Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

11:56 - 09/04/2015

Επιτρέπεται η Θεία Κοινωνία χωρίς νηστεία;

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Μέσα στην Αγία Γραφή ακούγεται η πρόσκληση «υιέ μου δος μοι σην καρδίαν». Την καρδιά του ανθρώπου ζητά ο Θεός, για να ζει και να αναπνέει με το θέλημά Του.

Μέσα ακόμη όμως και στον χώρο των λεγομένων πιστών δεν κυριαρχεί, δυστυχώς, το θέλημα του Θεού, αλλά το ίδιον θέλημα. Εδώ τα πράγματα γίνονται τραγικά, διότι ενώ γνωρίζουν το λόγο του Θεού, όμως τον διαμορφώνουν σύμφωνα με τα μέτρα τους.

Πνευματικοί «γέροντες» κόβουν και ράβουν όπως βολεύει στην άνεση και την ευκολία των τέκνων τους, μόνο και μόνο για να μη τους χάσουν και να ονομάζονται οι ίδιοι καλοί και άγιοι και όχι για να καθοδηγούν αυτούς που τους εμπιστεύτηκε ο Θεός προς την σωτηρία τους. Νομοθετούν δικές τους γνώμες και παραθέτουν παραδόσεις που έλαβαν χωρίς να ελέγξουν αν είναι η Παράδοση της Εκκλησίας, άσχετα αν είναι κάτι το παλαιικό. Κάθε παλαιικό δεν είναι και παράδοση του Ευαγγελίου. Το θέλημα του Θεού αντικαθίσταται με ένα «έτερον ευαγγέλιον» και γίνεται ένας σκοτεινός ανελεύθερος γεροντισμός με παραδόσεις ανίερες και εντάλματα ανθρώπων χάριν επιβολής εξουσίας πνευματικής και αιχμαλωσίας ψυχών.

Έτσι π.χ. για το θέμα της Θείας Κοινωνίας δεν επικρατεί το θέλημα του Θεού, αλλά η παράδοση των ανθρώπων. Φορτώνουν τους χριστιανούς με δυσβάστακτα βάρη και «παραδόσεις» και αυτό γίνεται έμμεσα η αιτία να απομακρύνονται από την Θεία Κοινωνία. Επιβάλλουν δηλαδή νηστείες του λαδιού και του αλάδωτου με έντονο τον καταναγκασμό και τον φόβο. Ορίζουν χρόνους και διαστήματα προσέλευσης στο Μυστήριο, αγνοώντας το λόγο του Χριστού και την Ιερά Παράδοση της Εκκλησίας περί συνεχούς Θείας Κοινωνίας. Απαιτούν την νηστεία ως απαραίτητο γεγονός πριν από την μετοχή τους στο Μυστήριο, πράγμα που δεν υπάρχει πουθενά γραμμένο αλλά από την άλλην μεριά… παραδεδομένο. Όλα εστιάζονται στο τι θα φάγουν και τι θα πιουν και πότε και μέχρι ποια ώρα, και αφήνουν την κύρια καλλιέργεια της πνευματικής προετοιμασίας που συγκεκριμενοποιείται στην πρόσκληση: «μετά φόβου Θεού, πίστεως και αγάπης προσέλθετε».

Πολλοί χριστιανοί λοιπόν απέχουν της Θείας Κοινωνίας, διότι δεν νήστεψαν παρ’ όλον που ο πόθος τους είναι ασυγκράτητος και η μετάνοια ενεργή και ζώσα…αντιθέτως πολλοί θρησκευόμενοι έρχονται και κοινωνούν επειδή νήστεψαν με ένα άγριο κυνηγητό αποχής του φαγητού, ικανοποιημένοι με το έργο τους αυτό, διότι ζει μέσα τους φαρισαϊκά ένας εσωτερικός αυτοηδονισμός του δήθεν αγίου και αξίου.

Για να προσέλθουμε λοιπόν στο Μέγα Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι, έχοντας βεβαίως πάρει και την ευλογία του πνευματικού μας πατέρα ο οποίος βλέποντας την μετάνοιά μας, αναγνωρίζοντας την διάθεσή μας να μεταμορφωθούμε σε καινούς ανθρώπους μας προτρέπει μετά φόβου πίστεως και αγάπης να προσέλθουμε στο Μέγα Μυστήριο.

Για να μην παρεξηγηθούμε λοιπόν, ο κάθε χριστιανός θα πρέπει να προετοιμάζεται ορθά για να λάβει τον ίδιο τον Κύριο μέσα του. Όμως όσον αναφορά την αποχή από τις τροφές (νηστεία), πουθενά η Εκκλησία δεν έχει βάλει κάποιον τέτοιον κανόνα, αλλά η Εκκλησία λέγει: ο Χριστιανός θα πρέπει να νηστεύει την Τετάρτη και την Παρασκευή, την Σαρακοστή Χριστουγέννων και Πάσχα, Δεκαπενταύγουστο κ.τ.λ. Η Εκκλησία λοιπόν έχει συγκεκριμένες ημέρες μέσα στο έτος και προτρέπει τους πιστούς να νηστέψουν.

ΠΟΥΘΕΝΑ η Εκκλησία δεν έχει πει ότι είναι κανόνας να νηστέψεις για να κοινωνήσεις. Νηστεύεις όλες τις καθορισμένες νηστείες της Εκκλησίας μας; Εάν ναι τότε δεν θα έπρεπε να σε απασχολεί άλλο αυτό το θέμα. Όμως εάν ο πνευματικός σου πατέρας κρίνει ότι για την δική σου καλύτερη προετοιμασία καλό θα ήταν να νηστέψεις π.χ. μία ημέρα, θα το κάνεις για την υπακοή στον πνευματικό σου και όχι διότι είναι κανόνας της Εκκλησίας μας.

Εάν δεν ίσχυε το παραπάνω τότε είναι παράλογο η Εκκλησία να θεσπίσει συγκεκριμένες νηστίσιμες ημέρες του έτους, αλλά θα έλεγε να νηστεύουμε 1,2,3 ημέρες πριν κοινωνήσουμε. Επίσης τα μικρά παιδιάκια θα έπρεπε να νηστεύουν και αυτά, να κάνουν αλάδωτο!!! Νηστεία λοιπόν και Θεία Κοινωνία δεν συνδέονται άμεσα, ίσως έμμεσα υπό το πρίσμα του ασκητικού φρονήματος που θα πρέπει να έχουμε όλοι.

Το παράλογο είναι ότι πολλές φορές επιμένουμε τόσο πολύ στην προετοιμασία μας πριν την Θεία Μετάληψη και όταν πλέον κοινωνήσουμε χαλαρώνουμε. Δηλαδή από την μία μεριά όταν δεν έχουμε τον Χριστό μέσα μας, απέχουμε από τροφές, εγκρατευόμαστε κ.λ.π. (και καλά κάνουμε), όμως όταν έχουμε μέσα μας τον Χριστό όταν έχουμε κοινωνήσει το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου μας το ασκητικό αυτό φρόνημα εξαφανίζεται, λες και δεν χρειάζεται πλέον μιας και ο σκοπός επιτεύχθηκε, κοινωνήσαμε!

Όμως πως είναι δυνατόν ενώ δεν έχω τον Χριστό μέσα μου να ασκούμε και όταν τον πάρω μέσα μου πλέον να γίνομαι απρόσεκτος όσον αναφορά πνευματικά θέματα; Όταν δηλαδή, πριν κοινωνήσω μου «απαγορευόταν» να κάνω κάποια πράγματα, τώρα που κοινώνησα, τώρα που έγινα και εγώ χριστός να μην μου απαγορεύονται;

Άρα διαπιστώνουμε ότι το σκεπτικό πολλών αν όχι όλων των χριστιανών είναι λάθος. Δεν σημαίνει ότι αφού κοινώνησα μπορώ χωρίς καμία αναστολή να κάνω το οτιδήποτε, αντιθέτως αφού έχω κοινωνήσει θα πρέπει ακόμα περισσότερο να είμαι προσεκτικός, σε πνευματική εγρήγορση ώστε όντως η Θεία Κοινωνία να ενεργήσει μέσα μου και να με μεταμορφώσει, να με βοηθήσει να ξεπεράσω αδυναμίες και να γίνει όντως το εφόδιο αυτό το οποίο θα με οδηγήσει στην Αιώνια Ζωή.

Αρχιμ. Παύλος Παπαδόπουλος
Μητρόπολη Βεροίας

ΠΗΓΗ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (124)

  1. Ανώνυμος 04/09/2015 @ 12:38 ΜΜ

    Οταν το είπε αυτό ο Χριστός ("Ποιείτε αυτό εκάστοτε εις την εμού ανάμνησιν") ήταν στον Μυστικό Δείπνο και έτρωγε…….

    • Ανώνυμος 04/09/2015 @ 11:49 ΜΜ

      Όταν το είπε αυτό ο Χριστός ("Ποιείτε αυτό εκάστοτε εις την εμού ανάμνησιν") ήταν στον Μυστικό Δείπνο και έτρωγε….Έτσι γούσταρε ρε φίλε,ίσια κι όμοια είσαστε?

  2. Ανώνυμος 04/09/2015 @ 12:47 ΜΜ

    ΑΚΟΜΑ ΟΤΑΝ ΝΗΣΤΕΥΟΥΜΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟ ΜΑΣ-
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΝΗΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΣΕ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΑΡΤΗΣΙΜΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΤΡΩΜΕ- Η ΑΓΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Η ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΙ Η ΔΗΛΩΣΗ ΝΗΣΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΗΜΑ-
    ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Η ΑΡΝΗΣΗ ΣΥΖΥΓΟΥ ΓΙΑ ΣΕΞ ΠΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΗΜΑ-ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ-
    ΛΟΓΟΙ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΜΑΣ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗΣ-
    ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟΣΟ ΒΑΘΕΙΑ ΡΙΖΟΜΕΝΕΣ
    ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ-ΕΘΙΜΑ ΠΕΡΙ ΝΗΣΤΕΙΑΣ ΠΟΥ ΟΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΣΚΕΠΤΙΚΟ-
    ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΜΑΣΤΙΓΩΜΑ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΣΗ ΑΜΑΡΤΙΩΝ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ-
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΞ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ-
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΘΕΣΕ ΟΡΟ ΣΤΗ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΤΟΥ ΠΡΙΝ ΠΑΝΤΕΥΤΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΝΑ ΜΗ ΤΟΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΓΙΑ ΣΕΞ ΚΑΙ Η ΝΤΟΜΑΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΣΑΛΑΤΑ ΤΟΥ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΣΤΙΓΜΑ ΣΤΟ ΠΑΤΩ ΤΗΣ——
    ΒΑΛΑΤΕ ΒΙΟΛΙΤΖΗΔΕΣ—-

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 5:34 ΠΜ

      ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΕΙΠΑΤΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ.
      ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΜΟΝΟ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΠΕ " ΠΙΕΤΕ ΕΞ' ΑΥΤΟΥ ΠΑΝΤΕΣ … ΤΟΥΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΝΑΜΝΗΣΗ'' ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ Ή ΠΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΑΔΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ.
      ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΝΗΣΤΕΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΕΝ ΤΡΩΩ. (ΕΣΘΙΩ= ΤΡΩΓΩ, ΝΗ = ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΜΟΡΙΟ). ΟΧΙ ΤΡΩΩ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ Ο,ΤΙ ΕΧΩ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΟ. ΔΗΛΑΔΗ ΤΡΩΩ ΤΗ ΓΑΡΙΔΟΜΑΚΑΡΟΝΑΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΠΤΙΖΩ ΑΥΤΟ ΜΕΤΑ ΝΗΣΤΕΙΑ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΕΙΠΕ '' ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΑΠΕΧΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΑΜΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΡΟΦΑΣ'' . ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΗΞΕΡΕ ΕΚΕΙΝΟΣ … ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΗΤΑ!.
      ΣΗΜΑΣΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΕΙ Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΡΔΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΔΙΟΤΙ ΠΟΥ ΠΑΣ ΕΣΥ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙΣ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΦΑΓΕΣ ΛΑΔΙ, ΕΧΕΙΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΝΙΒΑΛΗΣΕΙ ΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ ΣΟΥ, ΤΟ ΣΥΓΓΕΝΗ ΣΟΥ ΚΛΠ ;
      ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΝΗΣΤΕΥΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΥΡΩΝΕΙ ΤΗ ΣΑΡΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΩΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΩΝ ΑΣΚΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ.

  3. Ανώνυμος 04/09/2015 @ 1:04 ΜΜ

    Αγγελική, Επιτρέπεται η Θεία Κοινωνία χωρίς νηστεία;

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 11:00 ΠΜ

      Όσο επιτρέπει ο Καρβελας τη σεξυ ΘΕΙΑ ΛΟΛΑ, χωρίς τα μαύρα εσώρουχα της!

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 5:57 ΜΜ

      ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΛΑΒΩΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΔΙΩΚΕΙ Ο ΑΓΡΙΕΜΕΝΟΣ ΟΧΛΟΣ (ΟΥ ΓΑΡ ΟΙΔΕ ΤΙ ΠΟΙΕΙ) ΠΑΡΑ ΡΙΨΑΣΠΙΣ ΜΕ ΤΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΥΓΟΜΑΧΙΑ ΣΟΥ.

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 6:35 ΜΜ

      ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΓΡΑΨΤΕ ΚΑΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΠΡΙΝ ΠΛΑΚΩΣΕΙ Ο ΘΕΟΜΑΧΟΣ Ο.Ε.ΑΤΖΗΣ.

  4. Ανώνυμος 04/09/2015 @ 1:08 ΜΜ

    ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΠΑΡΑΞΕΝΕ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ- ACTIVE MEMBER

    Bάζω λίγο σκοτάδι και λιγάκι βροχή
    για να σου φτιάξω μια παράξενη αρχή
    και να σε ξεμακρύνω λίγο από τη σκέψη σου
    που έτσι κι αλλιώς σε συνερίζεται το κέφι σου.

    Σε πάω σε δρόμο μικρό, σε σοκάκι παλιό
    σ' ένα αιώνια ποτισμένο απ' το κρασί καπηλειό,
    μέρος κακόφημο, ακόμα και για το στοχασμό μου
    που ούτε κι ο φόβος δε με φέρνει στ' όνειρό μου.
    Εδώ λοιπόν, θα μοιραστώ μια ιστορία μαζί σου
    που 'ναι σα να συνέβη χθες και ορκίσου
    αν σε πειράξει τόσο που ντραπείς
    πουθενά να μη τη πεις.

    Καλώς ήρθες, ξένε στο τόπο μου
    άραξε δίπλα να σου βάλω ένα κρασί να πιεις
    συγχώρεσέ με λιγάκι για τον τρόπο μου,
    μα με βρήκες στην αγκαλιά της ντροπής.

    Ξέμεινα μόνος μου, πάρε και κάτσε όπου θες
    κουρασμένο σε βλέπω, πρέπει καιρό να γυρίζεις,
    όμως μέσα στη ζαλάδα μου και πίσω απ' τις σκιές
    σα να μου φαίνεται πως κάτι μου θυμίζεις.

    Γεια σου και σένα, έλειπα χρόνια ήμουνα κάπου μακριά
    με φέραν πίσω δυνατές φωνές
    και κάποιες τύψεις που μου είπαν πως εδώ κοντά
    έχω γεννηθεί κι έχω πεθάνει δυο χιλιάδες φορές.

    Ω, να τα μας, καλά είπα όταν σε είδα
    πως σίγουρα παράξενα θα πρέπει να μιλάς
    από άλλο κόσμο έχεις απάνω σου σφραγίδα
    αυτά τα αγκάθια στο κεφάλι και τα ρούχα που φοράς.

    Κάποτε κάποιοι μου το φόρεσαν για στέμμα
    και με χλευάζανε μεγάλο βασιλιά
    ακόμα τρέχει από τότε φρέσκο αίμα
    σ' αυτά που ανέβηκαν του χρόνου τα σκαλιά.
    ι' αυτό με βλέπεις μέσα στις σκιές
    σαν να φοβάμαι και να θέλω να γλιτώσω
    μια προσευχή σ' ένα περβόλι με ελιές
    δε με αφήσανε ποτέ να την τελειώσω…

    https://www.youtube.com/watch?v=JDtMofjAARk

  5. Ανώνυμος 04/09/2015 @ 1:12 ΜΜ

    Νοητικος κανιβαλισμος.

    Ελατε να φατε το σωμα μου.

    Ελατε να πιειτε το αιμα μου.

    Τι λες ρε μαλακα;

    Αυτα ρε μαλακα τα καναν οι εβραιοι κατω απο τον σταυρο του με την ελπιδα να παρουν κατι απο τις ιδιοτητες του νομιζοντας πως θα ειναι πιο δυνατοι νοητικα.

    Ουπσ. Τι λεω ομως ε; ποσοι ειναι αυτοι που το πρωτο πραγμα διαβαζοντας το σχολιο μου ειναι να σκεφτουν "ρε των αντιχριστο".

    Και απο την αλλη δεν εχουν και αδικο.
    Ειμαι οντως κατα του ιησου της εκκλησιας ετσι οπως των παρουσιαζει, εβραιο.

    Ετσι ναι. Εαν των Ελληνα που δεν πιστευει σε εβραιους εσεις τα εξυπνα ασπρα παχυα προβατα της εκκλησιας [προς σφαγη] των λετε αντιχριστο τοτε ειναξ τιμη μου καμαρι μου και πολλα αλλα ο αντιχριστος να ειναι ΕΛΛΗΝ που δεν γινετε να ειναι Τιποτα αλλο.

    Αντε κραξται με τωρα ολοι εσεις παικτες και πιονια του σι ναζισμου 😉

    • Ανώνυμος 04/09/2015 @ 9:08 ΜΜ

      Μπερδεύεσαι αδερφέ. Κράζουν τα κοράκια που είναι άλλου κόσμου και όχι του Κυρίου.

    • Ανώνυμος 04/09/2015 @ 9:22 ΜΜ

      αιλοιναρα μαθαι προτα να γραφυς αιλινοικα κε μαιτα καναι μας μαθοιμα

    • Ανώνυμος 04/09/2015 @ 10:18 ΜΜ

      Όχι καλέ μου, κανένας που έχει τον Χριστό στην ψυχή του δεν πρόκειται να σε κράξει.
      Μόνο να προσευχηθεί στον Κύριο μας Ιησού, να αγγίξει και την δική σου ψυχή. Αν και όταν αυτό συμβεί, τότε θα νιώσεις και θα καταλάβεις πολλά.

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 9:55 ΠΜ

      Avτιχριστο θα σε πούμε επειδή βριζεις το Χριστό,αλλά τις συνέπειες των ύβρεων θα τις υποστείς απο άνωθεν κ όχι απο μας.Απο κει και πέρα σκασιλα μας αν μας θεωρείς προβατα.Ελληναρα…

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 10:40 ΠΜ

      Καταλαβενεις φυσικα πως οταν λες Ιησου απευθηνεσαι σε καποιον με μια εβραικη εννοια ετσι; ποτε δεν θα επετρεπα τιποτα εβραικο να μου δωσει σκοταδισμο. Ποιος ηταν ο ΙΑΣΩΝ ΠΕΣ ΜΟΥ.

      ΘΑ ΕΦΕΥΓΑ ΑΠΟ ΟΤΙΔΟΙΠΟΤΕ ΕΒΡΑΙΚΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΥΓΩ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ ΧΩΡΙΣ ΦΩΣ. ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΝΑ ΤΕΣΤ ΟΜΩΣ;

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 11:12 ΠΜ

      Αχ, άρχισα να έχω ήδη ρίγη συγκινησεως! Εν Χριστώ αδερφή-ε, τα θεϊκά λόγια με άγγιξαν και απο τώρα άρχισα ήδη να βλέπω την αλήθεια. Δεν τον καταδιώκω άλλο πια, μετα την φωτεινή λάμψη που είδα και μου μίλησε μια καιομενη βαλανιδιά! Είδα το Άγιο φως, πίστεψα και απο σήμερα πηγαίνω να διδαξω τον Λόγο Του στα πέρατα του κόσμου! Ω, τι σοφία αποπνέουν οι γραφές και τι γαλήνη άρχισα να νοιώθω, ο πρώην αμαρτωλός! Ενω τώρα που αισθάνομαι ΔΟΥΛΟΣ κυρίου είμαι καλά! Σαν ελεύθερος άνθρωπος είχα εγω όλη την ευθύνη των πράξεων μου, ενω τώρα ως ΔΟΥΛΟΣ ΘΕΟΥ με έχει αναλάβει πλήρως ο κύριος ως κηδεμονας! Τώρα μπορώ να κάνω ότι θέλω, γιατί για ότι γίνει θα φταίει ο κύριος και κατασκευαστής μου! Όχι σαν τα καθαρματα τους Έλληνες, που θελαν να μας κάνουν ελεύθερους μεν, υπεύθυνους δε! Αμ δε, δεν σφαξανε, εγω προτιμώ να είμαι μακαριος ως πτωχος το πνευματι! Αλληλούια!!!

    • Ανώνυμος 04/11/2015 @ 9:58 ΠΜ

      Εξαρτάται πως την ορίζει κανείς την ελευθερία.
      Ως προς τι η ειρωνεία δεν καταλαβαίνω,σε ανάγκασε κανεις να πιστεψεις;

    • Ανώνυμος 04/11/2015 @ 10:26 ΠΜ

      ΚΡΑΖΕΙΣ ΘΑΥΜΑΖΕΙΣ………………..

    • Ανώνυμος 04/11/2015 @ 8:10 ΜΜ

      Διακρίνω επίπεδο JUMBO ή είσαι κάτω από δώδεκα;

  6. Ανώνυμος 04/09/2015 @ 1:24 ΜΜ

    ΣΩΣΤΟΣ Ο ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ!!!!!!!!!!

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 10:46 ΜΜ

      ‘’τώρα που κοινώνησα, τώρα που έγινα και εγώ χριστός’’. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑ ΠΩΣ ΚΟΙΝΩΝΏΝΤΑΣ ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΧΡΙΣΤΟΣ, ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΣΕΒΟΝΤΟΥΣΑΝ, ΜΕ ΛΑΤΡΕΥΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝΕ ΠΙΣΤΑ ΟΙ Χ.Ο. (ΚΑΤΑ ΠΑΛΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ Α.Δ.Τ.) ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ A.G.P., Κ.Σ., Κ.Κ., G.A.P. KAI Α.Σ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ O A.T. ΔΗΛΩΝΕΙ ΑΘΕΟΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΑΦΟΥ ΞΕΡΩ ΠΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ, ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΘΑ ΜΕ ΛΥΠΗΘΕΙ.

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 10:49 ΜΜ

      ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑ ΠΩΣ Ο,ΤΙ ΤΡΩΣ ΓΙΝΕΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ,ΤΩΡΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ Θ.Π.,Ε.Β.,Π.Κ. ΚΑΙ Ν.Κ. ΔΕΝ ΞΑΝΑΒΑΖΩ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ ΧΟΙΡΙΝΟ ΚΡΕΑΣ.

  7. Ανώνυμος 04/09/2015 @ 1:51 ΜΜ

    ax nai ναι παιδιά
    αυριο θα φάω γουρουνοπούλα
    και μετά θα πάω να κοινωνήσω
    Σ ευχαριστώ διάολε … μ απάλαξες απο ένα τόσο μεγάλο βάρος…..δε θα ξανανιστέψω
    μα τι ωραίο άρθρο ήταν αυτό….?
    Που ειναι το ροκφόρ ρε γυναίκα?

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 7:01 ΠΜ

      Ετσι . Αυτο επιδιωκεται να φερουμε το Θεο στα μετρα μας και οπως μας βολευει . Πανω απ ολα η σαρκα και η τερψη της . Λες κι ο ιδιος ο Κυριος δεν νηστεψε σαραντα μερες . Λες και θα πεθανουν αν αφιερωσουν λιγες μερες στο Θεο στερουμενοι καποιες τροφες . Αν ομως τους το πει ο γιατρος η ο διαιτολογος , τοτε τα κοβουν ολα μαχαιρι . Κι υστερα αναρωτιομαστε γιατι πρεπει να πεσει πεινα . Εκει θελω να τους καμαρωσω ολους τους κοιλιοδουλους που παρεξηγουντε αν τους πεις δουλους του Θεου , αλλα δεν εχουν κανενα θεμα να ειναι δουλοι της κοιλιας και του πουλιου τους .ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 9:41 ΠΜ

      σωστόοοοοος

  8. Ανώνυμος 04/09/2015 @ 1:57 ΜΜ

    Σεβασμιώτατε, αντί να απαντάτε Εσείς στον Υπέρτατο Προβληματισμό κάθε Ανθρώπου από τον άμβωνα μιάς αναρτήσεως, μήπως θα έπρεπε να κατέβετε στην Κοινωνία και να ζητήσετε την άποψη ιδιόρρυθμων καλοφαγάδων που γευματίζουν σε κάδους σκουπιδιών, φανατικών φυσιολατρών που κοιμούνται καταχείμωνο στο πάρκο, κυνικά φιλοσοφούντων άνεργων που ‘’αράζουν’’ όλη μέρα στην καφετέρια, καρκινοπαθών που πεθαίνουν χωρίς φάρμακα και γενικά Αναξιώτατων Δούλων Του Κυρίου, Θεού και Δημιουργού Τους που προβληματίζονται νυχθημερόν επί του προς απάντηση ερωτήματός Σας έχοντάς το στην Κορυφή της Αξιακής Πυραμίδας Τους?

    • Ανώνυμος 04/09/2015 @ 9:11 ΜΜ

      AΠΛΑ ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ…

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 5:13 ΜΜ

      ΆΓΙΕ ΠΑΤΈΡΑ, ΔΕΔΟΜΈΝΩΝ ΤΌΠΟΥ, ΧΡΌΝΟΥ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΚΟΗΘΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΏΝ ΣΥΝΘΗΚΏΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΏΝ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΈΝΩΝ ΣΥΝΑΝΘΡΏΠΩΝ ΜΑΣ, ΑΙΣΘΆΝΟΜΑΙ ΧΡΈΟΣ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΡΥΦΑΊΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΌ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΌ ΣΑΣ ‘’ΕΠΙΤΡΈΠΕΤΑΙ Η ΘΕΊΑ ΚΟΙΝΩΝΊΑ ΧΩΡΊΣ ΝΗΣΤΕΊΑ?’’ ΝΑ ΑΝΤΙΤΆΞΩ ΤΟΝ ΥΠΈΡΤΑΤΟ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΌ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΌ ΜΟΥ ‘’ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΣΦΥΡΊΖΟΥΜΕ ‘ΟΤΑΝ ΠΛΈΝΟΥΜΕ ΤΑ ΔΌΝΤΙΑ ΜΑΣ?’’.

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 5:50 ΜΜ

      Σεβασμιώτατε, Παρακαλώ μελλοντικά αναπτύξτε πως Ο Θεός έχει πάντα τον έλεγχο της ανθρωπότητας και ο Σατανάς θριαμβεύει κατά Παραχώρησιν Του προς Συμμόρφωσιν, Προσευχή και Μετάνοιά Μας δηλ. για Την Σωτηρία Μας.

    • Ανώνυμος 04/11/2015 @ 10:28 ΠΜ

      Απο τι πρεπει να σωθούμε και ποιο είναι το τρομερό κακό που κάναμε εμείς ή ο κατασκευαστής μας προς εμάς και πρεπει να υποστούμε φοβερές ΤΙΜΩΡΊΕΣ εκτός αν μετανοήσουμε και ζητήσουμε συγγνώμη; Οποίος προσπαθήσει να μιλήσει για μήλα (απαγορευμένα ή μη), για άλλα φρούτα, λαχανικά, όσπρια και αλλα φαγητά, ας σωπάσει για πάντα!!! Απαγορεύεται η… μαναβική στη θεολογία και τη φιλοσοφία, εκτός εάν κανείς κατάγεται απο τη μέση ανατολή!

    • Ανώνυμος 04/12/2015 @ 9:33 ΜΜ

      ΧΑΧΑΧΑ!!!! ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΝΕΙ ΕΞΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΠ ΤΟ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΑ ΓΕΛΙΑ!!!
      ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΟ ΨΗΛΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΑ ΑΠΛΩΣΕΙΣ ΤΟ ΧΕΡΙ?

  9. Ανώνυμος 04/09/2015 @ 1:59 ΜΜ

    Χαρά μου μεγάλη να προσπαθήσω να κάνω άσκηση πριν τη Θεία Κοινωνία…αν και
    έχω κοινωνήσει στη Σιμωνόπετρα με την άδεια του πνευματικού μου χωρίς νηστεία …
    Προτείνω να επισκεφτείτε το Άγιο αυτό μέρος…
    άλλος κόσμος….

    • Ανώνυμος 04/09/2015 @ 11:37 ΜΜ

      Ανώνυμος9 Απριλίου 2015 – 4:59 μ.μ.

      ‘’έχω κοινωνήσει στη Σιμωνόπετρα με την άδεια του πνευματικού μου χωρίς νηστεία’’, ενδεχόμενα με το ‘’αζημίωτο’’ -δε το διευκρινίζεις- του αντικομφορμιστή, ριζοσπάστη και προοδευτικού πνευματικού σου. Και σου επέτρεψε ο πνευματικός σου να ομολογείς δημόσια την κακουργηματική παραβατικότητά σας σκανδαλίζοντας το Χριστεπώνυμο πλήρωμα της Εκκλησίας Του και υποδεικνύοντας στους αμφισβητίες Των Ιερών Κανόνων Της την οδό της Απωλείας? Κι εσύ ξέροντας πως είσαι τρισκατάρατος αμαρτωλός δεν έκανες Εξορκισμό, Ευχέλαιο και Νηστεία και δε το’ψαξες μήπως είσαι Ο Υιός του πεπτωκότος Αρχάγγελου Εωσφόρου, κατά κόσμον Σατανά, συλληφθείς από κοινή θνητή με τσουκνίδα αντί του θεόπνευστου κρίνου? Άραγε αν πας Γ’ Θέση με πέντε κρεβάτια στην Κόλαση θα’χεις παράπονο?

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 8:30 ΠΜ

      μα τι τρικυμία στον εγκέφαλο ειν αυτή καλέ μου άνθρωπε ?
      τι γράφεις οτι να ναι?
      τι αζημίωτο και τι κόλαση?
      οτι ναναι……..
      δες τα απλά και σεμνά.

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 11:09 ΜΜ

      Βλέποντάς τα απλά και σεμνά μα ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΆ γίναμε Σόδομα και Γόμορα και θα μας κάψει Ο Θεός.

    • Ανώνυμος 04/12/2015 @ 9:38 ΜΜ

      ΡΕ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΣΠΑΣΕΤΕ ΤΟ ΚΑΛΟΥΠΙ ΦΕΥ!!!!
      ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΟΥΜΕ ΟΤΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΙΗΣΟΥΣ Ο ΩΝ ΘΑ ΟΡΙΣΕΙ ΑΓΙΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΤΑΡΙ.
      ΟΣΟ ΨΑΧΝΕΙΣ ΒΡΙΣΚΕΙΣ.ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΣΟΥ.

  10. Ανώνυμος 04/09/2015 @ 2:16 ΜΜ

    Μπαρμπα

    Οταν λεω οτι η εκκλησια δεν εχει καλους πωλητες ,ολοι πεφτουν να με φανε….
    Δεν ειναι περιεργο που μες στην εδρα μας εχουν στησει παραμαγαζα οι ιεχωβαδες και καθε λογης πεντηκοστιανοι και διαφορι προτεσταντες,,,,

    η εκκλησια κυβερνειται απο πουθεναδες,δεν ειναι δυνατον μεσα στο γηπεδο της παναθας ,
    να πουμε και τα ποδοδφαιρικα μας να εχουν στησει παραμαγαζο οι γραβροι,,,,
    τα χουλιγκανια μας θα ηταν για πεταμα
    και ο καθε σωστος προεδρος
    θα επρεπε να τα απολυσει κοβοντας τους το χαρτζιλικι και τις φουντες,,,
    δοκιμαστηκαν ζυγιστηκαν και βγηκανε ελλιπεις…..

    Εσυ καλα τα λες,αλλα ποιος να σε ακουσει μπαρμπα..ολοι ακουμε τους γερονταδες και τον καθε σαδομαζοχιστη φακιρη,,,
    Δηλαδη αν αυτος την βγαζει με ψωμ και νερο,,,χωρις αγχος και χρεη στο αγιο ορος ,οποιος τρωει π,χ κανα κοψιδι και πιει κανα κιλο κρασι με την παρεα του ειναι αμρτωλος γιατι δεν ειναι εγκρατης,,!!!χαχαχχαχα

    Δηλαδη ξεχασαν οι ταλιμπαν πως ο χριστος επινε μπυρονια,,,και κουπες κρασι,,,,,
    μαλιστα στον γαμο της κανα ηπιε τον αμπακα μαζι με τους τρακαδορους μαθητες του
    και οταν τελειωσε εκανε το ποταμι κρασι και μεθυσε ολος ο Λιβανος,,,
    Αλλωστε θεος ηταν οτι γουσταρε εκανε,θα εδινε αναφορα στους σαδομαζοχιστες φακιρηδες?

    Ξεχασα να σου πω μπαρμπα…πως οι οβραιοι δεν πινουν ποτε κρασι ουτε τρωνε ψωμι και φυσικα ουτε λαδι ελιας,,,αυτο λεει πολλα οσο αφορα την εθνικοτητα του,,,,

    περιεργως οι χριστιανοταλιμπαν φακιρηδες ,οταν τους ρωτας γιαυτο ,ειναι μουγκαφων,,,,Ολοι λενε οτι ειναι σπορα του Δαυιδ!!!
    πως ειναι σπορα ρε τταλιμπανεζοι οταν ο Δαυιδ δεν ακουμπισε την μαρια …ετσι λενε οι γραφες,εκτος αν δεν ειναι γραφες και ειναι κανα διηγημα του Σαιξπηρ..

    Αν εσεις αποδεχτειτε την ελληνικοτητα του Ιασωνα,τοτε ολα θα αλλαξουν
    θα αλλαξουν επισης και οι οεαδες και οι ξυπολητοι δωδεκαθειστες με τις ασπρες κελεμπιες που λατρευουν τον Ελληνα Απολλωνα!!!
    εδω γελαει ο κοσμος!!χαχχαχαχα ….
    ..και βριζουν τον ιασωνα ως οβραιο!!!
    ξαναγελαμε εδω..αχχαχαχχαχ

    Αντε βγλατε τα ρασα και μια φορα κοψτε το τουμπεκισταν και ενωστε την ελλαδα…
    παψτε πια να ειστε χατζατζαριδες και γιουσουφακια και ρισκαρετε…

    καλη Ανασταση

    PANDAROS

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 2:52 ΠΜ

      ΚΟΙΤΑ ΦΙΛΕ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΙΒΑΝΟΒΙΤΣ ΓΙΑΤΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΚΑΙ ΧΑΝΟΥΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΤΕΙΑ.Ο ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΕΙ,ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΜΑ ΛΑΧΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΜΙΑ ΤΑΞΗ.ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ Η ΟΜΑΔΑ ΗΤΑΝ ΦΤΙΑΓΜΕΝΗ ΓΙΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ.

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 2:06 ΜΜ

      PANDARE ΛΕΣ ΠΑΛΙ ΜΕΘΥΣΜΕΝΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΙΚΗ ΑΝΑΜΙΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΜΕ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ…ΑΚΥΡΟΣ Ο ΓΑΜΟΣ!!!! ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΜΑΣΩΝΟΣ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΙΚΗΣ ΡΟΔΟΣΤΑΥΡΙΚΗΣ ΣΤΟΑΣ ΤΩΝ ΚΡΙΝΑΕΤΩΝ? (ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ , ΤΟΥΛΑΤΟΙ, ΚΛΠ) ΑΥΤΟΙ ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΟΥΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΜΟ!!!
      Η ΕΞΙΣΩΣΗ ΙΑΣΩΝ = ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΡΗΤΗ.
      ΙΑΣΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΞΗ ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΙΑΣΗ = ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ!!!
      ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ ΤΟ ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΕΒΡΑΙΚΗ ΛΕΞΗ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΤΖΟΣΟΥΑ Ή ΓΙΑΧΟΣΟΥΑ Ή ΓΙΑΧΟΣΟΥΛΒΑ ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ "Ο ΙΕΧΩΒΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΤΗΡΙΑ"
      ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΤΟΝ ΠΡΟΣΦΩΝΟΥΝ ΩΣ "ΧΑΙΡΕ ΡΑΒΒΙ, ΥΙΕ ΤΟΥ ΔΑΒΙΔ" , ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ, ΑΡΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΡΑΒΒΙΝΟΥ (ΕΒΡΑΙΟΣ ΙΕΡΕΑΣ) ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΟΓΟΝΟΥ ΤΟΥ ΔΑΒΙΔ ΑΡΑ Η ΓΗΙΝΗ ΤΟΥ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΣΠΕΡΜΑΤΟΣ ΔΑΒΙΔ , ΔΗΛΑΔΗ ΕΒΡΑΙΟΣ…ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΑΦΟΥ ΛΑΝΣΑΡΕΤΕ ΩΣ "ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΗΣ ΣΙΩΝ" ΠΑΝΩ ΣΕ ΓΑΙΔΟΥΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΤΗΣ ΣΙΩΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΣΟΥ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ …….ΑΣΕ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΑ "ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΚΑ" ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο …"ΚΑΛΟΣ" …ΧΡΙΣΤΟΥΛΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!!
      ΕΠΙΣΗΣ Ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ..
      ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΩΣ "ΥΠΟΧΘΟΝΙΟ ΑΠΟΛΛΥΩΝΑ" (ΠΑΡΑΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ) ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ….
      ΕΠΙΣΗΣ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΧΒΕ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΣΑΤΑΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑ !!! ΔΙΟΤΙ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΓΑΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΔΩ (ΣΤΗΝ ΠΕΡΓΑΜΟ) ΕΙΝΑΙ Ο ΘΡΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ….ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΝΝΟΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΙΕΡΟ ΤΟΥ ΔΙΟΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΓΑΜΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ..
      ΑΡΑ Ο ΔΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΚΑΙ Ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ "ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ" ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΑΝΤΙΟΥΜΕΝΟΙ – ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΤΟΥ ΓΙΑΧΒΕ ΔΙΟΤΙ ΣΑΤΑΝΑΣ ΣΤΗΝ ΕΒΡΑΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ "ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ"….
      ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΩΔΥΝΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΠΙΕΣ ΠΑΛΙ 2-3 ΚΑΡΑΦΑΚΙΑ ΤΣΙΠΟΥΡΟ ΝΑ ΣΤΑΝΙΑΡΗΣ…

    • Ανώνυμος 04/11/2015 @ 10:59 ΠΜ

      http://www.{%#¥><*?+=}.com/tonpairnetesystimatika_evreohristianikes_paparies.ev.jxzw

      ΜΠΑΛΑΟΥΡΑΣ – ΜΠΑΛΑΜΟΥΤΗΣ – ΜΠΑΛΟΥΡΔΟΣ

    • Ανώνυμος 04/11/2015 @ 12:05 ΜΜ

      "Βαφτυσατε την αληθεια τρελα και σχιζοφρενια.

      Απο κει και περα εισαι αξιος της μυρας που εσυ διαλεξες.
      Ουστ ρε συστημικε τις αγνοιας.

  11. Ανώνυμος 04/09/2015 @ 2:30 ΜΜ

    Νταξ…..ως γνήσιοι Ελληναράδες….ψάχνουμε το εύκολο….
    Easy kinonia λοιπόν……
    Φατε κοψίδια και πάτε κοινωνήστε
    μη ξεχάσετε τη μαγιονέζα
    Πρέπει να γίνουν μεταρρυθμίσεις ….κι εδώ

  12. Ανώνυμος 04/09/2015 @ 3:39 ΜΜ

    τωρα που ξενερωσα,ας γραψω λοιπον πανω στο θεμα,την αγια κοινωνια

    Α]Γιατι να υπαρχει θεοφαγια?Ειναι αυτος ο μοναδικος τροπος να μπει ο θεος μεσα μας?
    εχουν και οι αλλες θρησκειες θεοφαγια?
    ειχαν οι ελληνες?

    εκτος απο τους πιστους του Διονυσου ,που επιμενω ειναι ξενικης καταγωγης θεος δεν ειχαμε παρομοιες τελετες…..

    Αντιθετα θεοφαγια εχουν οι θιβετιανοι,,,
    Διαβαστε περιγραφη γαλλου ιεραποστολου στο θιβετ,,

    ''.. Ο μέγας Λάμα πραγματοποιεί ένα είδος θυσίας, με ψωμί και κρασί, κατά την οποία, αφού φάει και πιεί μικρή ποσότητα ο ίδιος, τα μοιράζει στους υπόλοιπους Λάμα που παρευρίσκονται στην τελετή…

    Εδω πρεπει να σημειωσουμε οτι οι μαστουρωμενοι βουδιστες την τελετη την κρατουν για παρτυ τους,,μονο οι ιερεις να παιζουν σωστη μπαλα και να κερδανε.. και αλλοι να πανε να …ταραταμ,κατα την γνωστη ρηση του γνωστου Αιγαλιωτη παραγκαρχη …

    οι οπαδοι του μιθρα κοινωνουσαν με ψωμοκρασο ,ανατολιτες και αυτοι..
    και σιγουρα οι αιγυπιοι που κοινωνουσαν σαν τους καθολικους με ψωμακια,,,,

    οι αλλοι ανατολιτες οβραιοι,χαναναιοι καρχιδονιοι,φοινικες ,δεν κοινωνουσαν αλλα προτιμουσαν παιδακια στην σχαρα και μαλιστα νεαρου παιδιου σαν να λεμε αρνακι γαλακτος….

    Γιατι μπαρμπα πρεπει να φαμε σωμα και να πιουμε αιμα,εστω και συμβολικα για να μπει ο θεος μεσα μας?

    ποιος να ξερει αραγε να μας απαντησει?

    Αν ξεκαθαριστουν αυτα και δωθει η γνωση στον λαο ολα θα ειναι καλυτερη,η αποκρυψη της αληθειας δημιιουργει καστες και ελιτισμους οπως και πολλα νουμερα…..

    τα σεβη μου…

    PANDAROS

    • Ανώνυμος 04/12/2015 @ 9:43 ΜΜ

      ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΤΙ,ΕΧΕΙΣ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΠΟΤΗΡΙΟΝ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΟΒΟ?ΑΜΑ ΤΟ ΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΠΕΣ ΤΟ ΜΟΥ.

  13. Ανώνυμος 04/09/2015 @ 6:59 ΜΜ

    ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2014 – ΠΑΣΧΑ 2015
    ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΟΙΝΟ [ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΥΟ ]
    ΘΥΜΗΣΟΥ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟΤΕ ΤΙ ΒΙΩΝΕΣ ΤΟΤΕ ΤΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΒΙΩΝΕΙΣ ΤΩΡΑ
    ΜΕ ΙΔΙΟΥΣ Η΄ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
    ΤΟΤΕ ΕΜΕΙΝΕΣ ΜΕΤΑΞΕΤΑΣΤΕΟΣ
    ΤΩΡΑ ΘΕΛΕΙ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
    ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΣΚΟΝΑΚΙ
    ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ
    ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ
    ΜΕΙΝΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΟΝΟΣ-Η
    ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ
    ΔΙΑΒΑΣΜΑ
    ΒΡΕΣ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΣΟΥ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ
    ΨΑΞΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΣΟΥ
    ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ
    ΚΡΑΤΑ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΚΛΕΙΣΤΟ
    ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΛΕΙΣΤΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ
    ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ ΛΕΚΤΙΚΑ
    ΟΤΙ ΜΥΣΤΙΚΟ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ
    ΧΕΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑΣΕΙΣ ΝΑ ΕΞΟΥΣΙΑΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΒΑΘΕΙΑ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΜΕ ΛΥΠΗ ΣΟΥ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ
    ΑΝΤΙ ΓΙΑΥΤΟ ΠΕΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΑΓΑΠΗΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
    ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΙΔΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ
    ΑΛΛΑΞΕ ΤΡΟΠΑΡΙΟ ΒΡΕΣ ΑΛΛΟ ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΒΙΒΛΙΟ
    ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ
    ΕΧΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ 431 Π-Χ
    '' ΜΕ ΑΝΕΛΠΙΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΙ ΘΕΟΙ ΥΦΑΙΝΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ-ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ-'''
    ΣΙΩΠΗ–ΣΙΩΠΗ
    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΙΒΑΣΤΕΙΣ ΚΑΠΟΥ
    ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Φ Ω Σ

    ΤΟ ΦΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΦΩΤΙΣΜΕΝΩΝ—

    • Ανώνυμος 04/09/2015 @ 11:47 ΜΜ

      Και οι Illuminati ειναι μες το φως,πολυ φως ρε παιδι μου,το λεει και η λεξη αλλωστε,γιατι δεν γινεσαι και εσυ σαν αυτους τους σοφους;

      Απο το πολυ φως στραβωθηκαμε!

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 8:24 ΠΜ

      2:47 το Φως που σου αναφερΕΙ ο 9:59 δεν εχει καμια σχεση με το ΔΗΘΕΝ φως των ιλουμινατι η οπιο αλλο σιωναζιστικο-εβραιοπαγανιστικο πιστευω "ξενικο". Αυτοι [ ιλουμινατι και σια α.ε.] το μονο φως που μπορει να εχουν ειναι κανενα κερακι κανεναν δαυλο η τελος παντων κατι τεχνιτο.

      διαβασε παλι τα σχολια. Και απαντισε μου για Ποιον ΙΑΣΩΝ μηλανε; τι αποριες σε δημιουργουν; μπροστα στους προβληματησμους σου μην βαζεις το συστημα. Το συστη.α δεν θελει να εχεις τετοιου ειδους προβληματησμους. Αν μπορεις απαντησε τα σε εσενα και μην τα πεις πουθενα. Αλλα μπορουμε αραγε να ρωταμε Το Εγω Μας + να μας απανταΕΙ;

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 12:19 ΜΜ

      Ασε τα δελφικα εψιλον οταν μιλας για χριστο,εχετε καταντησει αηδια,,,
      Χριστιανοι και δωδεκαθειστες μαζι!!!!
      τι αλλο εχουμε να ακουσουμε…

      τι αλλο εχουμε να ακουσουμε

    • Ανώνυμος 04/11/2015 @ 10:08 ΠΜ

      ΜΕΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ? ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΚΑΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΛΙ…. ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΩ? ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΜΕ ΚΑΛΕΙ……ΤΟ ΦΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΩ… ΚΑΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ?

  14. Ανώνυμος 04/09/2015 @ 7:31 ΜΜ

    Πολύ πεζά μου φαίνονται όλα αυτά περί νηστειών κλπ. καμιά πνευματικότητα δεν υπάρχει σε όλα αυτά και καμία σχέση δεν έχουν με το θεό,ανθρώπινα εφευρήματα είναι όλα από πεζούς ανθρώπους που δεν μπορούν να αντιληφθούν τίποτε πέρα απο τα Γήινα κοροιδεύουν τους ευτούς των και το θεό πιστεύοντας ότι η μίζερη ύπαρξή τους θα συνεχίσει να υπάρχει στους αιώνες των αιώνων….. (Δέν είμαι άθεος άθρησκος είμαι). (Για όσους μπορούν να το αντιληφθούν).

  15. Ανώνυμος 04/09/2015 @ 8:10 ΜΜ

    Αρθογραφε Συμφωνώ.Πουθενά δε λέει οτι πρεπει να νηστεύει για να κοινωνισεις αλλά για πες μου…Έιδες πουθενά επίσης τον Ιησού να τρώει κοψιδια? Ημαρτον ρε κατοχικά που τους βρίσκεται τους αρθρογράφους σας.Έλεος πλεον.

    • Ανώνυμος 04/09/2015 @ 8:41 ΜΜ

      Να ρωτήσουμε κάποιον που έζησε στην εποχή του χριστού να μας πει τι έτρωγε. Πλάκα μας κάνεις ρε φίλε η φίλη δεν γνωρίζω,αυτό μας έλειπε να κάνουν οι αγιογράφοι εικόνες του χριστού ενω γευματίζει, πού να τον δούμε ρε για πες μας; Σε ενόχλησαν και οι αρθρογράφοι….

    • Ανώνυμος 04/09/2015 @ 11:45 ΜΜ

      Αφου ο χριστος τα 'πινε,αυτο το γραφει και το ευαγγελιο,
      Τωρα κρασι και ξεροσφυρι δεν παει,εκτος αμα εισαι αλκοολας να σε πιασει..
      Δεν θα χτυπαγε ο χριστος κανα μεζεδακι,εστω ενα παστρουμα με αυγουλακια τηγανητα?

      Και το βεβαιο ηταν οτι θα πηγαινε σε ταβερνες μονο ελληνων εκει στην Επιθημητη Γη που ζουσε, γιατι οι εβραιοι δεν επιναν,,,
      ηταν κατι σαν τους σημερινους μουσουλανους,,,,
      πινουνε φουντες καργα ,αλλα το κρασακι δεν το βαζουν στο στομα τους

      τα λιγουρια οι μαθητες του δεν θα τα κοπαναγαν?Πηγαινε ο χριστος καλεσμενος σε συναδελφους τελωνηδες, επαιρνε και τους δωδεκα μαθητες μαζι του,

      ,Οι τελωνηδες ηταν αρπαχτρες,ολο και καποιο σαλαμακι και κανα καβουρμα θα του δινανε,και κανα πεντοκιλο κρασι ,

      θα επινε ο χριστος κανα κατρουτσο , να μην προσβαλει τους συναδελφους μου
      αλλα οι μαθητες του επειδη ηταν αξεστοι και δεν ειχαν τροπους θα επεφταν με τα μουτρα στην μασαμπουκα και θα επιναν ολο την νταμιζανα και θα ετρωγαν ολο το φαι,,,,

      μετα πηγε στον ρωμαιο εκατονταρχο,,,οι ρωμαιοι πινανε μεχρι θανατου,..δεν του εβγαζε ενα κρασι με δωδεκα ποτηρια !!!!χαχαχαχα
      ,μην ξεχναμε και τα λιγουρια που ειχε διπλα του,,και κανα κιλο χαβιαρι?

      Τον χριστο ,φωναξε,δεν θα του εβγαζε τα καλυτερα?Ασε που τον ειχε και αναγκη,,,,

      ειδες εχτες τον βλαδημοιρο?
      τι χαβαρια εβγαλε στον Αλεξ,τι τρουφες και τι παιδακια του ειχε,επειδη ηταν καλεσμενος τουκαι ηθελε να τον τιμησει,,,,

      Ο αλεξ τωρα εχει τροπους, και να μην γουσταρε τιποτα δεν θα τσιμπουσε απο λιγο σε καθε πιατο?

      Ευτυχως αδελφια που ο αλεξ δεν ειχε παρει και τους μαθητες του μαζι του
      ,κατι στρατουληδες και τα αλλα λιγουρικα κομμουνια …
      μολις βλεπανε αυτα που σερβιρε ο βλαδημοιρος θα επεφταν με τα μουτρα στην μασα και θα γινομασταν ρομπα….

  16. Ανώνυμος 04/09/2015 @ 11:37 ΜΜ

    ΑΛΗΘΕΙΑ!!! ΜΑΛΛΟΝ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΕΧΕΤΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΕΙΣΤΟΥ,ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΘΕΛΩ.
    ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΙΕΡΩΜΕΝΕ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΑΥΣΜΑ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΠΩΣ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΘΕΛΕΙ?
    ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ Η ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΘΕΟΥ.ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΦΑΙΡΕΣΩ ΑΥΤΟΝ ΑΠ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
    ΑΥΤΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΗΣΤΕΥΟΥΜΕ,Η ΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΓΩ ΠΑΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΑ ΛΕΩ,ΑΡΑ ΜΕΤΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΩ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑΝ!!!
    ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.
    ΒΑΖΩ ΟΤΙ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕΙ,ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΩ ΟΤΙ ΜΕ ΒΑΡΑΙΝΕΙ!!!
    ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΕΜΑΣ??
    ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕΤΕ.ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙ ΔΕΚΑ ΠΑΡΘΕΝΩΝ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ,ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΩΣΕΩΣ ΤΟΥ,ΣΤΟ ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ.
    ΠΥΡ ΗΛΘΟΝ ΒΑΛΕΙΝ ΕΠΙ ΤΗΝ ΓΗΝ !! ΚΑΙ ΝΑ ΧΩΡΙΣΩ ΠΑΤΕΡΑ ΑΠΟ ΥΙΟΝ,ΜΑΝΑ ΑΠΟ ΚΟΡΗ,ΑΔΕΛΦΟΝ ΑΠΟ ΑΔΕΛΦΗΝ!!!
    ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑΝ ΘΕΟΝ ΦΙΛΕΣΠΛΑΧΝΟΝ ΠΟΛΥΕΛΑΙΟΝ,ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΑΓΑΠΗ,ΚΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΟΥΝΑΓΕ.
    ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟΝ!!
    ΦΙΛΕΥΣΠΛΑΧΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΕΛΑΙΟΣ ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ?ΜΗΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ?ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ,ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΝΟΟΥΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ.
    ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΝΑΙ,ΑΦΟΥ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΧΤΟΥΝ ΟΤΙ ΣΥ ΜΟΝΟΣ ΑΓΙΟΣ ΣΥ ΜΟΝΟΝ ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΕΙΣ ΔΟΞΑΝ ΘΕΟΥ ΠΑΤΡΟΣ,ΚΑΙ ΠΟΙΕΙΝ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΝΑΙ.ΚΑΙ ΦΙΛΕΥΣΠΛΑΧΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥΕΛΑΙΟΣ,ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΑΠ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
    ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ,ΝΑ ΝΗΣΤΕΟΥΜΕ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ,ΝΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΟΥΜΑΣΤΕ ΟΠΟΤΕ ΜΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ,ΚΑΙ ΕΑΝ ΜΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ,ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ.
    ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΚΤΙΜΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΠΑΡΑ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΠΑΠΑΔΕΣ,ΜΕΓΑΛΟΘΕΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.
    ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕΙ ΤΟΝ ΘΕΟΝ,ΑΠ ΟΣΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΑΜΦΙΤΑΛΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΟΧΙ!!!
    Ο ΕΝΣΑΡΚΩΘΕΙΣ ΘΕΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ Ο ΥΙΟΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΑΤΕΡΑ,ΠΟΙΗΤΗΝ ΤΩΝ ΟΛΩΝ,ΜΑΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ.
    ΟΣΤΙΣ ΘΕΛΕΙ ΟΠΙΣΩ ΜΟΥ ΕΛΘΕΙΝ.
    ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ.
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΑΠΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΘΝΟΜΑΡΤΥΣ ΚΑΙ ΙΣΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ,ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΣΕΒΕΣΤΕΡΟΙ ΟΛΩΝ!!!
    ΠΩΣ,ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ,ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΣΤΟΝ ΕΝΑΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟΝ.
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ Η ΝΗΣΤΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ,ΠΡΩΤΑ ΣΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΩ ΤΟΥ ΕΓΩ ΜΑΣ,ΚΑΘΑΡΙΖΟΝΤΑΣ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΘΕΙΑΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑΝ.

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 7:26 ΠΜ

      ΣΩΣΤΟΣ . ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ-ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ-ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ.

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 11:26 ΠΜ

      Τι είναι ο χρειστος πολυελαιος; Έτσι όπως το γράφεις μοιάζει με χρήσιμο μεγάλο φωτιστικό, σε εγκαταλελειμενο διατηρητέο! Κάτι ακόμη όσον αφορά την αναφορά σε Αυτόν! Ή Ιησούς ή Χριστός που σημαίνει αυτός που έχρισε ο θεός και είναι μόνο Ένας! Όταν αναφέρετε το όνομα του (Ιησούς) μαζί με το επίθετο Χριστός, το οποίο καταδεικνύει την ιδιότητα του (χρισμένος), είναι σαν να υπήρξαν και άλλοι χρισμενοι απο τον Θεό (χριστοί) και προσπαθήτε να διευκρινισετε σε ποιον αναφέρεστε (πχ Ιωσήφ Χριστός, Ιακωβ Χριστός, Ιησούς Χριστός κα). Χριστός λοιπόν ή Ιησούς ΣΚΕΤΟ!

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 12:10 ΜΜ

      Αφου δεν εχει αναγκη κανεναν απο μας,οπως γραφεις … αστο να παει ,μην μας πρηζεις,αδελφε εν χριστω

      θελουμε και πιστευουμε αυτα που λεει ,αν δεν γουσταρουμε αλλαζουμε τροπαριο,και σαλπαρουμε σε αλλες πολιτειες και ο Ιησους μενει στην πεινα,,,να δουμε τι θα φαει,,

      ειναι τυχερος που τον πιστευουμε,γιατι θα ηταν στην αφανεια ,ενας νεκρος θεος

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 6:16 ΜΜ

      Ανώνυμος 10 Απριλίου 2015 – 10:26 π.μ.

      ''ΣΩΣΤΟΣ,ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ''.ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ,ΕΠΙΠΛΩΜΕΝΗ ΜΕΖΟΝΕΤΑ ΜΕ ΘΕΑ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ.

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 6:44 ΜΜ

      Ανώνυμος10 Απριλίου 2015 – 2:37 π.μ.

      Αγαπητέ εν Τριαδικώ Θεώ πλην Μη παρ'Αυτού Πεφωτισμένε Αδελφέ, Σού’πα πάλι Ο Χροιστός γράφεται με ΟΙ,ως Ο κατΟΙκών -μετά της Καρατζατούμπειας λευκής περιστεράς- εις Τον Επουράνιον ΟΊκον Του Πατρός Του.Είθε Ο Πάνσοφος,Πανάγαθος κι Ελεήμων Θεός να σε συγχωρήσει.

    • Ανώνυμος 04/11/2015 @ 2:41 ΜΜ

      ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ!!!!ΜΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΑΠΕΚΑΛΥΦΘΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΝΣΑΡΚΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΩΣ ΙΗΣΟΥΣ.
      ΤΟ ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΟ ΕΔΩΣΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΑΛΛΑ ΟΙ ΣΥΒΥΛΛΕΣ ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΛΑΒΟΝ ΧΡΗΣΜΟΝ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
      ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΤΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΩΣ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ,ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΩΝ.
      ΧΡΕΙ ΚΑΙ ΙΣΤΑΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΩΝ.
      ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΟΤΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΜΕΝΟΣ!!!ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΑΛΙ,ΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ?ΤΡΙΑΣ ΟΜΟΟΥΣΙΟΣ ΚΑΙ ΑΧΩΡΙΣΤΟΣ,ΓΕΝΝΗΘΕΙΣ ΟΥ ΠΟΙΗΘΕΙΣ,Ο ΔΕΙ ΟΥ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΓΕΝΝΕΤΟ!!!
      ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ.
      ΚΑΙ ΕΙΠΕΝ Ο ΘΕΟΣ,ΕΙΠΕΝ,ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ Ο ΛΟΓΟΣ,ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΛΔ Ο ΕΝΣΑΡΚΩΘΕΙΣ ΘΕΟΣ Ο ΧΡΕΙΣΤΟΣ (Ο ΩΝ).
      ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΕΙΣΤΟΥ?ΓΥΡΩ ΑΠ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΚΑΡΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΩΝ!!!
      ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΥΠΟΒΙΒΑΣΕΙ ΤΟΝ ΧΡΕΙΣΤΟ,ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΡΘΕΙ ΕΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΤΟΥ,ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΕΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ.
      ΛΙΓΟ ΑΠ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΕΙΣΤΟ,ΩΣ ΑΠΛΑ ΕΝΑΝ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΠΟΥΡΑΝΙΟΥ ΘΕΟΥ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΕΝΣΑΡΚΩΜΕΝΟΣ.
      Ο ΙΔΙΟΣ ΕΝΣΑΡΚΩΘΗ.
      ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΓΗ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΤΟΥ.
      ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑ.
      ΕΜΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΟΝΟΜΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ?
      ΜΗΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ,ΕΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΤΥΧΑΙΟ.
      ΑΝ ΝΑΙ ΤΟΤΕ ΜΗΝ ΤΟΥ ΛΕΤΕ ΓΕΝΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ.
      ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ,ΑΦΟΥ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΑΠΟΔΕΧΕΣΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ,ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΟ ΑΠ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ,ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ.
      ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΚΥΤΤΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΕΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ.
      ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ,ΑΦΟΥ ΤΟ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΛΛΗΠΤΟ.
      ΤΗΝ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΟΥΔΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ,ΟΥΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΓΙΟΙ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΙ.
      ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΟΜΩΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
      ΓΙ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΗΣΑΝ ΟΙ ΕΛΛΑΝΙΟΙ!!!
      ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΕΣΤΕ,ΔΙΟΤΙ ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΤΟΥ ΘΕΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
      ΕΜΕΙΣ ΑΠΛΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ DNA ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΠΛΗΡΩΣ ΟΜΩΣ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ!!!
      ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΛΑΒΟΥΜΕ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΕΟΥ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΕΙΣΤΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΚΟΣΜΟΥ.

    • Ανώνυμος 04/11/2015 @ 6:56 ΜΜ

      Ανώνυμος11 Απριλίου 2015 – 5:41 μ.μ.

      ‘’τώρα που κοινώνησα, τώρα που έγινα και εγώ χριστός’’ ΠΛΗΝ ΕΙΜΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ.

    • Ανώνυμος 04/12/2015 @ 9:16 ΜΜ

      ΕΜΕΙΣ ΝΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΧΡΙΣΤΟΙ,ΕΚΕΙΝΟΣ ΔΛΔ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΩΝ (ΧΡΕΙ ΣΤΟΣ).
      ΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΜΩΡΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ?
      ΕΙΝΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ!!!
      ΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΕΡΙ ΜΙΑ ΟΥΣΙΑΣ???
      ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΜΩΡΕ,ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ.

    • Ανώνυμος 04/13/2015 @ 5:22 ΜΜ

      Ανώνυμος 13 Απριλίου 2015 – 12:16 π.μ.

      ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΑΠΛΑ ΠΩΣ ΜΑΣ ΤΙΜΑΕΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΓΝΟΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ-ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ.ΑΝΑΛΟΓΙΣΟΥ ΜΟΝΟ ΠΩΣ ΕΔΩΣΕΣ ΛΑΒΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ‘’ΠΛΑΚΑ’’ ΟΙ ΑΘΕΟΙ 2:26 ΚΑΙ 2:37 ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ, ΝΗΣΤΕΨΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣΟΥ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΙ ΠΟΥ ΧΛΕΥΑΖΕΙΣ –ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ- ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ.

    • Ανώνυμος 04/14/2015 @ 2:08 ΜΜ

      ΧΕΡΣΟΣ ΟΤΑΝ ΠΟΤΕ ΚΟΣΜΟΣ ΟΛΟΣ ΚΑΙ ΑΚΑΝΘΑ ΓΕΝΗΤΑΙ.
      ΡΙΨΩΣΙΝ Τ’ ΕΙΔΩΛΑ ΒΡΟΤΟΙ ΚΑΙ ΠΛΟΥΤΟΝ ΑΠΑΝΤΑ.
      ΕΚΚΑΥΣΗ ΔΕ ΤΟ ΠΥΡ ΟΥΡΑΝΟΝ ΗΔΕ ΘΑΛΑΣΣΑΝ.
      ΙΧΝΕΥΟΥΝ ΡΗΞΗ ΤΕ ΠΥΛΑΣ ΕΙΡΚΤΗΣ ΑΙΔΑΟ.
      ΣΑΡΞ ΤΟΤΕ ΠΑΣΑ ΝΕΚΡΩΝ ΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΝ ΦΑΟΣ ΗΞΕΙ.
      ΟΠΠΟΣΑ ΤΙΣ ΠΡΑΞΑΣ ΕΛΑΘΕΝ, ΤΟΤΕ ΠΑΝΤΑ ΛΑΛΗΣΕΙ.
      ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΑΝΟΜΟΥΣ ΤΕ ΤΟ ΠΥΡ ΑΙΩΣΙΝ ΕΛΕΓΞΕΙ.
      ΣΤΗΘΕΑ ΓΑΡ ΖΟΦΟΕΝΤΑ ΘΕΟΣ ΦΩΣΤΗΡΣΙΝ ΑΝΟΙΞΕΙ.

      ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΙΛΗΣΑΝ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΕΙΣΤΟΥ,ΠΡΙΝ ΑΠ ΤΟΥΣ ΙΟΥΔΑΙΟΥΣ.
      ΚΑΙ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΜΙΛΑΕΙ ΠΕΡΙ ΕΝΟΣ ΘΕΟΥ,ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΥΡΑΝΙΟΣ ΘΕΟΣ.Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ.
      ΑΝ ΕΣΥ Η ΕΓΩ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙ ΕΣΤΙ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΣ,ΟΜΟΟΥΣΙΟΝ ΚΑΙ ΑΧΩΡΙΣΤΟΝ,ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΑ ΜΑΤΙΑ.
      ΤΟΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΜΑΚΡΥΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΙ ΑΠΑΝΤΕΣ.
      ΝΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ,ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΙΛΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΘΕΟΥ,ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΗΣ ΑΥΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΥΛΙΚΟ ΚΟΣΜΟ,ΟΠΟΥ ΑΡΧΩΝ ΑΥΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΟΣΦΟΡΟΣ.
      ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΕΠΕΤΡΑΠΗ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΞΕΙ.
      ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ,ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΤΟΝ ΘΕΟΔΟΣΙΟ,ΠΟΥ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΛΑΒΕ ΥΠ ΟΨΙΝ ΤΟΥ,ΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΜΙΛΗΣΕ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
      ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΩΝ.
      Η ΕΡΕΥΝΑ ΔΕΝ ΧΛΕΥΑΖΕΙ,ΑΛΛΑ ΜΑΤΙΑ ΑΝΟΙΓΕΙ!!ΟΧΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.

    • Ανώνυμος 04/14/2015 @ 9:28 ΜΜ

      Ανώνυμος 14 Απριλίου 2015 – 5:08 μ.μ.

      ΜΩΡΑΙΝΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΟΝ ΒΟΥΛΕΤΑΙ ΑΠΟΛΕΣΑΙ. ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ Ή ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ, ΜΟΥΛΑΡΩΜΕΝΟΣ, ΓΕΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΘΑΥΜΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΕΜΜΑ ΤΗΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ ΣΟΥ, ΒΑΔΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΟΔΟ ΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΑΣΥΓΚΡΙΤΗΣ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΥΠΕΡΟΧΗΣ ΣΟΥ ΚΡΑΥΓΑΖΟΝΤΑΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΑ ΔΟΞΑΣΤΕ ΜΕ,ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ,ΜΟΝΟ ΜΗ ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙ ΤΟΥ ΦΟΒΕΡΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΠΩΣ ΔΕΝ ΣΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΑΣΕΒΕΣΤΑΤΕ ΑΜΑΡΤΩΛΕ.

    • Ανώνυμος 04/14/2015 @ 10:47 ΜΜ

      ΑΔΕΛΦΕ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΕΓΩΙΣΤΙΚΑ ΜΙΛΩ.
      ΟΠΟΙΟΣ ΚΟΒΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΕΙΣΤΟ,ΕΚΕΙΝΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΖΩΗΝ!!!
      ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΟΙ.
      ΝΑΙ ΟΥΔΕΜΙΑΝ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΦΕΡΩ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ,ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΩ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥΣ.
      ΟΜΩΣ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΙ ΜΕ ΜΑΤΙΑ ΨΥΧΗΣ ΤΙ ΕΤΣΙ ΧΡΕΙΣΤΟΣ,ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ,ΩΣ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΩΝ.
      ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ,Ο ΔΙ ΟΥ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΓΕΝΝΕΤΟ.
      Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος, καὶ ὁ Λόγος ἦν πρὸς τὸν Θεόν, καὶ Θεὸς ἦν ὁ Λόγος. 2 Οὗτος ἦν ἐν ἀρχῇ πρὸς τὸν Θεόν. 3 πάντα δι' αὐτοῦ ἐγένετο, καὶ χωρὶς αὐτοῦ ἐγένετο οὐδὲ ἕν ὃ γέγονεν. 4 ἐν αὐτῷ ζωὴ ἦν, καὶ ἡ ζωὴ ἦν τὸ φῶς τῶν ἀνθρώπων. 5 καὶ τὸ φῶς ἐν τῇ σκοτίᾳ φαίνει, καὶ ἡ σκοτία αὐτὸ οὐ κατέλαβεν. 6 Ἐγένετο ἄνθρωπος ἀπεσταλμένος παρὰ Θεοῦ, ὄνομα αὐτῷ Ἰωάννης· 7 οὗτος ἦλθεν εἰς μαρτυρίαν, ἵνα μαρτυρήσῃ περὶ τοῦ φωτός, ἵνα πάντες πιστεύσωσιν δι' αὐτοῦ. 8 οὐκ ἦν ἐκεῖνος τὸ φῶς, ἀλλ' ἵνα μαρτυρήσῃ περὶ τοῦ φωτός. 9 Ἦν τὸ φῶς τὸ ἀληθινόν, ὃ φωτίζει πάντα ἄνθρωπον, ἐρχόμενον εἰς τὸν κόσμον. 10 ἐν τῷ κόσμῳ ἦν, καὶ ὁ κόσμος δι' αὐτοῦ ἐγένετο, καὶ ὁ κόσμος αὐτὸν οὐκ ἔγνω. 11 εἰς τὰ ἴδια ἦλθεν, καὶ οἱ ἴδιοι αὐτὸν οὐ παρέλαβον. 12 ὅσοι δὲ ἔλαβον αὐτόν, ἔδωκεν αὐτοῖς ἐξουσίαν τέκνα Θεοῦ γενέσθαι, τοῖς πιστεύουσιν εἰς τὸ ὄνομα αὐτοῦ, 13 οἳ οὐκ ἐξ αἱμάτων, οὐδὲ ἐκ θελήματος σαρκὸς, οὐδὲ ἐκ θελήματος ἀνδρὸς, ἀλλ' ἐκ Θεοῦ ἐγεννήθησαν. 14 Καὶ ὁ Λόγος σὰρξ ἐγένετο καὶ ἐσκήνωσεν ἐν ἡμῖν, καὶ ἐθεασάμεθα τὴν δόξαν αὐτοῦ, δόξαν ὡς μονογενοῦς παρὰ πατρός, πλήρης χάριτος καὶ ἀληθείας.
      ΒΛΕΠΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΔΕΛΦΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
      ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ,ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΗΝ.
      ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ!!
      ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΕΣΤΙ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΣ ΟΜΟΟΟΥΣΙΟΝ ΚΑΙ ΑΧΩΡΙΣΤΟΝ?
      ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΕΙ?ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΡΙΑ ΕΝ,Η ΕΝ ΤΟ ΤΡΙΑ?Η ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΑΖΙ?
      ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΕΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ.
      ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΨΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΩ ΣΤΟ ΓΙΩΤΑ Η ΣΤΟ ΕΨΙΛΟΝ ΓΙΩΤΑ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑΣ ΟΥΡΑΝΙΟΣ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΣ,ΑΛΛΑ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ.
      ΠΑΤΗΡ ΕΝ ΥΙΩ,ΚΑΙ ΥΙΟΣ ΕΝ ΠΑΤΡΙ!!
      ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟ ΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΒΛΑΣΤΗΜΙΑ ΟΤΙ Ο ΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ
      ΚΑΙ Ο ΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΜΑΣ Ο ΕΝΣΑΡΚΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑΣ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ.
      ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΤΟ ΕΙ ΜΕ ΕΨΙΛΟΝ ΓΙΩΤΑ ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΔΕΝ ΛΑΘΕΥΕΙ ΠΟΤΕ,ΚΑΙ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ,ΩΣ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΩΝ
      ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ Σ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ,ΜΗΝ ΜΕ ΒΡΙΖΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΜΟΥ Ο ΑΝΤΙΘΕΤΟ.

    • Ανώνυμος 04/15/2015 @ 8:47 ΜΜ

      ΑΛΟΖΑΝΦΑΝ ΝΤΕ ΛΑ ΠΑΤΡΙ ένα πράμα!
      ΟΚ, εγω να δεχτώ οτι οι βλαμένοι στη εκκλησια δεν είναι τόσοι πολλοί, όσο τους κανείς να φαίνονται! Γιατρός σε έχει δει; Εάν όχι Πρέπει να το φροντίσεις αμεσα, χρειάζεσαι αγωγή!
      ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ

    • Ανώνυμος 04/15/2015 @ 9:12 ΜΜ

      Ανώνυμος 15 Απριλίου 2015 – 1:47 π.μ.

      ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΕ, ΑΣΕΒΕΣΤΑΤΕ ΑΜΑΡΤΩΛΕ, ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ‘’ΠΑΤΗΡ ΕΝ ΥΙΩ,ΚΑΙ ΥΙΟΣ ΕΝ ΠΑΤΡΙ!!’’ ΔΗΛ. ΔΥΟ ΣΕ ΕΝΑ, ΑΠΟΡΡΥΠΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΤΙΚΟ ΜΑΖΙ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΟΛΟΣΤΑΛΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙΣ, ΕΠΙΛΕΓΩ ΤΗΝ ‘’ΡΕΤΣΙΝΙΑ’’ ΤΟΥ ΡΙΨΑΣΠΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΥΨΕΙΣ ΤΗΣ ΦΥΓΟΜΑΧΙΑΣ, ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΣΟΥ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ, ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ Γ’ ΘΕΣΗ ΜΕ ΠΕΝΤΕ ΚΡΕΒΑΤΙΑ, ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΩΣ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΛΑΛΗΣΑ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑΝ ΟΥΚ ΕΧΩ.ΕΙΘΕ Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΙ.

  17. Ανώνυμος 04/10/2015 @ 6:19 ΠΜ

    ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ 2.37, ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΟΛΗΨΙΕΣ!Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ!ΑΝ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΧΟΡΤΟΦΑΓΟΣ ΝΚΑΙ ΤΗΝ Μ.ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΦΑΩ ΚΡΕΑΣ ΠΟΥ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΤΡΩΩ ΠΟΤΕ, ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ?ΚΑΘΑΡΙΣΑ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΩ?Η ΝΗΣΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΨΥΧΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΠΑΘΗ.Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗΝ ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ,ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΝΙΚΑ ΤΑ ΠΑΘΗ ΤΟΥ, ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ,ΩΣΤΕ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Θ.ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
    ΕΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΠΟΤΕ ΤΟΝ Α.ΠΑΙΣΙΟ, ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ,ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.Ο ΑΓΙΟΣ ΤΟΥ ΕΙΠΕ,"ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ,ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ".ΤΟΤΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΣΤΕΡΗΘΕΙ,ΚΑΙ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ "ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ"."Ε, ΤΟΤΕ(ΕΙΠΕ Ο ΑΓΙΟΣ) ΘΑ ΚΟΨΕΙΣ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ, ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΟΥ
    ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΤΑ ΛΕΝΕ ΟΛΑ.
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

    • Ανώνυμος 04/12/2015 @ 7:50 ΜΜ

      ΚΑΙ ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΣ ΤΩΡΑ?ΘΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΕΣΤΟ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ?
      ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ.
      ΑΛΛΟΙΩΣ ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΥΓΚΑ.

    • Ανώνυμος 04/19/2015 @ 9:08 ΜΜ

      Ανώνυμος 10 Απριλίου 2015 – 9:19 π.μ.

      ''ΤΟΤΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΣΤΕΡΗΘΕΙ,ΚΑΙ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ "ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ"."Ε, ΤΟΤΕ(ΕΙΠΕ Ο ΑΓΙΟΣ) ΘΑ ΚΟΨΕΙΣ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ, ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΟΥ'' ΠΟΥ ΞΑΝΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΚΟΙΝΟΣ ΘΝΗΤΟΣ, ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΚΙ ΑΝΑΞΙΟΣ ΔΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ, ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ, ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΕΥΤΥΧΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΕΚΛΕΙΝΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑ'Ι'ΣΙΟΥ.

  18. Ανώνυμος 04/10/2015 @ 7:15 ΠΜ

    — ανθεστηρια το πασχα των αρχαιων ελληνων.gr–
    1 ΜΑΙΟΥ 2016, η διπλη πασχαλια και ο γενικοs πολεμοs
    κατα τον ΚΟΣΜΑ ΤΟΝ ΑΙΤΩΛΟ.

  19. Ανώνυμος 04/10/2015 @ 7:53 ΠΜ

    Καλημερα! Οποίο παιδι έχει ονοματοδοσία επιτρέπετε να κοινωνισει?

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 10:00 ΠΜ

      Τα αβαπτιστα παιδιά μονο δε επιτρέπεται να κοινωνησουν.

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 11:33 ΠΜ

      Εσύ έχεις δίκιο που ρωτάς, όπως και εγώ έχω δίκιο να αισθάνομαι ντροπή που είμαι άνθρωπος, όταν υπάρχουν κοινωνικοθρησκευτικές δομές στη σημερινή ανθρώπινη κοινωνία, με παχυσαρκους που υποστηρίζουν ότι εκπροσωπούν τον Θεό της αγάπης (και όχι γιαχβεδοπωληδες) και δήθεν εκ
      μέρους του μπορεί να σου απαντήσουν ότι ένα Αγγελάκη επειδή είναι αβαπτιστο, δεν μπορεί να κοινωνησει ή ακόμη χειρότερα δεν θαβεται σε χριστιανικό νεκροταφείο! ΟΥΣΤ απο τώρα, φυσικά όχι σε εσένα, αλλά σε οποίο θρησκευτικό τσογλανι σου απαντησει έτσι!

    • Ανώνυμος 04/13/2015 @ 10:38 ΜΜ

      Φίλε μου να μην ανησυχείς για το αγγελάκι που δεν θα κοινωνήσει επειδή είναι αβάπτιστο. Ο Θεός το έχει υπό την προστασία του.
      Ν ανησυχείς για τον εαυτό σου και όλους τους υποκριτές που χρησιμοποιούν αυτό το αγγελούδι στην προσπάθειά τους να εξευτελίσουν τα ιερά μυστήρια.
      Γιατί κόπτεσθε για την θεία μετάληψη και αρνείσθε την βάπτιση?
      Θέλετε έναν Θεό κατά πως βολεύει τον καθένα.
      "Ουαί υμίν Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές!!!"

  20. Ανώνυμος 04/10/2015 @ 7:55 ΠΜ

    Πως να βγαλεις το συναισθημα σε γραμματα και ποσο μαλλον ηλεκτρονικα. Ειναι πολοι δυσκολο γιατι …; γιατι ειμαι ανωρθογραφος; γιατι καποιες στηγμες της ζωης μου το συναισθημα ηταν αυτο που πλημμυριζαι ολων των ψυχικο μου κοσμο; γιατι Πιστευω πως εαν σου μεταφερω τα λογια μου θα τα ξεχασεις ενω το συναισθημα ειναι μονιμο; τι να πει καποιος που την πινει και δεν ξερει πως να βγαλει το συναισθημα σε μερικα πιξελ.
    Ξερεις ομως!; οσο το μυαλο μου με της σκεψης μου συνηπαρχουν αρμονοικα με αποτελεσμα Εγω να καταλαβενω Εμενα, μου φτανει.
    Πονταρω ομως ολες μου τις [-λπιδες σε Αυτο που ολοι ονομαζουμε ψυχες.
    Και αφου πονταρω και Πιστευω σε Αυτο τοτε Παραλογικα αποκλειω τους ορους της εκκλησιας κολαση παραδεισος και λεω πως ειΝαι ΟΛΕΣ ΕΔΩ, Στην ΓΑΙΑ[ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ μας, θαπω:] Αυτων που Πρεπει [και δεν εννοω σιωνιστες] με οποιον φοβο η δυναμΕΙ Αυτο +επαγεται. Αφου οι ψυχες κουβαλανε λοιπον τις Ελπιδες μου τοτε κουβαλανε και τις Σκεψης. Ετσι Ελπιζω για το οτι καποιοι μπορει και να τις "Ακουνε" και καλα τωρα εαν γινετε αυτο τοτε σιγουρα γινετε και αναποδα :).

    Ενας χαμος.

    Πολλα Ελπιδοφορα σχολια
    Με γελιο+τρελα θα περνανε τα τεστ δυσκολα ευκολα.

    Α.Ρ.Τ.Ε.Μ.Ι.Σ. ;

  21. Ανώνυμος 04/10/2015 @ 8:42 ΠΜ

    καλη ανασταση σε ολους σας με καλυψαν οι active member.αγαπαμε low bap.να εχουμε αγαπη στις καρδιες μας.μονο η αγαπη μας ελευθερωνει και μας γαληνευει.

    stardust

  22. Το γύρισες από δω,το γύρισες από κει
    ..και άνοιξες το θέμα το επί της θρησκολογίας!..
    Να νηστέυω ή να μη νηστεύω..προτού κοινωνήσω!..Αυτό είναι το ζητούμενο…Αυτό
    είναι που καίει ''τον πιστό'' τελικά…
    Να κάτσει να σκεφτεί..αν του επιτρέπεται ήόχι να φάει ..να φάει και μάλιστα
    να χλαπακιασει…και μετα να κοινωνάει…
    Κι έκατσε ο Παπάς να δώσει την λύση λοιπόν..ο ίδιος ο Παπάς στο πρόβλημα του πιστού διότι το πρόβλημα του πιστού δεν είναι άλλο..αλλά το εάν θα μπορεί να φάει ..να φάει και να πηδήξει,προτού λάβει σώμα και αίμα Χριστού επί του αχραντου μυστηρίου της Θείας κοινωνίας!..Και πάλι άκρη δεν βγήκε τελικά..Και σου λέει ''ο πιστός''…Πές μας! Εχω αγωνίες .αγωνίες βαθειά Χριστιανικές! επιμένει..
    Μπορώ τελικά να φάω ο πούστης?..Μπορώ να μη στερηθώ την αγαπημένη μου καβλάτζα..την μασαβιόλα μου..τα πιτόγυρα…τα σπληνάντερα..και τα λοιπά.. Και να πάω να κοινωνήσω με γεμάτο στομάχι..Να ξέρω σου λέει ο άνθρωπος…..Αυτό τον καίει τον μαλάκα τον πιστό τελικά…Δεν υπάρχει τίποτε άλλο στην Χριστιανική του συνείδηση που να τον απασχολεί αυτές τις ημέρες…Και έρχονται καπάκι οι ..ερμηνείες και οι γνώμες.. Οι εξηγήσεις ..και παρεξηγήσεις.

    Αν θα μπορεί να φάει και να πηδήδει ..πρίν κοινωνήσει!

  23. Ανώνυμος 04/10/2015 @ 10:01 ΠΜ

    όλες οι προηγούμενες γενιές που κράτησαν αυτή την παράδοση ή αυτόν τον κανόνα….. όπως θέλετε πείτε το …..ήτανε τι? πιο χαμηλού νοητικού επιπέδου?
    ΠΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ, ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ, ΜΟΝΤΕΡΝΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ……ΠΟΣΟ ΑΝΟΗΤΟΙ ΥΛΙΣΤΕΣ
    ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ
    ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΨΙΛΟ ΣΑΣ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΝΑΔΑ ΣΑΣ
    ΠΟΣΟ ΖΩΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ?
    ΦΑΓΑΤΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ
    ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΚΟΡΟΪΔΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ
    ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ…(ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ…)
    ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΒΛΑΚΕΙΑ

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 12:05 ΜΜ

      τι ζορι τραβας με τον σωκρατη δεν το καταλαβαινω,,,ο σωκρατης ηταν σοφιστης που σημαινει οσα πανε και οσα ερχονται,και εχει ο θεος!!!τι διαφορα εχουν οι ελληνες οι σημερινοι;

      Ο πλατωνας εγραφε για την παρτη του ηταν χαρτης και μιλαγε με το στομα του χαρτουρα..

      ειμαι σιγουρος οτι δεν ξερεις τιποτα για Σωκρατη και τον ανεφερες ετσι για ξεκαρφωμα,,,

      καλη ανασταση

      υ.γ

      τις καλησπερες μου στους γερμανοτσολιαδες ,αυτα λενε και αυτοι…ακριβως οπως τα γραφεις,,,

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 12:14 ΜΜ

      μην εισαι καραγκιοζης,θελουμε στοιχεια,και οχι πετροβολισμους!
      εισαι τιποτας γραφεις για να γραψεις,
      ενας ασχετος

  24. Ανώνυμος 04/10/2015 @ 10:01 ΠΜ

    Μ αρέσει που σε αυτό το θέμα παίρνουν θέση και οι άθεοι,ενω είναι κάτι που δεν τους αφορα.

    • Ανώνυμος 04/11/2015 @ 5:49 ΜΜ

      αρχαιοπληκτοι…..ταχα αθεοι
      ντεμεκ απογονοι των αρχαιων Ελληνων
      ετσι θελουν να πιστευουν
      οι περσοτεροι ειναι τουρκαλβανικες φάρες
      οπαδοι της μπαλας
      και της γαρδουμπας

    • Ανώνυμος 04/15/2015 @ 8:51 ΜΜ

      Όχι ντεμέκ αλλα μπομέκ! ΑΘΕΟΣ δεν υπάρχει πιθηκακι και δωδεκαθειστες θα βρεις μόνο μέσα στο άδειο κατσαρόλι που έχει για κεφάλι ο παραβολανος της ενορίας σου, ο οποίος σου μαθαίνει μαλακιες!

  25. Ανώνυμος 04/10/2015 @ 10:25 ΠΜ

    Να τρώμε μπιφτεκάκι πριν ?
    Να φοράμε και τη φανέλα την κασκορσέ με την τρίχα στη μασχάλη ….και μετά το αντίδωρο με φέτα?
    Ενοχλεί η νηστεία ελληνάκια μου?
    Θα νηστέψουμε καλά όλοι μας σε λίγο καιρό…..
    Νηστεία μέχρι δακρύων.
    νικ δε dancing nistiko arkoudi

    • Ανώνυμος 04/10/2015 @ 12:59 ΜΜ

      Θα μας κάψει ο ΓΙΑΧΒΕδάκος λες, ότι… "Ο ΚΑΙΡΌΣ ΓΑΡ ΕΓΓΎΣ" λες ή ότι θα αλλάξουν ΦΆΡΜΑΚΑ στους ψεκασμούς και θα εξαφανίσουν τα 2/3 από την ανθρωπότητα; Αν πρόκειται για τον ΓΙΑΧΒΕδούμπα, μήπως μπορείς να του μιλήσεις για εμένα εσυ που τον γνωρίζεις, ώστε όταν ΈΡΘΕΙ η ώρα μου να μην με βάλει στα καζάνια της κόλασης και με καίει για πάντα και να μη μου
      δωσει πόνο αιώνιο; (σύλλογο αιώνιο Πανιώνιο)

    • Ανώνυμος 04/11/2015 @ 5:46 ΜΜ

      για τη νηστεια που ερχεται μεγάλε δε θα φταιει κανενας θεος…..εσυ ο μαλακας κι ο πατερας σου θα φταιτε

  26. Ανώνυμος 04/10/2015 @ 10:25 ΠΜ

    Άρες μαρες κουκουναρες. Όταν μάθετε την αλήθεια πείτε μου και εμένα.

  27. Ανώνυμος 04/10/2015 @ 12:34 ΜΜ

    ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ–ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑΧΕΙΣ ΜΕΤΑΛΑΒΕΙ-
    ΕΧΕΙΣ ΕΝΤΟΝΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΛΑΒΕΙΣ-
    ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΝΗΣΤΕΨΕΙΣ-
    ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΜΗΝΥΕΙ ΘΑΝΑΤΟ ΣΟΥ-
    ΑΡΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΙΕΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΒΕΒΑΙΑ –ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΝΗΣΤΕΨΕΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΕΤΑΛΑΒΕΙΣ-

    ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ-
    ΟΙ ΠΑΛΑΙΗΜΕΤΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΟΥΤΕ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΦΟΡΑ ΓΥΝΑΙΚΑ- ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΑΝΔΡΑ-ΚΑΛΑ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ Η ΦΟΥΣΤΑΝΕΛΛΑ ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΤΟΤΕ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΒΡΑΚΑ'''' ΘΑ ΜΑΣ ΤΕΛΛΑΝΟΥΝ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ—

  28. Μια ερώτηση γιατι δεν κανει να κοινών ήσουν τα αβαπτιστα παιδια; Πχ από κάποιο σοβαρό λόγο δεν βαπτίστηκε το παιδί δεν ειναι αυτό το αβαπτιστα καθαρό στην ψυχή ;

    • Ανώνυμος 04/13/2015 @ 11:16 ΜΜ

      Γιατί τα μυστήρια είναι ιερά και δεν μπορούμε να τα χρησιμοποιούμε κατά πως μας εξυπηρετούν.
      Ούτε έχει να κάνει με την αγνότητα της ψυχής των μικρών παιδιών τα οποία έτσι κι αλλιώς είναι υπό την προστασία του Κυρίου.
      Το άγιο βάπτισμα και το χρίσμα προηγούνται της θείας μετάληψης. Σκέψου το λίγο. Πρέπει πρώτα να βαπτιστεί κανείς στο όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος για να δεχθεί και τη θεία κοινωνία.
      Επίσης δεν υπάρχει σοβαρός λόγος που να αποτρέπει τους γονείς να βαπτισουν το παιδί τους ( αν θέλουν πραγματικά βέβαια και όχι υποκριτικά).
      Παλιότερα αλλά ίσως γίνεται και σήμερα σε κατάσταση ανάγκης( δηλ. λίγο πριν πεθάνει ένα αβάπτιστο βρεφος από οποιαδήποτε αιτία), του έκαναν το λεγόμενο αεροβάπτισμα. Το σήκωναν ψηλά ( σαν να το πετούσαν όπως όταν παίζουμε με τα μωρά) λέγοντας την ευχή και δίνοντάς του ένα όνομα.

  29. Ανώνυμος 04/10/2015 @ 12:47 ΜΜ

    καλησπερα…

    μολις ηρθα φτιαγμενος απο κατι ουζα,στην Σαλαμινα μενω ,η γυναικα με τα παιδια ειχαν παει πειραια για ψωνια και ο γηραιος PANDAROS ξεμεινε σε ενα ουζερι με τον γαμπρο και τον μπατζανακη και βουτηχτηκε στην αμαρτια του ουζου…
    πολλα καραφια αδελφια….

    προς τους χριστιανοφακιρηδες γερονταδες,,,,ηταν ολα νηστισιμα ,χταποδακι,πορφυρες , γαριδες ψητες και ντοματα με ελιτσες,τα τελευταια ηταν για ξεκαρφωμα,,,

    Αυριο με καθαρη συνειδηση παω καπακι να κοινωνησω,,,αν εχω δεκα κωλους ας πω οχι στην θεουσα την γυναικα μου,,,χαχαχχαχ
    την εβαψα…

    Σας εχω πει τον φοβο μου για τις εκκλησιες ,και ειδικα για τους τρουλους που τους θεωρω συλλεκτες ενεργειας ….
    ποιος να μας ρουφαει αραγε?
    Οι Αγιοι ;τα λαμογια;-ειλικρινα δεν ξερω….

    Στο θεμα μας τωρα…μου εκανε εντυπωση γιατι δεν απαντηθηκε και ειδικα απο τους ελληναραδες ,αυτους με τις ασπρες κελεμπιες ,που ξυπολητοι κανουν σπονδες μες το κρυο στον Απολλωνα και στο δελφικο EI ,ρε σεις δεν φορανε ουτε καλτσες ελεος πια,,,,,
    Γιατι ρε δεχοσαστε ρε την ελληνικοτητα του Ιησου?
    γιατι ρε δεν το αναγνωριζετε και ας μην υπαρξετε μετα εσεις,,,,
    δεν θα εχετε αντικειμενο μισους πλεον….οποτε θα ειστε στην απεξω

    αλλα ουτε και απο τους χριστιανοοφακιρηδες ,καλα αυτοι ασχολουνται με τον χριστιανισμο ,οι αλλοι οχι,,,,γιατι ρε γαμωτο γιατι αυτοι την κανουν γαργαρα την δουλεια,,,,γιατι μας πριζουν οτι ο ιασων ,αν υπηρχε ,ηταν σπορα του δαυιδ?
    γιατι τοσο μουγκαφων αδελφια,,,

    Μας ζαλιζουν με τα θρησκευτικα και οταν φτασουν στον ζουμι,,ολοι μουγκα,
    τι κολληματα εχετε ρε γιατι δεν μιλατε?
    τι σας κραταει?

    Γιατι ρε λαμογια δεν θελετε την συμφιλιωση των ελληνων…

    την αγαπη μου,,

    PANDAROS

    • Ανώνυμος 04/11/2015 @ 8:07 ΠΜ

      ρε συ πανδαρε αυτα που γραφεισ εδω να υποθεσω οτι δεν τα σαυζητασ ουτε φτιαγμενοσ με γαμπρο και μπατζανακη , γιατι η κλωτσοπατιναδα που θα σου 'ρθει δεν θα εχει προηγουμενο. ΑΥΤΑ .

    • Ανώνυμος 04/11/2015 @ 12:47 ΜΜ

      χαχαχαχα
      ελα ντε ,χαζος ειμαι να τους πω,τα φυλαω για σας….
      εδω μεσα τρωω ηλεκτρονικο κραξιμο και σαφως ειναι πιο ανωδυνο ….

  30. Ανώνυμος 04/10/2015 @ 1:10 ΜΜ

    ΟΛΑ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ-
    ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ-

    ΓΙΑ ΤΑ ΜΩΡΑ ΟΣΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΕΡΟΒΑΠΤΙΣΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥ-

    ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ-

    ΤΙ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ''

  31. Ανώνυμος 04/10/2015 @ 4:28 ΜΜ

    ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΑΝΑΣΤΑΣΗ (ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ) ΝΕΚΡΩΝ…

    ΚΑΛΟ ΠΕΣΑΧ!

    • Ανώνυμος 04/13/2015 @ 5:47 ΠΜ

      πεσαχ και τ αρχιδια σου τα μαραμένα
      παπαγάλε
      οχι τιποτα άλλο …… σοκάρει η βλακεία σου

    • Ανώνυμος 04/15/2015 @ 3:56 ΜΜ

      Παπαδοκοντσιτα βλέπω μπαίνεις παντού και σχολιάζεις! Μια με κεφάλαια και μια με μικρά! Σε καταλαβαίνω εβραιολουγκριτσα! Λείψαμε λίγο καιρο οι δύο τρεις που σε παίρναμε παραμαζωμα και βλέπω αναθαρησες και ξαναγυρισες! Με θυμάσαι, είμαι αυτός που δεν σε αφηνα σε χλωρό κλαρί και σε πειραζα συνέχεια λέγοντας ότι είμαι ο γαμιάς σου!!! Τι ωραίες εποχές! Μεγαλε ξαναγυρισα το έμαθες! Τώρα την ξαναγαμησες, άντε πάλι λεκτικές πιπες, άντε θεωρητικές παρτουζες, άντε και πάλι ξεφτίλα θα γίνεις! ΑΒΡΑΜΑΚΟ μη μου κρατάς κακιά αλλα τέτοιος εβραιοπιθηκος που είσαι με φτιάχνει να σε κάνω ρεζίλι! Το τραβάει και η ψυχή σου ρε εβραιοχριστιανοπουλο! Δεν μπου λες, ο παπαΓιώργης είσαι ή το φιλαρακι του. Δύο γράφετε και δειχνατε για είκοσι. Ανεργία και εσείς έτσι; Άντε το φιλαρακι σου μπορει, εσένα δεν σε πληρώνει η εκκλησιά; Ή μάλλον σε πληρώνουν για αυτό! Κι αυτοί όμως δεν πρέπει να είναι στο μυαλο καλύτεροι απο εσένα! Βάζουν πιθηκο να προσελκύσει τι; Μόνο πιθήκακια θα μαζέψεις. Ρε τη λουλου που
      ξαναγύρισε!!!

    • Ανώνυμος 04/15/2015 @ 3:58 ΜΜ

      8:47 μην μπερδευεσαι, για την αφεντιά σου έγραψα το εγκώμιό σου παραπάνω!

  32. Ανώνυμος 04/10/2015 @ 11:55 ΜΜ

    ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ.
    ΤΟΟΟΟΟΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΗΣΤΕΥΟΥΜΕ Η ΟΧΙ!!!
    ΑΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ.ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΧΩΜΑΤΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΣΚΕΠΑΣΕΙ.
    ΜΕΤΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΗΣΤΕΥΣΟΥΜΕ Η ΟΧΙ ΛΙΓΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΟΥΝ.
    ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΕΥΧΟΝΤΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΜΕ ΤΙ ΑΛΗΘΕΙΑ?ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΛΙΑΝΑ?
    ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΑΝΩ ΚΑΘΟΛΟΥ,ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΔΕΛΦΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

  33. Ανώνυμος 04/11/2015 @ 7:42 ΠΜ

    Πανδαρε εαν οι Ελληνες ενωθουν Τι Πιστευεις πως θα γινοταν;

    Μππρει να γινει ανασταδη εγκεφαλικων νεκρων οταν η υλη ειναι τα πιστευω τους; χρημα χρυσο εξουσια κτλ κτλ

    • Ανώνυμος 04/11/2015 @ 12:44 ΜΜ

      τι να σου πω αγαπητε μου,ειλικρινα δεν ξερω…..

      Σιγουρα,θα ειμαστε καλυτερα ..και πρεπει να τελειωσει αυτη η πλακα με την κοντρα μεταξυ χριστιανων ελληνων και ελληνων δωδεκαθειστων,,,

      Συγνωμη αλλα πρεπει να απαντησω, σε εναν τυπο,στα πανω πατωματα των σχολιων που γραφει κεφαλαια[μου πηρε τα αυτια με τις φωνες του …
      ο τυπος με λεει μπεκρη,,,χαχαχχαχα

      εδω που τα λεμε,δεν εχει αδικο εκει θα καταντησω,..με αυτα που διαβαζω. εδω…

  34. Ανώνυμος 04/11/2015 @ 8:18 ΠΜ

    ΚΑΙ ΤΑ ΑΒΑΠΤΙΣΤΑ ΣΕ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΘΑΒΟΝΤΑΙ
    ΒΑΣΕΙ ΝΟΜΟΥ-Η ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΩΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ
    ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ- ΑΓΝΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ—-
    ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΥΧΗ ΣΕ ΑΒΑΠΤΙΣΤΟ ΔΙΔΕΤΑΙ—
    ΟΛΟ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ–

  35. Ανώνυμος 04/11/2015 @ 9:20 ΠΜ

    Η ΝΕΚΡΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΚΙΑΧΤΡΟΥ

    http://www.mavri-fatria.blogspot.gr/

    ΧΕ ΧΕ, ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΛΑΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ (ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ)

  36. Ανώνυμος 04/11/2015 @ 12:50 ΜΜ

    ΠΑΝΔΑΡΕ

    Ο ΠΑΝΔΑΡΟΣ ΕΛΑΒΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΤΡΩΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ—
    ΕΧΑΣΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΑΚΟΝΤΙΟ ΤΟΥ ΔΙΟΜΗΔΗ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟΥ ΔΙΑΤΡΥΠΗΣΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΕΚΟΨΕ ΤΗ Γ Λ ΩΣ Σ Α-
    Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΔΑΡΟΥ Ο ΛΥΚΑΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΠΙΣΗΣ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΣΤΟ ΤΡΩΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ Α Χ Ι Λ Λ Ε Α-
    Ο Π Α Ν Δ Α Ρ Ο Σ ΕΝ ΖΩΗ ΗΤΟ ΕΚΦΥΛΟΣ ΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΠΡΟΑΓΩΓΟΥ–
    [ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ ]

    ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΣ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΜΑΣ—

    • Ανώνυμος 04/11/2015 @ 2:15 ΜΜ

      Nαι αλλα πανδαρος στα δωρικα σημαινει πανθηρας ο απολυτος κυνηγος…..
      των γενος των πανδαρων πανθηρων ηταν αρχαιο ιερατικο γενος του Ηφαιστου,,,,οταν πριν απο τα τρωικα μεταναστευσαν οι πανδαροι βρεθηκαν καπου στην γαλιλαια οπου ζουσαν μεχρι τα χρονια του ιησου,,

      οι κακκες γλωσσες λενε οτι ο πραγματικος πατερας του ιησου ηταν καποιος προπαππους μου ,καποιος πανδιρας,,,μετα την εκαναν στην περιοδο της τουρκοκρατιας για την ισπανια και την ιταλια,,,,
      και μεταξυ των μακρινων εξαδελφων μου ειναι και ο Σημερινος ηθοποιος ο ANTONIO BANDERAS
      σε απλα ελληνικα ο ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ Ο ΠΑΝΔΑΡΟΣ

      χαχαχχαχαχχαχαχ

      Η wiki ειναι πουθενα μεταφερει τις φημες αυτου του στραβουλιακα του ομηρου ο οποιος και με μισει και των εοαδων[πολεμησαν και αυτοι με τον αγαμεμνωνα και με αυτον τον φλουφλη τον μαμακια τον αχιλεα εναντιων των ΠΑΝΔΑΡΩΝ]
      οι οποιοι με μισουν επισης!!!!!!!χαχαχχα

      τα λεμε….

      καποτε θα σας γραψω για τον φλουφλη τον αχιλλεα μεσα απο τον ομηρο,,,,αχχαχαχαχ

    • Ανώνυμος 04/11/2015 @ 4:26 ΜΜ

      ΧΑΧΑΧΑ ΣΩΣΤΟΟΟΣ!!!
      O ΠΑΝΔΑΡΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΜΠΕΚΡΗΣ…..
      ΟΜΟΙΟΣ ΟΜΟΙΩ ΑΕΙ ΠΕΛΑΖΕΙ

  37. Ανώνυμος 04/11/2015 @ 2:02 ΜΜ

    καλησπερα αδελφια και χρονια πολλα ,καλη ανασταση οπως και αν την νιωθει αυτη

    Η γιαγια μου ηταν μικρασιατισα και εφερε το εθιμο να γιορταζουμε την Ανασταση οπως οι Αρμενιδες,12 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ…

    ετσι χρονια ολοκληρα στην οικογενεια την συκωταρια την τηγανιζε ο αντρας του σπιτιου ,τρογωντας κοκκινα αυγουλακια και πινοντας τι αλλο/. Τσιπουρα!!!χαχχαχαχ……

    ποιος ειμαι εγω που θα αλλαξω την οικογενειακη παραδοση?

    οι αρχαιοι ελληνες φιλοσοφουσαν τρογωντας και πινοντας και με γεματο στομαχι ειπαν ολα αυτα τα θαυμαστα,αν τους επιανε κιολας το πνευμα του οινου θα ελεγαν αυτα που ειπε και ο πλατωνας και κουφανε ολο τον κοσμο….

    Ο αντιθετος δρομος ειναι ο δρομος του ασκητισμου που προσπαθει να φτασει μεσω στερησεων στην φωτηση …

    εγω αδελφια δεν κανω για ασκητης…και προτιμω τον γνησιο ελληνικο δρομο,
    τρωγοντας και πινοντας….αμπελοφιλοσοφω..
    Λεμε τωρα……μην παρετε και τις μετρητοις τα οσα γραφω χαχαχχαχ

    ο χριστιανισμος εχει στενοτατες σχεσεις του πλατωνιστεςι οσον αφορα την μοναδικοτητα του ενος θεου αλλα ταυτοχρονα και τον πολυθεισμο γιατι γνωριζει και το καταθετει, πως υπαρχουν πολλοι θεοι ,αλλα υπο την θεια αρχη ακριβως οπως και οι αγιοι της ορθοδοξιας!!!!
    επισης γραφει και για δαιμονες που και λειτουργουν σαν βοηθοι των ανθρωπων ,ακριβως οπως στην ορθοδοξια με του αγγελους!!!!

    υπαρχει καμμια αντιρηση σε αυτο?
    οποιος εχει αντιρηση να τοποθετηθει με στοιχεια….

    Αντιθετα οι ορφικοι και οι πιστοι της Απολλωνιας θρησκειας ,μου φαινεται οτι ταιριαζουν πιο πολυ με τον ιεχωβα…!!!!χαχαχχαχαχα

    θα αναφερω αυτα που λεγανε οι ΕΟΑΔΕΣ[κατσε να γραψω οπως αυτοι με κεφαλαια]
    ΟΤΙ Ο ΟΡΦΕΑς ΗΤΑΝ ΚΡΟΝΙΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΝΤΗΛΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΡΙΧΝΟΥΝ

    παντως γεγονος ειναι οτι αυτοι εκαναν κουμαντο στους δελφους και στο τελος σε ολη την ελλαδα,,,

    και αρχιζω ερωτηματα…ποιος θεος εκτος τον θεο των οβραιων εκανε σφαγες για να επιβληθει?

    ποιος θεος εσφαξε τον δρακοντα για βουτηξει το μαντειο,,,,και γιατι ο λαος μετεπειτα τιμουσε το φιδι αν ηταν κακο?
    εννοειτε οτι πισω απο τον Απολλωνα ακουλουθουσε λαος σαν τους ταλιμπαν ,οπως και τοιερατειο του…..

    διαβαστε τωρα πως οι κατοικοι των δελφων τιμουσαν τον πυθωνα,,
    τυφλα ναχει ο δικος μας επιταφιος….
    '' Ελληνική λαοσύναξη γίνονταν στην Πυθώ (Δελφούς) πάνω σε ένα ψόφιο φίδι, ένας επιτάφιος του ερπετού, με τις ψαλμωδίες του Ευνόμου'''

    ποιος θεος εκτος απο τον θεο των οβραιων του αρεσαν τα μπακιρια?
    ποιος θεος ονομαζονταν φιλοδωρος?και σε ποιον ναο υπηρχε ολο το χαρτι της γης?
    και σε ποιον θεο ολοι οι ανατολιτες π.χ κροισος εστελναν καραβιες με χρυσο?

    σε ποιον θεο εκτος απο τον θεο των οβραιων οι πιστοι φοβουνταν το ονομα του!!!!
    μεχρι και ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ,χεσμενος δεν τολμουσε να προφερει το ονομα του…

    ειναι τοσα πολλα που θα τα εγραφα αν ειχα τσιγαρα….τα φουμαρα ολα- και πρεπει να παω στο περιπτερο,
    μετα πρακτωρειο να ριξω καμμια τριαδα,μπας και βγαλω τζαμπα το σημερινο τραπεζι που θα κανω,,,μετα να παω σουπερ μαρκετ να αγορασω κρασια για τον κοσμο,,,

    να παω στο κομμωτηριο για να παραλαβω τις δυο μου κορες και την παλαβιαρα την γυναικα μου,να παω στον χασαπη να παρω το αρνι,,,

    να κανω μπανιο… να παω να φερω τον πατερα μου γιατι δεν μπορει να οδηγησει να παω στην εκκλησια,

    να φερω το αγιο φως και μετα καπακι μολις βαλω μια μπουκια στο στομα μου ,να παω την μεγαλη μου κορη σε ενα μπαρ ,την περιμενουν οι φιλες της απο το σχολειο….

    να ξαναρθω σπιτι,,,να χτυπησω κανα κρασι και να φαω την παγωμενη πλεον μαγειριτσα ,να ξαναφυγω να παω τον πατερα μου σπιτι του ,
    να ξαναγυρισω να πιω μια βοτκα–το αλλαξα για θα εχω ηδη βαρεθει το κρασι

    και μετα οταν θα εχουν φυγει να μεινω ξυπνιος μεχρι τις 4 για να ξαναφυγω για να παω στο μπαρ να παρω την μεγαλη μου κορη,,,
    ξεχασα κατι?χαχχαχαχαχχ

    Α ναι και αυριο πρεπει να ξυπνησω το πρωι να φτιαξω το αρνι για την σουβλα!!!!!!

    και μετα εχεις τους εοαδες να λενε οτι αυτοι ειναι οι ηρωες και εμεις λαπαδες…

    κλεινω με ενα κουιζ ,για ποιον θεο εσφαζαν γαιδουρια,,,και σε ποιανου Ναο βρηκαν να λατρευουν γαιδαρο στο αδυτο του,,,,,

    καλη ανασταση υγεια και χαρα σε ολους

    PANDAROS

  38. Ανώνυμος 04/11/2015 @ 7:13 ΜΜ

    PANDARE ΑΦΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΚΑΙ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΕΙΣΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΣ ΟΙ ΤΥΧΟΝ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΕΣ-

    ΠΕΣΤΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΒΡΙΣΤΕ –ΝΑΒΡΙΖΟΥΜΕ ΕΔΩ ΑΝΩΝΥΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΣ-

    ΑΦΟΥ ΠΑΝΤΑ ΔΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΥΧΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ-

    ΠΙΕΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ- ΛΙΓΟ ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΕΤΣΙ''

    ΔΕΝ ΣΕ ΜΙΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ—

    ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΡΕΑ ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ- ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΠΟΙΚΙΛΙΑ -ΟΧΙ ΞΕΡΟΣΦΥΡΙ–ΔΕΝ ΘΑΧΕ ΝΟΣΤΙΜΙΑ////

    ΟΧΙ ΠΕΡΣΥ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΟΛΟΙ ΝΑΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ

  39. Ανώνυμος 04/12/2015 @ 9:56 ΠΜ

    ΚΑΙ ΛΑΟΣ ΠΑΝΔΑΡΩΝ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ-

    ΣΗΦΗΣ

  40. Ανώνυμος 04/12/2015 @ 5:58 ΜΜ

    Η ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ Η ΝΗΣΤΕΙΑ ΑΓΙΑΖΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ- ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΑ-

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΑ- ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΟΒΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΝΟ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΟΡΟΥΣ-

    Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΨΥΧΗ- ΚΑΝΕΙ ΘΥΣΙΕΣ-

    ΓΝΩΡΙΖΕ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΔΙΩΞΕ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΙΑ ΔΕΙΞΕ ΕΡΓΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΠΡΑΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΔΩΣΕ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ ΣΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣΟΥ ΣΤΟ ΘΕΟ ΜΕ ΣΥΝΤΙΜΜΕΝΗ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΞΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΑΥΤΟ-''
    ΑΓΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Ο ΣΙΝΑΙΤΗΣ-

  41. Ανώνυμος 04/12/2015 @ 10:14 ΜΜ

    ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ.
    ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΑΡΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ,ΚΑΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
    ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΑΦΟΥ Η ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΘΕΛΩ,ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΣΤΟ ΧΩΜΑ!!
    ΤΙ ΤΑ ΘΕΛΕΤΕ Τ ΑΛΛΑ?
    ΜΕΤΑ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΓΚΕΣ Η ΔΑΓΚΕΣ ΟΥΔΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ.
    ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΔΛΔ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ,ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΕΡΗΣΕΙ.

    • Ανώνυμος 04/14/2015 @ 7:26 ΜΜ

      Ο ΛΌΓΟΣ τον οποίο αναφέρεις, δεν είναι κανενός άλλου παρά του Παύλου – Σαούλ, του… μεγαλύτερου ΠΩΛΗΤΉ στην ιστορία της ανθρωπότητας.
      Πήρε μια απλή και καθημερινή για την εποχή ιστοριουλα, την διανθησε και βγήκε προς τα έξω (από το Ισραήλ εννοώ) για να πουλήσει την πραμάτεια του!
      Μην ξεχνάμε ότι στην υποθετική εποχή που έδρασε ο Ιησούς, οι γραφές των Εβραίων προέβλεπαν τον ερχομό ενός ΜΕΣΣΙΑ, δικού τους ΜΕΣΣΙΑ, που θα τους κήρυγμα απο τα δεινά τους.
      Είχαν τότε εμφανιστεί πολλοί που υποστήριζαν ότι ειναι αυτοί.
      Θυμηθείτε πόσο ΜΌΔΑ είχε γίνει σε εμάς το 2012 και για ποσά χρόνια, ποσά θύματα πίστευαν ότι θα καταστραφεί η γη!!! Σκεφτείτε δε, ότι εμείς ζούμε σε εποχή άμεσης επικοινωνίας και μετάδοσης της πληροφορίας, με τηλεόραση, Ίντερνετ, δορυφορικές μεταδόσεις, ραδιφωνα, εφημερίδες.
      Πόσο πιο εύκολο λοιπόν, σε μια εποχή με δύσκολη μετάδοση των νέων, σε μια γεωγραφική περιοχή που ούτε γγελιοφορος δεν υπήρχε, κάποιον (ΠΑΥΛΟΣ) να σκαρφιζεται μια ιστορία μισή αλήθεια, χρόνια μετά απο το όποιο γεγονός και να γυρνά ανά τον κόσμο, να το πουλά σε κατωτερους πνευματικά και βιωτικά πληθυσμούς!
      Δούλοι, υπηρέτες, σκλάβοι, μονομάχοι, εξόριστοι, καταδικοι, κυρίως δε, όλοι τους πλήρως αμορφωτοι, ταπεινοί και καταφρονεμενοι και κυρίως "ΠΤΩΧΟΙ ΤΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ".
      Ήταν δε ΡΩΜΑΊΟΣ ΠΟΛΊΤΗΣ και μετα το τέλος της αποστολής του χάθηκαν τα ίχνη του!
      Η ιστορία δεν γνωρίζει επακριβώς τι απέγινε!
      Το μόνο σίγουρο είναι ότι διατηρούσε πολυ στενές σχέσεις με κάποιους κορυφαίους συγκλητικους της εποχης.
      Είναι δε γνωστό, ότι ΜΙΛΆΜΕ για μια εποχή που η συγκλητος είχε αποκτήσει μεγάλη δύναμη έναντι του αυτοκράτορα και βασικός στόχος των κορυφαίων συγκλητικων ήταν η μείωση της αυτοκρατοκρατορικης ισχύος και η αναδιανομή ΥΠΈΡ τους, των πλουτοπαραγωγικων για την εποχή πηγών.
      Αυτο θα μπορούσε να γίνει μόνο με ανατροπές στην κατεστημενη τάξη, βασική απο τις οποίες θα ήταν η αλλαγή θρησκείας, η οποία θα ανετρεπε και την πολιτική – στρατιωτική εξουσία!
      Δεστε λίγο τι γίνεται σήμερα, όπου για να γίνει η αλλαγή προς την παγκοσμιοποίηση, αλλάζουν σιγά – σιγά τα θρησκευτικά δεδομένα!
      Έτσι λοιπόν υιοθετήθηκε το εκπληκτικά ακινδυνο παραμυθακι του Ρωμαιου Πολίτη Παύλου (ανεξάρτητος για την εποχη αλλά κολλητός του Σενεκα, όσο σήμερα ο ανεξάρτητος Θεοδωράκης "φίλος" των Μπομπολα – Λαμπράκη,
      Δε μου λετε, θα σας πέσει πολύ βαρύ, εάν τελικά διαπιστώσετε ότι το ΠΙΣΤΕΎΩ σας, δεν ήταν ΤΊΠΟΤΕ παραπάνω απο μια καλοστημένη ΠΟΛΙΤΙΚΉ ιστορία, η οποία εξυπηρετούσε μεγάλα για την εποχή συμφεροντα;
      Μια ιστορία που την έφαγαν αμασητη οι φουκαράδες της εποχής, όπως πάντα, στους πιο ξυπνιους επιβλήθηκε με βία για να μην χαλάσουν τα ΣΧΈΔΙΑ της εξουσίας, έγινε με όλους αυτούς του τρόπους ΔΕΔΟΜΈΝΟ για χιλιάδες χρόνια, με συνέπεια σήμερα οι περισσότεροι απο εσάς, να την θεωρείτε αλήθεια, θρησκεία, λόγο του θεού και όλα τα συναφή.
      Κάτι σαν να επέβαλε μια παγκόσμια δικτατορία,σαν θρησκεία τον… ΠΙΝΟΚΙΟ για δύο χιλιάδες χρόνια, και οι επόμενες γενιές απο αυτό ήταν φανατισμενες μαζι του και μαλωναν με όποιον έλεγε ότι δεν είναι λογικό ο θεός να γεννήθηκε μαριονετα η οποία με την ΑΓΆΠΗ των πιστών μεταμορφώθηκε σε άνθρωπο και είχε το θεϊκό χάρισμα να μεγαλώνει η ξύλινη ΜΎΤΗ του στα ψέματα!
      ΑΛΗΘΕΙΑ, ΘΑ ΣΑΣ ΈΠΕΦΤΕ ΠΟΛΥ ΒΑΡΎ ΑΝ ΜΑΘΑΙΝΑΤΕ ΤΗΝ ΑΛΉΘΕΙΑ;

    • Ανώνυμος 04/15/2015 @ 2:34 ΜΜ

      ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΕΙΣΕΙ,ΚΑΙ ΑΠ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ,ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΟΥ ΕΓΩ ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΜΕ ΤΟΣΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΟΛΙΑ.
      ΦΑΕ,ΠΙΕΣ,ΖΗΣΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΓΕΝΝΑ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!!!
      ΡΕ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ!!! ΠΟΣΟ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ!!!
      ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ,ΚΑΙ ΠΡΑΤΤΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ?ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ.
      ΦΙΛΕ ΜΟΥ,ΕΑΝ ΟΛΑ ΟΔΗΓΟΥΣΑΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ,ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΩΜΑ,Η ΣΤΗΝ ΚΑΥΣΗ
      ΤΟΤΕ ΠΡΟΣ ΤΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΕΞΕΛΙΞΗ,ΚΑΙ ΣΕ ΤΙ ΟΔΗΓΕΙ,ΑΦΟΥ ΚΑΤ ΕΣΕ ΜΑΤΑΙΟΤΗΣ ΜΑΤΑΙΟΤΗΤΩΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΤΑΙΟΤΗΣ!!!
      ΑΥΤΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ Τ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΟΥ,ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ Σ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΧΕΙ ΦΕΡΕΙ?
      ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ ΜΗΝΙΣ?
      ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ,ΠΟΙΟΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ,ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΙΩΝΗΣΗ ΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ?
      ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΓΕΝΝΗΘΕΙ,ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΦΥΤΡΩΣΕΙ?
      Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ,ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΣΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΕΣΕΝΑ,ΚΑΤΑ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ!!!ΣΩΠΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ !!!ΓΙΑ ΒΓΑΛΕ ΛΙΓΟ ΣΠΕΡΜΑ ΔΙΚΟ ΣΟΥ,ΚΑΙ ΒΡΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΩΑΡΙΟ ΚΑΙ ΒΑΛΤΑ ΝΑ ΛΙΑΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ,ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΟΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ.
      ΑΝ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ,ΚΑΤ ΕΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ ΔΛΔ Ο ΕΝΣΑΡΚΩΘΕΙΣ ΙΗΣΟΥΣ,Ο ΩΝ,ΤΟΤΕ ΑΥΤΗ Η ΠΡΑΞΗ ΑΠΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ.
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ,ΟΤΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΠΙΝΟΗΣΕ,ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ.
      ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΤΟΣΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΤΣΙ?
      ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΓΑΙΑΝ!!!ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ?ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΠΟΤΕ,ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ?
      ΚΑΙ ΕΑΝ ΝΑΙ ΠΟΤΕ?
      ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ,ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΧΩΜΑΤΟΣ!!!
      ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ.
      ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ? ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ!!!

    • Ανώνυμος 04/15/2015 @ 4:29 ΜΜ

      Φίλε μου δεν είμαι δωδεκαθεος και ΣΊΓΟΥΡΑ δεν ειιμαι ΑΘΕΟΣ! Αντίθετα είμαι βαθιά ΕΝΘΕΟΣ, με ΑΓΆΠΗ προς τη θεϊκή δύναμη!
      Όντως ο θεός είναι η τελειότητα, είναι το ΠΑΝ, είναι ο ΩΝ! Η μόνη μου απορία είναι γιατί όλοι σας ΈΧΕΤΕ την ανάγκη να τον αισθάνεστε ΕΝΣΑΡΚΩΜΕΝΟ, να τον βλέπετε ως ανθρωπο
      που συμπασχει μαζι σας, γιατί πρέπει ο θεός να είναι ΦΌΒΟΣ ο οποίος απειλεί με τιμωριες, γιατί για να τον αγαπάτε και να τον σέβεστε πρέπει να σας προκαλεί τρομο;
      Δεν ομιλω μόνο για τον χριστιανισμό αλλα για όλες σχεδόν τις θρησκείες, που θέλουν να ββλεπουν ενανθρωπισμενο Θεό! Η μόνη απάντηση που μπορώ να αποδεχθώ ως λογική, είναι το πνευματικό και νοητικό ΣΚΟΤΆΔΙ, στο οποίο έχουν φέρει τα πληθη οι ΕΞΟΥΣΊΕΣ χιλιάδες χρόνια τώρα. Φυσικό επακολουθω λοιπόν, ο φουκαράς ταλαίπωρος, να μην μπορει να αντιληφθεί την πραγματικά υπερβατική υπόσταση του θεού και να πρέπει να τον βλέπει καθ' εικόνα και ομοίωση του, ώστε να τον αναγνωρίζει ο καημενος "πτωχος το πνευματι"! Έτσι ναι! Αν όμως δεχθώ τα ΠΡΆΓΜΑΤΑ όπως είναι τώρα, τότε θέλω και μια ενσάρκωση του στην Ελλάδα και μια στη Ρωσία και ανάλογα σε Ιαπωνία, Βραζιλία, Κένυα, Ταϊλάνδη και όπου αλλού!!! Όχι μόνο στο Ισραήλ ρε παιδιά όλες οι θρησκείες και όλοι οι μεσσίες ρε παιδιά! ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ;

    • Ανώνυμος 04/15/2015 @ 6:23 ΜΜ

      ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΑΠΑΣ!!!
      ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΜΩΣ?

    • Ανώνυμος 04/15/2015 @ 9:00 ΜΜ

      Άντε πάλι! Τέλος πάντων, αφου το λες εσυ έτσι θα είναι! Αφου επιμένεις τόσο!
      "Καλημέρα Γιάννη, κουκιά σπερνω!"

  42. Ανώνυμος 04/15/2015 @ 4:14 ΜΜ

    Η ΝΗΣΤΕΙΑ,Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ,ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΠΤΥΧΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ.
    ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΧΩΡΙΣ Τ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΒΗΜΑΤΑ,ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.
    ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ Η ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΣΥΝΑΙΣΘΑΝΘΟΥΝΤΑ ΑΜΑΡΤΩΛΟ,ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑ,ΚΑΙ ΝΗΣΤΕΙΑ ΤΟΤΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΔΕΝ ΠΛΑΙΝΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΟΥ,ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΦΟΡΤΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΣΕΒΕΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟΝ.
    ΕΔΩ ΛΟΙΠΟΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ ΜΕΤΑ ΦΟΒΟΥ ΘΕΟΥ,ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ.
    ΤΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΡΙΠΤΥΧΟ!!!

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*