Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

15:19 - 29/09/2014

Εσύ αισθάνεσαι αυτό το τεράστιο που έρχεται; Θα επέμβει ο Μελχισεδέκ;

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Του Γιώργου Παπαγεωργίου

Εσύ με όσες από τις αισθήσεις σου, σου έχουν αφήσει να λειτουργούν μέσα στα σκουπίδια που σ’ έχουν αναγκάσει να ζεις, το αισθάνεσαι αυτό που έρχεται;
Είναι εκπληκτικά μεγάλο, είναι τεράστιο επάνω από κάθε ανθρώπινη μορφή δύναμης, επάνω από πυρηνικά, επάνω από γνωστές μέχρι τώρα δυνάμεις.

Ο Μελχισεδέκ ετοιμάζεται να επιβάλει την τιμωρία που αρμόζει στο ανθρώπινο είδος. Ευλόγησε τον Αβραάμ και εκείνος του έδωσε “το ένα δέκατο” από όλα τα λάφυρα των εχθρών του. Για να έχει το δικαίωμα να…συνεχίσει να ζει επί της Γης.

Κανείς δεν ξέρει τον πατέρα, η την Μητέρα του, ούτε το πότε γεννήθηκε, ούτε το πότε και αν, πέθανε. (Επιστολή προς Εβραίους 7,1-4) Παραμένει λοιπόν ακόμα και σήμερα ο Μελχισεδέκ, παντοτινά ιερέας.

Εδώ ξεκινάει και το μεγάλο μυστικό, η μεγάλη ανατροπή. Κατά την Βικιπαίδεια (όλοι γνωρίζουμε ποιοι την ελέγχουν) “Ο Μελχισεδέκ, ήταν υιός του Μελχί και εγγονός του Σίδου (του πρώτου Έλληνα Βασιλέα της Χαναάν). Θεωρείται ως προφητικός τύπος του Μεσσία καθώς με μοναδικό και άνευ προηγουμένου τρόπο υπήρξε ταυτόχρονα ιερέας και βασιλέας. Η ιερατική ιδιότητά του προηγείται κατά πολύ εκείνης του Ααρωνικού ιερατείου, μετά τη θέσπιση του Μωσαϊκού Νόμου.

Στον Ψαλμό 110:4 αναφέρεται προφητικά για τον Μεσσία: «Σύ ει ιερεύς, εις τον αιώνα κατά την τάξιν Μελχισεδέκ». Δηλαδή «Εσύ είσαι παντοτεινός ιερέας κατά θέση και αξίωμα Μελχισεδέκ» ή «Εσύ είσαι ιερέας για πάντα όπως ο Μελχισεδέκ»”

Φανταστείτε πόσο μεγάλος ήταν ο Μελχισεδέκ, ώστε ο προπάτορας μας ο Αβραάμ του έδωσε το το ένα δέκατο από όλα τα λάφυρα. Και όσοι από τους απογόνους του Λευί γίνονται ιερείς έχουν εντολή σύμφωνα με τον νόμο* να παίρνουν το ένα δέκατο απο την σοδιά του λαού, δηλαδή από τους ομοεθνής τους, μολονότι και αυτοί κατάγονται απ’ τον Αβραάμ.

Ο Μελχισεδέκ όμως χωρίς να είναι απόγονος του Λευί, πήρε το ένα δέκατο από τον Αβραάμ και ευλόγησε αυτόν που ο Θεός ο ίδιος είχε δώσει τις επαγγελίες. * (Πεντάτευχος, ο εβραικός όρος “τορά” που στα ελληνικά αποδίδεται ως “νόμος” είναι πολυσήμαντη έννοια. Η αρχική σημασία του είναι είναι “οδηγία” και δηλώνει τις εντολές και τις διατάξεις για τελετουργικά, νομικά και ηθικά ζητήματα. Στην Κ.Δ “νόμος” η “νόμος του Μωυσή” δηλώνεται η Πεντάτευχος, δηλαδή τα πέντε πρώτα βιβλία της Π.Δ)

Αναντίρρητα αυτός που ευλογεί είναι ανώτερος από αυτόν που ευλογείται. Οι Λευίτες που συγκεντρώνουν το “φόρο” δεκάτη είναι κοινοί θνητοί, σε αντίθεση με τον Μελχισεδέκ που όπως αναφέρουν οι γραφές ζει! Ο Λευί δεν ήταν γεννημένος ακόμα, ήταν όμως μέσα στο σώμα του Αβραάμ όταν εκείνος απέδωσε το δέκατο στον Μελχισεδέκ.

Αν η Λευιτική ιεροσύνη οδηγούσε στην τελειότητα, ποια η ανάγκη να υπάρχει ένα νέο είδος ιεροσύνης όπως αυτής του Μελχισεδέκ (Του βασιλιά της δικαιοσύνης) όπως τον αναφέρουν οι γραφές. Δεν αρκούσε η ιεροσύνη από την γενιά του Ααρών; Όταν όμως αλλάζει ο φορέας της ιεροσύνης, τότε αναγκαστικά αλλάζει και ο “νόμος”

Οι παλιές διατάξεις λοιπόν καταργούνται, γιατί απλά ήταν ανίσχυρες και άχρηστες η δεν εφαρμόστηκαν με σεβασμό, αφού ο “νόμος” δεν οδήγησε στην τελειότητα. Η οργή λοιπόν του Μελχισεδέκ είναι τεράστια και το πλήγμα θα είναι αντίστοιχο.

Αν δεν κατάλαβες, ενέτεινε την προσπάθεια σου να συνδυάσεις τις πληροφορίες του ανωτέρω κειμένου και θα καταλήξεις σε ένα λογικό συμπέρασμα, αν σου έχουν αφήσει ακόμα λογική, από τον καθημερινό βομβαρδισμό προβλημάτων και άχρηστων πληροφοριών.

Θα επανέλθω σύντομα.

ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (45)

  1. Αστον Μελχισεδέκ εκει που ειναι,αν περιμενεις να σε σωσει…….ΣΩΘΗΚΕΣ!

  2. Ανώνυμος 09/29/2014 @ 3:40 ΜΜ

    το έπιασες αγαπητέ !

    http://melxised.tripod.com/

    ο τελευταίος των ανθρώπων

    • Ανώνυμος 09/30/2014 @ 1:49 ΠΜ

      αυτο το σαιτ ειναι δικο σου;
      αν ναι πως θα μπορουσα να μαθω περισσοτερα
      laonikos

  3. Ανώνυμος 09/29/2014 @ 3:53 ΜΜ

    Μετά τον "μαρμαρωμένο βασιλιά", τον "Δία", τον "Απόλλωνα"… τους "ανδρομέδιους"… τώρα έχει σειρά και ένας "μελχισεδέκ"…
    Έλεος πια.. πόσα φοντανάκια να φτιάξουμε τελικά για τα καλωσορίσματα;;;;
    Μία ενημέρωση παρακαλώ για τους ακάλεστους, πόσοι τελικά θα μας αριβάρουν;;;

    (Πάντως πέρα την πλάκα, ο Ιησούς, όλα αυτά τα προέβλεψε λέγοντας:
    "βλέπετε μη πλανηθήτε·
    πολλοί γαρ ελεύσονται επί το ονόματί μου λέγοντες ότι εγώ ειμί και ο καιρός ήγγικε·
    μη ουν πορευθήτε οπίσω αυτών"
    (Λουκ. 21, 8)

  4. Ανώνυμος 09/29/2014 @ 3:54 ΜΜ

    Θερμή παράκληση! Θα μπορούσες την λέξη "προπάτορας" να την βάζεις σε εισαγωγικά όπως εγώ, όταν αναφέρεσαι στον γενάρχη των Ιουδαίων, τον Αβραάμ, ενώ απευθύνεσαι σε εμάς!

  5. ΑΣΕ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ…

    ΤΟ ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ !!!

    ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΙΕΡΑ ΤΟΥΣ…. ΝΤΑΡΑΒΕΡΙΑ ΚΑΝΟΥΝ……

    Λιάς

  6. Ανώνυμος 09/29/2014 @ 4:37 ΜΜ

    Ο Μελχισεδέκ σήμερα λέγεται Κίσσινγκερ και γι αυτό δε λέει να ψοφήσει αυτή η ψώρα που είναι και ο εμπνευστής της νέας τάξης πραγμάτων.
    Αυτά!

  7. Ανώνυμος 09/29/2014 @ 4:54 ΜΜ

    ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ…ΚΑΛΥΤΕΡΑ Ο ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ ΠΑΡΑ Ο ΣΑΜΑΡΟΒΕΝΙΖΕΛΟΣ..

  8. Ανώνυμος 09/29/2014 @ 4:54 ΜΜ

    1.ΝΑΙ ΤΟ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΠΩΣ ΚΑΤΙ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΟΥ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΚΟ . 2.ΤΟ ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ . 3. ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΠΑΤΟΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΑΒΡΑΑΜ . ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗ , ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΔΕΧΘΩ ΑΥΤΟ . ΠΡΟΠΑΤΟΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΤΟΡΙΣΑ ΜΟΥ Η ΠΥΡΡΑ , ΠΟΥ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΓΚΡΑΙΚΩΝ ΠΟΥ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΔΕΛΙΩΝ ΣΟΦΩΝ . ΣΥΝΕΠΩΣ , ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΚΙ ΟΣΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΩ , ΑΒΡΑΑΜ ΚΑΙ ΛΙΠΟΥΣ ΣΕ -ΑΜ…ΔΕ ΒΡΗΣΚΩ ΣΤΗ ΓΕΝΙΑ ΜΟΥ .

    • Ανώνυμος 09/29/2014 @ 5:30 ΜΜ

      Να σε χαίρεται η μανούλα σου ομορφιά μου! Με τέτοιες Ελληνίδες δεν φοβάμαι τίποτε!

    • Ανώνυμος 09/29/2014 @ 5:37 ΜΜ

      Πολλά Like και για την καταγωγή και για την επιλογή του να είσαι χριστιανή ορθόδοξη!!!! Και ναι όλοι το νιώθουμε οτι κάτι μεγάλο και κακό έρχεται αλλά θα το αντιμετωπίσουμε λόγω καταγωγής και με τη βοήθεια της πίστης μας στο Χριστό!!!

    • Ανώνυμος 09/29/2014 @ 7:16 ΜΜ

      Γειά σου Ελληνίδα μου…. είμαστε πολλές τελικά αλλά σκόρπιες….βάρδα μη ξυπνήσει ο ραγιάς γιατί θα ρθει ανάποδα ο ντουνιάς… Εσύ, η φίλη σου, η ξένη , η αδερφή θα κάνουμε αυτό που η Πατρίδα , η Ιστορία, η Καταγωγή μας και η Θρησκεία μας προστάζει και η Ελλάδα θα γεννήσει πάλι Ήρωες!!!!

    • Ανώνυμος 09/29/2014 @ 10:08 ΜΜ

      Μπραβο κοριτσι ανωνυμο τα ειπες ολα…..

  9. Ανώνυμος 09/29/2014 @ 5:34 ΜΜ

    ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ DUM TEK TEK

  10. Ανώνυμος 09/29/2014 @ 6:00 ΜΜ

    ΛΕΣ:"Ο Λευί δεν ήταν γεννημένος ακόμα, ήταν όμως μέσα στο σώμα του Αβραάμ όταν εκείνος απέδωσε το δέκατο στον Μελχισεδέκ." ??????
    ΤΩΡΑ, ΑΥΤΟ ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ???

    (ΠΗΡΕΣ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΠΑΥΛΟ, ΑΛΛΑ ΕΡΑΨΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΟΥΣΤΟΥΜΑΚΙ….)

    ΑΜΟΡΦΩΤΟΣ

  11. Ανώνυμος 09/29/2014 @ 7:50 ΜΜ

    δλδ ρε συντροφια για πειτε μου σας παρακαλω πρεπει οπως και να'χει καποιος η κατι να σας σωσει?δεν πιστευετε στον εαυτο σας?και αν δεν υπαρχει θεος τι θα κανετε θα πεσετε να πεθανετε?λοιπον λεβεντες χωρις πλακα τωρα το θεμα ειναι πολυ σοβαρο..αν ειναι να δειτε κατι για να σηκωθειτε και να φωναξατε ουαου τοτε το εχουμε χασει το κορμι πατριωτη

  12. Ανώνυμος 09/29/2014 @ 8:51 ΜΜ

    Τελικα μηπως οι "Θεοι" μας δεν εφυγαν ποτε?Μηπως ειναι εδω και δεν τους βλεπουμε?Μηπως η ιστορια επαναλαμβανετε?Ο Οδυσσεας γυρισε μετα απο πολλα ταξιδια πισω στην πηνελοπη που ηταν περιτρυγιρησμενη απο τους μνηστηρες.Τι καναν οι μνηστηρες?Ετρωγαν και επιναν και καταπατουσαν τα ιερα του Βασιλια Οδυσσεα.Ο Οδυσσεας με περιτεχνη μαεστρια και την βοηθεια των "Θεων" μεταμορφωθηκε και περιμενε την καταλληλη στιγμη να κανει το ακατορθωτο περνωντας το βελος απο τα τσεκουρια και μετα ΝΕΜΕΣΗΣ……Τωρα οπου Πηνελοπη βαλτε την Ελλαδαρα μας…..οπου μνηστηρες ολους αυτους που προσπαθουν να καταπατησουν και να αρπαξουν την χωρα μας…..Παντα οταν γινετε κατι υπαρχει δραση και αντιδραση.Οταν επι τοσα χρονια προσπαθουν να φτιαξουν κακο παγκοσμιος καποιοι δημιουργουν αντιδραση δηλαδη καλο.Αρα επειδη τιποτα δεν ειναι τυχαιο (αν υπηρχε τυχη θα κουτουλουσαν οι πλανητες μεταξυ τους) περιμενετε ξεκιναει το εργο και θα δειτε οτι νικητες θα ειμαστε παλι εμεις.
    C-Spec.

    • "Τελικα μηπως οι "Θεοι" μας δεν εφυγαν ποτε?" Για ποιους "Θεους" μιλας?,εγω γνωριζω μονο εναν Θεο το ονομα αυτου Ιησους Χριστος!«Εγώ είμαι η οδός και η αλήθεια και η ζωή. Κανείς δεν έρχεται στον Πατέρα παρά μόνο μέσω εμού»

    • Ανώνυμος 09/29/2014 @ 10:25 ΜΜ

      Βλεπεις το "θεοι" σε εισαγωγικα.Για τους "θεους" των προγωνων μας μας που δεν ηταν θεοι αλλα εμεις τους ονομασαμε θεους λογο της τεχνολογιας και οχι μονο…πολυ πριν το 0 και μετα χριστον.Μιλαω για πχ πολλα χρονια….οχι αυτα που μας φυτεψαν.

    • Ανώνυμος 09/29/2014 @ 11:03 ΜΜ

      12.27…δηλαδη εσυ εισαι απο το 0 και μετα?Προ Χριστου δεν ειχες προγονους?Τι υπηρχε τοτε?αυτοι που μας φυτεψαν οι εβραιοι?Ειναι δυνατον ο Μεγας Αλεξανδρος να προσκυνουσε τον γιο ενος μαραγκου?Για σκεψου…Ειναι δυνατον να εισαι απογονος των αρχαιων ελληνων και να εισαι χριστιανος?Αφου οι Αρχαιοι ζησαν πολυ πριν εμφανιστει ο χριστιανισμος.Ποιοι τον εφτιαξαν αυτον και τους υπολοιπους βλεπε μωαμεθ κτλ κτλ?Για να μας χωρισουν μηπως?Αλλα ετσι ειναι…μην φυγουμε απο το καθε ειδους μαντρι.Δικο σου θεμα το που πιστευεις και καλα κανεις.Στην ιστορια ειναι ολα…..μπορεις να βαλεις το νου να δουλεψει.

      • Οι Ελληνες ηταν οι πρωτοι που μιλησαν για τη τριαδικη υποσταση του Θεου,ηταν ο Ερμης ο Τρισμεγιστος,τον ελεγε τον Θεο "Ποιμανδρη" ποιμενα των ανδρων…Πατηρ Υιος και Αγιο Πνευμα!…….Ο Πατερας ειναι ο Θεος το Ολον,ο Ιησους ειναι ο Λογος του Θεου,ο τροπος ο οποιος ο Θεος κανει τη παρουσια του αντηλιπτη στους ανθρωπους και το Αγιο Πνευμα ειναι ο τροπος ο οποιος ερχεται απευθιας επαφη με μας ο Θεος ο ιδιος!

        • Ανώνυμος 09/30/2014 @ 3:53 ΜΜ

          OK!!! Δεν διαφωνώ καθόλου! Αντίθετα συμφωνώ απόλυτα! Ο τριαδικός θεός είναι η θρησκεία των αρχαίων Ελλήνων από την αρχή της δημιουργίας τους! Τόσο ο Ορφισμος όσο και ο Ερμητισμος αυτή την βάση είχαν! Νομίζεις ότι υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που διαφωνεί σε αυτό ή πιστεύει στο δωδεκαθεο σαν θρησκεία; Ένα πράγμα είναι το ζητούμενο. Γιατί ο Λόγος να είναι Γιοσουα και όχι Ορφέας ή Οκταβιανος; Γιατί ο πρόγονος του να ήταν ο Αβραάμ και όχι ο Πελασγος ή ο Ρωμυλος; Γιατί ο φημισμένος βασιλιάς να ήταν ο Δαυιδ και όχι ο Λυκουργος ή κάποιος Τιβεριος; Γιατί το ανθρώπινο είδος το διέσωσε ο Νωε και όχι ο Δευκαλιωνας; Γιατί τα ονόματα όχι μόνο Αγίων αλλά και τα δικά μας (όλης της οικουμένης εννοώ) στο ογδονταπεντε τοις εκατό) έχουν εβραϊκή προέλευση; Γιατί απαρνιομαστε ρίζες και προγόνους και αισθανόμαστε σαν τέτοιους τους μεσανατολιτες; Γιατί δεχόμαστε να λεγομαστε Ρωμιοι (Ρωμαίοι) και Γραικοί (Greeks) δεν κάνουμε κάτι για να μας αποκαλούν με το πραγματικο όνομα μας. Γιατί επιτρέπουμε από το δόγμα που εκφράζει τον τριαδικο Θεό στην σύγχρονη Ελλάδα, να εξαπολύει ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥΣ (κατάρες) εναντίον μας κατα το τελετουργικό της μεγαλύτερης γιορτής του, της Κυριακής της Ορθοδοξίας; Γιατί γιορτάζουμε στο εορτολόγιο μας ιστορικά πρόσωπα της ιστορίας του Ισραήλ, που ουδεμία σχέση είχαν με την εποχή του Χριστού (προγενέστερη) όπως οι Εβραίοι εθνικιστές και ανθελληνες Μακκαβαιοι; ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΕΊ ΕΊΝΑΙ ΌΤΙ ΜΑΣ ΣΕΡΒΊΡΟΥΝ ΜΈΣΩ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉΣ ΜΑΣ ΘΡΗΣΚΕΊΑΣ (τριαδικός θεός των Ελλήνων) ΌΛΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΊΑ, ΤΑ ΟΝΌΜΑΤΑ, ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ, ΤΑ ΠΙΣΤΕΎΩ ΤΙΣ ΠΕΠΟΙΘΉΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΎΣ ΕΝΌΣ ΑΛΛΟΎ ΛΑΟΎ!!! Π Ρ Α Γ Μ Α Τ Ι Κ Η. Κ Α Τ Α Κ Τ Η Σ Η (πνευματική και ψυχική). Ταυτόχρονα στη σύγχρονη Ελλάδα μας έχουν μάθει την αγάπη για… ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΎΣ ΜΑΣ ΠΡΟΓΌΝΟΥΣ να την ονομάζουμε οι ίδιοι ΑΡΧΑΙΟΛΑΓΝΙΑ και ΕΘΝΙΚΙΣΜΌ! Τις γυναίκες της φυλής μας κόρνερ ή βιασμένες, αφού…" εμείς δεν είμαστε Έλληνες με τόσους λαούς που πέρασαν απο εδώ"! Δηλαδή όλες τεκνοποιουσαν με τους κατακτητές! Οι πρόγονοι μας δε… "ήταν όλοι αδελφές και παιδεραστες"! ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΕΊΝΑΙ Ο ΕΞΙΟΥΔΑΪΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΊΑΣ ΜΑΣ ΚΑΘΏΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΌΤΙΣΜΑ ΤΗΣ ΨΥΧΉΣ ΜΑΣ!!! Έχεις και κάποιους εδώ μέσα να μιλούν για καναπέδες, για ξεσηκωμούς για αγώνες και για συνειδητοποίηση της οικονομικής και κοινωνικής μας κατάστασης! ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ ΜΟΥ!!! Εδώ ο σύγχρονος Έλληνας δεν ξέρει ποιος είναι, απο που κατάγεται και σε τι πρέπει να πιστεύει! Πως θα έπρεπε να είναι το όνομα του και ποτέ τον βρίζουν καιι τον προσβάλουν, αναθεματιζοντας τον! ΚΙ ΕΣΕΊΣ ΡΕ ΘΈΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΕΙ ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΆ! Συστηματικά τον έχουν καταστήσει ψυχοπνευματικό ΑΣΘΕΝΉ!!! ΝΑΙ ΛΟΙΠΌΝ ΣΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΌ
          Τ Ρ Ι Α Δ Ι Κ Ο Θ Ε Ο ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΣΤΟΝ Α Π Ο Ι Ο Υ Δ Α Ι Σ Μ Ο ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΉΣ ΘΡΣΚΕΙΑΣ, ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΉΣ ΨΥΧΉΣ, ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΏΝ ΟΝΟΜΆΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ ΠΝΕΎΜΑΤΟΣ!!! Η θρησκεία με την σημερινή της μορφή είναι σαν να σας κρατάει αγκαλιά ο Ιουδαιος, ο οποίος όντας ενδεδυμενος με ελληνική φορεσιά, σας κάνει να πιστεύετε ότι είναι δικός σας, κάνοντας σας ΠΛΎΣΗ ΕΓΚΕΦΆΛΟΥ με τα δικα του δεδομένα! Κλεμένο και αυτό απο τον Έλληνα. Είναι το τέχνασμα του… ΔΟΥΡΕΙΟΥ ΙΠΠΟΥ!!!
          Εύχομαι σε όλες και σε όλους μας καλά ξυπνητουρια, γιατί είμαι σίγουρος ότι έρχονται! ΤΟ ΜΕΓΆΛΟ ΠΟΥ ΈΡΧΕΤΑΙ ΕΊΝΑΙ Η ΑΦΥΠΝΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΊΔΗΣΗΣ ΜΑΣ!!!

          • Ανώνυμος 09/30/2014 @ 7:47 ΜΜ

            ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ . ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ , ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΓΚΡΑΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΡΩΜΙΟΥΣ . ΠΑΝΕ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ ΠΩΣ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ . ΤΥΧΑΙΟ ;

          • Ανώνυμος 10/01/2014 @ 5:12 ΠΜ

            Υπάρχουν δυο αναλύσεις σε σχόλια προηγούμενων άρθρων για το Ρωμιός. Δεν θυμάμαι ακριβώς, αλλά θα τα ψάξω θα τα βρω και θα σου τα γράψω εδώ. Το Γραικός αφορά στενά συγγενικό φύλο του Έλληνα. Πριν όμως σου δώσω τις αναλύσεις, θα ήθελα να μου εξηγήσεις ποια είναι η ανάγκη χρήσης αυτών των ονομάτων; Γιατί δεν περιοριζόμαστε στο Έλληνας;

          • Ανώνυμος 10/01/2014 @ 5:36 ΠΜ

            ΑΝΑΡΤΗΣΗ 28/9/2014 "Η Παναγία των Ιβηρων ξαναματωνει". ΣΧΟΛΙΟ 29/9/2014 5:12μμ. Με λίγα λόγια, το… Ρωμιός είναι σε συνιζηση το Ρωμαίος (όπως Μυτιληνιός – Μυτιληναίος) και αφορά τον ΡΩΜΑΊΟ κάτοικο της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας (Βυζάντιο) και κυρίως ο χριστιανός ορθόδοξος. Το όνομα καθιερώθηκε στα πλαίσια της ομογενοποιησης των πληθυσμών της Αυτοκρατορίας. Αντικατέστησε σκόπιμα το Ελλην γιατί ο Ελληνισμός είχε τον ισχυρότερο εθνικό πυρήνα σε όλη την επικράτεια της. Έπρεπε να ξεχαστεί οποιαδήποτε λέξη περιείχε το ΕΛΛΑΣ για να αποφευχθεί η οποία νοητική παραπομπή! Ο εξωραισμος του "Ρωμιος" έχει να κάνει με το ότι χρησιμοποιήθηκε κατα κόρον από άγνοια από εμάς τους ιδιους και έπρεπε με κάποιο τροπο να δικαιολογησουμε το λάθος και την παροδηγηση. Ψαξτο σε έγκυρη βιβλιογραφία! ΟΧΙ ΣΤΟ ΊΝΤΕΡΝΕΤ!

      • Ανώνυμος 09/30/2014 @ 9:57 ΠΜ

        το γιο ενος μαραγκου λεει!δεν εχεις καταλαβει ποιος ειναι ο Ιησους Χριστος ετσι?

    • Ανώνυμος 09/30/2014 @ 11:32 ΠΜ

      Ποιος μιλησε για τον Ιησου?

  13. Ανώνυμος 09/29/2014 @ 8:59 ΜΜ

    Poios propatoras mas o abraam re parlapipa evraiolagne? Den mas xezeis re karagkiozh pou thes na grapseis kai arthra!

  14. Ανώνυμος 09/29/2014 @ 9:42 ΜΜ

    ναι, κι εγώ το νιώθω……..οι Έλληνες θα σηκωθούν απ τους καναπέδες και θα τρέξουν να πληρώσουν τον ΕΝΦΙΑ…..κάτι αλλάζει βρε παιδιά!!!

  15. Ανώνυμος 09/30/2014 @ 12:56 ΠΜ

    επειδη μου κινησε την περιεργεια το κειμενο και το εψαξα λιγο το θεμα εχει περισσοτερο ενδιαφερον απο οτι νομιζα αρχικα. τα διαφορα συμπερασματα μου, που βεβαια ειναι απλα οτι μπορω να καταλαβω χωρις να θεωρω οτι ειναι και σωστα.
    υπαρχει μεσα στην ιουδαικη θρησκεια μια ελληνικη επιρροη που ειναι σε επιπεδο κορυφης, κρυφη, ημιαδρανης αλλα υπαρκτη.
    οι εβραιοι μαλλον θελουν να την οικειοποιηθουν για να την χρησιμοποιησουν για ιδιο οφελος.
    αυτο εξοργιζει την πηγη αυτης της επιρροης γιατι εκ φυσεως δεν εκφραζεται ουτε ελεγχεται για ιδιοτελεις σκοπους.
    ο Ιησους Χριστος ηταν ιερεας κατα την ταξη Μελχισεδεκ, αρα εξεφρασε και την Ελληνικη επιρροη στον ιουδαισμο. για αυτο και σταυρωθηκε απο την αρχουσα ταξη των εβραιων.
    τωρα τι απο αυτα ισχυει………
    laonikos

  16. Ανώνυμος 09/30/2014 @ 8:42 ΠΜ

    Ρε σεις….. θα 'ρθείτε κάποια στιγμή στα συγκαλά σας ;
    Σε σας τους σχολιαστές απευθύνομαι !

    Ο κάθε κόπανος μπορεί να γράφει ένα άρθρο όπως του κατέβει ή του ' πανε.

    Εσείς όμως τι σκατά λέτε ;
    Και μετά τσαμπουνάτε ένα κάρο μαλακίες περί Ελληνισμού ;

    Όσο για τα κείμενα που αραδιάζετε κάθε φορά, ένα να θυμάστε,
    όλα μα όλα έχουν χαλκευτεί,
    τίποτα δεν ξέφυγε αυτούσιο.
    Κάποιο πετσοκόφτηκε,
    άλλο παραποιήθηκε,
    σε κάποιο προσθαφαιρέθηκαν κομμάτια,
    και πάει λέγοντας.
    Οπότε για τίποτε απ' όσα κυκλοφορούν γραμμένα
    να μην είστε απόλυτα σίγουροι.

    Πότε επιτέλους θα καταλάβετε ή θα μάθετε ότι,
    οι πραγματικοί Έλληνες δεν προσκυνάνε ούτε θεούς, ούτε διαβόλους,
    και απλά λένε στον καθέναν από δαύτους να πάει να πηδηχτεί.
    Επειδή ….. ξέρει,
    δεν χρειάζεται να ακούσει κανένα μαλάκα ή να πιστέψει σ' ότι του λένε.

    Ξέρει ότι ….. είναι ισότιμο μέλος,
    ένα κομμάτι της Πρωταρχεγονικής Πηγής,
    και σαν μέρος της απλά κάνει το δικό του μέρος δουλειάς.

    Όσοι το έχουν ξεχάσει απλά χρειάζεται να …. θυμηθούν.

    Έτσι όσοι είστε πραγματικοί και όχι γιαλαντζί Έλληνες,
    δεν σας καλώ πλέον να … θυμηθείτε,
    σας καλώ να σηκωθείτε,
    ………
    η τελευταία φάση του … έργου ήδη παίζεται,
    και θα συνεχίσει με αυτούς που είναι στις επάλξεις, όχι στους καναπέδες.

    Όσοι το επόμενο μικρό διάστημα παραμείνουν … εκεί,
    θα θεωρηθούν …… καιροσκόποι και μειοδότες,
    δικούς μας τέτοιους …. δεν συγχωράμε !!!!!

    Σηκωθείτε και ελάτε στις επάλξεις,
    η άντεστε στο ….. διάολο !!!

    Θα επανέλθω …… σύντομα !!!!!!!!!!!!!

    Αυτά ……………..

    ΥΓ.
    σχέδιο, και λοιπά
    θα λάβετε από τον Αρακλέα ….

  17. Ανώνυμος 09/30/2014 @ 1:10 ΜΜ

    Δεν ξέρω για την αυτού μεγαλειότητα τον Μελχισεδέκ. Ο κακός μας ο φλάρος θα επέμβει σίγουρα…

    Πολλή δουλειά και πνίγομαι! Προλαβαίνω μόνο αυτό. Για τον Νικόλα…

    Antimatter – The Weight of the World

    http://www.youtube.com/watch?v=ajIiEnKtxlQ

    ΛΟΓΑΚΙΑ:

    Save me,
    'cause I'm in a sea of beings
    And there's no denying – the waves are holding me under

    I'm drowning in a thousand faces
    Alien expressions over and over again

    I'm trying to scream but I can't exhale
    The world seems to spin as I'm left on this square
    With no will to hold on
    Am I the only one crushed by the weight of the world?

    Save me
    'cause I think I've swallowed more than I can comprehend
    A soul laid low

    A soul has lost its faith again, wide awake in this hole
    A maggot on a plate again, wide awake in this hole
    A soul has lost its faith again
    I've lost myself too long
    Am I the only one crushed by the weight of the world?

  18. Ανώνυμος 09/30/2014 @ 1:45 ΜΜ

    προπατορας Αbra haan? αβρααμ πως στο πεος λεγεται…τι λεει το τυπακι..η απολυτη συγχιση στο μυαλουδακι σου…οπως και πιο κατω στα σχολια…πως γινεται να εισαι χριστιανη και ο πατερας σου να ειναι ο Δευκαλιων…ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΦΙΛΕΥΣΠΛΑΧΝΟΣ ΓΙΑΧΒΕΧΑΣ σου γι αυτο???θα σε καψει στην κολαση…(σε εχουν μαθει να λες οτι εισαι χριστιανη…καταλοιπο ειναι)

    • Ανώνυμος 09/30/2014 @ 5:16 ΜΜ

      αυτη ξερει τι λεει.εσυ δειχνεις την ασχετοσυνη σου κ το χαμηλο σου επιπεδο!

  19. Ανώνυμος 09/30/2014 @ 3:44 ΜΜ

    Θα μπορούσες την λέξη "προπάτορας" να την βάζεις σε εισαγωγικά όπως εγώ, όταν αναφέρεσαι στον γενάρχη των Ιουδαίων, τον Αβραάμ, ενώ απευθύνεσαι σε εμάς! κοιτα…κατα ΙΣΑΑΚ…ΤΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ…Ο ΙΣΜΑΗΛ ΗΤΑΝ ΔΟΥΛΟΣ ΑΠΟ ΔΟΥΛΑ, ΣΤΟΥΣ ΔΟΥΛΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ Η ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ…Ο ΜΕΛΧΙΔΕΣΙΚΙΣΜΟΣ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΣΩΖΕΙ ΑΠΟ ΧΑΡΗ…ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΛΗΣΤΗΣ ΣΤΗ ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΕΛΕΘΕΡΟΝΟΝΤΑΣ "ΝΟΥ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΑ "ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΒΑΡΙΔΙΑ"ΑΜΑΡΤΙΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΗ ΣΚΛΑΒΙΑ ΣΤΟ ΠΑΘΟΣ που σε κυριεψε(ΕΡΓΟΧΕΙΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ)…ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ….ΣΚΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΟΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ
    ΜΕ ΑΤΟΜΙΚΗ ΣΕ ΣΥΛΟΓΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ…ΟΠΟΥ ΚΑΘΕ ΕΘΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟ ΚΑΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ…ΤΟ ΙΖΡΑΗΛ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΕΝΟ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ…ΕΠΕΣΑΝ ΑΥΤΟΙ ΣΩΘΗΚΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΩΡΑ ΠΕΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝΕ ΑΥΤΟΙ …ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ ΘΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΕΞ ΙΔΙΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΕΚΕΙΝΟΝ ΛΕΙΨΕΣΘΕΙ…ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΛΟΥΣΤΗΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΑΨΕΤΕ ΠΙΚΡΑ…ΟΣΟΙ ΣΦΡΑΓΙΣΤΟΥΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑ…ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΧΩΡΗΤΑ ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΤΟΥΤΟ Ο ΣΑΜΑΕΛ …Η ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ….ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΗ ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΞΕΡΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΕΝΗ ΣΤΟ ΔΝΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ…ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΦΑΣ ΓΛΥΚΟ ΟΜΩΣ ΒΡΙΣΚΕΙΣ "ΑΣΩΤΕΣ ΣΟΦΙΣΤΕΙΕΣ"…ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΙΜΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΑΠΟ ΙΣΛΑΜ…ΟΠΟΙΟΣ ΠΗΓΕ ΣΤΡΑΤΟ ΕΙΧΕ ΟΠΛΟ ΞΕΡΕΙ ΠΩΣ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΘΕΟ…"ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ" ΟΧΙ ΤΗ ΖΩΗ…ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΞΕΦΥΓΕΙ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ ΔΕ ΧΟΡΤΑΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ …ΤΑ ΘΗΡΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΡΝΑΚΙΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ…ΠΟΥ ΚΙ ΕΚΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΟΔΟΣΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΧΘΡΟΥ…ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ…που του αξιζει βεβαιως ,βαιβεως.

    • Ανώνυμος 09/30/2014 @ 6:10 ΜΜ

      "το ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ είναι ασυγχωρητο στον αιώνα τούτο;" Δηλαδή ΕΓΏ που χρειάζομαι μια ληξιαρχική πράξη γέννησης για το γιο μου, ΝΑ ΜΗΝ ΤΗ ΣΦΡΑΓΙΣΩ; Εάν το κάνει ο υπάλληλος του δήμου και δεν προλάβω να τον σταματήσω, δεν θα ΣΥΓΧΩΡΗΘΩ ΠΟΤΈ; Ποια είναι η σχέση ανάμεσα στο ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ και το ΧΑΡΑΓΜΑ; Ποια είναι η καλύτερη τέχνη; Και τέλος… εάν στο δήμο μου ΣΦΡΑΓΙΣΟΥΝ το πιστοποιητικό, πάνω σε χαραγμενο γκισέ, που έχει δηλαδή ΧΑΡΑΓΜΑ, τι ποινή θα έχω ΓΙΑ ΠΆΝΤΑ;

    • Ανώνυμος 09/30/2014 @ 6:13 ΜΜ

      ΤΙ ΔΟΎΛΟΙ ΚΑΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΈΣ ΛΕΣ ΆΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ! ΤΙ ΕΊΣΑΙ, ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΣ (ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΆ) ΤΟΥ ΚΛΑΥΔΙΟΥ (ΔΟΎΛΟΙ); ΕΛΑ Μ..ΝΙ ΣΤΟΝ ΤΌΠΟ ΣΟΥ!

  20. Πως μπορεί κάποιός να λέγετε σοφός,προπάτορας,μεσσίας,εθνάρχης,θεός,η ότιδήποτε άλλο,ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΤΟ 1/10 από το βίο σου…εμείς οι Έλληνες έχουμε άλλο όνομα για τέτοιους τύπους……αυτός δεν είναι Θεός,είναι τσατσά.
    βασικά δεν τον ήξερα,μόλις τώρα τον έμαθα,πάω να δω ποιός είναι και του λόγου του.

  21. Ανώνυμος 10/03/2014 @ 8:08 ΜΜ

    ΔΥΟ ΣΗΜΕΙΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ:1οΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ 'πανω' ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΑΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΣ ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΞΩΡΙΣΤΟΙ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟ.
    2οΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΠΑΜΠΑΚΑ ΤΟΝ ΑΒΡΑΑΜ…..
    ΚΑΛΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΔΙΟΤΙ ΣΕ ΞΕΚΑΡΦΩΝΕΙ!!!!!

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*