ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ. Αν ακούτε ότι δεν μιλούν για τον Μέγα Αλέξανδρο, αλλά για την Ολυμπιάδα, την Ρωξάνη, και οποιαδήποτε άλλη ηλιθιότητα τους κατέβει, ΤΟΤΕ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΥΠΕΚΥΨΑΝ ΣΤΟΝ ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΕΠΙΤΕΘΟΥΝ.

Αλλά για να ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ και με τις ηλιθιότητες περί Ολυμπιάδας, Ρωξάνης και με όλες τις υπόλοιπες τρίχες που διαδίδουν οι “παπαγάλοι”, σημειώστε τα εξής:

Η Ολυμπιάδα ότι ήταν το χρώσταγε στον Φίλιππο Β’. Ακόμα και το όνομα της το πήρε από την νίκη του Φιλίππου στους Ολυμπιακούς αγώνες το 356 π.Χ. Το κανονικό της όνομα ήταν Πολυξένη.

Ο Φίλιππος Β’ ο Μακεδών, κατά το συνήθειο της εποχής παντρεύτηκε και άλλες γυναίκες εκτός από την Ηπειρώτισα την Πολυξένη-“Ολυμπιάδα”. Παντρεύτηκε την Αυδάτα, την Φιλίνα, την Νικησίπολη, την Μήδα και είχε παιδιά από την Φιλίνα και την Αυδάτα, πριν από τον Αλέξανδρο. Και μόλις του είπε η Ολυμπιάδα ότι δεν είναι αυτός ο πατέρας του Αλέξανδρου, την ξαπόστειλε στην Ήπειρο και παντρεύτηκε μία Μακεδόνισσα την Κλεοπάτρα.

Η Ολυμπιάδα δεν ήταν αγαπητή στη Μακεδονία και είχε διωχθεί από τον Φίλιππο, με την κατηγορία της μοιχείας. Ζούσε από τότε στην πατρίδα της την Ήπειρο και μετά τον θάνατο του Αλέξανδρου, εξτράτευσε κατά των Μακεδόνων για να υπερασπιστεί τα συμφέροντα του εγγονού της που τον είχε μαζί της στην Ήπειρο μαζί με την Ρωξάνη.

Όταν εκστράτευσε στην Μακεδονία, ο Κάσσανδρος με τον Μακεδονικό στρατό ήταν στην Αθήνα και έτσι χωρίς να βρεί αντίσταση, νίκησε εύκολα την Ευρυδίκη και τον Αριδαίο τους οποίους εφόνευσε άγρια. Διώχθηκε όμως από τον Κάσσανδρο, μόλις επέστρεψε από την Αθήνα και μετά από επτάμηνη πολιορκία στην οχυρωμένη παραθαλάσσια πόλη του Θερμαϊκού κόλπου Πύδνα, παραδόθηκε, αλλά ήταν τόσο εξαγριωμένοι οι Μακεδόνες μαζί της που την λιθοβόλησαν και την άφησαν ατιμωτικά άταφη να σαπίσει.

Ο τάφος της ΞΕΡΟΥΝ που βρίσκεται. Είναι στόν τύμβο “Τούμπα” στό μακρύγιαλο της Πύδνας και δεν έχει ακόμα ανασκαφεί.
Είναι λοιπόν ποτέ δυνατόν, ο τάφος του Βασιλιά Φιλίππου Β’ του Μακεδόνα, που ήταν ο ισχυρότερος και επιφανέστερος Έλληνας της εποχής του, να είναι 45 τετραγωνικά μέτρα και μιάς από τις πιο μισητές γυναίκες του, να είναι όσο το Καλλιμάρμαρο;

ΓΙ’ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑΝ ΑΤΑΦΗ ΝΑ ΣΑΠΙΣΕΙ, ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΦΤΙΑΧΝΑΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ, ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΑΦΙΚΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ;;;;;;;

ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΜΝΗΜΕΙΟ, ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΤΟ ΕΦΤΙΑΧΝΑΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΣΙΛΕΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
ΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ

Και ο λόγος που αποφάσισαν να κάνουν τώρα την εκσκαφή οι ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ είναι ο ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ των ΣΚΟΠΙΩΝ για να μας επιτεθούν και να “πιαστεί” το κακό από ΠΑΝΩ.

Παρακαλώ να το διαδώσουμε σε όλους τους Έλληνες

Ιωάννης Λαμπρόπουλος

Συγγραφέας-ερευνητής

giannis_lampropoulos@yahoo.com

ΠΗΓΗ

polemiko-imerologio



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (51)

  1. Ανώνυμος 10/22/2014 @ 8:27 ΜΜ

    ο παναγιωτης εγραψε!!!..
    ο ταφος ειναι του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΤΟΥ 4ου ΚΑΙ ΤΗς ΡΩΞΑΝΗΣ! ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑΣ!!!
    για να το εγραψε ο τραιανος,ειναι ετσι!.
    περιμενετε και θα δειτε!

  2. Ανώνυμος 10/22/2014 @ 8:42 ΜΜ

    ….τετοια τομαρια μας κυβερνουν δυστυχως, τρωνε την πατριδα μας, θα ηταν 1η στον κοσμο,
    αλλα παρολα αυτα ειναι παντα ευλογημενη απο τον Κυριο..

  3. Ανώνυμος 10/22/2014 @ 8:54 ΜΜ

    Αυτός που γράφει αυτό το κείμενο είναι μέσα στο Δαφνί ή έξω;

  4. Ανώνυμος 10/22/2014 @ 8:54 ΜΜ

    Ισως τραβηγμενο το λες , παραλογο ή ψεμα παντως οχι , κι εγω απο την πρωτη στιγμη σεφτηκα , γιατι ειχε ακουστει και το θυμαμαι καλα τις αρχες του 2000 για την Αμφιπολη , για ποιον λογο επελεξανοι ξεκαθαροι προδοτες ανθελληνες να κανουν μια τετοια εξκαφη τωρα . Μην μασατε , καλα κανουνε και μας φοβουνται , και μην ξεχνατε για τα εκατομμυρια των Ελληνων και φιλελληνων , αλλα και απλους πολιτες που βρισκονται σε αλλες χωρες και με χρηματα και με θεσεις ισχιος και με φωνη . Χωρια και τις υπερδυναμεις που μπορει τα συμφεροντα τους να ειναι μαζι μας , ο εχρθος του εχθρου μου δεν παυει να ειναι φιλος . Μην αναφερω και την ιερη γεωγραφια και τα μνημεια της Ελλαδας . . . Τιποτα δεν ειναι τυχαιο . ''Οσο παρατηρω την φυση τοσο λιγοτερο πιστευω στις συμπτωσεις '' Πυθαγορας .

  5. Ανώνυμος 10/22/2014 @ 8:55 ΜΜ

    xaxaxa Λιακο νουμερο 2

  6. Ανώνυμος 10/22/2014 @ 8:59 ΜΜ

    Οσο για το οτι ο τάφος είναι του Μεγάλου Αλεξάνδρου συμφωνώ απόλυτα και εγω. Το οτι αν ο πολεμος αρχίσει απο πάνω την εχουμε κατσει αντε να το δεχτώ. Αλλα αν θέλουν να μας αφανισουν τα σκοπια θα βαλουν ρε παιδια…. και γιατι οχι απο τη Θρακη; Αν αρχίσει απο εκει η Τουρκια παλι απο πανω δεν θα εχει αρχίσει ….

  7. Ανώνυμος 10/22/2014 @ 9:03 ΜΜ

    TRIA POYLAKIA KATHONTAN…

    Ιωάννη
    GIOSOYYYYYYYYY…………………………….

    HLEKTRIKES MALAKIES IS TIN 230V

  8. Αντε καιεχω την καλη προθεση να σ ακουσω.

    απο τη μια λες οτι οι προθυπουργοι της ελλαδας δεν ειναι τοσο αρχιδατοι για να διαταξουν μια τετοια ανασκαφη……………………επειδη γινεται οτι θελουν οι αμερικανοι………

    κ απο την αλλη λες οτι οι αμερικανοι παρακαλανε τους σκοπιανους να μας επιτεθουν…….λες και θα τους ρωταγαν αν ηθελαν κατι τετοιο…….

    πολλα ειναι στοιχεια…..οπως κ εγω πιστευω οτι το μνημειο εχει εφτα επιπεδα……

    αλλα μπορεις να μου εξηγησεις πως εβαλαν μεσα τον Αλεξανδρο το 150 π.χ οταν εχουμε μαρτυριες ιστορικες οτι τον ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΣΑΝ ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 300Μ.Χ;;;;;;;

    και μετα χαθηκε απο τη ρωμη ξαφφνικα;;;;

    λες να εσκαψαν στην αμφιπολη στο σκεπασμενο μνημειο και να τον εβαλαν μεσα;;;;

    η θεωρια σου λογο ιστορικων αναφορων δεν στεκει……

    επεισης δεν νομιζω να ηταν τοσο μαλακες οι ρωμαιοι και να τους πηραν τον Αλεξανδρο απο τη ρωμη……

    ειναι σαν να κλεψεις το χρυσο της αμερικης απο το εθνικο θυσαυροφυλακιο…….

    ο Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ το πιθανοτερο ειναι να ειναι στο βατικανο……

    ο Υιος Του ειναι στην αμφιπολη…..κανε υπομονη αν δεν δουλευεις γ αυτους και θα δεις…..

    εννεα μηνες θελει μια γεννηση……

    η θεωρια σου απορριπτεται λογο ιστορικων στοιχειων….

    • Ανώνυμος 10/23/2014 @ 1:30 ΜΜ

      Ξέρουμε όμως ότι υπήρχε και ψεύτικη σαρκοφάγος…

    • Ανώνυμος 10/23/2014 @ 1:32 ΜΜ

      Και δεν τον προσκυνούσαν στη Ρώμη. Στην Αλεξάνδρεια τον προσκυνούσαν.

    • Ανώνυμος 10/23/2014 @ 1:34 ΜΜ

      Ποια Ρώμη;; Καινούριο είναι αυτό;;; Φίλε στην Αλεξάνδρεια πήγαιναν οι Ρωμαίοι αυτοκράτορες και τον προσκυνούσαν. Και από ιστορικά στοιχεία ξέρουμε ότι υπήρχε και ψεύτικη σαρκοφάγος που την έφτιαξε ο Πτολεμαίος.

    • Μεσα στο μνημειο της αμφιπολης ειναι ο υιος του Αλεξανδρου θα δειτε.

      εχουν βρει επιγραφες και ακομα να μας πουν τι γραφουν…..το κανανε γαργαρα……

      εν κααιρο τοτε ρωμαικης αυτοκρατοριας η ρωμη πηρε τον Αλεξανδρο εκει……και ξαφνικα τι εγινε;;;;;;;;

      το 300 που αρχισε ο χριστιανισμος….εντελος τυχαια χαθηκε η σορο του κοσμοκρατορα…..

      απλα επειδη συμφερε την ρωμη ο χριστιανισμος βαλανε στο μπαουλου τον Μ.Αλεξανδρο….

      καπου κατω στη στοα ειναι εκει που προσκυνανε τα κοκκαλα του πετρου…….

      και σιγουρα τα λαμογια μπους κλιντον καρολος τον εχουν προσκυνησει…..

  9. ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΕ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ Ο ΤΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΜΕΓΙΣΤΟΥ ΑΛΛΑ Η ΘΕΩΡΙΑ ΣΟΥ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙ ΣΥΜΦΩΝΟ.
    ΔΕΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΩΡΥΕΤΑΙ Η ΟΕΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ, ΤΑ ΤΟΥ ΑΞΟΝΟΣ Β.Α.Σ.Τ.Ρ. ΔΗΛΑΔΗ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΘΡΑΚΗ, ΕΧΩ ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΟΡΕΙΟΥΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΒΑΡΕΣΕΙ ΠΡΩΤΟΣ ΘΑ ΕΜΠΛΑΚΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΟ ΑΜΥΝΤΙΚΟ (ΔΙΑΒΑΖΕ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ) ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ. ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΡΙΚΟΣ, ΑΝΑΛΩΣΙΜΟΙ ΔΗΛΑΔΗ, ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΧΕΣΤΗΚΑΝ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΦΥΣΙΚΑ.

    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΙ "ΦΙΛΟΙ" ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΟΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΡΙΜΝΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΟΥΝ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΚΔΙΔΟΥΝ ΜΕΣΩ ΡΑΣΟΦΟΡΩΝ, ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΛΩΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.
    ΚΟΝΤΟΣ ΨΑΛΜΟΣ….

    • Ανώνυμος 10/22/2014 @ 11:55 ΜΜ

      Τραβα να δεις ρε αν ερχεται κανας δρακονιανος και ασε μας στην ησυχια μας. Ο Γιαννακης φαινεται σας εχει κανει κουρκουτι τα μυαλα σας…

      • Ανώνυμος 10/23/2014 @ 5:07 ΠΜ

        Μαλακα μου (με όλη τήν έννοια της λέξεως) αν τον ακούγατε το Γιαννάκη, θα σας είχε σώσει από καιρού.
        να μην τον βάζεις στο στόμα σου τον Καραγεωργίου, βρομερό σκουλήκι.

        • Ανώνυμος 10/23/2014 @ 5:03 ΜΜ

          Σαλτα γαμησου ρε τελειωμενε που θα μας πεις και τι θα πουμε για τον καμενο…

  10. Ανώνυμος 10/22/2014 @ 10:17 ΜΜ

    opoios kai na einai aderfia ston tafo etoimastite.ksipniste kai dite oti oi profeities vgainoun oles. o 8eos tis esteile mesa apo agious an8ropous gia na mas proetimasei giati eimaste o agapimenos tou laos giati mono.emeis oi ellines ton pisteuoume pragmatika. kai opou iparxei ponos kai distixia ekei iparxei kai o 8eos.kai mono na hkseran autoi oi antixristoi pou mas kiver nan ti tous perimenei h orgi tou 8eou 8a einai toso megali pou oute fantazonte ti 8a pa8oun.mono pisti sto 8eo aderfia tipota alo. kouragio kai to po8oumeno einai toso konta oso pote alote

  11. Ανώνυμος 10/22/2014 @ 10:29 ΜΜ

    Μακάρι να αποδειχθεί αλήθεια αυτό το άρθρο. Θα είναι μεγάλη δόξα για τη ρημαγμένη πατρίδα μας.

  12. Ανώνυμος 10/22/2014 @ 10:30 ΜΜ

    Η αρχαιολογος Σουβαλτζή λεει οτι ο ταφος του Μεγα Αλεξανδρου ειναι στην Αιγυπτο και οτι ο εκρηκτικος εγωβλακας τουρκογλου την σταματησε με την δικαιολογια μην τονωθει το φρονημα των Ελληνων…
    Τωρα τι να πω ?
    http://www.xfiles.gr/2014/08/%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B2%CE%B1%CF%84%CE%B6%CE%AE-%CE%B2%CF%81%CE%AD%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CE%BF-%CF%84%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%AD%CE%B3%CE%B1-%CE%B1%CE%BB%CE%AD/

  13. Ανώνυμος 10/22/2014 @ 11:22 ΜΜ

    Καλό το σκεπτικό του Ιωάννη
    Ρωτώ τους ειδικούς: τα υπόλοιπα μικρά και μεγάλα αρχαία μνημεία έχουν επιγραφές
    Πως γίνεται εδώ να μην έχει ούτε μία;
    τις αφαίρεσαν οι εξωγήϊνοι;

    https://lh6.googleusercontent.com/-nxu-QcsrDKY/T30v5gymK-I/AAAAAAAAB9o/dKyZtsFk8ao/s71/confuse.gif

  14. Ανώνυμος 10/23/2014 @ 1:08 ΠΜ

    Ο αρθρογράφος ξέχασε να αναφέρει τους βούλγαρους ….

    "Βούλγαρος Ακαδημαϊκός: Η Εσωτερική Μακεδονο-Αδριανουπολική Επαναστατική Οργάνωση ακόμη ζει"

    http://www.echedoros-a.gr/2014/10/blog-post_899.html#more

  15. Ανώνυμος 10/23/2014 @ 5:57 ΠΜ

    Ο τάφος είναι του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Γνώμη μου. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι μέσα στο τάφο και το σώμα του. Πιθανότατα να μεταφέρθηκε αλλού, ή ακομά και να μην τάφηκε καθόλου στην Αμφίπολη. Άλλωστε ο Πτολεμαίος έκλεψε το σώμα του και το μετάφερε αλλού.

  16. Ανώνυμος 10/23/2014 @ 6:17 ΠΜ

    Καλή η μαλακία σου αλλά δεν είχε δράκο…

  17. Ανώνυμος 10/23/2014 @ 6:44 ΠΜ

    Η Ολυμπιας λεγοταν μυρταλη δεν την εδιωξε εφυγε μονη της και επηγε στην Ηπειρο και μετα τον καυγα με τον πατερα του εφυγε και ο Αλεξανδρος .ΤΟ Πολυξενη με βαζει σε ερωτιματικα με το ποσο ενημερωμένος εισαι Η Ολυμπιας δεν ηταν συμπαθης στους μακεδωνες διοτι την εθεωρουσαν ξενη ΤΗΝ πνευΜατικοτητα του ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟς ΤΗΝ ΩΦΕΙΛΕ ΣΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΕΥ ΖΕΙΝ

    • Ανώνυμος 10/23/2014 @ 11:12 ΠΜ

      Αγαπητέ να διαβάζεις ολόκληρο το κεφάλαιο της ιστορίας γιατί στα άρθρα δίνουμε την Ουσία και όχι τις λεπτομέρειες.
      Με το ΠΟΛΥΞΕΝΗ την γνώρισε ο Φίλιππος και το είχε από μικρή. Όταν παντρεύτηκε μπορούσε να αλλάξει όνομα και πήρε το Μυρτάλη για λίγο χρόνο, μέχρι την νίκη του Φιλίππου στους Ολυμπιακούς αγώνες, οπότε το έκανε Ολυμπιάδα.
      Αυτό κατάλαβες από όλο΄το άρθρο και εκεί έμεινες;;;;

      Οσο για την ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ την πήρε από τον ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ

      Ιωάννης Λαμπρόπουλος

      Υ.Γ. Αυτή η νέα "μόδα" των "ανώνυμων" σχολιαστών που μπορούμε να λέμε ότι μας κατέβει χωρίς κόστος ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ.

    • Λες για τον παραπανω οτι η μοδα των ανωνυμων πρεπει να σταματησει…….

      χωρις κοστος δεν μπορουμε να λεμε οτι θελουμε…….

      φιλε μαλλον σε λαθος λαο απευθυνεσαι……….

      η μαλλον εχεις παρει παιδια εξωτερικου(διορθωσε με αν λεω ψεμματα)

      Εισαι τρελλος;;;απευθυνεσαι σε ελληνες και λες οτι δεν εχουν δικαιωμα να λενε οτι θελουν;;;;;χαχαχαχα

      αν σου πω αι γαμησου και σου δωσω και τα στοιχεια μου θα με κανεις ντα;;;;

      δεν σε απαξιωνω αλλα οταν μιλας σε ελληνες θα μιλας αντρικα και χωρις τεχνασματα του συστηματος…..

      ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ…και ειμαστε οι μονοι που το εχουμε εμφυτο στον πλανητη!!!

      Οσο για την πνευματικοτητα ξεχνας εκτος του αριστοτελη και τα μυστηρια που μυηθικε ο Αλεξανδρος!!!

      Ξεχνας και οταν τον ρωτησε ο πτολεμαιος γιατι εδωσε τοσο χρυσο στους μυστες της αιγυπτου του απαντησε γ αυτα που κανονιστηκαν….

      ξεχνας κ αλλα ιστορικα γεγονοτα…..

  18. Ανώνυμος 10/23/2014 @ 8:23 ΠΜ

    Ειναι λογικοτερο οι στρατηγοι του Αλεξανδρου να εκαναν εικονικες ταφες στην Αιγυπτο ωστε να αποπροσανατολησουν παγκοσμιως το ενδιαφερον των τυμβορυχων η των μελλοντικων βασιλιαδων και αρχοντων που σιγουρα θα εδιναν μαχες για την κατοχη του ταφικου θησαυρου. Πιθανως με κοινη συμφωνια να εγινε μυστικα η ταφη του στην ιδιαιτερη πατριδα και ο ταφος να κατασκευαστηκε ετσι ως μνημειο των μακεδωνων πολεμιστων για να ξεγελα και να διωχνει καθε υποψια υπαρξης ταφου στον λοφο. Επισης το μεγεθος μαρτυρει απο μονο του πως δεν ειναι ταφος για κανεναν αλλο εκτως απο τον Μεγιστο. Ο Πτολεμαιος και ο Περδικας εκαναν σωστη δουλεια για την αποκρυψη. Μεχρι και εικονικη μαχη εκαναν διπλα απο τον Νειλο για να αρπαξει ο Πτολεμαιος τον νεκρο που μετεφερε ο Περδικας στην Μακεδονια. Αυτο επισης ειναι ενδειξη πως ειχε κανονιστει η ταφη στην πατριδα αλλα προεκυψε η αρπαγη!

  19. Ανώνυμος 10/23/2014 @ 8:27 ΠΜ

    τα σκοπια να μας επιτεθουνε;;; αμα κανουν μια κινηση αυτοι οι πρωτοι που θα τους την πεσουν θα ειναι οι αλβανοι οι βουλγαροι και οι σερβοι καιτα σκοπια σε 8 ωρες το πολυ θα σβησουν απο τον χαρτη μετα οι τουρκοι ξερετε ποσα μετωπα εχει ανοιχτα τουλαχιστον πεντε και καμια τριανταρια εκατομμυρια κουρδους που περιμενουν και ολοι αυτοι θελουν να μας κανουν πολεμο;;;

    • Ανώνυμος 10/23/2014 @ 10:45 ΠΜ

      ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ…

      • Ανώνυμος 10/23/2014 @ 2:02 ΜΜ

        γιατι ειναι καλυτερες οι γεωστρατηγικες αναλυσεις των πρετεντεριδων και των χατζηνικολιδων αν δεν σου αρεσει μην την διαβαζεις μου θες και αναλυση με επιπεδο αν θες επιεδο αντε στο μεγαρο να ακουσες την χοντρη κυρια που γκαριζει

  20. Ανώνυμος 10/23/2014 @ 9:09 ΠΜ

    Γιάννη γειά σου

    εκεί που σε παραδέχτηκα για την έρευνά σου και την οποία προώθησα όπου μπορούσα ήταν για τις εγκαταστάσεις ELF, Χημικών Νεφών κλπ, για κείνο σου είπα μπράβο.

    Από εκεί και πέρα όμως σε πήρε το …… ποτάμι και κοινώς σε κάθε άλλη αναρτησή σου τα έκανες …. σκατά.

    Περιορίσου ρε αδερφέ σ' αυτά που μπορείς και άσε τα υπόλοιπα.

    Τώρα η εν λόγω ανάρτηση όπως και κάποιες προηγούμενες ….. δεν πάσχουν απλώς αλλά είναι άστα να πάνε.
    Κοινώς δεν στέκουν με τίποτε.
    Όποιος έχει λίγο μυαλό ας το καταλάβει γιατί !

    Την καλημέρα μου σ' όλους

    Αυτά ……..

    ΥΓ. αυτά τα ολίγα μόνο ….. δεν υπάρχει καιρός για ….

  21. Ανώνυμος 10/23/2014 @ 11:19 ΠΜ

    Δε ξερω κατα ποσο ρολο θα παιξει ο θεος η ο ενας κ μοναδικος η οτι τελικα υπαρχει εκει πανω…το σιγουρο ειναι αφερφια οτι ας ξεκινησουν να τρεμουν την οργη των Ελληνων….μεχρι κ στον εναν κ μοναδικο ορθιοι μηλουμε γι αυτο ψηλα το κεφαλι κ ετοιμοι ολοι για μια πατριδα κ μοναδικη Ελλαδα.

  22. Ανώνυμος 10/23/2014 @ 12:03 ΜΜ

    Χαχαχαχα………

  23. Ανώνυμος 10/23/2014 @ 12:43 ΜΜ

    Αν πιστευαμε τι μπορουμε να κανουμε με την προσευχη μας στον Κυριο , θα τα αλλαζαμε ολα. Αμην!

  24. Ανώνυμος 10/23/2014 @ 6:38 ΜΜ

    Ο Αλέξανδρος ήταν γιος της ηπειρωτισας ολυμπιάδας αλλα δεν ξέρουμε αν ήταν του φιλιππου, αυτη ήταν ζορικη και τον είχε και ψιλογραμμενο. Επίσης ο δεσμός μάνας κ γύρου ήταν εξαιρετικά ισχυρός.

  25. Ανώνυμος 10/23/2014 @ 8:19 ΜΜ

    Exo egires plirofories oti ston tafo ine o magas napoleon ixe kani traba me ton mega alexadro giati den xorage ston dikotou.

  26. Ανώνυμος 10/23/2014 @ 9:36 ΜΜ

    μην ξεχνατε τον αγραφο νομο της τοτε Μακεδονειας οτι οι βασιλειςπρεπει να θαβονται στην γενετειρα τους και συμφωνα με τα μακεδονικα εθιμα!Αν λειπον δεν ισχυσει αυτο για τον Μεγιστο τον Μακεδονων για ποιον θα θα γινοταν!!
    2ον υπηρχε περιπτωση η μητερα του που μετα τον θανατο του ειχε ακομη δυναμη να μην εκενε τα πρεποντα και να φερει τον γιο της κοντα της και συμφωνα με τα εθιμα του τοτε κρατους!Δεν λεω οτι ειναι στην αμφιπολη αλλα σιγουρα εινα στην Ελλαδα!Επεισεις θα πρεπει να δεχτουμε ολοι οτι το συγκεκριμενο μνημειο εγινε για καποιον επιφανη και σπουδαιο προσωπο μιας και τα υλικα και το μεγεθος απαιτουσαν και οικονομικη ευχερεια αλλα και ανεση για τις εργασιες!
    Το θεμα φιλοι μου δεν ειναι για το ποιος ειναι ο ενοικος ,τι ειναι το μνημειο τελικα κλπ κλπ!
    Το θεμα ειναι κατα ποσο ειμαστε αξιοι τελικα οι νεοτερη να συνεχισουμε , να εκτημησουμε και να υπερασπιστουμε την βαρια κληρονομια που μας αφησανε!Εδω μεχρι τωρα μας λεγανε οτι τα μαρμαρα του παρθενωνα τα κρατανε γιατι δεν μπορουμε να τα εκθεσουμε σε ασφαλες χωρο και απο την αλλη οι ιδιοι παραδεχονται (χωρις βεβαια να τα επιστρεφουν)οτι το νεο μουσειο ειναι απο τα ασφαλεστερα του κοσμου!!Αλλα ειπαμε φιλοιμου οτι δυστυχως στην Ελλαδαρα μας φυσαει δυνατος αερας και μας περνει την σημαια απο τους ιστους των βραχονησιδων!!Ετσι λοιπον μπορει να σηκωσε κανενα δυνατο βοριαδακη και να εξαφανιστικε και ο Μεγας!!!!ΑΠΛΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

  27. Ανώνυμος 10/23/2014 @ 11:08 ΜΜ

    TO KEIMENO ME YΠΟΓΡΑΦΗ ΤΑΔΕ…….
    ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΙΚΟ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ
    ΜΕ ΤΡΟΜΕΡΟ ΜΙΣΟΓΥΝΙΣΜΟ
    ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ!!!!!!
    ΕΝΤΟΠΙΣΑ ΜΙΑ ΚΡΙΣΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΟΝΟ Ο ΙΔΙΟΣ ΞΕΡΕΙ………..

  28. Ανώνυμος 10/24/2014 @ 6:17 ΠΜ

    <> Και γιατί άραγε δεν μας αγαπούν? Στη οικοδομή που μένω έχουμε έναν παράξενο γείτονα που κανείς δεν θέλει να του πει ούτε καλημέρα.

  29. Ολο μ@λακιες λέτε ……. ο τάφος είναι του Αντώνη τού Πάο γιούνκ

  30. Ανώνυμος 10/25/2014 @ 6:05 ΜΜ

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΗ!!!!!!!
    ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΟΥΝ
    Μ Ε Γ Α Σ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΥΣ!!!!!!!!!!!!!!
    ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΤΑ ΧΑΛΑΣΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ……

  31. Ανώνυμος 10/27/2014 @ 10:25 ΜΜ

    nystaxa…

  32. Ανώνυμος 10/28/2014 @ 9:02 ΠΜ

    Το σιγουρο ειναι οτι ο Λαμπροπουλος κατεθεσε αποψη που συνδιαζει τις προφητειες, ιστορικες αναφορες,και ορθολογισμο. Αρα υπαρχει βαση σε οτι λεει!! Γιαυτο ορισμενοι μ@λ@κες που εχουν βγαλει καλους στον κωλο απο το καθισω του καναπε,ας κανουν και καμια βολτα να ξελαμπικαρουν,γιατι απο την πολυ……θα γεμισουν τα χερια και το μυαλο τους περισσοτερους καλους.Ενοω αν δεν καταλαβαν, να την παιζουν αλλου πιο πολυ παρα στο διαδικτυο.Αυτα τα λιγα για να ξερετε οτι μιλουν και αλλοι την σπουδαια σας γλωσσα και μαλιστα πιο καλα απο εσας!!!!!

  33. Ανώνυμος 10/28/2014 @ 3:52 ΜΜ

    Υπαρχει και επιγραφή," Αλέκο ζεις για πάντα παοκτζής"

    Σ.Φ. ΠΑΟΚ Γαυγάμηλας

  34. Ανώνυμος 10/29/2014 @ 12:43 ΠΜ

    η μόνη θεωρία συνομωσίας που άρχισα να πιστεύω διαβάζοντας αυτό το άρθρο είναι ότι μας ψεκάζουνε!!!!

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*